Het grote NWN ervaringen/hulp topic 1 **Spoilers**

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik heb et spel, maar wil eerst Morrowind uitspelen. Ik vroeg me alleen iets af. Bij Power Attack kun je normaal vantevoren kiezen hoeveel punten je van je attack roll afhaalt. Die punten doe je bij de damage. Moet je hier nou altijd die waarde geven of doet de computer dit altijd maximaal aan de hand van de AC van et monster. Dit zou een groot voordeel betekenen aangezien je normaal niet zou weten welke AC een monster heeft. Hoe wordt dit gedaan in et spel?
Ahem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:03
Ervaring met NWN:
Gisteren met 3 anderen 12 uur vrijwel non-stop gespeeld, mijn nek is stijf, ben zo slaperig als de pest, mijn ogen zijn rood-doorlopen en vierkant, muishand is vertrokken van spierpijn en mijn hoofd tolt van ALE en special effects...

Met 1 woord: GRANDIOOS!!!!

Bioware: BEDANKT!!! >:)
Mod-builders: BEDANKT!!! >:)
Party: BEDANKT!!! :)
(waarom moet ik nu werken.. :? ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 11:36 schreef SimonBenson het volgende:
Ervaring met NWN:
Gisteren met 3 anderen 12 uur vrijwel non-stop gespeeld, mijn nek is stijf, ben zo slaperig als de pest, mijn ogen zijn rood-doorlopen en vierkant, muishand is vertrokken van spierpijn en mijn hoofd tolt van ALE en special effects...

Met 1 woord: GRANDIOOS!!!!

Bioware: BEDANKT!!! >:)
Mod-builders: BEDANKT!!! >:)
Party: BEDANKT!!! :)
(waarom moet ik nu werken.. :? ;( )
Het is inderdaad een mooi spel. Maarre... heb jij geen last van random freezes? (En zo nee, heb je een SBLive!?) Hier loopt het spel fantastisch, maar ik moet altijd supervaak quisaven, want na een uurtje spelen kan het op elk moment vastlopen... :'( En ik ben volgens de fora van Bioware niet de enige met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 01 juli 2002 11:44 schreef FirePower het volgende:

[..]

Het is inderdaad een mooi spel. Maarre... heb jij geen last van random freezes? (En zo nee, heb je een SBLive!?) Hier loopt het spel fantastisch, maar ik moet altijd supervaak quisaven, want na een uurtje spelen kan het op elk moment vastlopen... :'( En ik ben volgens de fora van Bioware niet de enige met dit probleem.
Heel af en toe freezed ie, duurt iets van 20 sec en dan ga ik vrolijk verder. Pas 1 keer meegemaakt dat iets fout ging, maar dat was mijn eigen schuld. In die 12 uurs sessie zijn misschien 5 freezes geweest, gelukkig niet echt op cruciale momenten.
Heb geen SB, door de meldingen met conflicten de laatste jaren heb ik SB niet overwogen als geluidskaart. Ik heb een Terratec PCI128. Simpel kaartje, geen 3D, heb ook maar 2 boxjes (moet nog een echte investering in geluid doen). Heb 5 boxen klaar staan, maar geen versterker.. Kaart gekocht voor 30 Euro meen ik me herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 11:56 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Heel af en toe freezed ie, duurt iets van 20 sec en dan ga ik vrolijk verder. Pas 1 keer meegemaakt dat iets fout ging, maar dat was mijn eigen schuld. In die 12 uurs sessie zijn misschien 5 freezes geweest, gelukkig niet echt op cruciale momenten.
Heb geen SB, door de meldingen met conflicten de laatste jaren heb ik SB niet overwogen als geluidskaart. Ik heb een Terratec PCI128. Simpel kaartje, geen 3D, heb ook maar 2 boxjes (moet nog een echte investering in geluid doen). Heb 5 boxen klaar staan, maar geen versterker.. Kaart gekocht voor 30 Euro meen ik me herinneren...
Met een Freeze bedoel ik dus: totaal vastzitten. Resetknop is dan de enige mogelijkheid. Niet gehad?

Ik verdenk mijn SBLive! betreffende de freezes... het kan ook zijn dat de kaart brak aan het worden is na 3 1/2 (!) jaar. :+ Er is ook een slechte (bijna niet bestaande) driverondersteuning. Geen updates sinds mei 2000, behalve een nieuwe driver voor XP. (Die sinds Nov 2001 niet meer verbeterd is.)

Ik dacht erover om een Hercules GameSurround Muse XL, of een Terratec 512i (beide 4.1) te halen bij Dynabyte. Driverondersteuning is een stuk beter. Beide kaartjes kosten 40 euro, en ondersteunen ook EAX. Zou dit werken?

Het klopt inderdaad de SBLive! een PCI functie mist. Daardoor veroorzaakt hij bij nieuwere moederborden (2000 en later) vaak problemen. (De kaart is uitgebracht in Augustus 1998.) De nieuwere versie, Live! 5.1, heeft dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Omdat ik ff wil zeuren:

Waarom loopt iedereen zo te koop met die greatswords :?

de meeste '2-handed weapons' in AD&D zuigen nogal. een greatsword doet gemiddeld 1.5 meer schade dan een katana (5.5 tov 7), maar een katana heeft een grotere critical range.
Gebruik je 2 katana's dan krijg je een extra attack. Gebruik je er een schild bij, dan kun je 5 extra AC krijgen, en wordt de kans dat je zelf schade krijgt bij de meeste vijanden 50% minder. Dat vind ik dat extra puntje echt niet waard. :)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op maandag 01 juli 2002 12:09 schreef FirePower het volgende:
Met een Freeze bedoel ik dus: totaal vastzitten. Resetknop is dan de enige mogelijkheid. Niet gehad?
Nope, resetknop nog niet hoeven te gebruiken...
Even afkloppen..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, mijn ervaringen.

SP: ben nu in chapter 2 begonnen (ja, ik doe het lekker rustig aan, alle quests en elke deurtje openen :P ), ik heb nog maar 1x een lockup gehad in ..pak'em beet, 14-15 uur spelen.
Nog geen "unsolvable" quests gezien.
Enige wat soms wel grappig is is dat heel soms komen er opponents DOOR deuren heen lopen.
Net voordat ik de deur open komt er dan eentje dwars door de deur heenzetten (deur blijft dicht).
Ik heb ook heel soms dat mijn animal companion of henchman vast blijft zitten, lost zichzelf op als ik ff snel naar aribeth transporteer en weer terugga.
Pathfinding moet dus nog wat aan gewerkt worden.

MP: Heb ook zo'n 5-6 uur online gespeeld en zelfs even een uurtje een spel gehost EN gespeeld vanaf dezelfde pc.
Ging aardig goed, alleen de amerikanen die ik had uitgenodigd hadden wat lag...maar pas na een uur spelen!.
De servers die ik geprobeerd heb waren goed te doen.
Bijna geen lag, of lag waarmee te leven valt (het is geen quake of MW4, dus als ik even een seconde of wat een hickup heb, boeit me niet zo).
EN dit waren dus gewoon OPEN servers, waar iedereen de hele tijd binnenkomt en weer weggaat.

Ik zit dus eigenlijk te wachten totdat er een paar hele campaigns uitkomen van een paar bekenden van mij, die hem dan als closed server opzetten zodat we met z'n tienen ofzo, op 1 dedicated server, lekker een paar weken op kunnen spelen.
DAAR heb ik NWN voor gekocht :D

Ik ben nogsteeds niet ontevreden...het spel begint me steeds meer te boeien...chapter 2 is weer een hele vernieuwing en een stuk moeilijker dan ik dacht.

GG BIOWARE!!

-END-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Ik heb in SP nog geen enkel quest uitgespeeld en ben toch level 9 sorceror :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 10:08 schreef JesterRace het volgende:

[..]

Praat es met z'n schoonmaker die naast hem woont, als het dan nog niet lukt post dan nog maar een keer.... wil niet de hele oplossing aandragen maar een hint op z'n tijd moet mogen :)
Dank u! Een hint is altijd wel welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 13:24 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Nope, resetknop nog niet hoeven te gebruiken...
Even afkloppen..... ;)
Dat doet de deur dicht.
Mensen met crash/freeze probleem => de meesten hebben een Live!.

Welk merk grafische kaart, en welke drivers?

Als het een nVidia is, gaat de SBLive! eruit. Dan is mijn aanname denk ik correct, dat de SBLive! steeds meer problemen (begint) te veroorzaken. (Het is ook al een 4 jaar oude kaart...)

De vervanger wordt dan een Hercules GameSurround Muse XL. Ontworpen en gefabriceerd in 2001 blijkbaar, met recente drivers, van maart 2002. Heeft iemand ervaring met deze kaart? (4.1 kaart,zeer vergelijkbaar met de SBLive! Value die ik heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een SB Audigy en een GF4 (zie specs in sig)

No probs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51

Xanathorn

Mmorpg addict

Op zondag 30 juni 2002 22:46 schreef Supershiva het volgende:
Ik heb net die hoofdbaas van de gevangenis doodgemaakt en ik heb een item gekregen dat heet "ironwood" wat moet ik hiermee ???

Is dit soms een van de vier items die je nodig hebt om een cure te maken voor de Wailing death ?
Ironwood heeft niks met quests te maken, maar dit item kun je gebruiken om in chapter 3 magic items te laten craften bij de blacksmith.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan al special itmes laten maken in CHAP. 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Op maandag 01 juli 2002 02:34 schreef ItSnows het volgende:
CU2morO: vraag 1 geen idee :) vraag 2 komt denk ik veel voor :P Tenminste: sleutels ed. behoud je vaak met een prijs van 0 (=niet verkoopbaar). Tot nu toe heb ik geen questitems overgehouden :)
dat is niet helemaal waar itsnows, als iets 0gp kost, wil nog niet zeggen dat het een quest item is
<99 bullets kosten ook 0gp en dan zegt ie niet "you cannot sell plot items" dat doet ie bij de sleutels e.d. wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
maar ondertussen is er nog steeds geen werkende walkthrough langsgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 13:53 schreef Super_Ikke het volgende:

[..]

Ironwood heeft niks met quests te maken, maar dit item kun je gebruiken om in chapter 3 magic items te laten craften bij de blacksmith.
Ook in chapter 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:10
Op zondag 30 juni 2002 20:56 schreef CU2morO het volgende:
ook heb ik al de halve wereld van chapter 2 uitgekamd (iig de woods volledig, en zo goed als alle wegen en caves) maar ik ben nog geeneen weerwolf tegengekomen (wel in de grot van die weerwolfleider (waar zo'n sukje papier lag, waarop stond dat ie weg was oid)
Maar je bent wel 's nachts op zoek gegaan naar de weervolven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

*SPOILER*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik ben nieuwsgierig: heeft iemand anders ook al Belial voor dat dorp op laten draaien. (dat dorp in Charwoord, met die twee broers). Wel een zeer coole anim, belial. Raar is dat als je Belial er voor op laat draaien, je altijd slecht uitkomt. geen bonusen zo te zien (behalve dat je hem dan voor eeuwig kunt $$@% dan >:) )

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op maandag 01 juli 2002 15:33 schreef Nergunsman het volgende:

[..]

Maar je bent wel 's nachts op zoek gegaan naar de weervolven??
nee, moet dat dan? :)

wel ben ik bij de ouders van die Urth op bezoek geweest, maar die doen niet liev tegen mij :'( als ik naar boven ga, zit er een door die locked is, en niet te picken/mollen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Weet iemand eigenlijk hoe het zin met custom-made spullen en online spelen?

Worden custom made spullen automatisch geupload op een server als ze op jou computer staan? En omgekeerd worden ze automatisch door jouw gedownload als ze op de server staan?

Stel iemand heeft zelf gemaakte spreuken, wapens, + textures, of zo'n spelers icoontje (gezicht) of iets anders op zijn pc staan en gaat online spelen. Werken deze spreuken en andere zaken dan ook online? Kan iedereen die dan op die server speelt ze dan zien, er gebruik van maken, etc?

Weet iemand precies hoe dit in z'n werk gaat.
Zou aan de ene kant wel echt goed zijn voor de community als dit (mits de spreuken, wapens etc aan de D&D regels voldoen) mogelijk was.

Zo kun je tijdens een onlinegame elke keer weer wat nieuws ontdekken en misschien zelfs kopen van de ander etc en krijgen we op een gegeven moment een game met ongekend veel mogelijkheden.

Aan de andere kant vraag ik me af of 't haalbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 14:26 schreef CU2morO het volgende:

[..]

dat is niet helemaal waar itsnows, als iets 0gp kost, wil nog niet zeggen dat het een quest item is
<99 bullets kosten ook 0gp en dan zegt ie niet "you cannot sell plot items" dat doet ie bij de sleutels e.d. wel
Heb ik ergens gezegd dat 0gp items questitems zijn? >:)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:10
Op maandag 01 juli 2002 16:07 schreef CU2morO het volgende:

[..]

nee, moet dat dan? :)

wel ben ik bij de ouders van die Urth op bezoek geweest, maar die doen niet liev tegen mij :'( als ik naar boven ga, zit er een door die locked is, en niet te picken/mollen valt
Aangezien je dat ook te horen krijgt bij het accepteren van je quest KAN het wel handig zijn om 's nachts te zoeken ja :)
En ik dacht dat ik die deur van Urth gewoon open geslagen had, maar ik zou het mis kunnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik een bug te pakken:

****mogelijke spoiler****

Ik ben als Ranger begonnen en kreeg bij de grote boom in The City Core een quest van druid Nyatar om de dieren te bevrijden uit de Neverwinter Zoo. Kreeg van hem een scroll mee om de boom bij de Zoo om te toveren tot een portal waardoor de dieren konden 'ontsnappen'. Als goede Ranger heb ik de quest natuurlijk aangenomen en inmiddels alle dieren bevrijd en door de portal geleid. Als ik nu terug ga naar Nyatar blijft hij zeggen dat nog niet alle dieren bevrijd zijn en blijft de quest in mijn logbook staan (de quest wordt niet als 'uitgevoerd' bestempeld). Ben zelfs terug gelopen naar de Zoo om te kijken of ik niet een dier vergeten was. Beetje raar dus. Iemand dit probleem ook ??

Verder is het een prachtig spel ! Eindelijk weer een RPG op 'niveau'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniac20
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 19:58
In neverwinter nights kun je toch je karakter uit baldur's gate II importeren? Ik kan nergens die mogelijkheid vinden, misschien omdat ik baldur's gate II niet meer heb geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Op maandag 01 juli 2002 18:39 schreef Aqua het volgende:
Volgens mij heb ik een bug te pakken:

****mogelijke spoiler****

Ik ben als Ranger begonnen en kreeg bij de grote boom in The City Core een quest van druid Nyatar om de dieren te bevrijden uit de Neverwinter Zoo. Kreeg van hem een scroll mee om de boom bij de Zoo om te toveren tot een portal waardoor de dieren konden 'ontsnappen'. Als goede Ranger heb ik de quest natuurlijk aangenomen en inmiddels alle dieren bevrijd en door de portal geleid. Als ik nu terug ga naar Nyatar blijft hij zeggen dat nog niet alle dieren bevrijd zijn en blijft de quest in mijn logbook staan (de quest wordt niet als 'uitgevoerd' bestempeld). Ben zelfs terug gelopen naar de Zoo om te kijken of ik niet een dier vergeten was. Beetje raar dus. Iemand dit probleem ook ??

Verder is het een prachtig spel ! Eindelijk weer een RPG op 'niveau'...
* Spoiler *

.
.
.
.
.
.
.

Ik had dat eerst ook. Bleek bij mij naderhand dat ik vergeten was de dieren te vertellen dat ze door de portal heen moesten (ze stonden buiten netjes bij de boom te wachten). Misschien dat dat bij jou ook het geval is, of heb je ze al verteld door de portal te gaan? (Het waren volgens mij 3 dieren).

Trouwens er blijven wel vaker quests in je journal open staan terwijl ze wel gedaan zijn. Heb er net ook nog zo eentje gehad, heb de quest gedaan maar blijft gewoon open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb geen zin om et hele topic door te lezen vanwege spoilers en het is te lang, dus ik vraag het nu maar. Ik ben nog niet zo lang bezig, maar ik kan nu een dier summonen. Mijn vraag is wat houdt het in? Ik heb nu zo'n adelaar ofzo. Maar is het gewoon een nieuwe henchman dat als die dood gaat weer terug kan halen in "the hall of justice" of is het zo dat als mijn dier dood is, dat ie dan dood blijft. Kan mijn dier ook levels hoger worden? Zoja is dat dan zo tegelijk met mij? Welk dier pas trouwens goed bij een Elven Ranger (ik dus ;))? In kort: Kan iemand mij uitleggen over het hele dieren gebeuren en welk dier is het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 19:38 schreef Super_Ikke het volgende:

[..]

* Spoiler *

.
.
.
.
.
.
.

Ik had dat eerst ook. Bleek bij mij naderhand dat ik vergeten was de dieren te vertellen dat ze door de portal heen moesten (ze stonden buiten netjes bij de boom te wachten). Misschien dat dat bij jou ook het geval is, of heb je ze al verteld door de portal te gaan? (Het waren volgens mij 3 dieren).
In ieder geval Wolf, Beer en Panter meen ik :P
Maar waren het er niet 4? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik kan het me niet meer herinneren (mijn geheugen laat me soms wel eens in de steek :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb ik ze 'verteld' (het waren er 4 trouwens). Nadat de dieren er doorheen waren is de portal weer in een boom veranderd wat volgens mij aangeeft dat de quest erop zit. Nadat ik bij Nyatar terug kwam heb ik zelfs weer een nieuwe scroll gekregen van Nyatar, maar die boom wil niet meer in een portal veranderen. Alles wijst er dus op dat de quest goed is volbracht. Begrijp ik uit je verhaal dat bij jouw de quest wel als 'afgehandeld' is bestempeld in je journal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op maandag 01 juli 2002 19:50 schreef Aqua het volgende:

[..]

Ja, heb ik ze 'verteld' (het waren er 4 trouwens). Nadat de dieren er doorheen waren is de portal weer in een boom veranderd wat volgens mij aangeeft dat de quest erop zit. Nadat ik bij Nyatar terug kwam heb ik zelfs weer een nieuwe scroll gekregen van Nyatar, maar die boom wil niet meer in een portal veranderen. Alles wijst er dus op dat de quest goed is volbracht. Begrijp ik uit je verhaal dat bij jouw de quest wel als 'afgehandeld' is bestempeld in je journal ?
perhaps heb je niet alle zinnetjes besproken met nyar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perhaps heb je niet alle zinnetjes besproken met nyar?
Ja, toch wel. Ben nog maar eens op en neer geweest, maar weer niets. Ik heb inmiddels 2 Zoo keys en nog een scroll voor de portal. Ik denk dat ik het maar opgeef... Misschien komt het door de combinatie van gebeurtenissen. De eerste heb ik aan het handje mee naar buiten genomen (de panter geloof ik) en hem de portal 'in gepraat', de andere drie heb ik naar buiten gestuurd en vervolgens buiten aangekomen door de portal gestuurd. Kan me wel herrinneren dat ik extra XP kreeg, dus ik ga maar vrolijk door... Staat alleen zo slordig in m'n journal, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben nu al een uurtje of 2 bezig en ik moet dieren zoeken in penisucul of zoiets maar ik ben alles al af gegaan en kom niet echt verder, ook heb ik die "eindbaas" al afgemaakt. wat kan ik nu heb beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 20:50 schreef marshallq het volgende:
Ik ben nu al een uurtje of 2 bezig en ik moet dieren zoeken in penisucul of zoiets maar ik ben alles al af gegaan en kom niet echt verder, ook heb ik die "eindbaas" al afgemaakt. wat kan ik nu heb beste doen?
Het verslaan van de eindbaas in de prison in het Peninsula District levert je een item op. Breng het naar Aribeth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Op maandag 01 juli 2002 19:50 schreef Aqua het volgende:

[..]

Ja deze quest was afgehandeld in mijn journal, maar als je xp hebt gekregen is het wel goed. Ziet er idd wel beetje slordig uit ja, zoals gezegd heb ik vandaag ook zoiets gehad maar dan in een latere chapter. Xp gekregen en al maar quest bleeft gewoon in het eerste tab in mijn journal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in Helm's Hold, volgens mij bijna einde van Chapter 1. Tot nu toe aan ging het me best goed af als fighter...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jadoornb/images/sabel_fight_zombielord.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jadoornb/images/sabel_strikes_zombielord.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jadoornb/images/sabel_info.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Laatst online: 18-10 16:00
Uh...
Ik heb (zoals ik eerst zei) 2 Feats (Weapon Focus en Specialization) voor de Longsword terwijl ik een Greatsword gebruik (omdat die veel cooler is :D).
En nu nog een feat (critical nogwat) voor de greatsword.

Is het erg zonde van die 2 Feats ? kan ik nu beter verder gaan uppen voor de Longsword of greatsword?
Of helemaal overnieuw beginnen? ( waar ik helemaal geen zin in heb)

Ik ben trouwens Fighter lvl 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Hier wat pics van een paar online potjes NWN
(ik hoop niet dat het er teveel zijn, anders hoor ik 't wel)

[ Voor 73% gewijzigd door KreKkeR241 op 19-08-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
[offtopic / nostalgie aanval]

Ik vraag me af of iemand de Bard's Tale Construction Set (1991) nog kent? ;) daarmee kon je ook al je eigen RPG's maken. Vrij simpel weliswaar, maar was toch wel leuk voor die tijd. :)

http://pc.mobygames.com/game/sheet/gameId,2242

[/offtopic / nostalgie aanval]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met dre feats. Als je weapon specialisation (greatsword) doet (of weapon focus, kweenie meer). En dan de volgende keer WEER dat, is het dan NOG beter? Dus meer bonus enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 19:44 schreef apocrypha het volgende:
Ik heb geen zin om et hele topic door te lezen vanwege spoilers en het is te lang, dus ik vraag het nu maar. Ik ben nog niet zo lang bezig, maar ik kan nu een dier summonen. Mijn vraag is wat houdt het in? Ik heb nu zo'n adelaar ofzo. Maar is het gewoon een nieuwe henchman dat als die dood gaat weer terug kan halen in "the hall of justice" of is het zo dat als mijn dier dood is, dat ie dan dood blijft. Kan mijn dier ook levels hoger worden? Zoja is dat dan zo tegelijk met mij? Welk dier pas trouwens goed bij een Elven Ranger (ik dus ;))? In kort: Kan iemand mij uitleggen over het hele dieren gebeuren en welk dier is het best.
Dat is je 'Familiar', (woordenboek zegt : goede vriend)
Maar je kiest je Familiar op basis van je Alignment, dus een Chaotic Evil heeft bv. een Hell hound en een True Neutral een of ander zwevend geval :7 (uit m'n hoofd)

Sun-Crusher : Nee dat kan wel, maar je krijgt dan geen extra bonus ;(

(Jaja, ben weer thuis :P)

Straks ga ik ook even een multiplayer sessie opstarten, eens kijken wat het wordt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD! na een reinstall krijg ik nog steeds de error van blank jornal entry! :( Het is als die elf direct links in de toren voor eht eerst de naam eribeth laat vallen als aanvoerder van dat leger.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/005.JPG

Deze dus. Misschien heeft iemand die file op z'n pc, kan iemand deze dan ff meelen?

Edit: of ene screenshot maken van hun journal entry hier, dat ik misschien die kan gebruiken... lets hope...

Edit2: na een zoekopdracht op mijn pc werd deze file niet gevonden. Hoe is het bij jullie? Zou iemand dat plz even voor me kunnen kijken? Of ie bij jullie wel op de hdd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op dinsdag 02 juli 2002 04:33 schreef KreKkeR het volgende:
Hier wat pics van een paar online potjes NWN
(ik hoop niet dat het er teveel zijn, anders hoor ik 't wel)

[afbeelding]
*Knip*
Wooot! Ik wil NWN ook en dan online spelen 8-)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 09:49 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
GVD! na een reinstall krijg ik nog steeds de error van blank jornal entry! :( Het is als die elf direct links in de toren voor eht eerst de naam eribeth laat vallen als aanvoerder van dat leger.

[afbeelding]

Deze dus. Misschien heeft iemand die file op z'n pc, kan iemand deze dan ff meelen?

Edit: of ene screenshot maken van hun journal entry hier, dat ik misschien die kan gebruiken... lets hope...

Edit2: na een zoekopdracht op mijn pc werd deze file niet gevonden. Hoe is het bij jullie? Zou iemand dat plz even voor me kunnen kijken? Of ie bij jullie wel op de hdd staat?
Waarschijnlijk zit die file in een cabinet oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Zal een PII450 met 96MB ram (en voodoo2 maar dat boeit niet) genoeg zijn om als dedicated server te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
ik heb een vaag probleem als ik iemand in me team wil hebben en ik er zit al iemand dan gaat die er uit en komt de andere in zijn plaats maar,

ik wil ze alle 2 in me team hebben ? hoe doe ik dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 02 juli 2002 09:12 schreef The_tWiStEr het volgende:

[..]

Dat is je 'Familiar', (woordenboek zegt : goede vriend)
Maar je kiest je Familiar op basis van je Alignment, dus een Chaotic Evil heeft bv. een Hell hound en een True Neutral een of ander zwevend geval :7 (uit m'n hoofd)

Sun-Crusher : Nee dat kan wel, maar je krijgt dan geen extra bonus ;(

(Jaja, ben weer thuis :P)

Straks ga ik ook even een multiplayer sessie opstarten, eens kijken wat het wordt 8-)
Wat past er bij Chaotic Good? :).

Owja en SuN-CRuSHeR. Neem vandaag ff mijn cd's mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 02 juli 2002 12:26 schreef KreKkeR het volgende:
Zal een PII450 met 96MB ram (en voodoo2 maar dat boeit niet) genoeg zijn om als dedicated server te draaien?
Ja hoor, mits je een dedicated NWN-server op Linux laat draaien. Misschien iets meer geheugen, proc. is echter meer dan genoeg voor zo'n 8 players of meer...
Kijk bij de tech help topic bij GoT of anders bij Bioware .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 02 juli 2002 12:31 schreef artec het volgende:
ik heb een vaag probleem als ik iemand in me team wil hebben en ik er zit al iemand dan gaat die er uit en komt de andere in zijn plaats maar,

Misschien aantal players allowed verhogen naar 3... :?
Kijk in advanced options bij het opzetten van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik deze topics lees vraagh ik me toch serieus af of sommigen de quests wel goed lezen en de gesprekken goed volgen.
Sommige vragen die gesteld worden zijn echt TE makkelijk :)

Peeps...LEES!!..DENK NA!!.... het is een ROLEPLAYING GAME!!
dat vereist soms wat denk/lees werk :D
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 02 juli 2002 12:31 schreef artec het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------

Misschien aantal players allowed verhogen naar 3...
Kijk in advanced options bij het opzetten van de server.
Hallo Mistah Benson...dit had ik toch niet verwacht van jou.
Jij had toch ook wel moeten weten dat je maar 1 henchman kunt hebben en 1 familair/animal companion.

Je kunt geen PARTY bouwen zoals BG(2).

Je kunt maar 1 henchman nemen....als je een andere aanneemt dan gaat de huidige eruit.

-END-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 02 juli 2002 13:16 schreef GuaRRand het volgende:
Als ik deze topics lees vraagh ik me toch serieus af of sommigen de quests wel goed lezen en de gesprekken goed volgen.
Sommige vragen die gesteld worden zijn echt TE makkelijk :)

Peeps...LEES!!..DENK NA!!.... het is een ROLEPLAYING GAME!!
dat vereist soms wat denk/lees werk :D
[..]

Hallo Mistah Benson...dit had ik toch niet verwacht van jou.
Jij had toch ook wel moeten weten dat je maar 1 henchman kunt hebben en 1 familair/animal companion.

Je kunt geen PARTY bouwen zoals BG(2).

Je kunt maar 1 henchman nemen....als je een andere aanneemt dan gaat de huidige eruit.

-END-
Was ik toch in de veronderstelling dat hij de server-party bedoelde... Stom van mij... :z
Als hij had bedoeld 'Henchman' dan had ik zeker wel verteld dat er maar 1 meegenomen mag worden... ;)
Al eerder gevraagd; Wat is Mistah... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:12
Gewoon, mister in nigga style ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 juli 2002 12:35 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Wat past er bij Chaotic Good? :).
Ik ben Chaotic Good en heb een groen elfje als farmiliar die traps voor me vindt, disabled en locks opent =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 02 juli 2002 13:42 schreef The Will het volgende:
Gewoon, mister in nigga style ;)
Hoe komen jullie op het idee dat ik een donkere huidskleur heb.. :?
Niets mis mee natuurlijk, maar ik ben een gezonde blanke jongeman in zijn midden-dertigers.. SLIK... zo oud al... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 13:54 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Niets mis natuurlijk, maar ik ben een gezonde blanke jongeman in zijn midden-dertigers.. SLIK... zo oud al... ;(
daar wordt niet van uit gegaan. Zo praat hij gewoon ;)

(denk ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
hebben jullie ook zo'n ontzettende lag als je online wilt spelen? De enige pings beschikbaar zie ik vanaf 600 ;(

Verder weet ik nog niet zo heel veel van het spel af, heb hem sinds gister. Maar ik moet bekennen dat ik nog meer final fantasy 10 aan het spelen was :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 14:21 schreef Marruk het volgende:
hebben jullie ook zo'n ontzettende lag als je online wilt spelen? De enige pings beschikbaar zie ik vanaf 600 ;(

Verder weet ik nog niet zo heel veel van het spel af, heb hem sinds gister. Maar ik moet bekennen dat ik nog meer final fantasy 10 aan het spelen was :)
Ik speelde gisternacht nog even op een server met 100 ping...jippie. De gamesdomain-servers zijn over het algemeen wel te doen.

Et hangt ook van je connectie af natuurlijk, met casuckma of hello moet je NwN niet over internet proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Op dinsdag 02 juli 2002 13:54 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Niets mis mee natuurlijk, maar ik ben een gezonde blanke jongeman in zijn midden-dertigers.. SLIK... zo oud al... ;(
Jongen, het is helemaal niet persoonlijk bedoeld. ;)

Nu weer on-topic:

Heeft iemand een tip voor me om de 4 flying scimitars te verslaan die bij de Tomb van Never in Blacklake district je op staan te wachten als je binnenkomt? Ik ben een level 7 Monk en m'n henchman (Daegan Red Tiger) level 6 Barbarian. Maar die dingen doen zo'n 10 damage per hit en dat overleef ik echt niet. Vooral omdat mijn stunning fist amper raakt :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Geen enkele 'Expert' van jullie weet antwoord op mijn vraag...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 02 juli 2002 13:42 schreef NG het volgende:

[..]

Ik ben Chaotic Good en heb een groen elfje als farmiliar die traps voor me vindt, disabled en locks opent =)
Das geen dier. Das je Henchman ;). Dat gastje uit de Hall of Justice.

[Edit]
Hoe kan je je beest terug krijgen als ie dood is trouwens?.
Hij staat niet in dat blauwe figuur in de Hall of Justice, maar mijn Henchman wel. Ik kan mijn beest ook niet terug summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even voor mijn probleem op het forum van nwn gekeken. Er waren er meer die dat probleem hadden.

***SPOILER***

Ben dus maar heel die toren gaan uitkammen, en sta nu voor maugrim, met eribeth, dus neem aan dat er ook zoiets in de journal stond.

even die gast verslaan, ging net best moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op dinsdag 02 juli 2002 15:13 schreef apocrypha het volgende:

[..]

[Edit]
Hij staat niet in dat blauwe figuur in de Hall of Justice, maar mijn Henchman wel. Ik kan mijn beest ook niet terug summonen.
Dat 'elfje' lijkt mij meer een Pixie.. Kan het fout hebben.. Is dus geen henchman maar een familiar. Volgens de 3rd Edition; dood is dood (en ik meen 1 punt van je CON) correct me if I'm wrong...
Op dinsdag 02 juli 2002 15:02 schreef II_BurN_II het volgende:
Geen enkele 'Expert' van jullie weet antwoord op mijn vraag...? :?
Ben geen 'Expert' maar ik kan je vraag zo 123 niet vinden. Wat was het.. ? Heb je een spoiler nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 15:33 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Dat 'elfje' lijkt mij meer een Pixie.. Kan het fout hebben.. Is dus geen henchman maar een familiar. Volgens de 3rd Edition; dood is dood (en ik meen 1 punt van je CON) correct me if I'm wrong...
[..]

Inderdaad. Dood is dood. En -1 punt van je CON. Maar je kunt wel een nieuwe familiar krijgen zonder problemen. In NWN wordt de -1 CON niet gebruikt, AFAIK.

Ben geen 'Expert' maar ik kan je vraag zo 123 niet vinden. Wat was het.. ? Heb je een spoiler nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 juli 2002 15:13 schreef apocrypha het volgende:

[..]

[Edit]
edit:
Het is inderdaad Pixie

wrong, het is mijn farmilier, en geen henchman, ik summon hem 1 x per dag met 'Summon farmiliar' =) als mijn farmiliar doodgaat summon ik hem een dag later gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die NWN zonder CD willen spelen:
Er staan 2 .exe's in de nwn/ dir. NWMAIN.exe en nog 1. Start die 2de op en je kunt zonder CD spelen :+ Helaas mis je dan wel die brilliante splash-screen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! eindelijk in chapter3!

Vind het verhala best koel moet ik zeggen.

***SPOILER***

Ga nu coldwood in om zo'n beeldje te zoeken in een of andere dungeon bij ene wizard.

Meteen langs de trding post gegaan, maar moet nu adamantite of ironwood hebben om mn greatsword +3 (mooi dingetje, mn oude maar weer verkocht, en die aangeschaft (oude was +2, 12 magic resistance)).

Welke is nou het best? de ironwood of de adamantite (en welke vind ik eerder, want ik heb geen van de beide voorwerpen niet). Geld is geen probleem (80000 :)).

En even nog over die blank journal entry, voor degene die dat misschien ook krijgen: je meot gewoon doorspelen, en die hele toren uitkammen, aribeth kom je vanzelf tegen helemaal bovenaan, en dan ga je naar chapter3, en is alles weer goed met de entry's (nieuwe lijst). Gewoon doorspelen dus :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
II_BurN_II : Je hebt nu idd wat skills verspild, maar je kunt gewoon door spelen, en daarna opnieuw die feats kiezen met de goede zwaarden.

Sun : Bij great sword hoort uit m'n hoofd Amandimite :)
(Lezen is ook een vak :P)

Ik zou trouwens graag met iemand vanaf het begin spelen t/m het einde, de campaign :)
Dus als iemand dit wilt, mail ffies of zoek me op @ irc.tweakers.net #spielerij :)

Ik heb trouwens enkele dagen geleden NWN ook gekocht, bij de FRS en jawel, ook daar voor 49,95 >:)
Bij de Bart Smit en Dixons heb ik niet gekeken, lopen altijd 1.5 maand achter hier in Den Helder :P

M'n gebrande cd's heb ik meteen door midden geknipt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 16:21 schreef ItSnows het volgende:
Voor diegene die NWN zonder CD willen spelen:
Er staan 2 .exe's in de nwn/ dir. NWMAIN.exe en nog 1. Start die 2de op en je kunt zonder CD spelen :+ Helaas mis je dan wel die brilliante splash-screen :(
Ik heb nwloader.exe geprobeerd (dat is degene die het splashscreen laat zien.)

nwn.exe: deze laat de Launcher zien

nwmain.exe: deze start NWN, maar het spel vraagt toch naar de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 12:53

Japser

Jeej!

Op dinsdag 02 juli 2002 14:30 schreef The Will het volgende:

Heeft iemand een tip voor me om de 4 flying scimitars te verslaan die bij de Tomb van Never in Blacklake district je op staan te wachten als je binnenkomt? Ik ben een level 7 Monk en m'n henchman (Daegan Red Tiger) level 6 Barbarian. Maar die dingen doen zo'n 10 damage per hit en dat overleef ik echt niet. Vooral omdat mijn stunning fist amper raakt :(
Ik kwam er met mijn lvl7 paladin en Deagan ook niet doorheen. Enige wat je kan doen is je henchman op die swords afsturen en zelf naar die sacrofaag rennen en leegroven en dan Stone of Recall gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Met vechten en als je bijna dood bent , stone of recall...
En dan weer terug warpen en verder vechten...
En dan weer terug als je bijna dood bent.. enz enz
Zo was het mij gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: alleen nu nog die waterput waar je in kan duiken die yasgar en die mijn hadden met elkaar te maken :)

wie weet het van die waterput in een grot bij south road?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mja, is nu al te laat. Ik ben gewoon doorgelopen ook door de final, dus ik kan niet meer terug naar Neverwinter. (geloof ik, quest is ook weg, dus ik verwacht het niet) |:(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 19:15 schreef H3!N het volgende:
Wie weet waar yasgar de 5e van de 'outlaws' zit? (Bountyhunter quest die je in het begin van chapter 2 krijgt)...

ik heb nu chapter 2 helemaal uit met(volgens mij) alle mogeijke quests die er zijn.

Alleen ik kan yasgar niet vinden. Ook ben ik benieuwd of je überhaupt the Port Llast Mines in kan? Nergens iets voer gehoord en je hebt er een sleutel voor nodig.

Nog een probleem: er is een grot bij 'south road' en daar zit een put in... je kan erin duiken en als ik yes doe zegt ie 'you ran out of air' blablabla.... wat moet ik doen om WEL de andere kant te bereiken en dus mijn adem langer kan in houden? misschien zit die yasgar dus daar omdat dat echt de enige plek is waar ik niet niet geweest ben. Verder alle weerwolven, spirits, deamons enz enz bestreden :)
Die put was ik ook. Was mij ook neit gelukt. Misschien een of andere potion/kruid waarmee je onder water kan ademen ofzo. Ik kan zoiezo daar niet meer heen. Zit net in chapter3 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 20:32 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Die put was ik ook. Was mij ook neit gelukt. Misschien een of andere potion/kruid waarmee je onder water kan ademen ofzo. Ik kan zoiezo daar niet meer heen. Zit net in chapter3 namelijk.
mja... ik zat zelf te denken aan dexterity. Er ligt ook een lijk in de buurt die had iets geschreven met bloed, maar daar werd je ook niet wijzer van. Ik denk dat ik het laat zitten nu alles af in chapter 2 en geen zin om nog langer rond te hangen. Ik heb bijna 200.000 gold en ik wil leuke dingen kopen :) in chapter 2 is niks meer wat ik nog niet heb gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm. Trouwens, hoe kan je bv kaarten openen? dus dat je de KAART ook echt ziet, en niet de desciption ervan, bij de examine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bedoeld terwijl je loopt?
jezus :P

dat is die passer/compass helemaal rechts boven

zie je alles op, ook waar je heen loopt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej, oenemeloen! :)

Ik bedoel kaarten, die je ergens in Neverwinter kon kopen (dacht bij Militia HQ in Peninsula).

Hoer je die kaarten dan kan bekijken, of wordt, doordat je die kaart hebt, in 1x de hele kaart zichtbaar, als je de Map naar boven haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 juli 2002 20:32 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

die put kon ik met mijn fighter zonder probleem door. Alleen ging mijn henchman en farmiliar niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zat erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 juli 2002 21:34 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wat zat erachter?
Een ketting waar je aan moest trekken, dan summon je een skelet-wezen die je een vraag stelt wat zijn volk voor naam heeft, die kun je antwoorden door het boek te 'lezen' wat je eerder in de grot bij een corpse gevonden hebt. Heb je dat eenmaal gedaan krijg je toegang tot zijn schatten zonder hem eerst te moeten killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat zit er zoal in die schatten, nog wat bijzonders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 02 juli 2002 22:24 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
En wat zit er zoal in die schatten, nog wat bijzonders? :P
niet echt super bijzondere dingen, iig niets wat ik kon gebruiken en ben het dus al vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 10-09 10:59
Ik weet niet of deze link al voorbij is gekomen maar dit is wel handig als je online-games zoekt:
http://www.neverwinterconnections.com/

je maakt daar een profiel aan, met karakters die je wilt gebruiken, en vervolgens kun je je inschrijven voor games die geplanned worden door de verschillende DM's.

Er zijn ook verschillende guilds aanwezig om te joinen. Verder heb je buddy lists, favourite DM's. Enzovoort, enzovoort. Zit echt goed inelkaar die site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 13-10 15:33
Ok, ik ben vanaf vandaag ook begonnen aan NWN en ik moet zeggen dat ik 't een zeer mooi spel vind.. Maar ik heb alleen een beetje problemen met gold te vinden.. nu vraag ik me af of ik zonder problemen die diamanten etc uit je inventory kan verkopen.. die je aan het begin vind.. (city core, pennisula).. of moet ik bij sommige npc's gewoon wat gold afpersen of jatten? iemand wat ideeën om een klein begin budget te krijgen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dus die waterput boeit niet echt... mooi ben net luskin in :)

Welke quest ik eigelijk nog wel even wil doen(en dus ff moet loaden) is die quests van Dealen Red Tiger. Ik moet een Axe vinden die zijn moeder heeft vermoord o.i.d.

Waar kan ik die vinden? Ben vrijwel in elke hoek van chapter 2 geweest. Ik vind het zo lullig voor hem, ik hielp hem eerst ook met zijn brooch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
Vroeg net aan Aribeth of ze met me naar bed wou B-)

Nou wilt ze gelijk niet meer met me praten !!

Mis ik nu een Quest ofzo? Ze wilt haar verhaal niet meer verder vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 02:10 schreef II_BurN_II het volgende:

Hmm, ik heb een female char, ook maar even vragen maybe houd Aribeth daar meer van :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 02:10 schreef II_BurN_II het volgende:

Wanneer is 'net' ? Er is wel degelijk een quest met Aribeth. Je krijgt een ring van haar als teken van vriendschap en later ga je haar waarschijnlijk helpen met het een of het ander. Het is denk ik een van de weinige echte vrienden die je kan maken in het spel.

Ook het hebben van hoge charisma(en dus pursuation) kan je veel quests opleveren. Als je dan gaat persuaden iemand iets te vertellen heb je vaken succes en zit er een quest voor je in. Ik lul ze altijd omver met mijn 'greater mask of persuation' :D Dit levert natuurlijk weer de nodige EXP points op en kom je in delen waar je normaal niet komt. Hoor ik daar iemand goodies zeggen? juistum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 22:42 schreef ChefChocolateball het volgende:
Ik weet niet of deze link al voorbij is gekomen maar dit is wel handig als je online-games zoekt:
http://www.neverwinterconnections.com/

je maakt daar een profiel aan, met karakters die je wilt gebruiken, en vervolgens kun je je inschrijven voor games die geplanned worden door de verschillende DM's.

Er zijn ook verschillende guilds aanwezig om te joinen. Verder heb je buddy lists, favourite DM's. Enzovoort, enzovoort. Zit echt goed inelkaar die site...
Bedankt voor de link, ik ga daar eens een uitgebreid kijkje nemen wat het klinkt heel goed :P

Persuade is idd zwaar goed, ik ga vandaag beginnen met een Paladin incl. zeer hoge charisma :9
Alle dingen doen die ik op de LAN heb gemist :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 09:26 schreef The_tWiStEr het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, ik ga daar eens een uitgebreid kijkje nemen wat het klinkt heel goed :P

Persuade is idd zwaar goed, ik ga vandaag beginnen met een Paladin incl. zeer hoge charisma :9
Alle dingen doen die ik op de LAN heb gemist :7
that's me :) Paladin met een bere charisma+maskers, kettings en capes voor charisma :)
Tip voor paladin: neem de Exotic feat, kan je ZEER gave wapens gebruiken die je anders niet kan equipen. Double sword/axe, bastard sword, dire maces, scythe's en nog wat. Je vind er namelijk van deze soort wapens VEEL en je kan er nooit wat mee(ja verkopen..)

Vooral de dire maces hebben vaak veel magic in zich en das altijd lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Bedankt voor de tip, en ik denk idd dat ik voor de Dire Mace ga en een zo hoog mogelijk charisma dmv. items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook geregistreerd op neverwinterconnections.com
nou maar kijken of het gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exotic kan ik al heel lang, want anders kon ik geen bastard sword nemen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in die Neverwinter Woods. Heb nu 2 Druids gered (1 in de cave en 1 in Nymp's home). Maar waar is nu die derde en die water val met die spirit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 12:31 schreef RaceAap_NL het volgende:
Ik zit nu in die Neverwinter Woods. Heb nu 2 Druids gered (1 in de cave en 1 in Nymp's home). Maar waar is nu die derde en die water val met die spirit?
Bij de heks in haar huis. Die grot zit ook ergens bij die waterval in de buurt. Je ziet hem zo.

edit: Ik post hier nog wel ff wat screens ik heb ze toch online staan.

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jhilhors/nwn.JPG
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jhilhors/nwn2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jhilhors/nwn3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jhilhors/nwn4.JPG

Check mijn Dragonslayer!! Hij geeft licht :)
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/jhilhors/Dragon%20Slayer%20Bastard%20Sword.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit het oude topic

Daarom dus..
Je moet voor elke installatie een EIGEN cdkey hebben...dus voor twee pc's...twee exemplaren kopen
Daarom moet je dus inloggen in de masterserver van bioware, die checked dit!
kweet niet of dit mag hoor, maar als je netwerk wilt spelen met maar 1 cd, trek dan je netwerk kabel eruit en stop em er weer in als je in een netwerk game zit dan omzeil je de server...

ik weet niet of dit mag, als het niet mag, haal het dan ff weg of zow, bitte schön, ik zit niet zo heel erg om een OW te springen, maar het is geen crack of zo, dus ik dacht maybe mag het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
ffies nog een n00b vraagje (sorry)

is het nu hoe meer AC je hebt hoe beter of is het netzoals in bg2 hoe minder hoe beter?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de manual eens zou ik zeggen. Geldt voor bijna de helft hier met overbodige vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 13:48 schreef Childsplay het volgende:

[..]

kweet niet of dit mag hoor, maar als je netwerk wilt spelen met maar 1 cd, trek dan je netwerk kabel eruit en stop em er weer in als je in een netwerk game zit dan omzeil je de server...

ik weet niet of dit mag, als het niet mag, haal het dan ff weg of zow, bitte schön, ik zit niet zo heel erg om een OW te springen, maar het is geen crack of zo, dus ik dacht maybe mag het.
Als je in een LAN zit, zonder internet (geen gateway) dan gaat hij ook geen verbinding maken met de server, ook met de legale versie (ik zeg het er maar bij :P) .
Tijdens de LAN waar ik het gespeeld heb hadden we precies zo'n situatie duss :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste