Het grote NWN ervaringen/hulp topic 1 **Spoilers**

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er zit in Chapter1 al een Smith hoor, bij Shining Armor in de City Core.
Hij staat daar alleen niet in de 'normale' kamer, maar in een afgesloten achterkamer.
Je kunt daar komen met een sleutel die degene heeft die in de normale kamer staat. (Persuade >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Op zaterdag 29 juni 2002 00:13 schreef JeanLucPicard het volgende:
Een week voor alleen act 1? Dan doe je het wel heel langzaam aan :P . Ik ben 3 dagen bezig, en ik ben in act 3 :P . Zit nou te kloten met die riddles of sound, colour and smoke, maar ik snap die aanwijzingen niet :X ., ik maak ff screenie voor jullie.

/edit
[afbeelding]
Screenie van mij :) .
[afbeelding]
/edit2
Resized van 1280x1024->800x600.
:X

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
Op vrijdag 28 juni 2002 12:46 schreef FirePower het volgende:
Shit zeg...

Dynabyte Heerlen had 20 kopieën ingekocht. Allemaal weg :o
Dixons: 12 stuks, niks meer :o
Intertoys: heeft het niet. Die lopen geld mis :D
Bart Smit: Nog 1 kopie. Hoeveel stuks besteld, onbekend.

Bart Smit verkoopt het voor 49 euro.
10 euro goedkoper dan Dynabyte! Bij Dynabyte kun je een euro of 5 korting krijgen, maar dan nog is het duurder dan bij Bart Smit.

Het lijkt erop dat vroeger de nieuwe spellen fl. 100 kostten. Nu kosten ze minstens 50 euro...
hmmz volgens de bart smit site verkopen ze hem nu toch voor 60 euro :(

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 17:14 schreef The_tWiStEr het volgende:
Er zit in Chapter1 al een Smith hoor, bij Shining Armor in de City Core.
Hij staat daar alleen niet in de 'normale' kamer, maar in een afgesloten achterkamer.
Je kunt daar komen met een sleutel die degene heeft die in de normale kamer staat. (Persuade >:))
damn, ik kan dus niet meer terug :) (wat voorn wapen skon je daar maken?). Zit er ook ergens 1 in chapter2?

Edit:

Ik heb net met die 2 oaths ge-jugded, zodat "alle geesten vrij zijn" zeg maar. Maar waar moet ik nu naartoe? Ik had wel een boek waar instond dat de cult ergens een mainquarter in een toren hadden ofzo.

Heb ik nu neverwinter woods gecompleted en moet ik weer helemaal terug lopen, om dat boek af tegeven (is dat "het bewijs"?) aan eribeth, of moet ik nog ergens heen in cherwood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 18:05 schreef actieman het volgende:

[..]

hmmz volgens de bart smit site verkopen ze hem nu toch voor 60 euro :(
Dat kan. Gisteren was ik in de winkel, in Heerlen. Daar stond 1 doosje op de plank voor 49 euro. Het kan dat ze hebben gezien dat anderen het verkopen voor rond de 59, en dat ze snel de prijs hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
Op zaterdag 29 juni 2002 19:06 schreef FirePower het volgende:

[..]

Dat kan. Gisteren was ik in de winkel, in Heerlen. Daar stond 1 doosje op de plank voor 49 euro. Het kan dat ze hebben gezien dat anderen het verkopen voor rond de 59, en dat ze snel de prijs hebben aangepast.
hehe afzetters ;p

ik ga hem trouwens wel kopen en spelen denk ik, hoop alleen dat de groep/clan met wie ik van plan was te gaan spelen niet te veel speelt terwijl ik op vakantie ben...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 18:38 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

damn, ik kan dus niet meer terug :) (wat voorn wapen skon je daar maken?). Zit er ook ergens 1 in chapter2?

Edit:

Ik heb net met die 2 oaths ge-jugded, zodat "alle geesten vrij zijn" zeg maar. Maar waar moet ik nu naartoe? Ik had wel een boek waar instond dat de cult ergens een mainquarter in een toren hadden ofzo.

Heb ik nu neverwinter woods gecompleted en moet ik weer helemaal terug lopen, om dat boek af tegeven (is dat "het bewijs"?) aan eribeth, of moet ik nog ergens heen in cherwood?
Sun Crusher @ IRC dacht net even dat de Temple niet in Port Llast was, en was dus bijna weer teruggelopen :+

Maargoed, je moet dus idd dat bewijs terugbrengen, dan zegt ze dat je met Aarin moet gaan praten (als je er al 1 gebracht had) of dat je de 2e moet gaan zoeken.
Als je de 2e al had, maar per ongeluk weggegooid hebt kun je hem in Diving Pool halen (dat ding roelt :7)

De Smith zit in Chapter3 bij de Trading Post, rechts van de ingang (een klein ventje).
Pica : sorry jou kan ik nog niet helpen, daar ben ik helaas nog niet, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
FUCK DE PTT

Stelletje kloothommels, nog geen pakje.

Als ik hem maandag niet heb dan koop ik hem ergens anders en kunnen ze dat pakje weer netjes bij Dynabyte afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, twister: Ik heb nu dat boek (waarin stond waar de HQ van the cult was, ergens in een toren) terug gebracht, en ik geloof dat ik al eens een brief van solomon en van zo'n reus uit de caves aan haar had gegeven. Maar als ik dat boek geef, dan zegt ze dat het goed is, maar dat ze nog 1 bewijs wilt hebben, voor de zekerheid.

Dus ik maar weer opzoek waar ik nog een bewijs zou kunnen vinden. Loop ik buiten, komt er een gast naar me toe, die me waarschuwde. Hij zei dat er een half-orc naar hem toe was gekomen en naar mij had gevraagd.

Ik neem aan dat dit de "opvolger" van solomon is (want in zijn brief stond, dat als hij zou falen, dat er anderen zouden komen, die zouden doen wat Solomon mislukt was).

Weet iemand waar ik deze half-orc kan vinden? Of komt ie vanzelf wel naar me toe? ik heb dat bewijs nodig namelijk (ik neem aan dat die orc een zelfde soort brief bij zich heeft als solomon)...

PS.: ik had ook nog een quest van neurik, over een werewolf, maar dat was me teveel zoeken, die heb ik dus maar niet "aangenomen". Ik neem aan dat dit gewoon een subquest was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 20:05 schreef IceStorm het volgende:
FUCK DE PTT

Als ik hem maandag niet heb dan koop ik hem ergens anders en kunnen ze dat pakje weer netjes bij Dynabyte afgeven.
Er is bij mij nog nooit een pakketje op maandag afgeleverd, dus ik geef je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Die half-orc zal denk ik wel achter je aankomen, ik zit nu ergens in Chap3, nog niets van hem gehoord :D

Ik had hetzelfde probleem als jou, toen heb ik zoveel mogelijk bewijzen uit de Diving Pool in m'n inventory gedaan. Daarna met Aribeth gaan praten, en beide bewijzen _achter_ elkaar gegeven. Toen ging ze wel akkoord. 8-)

Dat moet wel, want je moest er 2 hebben en ik denk dat het dus tegelijk moet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
FUCK DE PTT

Heb je wel een bevestiging van verzending binnengehad?
Xcuse me als je dat al gezegt heb :P.

edit : fok, ik had net ook al gereageerd (kort geheugen :+)
Zal niet meer gebeuren :P

Jeetje, donderdag mail krijgen en vrijdag nog niet binnen (8> @ TPG
Dat heb ik nog nooit mee gemaakt, 'k heb medelijden met je Ice :'( :'(

Pic om je op te vrolijken :

Afbeeldingslocatie: http://www.truesoft.nl/jeffrey/nwn9.gif

:)
(inclusief layout opfokking :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 20:14 schreef The_tWiStEr het volgende:
Heb je wel een bevestiging van verzending binnengehad?
Xcuse me als je dat al gezegt heb :P.
Geachte heer K.W.T. STRAATHOF,

Het bestelde artikel met het ordernummer 912956 is naar u verzonden

Het naar u verzonden artikel is:

1 * Neverwinter Nights
Dat mailtje is van donderdagmiddag. Bah.

Voordeel, ik hou wat tijd over om mijn rapportje af te maken zodat ik mijn P ook nog haal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Woei ik heb die van mij vanmorgen opgehaald!! :Y)

G e w e l d i g, ziet het er allemaal uit hoor!

Alleen 1 ding, ik speel nu steeds single, maar kan ik ook met m'n single char op Inet bv. met 1 van jullie spelen?

Als ik namelijk een internet game maak zie ik m'n single chars niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 20:14 schreef The_tWiStEr het volgende:
Die half-orc zal denk ik wel achter je aankomen, ik zit nu ergens in Chap3, nog niets van hem gehoord :D

Ik had hetzelfde probleem als jou, toen heb ik zoveel mogelijk bewijzen uit de Diving Pool in m'n inventory gedaan. Daarna met Aribeth gaan praten, en beide bewijzen _achter_ elkaar gegeven. Toen ging ze wel akkoord. 8-)

Dat moet wel, want je moest er 2 hebben en ik denk dat het dus tegelijk moet. :P
Ik heb er tegelijk een brief van zo'n wijf gegeven, die ook naar me toe kwam, die zei dat r man was ontvoerd. Maar toch wil ze nog zo'n ding hebben :(.

En in die diving pool ligt ook niets, behalve een oath van een van die gasten, die ik al opnieuw had gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 21:07 schreef M a a r t e n het volgende:
Woei ik heb die van mij vanmorgen opgehaald!! :Y)

G e w e l d i g, ziet het er allemaal uit hoor!

Alleen 1 ding, ik speel nu steeds single, maar kan ik ook met m'n single char op Inet bv. met 1 van jullie spelen?

Als ik namelijk een internet game maak zie ik m'n single chars niet :?
Allow Local Chars aanzetten in Advanced options, dan kun je met je SP char op inet spelen.
Het probleem is als je midden in het spel met een random iemand gaat spelen, je dan waarschijnlijk niet synchroon loopt, dus dat de Journal loopt dan niet gelijk, dus als je echt wilt samenspelen kun je dat het beste vanaf het begin doen, of het begin van een Chapter :P

Sun-Crusher : Probeer het eens met de Salomon brief als je die hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FUCK DE PTT

Op maandag leveren ze nooit uit :)
Om je op de hoogte te houden: Ik ben nu lvl 4 sorceror en een Prison aan het uitkammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 22:14 schreef The_tWiStEr het volgende:

[..]

Allow Local Chars aanzetten in Advanced options, dan kun je met je SP char op inet spelen.
Het probleem is als je midden in het spel met een random iemand gaat spelen, je dan waarschijnlijk niet synchroon loopt, dus dat de Journal loopt dan niet gelijk, dus als je echt wilt samenspelen kun je dat het beste vanaf het begin doen, of het begin van een Chapter :P

Sun-Crusher : Probeer het eens met de Salomon brief als je die hebt :P
Die heb juist niet meer. die had ik al eerder aan die Eribeth gegeven (direct toen ik em had, teruggegaan, en die brief afgegeven). Maar zal morgen weer ff gaan kijken, of ik ergens die half-orc tegen kom (want ik denk dat eerst solomon kwam, die faalde om mij te doden, toen kwam zo'n wijf, ook die faalde, en dan zal denk ik nu die orc komen, die ook zal falen :)).

Lets hope, lijkt me sterk dat ze hier de steekjes laten vallen, door dit soort bugs...

edit: volgens mij wil ze nog ene bewijs dat op die plek het HQ is, maar ja, ik zie wel dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Zo... act4 :) . Waar moet ik in godsnaam heen? Ik ben maar een beetje gaan rond zitten roamen, en mijn god, wat zijn die gasten hierzo sterk. Zo'n siege golem heb ik een kwartier mee zitten vechten, nog steeds undamaged, ik raak hem wel, maar er gaat kennelijk gewoon niets van af :? . Ik heb een knuppel die alle golems in 1 klap omver knikkert... maar bij deze golem werkt hij niet... hij is zelf ook niet zo sterk echter, hij doet maar 1 a 2 dmg per slag, maargoed... het lijkt alsof ik tegen een rots zit te meppen... komt geen beweging in...
Dus ff samenvatting :P : Wat moet ik op het begin doen, en hoe versla ik die klote golems :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele topic nog niet doorgelezen maar zou het niet interesant om een serieuse weekelijkse (dagelijkse) sessie van neverwinternights multiplayer te houden met een vast groupje ?
Samen het single player verhaal doorlopen en quests verder doen , en in de toekomst de extra module's doen , lijkt mij in iedergeval een heel leuk idee :)

Geen idee of dit al eerder besproken is in het topic , ga het nu pas helemaal doornemen (heb nwn pas sinds vandaag dus vandaar)

Als er mensen intresse tonen , contact me op me email adres/icq of via deze post (of als ander mensen al begonnen zijn en het niet erg vinden als er nog iemand joined)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 22:45 schreef JeanLucPicard het volgende:
Zo... act4 :) . Waar moet ik in godsnaam heen? Ik ben maar een beetje gaan rond zitten roamen, en mijn god, wat zijn die gasten hierzo sterk. Zo'n siege golem heb ik een kwartier mee zitten vechten, nog steeds undamaged, ik raak hem wel, maar er gaat kennelijk gewoon niets van af :? . Ik heb een knuppel die alle golems in 1 klap omver knikkert... maar bij deze golem werkt hij niet... hij is zelf ook niet zo sterk echter, hij doet maar 1 a 2 dmg per slag, maargoed... het lijkt alsof ik tegen een rots zit te meppen... komt geen beweging in...
Dus ff samenvatting :P : Wat moet ik op het begin doen, en hoe versla ik die klote golems :) .
Een knuppel is een blunt weapon.
Misschien is de Siege Golem immuun voor blunt weapons, en moet je een slashing (zwaard) of piercing (speer) weapon hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op zaterdag 29 juni 2002 23:29 schreef FirePower het volgende:

[..]

Een knuppel is een blunt weapon.
Misschien is de Siege Golem immuun voor blunt weapons, en moet je een slashing (zwaard) of piercing (speer) weapon hebben?
Ik heb dus mijn knuppel geprobeerd, mijn zwaard, EN een speer :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 23:29 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ik heb dus mijn knuppel geprobeerd, mijn zwaard, EN een speer :P .
Probeer magic als je het hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal hebben golems 100% proficiency betreffende normale wapens :) Je moet +1/+2 waperns hebben. Sommige hebben ook 100% proficiency betreffende een specifieke vorm van magie (vuur, water erc.)

Dus betrf. golems is het zoeken naar het Weak spot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38
**SPOILER**
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik ben nou einde act 1 , om naar de bijeenkomst te gaan om de cure te maken. Alleen als ik nu zeg, Yes at once, dan gaan we er dus heen, alleen dan krijg ik een scherm, waarin je uit allerlei chars kunt kiezen, met een error: "Invalid character - player login refused" . Nou kan ik uit de keuze lijst mijn eigen char wel weer kiezen, maar als ik deze pak, sta ik weer met een lvl 1 char zonder items en zonder henchman. Ik snap er niks van... wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op zaterdag 29 juni 2002 23:38 schreef ItSnows het volgende:
Normaal hebben golems 100% proficiency betreffende normale wapens :) Je moet +1/+2 waperns hebben. Sommige hebben ook 100% proficiency betreffende een specifieke vorm van magie (vuur, water erc.)

Dus betrf. golems is het zoeken naar het Weak spot :+
Het was dus een wizzard die hem controlde mollen, en klaar is kees :7 . Heb hem nou uitgespeeld... het stukje voor de eindbaas(in :P ) is veeeeel moeilijker als het kreng zelf.. kreeg ook zo'n super amulet van die aribeth wannabe, die je als je level 20 was, kon dragen. Guess what... ik ben level 17 :{ :) . Naja... tspel was eigenlijk een koekie op normal..

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een sorceror levelt, mag hij een aantal spells kiezen om in zijn spellbook te zetten.

Een wizard moet normaal zijn spells leren door ze vanaf een scroll in zijn spellbook te schrijven. Maar mijn wizard krijgt bij elke een kans om spells te kiezen... in AD&D 2E kon dat normaal niet. Is er een regel in 3E die dit mogelijk maakt? Dat een wizard spells mag kiezen bij een levelup, net zoals een sorceror?

(Ik bedoel dus niet dat hij meer slots krijgt om spells te "memorizen", maar dat hij echt nieuwe spells erbij krijgt.)

Gelieve ook even naar mijn post "Updates betreffende crashen/freezen" te kijken... ik begin hier knettergek van te worden. Dit is het topic: [topic=536446] Het hele spel loopt perfect, maar het bevriest echt gewoon op willekeurige momenten. Hebben hier ook meer mensen dat, en weet iemand misschien een oplossing? Al mijn drivers zijn de laatste nieuwe versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 23:38 schreef ItSnows het volgende:
Normaal hebben golems 100% proficiency betreffende normale wapens :)
Niet alle golems hoor ;)

Meeste wel, das waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Maarja, als ik een anti-golem wapen hebt, kan je toch verwachten dat hij neergaat, niet? :P
Er zijn maar 2 golems in het hele spel die het op konden nemen tegen mijn knots, en dat waren allebij die wizard controlled siege golems. Wizzardje mollen en klaar is kees :Y) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! Dan kan JPL alle vragen beantwoorden :P.

Zoals, waar vind ik nog een bewijs, na de journal van die cave-giant, de brief van solomon, de brief van zo'n ander wijf en dat boek uit cherwood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus een waarschuwing gekregen van iemand, die zei dat een half-orc naar mij had gevraagd, en dat ik dus op moest passen. Maar nu liep ik langs die Inn in port Llast, en daar stond iemand, genaamd Lerner.

Ik met hem gepraat (hij heeft een heel vaag accent, bijna niet te begrijpen). En het kwam er dus op neer, dat die half-orc naar mij had gevraagd aan de vriend van die Lerner, is vermoord, omdat ie nx over mij losliet.

Toen heeft Lerner dus zelf aan die half-orc verteld, over mij enzo.

Dus ik zoek nu naar een half-orc, naam: Vardoc. Weet iemand waar ik deze vind (of komt ie naar mij toe, als ik maar lang genoeg bij die Inn wacht?)? Lerner zei mij dat ie had gezegd dat ik in "deze" streken rondliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik heb et spel, maar wil eerst Morrowind uitspelen. Ik vroeg me alleen iets af. Bij Power Attack kun je normaal vantevoren kiezen hoeveel punten je van je attack roll afhaalt. Die punten doe je bij de damage. Moet je hier nou altijd die waarde geven of doet de computer dit altijd maximaal aan de hand van de AC van et monster. Dit zou een groot voordeel betekenen aangezien je normaal niet zou weten welke AC een monster heeft. Hoe wordt dit gedaan in et spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
IK zoek de PROPER KEY, waar kan ik die vinden . (ACT 1)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op zondag 30 juni 2002 10:50 schreef Blackhole het volgende:
IK zoek de PROPER KEY, waar kan ik die vinden . (ACT 1)
RoFL :) . Je zal heel wat 'proper' keys moeten zullen gaan vinden, aangezien elk slot de 'proper' key voor dat slot is :P .
Proper betekend hierzo de bijhorende sleutel, dus aan die informatie hebben we weinig :Y) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op zondag 30 juni 2002 11:25 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

RoFL :) . Je zal heel wat 'proper' keys moeten zullen gaan vinden, aangezien elk slot de 'proper' key voor dat slot is :P .
Proper betekend hierzo de bijhorende sleutel, dus aan die informatie hebben we weinig :Y) .
Kijk een stukje terug daar staat een foto van mij bij de docks bij die brug daar kom ik niet door heen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:19

Soullie

Planeshift

Op zaterdag 29 juni 2002 19:06 schreef FirePower het volgende:

[..]

Gvd ik moet ehm nog halen... in heerlen dus :/ toch maar eerst Bartsmith proberen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMN! ik heb er de hele ochtend over gedaan, om die troll caves, met de daaronderliggende crypts, uit te pluizen voor die archeologen. Tering wat is die cave groot.

Het loonde wel, al vond ik neit wat ik zocht: bewijzen. Het heeft me denk ik aan cash en verkochte items zo'n 45000 gold opgebracht + de items die ik maar heb gehouden (nieuwe belt, nieuwe gloves, nieuwe boots, nieuwe boog, 5x een thieves tool +10 en... eindelijk een nieuw GREATSWORD!).

Eindelijk dus ene nieuw zwaard, en een hele vette ook:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/003.JPG

Ik vond em in een kist, die ge-trapped was. Koste me 100 hp (was 118), die trap. Snel maar even gerest.

Helaas, waarvoor ik de cave inkwam, vond ike rniet :'(.

Maar ik denk dat ik neverwiter wood nu maar ga uitpluizen (als ik het kan vinden). Daar schijnt ook wel wat te zitten, hoorde ik van Bellard. Ik heb nog steeds nx gehoord van die half-orc :'(.

Ik zoek maar weer verder...

Edit: ik ben nu level 11 fighter (only). Nog 4000xp en ik ben weer een level up :). Zijn jullie allemaal mengelmoesjes van bepaalde classes, of net zoals ik, puur 1 class aan levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Leuk zwaardje :9~
Die caves heb ik ook heel lang over gedaan, maaruh iets in mij zegt dat jij die Half-orc niet wilt tegenkomen >:)

Ik bedoel met die half-orc, dat hij jou erg graag wilt elimineren, en ik ben hem tot nu toe niet tegen gekomen dus ik ga er vanuit dat hij vrij sterk is :P

Dat zwaard heb ik niet gevonden, maar heb al een Great Sword +3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 13:07 schreef The_tWiStEr het volgende:
Leuk zwaardje :9~
Die caves heb ik ook heel lang over gedaan, maaruh iets in mij zegt dat jij die Half-orc niet wilt tegenkomen >:)
:? Wat bedoel je, met die half-orc?

Had jij dat zwaard niet gevonden dan? Zal dan zeker wel random bepaald zijn...

Edit: dit is dacht ik een greatsword +2 met wat andere extra's. Had ook 2 rapiers +2 en een katana +2 gevonden. Maar die heb ik verkocht :).

Edit: waar zit eigenlijk de ingang van Neverwinter wood? Kan de ingang niet vinden namelijk (bij de archeologen naar het zuiden gaan ofzo?). Ik denk namelijk dat er ook ergens een bewijs in dat bos zit (toch?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetguy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 10:12
tja verklaar me maar voor gek maar hoe kill ik die 2 irritantjes in de stable die ik niet kan raken met zowel m'n axe als m'n bow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Desther en Fetnick :?
Ik zou er mee gaan praten ipv er op los hakken, 't zijn mensen van Neverwinter :P

Sun-Crusher : hij is bij de Archeologen rechts uit m'n
hoofd.
Vardoc toch gevonden, hmm dan zal mijn LAN maatje hem waarschijnlijk tegen gekomen zijn zonder het mij te vertellen :P

Holy_Paladin : Ik had dat probleem ook dacht ik, bij mij hielp toen de 1.19 patch en een oudere save pakken en een klein stukje over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 12:38
Op zaterdag 29 juni 2002 23:46 schreef Holy_Paladin het volgende:
**SPOILER**
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ik ben nou einde act 1 , om naar de bijeenkomst te gaan om de cure te maken. Alleen als ik nu zeg, Yes at once, dan gaan we er dus heen, alleen dan krijg ik een scherm, waarin je uit allerlei chars kunt kiezen, met een error: "Invalid character - player login refused" . Nou kan ik uit de keuze lijst mijn eigen char wel weer kiezen, maar als ik deze pak, sta ik weer met een lvl 1 char zonder items en zonder henchman. Ik snap er niks van... wat doe ik fout?
Iemand....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe! eindelijk! Vardoc gevonden :). Precies dezelfde plaats als solomon :). Nu ff nmaar die eribeth dan... lets hope...

edit:
yes! eindelijk eht 2de bewijs! hij was idd de opvolger van solomon en dat andere wijf.

Ik ben ook direct level up (wel vaag, moest nog dik veel exp).

Nu moet ik naar Luskan, maar moet ik dan mn henchman meenemen? of meot ik die achterlaten in port llast (of kan je em helemaal niet meenemen?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Meenemen, en goodluck in Luskan >:)
(pak de sidequests van de captains wel, veel exp en items :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft last van een Spin in de Dungeon-contest.

Krijg hem neit dood, ook niet met 3 man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10 21:49

Xanathorn

Mmorpg addict

Ben nu in't begin van act3, maar moet zeggen als je alle quests doet (of het merendeel daarvan), ben je wel even bezig. Het betaalt zich wel uit, je levelt toch wel een stukje sneller en je houd er veel geld aan over (heb momenteel bijna 500k). Ben een pure fighter, en heb in act2 met de monk gevochten en moet zeggen dat kereltje is erg sterk. Als ik nog eens opnieuw speel pak ik een monk :)

Dat zwaard is ook :9 .Heb em in de green griffon inn gevonden, onder in de kelder met die wedstrijd.

Ik kreeg wel in act2 die quest met die negen kinderen niet opgelost. Ik heb ze wel vermoord omdat ze me aanvielen, maar als ik tegen dat wijf lieg gaat mijn alignment naar neutral en zegt ze dat ik bewijs moet leveren. Als ik de waarheid vertel zegt ze hetzelfde :? Ik zou niet weten waar ik naar had moeten zoeken.

FF een screenshot erbij doen van mijn char (zal later nog wat posten van act3).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mhaufe/Tweakers/neverwinter_1.jpg

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Op zaterdag 29 juni 2002 15:34 schreef Crashman het volgende:

[..]

Die heb ik zelf laten maken bij zo'n blacksmith. Kom je nog wel eens tegen :)

Hier ben ik in gevecht met een Bone Golem Champion:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.spee/battle%20bone%20golem.jpg
Ben hier volgens mij voor 50% invisible. Die boddyknock cast dat steeds.
(erg easy was ie trouwens ;) )
Woot dat monstertje is wreed })

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetguy
iemand ? de stable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 13:23 schreef The_tWiStEr het volgende:
Desther en Fetnick :?
Ik zou er mee gaan praten ipv er op los hakken, 't zijn mensen van Neverwinter :P
(naja dan ga ik mezelf maar quoten :X )
Die dus Guustflater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetguy
lol ok maar als ze al meteen beginnen met het schieten op mij wtf kan ik dan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft gekregen quest om me geaccepteerd te krijgen bij een guild: Ik ben op zoek naar 4 gebouwen met sun dials. Heeft iemand die sundials al gezien? Zo ja, zijn ze opvallend of errug klein? :P

Geen lokaties: alleen even aangeven hoe ze uitzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 13:42 schreef GuustFlater het volgende:
lol ok maar als ze al meteen beginnen met het schieten op mij wtf kan ik dan doen
Dan doe je iets goed fout >:)
Wegrennen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op zondag 30 juni 2002 14:10 schreef ItSnows het volgende:
Betreft gekregen quest om me geaccepteerd te krijgen bij een guild: Ik ben op zoek naar 4 gebouwen met sun dials. Heeft iemand die sundials al gezien? Zo ja, zijn ze opvallend of errug klein? :P

Erm, je weet wel, zonnewijzers... kijk Amisch paradise van weird all, met die gozer met zijn horloge :P .

spoiler @ posities
.
.
.
.
.
.
.
.
Je hebt die quest in de garden gehad, ze zitten in die elder dungeon... er vlak bij dus

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 13:39 schreef Super_Ikke het volgende:
Ben nu in't begin van act3, maar moet zeggen als je alle quests doet (of het merendeel daarvan), ben je wel even bezig. Het betaalt zich wel uit, je levelt toch wel een stukje sneller en je houd er veel geld aan over (heb momenteel bijna 500k). Ben een pure fighter, en heb in act2 met de monk gevochten en moet zeggen dat kereltje is erg sterk. Als ik nog eens opnieuw speel pak ik een monk :)

Dat zwaard is ook :9 .Heb em in de green griffon inn gevonden, onder in de kelder met die wedstrijd.

Ik kreeg wel in act2 die quest met die negen kinderen niet opgelost. Ik heb ze wel vermoord omdat ze me aanvielen, maar als ik tegen dat wijf lieg gaat mijn alignment naar neutral en zegt ze dat ik bewijs moet leveren. Als ik de waarheid vertel zegt ze hetzelfde :? Ik zou niet weten waar ik naar had moeten zoeken.

FF een screenshot erbij doen van mijn char (zal later nog wat posten van act3).

[afbeelding]
FF over die contest in de dungeon van die inn: wat voorn voorwerp moet je in die kist doen, om eruit te komen? Ik ben van level 1 naar level 3 gegaan, denk toch dat ik ff terug ga naar level 2 (is ook een exit naartoe op level 3)voor dat zwaardje!

Edit: hmm, kheb het al, een crystal egg. Jammer, veel exp gemist en dat zwaardje, doordat ik level 2 heb overgeslagen, maja... nu eerst maar naar luskan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben nu in luskan (geen chapter3, maar luskan and the tower :?). Maar waar kon je nou je eigen wapens laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Luskan = Chapter 2 - Finale, had je dan verw8 dat je zonder eindbaas meteen naar Chap3 mocht ;)

Ik zoek ff op waar de smith daar zit, je kunt btw zelf ook wel ff gaan zoeken hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit wel een smithy, maar daar staat geen "klein bventje".

Edit: ah ik zie het al. Tis dus in Trading Post, in chapter3. Eerst dan maar naar die toren (moet je via de sewers?)

Edit2: dus je kan in chapter3 gewoon bij iemand binnenlopen een een zwaard maken/laten maken? Of moet je dan eerst allemaal quests gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Je je kunt dan gewoon binnenlopen, en aan hem vragen.
Hij zegt dan wat je aan hem moet geven aan items. (In Chapter 3 dus)

Ik vraag me af : waarom vraag je eigenlijk bijna elke oplossing Sun :P
Ik vindt het niet erg om de antwoorden te geven, maar ik vond het toch leuker om zelf uit te zoeken ;)

De sewers leiden niet naar de tower toe, wel naar iets anders belangrijks.
Om bij de tower te komen moet je over een brug in het noord-westen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 16:19 schreef The_tWiStEr het volgende:
Je je kunt dan gewoon binnenlopen, en aan hem vragen.
Hij zegt dan wat je aan hem moet geven aan items. (In Chapter 3 dus)

Ik vraag me af : waarom vraag je eigenlijk bijna elke oplossing Sun :P
Ik vindt het niet erg om de antwoorden te geven, maar ik vond het toch leuker om zelf uit te zoeken ;)

De sewers leiden niet naar de tower toe, wel naar iets anders belangrijks.
Om bij de tower te komen moet je over een brug in het noord-westen >:)
Dit is mn eerste rpg die ik speel, dus moet even kijken hoe alles werkt enzo :), ben ook bang dat ik iets fout doe (zoals met die bewijzen), waardoor ik weer vet lang overnieuw kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaagheid. Is dit een bug, of hoort hier wat te staan?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/005.JPG

Hmm... best vaag, blank entry, is dit gewoon een bug, of zou er echt iets ingeschreven moeten worden? Ik ben net in die toren, en met 2 gastjes gepraat...

Edit: volgens mij hoort dara dat hele verhaal over ***SPOILER*** eribeth te staan, dat die dat leger aanvoerd enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Da's een hele vage :?
Nou ja, gewoon negeren, gaat goed met je zo te zien :P
Keep it up!

Ik ben zelf net ook weer begonnen, Coldwood uitkammen op zoek naar de

Guustflater -> Healen bij Aribeth in de Halls of Justice (gebruik je Stone of Recall)

*** Spoiler ***
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Words of Power, iemand die daar al is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik load dan wel weer ff opnieuw, vlak voor de toren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetguy
nou ben eindelijk uit die stable.. LOL

maare nou is m'n speed gedecreased (ben bij docks) enig idee hoe ik weer normaal kan rennen? dat lopen is zooo irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 17:49 schreef GuustFlater het volgende:
nou ben eindelijk uit die stable.. LOL

maare nou is m'n speed gedecreased (ben bij docks) enig idee hoe ik weer normaal kan rennen? dat lopen is zooo irritant
Draag je niet teveel? Kan je zien in je inv onderaan, naast dat oogje. En zoja, dan moet je ff stone of recall doen, om snel naar die tempel terug te komen, wat zooi verkopen aan dat mens, en weer terug gaan...

En als het een disease is, moet je je ff laten healen bij diezelfde eribeth :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 14:10 schreef ItSnows het volgende:

Ben je weer in Neverwinter? Want in Blacklake stond ook een huis met een zonnewijzer voor de deur (kweet niet waar je zit, dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je weer in Neverwinter vanaf Port Llast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C'est impossible, anders was ik ook al gegaan, om ene zwaard te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Zo ik ben voor de 4 de keer op nieuw begonnen ...
Omdat ik steeds vast komt te zitten en niet verder kwam ..

Want ben nu bijna 1 week bezig en ben nog niet in ACT2 geweest :(

Maar dat komt ook mede omdat NWN steeds vast slaat op vage fouten .
( bij een ander speel geen last van . )

En ben ook eens door dat windows weer eens vast sloeg ( DOOR NWN.
hij gelijk een schijfscan doen waardoor ik mijn hele save van NWN ben kwijd geraakt .

En ik dus weer op nieuw moest beginnen .

Maar ik blijf vol houden ....

Want al vind ik het wel een groot nadeel van het spel dat er nog teveel fouten in zitten .
en dat voor die 60 Pleuro's :(

Maar het spel zelf is wel erg gaaf .... >:)ook al kan ik nu heel Act 1 wel dromen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Blackhole een paar tips :

1) Probeer veel saves te maken, zodat als er 1tje corrupt raakt, je altijd een backup hebt.

2) Update hem naar 1.19 als je dat nog niet gedaan hebt.

3) Defrag eens een keer als je veel geinstalled/uninstalled hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar morgen de cd van die maat van me weer halen (mijn install cd zitten crc's op). Damn, wilde ff in chapter3 komen dit weekend...

Maja, nog 1 dag school, en dan tijd zat in de vakantie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op zondag 30 juni 2002 18:34 schreef The_tWiStEr het volgende:
Blackhole een paar tips :

1) Probeer veel saves te maken, zodat als er 1tje corrupt raakt, je altijd een backup hebt.

2) Update hem naar 1.19 als je dat nog niet gedaan hebt.

3) Defrag eens een keer als je veel geinstalled/uninstalled hebt.
1 . mijn hele save dir was weg .... dus dan maak het niet uit hoeveel je heb staan ... :(

2 Ja hij is Ge update

3 en defrag heb ik vannacht gedaan ..maar daarna is hij steeds slechter gaan lopen :(

PS draai al wat langer mee dus deze dingen daar kijk ik het eerst naar ..

PS drivers en DRX is ook het nieuwste van het nieuwste :(
dus daaraan kan het ook niet liggen ..

Maar het blijf een vreemde zaak .

Maar ik had iets gehoord te hebben dat het aan de ATI drivers zou liggen .. want daar zijn meer gevallen van bekend dat ze last hebben van VAGE dingen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ff een quest vraagje:
ik zit nu al een tijdje in chapter 2 en bij die missie dat je de moeder van zo'n archeoloog moet terug vinden (die zichzelf heeft opgesloten in een schield spell (die moet je met een ring (van die zoon) ongedaan maken)

ik ben die vrouw al eerder tegen gekomen (toen vertelde ze me dat ik haar zoon moest opzoeken, ring krijgen, en terug komen, maar nu kan ik haar nergens meer vinden, weet iemand waar zij staat? (dwz troll cave level 1,2 of 3 of een andere cave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ook heb ik al de halve wereld van chapter 2 uitgekamd (iig de woods volledig, en zo goed als alle wegen en caves) maar ik ben nog geeneen weerwolf tegengekomen (wel in de grot van die weerwolfleider (waar zo'n sukje papier lag, waarop stond dat ie weg was oid)

ook heb ik een heleboel non-sellable plot items die ik absoluut niet (meer) nodig heb, hoe kan dat? bugje?

en als ik het spel patch, werken mijn saves dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
euh ik ben net begonne met spelen en heb in city core iedereen dood gemaakt wat moet ik nou doen ?? ik snap niet echt de bedoeling :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zondag 30 juni 2002 20:58 schreef artec het volgende:
euh ik ben net begonne met spelen en heb in city core iedereen dood gemaakt wat moet ik nou doen ?? ik snap niet echt de bedoeling :?
:D meen je dit serieus??? :D

je moet ze alleen dood maken als ze slecht zijn (rode gloed) als zo goed zijn, moet je met ze praten, dan geven ze je quests (opdrachten) vooral met aribeth moet je praten (zij staat binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
Op zondag 30 juni 2002 21:04 schreef CU2morO het volgende:

[..]

:D meen je dit serieus??? :D

je moet ze alleen dood maken als ze slecht zijn (rode gloed) als zo goed zijn, moet je met ze praten, dan geven ze je quests (opdrachten) vooral met aribeth moet je praten (zij staat binnen)
ow dat meisje van het begin ?ik vond al zo raar dat ze niet dood kon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
je doet je onderschrift eer aan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik Lord Naskell?
(ik heb toestemming nodig in in Blacklake te komen :P )

artec: begin overnieuw zou ik zeggen :P alles dat een BLAUWE gloed heeft is vriendelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
itsnows, heb je het over chapter one? ik kon daar gewoon naar binnenlopen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik moet toestemming hebben!?
Of MyLady of Lord Naskell dient me toestemming te geven om yje Blacklake district in te gaan? De Guard heeft het over "clearrance"

edit: vergeet het maar. Ik mag igg gewoon doorlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
heb je die main quest al dat je de waterdevian creatures moet gaan zoeken? zo ja, kun je tegen die guard zeggen dat je aribeth je gestuurd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ItSnows: opnieuw begonnen? of kom je in ene later chapter weer terug in Neverwinter?

Xou willen dat ik verder kon, maar mn journal wordt niet (goed) geupdate (bug?) :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 20:58 schreef artec het volgende:
Het is een RPG he, geen maak-iedereen-dood-zonder-te-kijken :9
Alhoewel ik dat wel een keer gedaan heb in het Archeologen kamp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 19:35 schreef Blackhole het volgende:

[..]

1 . mijn hele save dir was weg .... dus dan maak het niet uit hoeveel je heb staan ... :(

2 Ja hij is Ge update

3 en defrag heb ik vannacht gedaan ..maar daarna is hij steeds slechter gaan lopen :(

PS draai al wat langer mee dus deze dingen daar kijk ik het eerst naar ..

PS drivers en DRX is ook het nieuwste van het nieuwste :(
dus daaraan kan het ook niet liggen ..

Maar het blijf een vreemde zaak .

Maar ik had iets gehoord te hebben dat het aan de ATI drivers zou liggen .. want daar zijn meer gevallen van bekend dat ze last hebben van VAGE dingen .
Niet alleen de ATI drivers... ik draai hier met een GeForce 2 Ti, en ook hier hangt het spel regelmatig. Mijn geluidskaart is een Soundblaster Live!. Ik dacht dat deze kaart of zijn drivers het hangen veroorzaakte, maar dat is blijkbaar niet het geval. Het is wel bekend dat sommige ATI drivers echter wel nog méér problemen veroorzaken. NWN heeft last van een HEEL VAAG probleem, dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 21:07 schreef artec het volgende:

[..]

ow dat meisje van het begin ?ik vond al zo raar dat ze niet dood kon ?
LOL :D

Dat 'meisje' is een Elf van zo'n 125 jaar oud (jong voor dat ras). En nee, ze kan niet dood, omdat ze wel erg belangrijk is voor het verhaal. Wees maar blij dat het 'meisje' niet terug slaat, want dan zou je een aardig probleempje hebben met in leven blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Ik heb ff een vraagje .. is er al een "doorloop" voor dit spel ..
want ik wil nu eens door ACT 1 heen
geen zin om alles weer opnieuw te zoeken ..

Want wil nu ff snel er door heen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 22:32 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb ff een vraagje .. is er al een "doorloop" voor dit spel ..
want ik wil nu eens door ACT 1 heen
geen zin om alles weer opnieuw te zoeken ..

Want wil nu ff snel er door heen ..
volgens mij is dit wel iets
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/neverwinter_nights.txt

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op zondag 30 juni 2002 22:40 schreef UneXisT het volgende:

[..]

volgens mij is dit wel iets
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/neverwinter_nights.txt
deze link had ik ook maar die werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
werkt niet als in dode link of er staat geen nuttige info in?
De linkt doet het namelijk prima hier

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 13:42
Ik heb net die hoofdbaas van de gevangenis doodgemaakt en ik heb een item gekregen dat heet "ironwood" wat moet ik hiermee ???

Is dit soms een van de vier items die je nodig hebt om een cure te maken voor de Wailing death ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 22:46 schreef Supershiva het volgende:
Ik heb net die hoofdbaas van de gevangenis doodgemaakt en ik heb een item gekregen dat heet "ironwood" wat moet ik hiermee ???

Is dit soms een van de vier items die je nodig hebt om een cure te maken voor de Wailing death ?
Geen idee.
Neen. Het is niet 1 van de 4 questitems voor de cure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Ik wil weten waar die tomb liggen ..
en wat ik precies moet doen (act 1)

Tomb's of never heten die dingen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12:57

scorpie

Supra Addict

ik wil em ook spelen!!!!!!!!!!!!
heb em al paar daagjes, maar kan niet spelen omdat ik morgen wiskunde herkansing heb :(
morgen ga ik em in de winkel kopen want deze moet ik origineel hebben hij is het waard!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zondag 30 juni 2002 23:00 schreef Blackhole het volgende:
Ik wil weten waar die tomb liggen ..
en wat ik precies moet doen (act 1)

Tomb's of never heten die dingen geloof ik
dat staat precies in dat dagboek (groen, versierd dagboek) van die gravers.
die moet je ophalen bij de eerste tomb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zondag 30 juni 2002 20:28 schreef CU2morO het volgende:
ff een quest vraagje:
ik zit nu al een tijdje in chapter 2 en bij die missie dat je de moeder van zo'n archeoloog moet terug vinden (die zichzelf heeft opgesloten in een schield spell (die moet je met een ring (van die zoon) ongedaan maken)

ik ben die vrouw al eerder tegen gekomen (toen vertelde ze me dat ik haar zoon moest opzoeken, ring krijgen, en terug komen, maar nu kan ik haar nergens meer vinden, weet iemand waar zij staat? (dwz troll cave level 1,2 of 3 of een andere cave)
Op zondag 30 juni 2002 20:56 schreef CU2morO het volgende:
ook heb ik al de halve wereld van chapter 2 uitgekamd (iig de woods volledig, en zo goed als alle wegen en caves) maar ik ben nog geeneen weerwolf tegengekomen (wel in de grot van die weerwolfleider (waar zo'n sukje papier lag, waarop stond dat ie weg was oid)

ook heb ik een heleboel non-sellable plot items die ik absoluut niet (meer) nodig heb, hoe kan dat? bugje?

en als ik het spel patch, werken mijn saves dan nog wel?
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO: vraag 1 geen idee :) vraag 2 komt denk ik veel voor :P Tenminste: sleutels ed. behoud je vaak met een prijs van 0 (=niet verkoopbaar). Tot nu toe heb ik geen questitems overgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de sorcerer Meldanen in Blacklake district kom ik niet voorbij. Ik ben namelijk een fighter met totaal geen magic skills/points. Ik word de hele tijd geparalized door die gast.

Om een mage als henchmen mee te nemen heeft ook weinig zin want die is in 1 klap dood :(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen aangezien ik een AD&D-noep ben qua spells/enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik had daar een ketting met 12 magic ressistance (geloof die die je kreeg in docks, van die nobleman).

Maar ik heb ander vraagje:

Klopt het, dat als je voor het eerst weer die Aarin opzoekt (dus als je uit Pirt Llast weg bent, en dan die gast opzoekt in die temple) en dat hij dan verteld over Aribeth, die vermist is, dat dan niet je journal geupdate wordt?

Maar dat dat pas gebeurd als je met dat wijf spreekt, in die toren, direct rechts van de ingang? (daar krijg ik namelijk een journal entry, maar dan een error: blank journal entry).

Dit zou er dus op kunnen wijzen dat mn journal niet geupdate is, toen ik met Aarin praatte, en waarna het niet mogelijk was om te updaten toen ik met dat andere wijf praatte...

Iemand een oplossing? (screenie op vorige pagina dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 13:42
Op zondag 30 juni 2002 22:55 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Geen idee.
Neen. Het is niet 1 van de 4 questitems voor de cure :)
:( dat heb ik weer, ik lees net op www.gamefaqs.com dat als ik die gevangenisbewaarder heb doodgemaakt er een of ander brein eetend monster uit moet komen maar dat is bij mij dus niet gebeurd :? hoe nu verder ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 05:53 schreef bLiNk het volgende:
Bij de sorcerer Meldanen in Blacklake district kom ik niet voorbij. Ik ben namelijk een fighter met totaal geen magic skills/points. Ik word de hele tijd geparalized door die gast.

Om een mage als henchmen mee te nemen heeft ook weinig zin want die is in 1 klap dood :(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen aangezien ik een AD&D-noep ben qua spells/enzo.
Praat es met z'n schoonmaker die naast hem woont, als het dan nog niet lukt post dan nog maar een keer.... wil niet de hele oplossing aandragen maar een hint op z'n tijd moet mogen :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste