Zijn er eigenlijk al mensen die in 'groeps-verband' (guild) online spelen..?
Met Dungeon-Master en Custom Modules?
Met Dungeon-Master en Custom Modules?
Verwijderd
midden van de stad?Op vrijdag 28 juni 2002 11:09 schreef Blackhole het volgende:
Ik zoek OPHALA , waar zit dat mens ???
...Als het maar werkt
IK sta nu in THE CITY CORE gedeelte vlak bij cloaktower?Op vrijdag 28 juni 2002 11:44 schreef Belgar het volgende:
[..]
midden van de stad?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
...Als het maar werkt
Verwijderd
Ja dat "hoerenhuis"Op vrijdag 28 juni 2002 12:03 schreef Belgar het volgende:
ophala zit toch in die 'nachtclub' ? link onder of zo
Dit wilde ik horen, zo moet het gaan gebeuren!!!Op vrijdag 28 juni 2002 12:01 schreef The_tWiStEr het volgende:Mooi verhaal
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja!Op vrijdag 28 juni 2002 13:11 schreef k0ekie het volgende:
Kan je met de character van singleplayer in multiplayer gebruiken?
Verwijderd
Verwijderd
Spreek eerst met Judge Oleff, zoek dan die tomb op met de dwerg, lees dan alle boeken en blaadjes. Ik vond de raadsels wel leuk.Op vrijdag 28 juni 2002 13:35 schreef H3!N het volgende:
wie van jullie heeft de quest met de 'tempel of neverwinter' al opgelosd?
vrij lastige quest met 'tombs' die je moet bezoeken maar de deuren zijn dicht en kunnen alleen op met speciale spells of gems of sleutels
wie heeft ze alle 4 al gevonden EN geopend(vind is niet zo moeilijk) iemand tips hoe je de deuren open krijgt? ik heb wel raadsels en vage notes gevonden met spreuken zou dat het zijn?
Ik weet wat je bedoelt, maar ik kan me niet meer helemaal herinneren waar die sleutel lagOp vrijdag 28 juni 2002 12:52 schreef ingeni het volgende:
weet iemand hier nou hoe je in de warrens of the damned moet komen??
ik moet die verdomde key hebben maar ik kan 'em nergens vinden.
Verwijderd
Verwijderd
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?Op vrijdag 28 juni 2002 15:33 schreef k0ekie het volgende:
hoe identifie je items
Verwijderd
Sorry hoor, maarre...Op vrijdag 28 juni 2002 15:33 schreef k0ekie het volgende:
hoe identifie je items
Verwijderd
\ \---"IDENTIFY"---/ /Op vrijdag 28 juni 2002 15:39 schreef SimonBenson het volgende:
[..]
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?
Verwijderd
Verwijderd
tnxOp vrijdag 28 juni 2002 16:01 schreef H3!N het volgende:
items identify je met 'lore' je kan ringen kopen voor niet al teveel(600) die je opweg helpen.
Hey en ik dan ?Op vrijdag 28 juni 2002 16:34 schreef The_tWiStEr het volgende:
He ItSnows, mooi icon![]()
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Je moet gewoon die 4 waterhaven creatures verzamelen. Volgens mij kan je dan al door naar chapter 2. Maar het is natuurlijk zonde om alle subquests over te slaan. Kan je en veel EXP halen en vette items.Op vrijdag 28 juni 2002 16:45 schreef Blackhole het volgende:
FF een vraagje welke QUESTEN moet ik gedaan hebben om door te mogen naar ACT 2 ?
En waar kan ik die vinden ?
Want ik loop nu al 4 dagen het spel te spelen maarniets wijst er op dat ik naar een ander level mag .
[ps ik heb nu char 7 n en een stuk of 4 a 5 questen gedaan maar er staan er nu nog iets van 15 in min Journaal
dus wil ik ff weten welke ik moet doen .
Verwijderd
Verwijderd
in moonstone mask, city core.Op vrijdag 28 juni 2002 11:09 schreef Blackhole het volgende:
Ik zoek OPHALA , waar zit dat mens ???
Verwijderd
In ene hand een longsword, en in de andere hand een short sword. Liefst magic damage, maar hoeft nietOp vrijdag 28 juni 2002 17:18 schreef Bloodclot het volgende:
ik heb een fighter/gladiator. welke wapens zijn het best (non magisch of wel magisch) om met 2 handen te rammen?
dus in elke hand 2?
Verwijderd
Verwijderd
sorry.Op vrijdag 28 juni 2002 17:45 schreef ItSnows het volgende:
sun-crusher: gelieve de reaktes samen te voegen via de edit en niet 3 keer na elkaar te reageren
Verwijderd
Verwijderd
ik ben daar ook met dat ding waar je iets op moett leggen.Op vrijdag 28 juni 2002 17:59 schreef H3!N het volgende:
vraagje:
*kan je in de deuren bij de zoo?
*wat moet er in helm's hold op dan lichtgevende ding met die vliegende armors erom? er staat if you give what i explained you shall get ....(armor ofzo)
wat moet ie hebben?
verder ben ik net klaat met chapter 1, voor zover nog wel leuk, maar geen uitgediepte characters nog enzo...
oh, ik heb een bastardsword en een longsword in beide handen, misschien toch maar even een goeie shortsword vinden. is die er ergens in hoofdstuk1? ach, ik ga wel met een vette bijl raggenOp vrijdag 28 juni 2002 17:31 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
In ene hand een longsword, en in de andere hand een short sword. Liefst magic damage, maar hoeft niet.
Verwijderd
desther was vet koekie... je ramt eerst die zombies dood die die stralen 'vasthouden' daarda kan ie niet meer van die sterke gasten summonen en is zijn magic grotendeels weg. Daarna gewoon oplos geslasht en hij gaf na 20 seconden al opOp vrijdag 28 juni 2002 18:24 schreef CU2morO het volgende:
*** final chapter 1 spoiler ***
-
-
-
ik ben nu via de cave entrance (ik heb niet de houten deuren genomen direct in het... kamp) aangekomen bij die zaal waar Desther (de lul!) staat in een pentagram van laserstralen, ik krijg hem met geen mogelijk heid d00d.
ik ben een wizard level 9 (lawfully neutral) en mijn wapen is een heavy crossbow + 2 (die 0 damage doet) ook mijn normaal meest gevreesde attack, de fireball doet 0 damage. ik heb ook al geprobeerd net om het hoekje te gaan staan, mijn creature te summonen (spin (4) of beer (5)) zodat die dan doorloopt en kamikazes maakt, waarna ik rest en opnieuw summon. maar dit werkt ook nietof die desther komt op me af rennen en hakt me in 3 keer dood, of me merc (een of ander tovervrouwke met een dubbel zwaard) rent die kamer naar binnen en is zo dood
ik heb meestal attack spells genomen, en geen defense of protect from spells
edit:
btw, die lichtgevende rommel (ring, cape, ketting) zuigen, dan moet mijn pc al die shaduwen realtime bewerken, en daar heeft ie het moeilijk mee
maar ik kom niet in de buurt van die lasergasten, er staan zoiezo nog een stuk of 6 gewone gasten omheen, en dan heb je die gesummonde skelletjes...Op vrijdag 28 juni 2002 18:47 schreef H3!N het volgende:
[..]
desther was vet koekie... je ramt eerst die zombies dood die die stralen 'vasthouden' daarda kan ie niet meer van die sterke gasten summonen en is zijn magic grotendeels weg. Daarna gewoon oplos geslasht en hij gaf na 20 seconden al op
...Als het maar werkt
wat bedoel je met "turn undead"Op vrijdag 28 juni 2002 19:43 schreef Belgar het volgende:
met final 1 kan ik geen tips geven. ik kom binnen, turn undead, hak hak hak... klaar. Gewoon uit close combat blijven totdat die pentagram zombiesa dood zijn.
Verwijderd
Als je ook kijkt bij de feats, staat er bij dubbel handed fighting (of zoiets), dat je het de minste penalty krijgt als je in je ene hand een medium sized weapon neemt (bastard sword dus ook goed) en in de andere hand een small weapon (dagger, short sword, sickle enz).Op vrijdag 28 juni 2002 18:37 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
oh, ik heb een bastardsword en een longsword in beide handen, misschien toch maar even een goeie shortsword vinden. is die er ergens in hoofdstuk1? ach, ik ga wel met een vette bijl raggen
Verwijderd
Undead wegjagen (turnenOp vrijdag 28 juni 2002 19:56 schreef CU2morO het volgende:
[..]
wat bedoel je met "turn undead"
Rechts op hem klikken, stay on ground kiezenOp vrijdag 28 juni 2002 20:00 schreef CU2morO het volgende:
weet btw ook iemand hoe ik kan zorgen dat mijn merc niet in desthers kamer rent wanneer ze word beschoten?
[ Voor 4% gewijzigd door the_tWiStEr op 09-07-2003 14:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben net begonnen aan Chapter 2. Als je met die Aarin praat zegt hij dat je het beste (hoeft dus niet) eerst naar de caves kan gaan in het noorden. Zullen wel die caves zijn. Later moet je nog naar dat bos met die Druids, de south road en nog een plek dacht ik.Op vrijdag 28 juni 2002 22:32 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Ik ben nu in chapter2. Net zo'n quest gekregen van zo'n gast, die zei dat zn vrouw ontvoerd was. Ik ging naar de "caves". Toen kwam ik wat goblins tegen, met daarbij 2 caves (goblins & orc caves, genaamd), zijn dit de caves waar die aribeth (ofzo, iig die vrouwelijke paladin) het over had? of moet je daarvoor eerst dat bos in? en zit in diezelfde cave ook die vrouw van die boer?
Kwam ook een orc chief tegen, die zijn nog best taai. Heb nu zelf ook die halforc drbij, die ik eerder in de game gespaard had (in de prison), die schopt best aars.
Verwijderd
Ik (evoker) heb nu (begin chapter 2) 35800 punten, net geen level 9. Ik speel op normal... dan kan je ook niet je teamies killen hoor.Op vrijdag 28 juni 2002 23:59 schreef CU2morO het volgende:
ik ben ook net begonnen aan chap 2 maar ik vind meteen dat je een overkill aan quests en informatie krijgt. maar gewoon sorteren op prioriteit en dan met de laagste beginnen (zoveel mogelijk missies doen voor zoveel mogelijk exp's)
ik had chap 1 afgesloten met mijn net level 9 wizard, welk level zitten jullie ongeveel aan het einde van chap 1?
en hoeveel goud hebben jullie? ik heb ondertussen al 40.000 (nee, geen typo) ik speel op easy (ik hou er niet van als ik mijn teammates kan friendlyfiren
)
wat een geweldig verhaal is het zeg, al vanaf het begin is het spannend en de personages zitten goed in elkaar
KAn je ook iets aan vinken om te laten zien welke het belangrijkste zijn qua questen ?Op vrijdag 28 juni 2002 23:59 schreef CU2morO het volgende:
ik ben ook net begonnen aan chap 2 maar ik vind meteen dat je een overkill aan quests en informatie krijgt. maar gewoon sorteren op prioriteit en dan met de laagste beginnen (zoveel mogelijk missies doen voor zoveel mogelijk exp's)
ik had chap 1 afgesloten met mijn net level 9 wizard, welk level zitten jullie ongeveel aan het einde van chap 1?
en hoeveel goud hebben jullie? ik heb ondertussen al 40.000 (nee, geen typo) ik speel op easy (ik hou er niet van als ik mijn teammates kan friendlyfiren
)
wat een geweldig verhaal is het zeg, al vanaf het begin is het spannend en de personages zitten goed in elkaar
Je kan de prioriteit aanzetten... maar ik zou zeker alle sidequests die je tegenkomt afmaken.... Je moet gewoon alle 4 de creatures vinden en dan kan je vanzelf naar chapter 2. Als je te snel gaat mis je wel een hoop dingen en ben je best wel slap.Op zaterdag 29 juni 2002 00:08 schreef Blackhole het volgende:
KAn je ook iets aan vinken om te laten zien welke het belangrijkste zijn qua questen ?
want ik loop nu al bijna een week in act 1 rond maar krijg geen gehoor om naar act 2 tegaan![]()
Ga er nu wel een beetjke van balen ..
ik heb nog 11 questen open staan
wie kan mij helpen om hier ff uit tekomen ..
Foutje bedankt... en ik maar wachten op mijn eigen wereldje..Op vrijdag 28 juni 2002 21:49 schreef SimonBenson het volgende:
is er iemand op een server bezig, ik en een maat willen spelen. irc = chat.psionics.net #neurowinternights nederlands
Ik kan om de een oof andere manier niet hosten, heb port geforward, maar nada...
Had het kanaal-naam vaudt..
Verwijderd
ice storm is met die ijspinnen die dan uit de lucht vallen toch? die is wel lekker idd tegen bosses, die fireball roelt zwaar tegen groepjes hufters van ong 30hp, hoewel de bliksem en zijn chain effect ook zwaar roel is (ong altijd 35hp damage)Op zaterdag 29 juni 2002 00:04 schreef UneXisT het volgende:
[..]
Wat zijn eigelijk jouw favo spells?
Ik gebruik heel veel Ice Storm (erg lekker) en fireball, soms enhanced burning hands. Knock vind ik ook makkelijk aangezien hij dan alle locks in de buurt unlockt.
Bliksem, heb ik wel maar nog nooit geleerd/gebruikt, toch maar eens proberenOp zaterdag 29 juni 2002 00:39 schreef CU2morO het volgende:
[..]
ice storm is met die ijspinnen die dan uit de lucht vallen toch? die is wel lekker idd tegen bosses, die fireball roelt zwaar tegen groepjes hufters van ong 30hp, hoewel de bliksem en zijn chain effect ook zwaar roel is (ong altijd 35hp damage)
hoe werken die enhanced dingen? ik heb daar ook 2 spells bij staan, en nog een vakje onder enhanced, weet de naam zo snel ff niet.
wat is dat en hoe gewbruik je dat?
BTW als outfit gebruik ik nog steeds mijn robe of fire resistence, altijd 0 damage tegen vuur
Goeie ja... geen idOp zaterdag 29 juni 2002 00:48 schreef CU2morO het volgende:
heb je uberhaupt wel iets aan het lidmaatschap voor dat cloaktower gilde? die automaton was moeilijk genoeg te verslaan
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Tering !! Wasda voor'n kewle zwaard ?!!Op zaterdag 29 juni 2002 02:34 schreef Crashman het volgende:
Mijn screens
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Verwijderd
in je journal staat "vlakbij ...-inn". En er staat een wegwijzer, die het bos in wijst, met de nama va ndie inn erop. Maar het zullen idd die caves wel zijn.Op vrijdag 28 juni 2002 23:50 schreef UneXisT het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan Chapter 2. Als je met die Aarin praat zegt hij dat je het beste (hoeft dus niet) eerst naar de caves kan gaan in het noorden. Zullen wel die caves zijn. Later moet je nog naar dat bos met die Druids, de south road en nog een plek dacht ik.
Maar dit staat toch ook in je Journal?
Hier nog wat screens voor de liefhebber van een stukje terug
http://people.a2000.nl/jklop/nwn/
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat betekent Mistah..Op zaterdag 29 juni 2002 08:59 schreef GuaRRand het volgende:
GLOBAAL ALLES IN 1 IRC CHAT CHANNEL
Ik heb nu zeker 3 verschillende IRC channels voorbij zien komen.
Kunnen we er niet 1 kiezen?
Is wat makkelijker denk ik
Heeft tweakers zelf geen irc channel voor NWN ofzo?
Anders kunnen we of die van Mistah Benson gebruiken of die van mij (die al eerder posten).
irc.reodesigns.com #NWN
Laat ff weten ok?
NiceOp zaterdag 29 juni 2002 02:34 schreef Crashman het volgende:
Mijn screens
[afbeelding]
en
[afbeelding]
neej die gaan naar jou, maar hij heeft wel altijd hetzelfde level als jij -1Op zaterdag 29 juni 2002 10:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hoe zit het trouwens met de exp. points die je per gekillde enemy krijgt? Als je bv een henchman meeneemt, krijg je dan minder exp points (gedeeld door 2 ofzo)?
Verwijderd
...Als het maar werkt
Die heb ik zelf laten maken bij zo'n blacksmith. Kom je nog wel eens tegenOp zaterdag 29 juni 2002 04:23 schreef II_BurN_II het volgende:
[..]
Tering !! Wasda voor'n kewle zwaard ?!!
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
edit... oh nee... geef eens een wat betere beschrijving van je quest...Op zaterdag 29 juni 2002 15:24 schreef Blackhole het volgende:
Kan iemand mij ff een paar hints geven voor deze questen
want ik kom er niet uit .
[afbeelding]
Zo als waar vind ik die F*cking sleutels vinden
want ik loop me rot te zoeken en het is nu wel ff tijd dat ik naar ACT 2 wil gaan
Hier zijn de questen die ik al gehad heb .
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopelijk zijn ze dit allemaal anders ga ik nog een heeeeeeeeeeeeel hard GILLEN
OMG man... hoe kom je aan die armor? Ik Ben een veel hoger level, en ik heb veel minderOp zaterdag 29 juni 2002 02:34 schreef Crashman het volgende:
Mijn screens
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Verwijderd
Elke 5 levels krijg je een ability point. Dat kun je inzetten waar je wilt. Charisma, Dex...Op zaterdag 29 juni 2002 15:40 schreef KreKkeR het volgende:
Zeg weet iemand eigenlijk hoe je omhoog kan gaan in die main skills zoals 'charisma' etc?
Op zaterdag 29 juni 2002 15:43 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Na 4 of 5 levels krijg je dat scherm voor je bakkes, en dan kan je 1 skillpoint ergens aan toekennen...
Thanx!Op zaterdag 29 juni 2002 15:45 schreef FirePower het volgende:
[..]
Elke 5 levels krijg je een ability point. Dat kun je inzetten waar je wilt. Charisma, Dex...
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq