Het grote NWN ervaringen/hulp topic 1 **Spoilers**

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Zijn er eigenlijk al mensen die in 'groeps-verband' (guild) online spelen..?

Met Dungeon-Master en Custom Modules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet...zijn wel bezig
(gaan vanavond ff met z'n alle online spelen op een default server om te kijken hoe het is, daarna gaat 1 van ons een module bouwen)

P.S. in Port Llath (typo?) moet je eens wat beter kijken naar de kippen daar (bedoel dus de beesten, niet de vrouwen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Op vrijdag 28 juni 2002 11:09 schreef Blackhole het volgende:
Ik zoek OPHALA , waar zit dat mens ???
midden van de stad?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

patch versie zit al op .22 .. gaat hard :)

//edit : niet waar dus.. English zit nog op .19 ... dan maar weer wachten. (of niet te veel praten met mensen die die dingen ontwikkelen :) )

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Op vrijdag 28 juni 2002 11:44 schreef Belgar het volgende:

[..]

midden van de stad?
IK sta nu in THE CITY CORE gedeelte vlak bij cloaktower?

waar moet ik nu heen want ik kan ze niet vinen daarzo ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
WoW, ik kom net terug van m'n LAN, we hadden ons opgesloten voor 3 dagen, alleen maar NWN :9~.
Het spel is gewoon _te_ :9 cool.
Ik heb een Human, Fighter, Chaotic Evil >:) en is nu Clvl 11.
Uitrusting o.a. Greatsword +3 en Full Plate +3 en we zijn ergens aan het einde van Chapter 3 gestopt, uit vermoeidheid (we hebben wel enkele uurtjes geslapen en gegeten enzo :z)
We deden ongeveer 1 Chapter per dag, wat net aan te doen is :P.
Vooral de plotwendingen zijn heel cool en onverwachts, alleen 1 quest in Chap2 die was een stuk minder :+.

-----> spoiler <----
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
We moesten eerst door een cave, een Ruine zoeken voor een Archeologist genaamd 'Jax'.
Na 4 levels Cave en een lange tocht door de Ruine hadden we een Boek gevonden waarin de geschiedenis van de Ruine stond beschreven en als bewijs zou gaan dienen 8-)
Dus wij terug via een portal, met Jax praten.
Zegt de goede man : I'm off to Waterdeep :?

Ik heb het verhaal tot aan toen goed gevolgd, maar we zijn nog nooit ergens geweest dat de naam Waterdeep had :?
Toen waren we een beetje kwaad en zijn we maar verder gegaan (hele dorp uitgemoord, we zijn tenslotte Chaotic Evil >:) :+ )

Ik heb ook een log bijgehouden in m'n journal, na elke quest een stukje in geschreven. Dat zal ik ook nog wel een keer posten :)

Dit zijn t/m nu mijn ervaringen met NWN, en op naar Chapter 4 - Final :9

Ik ga nu wat screens maken, zet ik zo online.
Eerst even naar de winkel, gaan we hem ff kopen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

ophala zit toch in die 'nachtclub' ? link onder of zo

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 12:03 schreef Belgar het volgende:
ophala zit toch in die 'nachtclub' ? link onder of zo
Ja dat "hoerenhuis" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Laatst online: 01-10 22:03
Op vrijdag 28 juni 2002 12:01 schreef The_tWiStEr het volgende:Mooi verhaal
Dit wilde ik horen, zo moet het gaan gebeuren!!!
Blij dat NWN de middelen ter beschikking heeft.. Nu mijn vrienden zover zien te krijgen dat ze NWN kopen en/of hun PC up te graden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 16:10
Vraagje: Wat gebeurd er als je een quest afmaakt, terwijl de quest niet is toegevoegd aan je questlijst?- omdat je nog niet met de personen gesproken hebt die dus de quest zouden moeten toevoegen aan je questlijst?

Want mijn quests staan nog steeds in de quest lijst, terwijl ik de quest al gedaan heb.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twister:

Kun je een beetje uitleggen hoe het ging??
Ik denk namelijk dat het nogal moeilijk wordt om als partymember (niet de leider) het verhaal te volgen.

- Wie van jullie deed het praten met de NPC's ?
- Deed diegene een verslag maken bij de andere spelers? en zo ja..hoe? (voice chatten?..of gewoon typen?
- Hoe hadden jullie de battles ingedeeld?? (allemaal voor zich, of gecoordineerd?)
- Wie kreeg de "campaign-ending" of "Quest-ending" XP??

etc..

Graag wat info als het kjan....ik ga vanavond aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Ik deed het praten met NPC's, er is onderin een klein scherm waarin de partymember de gesprekken kon volgen (is uitschuifbaar)
Je kunt trouwens met 1 klik het Leadership transferen :P

Qua quests is het niet moeilijk, als je bij elkaar in de party zit is de questlog altijd synchroon. Af en toe praatten we ff IRL over het verhaal, of we het nog volgden en we niets vergeten waren.

Battlen was niet zo moeilijk, we waren beide close combat. Ik had Tomi ingehuurd voor het lockpicken en Disable Trap.
Hij had een sorc ingehuurd voor het long distance werk.

Dat exp verhaal zou ik niet weten, ik denk dat de party leader dat kreeg omdat ik ietsje sneller level up ging.
Ik vindt lvl11 na 3 dagen wel heel erg hoog trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zeg...

Dynabyte Heerlen had 20 kopieën ingekocht. Allemaal weg :o
Dixons: 12 stuks, niks meer :o
Intertoys: heeft het niet. Die lopen geld mis :D
Bart Smit: Nog 1 kopie. Hoeveel stuks besteld, onbekend.

Bart Smit verkoopt het voor 49 euro.
10 euro goedkoper dan Dynabyte! Bij Dynabyte kun je een euro of 5 korting krijgen, maar dan nog is het duurder dan bij Bart Smit.

Het lijkt erop dat vroeger de nieuwe spellen fl. 100 kostten. Nu kosten ze minstens 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier nou hoe je in de warrens of the damned moet komen??
ik moet die verdomde key hebben maar ik kan 'em nergens vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de character van singleplayer in multiplayer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:11 schreef k0ekie het volgende:
Kan je met de character van singleplayer in multiplayer gebruiken?
Ja!

p.s. IRC channel op irc.reodesigns.com #NWN (ENGELS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie van jullie heeft de quest met de 'tempel of neverwinter' al opgelosd?

vrij lastige quest met 'tombs' die je moet bezoeken maar de deuren zijn dicht en kunnen alleen op met speciale spells of gems of sleutels

wie heeft ze alle 4 al gevonden EN geopend(vind is niet zo moeilijk) iemand tips hoe je de deuren open krijgt? ik heb wel raadsels en vage notes gevonden met spreuken zou dat het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 13:35 schreef H3!N het volgende:
wie van jullie heeft de quest met de 'tempel of neverwinter' al opgelosd?

vrij lastige quest met 'tombs' die je moet bezoeken maar de deuren zijn dicht en kunnen alleen op met speciale spells of gems of sleutels

wie heeft ze alle 4 al gevonden EN geopend(vind is niet zo moeilijk) iemand tips hoe je de deuren open krijgt? ik heb wel raadsels en vage notes gevonden met spreuken zou dat het zijn?
Spreek eerst met Judge Oleff, zoek dan die tomb op met de dwerg, lees dan alle boeken en blaadjes. Ik vond de raadsels wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 12:52 schreef ingeni het volgende:
weet iemand hier nou hoe je in de warrens of the damned moet komen??
ik moet die verdomde key hebben maar ik kan 'em nergens vinden. :(
Ik weet wat je bedoelt, maar ik kan me niet meer helemaal herinneren waar die sleutel lag :(
iig, je komt er dus via een underground passage oid, alleen de key....

Kijk eens in de Diving Pool, misschien dat je hem gemist hebt, of weggegooid (per ongeluk)
Dan zou hij daar in moeten zitten :7

De raadsels zijn btw heel cool, die van die Dungeon Race dan :D
Een box zonder klepje en slot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje bedankt :)

Je kunt in het begin een Paladin's Tunic kopen voor 0 en verkopen voor 1 GP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe identifie je items :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de PLAY disc (cd 3) van NWN gekopieerd. Daarvoor heb ik een Plextor 40/12/40 brander gebruikt, met versie 4.016 van CloneCD. Lezen gaat op ongeveer 8x-10x, maar de kopie die wordt gemaakt is goed. Hij kan als PLAY disc worden gebruikt. Nu kunnen mijn originele cd's mooi in het rek, naast die van BG1, TotSC, BG2, ToB, IWD, HoW en PS:T :)

Gebruik dit om je originele cd's veilig te houden. Niet om illegaal te kopiëren.

De Amerikaanse versie is beveiligd met SecuROM. Ik weet niet of dat ook geldt voor de Europese. Ik ga nu proberen met een cd waarop alleen de bestanden staan, en het label goed is. (Een FileCopy dus, geen 1:1 zoals ik met CloneCD heb gedaan.) Ik post wel of deze cd ook geaccepteerd wordt.

Edit:
Ik heb net een FileCopy geprobeerd. Eerst heb ik alle bestanden naar de HD gezet, en toen heb ik ze met Nero gebrand. Het CD Label is goed (knippen en pakken). Dit werkt dus NIET. NWN is beveiligd. Een 1:1 kopie, gemaakt met CloneCD en een goede brander, werkt dus WEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op vrijdag 28 juni 2002 15:33 schreef k0ekie het volgende:
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 15:33 schreef k0ekie het volgende:
Sorry hoor, maarre...
READ THE Fnck!n' Manual !

Het staat er heel duidelijk in.

1. Misschien kan je Bard of Wizard het met z'n Lore regelen
2. Gebruik de 1st level identify spell
3. Gebruik een Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 15:39 schreef SimonBenson het volgende:

[..]

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: Hoe oud ben je?
\ \---"IDENTIFY"---/ / :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

items identify je met 'lore' je kan ringen kopen voor niet al teveel(600) die je opweg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 16:01 schreef H3!N het volgende:
items identify je met 'lore' je kan ringen kopen voor niet al teveel(600) die je opweg helpen.
tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
He ItSnows, mooi icon :o :9

//edit-want-ik-hoef-niet-nog-een-post-te-maken
Hij heeft mijn icon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Op vrijdag 28 juni 2002 16:34 schreef The_tWiStEr het volgende:
He ItSnows, mooi icon :o :9
Hey en ik dan ? :Y)
edit:

Hmz en dit was mijn 900e post |:(

Waar blijven de screenshots eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
FF een vraagje welke QUESTEN moet ik gedaan hebben om door te mogen naar ACT 2 ?

En waar kan ik die vinden ?

Want ik loop nu al 4 dagen het spel te spelen maar :( niets wijst er op dat ik naar een ander level mag .

[ps ik heb nu char 7 n en een stuk of 4 a 5 questen gedaan maar er staan er nu nog iets van 15 in min Journaal :(

dus wil ik ff weten welke ik moet doen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 16:45 schreef Blackhole het volgende:
FF een vraagje welke QUESTEN moet ik gedaan hebben om door te mogen naar ACT 2 ?

En waar kan ik die vinden ?

Want ik loop nu al 4 dagen het spel te spelen maar :( niets wijst er op dat ik naar een ander level mag .

[ps ik heb nu char 7 n en een stuk of 4 a 5 questen gedaan maar er staan er nu nog iets van 15 in min Journaal :(

dus wil ik ff weten welke ik moet doen .
Je moet gewoon die 4 waterhaven creatures verzamelen. Volgens mij kan je dan al door naar chapter 2. Maar het is natuurlijk zonde om alle subquests over te slaan. Kan je en veel EXP halen en vette items.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 12:59

Bloodclot

Jawier!

ik heb een fighter/gladiator. welke wapens zijn het best (non magisch of wel magisch) om met 2 handen te rammen?
dus in elke hand 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD :(.

Ik zit nu in final chapter 1. En dan loop ik via buiten, door die grote deuren naar binnen, en dan via de gang naar die kamer waar dat beest zit, en toen keek ik:

strength eraf, attack eraf en speed eraf!

Snap er nx van. Tis geloof ik daar dat ik net dat boek uit die kast heb gehaald.

Wie weet wat hier aan te doen is? Ben eigenlijk ook vergeten henchman mee te nemen (of kan dat niet?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 11:09 schreef Blackhole het volgende:
Ik zoek OPHALA , waar zit dat mens ???
in moonstone mask, city core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:18 schreef Bloodclot het volgende:
ik heb een fighter/gladiator. welke wapens zijn het best (non magisch of wel magisch) om met 2 handen te rammen?
dus in elke hand 2?
In ene hand een longsword, en in de andere hand een short sword. Liefst magic damage, maar hoeft niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sun-crusher: gelieve de reaktes samen te voegen via de edit en niet 3 keer na elkaar te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:45 schreef ItSnows het volgende:
sun-crusher: gelieve de reaktes samen te voegen via de edit en niet 3 keer na elkaar te reageren :)
sorry.

edit: ik kon niet w88 op jullie reacties :) heb me maar laten doodgaan, en dan respawnen. Koste wel 350xp points en 850 gold, maja...

Geld zat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:
*kan je in de deuren bij de zoo?
*wat moet er in helm's hold op dan lichtgevende ding met die vliegende armors erom? er staat if you give what i explained you shall get ....(armor ofzo)

wat moet ie hebben?

verder ben ik net klaat met chapter 1, voor zover nog wel leuk, maar geen uitgediepte characters nog enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:59 schreef H3!N het volgende:
vraagje:
*kan je in de deuren bij de zoo?
*wat moet er in helm's hold op dan lichtgevende ding met die vliegende armors erom? er staat if you give what i explained you shall get ....(armor ofzo)

wat moet ie hebben?

verder ben ik net klaat met chapter 1, voor zover nog wel leuk, maar geen uitgediepte characters nog enzo...
ik ben daar ook met dat ding waar je iets op moett leggen.

Ik weet ook al waarom mn strength en alles ge descreased was, dat kwam door die disease die je van die zombie skunt krijgen, maar hoe "heal" ik mezelf dan weer? of meot je dat doen, wanneer je nog dat "hoofdje" ziet van disease, daar links van je portrait?

***SPOILER***

Hebben jullie die deamon gesummend? ik wel, en dan die cape genomen. Denk dat ik achteraf dat beest beter niet had kunnen summonen, maar tis wel leuk zo, dat je tenminste wat zelf kan beslissen...

Edit: wat is slimmer? eerst nar boven of eerst naar beneden, maar wel zo dat je geen belangrijke items mist :). Heb namleijk geen henchman bij me (kan dat zoiezo eigenlijk?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
*** final chapter 1 spoiler ***

-

-

-

ik ben nu via de cave entrance (ik heb niet de houten deuren genomen direct in het... kamp :?) aangekomen bij die zaal waar Desther (de lul!) staat in een pentagram van laserstralen, ik krijg hem met geen mogelijk heid d00d.

ik ben een wizard level 9 (lawfully neutral) en mijn wapen is een heavy crossbow + 2 (die 0 damage doet) ook mijn normaal meest gevreesde attack, de fireball doet 0 damage. ik heb ook al geprobeerd net om het hoekje te gaan staan, mijn creature te summonen (spin (4) of beer (5)) zodat die dan doorloopt en kamikazes maakt, waarna ik rest en opnieuw summon. maar dit werkt ook niet ;( of die desther komt op me af rennen en hakt me in 3 keer dood, of me merc (een of ander tovervrouwke met een dubbel zwaard) rent die kamer naar binnen en is zo dood

ik heb meestal attack spells genomen, en geen defense of protect from spells

edit:

btw, die lichtgevende rommel (ring, cape, ketting) zuigen, dan moet mijn pc al die shaduwen realtime bewerken, en daar heeft ie het moeilijk mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm ,spelen jullie al online ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-10 12:59

Bloodclot

Jawier!

Op vrijdag 28 juni 2002 17:31 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

In ene hand een longsword, en in de andere hand een short sword. Liefst magic damage, maar hoeft niet :).
oh, ik heb een bastardsword en een longsword in beide handen, misschien toch maar even een goeie shortsword vinden. is die er ergens in hoofdstuk1? ach, ik ga wel met een vette bijl raggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:24 schreef CU2morO het volgende:
*** final chapter 1 spoiler ***

-

-

-

ik ben nu via de cave entrance (ik heb niet de houten deuren genomen direct in het... kamp :?) aangekomen bij die zaal waar Desther (de lul!) staat in een pentagram van laserstralen, ik krijg hem met geen mogelijk heid d00d.

ik ben een wizard level 9 (lawfully neutral) en mijn wapen is een heavy crossbow + 2 (die 0 damage doet) ook mijn normaal meest gevreesde attack, de fireball doet 0 damage. ik heb ook al geprobeerd net om het hoekje te gaan staan, mijn creature te summonen (spin (4) of beer (5)) zodat die dan doorloopt en kamikazes maakt, waarna ik rest en opnieuw summon. maar dit werkt ook niet ;( of die desther komt op me af rennen en hakt me in 3 keer dood, of me merc (een of ander tovervrouwke met een dubbel zwaard) rent die kamer naar binnen en is zo dood

ik heb meestal attack spells genomen, en geen defense of protect from spells

edit:

btw, die lichtgevende rommel (ring, cape, ketting) zuigen, dan moet mijn pc al die shaduwen realtime bewerken, en daar heeft ie het moeilijk mee :)
desther was vet koekie... je ramt eerst die zombies dood die die stralen 'vasthouden' daarda kan ie niet meer van die sterke gasten summonen en is zijn magic grotendeels weg. Daarna gewoon oplos geslasht en hij gaf na 20 seconden al op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op vrijdag 28 juni 2002 18:47 schreef H3!N het volgende:

[..]

desther was vet koekie... je ramt eerst die zombies dood die die stralen 'vasthouden' daarda kan ie niet meer van die sterke gasten summonen en is zijn magic grotendeels weg. Daarna gewoon oplos geslasht en hij gaf na 20 seconden al op ;)
maar ik kom niet in de buurt van die lasergasten, er staan zoiezo nog een stuk of 6 gewone gasten omheen, en dan heb je die gesummonde skelletjes... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

met final 1 kan ik geen tips geven. ik kom binnen, turn undead, hak hak hak... klaar. Gewoon uit close combat blijven totdat die pentagram zombiesa dood zijn.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op vrijdag 28 juni 2002 19:43 schreef Belgar het volgende:
met final 1 kan ik geen tips geven. ik kom binnen, turn undead, hak hak hak... klaar. Gewoon uit close combat blijven totdat die pentagram zombiesa dood zijn.
wat bedoel je met "turn undead" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
weet btw ook iemand hoe ik kan zorgen dat mijn merc niet in desthers kamer rent wanneer ze word beschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 18:37 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

oh, ik heb een bastardsword en een longsword in beide handen, misschien toch maar even een goeie shortsword vinden. is die er ergens in hoofdstuk1? ach, ik ga wel met een vette bijl raggen
Als je ook kijkt bij de feats, staat er bij dubbel handed fighting (of zoiets), dat je het de minste penalty krijgt als je in je ene hand een medium sized weapon neemt (bastard sword dus ook goed) en in de andere hand een small weapon (dagger, short sword, sickle enz).

Je krijgt een short sword +1 in de shining serpent, als je voor die gast die 2 ventjes hebt opgezocht, dan meot je weer ff melden aan die vent in dat cafe, dan krijg je je reward (gold en dat zwaardje).

edit: weet er nog iemand hoe ik van mijn probleem kan afkomen (dus dat je strength enzo decreased). normaal kon dit door te laten healen bij die paladin-wijf, maar dat kan nu neit emer. Hoe kom ik er dan vanaf? helpt gewoon rusten ook?

edit: hoor net dat het mogelijk is met ene potion of antidote, maar die heb ik dus waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al goede online ervaring? Wat ik tot nu toe heb gezien zijn vooral servers met mensen die gewoon maar in het wilde weg rond rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Ik denk je dat voor een goede online ervaring met een groepje mensen die je (IRL) kent moet gaan spelen.
Volgens mij gaat dat een stuk beter dan een random server joinen.
In een LAN is ook een optie natuurlijk :9
Op vrijdag 28 juni 2002 19:56 schreef CU2morO het volgende:

[..]

wat bedoel je met "turn undead" :?
Undead wegjagen (turnen :P) :7
Op vrijdag 28 juni 2002 20:00 schreef CU2morO het volgende:
weet btw ook iemand hoe ik kan zorgen dat mijn merc niet in desthers kamer rent wanneer ze word beschoten?
Rechts op hem klikken, stay on ground kiezen :)

SuN-CRuSHeR: Resten helpt dacht ik en healen bij Aribeth gaat dan idd niet :(
Die potion of Antidote heb je van mij boefje (IRC :P) maar die kun je nog niet kopen jammer genoeg :(

[ Voor 4% gewijzigd door the_tWiStEr op 09-07-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook antwoord op mijn vraag/vragen? :P

edit: ja, had het van jou :) thnx. Zal dan nog ff wat resten enzo... en maar hopen dat het vanzelf overgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Hoe kom ik hier door heen met een Warrior :(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/NWNBRUG.jpg

Dit is die brug bij de DOCKS (act01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je dat neit gewoon met een thief tool doen? Gewoon ff in je quickbar, dan selecteren, en dan op die deur klikken.

Bij mij deed Tomi dat... (of ik had toevallig een sleutel bij me, zal es kijken, ik zou em dan nog wel moeten hebben).

edit: AARGH! ik wil ook antwoord op mn vraag!!! :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, vond net een neutralise poison spell, die gecast, en toen was het weg. :) Nu zorgen dat ik het niet meer krijg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Ne die THIEF dingen werken niet ik moet een sleutel hebben ..

Iemand weet waar die ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
is er iemand op een server bezig, ik en een maat willen spelen. irc = chat.psionics.net #neurowinternights nederlands
Ik kan om de een oof andere manier niet hosten, heb port geforward, maar nada... ;(

Had het kanaal-naam vaudt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole>> ik denk dat je dan iets hebt gemist... misschien dat je even op gamefaq.com kan kijken, of je ergens wat ziet in de walktrough, over waar je die sleutel kan halen (is dat neit in dat huis van die gast? locked house ofzo).

Ik ben nu in chapter2. Net zo'n quest gekregen van zo'n gast, die zei dat zn vrouw ontvoerd was. Ik ging naar de "caves". Toen kwam ik wat goblins tegen, met daarbij 2 caves (goblins & orc caves, genaamd), zijn dit de caves waar die aribeth (ofzo, iig die vrouwelijke paladin) het over had? of moet je daarvoor eerst dat bos in? en zit in diezelfde cave ook die vrouw van die boer?

Kwam ook een orc chief tegen, die zijn nog best taai. Heb nu zelf ook die halforc drbij, die ik eerder in de game gespaard had (in de prison), die schopt best aars :).

Iemand enig idee wanneer ik een wat sterker greatsword tegen kom? heb nu 2d6 +1, niet erg sterk, maar heb weapon speciabilitie, dus dan heb je alweer wat bonus...

Edit: pikant detail: ik heb illegale versie van nwn (zoals wel meerdere hier :)), wil em denk ik wel gaan kopen. Maar tijdens het spelen werd er in 1x een soort kalender-achtig iets geinstalleerd, zou dit door nwn gekomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 22:32 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

Ik ben nu in chapter2. Net zo'n quest gekregen van zo'n gast, die zei dat zn vrouw ontvoerd was. Ik ging naar de "caves". Toen kwam ik wat goblins tegen, met daarbij 2 caves (goblins & orc caves, genaamd), zijn dit de caves waar die aribeth (ofzo, iig die vrouwelijke paladin) het over had? of moet je daarvoor eerst dat bos in? en zit in diezelfde cave ook die vrouw van die boer?

Kwam ook een orc chief tegen, die zijn nog best taai. Heb nu zelf ook die halforc drbij, die ik eerder in de game gespaard had (in de prison), die schopt best aars :).
Ik ben net begonnen aan Chapter 2. Als je met die Aarin praat zegt hij dat je het beste (hoeft dus niet) eerst naar de caves kan gaan in het noorden. Zullen wel die caves zijn. Later moet je nog naar dat bos met die Druids, de south road en nog een plek dacht ik.
Maar dit staat toch ook in je Journal?

Hier nog wat screens voor de liefhebber van een stukje terug

http://people.a2000.nl/jklop/nwn/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ik ben ook net begonnen aan chap 2 maar ik vind meteen dat je een overkill aan quests en informatie krijgt. maar gewoon sorteren op prioriteit en dan met de laagste beginnen (zoveel mogelijk missies doen voor zoveel mogelijk exp's)
ik had chap 1 afgesloten met mijn net level 9 wizard, welk level zitten jullie ongeveel aan het einde van chap 1?
en hoeveel goud hebben jullie? ik heb ondertussen al 40.000 (nee, geen typo :o) ik speel op easy (ik hou er niet van als ik mijn teammates kan friendlyfiren :))
wat een geweldig verhaal is het zeg, al vanaf het begin is het spannend en de personages zitten goed in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alle vier creatures gevonden hebt in chapter 1 en naar die aribeth gaat, raak ik die "recipes of the forge" kwijt. Kan ik later geen wapens meer maken bij the Shining Knight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op vrijdag 28 juni 2002 23:59 schreef CU2morO het volgende:
ik ben ook net begonnen aan chap 2 maar ik vind meteen dat je een overkill aan quests en informatie krijgt. maar gewoon sorteren op prioriteit en dan met de laagste beginnen (zoveel mogelijk missies doen voor zoveel mogelijk exp's)
ik had chap 1 afgesloten met mijn net level 9 wizard, welk level zitten jullie ongeveel aan het einde van chap 1?
en hoeveel goud hebben jullie? ik heb ondertussen al 40.000 (nee, geen typo :o) ik speel op easy (ik hou er niet van als ik mijn teammates kan friendlyfiren :))
wat een geweldig verhaal is het zeg, al vanaf het begin is het spannend en de personages zitten goed in elkaar
Ik (evoker) heb nu (begin chapter 2) 35800 punten, net geen level 9. Ik speel op normal... dan kan je ook niet je teamies killen hoor.

Oh ik lees niet goed, hoeveel goud, hm, iets van 20000. Ik heb wel wat dingen gekocht. Ook dingen die ik later weer voor veel minder heb verkocht omdat ik iets beters vond :)

Maarja, ik had Baldur's Gate 2 uitgespeeld met een hele bulk geld over, schiet ook niet op
dusja... gewoon lekker opmaken :)

Wat zijn eigelijk jouw favo spells?
Ik gebruik heel veel Ice Storm (erg lekker) en fireball, soms enhanced burning hands. Knock vind ik ook makkelijk aangezien hij dan alle locks in de buurt unlockt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op vrijdag 28 juni 2002 23:59 schreef CU2morO het volgende:
KAn je ook iets aan vinken om te laten zien welke het belangrijkste zijn qua questen ?

want ik loop nu al bijna een week in act 1 rond maar krijg geen gehoor om naar act 2 tegaan :(
Ga er nu wel een beetjke van balen ..
ik heb nog 11 questen open staan :(

wie kan mij helpen om hier ff uit tekomen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 00:08 schreef Blackhole het volgende:
KAn je ook iets aan vinken om te laten zien welke het belangrijkste zijn qua questen ?

want ik loop nu al bijna een week in act 1 rond maar krijg geen gehoor om naar act 2 tegaan :(
Ga er nu wel een beetjke van balen ..
ik heb nog 11 questen open staan :(

wie kan mij helpen om hier ff uit tekomen ..
Je kan de prioriteit aanzetten... maar ik zou zeker alle sidequests die je tegenkomt afmaken.... Je moet gewoon alle 4 de creatures vinden en dan kan je vanzelf naar chapter 2. Als je te snel gaat mis je wel een hoop dingen en ben je best wel slap.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Een week voor alleen act 1? Dan doe je het wel heel langzaam aan :P . Ik ben 3 dagen bezig, en ik ben in act 3 :P . Zit nou te kloten met die riddles of sound, colour and smoke, maar ik snap die aanwijzingen niet :X ., ik maak ff screenie voor jullie.

/edit
Afbeeldingslocatie: http://www.igr.nl/users/m.dewaard/NWN0000a.jpg
Screenie van mij :) .
Afbeeldingslocatie: http://www.igr.nl/users/m.dewaard/NWN0003.jpg
/edit2
Resized van 1280x1024->800x600.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op vrijdag 28 juni 2002 21:49 schreef SimonBenson het volgende:
is er iemand op een server bezig, ik en een maat willen spelen. irc = chat.psionics.net #neurowinternights nederlands
Ik kan om de een oof andere manier niet hosten, heb port geforward, maar nada... ;(

Had het kanaal-naam vaudt..
Foutje bedankt... en ik maar wachten op mijn eigen wereldje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net iets ondekt.

Het ligt misschien niet aan de drivers of wat dan ook, dat NWN steeds vastloopt. Zoals ik eerder in de thread al meldde, is het gelukt de PLAY cd van NWN te kopiëren met behulp van CloneCD en m'n Plextor brander. De kopie werkt dus. Nu dacht ik: zou m'n Plextor SCSI CDROM ook een goede image kunnen maken? Dus ik dat proberen.

Tijdens het lezen met CloneCD loopt hij vast 38%. KLOTE!
CDRWin 3.9a geprobeerd. 47%, vast. FREEZE.
Nero 5.578. 55%, vast.

Nog eens alle 3 geprobeerd: weer op random punten: VAST!
Toen ben ik ff een kwartiertje de CD gaan browsen. Opeens: je raad het al. VAST, GVD !! :(

Ik heb het hier nu over de originele NWN cd.

[Flipmodus]
ALS DIT WAAR IS, GA IK HELEMAAL OVER M'N NEK! Kopieerbeveiliging is 1 ding, maar DIT is asociaal!
[/Flipmodus]

Een No-CD crack is bijna niet te doen, omdat het spel zo snel wordt ge-update. Dan moet je om de haverklap een nieuwe hebben, en met .exe files gaan kloten.

Bioware heeft in hun OFFICIELE patch de cd checks voor TOB, IWD, en HoW verwijderd. Deze waren door Virgin Europe beveiligd met LaserLock. Daar hadden ook veel mensen problemen mee. Ook nu zijn er vele mensen op het forum die NWN niet kunnen spelen, omdat de CDROM flipt van de SecuRom. Bedankt, Infogrames, voor die beveiliging |:( Ik hoop dat Bioware in een van hun patches ook deze beveiliging uitschakelt door de cd checks te verwijderen, zodat we zonder cd kunnen spelen. (En dus ook zonder cd crack.) Alleen de check uitschakelen is niet genoeg; dat helpt wel mensen die nu niet kunnen spelen omdat het spel in sommige CDROMs de beveiliging niet herkent, maar het helpt MIJ bijvoorbeeld niet. Windows loopt vast, als de CD wordt bekeken in de Verkenner. Dat heeft dus NIKS met NWN te maken.

Als de beveiliging voorkomt dat het spel niet fatsoenlijk kan worden gespeeld, dan is dat NIET ACCEPTABEL. Ik zal hier ter zijner tijd ook een bericht over posten in het (overvolle) Bioware forum, en hopen dat het gelezen wordt.

Deze post staat ook in dit topic: [topic=536446]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Op zaterdag 29 juni 2002 00:04 schreef UneXisT het volgende:

[..]

Wat zijn eigelijk jouw favo spells?
Ik gebruik heel veel Ice Storm (erg lekker) en fireball, soms enhanced burning hands. Knock vind ik ook makkelijk aangezien hij dan alle locks in de buurt unlockt.
ice storm is met die ijspinnen die dan uit de lucht vallen toch? die is wel lekker idd tegen bosses, die fireball roelt zwaar tegen groepjes hufters van ong 30hp, hoewel de bliksem en zijn chain effect ook zwaar roel is (ong altijd 35hp damage)

hoe werken die enhanced dingen? ik heb daar ook 2 spells bij staan, en nog een vakje onder enhanced, weet de naam zo snel ff niet.

wat is dat en hoe gewbruik je dat?

BTW als outfit gebruik ik nog steeds mijn robe of fire resistence, altijd 0 damage tegen vuur :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 00:39 schreef CU2morO het volgende:

[..]

ice storm is met die ijspinnen die dan uit de lucht vallen toch? die is wel lekker idd tegen bosses, die fireball roelt zwaar tegen groepjes hufters van ong 30hp, hoewel de bliksem en zijn chain effect ook zwaar roel is (ong altijd 35hp damage)

hoe werken die enhanced dingen? ik heb daar ook 2 spells bij staan, en nog een vakje onder enhanced, weet de naam zo snel ff niet.

wat is dat en hoe gewbruik je dat?

BTW als outfit gebruik ik nog steeds mijn robe of fire resistence, altijd 0 damage tegen vuur :Y)
Bliksem, heb ik wel maar nog nooit geleerd/gebruikt, toch maar eens proberen :)
Enhanced is gewoon dat ze beter zijn. Dus opzich dezelfde spell maar sterker. Je kan hem gewoon leren en aanklikken als andere spells.
Ik ook nog die robe of fire ja, goed ding. Die cape is ook lekker die je bij die toren krijgt als je in de wizard gilde komt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
die heb ik idd ook, maar ik kan hem bijna niet dragen ;(

hij geeft licht, en zelf licht geven = realtime schaduwen berekenen en dat kan mijn pctje niet aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
heb je uberhaupt wel iets aan het lidmaatschap voor dat cloaktower gilde? die automaton was moeilijk genoeg te verslaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Op zaterdag 29 juni 2002 00:48 schreef CU2morO het volgende:
heb je uberhaupt wel iets aan het lidmaatschap voor dat cloaktower gilde? die automaton was moeilijk genoeg te verslaan :(
Goeie ja... geen id :)
Hij was idd erg pittig ja! Maarre die pc uit je sig moet dat toch wel perfect kunnen hebben?! Ik speel op een PIII700@882 en een GF1 :)

Ok, wel 800x600 en alles standaard of high maarja, liever minder mooi zonder schokken

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ik speel dacht ik op 1024x32bits en dan standaard detail (kweetnie waar het standaard op staat :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 12:34
Mijn screens :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.spee/NWN0000.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.spee/NWN0001.jpg

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-10 16:00
Op zaterdag 29 juni 2002 02:34 schreef Crashman het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Tering !! Wasda voor'n kewle zwaard ?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 23:50 schreef UneXisT het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen aan Chapter 2. Als je met die Aarin praat zegt hij dat je het beste (hoeft dus niet) eerst naar de caves kan gaan in het noorden. Zullen wel die caves zijn. Later moet je nog naar dat bos met die Druids, de south road en nog een plek dacht ik.
Maar dit staat toch ook in je Journal?

Hier nog wat screens voor de liefhebber van een stukje terug

http://people.a2000.nl/jklop/nwn/
in je journal staat "vlakbij ...-inn". En er staat een wegwijzer, die het bos in wijst, met de nama va ndie inn erop. Maar het zullen idd die caves wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 00:02 schreef conan the librarian het volgende:
Als ik alle vier creatures gevonden hebt in chapter 1 en naar die aribeth gaat, raak ik die "recipes of the forge" kwijt. Kan ik later geen wapens meer maken bij the Shining Knight?
shining knight, wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GLOBAAL ALLES IN 1 IRC CHAT CHANNEL

Ik heb nu zeker 3 verschillende IRC channels voorbij zien komen.
Kunnen we er niet 1 kiezen?
Is wat makkelijker denk ik :)

Heeft tweakers zelf geen irc channel voor NWN ofzo?

Anders kunnen we of die van Mistah Benson gebruiken of die van mij (die al eerder posten).

irc.reodesigns.com #NWN

Laat ff weten ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga vandaag NWN eindelijk kopen.
Maar ik ga op vakantie 2 weken dus kan et dan niet spelen :(
maar na die 2 weken zal ik volop gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 14 multiplayer screenies zelfgemaakt, in de reguliere levels met 2 manen soms beetje humor ;):
http://home.iae.nl/users/bastings/nwn.zip

Het is best een tip om de campaign met 2 man te doen dat is echt veeeel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook even wat screenies posten :).

Ben net terug uit die caves, ga strax Neverwinter woods in.

Hier plaatje, wel vette helm, liet die giant uit de caves vallen.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/001.JPG

Hier nog m'n character :).
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/002.JPG

Ik zoek dus een nieuw zwaard, hopelijk kom ik binnenkort nog een mooi greatsword tegen :).

Verder heb ik een heel "tabblad" vol met potions, en heb net ook een elven bow +2 gevonden (gebruik alleen melee, maar toch :)), heb ook die cape van freedom (van die deamon gekregen), maar die kan ik pas aantrekken bij level10, nog even wachten dus :).

Edit: sorry voor de layout verneuking :).

Edit2: Resolutie is 800*600 (mn pc trekt wel hoger, maar dat gaat ten koste van veel detail/fps, dus maar liever zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met de exp. points die je per gekillde enemy krijgt? Als je bv een henchman meeneemt, krijg je dan minder exp points (gedeeld door 2 ofzo :?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
Op zaterdag 29 juni 2002 08:59 schreef GuaRRand het volgende:
GLOBAAL ALLES IN 1 IRC CHAT CHANNEL

Ik heb nu zeker 3 verschillende IRC channels voorbij zien komen.
Kunnen we er niet 1 kiezen?
Is wat makkelijker denk ik :)

Heeft tweakers zelf geen irc channel voor NWN ofzo?

Anders kunnen we of die van Mistah Benson gebruiken of die van mij (die al eerder posten).

irc.reodesigns.com #NWN

Laat ff weten ok?
Wat betekent Mistah.. :?

In ieder geval het IRC kanaal die ik heb geopperd is:
chat.psionics.net #neurowinternights

Dit is een europees kanaal, dus niet alleen nederlanders, al zijn die wel in de meerderheid.
Gisteravond met 2 britten gespeeld.. en IN characther.. FUN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Nice :9~

Heeft er hier niemand een dikke upload, misschien kunnen we een keer duelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-10 21:12
Op zaterdag 29 juni 2002 10:25 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Hoe zit het trouwens met de exp. points die je per gekillde enemy krijgt? Als je bv een henchman meeneemt, krijg je dan minder exp points (gedeeld door 2 ofzo :?)?
neej die gaan naar jou, maar hij heeft wel altijd hetzelfde level als jij -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, want ik zat al te denken, dat ik misschien al level 14 kon zijn, als ik geen henchman mee had genomen. Maar dat is dus niet zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-10 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
* IceStorm is bezig een beroerte te krijgen... waar blijft die kl*te postbode/PTT/what is a name nou met mijn pakje?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Heb geduld Ice, bij ons komt die achterlijke TNT altijd om 15:30 :'(

Of, ren naar de Bart smit, koop hem en weiger het pakje als hij nog komt :Y)
Kom je ook nog eens buiten (nofi en j/k ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog wat mooie screenies? >:) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

ik baal eigenlijk echt wel van die level restricties. Coole helm gevonden met 'true sight', moet je level 15 zijn om hem te gebruiken. als cleric kan ik dat al casten op lvl 7 :?

wel permanent natuurlijk, maar wie is er nou lvl 15 in de 2de chapter ?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat vin ik soms ook wel erg vervelend idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Kan iemand mij ff een paar hints geven voor deze questen :(
want ik kom er niet uit .

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/NWNvragen.JPG

Zo als waar vind ik die F*cking sleutels vinden :(

want ik loop me rot te zoeken en het is nu wel ff tijd dat ik naar ACT 2 wil gaan :P

Hier zijn de questen die ik al gehad heb .

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/NWN)!.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/NWN)!@.jpg

Hopelijk zijn ze dit allemaal anders ga ik nog een heeeeeeeeeeeeel hard GILLEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 12:34
Op zaterdag 29 juni 2002 04:23 schreef II_BurN_II het volgende:

[..]

Tering !! Wasda voor'n kewle zwaard ?!!
Die heb ik zelf laten maken bij zo'n blacksmith. Kom je nog wel eens tegen :)

Hier ben ik in gevecht met een Bone Golem Champion:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.spee/battle%20bone%20golem.jpg
Ben hier volgens mij voor 50% invisible. Die boddyknock cast dat steeds.
(erg easy was ie trouwens ;) )

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op zaterdag 29 juni 2002 15:24 schreef Blackhole het volgende:
Kan iemand mij ff een paar hints geven voor deze questen :(
want ik kom er niet uit .

[afbeelding]

Zo als waar vind ik die F*cking sleutels vinden :(

want ik loop me rot te zoeken en het is nu wel ff tijd dat ik naar ACT 2 wil gaan :P

Hier zijn de questen die ik al gehad heb .

[afbeelding]

[afbeelding]

Hopelijk zijn ze dit allemaal anders ga ik nog een heeeeeeeeeeeeel hard GILLEN
edit... oh nee... geef eens een wat betere beschrijving van je quest...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Zeg weet iemand eigenlijk hoe je omhoog kan gaan in die main skills zoals 'charisma' etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
[afbeelding]
en
[afbeelding]
OMG man... hoe kom je aan die armor? Ik Ben een veel hoger level, en ik heb veel minder :/ .
Ik heb wel een beter zwaard though :7 , koste me 40000 gold :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Op zaterdag 29 juni 2002 15:40 schreef KreKkeR het volgende:
Zeg weet iemand eigenlijk hoe je omhoog kan gaan in die main skills zoals 'charisma' etc?
Na 4 of 5 levels krijg je dat scherm voor je bakkes, en dan kan je 1 skillpoint ergens aan toekennen...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 15:40 schreef KreKkeR het volgende:
Elke 5 levels krijg je een ability point. Dat kun je inzetten waar je wilt. Charisma, Dex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Op zaterdag 29 juni 2002 15:43 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Na 4 of 5 levels krijg je dat scherm voor je bakkes, en dan kan je 1 skillpoint ergens aan toekennen...
Op zaterdag 29 juni 2002 15:45 schreef FirePower het volgende:

[..]

Elke 5 levels krijg je een ability point. Dat kun je inzetten waar je wilt. Charisma, Dex...
Thanx!

Maarre, shit! Ik ben nu net level 7 sorceror en dat betekent dus dat ik nog 3 levels omhoog moet voor ik die level 4 spells kan gebruiken :(

*zucht* wat heb ik toch een zwaar leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! het begint nu wel allemaal erg vaag te worden (niet dat je neti weet waar je heen moet, maar het verhaal zelf :)).

Ik liep door cherwood, kwam ik dara bij die village, moest ik een kasteel in, en dan 2 oaths gaan halen voor due guardian.

Wanneer komt die blacksmith ongeveer, waar je zelf je zwaarden kunt maken? Ben zoals gezegd toe aan een nieuw greatsword :).
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste