Is er ook een handleiding ergens voor FSNav?
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Op zaterdag 22 juni 2002 15:08 schreef rellehenk het volgende:
Uncle Sam, druk eens op de TAB-knop om de FMC te komen
Zie POST HIERBOVEN idd
http://www.dreamfleet2000.com/Downloads/737_manuals.html
Dit komt dus uit de manual
werkt hier perfect, check je DNS server ofzoOp zaterdag 22 juni 2002 15:38 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
De site doet het, misschien bedoelt ie de TAB-toets maar dat weet ik niet zeker.Op zaterdag 22 juni 2002 15:42 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
werkt hier perfect, check je DNS server ofzo
Verwijderd
Ja, ik bedoel inderdaad de TAB-toets, hij opent de FMC niet,Op zaterdag 22 juni 2002 15:43 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
De site doet het, misschien bedoelt ie de TAB-toets maar dat weet ik niet zeker.
zie pagina 23 Quick start manualOp zaterdag 22 juni 2002 15:48 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel inderdaad de TAB-toets, hij opent de FMC niet,
Klik rechtsonder in beeld op de FMC op je panelOp zaterdag 22 juni 2002 15:48 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel inderdaad de TAB-toets, hij opent de FMC niet,
[edit]
en voordat je de autopilot snapt moet je eerst de manual maar eens lezen (ja, het is veel, ik weet het). Deze werkt in de DF737 namelijk COMPLEET ANDERS dan de standaard FS2002 autopilot.
Bedankt
Weet jij ook (of iemand anders) wat je nu precies moet veranderen om hem niet meer tezien in het menu van fs?
Verwijderd
Op zaterdag 22 juni 2002 16:13 schreef bennierex het volgende:
[..]
Klik rechtsonder in beeld op de FMC op je panel
[edit]
en voordat je de autopilot snapt moet je eerst de manual maar eens lezen (ja, het is veel, ik weet het). Deze werkt in de DF737 namelijk COMPLEET ANDERS dan de standaard FS2002 autopilot.
Ik ben nu ff bezig met een manual van de FMC-VNAV, maar weet iemand nog waar die manual(s) van rdluca staan, Deel 27 toch ergens?
ps: Ik kan de FMC al openen
Mijn fokking AA wil mar niet aan, heb alles geprobeerd. Zonder AA is beeld niet sow mooi
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Heb je full screen? 32bit zelfde resolutie als in windows. heb je bij de optie in windows je aa aangezet en dan op kwaliteit inplaats van prestatie geklikt?Op zaterdag 22 juni 2002 17:02 schreef ND het volgende:
Mijn fokking AA wil mar niet aan, heb alles geprobeerd. Zonder AA is beeld niet sow mooi
jep, jep jep jep jep, all done, no resultOp zaterdag 22 juni 2002 17:14 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je full screen? 32bit zelfde resolutie als in windows. heb je bij de optie in windows je aa aangezet en dan op kwaliteit inplaats van prestatie geklikt?
Heb je in fs uit gezet? Heb moet echt doen als je het zo hebt wat ik zeg. kijk eens naar het aantal bit dat je in fs hebt en in windows dit moet gelijk zijnOp zaterdag 22 juni 2002 17:19 schreef ND het volgende:
[..]
jep, jep jep jep jep, all done, no result![]()
Jeps, in FS aangezet, uitgezet, resolutie hetzelfde, bits hetzelfde, kwaliteit aangevinkt, AA in windhoos aangezet, no resultOp zaterdag 22 juni 2002 17:27 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je in fs uit gezet? Heb moet echt doen als je het zo hebt wat ik zeg. kijk eens naar het aantal bit dat je in fs hebt en in windows dit moet gelijk zijn
Oudere (of nieuwe) drivers geprobeerd?Op zaterdag 22 juni 2002 18:02 schreef ND het volgende:
[..]
Jeps, in FS aangezet, uitgezet, resolutie hetzelfde, bits hetzelfde, kwaliteit aangevinkt, AA in windhoos aangezet, no result
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
yup ook alOp zaterdag 22 juni 2002 18:03 schreef Bolk het volgende:
[..]
Oudere (of nieuwe) drivers geprobeerd?
Verwijderd
Dit klinkt misschien weer als zo een RTFM vraag, en let op: klinkt. Kan iemand misschien een faq maken van een complete vlucht, dus van gate en alles invoeren in de FMC tot de gate op de bestemming. Please...
En dan nog een vraagje, ik heb een plan gemaakt met FSNavigator en die wil ik dan importeren naar mijn FMC, dut kan niet, hij kan alleen die plans van FS standaard importeren, weet iemand hoe dit op te lossen?
En dan nog een vraagje, ik heb een plan gemaakt met FSNavigator en die wil ik dan importeren naar mijn FMC, dut kan niet, hij kan alleen die plans van FS standaard importeren, weet iemand hoe dit op te lossen?
Verwijderd
Check forum van dreamfleetOp zaterdag 22 juni 2002 18:28 schreef Uncle-Sam het volgende:
Dit klinkt misschien weer als zo een RTFM vraag, en let op: klinkt. Kan iemand misschien een faq maken van een complete vlucht, dus van gate en alles invoeren in de FMC tot de gate op de bestemming. Please...
www.rage3d.com dacht ik.Op zaterdag 22 juni 2002 18:04 schreef ND het volgende:
[..]
yup ook alMaar op de site van ATI staan niet echt veel drivers, waar kan ik meer drivers vinden?
Thanks dude!
WHATEVER!Op zaterdag 22 juni 2002 18:45 schreef ND het volgende:
[..]
Thanks dude!ben em nu aan et downen, (hopen dat ie et ook doet
)
offtopic:
ik zit nu op www.savagenews.com, kun je WIN2K drivers gebruiken onder XP? of geeft dat uburhaupt problemen?
@ norfi:
Je moet ook eerst de oude driver verwijderen voordat je de nieuwe installeerd. ALs je dit niet doet dan kunnen er wel eens fouten ontstaan.
Zo mensen ik heb eindelijk mijn volgende afcad af. Deze keer was LEIB Ibiza van sim-wings.
De ramps (gates zijn daar niet) zijn helemaal weer goed en de taxiways ook.
Ik zoek alleen nog wat testers.
Wie bied zich aan? Mail me dan maar ff of kom op MSN. (Frank_van_Brandwijk@hotmail.com)
je moet wel de sim-wings hebben
Je moet ook eerst de oude driver verwijderen voordat je de nieuwe installeerd. ALs je dit niet doet dan kunnen er wel eens fouten ontstaan.
Zo mensen ik heb eindelijk mijn volgende afcad af. Deze keer was LEIB Ibiza van sim-wings.
De ramps (gates zijn daar niet) zijn helemaal weer goed en de taxiways ook.
Ik zoek alleen nog wat testers.
Wie bied zich aan? Mail me dan maar ff of kom op MSN. (Frank_van_Brandwijk@hotmail.com)
je moet wel de sim-wings hebben
Verwijderd
[zeikmode misschien]
Ik wil niet lullig doen hoor Uncle-sam, maar volgens mij heb je die dreamfleet niet gekocht, want het lijkt net(ahthans als je de berichten lees) of je hem heb 'gekregen'van The Franko, omdat je je email gegeven heeft. Ikzelf heb hem ook 'gekregen' van een bepaald iemand...........:9
En ook ik had en heb veel vragen over de Dreamfleet, maar na het lezen van de manuals heb ik vele vragen ZELF op kunnen lossen.
Ik wil niet lullig doen hoor Uncle-sam, maar volgens mij heb je die dreamfleet niet gekocht, want het lijkt net(ahthans als je de berichten lees) of je hem heb 'gekregen'van The Franko, omdat je je email gegeven heeft. Ikzelf heb hem ook 'gekregen' van een bepaald iemand...........:9
En ook ik had en heb veel vragen over de Dreamfleet, maar na het lezen van de manuals heb ik vele vragen ZELF op kunnen lossen.
Ik vroeg om uncle-sams mail omdat ik hem iets wilde vragen wat een beetje erg offtopic is voor dit topic.Op zaterdag 22 juni 2002 19:41 schreef J-063 het volgende:
[zeikmode misschien]
En wat zou het jouw nog uit makne
Verwijderd
Jaja, het was ook niet om hem zwart te maken! Ik zeg alleen dat het zo leek. Ik heb niks tegen hem hoor. (alleen dat die weer van die vragen stelt die je gewoon kan lezen in de quick manual!!!!!!!!!!!!!!!!Op zaterdag 22 juni 2002 19:50 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik vroeg om uncle-sams mail omdat ik hem iets wilde vragen wat een beetje erg offtopic is voor dit topic.
En wat zou het jouw nog uit makneALs hij er niet voor heeft hoeven te betalen wat hij zegt van wel is dat toch lekker voor hem.

net een vlucht Helsinki --> London gemaakt, was best wel rot weer maar mijn kist bleef heel
P.S. bij de inzet van mijn daling naar EGLL boven de engelse kanaal hing mijn pc dus ik heb de vlucht iets later afgemaakt
Distance = 1035 NAM
TO weight = 143 000 lbs
Fuel used +/- 20 000 lbs
ALTN Airport (not used) EGNX East Midlands
Hier zijn de pic's ervan

P.S. bij de inzet van mijn daling naar EGLL boven de engelse kanaal hing mijn pc dus ik heb de vlucht iets later afgemaakt
Distance = 1035 NAM
TO weight = 143 000 lbs
Fuel used +/- 20 000 lbs
ALTN Airport (not used) EGNX East Midlands
Hier zijn de pic's ervan

uhm 
Waarom is dit zo verdomde mooi? en de rest ook?

TheFranko, mooi nieuw icoon 
Ben je nu Boeing777-fan geworden?
DankOp zaterdag 22 juni 2002 20:55 schreef rellehenk het volgende:
TheFranko, mooi nieuw icoon
Nee ik ben gewoon een vliegtuig fan. Ik vind alle pasagiers vliegtuigen mooi. zelfs airbussen. ik mag dat alleen niet tehard zeggen hier
dank UOp zaterdag 22 juni 2002 20:55 schreef The_FrankO het volgende:
uhm
[afbeelding]
ik weet het ook niet maar sinds ik de 29.42 reference drivers heb geinstalleerd van nVidia loopt alles veel beter.
Ik had zelfs op Heathrow tijdens het onweer en landing een fps van rond de 12 a 14 fps waar vroeger dat 8 of 10 waren.
Ik heb trouwens AA op 2x staan.
hier zijn wat pics van mijn videocard instellingen.

Ach... mensen moet zelf weten of ze hem kopen of niet.Op zaterdag 22 juni 2002 19:41 schreef J-063 het volgende:
[zeikmode misschien]
Ik zelf bezit FS98, FK2K, FS2K2, FsAssist, EHAM 2002, FsMaintenance, Pss 747 allemaal legaal.
Alleen Hong Kong simulation heb ik ergens "gekregen", maar die ben ik bereid om aan te schaffen. (zal wel volgende maand worden)
Ik als programmeur weet namelijk hoe erg het is om geen geld binnen te krijgen voor je werk. En voor FS vind ik het allemaal waar voor m'n geld.
En niet iedereen heeft zoveel geld voor alles, en niet iedereen is in het bezit van een creditcard.
Maar nogmaals, iedereen moet zelf weten of ze iets kopen.
Nou snap ik waarom het zo rete stark is. Je hebt 2x aa op een resolutie van 1280Op zaterdag 22 juni 2002 21:25 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
dank U
ik weet het ook niet maar sinds ik de 29.42 reference drivers heb geinstalleerd van nVidia loopt alles veel beter.
Ik had zelfs op Heathrow tijdens het onweer en landing een fps van rond de 12 a 14 fps waar vroeger dat 8 of 10 waren.
Ik heb trouwens AA op 2x staan.
hier zijn wat pics van mijn videocard instellingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je ook 4x aa? dan zal het er helemaal strak uitzien.
Heb je ze daarna ook nog geresized?
Ik heb ze wel geresized voor de arme modemers tussen onsOp zaterdag 22 juni 2002 21:38 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom het zo rete stark is. Je hebt 2x aa op een resolutie van 1280
Verwijderd
Voor de mensen die de SIDS en STARS willen voor FSNav, hier staat een ietwat indirectere link. Doet deze het ook niet, ga dan naar www.fsgateway.com en dan naar populaire downloads, daar staat hij tussen, op het moment 2e van boven.
Misschien bestaat GUELF inderdaad niet meer, na de nieuwe NavData te hebben geinstalleerd, zegt ie bij mij ook NOT IN DATABASE!Op zaterdag 22 juni 2002 15:01 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd dezelfde route in te voeren in de MCDU van de PSS Airbus. Ook daar wordt GUELF niet herkend. Misschien bestaat GUELF niet meer ofzo??
Lees, de manual nou eens! zal wel weer op je MCP/Glareshield zitten. *zucht*Op zaterdag 22 juni 2002 22:23 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hoe kan ik de EHSI mode naar map-mode zetten?
Op de 747 is dat dus een draaiknopje met de tekst CTR.
Zal dus ook op de DF zijn.
Hier wat pics op 4x AA en toch een fps van 15 a 19, ik snap het niet meer maar ik ben heel erg blij meeOp zaterdag 22 juni 2002 21:38 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom het zo rete stark is. Je hebt 2x aa op een resolutie van 1280

Heel erg mooi!Op zaterdag 22 juni 2002 22:47 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Hier wat pics op 4x AA en toch een fps van 15 a 19, ik snap het niet meer maar ik ben heel erg blij mee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet helemaal.... bij de 'oudere' 737-ens, dus ook de DF zit het op het pedestal, aan de linkerkant. Kan je de range ook nog instellen...Op zaterdag 22 juni 2002 22:24 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Lees, de manual nou eens! zal wel weer op je MCP/Glareshield zitten. *zucht*
Op de 747 is dat dus een draaiknopje met de tekst CTR.
Zal dus ook op de DF zijn.
Nu help ik je niet meer, want ALLES dat je tot nu toe over de DF737 hebt gevaagd, kun je zo uit de manual halen.
Ja, ik gokte ook maar wat, ik heb dan ook gezegd (in een eerder post) dat ik geen DF heb..Op zaterdag 22 juni 2002 22:59 schreef bennierex het volgende:
[..]
Niet helemaal.... bij de 'oudere' 737-ens, dus ook de DF zit het op het pedestal, aan de linkerkant. Kan je de range ook nog instellen...
Nu help ik je niet meer, want ALLES dat je tot nu toe over de DF737 hebt gevaagd, kun je zo uit de manual halen.
En idd. dit soort dingen kun je in de manual vinden.
Verwijderd
Zou je dan een screenie ervan kunnen maken?? Want ik zie hem echt niet zitten hoorOp zaterdag 22 juni 2002 22:59 schreef bennierex het volgende:
[..]
Niet helemaal.... bij de 'oudere' 737-ens, dus ook de DF zit het op het pedestal, aan de linkerkant. Kan je de range ook nog instellen...
*zucht* ik zeg niks meerOp zaterdag 22 juni 2002 23:28 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Zou je dan een screenie ervan kunnen maken?? Want ik zie hem echt niet zitten hoor
Hoeveel mensen zijn nu eigelijk naar dat forum van KIMBLE en rateltje gegaan?
Verwijderd
Is dat al wel online dan?Op zaterdag 22 juni 2002 23:38 schreef The_FrankO het volgende:
Hoeveel mensen zijn nu eigelijk naar dat forum van KIMBLE en rateltje gegaan?
Wat denk je anders dat iedereen isOp zaterdag 22 juni 2002 23:40 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Is dat al wel online dan?
zalige pics slechtotophetbot! maar own jij msn?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Sorry!Op zaterdag 22 juni 2002 23:28 schreef ik het volgende:
[..]
Zou je dan een screenie ervan kunnen maken?? Want ik zie hem echt niet zitten hoor
Ik heb hem al gevonden, ik zat bij de throttles te kijken

yep, mijn MSN is:Op zaterdag 22 juni 2002 23:54 schreef Evilernie het volgende:
zalige pics slechtotophetbot! maar own jij msn?
badtobone@hotmail.com
Verwijderd
Zo, was net bezig aan mijn vlucht van YSSY naar YMML (Sydney ¡V Melbourne), precies gevlogen als in de tutorial die ik heb. Alleen, het zal eens niet zo zijn
, raakte ik overstressed, ik ging te snel, maar hoe dat kwam
De CMD-A LNAV VNAV stonden allemaal aan en de FMC stond goed. Maarja, morgen weer een dag º Hier tot zover de pics.

Ik vind het wel jammer dat ik in Window-mode speelde, maar dan kon ik ff de tutorial erbij pakken af en toe

Ik vind het wel jammer dat ik in Window-mode speelde, maar dan kon ik ff de tutorial erbij pakken af en toe
Mja, bekend probleem met tutorials.. je doet precies wat erin staat en toch krijg je het voor elkaar om het grondig te verneuken..Op zondag 23 juni 2002 00:50 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo, was net bezig aan mijn vlucht van YSSY naar YMML (Sydney ¡V Melbourne), precies gevlogen als in de tutorial die ik heb. Alleen, het zal eens niet zo zijn, raakte ik overstressed, ik ging te snel, maar hoe dat kwam
De CMD-A LNAV VNAV stonden allemaal aan en de FMC stond goed. Maarja, morgen weer een dag º Hier tot zover de pics.
[plaatjesspam]
Het heeft er bij mij iig voor gezorgd dat ik die dreamfleet niet meer hoef

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Goede morgen mensen 
Ik zit met een probleem (denk ik)
Ik ben bezig met die afcad voor LESB (mallorca) maar nu kijk ik in fs als ik naar die airport ga en dan sta ik bij een oud vliegveld volgens mij.
Ik heb even een plaatje gemaakt:

Waar het kruisje staat wordt ik standaard neer gezet terwijl het echte vliegveld daaronder staat.
Heeft iemand anders dit ook? dit is met de LESB van sim-wings. Of heb ik iets verkeerd gedaan met een afcad ooit een keer? Als dat zo is kun je dan even de standaard afcad naar mij mailen? Zou ik erg fijn vinden. Kan ik weer verder.
Ik ben bezig met die afcad voor LESB (mallorca) maar nu kijk ik in fs als ik naar die airport ga en dan sta ik bij een oud vliegveld volgens mij.

Waar het kruisje staat wordt ik standaard neer gezet terwijl het echte vliegveld daaronder staat.
Heeft iemand anders dit ook? dit is met de LESB van sim-wings. Of heb ik iets verkeerd gedaan met een afcad ooit een keer? Als dat zo is kun je dan even de standaard afcad naar mij mailen? Zou ik erg fijn vinden. Kan ik weer verder.
Verwijderd
Mallorca is ook LEPA...Op zondag 23 juni 2002 09:44 schreef The_FrankO het volgende:
Goede morgen mensen
[afbeelding]
Bedankt ik ben nu lekker bezig. Ik hoop hem vanavond af te hebben.Op zondag 23 juni 2002 10:08 schreef terwee het volgende:
[..]
Mallorca is ook LEPA...
Ik heb nog steeds wat testers nodig. Voor:
• LEIB (Ibiza)
• LEMH (Menorca) erg klein dus 1 persoon in voldoende
• LEXJ (Santander)
Stuur maar een mailtje of post het hier als je wel wilt helpen testen. Je hebt wel sim-wings nodig.
Je kunt je ook al aanmelden voor LEPA (Mallorca) Deze is erg groot dus hoe meer mensen hoe beter
Verwijderd
FF een vraagje: Ik heb een Pentium 3 500 Mhz... Is het erg verstandig om daarop te gaan Flight Simulatoren (zou dat een beetje lopen)? Oh ja, en als ik dat zou doen, moet ik dan FS "normaal" (of hoe dat ook heet) of Pro hebben? (Wat is het voordeel van Pro?). Alvast bedankt
.
Verwijderd
Sinds gisteren A320 Prof van PSS aan het proberen. Yum yum! Boekje erbij helemaal doorgespit en nu op weg naar Tenerife voor Tutorial vlucht. Onderweg wel een grappig plaatje: zon en maan.

Ik draaide hiervoor FS2002 op een AMD K6-2 500Mhz, het is speelbaar, je kan framerates hebben van 15-20 FPS, maar dan kan niet alles op High Detail staan. Een voorbeeld. AI Traffic als je die op 100% zet, dan vreet dat FPS, als je em uitzet heb je al gauw 5FPS meerOp zondag 23 juni 2002 11:35 schreef sjoulibsky het volgende:
FF een vraagje: Ik heb een Pentium 3 500 Mhz... Is het erg verstandig om daarop te gaan Flight Simulatoren (zou dat een beetje lopen)? Oh ja, en als ik dat zou doen, moet ik dan FS "normaal" (of hoe dat ook heet) of Pro hebben? (Wat is het voordeel van Pro?). Alvast bedankt.
Hoe hard ging je dan als ik vragen mag? En op welke hoogte was dat?Op zondag 23 juni 2002 00:50 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo, was net bezig aan mijn vlucht van YSSY naar YMML (Sydney ¡V Melbourne), precies gevlogen als in de tutorial die ik heb. Alleen, het zal eens niet zo zijn, raakte ik overstressed, ik ging te snel, maar hoe dat kwam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Weet ik veel, dat weet ik nu echt niet meer hoor...Op zondag 23 juni 2002 12:36 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Hoe hard ging je dan als ik vragen mag? En op welke hoogte was dat?
Vandaag weer iets raars, me hoogte, ik moest hem op 8000 zetten voor de descent, gaat ie eerst naar 4000, dan weer omhoog, weer omlaag en dat de hele tijd door, me VNAV ging uit en hij ging over op de MCP SPD
edit:
Aaaaaaarrrrgghhhhhh!!!
Ik word gek, wil ik weer een VATSIM account maken met een andere naam omdat die van mij zogenaamd bezet zou zijn
Doet deze het ook niet!!!
*piep*zooi!
Aaaaaaarrrrgghhhhhh!!!
Ik word gek, wil ik weer een VATSIM account maken met een andere naam omdat die van mij zogenaamd bezet zou zijn
*piep*zooi!
net weer een vlucht gemaakt van San Fransisco naar Los Angeles, lekker druk in de lucht en kwam nog even een A340 van Virgin tegen die op weg was naar Londen 
Uncle Sam zorgt voor de vragen en ik voor de pics

Uncle Sam zorgt voor de vragen en ik voor de pics

Voor DF: Probeer eens een DF ForumOp zondag 23 juni 2002 13:04 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat weet ik nu echt niet meer hoor...
Vandaag weer iets raars, me hoogte, ik moest hem op 8000 zetten voor de descent, gaat ie eerst naar 4000, dan weer omhoog, weer omlaag en dat de hele tijd door, me VNAV ging uit en hij ging over op de MCP SPD
edit:
Aaaaaaarrrrgghhhhhh!!!
Ik word gek, wil ik weer een VATSIM account maken met een andere naam omdat die van mij zogenaamd bezet zou zijnDoet deze het ook niet!!!
*piep*zooi!
Voor Vatsim: stuur een mailtje naar vatsim, of moeten wij echt alles voor je doen.
Verwijderd
Ik heb al mailtjes gestuurd naar VATSIM, maar ik krijg geen antwoord.Op zondag 23 juni 2002 13:54 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Voor DF: Probeer eens een DF Forum
Voor Vatsim: stuur een mailtje naar vatsim, of moeten wij echt alles voor je doen.
En je hoeft helemaal niet alles te doen, ik vind dat je nu overdrijft, maar ik, en jij ook, stop hier nu wel mee want anders krijgen we weer zo een crisis en daar heb ik geen zin in

Wanneer ik het spel probeer te uninstallen blijft hij hangen.. hoe kan ik nu het beste het spel van m'n systeem verwijderen zodat er nix meer op staat.. ook in het registry niet.. gewoon heel de map verwijderen, in het start menu alles verwijderen en dan in het registry alles van flight simulator verwijderen ofzo?
En sorry voor dat apparte topic daarnet hiervoor te openen, maar 'k was helemaal vergeten dat hier een algemeen topic over was..
En sorry voor dat apparte topic daarnet hiervoor te openen, maar 'k was helemaal vergeten dat hier een algemeen topic over was..

Verwijderd
Beste oplossing:Op zondag 23 juni 2002 16:22 schreef blakez het volgende:
Wanneer ik het spel probeer te uninstallen blijft hij hangen.. hoe kan ik nu het beste het spel van m'n systeem verwijderen zodat er nix meer op staat.. ook in het registry niet.. gewoon heel de map verwijderen, in het start menu alles verwijderen en dan in het registry alles van flight simulator verwijderen ofzo?
niet verwijderen
Mensen! Ik heb een account bij IVAO!!
ik zal ze waarschuwenOp zondag 23 juni 2002 16:43 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
[off topic]
Waarom zie ik geen menu

Waarom zie ik geen menu

GeweldigOp zondag 23 juni 2002 16:43 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Beste oplossing:
niet verwijderen
Ik al een paar maanden geleden...
Weer van die mooie pic'sOp zondag 23 juni 2002 13:46 schreef Slechtotophetbot het volgende:
*knip*
Maar wat is je fps op de grond met al die planes?
rond de 12 tot 15 fps maar ik heb wel ATC op 100% dus dat zal ook wel wat uitmaken.Op zondag 23 juni 2002 18:02 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Weer van die mooie pic's
Maar wat is je fps op de grond met al die planes?
Verwijderd
Kent iemand nog een leuke en goede en snelle en mooie (heel wat eisen he) aerobatics plane? Het moet geen F-16 o.i.d. zijn, en ook geen Stearman type, gewoon een enkeldekker en een beetje modern.
ps: GEEN pilatus pc-7
zoiets ? http://www.kiwiaircraftimages.com/yak52.htmlOp zondag 23 juni 2002 18:37 schreef Uncle-Sam het volgende:
Kent iemand nog een leuke en goede en snelle en mooie (heel wat eisen he) aerobatics plane? Het moet geen F-16 o.i.d. zijn, en ook geen Stearman type, gewoon een enkeldekker en een beetje modern.
Verwijderd
Nee, dat is al een te oud vliegtuig.Op zondag 23 juni 2002 18:47 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
zoiets ? http://www.kiwiaircraftimages.com/yak52.html
Maar i.i.g. bedankt voor het helpen zoeken.
dan ga ik nu weer verder met het leren voor mij toetsweek
de meeste aerobatic planes zijn nu eenmaal oud maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze slecht zijn. De YAK 52 is een van de beste of je moet een PITTS Special nemen maar das een dubbeldekker.Op zondag 23 juni 2002 19:02 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Nee, dat is al een te oud vliegtuig.
Maar i.i.g. bedankt voor het helpen zoeken.
dan ga ik nu weer verder met het leren voor mij toetsweek
Verwijderd
Inderdaad, die PITTS heb ik ook al, dat is het beste stuntvliegtuig ter wereld, maar die wilt de lucht bovendien niet in bij mijOp zondag 23 juni 2002 19:12 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
de meeste aerobatic planes zijn nu eenmaal oud maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze slecht zijn. De YAK 52 is een van de beste of je moet een PITTS Special nemen maar das een dubbeldekker.
Nou ik heb nog niets gehoord
Inmiddels is LEPA (Mallorca) ook al klaar.
• LEIB (Ibiza)
• LEXJ (Santander)
• LEPA (Mallorca)
Stuur maar een mailtje of post het hier als je wel wilt helpen testen. Je hebt wel sim-wings nodig.
Ik zou het erg fijn vinden als je mee helpt met testen.
Ik heb nu alle sim-wings scenery's gedaan. Op Valencia na maar die heb ik niet hint
Zijn er reqeusts voor een volgende afcad?
• LEIB (Ibiza)
• LEXJ (Santander)
• LEPA (Mallorca)
Ik heb nu alle sim-wings scenery's gedaan. Op Valencia na maar die heb ik niet hint
Ik wil wel testen, maar dan moet ik ff Sim Wings downenOp zondag 23 juni 2002 20:19 schreef The_FrankO het volgende:
Nou ik heb nog niets gehoordInmiddels is LEPA (Mallorca) ook al klaar.
• LEIB (Ibiza)
• LEXJ (Santander)
• LEPA (Mallorca)
Ja als je de scenery niet hebt word het lastig.Op zondag 23 juni 2002 20:20 schreef ND het volgende:
[..]
Ik wil wel testen, maar dan moet ik ff Sim Wings downenEn ik zit midden in een PW week
![]()
Ik help je wel, even simwings downlaoden eerstOp zondag 23 juni 2002 20:35 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja als je de scenery niet hebt word het lastig.
Verwijderd
Jullie hoeven niet meer mee te denken over een stuntvliegtuigje, heb net weer JAG gekeken en Harmon Rabb heeft me weer zo gek gekregen hoor... Het is toch de Stearman geworden, toch een dubbeldekker
D'r gaan rond het zelfde tijdstip best wel veel Cathay vluchten naar Europa.
Parijs, London, Frankfurt, Zurich, Amsterdam, London (huh nog een)

vluchten uit Azië vertrekken meestal rond die tijd naar EuropaOp zondag 23 juni 2002 22:26 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[afbeelding]
Hier zijn wat pic's van jou AFCAD Menorca zoals je ziet gaat de ILS landing best wel goed alleen de kleine vliegtuigjes wil niet vertrekkenOp zondag 23 juni 2002 20:19 schreef The_FrankO het volgende:
Nou ik heb nog niets gehoordInmiddels is LEPA (Mallorca) ook al klaar.
• LEIB (Ibiza)
• LEXJ (Santander)
• LEPA (Mallorca)

Nice, echt heel erg nice!Op zondag 23 juni 2002 22:58 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Hier zijn wat pic's van jou AFCAD Menorca zoals je ziet gaat de ILS landing best wel goed alleen de kleine vliegtuigjes wil niet vertrekken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben een keer met Cathay Pacific van Amsterdam naar Manchester geweest. Het was een vroeg in de ochtend vlucht en heel goedkoop om de stoelen te vullen voor de korte ritje naar engeland.Op zondag 23 juni 2002 22:26 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij kan het nog steeds !
Ermm... nee kan niet meer.Op zondag 23 juni 2002 23:01 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Ik ben een keer met Cathay Pacific van Amsterdam naar Manchester geweest. Het was een vroeg in de ochtend vlucht en heel goedkoop om de stoelen te vullen voor de korte ritje naar engeland.
Volgens mij kan het nog steeds !
Vroeger was vlucht CX271 VHHH-EHAM-EGCC (CX270 EGCC-EHAM-VHHH), met een B744
Nu is CX271 VHHH-EHAM (CX270 EHAM-VHHH), met een A343
Nu vliegt Cathay via EGLL naar EGCC. helaas
Die eerste vind ik erg stoer uitzienOp zondag 23 juni 2002 22:58 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Hier zijn wat pic's van jou AFCAD Menorca zoals je ziet gaat de ILS landing best wel goed alleen de kleine vliegtuigjes wil niet vertrekken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn mooie pic's
Ik zie dat je niet veel ai traffic erin hebt zitten. Ik heb net zelf bij me zelf zitten kijken maar daar zijn veel ramps leeg en heel veel gates staan allemaal ai planes netjes bij de slurf
Heeft de atc je naar die plek gelijd? zodat je kon zien of die paarse lijn goed ging.
Goedenavond, na een lange tijd weer eens een post met screenshots van mij 
Omdat ik over 2 weken op vakantie ga heb ik de vluchten nagevlogen die ik ga vliegen. Eerst met British Midland (vlucht BD104) naar Londen Heathrow, met een Airbus A320
, daarna vanaf Heathrow met Air Canada (AC831) naar Calgary, met een Boeing 767-300ER 
Van de laatste vlucht hier de pics, alleen heb ik de vlucht met een Airbus A321 gevlogen omdat ik daar nu even meer zin in had
Dit was m'n route van Londen naar Calgary:
EGLL-WOBU2G.WOBUN-WELIN-UA2-POL-UB4-TLA-UN601-STN-UN610-6110N-6520N-6830N-7040N-7160N-7170N-7080N-6890N-64N00-YBE-J517-YEG-CYYC

Terug vlieg ik vanaf Vancouver met een Boeing 747-400 van Air Canada
en daarna weer van Heathrow naar Schiphol met een A320 van British Midland
Omdat ik over 2 weken op vakantie ga heb ik de vluchten nagevlogen die ik ga vliegen. Eerst met British Midland (vlucht BD104) naar Londen Heathrow, met een Airbus A320
Van de laatste vlucht hier de pics, alleen heb ik de vlucht met een Airbus A321 gevlogen omdat ik daar nu even meer zin in had
EGLL-WOBU2G.WOBUN-WELIN-UA2-POL-UB4-TLA-UN601-STN-UN610-6110N-6520N-6830N-7040N-7160N-7170N-7080N-6890N-64N00-YBE-J517-YEG-CYYC

Terug vlieg ik vanaf Vancouver met een Boeing 747-400 van Air Canada
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Goedeavond, jij ook nice pics!!Op zondag 23 juni 2002 23:16 schreef Tourniquet het volgende:
Goedenavond, na een lange tijd weer eens een post met screenshots van mij
Omdat ik over 2 weken op vakantie ga heb ik de vluchten nagevlogen die ik ga vliegen. Eerst met British Midland (vlucht BD104) naar Londen Heathrow, met een Airbus A320, daarna vanaf Heathrow met Air Canada (AC831) naar Calgary, met een Boeing 767-300ER
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terug vlieg ik vanaf Vancouver met een Boeing 747-400 van Air Canadaen daarna weer van Heathrow naar Schiphol met een A320 van British Midland
En heb jij addon scenery voor EGLL??
ja, London AirportsOp zondag 23 juni 2002 23:22 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Goedeavond, jij ook nice pics!!
En heb jij addon scenery voor EGLL??
Damn... dat kost geld.Op zondag 23 juni 2002 23:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, London Airports
En nog even een vraag over de panel.
Kan je inzoomen op je schermpjes ofzo iets?
Ja, al die LCD schermpjes kan je op klikken en dan wordt er een vector-versie geopend die je naar hartelust kunt verschuiven en vergroten. Echt gaaf!Op zondag 23 juni 2002 23:26 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Damn... dat kost geld.
Heb jij die nog niet dan? Ik dacht dat iedereen hier die hadOp zondag 23 juni 2002 23:26 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Damn... dat kost geld.
Nee, ik ben iemand die dingen koopt.Op zondag 23 juni 2002 23:37 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb jij die nog niet dan? Ik dacht dat iedereen hier die had
Heb nu ook Hong Kong Simulation Legaal, en bezit dus binnenkort over versie 2
yes, ik krijg een mooie parse lijn. Ik heb trouwens Ibiza ook getest en de ILS, AI en ATC werken perfect.....pics komen zometeen en dan ga ik slapenOp zondag 23 juni 2002 23:09 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Die eerste vind ik erg stoer uitzien
Zijn mooie pic's
Ik zie dat je niet veel ai traffic erin hebt zitten. Ik heb net zelf bij me zelf zitten kijken maar daar zijn veel ramps leeg en heel veel gates staan allemaal ai planes netjes bij de slurf
Heeft de atc je naar die plek gelijd? zodat je kon zien of die paarse lijn goed ging.
Erg mooie plaatjes, complimenten (ook met je aanstaande vakantie). Maarre, doe je altijd de line-up naast de centerline ?Op zondag 23 juni 2002 23:16 postte Tourniquet fraaie pics:
Dit topic is gesloten.