If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Heb een doelstelling verzonnen toen ik vannacht niet kon slapen
Is dat ergens in te stellen dat het druk in de lucht is?Op zondag 23 juni 2002 13:46 schreef Slechtotophetbot het volgende:
net weer een vlucht gemaakt van San Fransisco naar Los Angeles, lekker druk in de lucht ......
Uncle Sam zorgt voor de vragen en ik voor de pics
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Dynabyte met klantenkaartOp maandag 24 juni 2002 09:56 schreef sjoulibsky het volgende:
Nog ff een vraagje: In wat voor een winkel (In Den Haag en omtr.) kan ik het gunstigst die FS 2002 Pro vinden?
Verwijderd
<font color=blue>EDIT: you got mail</font>
Je kunt ai traffic invoeren. Hierdoor zal het erg druk worden.Op maandag 24 juni 2002 08:25 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Is dat ergens in te stellen dat het druk in de lucht is?
Je kunt ook die dingen van fs zelf doen maar dan is heb bv op eham niet echt druk mischien 3 vliegtuigen.
je moet in fs bij ATC opties iets op 100% zetten en dan krijg je het drukste wat je standaard kan krijgen. (ik weet niet meer precies die menu's)
Als je ai-traffic erin gaat zetten kun je het beste worldai doen die heeft namelijk van alle maatschappijen dus dan krijg je een realistische beeld op eham.
Dat is heel mooiOp zondag 23 juni 2002 23:58 schreef Slechtotophetbot het volgende:
Zo net de AFCAD Ibiza van The Frank0 getest en hier zijn de plaatjes van.
De ATC, AI en ILS werken gewoon zoals ze moeten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat er toch ook wel een valencia aan zit tekomen. Woensdag avond zal ik een afcad voor valencia2002 van sim-wings release

tampert, kriminalpolizei
Heb ik ook een keer gehad maar opeens waren ze weer normaal.Op maandag 24 juni 2002 14:17 schreef Evilernie het volgende:
Hm Uncle Sam, je hebt hetzelfde probleem als ik. Dat er onwijs veel van die "kleurtjes in je wolken zittenik weet niet hoe ik het wegkrijg
/me voelt aan zijn water dat iemand een OW heeft gehad
Verwijderd
wie? wat is een OW?Op maandag 24 juni 2002 16:34 schreef bennierex het volgende:
Uncle-Sam, het ligt helemaal aan jezelf of dat gaat lukken. Steek je er genoeg tijd in en heb je ook echt ZIN om het te leren, dan moet het zeker lukken. Succes ermee iig.
/me voelt aan zijn water dat iemand een OW heeft gehad
Officele waarschuwing. Kijk maar hierboven er zijn 3 posts weggehaald. Warez en dergelijkeOp maandag 24 juni 2002 16:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
wie? wat is een OW?
Verwijderd
o.a. : Martinair
Dutchbird
Transavia
Air Holland

Ja ik had het gezien ik was het alleen vergeten het te melden hierOp maandag 24 juni 2002 16:52 schreef dutchplanet het volgende:
Voor de 757 liefhebbers is er op avsim.com vandaag een aantal Nederlandse versie's te halen.
Dutchbird
Transavia
Air Holland
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit was vast ook een test voor mijn afcad
Verwijderd
Cool!Op maandag 24 juni 2002 16:52 schreef dutchplanet het volgende:
Voor de 757 liefhebbers is er op avsim.com vandaag een aantal Nederlandse versie's te halen.
Dutchbird
Transavia
Air Holland
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk een 757-200 2002 versie van Martinair!
Daarmee ben ik naar Rhodos (en terug) geweest.
Zeker die vlucht ga ik een keer nabootsen
Toch maar niet, dat vliegtuig is zo brak als ik weet niet wat man
Het pakket bevat alle charts en manual.
Is niet duur voor zoveel mooie scenery.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
ik heb even een shotje gemaakt van de situatie,

Wat ben ik vergeten in te stellen of wat heb ik fout gedaan?
Weet iemand dit?
Ik kom zo bij je ogenblik geduldOp maandag 24 juni 2002 19:33 schreef terwee het volgende:
wie kan mij de files van franko sturen? aangezien hij offline is..
Heb je tijdens de vlucht, waypoints ingevoegd ofzo?Op maandag 24 juni 2002 20:03 schreef dutchplanet het volgende:
mijn fmc van de DF 737 werkt niet helemaal lekker bij de landingen.
[afbeelding]
Weet iemand dit?
Verwijderd
en mij vervolgens vergeten en offline gaan....Op maandag 24 juni 2002 20:07 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik kom zo bij je ogenblik geduld
wat is je email, ik mail ze wel even door, ik ben ook te bereiken op MSN badtobone@hotmail.comOp maandag 24 juni 2002 20:43 schreef terwee het volgende:
[..]
en mij vervolgens vergeten en offline gaan....
https://valid.x86.fr/xhfd5e
thx alot! Mijn dank is grootOp maandag 24 juni 2002 14:30 schreef NavySeal het volgende:
Evilernie, kijk hier eens:
http://fsw.simflight.com/FSWFs2k2fixe.html
tampert, kriminalpolizei
Misschien dat je het hier kan vinden..Op maandag 24 juni 2002 21:06 schreef The_FrankO het volgende:
Weet niemand op welke rwy ze in Barcelona landen en opstijgen? Dit wil ik namelijk weten voor de perfectie van mijn afcad file. Ik vind het niet erg handig ook als ze alles op 1 baan doen tewijl er twee stroken asfalt liggen.
btw, als je nog beta's hebt.. stuur maar
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
http://www.metrex.dis.strath.ac.uk/en/comms/ports/barcelona2.htmlOp maandag 24 juni 2002 21:06 schreef The_FrankO het volgende:
Weet niemand op welke rwy ze in Barcelona landen en opstijgen? Dit wil ik namelijk weten voor de perfectie van mijn afcad file. Ik vind het niet erg handig ook als ze alles op 1 baan doen tewijl er twee stroken asfalt liggen.
Two runways: a main runway, 07-25 (3,108 metres) and a secondary runway, 02-20 (2,536 metres). Declared capacity is 50 operations/hour.
Dus? ze gebruiken alleen 07-25 voor landen er stijgen?Op maandag 24 juni 2002 21:50 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
http://www.metrex.dis.strath.ac.uk/en/comms/ports/barcelona2.html
Two runways: a main runway, 07-25 (3,108 metres) and a secondary runway, 02-20 (2,536 metres). Declared capacity is 50 operations/hour.
ik denk dat ze altijd de main runway gebruiken en als het nodig is ivm weers omstandigheden enzovoort de andere gebruiken. De secondary runway is ook veel korter dus dat zal ook wel een rol spelenOp maandag 24 juni 2002 21:55 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Dus? ze gebruiken alleen 07-25 voor landen er stijgen?
deze link is ook handig
http://www.whel.de/Aerospace/airport_rwy_info_1.htm
ja, lekker voor hem, maar al dat schijnheilige gedoe..Op zaterdag 22 juni 2002 19:50 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik vroeg om uncle-sams mail omdat ik hem iets wilde vragen wat een beetje erg offtopic is voor dit topic.
En wat zou het jouw nog uit makneALs hij er niet voor heeft hoeven te betalen wat hij zegt van wel is dat toch lekker voor hem.
zeg dan gewoon dat je hemnu hebt ofzo, laat dat 'gekocht' tog weg..
(sorry, ben nu alles aan het doorlezen, was een weekdendje weg, vandaar dus de late reactie
bal! turn your fucking msn aan...Morgen vliegen!Op maandag 24 juni 2002 23:14 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja, lekker voor hem, maar al dat schijnheilige gedoe..
zeg dan gewoon dat je hemnu hebt ofzo, laat dat 'gekocht' tog weg..
(sorry, ben nu alles aan het doorlezen, was een weekdendje weg, vandaar dus de late reactie)
tampert, kriminalpolizei
Heb het ook niet helemaal doorgelezen... (
Maarehh vinden jullie dit nu mooi? Ik bedoel.. antialias?
Beeeetje brak?
No flame ofcoas!
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
als het goed is kan je die disq gewoon weghalen met de clr of delete knop...Op maandag 24 juni 2002 20:03 schreef dutchplanet het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand dit?
persoonlijk vind ik de omgevind (scenery) niet echt mooi, sommige payware vliegvelden echter wel, en vliegtuigen...Op maandag 24 juni 2002 23:34 schreef Tobiaz het volgende:
Oke eerste keer dat ik in dit topic kijk...
Heb het ook niet helemaal doorgelezen... ()
Beeeetje brak?
No flame ofcoas!
maarre, het is gewoon heel erg realistisch (mits je de goeie spulle hebt...)
Fs is idd niet echt mooi. Soms zie je echt hele mooie shotjes langs komen. (zie mijn shotje eerste post)Op maandag 24 juni 2002 23:34 schreef Tobiaz het volgende:
Oke eerste keer dat ik in dit topic kijk...
Heb het ook niet helemaal doorgelezen... ()
Beeeetje brak?
No flame ofcoas!
Met addon scenerys (liefst payware) ziet het er een stuk beter uit en dan nog 4X aa is het wel mooi. Maar fs is niet voor de grafix het is een sim.
Ziet er grappig uit. Heb je de Extra 300s ook al uitgeprobeerd neem ik aan.Op maandag 24 juni 2002 09:27 schreef Uncle-Sam het volgende:
Zo, en dan nu mijn eigen schoonheid...
Ben opgestegen vanaf EHLE en ben geland bij een boerderijtje want navigatiesystemen in dit beessie, ho maar
Ik vroeg me af of jij met auto-rudder aan of uit vliegt. Volgens mij heb jij, en de meeste mensen hier, auto-rudder aan staan. Ik heb het een tijdje uitgehad, om te kijken of ik ermee uit de voeten kon
Ik heb hem altijd uitstaan, goed voor de crosswinds landingen. Het roer bedien ik met de Z-as van de joystick, dat is dus dat de stick om zijn eigen as beweegt. Ideaal zou ik zo zeggen. Auto-rudder is denk ik wel handig als je geen joystick hebt.Op maandag 24 juni 2002 23:48 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die auto-rudder uit hebben staan, zo ja hoe bedien je je roer dan en bevalt het?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dat het lekkerder (=beter) vliegt met auto-rudder uit ga ik niet betwisten; er zit niet voor niets een setje rudder pedalen in de meeste pleens, groot en kleinOp dinsdag 25 juni 2002 00:04 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd uitstaan, goed voor de crosswinds landingen. Het roer bedien ik met de Z-as van de joystick, dat is dus dat de stick om zijn eigen as beweegt. Ideaal zou ik zo zeggen. Auto-rudder is denk ik wel handig als je geen joystick hebt.
Ik zoek alleen nog naar een betere bediening dan ik nu voor elkaar krijg. Mijn stuur heeft maar 2 assen (stuur + pedalen) dus ik ga eens kijken of ik mn tweede joystick aan de praat kan krijgen. Tot die tijd staat auto-rudder aan.
Idd, ik heb het nu puur alleen aanstaan vanwege het feit dat ik niets anders heb dan m'n keyboard om het rudder te bedienen. Als ik ooit nog eens het geld heb om pedalen te kopen, dan gaat het natuurlijk uit. Bij crosswinds ed trim ik het rudder met een trimknopje op m'n stuur.Op dinsdag 25 juni 2002 00:15 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Dat het lekkerder (=beter) vliegt met auto-rudder uit ga ik niet betwisten; er zit niet voor niets een setje rudder pedalen in de meeste pleens, groot en klein
Ik zoek alleen nog naar een betere bediening dan ik nu voor elkaar krijg. Mijn stuur heeft maar 2 assen (stuur + pedalen) dus ik ga eens kijken of ik mn tweede joystick aan de praat kan krijgen. Tot die tijd staat auto-rudder aan.
Verwijderd
Uiteraard, maar die vind ik niet zo fijn.Op maandag 24 juni 2002 23:48 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit. Heb je de Extra 300s ook al uitgeprobeerd neem ik aan.
Ik vroeg me af of jij met auto-rudder aan of uit vliegt. Volgens mij heb jij, en de meeste mensen hier, auto-rudder aan staan. Ik heb het een tijdje uitgehad, om te kijken of ik ermee uit de voeten konen dat kan ik dus niet. Zijn er hier mensen die auto-rudder uit hebben staan, zo ja hoe bedien je je roer dan en bevalt het?
En ja, ik heb autorudder aan staan. Dat komt, als ik moet gaan rudderen met ede Z-as van me joystick vind ik dat zooo klote, want altijd gaat je joystick wel een beetje mee naar links of rechts, dus dan krijg je hem nooit goed voor de runway (ik niet), maar het is inderdaad wel handig bij een crosswind landing omdat je dus je neus in de wind kan sturen. Maar ik wil ook zo een stuurtje met pedalen, en dan ga ik het wel zelf doen.
effe wat tips voor mensies in dit forum en wat vraagies. Uncle Sam had het over dattie FS 2002 in de window mode had omdat hij een tutorial had. HOEFT NIET, gewoon non window en dan alt+tab.(program switch). Tourningent (ofzo) de baanverlichting licht zoiezo naast de painted centerline, anders is het painten zo kut.
En dan nu de vraagies:
1) bij de PSS bussen, als je dan een foute entry in de FMC (ik weet het heet anders) maakt, kan je FS opnieuw opstarten, want dan doetie niks meer, iemand remedie?
2) hoe vergrott je de range van daat kaartje in de PSS 320 panel?
ik ben geen airbus techneut dat je het weetOp dinsdag 25 juni 2002 09:18 schreef Spotter het volgende:
1) bij de PSS bussen, als je dan een foute entry in de FMC (ik weet het heet anders) maakt, kan je FS opnieuw opstarten, want dan doetie niks meer, iemand remedie?
2) hoe vergrott je de range van daat kaartje in de PSS 320 panel?
• kan je niet gewoon ergens clear drukken ofzo?
• ergens bovenaan je mainpanel moet een draaiknop zitten, met 5-10-.....-160-320 (dacht ik) gewoon daaraan draaien
voor zover deze airbus expert weer

uuuuhm, Kimble, dat is toch echt de DF737Op dinsdag 25 juni 2002 09:23 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik ben geen airbus techneut dat je het weet
• kan je niet gewoon ergens clear drukken ofzo?
• ergens bovenaan je mainpanel moet een draaiknop zitten, met 5-10-.....-160-320 (dacht ik) gewoon daaraan draaien
voor zover deze airbus expert weer
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
nou zover ik kan herrinngere zit er toch een soort van "clear" knopge of nichtOp dinsdag 25 juni 2002 09:27 schreef ND het volgende:
[..]
uuuuhm, Kimble, dat is toch echt de DF737![]()
![]()
of moet ik fs voor het eerst in 3weken weer opstarten
leren voor de grote poepkweekweek proefwerkweekOp dinsdag 25 juni 2002 09:29 schreef Spotter het volgende:
ok, ik check ut effe, tot zo (jezus wat doen jullie op dit vroege uur?)

ik heb het btw opgezocht op mijn en ratels site , en ik kan allebei die knopjes vinden ND
(ik heb btw ook pww, hoef pas om 13:30 op school te zijn, kut, dan mis ik wel korea)
Op dinsdag 25 juni 2002 09:42 schreef Spotter het volgende:
nou dat van de FMC snap ik, maar die ander niet hoor
(ik heb btw ook pww, hoef pas om 13:30 op school te zijn, kut, dan mis ik wel korea)
en daar dan aan draaien
zo nu naar school
tampert, kriminalpolizei
Ik heb niets gezegdOp dinsdag 25 juni 2002 09:31 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
leren voor de grote poepkweekweek proefwerkweek
ik heb het btw opgezocht op mijn en ratels site , en ik kan allebei die knopjes vinden ND

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Masseuses (v/m)
Air India zoekt masseuses en masseurs. De luchtvaart- maatschappij wil vanaf november haar passagiers naar Londen en New York een massage aanbieden, zo was woensdag in het dagblad Times of India te lezen.
Vrijwilligers?
[topic=522916]Op dinsdag 25 juni 2002 10:40 schreef Spotter het volgende:
mensen vreselijk bedankt, is het mogelijk meej te doen aan die big fly in? (onderaan de laatste post voor deze
ik welOp dinsdag 25 juni 2002 11:38 schreef Spotter het volgende:
Karlok,
ben jij spotter?
Vrijdag ga ik nog ff en gelijk m'n pa ophalen
ok is goed. ik zit klaar, ik moet me nog wel ff aankledenOp dinsdag 25 juni 2002 11:57 schreef nealzie het volgende:
jo gemeneernie word is wakker, dan gaan we vliegen!
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Wat gaat niet goed dan? Ik zie natuurlijk wel dat je een route discontinuity heb ,maar dat kan je zelf wel oplossen, dus dat zal het probleem wel niet zijn. Vertel ff wat meer wt er fout gaat dan.Op maandag 24 juni 2002 20:03 schreef dutchplanet het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand dit?
Verwijderd

http://www.projectai.comOp dinsdag 25 juni 2002 14:01 schreef terwee het volgende:
wat is de url ook al weer van project ai???
fijn om te weten..Op dinsdag 25 juni 2002 13:17 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oke, ik heb inderdaad de Dreamfleet, en alle andere payware die ik heb/zal krijgen van eDonkey, ook heb ik van een vriend van me een lijst gekregen. Maar ik mag toch zelf weten of ik het nu download of niet, ik weet haast zeker dat ik niet de enige ben op dit forum. Maar jullie moeten wel weten: Ik heb deze serverlijst NIET van TheFrank0, dus ik vind het ook lullig dat jullie dat telkens zeggen (voor hem). Ik ken zelf namelijk ook mensen die handig zijn in die wereld. Zo, dat weten jullie dan ook
[sub]ik zal maar niks zeggen :X[/sub]
Verwijderd
Ja, ok, maar er is er nog een... Die heeft al die flightplans van Peter de Bock van KLM enzo. Je kan er al een aantal grotere maatschappijen
tampert, kriminalpolizei
Waarom kan ik daar niet in de donwlaod page komen ? eert kon ik al helemaal niet op die site komen
Verwijderd
Kijk, het boeit me echt niet hoe je aan je spullen kom, maar dan moet je natuurlijk niet gaan zeggen dat je hem gekocht heb ipv gedownload of wat dan ook.Op dinsdag 25 juni 2002 13:17 schreef Uncle-Sam het volgende:
Oke, ik heb inderdaad de Dreamfleet, en alle andere payware die ik heb/zal krijgen van eDonkey, ook heb ik van een vriend van me een lijst gekregen. Maar ik mag toch zelf weten of ik het nu download of niet, ik weet haast zeker dat ik niet de enige ben op dit forum. Maar jullie moeten wel weten: Ik heb deze serverlijst NIET van TheFrank0, dus ik vind het ook lullig dat jullie dat telkens zeggen (voor hem). Ik ken zelf namelijk ook mensen die handig zijn in die wereld. Zo, dat weten jullie dan ook
Luisteren jullie nog wel eens naar schiphol toren? K heb de link wel eens gegeven, maar niemand zei wat, geef hem nog wel eens: www.atcbox.com. Echt superkwaliteit vind ik het, en je kan het ook heel goed volgen vind ik. Ik hoor de net dat er eentje zei: passing 2000ft. (dat had ik ook gelezen op Duchtvacc bdat ze dat moeten doen en nu hoor ik het, wel leuk
Dan zou je ook weer e.e.a. kunnen downloaden (misschien wel nieuwe planes en plans
16 juli 20002 is de grande flyin, ben benieuwd of daar nog mensen voor aanmelden trouwens. Maar het gaat mij om het volgende.
Zijn er mensen die Zaterdag 15 juli een meeting willen op Schiphol.
Verwijderd
ja hoor, ik luister heel veel, maar dan naar de approach/departure.Op dinsdag 25 juni 2002 16:24 schreef J-063 het volgende:
[..]
Kijk, het boeit me echt niet hoe je aan je spullen kom, maar dan moet je natuurlijk niet gaan zeggen dat je hem gekocht heb ipv gedownload of wat dan ook.
Luisteren jullie nog wel eens naar schiphol toren? K heb de link wel eens gegeven, maar niemand zei wat, geef hem nog wel eens: www.atcbox.com. Echt superkwaliteit vind ik het, en je kan het ook heel goed volgen vind ik. Ik hoor de net dat er eentje zei: passing 2000ft. (dat had ik ook gelezen op Duchtvacc bdat ze dat moeten doen en nu hoor ik het, wel leuk)
maarre, volgens een manual moet ik bij mijn AI traffic bij mijn flightplans een nummer zoals die bij mijn aircraft staat: AC#37,430,"Flight One - Dreamfleet 737-400 - KLM"
Dan moet ik de nummers die ik met dat vliegtuig wil zijn in mijn flightplan veranderen naar AC#37, nou zoek ik dus op AC#44 omdat ik die wil veranderer, kan die hem niet vinden, dus ik zoeken op de rest van mijn flightplans, helemaal niks kan die vinden, dus ik denk ook, klote kutzooi, weet iemand hoe dit komt? (niet dat ik dat dacht, maar dat ik die nummers niet kan vinden
Meeting zeker ok, op zaterdag is voor mij alleen wat minder, dan kan ik namelijk niet. Andere optie misschien??Op dinsdag 25 juni 2002 16:30 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Goed.. ik probeer het nog een keer.
16 juli 20002 is de grande flyin, ben benieuwd of daar nog mensen voor aanmelden trouwens. Maar het gaat mij om het volgende.
Zijn er mensen die Zaterdag 15 juli een meeting willen op Schiphol.
ik krijg alleen maar errors van "instalation has been cancelled"
Ja vrijdag 14 juli is ook mogelijk.Op dinsdag 25 juni 2002 16:40 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Meeting zeker ok, op zaterdag is voor mij alleen wat minder, dan kan ik namelijk niet. Andere optie misschien??
Ik heb maar een precision 2 joystick, maar wel met een z-asOp dinsdag 25 juni 2002 16:42 schreef KIMBLE het volgende:
heeft hier iemand succesvol ch products game-port drivers van de fligt sim yoke geinstaleerd?
ik krijg alleen maar errors van "instalation has been cancelled"
dus ik heb auto-rudder uit staan
he dan ben ik jarigOp dinsdag 25 juni 2002 16:46 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Ja vrijdag 14 juli is ook mogelijk.
Gefeliciteerd alvast, ga je dan trakteren op Schiphol?Op dinsdag 25 juni 2002 16:47 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
he dan ben ik jarig
neeOp dinsdag 25 juni 2002 16:48 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, ga je dan trakteren op Schiphol?
we zien wel
als dat het geval is , wil ik ook nog wel ff tijd vrijmakenOp dinsdag 25 juni 2002 16:48 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, ga je dan trakteren op Schiphol?
tampert, kriminalpolizei
nieuwe forum is uit
iedereen die HK acces heeft kan erin
url: http://huischkamer.tweakers.net/
wel erg raar is het
ik ga de 15e ook weg hoorOp dinsdag 25 juni 2002 16:51 schreef bennierex het volgende:
Klut zeg, al die dingen worden gepland in mijn vakantie
[offtopic]Op dinsdag 25 juni 2002 16:51 schreef KIMBLE het volgende:
woei
nieuwe forum is uit
iedereen die HK acces heeft kan erin
url: http://huischkamer.tweakers.net/
wel erg raar is het
[..]
ik ga de 15e ook weg hoor![]()
ziet er wel netjes uit vinnik, wel ff wennen. Leuke nieuwe features en zelfs een paar nieuwe smileys
Als het een leuke meeting wordt kunnen we wel nog een meeting organiseren na jouw vakantie!Op dinsdag 25 juni 2002 16:51 schreef bennierex het volgende:
Klut zeg, al die dingen worden gepland in mijn vakantie
W0EIOp dinsdag 25 juni 2002 16:56 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Als het een leuke meeting wordt kunnen we wel nog een meeting organiseren na jouw vakantie!
Idd. ziet er grappig uit.Op dinsdag 25 juni 2002 16:55 schreef bennierex het volgende:
[..]
[offtopic]
ziet er wel netjes uit vinnik, wel ff wennen. Leuke nieuwe features en zelfs een paar nieuwe smileys
Alleen wel ff wennen joh, is anders dan de andere "normale" forums.
En dat quick reply is zekers handig.

/me snapt er geen hol van
tampert, kriminalpolizei
wat valt er niet aan te snappen dan/Op dinsdag 25 juni 2002 17:21 schreef Evilernie het volgende:
wtf is dat voor forum
/me snapt er geen hol van
van wie is het en wat heb je er aan?Op dinsdag 25 juni 2002 17:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat valt er niet aan te snappen dan/
tampert, kriminalpolizei
Zo moet heel GoT eruit komen te zien. Dit is een test.Op dinsdag 25 juni 2002 17:23 schreef Evilernie het volgende:
[..]
van wie is het en wat heb je er aan?
in bed gelegen de afgelopen 3maanden?Op dinsdag 25 juni 2002 17:23 schreef Evilernie het volgende:
[..]
van wie is het en wat heb je er aan?
got krijgt een nieuw forum , en nu mogen wij het testen hiero: http://huischkamer.tweakers.net/forum/
tampert, kriminalpolizei
http://www.tweakers.net/plan/164Op dinsdag 25 juni 2002 17:31 schreef Evilernie het volgende:
sorry hoor, maar daar heb ik nog nooit iets van gelezen
en check eens lieve adjes
Dit topic is gesloten.