=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:49
thx
ff testen

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo heeft zonet bevestigd dat onze geliefde vos toch onder de naam van 'Starfox Adventures : Dinosaur Planet' naar onze cubejes komt in Europa. Het misverstand is ontstaan doordat Nintendo in een E3 nieuwsbrief dit spel 'Lylat Wars adventures' noemde. Nintendo beweert dat het om een typfout gaat en verontschuldigt zich voor het misverstand.
bron: powershrimp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.play.com (UK) kan je heel goedkoop spellen kopen (meestal 54 euro maar je hebt geen verzendkosten!) en je kan ook zien welke spellen wanneer komen. Dus volgens die site komty f1 2002 21 juni uit en freeloader 28 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 20:44 schreef Kaos het volgende:
Bij www.play.com (UK) kan je heel goedkoop spellen kopen (meestal 54 euro maar je hebt geen verzendkosten!) en je kan ook zien welke spellen wanneer komen. Dus volgens die site komty f1 2002 21 juni uit en freeloader 28 juni.
zijn het PAL spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op zaterdag 08 juni 2002 20:44 schreef Kaos het volgende:
54 kosten ze ook bij frs

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 20:44 schreef WuKen het volgende:

[..]

zijn het PAL spellen?
Als je op een spel klikt zie je bij region pal staan. Alleen daarachter staat dat het alleen op UK gamecubes werkt maar dat lijkt me natuurlijk sterk.
Op zaterdag 08 juni 2002 20:47 schreef robertos het volgende:

[..]

54 kosten ze ook bij frs
De launchspellen zijn 51 euro :) (fifa 2002 is trouwens 46)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe versla ik nou die iceclimbers? event 21 ofzo is da. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nintendo heeft geadverteerd in het nieuwste nummer van de Amerikaanse Playboy. De game die de eer had om tussen alle andere fotos te staan was Eternal Darkness. We doen onze uiterste best om een scan van de pagina te krijgen, maar tot die tijd even een korte beschrijving van het plaatje.

Voor alle duidelijkheid: de afbeelding had net zo goed in de Amerikaanse Donald Duck kunnen staan. Tenminste, als Eternal Darkness niet zulke bloederige scenes had gekend. Met andere woorden: er zijn geen blote vrouwen te zien. Het is gewoon een keurige advertentie waarop een kast te zien is. In die kast hangen normale kleren, maar op een haakje hangt ook een opvallende jas. In een slordig bijschrift zijn de volgende woorden te lezen. Insanity. Youll learn to live with it. Eronder staat: Witness insanity through the eyes of ten amateur filmmakers at Eternal Darkness. Then experience the madness firsthand in Eternal Darkness: Sanity's Requiem, only for Nintendo Gamecube
bron: www.cubezone.nl

lol strakke actie. >:)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 08 juni 2002 20:55 schreef WuKen het volgende:
hoe versla ik nou die iceclimbers? event 21 ofzo is da. iemand tips?
ja je mag alleen die ventjes in het roze pakje wegraggen dus niet die in het blauwe. :) veel succes. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 20:02 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

vind je dat niet een beetje miereneuken of ligt dat nou aan mij?
So? Ik vind dat niet mooi, klaar. Mierenneuken ofnie. paar pagina's terug staat een hele discussie over de boxart van RE. Lettertype zus, achtergrond zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

ehm, mensen, ik heb sinds net Luigi unlocked, maar die zit opeens naast Mario in het scherm met spelers. Ik ben effe kwijt wie, maar die is gekomen in plaats van??? Wie weet 't?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
Op zaterdag 08 juni 2002 21:20 schreef Glitch het volgende:

[..]

So? Ik vind dat niet mooi, klaar. Mierenneuken ofnie. paar pagina's terug staat een hele discussie over de boxart van RE. Lettertype zus, achtergrond zo.
Ok je vind de box art niet mooi, smaken verschillen. Maar waarom zou het niet het uiteindelijke ontwerp kunnen zijn?

Het is waarschijnlijk slecht ingescant waardoor de helderheid te hoog is, IGN heeft wel vaker bagger screen shots en plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luigi komt niet ipv iemand anders hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 08 juni 2002 21:20 schreef Glitch het volgende:

[..]

daarom typte ik ook quote:''of ligt dat nou aan mij?''
daarme bedoelde ik dat ik hier erg makkelijk mee ben. Ik vind geen enkele boxart lelijk dus...

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Op zaterdag 08 juni 2002 21:36 schreef Zero00 het volgende:
Luigi komt niet ipv iemand anders hoor
maar was dat dan een lege plek? dat kan ik me niet herinneren...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 21:40 schreef spaceboy het volgende:

[..]

maar was dat dan een lege plek? dat kan ik me niet herinneren...
ja, dan zal je wel helemaal verbaast zijn als NAAST luigi NOG iemand komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Op zaterdag 08 juni 2002 21:41 schreef Zero00 het volgende:

[..]

ja, dan zal je wel helemaal verbaast zijn als NAAST luigi NOG iemand komt :P
Haha, crap. Hoezo? Schuiven ze op ofzo? Ik ben echt verbaasd, serieus. Falco en Ganondorf en Young Link komen er gewoon naast, daar was nog ruimte, dat snap ik, maar Luigi zit in 't midden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Luigi komt op de plaats van pikachu, en pikachu is onderin gekomen waar eerder een vraagteken stond :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Die boxart van Starfox wordt voor Europa sowieso aangepast, want bij ons is et Nintendo Seal Of Quality altijd rond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Op zaterdag 08 juni 2002 21:44 schreef kaspur het volgende:
Luigi komt op de plaats van pikachu, en pikachu is onderin gekomen waar eerder een vraagteken stond :)
GE-NI-AAL! :) Thanks, ik zat echt aan mezelf te twijfelen! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 21:46 schreef spaceboy het volgende:

[..]

GE-NI-AAL! :) Thanks, ik zat echt aan mezelf te twijfelen! :7
Je had ook ff je memorycard er uit kunnen halen om et spel op te starten zonder dat iets is geunlocked :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 21:33 schreef spaceboy het volgende:
ehm, mensen, ik heb sinds net Luigi unlocked, maar die zit opeens naast Mario in het scherm met spelers. Ik ben effe kwijt wie, maar die is gekomen in plaats van??? Wie weet 't?
Zoals al gezegd, Pikachu is naar onderen verschoven. De reden hiervan is dat alle figuren uit hetzelfde spel nu naast elkaar staan.

Zo staan alle Pokemons bijelkaar, alle figuren uit de mushroom kingdom staan naast elkaar. Fox/Falco staan naastelkaar, alle figuren uit Zelda staan naast elkaar etc. Enige uitzondering is Ganondorf aangezien hij een kloon van Falcon is maar hij staat wel in de buurt van alle andere Zelda characters (namelijk erboven).
Die boxart van Starfox wordt voor Europa sowieso aangepast, want bij ons is et Nintendo Seal Of Quality altijd rond
Ik denk dat je het only-for logo bedoeld (Seal of Quality is namelijk al rond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe sla ik zo ver met ganondorf? ik kom niet boven de 250 meter uit. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Op zaterdag 08 juni 2002 23:46 schreef WuKen het volgende:
hoe sla ik zo ver met ganondorf? ik kom niet boven de 250 meter uit. iemand tips?
Boven + A (volle kracht) werkt wel aardig
dan kickt ie hem de lucht in
Eeh ja, maar je krijgt dan wel veel dmg.
Je moet hem natuurlijk wel goed schoppen dat hij vertikaal omhoog gaat enzo weer naar beneden

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 00:16 schreef elroy het volgende:

[..]

Boven + A (volle kracht) werkt wel aardig
dan kickt ie hem de lucht in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
vinden jullie dat zandzak meppen dan echt zo leuk? ik vind er weinig boeiends aan (sorry) maar bijv. Break the targets beste tijden ofzo is toch leuker imo...

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 01:59 schreef robertos het volgende:
vinden jullie dat zandzak meppen dan echt zo leuk? ik vind er weinig boeiends aan (sorry) maar bijv. Break the targets beste tijden ofzo is toch leuker imo...
Ik persoonlijk vindt er niet veel aan nee , Wave Race is veel fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 02:02 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vindt er niet veel aan nee , Wave Race is veel fijner
wat zijn de regels van de waverace competitie?
welke baan en welke settings allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zondag 09 juni 2002 02:12 schreef WuKen het volgende:

[..]

wat zijn de regels van de waverace competitie?
welke baan en welke settings allemaal?
lost temple lagoon, op hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik vind Smash Bros. Melee sowieso niks meer aan na 2 weken. Het eerste deel heb ik, als Nintendo fanboy, zeer intensief gespeeld, maar Melee ontbeert het aan blijvende aantrekkingskracht helaas.

Ah well, ik wacht nu op Mario Sunshine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op zaterdag 08 juni 2002 23:37 schreef ds het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat je het only-for logo bedoeld (Seal of Quality is namelijk al rond) :)
Nee, kijk maar naar die boxart. Daar is et duidelijk een ellips, bij ons is et echt een cirkel :)

(En dat only for logo was me nog niet opgevallen :) , die zal ook rond worden ja.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Star Fox Adventures ziet er echt onwijs mooi uit zeg! (Ik heb net een paar van die filmpjes bekeken op IGN) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die Smash Brothers tegen vind vallen?
Als dat nou zo is en je wilt hem kwijt dan wil ik hem wel tegen wave race ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, ik heb geen idee of iemand dit probleem al heeft gehad (ongeveer 5000 reply's) maar mijn GC is gisteren gecrashed. Ineens bleef hij hangen tijdens het spelen van SSB:M. Ik denk:" Geen probleem, ff resetten". Helemaal niets!!! Zwart beeld. Jammergenoeg doet hij het nu nog iets, dus is er waarschijnlijk iets doorgebrand. Wie weet hoe het zit met de garantieafhandeling? Is er een telefoonnummer/e-mailadres net als bij de X-Box (heb niets kunnen vinden op de doos of in het boekje)? Ik wil graag weer verder spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 11:31 schreef Compubiter het volgende:
OK, ik heb geen idee of iemand dit probleem al heeft gehad (ongeveer 5000 reply's) maar mijn GC is gisteren gecrashed. Ineens bleef hij hangen tijdens het spelen van SSB:M. Ik denk:" Geen probleem, ff resetten". Helemaal niets!!! Zwart beeld. Jammergenoeg doet hij het nu nog iets, dus is er waarschijnlijk iets doorgebrand. Wie weet hoe het zit met de garantieafhandeling? Is er een telefoonnummer/e-mailadres net als bij de X-Box (heb niets kunnen vinden op de doos of in het boekje)? Ik wil graag weer verder spelen :'(
Breng je GC gewoon terug naar de winkel. Daar zit de garantie binnen een jaar. Na een jaar kan je em naar Nintendo sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op zondag 09 juni 2002 11:41 schreef Zero00 het volgende:

[..]

Breng je GC gewoon terug naar de winkel. Daar zit de garantie binnen een jaar. Na een jaar kan je em naar Nintendo sturen.
Ging ik ook vanuit ja. Eerste wat ik gisteren deed was kijken of ik de bon kon vinden. Maar omdat de X-Box zo'n andere reparatieservice heeft wou ik gewoon zeker weten of dat echt zo ging ipv eerst m'n GC te ontkoppelen en daarna naar de winkel te gaan. Ik bel morgen wel even met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Op zondag 09 juni 2002 11:31 schreef Compubiter het volgende:
Hey gefeliciteerd :P volgens mij ben jij de eerste die een kapotte Cube heeft in deze Thread. Of is er al iemand voor jou geweest? En zoals al gezegd is moet je gewoon naar de winkel gaan. Ik hoop dat je snel weer verder kan smashen, ik wens je sterkte tijdens de Cubeloze dagen :'(!

En ohja laat even weten als je Cube weer gerepareerd is, dan weten we meteen hoe snel, of traag, de service van Nintendo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
hahaha hebben jullie het filmpje op gamers.nl gezien? TJEEEZUS kan het nog faker? Gewoon lachwekkend

http://www.gamers.nl/nieuws/13438

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op zondag 09 juni 2002 11:57 schreef Tetsuo het volgende:

[..]

Hey gefeliciteerd :P volgens mij ben jij de eerste die een kapotte Cube heeft in deze Thread. Of is er al iemand voor jou geweest?
Wat een twijfelachtige eer :'( :P
En zoals al gezegd is moet je gewoon naar de winkel gaan. Ik hoop dat je snel weer verder kan smashen, ik wens je sterkte tijdens de Cubeloze dagen :'(!
Bedankt, ik zal het zeker nodig hebben. Ben benieuwd of ik een nieuwe krijg of dat deze gerepareerd wordt. Ik hoop natuurlijk het eerste, des te eerder kan ik weer verder spelen, maar ik ga eigenlijk uit van het laatste.
En ohja laat even weten als je Cube weer gerepareerd is, dan weten we meteen hoe snel, of traag, de service van Nintendo is.
Doe ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stond je cube op een plek waar er genoeg lucht bijkwam?
koeling is essentieel...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Op zondag 09 juni 2002 12:03 schreef robertos het volgende:
hahaha hebben jullie het filmpje op gamers.nl gezien? TJEEEZUS kan het nog faker? Gewoon lachwekkend

http://www.gamers.nl/nieuws/13438
omg roflmao :D, beweerd Gamers.nl dat dit echt is of moet dit als grapje gezien worden, ik hoop dat laatste, anders weet je meteen wat voor een nieuws site Gamers is.

En aan de reacties op die site geloven sommige mensen dit ook nog. Voor de mensen die geen kabel hebben of geen zin hebben om 12 Mb te downloaden het volgende gebeurt:

Een jongen zit op de bank met een of ander wazig gips masker op zodat ie niet herkent wordt :+

Vervolgens sluiten ze een toetsenbord aan op die jongen en stoppen een koekje in zijn mond (koekje is in vorm van Cube schijfje)

andere jongen ramt wat op het toetsenbord (zogenaamd wordt er gebrand :P ) en het koekje komt weer uit de mond (filmpje achteruit gespeeld) en een jongen schrijft er met stift de naam van het spel op.

Vervolgens gaat het spel in de Cube, vervolgens krijg je een slechte montage waar je meteen ziet dat ze het koekje hebben omgewisseld voor een echt schijfje.

Ze spelen een stukje spel, hij rommeld wat met de controller om te laten zien dat het "echt" is. Vervolgens weer een slechte montage overgang en het koekje komt weer uit de machine.

Op het eind gaan ze nog effe met elkaar vechten :+

Hehe was wel een goed begin van de zondag middag...een stukje komedie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 12:23 schreef Phusebox het volgende:
stond je cube op een plek waar er genoeg lucht bijkwam?
koeling is essentieel...
mja, ze kunnen niet verwachten dat je hem als het ware buiten gaat zetten ofzo :+ nja, ik bedoel, konden ze dan niet btje beter rekening houden met warmte, maar wel zorgen dat je hem overal neer kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

De opstelling van mijn GC:
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ruud4ever/Afbeelding%20005.jpg
Lijkt mij dat er genoeg lucht bij kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt sowieso 24 maanden garantie op je GameCube (nieuwe Europese wet). Voor meer info moet je ff in de handleiding kijken en dan achterin, daar staan telefoonnummers etc.

En dat filmpje is ook een paradie op een eerder verschenen filmpje. Het beeld dat heel duidelijk verspringt enzo, uberlol :)

hehe, ook wel grappig: Nintendo ad in de playboy:

Afbeeldingslocatie: http://www.n64europe.com/cubemedia/graphics/playboyedbig.jpg

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 12:29 schreef Compubiter het volgende:
De opstelling van mijn GC:
[afbeelding]
Lijkt mij dat er genoeg lucht bij kan komen.
Ik zie het al :P daar staat halo project gotham racing en nog andere xbox spellen naast :+ dat vind je cube niet leuk :+

btw, ik heb nu geprobeert te racen zonder L en R te gebruiken bij wave race, maar daar moet ik maar mee stoppen. Werd overal laatste 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op zondag 09 juni 2002 13:15 schreef ds het volgende:
Je hebt sowieso 24 maanden garantie op je GameCube (nieuwe Europese wet). Voor meer info moet je ff in de handleiding kijken en dan achterin, daar staan telefoonnummers etc.
Hier staat idd een telefoonnummer. Tussen 11.00 uur en 17.00 uur. Ook op zondag?
Op zondag 09 juni 2002 13:17 schreef darthraver het volgende:

[..]

Ik zie het al :P daar staat halo project gotham racing en nog andere xbox spellen naast :+ dat vind je cube niet leuk :+
* Compubiter gooit X-Box uit raam.

Hé, hij doet het weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
Ik heb even een pijltje in je foto gezet.. aan de linkerkant van de gamecube zit wel een fan en 't lijkt er op dat er bij jou iets tegen staat.. misschien dat ie daardoor te warm is geworden??

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/cube.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op zondag 09 juni 2002 13:29 schreef blakez het volgende:
Ik heb even een pijltje in je foto gezet.. aan de linkerkant van de gamecube zit wel een fan en 't lijkt er op dat er bij jou iets tegen staat.. misschien dat ie daardoor te warm is geworden??
Nee, er is genoeg ruimte aan de zijkant hoor. Er staat alleen dat opberghoesje achter, en dat klipje lijkt een beetje meer naar de de voorgrond dan het daadwerkelijk is. Aan alle kant zit zeker 5cm ruimte (ook aan de achterkant).

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ruud4ever/Afbeelding%20006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon pech hebt. Eventjes naar de winkel bellen waar je hem hem hebt gekocht, en zeggen dat hij nu al kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op zondag 09 juni 2002 13:19 schreef Compubiter het volgende:

* Compubiter gooit X-Box uit raam.
wat klinkt dat toch heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

toch heb je hem niet echt fijn staan daar ik pleur mijn GC als ik ga spelen altijd uit het kastje op de grond zonder iets ernaast zodat hij voldoende circulatie heeft. ik denk toch dat je te weinig cooling hebt gehad. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen mensen mensen. Ik ga voor twee weken naar Amerika. Dus ik denk dat ik daar ook effe spellen ga kopen :P . SSMB lekker goedkoop.RE. En is Mario in juli ook al uit??? Want die ga ik dan ook kopen. Eerst kijken hoe het met de freeloader zit. Oh ja ik speeel ook niet zo vaak op de cube. Net hard uitgespeeld bij waverace. Maar ik verwachte al dat ik er niet zo vaak op speel maar dat komt omdat het spel aanbod op dit moment niet groot is. Daarom maar Dave Mirra kopen want die speel je wat vaker en langer net als THPS3 op de pc.

USA here I come. Effe kijken hoeveel spellen kan je krijgen voor 250 euro?? genoeg >:) . Oh ja en de freeloader dan ook.

Ik wil wel een inkoop actie houden maar ik vind het een hele gedoe met spellen opsturen enzo. Ik woon BTW in limburg (landgraaf) dus zie maar wat jullie willen.. Je kan em wel ophalen ofzo. Oh ja je moet me gewoon vertrouwen met het geld want ik ga geen spellen kopen met mijn geld en dan weer verkopen want dan kan ik minder spellen voor mezelf kopen op dat moment. Ik kom heus wel terug uit amerika. Is maar twee weekjes effe naar mijn fam. mijn broer gaat trouwen :Z :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maar idd gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat hij nu al kapot is ik hoop voor je dat je gelijk een nieuwe meekrijgt. :) (gewoon eisen!! >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op zondag 09 juni 2002 14:02 schreef schnumi het volgende:
maar idd gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat hij nu al kapot is ik hoop voor je dat je gelijk een nieuwe meekrijgt. :) (gewoon eisen!! >:) )
Ik bel eerst morgen wel even dat nummer wat in de handleiding staat. Kijken wat ik precies moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op zondag 09 juni 2002 14:02 schreef FLiP.m0 het volgende:
mensen mensen mensen. Ik ga voor twee weken naar Amerika. Dus ik denk dat ik daar ook effe spellen ga kopen :P . SSMB lekker goedkoop.RE. En is Mario in juli ook al uit??? Want die ga ik dan ook kopen. Eerst kijken hoe het met de freeloader zit. Oh ja ik speeel ook niet zo vaak op de cube. Net hard uitgespeeld bij waverace. Maar ik verwachte al dat ik er niet zo vaak op speel maar dat komt omdat het spel aanbod op dit moment niet groot is. Daarom maar Dave Mirra kopen want die speel je wat vaker en langer net als THPS3 op de pc.

USA here I come. Effe kijken hoeveel spellen kan je krijgen voor 250 euro?? genoeg >:) . Oh ja en de freeloader dan ook.

Ik wil wel een inkoop actie houden maar ik vind het een hele gedoe met spellen opsturen enzo. Ik woon BTW in limburg (landgraaf) dus zie maar wat jullie willen.. Je kan em wel ophalen ofzo. Oh ja je moet me gewoon vertrouwen met het geld want ik ga geen spellen kopen met mijn geld en dan weer verkopen want dan kan ik minder spellen voor mezelf kopen op dat moment. Ik kom heus wel terug uit amerika. Is maar twee weekjes effe naar mijn fam. mijn broer gaat trouwen :Z :z .
chill... ik ga 4 maanden naar aruba 8-) stage lopen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei!!!!!!!

Ik heb nu eindelijk wave race: blue storm uitgespeeld :9~ 8-) B-)

finally :)

/me is blij, heel blij

alleen /me is ook btje minder blij want nu heeft hij het enige spel dat die had voor de cube uitgespeeld :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wave Race wordt serieus verlengd als u em met 2 gaat spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 14:50 schreef real_raichu70 het volgende:
Wave Race wordt serieus verlengd als u em met 2 gaat spelen :)
weet ik :) heb een vriend die ook een cube+wave race+SSB:M heeft, alleen die kan ik niet elke keer dat ik ff zin heb om te spelen hier heen halen =]
Ik zit er nu serieus aan te denken om Pikmin vrijdag te gaan halen :) (moet alleen nog ff een bank beroven ofzo, maar dat zie ik dan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 09 juni 2002 14:02 schreef FLiP.m0 het volgende:
hey ik woon ook in limburg... in de buurt van Echt en Sittard
hmm, dus misschien wel een optie?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 15:17 schreef darthraver het volgende:

[..]

weet ik :) heb een vriend die ook een cube+wave race+SSB:M heeft, alleen die kan ik niet elke keer dat ik ff zin heb om te spelen hier heen halen =]
Ik zit er nu serieus aan te denken om Pikmin vrijdag te gaan halen :) (moet alleen nog ff een bank beroven ofzo, maar dat zie ik dan wel)
Me Help You.......
we need:
a gun
a car
a bomb
masks
a bag

dat is alles. Ik regel de guns en de bom wel. dan regel jij maar de rest :P . We verdelen het geld door 2en en misschien eventueel door 3 als er nog iemand komt mee helpen. (2 binnen beroven,3de buiten in de auto wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Op zondag 09 juni 2002 15:27 schreef FLiP.m0 het volgende:
dat is alles. Ik regel de guns en de bom wel. dan regel jij maar de rest :P . We verdelen het geld door 2en en misschien eventueel door 3 als er nog iemand komt mee helpen. (2 binnen beroven,3de buiten in de auto wachten).
Jaa, dat lijkt me wel wat! Doen we het zo: ik wacht wel in de auto :)
Hmm, neem ik zelfs genoegen met 25% van de opbrengsten! Goeie deal of wat?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 15:39 schreef jOzh het volgende:

[..]

Jaa, dat lijkt me wel wat! Doen we het zo: ik wacht wel in de auto :)
Hmm, neem ik zelfs genoegen met 25% van de opbrengsten! Goeie deal of wat?
We doen het slimmer : Jullie sluiten mij op in een kast zonder dat iemand het merkt met al het geld en gaan met zakken vol "iets" naar buiten , wissellen na even van kar en rijden zonder maskers door , als de smurfen jullie tegenhouden is er niets aan de hand . Wat later ga ik door met al de cash zonder dat iemand iets door heeft

Of heb ik te vaak Taxi gekeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 15:48 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

We doen het slimmer : Jullie sluiten mij op in een kast zonder dat iemand het merkt met al het geld en gaan met zakken vol "iets" naar buiten , wissellen na even van kar en rijden zonder maskers door , als de smurfen jullie tegenhouden is er niets aan de hand . Wat later ga ik door met al de cash zonder dat iemand iets door heeft

Of heb ik te vaak Taxi gekeken ?
of iemand die bij FRS ofzo werkt regelt een sleutel en snachts haal je genoeg pikmin's weg om iedereen uit dit topic te supply-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom enkel Pikmin's ?
We rippen alles van consoles en games en accessoires dat we mee kunnen nemen , en in een monovolume + grot remorque valt wat te rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 21:17 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Heb je dus fout , ze hebben het met spectrumanalysers en die shit getest , bij een simpel gevecht in DOA3 zat de Xbox al aan 90% van zijn power , HALO zuipt een mooie 85% . Waar de GC met een full race met 7 man rond je maar een kleine 25% moet geven en Resident Evil 30% gebruikt .
Xbox is eigenlijk al voorbijgestreefd bij z'n launch , waarom denk je dat eind dit jaar Xbox2 gelaunched wordt ?

WOOOOHOOOOW :P
Net Expert Circuit unlocked :)
BS. GEef link. Ik heb eens rond gesnuffeld. En amped loopt op 10% en een man van MS die had gezegd dat halo op 50% op de xbox capiciteiten zit. Dus ik vraag nog een keer voor een link. want dit wil ik wel eens zien. Want dat kan ik gebruiken als er nog eens een flame war komt op rage3d >:) . ALs het maar niet zo een fanboy website is want daar heb ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://users.skynet.be/xsuw/ps2vsxbox1.html

Asjeblief , trek der maar zelf je conclusies uit .
En ja hoor , MS zelf gaan natuurlijk niet hun eigen sucky console afkraken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 16:01 schreef real_raichu70 het volgende:

Asjeblief , trek der maar zelf je conclusies uit .
En ja hoor , MS zelf gaan natuurlijk niet hun eigen sucky console afkraken ...
DAt dacht ik al. Daar heb ik niks aan. Wat die jongen zegt is totaal onzin. Hij beweert dat de ps2 krachtiger is dan de xbox. Als dat zo is dan is de ps2 ook krachtiger als de gamecube????? Dat gelooft niemand hier hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die jongen zegt is totaal onzin.
Hoezo dan? Hij gebruikt behoorlijk goede argumenten, en gewoon simpelweg roepen dat het onzin is gaat mij iets te ver. Wat hij daar allemaal zegt klopt, dus hij heeft gelijk dat de PS2 krachtiger is dan de X-Box. Of de PS2 ook krachtiger is dan de GameCube weet ik niet, want ik ken de GameCube specs. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kwa specs is de Xbox en GC krachtiger als PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi, heb je dat verhaal van die gozer wel gelezen :? Wat je nu zegt is dus niet zo. De PS2 is krachtiger dan de X-Box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 16:09 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

DAt dacht ik al. Daar heb ik niks aan. Wat die jongen zegt is totaal onzin. Hij beweert dat de ps2 krachtiger is dan de xbox. Als dat zo is dan is de ps2 ook krachtiger als de gamecube????? Dat gelooft niemand hier hoor.
Iets zegt mij dat jij zo'n Xbox fanboy bent die zelfs proffessionele analyses van zijn favo console niet als bewijs vindt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 16:42 schreef Vertex het volgende:
schnumi, heb je dat verhaal van die gozer wel gelezen :? Wat je nu zegt is dus niet zo. De PS2 is krachtiger dan de X-Box.
Als je zo graag redenen wilt hebben dat het bullshit is moet je maar ff de search gebruiken. Deze site is al zovaak besproken en elke keer kwam er dezelfde conclusie uit. Verder ga ik er niet op in want het is een 100% fanboy artikel.

Perfect voorbeeld van: Mensen geloven alles wat ze willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 15:53 schreef WuKen het volgende:

[..]

of iemand die bij FRS ofzo werkt regelt een sleutel en snachts haal je genoeg pikmin's weg om iedereen uit dit topic te supply-en
Dat is ook een id ja :) :9 ok, weet iemand wanneer de suply vrachtwagen aankomt bij de FRS'en??? Dan steel ik ff een banshee ofzo, en dan rijd ik hem klem en kapot en dan vallen er vast nog wel een paar doosjes uit :) (nee ik heb geen gta3 en dat heb ik ook niet teveel gespeeld)

Wie gaat er hier nog meer pikmin kopen??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds :
Als je zo graag redenen wilt hebben dat het bullshit is moet je maar ff de search gebruiken.
Heb ik gedaan, niets kunnen vinden. Kun je me misschien even een link geven ofzo?
Deze site is al zovaak besproken en elke keer kwam er dezelfde conclusie uit. Verder ga ik er niet op in want het is een 100% fanboy artikel.
Fanboy of niet, hij gebruikt zeer sterke argumenten die je niet zomaar van tafel kunt vegen. Laat jij dan eens zien waarom hij ongelijk heeft, want gewoon simpelweg roepen dat het onzin is, is natuurlijk wel erg makkelijk.
Perfect voorbeeld van: Mensen geloven alles wat ze willen horen.
Wat is dit nou weer voor onzin? Die gozer plaats, nogmaals, zeer sterke argumenten die je niet zomaar kunt negeren. Zeg jij dan eens wat er niet klopt in zijn verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Op zondag 09 juni 2002 16:01 schreef real_raichu70 het volgende:
Aaargh, ik word gek van die skynet site, die ben ik al zo vaak tegengekomen in dit soort discussies... Sorry hoor, maar als de PS 2 krachtiger is dan de Xbox en Gamecube moet je dat gewoon terug zien in de games. Dat gelul over hoe moeilijk het wel niet is om voor de PS 2 te programmeren wijst er alleen maar op dat Sony niet zo goed z'n best heeft gedaan bij de ontwikkeling van de PS 2. Dat ding is al ruim 2 jaar uit, als de programeurs de technologie van de PS 2 nu nog niet goed snappen zal dat ook wel niet meer gebeuren voordat de PS 3 uitkomt.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, zeg dan eens wat er niet klopt in dat artikel. Iedereen loopt te zeggen dat het onzin is, en dat er helemaal niets van klopt, maar ik heb nog geen zinnig tegenargument gehoord waaruit dat blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Het gaat mij er niet om of het klopt of niet, mij gaat het om de games. Als de PS 2 krachtiger is dan de Xbox en GC dan wil ik dat kunnen zien in games. Wat voor nut heeft het nou om een superkrachtige console te hebben waar niemand het uiterste uit kan halen?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Op zondag 09 juni 2002 17:01 schreef darthraver het volgende:

Ikke :) maar zit een beetje met geld... :'( woensdag wordt ook al mijn nieuwe tv afgeleverd (moet ik nog 400 euro voor betalen) en vrijdag komt Pikmin uit, dus waarschijnlijk wacht ik nog een paar weekjes met Pikmin totdat mijn salaris weer binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 17:02 schreef Vertex het volgende:
Heb ik gedaan, niets kunnen vinden. Kun je me misschien even een link geven ofzo?
[..]
Ik type de url in van die site en tadaa:

Je zoekactie naar 'http users.skynet.be xsuw ps2vsxbox1.html' leverde 11 resultaten op. Resultaten 1 - 11.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/417653/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/452874/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/441860/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/442045/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/439956/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/440815/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/439327/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448428/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/449520/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/367340/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/475100/

Beter zoeken de volgende keer.
Fanboy of niet, hij gebruikt zeer sterke argumenten die je niet zomaar van tafel kunt vegen. Laat jij dan eens zien waarom hij ongelijk heeft, want gewoon simpelweg roepen dat het onzin is, is natuurlijk wel erg makkelijk.
[..]
Dat kan ik simpelweg niet maar andere mensen die er veel meer verstand van hebben dan ik die kunnen dat wel. Deze personen hebben mij allang overtuigd dat dit artikel BS is. Er komt veel meer bij te kijken om zoiets te testen. Kortom, er zitten veel te veel gaten in zijn verhaal. Daar is geen rekening mee gehouden en daar niet... etc etc.
Wat is dit nou weer voor onzin? Die gozer plaats, nogmaals, zeer sterke argumenten die je niet zomaar kunt negeren. Zeg jij dan eens wat er niet klopt in zijn verhaal.
Tja, het is de waarheid. Deze mensen lezen iets en denken: OMFG, that must be true because I want it to be true!
En nooit vragen ze zich af of die informatie wel klopt. Sommige mensen hier moeten hun GC-fanboy bril eens afzetten en accepteren dat alledrie de consoles hun voor- en nadelen hebben.

edit: Dan nog iets, als de PS2 zo uber super krachtig is waarom ziet dan ELK spel er beter uit en waarom speelt dat elk spel beter (minder haperingen etc) op de Xbox?

Max Payne
Wreckless
Tony Hawk 3
etc etc.

Alleen dit al zou genoeg bewijs moeten zijn om aan te tonen dat er iets niet klopt in dit artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Op zondag 09 juni 2002 17:01 schreef darthraver het volgende:
Ja hiero!!
Weet alleen nog niet zeker of ik em vrijdag al haal, ik zit nog met een paar tentamens... Bovendien heb ik al 5 spellen, misschien eerst nog maar eens verder met Wave Race/Super Monkey Ball/Super Smash Bros.
Uiteindelijk sta ik vrijdag in de winkel en dan koop ik em waarschijnlijk toch gewoon meteen ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIEHOE, eindelijk is dit behoorlijk modem-onvriendelijke-topic een kabelmodem-bijhoorlijk-vriendlijk-topic geworden.
Nu nog effe de schade wat betreft filmpjes van de afgelopen 4,5 topics inhalen, en ik ben weer bij.

En effe over pikkimin; ik hoop dat ik dan geld heb, maar ja, ik denk dat ik al dat geld aan drank ga besteden als ik mijn laatste tentame heb gehad vrijdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Iedereen die dat PS2-Xbox artikel gelooft, raad ik de volgende websites aan:

http://www.hansanders.nl
http://www.pearle.nl
http://www.beterzicht.nl
http://www.eye-fashion.nl

En ik had nog een affiche voor de SSBM competitie :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/ssbm_gotcompo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/ssbm_gotcompo_s.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op zondag 09 juni 2002 17:33 schreef D³ het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
LOL. En weer een fantastisch mooie affiche van onze affiche die hard D3.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op zondag 09 juni 2002 17:33 schreef D³ het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
:o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ISS 2 of NBA courtside 2002?
zijn die een beetje aan te raden, ik zoek een voetbalspel/basketball spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh :
Wat voor nut heeft het nou om een superkrachtige console te hebben waar niemand het uiterste uit kan halen?
Als dat werkelijk het geval is, dan heeft zo'n krachtige console natuurlijk helemaal geen nut, maar het moet nog maar blijken of ze die kracht er echt niet uit kunnen halen. De PS2 is nu ongeveer 2 jaartjes uit, en dat is voor een console helemaal nog niet zolang. Consoles gaan meestal 5 jaar mee, dus hij zit nog niet eens op de helft van z'n levensduur.

Mooi voorbeeld is Tekken op de PSX. Vergelijk deze Tekken eens met Tekken 3 die veel later uitkwam, dan lijkt het wel alsof de PSX zijn grafische kracht heeft verdrievoudigd. Ik twijfel er niet aan dat je dit ook bij de PS2 zult zien, want je ziet nu al grafische verschillen, in positieve zin, tussen de launchtitels en de spellen die nu uitkomen.
ds :
Beter zoeken de volgende keer.
Leuk dat je dit zegt, want dit is typisch voor de discussie die we nu voeren. Jij wilt mij ervan overtuigen dat het artikel bullshit is, maar je plaats daarvoor geen argumenten. In plaats daarvan laat je mij zoeken naar de tegenargumenten terwijl jij die zelf zou moeten plaatsen. Dit kun je mij niet kwalijk nemen.
ds :
Dat kan ik simpelweg niet maar andere mensen die er veel meer verstand van hebben dan ik die kunnen dat wel. Deze personen hebben mij allang overtuigd dat dit artikel BS is. Er komt veel meer bij te kijken om zoiets te testen. Kortom, er zitten veel te veel gaten in zijn verhaal. Daar is geen rekening mee gehouden en daar niet... etc etc.
Ongetwijfeld, maar zou je die mensen dan even kunnen quoten? Ze hebben je immers overtuigd dat het artikel onzin is, dus dit zou je nu ook moeten kunnen verwoorden.
ds :
Tja, het is de waarheid. Deze mensen lezen iets en denken: OMFG, that must be true because I want it to be true!
Dit vind ik een beetje kinderachtig wat je nu zegt. Wat zou ik er nou aan hebben als dat artikel waar is? Ik heb thuis een PS2 staan, maar of dat artikel nou waarheid is of niet, mijn PS2 wordt er niet beter of slechter door.
ds :
En nooit vragen ze zich af of die informatie wel klopt.
Ik heb heel kritisch naar dat artikel gekeken, en zoals het er nu voor staat denk ik inderdaad dat het waar is. Waarom? Omdat ik nog steeds geen tegenargumenten heb gehoord waaruit blijkt dat het artikel niet waar is. Ik zou zeggen zoek ze eens voor me op, dan kan deze discussie misschien nog leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 17:35 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

LOL. En weer een fantastisch mooie affiche van onze affiche die hard D3.
Dank u :)
Op zondag 09 juni 2002 17:36 schreef Compubiter het volgende:

[..]

:o :D
Foutje, die Pearle zat nog in mn clipboard :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Op zondag 09 juni 2002 17:43 schreef Vertex het volgende:
Als dat werkelijk het geval is, dan heeft zo'n krachtige console natuurlijk helemaal geen nut, maar het moet nog maar blijken of ze die kracht er echt niet uit kunnen halen. De PS2 is nu ongeveer 2 jaartjes uit, en dat is voor een console helemaal nog niet zolang. Consoles gaan meestal 5 jaar mee, dus hij zit nog niet eens op de helft van z'n levensduur.
2 jaar is inderdaad niet lang voor een console, maar nu al hoor je overal geruchten over de PS3 die niet lang meer op zich zal laten wachten. Geen idee wat daarvan waar is maar een goed teken kan dat niet zijn volgens mij.
En waarom zou hetzelfde verhaal over maximale kracht uit een console niet ook opgaan voor de GC en de Xbox? Ik heb nog geen console gezien waarvan de 3rd gen spellen niet veel mooier waren dan de 1st gen spellen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh :
2 jaar is inderdaad niet lang voor een console, maar nu al hoor je overal geruchten over de PS3 die niet lang meer op zich zal laten wachten. Geen idee wat daarvan waar is maar een goed teken kan dat niet zijn volgens mij.
Geloof me, Sony is echt niet zo dom om binnenkort een PS3 uit te brengen. Sony zal de PS2 helemaal uitmelken, en dan pas zullen ze een PS3 op de markt brengen.
En waarom zou hetzelfde verhaal over maximale kracht uit een console niet ook opgaan voor de GC en de Xbox? Ik heb nog geen console gezien waarvan de 3rd gen spellen niet veel mooier waren dan de 1st gen spellen.
Over de GameCube kan ik niet spreken, want ik ken de specificaties er niet van, maar de X-Box zit, als het artikel waar is, bij sommige huidige spellen al op 90% van z'n kracht. Zoals je ziet is er dan niet echt veel ruimte voor grafische verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 17:43 schreef Vertex het volgende:
[..]

Leuk dat je dit zegt, want dit is typisch voor de discussie die we nu voeren. Jij wilt mij ervan overtuigen dat het artikel bullshit is, maar je plaats daarvoor geen argumenten. In plaats daarvan laat je mij zoeken naar de tegenargumenten terwijl jij die zelf zou moeten plaatsen. Dit kun je mij niet kwalijk nemen.
[..]
Denk je nu echt dat ik elk detail ga onthouden van een BS artikel waarom het fake is? Kom op zeg.. Dat vind ik niet eens interessant. Ik geef je een advies om die topics door te lezen. Daar staat het allemaal perfect uitgelegd. Verder snap ik sowieso al niet dat dit artikel in een GC topic voorkomt aangezien het helemaal niks daarmee te maken heeft.
Ongetwijfeld, maar zou je die mensen dan even kunnen quoten? Ze hebben je immers overtuigd dat het artikel onzin is, dus dit zou je nu ook moeten kunnen verwoorden.
Zie boven.
Dit vind ik een beetje kinderachtig wat je nu zegt. Wat zou ik er nou aan hebben als dat artikel waar is? Ik heb thuis een PS2 staan, maar of dat artikel nou waarheid is of niet, mijn PS2 wordt er niet beter of slechter door.
Ik zeg ook niet dat jij zo denkt, ik zeg dat fanboys zo denken.
Ik heb heel kritisch naar dat artikel gekeken, en zoals het er nu voor staat denk ik inderdaad dat het waar is. Waarom? Omdat ik nog steeds geen tegenargumenten heb gehoord waaruit blijkt dat het artikel niet waar is. Ik zou zeggen zoek ze eens voor me op, dan kan deze discussie misschien nog leuk worden.
Ik weet niet hoe goed jouw kennis is op dat gebied maar ik zou het ook geloven voor de eerste keer. Het komt geloofwaardig over maarja, ik ben dan ook n00b op dat gebied dus je kunt mij alles wijsmaken en ik denk dat dit voor meer mensen geldt.

Ik heb alweer veels te veel moeite verspild aan een artikel die het niet waard is. Als je het geloofd of niet moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Op zondag 09 juni 2002 18:08 schreef Vertex het volgende:
maar de X-Box zit, als het artikel waar is, bij sommige huidige spellen al op 90% van z'n kracht.
Hmmz, het enige wat ik hierover in dat artikel kon vinden is het volgende:
Als proef op de som, heb ik perfomantie metingen gedaan van de XBOX memory bandbreedte. Conclusie, de XBOX zit al bijna op het einde van zijn krachten. De PS2 amper voor de helft !
Komt niet echt geloofwaardig over mijn inziens. Hoe heeft ie dat getest dan?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 17:51 schreef jOzh het volgende:
Dat zegt niets. In 1999 waren er ook al volop geruchten over de N2000 (een van de eerste namen voor de cube) op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09-09 18:44
ps2, xbox, wat maakt het in hemelsnaam uit mensen. koop en speel met wat je zelf leuk vindt en wees blij dat er concurrentie is. waarom willen mensen altijd bewijs dat wat zij hebben superieur is dan dat van anderen.

'nuff said.

zullen we het maar weer over de cube hebben B-)
je wel dat ding waar het topic over gaat :z

hmm, pikmin, lijkt me leuk, maar is een beetje kort denk ik. en heeft ook niet veel replay value. (als het eenmaal uitgespeeld hebt, heb je het ook echt gezien)
maar laat maar weten hoe ie bevalt.

heeft er iemand een europese release datum gevonden voor de wavebird? ik wil met zijn 4'n smashen :( . is veel leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 18:31 schreef DarkChylde het volgende:
ps2, xbox, wat maakt het in hemelsnaam uit mensen. koop en speel met wat je zelf leuk vindt en wees blij dat er concurrentie is. waarom willen mensen altijd bewijs dat wat zij hebben superieur is dan dat van anderen.

'nuff said.

zullen we het maar weer over de cube hebben B-)
je wel dat ding waar het topic over gaat :z

hmm, pikmin, lijkt me leuk, maar is een beetje kort denk ik. en heeft ook niet veel replay value. (als het eenmaal uitgespeeld hebt, heb je het ook echt gezien)
maar laat maar weten hoe ie bevalt.

heeft er iemand een europese release datum gevonden voor de wavebird? ik wil met zijn 4'n smashen :( . is veel leuker ;)
Is menselijkheid , jij wil het beste :)

En ik ben er zeker van overtuigd dat Cube beter is dan Xbox voor een of andere vage reden , een Celeron KAN gewoon niet beter zijn dan een voor gaming ontwikkelde chip .
Of PS2 superieur is weet ik niet , mijn 1e gen Dreamcast games zien er beter uit dan 2e gen PS2 games ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09-09 18:44
let op!!!!!

formule1 begint zo :Y)

en shumi gaan niet winnen schnumi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds :
Denk je nu echt dat ik elk detail ga onthouden van een BS artikel waarom het fake is? Kom op zeg.. Dat vind ik niet eens interessant.
Je zegt dat het onzin is, dus ik mag aannemen dat je dit kunt beargumenteren. Je kunt dit schijnbaar niet, dus ik weet niet in hoeverre ik je serieus moet nemen.
Ik geef je een advies om die topics door te lezen. Daar staat het allemaal perfect uitgelegd.
Is dat zo? Ik heb ze daarnet grondig doorgespit en ik heb geen enkel argument kunnen vinden waaruit blijkt dat het artikel fake is. In al die threads wordt heel vaak gezegd dat het artikel bullshit is, en dat die gozer uit z'n nek loopt te lullen, maar waarom dat zo is heb ik niet kunnen vinden.

Het is eigenlijk wel grappig, net zeg je nog dit: Tja, het is de waarheid. Deze mensen lezen iets en denken: OMFG, that must be true because I want it to be true! Het lijkt er zolangzamerhand op dat JIJ de waarheid niet wilt zien, want je verwijst me naar een zooi threads waar helemaal niet uit blijkt dat het artikel onzin is.
Ik weet niet hoe goed jouw kennis is op dat gebied...
Mwah..ik ben geen expert, maar wat die gozer allemaal in dat artikel vertelt begrijp ik wel. Als je er vanuit gaat dat hij de juiste specificaties van beide consoles heeft gebruikt, dan zijn de conclusies die hij trekt gewoon juist. Uit zijn artikel blijkt dat de PS2 theoretisch krachtiger is dan de X-Box. Of dit in de praktijk ook zo zal uitpakken moet natuurlijk nog blijken, want het is niet makkelijk om voor de PS2 te programmeren.
Ik heb alweer veels te veel moeite verspild aan een artikel die het niet waard is. Als je het geloofd of niet moet je zelf weten.
Je ging zelf de discussie aan, ik niet.

We kunnen nu beter stoppen, want het gaat hier tenslotte over GameCube's en niet over PS2's en X-Boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste zegje:
Je zegt dat het onzin is, dus ik mag aannemen dat je dit kunt beargumenteren. Je kunt dit schijnbaar niet, dus ik weet niet in hoeverre ik je serieus moet nemen.
Nee, klopt. Ik kan dat niet, en eerlijk gezegd: I don't care. Nogmaals, vraag het maar aan mensen die er wel verstand van hebben. Die kunnen jou dat perfect uitleggen. 4 maanden geleden was er een hevige discussie over deze site. Niemand, maar dan ook niemand supporte dit artikel.
(en nu nog niet)

Ik kan niet een techverhaal vertellen over iets waar ik geen verstand van hebt. Dus ja, dan geloof je mij en duizenden anderen maar niet. Ik hou je niet tegen. Je komt er vanzelf achter wie er gelijk heeft.
Het is eigenlijk wel grappig, net zeg je nog dit: Tja, het is de waarheid. Deze mensen lezen iets en denken: OMFG, that must be true because I want it to be true! Het lijkt er zolangzamerhand op dat JIJ de waarheid niet wilt zien, want je verwijst me naar een zooi threads waar helemaal niet uit blijkt dat het artikel onzin is.
Goh, en ben zeker de enige die het niet geloofd. :Z Dan zijn er wel veel fanboys volgens mijn eigen redenering! WOW!
Je ging zelf de discussie aan, ik niet.
Ik gaf antwoord op jouw vraag en jij was het daar niet eens. Wie is er nu een discussie met wie aangegaan dan? Juist...

GROUNDBREAKING NEWS: PS2 is more powerfull than XBOX !!!!1111

Als hier enige waarheid inzit, denk je dan ook niet dat tomshardware.com (sites like that, etc) dit niet ff hadden gemeld? Nee, deze beweren juist het tegenovergestelde. Links kan ik je straks wel geven, of hun search ff gebruiken, of mij geloven op mijn woord. Zulke sites zijn heel wat betrouwbaarder dan een persoonlijk site van een persoon die niemand kent, geen reputatie heeft of wat dan ook.

[edit] : Tom's Hardware artikel ook gevonden: http://www4.tomshardware.com/consumer/02q1/020204/index.html

Anand's artikel en tom's artikel komen heel wat geloofwaardiger over ipv een onbekend mannetje die ff het tegenovergestelde probeert te beweren. Dit zijn sites die er echt verstand van hebben en een goede reputatie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Anandtech heeft een zeer goed artikel over de Xbox en vergelijkingen met de PS2.

Daaruit wordt duidelijk dat de Xbox veel krachtiger is dan de PS2 (goh, echt? :+).

Zo haalt de Xbox totaal zo'n 80 GFlops (CPU+GPU) daar waar de PS2 het alleen van zn CPU moet hebben. (CPU vs CPU wint de PS2 het dan dus idd, maar het totaal plaatje is heel anders. Zo zit zo'n beetje heel dat artikel in elkaar).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds :
Nee, klopt. Ik kan dat niet, en eerlijk gezegd: I don't care.
Als je je standpunt niet kunt beargumenteren moet je het mij niet kwalijk nemen dat ik je vanaf nu niet meer serieus neem.
Nogmaals, vraag het maar aan mensen die er wel verstand van hebben. Die kunnen jou dat perfect uitleggen.
Jammer genoeg ken ik niemand met verstand van zaken op dit gebied, dus ik moet het met mezelf doen.
4 maanden geleden was er een hevige discussie over deze site. Niemand, maar dan ook niemand supporte dit artikel.
(en nu nog niet)
Dan heb je vast een link die verwijst naar die discussie, of niet?
Ik kan niet een techverhaal vertellen over iets waar ik geen verstand van hebt. Dus ja, dan geloof je mij en duizenden anderen maar niet. Ik hou je niet tegen. Je komt er vanzelf achter wie er gelijk heeft.
Die mensen die er volgens jou zoveel verstand van hebben, hebben jou in leken taal overtuigd dat dit artikel nep is. Dat moet wel, want je hebt, zoals je zelfs zegt, niet zoveel verstand op dit gebied. Je hoeft mij dus helemaal niet te overtuigen met een techverhaal, want je bent zelf ook overtuigd met een leken verhaal. Laat mij dan eens zien waarom jij overtuigd ben.
Ik gaf antwoord op jouw vraag en jij was het daar niet eens. Wie is er nu een discussie met wie aangegaan dan? Juist...
De discussie was al bezig tussen FLiP.m0, schnumi, real_raichu70 & mijzelf, en jij bent er zelf in meegegaan.
D³ :
Anandtech heeft een zeer goed artikel over de Xbox en vergelijkingen met de PS2.
Eindelijk eens een relevante link, nu kan ik eindelijk eens kijken of het verhaal op skynet klopt. Anandtech durf ik niet tegen te spreken, dus als hieruit blijkt dat het artikel fake is geeft ik dat ook toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ON-topc please!!!!

ik heb nu spiderman, en man dit spel is echt moeilijk als je hem niet op easy speelt. maar hij is wel vet als je door het saaie begin door komt (tot de shocker is het saai :z )
maar je begrijpt het begin meer als je de film als gezien hebt
volgende week nog ff pikmin halen

OHH wat is het leven toch mooi!!!!! :9 :z

This space is occupied

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.