xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
En die memcard , tjah , 16€ voor 56Blocks is niet zo duur , maar ik denk dat ik toch ook maar es een 16MB haal als ik weer geld heb .
Die van Datel lijkt me erg phat
Kben nu met Expert bezig met Wave Race...Op vrijdag 07 juni 2002 19:04 schreef real_raichu70 het volgende:
Damn wat is dat Wave Race moeilijk , ik zit nu op Hard maar het lukt echt niet verdomme ...
En die memcard , tjah , 16€ voor 56Blocks is niet zo duur , maar ik denk dat ik toch ook maar es een 16MB haal als ik weer geld heb .
Die van Datel lijkt me erg phat
Aaargh!
Maar et spel is zn geld zeker waard. Ik hoop dat 1080 Snowboarding: White Storm ook lekker moeilijk wordt. Deze wordt toch door dezelfden gemaakt? Wanner komt ie eigenlijk uit?
Verwijderd
Sorry dat is .8 Bewijs komt eraan als ik een keer die !@#$% webcam haalOp vrijdag 07 juni 2002 13:45 schreef Vertex het volgende:
Probeer dit maar eens te verbeteren
[afbeelding]
467,6 meter gehaald met Ganondorf. Tot nu toe ben ik de enige die het bewijst.
[..]
.18? Scores gaan maar tot een cijfer achter de komma, dus deze score kan niet. Als je de Amerikaanse versie hebt, en je hebt je score omgerekend naar meters dan zou het wel kunnen, alleen kun je je dan afvragen of je score wel geldig is, aangezien de Europese en Amerikaanse versie verschillen.
Verwijderd
is dit SSBM?Op vrijdag 07 juni 2002 19:46 schreef ThePriest het volgende:
Sjemig. Ik ben bezig met die events en ik zit hartstikke vast en ben nog maar bij 30. Veld 29 ofzo, Yoshi's Herd. Hoe de FUCK doe je die? Ik word nog eerder zelf in elkaar gemept dan dat ik in 3 minuten 30 van die kut-yoshi's knock-out kan slaan. Effe een tip graag.
oja niet zo vloeken!
ja, sorry, ik heb 't over SSBM. En no offense ment, maaruh "vloeken"?Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
is dit SSBM?
oja niet zo vloeken!
ik heb 't gewoon effe helemaal gehad met die KL@#!^%-yoshi's!
als je link goed beheerst kan je zijn boven +b aanval gebruiken.
ben je in no-time van die yoshi's af
Verwijderd
Thx in advance
"die zooi"? Waar de fok heb je het over? GC tov XB in 't algemeen? Moet je zelf weten, ik vind het zonde om een XBox te kopen omdat dit qua spelen teveel lijkt op een pc. Ook qua hardware. Bij de GC kom je meer spellen tegen die je nooit op de pc tegenkomt (denk aan Mario en Zelda, na al die jaren PC-geweld is zoiets nog nooit uitgekomen). Daartegenover zijn alle XBox spellen in een of andere vorm wel vroeg of laat op de PC te krijgen.Op vrijdag 07 juni 2002 20:27 schreef POOPA-SCOOPA het volgende:
Lijkt mij wel kewl die zooi maar kan iemand mij iets meer vertellen, ik heb al op een Xbox gespeeld en een GameCube en vind ze(tot nu toe) even goed... Kan iemand mij overtuigen?
Thx in advance
Ik ben het helemaal met je eens maar moet nog wel wat toevoegen...Op vrijdag 07 juni 2002 20:32 schreef ThePriest het volgende:
[..]
"die zooi"? Waar de fok heb je het over? GC tov XB in 't algemeen? Moet je zelf weten, ik vind het zonde om een XBox te kopen omdat dit qua spelen teveel lijkt op een pc. Ook qua hardware. Bij de GC kom je meer spellen tegen die je nooit op de pc tegenkomt (denk aan Mario en Zelda, na al die jaren PC-geweld is zoiets nog nooit uitgekomen). Daartegenover zijn alle XBox spellen in een of andere vorm wel vroeg of laat op de PC te krijgen.
Ten eerste, is de Cube veel populairder, ik heb namelijk nog geen Grote Xbox topic Deel 5 gezien
Ten tweede, vind ik de Gamecube Thread veel gezelliger
Ten derde Zelda komt nooit op de Xbox!
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten iedere console heeft zijn goede en slechte kanten.
Ik hoop dat ik niemand (met een Xbox) kwaad maak ik wil geen ruzie
Verwijderd
um nee dus.....Op vrijdag 07 juni 2002 20:30 schreef real_raichu70 het volgende:
Neem dan een Cube , Xbox zit aan al wat ie kan geven , GC op 25-30%
Technisch kan de xbox meer aan. Voordat je pas ziet dat de xbox meer aan kan dan de gamecube dan is het al een aantal jare voorbij.
Graphics zijn niet alles. Maar als je voor de graphics wil gaan dan is de xbox een goeie keus. Al moet ik eerlijk zeggen dat de gamecube op dit moment de mooiste graphics heeft. Maar je moet naar de games kijken. Dus het blijft een persoonlijke keus.
ff serieus: ik heb er zelfs nooit over gedacht een Xbox te kopen. ben opgegroeid met Nintendo en ben kwaliteit gewend. Moet je de eerste pagina es lezen van et 'grote' (lol) Xbox topic. Gelijk iets van 'Waarom moet ik de klok steeds opnieuw instellen'. Bovendien is de Xbox net een pc, en ik wil een console.
Verwijderd
Heb je dus fout , ze hebben het met spectrumanalysers en die shit getest , bij een simpel gevecht in DOA3 zat de Xbox al aan 90% van zijn power , HALO zuipt een mooie 85% . Waar de GC met een full race met 7 man rond je maar een kleine 25% moet geven en Resident Evil 30% gebruikt .Op vrijdag 07 juni 2002 20:52 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
um nee dus.....
Technisch kan de xbox meer aan. Voordat je pas ziet dat de xbox meer aan kan dan de gamecube dan is het al een aantal jare voorbij.
Graphics zijn niet alles. Maar als je voor de graphics wil gaan dan is de xbox een goeie keus. Al moet ik eerlijk zeggen dat de gamecube op dit moment de mooiste graphics heeft. Maar je moet naar de games kijken. Dus het blijft een persoonlijke keus.
Xbox is eigenlijk al voorbijgestreefd bij z'n launch , waarom denk je dat eind dit jaar Xbox2 gelaunched wordt ?
WOOOOHOOOOW
Net Expert Circuit unlocked
Verwijderd
Bron?Op vrijdag 07 juni 2002 21:17 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
waarom denk je dat eind dit jaar Xbox2 gelaunched wordt ?
de spellen. welke spellen vindt je het leukst.
dus de spellen die er nu zijn en de spellen die komen. als je dat weet, weet je ook welke console je moet kopen. en de prijs speel natuurlijk ook een rol, cube en games zijn ietsje goedkoper. maar bij de xbox zullen er binnenkort misschien op grote schaal copy's in omloop komen.
Verwijderd
Link please.... Dat wil ik wel effe gebruiken om te flamen bij www.rage3d.com . Moeten jullie allemaal eens op die forum kijken-->consoles. HOT IN THEREOp vrijdag 07 juni 2002 21:17 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Heb je dus fout , ze hebben het met spectrumanalysers en die shit getest , bij een simpel gevecht in DOA3 zat de Xbox al aan 90% van zijn power , HALO zuipt een mooie 85% . Waar de GC met een full race met 7 man rond je maar een kleine 25% moet geven en Resident Evil 30% gebruikt .
Xbox is eigenlijk al voorbijgestreefd bij z'n launch , waarom denk je dat eind dit jaar Xbox2 gelaunched wordt ?
WOOOOHOOOOW
Net Expert Circuit unlocked
Verwijderd
Zou dit ook niet te maken hebben met dat er bij de xbox pc ports gebruikt worden, waardoor er veel slechter geprogrammeerd wordt dan bij de overige consoles?Op vrijdag 07 juni 2002 21:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Heb je dus fout , ze hebben het met spectrumanalysers en die shit getest , bij een simpel gevecht in DOA3 zat de Xbox al aan 90% van zijn power , HALO zuipt een mooie 85% . Waar de GC met een full race met 7 man rond je maar een kleine 25% moet geven en Resident Evil 30% gebruikt .
Verwijderd
yep bij Halo kon dat ook wel zijn. DOA3 is geen port.Op vrijdag 07 juni 2002 21:35 schreef Basp het volgende:
[..]
Zou dit ook niet te maken hebben met dat er bij de xbox pc ports gebruikt worden, waardoor er veel slechter geprogrammeerd wordt dan bij de overige consoles?
Verwijderd
Hmm, ik denk niet dat jij op deze vraag een objectief antwoord krijgt. Wat je wel kan doen is het volgende: Maak een lijstje van games die jou aanspreken en de console met de meeste games wint.Op vrijdag 07 juni 2002 20:27 schreef POOPA-SCOOPA het volgende:
Lijkt mij wel kewl die zooi maar kan iemand mij iets meer vertellen, ik heb al op een Xbox gespeeld en een GameCube en vind ze(tot nu toe) even goed... Kan iemand mij overtuigen?
Thx in advance
Luister verder niet teveel naar anderen (check die fanboy talk hierboven maar, het merendeel is bullshit, Xbox 2 eind dit jaar? Peeeeleaseeee!).
Voor wat het waard is, mijn voorkeur gaat uit naar de GameCube maar de Xbox is zeker geen slechte console. Alleen jammer dat de Xbox weinig games heeft die mij aanspreken (+ die titels komen ook nog op de PC). Xbox mist het belangrijkste: Goede exclusieve titels.
Zolang je maar kiest wat jij leuk vindt, dan heb je iig de juiste keuze gemaakt.
Verwijderd
GC is niet moeilijk om te proggen , en is nu al beter dan de Xdoos kwa graphics .
Persoonlijk vind ik een PC geschikter voor Xbox games , zoals de shooters en die zooi , de serieuzere shit . Een console hoort fun gaming te zijn , SSBM is een mooi voorbeeld . En dan is een Cube wel DE console ervoor . Maar heb je geen goeie PC en wil je ook wel wat serieuzere games dan zou ik eerder een PS2 nemen .
Verwijderd
Welk spel die op dit moment of dadelijk uit gaat komen (geen pikmin) is het geld zeker waard? Ik heb al Rogue Leader en SSBM.
Verwijderd
Verwijderd
Wave Race is ook niet al te goed voor je zenuwenOp vrijdag 07 juni 2002 23:35 schreef johnny.xxx het volgende:
ik ben nu monkey ball aan het spelen, en ik word GEK
AAAAAARGH DIE KLOTEHAND!!!
Dat is echt moeilijk en ik stond er echt van te kijken toen ik het voor de eerste keer zag
Verwijderd
Verwijderd
Lap 1: 0'29'100
Lap 2: 0'27"481
Lap 3: 0'27"050
Total: 1'23"631
* Fred_Perry voelt zich heel erg happy
Lap 1: 0'29'151
Lap 2: 0'26"894
Lap 3: 0'27"339
Total: 1'23"384
Waverace is ook best kort. Ik had hem ook al in 2 dagen uitgespeeld. Maar de GoT Waverace competitie verlengt wel de levensduur van het spel.Op vrijdag 07 juni 2002 23:29 schreef real_raichu70 het volgende:
Wave Race : Blue Storm vinnek erg fijn , alleen lijkt het me takkekort , zit nu al aan Expert na 2 dagen ...
Verwijderd
Zo goed ben ik nu ook niet , heb een hele dag nodig gehad om Hard te doenOp zaterdag 08 juni 2002 00:41 schreef Fred_Perry het volgende:
[..]
Waverace is ook best kort. Ik had hem ook al in 2 dagen uitgespeeld. Maar de GoT Waverace competitie verlengt wel de levensduur van het spel.
en ik ben zeer bang dat ik er een verslaving bij heb
Enne belgiekske, ken je de track al een beetje?Op zaterdag 08 juni 2002 01:34 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik kan die track nog maar net , eerst oefenen
Maar goed, volgens mij is iedereen aan het pitten dus er zullen wel geen records meer voorbijkomen.
* Fred_Perry is pitten
daarvoor zullen er toch eerst vette spellen uit moeten komen...
maar die verwacht ik pas over 4-6 maanden...
op dit moment ben ik meer verslaafd aan F1 2002 op de pc
Ik heb net de eerste 30 levels Event Matches met SSB:M afgerond, maar dan? Nr. 31 en verder verschijnen niet in 't lijstje. Wat moet ik nog doen om de rest te unlocken?
Ik krijg event: Space Travelers maar niet voor elkaar.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ik denk dat niemand hem heeftOp zaterdag 08 juni 2002 11:28 schreef schnumi het volgende:
trouwens is wie heeft pikmin al en is het wat??? (onzinnige vraag eigenlijk) en kun je er lang plezier van hebben of is hij echt veel te kort?
kwam toch op 14 juni uit???
toch welOp zaterdag 08 juni 2002 11:30 schreef darthraver het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hem heeft
werk voor gaming site, krijg ik releases zo'n 2\3 weken voor release date.
review:
http://www.game-trix.com/reviews/showrev.php?rev_id=29
... he's gone.
Verwijderd
Nog iemand nodig daar???Op zaterdag 08 juni 2002 11:35 schreef oscarvdb het volgende:
[..]
toch welme
werk voor gaming site, krijg ik releases zo'n 2\3 weken voor release date.
review:
http://www.game-trix.com/reviews/showrev.php?rev_id=29
En als ik dat daar allemaal zo zie, wil ik pikmin eigenlijk ook bestwel hebben
Ik heb het nu allemaal gelezen, en lijkt het niet een beetje op Lemmings???
Verwijderd
IK WIL RESIDENT EEEEEVIL !
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
14 juni (lekker spel trouwens!! (op pc dan)Op zaterdag 08 juni 2002 11:58 schreef schnumi het volgende:
he dude weet jij dan ook wanneer F1 2002 uitkomt????
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Yup. Heb ik ook. Ik speel er ook niet zo gek veel op. Van de 5 spelen die ik heb speel ik eigenlijk nog maar 2 af en toe. Smash brother het meeste nog... beetje jammer .. maar nog steeds wel leuk!Op zaterdag 08 juni 2002 12:30 schreef robertos het volgende:
mmm wat mij opvalt, ik speel eigelijk vrij weinig op mn cube (1 keer in de 3 dagen ofzo). Ik weet nog wel toen ik SNES kreeg en mijn N64 kocht, toen speelde ik echt dag en nacht door. En ik denk ook niet dat het aan de leeftijd ofzow ligt, want ik heb dus pas weer een dreamcast (eerst verkocht -> spijt) en dat doe ik ook weer kei vaak. Nintendo had gewoon mario bij de release moeten stoppen... de games vind ik gewoon nog echt niet super mega leuk.. Nu ik erover nadenk had ik beter mijn cube kunnen kopen bij de release van Resident Evil. Maar goed nu ben je denk ik wel goedkoper uit vanwege de gratis mem card en abo op n3.
Verwijderd
Ie vindt dat leuk , zo op een hoesje geilenOp zaterdag 08 juni 2002 12:47 schreef daFubar het volgende:
Zero, lees ik nou dat jij resident evil hebt, maar dan de us versie? WAAROM!
Verwijderd
LOL ja klopt. Omdat het goedkoop was! Ik heb er 54 dollar voor moeten betalen! Als je dat omrekend is het nog goedkoper als ie in NL uitkomt!! En die freeloader koop ik sowieso... als ie nou een keer uitkomt!! Zo hoef ik niet te wachten meer op RE en kan ik gelijken beginnen met zombies knallenOp zaterdag 08 juni 2002 12:47 schreef daFubar het volgende:
Zero, lees ik nou dat jij resident evil hebt, maar dan de us versie? WAAROM!
Ha. Ik vroeg aan mijn lokale gamesboer wanneer dat ding uit zou komen en hij dacht: "Volgende week"Op zaterdag 08 juni 2002 13:08 schreef Zero00 het volgende:
[..]
LOL ja klopt. Omdat het goedkoop was! Ik heb er 54 dollar voor moeten betalen! Als je dat omrekend is het nog goedkoper als ie in NL uitkomt!! En die freeloader koop ik sowieso... als ie nou een keer uitkomt!! Zo hoef ik niet te wachten meer op RE en kan ik gelijken beginnen met zombies knallen
Lijkt me heel sterk.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
lullig als eerst RE uitkomt en dan pas die freeloaderOp zaterdag 08 juni 2002 13:08 schreef Zero00 het volgende:
[..]
LOL ja klopt. Omdat het goedkoop was! Ik heb er 54 dollar voor moeten betalen! Als je dat omrekend is het nog goedkoper als ie in NL uitkomt!! En die freeloader koop ik sowieso... als ie nou een keer uitkomt!! Zo hoef ik niet te wachten meer op RE en kan ik gelijken beginnen met zombies knallen
Verwijderd
GC Freeloader & Action Replay On Schedule Date: 05/06/2002Op zaterdag 08 juni 2002 13:10 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Ha. Ik vroeg aan mijn lokale gamesboer wanneer dat ding uit zou komen en hij dacht: "Volgende week"
Lijkt me heel sterk.
We have just spoken with Datel, and they have confirmed that the GameCube Freeloader and Action Replay are on course for delivery in the next 2 weeks.
We are expecting our shipment on or around the 20th June.
To preorder your Freeloader click here
Bron: http://www.goblindirect.com/MainContent/latestNews.asp#64
Laten we hopen dat ze gelijk hebben
Verwijderd
Hier in de Makro zijn de games niet duurder dan 52€ , owk op een ander zijn ze altijd 60€ , maar in de M heb je Bloody Roar voor 40€ ....Op zaterdag 08 juni 2002 13:08 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Kan je met de AR ook import spelen , of is dat enkel met de Freeloader ?
Verwijderd
Ja maar toch... ik wil niet tot september te wachten. Ik denk wel dat de freeloader eerder uit is dan september.Op zaterdag 08 juni 2002 13:14 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Hier in de Makro zijn de games niet duurder dan 52€ , owk op een ander zijn ze altijd 60€ , maar in de M heb je Bloody Roar voor 40€ ....
Kan je met de AR ook import spelen , of is dat enkel met de Freeloader ?
En je kan met BEIDE import spelen
Verwijderd
De Japanse zou ik nemen moest ik Japans kunnen , nooit censuur en op de map staat welke area's je geweest bent en welke niet
net op tijd voor Eternal Darkness
Verwijderd
O.a. ja! En mario ook nog. Die in US ergens mid aug komt?Op zaterdag 08 juni 2002 13:33 schreef Phusebox het volgende:
nou dan hoop ik dat dat ding echt 20 juni uitkomt!
net op tijd voor Eternal Darkness
snapt iemand deze zin?Op zaterdag 08 juni 2002 13:27 schreef real_raichu70 het volgende:
De Japanse zou ik nemen moest ik Japans kunnen , nooit censuur en op de map staat welke area's je geweest bent en welke niet
de japanse zou ik nemen moest ik japans kunnen???
Verwijderd

491,8 meter met Ganondorf.
Ik moet zeggen dat de GameCube inderdaad op dit moment niet de leukste console is, daarvoor moet je denk ik een PS2 halen. De PS2 is al wat langer uit, dus er zijn al veel meer spellen op uit. Hier komt nog bij dat je alle PSX spellen ook op je PS2 kunt spelen, en daardoor heb je dus echt een waslijst aan spellen tot je beschikking.
Over een jaartje zal het voor de GameCube wel veranderen denk ik, want er komen rond die tijd een heleboel spellen uit. Tot die tijd moeten we het inderdaad doen met een spellen arsenaal van +-50 (< dit schat ik volgens mij nog positief in), en dat kan alleen vergroot worden door die Freeloader.
Dit is vast al 100x gevraagd, maar wanneer komt Zelda ongeveer in de VS (

ik snap er ook geen hol van.snapt iemand deze zin?
Verwijderd
Weet iemand trouwens al of het een CD-tje is, of is het een stukje hardware dat in je memorycard slot gaat? Op psxshop.nl hadden ze het over een adapter.
Zelda komt in December/Januari in Japan en in Februari in AmerikaOp zaterdag 08 juni 2002 13:52 schreef Vertex het volgende:
Dit is vast al 100x gevraagd, maar wanneer komt Zelda ongeveer in de VS (hebben jullie het al gelezen?) uit?
als je nintendo wil geloven heet dat...Op zaterdag 08 juni 2002 15:55 schreef elroy het volgende:
[..]
Zelda komt in December/Januari in Japan en in Februari in Amerika
dec/jan in japan, en dan feb in vs?
no way... daar is nintendo veel te langzaam voor... reken maar op mei in vs en augustus europa ofzo...
als zelda niet weer een jaar of 2 wordt uitgesteld zoals OoT
Verwijderd
Wel zou ik Japans kunnen , de taal dus , dan zou ik de Japanse versie van Resident Evil nemen omdat die niet gesecureerd is en meer features bevat , zoals altijd ...Op zaterdag 08 juni 2002 13:46 schreef Phusebox het volgende:
[..]
snapt iemand deze zin?
Verwijderd
Volges mij moet je het in zo'n Serial port rammenOp zaterdag 08 juni 2002 14:02 schreef Vertex het volgende:
Ja, je kunt Amerikaanse & Japanse spellen ermee spelen.
Weet iemand trouwens al of het een CD-tje is, of is het een stukje hardware dat in je memorycard slot gaat? Op psxshop.nl hadden ze het over een adapter.
Verwijderd
Dat zou wel beter zijn als het zo is. Want swappen vind ik niet zo ... en in de memcard is ook niet zo lekker, kan je geen 2 mem card's erin doenOp zaterdag 08 juni 2002 16:07 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Volges mij moet je het in zo'n Serial port rammen
Euh wat bedoel je hier precies mee? Wil je zeggen dat die jappannertjes meer bloed en gore te zien krijgen dan wij in de europese release?? Volgens mij is dit precies hetzelfde hoor.. maar kan 't fout hebben natuurlijkOp zaterdag 08 juni 2002 16:06 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Wel zou ik Japans kunnen , de taal dus , dan zou ik de Japanse versie van Resident Evil nemen omdat die niet gesecureerd is en meer features bevat , zoals altijd ...
Verwijderd
Neen , maar voor de US en EUR versie zijn er altijd al stukken verhaal weg gelaten wegens 'te shoquerend' . En in de Jappenversie wordt er op je map aangeduid waar je geweest bent en waar nietOp zaterdag 08 juni 2002 17:36 schreef blakez het volgende:
[..]
Euh wat bedoel je hier precies mee? Wil je zeggen dat die jappannertjes meer bloed en gore te zien krijgen dan wij in de europese release?? Volgens mij is dit precies hetzelfde hoor.. maar kan 't fout hebben natuurlijk
Verwijderd
Welke console? PSX? Cube versies zijn in beide continenten gelijk except voor de ondertiteling. Resident Evil cube (JAP) is engels gesproken met Japanse ondertiteling.. Ff dat je het weet.Op zaterdag 08 juni 2002 17:38 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Neen , maar voor de US en EUR versie zijn er altijd al stukken verhaal weg gelaten wegens 'te shoquerend' . En in de Jappenversie wordt er op je map aangeduid waar je geweest bent en waar niet
gesecureerd? Is dat Nederlands? Of bedoel je gecensureerd? Dat laatste is iig niet het geval.Wel zou ik Japans kunnen , de taal dus , dan zou ik de Japanse versie van Resident Evil nemen omdat die niet gesecureerd is en meer features bevat , zoals altijd ...
Verwijderd
iedere keer is het failed, als ik bowser kill is het failed, die andere sjaak kan ik niet killen,en als die andere suicide doet en ik blijf over en ik kill bowser is het ook failed. ik wor geeeeek!!!
Jurjen Tiersma, videogamejournalist voor Power Unlimited, GameSen en Nieuwe Revu, ontdekte op de E3 van 2002 wat aardige feitjes. Enkele van deze feitjes hebben betrekking op de manier waarop de koppeling tussen de GBA en GameCube zal worden gebruikt om van Legend of Zelda voor de GameCube een spel voor twee spelers te maken. Vooruitlopend op zijn preview van Legend of Zelda in PU 8 legt Jurjen het alvast even uit:
"Je kent het wel. Met zijn tweetjes een adventure spelen, gezellig samen op de bank. Eén mag sturen, de ander roept aanwijzingen. "Kijk daar eens!", "Probeer eens een bom bij die muur te leggen!" of "Je moet eerst zijn poten eraf hakken, denk ik." Mensen die het prettig vinden om op deze gezellige manier te avonturieren, worden door Nintendo op hun wenken bedient. De Game Boy Advance kan namelijk aan de GameCube worden gekoppeld, waarna een tweede speler met de GBA een soort alziend oog kan besturen in het Cube-spel. Speler 1 bedient dus Link, terwijl speler 2 ondersteuning biedt middels de GBA. Het alziend oog is zichtbaar op het tv-scherm, terwijl het beeldscherm van de GBA de ondersteunende speler ook verder laat kijken, bijvoorbeeld om te speuren naar objecten en vijanden buiten het blikveld van speler 1. Dit foefje komt niet alleen goed van pas bij het onderzoeken van omgevingen, maar ook bij het verslaan van vijanden. Het is namelijk mogelijk om via het alziend oog bommen te werpen! Nintendo heeft een prachtige manier bedacht om twee spelers samen op avontuur te sturen. Eén als de held, de ander als wegwijzer en beschermengel."
bron: http://www.gamesen.nl/pages/nieuws.asp?id=6001
Als een Nintendo-fan 3 games mag noemen die vaak uitgesteld zijn noemt hij vrijwel zeker Eternal Darkness en Star Fox Adventures in dat rijtje. Het aantal keren dat deze games uitgesteld zijn is niet meer op 1 hand te tellen. Met het bekend worden van de boxart van beide games zijn we echter weer een stap dichterbij de releases gekomen. Eternal Darkness staat voor 24 juni in de USA gepland en voor oktober in Europa. Star Fox Adventures zal eind September in Amerika verschijnen en in november in Europa.
Dit zijn de kunstwerken:

Opvallend is het 'Only for GameCube' logo bij Star Fox Adventures. Eerder waren er nog geruchten over een eventuele multiplatform release van dit spel.
printversie
Door: Tim Tinus op 08-06-2002
This space is occupied
Verwijderd
ik ga het weer proberen, thnx, nou weet ik iig wa de bedoeling isOp zaterdag 08 juni 2002 17:49 schreef ds het volgende:
Weird, jij moet Bowser eerder mollen dan Captain Falcon. Dan heb je gewonnen.
Jij moet bowser verslaan voordat die andere gozer (Captin FalconOp zaterdag 08 juni 2002 17:45 schreef WuKen het volgende:
wat is eigenlijk de bedoeling bij event 17??
iedere keer is het failed, als ik bowser kill is het failed, die andere sjaak kan ik niet killen,en als die andere suicide doet en ik blijf over en ik kill bowser is het ook failed. ik wor geeeeek!!!
En de tip is dat je gewoon de mazzel moet hebben dat C. Falcon eraf dondert.
Zodat je Bowser rustig kunt mollen.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
ik neem die eerste voor mijn desktop
This space is occupied
En hoe brak wordt de PAL versie van StarFox DP dan ivm de andere naam.Of krijgen we een grotere box
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Naam blijft hetzelfdeOp zaterdag 08 juni 2002 17:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe brak wordt de PAL versie van StarFox DP dan ivm de andere naam.Of krijgen we een grotere box
http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=6532In een recente E3 nieuwsbrief die Nintendo of Europe naar de inboxen van members had gestuurd, werd vermeld dat de game van onze furry friend Fox McCloud in Europa anders zou gaan heten. Dit is inmiddels alweer ingetrokken...
Het blijkt nu dat Nintendo een typfoutje had gemaakt. Eerst werd er in de e-mail nieuwsbrief vermeld dat Starfox Adventures in Europa een naamsverandering zou hebben, namelijk Lylat Wars Adventures: Dinosaur Planet.
Nu heeft Nintendo laten weten dat dit toch niet het geval is. Hun official statement:
"Onze recente E3 nieuwsbrief bevatte een klein foutje. STAR FOX ADVENTURES is de correcte Europese titel voor de aankomende action-packed Nintendo Gamecube adventure met Fox McCloud in de hoofdrol, ontwikkeld door Rare en Nintendo. De naam van deze game is zeker niet veranderd. Het spijt ons voor de enige verwarring!"
Verwijderd
en dan morgen ff spiderman the movie halen (Amsterdam is dan lekker wel open
This space is occupied
Verwijderd
Starfox kan echt nooit multiplatform gaan. Dat is van nintendoOp zaterdag 08 juni 2002 17:50 schreef TekkenMaster het volgende:
Opvallend is het 'Only for GameCube' logo bij Star Fox Adventures. Eerder waren er nog geruchten over een eventuele multiplatform release van dit spel.
OoT had ook een wereldwijde release.Op zaterdag 08 juni 2002 16:01 schreef Phusebox het volgende:
[..]
als je nintendo wil geloven heet dat...
dec/jan in japan, en dan feb in vs?
no way... daar is nintendo veel te langzaam voor... reken maar op mei in vs en augustus europa ofzo...
als zelda niet weer een jaar of 2 wordt uitgesteld zoals OoT
In december 1998 lag hij netjes in Europa, de US en in Japan in de winkel.
Verwijderd
Zwaar, op de PSX was er dus censuur , maar als dat op de Cube niet zo is dan is da geweldigOp zaterdag 08 juni 2002 17:41 schreef ds het volgende:
[..]
Welke console? PSX? Cube versies zijn in beide continenten gelijk except voor de ondertiteling. Resident Evil cube (JAP) is engels gesproken met Japanse ondertiteling.. Ff dat je het weet.
[..]
gesecureerd? Is dat Nederlands? Of bedoel je gecensureerd? Dat laatste is iig niet het geval.
als ze dat gvd nu ook doen...Op zaterdag 08 juni 2002 18:41 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
OoT had ook een wereldwijde release.
In december 1998 lag hij netjes in Europa, de US en in Japan in de winkel.
Verwijderd
/me hoopt dat ookOp zaterdag 08 juni 2002 19:25 schreef robertos het volgende:
[..]
als ze dat gvd nu ook doen...
alleen, is het dan niet zo dat die dan nog later uitkomt?
Als je het over de cube versie hebt dan heb je het mooi mis.Op zaterdag 08 juni 2002 17:38 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Neen , maar voor de US en EUR versie zijn er altijd al stukken verhaal weg gelaten wegens 'te shoquerend' . En in de Jappenversie wordt er op je map aangeduid waar je geweest bent en waar niet![]()
Ik had 't probleem niet, maar ik zou zeggen: je bent Link en als je dan link wordt kun je pijlen schieten.Op zaterdag 08 juni 2002 18:02 schreef WuKen het volgende:
hoe versla ik die zwarte link? iedere keer als ie boven de 100% is dan krijg ik hem nie meer te pakke
vind je dat niet een beetje miereneuken of ligt dat nou aan mij?Op zaterdag 08 juni 2002 19:10 schreef Glitch het volgende:
Lijkt me sterk dat et de definitieve Box art van Starfox is: achtergrond is te licht waardoor Fox zn vacht er 'vreemd' uit ziet, vooral die witte streep op zn hoofd.
This space is occupied
Aap!
Verwijderd
Neem Donkey Kong en gebruik constant zijn onder+b attack... dan moet 't wel lukken.. GL!Op zaterdag 08 juni 2002 20:22 schreef harmageddon het volgende:
he hoe haal ik event nr 28 waar je al die kirby's, op zn hoogst sloop ik er 2/3 en dan wordt ik er al afgeknikkerd
Dit topic is gesloten.