* Glitch heeft net bijna zn Wave Race disc als een frisbee uit et raam gesmeten... kut computertegenstanders!!!!
zeker op expert? dat is inderdaad ff echt te irritantOp donderdag 06 juni 2002 19:32 schreef Glitch het volgende:
* Glitch heeft net bijna zn Wave Race disc als een frisbee uit et raam gesmeten... kut computertegenstanders!!!!
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Je komt met Kirby traag terug , met anderen sneller . Anderen kunnen even goed ver terug op de arena komen , tis gewoon wat moeilijker dan met kirbyOp donderdag 06 juni 2002 19:09 schreef Phusebox het volgende:
[..]
boekje gelezen, filmpje gezien
maar snap er nog geen hout van... of ja ik snap t wel
maar net of ik al die dingen uit elkaar kan houden
't is elke keer weer een verassing wat mijn ventje gaat doen
besides, het is sowieso oneerlijk, want met kirby bijvoorbeeld kom je veel makkelijker terug dan met een ander ventje
En jij mijn post (die er niet was):Op donderdag 06 juni 2002 17:34 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post gemist
Ik heb 412.18 mtr
414,8 meter.
Vriend!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Ik herken hetOp donderdag 06 juni 2002 19:32 schreef Glitch het volgende:
Mja, irritantste is als je eerste ligt, en dan zit er ineens een bocht die je niet meer haalt ofzo

Verwijderd
Crap , heb ik m'n pa Wave Race laten meenemen , moet ik dit lezen ..
Nuja , dan zal ik maar goed moeten worden zekers
Ik ben eigenlijk aso goed in waterrace games , vorige Wave Race kon ik direkt redelijk goed en Hydro Thunder in de arcadehal speel ik er iedereen uit . Dat Jetski spel van Namco kon ik wel geen reet van , was op een echte staande jetski , ding werkt CONSTANT tegen en reageert nogal traag .
Nuja , dan zal ik maar goed moeten worden zekers
Ik ben eigenlijk aso goed in waterrace games , vorige Wave Race kon ik direkt redelijk goed en Hydro Thunder in de arcadehal speel ik er iedereen uit . Dat Jetski spel van Namco kon ik wel geen reet van , was op een echte staande jetski , ding werkt CONSTANT tegen en reageert nogal traag .
NAROp donderdag 06 juni 2002 19:45 schreef Innominis het volgende:
431.0 m
Met wie?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Om eerlijk te zijn, ik geloof jullie echt allemaal op je woord, maar misschien goed om het "bewijsrecht" ook hier in te voeren? Ik heb mijn 379.8m bewezen met Dr. Mario. Kortom: kom maar op met die pics. Zoniet dan heb ik net 654.8 meter geslagen met Captain Falcon.Op donderdag 06 juni 2002 19:46 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
NAR.
Met wie?
YoshiOp donderdag 06 juni 2002 19:46 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
NAR.
Met wie?
- pak de knuppel
- 5 kleine sprongetjes ( zachtjes X of Y indrukken voor kleine sprongetjes ) dan in de lucht "beneden+A" (trappelbeentjes)
- met de knuppel wegmeppen (voor+A tegelijk indrukken)
suc6
Verwijderd
Phusebox, gewoon flink oefenen dan krijg je het vanzelf door. In het begin had ik ook veel moeite met de controls, maar daar heb ik nu geen last meer van. Wat een groot voordeel is van SSB:M is dat als je een ventje helemaal doorhebt, dat je dan (bijna) alle andere ook meteen doorhebt, omdat ze qua moves niet veel verschillen. Zet het spel gewoon op very easy & kies Link (goed beginners mannetje) daar kun je het het beste mee leren.
Hahahahahahha. Stelletje mafkezen!!! 421.7 meter. En niet met Yoshi. Dat mannetje snap ik echt niet. Ik zal proberen een foto te maken, maar mijn camera (nieuwe digi) deed het net niet.
Anders moet je mij op mn woord geloven.
Edit: Fuck, ik dacht dat ik over jouw score heen was
. Back to the drawing board...
Edit: Fuck, ik dacht dat ik over jouw score heen was
Verwijderd
Hehe true... maar ik heb geen webcam of whatever. Ga er wel 1 kopen dan maak ik wel ff screenshot. Damn 431 mtr... ik heb ook die yoshi truc gebruikt. Ga toch maar weer meppen hierzo, iemand hier zo vriendelijk die een lijst wilt maken? Wie had waverace ook al weer gemaakt?Op donderdag 06 juni 2002 19:50 schreef ThePriest het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik geloof jullie echt allemaal op je woord, maar misschien goed om het "bewijsrecht" ook hier in te voeren? Ik heb mijn 379.8m bewezen met Dr. Mario. Kortom: kom maar op met die pics. Zoniet dan heb ik net 654.8 meter geslagen met Captain Falcon.
Verwijderd
Met wie dan?Op donderdag 06 juni 2002 20:01 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hahahahahahha. Stelletje mafkezen!!! 421.7 meter. En niet met Yoshi. Dat mannetje snap ik echt niet. Ik zal proberen een foto te maken, maar mijn camera (nieuwe digi) deed het net niet.![]()
Ganon.Op donderdag 06 juni 2002 20:07 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Met wie dan?
Edit: Nu ook met Yoshi, 431.2 meter.
Iedereen applaudiseert voor * GZ .
* GZ : Dank u dank u.
En dan 400+ meter? Ik haal nu nog maar 4 sprongetjes voor de tijd om is, maar dan haal ik maar net de 300.Op donderdag 06 juni 2002 19:52 schreef Innominis het volgende:
[..]
Yoshimet die gekke trappelbeentjes...
- pak de knuppel
- 5 kleine sprongetjes ( zachtjes X of Y indrukken voor kleine sprongetjes ) dan in de lucht "beneden+A" (trappelbeentjes)
- met de knuppel wegmeppen (voor+A tegelijk indrukken)
suc6
Ikzelf gebruik veelal dr. mario.. wanneer de tijd ingaat zo snel mogelijk die knuppel pakken en dan die cape aanval gebruiken tot de zandzak op het randje staat.. en dan met het topje van je knuppel de zandzak zo ver mogelijk wegrossen.. mijn score is rond de 375.. excact weet ik het niet meer.. zal strax eens kijken..
* GZ is 1337 want hij heeft nu 454.3 meter en weer een extra trophie erbij.
* GZ : Ben ik de beste???
Jullie: Ja GolbeZeromus, jij bent de beste.
Jullie puny efforts hebben geen kans tegen mijn yotta strikes...
Sorry, steeg even naar mijn hoofd.
* GZ : Ben ik de beste???
Zou je beter je sig eens veranderen, want daar staat nog steeds 369,7 mtr.. 't is maar dat je het weet!!Op donderdag 06 juni 2002 20:29 schreef GolbeZeromus het volgende:
* blakez is 1337 want hij heeft nu 454.3 meter en weer een extra trophie erbij.
* blakez : Ben ik de beste???
Shit zeg, heeft ie 't net lopen veranderen.. voor nix een reply gegeven
Ik vond het eerst ook heel moeilijk maar je moet gewoon rustig blijven sturen en kalm proberen te blijvenOp donderdag 06 juni 2002 19:32 schreef Glitch het volgende:
Verwijderd
Dus jij gebruikt de L en R knoppen nietOp donderdag 06 juni 2002 20:44 schreef BLC_Twan het volgende:
[..]
Ik vond het eerst ook heel moeilijk maar je moet gewoon rustig blijven sturen en kalm proberen te blijvenen ik gebruik vaak sharp turn(schuin naar onder ... ) om bochten te maken als je net perongeluk de lucht in gaat door een golf of een normale bocht en niet met r of l knoppen.
Ik gebruik ze ook niet eerlijk gezegd...Op donderdag 06 juni 2002 20:48 schreef darthraver het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt de L en R knoppen nietwant dan kan ik het dus ECHT niet
Ook altijd schuin naar onderen. Werkt veel beter imo.
Verwijderd
Ik gebruik wel altijd de l en r knoppen. Eigenlijk alleen maar de R knop, want ze doen toch hetzelfde.
En ik vond waverace eigenlijk best makkelijk, je moet alleen goed de parcours uit je hoofd weten. Alleen la razza canal vind ik best moeilijk. Daar ben ik nog nooit eerste geworden op expert, alleen nog maar derde.
En ik vond waverace eigenlijk best makkelijk, je moet alleen goed de parcours uit je hoofd weten. Alleen la razza canal vind ik best moeilijk. Daar ben ik nog nooit eerste geworden op expert, alleen nog maar derde.
Trouwens weet iemand of je de Component kabel en een verleng snoer ook in Nederland kan kopen 
Elroy shopt niet zoveel voor de cube in Nederland
Elroy shopt niet zoveel voor de cube in Nederland
Ja op die manier heb ik expert uitgespeeldOp donderdag 06 juni 2002 20:48 schreef darthraver het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt de L en R knoppen nietwant dan kan ik het dus ECHT niet
Welk character gebruiken jullie eigenlijk met Wave Race? Ik race nu met Akari Hayami. (In et begin werd ik een beetje afgeleid door dr billen die onder dr broekie uit komen
)
Even ter informatie. Leuk voor de Japanners. Dit zal misschien ook wel veel Cubes gaan verkopen.President of Nintendo Co. Hiroshi Yamauchi quoted in an analysts meeting on the 6th that the software being developed for their hardware by Square's subsidiary- "Final Fantasy", will be released as early as within the year, and that it will be "a ground breaking software to the Japanese game market."
Further on, Yamauchi commented that this title which interweaves the use of both the Nintendo GameCube and GameBoy Advance is "gaining focus from the industry, since it succeeds in the difficult task of cutting down on development time and costs, while its game quality rises".
Also within the meeting, Satoru Iwata- the new Nintendo president, made clear that the market for online games is still too premature at this point and that Nintendo has no plans to release online game software until there are estimates that they can make equal sales to standalone software. Iwata set Square's "Final Fantasy XI" as an example, citing that its sales estimate is 200-300 thousand copies, nearly one tenth the sales of a usual Final Fantasy title.
The analysts meeting concentrated on Yamauchi's retirement, and the new company structure under the succeeding president.
In related news, Square has announced in their press release that Final Fantasy XI for the PC is scheduled for release within the late fiscal 2002 year, and that the damages due to the problems since its PS2 launch are estimated at 80-100 million Yen. Other titles scheduled are Front Mission for WonderSwan Color, and 2 RPG & 1 action game for the Playstation 2. The GBA title is "Final Fantasy Tactics (tentative name)".
bron: www.cube-europe.com
1e ventje ofzo..... ook een Hayami geloof ik. En 1e balkie 2 stipjes naar rechts en 2e 1 naar rechts... misschien afwijking maar ik vind het lekker racen zo.Op donderdag 06 juni 2002 21:55 schreef Glitch het volgende:
Welk character gebruiken jullie eigenlijk met Wave Race? Ik race nu met Akari Hayami. (In et begin werd ik een beetje afgeleid door dr billen die onder dr broekie uit komen)
Verwijderd
Yes, ben eindelijk klaar met m'n Gamecube te case modden..
resultaat:

Wat vinden jullie ervan?
resultaat:

Wat vinden jullie ervan?
Verwijderd
vette mod! Heb je dat echte zelf gedaan?Op donderdag 06 juni 2002 23:01 schreef ds het volgende:
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?![]()
GolbeZeromus >> back to drawing board. Ik heb 470,(nog wat cm) mtr!
Haha, ziet er echt vet uit !!Op donderdag 06 juni 2002 23:01 schreef ds het volgende:
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zag twee beren fout parkeren....
Pokkejong.Op donderdag 06 juni 2002 23:16 schreef Zero00 het volgende:
[..]
vette mod! Heb je dat echte zelf gedaan?
GolbeZeromus >> back to drawing board. Ik heb 470,(nog wat cm) mtr!
Kicke mod BTW! Staan nog veel meer leuke dingen op die website eigenlijk.
Wou je altijd al weten waarom Soul Calibur II nog niet uit is :
Soul Calibur II
Ok ok... It's been quite sometime now, and now I am just getting curious. WHY is SOUL CALIBUR 2 being released by 2003!?!? I can't stand only having 2 fighting games.(SSMB:Melee, and Bloody Roar) I NEED MORE FIGHTING GAMES! Could you please tell me whats the status of the game, how is it doing, are they almost done, and which console will have it released first????
Matt responds: The simple truth is that Namco doesn't want Soul Calibur II interfering with sales of its Tekken home console game. So, SCII will only be available for the arcades this late year, with next-generation versions planned for the first half of next. Don't worry though -- the GameCube version will be worth the wait.
Joepie.. dan wel niet eerste.. maar daarnet met yoshi toch 435.2 meter geslogen.. eerst lukte me dat niet met yoshi, maar dat is van geen wonder dat je steeds onder+b gebruikt i.p.v. onder+a..

Heb me weer verbeterd:
1'25"380 / 0'27"122
edit: nog een kleine verbetering:
1'24"762 / 0'26"984
Verwijderd
Op donderdag 06 juni 2002 23:01 schreef ds het volgende:
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
hehe...als jij hem gemaakt had dan
bij wave race, ging ik ff proberen zonder L en R, maar dat lukt me toch echt niet....maar ik blijf wel gewoon proberen met L en R
halen jullie met L en R ook die snellere rondetijden? Ik dacht dat je daardoor alleen langzamer ging?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
w000t die is vet!Op donderdag 06 juni 2002 23:01 schreef ds het volgende:
resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt me geen echte mod maar een computer mock-up
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Euh, wat is een computer mock-up??Op vrijdag 07 juni 2002 09:01 schreef Phusebox het volgende:
lijkt me geen echte mod maar een computer mock-up
een met de computer opgeleukt plaatjeOp vrijdag 07 juni 2002 09:20 schreef blakez het volgende:
[..]
Euh, wat is een computer mock-up??
om het dan maar in ridicuul nederlands te zeggen
Zijn er al Race Car spellen voor de GameCube? (ik heb effeks in de winkel gekeken, maar geen race spellen?
behalve WaveRace, maar das met booten
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Extreme G 3 : soort van motorsOp vrijdag 07 juni 2002 09:27 schreef ND het volgende:
Zijn er al Race Car spellen voor de GameCube? (ik heb effeks in de winkel gekeken, maar geen race spellen?behalve WaveRace, maar das met booten
)
Burnout : met auto's
binnenkort:
F1 2002 : formule 1
sorry, maar een mockup is gewoon een model van het eindprodukt. niet digitaal maar gewoon echt.Op vrijdag 07 juni 2002 09:22 schreef Phusebox het volgende:
[..]
een met de computer opgeleukt plaatje
om het dan maar in ridicuul nederlands te zeggen
Verwijderd
Is de Freeloader al te koop in nederland? zo ja waar?
Dat is die disc waarmee je import spellen kan spelen.
Ik wil resident evil hebben
Ik wil resident evil hebben
een mock up wel...Op vrijdag 07 juni 2002 09:54 schreef daFubar het volgende:
[..]
sorry, maar een mockup is gewoon een model van het eindprodukt. niet digitaal maar gewoon echt.
maar een CG mock up (of computer mock up zoals ik het zei) is een op de computer gegenereerd model...
Verwijderd
Nee die is nog steeds niet uit. De exacte release datum is zelfs nog niet bekend, maar hij moet rond de zomer uitkomen. Ik geloof dat half Nederland met een cube op dat ding aan het wachten is, ze mogen weleens opschieten.NolimitAssassin :
Is de Freeloader al te koop in nederland? zo ja waar?
kicke wallpaper.Op vrijdag 07 juni 2002 10:32 schreef Glitch het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper:
[image]
Klik er op voor de grote versie.
zo, ff een nieuwe icon genomen.
phusebox: okeej, je hebt gelijk
btw, al enig nieuws over phusebox.com?
Verwijderd
Plaatje is idd fake, is gemaakt met Photoshop.. Hier en daar zitten ook wat fouten zoals het scheve Nintendo logo etc
. Anyway, deze NES cube ziet er gewoon zwaar cool uit
.
Ik heb net ff snel een logo in elkaar gefrutseld voor de SSBM compo
(als iemand ff een mooi logo kan maken, be my guest)
SSBM HOMERUN CONTEST COMPO:

1. Tekkenmaster - 510,2 meter met Roy
2. Zero00 - 470,2 meter met Yoshi
3. Vertex - 467,6 meter met Ganondorf bewijs
4. GolbeZeromus - 454,3 meter met Yoshi
5. ds - 440,3 meter met Yoshi
6. blakez - 435,2 meter met Yoshi
7. Innominis - 431,0 meter met Yoshi
8. elroy 431.9 meter met Yoshi
9. ThePriest - 379,8 meter met Dr. Mario
Ik heb alleen de mensen van deze pagina erop gezet dus ben ongetwijfeld een paar vergeten.
Als je ook mee wilt doen post dan ff hoeveel meter je de sandbag hebt geslagen en met wie.

2. Zero00 - 470,2 meter met Yoshi
3. Vertex - 467,6 meter met Ganondorf bewijs
4. GolbeZeromus - 454,3 meter met Yoshi
5. ds - 440,3 meter met Yoshi
6. blakez - 435,2 meter met Yoshi
7. Innominis - 431,0 meter met Yoshi
8. elroy 431.9 meter met Yoshi
Ik heb alleen de mensen van deze pagina erop gezet dus ben ongetwijfeld een paar vergeten.
Als je ook mee wilt doen post dan ff hoeveel meter je de sandbag hebt geslagen en met wie.
Je bent mij vergetenOp vrijdag 07 juni 2002 12:05 schreef ds het volgende:
Plaatje is idd fake, is gemaakt met Photoshop.. Hier en daar zitten ook wat fouten zoals het scheve Nintendo logo etc. Anyway, deze NES cube ziet er gewoon zwaar cool uit
.
[afbeelding]
1. GolbeZeromus - 454.3 meter met Yoshi
2. blakez - 435,2 meter met Yoshi
3. Innominis - 431,0 meter met Yoshi
4. ds - 415,3 meter met Yoshi
5. Zero00 - 412.18 meter met ???
6. ThePriest - 379.8m met Dr. Mario
Ik heb 1417 ft. geslagen en dat is 1417/3.28 = 432 M met Yoshi
man, ik ga vanavond echt NIET uit. alleen maar spelen!!! ik heb het spel al 2 weken en ik heb nog niks geunlockt, en haal maar 155 meter

vanavond TRAINEN!!!
vanavond TRAINEN!!!
Verwijderd
Probeer dit maar eens te verbeteren 

467,6 meter gehaald met Ganondorf. Tot nu toe ben ik de enige die het bewijst.

467,6 meter gehaald met Ganondorf. Tot nu toe ben ik de enige die het bewijst.
.18? Scores gaan maar tot een cijfer achter de komma, dus deze score kan niet. Als je de Amerikaanse versie hebt, en je hebt je score omgerekend naar meters dan zou het wel kunnen, alleen kun je je dan afvragen of je score wel geldig is, aangezien de Europese en Amerikaanse versie verschillen.5. Zero00 - 412.18 meter met ???
ik heb net 510.2 meter gehaald met Roy. Die is echt goed. Vooral als je hem met die speciale aanval raakt vlieg ie zoiezo al 100 meter zonder damage
This space is occupied
Terecht.Op vrijdag 07 juni 2002 13:53 schreef Vertex het volgende:
Ik wil bewijzen zien.
... en oranje! :P
Verwijderd
Uiteraard, iedereen kan wel wat roepen. Bij de Waverace Competitie moet je ook je scores bewijzen.
hmm, ik moet vanavond ook maar wat goede homerun score's neer zetten.
heb gister eindelijk luigi gehaald en daarna meteen pichu met event van legendary pokemen. en vanavond ga ik voor mewto.
iemand al de wavebirds gezien???
heb gister eindelijk luigi gehaald en daarna meteen pichu met event van legendary pokemen. en vanavond ga ik voor mewto.
iemand al de wavebirds gezien???
thanks, leuk ze te zien.....
maar ik bedoelde eigenlijk of iemand ze al te koop had gezien.
het lijkt er op alsof alles een paar dagen voor de officiële release al beschikbaar is. en ik wil er 2 of 3 van kopen zodra ze uit zijn...
dus heeft iemand ze te koop gezien???
maar ik bedoelde eigenlijk of iemand ze al te koop had gezien.
dus heeft iemand ze te koop gezien???
Ik ben ff te lui om het op te zoeken, maar weet iemand of hier nu OOK een rumble-feature op zit? Nee toch (i.v.m. batterijbesparing etc.)?Op vrijdag 07 juni 2002 14:26 schreef Vertex het volgende:
Wavebird pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat dat ding toch groter is dan ik had verwacht.
Nope, geen rumble functie. Hij kan namelijk alleen maar naar de GC 'zenden' en niet 'ontvangen'.Op vrijdag 07 juni 2002 14:48 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Ik ben ff te lui om het op te zoeken, maar weet iemand of hier nu OOK een rumble-feature op zit? Nee toch (i.v.m. batterijbesparing etc.)?
nope, geen rumble.
maar uit de reviews lijkt men die niet echt te missen.
zie http://www.planetgamecube.com/reviews.cfm?action=hwprofile&id=126 voor een review.
maar uit de reviews lijkt men die niet echt te missen.
zie http://www.planetgamecube.com/reviews.cfm?action=hwprofile&id=126 voor een review.
de off. release dat was 24 juni, maar is naar voren geschoven naar 10 juni.
weet alleen niet meer of het nou een europese of us release date is
en heb geen zin om te zoeken
weet alleen niet meer of het nou een europese of us release date is

en heb geen zin om te zoeken
Waarom zijn de controllers er overigens in zo weinig kleuren? Bij de release van de N64 kon je ze gelijk in een stuk of 5 kleuren kopen. Nu alleen zwart en paars. (Die half paarse/half doorzichtige vind ik niet meetellen).
Ow ja, de grijze van de Q en die oranje tel ik nu ook niet mee, omdat die hier niet te koop zijn.
Ow ja, de grijze van de Q en die oranje tel ik nu ook niet mee, omdat die hier niet te koop zijn.
jopie ik heb mijn cubie!
gehaald in den haag bij de gameshop, die hadden hem gewoon liggen
kep nu een zwarte cube, 2 controllers, 1 8mb mem kaartje, sonic en monkey ball <-- sweet
gehaald in den haag bij de gameshop, die hadden hem gewoon liggen
kep nu een zwarte cube, 2 controllers, 1 8mb mem kaartje, sonic en monkey ball <-- sweet

een 8mb mem card???Op vrijdag 07 juni 2002 15:02 schreef johnny.xxx het volgende:
ze horen 4mb te zijn of zijn er nu al grotere?? (niet dat ze echt nofig zijn)
This space is occupied
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel zwak dat Nintendo maar 512KB (ja, je leest het goed 4Mbit = 512KByte) op een memorycard zet. Voor 20 euro mag je best iets meer verwachten. Neem bijv. een PS2 memorycard, daar staat 8MB op, en daar betaal je dan 45 euro voor. Dit lijkt veel, maar als je de Nintendo prijs hier op toepast dan zou dat betekenen dat een GameCube memorycard van 8MB 320 euro zou kosten!!
52 blocks... komt overeen met de psx mem. card...Op vrijdag 07 juni 2002 15:10 schreef Vertex het volgende:
Ik vind het trouwens wel zwak dat Nintendo maar 512KB (ja, je leest het goed 4Mb = 512KB) op een memorycard zet. Voor 20 euro mag je best iets meer verwachten.
6 spellen kunnen er ong. op. Dat is bvoor nu wel genoeg
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
59 toch?Op vrijdag 07 juni 2002 15:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
52 blocks... komt overeen met de psx mem. card...
6 spellen kunnen er ong. op. Dat is bvoor nu wel genoeg
Verwijderd
De Nintendo memorycard is natuurlijk wel groot genoeg voor wat savegames, maar daar heb ik het nu niet over, ik bedoel dat je voor 20 euro best wat meer geheugen had kunnen krijgen. Wat stelt 512KB nou voor? De geheugen prijzen staan tegenwoordig zo laag dat Nintendo gewoon 90% winst maakt op die kaart. Ik neem als voorbeeld een PS2 memorycard, die heeft een veel betere prijs kwaliteits verhouding.
ik weet niet hoeveel spellen jullie gaan kopen maar er kunnen toch wel een stuk of 8 spellen op. En ze zijn zo goedkoop die mem cards dat een 2e niet echt iets is om erg te vinden voor die prijs.
This space is occupied
dat is wel waar maar hun hebben weer te veel geheugen (meer dan ze ooit nodig zullen hebben) behalve als je veel sportgames gaat kopen want die zuigen geheugen (voetbal NLF enzo) ook race spellen vragen veelOp vrijdag 07 juni 2002 15:21 schreef Vertex het volgende:
De Nintendo memorycard is natuurlijk wel groot genoeg voor wat savegames, maar daar heb ik het nu niet over, ik bedoel dat je voor 20 euro best wat meer geheugen had kunnen krijgen. Wat stelt 512KB nou voor? De geheugen prijzen staan tegenwoordig zo laag dat Nintendo gewoon 90% winst maakt op die kaart. Ik neem als voorbeeld een PS2 memorycard, die heeft een veel betere prijs kwaliteits verhouding.
This space is occupied
Verwijderd
Die memory card is genoeg voor nu.. Er komt ook een Memory Card 251 uit waar 8x meer op kan. 251 blocks voor ongeveer dezelfde prijs. Tot die tijd heb je genoeg aan een Memory Card 59.
Yay, heb nu 440 meter
Yay, heb nu 440 meter

Verwijderd
Wij hebben Sonic op de GameCube en die neemt al 11 blocks in. Super Monkey Ball neemt er 3 in, evenals SSB:M & Luigi's Mansion. Nu ben ik voor 4 spellen al 20 blocks kwijt, en dat vind ik behoorlijk veel. Komt ook nog bij dat sommige spellen filmpjes (SMB) & plaatjes (SSB:M) op je kaart op kunnen slaan, en dan kom je toch echt te kort hoor met 512KB.
Verwijderd
Das niet waar. De n64 controllers waren er eerst alleen in het grijs pas na een paar maanden waren de andere kleuren beschikbaar. Zal bij de cube ook wel het geval zijn. Ik verwacht rond kerst meer kleuren.Op vrijdag 07 juni 2002 14:57 schreef Glitch het volgende:
Waarom zijn de controllers er overigens in zo weinig kleuren? Bij de release van de N64 kon je ze gelijk in een stuk of 5 kleuren kopen. Nu alleen zwart en paars. (Die half paarse/half doorzichtige vind ik niet meetellen).
Ha! Voor de gein al gekeken hoeveel blocks Fifa 2002 inneemt? Ik schrok me rot, toen ik op het doosje in de videotheek keek: 49 blocks ofzo!Op vrijdag 07 juni 2002 15:22 schreef TekkenMaster het volgende:
ik weet niet hoeveel spellen jullie gaan kopen maar er kunnen toch wel een stuk of 8 spellen op. En ze zijn zo goedkoop die mem cards dat een 2e niet echt iets is om erg te vinden voor die prijs.
net zoals animal Crossing/Forest (
) daar krijg je een mem card bij omdat hij alle 59 block gebruikt
maarja nintendo gaat deze fout met hun memory card goedmaken met een 256 mb card die verkocht gaat worden voor bijna dezelfde prijs als de veeel klijnere versie
maarja nintendo gaat deze fout met hun memory card goedmaken met een 256 mb card die verkocht gaat worden voor bijna dezelfde prijs als de veeel klijnere versie
This space is occupied
256 MB? Je bedoelt 251 blocks. 256 mb is wel erg veel.Op vrijdag 07 juni 2002 15:51 schreef TekkenMaster het volgende:
...goedmaken met een 256 mb card die verkocht gaat worden voor bijna dezelfde prijs als de veeel klijnere versie
Verwijderd
Zal wel een 256Mbit (= 32MB) memorycard zijn dan. Een 251 blocks memorycard lijkt me sterk, want dat is nog steeds 'maar' 4MB.
ja sorry het waren 251 blocks. ik typte het uit mijn hoofd maar ik heb het nu ff nagekekenOp vrijdag 07 juni 2002 15:56 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
256 MB? Je bedoelt 251 blocks. 256 mb is wel erg veel.
en ja 256 is er wel erg veel
This space is occupied
Weet iemand wanneer die grotere memory cards uit gaan komen? Mijn card is al zo'n beetje vol (ISS 2) maar om nu zo'n 4Mb kaart te kopen als er binnenkort een grotere komt vind ik weer zonde...
Grab shell dude!
Verwijderd
Nee, 4MB is de nieuwe.. Dat klopt gewoon. Ik zie het probleem niet echt. 4 MB is meer dan voldoende. Elke game die meer dan 20+ blocks ruimte in beslag neemt, is gewoon slecht gecode. Voorbeeld: Fifa van EA, Madden van EA. Conclusie: EA kan niet coden (maar dat was allang bekend).Op vrijdag 07 juni 2002 16:02 schreef Vertex het volgende:
Zal wel een 256Mbit (= 32MB) memorycard zijn dan. Een 251 blocks memorycard lijkt me sterk, want dat is nog steeds 'maar' 4MB.
Daarnaast komt er ook nog een SD card waar 1 gigabyte op kan, dus was is nu het probleem ook alweer? Juist..
SHIT! Weer een competitie waar ik laatste sta!Op vrijdag 07 juni 2002 12:05 schreef ds het volgende:
2. Vertex - 467,6 meter met Ganondorf bewijs
3. GolbeZeromus - 454,3 meter met Yoshi
4. blakez - 435,2 meter met Yoshi
5. Innominis - 431,0 meter met Yoshi
6. elroy 431.9 meter met Yoshi
7. ds - 415,3 meter met Yoshi
8. Zero00 - 470,2 meter met Yoshi
Welke move moet je dan doen met Roy? Want ik heb er nou geen een die ik effectief vind...
Verwijderd
4MB is natuurlijk wel voldoende, maar het zou veel fijner zijn als ze een grotere kaart uitbrengen. Nintendo loopt op dit moment achter als je het over opslag hebt, want Sony heeft 8MB kaarten en de X-Box heeft zelfs een complete HD. Je moet dit aspect van een console niet onderschatten, want veel spellen maken niet alleen gebruik van de memorycard om savegames op te slaan. Steeds meer spellen bieden de mogelijkheid om filmpjes & plaatjes op te slaan, en daar heb je nou eenmaal grote memorycards voor nodig.ds :
Nee, 4MB is de nieuwe.. Dat klopt gewoon. Ik zie het probleem niet echt. 4 MB is meer dan voldoende.
Natuurlijk zijn die spellen niet helemaal in orde, maar feit is dat ze op de markt zijn. Als er spellen op de markt zijn die veel blocks nodig hebben, dan moeten grote memorycards volgen, en die bleven tot voor kort achterwege. Gelukkig is Nintendo verstandig en brengen ze ze nu alsnog uit.ds :
Elke game die meer dan 20+ blocks ruimte in beslag neemt, is gewoon slecht gecode. Voorbeeld: Fifa van EA, Madden van EA. Conclusie: EA kan niet coden (maar dat was allang bekend).
Je moet het toch met me eens zijn dat Nintendo een abnormale hoge prijs vraagt voor 512KB opslag? Als ik in de pricewatch kijk, dan zie ik dat je voor die prijs een CompactFlash kaart hebt van 16MB.
om het af te maken moet je b inhouden, het duurt wel ff maar dan vliegt ie wel daarvoor moet je er gwoon op los rossen met je zwaardje en veel geluk hebbenOp vrijdag 07 juni 2002 17:40 schreef GolbeZeromus het volgende:
Welke move moet je dan doen met Roy? Want ik heb er nou geen een die ik effectief vind...
met dat B inhouden moet je de zak wel onder de juiste hoek raken dan krijg je de meeste kracht en vlieg hij het verst
This space is occupied
Verwijderd
Ik heb net eindelijk mijn gamecube binnen van Wannahaves
Met gratis memory card en Rogue Leader. Ik heb ook een 2e controller gekocht en SSB:M
Ik heb het nog maar een kwartiertje kunnen spelen (ik ben veel te druk
) En die intro van SSB:M is echt vet 
Dit is dus mijn eerste keer dat ik SSB speel en ik heb het meteen zonder eerst de manual gelezen te hebben gespeeld. En het was verdomd chaotisch, iemand nog tips voor mij, behalve dan om de manual te lezen.
Ik heb het nog maar een kwartiertje kunnen spelen (ik ben veel te druk
Dit is dus mijn eerste keer dat ik SSB speel en ik heb het meteen zonder eerst de manual gelezen te hebben gespeeld. En het was verdomd chaotisch, iemand nog tips voor mij, behalve dan om de manual te lezen.
Voor de Fans....
SuperMonkey Ball 2 trailer!!!
http://www.installationcomplete.net/movies/supermonkey.mpeg
bron: http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=9111
de server is wel erg langzaam en het filmpie is erg groot dus het downen kan ff duren
SuperMonkey Ball 2 trailer!!!
http://www.installationcomplete.net/movies/supermonkey.mpeg
bron: http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=9111
de server is wel erg langzaam en het filmpie is erg groot dus het downen kan ff duren
This space is occupied
Verwijderd
WTF!?! heb je hem nu pas gehadOp vrijdag 07 juni 2002 17:45 schreef Hitpoint het volgende:
Ik heb net eindelijk mijn gamecube binnen van WannahavesMet gratis memory card en Rogue Leader. Ik heb ook een 2e controller gekocht en SSB:M
Ik heb het nog maar een kwartiertje kunnen spelen (ik ben veel te druk) En die intro van SSB:M is echt vet
Vind ik toch wel heeeel laat
Verwijderd
Inderdaad, ben toch wel blij dat ik hem daar niet heb besteld. Ik heb er dan wel minder bij gehad, maar ik heb hem nu wel al een maand staan.
Dat gaat na een tijdje wel weg, gewoon heel veel oefenen op very easy. Verder raad ik je aan om met Link te beginnen, die is voor beginners het makkelijkst door te krijgen. De controls zijn best moeilijk, maar als je ze eenmaal doorhebt loopt het als een trein.Hitpoint :
En het was verdomd chaotisch, iemand nog tips voor mij, behalve dan om de manual te lezen.
Dit topic is gesloten.