=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.879 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tada numero 5:

vorige topics:
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 4
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 3
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 2
=[ Het Grote GameCube Topic ]=

Laatste nieuws:

3 nieuwe mario filmpjes:
mario sunshine 1
mario sunshine 2
mario sunshine 3

Nieuwe 1080: White Storm filmpjes
1080: White Storm 1
1080: White Storm 2
1080: White Storm 3

ik hoop dat jullie hiermee ook tevreden zijn?
ik heb t topic nu maar alvast gemaakt omdat ik lege tijd had, en we willen graag wel dat de topics goed starten elke keer... dus heb er ff een beetje tijd in gestoken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Neen , we zaten nog niet aan 1000posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 09:28
Laten we er maar een mooi opening van maken :

Mario

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunshine_artsybevel3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunshine_artsybevel2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunshine_artsybevel1.jpg

Resident Evil 0 Filmpjes

RE 1
RE 2

Fox

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_6.jpg

Nieuwe Zelda Filmpjes

Zelda 1
Zelda 2
Zelda 3
Zelda 4
Zelda 5
Zelda 6
Zelda 7
Zelda 8
Zelda 9
Zelda 10
Zelda 11
Zelda 12
Zelda 13
Zelda 14

Batman: Dark Tomorrow

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/battyinstory460.jpg

Filmpjes :

Batman 1
Batman 2
Batman 3

Nog meer Fox plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/starfoxadventures_052202_1.jpg

Filmpjes :

Fox 1
Fox 2
Fox 3
Fox 4

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 15:50
Is starfox al uit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beetje jammer om zomaar deel 5 te openen :{

Maarre misschien wordt me vraag nu wel beantwoord eindelijk:
Wanneer komt de 251-blocks mem-card en die wireless controller :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is dit nou deel 2 dan kan ik et me nog voorstellen, maar er is al meerdere keren door een mod gezegd dat bij 1000 posts een nieuwe kan worden geopend.

newayz, mooie pics elroy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

* Anoniem: 2766 koopt geen enkele cube game tot ie Starfox Adventures heeft

Dar spel is toch wel de beste game die op de cube uitkomt voorlopig :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.rareware.com/graphics/starfox-adventures/super_big/fur3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rareware.com/graphics/starfox-adventures/super_big/fur5.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Mooi, nu deel 4 dicht is kon ik ook daar mijn script op los laten wat de topics doorloopt en automagisch een mooi lijstje met wat leuke getallen uitpoept, ziehier het resultaat :P

* Dyxtra van Het Grote GameCube Topic delen 1, 2, 3 en 4 *
  • Algemene stats:

Totaal aantal unieke users: 177
    Totaal aantal posts: 3748
    Totale hoeveelheid geposte tekens*: 1208886
    Gemiddeld aantal posts per user: 21
    Gemiddeld aantal tekens per post*: 323
    Gemiddeld aantal posts per dag: 107.6
  • Top 20 van gebruikers met het hoogste aantal posts:

#) Naam - Aantal Posts (Percentage van totaal)

1) Phusebox - 293 (7.8%)
    2) TekkenMaster - 189 (5%)
    3) Phydomir - 178 (4.7%)
    4) GolbeZeromus - 177 (4.7%)
    5) daFubar - 157 (4.2%)
    6) D³ - 132 (3.5%)
    7) MeisterHim - 129 (3.4%)
    8) Vertex - 125 (3.3%)
    9) yamAUchi - 123 (3.3%)
    10) schnumi - 118 (3.1%)
    11) robertos - 116 (3.1%)
    12) ds - 98 (2.6%)
    13) FLiP.m0 - 89 (2.4%)
    14) Zero00 - 84 (2.2%)
    15) M4rt! - 83 (2.2%)
    16) blakez - 81 (2.2%)
    17) real_raichu70 - 77 (2.1%)
    18) merijn128 - 60 (1.6%)
    19) WackyWes - 58 (1.5%)
    20) Kremers - 53 (1.4%)
  • Top 20 van gebruikers die de meeste data posten*:

#) Naam - Aantal tekens (Percentage van totaal)

1) ds - 81018 (6.7%)
    2) D³ - 80937 (6.7%)
    3) Phydomir - 72770 (6%)
    4) Phusebox - 60107 (5%)
    5) TekkenMaster - 50682 (4.2%)
    6) GolbeZeromus - 50567 (4.2%)
    7) daFubar - 48941 (4%)
    8) FLiP.m0 - 43363 (3.6%)
    9) Vertex - 37857 (3.1%)
    10) blakez - 37696 (3.1%)
    11) yamAUchi - 30856 (2.6%)
    12) Zero00 - 27848 (2.3%)
    13) M4rt! - 24466 (2%)
    14) schnumi - 24396 (2%)
    15) WackyWes - 24169 (2%)
    16) robertos - 22674 (1.9%)
    17) elroy - 20541 (1.7%)
    18) real_raichu70 - 19589 (1.6%)
    19) MeisterHim - 19422 (1.6%)
    20) merijn128 - 18788 (1.6%)
  • Top 20 van gebruikers met de meeste data per post*:
    (Alleen users met posts >= 25 in Het Grote GameCube topic meegerekend)

#) Naam - Gemiddeld aantal tekens per post

1) ds - 827
    2) D³ - 613
    3) DannyXP1600 - 518
    4) FLiP.m0 - 487
    5) blakez - 465
    6) elroy - 456
    7) WackyWes - 417
    8) Armada - 414
    9) Phydomir - 409
    10) Fred_Perry - 358
    11) jOzh - 347
    12) darthraver - 337
    13) Zero00 - 332
    14) DarkChylde - 328
    15) merijn128 - 313
    16) daFubar - 312
    17) ThePriest - 311
    18) Vertex - 303
    19) M4rt! - 295
    20) GolbeZeromus - 286

* Dit is inclusief quotes van anderen en HTML tags
  • Deze mensen vonden Het Grote GameCube Topic maar niets en zagen we na één post niet meer terug :{

-]MaRc0[-, 3CLipZ, Alpine, A_t_G, Basp, chamacie, D.Patty, D6f, Da Monkey, Dhole, DooM_DonuT, DROMMELS, DynaMikeY, eghie, GandalfTheGrey, Gifted1, Homedisc, Hubert, Ikroelz, IndigoDelFuego, Irons, ItSnows, Juniorrules, kazuka, keldon, KoosKansloos, Kremez, likkepot, LiquidSmoke, M@NIC, Manny, mazerati, MK9, NDAsilenced, oscarvdb, P3t4h, Plaagje, raptorix, RelaXXinG, ReV3rEnD, Scorperito, Sneuterveuter, T-1o0o, Tha BasZ, Tweakerboy1986, Vavoom, Wiebbe, Yavi, zwik,
Gefeliciteerd Phusebox en tweemaal ds met jullie nummer 1 posities :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op vrijdag 31 mei 2002 20:10 schreef D³ het volgende:
vette stats
kijk, en dít zijn dus die kleine dingetjes die echt veelste vet voor woorden zijn.
totaal onverwacht.

respect d3!!! u rule!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Op vrijdag 31 mei 2002 19:16 schreef Glitch het volgende:
Is dit nou deel 2 dan kan ik et me nog voorstellen, maar er is al meerdere keren door een mod gezegd dat bij 1000 posts een nieuwe kan worden geopend.

newayz, mooie pics elroy :)
wat boeien die 15 posts nou man
pics zijn zeer nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34030

Op vrijdag 31 mei 2002 20:10 schreef D³ het volgende:
stats
WoW !!! :9~ :9 8-)

speciaal :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
idd heel apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 20:13 schreef daFubar het volgende:

[..]

kijk, en dít zijn dus die kleine dingetjes die echt veelste vet voor woorden zijn.
totaal onverwacht.

respect d3!!! u rule!
:*

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 20:15 schreef Mikez het volgende:

[..]

wat boeien die 15 posts nou man
pics zijn zeer nice
Dat zijn de regels |:(
Totaal aantal posts: 3748
Dat hadden er dus ongeveer 4000 moeten zijn, met je '15 posts'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
vreselijk , moord brand help!
we komen 300 posts te kort. Ik ga denk ik maar ff uit ut raam springen. Sommige GOT regels zijn echt bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Die stats zijn zeker wel leuk om een keertje te lezen.. ik zat ook al eens te denken om een lijstje te maken van iedereen die hier een gamecube heeft met welke spellen etc.. misschien dat ik me daar binnekort eens instort.. als ik wat meer tijd heb.. :) Heb amper tijd om op m'n cube te spelen.. :( aangezien dat hij op de tv in de huiskamer is aangesloten.. :) Maar ik zal kijken of ik wat kan verzinnen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 20:26 schreef Mikez het volgende:
we komen 300 posts te kort. Ik ga denk ik maar ff uit ut raam springen. Sommige GOT regels zijn echt bullshit
Dan open je daar maar fijn een topic over in LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 20:26 schreef Mikez het volgende:
veel plezier :P

Mja, de regels zijn geen bs hoor, alleen ze mogen wel een beetje flexibel zijn. Dus 1050 posts en dan pas nieuw ook goed, of 960 posts en dan nieuw, ook goed. :) vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Glitch :
Dat hadden er dus ongeveer 4000 moeten zijn, met je '15 posts'.
Ik heb zelf deel 2 geopend na de 824 reacties in deel 1, maar dit kwam omdat het in Gadget Talk gebruikelijk is na zoveel reacties. M.a.w. ik wist dus niet dat het in Spielerij na 1000 reacties gebruikelijk is. Het is ook niet in de FAQ opgenomen, dus de mods moeten niet raar opkijken als een hoop mensen dit niet weten.

Ik begrijp goed dat er grenzen moeten worden getrokken, maar die 50 reacties meer of minder maakt gewoon echt niet uit. Zoals darthraver ook al zei, de regels mogen wat mij betreft best flexibel worden toegepast.

Wat zeik ik eigenlijk, laten we gewoon weer over die kubus en toebehoren gaan lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44589

Laten we nu gewoon onverstoord verder gaan over de gamecube en niet gaan zeuren. Er zijn elke dag wel nieuwe ontwikkelingen rond deze spelconsole dus ik vind dat zo'n topic mag blijven bestaan.

Zijn er trouwens al GBA link kabeltjes te krijgen? Zo ja waar dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Jeej, ik sta der 2x in :), (kremez is mijn oude nick die op slot is gegaan :D)

Oh, heeft iemand eigenlijk wat meer info over Pimin die over 2 weken uitkomt?

Weet het verhaal wel, maar wat kan je die pikmin's zoal laten doen? Misschien ergens een overzicht van de controls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7894

Ik kan nergens meer de GameCube vinden!!! Hij is overal uitverkocht. Wanneer verwachten we een nieuwe lading GameCubes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 20:41 schreef Vertex het volgende:

[..]

Ik heb zelf deel 2 geopend na de 824 reacties in deel 1, maar dit kwam omdat het in Gadget Talk gebruikelijk is na zoveel reacties. M.a.w. ik wist dus niet dat het in Spielerij na 1000 reacties gebruikelijk is. Het is ook niet in de FAQ opgenomen, dus de mods moeten niet raar opkijken als een hoop mensen dit niet weten.

Ik begrijp goed dat er grenzen moeten worden getrokken, maar die 50 reacties meer of minder maakt gewoon echt niet uit. Zoals darthraver ook al zei, de regels mogen wat mij betreft best flexibel worden toegepast.

Wat zeik ik eigenlijk, laten we gewoon weer over die kubus en toebehoren gaan lullen.
Ik heb het ook helemaal niet over deel 2, maar over deel 5. Er is toen met deel 2 door een mod op gewezen, en toch gebeurt het elke keer. Misschien is het handig om het openen van nieuwe delen aan een mod (of 1 bepaalde user, k weet niet of de mods er zin in hebben) over te laten, zoals dat in SA ook met 'En hoe ziet jou Desktop er uit' gebeurt.

Nu idd genoeg hierover :)

* Glitch gaat weer weef resen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 20:55 schreef Single Guy het volgende:
Ik kan nergens meer de GameCube vinden!!! Hij is overal uitverkocht. Wanneer verwachten we een nieuwe lading GameCubes?
Ik d8 dat ik gehoord had dat dat nog wel een week of 6 zou kunnen duren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op vrijdag 31 mei 2002 20:55 schreef Single Guy het volgende:
Hmm.. iedereen roept dat ie nergens meer de gamecube kan vinden, maar hier in zeeland is hij nog volop te krijgen hoor.. Bij elke free record shop / intertoys waar ik geweest ben stonden er nog wel een paar.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op vrijdag 31 mei 2002 21:08 schreef blakez het volgende:

[..]

Hmm.. iedereen roept dat ie nergens meer de gamecube kan vinden, maar hier in zeeland is hij nog volop te krijgen hoor.. Bij elke free record shop / intertoys waar ik geweest ben stonden er nog wel een paar.. :?
Dacht ik dus hier ook. Ging ik gister naar de winkels om em te halen, bleken et allemaal lege dozen te zijn :D
Uiteindelijk in de laatste winkel die em zou kunnen hebben succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glitch :
Nu idd genoeg hierover :)
Ik wil altijd het laatste woord hebben :P
Glitch :
Ik heb het ook helemaal niet over deel 2, maar over deel 5.
Klopt, daar had je het inderdaad niet over, ik trouwens ook niet. Je had het over 252 posts die 'missen', waaronder 176 door mijn toedoen, per ongeluk overigens. Er missen dus eigenlijk maar 76 reacties i.p.v. 252, omdat ik nog geen waarschuwing had gehad. 76 reacties vind ik niet echt wereldschokkend, dus laten we er nu dus maar echt over ophouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

in Amsterdam zijn ze overal op.
zelfs monkey ball en star wars die waren ook nergens meer te bekennen.
ook een controller was ff goed zoeken

ik ga zondag 1 game kopen maar twijfel tussen deze:

Extreme g3
Tony hawk 3
Star wars rogue squadron 2

ik heb tony heeeeeeeeel veel gespeeld op de oude psx maar nog nooit op een ps2 wel heb ik hem op de GBA
is hij het dan nog waard om te kopen

monkey ball staat niet in mijn lijst omdat de game te frustrerend is en mijn controller dat helemaal niet overleeft >:) :7

>misschien als je die minigames ook alleen kan spelen<
weet iemand dit???

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:46
Ik weet een plek om gamecube te kopen, met gratis memcard (tenminste, dat was zo) en voor maar 209 euro.
In Antwerpen in de bioscoop zit een FRS! En aangezien iedereen alleen maar naar de bioscoop gaat daar of hoogstens een CD/DVD koopt daar hebben ze de cube daar staan in de 2 verschillende smaken.Waarschijnlijk op het moment dat ik dit stuur dat ze snel op zijn ofzo, iedereen gelijk naar antwerpen rennen!
En anders moet je maar wachten, of had je hem eerder moeten kopen misschien. Maar ja, das achteraf he, makkelijk gezegd dan uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54447

Ja, kom we gaan ff voor flink wat geld aan benzinekosten betalen zodat we de cube €10,- goedkoper krijgen en nog wel een volledig gratis memorycard. Superid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt GameCube's natuurlijk ook online bestellen, dat moet vast lukken.
TekkenMaster :
monkey ball staat niet in mijn lijst omdat de game te frustrerend is en mijn controller dat helemaal niet overleeft...
Dit spel is goed te doen na wat oefening, maar eerlijk gezegd gaat dit spel toch snel vervelen. In het begin vond ik hem erg goed, maar nu ligt het spel in een hoek omdat ik alles al heb gehaald (behalve Expert Extra & Master, want dat is echt onmogelijk, is het iemand al gelukt?). Als je hem ooit wil hebben, kun je beter wachten op deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:39
Monkeyball heb ik niet, maar ik weet wel dat als je tony hawk 3 al op een ander systeem hebt, moet je em niet nog eens voor de cube kopen. De levels zijn echt overal exact hetzelfde, zelfs op de GBA. Ook de locaties van alle dingen die je moet zoeken en de opdrachten zijn precies hetzelfde.

Weet iemand mischien hoe je bij SSBM als je marth of roy bent (mijn favo characters) hoe je dan die rood, groen, blauw en weer rood combo af kunt maken? Ik kom tot groen, maar dan kan ik op B drukken wat ik wil maar hij gaat niet naar blauw.
Ik vind de ventjes met een zwaard zowieso wel veel fijner spelen, ook die sword counter van roy en marth is erg cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:29
Heeft nog iemand de tussenstand van waverace bijgehouden? Misschien kunnen we zelf een site maken waar we die tussenstanden bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indigo, voor moves enzo kun je het beste op GameFAQ's kijken, daar staat alles heel mooi beschreven. Niet alleen moves, maar ook hoe je secrets, levels & trophies moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indigo mischien heb je hier ook wat aan ?

http://www.smashbros.com/battle/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Yes, heb nu ook een cube met waverace blue storm, en ik moet zeggen dat ik op de normal tracks flink 0wn :P

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 00:29
Op vrijdag 31 mei 2002 21:51 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Yes, heb nu ook een cube met waverace blue storm, en ik moet zeggen dat ik op de normal tracks flink 0wn :P
Dan wens ik ik u veel succes met de expert mode :) Altijd zorgen dat je een reserve controller bij de hand hebt voor het geval je er één uit de hand 'valt' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-04 11:02
Wow die pics van Starfox zijn echt mooi, vooral die dinosaurussen zijn mooi gemaakt, maar ook de manier waarop je alle aparte haartjes kan zien op het lichaam van Fox.

Mijn complimenten aan Rare voor het maken van alweer een schitterd spel. Jammer genoeg moeten we nog een paar maanden wachten tot het uitkomt.

Verder wil ik morgen als ik de kans krijg nog effe naar de stad om SSB:M op te gaan halen, maar is het een beetje leuk in single player? In het vorige topic hoorde ik veel discussie over mensen die al 200 trophies hadden gewonnen, maar hebben die mensen dit ook alleen gedaan of samen met vrienden?

Ik heb de N64 versie ook van SSB maar om dat alleen te spelen was niet echt boeiend, is deel 2 wat beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deel 2 is single player een stuk leuker. Dit soort dingen kun je nu single player doen:

-Classic Mode: Gewoon vechten totdat je bij de eindbaas bent.
-Adventure Mode: Combinatie van vechten en platform levels halen.
-All-Star Mode: Ongeveer hetzelfde als classic mode, alleen heb je nu maar 1 leven om alles te halen.
-Break the Targets: Hetzelfde als in deel 1, gewoon van die targets kapot slaan.
-Home Run Contest: Een zak zand zo ver mogelijk proberen te slaan met een honkbal knuppel.
-Tournament Mode: Een tournament houden tot 64 spelers.
-VS Mode: Tegen de computer VS gevechten spelen.
-Multi-Man Melee: Verschillende uitdagende gevechten voor een single player.
-Event Mode: Speciale opdrachten voor een single player.

Je hebt vast nog meer modes, maar dat weet ik even niet uit mijn hoofd. Zoals je ziet heb je erg veel single player opties om dit spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Op vrijdag 31 mei 2002 21:18 schreef TekkenMaster het volgende:
in Amsterdam zijn ze overal op.
zelfs monkey ball en star wars die waren ook nergens meer te bekennen.
ook een controller was ff goed zoeken

ik ga zondag 1 game kopen maar twijfel tussen deze:

Extreme g3
Tony hawk 3
Star wars rogue squadron 2

ik heb tony heeeeeeeeel veel gespeeld op de oude psx maar nog nooit op een ps2 wel heb ik hem op de GBA
is hij het dan nog waard om te kopen
Ik ben een grote Star Wars fan, dus voor mij erg simpel :) ik moet ook zeggen dat dit wel de beste Star Wars game is die de laatste jaren is uitgekomen... En dit keer geen Episode 1 game :P Tony Hawk 3 heb ik erg veel op de PS2 gespeelt, dus maar niet gekocht voor de GC... En er komt ook Tony Hawk 4, dus als ik jouw was zou ik daar op wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Ik ga dus dave mirra kopen deze week. Als het goed uitkomt met geld etc. Ik vond deel 1 meesterlijk en die levels zijn 10 x zo groot als THPS3 dus dan is de lastibility heel wat groter omdat er zoveel te doen is. DUs dat word weer pret. Ik geef toe dat THPS een betere serie is maar ik heb THPS2 op mijn psx en THPS3 op mijn pc dus ik ga niet nog eens THPS3 kopen. THPS4 ben ik wel van de partij op mijn gamecube. Ik vind een controller wat fijner spelen dan een gamecube dus dat word dus op de gamecube spelen.

Hebben jullie Splinter Cell al gezien??? Effe een filmpje posten (is wel een xbox filmpje maar komt ook op de gamecube nadat die eerst op de xbox is geweest (Splinter Cell komt nog eerder op de xbox dan de pc :r :r ).

zit in zip:
Splinter Cell
stream:
Splinter Cell 2
ign:
splinter cell 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

[..]

Hoe weet je zeker dat ze cubes hebben. In iedere winkel hebben ze wel lege dozen staan, maar meestal zijn dit promotie dozen en dat betekent dus niet dat ze ook echt cubes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ok, ik ben dus even bezig geweest met het verzamelen van informatie over wie allemaal een gamecube heeft en welke spellen die erbij heeft.. er zijn er vast nog een heleboel die ik ben vergeten en de informatie is natuurlijk ook nog niet compleet.. maar je moet maar eens hier een kijkje nemen.. (gewoon text, maar er wordt aan gewerkt) :) als je jezelf er bij wilt zien of iets toe wil voegen moet je maar een email sturen naar het adres op die site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Kaspur en Phydomir is Burnout een beetje een leuk racespel???
het ziet er een beetje a2-racer achtig out maar wel erg strak hoor stuurt en speelt het een beetje???

en blakez bedankt voor je lijst dan weet je meteen aan wie je iets over en game moet vragen

u rule man :9

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
jippie, vandaag naar FRS geweest voor Tony Hawk 3 (ik wou een tegoed bon, want ik had 2 al te vaak gespeeld om het nog leuk te vinden :-) ) en nou heeft zoon gast een soort bonnetje meegegeven dat ik het spel kan ruilen tegen een ander spel, maar dan ook over bijv. 3 maanden, dus dat wordt Mario/RE :)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

Phydomir

Dennis

Op vrijdag 31 mei 2002 23:04 schreef TekkenMaster het volgende:
het ziet er een beetje a2-racer achtig out maar wel erg strak hoor stuurt en speelt het een beetje???

en blakez bedankt voor je lijst dan weet je meteen aan wie je iets over en game moet vragen

Ik vind het wel een leuk spel. Het is heel erg arcade racen maar als je je turbo gebruik, de motion blur op komt, en je rakelings langs andere auto's raced geeft dat toch wel een kick..

Anyway.. * Phydomir staat gewoon 2x op de 3e plek.. jaja... me is a N Fan :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 31-03 15:17

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Heeft er iemand nog tips om de vogende event in SSBM te halen.
-Ice Breaker (21) Van deze wordt ik echt zwaar gestoord :(
-Trophy Tussle 2 (26)
-Mario Bros Madness (31)
-Time For A Checkup (35) En deze al helemaal
-Super Mario Bros 2 (38
-Jigglypuff Live (39)

Ben ik nou gewoon zo'n stumper of is 't echt moeilijk :?

BTW ik heb:
-SSBM
-Wave Race Blue Storm
-Star Wars
-Luigi's Mansion

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op vrijdag 31 mei 2002 23:04 schreef TekkenMaster het volgende:

Hij is wel leuk, wel redelijk makkelijk. Tis echt zown aracade spelletje om ff in tussentijd 1 of 2 potjes te doen en 2 player fun is ook leuk :P vooral je tegenspeler laten crashen. Maar nadat je alles hebt gehaald wordtie wel beetje saai en ik speel nu alleen de 2 player modus nog zo nu en dan.

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Weer een nintendo nieuwsbriefje (filmpjes allemaal al gezien, maar wel een aardig site-je):

Beste Nintendo-fan,

Als je altijd benieuwd bent naar het laatste Nintendo nieuws, bereid je dan voor op een overvloed aan informatie!
Op de E3, de jaarlijkse spellenexpositie die werd gehouden in het zonnige Los Angeles, krijgen gamers een blik op wat de toekomst in petto heeft. Dit jaar stal Nintendo de show. En als je doorklikt naar http://nintendo-europe.com/e3/index.html , kun je erachter komen waarom.

Bekijk de Nintendo GameCube filmpjes van Mario Sunshine, The Legend of Zelda, Metroid Prime en Lylat Wars Adventures: Dinosaur Planet, die het aanwezige publiek versteld deden staan... werp een blik op de vernieuwde Multiplayer mode van een klassiek Legend of Zelda avontuur en een compleet nieuwe Metroid Fusion voor de Game Boy Advance... en hoor hoe GameCube en Game Boy Advance een wisselwerking krijgen als nooit tevoren, met verbazingwekkende Link Cable en e-Reader actie.

Dus, als je niet het geluk had om de E3 zelf te zien: geen paniek! Je bent maar één klik verwijderd van alle screenshots, video's en informatie die je nodig hebt. Ga naar http://nintendo-europe.com/e3/index.html - nu!

Veel plezier!

Het Nintendo Team

Deze Nieuwsbrief wordt uitgegeven door Nintendo of Europe GmbH
Nintendo Center
63760 Großostheim
http://www.nintendogamecube-europe.com

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 23:15 schreef Copycat het volgende:
Heeft er iemand nog tips om de vogende event in SSBM te halen.
-Ice Breaker (21) Van deze wordt ik echt zwaar gestoord :(
-Trophy Tussle 2 (26)
-Mario Bros Madness (31)
-Time For A Checkup (35) En deze al helemaal
-Super Mario Bros 2 (38
-Jigglypuff Live (39)

Ben ik nou gewoon zo'n stumper of is 't echt moeilijk :?

BTW ik heb:
-SSBM
-Wave Race Blue Storm
-Star Wars
-Luigi's Mansion
Keb er ook wat moeite mee , maar kben in de laatste 2 dagen flink verbeterd . Net young Link vs Link en Legend Pokémon gedaan en Pichu gehaald .

De Ice Climbers : Alleen de roze eraf rammen
Trophy tussle : Gewoon goed zijn , en items gebruiken
Mario Bros : Link met boven+B

De andere 2 kan ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
even offtopic.
singleguy, is jouw icon toevallig uit shaolin soccer?

edit: ligt het aan mij of is die splinter cell trailer een beetje suf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Event 21:

Nana (roze) eraf slaan. In het begin kan je rustig beide beuken. Zodra ze uitelkaar raken sla je de roze eraf. Dit 2 keer herhalen en je bent klaar.

Event 26:

Laat de computer tegen elkaar vechten en pak ondertussen veel items en andere goodies. Veel smash attacks doen helpt hier het best.

Event 31:

Beetje rondspringen helpt hier het best, spring in een gat en klim er op het laatste moment weer uit. De computer volgt jou meestal dus een easy kill. Je hoeft alleen maar meer punten te hebben dan de comp. Niet zo moeilijk op deze manier :)

Event 35:

Hier had ik verschrikkelijk veel mazzel, Mario deed een down+b in de lucht waardoor hij recht naar beneden viel en Peach viel op een bom (lol). Mission accomplished. Kan je niet helpen dus, probeer weer vaak boven de afgrond rond te springen.

Even 38:

Springen! (ja alweer ja.. deze taktiek heerst gewoon tegen de comp)

Event 39:

Voor en B gaat het snelst, pak ondertussen de items, vooral pokeballs helpen hier uitstekend! (ohja, en jigglypuff zuigt)

Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe je EVENT 36: SPACE TRAVELERS haald? Ik kom niet voorbij Falcon.. En Ness is niet mijn sterkste character.
Bekijk de Nintendo GameCube filmpjes van Mario Sunshine, The Legend of Zelda, Metroid Prime en Lylat Wars Adventures: Dinosaur Planet
Lol, dit klinkt toch voor geen meter! Star Fox klinkt veel beter. Hoe zat dat trouwens ook alweer? Op de naam Star Fox zat toch copyright (in europa)? en Star Wing leek weer teveel op Star Wars volgens G. Lucas? Zoiets was het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 00:33 schreef daFubar het volgende:
even offtopic.
singleguy, is jouw icon toevallig uit shaolin soccer?
yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18468

Hmm na, hij is in nederland echt niet meer te krijgen hoor. Sommige winkels hebben wel lege cube dozen maar als je bij de kassa komt issie uitverkocht :(
"Maybe volgende week krijgen we ze weer.."
Ben bang dat het nog wel even gaat duren, ik kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Op zaterdag 01 juni 2002 01:49 schreef Pilletje het volgende:

[..]

Hmm na, hij is in nederland echt niet meer te krijgen hoor. Sommige winkels hebben wel lege cube dozen maar als je bij de kassa komt issie uitverkocht :(
Ik had nog eentje bij de bart smit kunnen kopen. Hij was gereserveerd en ze hadden nog een keer gebeld naar die vent maar die had niet opgenomen en ik mocht em dus mee nemen. Ook nog in mijn favo kleur:Zwart :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol, dit klinkt toch voor geen meter! Star Fox klinkt veel beter. Hoe zat dat trouwens ook alweer? Op de naam Star Fox zat toch copyright (in europa)? en Star Wing leek weer teveel op Star Wars volgens G. Lucas? Zoiets was het toch?
klopt ja star fox zou te veel op Star wars lijken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik ga wederom offtopic, sorry mensen,

schnumi, waarom doet jouw icon het nooit?

singleguy, kun je mij een mailtje sturen? fubar@exploitation.nl

tnx peeps.

ontopic dan maar weer.
ik ben bij de level events ook niet zo ver, maar ik krijg dus dat level met de 2 zelda's absoluut niet. zal wel oefenen oefenen oefenen zijn, maar het is wel een zeer pittige event...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 01:49 schreef Pilletje het volgende:

[..]

lol, daar had ik ook erg problemen mee toen ik m'n cube ging kopen. Elke winkel waar ik kwam zag ik een cube doos staan, dus ik blij naar kassa :). Bij de kassa: sorry, die hebben we niet meer, krijgen wel volgende week weer binnen.......
Volgende winkel, ik zie weer een doos, ik loop weer naar de kassa, weer: sorry, hebben we niet meer, maar die krijgen we over een poosje wel weer binnen.......
Volgende winkel: Ik pak doos maar niet al te blij, ik loop naar de kassa, weer: hebben we niet, krijgen we nog wel een keer binnen, wanneer weet ik niet precies.
Toen had ik alle winkels gehad en ze hadden allemaal wel dozen, maar geen cube :(.
Thuis nog maar een paar winkels in den haag gebeld en die hadden hem wel :) (dus de doos+een cube erin)

btw, expert wafe race is slecht voor je controller...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
t gaat weer hard hier zie ik,
ik ben wel blij met mijn no.1 positie meeste posts! hehe
tenminste nog iets wat ik wel goed kan, naast het sucken in ssb:m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ikke was lekker nummer 2 in met de meeste posts :9
maar ik zeg nooit echt veel zinnigs. maar ik heb toch niks anders te doen dan af en toe wat reageren

ohja uit dat lijstje van spellen waaruit ik niet kon kiezen zijn deze nog over:

Star wars rogue leader
Extreme g3

Beide heb ik ze al gehad, maar geruild omdat bij star wars ik hem uit thad gespeeld en Extreme G3 omdat Smash Bros melee de volgende dag uitkwam.
Dus ik beloofde beloofde mezelf om deze games otch wel weer te halen omdat ze bijde errug goed zijn

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 01 juni 2002 10:23 schreef TekkenMaster het volgende:
ikke was lekker nummer 2 in met de meeste posts :9
maar ik zeg nooit echt veel zinnigs. maar ik heb toch niks anders te doen dan af en toe wat reageren

ohja uit dat lijstje van spellen waaruit ik niet kon kiezen zijn deze nog over:

Star wars rogue leader
Extreme g3

Beide heb ik ze al gehad, maar geruild omdat bij star wars ik hem uit thad gespeeld en Extreme G3 omdat Smash Bros melee de volgende dag uitkwam.
Dus ik beloofde beloofde mezelf om deze games otch wel weer te halen omdat ze bijde errug goed zijn
hehe.. zoiets heb ik soms ook wel es met bv. gedownloade pc spellen die ik dan alsnog koop als ze afgeprijst worden..

Zo zal ik over ene jaartje ofzow ook zeker nog wel Luigi's Mansion gaan kopen :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die nintendo E3 filmpjes zijn wel zwaar cool vooral die van Zelda en Starfox Adventures is net alsof je naar een film trailer zit te kijken met die vette muziek en comentaar stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmf... waarom duurt het zo lang voor de echte vette spellen op de cube uitkomen.
ik bedoel zometeen is ie al een jaar uit (in japan) en zijn de ECHT VETTE spellen er nog niet...
was het maar zomer 2003...

mijn cube staat maar wat stof te happen, ik speel 1x per drie dagen misschien 10 minuten tot een half uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 01 juni 2002 11:09 schreef Phusebox het volgende:
hmmf... waarom duurt het zo lang voor de echte vette spellen op de cube uitkomen.
ik bedoel zometeen is ie al een jaar uit (in japan) en zijn de ECHT VETTE spellen er nog niet...
was het maar zomer 2003...

mijn cube staat maar wat stof te happen, ik speel 1x per drie dagen misschien 10 minuten tot een half uur...
Mwa.. in Japan hebben ze het misschien zwaar maar ik kan uit het release lijssie voor Europa iedere maand nog een spel uit halen die ik moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan me in ieder geval nog prima vermaken met dat ding. Verder heb ik ook nog een PS2 en daar komen ook vette spellen op dus ik hoef me de komende tijd niet druk te maken dat ik me zal vervelen. Natuurlijk hoop ik ook dat er binnenkort nog vette spellen uitkomen op de Cube en dat spellen als Zelda, Metroid en Mario snel uitkomen, maar het is niet anders. Nou ik gaat maar weer eens gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gelukkig komt 21 juni Grandprix 4 op de PC uit... kan ik me minimaal 1 jaar mee vermaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Op zaterdag 01 juni 2002 11:19 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Mwa.. in Japan hebben ze het misschien zwaar maar ik kan uit het release lijssie voor Europa iedere maand nog een spel uit halen die ik moet hebben.
Inderdaad, vooral in de herfst en winter komen er veel goede games uit.

StarFox is inderdaad copyrighted, afkomstig van een spelletje op de C64. Toen StarWing hier uitkwam vond Lucas dat inderdaad niet zo leuk. Daarom hebben ze het op de N64 Lylat Wars genoemt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 01 juni 2002 11:38 schreef Phusebox het volgende:
gelukkig komt 21 juni Grandprix 4 op de PC uit... kan ik me minimaal 1 jaar mee vermaken...
Die gaat hier ook zeker komen (zal weer es een pc spel zijn wat ik koop)... Ik kan me daar ook zeker wel mee vermaken.. En onder tussen ook bezig zijn met Pikmin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 11:42 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Inderdaad, vooral in de herfst en winter komen er veel goede games uit.

StarFox is inderdaad copyrighted, afkomstig van een spelletje op de C64. Toen StarWing hier uitkwam vond Lucas dat inderdaad niet zo leuk. Daarom hebben ze het op de N64 Lylat Wars genoemt.
Vind ik wel mooi :), in de zomer heb ik toch wel andere dingen te doen :). Mooi weer vandaag 8-)

Maar RE kwam toch in september hier uit, right?

nog paar RE screens: http://www.ruliweb.com/data/rulinews/read.php?num=8231 :) (let niet op japans of chinees ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer mogen we RE : Zero verwachten?

En gaan de andere ook total remakes zijn of pure ports ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op zaterdag 01 juni 2002 12:10 schreef real_raichu70 het volgende:
Wanneer mogen we RE : Zero verwachten?

En gaan de andere ook total remakes zijn of pure ports ?
2 en 3 worden ports.
zero gaat nog wel ff duren denk ik.
einde van dit jaar in japan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op zaterdag 01 juni 2002 11:54 schreef darthraver het volgende:

[..]

Vind ik wel mooi :), in de zomer heb ik toch wel andere dingen te doen :). Mooi weer vandaag 8-)

...
Vind ik ook. De zomer is er en dan game ik veel minder iig. Herfst en winter zijn echte gameperiodes.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zaterdag 01 juni 2002 11:09 schreef Phusebox het volgende:
ja klopt dat heb ik hier nou ook, maar ik zie dit niet zo snel gebeuren als ik hier een van de top spellen heb, ik ben nog steeds van mening dat tenminste mario gewoon bij de release had moeten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 21-04 15:50
Ik heb hem gereserveerd, hopen dat die binnen 2 weken komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 12:18 schreef daFubar het volgende:

[..]

2 en 3 worden ports.
zero gaat nog wel ff duren denk ik.
einde van dit jaar in japan ofzo?
Das klote , vond 2 d leukste , maar om em nu opnieuw te kopen voor beter beeld .. Moet dat spel wel 15X uit hebben gespeeld ...
Komt Code Veronica er dan ook als remake op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op zaterdag 01 juni 2002 13:06 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Das klote , vond 2 d leukste , maar om em nu opnieuw te kopen voor beter beeld .. Moet dat spel wel 15X uit hebben gespeeld ...
Komt Code Veronica er dan ook als remake op ?
Ik koop denk ik gewoon de hele serie. Kheb op de PSX 2 en 3 maar daar heb ik niet voor betaald, if you know what I mean. Dus vind ik het wel eerlijk dat ik ervoor betaal dit keer.

Ik hoop dat Capcom ook weer eens wat oude klassiekers op de GC gooit. Bionic Commando, MegaMan, UN Squadron. Lijkt me heerlijk als die op GC uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is inderdaad jammer dat er op dit moment zo weinig spellen zijn, maar dat zal over een jaartje wel veranderen. Er staan veel spellen geplanned en Squaresoft is, leuk voor de RPG liefhebbers, weer terug bij Nintendo.

Ik verheug me op de nieuwe Zelda('s?) & Soulcalibur, het is alleen klote dat het zo lang duurt voordat ze uit zijn :( Misschien komt er zelfs nog wel een Megaman uit, dat vind ik een van de koelste platform spellen ooit. Weet iemand dit?

Wat ik zelf alleen echt heel erg jammer vind, is dat er zo weinig RPG's uitkomen voor de cube. Er schijnt wel een Final Fantasy in ontwikkeling te zijn, maar dat zal wel weer een jaar of twee duren. De RPG's die binnenkort uitkomen zien er niet echt leuk uit.

Waarschijnlijk koop ik gewoon een PS2 erbij, daar zijn al erg veel leuke spellen voor uit, en er staan ook nog veel leuke spellen geplanned. Vooral op RPG gebied is de PS2 heer en meester. Weet iemand wanneer de prijsdalingen in Europa gaan plaatsvinden, en waar ik hem op dit moment het goedkoopst kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zaterdag 01 juni 2002 13:39 schreef Vertex het volgende:
Het is inderdaad jammer dat er op dit moment zo weinig spellen zijn, maar dat zal over een jaartje wel veranderen. Er staan veel spellen geplanned en Squaresoft is, leuk voor de RPG liefhebbers, weer terug bij Nintendo.

Ik verheug me op de nieuwe Zelda('s?) & Soulcalibur, het is alleen klote dat het zo lang duurt voordat ze uit zijn :( Misschien komt er zelfs nog wel een Megaman uit, dat vind ik een van de koelste platform spellen ooit. Weet iemand dit?

Wat ik zelf alleen echt heel erg jammer vind, is dat er zo weinig RPG's uitkomen voor de cube. Er schijnt wel een Final Fantasy in ontwikkeling te zijn, maar dat zal wel weer een jaar of twee duren. De RPG's die binnenkort uitkomen zien er niet echt leuk uit.

Waarschijnlijk koop ik gewoon een PS2 erbij, daar zijn al erg veel leuke spellen voor uit, en er staan ook nog veel leuke spellen geplanned. Vooral op RPG gebied is de PS2 heer en meester. Weet iemand wanneer de prijsdalingen in Europa gaan plaatsvinden, en waar ik hem op dit moment het goedkoopst kan krijgen?
kzou ff wachten, ik had van iemand gehoord over een prijsdaling binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die persoon een beetje betrouwbaar? Op dit moment zegt Sony dat ze de prijzen zelfs in Amerika niet verlagen. Lijkt mij sterk, want ze zullen wel mee moeten met Nintendo & Microsoft. Als de prijzen in Amerika zullen dalen, denk ik dat Europa wel snel zal moeten volgen. De vraag is alleen, wanneer gaat Sony de prijs verlagen in Amerika.

BTW, die signature van je. Een Dreamcast voor 100-125 euro, is dat niet een beetje veel? Ik denk dat je zo'n ding voor veel minder kan krijgen als je eventjes zoekt (bijvoorbeeld marktplaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 13:14 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Ik koop denk ik gewoon de hele serie. Kheb op de PSX 2 en 3 maar daar heb ik niet voor betaald, if you know what I mean. Dus vind ik het wel eerlijk dat ik ervoor betaal dit keer.

Ik hoop dat Capcom ook weer eens wat oude klassiekers op de GC gooit. Bionic Commando, MegaMan, UN Squadron. Lijkt me heerlijk als die op GC uitkomen.
Khad 2 US Imporrt en 3 nog origineel gratis bij faillissement dankzij volle klantenkaart . Maar als ze hetzelfde zijn koop ik ze ni ze .
Veronica koop ek wel , die heb ek nog nooit gespeeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 14:04 schreef Vertex het volgende:
Is die persoon een beetje betrouwbaar? Op dit moment zegt Sony dat ze de prijzen zelfs in Amerika niet verlagen. Lijkt mij sterk, want ze zullen wel mee moeten met Nintendo & Microsoft. Als de prijzen in Amerika zullen dalen, denk ik dat Europa wel snel zal moeten volgen. De vraag is alleen, wanneer gaat Sony de prijs verlagen in Amerika.

BTW, die signature van je. Een Dreamcast voor 100-125 euro, is dat niet een beetje veel? Ik denk dat je zo'n ding voor veel minder kan krijgen als je eventjes zoekt (bijvoorbeeld marktplaats).
Voor die prijs kan ik je iemand zeggen die em je nieuw levert ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zaterdag 01 juni 2002 14:25 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Voor die prijs kan ik je iemand zeggen die em je nieuw levert ...
offtopic:
mja, maar ook met 2 controllers/2 vmu/2 rumble/1 gun en stuk of 15 originele spellen? Zoeen heb ik vandaag aangeboden gekregen, en ik vind het wel redelijk eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18468

Op zaterdag 01 juni 2002 09:40 schreef darthraver het volgende:
Thuis nog maar een paar winkels in den haag gebeld en die hadden hem wel :) (dus de doos+een cube erin)
Mochten er nog mensen zijn die in de omgeving van Hilversum die een gamecube zoeken, ik heb een winkel gevonden die er nog bergen heeft!
Tis alleen wel 219 euro'tjes zonder extra's (vandaar :7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij Phantasy Star Online, is dat een soort van Final Fantasy of heel erg anders? En is het ook in je eentje te spelen, dus niet online? Het schijnt dat het spel erg verbeterd is t.o.v. de Dreamcast versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 14:28 schreef robertos het volgende:

[..]

offtopic:
mja, maar ook met 2 controllers/2 vmu/2 rumble/1 gun en stuk of 15 originele spellen? Zoeen heb ik vandaag aangeboden gekregen, en ik vind het wel redelijk eerlijk gezegd
nee ni zo nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
mmm echt raar , ik hoor hier overal tekorten aan cubes, maar hier stikt het ervan (uden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je die tekorten vooral ziet in grote steden. In die steden wonen veel mensen en er zijn, in verhouding tot kleine steden, weinig winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op zaterdag 01 juni 2002 14:56 schreef Vertex het volgende:
Ik denk dat je die tekorten vooral ziet in grote steden. In die steden wonen veel mensen en er zijn, in verhouding tot kleine steden, weinig winkels.
waarom wordt het dan niet wat beter verdeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, dat vraag ik me ook weleens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Omdat wij niet over de infrastructuur gaan en het nu weer over de Cube gaan hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Wie heeft Driven al gespeelt en hoe is die :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op zaterdag 01 juni 2002 15:33 schreef Copycat het volgende:
toch niet van die brakke film? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zaterdag 01 juni 2002 16:00 schreef robertos het volgende:

[..]

Geen idee!
Het is in elk geval een race game waarbij je met een F1/3-achtige bolide door steden raced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 01 juni 2002 16:00 schreef robertos het volgende:

[..]

YEP... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op zaterdag 01 juni 2002 15:33 schreef Copycat het volgende:
Moet je maar eens wat revieuws lezen.. dit spel ziet er echt niet uit.. en volgens mij is er nix aan ook.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Lylat Wars, blegh niet weer. Je zou hem haast alleen daarom al importeren.

Waverace Update 1 juni

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/wrgot_s.jpg

Mode: Time Attack | Difficulty: Hard | Course: Lost Temple Lagoon | Weather Conditions: Clear

1) WackyWes met 1:23.955 / 27.126 Bewijs
2) kaspur met 1:25.367 / 28.052
3) Zero00 met 1:25.543 / 27.925
4) Air met 1:27.234 / 27.119
5) Phydomir met 1:27.244 / 28.267
6) Fred_Perry met 1:29.214 / 29.657
7) robertos met 1:29.783 / 29.097
8) TekkenMaster met 1:30.722 / 29.056
9) iNSaNe-oNe met 1:31.277 / 29.226

Mode: Stunt | Difficulty: Normal | Course: Lost Temple Lagoon

1) kaspur met 20454 punten Bewijs
2) TekkenMaster met 20230 punten
3) GolbeZeromus met 13797 punten
5) Dark_Neve met 13411 punten
4) ThePriest met 12411 punten

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 09:37 schreef daFubar het volgende:
ik ga wederom offtopic, sorry mensen,
singleguy, kun je mij een mailtje sturen? fubar@exploitation.nl
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 01 juni 2002 14:31 schreef Vertex het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij Phantasy Star Online, is dat een soort van Final Fantasy of heel erg anders? En is het ook in je eentje te spelen, dus niet online? Het schijnt dat het spel erg verbeterd is t.o.v. de Dreamcast versie.
Ik heb wel een filmpje gezien en volgens mij is het rondlopen zoals Tomb Raider en dan met anderen tegen de computer vechten. Mij leek het in ieder geval superkicken en op de DC was het ook een hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op zaterdag 01 juni 2002 16:28 schreef D³ het volgende:

Waverace Update 1 juni
Op zondag 19 mei 2002 22:18 schreef kaspur het volgende:
1'23'912 / 0'27'245 \o/
probleem is alleen dat ik in de laatste ronde hard op me muil ging :/ dus het kan zeker nog een seconde sneller :(
:P

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Op zaterdag 01 juni 2002 16:28 schreef D³ het volgende:

1) WackyWes met 1:23.955 / 27.126 Bewijs
Nog ff wat sneller...
1:23.643 / 26.576 Bewijs :7
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.