=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op zaterdag 01 juni 2002 17:32 schreef WackyWes het volgende:

[..]

Nog ff wat sneller...
1:23.643 / 26.576 Bewijs :7
vant weekend waverace er maar weer ff in doen :P pvd

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 17:42 schreef kaspur het volgende:

[..]

vant weekend waverace er maar weer ff in doen :P pvd
Met dit weer?! Wacht er nou gewoon maar een paar daagjes mee :D

BTW... het kan zeker nog een ruime seconde sneller! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
al dat geweefrees... pfff...
t wordt echt tijd voor een adventure/rpg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~shapeone/waverace.jpg

Ik heb vanmiddag ook Waverace gekocht, en ik staat meteen op 1! Trouwens toevallig dat ik mijn ventje ook Wes heb genoemd.

Ik illustreer alleen even hoe makkelijk scores te faken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 18:25 schreef Vertex het volgende:
[afbeelding]

Ik heb vanmiddag ook Waverace gekocht, en ik staat meteen op 1! Trouwens toevallig dat ik mijn ventje ook Wes heb genoemd.

Ik illustreer alleen even hoe makkelijk scores te faken zijn.
lol 8-) moet ik ook is proberen :P

mwah, als je elkaar toch niet vertrouwt, dan is het ook een beetje dom om mee te doen.....

ik kom alleen zelf niet sneller als 1.39 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Hallo mensen!
Tijdje niet geweest in de GameCube topics, maar back again. Heb ondertussen Super Smash Bros Melee gekocht, maar ik snap 'm niet helemaal. Wil iemand effe uitleggen wat de structuur van 't spel is? Wanneer krijg je precies van die beeldjes enzo? En zijn de Classic en Adventure modes verschillend qua dingen die je kunt verdienen? Sorry voor de wat ruime vraag, maar ik kom er (ook met 't boekje) niet helemaal uit. 't Spel ziet er wel erg tof uit en de soundtrack van de eerste bonuslevel (die ballen kapot slaan) is subliem! Het ziet er wel kiddy uit, maar de funfactor is hoog. (zelfs als je 't niet snapt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou een beetje lang duren om dat allemaal te gaan uitleggen. Kijk anders hier even: www.gamefaqs.com, daar is alles over SSB:M te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook weer present

Was even een tijd zoet met werk en MaxPaynen :D

Mn Waverace tijd kom ik niet meer overheen.. tenzij ik misschien een 4daags trainingkamp ga doen.. maarja..
niet iedereen kan het geluk hebben een keer een perfecte race te rijden, toch WackyWes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 19:20 schreef ThePriest het volgende:
Hallo mensen!
Hey, lang niet gezien! ;)
Tijdje niet geweest in de GameCube topics, maar back again
We vergeven het je, niet weer doen he! :)
ondertussen Super Smash Bros Melee gekocht
Top spel! :)
Wil iemand effe uitleggen wat de structuur van 't spel is?
Sure, elkaar van een level afmeppen door elkaar zoveel mogelijk schade toe te brengen en dan een smash attack uitvoeren.
Wanneer krijg je precies van die beeldjes enzo?
Muntjes verzamelen en dan gokken in de lottery of de single player missies halen. Je kunt er o.a nieuwe levels mee unlocken.
En zijn de Classic en Adventure modes verschillend qua dingen die je kunt verdienen?
Ja, andere trofeeën per character.
Sorry voor de wat ruime vraag, maar ik kom er (ook met 't boekje) niet helemaal uit.
np.
't Spel ziet er wel erg tof uit en de soundtrack van de eerste bonuslevel (die ballen kapot slaan) is subliem!
Break the Target heerst :)
Het ziet er wel kiddy uit, maar de funfactor is hoog. (zelfs als je 't niet snapt) :)
Dat maakt het spel zo goed 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op zaterdag 01 juni 2002 20:16 schreef ds het volgende:

[..]

Hey, lang niet gezien! ;)
[..]
enz...
Hehe, ik voel me alweer helemaal thuis. Ik zal noooooit meer weglopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier mijn score dan :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dpatty/Time%20Attack.JPG

Ik vraag me trouwens toch af waar jullie die 2 seconden op pakken! Aub wat hints zoals welk weertype, shortcut en waar de turbo's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

oh je mag ook turbo's gebruiken??? :) dacht al dan kom ik wel erg tekort. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf het een moeilijk spel vinden waverace maar wel erg leuk.
Heb normal nog niet eens uitgespeeld haal de 4e dag nooit kut circuit dat city harbour :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSB:M is ook takkemoeilijk , maar elke dag wordt je beter en kan je dat ene level weer clearen . Zal wel hetzelfde zijn bij Wave Race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 01 juni 2002 23:35 schreef SilverBolt het volgende:
Blijf het een moeilijk spel vinden waverace maar wel erg leuk.
Heb normal nog niet eens uitgespeeld haal de 4e dag nooit kut circuit dat city harbour :(
Als je op de andere 3 gewoon eerste wordt heb je nergens last van, dan ga je toch wel door. Aspen Lake en Lost Temple Lagoon kun je met gemak (neem dit met een korreltje zout, want wace race is niet makkelijk) eerste worden. Arctic Bay op normal is ook niet zo moeilijk. Op hard vind ik em klote minder prettig, ben ik nu mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 22:47 schreef schnumi het volgende:
oh je mag ook turbo's gebruiken??? :) dacht al dan kom ik wel erg tekort. :P
Hehe, nee dat mag niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:52 schreef Glitch het volgende:

[..]

Als je op de andere 3 gewoon eerste wordt heb je nergens last van, dan ga je toch wel door. Aspen Lake en Lost Temple Lagoon kun je met gemak (neem dit met een korreltje zout, want wace race is niet makkelijk) eerste worden. Arctic Bay op normal is ook niet zo moeilijk. Op hard vind ik em klote minder prettig, ben ik nu mee bezig.
Ik vond ze allemaal wel goed te doen, ben er in een paar daagjes doorheen gecrosst.. als je er maar eenmaal een beetje feeling mee hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:03 schreef Air het volgende:

[..]

Hehe, nee dat mag niet >:)
Kdacht van wel toch ?
Maar naar ik hoor is Wave Race : Blue Storm echt een goed spel , wordt dus maandag m'n volgende GC aankoop samen met een 2e joypad . Is trouwens echt nul de botten verschil in prijs tussen kloon pad of Nintendo pad , en de kwaliteit van Nintendo pads zijn naar ik hoor veel beter dus dan liever 10€ meer geven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 00:06 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Kdacht van wel toch ?
Maar naar ik hoor is Wave Race : Blue Storm echt een goed spel , wordt dus maandag m'n volgende GC aankoop samen met een 2e joypad . Is trouwens echt nul de botten verschil in prijs tussen kloon pad of Nintendo pad , en de kwaliteit van Nintendo pads zijn naar ik hoor veel beter dus dan liever 10€ meer geven ...
Wave Race is goed maar niet schokkend IMHO. Best niet te moeilijk of makkelijk, ik denk dat het met meerderen eigenlijk pas echt lol word.. verder kunnen die stunts enzo me niet echt boeien dus dan ben je er na een tijdje wel op uitgekeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSB:M heb ik al , en dus wil ek nog een 2e spel want m'n broer zal wel effe moeten oefene eer SSBM echt fijn wordt tegen elkaar . Welk spel dan best nemen ?
Wave Race of XTREME G3 dacht ik aan , of Bloady Roar Primal Fury(was maar 40€ in de Makro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond waverees wel ok. Vond het na de tijden hier zetten niet zoveel meer aan. Had het de volgende dag al uit en die stunts raak je op een gegeven moment op uitgekeken ja. Dus heb ik het NA 10 dagen gespeeld te hebben geruild voor VS3. Ook niet echt een toppertje, maar goed, wel mooi spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
ik wil ook zo'n cube hebben :)
maar nou heb ik de gehele dag rondgelopen in leiden (ja daar woon ik)
maar nergens is dat ding te krijgen. ik ben in totaal bij 5 winkels geweest maar iedereen zij dat ik mooi pech had :(
alleen de free record shop kreeg er af en toe 1tje binnen.
kan iemand me vertellen hoe ik wel aan zo kubus kan komen?
en liefst nog uit mijn omgeving ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestel er gewoon een online:

www.dixons.nl
www.bartsmit.nl
www.e-site.nl
www.psxshop.nl
www.freerecordshop.nl
www.wehkamp.nl

Daar moet echt wel een winkel tussen zitten die er nog een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Zero00 het volgende:
Ik vond waverees wel ok. Vond het na de tijden hier zetten niet zoveel meer aan. Had het de volgende dag al uit en die stunts raak je op een gegeven moment op uitgekeken ja. Dus heb ik het NA 10 dagen gespeeld te hebben geruild voor VS3. Ook niet echt een toppertje, maar goed, wel mooi spel!
Wat is VS3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op zondag 02 juni 2002 01:10 schreef Zero00 het volgende:
Die tijden/stuntspoints neerzetten maak voor mij persoonlijk de houdbaarheid een stuk langer van waverace.
Op zondag 02 juni 2002 00:08 schreef Air het volgende:

[..]

Wave Race is goed maar niet schokkend IMHO. Best niet te moeilijk of makkelijk, ik denk dat het met meerderen eigenlijk pas echt lol word.. verder kunnen die stunts enzo me niet echt boeien dus dan ben je er na een tijdje wel op uitgekeken..
Waverace is idd niet echt schokkend te noemen, zeker niet als je de n64 versie kent die imo eigenlijk beter is dan deze versie, de gfx een beetje opgepoetst en de handling iets aangepast. Het is nog steeds een goed spel maar om waverace op de n64 overtreffen was moeilijk

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em nooit op de N64 gespeeld . M'n broer had eentje met : mario ,Lylat Wars en San Francisco Rush(VET SPEL) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zondag 02 juni 2002 00:12 schreef real_raichu70 het volgende:
SSB:M heb ik al , en dus wil ek nog een 2e spel want m'n broer zal wel effe moeten oefene eer SSBM echt fijn wordt tegen elkaar . Welk spel dan best nemen ?
Wave Race of XTREME G3 dacht ik aan , of Bloady Roar Primal Fury(was maar 40€ in de Makro)
Als je Bloady Roar 2 al op de PSX hebt is deze toch niet echt op de moeite waard.De gameplay is naar mijn mening zelf is trager en dat vind ik eigelijk ook minder

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Bloady Roar 2 op de PSX gespeeld , vond em wel vet . Gameplay was toen al niet echt snel . Mag ook wel eens wat minder snel , van Super Smash Bros wordt je soms gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat Zelda screens van Gamespot:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/e32002/gamecube/zelda/zelda_0524_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/e32002/gamecube/zelda/zelda_0524_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/e32002/gamecube/zelda/zelda_0524_screen003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/e32002/gamecube/zelda/zelda_0524_screen004.jpg

Ik moet zeggen dat die screens er erg goed uitzien. Waarom komt Europa nou altijd als laatste aan de beurt!? :(

edit:
Eventjes de eerste 2 screens verwijderd, want die verneukte de layout. Als je de screens toch wilt zien, kun je hier beneden, in het quote vakje, op de eerste twee [Afbeelding] links klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 08:39 schreef Vertex het volgende:
Hier nog wat Zelda screens van Gamespot:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moet zeggen dat die screens er erg goed uitzien. Waarom komt Europa nou altijd als laatste aan de beurt!? :(
tv ziet er ook wel lekker uit :P :)

mja, wel stom ja, europa als laatste mede door die stomme fransen en duitsen enzo :( als ze hem niet willen in engels, dan toch lekker niet?? :) En waarom hebben wij eigenlijk PAL en de rest allemaal NTSC? (frankrijk weer wat anders :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook niet normaal dat Europa in de gamesmarkt niet echt serieus wordt genomen. Het is naar mijn idee echt stom dat ze dit doen, want ze zouden veel meer winst maken als ze Europa ook eens wat releases geven. Waarom altijd Japan & Amerika eerst? Of breng de spellen eerst in Japan uit (ze moeten toch even kijken of een spel aanslaat) en daarna in Amerika & Europa gelijktijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 01:30 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Wat is VS3 ?
Virtua Striker 3. Een voetbalspel van SEGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maar mag je nou wel turbo's of geen turbo's gebruiken bij wave race???? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Op zondag 02 juni 2002 09:04 schreef Vertex het volgende:
Ik vind het ook niet normaal dat Europa in de gamesmarkt niet echt serieus wordt genomen. Het is naar mijn idee echt stom dat ze dit doen, want ze zouden veel meer winst maken als ze Europa ook eens wat releases geven. Waarom altijd Japan & Amerika eerst? Of breng de spellen eerst in Japan uit (ze moeten toch even kijken of een spel aanslaat) en daarna in Amerika & Europa gelijktijdig.
Tis wel jamemr ja. Maar dat is ook de reden dat ik zeker die AR ga halen zodat ik al in feb. 2002 Zelda kan spelen. Ik heb dus echt geen zin om dan nog es 4 maanden te wachten...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een Europese release lijst voor het komende half jaar? Op Nintendo.nl staat er een, maar is die wel compleet? Er staan maar 25 spellen op ofzo, en daarvan zijn de meeste niet boeiend (Barbie Explorer 2, Garfield, Scooby Doo, om maar wat te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 09:14 schreef schnumi het volgende:
maar mag je nou wel turbo's of geen turbo's gebruiken bij wave race???? :)
Lijkt me wel he :D :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir, dat ding was ik eigenlijk helemaal vergeten. Jij hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/LomuLomu/worship.gif.

Nu we het toch over dat ding hebben, dit lees ik net op psxshop.nl:
The PAL GameCube Freeloader will be the first machine to be able to play all region games. Yes, it will be able to play USA / JAP / UK PAL games. How? Action Replay will release an adaptor to allow the european machine to play original imports. urly june
Hier spreken ze van een adaptor. Wel vreemd, want ik heb altijd begrepen dat het gewoon een CDtje was. Zou het overigens wel beter vinden als je dat ding gewoon in een memory card slot kan steken, dan hoef je niet te swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Waneer komt die AR uit dan :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat begin juni, maar dat zal wel weer later worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

Misschien dan ik dan vast RE ga bestellen

Ik las hier ergens dat er een site was in Canada waar je geen verzendkosten hoeft te betalen?

Iemand een iedee welke dat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zondag 02 juni 2002 09:21 schreef Vertex het volgende:
Heeft iemand een Europese release lijst voor het komende half jaar? Op Nintendo.nl staat er een, maar is die wel compleet? Er staan maar 25 spellen op ofzo, en daarvan zijn de meeste niet boeiend (Barbie Explorer 2, Garfield, Scooby Doo, om maar wat te noemen).
Juni

Pikmin 14 juni
Virtua Striker 3
James Bond 007 Agent Under Fire
F1 2002 01 juni
Spider-Man The Movie 07 juni
Lost Kingdoms 28 juni
Red Card Soccer 28 juni
Spy Hunter 28 juni
ZooCube 29 juni
Soul Fighter
The Flintstones in Viva Rock Vegas
Woody Woodpecker

Juli

Top Gun Combat Zones 12 juli
Smugglers Run: Warzones 26 juli
Hidden Invasion

Augustus

Chris Edwards Aggressive Inline
Freekstyle
Mat Hoffmans Pro BMX 2
Need For Speed Hot Pursuit 2

September

Resident Evil
Eggo Mania
MX Superfly
Evolution World/NEO
Pro Rally 2001
The Sum of All Fears
Time Splitters 2
The Last Ninja
Turok Evolution
Barbarian
Kelly Slater Pro Surfer
Gauntlet Dark Legacy
Gravity Games BMX
Die Hard Vendetta

Oktober

Super Mario Sunshine
Eternal Darkness
Rally Championship
Race of Champions
X-Man Next Dimension
Rocky
Rocket Power Beach Bandits
Tetris World
Disneys Donald Duck Who is PK?
Barbie Time Traveller

November

Star Fox Adventures
Tony Hawks Pro Skater 4
Dave Mirra Freestyle BMX 3
Vexx
Minority Report
Batman - Dark Tomorrow
Rolling
Twin Caliber
Conflict: Desert Storm
Futurama
Robotech Battlecry
Dragons Lair 3D
Hot Wheels Velocity X
Jimmy Neutron Boy Genius
Rugrats Royal Ransom
Scooby Doo: Night of 100 Frights
Rayman 3
Butt Ugly Martians Zoom or Doom

December

Metroid Prime
Groove Rider
Animaniacs - The Great Edgar Hunt
Halloween
Ghost Recon
Garfield
Kaan
Defender
Freeky Flyers
Mortal Kombat Deadly Alliance
NHL Hitz 2003

bron: http://www.cubezone.nl/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dus F1 2002 is al uit????? *D beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Starfox pas november :(

Ik zit met een probleempje met SSB:M

Ik heb maar tot event 29 en heb ze alemaal al gehaald maar ik krijg geen nieuwe.
Heb ik daar een speciaal figuur ofzo voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

MK Deadly Alliance wordt AB-SO-LUUT mine! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
nou ik heb mijn cubie in bestelling staan, moet hem over 2 dagen binnen krijgen :9
maar ik heb alleen de cube via het i-net besteld, moet ik nog meer dingen hebben behalve een spel natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die release lijst klopt echt niet
ik heb laatst proberen f1 2002 ergens te bestellen maar tegen mij zeiden ze 28 juli
heb t zelf zien staan in hun computer die gelinkt is met groothandel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op zondag 02 juni 2002 12:02 schreef johnny.xxx het volgende:
nou ik heb mijn cubie in bestelling staan, moet hem over 2 dagen binnen krijgen :9
maar ik heb alleen de cube via het i-net besteld, moet ik nog meer dingen hebben behalve een spel natuurlijk?
een memorykaartje is wel erg aan te bevelen... en een of meer controllers, maar die had je vast zelf ook al verzonnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Voor wie er op zit te wachten:

Afbeeldingslocatie: http://www.4at2.com/email_domains/nio/0142/images/mario.jpg
Yoshi Speelbaar!!!!

'k Heb geen idee of deze al is langs geweest aangezien ik niet zoveel zin heb om 4000+ posts door te spitten, maar ik wou hem toch wel ff delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
ok, das dan 1 mem kaartje, en welk spelletje MOET ik echt hebben, ik heb sonic al gereserveerd (moet echt want ik hou van dat beesje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zondag 02 juni 2002 09:51 schreef Vertex het volgende:
Hier spreken ze van een adaptor. Wel vreemd, want ik heb altijd begrepen dat het gewoon een CDtje was. Zou het overigens wel beter vinden als je dat ding gewoon in een memory card slot kan steken, dan hoef je niet te swappen.
Waarschijnlijk zal je die in de serial port ofzow moeten steken. Daarna booten met een PAL spel en daarna het spel verwisselen. Tenminste. Zo werkt het met de adapter die ik heb voor m'n psx

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Smash Bros Melee KICKT ASS :)
Wave Race Blue Storm en Rogue Leader wordt mij hier ook erg aangeraden , kdenk dak Weef Rees en een 2e joypad haal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weet iemand de definitieve release date van f1 2002 voor de cube?
op de ene site staat 14 juni, dan weer 11 juni, dan 28 juli...
argh ik MOET een F1 spel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 01:23 schreef Vertex het volgende:
Bestel er gewoon een online:

..

Daar moet echt wel een winkel tussen zitten die er nog een heeft.
Probleem is dat die ook niet altijd eerlijk zijn. Ik had 'm eerst bij freerecordshop besteld, stond een levertijd van 2 dagen. Maar ze konden 'm na 3 weken nog niet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 11:56 schreef SilverBolt het volgende:
Damn Starfox pas november :(

Ik zit met een probleempje met SSB:M

Ik heb maar tot event 29 en heb ze alemaal al gehaald maar ik krijg geen nieuwe.
Heb ik daar een speciaal figuur ofzo voor nodig ?
Luigi, Young Link en Falco unlocken.
Voor wie er op zit te wachten:
[afbeelding]
Yoshi Speelbaar!!!!

'k Heb geen idee of deze al is langs geweest aangezien ik niet zoveel zin heb om 4000+ posts door te spitten, maar ik wou hem toch wel ff delen.
OMG!

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n01/n64/software/nus_p_nalj/smash/flash/0222/ending_adv/yoshi_360.jpg

Yoshi speelbaar, in SSBM! ;)
ok, das dan 1 mem kaartje, en welk spelletje MOET ik echt hebben, ik heb sonic al gereserveerd (moet echt want ik hou van dat beesje).
100% zeker SSBM --> mem. card, 3 controllers extra, 3 vrienden erbij + veel bier = FUN FUN en nog eens FUN!

andere aanraders: Star Wars RL als je ervan houdt.
Waverace als je van racen houdt.
En binnenkort Pikmin, een strategie game.
De rest is niet bijzonder imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 12:16 schreef johnny.xxx het volgende:
Absoluut SSB:M absolute aanrader.
Wel minimaal 1 extra controller bij bestellen gamen met 3-4 man rocks.
En waverace is ook wel een mooi spel alleen een beetje moeilijk naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op zondag 02 juni 2002 13:30 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

Absoluut SSB:M absolute aanrader.
Wel minimaal 1 extra controller bij bestellen gamen met 3-4 man rocks.
En waverace is ook wel een mooi spel alleen een beetje moeilijk naar mijn mening.
Moeilijk is juist een pluspunt naar mijn mening. Komt de houdbaarheid van het spel alleen maar ten goede.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 13:39 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Moeilijk is juist een pluspunt naar mijn mening. Komt de houdbaarheid van het spel alleen maar ten goede.
waverace zit op hogere niveau's juist tegen het frustrerende aan en daar houd ik persoonlijk niet zo van een beetje uitdaging ok maar in waverace is de AI wel erg goed 1 keer een klein foutje en je kunt alweer overniew beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Voor degene die denken dat ze kogels te kort komen bij Resident Evil, don't wurry.

If you can't beat them, cheat >:)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/re45.jpg

En hier nog wat screenies van Jill's nieuwe outfit :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/re46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/re47.jpg

:9

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Op zondag 02 juni 2002 14:40 schreef elroy het volgende:
Voor degene die denken dat ze kogels te kort komen bij Resident Evil, don't wurry.

If you can't beat them, cheat >:)

[afbeelding]

En hier nog wat screenies van Jill's nieuwe outfit :

[afbeelding]
[afbeelding]

:9
Ok ok, das leuk.. zoveel kogels en geweren.. >:) Maar ik hoop dat je toch niet heel 't spel zo uitspeelt.. :? Want anders is er dus echt geen hol meer aan.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op zondag 02 juni 2002 14:43 schreef blakez het volgende:

[..]

Ok ok, das leuk.. zoveel kogels en geweren.. >:) Maar ik hoop dat je toch niet heel 't spel zo uitspeelt.. :? Want anders is er dus echt geen hol meer aan.. |:(
Nee, ik heb hem al uitgespeeld (zonder vals te spelen) en nu probeer ik hem snel uit te spelen om speciale dingen te krijgen enzo.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens ik ben van plan om nba courtside 2002 te halen maar wanneer komt nba2k (van sega) uit??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

elroy

waar heb jij die spel gehaald???

Heb je misschien een URL voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op zondag 02 juni 2002 14:58 schreef ken het volgende:
elroy

waar heb jij die spel gehaald???

Heb je misschien een URL voor mij :)
Oh dat mag je best wel weten hoor : Hier

Dit is natuurlijk wel de US versie

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken

ken

ok thanx :)

Ik hoop dat die AR snel verkrijgbaar is

dan kan ik ook genieten van deze gave spel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damn nu is het officieel:
Lylat Wars Adventure: Dinosaur Planet |:(

LWA:DP sucks... we want SFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, elroy hoeft niet te w88 tot het spel hier uitkomt. Zijn Cube is al gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zondag 02 juni 2002 15:39 schreef Phusebox het volgende:
damn nu is het officieel:
Lylat Wars Adventure: Dinosaur Planet |:(

LWA:DP sucks... we want SFA
Bleh... dat zuigt... importeren dan maar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat boeit die titel nou? Als die game maar zo snel mogelijk hier komt.

Oh ja btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dpatty/Time%20Attack.JPG

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22:03
Op zondag 02 juni 2002 16:11 schreef D.Patty het volgende:
Wat boeit die titel nou? Als die game maar zo snel mogelijk hier komt.

Oh ja btw

[afbeelding]

:)
Je moet het weer wel op sunny zetten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Behalve die Waverace-competitie in deze topics, is het misschien tijd voor een tweede competitie? Bijvoorbeeld het zandzakken meppen uit SSBM? Als er meer mensen zin in hebben, ik heb net even een beginnetje gemaakt, heb nog 4 fighters niet unlocked, en zo maar wat geprobeerd. Mijn totaal is 199.1 meter, met als topper Donkey Kong met 44.5m. Maar misschien stelt dit wel niets voor allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, dat zuigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 02 juni 2002 17:21 schreef ThePriest het volgende:
Behalve die Waverace-competitie in deze topics, is het misschien tijd voor een tweede competitie? Bijvoorbeeld het zandzakken meppen uit SSBM? Als er meer mensen zin in hebben, ik heb net even een beginnetje gemaakt, heb nog 4 fighters niet unlocked, en zo maar wat geprobeerd. Mijn totaal is 199.1 meter, met als topper Donkey Kong met 44.5m. Maar misschien stelt dit wel niets voor allemaal. :)
Ik zit op 303 meter met Gannondorf. Ik heb ook zo'n zandzak trofee gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op zondag 02 juni 2002 17:21 schreef ThePriest het volgende:
OK daar doe ik aan mee effe kijken wat mijn score ook al weer was

Met Roy 740.8
Totale score : 10746.8

>:)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL, 24 meter is geloof ik mijn record, was met bowser.

100 man melee is me ook nog niet gelukt :( 70 KO is het hoogste dat ik kan halen (link/bowser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snap echt geen zak van dat zandzakken gebeuren
(wel toepasselijk overigens)
verder als 20-30 meter ben ik nog niet gekomen
maar ja
het enige wat ik met ssbm doe is op A rammen, de rest... pff het zal wel, kan er geen logica in ontdekken
dus met special moves zul je vast verder kunnen komen maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op zondag 02 juni 2002 17:23 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

Ik zit op 303 meter met Gannondorf. Ik heb ook zo'n zandzak trofee gekregen.
What the f..??? 300 meter met een mannetje? Ik moet vrees ik effe het spel eerst gaan verder spelen, want die gozer wil ik ook unlocken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:53

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik vind de naam "Lylat wars Adventure: Dinosaur Planet" niet ect aanspreken? Waar heb je dat vandaan?
"Star Fox Adventure" of "Pinosaur Planet" klinken toch veel beter?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet die zandzak eerst een beetje verrot schoppen, dus zo'n 80% en dan met de knuppel moet je een smashmove er tegenaan doen, gegarandeerd 350+ meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 02 juni 2002 17:42 schreef foxFX het volgende:
je moet die zandzak eerst een beetje verrot schoppen, dus zo'n 80% en dan met de knuppel moet je een smashmove er tegenaan doen, gegarandeerd 350+ meter.
Ik snap helemaal niet hoe je met die knuppel moet slaan. Ik gebruik hem daarom ook nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Hé het was een goed idee om Ganondorf te gebruiken :)
Nieuwe score : 855.3
Totaal : 11338.7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zondag 02 juni 2002 17:42 schreef foxFX het volgende:
80% in 8 seconden ofzo?
hoe doe je dat dan? meeste wat ik haal is 15% ofzo

i'd better stick to racing games
dit soort spellen kan ik echt geen zak van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind yoshi hier het handigste voor, met z'n naarbeneden + A move dat ie in de lucht schopt.
En met die knuppel hard slaan, moet je als het ware tikken met de controlstick en tegelijkertijd op A drukken, hetzelfde als een smashmove. Moet je maar eens how to play filmpje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Waar slaat het trouwens op dat wanneer je aan het vechten bent met multiplayer, je dan ineens je naam van je mannetje hoort roepen schreeuwen???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

dat hoor ja als je aan het winnen bent en dan is het publiek je aan het toejuigen

''gaaaaaaanooondoooorf''
hahah zijn dat die
zombies uit OOT

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

JAAA hoor... ik zie NU pas dat er een honkbalknuppel staat! :) Maaruh, wat heeft dat voor zin? Sla je dan veel harder? In dat geval doe ik vast nog iets verkeerd. Moet je die zak eerst in de lucht gooien ofzo? What the heck? Ik dacht dat ik stoer was met die 44.5 meter, maar goed... :(

edit:

WAT? Het is me nu per ongeluk een keer gelukt (met Link nog wel), opeens grijpt hij die stick en ramt zoals het hoort waarschijnlijk, 150 meter ofzo. Maar HOE moet dat? Welke knoppen-combo. De handleiding is vaag wat dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon smashen, wat ook in de handleiding en in de how to play filmpje staat. Zo kan je tijdens het spelen ook makkelijk mannetjes uit de arena meppen.
En smashen is als het ware tikken met de stick en dan a indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
dit soort tips zijn wel superhandig!

trouwens, hoe moet iemand in godsnaam weten hoe je ventjes unlockt als je het niet van iemand anders hoort?

ik bedoel, luigi unlocken kan dus alleen maar door op die twee seconden het level te halen, maar hoe moet je dat weten zonder gamefaqs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Home Run contest: 333.6 m 8-).

Just letting you know.

Ik weet dat iemand hier ongeveer 370 meter heeft, dus dat ga ik ff overtreffen. Hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:14 schreef daFubar het volgende:
trouwens, hoe moet iemand in godsnaam weten hoe je ventjes unlockt als je het niet van iemand anders hoort?

ik bedoel, luigi unlocken kan dus alleen maar door op die twee seconden het level te halen, maar hoe moet je dat weten zonder gamefaqs ofzo?
Ja, dat vraag ik me nou ook af! Haal al me tips uit dit topic, anders zou ik et ook niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Op vrijdag 31 mei 2002 20:10 schreef D³ het volgende:
Mooi, nu deel 4 dicht is kon ik ook daar mijn script op los laten wat de topics doorloopt en automagisch een mooi lijstje met wat leuke getallen uitpoept, ziehier het resultaat :P

* RareGast van Het Grote GameCube Topic delen 1, 2, 3 en 4 *
O nee.. wat een informatie. Als ik in de top 20 moet komen moet ik dag en nacht gaan posten... ;)

Maar het is een leuk lijstje.

Zijn jullie van het weekeinde niet buiten geweest. Ik kijk even een weekendje niet. en moet nog door 8 pagina's worstellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Op vrijdag 31 mei 2002 21:12 schreef Glitch het volgende:

[..]

Dacht ik dus hier ook. Ging ik gister naar de winkels om em te halen, bleken et allemaal lege dozen te zijn :D
Uiteindelijk in de laatste winkel die em zou kunnen hebben succes.
Misschien weten jullie het al. Maar morgen zouden er weer nieuwe komen. Gelukkig heb ik er 1 besteld in Middelburg. Dus hoef ik me geen zorgen te maken. Hoop ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ha, ik was een beetje aan het internetten, kwam ik dit plaatje tegen :

Afbeeldingslocatie: http://insidermedia.ign.com/insider/image/hyruletimes_satanLink.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ff een vraagje aan THPS3 owners:

ergeren jullie je niet verschrikkelijk aan de laadtijden van die memcard of ligt dat aan de third party oorsrong van die kaart dat het saven zo lang duurt???

dit vraag ik omdat ik sinds vandaag dit spel heb en toen er iemand lang kwam die de X-flop versie heeft was me aan het uitlachen omdat het saven zo lang duurde (quote: Zo zo toch maar een xbox kopen he! dan ben je binnen 1 sec klaar.
damn nog niet klaar???hahahah'' ) :( :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 09:42
Op vrijdag 31 mei 2002 22:51 schreef blakez het volgende:
Ok, ik ben dus even bezig geweest met het verzamelen van informatie over wie allemaal een gamecube heeft en welke spellen die erbij heeft.. er zijn er vast nog een heleboel die ik ben vergeten en de informatie is natuurlijk ook nog niet compleet.. maar je moet maar eens hier een kijkje nemen.. (gewoon text, maar er wordt aan gewerkt) :) als je jezelf er bij wilt zien of iets toe wil voegen moet je maar een email sturen naar het adres op die site..
Hehe is wel een leuk id. Maar dan moet het wel werken ;), je website werkt niet echt 100% ik zie wel een lijstje met mensen, maar geen spellen die ze hebben. Verder wil ik me wel opgeven maar waar is het e-mail adres gebleven?

Alvast suc6 met het verbeteren van je site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op zondag 02 juni 2002 22:05 schreef TeTsUo2000 het volgende:

[..]

Hehe is wel een leuk id. Maar dan moet het wel werken ;), je website werkt niet echt 100% ik zie wel een lijstje met mensen, maar geen spellen die ze hebben. Verder wil ik me wel opgeven maar waar is het e-mail adres gebleven?

Alvast suc6 met het verbeteren van je site :)
Ja ik ben bezig, maar 't lukt me nog niet echt.. ben niet zo'n kei in websites bouwen :) Nu staat de oude site er weer op (inclusief email adres).. Zat zelf te denken aan een site waar iedereen op staat die een gamecube heeft en welke spellen die erbij heeft en welke assecoires etc.. 'k Weet niet of hier veel interesse voor is, want anders dan doe ik het niet natuurlijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zet mij er ook maar bij:
NGC avec deux controllers (1 orange)
avec les jeux: ISS2, Burnout, SSB:M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke met een NGC met

2controllers
Super Smash Bros en Wave Race Blue Storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik
2 controllers
monkey ball
SSB:M
Waverace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

en mij en mij en mij!! :) (duh)
als je 't echt wilt weten, 1gc, 1controller, 1gbalink (lekker nutteloos so far), 1x waverace, 1x bloody roar, 1x iss, 1x ssbm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op zondag 02 juni 2002 23:06 schreef ThePriest het volgende:
en mij en mij en mij!! :) (duh)
als je 't echt wilt weten, 1gc, 1controller, 1gbalink (lekker nutteloos so far), 1x waverace, 1x bloody roar, 1x iss, 1x ssbm
't Is alleen maar om een beetje te kunnen vergelijken wie wat heeft en dergelijke.. maar als je 't echt niet interressant vind dan zet ik je er niet bij hoor!!! >:)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.