=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Op zondag 02 juni 2002 23:11 schreef blakez het volgende:

[..]

't Is alleen maar om een beetje te kunnen vergelijken wie wat heeft en dergelijke.. maar als je 't echt niet interressant vind dan zet ik je er niet bij hoor!!! >:)
Ok. Dat laatste dan maar. :) Als jij een complete lijst wilt mag je mij er met alle plezier bijzetten, maar ik zal niet slechter slapen vanacht als ik er niet bij kom te staan. De bal ligt bij jou, Jaap! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Heeft dat "schietspel" op het eind van SSBM eigenlijk nog nut of is het gewoon voor de fun.

Lijstje:
NGC zwart
2 contr. zwart
1 memorycard trust (is niet langzaam BTW)
Luigi's Mansion
Wave Race
Star Wars
SSBM

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een GBA Link als ie toch loos is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

CG Paars
2 conttrollers
Memorykaart
Luigi Mension
SMB
Wave Racer
Virtual Soccer 3 :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op zondag 02 juni 2002 23:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Waarom een GBA Link als ie toch loos is
Ja was een domme inkoop-actie van mij. I know. Ik dacht dat je dan hoe dan ook je GBA als controller kon gebruiken. Maar er komt vast wel een dag dat ik 'm ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 09:42
Ik weet niet of iedereen, die nu lijstjes in het forum aan het neerzetten zijn met al hun spellen, het in de gaten hebben maar het is de bedoeling dat je de lijst naar Blakez mailt...

de site van Blakez inclusief e-mail adres :)

Anders wordt het een zooitje in deze thread plus Blakez moet alle pagina's gaan doorzoeken voor verloren lijstjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Mijn lijstje

Hardware :

Panasonic GameCube Q
2 controllers (paars, grijs)
2 Memory cards

Spellen :

Sonic Adventure 2 Battle
Tony Hawk Pro Skater 3
Super Smash Bros. Melee
Resident Evil
Waverace Bluestorm

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Op zondag 02 juni 2002 23:16 schreef Copycat het volgende:
Heeft dat "schietspel" op het eind van SSBM eigenlijk nog nut of is het gewoon voor de fun.
Voor de fun..

Ik druk ook altijd gelijk op start :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op maandag 03 juni 2002 08:11 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Voor de fun..

Ik druk ook altijd gelijk op start :P
KUN je Miyamoto een keer verrot schieten, doe je het niet!! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

367.8 meter met Dr. Mario.

Wat hebben jullie ondertussen voor scores?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 23:50 schreef elroy het volgende:
Mijn lijstje

Hardware :

Panasonic GameCube Q
2 controllers (paars, grijs)
2 Memory cards

Spellen :

Sonic Adventure 2 Battle
Tony Hawk Pro Skater 3
Super Smash Bros. Melee
Resident Evil
Waverace Bluestorm
Elroy, die Panasonic cube komt niet europa. En als je hem importeerd heeft ie natuurlijk niet onze pal-standaard...

Dus hoe ga je het doen? Amerikaanse tv ofzo? lol

Neem ook Super Monkey Ball een van de allerbeste spellen voor de mighty Cube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:41 schreef muaddib het volgende:

[..]

Elroy, die Panasonic cube komt niet europa. En als je hem importeerd heeft ie natuurlijk niet onze pal-standaard...

Dus hoe ga je het doen? Amerikaanse tv ofzo? lol

Neem ook Super Monkey Ball een van de allerbeste spellen voor de mighty Cube!
Uhm... het lijstje gaat over Gamecube stuff die je momenteel in bezit hebt. Dus hij heeft al 't genoemde al! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand al op de eternal darkness site geweest?
zit echt goed in elkaar, en volgens mij wil nintendo echt graag dat dit product een succes wordt om eindelijk eens een beetje van dat kiddy imago af te komen (dat hoeft natuurlijk alleen maar bij die mensen die denken dat nintendo kiddy is, gewoon omdat ze niet verder kijken dan leuke kleurtjes)

Eternal Darkness Site

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey peepz,

Ik wil iedereen waarschuwen geen 3rd party controllers te kopen de mijne is na 2 weken al stuk gegaan. Ik ben niet eens terug gegaan om te klagen of voor een tegoedbon zo mad was ik, dus heb ik maar een nieuwe Nintendo controller gekocht en tegelijk Burnout...maar deze ga ik weer ruilen want Burnout heb ik 2 dagen al uitgespeeld...wie weet of dat wel kan bij FRS , ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 11:27 schreef playa het volgende:
Hey peepz,

Ik wil iedereen waarschuwen geen 3rd party controllers te kopen de mijne is na 2 weken al stuk gegaan. Ik ben niet eens terug gegaan om te klagen of voor een tegoedbon zo mad was ik, dus heb ik maar een nieuwe Nintendo controller gekocht en tegelijk Burnout...maar deze ga ik weer ruilen want Burnout heb ik 2 dagen al uitgespeeld...wie weet of dat wel kan bij FRS , ruilen??
Yep, bij mijn FRS wel teminste. Pas na 10 dagen geruild >:)
Gezegd dat het een cadeau was en dat ik die al had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bij de nedgame kan je hem wel inruilen voor ong €21 en dan gewoon wat bijleggen voor een nieuw spel. trouwens hier mijn lijstje. :)

Hardware:
Gamecube Zwart
2 controllers Zwart
Memorycard (nintendo)

Spellen:
Wave Race: Blue Storm.
Super Smash Bros Melee.
Star Wars.

:)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

playa, had jij ook een Free Record Shop controller? Die was bij mij na 2 weken kapot. Die analoog stick was lam geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 11:43 schreef Vertex het volgende:
playa, had jij ook een Free Record Shop controller? Die was bij mij na 2 weken kapot. Die analoog stick was lam geworden.
same here! Stick wijkt af naar rechts. ingeruild voor orig. met 15 euro bijbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook gedaan. Eerst deden ze een beetje moeilijk, maar later mocht ik hem toch omruilen voor een originele + 15 euro bijbetaling. Trouwens vreemd dat iedereen die afwijking naar rechts heeft, dat had ik ook. Ik kon gewoon niet meer normaal spelen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:38
denk dat ik mijn free controller ook ga proberen om te ruilen bij de frs. de analoge stick is gewoon super onnauwkeurig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wie heeft er een up to date release lijst van europa???? :) wil namelijk weten wat ons deze maand te wachten staat. :) pikimin weet ik.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 12:16 schreef Vertex het volgende:
Dat heb ik ook gedaan. Eerst deden ze een beetje moeilijk, maar later mocht ik hem toch omruilen voor een originele + 15 euro bijbetaling. Trouwens vreemd dat iedereen die afwijking naar rechts heeft, dat had ik ook. Ik kon gewoon niet meer normaal spelen met dat ding.
Ik denk dat veel GT line controllers dit hebben. Jij bent de 4e al die het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
verbaasd me eigenlijk weinig, ze voelen ook aan als goedkope prut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb even een mailtje gestuurd naar info@freerecordshop.nl en wacht op een antwoord. Ik hoop binnenkort antwoord van ze te ontvangen. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
het lukt mij trouwens niet om luigi te unlocken. ik speel op very easy. ik zie bij de 2e stage luigi mario weg kicken. speel 'm uit zonder continue's, maar wordt niet uigedaagd????

iemand een idee (heb het ook al met mario geprobeerd, en de laatste keer was met young link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer easy eens. Ik had bij net als jouw hetzelfde, maar toen ik easy deed kreeg ik em wel. Weet niet of ik ertussenin was speciaal gedaan heb, maar het is het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 13:46 schreef DarkChylde het volgende:
het lukt mij trouwens niet om luigi te unlocken. ik speel op very easy. ik zie bij de 2e stage luigi mario weg kicken. speel 'm uit zonder continue's, maar wordt niet uigedaagd????

iemand een idee (heb het ook al met mario geprobeerd, en de laatste keer was met young link)
Beetje vaag, want ik had Luigi wel op deze manier gehaald en een vriend van me weer niet...

Maar goed, waren we laatst Special Melee aan 't spelen, Invisible mode, wordt het beeld tijdens het spelen ineens helemaal zwart!!! Gelukkig werd 't na een paar seconden weer normaal... heeft iemand dit ook 's meegemaakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook weleens gehad. Ik deed het precies zoals het moest, maar ik kreeg hem niet aan het eind. Later heb ik het nog een keer geprobeerd, precies dezelfde manier, en toen kreeg ik hem wel. Waar het precies aan lag weet ik niet, maar ik weet wel dat ik die 2e keer Link als character koos. Misschien kun je hem alleen met bepaalde characters unlocken.

WackyWes, ja ik heb dat ook weleens gehad. Er is een pokemon die dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 14:14 schreef WackyWes het volgende:

[..]

Beetje vaag, want ik had Luigi wel op deze manier gehaald en een vriend van me weer niet...

Maar goed, waren we laatst Special Melee aan 't spelen, Invisible mode, wordt het beeld tijdens het spelen ineens helemaal zwart!!! Gelukkig werd 't na een paar seconden weer normaal... heeft iemand dit ook 's meegemaakt :?
Yup, ik schrok me ook rot toen dit bij mij gebeurde :)
Wel supertof! Wat blijkt nu, 1 van jullie heeft een pokeball met Togepi (je weet wel, die irritante pokemon van Misty) gegooid. Resultaat: zwart scherm :)

edit: gebeurt niet altijd trouwens.. Kans is klein dat het scherm zwart wordt. Net zoals die waterpokemon (die misty ook heeft.. die doet ook niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 14:24 schreef ds het volgende:

[..]

Yup, ik schrok me ook rot toen dit bij mij gebeurde :)
Wel supertof! Wat blijkt nu, 1 van jullie heeft een pokeball met Togepi (je weet wel, die irritante pokemon van Misty) gegooid. Resultaat: zwart scherm :)
Is dat zo? ik heb em vaak gezien, dan maakt ie zo een togepi geluidje maar er gebeurd verder niet veel. Ook geen zwart scherm hoor. Alleen bij 4 multiplay mayb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
door togepi heb ik event 27 alweer niet gehaald, er stond nog een metal samus. light out... en viel er vanaf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 14:20 schreef Vertex het volgende:

WackyWes, ja ik heb dat ook weleens gehad. Er is een pokemon die dat doet.
Aha... kijk, nou weet ik wat de oorzaak is! Thnx! Vanmiddag na stage weer snel verder spelen... hopelijk eindeluk die Miewtoe Pokemon halen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 10:15 schreef WackyWes het volgende:

[..]

Uhm... het lijstje gaat over Gamecube stuff die je momenteel in bezit hebt. Dus hij heeft al 't genoemde al! :D
Okay, oops. Maar mijn vraag blijft. Een amerikaanse tv of een verloopstekker voor de Q-Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
doet bij jullie die eternal darkness site het ook al niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ok wanneer komt F1 2002 uit op de cube???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Op maandag 03 juni 2002 14:36 schreef muaddib het volgende:
Okay, oops. Maar mijn vraag blijft. Een amerikaanse tv of een verloopstekker voor de Q-Cube?
de meeste (goede) tv's kunnen gewoon ntsc weergeven als het over de scart binnen komt...

dus waarschijnlijk gebruikt hij scart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op maandag 03 juni 2002 14:38 schreef daFubar het volgende:
doet bij jullie die eternal darkness site het ook al niet?
vanmorgen deed ie het
nu ook niet bij mij... misschien server plat, of update bezig; of te druk bezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 14:54 schreef DarkChylde het volgende:

[..]

de meeste (goede) tv's kunnen gewoon ntsc weergeven als het over de scart binnen komt...

dus waarschijnlijk gebruikt hij scart ;)
Thanks dude. ntsc is ook inferieur tov pal, dus het zou ook moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Op maandag 03 juni 2002 15:08 schreef muaddib het volgende:
Thanks dude. ntsc is ook inferieur tov pal, dus het zou ook moeten kunnen.
hmm, ntsc inferieur tov pal.... daar laat ik me niet over uit. volgens mij hadden ze allebei hun voordelen (ntsc beter kleurverdeling en pal meer beeldlijnen)
*shit toch wat over gezegd *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Mensen, spelen jullie ook nog steeds Monkey Target?
mijn maten en ik spelen het bijna dagelijks en we spelen altijd 10 rondes, wheel of danger uit. Het record is nu 2600. mijn persoonlijke blijft nog even steken op 1700.

Maargoed, als je dan hier kijkt, moet je toch even slikken.
http://www.gameroom.com/smb/proofpage.html

deze jongeman haalt dus scores van 10.000!!!

hier zakt echt mijn broek van af! hoe heeft deze gast dit ooit kunnen doen?
op gamefaqs staat een monkey target help, maar dan haal je maar rond de 1700 punten...
wie is hier de absolute monkey target master?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:29
Kan aan mij liggen hoor maar vandaag bij de FRS zag ik Legends of Wrestling liggen. IGN heeft daar alleen nog maar een preview van :? Niet dat ik het wil kopen want ik wil WrestlemaniaX8. Iemand die spel al eens gespeeld heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 17:05 schreef BLC_Twan het volgende:
Kan aan mij liggen hoor maar vandaag bij de FRS zag ik Legends of Wrestling liggen. IGN heeft daar alleen nog maar een preview van :? Niet dat ik het wil kopen want ik wil WrestlemaniaX8. Iemand die spel al eens gespeeld heeft ?
Was dat niet zo'n doosje met coming soon ofzo??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

nope ik heb hem ook al gezien er zat gewoon het boekje in enzo dus das wel echt
maar of het een goed spel is betwijfel ik

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 2e joypad en Weef Rees halen :)-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op maandag 03 juni 2002 09:01 schreef GolbeZeromus het volgende:
367.8 meter met Dr. Mario.

Wat hebben jullie ondertussen voor scores?
Ik begin 'm langzaam aan te snappen, heb Globdinges nog niet, maar met Dr. Mario zit ik nu op 345.2 metertjes, dus wacht maar af! Ik kom er aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op maandag 03 juni 2002 17:55 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Ik begin 'm langzaam aan te snappen, heb Globdinges nog niet, maar met Dr. Mario zit ik nu op 345.2 metertjes, dus wacht maar af! Ik kom er aan! :)
dr mario? welke move doe je dan? boven + b? dan kom ik echt neit zo ver eigelijk :(

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Nee, nu doe ik z'n special move dat hij met zo'n doekje slaat ofzo. :? B+rechts. Dat 7 keer ofzo, dan meppen, heeft 'ie 105% damage. Maar betere tips zijn welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op maandag 03 juni 2002 19:12 schreef ThePriest het volgende:
Nee, nu doe ik z'n special move dat hij met zo'n doekje slaat ofzo. :? B+rechts. Dat 7 keer ofzo, dan meppen, heeft 'ie 105% damage. Maar betere tips zijn welkom! :)
Die gebruik ik ook. Eerst de knuppel pakken , dan boven, daarna A, geeft ie een high kick. Dat nog een keer, en dan inderdaad een paar keer dat doekje. En als die dan bijna op het randje is, een flinke ram geven.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 22:03
Voor de waverace competitie:

hard->lost temple lagoon->sunny

1'26"933/best lap: 28"211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

aargh.. excuses voor afwezigheid =)

volgend weekend denk weer tijdje een ssb:m party houden.

leuke stats trouwens.. doe volgende keer anders even linkje naar die filmpjes van de E3 op mijn server erbij.. want dat IGN heeft een 5 filmpjes max per dag enzo =\

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Heeft er iemand al een hogere score met SSB:M (zankzak knuppelen).

Mijne is 855.3 met Ganondorf en totaal 11338.7.
Jullie moeten er wel boven komen hoor anders is het geen uitdaging voor mij. >:)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*DV*RD*MM*!!! Wanneer zijn die CUBES nou weer in de winkel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op maandag 03 juni 2002 19:42 schreef elroy het volgende:

Jullie moeten er wel boven komen hoor anders is het geen uitdaging voor mij. >:)
ARGH! Nee, maar ik heb Ganondorf nog niet. Ik moet nog steeds 4 vraagtekens. Mijn top is slechts 345.2 met Dr. Mario. De rest gaat crap. Totaal is 2612.7m. MAAAR... wacht maar af mannetje! Ik ga hier ooit overheen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Slaan jullie allemaal met die knuppel?? Ja ja, kan iemand me dan uitleggen hoe ik dan in godsnaam met die knuppel moet slaan, want ik snap er de ballen van.

Ik laat die knuppel altijd liggen en sla of schop die zak wel een paar honderd meter, maar nooit meer dan 300 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elroy, heb jij niet de amerikaanse versie omdat je een Q hebt? Dan zijn die afstanden toch in feet? Dus dan is het niet echt ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 20:18 schreef foxFX het volgende:
elroy, heb jij niet de amerikaanse versie omdat je een Q hebt? Dan zijn die afstanden toch in feet? Dus dan is het niet echt ver.
In de EUR versie zijn ze ook in feet zenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op maandag 03 juni 2002 20:19 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

In de EUR versie zijn ze ook in feet zenne
Ik heb ze toch echt in meters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja lees maar er staat d8 ik toch echt meter

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier iets leuks voor de echte fans :)

http://www1.interq.or.jp/~gen-goro/pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
*knip knip knip* :X

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op maandag 03 juni 2002 20:18 schreef foxFX het volgende:
Nee die afstanden blijven hetzelfde, ik kon eerst ook niet meer dan 300 meter of feet slaan.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die afstanden zijn wel degelijk anders in de pal versie dan in de NTSC versie. Je moet in de NTSC iets van 1300+ feet slaan voor yoshi's island level en in de PAL 400+ meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op maandag 03 juni 2002 20:13 schreef Fred_Perry het volgende:
Slaan jullie allemaal met die knuppel?? Ja ja, kan iemand me dan uitleggen hoe ik dan in godsnaam met die knuppel moet slaan, want ik snap er de ballen van.

Ik laat die knuppel altijd liggen en sla of schop die zak wel een paar honderd meter, maar nooit meer dan 300 meter.
Ja, ik had die knuppel eerst niet gezien, en met je vuisten kom je niet over de 50 meter. :) Gewoon knuppel pakken en smash move (A+snel naar rechts+vasthouden om op te laden). Als je die zak eerst in elkaar slaat gaat 'ie verder trouwens.

Weet iemand hoe je dat doet met Cpt. Falcon? Als die gozer een smash move met de knuppel doet sla je die zak recht omhoog de lucht in. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

En dan wat anders. Je schijnt in "camera mode" snapshot te kunnen maken met SSBM en die dan bekijken. Hoe kun je foto's maken dan? Ik kan 't ook niet vinden in 't boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Op maandag 03 juni 2002 21:24 schreef ThePriest het volgende:
En dan wat anders. Je schijnt in "camera mode" snapshot te kunnen maken met SSBM en die dan bekijken. Hoe kun je foto's maken dan? Ik kan 't ook niet vinden in 't boekje.
Dit kan alleen wanneer je twee of meer controllers heb.. je stopt een tweede controller in poort 4 en die wordt dan automatisch gebruikt als camera.. volgens mij wordt 't in het spel zelf wel uitgelegd hoe alles werkt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 21:08 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Weet iemand hoe je dat doet met Cpt. Falcon? Als die gozer een smash move met de knuppel doet sla je die zak recht omhoog de lucht in. :?
Ja daar heb ik ook last van, als ik met hem sla dan vliegt ie de lucht in... paar minuten later valt ie op de grond en dan is ie maar een paar meter verplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owk gebt gelijk , tis bij mij ook in Meterkes .
Maar ik geraak niet boven de 300meter verdoeme ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ben net 1 x boven de 300 meter uitgekomen.. iets van 307mtr.. met mario.. gewoon die cape aanval gebruiken totdat je nog 2 seconden over hebt ongeveer en dan een smash attack uitvoeren met de knuppel..
Maar wat ik dus echt niet kan begrijpen is hoe sommige gasten meer dan 1000mtr ver slaan???? Tot hoeveel procent moet je de zandzak dan al beschadigen tot je er een smash attack op uitvoer?? Ik kom steeds niet meer dan 80% ongeveer.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel wachten tot 1 seconde, heb je nog iets meer damage. En 1000 meter kan je nooit halen. Dat is 1000 feet, dat is in de amerikaanse versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AHHHHHHH vandaag resident evil in bus gevallen!!! Alleen kan ik het niet spelen :(
Heb er maar $ 54,- voor moeten neertellen voor nieuw! Nu alleen nog die verdomde freeloader!! Ik wordt gek.. ik :9~ bijna de hele doos onder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 22:32 schreef Zero00 het volgende:
AHHHHHHH vandaag resident evil in bus gevallen!!! Alleen kan ik het niet spelen :(
Heb er maar $ 54,- voor moeten neertellen voor nieuw! Nu alleen nog die verdomde freeloader!! Ik wordt gek.. ik :9~ bijna de hele doos onder !
Das een groot risico hombré , de degelijk modchip voor de PS2 is er ook ni gekome , stel dat die freeloader ook verkloot wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
wanneer komt die Action Replay nou eindelijk uit hier???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op maandag 03 juni 2002 22:34 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Das een groot risico hombré , de degelijk modchip voor de PS2 is er ook ni gekome , stel dat die freeloader ook verkloot wordt ...
en de messiah dan????
en nee joh die freeloader komt er wel en anders laatr ik hem ff modden want dat kan als als je contacten hebt

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 22:34 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen maar ten eerste denk ik dat het niet verkloot gaat worden (just a hunch) en tweede, ik verkoop het dan wel door. En worst comes to worst dan hou ik het spel gewoon, heeft me (gelukkig) geen hand vol geld gekost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 22:47 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

en de messiah dan????
en nee joh die freeloader komt er wel en anders laatr ik hem ff modden want dat kan als als je contacten hebt
There is no messiah , althans niet diegene met de functies waar iedereen op liep te kwijlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 16:37 schreef daFubar het volgende:

wie is hier de absolute monkey target master?
IK !!! :P Want ik haal 980 met 5 rounds :D .. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 19:42 schreef elroy het volgende:

Sorry hoor, maar feet en meter is wel degelijk iets anders.

1 meter = 3.280839895 feet

Jouw score is dus 260.604 meter m.a.w niks dus.

Trouwens, in de US en JAP versie schijnt het makkelijker te zijn om een hoge score te halen omdat de EUR versie naar beneden is getuned.

Elroy, zou jij kunnen testen hoeveel damage jij doet in HRC (homerun record) met Yoshi's down+a move?

Naast de bag staan en lichtjes springen (x of y lichtjes indrukken zodat je niet boven de bag uitkomt en dan down+a). Geen full jump dus.

Dan kunnen we bevestigen als dit 'gerucht' klopt. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jij bent gek... die Action Replay komt pas in juli/augustus ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 23:19 schreef Phusebox het volgende:

[..]

Ja, maar hij kan nu tenminste wel op et doosje kwijlen :D :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 23:19 schreef Phusebox het volgende:

[..]

Ach het maakt niet uit.. het is niet alleen voor resident. Maar ook voor zelda, mario ,etc etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op maandag 03 juni 2002 23:06 schreef ds het volgende:
Elroy, zou jij kunnen testen hoeveel damage jij doet in HRC (homerun record) met Yoshi's down+a move?

Naast de bag staan en lichtjes springen (x of y lichtjes indrukken zodat je niet boven de bag uitkomt en dan down+a). Geen full jump dus.
Hoeveel damage heb je dan aan de sandbag voordat je hem de lucht in slaat? Want met yoshi spring ik een paar keer en gebruik ik down+a maar dan dondert die sandbag van het podium af en heb ik nóg maar 30% damage ofzo? Iemand een idee wat ik fout doe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op maandag 03 juni 2002 23:06 schreef ds het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar feet en meter is wel degelijk iets anders.

1 meter = 3.280839895 feet

Jouw score is dus 260.604 meter m.a.w niks dus.

Trouwens, in de US en JAP versie schijnt het makkelijker te zijn om een hoge score te halen omdat de EUR versie naar beneden is getuned.

Dan kunnen we bevestigen als dit 'gerucht' klopt. Alvast bedankt.
Ja jullie hebben gelijk >:)
Ik dacht al wat gaat dat toch makkelijk.
Maar ik geef niet op na een beetje oefenen, zit ik nu al op 1137.8 en dat is ~346 (110% dmg) (Als 1 meter 3.28 feet is).

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op maandag 03 juni 2002 22:50 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

There is no messiah , althans niet diegene met de functies waar iedereen op liep te kwijlen
je bedoelt geen bootdisc, dvd copies spelen enz enz
die is er echt wel maar is verschikkelijk duur omdat het zoveel werk is (41 draadjes)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 08:33 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

je bedoelt geen bootdisc, dvd copies spelen enz enz
die is er echt wel maar is verschikkelijk duur omdat het zoveel werk is (41 draadjes)
Alle messiah chips die ik gezien heb waren allemaal lite versions volgens mij. In het begin waren de full messiah wel geleverd maar dat waren er minimaal. Nu zijn er, als het goed is, allemaal lite version. Iemand al iets meer over die freeloader ding! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je bij de videotheek bakker ook gamecube spellen huren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
dat zou ik ook wel eens willen weten!
affijn, ik ga 26 augustus 4 maanden stage lopen op aruba.
nu weet ik dat ik mijn cube heel makkelijk aan kan sluiten op de tv's daaro omdat ik dan gewoon de drie tulpjes gebruik.
maar hoe zit het met stroom? heeft iemand hier ervaring mee of verstand van?

/edit:
ze hebben daar dus 110 volt ipv 220 hier en een ander soort stekker.
kan ik nu gewoon een verloopstekker kopen, of moet ik een transformator apparaat kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op maandag 03 juni 2002 23:05 schreef M4rt! het volgende:

[..]

IK !!! :P Want ik haal 980 met 5 rounds :D .. hehe
martje martje... dat haal ik ook :)
ik wil dus richting de 10.000 met 10 rounds, maar HOE! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dinsdag 04 juni 2002 10:35 schreef daFubar het volgende:
nu weet ik dat ik mijn cube heel makkelijk aan kan sluiten op de tv's daaro omdat ik dan gewoon de drie tulpjes gebruik.

/edit:
kan ik nu gewoon een verloopstekker kopen, of moet ik een transformator apparaat kopen...
je hebt wel 110 --> 220 v stepdown converters
ik weet niet of er ook dingen zijn voor andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op dinsdag 04 juni 2002 10:35 schreef daFubar het volgende:

/edit:
Volgens mij kan je hier gewoon een verloop stekker voor kopen hoor.. Want ik weet nog wel toen mijn pa en ma op vakantie gingen naar de dominicaanse republiek ook zo'n stekker hadden gekocht.. je stopt dan de stekker van je gamecube weer in die verloop stekker en die stop je dan weer in het stopcontact op aruba :) Dan moet het goedkomen denk ik.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft konami in godsnaam gedaan met ISS. Het beste voetbalspel op de N64 is gewoon DRAMA op de cube. Heb hem meteen geruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op dinsdag 04 juni 2002 11:10 schreef blakez het volgende:

[..]

Volgens mij kan je hier gewoon een verloop stekker voor kopen hoor.. Want ik weet nog wel toen mijn pa en ma op vakantie gingen naar de dominicaanse republiek ook zo'n stekker hadden gekocht.. je stopt dan de stekker van je gamecube weer in die verloop stekker en die stop je dan weer in het stopcontact op aruba :) Dan moet het goedkomen denk ik.. :D
maar moet ik dan niet (zoals op een scheerapparaat) een knopje omzetten op mijn cube? en ís dat knopje er überhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand ervaring met het bestellen van spellen bij e-toy.nl?? Ik wil Rogue Squadron hebben maar in R'dam is ie overal uitverkocht dus ik dacht misschien via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even off-topic, maar wel Nintendo related. Ik zie net op teletekst dat Miyamoto invaller was in het Japanse nationale voetbalelftal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 12:34 schreef Zero00 het volgende:

[..]

Ik denk dat veel GT line controllers dit hebben. Jij bent de 4e al die het heeft.
Ja echt waar he, ik dacht eerst dat het aan m'n Cube lag want in het menu deed ie vreemd. Toe kwam ik er achter dat het die k*t Gt line controller was. grrrrrrrrrrrr :(
De mijne week ook naar rechts af....maar mensen dit zijn intotaal al 5 mensen naar rechts......zal dit niet een foutje in productie zijn??? ik ga ff kijken op de website en kijken of ik contact met ze kan opnemen.
Als ik wat heb horen jullie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op dinsdag 04 juni 2002 12:51 schreef WackyWes het volgende:
Even off-topic, maar wel Nintendo related. Ik zie net op teletekst dat Miyamoto invaller was in het Japanse nationale voetbalelftal! :D
mmmkay, ik neem aan dat er meer mensen in japan rondlopen die miyamoto heten :P anders is het wel errug kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 13:13 schreef playa het volgende:

[..]

Ja echt waar he, ik dacht eerst dat het aan m'n Cube lag want in het menu deed ie vreemd. Toe kwam ik er achter dat het die k*t Gt line controller was. grrrrrrrrrrrr :(
De mijne week ook naar rechts af....maar mensen dit zijn intotaal al 5 mensen naar rechts......zal dit niet een foutje in productie zijn??? ik ga ff kijken op de website en kijken of ik contact met ze kan opnemen.
Als ik wat heb horen jullie het wel...
Andere 2 gamers op andere forum hebben precies hetzelfde. Ik denk dat het een productie foutje is... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damnz ik dacht het al alleen kan ik de website van de fabrikant niet vinden weet iemand deze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het zo'n onprofessioneel bedrijf dat ze niet eens een website hebben :D

Je moet gewoon naar de Free Record Shop gaan en die controller inruilen voor een originele met 15 euro bijbetaling, dan ben je van het gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
goh, wat ben ik blij dat ik toendertijd heb gekozen voor de aanbieding van de e-plaza :) met een zeer blitse opbergtas *D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik ben blij dat ik toen ben gegaan voor intertoys daar kreeg je een officiële memorycard bij. *D

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.