=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er niets eens zoveel spijt van dat ik voor de FRS ben gegaan, want ik heb nu wel 2 officiele controllers *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ook gelukkig maar sommige FRS doen dat niet! Die geven je gewoon een andere GT line controller! Ik vind het best die FRS van mij ruilt alles om bijna. Een spel van 13 dagen kon ik nog bij hun omruilen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nou omdat het verzamelen van gegevens over de gamecube met spellen bij de site van blakez niet zo snel gaat :z.

Heb ik effe iets op mijn site gemaakt, waardoor je meteen je spellen enzo kan toevoegen.

Zie deze Link

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tools
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 07:28

tools

Het is altijd motorweer.

Hmm, ik heb bij mijn kubes gewoon maar direct 3 extra officele controllers gehaalt, had het voor m'n dreamcast ook al uitgesteld tot het te laat was.

Kost natuurlijk weer een klauw geld, maar een paar potjes 4p SSBM en EG3 en SMB en WR maken dat redelijk goed. :D

Ik heb nog een game op m'n wish list die er al is en dat is burnout, is er ergens een beetje correcte nederlandse/europse release list op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

burnout is er toch al vanaf de launch???

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor de degenen die em nog steeds niet hebben: kzag dat er weer een aantal stonden bij Media Markt Rotterdam Centrum.

edit:

(Gamecubes heb ik et over natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 14:19 schreef schnumi het volgende:
ik ben blij dat ik toen ben gegaan voor intertoys daar kreeg je een officiële memorycard bij. *D
wahaahh Das psies wak ook deed. Ik koop lekker een wavebird alsie uit is en nog een xtra kan ik met me zusje samen SSB:M spelen.
oh jah en wie weet hoe ik hem ver krijg? ik zit nu bij 320 meter ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Kan iemand mij helpen met SSB:M, ik moet break the targets doen met young Link. Maar er zit er één in een vierkant (alle kanten dicht)waar ik niet door heen kom, weet iemand hoe je die kan pakken :?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ssbm: ik snap er geen zak van...

ik krijg die zak niet verder dan 33 meter
met break the target haal ik ook amper meer dan 5 targets
aaargh

frustrerende fuckzooi; ik wil die extra ventjes maar snap er geen ene ruk van...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Op dinsdag 04 juni 2002 15:50 schreef elroy het volgende:
Nou omdat het verzamelen van gegevens over de gamecube met spellen bij de site van blakez niet zo snel gaat :z.

Heb ik effe iets op mijn site gemaakt, waardoor je meteen je spellen enzo kan toevoegen.

Zie deze Link
He!!! Beetje mijn idee afpakken hè.. hoe durf je!!! ;) Maar ik moet toegeven, bij mij schiet 't niet op omdat ik ten eerste weinig tijd heb (school examens) en ten tweede moet ik eerst een cursusje dreamweaver mx nemen denk ik, want ik begrijp er nog maar weinig van :+

Dan leg ik de eer wel bij jou Elroy.. ik denk dat het dan weinig nut meer heeft dat ik ook nog zo'n site maak, waar toch maar precies dezelfde gegevens op komen te staan.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand geinteresseerd in mijn Rogue Leader, heb het uitgespeeld, ruilen anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 17:59 schreef Jurgen51 het volgende:
Iemand geinteresseerd in mijn Rogue Leader, heb het uitgespeeld, ruilen anyone?
Kopen misschien, hoeveel wil je der voor ?
Je moet em wel zelf tot in Belgie krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Op dinsdag 04 juni 2002 15:50 schreef elroy het volgende:

Zie deze Link
Gaaf gemaakt maestro! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op dinsdag 04 juni 2002 17:46 schreef Phusebox het volgende:
ssbm: ik snap er geen zak van...

ik krijg die zak niet verder dan 33 meter
met break the target haal ik ook amper meer dan 5 targets
aaargh

frustrerende fuckzooi; ik wil die extra ventjes maar snap er geen ene ruk van...
Ik ken je frustratie. Had precies 't zelfde. Wat je moet doen: in elk geval goed het HOW-TO filmpje bekijken die in het spel zit. Vervolgens bij het zandzak meppen: je moet dus MET de knuppel slaan (ik had 'm ook eerst niet gezien, die staat links op het plateau). Je moet de A-knop tegelijk met een snelle "stoot" naar links met de controller inrossen. Dit is effe wennen, maar je merkt het wel als je 't goed doet. Je moet de A-knop ingedrukt houden (dan zie je dat je mannetje "oplaadt"). Vervolgens mep je, en echt: het is dan niet meer mogelijk minder ver dan 100 meter te slaan. :) Als je de zandzak van te voren even flink in elkaar rost (durf je wel) kom je een stuk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Relaeselijst van www.cube-europe.com.

James Bond 007 in... Agent Under Fire EA Spring 2002
The Simpsons Road Rage EA May 17th 2002
Dark Summit THQ May 24th 2002
Super Smash Bros. Melee Nintendo May 24th 2002
Virtua Striker 3 Ver 2002 Sega May 24th 2002
Spiderman - the movie Activision June 7th 2002
Pikmin Nintendo June 14th 2002
F1 2002 EA June 14th 2002
Lost Kingdoms (Rune) Acclaim June 28th 2002
SSX Tricky Nintendo June 28th 2002
Top Gun Titus June 28th 2002
Worms Blast Ubi Soft June 28th 2002
Flintstones: Viva Rock Vegas Swing! June 2002
Hidden Invasion Swing! June 2002
Red Card Soccer Midway June 2002
Soul Fighter Swing! June 2002
Spy Hunter Midway June 2002
Eternal Darkness: Sanity's Requiem Nintendo Q2
Evolution Worlds Ubi Soft Q2 2002
Gauntlet Dark Legacy Midway Q2 2002
Smuggler's Run: Warzones Take Two July2002
Toxic Grind THQ July 2002
Minority Report Activision Summer 2002
Need For Speed: Hot Pursuit 2 EA Summer 2002
Turok Evolution Acclaim Summer 2002
Zoo Cube Acclaim August 2002
Eggo Mania Kemco September 6th 2002
The Last Ninja Studio 3 September 9th 2002
Resident Evil Capcom September 13th 2002
Kelly Slater's Pro Surfer Activision September 27th 2002
StarFox Adventures: Dinosaur Planet Nintendo September 2002
Gravity Games BMX Midway Q3 2002
MX Superfly THQ Q3 2002
MX 2003 THQ Q3 2002
Barbarian Titus September 2002
Dragon's Lair 3D THQ September
Largo Winch Ubi Soft September 2002
The Sum of All Fears Ubi Soft September 2002
Dave Mirra Freestyle BMX 3 Acclaim Autumn 2002
Godzilla: Destroy All Monsters Infogrames Autumn 2002
Monsters Inc. THQ Autumn 2002
Rayman 3: Hoodlum Havoc Ubi Soft Autumn 2002
Star Wars Bounty Hunter LucasArts Autumn 2002
TimeSplitters 2 Eidos Autumn 2002
Ty the Tasmanian Tiger EA Autumn 2002
Batman - Dark Tomorrow Kemco November 27th 2002
Gremlins LSO November 2002
Jane's Atack Squadron Xicat November 2002
Top Angler Xicat November 2002
Rocky Rage Christmas 2002
Warhammer 40,000 THQ Christmas 2002
Die Hard: Vendetta Bits Studios 2002
Die Hard: Nakatomi Plaza Vivendi 2002
Donkey Kong Racing Nintendo 2002
Kameo: Elements of Power Nintendo 2002
Phantasy Star Online Sega 2002
Rayman M Ubi Soft 2002
Galleon Interplay December 2002
Defender Midway Q4 2002
Dinotopia TDK Q4 2002
Freaky Flyers Midway Q4 2002
James Bond 007: NightFire EA Q4 2002
Mortal Kombat: Deadly Alliance Midway Q4 2002
Robotech: Battlecry TDK Q4 2002
Scooby Doo: Night of a 100 Frights THQ Q4 2002
Shrek TDK Q4 2002
The Scorpion King: Sword of Osiris TDK Q4 2002
Whirl Tour Crave Q4 2002

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

14 juni f1 2002. *D

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Staan best wat gave titels bij. Phantasy Star! :9 En natuurlijk Mortal Kombat: Deadly Alliance. :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 17:19 schreef elroy het volgende:
Kan iemand mij helpen met SSB:M, ik moet break the targets doen met young Link. Maar er zit er één in een vierkant (alle kanten dicht)waar ik niet door heen kom, weet iemand hoe je die kan pakken :?
Hoelang heb jij SSBM eigenlijks al? Sinds kort ofzo? Zo klinkt het iig (nofi).

Anyway, young links target test is de leukste die er is imo :)

Om uit die 'trechter' te komen moet je walljumpen. Dit doe je door tegen de muur te springen en dan de control stick horizontaal in de tegenovergestelde richting (van je sprong) te duwen. Je zet je nu af tegen de muur en dit moet je 4 keer herhalen (heel snel). Het klinkt misschien moeilijk maar het is heel simpel als je het eenmaal kan. Ff oefenen en het lukt vanzelf. Dit is niet iets wat je 1-2-3 kan.

Mijn record staat momenteel op 13.80 seconden 8-) en het kan nog sneller :)
Als je de zandzak van te voren even flink in elkaar rost (durf je wel) kom je een stuk verder.
Ja, ik durf wel :)

Van de sandag trophy: "Sandbag exists for one reason only: to get smashed in the homerun contest. Pound on Sandbag as much as possible in the time allotted, then swing for the fences as you compete for the longest home run of all time. Getting hit doesn't hurt sandbag at all. As a matter of fact, it loves to see players wind up and let loose"

Dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ja Mortal Kombat: Deadly Alliance wordt echt een goed spel.
Ik heb mortel kombat 4 echt vaak op de pc gespeeld en binnenkort komt het 5de deel eraan :)

Dat wordt op 24 September bestellen :)
Hoelang heb jij SSBM eigenlijks al? Sinds kort ofzo? Zo klinkt het iig (nofi).
Anyway, young links target test is de leukste die er is imo

Om uit die 'trechter' te komen moet je walljumpen. Dit doe je door tegen de muur te springen en dan de control stick horizontaal in de tegenovergestelde richting (van je sprong) te duwen. Je zet je nu af tegen de muur en dit moet je 4 keer herhalen (heel snel). Het klinkt misschien moeilijk maar het is heel simpel als je het eenmaal kan. Ff oefenen en het lukt vanzelf. Dit is niet iets wat je 1-2-3 kan.
Ik heb hem al een paar maanden, maar dat was geen antwoord op mijn vraag. Wat jij vertelde wist ik al :P

Ik bedoel als je naar boven gesprongen hebt dan is er meteen rechts een vierkant met z'n ding erin, die moet ik hebben.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:19 schreef elroy het volgende:
Ja Mortal Kombat: Deadly Alliance wordt echt een goed spel.
Ik heb mortel kombat 4 echt vaak op de pc gespeeld en binnenkort komt het 5de deel eraan :)

Dat wordt op 24 September bestellen :)
[..]

Ik heb hem al een paar maanden, maar dat was geen antwoord op mijn vraag. Wat jij vertelde wist ik al :P

Ik bedoel als je naar boven gesprongen hebt dan is er meteen rechts een vierkant met z'n ding erin, die moet ik hebben.
Ah zo..

Ga onder die target staan en gooi een boemerang tegen zo'n draaigeval (rechts van jou) aan en doe daarna een spin attack (^+B). De boemerang raakt die target als hij terugkomt.

Oh, en MK4 zoog, en aangezien DA op MK4 lijkt verwacht ik er niet veel van. Geef mij maar MK2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ff 1 dagje weg en 7 bladzijdes erbij :)

Iemand trouwens nog tips hoe ik event 37 kan halen want ik wil pichu erbij maar ik wordt iedere keer als ik nog 2 ventjes ofzo moet door zo'n legendarische pokemon weg geblazen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:31 schreef SilverBolt het volgende:

Iemand trouwens nog tips hoe ik event 37 kan halen want ik wil pichu erbij maar ik wordt iedere keer als ik nog 2 ventjes ofzo moet door zo'n legendarische pokemon weg geblazen :(
Neem een snelle character (Captain Falcon of Sheik) en pak die pokeballs voor Jigglypuff ze pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:31 schreef SilverBolt het volgende:

Helemaal niet moeilijk , je moet constant op Jigglypuff alleen rammen , en zien dat je die pokéballs kan gooien , die legendary pokémon doen het werk voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

1 Final Fantasy X (1)
2 2002 FIFA World Cup (5)
3 Super Bros Smash: Melee (1)
4 Grand Theft Auto 3 (31)
5 Harry Potter - Philosopher's Stone (28)
6 Star Wars: Rogue Leader (4)
7 Halation: Evolved Fights (11)
8 The Sims: One Holiday (8)
9 International Superstar Soccer 2 (4)
10 Gran Turismo 3 (44)
11 LMA Manager 2002 (9)
12 Luigi's Mansion (4)
13 Tony Hawk's Pro Skater 3 (27)
14 Final Fantasy: Anthology (2)
15 Star Wars: Jedi Knight 2 - Jedi Outcast (9)
16 Max Payne (35)
17 Pro Evolution Soccer (27)
18 Metal Gear Solid 2 (12)
19 Sonic Adventure 2: Battle (4)
20 Monsters, Inc. (17)
bron www.cubezone.nl

en dit:
Nintendo gaat in Japan tegelijk met Super Mario Sunshine, een nieuwe memory card uitbrengen die een stuk meer geheugen in zich heeft!

Deze memory card, Memory Card 251 getiteld, zal zoals de naam al aanduidt 251 blocks bevatten. Dit is meer dan vier keer zoveel als de gewone Memory Card 59 die je nu bij je GameCube kunt kopen.

De memory card komt op 19 juli in Japan uit, op dezelfde dag als Super Mario Sunshine dus. De prijs van dit moois bedraagt 2000 yen (ongeveer 16 euro), wat ons een zeer schappelijke prijs lijkt in verhouding tot de gewone memory card. Reken er wel op dat de prijs in Europa wat hoger zal liggen, naar schatting rond de 25 euro. Opvallend is ook dat de kaart niet in de originele witte kleur zal uitkomen, maar zwart zal worden.

Een Europese datum is helaas nog niet vrijgegeven. We houden je op de hoogte.
lekker. *D de verkopen van spellen voor de cube gaat lekker zo te zien. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:41 schreef schnumi het volgende:

[..]

bron www.cubezone.nl

en dit:
[..]

lekker. *D de verkopen van spellen voor de cube gaat lekker zo te zien. :)
Datel komt voor 25pond met de GameCube MemCard 16X , 16X zo groot als de originele van Nintendo , zonder datacompressie en zonder snelheidsverlies .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is aan het lurken hier :)

Heb gister Star Wars uitgespeeld, mooi spel hoor.
FF denken wat ik next ga kopen.. zelda iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
edit: whoops khad ff niet in die release lijst gekeken

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 09:42
Op dinsdag 04 juni 2002 20:50 schreef Air het volgende:
* Tetsuo is aan het lurken hier :)

Heb gister Star Wars uitgespeeld, mooi spel hoor.
FF denken wat ik next ga kopen.. zelda iig :P
Heb Star Wars zaterdag opgehaald en heb vandaag het Hoth level uitgespeeld die Imperial Walkers zijn echt mooi gemaakt :)

Helaas speel ik nu nog op een brakke tv dus de beelden zijn niet al te scherp :'( ...maar daar komt zaterdag verandering in dan ga ik een nieuwe tv aanschaffen om mijn Cube graphics eer aan te doen :)

Maar even een vraagje voor 60Hz beelden heb je toch een speciale kabel nodig of werkt de gewone kabel ook? (dit is waarschijnlijk al 100 keer gevraagt maarja ga maar eens 5000 posts doorzoeken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 23:20 schreef TeTsUo2000 het volgende:

[..]

Heb Star Wars zaterdag opgehaald en heb vandaag het Hoth level uitgespeeld die Imperial Walkers zijn echt mooi gemaakt :)

Helaas speel ik nu nog op een brakke tv dus de beelden zijn niet al te scherp :'( ...maar daar komt zaterdag verandering in dan ga ik een nieuwe tv aanschaffen om mijn Cube graphics eer aan te doen :)

Maar even een vraagje voor 60Hz beelden heb je toch een speciale kabel nodig of werkt de gewone kabel ook?
60 HZ werkt prima op mijn tv met de standaard gamecube kabel.
SSB:M ziet er net wat scherper uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Heeft er iemand weleens Animal Forest gespeeld op de N64.
Want op de cube komt animal crossing wat volgens mij hetzelfde is.

Kan iemand mij vertellen of het een leuk spel is en of het de moeitje is om het binnenkort te kopen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dinsdag 04 juni 2002 23:25 schreef elroy het volgende:

Kan iemand mij vertellen of het een leuk spel is en of het de moeitje is om het binnenkort te kopen.
niet gespeeld
maar het lijkt me erg vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Op dinsdag 04 juni 2002 23:22 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

60 HZ werkt prima op mijn tv met de standaard gamecube kabel.
SSB:M ziet er net wat scherper uit allemaal.
Wow wat een snel antwoord, effe mijn tanden gaan poetsen en alweer 3 posts erbij :P.

Dat bespaard me weer wat centen voor een andere kabel in ieder geval.

Verder lijkt me Animal Forest ook wel geinig is in ieder geval een keer iets heel anders. Vind het ook leuk dat het spel gelijk loopt met de interne klok van de Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 23:25 schreef elroy het volgende:

Animal Crossing (VS naam) == Animal Forest +(vertaalde Japanse naam)

Is volgens mij nooit op de N64 verschenen, Animal Crossing was oorspronkelijk een N64 game. Het vorige deel was Japan-only dus lijkt me sterk dat iemand hier die heeft gespeeld.

Waarschijnlijk wordt deze titel toch niet uitgebracht in Europa omdat het vertalen van Japans naar Engels al een half jaar duurt, moet je eens voorstellen als dat ook nog in het Spaans, Duits, Frans etc moet worden vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:50
Op dinsdag 04 juni 2002 23:31 schreef TeTsUo2000 het volgende:

[..]

Wow wat een snel antwoord, effe mijn tanden gaan poetsen en alweer 3 posts erbij :P.

Verder lijkt me Animal Forest ook wel geinig is in ieder geval een keer iets heel anders. Vind het ook leuk dat het spel gelijk loopt met de interne klok van de Cube.
Moet je ook niet doen, je moet gewoon dag en nacht op spielerij kijken. Je ma vragen of ze eten en drinken brengt en dan moet alles goed komen...

Nee, ben zelf al een paar dagen niet geweest. Heb een nieuwe videobewerkings-pc in elkaar gezet en ben aan het filmen geweest en aan het bewerken. Is voor m'n vriendin, opdracht van school. Kon je video maken kiezen, errug relaxt. Dat is iets wat me dan nog wel lukt. Opdrachten voor school voor de rest lukken nooit, maar lekker overal filmpjes voor maken roelt wel. Okee, dan ben je wel meer tijd kwijt dan een werkstuk typen, maar dat is tenminste leuk om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Op dinsdag 04 juni 2002 23:40 schreef ds het volgende:

[..]

Animal Crossing (VS naam) == Animal Forest +(vertaalde Japanse naam)

Is volgens mij nooit op de N64 verschenen, Animal Crossing was oorspronkelijk een N64 game. Het vorige deel was Japan-only dus lijkt me sterk dat iemand hier die heeft gespeeld.

Waarschijnlijk wordt deze titel toch niet uitgebracht in Europa omdat het vertalen van Japans naar Engels al een half jaar duurt, moet je eens voorstellen als dat ook nog in het Spaans, Duits, Frans etc moet worden vertaald.
Hij is iig al vertaald voor de Amerikaanse markt, als Nintendo hem niet uitbrengt kan een 3rd Party dat misschien doen (zoals bij Conker). Die hoeft nl. niet te vertalen naar Duits enzo in verband met het ontbreken van een dergelijke policy die wel bij Nintendo van kracht is.

En Animal Forest is wel degelijk op de N64 in Japan verschenen hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
wat heb ik een zin om die duitsers en fransen en dergelijke voor dit soort dingen te rossen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

je kunt idd zonder kabel op 60hz spelen maar met de kabel erbij word je beeld wel mooier hoor. :)
maar je TV moet wel 60hz ondersteunen anders heeft die kabel geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wat heb ik een zin om die duitsers en fransen en dergelijke voor dit soort dingen te rossen zeg!
idd laat die gasten maar engels leren helemaal die fransen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Op woensdag 05 juni 2002 01:06 schreef DannyXP1600 het volgende:
Moet je ook niet doen, je moet gewoon dag en nacht op spielerij kijken. Je ma vragen of ze eten en drinken brengt en dan moet alles goed komen...
lol mijn verslaving aan GOT is erg maar nog niet zo erg :P. Verder zou mijn ma er nog niet over nadenken, om mijn eten naar boven te brengen :).
Op dinsdag 04 juni 2002 23:40 schreef ds het volgende:
Animal Forest komt wel degelijk naar Europa:

http://sites.dgnet.nl/cubezone/ShowContent.asp?ContentID=8888

Een stukje van die pagina:
Volgens Nintendo komt Animal Crossing zeker naar Europa, terwijl daar eerst twijfels over waren. De release-date voor deze game werd op de Nintendo persconferentie bekend gemaakt. Animal Crossing zal in september van dit jaar(!) nog verschijnen.
Dus nog een paar maandjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

http://gear.ign.com/articles/361/361369p1.html

revieuw van een 3th party controller die een 8,1 scoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Wat doet het knopje "turbo" eigenlijk op die 3d party controller die je gratis bij de free record shop kreeg?? Ik heb 't al bij verscheidende games geprobeerd, maar niets gebeurd er.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
Op woensdag 05 juni 2002 09:23 schreef blakez het volgende:
Wat doet het knopje "turbo" eigenlijk op die 3d party controller die je gratis bij de free record shop kreeg?? Ik heb 't al bij verscheidende games geprobeerd, maar niets gebeurd er.. :?
[ouwelullen modus ;)]
Vroeger had ik ook een turbo knop op de joystick van mijn Atari 2600, daarmee kon ik heel snel schieten in bepaalde spellen door de vuurknop gewoon in te houden, waarschijnlijk doet de turbo knop hetzelfde bij de Cube...maar zo'n knop heeft over het algemeen weinig nut denk ik.
[/ouwelullen modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Bij Mortal Kombat 1 was turbo erg handig. Test your might werd een makkie 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik heb geloof ik iets van 327 meter gehaald met Yoshi. Ik kan het nu niet checken, zit op me stage.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens voor phusebox heb je nu al gezien dat F1 2002 als het goed is op 14 juni moet uitkomen??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op woensdag 05 juni 2002 10:00 schreef Crashman het volgende:
Ik heb geloof ik iets van 327 meter gehaald met Yoshi. Ik kan het nu niet checken, zit op me stage.
ik zit ook op mijn stage. volgens mij zit elke gotter op zijn stage alleen maar te gotten, omdat stage lopen zo ziekelijk saai is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, heb hiervoor 3x stage gelopen en zat heel veel te inetten, vooral bij 3e bedrijf, daar had ik echt niets te doen :)

Bij eerste moest ik voorzichtig zijn want het mocht eigenlijk niet :D

Wat voor opleiding doen jullie eigenlijk? Ik heb MBI en NB op ROC zaandam gedaan, afgelopen september NB diploma gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

heb net een mailtje terug gekregen van nedgame en daarin staat dat ze F1 2002 deze maand voor de cube binnenkrijgen maar een datum weten ze niet percies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op woensdag 05 juni 2002 11:39 schreef daFubar het volgende:

[..]

ik zit ook op mijn stage. volgens mij zit elke gotter op zijn stage alleen maar te gotten, omdat stage lopen zo ziekelijk saai is :)
Wacht maar tot je echt aan 't werk bent! DAT is pas verrot! :) (mijn stage en afstuderen was hierbij vergeleken een paradijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op mijn werk, lekker nixen en TOCH geld verdienen.. heeheh >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op woensdag 05 juni 2002 12:06 schreef Zero00 het volgende:
Zit nu op mijn werk, lekker nixen en TOCH geld verdienen.. heeheh >:)
Klinkt leuker dan het op termijn is. Ik ken 't probleem. Niets doen gaat vervelen. :( Maar goed, ik klaag niet, zit nu lekker thuis, 4x9 uur werken is nog beter dan 5x8. :)

Maar we dwalen af. Ik zal nog 's effe wat zandzakken gaan meppen in SSBM. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Dus 322 meter is toch wel redelijk ver dan met het zandzakken meppen in ssb:m.. :? Want die score heb ik gister dus gehaald met mario.. :D
Constant die cape attack uitvoeren tot die zandzak op het randje staat en dan met het uiteinde van je knuppel zo hard mogelijk rossen!! :)
Iedereen heeft 't over Yoshi, maar aan hem (of is het haar) irriteer ik me dus echt wezeloos.. :P Elke keer wanneer ik die down+b aanvallen gebruik, valt die zandzak na een paar keer van dat platform af en kan ik weer overnieuw beginnen..
Nee, geef mij dan maar gewoon mario hoor!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
douwen jullie als hij niet ver genoeg gaat ook meteen op start > z?

ik wel :) scheelt laden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op woensdag 05 juni 2002 13:47 schreef daFubar het volgende:
douwen jullie als hij niet ver genoeg gaat ook meteen op start > z?

ik wel :) scheelt laden >:)
Jazeker, dat doen mijn handen gewoon bijna automatisch.. :)

Daarnet classic mode uitgespeeld en toen kreeg ik dr. Mario erbij.. Daar haal ik een score mee van 354.2 mtr bij het zandzakken meppen!! :7 Is dit eigenlijk veel of kan het nog veel verder?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op woensdag 05 juni 2002 11:46 schreef schnumi het volgende:
heb net een mailtje terug gekregen van nedgame en daarin staat dat ze F1 2002 deze maand voor de cube binnenkrijgen maar een datum weten ze niet percies.
volgens mijn "dealer" zou ie 14 of 15 juni in de winkel liggen.
dus ik hoop em 1 of 2 dagen eerder in mijn bezit te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt resident evil ook alweer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 14:27 schreef WuKen het volgende:
wanneer komt resident evil ook alweer uit?
vrijdag 13 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op woensdag 05 juni 2002 14:35 schreef Zero00 het volgende:

[..]

vrijdag 13 september
kicke datum ook voor dat spieleke
IK WORD AL BANG!!! BWUUUUUUH!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Be afraid, be very afraid...
Trouwens mijn doosje van Resident evil is een stuk zwakker en zachter dan mijn pal spellen. Stukken slechter kwaliteit merk ik... of ligt het aan mijn kopie? Elroy jij hebt ook RE
heb jij dit ook? Maar jij hebt weet geen pal spel :P

/edit not that i care... maar toch een raar doosje vind ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op woensdag 05 juni 2002 15:30 schreef Zero00 het volgende:
Be afraid, be very afraid...
Trouwens mijn doosje van Resident evil is een stuk zwakker en zachter dan mijn pal spellen. Stukken slechter kwaliteit merk ik... of ligt het aan mijn kopie? Elroy jij hebt ook RE
heb jij dit ook? Maar jij hebt weet geen pal spel :P

/edit not that i care... maar toch een raar doosje vind ik het
Zal wel aan jouw liggen want ik heb ook wel eens PAL doosjes in mijn handen gehad en ik merkt geen verschil.

Trouwens als iemand screenies wilt zien op bepaalde plekken in het spel van RE, dan zeg je het maar ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

volgens mijn "dealer" zou ie 14 of 15 juni in de winkel liggen.
dus ik hoop em 1 of 2 dagen eerder in mijn bezit te hebben
wie is jou dealer??? :P idd ik ga ook weer 1 dag ofzo van tevoren kijken of hij er al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op woensdag 05 juni 2002 15:37 schreef elroy het volgende:

[..]

Zal wel aan jouw liggen want ik heb ook wel eens PAL doosjes in mijn handen gehad en ik merkt geen verschil.

Trouwens als iemand screenies wilt zien op bepaalde plekken in het spel van RE, dan zeg je het maar ;)
tuurlijk pics, liefst met zoon vlammenwerper, dat zag er mooi uit in de preview filmpjes...

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Met SSBM heb ik met zandzak slaan ongeveer 435 meter gehaald met roy.

Twee keer slaan met a omhoog en dan maar de b vasthouden tot de grote klap de zandzak heeft dan ongeveer 100 procent schade.

Als je ver genoeg slaat krijg je de oude yoshi land van de n64 versie van ssbm.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op woensdag 05 juni 2002 15:37 schreef elroy het volgende:

[..]

ik wil screenies van dat jill gaat douchen en dan hard gestabbd wordt!

zucht, het is laat en veelste warm op mijn stage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op woensdag 05 juni 2002 15:44 schreef robertos het volgende:

[..]

tuurlijk pics, liefst met zoon vlammenwerper, dat zag er mooi uit in de preview filmpjes...
Mmm vlammenwerper dat is met Chris.
Ik heb alleen nog maar met Jill gespeeld >:).
Nee, maar dat is goed dan speel ik straks wel effe met Chris totdat ik een vlammenwerper gevonden heb.
Dan zal ik vanavond wel wat pics daarvan posten.

[edit]
Vlammewerper is toch iets te ver dan ik dacht, pas aan het einde. Dus dat ga ik niet in 1 dag halen.

Ik maak wel wat foto's van het aquarium met de haai :9~

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

kijk eens op http://www.capcom.co.jp/bio_series/ wel japans maar goede plaatjes en soms films

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t!
Our recent E3 email newsletter contained a small inaccuracy. STAR FOX ADVENTURES is the correct European title for the upcoming action-packed Nintendo GameCube adventure starring Fox McCloud, developed by Rare and Nintendo. There has definitely been no change to this game's name. We're sorry for any confusion caused!
Rechtstreeks van Nintendo :)

Beter, 'Lylat wars adventures' klopt voor geen meter grammaticaal.. :)

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yoepie gewoon de echt naam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die AR nou uit? Ik wil ook Resident Evil spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Pikmin ruleert!

(ja kheb m al, komt omdat ik webmaster ben bij een grote gaming website die ik hier niet zal geven om zo een waarschuwing te voorkomen :+ )

Echt heel verslavend. Shigsy heeft echt infinite fantasie en creativiteit.

Toch vind ik het altijd nog het leuks om iedereen dood te maken met een groot lieveheersbeetje :P

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:26 schreef Vertex het volgende:
Wanneer komt die AR nou uit? Ik wil ook Resident Evil spelen :'(
i know how u feel.............. kan bijna |:( van de gekte
Pikmin ga ik ook zeker kopen, echt weer zo een ninty spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat moet je nou eigenlijk doen in Pikmin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Op woensdag 05 juni 2002 16:32 schreef Glitch het volgende:
Wat moet je nou eigenlijk doen in Pikmin?
quote van nintendo website:
Pikmin tells the story of an alien traveler trapped on an unfamiliar garden-like planet in search of the pieces he needs to repair his space ship. Only with the help of the indigenous Pikmin, colorful plant-like creatures that he extracts from the ground, can the spaceman gather all the parts to repair his ship and escape the poisonous atmosphere of this strange planet.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

volgendsmij moet je het zien als Command and Conqer
je hebt een basis (de dolphin d8 ik) dat is het ruimteschip.
en je hebt soldaatjes (pikmins) die allemaal zwaktes hebben tegen verschillende wezens en omgevingen en zo moet je snel alle onderdelen van het schip door je pikmins laten terughalen (je was gecrasht op een planeet) voordat de zuurstof on zijn helm (lees: vissekom :9 ) op is

het enige nadeel is volgendsmij dat je tijdlimiet hebt dus ik ga hem zaterdag kopen en maandag ruilen dan heb ik hem wel uitgespeeld tenzij heeeeeel leuk is

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Op woensdag 05 juni 2002 16:37 schreef TekkenMaster het volgende:
dus ik ga hem zaterdag kopen
volgens mij is ie dan nog niet uit hoor... officiele datum 14/06. Dus ff tot volgende week vrijdag wachten :P

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik bedoelde die zaterdag als ie uit is

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:40 schreef oscarvdb het volgende:

[..]

volgens mij is ie dan nog niet uit hoor... officiele datum 14/06. Dus ff tot volgende week vrijdag wachten :P
Min 2 dagen eerdere release date wordt het woensdag halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft iedereen genoeg geld voor alles??? ;(

Ik niet ;( heb nu maar iets van 5 euro ofzo :'(

En kan ook niet werken zaterdag denk ik :( en ik kan ook bijna geen spellen kopen :(

(k ben scholier van 14.....heeft niet veel geld dus ;()

Iemand nog tips om aan geld te komen??? =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:25 schreef darthraver het volgende:

En kan ook niet werken zaterdag denk ik :( en ik kan ook bijna geen spellen kopen :(

Al aan de Turkse methode gedacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ja net zo lang in je favo gameshop rondhangen tot de baas vraagt of je er wil werken.

het werkte bij mij!!!!!
:9 :D >:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:33 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Al aan de Turkse methode gedacht ?
Neh, leg die maar eens even politiek correct uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bij je ouders slijmen.... Niet dat ik dat doe hoor.. *D Tja je bent 14 dus je bent nog jong en "mag/kan" je nog niet zoveel. Gelukkig ben ik over die periode heen van kwijlen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe een middagkrant, elke dag uit school ff een uurtje wat kranten weg brengen. En geld genoeg opeens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo

Je kan ook van die reclame folders gaan rond brengen na school, alleen niet bij ons wij hebben een ja/nee sticker :P

Toen ik 14 was had ik ook heel weinig geld en moest 3 maanden sparen voor een Master System spel (ja zo oud ben ik al :D ) maar met dat nieuwe spel kon ik me ook maanden bezig houden, niet zoals nu iedere maand twee nieuwe spellen.

Dus weinig geld heeft ook zijn voordelen, je hebt veel langer plezier aan de spellen die je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die 5 euro laat je gewoon een advertentie zetten in een plaatselijke krant. Daarin zet je dat je een kei bent in het maken van websites, en dat je spotgoedkoop werkt. Vraag gewoon iets van 250 euro ofzo per site, dat is wel een redelijk bedrag. Als je niets van HTML afweet, loop je gewoon één van de honderden tutorials door, kun je meteen aan de slag! Desnoods gebruik je frontpage ofzo, merken de meeste mensen toch niet.
bovenstaande alleen toepassen op de groenteboer, bloemist of kapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) thx voor de reacties :)

Vind dat website maken wel een goed id =]

btw, 250 euro echt redelijk :? 8-) (is gelijk 5 spellen :))

(ga ik wel tutorialletje html volgen ofzo? iemand links?? (lieftst nl) >:), frontpage is ook een optie al zat dat niet meer in office xp ofzo? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OHOHOH
Die uitspraak heb ik al zo vaak gehoord: Van websites wordt je rijk.
Niet dat het sommige niet lukt ofzo, maar de meesten worden er niet rijk van.
Met je 14 jaar kan je denk ik het best een kranten baantje nemen (en daarnaast kan je altijd nog hopen op een reactie op je advertentie). Heb ik ook gedaan. Ben nu zelf 17, en werk (althans vanaf deze week) in de gehandicapten zorg, waar ik zwaaar verdien.
Naja, veel suc6

GC Rulezz nog steeds, ook al heb ik maar 1 spel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 15-09 16:53

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als je echt geld wilt verdienen moet je bij d eoverheid gaan werken, die kunnen niet snel failliet gaan en doordat het een grote bureacratie is maakt het niet uit of je wat doet of niet. Niemand daar geeft er om waar het geld heen gaat, want winst maken moeten ze nog niet... Alleen niet echt iets om 40 uur per week te doen, ik verveel me namelijk nog al snel.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn reactie was ook niet echt serieus bedoeld. Het zou misschien wel kunnen werken, maar dan moet je er echt verstand van hebben. Want wat doe je als een klant een database aan zijn website wil koppelen? Staat een beetje stom als je dan zegt dat je dat niet kan. Wat wel zou kunnen werken is het volgende:

Je maakt een website voor een winkel waarvan je weet dat ze er nog geen een hebben. Als die website er een beetje professioneel uitziet ga je er naartoe met wat presenteer blaadjes, en vraag je of ze hem willen kopen. Als ze hem willen heb je snel wat geld verdiend, en als ze hem niet willen kun je hem misschien aanpassen en nog een keer gebruiken bij een andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op woensdag 05 juni 2002 18:44 schreef Johnny64 het volgende:
Als je echt geld wilt verdienen moet je bij d eoverheid gaan werken, die kunnen niet snel failliet gaan en doordat het een grote bureacratie is maakt het niet uit of je wat doet of niet. Niemand daar geeft er om waar het geld heen gaat, want winst maken moeten ze nog niet... Alleen niet echt iets om 40 uur per week te doen, ik verveel me namelijk nog al snel.
COLLEGA!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turkse methodes :

A) Begin bende en ga oudjes afrossen voor hun sakosj
B) Begin een kebabzaak aka trefpunt voor mafiafamilies
C) Naast de kebabzaak ook nog overheidssteun en subsiedies

(gelieve dit met een korrel zout te nemen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de prijs van de GC hier ook snel omlaag gaat zoals laatst in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
Op woensdag 05 juni 2002 19:31 schreef Bloodomen het volgende:
weet iemand of de prijs van de GC hier ook snel omlaag gaat zoals laatst in de VS?
ALS het hier gebeurt duurt het nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op woensdag 05 juni 2002 19:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Turkse methodes :

A) Begin bende en ga oudjes afrossen voor hun sakosj
B) Begin een kebabzaak aka trefpunt voor mafiafamilies
C) Naast de kebabzaak ook nog overheidssteun en subsiedies

(gelieve dit met een korrel zout te nemen :P)
Die markt is al verzadigd. De ideeen van Pim waren niet voor niet zo populair. Maar we dwalen weer af. Wat is jullie totaalscore ondertussen (in meters) met zandzakmeppen? Ik zit op 3285.2m totaal (345.2m Dr. Mario), ik weet 't, niet het meeste, maar misschien tijd voor een lijstje zoals bij Waverace ook werd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb daarnet met dr. mario een afstand van 355.2 mtr gehaald.. die score over wat je compleet hebt gehaald vind ik eigenlijk niet zo interessant.. aangezien je die zo hoog mogelijk kan maken als je zelf wilt.. als je maar genoeg potjes "zandzakslaan" doet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend haal ik Wave Race , had em vandaag ook kunnen hebben maar in de Makro hier is ie 10€ cheaper dan elke winkel in de stad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
nou, ik zou vandaag van de free record shop mijn cube binnenkrijgen, joepie
kom ik in die zaak aan (heb hem naar een winkel laten sturen voor de zekerheid)
ik kom een pakje halen, komt die gozer terug met 2 spellen. ik zeg moet wel een cube bijzitten.
blijken ze alleen de spellen nu te kunnen leveren.
nou heb ik gisteren gemaild naar de freerecord shop, en het zou helemaal ok komen met de bestelling en hij zou vandaag binnen komen.
vandaag werd ik op me mobiel gebeld, ja uw spullen liggen klaar meneer.
ik :r op de free record shop! eerst tot 2X toe zeggen dat het ok is en er dan achter komen dat het nog niet goed is :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

HAHA! YES! Ik zag jouw reply en ik dacht, kom ik waag nog 1 poging, en jawel! Dr. Mario sloeg 'm 379.8 metertjes! Ziehier het bewijs. En die totaalscore is wel van belang hoor, want je kunt natuurlijk maar per mannetje 1 score halen. Dus als je vaker slaat telt per persoon de hoogste.

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/ss.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 19:52 schreef johnny.xxx het volgende:
ik kom een pakje halen, komt die gozer terug met 2 spellen. ik zeg moet wel een cube bijzitten.
nou heb ik gisteren gemaild naar de freerecord shop, en het zou helemaal ok komen met de bestelling en hij zou vandaag binnen komen.
ik :r op de free record shop! eerst tot 2X toe zeggen dat het ok is en er dan achter komen dat het nog niet goed is :( :( :( :(
Tis wel FRS he, niet teveel van verwachten :P

Neej, ik had mijnes bij de gameshop in den haag vandaan, als het in de buurt is moet je het daar misschien is proberen? :)

Of heb je hem nu al wel maar is het alleen een paar keer fout gegaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 19:52 schreef johnny.xxx het volgende:
Probeer de Makro is , heb ik altijd succes , of Fnac
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.