Spiderman heb ek op de PC gespeeld , vanaf de Green Goblin is het gewoon te moeilijk en was ik het beu
Anoniem: 23844
Ik kan niet aantonen waarom dat artikel niet juist is, anderen mensen wel. Ik kan wel aantonen dat de Xbox krachtiger is met betrouwbare bron.Als je je standpunt niet kunt beargumenteren moet je het mij niet kwalijk nemen dat ik je vanaf nu niet meer serieus neem.
Goh, daarvoor heb je sites zoals.. erm.. tweakers.net?Jammer genoeg ken ik niemand met verstand van zaken op dit gebied, dus ik moet het met mezelf doen.
Pff, daar vraag je me wat.. Zal even zoeken maar ik garanteer niks.Dan heb je vast een link die verwijst naar die discussie, of niet?
Bull, vanaf het moment dat rael_raichu zei dat Xbox 2 eind dit jaar kwam zei ik al dat daar niks van waar is. Anyway, doet er verder ook niet toe. Niet belangrijk.De discussie was al bezig tussen FLiP.m0, schnumi, real_raichu70 & mijzelf, en jij bent er zelf in meegegaan.
Anoniem: 7379
ds, niet boos worden joh
Je bent het toch met me eens dat je iets moet kunnen beargumenteren als je een standpunt hebt?
Ben niet boos, ge-irriteerd eerder. Tuurlijk moet je een standpunt beargumenteren, maar al die techtalk is veels te 1337 voor mij. Dat kunnen mijn kleine hersenen niet aan
.
Ik kan je wel vertellen waarom ik dit niet geloof. Ik kan je niet vertellen wat er allemaal niet klopt.
• Niemand is het met hem eens (en dan bedoel ik support van grote websites)
• Wie is hij? Geen reputatie dus, wat heeft hij te verliezen? Niets dus.
• De praktijk bewijst ook het tegenovergestelde. De Xbox is dus efficienter dan de PS2 als alle apparaten samen werken ipv individueel. Het eerste is namelijk belangrijker.
Als je nog belang hebt bij die discussies:
1
2
Ook de maker van de site (xsuw) discussiert mee, maar echt overtuigend? Nee.
Ik kan je wel vertellen waarom ik dit niet geloof. Ik kan je niet vertellen wat er allemaal niet klopt.
• De praktijk bewijst ook het tegenovergestelde. De Xbox is dus efficienter dan de PS2 als alle apparaten samen werken ipv individueel. Het eerste is namelijk belangrijker.
1
2
Anoniem: 34030
Heeft een gozer met de nick xsuw die pagina gemaakt 0_o. hehehe...ik heb nog een keer met hem lopen discuseren op gameforum. Daar werd gezegd dat xbox de krachtigste van de 3 was, en dat vond hij niet goed =]. Dus hij kwam met die site, en ik vond het al gek dat die zoveel info had over de tests maja..wist niet dat hij hem gemaakt hadOp zondag 09 juni 2002 20:59 schreef ds het volgende:
Ben niet boos, ge-irriteerd eerder. Tuurlijk moet je een standpunt beargumenteren, maar al die techtalk is veels te 1337 voor mij. Dat kunnen mijn kleine hersenen niet aan.
1
2
Maar die gozer weet er volgens mij echt niet zoveel van. Hij had het uiteindelijk over directx8 features op een PS2 (directx is een api (api = ding) voor windows voor de n00bs
En toen zei die uiteindelijk dat ik te dom was om het te snappen ofzo
Maar ook al zou die gelijk hebben, wat heb je aan theoretische kracht, je kan beter in theorie minder kracht hebben, maar praktijk meer
Anoniem: 55194
Ik kan effe al die mensen quoten.... Maar dit is dus een reply op iedereen die zagt dat de ps2 krachtiger is dan de xbox of gamecube. etc.
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1566&p=14
HIER. LEES. EN HUIVER.
I rest my case. Je kan effe op die link alles lezen over de hardware van de ps2,gamecube en xbox. En ik denk dat dit betrouwbaarder is dan die website die die fanboy heeft gemaakt.
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1566&p=14
HIER. LEES. EN HUIVER.
I rest my case. Je kan effe op die link alles lezen over de hardware van de ps2,gamecube en xbox. En ik denk dat dit betrouwbaarder is dan die website die die fanboy heeft gemaakt.
Hebben mensen ook al Sonic op de GC gespeeld? En is het linken met de GBA ook een beetje leuk
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ik heb een gamecube. Ik moet de xbox helemaal nietOp zondag 09 juni 2002 16:47 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij zo'n Xbox fanboy bent die zelfs proffessionele analyses van zijn favo console niet als bewijs vindt ...

Oh ja ik ben op rage 3d ook uitgemaakt voor gamecube fanboy,ps2 fanboy en pc fanboy. Maar ik ben dus een game fanboy.
Oh ja en jij moet echt eens wat lezen voordat je conclusies trekt. En vertex ook met zijn opmerkingen.
Ik wil jullie heus geloven maar ik wil wel feiten en geen fantasie verhalen.
Anoniem: 16219
Ik blijf ernog bij , we zien nu in 1e gen Cube games zo goed als wat de Xdoos neerplant , iedereen kan X86 coden dus er komt toch geen beter gen Xbox games . De Cube daarentegen kan enkel nog vooruitgang boeken .
En het perfecte argument : NIKS , maar dan ook NIKS op een console tot nu toe ziet er beter uit dan Resident Evil op de cube ...
En het perfecte argument : NIKS , maar dan ook NIKS op een console tot nu toe ziet er beter uit dan Resident Evil op de cube ...
oh die link heb ik ook net gepost. Ik wilde die al veel eerder posten maar kon niet op het internet. Maar je bent me dus voor geweest. Ik heb mijn link wat specifieker gelinktOp zondag 09 juni 2002 19:59 schreef D³ het volgende:
Anandtech heeft een zeer goed artikel over de Xbox en vergelijkingen met de PS2.
Daaruit wordt duidelijk dat de Xbox veel krachtiger is dan de PS2 (goh, echt?).
Zo haalt de Xbox totaal zo'n 80 GFlops (CPU+GPU) daar waar de PS2 het alleen van zn CPU moet hebben. (CPU vs CPU wint de PS2 het dan dus idd, maar het totaal plaatje is heel anders. Zo zit zo'n beetje heel dat artikel in elkaar).
Wat is dit nou weer voor onzin? Waar heb je het over?FLiP.m0 :
En vertex ook met zijn opmerkingen.
interesant.On the launch titles for the GameCube we've seen a number of lower resolution textures being used compared to the Xbox launch titles. That could just be a sign of the early adopters not taking advantage of the technology yet or it could be due to a lack of main memory bandwidth, it's too early to tell.
Ik had het over dat jij zat te blaten zonder enige echte argumenten behalve die site(en die site is dus niet betrouwbaar). Ik heb geen zin om alles te quoten enzo. Dus het is al goed.Op zondag 09 juni 2002 21:28 schreef Vertex het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Waar heb je het over?
wat lopen jullie allemaal weer te zeiken,
ik heb de cube heus niet gekocht omdat hij krachtiger is dan de xbaox(of niet). t gaat mij om de spellen, alleen nintendo heeft nog originele spellen!
ik heb de cube heus niet gekocht omdat hij krachtiger is dan de xbaox(of niet). t gaat mij om de spellen, alleen nintendo heeft nog originele spellen!
Aap!
Oh jawel...Silent Hill 2 op de xbox. Zegt zo een jongen op www.rage3d.com die denkt dat hij alles weet en dat hij zo wilt posten dat het niet blijkt dat hij een xbox fanboy is maar dat in zijn posts duidelijk te zien is dat hij een xbox fanboy is....Op zondag 09 juni 2002 21:23 schreef real_raichu70 het volgende:
hier heb je een paar posts van hem:
I'd have to disagree. I've played RE on the Cube. IMHO, it's boring and not scary in the least bit. SH2 is scary and I think it pulls all the elements together in a more cohesive package. The timing on a lot of the "shockers" is better and I think the monsters are a whole hell of a lot scarier than the zombies in RE.
I also think that SH2's graphics on the Xbox rival that of the pre-rendered backrounds in RE on the Cube. The textures are extremely crisp, everything casts extremely realistic shadows (it's especially cool when you move around with the flashlight), and all of the objects are very detailed. They were also able to get rid of most of the CGI cutscenes in the PS2 version and went with realtime cutscenes. There are still a couple of CGI scenes though. The noise filter is also pretty cool and adds an even more creepier atmosphere.
played RE on the Cube over at my friend's house last weekend and I really don't see what the the big fuss is over it. It's really not that great of a game and it's not scary in the least bit. Even the pre-rendered backrounds aren't too terribly good in most areas (the 16-bit color and dithering problems don't help much).
dat is gewoonFlipmo, I really don't want to get into any arguments.
I know that it's my opinion, but it's an educated one. I'm not blind and have a very good eye for the little things. RE's backrounds can become grainy at times and the detail can be great in some areas while it lacks in others. The 16-bit color that many devs are forced to use makes the screen seem washed out in most places. It also has some messy dithering problems and banding issues with lighting. Taking into account all of these things, RE, IMHO, does not look nearly as good as it should or what other people

met zo een soort mensen moet ik mee discusieren in het engels
ik snap er niks meer van.
als je alleen al naar de Specs kijkt van de Xbox versus PS2 dan zie je toch dat alles 10x beter is?? en idd als de PS2 krachtiger zou zijn als Xbox/GC waarom zijn de spelen enz dan lang niet zo mooi en snel??
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
* Glitch vraagt zich af waarom we in deel 5 van et grote Gamecube topic nog over de Xbox lullen...

Of er nou een Xbox 2 komt ofnie, of de PS2 krachtiger is dan Xbox, et kan me gestolen worden.
* Glitch gaat Wave racen
/edit
typo
Of er nou een Xbox 2 komt ofnie, of de PS2 krachtiger is dan Xbox, et kan me gestolen worden.
* Glitch gaat Wave racen
/edit
typo
Moet ik nu bewijzen dat die site echt is? Je draait de rollen geloof ik een beetje om, want ik heb nog nooit gezegd dat die gozer de waarheid spreekt, ik heb alleen gezegd dat het de waarheid zou kunnen zijn, dat is een groot verschil! Jij zegt dat de informatie op die site niet klopt, dus ik zou nu weleens van jou willen weten waarom dat dan zo is. Als je dit nu weer niet kunt ben je al je geloofwaardigheid kwijt en zodoende is een discussie met jou zinloos.FLiP.m0 :
Ik had het over dat jij zat te blaten zonder enige echte argumenten behalve die site(en die site is dus niet betrouwbaar). Ik heb geen zin om alles te quoten enzo. Dus het is al goed.
GAMECUBE RULEERT FLINK!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik volg dit topic nu al een tijdje en tot voor kort vond ik het (als cube bezitter) best aardig. Jammer dat het nu zo afzakt naar compleet off-topic gelul over de xbox vs ps2. Kom op mensen, over dat soort onderwerpen heb je volgens mij genoeg andere topics waar dat wel thuis hoort. Hier zou het over de Cube moeten gaan en voordat de boel hier op slot wordt gedaan, zou ik zeggen: let's go on-topic again!
hoever komen jullie eigenlijk met ssb m met de zandzak, t verste is 245m
Aap!
Ik ben het met je eens, maar je moet het mij niet kwalijk nemen dat ik mezelf verdedig als iemand zegt dat ik blaat, terwijl dat zeker niet zo is.
491,8 meter met Ganondorf bewijshoever komen jullie eigenlijk met ssb m met de zandzak, t verste is 245m
Gaan we bij de Wave Race competitie ook niet eens andere tracks proberen ?
Maakt iemand anders ffe een site voor alle GC game compo's
Maakt iemand anders ffe een site voor alle GC game compo's
Oei, dat is niet zo makkelijk uit te leggen, maar ik zal het hieronder proberen:
1. Honkbal knuppel pakken.
2. Rennen naar die zandzak > omlaag + A
3. Omhoog + A
4. Vlak voordat de zandzak op de grond valt springen > Omlaag + A
5. Omhoog + A
6. Vlak voordat de zandzak op de grond valt springen > Omlaag + A
7. Smash geven met de honkbal knuppel.
3. Omhoog + A
5. Omhoog + A
Anoniem: 19566
FF proberenOp zondag 09 juni 2002 22:17 schreef Vertex het volgende:
Oei, dat is niet zo makkelijk uit te leggen, maar ik zal het hieronder proberen:
3. Omhoog + A
5. Omhoog + A
Het lijkt makkelijker dan dat het in werkelijkheid is hoor
Je moet heel snel zijn en Ganondorf helemaal onder controle hebben anders lukt het niet
Nu we het toch over RE hebben, wordt het maar eens tijd dat ik weer eens wat pics ga postenOp zondag 09 juni 2002 21:45 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Oh jawel...Silent Hill 2 op de xbox. Zegt zo een jongen op www.rage3d.com die denkt dat hij alles weet en dat hij zo wilt posten dat het niet blijkt dat hij een xbox fanboy is maar dat in zijn posts duidelijk te zien is dat hij een xbox fanboy is....
hier heb je een paar posts van hem:
[..]
[..]
[..]
dat is gewoon. Hij loopt RE helemaal af te zijken of het helemaal niks voor steld. Hij verdraaid alles en probeert ook nog slim over te komen met zijn fancy engelse woorden.
met zo een soort mensen moet ik mee discusieren in het engels. Er zijn gelukkig nog wel gamecube fanboys in die forum maar dat zijn die hards. Dus er is altijd wel een flame war aan de gang.
Ze zien er errug goed uit, alleen ik mot ze nog effe uploaden
Op zondag 09 juni 2002 22:32 schreef elroy het volgende:
[..]
Nu we het toch over RE hebben, wordt het maar eens tijd dat ik weer eens wat pics ga posten
Ze zien er errug goed uit, alleen ik mot ze nog effe uploaden
Weird , SH2 is zelfs niet eens scary 
De meesten die het spelen zijn beschaamd dat het de opvolger van het uber-scary SH1 is .
En als de monsters uit SH2 zo zijn als SH1 dan weet ik niet wat em bezielt . SH1 heb ik uitgespeeld :
-baas 1 was een blok met muil die niet te zien was
-baas 2 was ne worm , allez , een bruine streep me wa textures
-baas 3 een mot , maar ook ni al te vet
-eindbaas kon erdoor .
Die monsters trokken echt op NIKS , het was de sfeer die het spel deed ownen .
De meesten die het spelen zijn beschaamd dat het de opvolger van het uber-scary SH1 is .
En als de monsters uit SH2 zo zijn als SH1 dan weet ik niet wat em bezielt . SH1 heb ik uitgespeeld :
-baas 1 was een blok met muil die niet te zien was
-baas 2 was ne worm , allez , een bruine streep me wa textures
-baas 3 een mot , maar ook ni al te vet
-eindbaas kon erdoor .
Die monsters trokken echt op NIKS , het was de sfeer die het spel deed ownen .

Thanks to D³ voor het logo.
1. (1) Tekkenmaster - 510,2 meter met Roy
2. (3) Vertex - 491,8 meter met Ganondorf bewijs
3. (2) Zero00 - 470,2 meter met Yoshi
4. (4) GolbeZeromus - 454,3 meter met Yoshi
5. (5) ds - 441,3 meter met Yoshi
6. (6) blakez - 435,2 meter met Yoshi
7. (7) elroy 431.9 meter met Yoshi
8. (
9. (9) ThePriest - 379,8 meter met Dr. Mario
10. (-) Harmageddon - 245 meter met ???
Wat boffen jullie toch weer, ik heb ~30 pics van Resident Evil gemaakt.
Hier alvast een paar de rest kan je HIER vinden.

Jullie krijgen ze voor 100% te zien, dus ik heb ze niet geresized.

De overige (nog 25, als je deze eraf haalt) staan HIER.
Let er wel op dat het +3Mb is, voor degene die nog een modem hebben.
Hier alvast een paar de rest kan je HIER vinden.

Jullie krijgen ze voor 100% te zien, dus ik heb ze niet geresized.
De overige (nog 25, als je deze eraf haalt) staan HIER.
Let er wel op dat het +3Mb is, voor degene die nog een modem hebben.
WTF!? Hoe heb je dat gedaan? Ik heb geloof ik 49 seconden staan en ik dacht toch echt dat ik toen een aardige score had neergezet. Bedoel je niet Link?ds's signature :
Break the Target: 00:13.80 met Young Link.
Om maar eens even een ander genre hier aan te stippen: wat zijn de meningen over de racer Burnout? Ik ben altijd wel in voor een leuk race spel en overweeg deze aan te schaffen, als het een beetje lekker speelbaar is. Ik ben al in het bezit van Extreme G3 maar dat gaat me eigenlijk iets te snel of de besturing is naar mijn smaak iets te gevoelig. Dat spel kom ik in ieder geval (nog) niet erg ver mee, dus ik hoop dat Burnout in dat opzicht wat makkelijker speelbaar is.
Hoe zit het eigelijk met de tussenstand van de waverace competitie??
Wat mij betreft is Vertex voorlopig eerste, als je #1 staat moet je dat bewijzen IMO.Op zondag 09 juni 2002 22:39 schreef ds het volgende:
1. (1) Tekkenmaster - 510,2 meter met Roy
2. (3) Vertex - 491,8 meter met Ganondorf bewijs
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ja gooi mij maar een paar plaatsen hoger ik heb net 1529.2 Ft geslagen = 466 Meter met YoshiOp zondag 09 juni 2002 22:39 schreef ds een tussenstand :
Kun je niet ff vertellen hoe je dat met Yoshi doet?Op maandag 10 juni 2002 01:05 schreef elroy het volgende:
[..]
Ja gooi mij maar een paar plaatsen hoger ik heb net 1529.2 Ft geslagen = 466 Meter met Yoshi
Jawel hoor, met Yoshi alleen maar springen en de A + Beneden gebruiken.Op maandag 10 juni 2002 01:20 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Kun je niet ff vertellen hoe je dat met Yoshi doet?
Op zondag 09 juni 2002 23:41 schreef Fred_Perry het volgende:
Hoe zit het eigelijk met de tussenstand van de waverace competitie??
heeft iemand een amerikaanse release lijst?? Want ik ga dus effe in usa inkopen doen. Die spellen zijn lekker goedkoop. Ik koop in ieder geval RE en ssx tricky (die is dan wel uit hier maar daar is tie langer uit en dus goedkoper). Ik kijk ook wel effe op gamespot en ign maar een release lijst is ook wel handig.
HOeveel gaat de freeloader kosten?? Wel de lite versie.....50 euro??
Is mario al uit??? in japan bedoel ik. want die kan je ook spelen op de cube. Het is dan wel japans..... wacht ik toch effe op de amerikaanse versie en bestel ik die wel want die is nog niet uit wanneer ik er kom.
en starfox wanneer komt die uit???
Ik ben helemaal van stapel. vind je het gek ??
[edit]
wwe wrestlemania is ook dan uit....die dus ookm kopen.
HOeveel gaat de freeloader kosten?? Wel de lite versie.....50 euro??
Is mario al uit??? in japan bedoel ik. want die kan je ook spelen op de cube. Het is dan wel japans..... wacht ik toch effe op de amerikaanse versie en bestel ik die wel want die is nog niet uit wanneer ik er kom.
en starfox wanneer komt die uit???
Ik ben helemaal van stapel. vind je het gek ??
[edit]
wwe wrestlemania is ook dan uit....die dus ookm kopen.
maar yoshi springt zo ziekelijk irritantOp maandag 10 juni 2002 01:22 schreef elroy het volgende:
[..]
Jawel hoor, met Yoshi alleen maar springen en de A + Beneden gebruiken.
Anoniem: 50834
Ik heb eens een tipje. Als je nu in je doosje kijkt van SSB:M daar zit zo'n paarse kaart in van www.nintendovip.com, als je daar eens naartoe gaat, en de code invoert, leggen ze het hele spel uit, ook hoe je alle characters kunt unlocken.
Op maandag 10 juni 2002 10:50 schreef Kaos het volgende:
Bij play.com kost die freeloader (28 juni te koop) 26 euro.
maakt dit niks uit dan? dat zou wel beter zijn.PAL: Will play on UK GameCube only
trouwens, ik speelde gisteren bij een maatje Medal of Honor: Frontline op de ps2. Komt die nog naar de cube? dan wordt dat zeker een must buy!
Anoniem: 15967
Misschien heb ik wat gemist naar ik dacht dat de cubes in heel europa hetzelfde zijn maar weet eigenlijk niet zeker nu.Op maandag 10 juni 2002 10:56 schreef daFubar het volgende:
[..]
[..]
maakt dit niks uit dan? dat zou wel beter zijn.
Ik las dacht ik wel ergens (misschien hier) dat als je een amerikaans spel saved dat je dan geen europese meer kan saven (maw je hebt dus 2 memcards nodig)
stond laatst op Ign wel een bericht dat er een Medal Of Honor op de Cube zou komen zal effe kijken of ik nog wat kan vinden.trouwens, ik speelde gisteren bij een maatje Medal of Honor: Frontline op de ps2. Komt die nog naar de cube? dan wordt dat zeker een must buy!
hoe kick zou dat zijn!Op maandag 10 juni 2002 11:06 schreef schnumi het volgende:
[..]
stond laatst op Ign wel een bericht dat er een Medal Of Honor op de Cube zou komen zal effe kijken of ik nog wat kan vinden.
die muziek van frontline is ook weer fantastisch. echt van die mooie superrustige filmmuziek. schept echt een hele vette sfeer...
Anoniem: 54447
Ik ben ff een weekje weg en we zijn al bijna een deel verder. Ik verwacht in het volgende deel wel ff een inleidinkje zodat ik weer ff kan zijn wat er de laatste tijd voor bijzonders gebeurd is, want ik heb geen zin om heel deel 5 door te spitten.
Ah joh, 34 pagina's maar!Op maandag 10 juni 2002 11:23 schreef MeisterHim het volgende:
Ik ben ff een weekje weg en we zijn al bijna een deel verder. Ik verwacht in het volgende deel wel ff een inleidinkje zodat ik weer ff kan zijn wat er de laatste tijd voor bijzonders gebeurd is, want ik heb geen zin om heel deel 5 door te spitten.
Wanneer komt SSX Tricky hier eigenlijk uit? Zit eigenlijk wel te wachten op een goed snowboard spel. 1080°: White Storm zal nog wel een tijdje op zich laten wachten ben ik bang...
Grab shell dude!
Anoniem: 13640
haha vind het grappig om te zien dat er niet genoeg belangstelling is voor een 'grote Xbox topic'
Ik dacht dat ie 14 juni zou komen, dus vrijdag. Het was iniedergeval wel deze maand dacht ikOp maandag 10 juni 2002 11:43 schreef jOzh het volgende:
[..]
Ah joh, 34 pagina's maar!
Wanneer komt SSX Tricky hier eigenlijk uit? Zit eigenlijk wel te wachten op een goed snowboard spel. 1080°: White Storm zal nog wel een tijdje op zich laten wachten ben ik bang...
Anoniem: 15682
ff weer een nieuwe update..
ik ben 9 juni jarig geweest en heb van een kameraad Tony Hawk's Pro Skater 3 gekregen.
Echt zo'n game waarvan je denkt.. ik koop em niet in de winkel, want hij lijkt me te snel vervelen.
Maar dus echt ff lekker niet he
Werkelijk het intro filmpje pakt je meteen al en je wilt meteen gaan spelen.
Het spel is echt SUPER uitgebreid, je eigen skatertje maken (ook femals, leuk voor me vriendin
) eigen banen maken met een hele simpele maar leuke track-editor.. met echt heel veel mogelijkheden.
Daarnaast ook de career mode.. en nog vele andere opties.
Met de Career mode zijn we begonnen met ze 2en.. en zijn niet meer gestopt
Non stop 7 uur lang doorgegaan, werkelijk.. dit spel pakte me beet en liet me niet meer los.
Ik dacht dat Monkey Ball verslavend was.. maar dit slaat alles
ik ben 9 juni jarig geweest en heb van een kameraad Tony Hawk's Pro Skater 3 gekregen.
Echt zo'n game waarvan je denkt.. ik koop em niet in de winkel, want hij lijkt me te snel vervelen.
Het spel is echt SUPER uitgebreid, je eigen skatertje maken (ook femals, leuk voor me vriendin
Non stop 7 uur lang doorgegaan, werkelijk.. dit spel pakte me beet en liet me niet meer los.
lol jij bent dus helemaal niet bekend met de THPS serie???Op maandag 10 juni 2002 12:24 schreef M4rt! het volgende:
ff weer een nieuwe update..
Het spel is echt SUPER uitgebreid, je eigen skatertje maken (ook femals, leuk voor me vriendin) eigen banen maken met een hele simpele maar leuke track-editor.. met echt heel veel mogelijkheden.
Ik heb em THPS3 op mijn pc en heb em al "uitgespeeld" ja nog niet alle goals maar wel alle levels unlocked. Dave Mirra is nog zo een spel alleen nog uitgebreider.
Mooi zo, das weer 2 weken na Pikmin. Beetje verspreid is beter dan alles gelijk!Op maandag 10 juni 2002 12:29 schreef FLiP.m0 het volgende:
SSX tricky.....28 Juni
Grab shell dude!
Eigenlijk niet nee.. ik heb het wel es gezien bij mensen enzo.. maar had er nooit het geduld voor, gamen op een console kicked echt wel ff harder assOp maandag 10 juni 2002 12:27 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
lol jij bent dus helemaal niet bekend met de THPS serie???
Lekker op je bankje met een biertje/rummetje en gaan
phusebox >>> komt F1 2002 nog steeds op 14 juni uit???
that's the wayOp maandag 10 juni 2002 12:33 schreef M4rt! het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.. ik heb het wel es gezien bij mensen enzo.. maar had er nooit het geduld voor, gamen op een console kicked echt wel ff harder ass
Lekker op je bankje met een biertje/rummetje en gaan
burnout rulesOp zondag 09 juni 2002 23:35 schreef jasjenl het volgende:
Om maar eens even een ander genre hier aan te stippen: wat zijn de meningen over de racer Burnout? Ik ben altijd wel in voor een leuk race spel en overweeg deze aan te schaffen, als het een beetje lekker speelbaar is. Ik ben al in het bezit van Extreme G3 maar dat gaat me eigenlijk iets te snel of de besturing is naar mijn smaak iets te gevoelig. Dat spel kom ik in ieder geval (nog) niet erg ver mee, dus ik hoop dat Burnout in dat opzicht wat makkelijker speelbaar is.
controls zijn gewoonweg perfect, easy in te komen, maar om alles uit te spelen met de moeilijkste auto's ben je wel weer even bezig...
al met al goed te doen
en de graphics zijn gewoon erg goed
geen framedrops
multiplayer is het ook vet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
als t goed is welOp maandag 10 juni 2002 12:42 schreef schnumi het volgende:
phusebox >>> komt F1 2002 nog steeds op 14 juni uit???
en offtopic: GP4 voor PC komt 13 juni
Bier moet je leren drinkenOp maandag 10 juni 2002 12:47 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
that's the way....alleen ik hou niet van bier
.
en btw.. ik ben een die-hard UT speler hoor.. niet dat ik zo'n console addict ben. Maar ik neem me cube altijd mee naar vrienden enzo.. en daar lekker gamen, Compu meenemen om te gaan UT'en is weer zo wat he
serieus!!!!!! ik dacht 21 juni!als t goed is wel
Hmm, dan moet ie nu al gold zijn. Als dat zo is valt het me reuze mee, GP 3 werd steeds maar uitgesteld en uitgesteld...Op maandag 10 juni 2002 12:50 schreef Phusebox het volgende:
als t goed is wel
Grab shell dude!
ik heb advertenties gezien van GP4, waarin 13 juni stond
als ze dat niet halen heeft die hele campagne geen nut gehad
w000000000000000000000t!!!! die ga ik dus hard kopen!Op maandag 10 juni 2002 11:18 schreef schnumi het volgende:
http://cube.ign.com/articles/359/359196p1.html
hiero frontline ook op Cube.
Is ISS2 nog een leuk voetbal spel? Zitten er veel extra opties bij? En niet zo kaal als Fifa Worldcup 2002 qua opties.
Ik vind em vrij goed. Het is geen Pro Evolution Soccer, maar ik denk het beste wat er nu op de GC te krijgen is. Fifa World Cup 2002 het ik gespeeld op m'n pc en als ie hetzelfde is op de GC steekt ISS2 daar toch wel een stuk bovenuit.Op maandag 10 juni 2002 13:34 schreef Hitpoint het volgende:
Is ISS2 nog een leuk voetbal spel? Zitten er veel extra opties bij? En niet zo kaal als Fifa Worldcup 2002 qua opties.
Voor een echte topper moet je toch echt wachten op PES denk ik.
Grab shell dude!
op gamespy staat dat F1 2002 op 24 juni uitkomt.
gvd dan kan ik hem niet meer ruilen tegen THPS3, dat bonnetje telt maar voor 14 dagen, maar dan moet ik maar ff gaan zeiken bij frsOp maandag 10 juni 2002 15:19 schreef schnumi het volgende:
op gamespy staat dat F1 2002 op 24 juni uitkomt.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
zijn er al enige data bekend wanneer PES zou moeten uitkomen ?Op maandag 10 juni 2002 13:53 schreef jOzh het volgende:
[..]
Ik vind em vrij goed. Het is geen Pro Evolution Soccer, maar ik denk het beste wat er nu op de GC te krijgen is. Fifa World Cup 2002 het ik gespeeld op m'n pc en als ie hetzelfde is op de GC steekt ISS2 daar toch wel een stuk bovenuit.
Voor een echte topper moet je toch echt wachten op PES denk ik.
ik zag twee beren fout parkeren....
en ook wanneer NBA street uitkomt???
June 14th 2002 dat stond op www.cube-europe.comgvd dan kan ik hem niet meer ruilen tegen THPS3, dat bonnetje telt maar voor 14 dagen, maar dan moet ik maar ff gaan zeiken bij frs
het is dus afwachten.
Off-topic:
Om even terug te komen op de PS2 vs X-Box. Het artikel waar jullie over spreken klopt helemaal niet. De schrijver spreekt over de kracht van de PS2 processor in vergelijking met de X-Box processor. De processor van de PS2 is wel krachtiger, maar de X-Box haalt zijn kracht het meest uit zijn grafische kaart (aangepaste GeForce 3/4). De PS2 haalt zijn kracht uit zijn processor.
Verder spreekt de schrijver over de texture compressie, maar wat hij hier zegt slaat helemaal nergens op. De PS2 heeft helemaal geen Texture compressie (hierdoor en door de lage aantal geheugen is de texture kwaliteit van veel PS2 spellen slecht of niet gedetailleerd).
Zo bevat het artikel nog meer punten waar niks van klopt.
Om even terug te komen op de PS2 vs X-Box. Het artikel waar jullie over spreken klopt helemaal niet. De schrijver spreekt over de kracht van de PS2 processor in vergelijking met de X-Box processor. De processor van de PS2 is wel krachtiger, maar de X-Box haalt zijn kracht het meest uit zijn grafische kaart (aangepaste GeForce 3/4). De PS2 haalt zijn kracht uit zijn processor.
Verder spreekt de schrijver over de texture compressie, maar wat hij hier zegt slaat helemaal nergens op. De PS2 heeft helemaal geen Texture compressie (hierdoor en door de lage aantal geheugen is de texture kwaliteit van veel PS2 spellen slecht of niet gedetailleerd).
jaahaaaa, nou weten we het wel.Op maandag 10 juni 2002 15:58 schreef ATL het volgende:
Off-topic:
wanneer gaan we nou weer eens naar de games kijken ipv de specs.
zo ben ik bijvoorbeeld HEEL erg blij dat MOH frontline ook op het kubusje komt!!
* Fubaruba verklaart bij deze de flamewar omtrend specs voor gesloten!
ik vind dat hij wel gelijk heeft.Spellen belangrijker dan hardware voor Nintendo
Graphics of online gaming niet het antwoord
De nieuwe president van Nintendo, Satoru Iwata, gelooft niet dat online diensten of een allesomvattend entertainmentplatform de juiste weg is voor consolebouwer Nintendo. Tijdens een bijeenkomst met analisten vorige week zei hij dat het Japanse bedrijf zich gaat concentreren op het uitbouwen van een sterk gameaanbod. Een race met rivalen Microsoft en Sony om technisch steeds betere consoles te bouwen, zit er niet in.
"We kunnen niet optimistisch zijn over de spelmarkt", zei Iwata, die vorige maand de fakkel overnam van Hiroshi Yamauchi, de man die vijftig jaar aan de top stond bij Nintendo. "Het maakt niet uit hoe goed je product is, mensen raken verveeld. Ik voel me als een chef-kok die kookt voor een verzadigde koning." Anders gezegd, Iwata gelooft niet dat steeds meer features voldoende zijn om de aandacht van gamers vast te houden. "We bereiken de grens van de mogelijkheden om consumenten te lokken door consoles beter te maken of uit te pakken met graphics en geluid."
Nintendo wil dus gamers aantrekken door goede gamesoftware te ontwikkelen. Maar online speldiensten zijn er (nog) niet bij. Microsoft en Sony mogen dan zwaar investeren in dergelijke multiplayer-diensten via het internet, Iwata heeft nog z'n bedenkingen. "We hebben nooit gezegd dat online games niet zullen doorbreken. Maar we denken niet dat het morgen gaat gebeuren", zei hij in een interview met de zakenkrant The Financial Times. Iwata denkt dat vooral het gebrek aan een snelle infrastructuur een drempel zal vormen.
De Nintendo-topman is ook de mening toegedaan dat online gaming een slechte zaak zal zijn voor de softwareverkoop. Volgens Iwata zou die zes tot zeven keren lager kunnen komen te liggen.
Iwata maakt zich wel meer zorgen over de softwareverkoop. Die is de sleutel tot winst voor consolefabrikanten, aangezien hun hardware vaak gesubsidieerd - lees: met verlies - wordt verkocht. In de afgelopen maanden staat de druk nog meer op de ketel, aangezien alle consolemakers hun toestellen substantieel in prijs hebben verlaagd. En door de hevige strijd tussen Microsoft, Nintendo en Sony lijkt het erop dat er nu ook in de prijs van games wordt gesneden.
Dat is een goede zaak voor spelfanaten, maar Iwata ziet het somber in. "We ervaren het als een crisis", vertelde hij tijdens de analistenvergadering, "dat prijsverlagingen van software de spelindustrie kunnen vernietigen."
Ja, maar aan de andere kant is er voor Hitman 2 ook al een campagne geweest in Maart. Dazegdusnogniks.Op maandag 10 juni 2002 13:01 schreef Phusebox het volgende:
ik heb advertenties gezien van GP4, waarin 13 juni stond
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Die lijst is lang niet geupdate.Op maandag 10 juni 2002 15:49 schreef schnumi het volgende:
[..]
June 14th 2002 dat stond op www.cube-europe.com
het is dus afwachten.
Ik blijf erbij, die van play.com lijkt me erg betrouwbaar
Op maandag 10 juni 2002 16:45 schreef schnumi het volgende:
[..]
hij heeft gelijk
en heeft iemand al pikmin in de winkel gezien ofzo???
(ik ben nu eigenlijk weer niet van plan om hem te gaan kopen
Nee, met Young Link. Lastig uit te leggen omdat het zo snel gaat.Op zondag 09 juni 2002 23:13 schreef Vertex het volgende:
[..]
WTF!? Hoe heb je dat gedaan? Ik heb geloof ik 49 seconden staan en ik dacht toch echt dat ik toen een aardige score had neergezet. Bedoel je niet Link?
Met Link heb ik 00:15.13. Met Pikachu heb ik ook wel een snelle tijd neergezet namelijk 00:15.80. De rest is het niet waard om te vermelden
1. loop naar rechts en gooi je boemerang door de linker muur om de target aan de rechterkant te raken.
2. Walljump uit de trechter en spring op het kleine platform links. Tijdens die sprong pak je een bom. Ga op het puntje van die platform staan.
3. Gooi je boemerang naar rechts, als hij terugkomt spring je er overheen zodat de 2 targets aan de linkerkant kapot gaan.
4. Spring naar rechts en gooi ondertussen je bom omlaag om de target in de trechter te raken.
5. Zorg dat je in het midden terecht komt op het tweede platformpje (pijl vorm) onder die target die helemaal ingesloten zit.
6. Schiet met je pijl en boog door de smalle opening.
7. Gooi je boemerang naar rechts en doe direct een spin attack omhoog. Als het goed is maak je 2 targets kapot met je spin attack en 3 targets kapot met je boemerang.
Het is moeilijk in het begin maar zeker niet onmogelijk. Het kan NOG sneller want de allereerste boemerang die je gooit kunnen de allerlaatste 2 targets ook nog kapot maken.
Imo vind ik target test leuker dan homerun contest, meer aktie. Hier gaat het meer om de skill.
FLiP.m0, op 24 Juni komt Eternal Darkness. Ik zie dat je Resident Evil gaat kopen dan vind je ongetwijveld ED ook wel interessant. Als je toch naar de VS gaat dan moet je die gewoon kopen
Ook wel grappig, lees net op PGC dat er op 24 juni een maansverduistering is.
Everyone knows that the long-awaited Eternal Darkness comes out June 24th in North America. Did you also know that day is the lunar eclipse? Of course, the "coincidence" was fully planned and besides being just generally cool and creepy, it may be a clue that eclipses factor into the game's story, which has been previously indicated by promo art.

Ongeveer hetzelfde dus als Resident Evil die hier op vrijdag de dertiende wordt gereleased
7 nieuwe Mafia screenshots:

Klik plaatje voor vergroting

woei!Op maandag 10 juni 2002 17:43 schreef ds het volgende:
[..]
FLiP.m0, op 24 Juni komt Eternal Darkness. Ik zie dat je Resident Evil gaat kopen dan vind je ongetwijveld ED ook wel interessant. Als je toch naar de VS gaat dan moet je die gewoon kopen
Ook wel grappig, lees net op PGC dat er op 24 juni een maansverduistering is.
[..]
[afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en zijn ze tegenwoordig nou zo origineel met de release dates ofzo??? of was dat vroeger ook maar merkte ik het niet?
IS DAT MAFIA VOOR DE CUBE!!!! niet normaal vet.
Frontline op de PS2 zag er werkelijk niet uit maar misschien dat EA de game niet weet te verkloten op de Cube ik denk het echter wel. Krijgen we straks weer zo iets als Mohaa1 mohaa2. De EA rage kennende zit dat er wel aan te komen
PhD i.o.
Aan de resolutie te zien zijn dit PC screenshots.Op maandag 10 juni 2002 18:28 schreef schnumi het volgende:
IS DAT MAFIA VOOR DE CUBE!!!! niet normaal vet.
de Officiele website van Mafia: the city of lost heaven is http://www.mafia-game.com/.
introductie:
Wordt uitgegeven door Take2 Interactive (o.a GTA3) en komt geloof ik in september (voor de PC).Mafia is a 3D action game, played in the third person. The player assumes the role of a gangster in an American city of the 1930s, and gets a chance to live through gangster's rise and fall. In a spell-binding story of human hunger for power, he will experience everything that was taking place in the underworld during this stormy period: high-speed car chases, bootlegging, assassinations, and bank robberies.
We set the story in a huge, fully-functional city, created 60 vehicles to choose from and more than 20 missions filled with non-stop action. MAFIA is developed by Illusion Softworks - creators of the award-winning HIDDEN AND DANGEROUS.
Ik heb vandaag Burnout aangeschaft.. ik weet niet precies wat ik over de game moet zeggen.. 't is stoer, maar ook weer niet.. heb het een paar uurtjes gespeeld en ik vind 't vrij storend elke keer weer die crash replay wanneer je tegen een auto aan botst.. Maar aan de andere kant speelt 't wel heel lekker en snel.. soms te snel..
Ik heb natuurlijk nog maar de eerste 3 banen gezien en gespeeld..
Misschien dat ik het van de week wel probeer uit te spelen en dan zie ik wel of ik het ga ruilen voor Pikmin of SSX Tricky of misschien wel James Bond: Agent under fire..
Misschien dat ik het van de week wel probeer uit te spelen en dan zie ik wel of ik het ga ruilen voor Pikmin of SSX Tricky of misschien wel James Bond: Agent under fire..
dacht al als dat voor de Cube is niet normaal.
het lijkt wel driver zo lelijk. IIG die blokkerige hoofden enzo
This space is occupied
Toch zonde dat GTA4 weer voor de PS2 ontwikkeld wordt. Had er ook zo uit kunnen zien. En inclusief auto's die niet verdwijnen als je je omdraait.Op maandag 10 juni 2002 17:43 schreef ds het volgende:
Mafia plaatjes.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

576,3 meter met Ganondorf!!!!!!!!!!
Waar blijven jullie nou met die hoge scores?
Ik ben het overigens wel met D³ eens dat je je score moet kunnen bewijzen om op 1 te staan, want iedereen kan wel iets roepen.
grrrr, waar blijven jullie met de tijden van WaveraceOp maandag 10 juni 2002 20:19 schreef Vertex het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het overigens wel met D³ eens dat je je score moet kunnen bewijzen om op 1 te staan, want iedereen kan wel iets roepen.
welke baan??? want ik ben die LTL hard wel zat =]Op maandag 10 juni 2002 20:25 schreef Fred_Perry het volgende:
[..]
grrrr, waar blijven jullie met de tijden van Waverace
Snif snif... Wat ruik ik daar? Een nieuwe Kid Icarus? geen bron, gewoon een vermoeden eerlijk gezegd.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 51617
WTF!!! Hoe??????????????Op maandag 10 juni 2002 20:19 schreef Vertex het volgende:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.