Ge-force 4 ti 4200 ervaringen

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 10:27
Vorige keer geen reactie, dus vraag ik het nogmaals:

-Hoe zit het met de 2D kwaliteit van de Club3D?
-Hoe is de koeler van Club3D? Stil en degelijk of lawaaierig en brak? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Laatst online: 23-09-2021
Op woensdag 05 juni 2002 11:35 schreef DeadMetal het volgende:
Vorige keer geen reactie, dus vraag ik het nogmaals:

-Hoe zit het met de 2D kwaliteit van de Club3D?
-Hoe is de koeler van Club3D? Stil en degelijk of lawaaierig en brak? ;)
- 2D kwaliteit is prima (tenminste veeeel beter dan mijn powercolor 2mx :r)
- koeler is een combinatie van jouw antwoorden: stil en brak ;) Ik heb het idee dat dat ding voor geen meter koelt.

Weet iemand trouwens een GPU-koeler voor Club3d ti4200 die ik er makkelijk op kan zetten (zonder te hoeven boren enzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Laatst online: 29-09 10:27
Op woensdag 05 juni 2002 11:39 schreef salgera het volgende:

[..]
- koeler is een combinatie van jouw antwoorden: stil en brak ;) Ik heb het idee dat dat ding voor geen meter koelt.

Weet iemand trouwens een GPU-koeler voor Club3d ti4200 die ik er makkelijk op kan zetten (zonder te hoeven boren enzo)?
Ik heb nu een TNT2 (aargh), en de koeler is zoo slecht. Soms hoor je een vliegtuig niet overkomen doordat die koeler weer enge geluiden aan het maken is ;)
Hoe merk je dat de koeler slecht is. Wordt de kaart sowieso erg warm of alleen als je aan het overklokken gaat?
Als ie ook al erg warm wordt bij normaal gebruik geef ik denk ik toch de voorkeur aan de LeadTek (maarja, die is weer een stuk duurder he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Blue orb zal wel passen.

En boren in je videokaart kan natuurlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57

[..]

- 2D kwaliteit is prima (tenminste veeeel beter dan mijn powercolor 2mx :r)

Ah kijk hier zat ik dus ook op te wachten :D

Een bevestiging op wat ik al verwachtte >: ) Heb mijne vorige week besteld maar is nog steeds niet leverbaar hier :( Zou nu morgen binnen moeten komen.

Wat koeling betreft maak ik me niet zoveel zorgen, m'n case hangt vol met fans enzo dus dat komt vast wel goed :9

* ViolatoR kan iig niet wachten op z'n GF4 >: )

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
OMG, toen ik ff op zoek ging naar wat meer info over die Zalman VGA Pipecooler, kwam ik bij www.sharkacorp.com terecht, moet je 'ns ff hun fangrills checken!!

fotootje :
Afbeeldingslocatie: http://www.sharkacorp.com/images/fangrill/putp-sm.gif

Voor de niet Marvel-fans, dit is het embleem van Frank Castle aka The Punisher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
Op woensdag 05 juni 2002 11:46 schreef SM-DoubleD het volgende:
[ot]
OMG, toen ik ff op zoek ging naar wat meer info over die Zalman VGA Pipecooler, kwam ik bij www.sharkacorp.com terecht, moet je 'ns ff hun fangrills checken!!

fotootje :
[afbeelding]

Voor de niet Marvel-fans, dit is het embleem van Frank Castle aka The Punisher
:9~

stoer!

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
En ik wacht nog steeds op mijn Sparkle 7200T2 die ik 1.5 week geleden besteld heb bij Alternate :(

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
Is die zalman heatpipe btw al ergens te bestellen :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op woensdag 05 juni 2002 12:03 schreef TLRnZ het volgende:
Is die zalman heatpipe btw al ergens te bestellen :?
Denk het niet, pas net op Computex gepresenteert.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik hoor net dat de 128mb van de leadtek een bios probleem heeft en dat het nog niet bekend is wanneer ie nu uitgebracht wordt :(

Nou ja, zal nog wel even duren voordat er 128mb versie anders dan Gainward te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
Op woensdag 05 juni 2002 11:45 schreef ViolatoR het volgende:

[..]

Ah kijk hier zat ik dus ook op te wachten :D

Een bevestiging op wat ik al verwachtte >: ) Heb mijne vorige week besteld maar is nog steeds niet leverbaar hier :( Zou nu morgen binnen moeten komen.

Wat koeling betreft maak ik me niet zoveel zorgen, m'n case hangt vol met fans enzo dus dat komt vast wel goed :9

* ViolatoR kan iig niet wachten op z'n GF4 >: )
Ik zou er wel een andere koeler opzetten, op 500 mHz wordt ie al ontzettend heet. (ik kan m'n vinger niet tegen de achterkant van de kaart houden waar de GPU zit, maar dat had ik al verteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
Op woensdag 05 juni 2002 12:45 schreef salgera het volgende:

[..]

Ik zou er wel een andere koeler opzetten, op 500 mHz wordt ie al ontzettend heet. (ik kan m'n vinger niet tegen de achterkant van de kaart houden waar de GPU zit, maar dat had ik al verteld).
Ik zal wel even kijken hoe warm dat ding word in mijn kast. Anders zet ik er wel ff beter koelertje op ofzo

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 12:37 schreef hjs het volgende:
Ik hoor net dat de 128mb van de leadtek een bios probleem heeft en dat het nog niet bekend is wanneer ie nu uitgebracht wordt :(

Nou ja, zal nog wel even duren voordat er 128mb versie anders dan Gainward te koop zijn.
Jah dat zei ik een aantal blz. terug ook al.. maar niemand die het opviel ofzo.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem dan een 64MB versie,,, tegen de tijd dat het echt uitmaakt (en niet alleen met codecreatures)... is de kaart toch gereduceert tot het MX niveau,, en dus tijd voor een nieuwe ,, heb nu een Gainward 64mb,, en die draait werkelijk prima...zeker voor de prij
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 13:09 schreef ultratrottel het volgende:
neem dan een 64MB versie,,, tegen de tijd dat het echt uitmaakt (en niet alleen met codecreatures)... is de kaart toch gereduceert tot het MX niveau,, en dus tijd voor een nieuwe ,, heb nu een Gainward 64mb,, en die draait werkelijk prima...zeker voor de prij
>:)
doe ik ook! Maar de leadtek is overal uitverkocht.. boooo! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een review gelezen waar de Leadtek nog niet eens zoveel meer over te klokken was door zn koeling,, ik dacht bij tommie,,, maar het ziet er natuurlijk wel VET uit zon klomp alu,,voor de koeling :)

http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020522/ti4400_4600-15.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Pfff.. Ben helemaal m'n draad kwijt in dit gigantisch lange topic :? Weet iemand nog de link naar een (uitgebreide) test van een aantal Ti4200's. Heb die link ooit al es zien passeren denk ik. Je zag er o.a per kaart hoever ze zonder problemen konden overclockt worden. 't Waren 64MB en 128MB kaarten door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb voornamelijk links naar uitgebreide test van verschillende 4400 en 4600... + een enkele reference 4200..
en oudere kaarten ,, (zie voorlaatste post.. het beeld dat je dan krijgt zou meer dan voldoende moeten zijn, individuele 4200's zullen geen 5 procent met elkaar schelen qua overklokking 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de bottle neck :) .. mijn vermoeden is op dit moment het geheugen.

Config:
xp 1800
512mbpci133 cas3 ..
Gainward 64mb 250/500 (stock)
msik7t turbo1 limited ed.(tot xp1800)
detonator 28.90 (300 punten meer dan 28.32)
via 4in1 438(2)v(a)
Windows 2000 Sp2.

op dit moment zit ik op 8000.. wat ik zelf een vrij redelijke score vindt gezien het oude mobo en het sdr geheugen...
met een xp2100 /ti4200/ddr geheugen zou je rond de 9000 moeten komen,, ..

iemand anders nog een idee om de laatste druppels performance eruit te persen ? naast OC'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk idd dat het geheugen hier de limitatie is, misschien zelfs de processor ook nog een beetje.

Heb zelf ook wat testjes gedaan met overklokken en aangezien bij mij het geheugen steeds vastliep deze ook af en toe wat lager laten draaien. Had wel degelijk effect op de resultaten... zowiezo zo'n 300 punten verschil (op de 5700). En dat was al met pc133 geheugen lopend op 115 (fsb 15 verhoogd en geheugen op pc100 laten lopen) tegen 143 (fsb 10 verhoogd en geheugen gewoon op pc133).

Dus, zal zeker nog wel uitmaken. Verder niet echt een idee behalve inderdaad overklokken die zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 13:29 schreef ultratrottel het volgende:
Wat is de bottle neck :) .. mijn vermoeden is op dit moment het geheugen.

Config:
xp 1800
512mbpci133 cas3 ..
Gainward 64mb 250/500 (stock)
msik7t turbo1 limited ed.(tot xp1800)
detonator 28.90 (300 punten meer dan 28.32)
via 4in1 438(2)v(a)
Windows 2000 Sp2.

op dit moment zit ik op 8000.. wat ik zelf een vrij redelijke score vindt gezien het oude mobo en het sdr geheugen...
met een xp2100 /ti4200/ddr geheugen zou je rond de 9000 moeten komen,, ..

iemand anders nog een idee om de laatste druppels performance eruit te persen ? naast OC'en :)
Eerste test gedaan en een acceptabele score gehaald van 9687 zonder overclocken.
Dus ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben over je geheugen.

http://service.madonion.com/compare?2k1=3573752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk,, zeer respectabele score,, !!
als ik mn xp overklok naar 1610 mhz,, dan gaat de score omhoog met 350/400... dus dat scheelt ook nog wel iets.. dan zou ik op 8400...uitkomen, een aanzienlijk gedeelte van de rest is volgens mij het ddr geheugen (kan verder ook nog altijd de 27.50 drivers proberen :)

(weet iemand of Xp tegenwoordig sneller is dan 2000 in graphics ? .. ik draai nl wel 2000.. dat was ooit een stuk beter,, )..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 13:49 schreef ultratrottel het volgende:
je hebt gelijk,, zeer respectabele score,, !!
als ik mn xp overklok naar 1610 mhz,, dan gaat de score omhoog met 350/400... dus dat scheelt ook nog wel iets.. dan zou ik op 8400...uitkomen, een aanzienlijk gedeelte van de rest is volgens mij het ddr geheugen (kan verder ook nog altijd de 27.50 drivers proberen :)

(weet iemand of Xp tegenwoordig sneller is dan 2000 in graphics ? .. ik draai nl wel 2000.. dat was ooit een stuk beter,, )..
Draai zelf XP en moet zeggen dat het allemaal net iets gelikter er uit ziet in spellen. :9~( voorheen draaide ik 2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelikter is over het algemeen tevens zwaarder ,, remmend in performance,, vandaar dat ik 2000 draai.. ik vind het persoonlijk sneller en soepeler draaien dan wanneer je dezelfde handelingen op een xp bak draait..

ook als je alles op classic windows desktop settings zet..

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 14:12 schreef ultratrottel het volgende:
Gelikter is over het algemeen tevens zwaarder ,, remmend in performance,, vandaar dat ik 2000 draai.. ik vind het persoonlijk sneller en soepeler draaien dan wanneer je dezelfde handelingen op een xp bak draait..

ook als je alles op classic windows desktop settings zet..

:p
Snel weer effe xp er af rossen en 2000 installeren ;)
Kom je misschien nog over de magische grens van 10000.
Enig idee hoever te oc zonder extra cooling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 128 mb variant zou tot 300/310 core
en ongeveer 550 geheugen moeten komen,,
de 64 mb komt hoger omdat ie standaard al op 500 loopt ipv 444 ... dus 600 mischien 630... zoiets.. .. hoop ik,, ga nu jouw detonators proberen ,,want mn vertex shader score is minder dan de helft van jouw bak,, en dat is zeg maar pure hardware.,...

kwou dat er iemand met Sdr geheugen wat van zich liet horen ,,dan weet ik tenminste zeker waar het aan ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drake
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-09 18:46
Even kort tussendoor !

Hoe kan het dat in mijn 3dmark2k1se resultaat, onder de mhzen van mijn proc. een fsb van 66 mhz staat :?

Als ik compare op de 3dmarksite met andere systemen....staat er overal onder de andere 1800+ proc.en 133 mhz....toch vreemd.

Ik draai een 1800+ processor op 133 mhz....en in de bios kan ik alleen 100/100 of 133/133 instellen.

Kan iemand dit verklaren ??

Thxs

Systeem Specificaties Workstation Systeem Specificatie Toshiba Portege M200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt er SDR 66 mhz geheugen ingepropt ANTIEK

:0
wat voor geheugen zit erin,, en hoeveel punten haal je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drake
Nope....er zit gewoon PC2100 geheugen in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drake
Punten is zonder o/c 8700
Op een ecs k7s5a mobo
en 256 mb pc2199 geheugen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drake
pc2199 = natuurlijk pc2100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 14:24 schreef Drake3 het volgende:
Nope....er zit gewoon PC2100 geheugen in :-)
Jumpertje vergeten op je mobo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drake
Heb boekie van mobo er nogeens op nageslagen en ....jumperinstelling kan het niet zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

Op woensdag 05 juni 2002 14:21 schreef Drake3 het volgende:
Even kort tussendoor !

Hoe kan het dat in mijn 3dmark2k1se resultaat, onder de mhzen van mijn proc. een fsb van 66 mhz staat :?

Als ik compare op de 3dmarksite met andere systemen....staat er overal onder de andere 1800+ proc.en 133 mhz....toch vreemd.

Ik draai een 1800+ processor op 133 mhz....en in de bios kan ik alleen 100/100 of 133/133 instellen.

Kan iemand dit verklaren ??

Thxs
komt door je mobo, ga maar eens kijken bij madonion, alle ecs k7s5a borden krijgen een 66 mhz fsb (bij mij dus ook).
maakt verder niets uit want het systeem loopt gewoon op de ingestelde snelheid, alleen snapt 3dmark blijkbaar nie zoveel van het ecs bordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerix, blijf wachte, het is een lekker kaartje.

Ik heb nu dus anderhalve week een Sparkle Gf4 Ti4200 128meg ViVo die me maar 219 euro gekost heeft (kost nu helaas 265, denk dat die 219 toch echt een foutje was) en het is een heerlijk kaartje.

Geheugen vrijwel meteen op 500mhz gezet, doet het perfect, hoger nog niet geprobeerd(standaard was 446 ofzo). Het is samsung 4.0ns geheugen, en ik las net in een andere thread dat iemand 't al zonder problemen op 550 had draaien. (ook de sparkle dus)
Core staat op 300mhz, doet het ook perfect (standaard 250). De 2d is voor mij perfect, op een Dell 1025HE 17" triniton monitor is het haarscherp op 1280 960 bij 90hz. Op de andere Dell 1025 HE is het net zo haarscherp >:). Deze kaart heeft dus 2 (werkende) ramdacs, er komt alleen geen DVI-VGA verloopstekker bij, dus die moet je zelf zien te bemachtigen. (mij voor 7.50 euro 2e hands gelukt)

Dan heeft'ie ook nog ViVo, waar ik nog geen gebruik van heb gemaakt, maar heel misschien ooit nog wel ga doen. Al met al is 265 euro nog steeds een prima prijs. 219 was natuurlijk een lachertje en ik besef steeds meer hoeveel geluk ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EEN vraag de leadtek hoeveel ramdac's heeft hij nou 1 x350 of 2 x350 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een leadtek wil --> LET OP!!

Bij funcomputer.de staat hij op voorraad! *D Het icoontje staat op groen ("Ab lager/ kommt taglich rein")! En hij is maar 204,75 euro..

ik heb m al besteld 8-) Can't wait.. iemand enig idee hoe lang dat duurt met UPS verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat zijn de verzendkosten daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 15:35 schreef vb het volgende:
en wat zijn de verzendkosten daar
17 euro.. is niet eens zo heel veel meer dan hier in nederland, en het gebeurt met UPS.. heb daar iets meer vertrouwen in dan TPG (PTT). Volgens mij gaat het met UPS ook gegarandeerd binnen 24 uur maar dat weet ik niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

bij funcomputer.de is de verzendkoste inc rembours(nachdinges) € 17,- duurt +- twee dag en voordat je hem hebt.
Mijn ti4400 komt daar vandaan :)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zit het nou met die ramdac 1 of twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 15:34 schreef Roobje het volgende:
Voor iedereen die een leadtek wil --> LET OP!!

Bij funcomputer.de staat hij op voorraad! *D Het icoontje staat op groen ("Ab lager/ kommt taglich rein")! En hij is maar 204,75 euro..

ik heb m al besteld 8-) Can't wait.. iemand enig idee hoe lang dat duurt met UPS verzenden?
Ik had em dus vorige week vrijdag ook besteld, hoorde dat er extra verzendkosten overheen kwamen en heb em geanuleerd. Dit bleek later niet zo te zijn (gewoon de 17 euro rembours). Gister heb ik hem weer besteld en kreeg vandaag fijn 2x dezelfde bevestigings mail. dat de kaart op de ups orderlijst stond. Ik kan ze telefonisch niet berijken. Ik laat het nu maar zo en accepteer de 2e kaart simpel weg niet, of iemand in de buurt van Groningen moet geintereseerd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 14:21 schreef Drake3 het volgende:
Is een bug in 3Dmark die zich voordoet bij bep. moederborden/geheugen combi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mijn duits is dus inderdaad behoorlijk belabberd want het is mij even onduidelijk wat ik nu bij funcomputer.de bij "Plz" moet invullen. Is dat nu het huisnummer of de postcode??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef vb het volgende:
en hoe zit het nou met die ramdac 1 of twee
De Ti4200 heeft er 1, de rest (4400 en 4600) 2...

Edit: Dit geldt dus voor Leadtek, een aantal andere merken doen wel aan 2 ramdacs op hun Ti4200

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:18 schreef H-52 het volgende:
Ok, mijn duits is dus inderdaad behoorlijk belabberd want het is mij even onduidelijk wat ik nu bij funcomputer.de bij "Plz" moet invullen. Is dat nu het huisnummer of de postcode??
postcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 05 juni 2002 16:20 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

De Ti4200 heeft er 1, de rest (4400 en 4600) 2...

Edit: Dit geldt dus voor Leadtek, een aantal andere merken doen wel aan 2 ramdacs op hun Ti4200
Welke zijn dat dan?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay.. de leadtek heeft 1 ramdac dus.. wat zijn de beperkingen daarvan? Ik hoef niet perse 2 monitoren aan te sturen, ik heb er toch maar 1 ;) Enige waar ik wel in geinteresseerd ben is TV-out maar dat heeft er niks mee te maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:21 schreef Roobje het volgende:

[..]

postcode
Bedankt !

edit:
en bestelling geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef Roobje het volgende:
Okay.. de leadtek heeft 1 ramdac dus.. wat zijn de beperkingen daarvan? Ik hoef niet perse 2 monitoren aan te sturen, ik heb er toch maar 1 ;) Enige waar ik wel in geinteresseerd ben is TV-out maar dat heeft er niks mee te maken toch?
nou volgens mij heeft dit wel met de tv out te maken ik zou graag interneten en film kijken tegelijk willen doen,ik denk dat je daar twee ramdac's voor nodig heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:34 schreef vb het volgende:

[..]

nou volgens mij heeft dit wel met de tv out te maken ik zou graag interneten en film kijken tegelijk willen doen,ik denk dat je daar twee ramdac's voor nodig heb :?
Misschien, ik denk het haast wel.. maar wat ik wil is gewoon film kijken op mijn TV.. ik hoef de monitor dan nergens anders voor te gebruiken. Als dit niet zou kunnen waarom zou er dan een tv-out opzitten he }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus de club-3d, en haalde bij 3dmark2001SE een score van 4200, dit zijn mijn specs: duron 850Mhz, 640mb sdram, ti4200 64mb, maxtor 20GB 7200rpm

Is 4200 niet een beetje weinig??
En ik heb nu de 29.42 drivers geïnstalleerd, maakt het nog veel uit qua score als ik de 28.32 drivers installeer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Op woensdag 05 juni 2002 16:55 schreef Ghettoman het volgende:
Ik heb dus de club-3d, en haalde bij 3dmark2001SE een score van 4200, dit zijn mijn specs: duron 850Mhz, 640mb sdram, ti4200 64mb, maxtor 20GB 7200rpm

En ik heb nu de 29.42 drivers geïnstalleerd, maakt het nog veel uit qua score als ik de 28.32 drivers installeer??
Als je nou compare doet bij Madonion zelf dan zie je zelf dat het wel laag is. Nogmaals ik haal met een PIII 866 512SD Ram en Club 3D Ti 4200 64MB 6267 punten.

Drivers: 28.32

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:04
Ik heb zojuist (al was het maar 10min.) de TV out van mijn Leadtek getest met behulp van TV Tool 6.5 (www.tvtool.de).
Een wereld van verschil zeg, zowiezo zijn de zwarte balken weg, (dat was een bekende feature), maar de kaliteit is echt prima. Ik heb even een DVDtje gekeken en dat ziet er uitstekend uit. Beter dan mijn Radeon iig. Ik weet niet of het aan de TV Out van de Leadtek ligt of aan TV Tool, maar dit tooltje moet je zeker hebben.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:01 schreef GoldieLox het volgende:
Ik heb zojuist (al was het maar 10min.) de TV out van mijn Leadtek getest met behulp van TV Tool 6.5 (www.tvtool.de).
Een wereld van verschil zeg, zowiezo zijn de zwarte balken weg, (dat was een bekende feature), maar de kaliteit is echt prima. Ik heb even een DVDtje gekeken en dat ziet er uitstekend uit. Beter dan mijn Radeon iig. Ik weet niet of het aan de TV Out van de Leadtek ligt of aan TV Tool, maar dit tooltje moet je zeker hebben.
:D! Binnen paar dagen kan ik het ook testen hopelijk.. Ik heb alleen nog 0,0 ervaring met TV-Out.. hoe is de kwaliteit ervan als je een goede dvd-rip divx draait? Beter dan VHS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
Op woensdag 05 juni 2002 16:57 schreef Royz het volgende:

[..]

Als je nou compare doet bij Madonion zelf dan zie je zelf dat het wel laag is. Nogmaals ik haal met een PIII 866 512SD Ram en Club 3D Ti 4200 64MB 6267 punten.

Drivers: 28.32
Ik heb die twee scores van jullie vergeleken, maar wat scoor jij laag op de "Game 1 Car Chase - High Detail", terwijl je met de rest veel sneller bent. Heeft iemand daar een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:04
Op woensdag 05 juni 2002 17:05 schreef Roobje het volgende:

[..]

:D! Binnen paar dagen kan ik het ook testen hopelijk.. Ik heb alleen nog 0,0 ervaring met TV-Out.. hoe is de kwaliteit ervan als je een goede dvd-rip divx draait? Beter dan VHS?
Zeker beter dan VHS; nou ja, tenzij je misschien een TOP vcr en dito TV hebt en een gloednieuwe band. Hoe dan ook, het DVDtje wat ik getest heb zag er prima uit. Ik heb ook recent een 3cd SVCD van K-PAX (jajaja, ik weet wat jullie gaan zeggen) gescoord en die kwaliteit daarvan is echt super.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is ff een linkje:

http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=3623750

Ik snap niet hoe laag et is, ik ga nog wel ff die geheugen clock naar 500Mhz i.p.v. 460Mhz, ik hoop dat dat nog ff wat uitmaakt! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel zoeken ,, en sponzen valt het mij toch op dat er 1 gegeven is in al deze benchmarks die enorm schommelen ,,
das het onderdeel vertex shaders.. deze zijn hardwarematig versneld was mijn idee,, maar ik zie de scores hier enorm schommelen bij verscheidene compares. met identieke systemen ,, ikhaa 45.5 kzie mensen met 17 en 80......

heeft iemand enig idee of dit door je geheugen komt.. of mischien agp... /? ik heb zelf pci 133 mhz geheugen cas 3.. en denk dus dat het daaraaan ligt ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Op woensdag 05 juni 2002 17:13 schreef Ghettoman het volgende:
Hier is ff een linkje:

http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=3623750

Ik snap niet hoe laag et is, ik ga nog wel ff die geheugen clock naar 500Mhz i.p.v. 460Mhz, ik hoop dat dat nog ff wat uitmaakt! :'(
Link werkt niet :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:23 schreef Roobje het volgende:
Ik denk dat wat ik nu ga zeggen klopt.

Die ramdac is er voor om van digitaal naar analoog te gaan. Een CRT is analoog, dus daar heb je een ramdac voor nodig. Op die Leadtek zit een analoge en een dvi uitgang. Dus die ramdac is voor de analoge uitgang. En die dvi uitgang krijgt meteen digitaal signaal voor naar een tft toe die dat wel kunnen hebben (denk ik).

En voor de tv out zit gewoon weer een apparte chip.

Als dit niet klopt neem ik het terug, maar het lijkt mij vraag logies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link werkt bij mij wel gewoon :P
Hm, ik ga die bios maar es flashen, kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCHOP :) ...

geen mensen met een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel weinig ja volgens mij, ik haal zelf zo'n 4380 met 3dmark 2001 SE en ik heb "maar" een athlon 1,33Ghz met een Geforce 2 Ti....
En Yes !!!! Eindelijk is mijn Leadtekje vandaag door funcomputer.de verstuurd....

Folgende Artikel haben/werden heute unser Haus verlassen:

Anzahl Bezeichnung EPreis GPreis
1x LEADTEK WinFast A250 LE GeForce4 Ti4200 64MB DDR TV-Out DVI Retail EUR
204.85 EUR 204.85

Kan eigenlijk niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 04:48

PhatFish

and, uhm......Moo

Als de Postbank mijn betaling naar MaxPC weer verneukt, annuleer ik de bestelling en bestel dat ding onder rembours bij een andere tent, want als ik pas na 2 en een halve week een afschrift krijg en daarbij een bericht dat mijn saldo niet toereikend was (was wel genoeg!! :( ), dan wordt je toch echt kwaad... :( Ik ga iig al overstappen naar een andere bank, maar ik wil me kaart! Dat ding moet toch ook deze week of volgende week afgeleverd worden bij die gasten van MaxPC. Ik wil de Leadtek en ik wil hem nu, ik heb namelijk nog wat extra fans klaarliggen, met een beetje moeite komen die wel op de goede plek >:)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 17:34 schreef TIGER79 het volgende:

[..]

En Yes !!!! Eindelijk is mijn Leadtekje vandaag door funcomputer.de verstuurd....

Folgende Artikel haben/werden heute unser Haus verlassen:

Anzahl Bezeichnung EPreis GPreis
1x LEADTEK WinFast A250 LE GeForce4 Ti4200 64MB DDR TV-Out DVI Retail EUR
204.85 EUR 204.85

Kan eigenlijk niet wachten :)
Lucky dog!! Ik heb hem vandaag besteld, kreeg vrijwel meteen 2 mailtjes maar in het laatste mailtje stond nog:

'Sobald die Ware unser Haus verläßt, werden Sie erneut von uns informiert.'

Dus hij is nog niet verstuurd ;( Wel klote want dan versturen ze hem morgen (of later..) en op zaterdag bezorgd UPS zeker niet :( Wordt dus maandag.. booooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me club-3d ook bij Maxpc gekocht.
Maare, weet iemand hoe je die ti4200 bios-update moet installeren?? Dat nvflash vind ik vaag, ik heb het geprobeerd met awdflash, maar lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die twee mailtjes kreeh ik dus ook binnen. Moet wel zaggen dat dat binnen het uur na het plaatsen van de bestelling was. En als UPS er inderdaad twee dagen over doet en niet op zaterdag bezorgt tja dan zal ik tot maandag moeten wachten.:(

Het goede nieuws is dat er niet al te veel haast bij is. Ik zit nl toch nog effe SoF II te spelen an dat gaat nog vrij aardig op mijn huidige vid kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 06:47

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

29.x is slecht imo..probeer 28.32...dan nog..er klopt iets echt niet bij jou..en dat ligt niet aan de kaart zelf denk ik zo..
je moet toch wel richting de 6000 gaan met jouw pc...

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ahd zelf ook eits van 6000 verwacht :(
Maar als ik die 28.32 drivers probeer te installeren lukt het niet, hij herkent de PCI ID niet ofzo....vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
Op woensdag 05 juni 2002 14:50 schreef Gillish het volgende:
Xerix, blijf wachte, het is een lekker kaartje.

Ik heb nu dus anderhalve week een Sparkle Gf4 Ti4200 128meg ViVo die me maar 219 euro gekost heeft (kost nu helaas 265, denk dat die 219 toch echt een foutje was) en het is een heerlijk kaartje.

Geheugen vrijwel meteen op 500mhz gezet, doet het perfect, hoger nog niet geprobeerd(standaard was 446 ofzo). Het is samsung 4.0ns geheugen, en ik las net in een andere thread dat iemand 't al zonder problemen op 550 had draaien. (ook de sparkle dus)
Core staat op 300mhz, doet het ook perfect (standaard 250). De 2d is voor mij perfect, op een Dell 1025HE 17" triniton monitor is het haarscherp op 1280 960 bij 90hz. Op de andere Dell 1025 HE is het net zo haarscherp >:). Deze kaart heeft dus 2 (werkende) ramdacs, er komt alleen geen DVI-VGA verloopstekker bij, dus die moet je zelf zien te bemachtigen. (mij voor 7.50 euro 2e hands gelukt)

Dan heeft'ie ook nog ViVo, waar ik nog geen gebruik van heb gemaakt, maar heel misschien ooit nog wel ga doen. Al met al is 265 euro nog steeds een prima prijs. 219 was natuurlijk een lachertje en ik besef steeds meer hoeveel geluk ik had.
Ik krijg em ook voor de prijs van 219 euro :) Ik had em net die zondag besteld en maandagochtend was het veranderd geloof ik. Daarom wacht ik ook nog maar ffies geduldig want zo'n kaart vind je natuurlijk nergens anders voor die prijs. Alleen ik zit atm met een S3 virge, had m'n gf2 gelijk verkocht toen ik die gf4 besteld heb ;( Had beter ff kunnen wachten met het verkopen van die kaart. Maargoed, hopelijk heb ik em aan het einde van de week.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt om de 28.32 te installeren, maar het maakt nix uit, me score is nog steeds hetzelfde. :(
Wat kan ik er toch aan doen?!
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 18:11 schreef Ghettoman het volgende:
Het is me gelukt om de 28.32 te installeren, maar het maakt nix uit, me score is nog steeds hetzelfde. :(
Wat kan ik er toch aan doen?!
:'(
Hmmm, raar... heb zelf een athlon800 (slot-a) met Club3d Ti4200 en 512mb pc133 en ik haal op die snelheid zo'n 5600. Je club3d naar 500 mhz zetten zal niks uitmaken, cpu is hier sowieso al de bottleneck.

Welk os gebruik je, of misschien bios instellingen? Heb je een clean install gedaan? Aan de 29.42 drivers ligt het denk ik niet, gebruik die zelf op het moment ook en merk in 3dmark2001se iig weinig tot geen verschil.

Ik kan niet kijken naar de resultaten van jouw test want die link werkt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 18-05 17:57
Op woensdag 05 juni 2002 17:01 schreef GoldieLox het volgende:
Dat meer tvtool denk ik, op welke instelling had je em staan? Op desktop of fullscreen?
Als je em op fullscreen zet en dan 800x600 dan krijg je echt strak beeld, niet zo flikkeren en redelijk scherp :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

ik heb een mailtje gehad van perfect systems, donderdag of vrijdag krijgen ze de leadtek ti4200 64 mb binnen, en over 2 a 3 weken de 128 mb versie :-(

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef BuNgY911 het volgende:
[..]
Ik had em dus vorige week vrijdag ook besteld, hoorde dat er extra verzendkosten overheen kwamen en heb em geanuleerd. Dit bleek later niet zo te zijn (gewoon de 17 euro rembours). Gister heb ik hem weer besteld en kreeg vandaag fijn 2x dezelfde bevestigings mail. dat de kaart op de ups orderlijst stond. Ik kan ze telefonisch niet berijken. Ik laat het nu maar zo en accepteer de 2e kaart simpel weg niet, of iemand in de buurt van Groningen moet geintereseerd zijn...
Jah, mocht je 2 krijgen, wil ik wel 1tje op komen halen, ik woon in Stadskanaal, en heb eigen vervoer.
Mail me eventueel op lucki3@wanadoo.nl

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 18:33 schreef DGR het volgende:

[..]

Hmmm, raar... heb zelf een athlon800 (slot-a) met Club3d Ti4200 en 512mb pc133 en ik haal op die snelheid zo'n 5600. Je club3d naar 500 mhz zetten zal niks uitmaken, cpu is hier sowieso al de bottleneck.

Welk os gebruik je, of misschien bios instellingen? Heb je een clean install gedaan? Aan de 29.42 drivers ligt het denk ik niet, gebruik die zelf op het moment ook en merk in 3dmark2001se iig weinig tot geen verschil.

Ik kan niet kijken naar de resultaten van jouw test want die link werkt niet bij mij.
Ik gebruik nu windows 98SE, ik zal es kijken waarom die link niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

in de preformance van win98 is zeer slecht vergeleken met win2k of winxp...

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 18:55 schreef Luckeh het volgende:

[..]

Jah, mocht je 2 krijgen, wil ik wel 1tje op komen halen, ik woon in Stadskanaal, en heb eigen vervoer.
Mail me eventueel op lucki3@wanadoo.nl
mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:07

Phydomir

Dennis

Ik heb geen zin om het hele topic te te lezen dus vraag ik het maar ff zo:

Wat is hier nou de gemiddelde mening over de 4200. Ik was eerst niet van plan deze te kopen maar nu ik hem voor een zeer aantrekkelijke prijs kan kopen (€173) wordt het toch wle heel verleidelijk.

Wat ik eigenlijk alleen wil weten is het volgende:

A) trekt de Leadtek versie makkelijk 275mhz? (moet dnek ik wel aangezien er echt en gigantisch koelbrlok op zit.

B) Zal ik veel snelheid erbij krijgen tov m'n gf3 ti-200...

Ik wil namelijk ik de toekomst spellen als MoH:AA soepel kunnen draaien op 1280*1024 (of 960.. weet zo 1,2,3 niet wat het beste is) met alles hoog...
Ik denk dat dat met als extra die ti-4200 wel moet gaan lukken in mijn huidige systeem (zie specs)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin15397
  • Laatst online: 21:43
Ik heb nu de club3d 64 mb. Gistermiddag bij completer besteld en vandaag thuisbezorgd. GTA3 draait perfect op 1024x768, hoger hapert ie soms maar dat ligt denk ik aan de rest van mn systeem (zie sig). Wat ook vaag is is dat ik bij gta3 op sommige plaatsen in het level rijen witte puntjes heb, bijvoorbeeld waar hellingen beginnen en eindigen of langs de randen van bloembakken, iemand enig idee wat dit is?
Geheugen loopt standaart op 460 maar draait zonder problemen op 500 (hoger nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:27 schreef Melvin15 het volgende:
Ik heb nu de club3d 64 mb. Gistermiddag bij completer besteld en vandaag thuisbezorgd. GTA3 draait perfect op 1024x768, hoger hapert ie soms maar dat ligt denk ik aan de rest van mn systeem (zie sig). Wat ook vaag is is dat ik bij gta3 op sommige plaatsen in het level rijen witte puntjes heb, bijvoorbeeld waar hellingen beginnen en eindigen of langs de randen van bloembakken, iemand enig idee wat dit is?
Geheugen loopt standaart op 460 maar draait zonder problemen op 500 (hoger nog niet geprobeerd).
Heb jij die 460Mhz gewoon overgeklockt naar 500, of via dat bios-flash progje??

Ik heb btw via drivers geinstalleerd en heb bij 3dmark nu een score van 5500 :D, das meer dan 1100 punten als eerst *D
Ik ga nu GTA 3 installeren en kijke hoe ie loopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin15397
Op woensdag 05 juni 2002 20:31 schreef Ghettoman het volgende:

[..]

Heb jij die 460Mhz gewoon overgeklockt naar 500, of via dat bios-flash progje??

Ik heb btw via drivers geinstalleerd en heb bij 3dmark nu een score van 5500 :D, das meer dan 1100 punten als eerst *D
Ik ga nu GTA 3 installeren en kijke hoe ie loopt :9
Ik heb gewoon overgeclocked op 500 om te kijken of het goed werkt, en dat doet het dus. Ik ga morgen ofzo de bios erin flashen waarbij geheugen standaard op 500 mhz werkt.

edit: ik haal nu een 3d mark score van 6500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 19:58 schreef Phydomir het volgende:
Ik heb geen zin om het hele topic te te lezen dus vraag ik het maar ff zo:

Wat is hier nou de gemiddelde mening over de 4200. Ik was eerst niet van plan deze te kopen maar nu ik hem voor een zeer aantrekkelijke prijs kan kopen (€173) wordt het toch wle heel verleidelijk.

Wat ik eigenlijk alleen wil weten is het volgende:

A) trekt de Leadtek versie makkelijk 275mhz? (moet dnek ik wel aangezien er echt en gigantisch koelbrlok op zit.

B) Zal ik veel snelheid erbij krijgen tov m'n gf3 ti-200...

Ik wil namelijk ik de toekomst spellen als MoH:AA soepel kunnen draaien op 1280*1024 (of 960.. weet zo 1,2,3 niet wat het beste is) met alles hoog...
Ik denk dat dat met als extra die ti-4200 wel moet gaan lukken in mijn huidige systeem (zie specs)
Iedereen is verliefd op de 4200 :D Alleen niet op alle merken.. leadtek is favoriet volgens mij!

A) De leadtek zou 300/600 makkelijk moeten halen, ik heb tot nu toe nog niemand gezien die dit niet gehaald heeft (of ze hebben het niet geprobeerd). Ik krijg de leadtek waarschijnlijk maandag en dan ga ik het ook ff proberen :)

B) Je zal wel snelheid erbij krijgen maar ik denk dat die gf3 van jou nog wel ff mee gaat? Misschien kun je beter op de R300/Omen/Parhelia wachten.. tenzij je geld teveel hebt natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:07

Phydomir

Dennis

Op woensdag 05 juni 2002 20:36 schreef Roobje het volgende:
B) Je zal wel snelheid erbij krijgen maar ik denk dat die gf3 van jou nog wel ff mee gaat? Misschien kun je beter op de R300/Omen/Parhelia wachten.. tenzij je geld teveel hebt natuurlijk >:)
Het punt is dat ik die gf3 wel kan verkopen voor 120... En ik dus eigenlijk maar €50 moet bijleggen om een ti-4200 te kopen.. En dan kan ik weer ff vooruit tot december ofzow om dan weer es een flinke update te doen :D

Edit: BTW: Wat is Omen?? (nieuwe Nvidia??)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook geinteresseerd in de Club3D GF4 4200 64DDR DVI/TV-out.
Wat zijn de slechte of minder goeie kanten van deze kaart?
Wordt hij goed ondersteund door drivers/spellekes (want daar gaat het om!!:+)
Wat zijn de goeie kanten van deze kaart?

Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:35
Op woensdag 05 juni 2002 21:11 schreef Vettent het volgende:

Thijs
Goeie kanten: prijs
Verder is hij net als elke andere Ti 4200 kaart, 't is allemaal nvidia.. alleen de leadtek is b.v. wat beter over te klokken.
Maar 't is een prima kaart waar je je geen buil aan zult vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

* McFlipp ergert zich mateloos aan mensen die veel typfouten maken (dus geen spelfout die je ook op papier zou maken), aan mensen die 3 posts achter elkaar posten, aan mensen die te beroerd zijn om met ctrl+f het topic door te zoeken, aan mensen die dingen vragen die ze al weten of makelijk met google kunnen vinden stellen en aan mensen die een fout antwoord geven en aan mensen die het topic vervuilen met de bovenstaande onzin... :( :(
Op woensdag 05 juni 2002 21:11 schreef Vettent het volgende:

Thijs
• Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Dat komt dus hier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry McFlippke, maar er zijn mensen die niet weten dat je met CTRL+F kan zoeken in een pagina.

En sorry dat ik mijn groeten onder de pagina zet, ik ben (!)ook pas sinds vandaag lid van Tweakers.net

Om al die regels door te spitten ben ik ook al 5 uur lang mee bezig.
Alsof je als je een installatie-programmaatje gaat installeren je ook al die gebruiksvoorwaarden gaat lezen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben de "ben" vergeten in de 2e alinea.. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melvin15397
Op woensdag 05 juni 2002 21:29 schreef Vettent het volgende:
ben de "ben" vergeten in de 2e alinea.. *D
je kunt ook je post editten met het meest linkse icoontje rechts boven je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Laatst online: 02-10 17:22
..mmm melvin was eerder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 05 juni 2002 21:31 schreef Melvin15 het volgende:

[..]

je kunt ook je post editten met het meest linkse icoontje rechts boven je post.
Ik wilde het net zeggen :) (met dit knopje dus: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif )

Nog ff deze post nuttig maken ;)
Dit zie ik net:
Afbeeldingslocatie: http://www.gzeasy.com/newsphoto/y2k2-06/0605/msi2.jpg
MSI TV4200-VTP

Als abit nou ook snel met z'n AIW komt :) Ben trouwens benieuwd hoe duur deze gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 21:32 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ik wilde het net zeggen :) (met dit knopje dus: [afbeelding] )
dank je voor jullie uitleg! wat is trouwens dan die http://tweakerscase.cjb.net/ want das een broken link (jaja ik ken die computertaal ok wel een bietje!) :7
Dit is ook een icoontje bij dat potloodje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:35
Op woensdag 05 juni 2002 21:35 schreef Vettent het volgende:

[..]

dank je voor jullie uitleg! wat is trouwens dan die http://tweakerscase.cjb.net/ want das een broken link (jaja ik ken die computertaal ok wel een bietje!) :7
dat heb ik ook alleen bij mij is het geen broken link ;)
als je een website invult in je profile komt ie daar dus onder te staan.
Maargoed laten we het hier verder maar ontopic houden, over de GF 4 Ti 4200 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]

best na dat ik hoorde dat ze hem niet meer op voorraad hadden

hoeveel?? 222 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier veel posts over het aantal RAMDAC's van de verschillende merken Ti4200's. Is het niet zo dat iedere GF4 (zowel Ti4200, 4400 en 4600) twee op de chip geintegreerde RAMDAC's heeft? Het reference board van nVidia biedt die mogelijkheid "by design".
Ik kan in ieder geval 2 monitoren tegelijk op verschillende resoluties en met een verschillende refreshrate aan mijn PoV Ti4200 hangen.

Ik vraag me eigenlijk af of er een Ti4200 kaart in omloop is, waarbij dit dus absoluut NIET mogelijk is. (gewoon uit nieuwsgierigheid :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 05 juni 2002 21:35 schreef Vettent het volgende:

[..]

Doe dat ff in een ander topic :)
En zoek anders naar "Custom Tweakers Case building"
Op woensdag 05 juni 2002 21:40 schreef MisterSmith het volgende:
Ik zie hier veel posts over het aantal RAMDAC's van de verschillende merken Ti4200's. Is het niet zo dat iedere GF4 (zowel Ti4200, 4400 en 4600) twee op de chip geintegreerde RAMDAC's heeft? Het reference board van nVidia biedt die mogelijkheid "by design".
Ik kan in ieder geval 2 monitoren tegelijk op verschillende resoluties en met een verschillende refreshrate aan mijn PoV Ti4200 hangen.

Ik vraag me eigenlijk af of er een Ti4200 kaart in omloop is, waarbij dit dus absoluut NIET mogelijk is. (gewoon uit nieuwsgierigheid :P)
Ja ik weet ook niet precies hoe dat zit. Misschien dat het wel in de chip ingebakken zit maar dat sommige fabrikanten op de kosten besparen door het niet te enablen ofzo :?
Wel is het zo dat de meeste ti4200 128mb's WEL 2 ramdac's hebben en de 64mb versie's maar 1tje. Misschien komt dat omdat het geheugen over 2 monitoren wordt verdeeld en 32mb een beetje weinig is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(*@^&!_@(!@_(*@!&)

teringggggg.. ik kijk net op de site van funcomputer.de en de leadtek 4200 staat weer op 1-2 wochen lieferzeit! Bah bah bah..

Zouden ze meteen alweer door de voorraad heen zijn ofzo? Ik ga ze er ff mailtje over sturen, hopen dat ze Engels kunnen want de meeste duitsers kunnen dat niet eens :(

edit: en hopen dat ik mijn vandaag bestelde kaart wel krijg! toen ik m bestelde stond hij nog op voorraad.. *duim duim duim*
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.