Ge-force 4 ti 4200 ervaringen

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een nieuwe shop bij de pricewatch, ook een duitse winkel en ze zeggen dat ze de leadtek morgen weer binnen krijgen! Maar toen ik wou bestellen stond er ergens bij:

"Leider können wir bei Auslandsbestellungen nur Vorkasse akzeptieren. Bitte haben Sie dafür Verständnis!"

Vorkasse, is dat dat je vooruit moet betalen? (zie het niet in het woordenboek staan? vaag..)In dat geval laat maar zitten ;( Dan duurt t waarschijnlijk alleen nog maar langer.. *zucht* zit het dan nooit ff mee? grrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Huh? Gelukkig is de Ti4400 van Leadtek (heb ik ivm mijn meevallende financien gekocht) nog wel helemaal groen :9

Ik snap niet waar ze bij funcomputer mee bezig zijn, als ze morgen niet verzenden (oftewel: ik krijg geen mailtje), dan mail ik er ff achteraan.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:47 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik snap niet waar ze bij funcomputer mee bezig zijn
Ik denk dat het probleem bij leadtek ligt, verschillende andere sites zeggen nu al levertijd 7-10 dagen? wtf? Ik denk dat ik maar eens een ander kaartje moet gaan overwegen.. die gainward bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
aargh, ik heb net ff unit nieuwsgierig ff mijn voeding bekeken enne tis een forton force 150W

Zou dit voldoende zijn voor een ti4200 :? , of kan ik maar direct een nieuwe case en voeding bestellen

btw: ik draai nu ff met onboard vga, omdat ik mijn oude voodoo 5 al verkocht heb, en met die kaart had ik geen problemen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:52 schreef TLRnZ het volgende:
aargh, ik heb net ff unit nieuwsgierig ff mijn voeding bekeken enne tis een forton force 150W

Zou dit voldoende zijn voor een ti4200 :? , of kan ik maar direct een nieuwe case en voeding bestellen
uh.. 150 watt is wel erg weinig! Gelukkig heb ik een 400 watter ;) Ik denk dat je er problemen mee gaat krijgen ja.. maar je kan het altijd proberen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
ja ik ben er ook bang voor, maar ik moet dan ook direct een nieuwe kast nemen omdat ik bang dat een nieue psu niet in men micro kastje past, maarre weet iemand of een gf4ti4200 meer van je voeding vraagt dan een voodoo 5 :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:57 schreef TLRnZ het volgende:
ja ik ben er ook bang voor, maar ik moet dan ook direct een nieuwe kast nemen omdat ik bang dat een nieue psu niet in men micro kastje past, maarre weet iemand of een gf4ti4200 meer van je voeding vraagt dan een voodoo 5 :?
Had een voodoo 5 niet een aparte voeding? Staat me zoiets bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
nope dat is de voodoo 6, de v5 moest je op een molex aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:43
Ik denk niet dat een Ti 4200 meer stroom nodig heeft dan een V5... de V5 had 2 GPU's en 2 fans dus.. denk dat die zelfs meer stroom neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie had nog meer bij funcomputer.de een 4200 besteld? Ik voel me best wel genaaid hier! Als ik morgen geen mailtje krijg dat ie verstuurd is (misschien zijn ze er al weer doorheen en wordt die van mij nog verstuurd) mail ik ze hoe het nou zit en als de levertijd idd 1-2 weken is dan annuleer ik mijn order weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, koop ook een Ti4400. Scheelt maar 80 euro, das slechts 176 gulden :-D

Alle gekheid op een stokje. Het ziet er naar uit dat ik mijn Ti4200 ook niet deze week krijg. Bij Perfect Systems stond op de site dat ze ze het midden van de week binnenkregen; dat is nu het eind van de week geworden. Ach, UT2003 is ook uitgesteld, so who cares. GTA3, MOHAA, SF enz doet het nog prima op mijn Geforce 256:-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
SF alsin StrikeForce? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:27 schreef Melvin15 het volgende:
Ik heb nu de club3d 64 mb. Gistermiddag bij completer besteld en vandaag thuisbezorgd. GTA3 draait perfect op 1024x768, hoger hapert ie soms maar dat ligt denk ik aan de rest van mn systeem (zie sig). Wat ook vaag is is dat ik bij gta3 op sommige plaatsen in het level rijen witte puntjes heb, bijvoorbeeld waar hellingen beginnen en eindigen of langs de randen van bloembakken, iemand enig idee wat dit is?
Geheugen loopt standaart op 460 maar draait zonder problemen op 500 (hoger nog niet geprobeerd).
Nou ik heb dat ook hoor bij GTA 3, maar eigenlijk in alle resoluties. Bijvoorbeeld in het begin als je de brug afscheurt en dan een handbrake-turn naar links maakt, dan hapert ie ook heel ff. Ook die witte puntjes heb ik last van.. Ik denk dat het ligt aan de software.

Ik heb namelijk ergens gelezen dat de Iso sowieso ( :) ) niet al te soepel draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 23:17 schreef Roobje het volgende:
Wie had nog meer bij funcomputer.de een 4200 besteld? Ik voel me best wel genaaid hier! Als ik morgen geen mailtje krijg dat ie verstuurd is (misschien zijn ze er al weer doorheen en wordt die van mij nog verstuurd) mail ik ze hoe het nou zit en als de levertijd idd 1-2 weken is dan annuleer ik mijn order weer..
Ik heb ook zo'n Leadtek besteld bij funcomputer.de en die is vandaag verstuurd...
Maar ja, ik heb die ook vorige week Vrijdag besteld, dus waarschijnlijk stond ik bovenaan de lijst ofzo... En gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

Ik heb die van mij ook vrijdag daar besteld, en is vanmorgen opgestuurd :) :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 23:17 schreef Roobje het volgende:
Hiero!

Ik had er dus
edit:
gisteren
een besteld. Ik heb trouwens wel, en dat is wel even interessant, een mailtje gekregen waaruit ik opmaak dat die kaart op het moment van bestellen nog vorradig was.

Als ik vrijdagmiddag nog geen bericht van verzending heb gehad annuleer ik die order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 18:57
Op woensdag 05 juni 2002 20:27 schreef Melvin15 het volgende:
.. Wat ook vaag is is dat ik bij gta3 op sommige plaatsen in het level rijen witte puntjes heb, bijvoorbeeld waar hellingen beginnen en eindigen of langs de randen van bloembakken, iemand enig idee wat dit is? ..
Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb het ook op m'n POV. GTA3 nog niet op andere kaart gedraaid, maar lijkt dat het een overgang is tussen textures.
Someone correct me if i'm wrong :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16

Rival24

I'll Be Back

Op donderdag 06 juni 2002 02:52 schreef nOLoGIc het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb het ook op m'n POV. GTA3 nog niet op andere kaart gedraaid, maar lijkt dat het een overgang is tussen textures.
Someone correct me if i'm wrong :o
je hebt gelijk op 1024x768 en lagere reso's is dit heel goed te merken... (ik heb er nauwelijks last van op 1280x1024 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 23:30 schreef Xtuv het volgende:
SF alsin StrikeForce? *D
Wel eens van NT gehoord? :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 01:00 schreef H-52 het volgende:

[..]

Ik had er dus
edit:
gisteren
een besteld. Ik heb trouwens wel, en dat is wel even interessant, een mailtje gekregen waaruit ik opmaak dat die kaart op het moment van bestellen nog vorradig was.
Hmm jah ik ook, je krijgt eerst zo'n standaard mailtje.. dan krijg je een mailtje als je order 'bearbeitet' wordt ofzo, dus dat ze hem ook echt afhandelen en daar staat ook de levertijd in.. "Ab Lager / Kommt täglich rein" *D Dus ik heb nog hoop! Maar dan zou ik vanmiddag toch wel een keertje een mail moeten ontvangen dat ie verstuurd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op donderdag 06 juni 2002 09:26 schreef RoCK-iT het volgende:

[..]

Wel eens van NT gehoord? :-D
Eej storm! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Zo, ik heb de Club 3D GeForce 4 Ti 4200 64MB DVI/TV OUT besteld bij Digiworld BV.

Nu is er geen weg meer terug.. :P hopen dat ie snel geleverd word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man...

Ga ik nog effe langs bij funcomputer.de site en krij ik een pop-upje met de volgende tekst:
Wichtige Information

Sehr geehrter Kunde,

durch das Hochwasser gestern in Memmingen gab es in unserem Haus leider grössere Schäden, die wir momentan beheben müssen. Daher kommt es sowohl bei der Beantwortung der eMails als auch bei der Bearbeitung der Bestellungen zu Verzögerungen. Die Telefone sind derzeit NICHT besetzt!

Wir bedauern die Umstände und bitten um Ihr Verständnis.

Ihr FUN Computer-Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 11:38 schreef H-52 het volgende:
Shit man...

Ga ik nog effe langs bij funcomputer.de site en krij ik een pop-upje met de volgende tekst:

[..]
pfff.. ja kan er ook nog wel bij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 11:45 schreef Roobje het volgende:

[..]

pfff.. ja kan er ook nog wel bij ;(
Dit zuigt inderdaad totaal ja.. :(

Enfin, vandaag hoeven we dus geen mailtje meer te verwachten. Laten we hopen dat morgen beter nieuws brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 03-10 14:49
Op donderdag 06 juni 2002 11:38 schreef H-52 het volgende:
Shit man...

[..]
damn! net op tijd!! die van mij wordt net nu naar NL gestuurd! morgenochtend heb ik mijn 4400 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
*zucht*

Ik zie het ook, klotezooi. Naja, ik wacht rustig af, ik had alleen mijn GF4 graag voor het weekend nog gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Ik heb vandaag bij mijn stage de creative ti 4200 besteld. :)

Heeft iemand ervaringen met deze kaart?

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op donderdag 06 juni 2002 12:33 schreef Matthijz het volgende:
Ik heb vandaag bij mijn stage de creative ti 4200 besteld. :)

Heeft iemand ervaringen met deze kaart?
'k wist niet dat die bestond, waar koop je die? en wat kost 't?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met de Gainward 64 mb ti4200?

Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650 TV-DVI voor 229 euro

Ben benieuwd hoe ver deze overclockt, iemand?

edit: laat maar, op de site staat dat deze versie geen tv-out heeft.. "Specificatie: 64MB Zonder TV-Out DVI"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Op donderdag 06 juni 2002 12:38 schreef Xtuv het volgende:

[..]

'k wist niet dat die bestond, waar koop je die? en wat kost 't?
Ik bestel hem als stage vergoeding bij een leverancier van ons. Hij kost voor de inkoop incl btw 226 €

Hier is ook de link

http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=321

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, vond nog een review over de gainward Ti4200, die gebruikt ook samsung 4ns geheugen. Blijkt dus toch heel aardig over te klokken te zijn (goed nederlands? heh)

http://www.overclockers.co.nz/ocnz/vga/gainwardti4200/f1.shtml

Is op zich wel de moeite waard om even te bekijken.

Lijkt er trouwens op dat (oa.) club3d gewoon het geheugen voor de 128mb versie ook op de 64mb versie heeft geplakt. Toch vaag eigenlijk, voldoet dan eigenlijk niet aan de specificaties (zou de Ti4200 64mb versie niet 3.8ns geheugen hebben?). Ze hebben er eigenlijk gewoon iets langzamer geheugen op gegooid. Ach, is het wel goedkoop door en aangezien ik m niet heb gekocht voor het overklokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:45 schreef DGR het volgende:
Trouwens, vond nog een review over de gainward Ti4200, die gebruikt ook samsung 4ns geheugen. Blijkt dus toch heel aardig over te klokken te zijn (goed nederlands? heh)

T gaat in die review om de 128 mb golden sample versie.. die is veeeeeeel te duur ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:48 schreef Roobje het volgende:

[..]

T gaat in die review om de 128 mb golden sample versie.. die is veeeeeeel te duur ;(
Tja, ging mij meer om het feit dat dit geheugen ook op de club3d zit en zij het toch op 570 konden laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 12:10 schreef patryk het volgende:

[..]

damn! net op tijd!! die van mij wordt net nu naar NL gestuurd! morgenochtend heb ik mijn 4400 hier.
Hoe kun je weten dat ie er morgenochtend is ???
Als ik zelf bij UPS traceergedoe kijk krijg ik het volgende :

VOORTGANG PAKKET
Datum Tijd Vestiging Activiteit
5 jun 2002 7:15 's middags ULM, DE ORIGIN SCAN
11:37 's morgens DE BILLING INFORMATION RECEIVED

Dus het pakje ligt al vanaf gisteren 7:15 's middags in Ulm ofzo ??? Zo ja, weet iemand hoelang het nog kan duren ???

Traceerresultaten verstrekt door UPS: 6 jun 2002 7:56 's morgens Eastern Time/New York Time (VS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 03-10 06:47

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op woensdag 05 juni 2002 23:10 schreef Xtuv het volgende:
Ik denk niet dat een Ti 4200 meer stroom nodig heeft dan een V5... de V5 had 2 GPU's en 2 fans dus.. denk dat die zelfs meer stroom neemt?
De V5 heeft geen gpu's ...ding neemt geen taken van processor over...

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 03-10 06:47

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op donderdag 06 juni 2002 11:34 schreef Xtuv het volgende:
Zo, ik heb de Club 3D GeForce 4 Ti 4200 64MB DVI/TV OUT besteld bij Digiworld BV.

Nu is er geen weg meer terug.. :P hopen dat ie snel geleverd word :)
ik kreeg een kapotte van ze..paar dagen geleden alweer...eerste zending..erg klote want nu heb jij em nog eerder dan ik..moet dees weer terugsturen (vandaag) etc blablabla ....

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

Op donderdag 06 juni 2002 13:45 schreef DGR het volgende:

Lijkt er trouwens op dat (oa.) club3d gewoon het geheugen voor de 128mb versie ook op de 64mb versie heeft geplakt. Toch vaag eigenlijk, voldoet dan eigenlijk niet aan de specificaties (zou de Ti4200 64mb versie niet 3.8ns geheugen hebben?). Ze hebben er eigenlijk gewoon iets langzamer geheugen op gegooid. Ach, is het wel goedkoop door en aangezien ik m niet heb gekocht voor het overklokken...
hmm de 64mb versie met 3.8ns.. :9 dat is wel een mooie, ik zat te kijke en kwam ook die MR computers tegen en idd staat daar "zonder dvi, tv-out" , dit lijkt me echter sterk want naar mijn weten bestaat er geen versie zonder dvi en tv-out...?
iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op donderdag 06 juni 2002 14:15 schreef MaxBurn het volgende:

[..]

De V5 heeft geen gpu's ...ding neemt geen taken van processor over...
Hmm ok... verkeerde term, wel 2 grafische processors, of hoe het dan ook heet, 2 grafische chips, 2 voodoo 5 chips... iig ook met 2 fannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 14:17 schreef lange het volgende:

[..]

hmm de 64mb versie met 3.8ns.. :9 dat is wel een mooie, ik zat te kijke en kwam ook die MR computers tegen en idd staat daar "zonder dvi, tv-out" , dit lijkt me echter sterk want naar mijn weten bestaat er geen versie zonder dvi en tv-out...?
iemand meer info hierover?
Dit is allemaal al eerder aan bod geweest, een beetje zoeken kan ook geen kwaad hoor....
In elk geval, ja zo'n versie bestaat wel degelijk ook al staat ie nergens op de website's van Gainward...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Op donderdag 06 juni 2002 14:20 schreef TIGER79 het volgende:

[..]

Dit is allemaal al eerder aan bod geweest, een beetje zoeken kan ook geen kwaad hoor....
In elk geval, ja zo'n versie bestaat wel degelijk ook al staat ie nergens op de website's van Gainward...
hmm vaag, heb toch alle 36 pagina's gelezen :)
maarre ik zal voortaan beter zoekn, wel mooi klote trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:52 schreef DGR het volgende:

[..]

Tja, ging mij meer om het feit dat dit geheugen ook op de club3d zit en zij het toch op 570 konden laten draaien.
Als je dan ff oplet gaat het hier om een golden sample, ze hebben dus al memchips uitgezocht die t beste o/c en er zitten trouwens ook heatsinks op de mem bij deze kaart wat de club3d niet heeft.. dus denk niet dat je het kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 14:21 schreef lange het volgende:

[..]

hmm vaag, heb toch alle 36 pagina's gelezen :)
maarre ik zal voortaan beter zoekn, wel mooi klote trouwens :(
Tja, staat er toch echt op blz.17, of eigenlijk vanaf blz. 17....
Maar je hebt wel gelijk, het is ZWAAR klote, ik wou die namelijk zlef ook kopen ja, maar voor zo'n prijs verwacht ik zoiezo een tv-out....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Op donderdag 06 juni 2002 14:27 schreef TIGER79 het volgende:

[..]

Tja, staat er toch echt op blz.17, of eigenlijk vanaf blz. 17....
Maar je hebt wel gelijk, het is ZWAAR klote, ik wou die namelijk zlef ook kopen ja, maar voor zo'n prijs verwacht ik zoiezo een tv-out....
nu je het zegt ik zie het staan idd.
over die gainward, op de gainward site is de kaart (met tv-out en dvi) slechts 20 euro duurder als hier in nederland, zit allen met de betaling, buiten duitsland doen ze alleen aan vooruit betaling :( , ik denk dat ik nog een weekje wacht om te kijken of er meer leveranciers in NL komen en anders toch maar bij gainward zelf bestel (deze heeft toch wel 2 ramdacs?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 14:23 schreef Roobje het volgende:

[..]

Als je dan ff oplet gaat het hier om een golden sample, ze hebben dus al memchips uitgezocht die t beste o/c en er zitten trouwens ook heatsinks op de mem bij deze kaart wat de club3d niet heeft.. dus denk niet dat je het kan vergelijken.
Als jij me de heatsinks op het geheugen kunt aanwijzen op de fotos van die kaart ben je een knappe jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 14:50 schreef DGR het volgende:

[..]

Als jij me de heatsinks op het geheugen kunt aanwijzen op de fotos van die kaart ben je een knappe jongen.
Whoops sorry, ik zat daarstraks te kijken naar een plaatje van een gainward 4400 denk ik dan :? |:(

Ik heb trouwens ff mailtje gestuurd naar funcomputer.de hoe dat nou zit met die leadtek, toen ik hem bestelde was hij op voorrraad maar nu staat er 1-2 weken levertijd.. hopelijk was ik er nog op tijd bij.. zodra ik wat hoor zal ik dat hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Op woensdag 05 juni 2002 11:46 schreef SM-DoubleD het volgende:
offtopic:
OMG, toen ik ff op zoek ging naar wat meer info over die Zalman VGA Pipecooler, kwam ik bij www.sharkacorp.com terecht, moet je 'ns ff hun fangrills checken!!

fotootje :
[afbeelding]

Voor de niet Marvel-fans, dit is het embleem van Frank Castle aka The Punisher

sig:
SUMA GeForce4 Ti4200 SE is on the way!!
zou je kunnen vertellen waar je die vandaan haalt..? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 03-10 14:49
Op donderdag 06 juni 2002 13:59 schreef TIGER79 het volgende:

[..]

Hoe kun je weten dat ie er morgenochtend is ???
Als ik zelf bij UPS traceergedoe kijk krijg ik het volgende :

VOORTGANG PAKKET
Datum Tijd Vestiging Activiteit

Dus het pakje ligt al vanaf gisteren 7:15 's middags in Ulm ofzo ??? Zo ja, weet iemand hoelang het nog kan duren ???

Traceerresultaten verstrekt door UPS: 6 jun 2002 7:56 's morgens Eastern Time/New York Time (VS)
moet je kijken bij transit-tijden.
bij mij klopte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
'k heb ook maar ff gemaild waar mijn kaartje blijft. Hij is op voorraad, dus nu wil ik hem eigenlijk ook verzonden hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 15:15 schreef patryk het volgende:

[..]

moet je kijken bij transit-tijden.
bij mij klopte het wel.
mmmhhh.... dat valt dan vies tegen :(
Ik heb rekeing gehouden dat het vandaag vanuit Ulm wordt verzonden dus dan komt ie volgens die transit-tijden pas maandag aan....
Kut, ik had toch op morgen gehoopt ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op donderdag 06 juni 2002 14:17 schreef MaxBurn het volgende:

[..]

ik kreeg een kapotte van ze..paar dagen geleden alweer...eerste zending..erg klote want nu heb jij em nog eerder dan ik..moet dees weer terugsturen (vandaag) etc blablabla ....
Balen... :( mja ik had ook zoiets met m'n vorige videokaart... GF2 GTS besteld, fl 399 betaald en er zat een MX64bit in |:( :( dus ik moest terugsturen en geld terugkrijgen.. heeft wel ff geduurd.

En nu zit ik ook alweer een beetje te balen omdat ik toch maar beter bij Completer.nl had kunnen bestellen mischien... :P
Ik had digiworldbv gisteren ff gemaild of ze 'm op voorraad hadden, dat wou ik graag zeker weten.
Vanochtend een ja dus. Ook ff completer gemaild. Maargoed ik had geen zin om te wachten dus ik besteld bij Digiworld, een uurtje later kreeg ik van Completer bevestiging dat hij er wel was en als ik voor 15:00 zou bestellen ik 'm morgen had...

Maargoed opzich kan ie er van Digiworld ook morgen zijn, anders maandag he..

Alleen wel irritant ik mailde om 12u met de vraag of ik een track&trace nummer kon krijgen van de ptt, maar nog geen antwoord.. nouja mischien heb ik naar het verkeerde adres gemaild |:( (gereplyd op de bevestiging) dus maar ff overnieuw gedaan..

hopen dat ie snel aankomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmhhh.... dat valt dan vies tegen
Ik heb rekeing gehouden dat het vandaag vanuit Ulm wordt verzonden dus dan komt ie volgens die transit-tijden pas maandag aan....
Kut, ik had toch op morgen gehoopt ja.....
Mhh ik zit ook al als een gek de hele dag de package trace te refreshen maar bij mij staat er al de hele dag:
maar nix van dat ie vertrokken is richting nederland (amsterdam ofzo?)

iemand ervaring met ups? Ligt mijn pakje nu al de hele dag stil in Ulm of wordt de trace pas weer geupdate als hij in nederland is gescanned?

/me hoopt zo dat ie van het weekend vet kan gamen!! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*update*

Dit komt van de website van perfect systems:

"Nog niet op voorraad!

Helaas is de levering uitgesteld tot midden week 24 door leverproblemen bij Leadtek."

Ik had al zo'n vermoeden.. damn! Ik denk dat ik die kaart niet eerder zie dan eind volgende week of zelfs pas over 2 weken.. pfffffffffff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

gvd dat suckt echt rete, gister had ik nog een mailtje van perfect systems gehad dat hij vandaag of vrijdag binnen zou zijn :( :(

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 16:05 schreef IceFlame het volgende:

[..]

Mhh ik zit ook al als een gek de hele dag de package trace te refreshen maar bij mij staat er al de hele dag:
[..]

maar nix van dat ie vertrokken is richting nederland (amsterdam ofzo?)

iemand ervaring met ups? Ligt mijn pakje nu al de hele dag stil in Ulm of wordt de trace pas weer geupdate als hij in nederland is gescanned?

/me hoopt zo dat ie van het weekend vet kan gamen!! *D
Het zou erop lijken dat onze videokaarten in dezelfde verzending zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Iemand ervaring met de PNY Verto GF4 Ti 4400 128 MB voor 309,90 op Gistron!
De PNY Ti4600 kost er ook 'slechts' 399,90! Best goedkoop in vergelijking met de andere merken.

Wat is PNY voor merk? Erg bar, dat het zo goedkoop is? *D

Als iemand hem nou ff besteld en meer info geeeft :9

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel twisten en slapeloze nachten heb ik toch gekozen voor een leadtek TI4400 *D .
Ik zou eerst een 4200 128 Mb nemen maar toch wat geld er bij gelegd en een leadtek genomen. Ik hoop dat ik hier ook weer een aantal jaren plezier aan kan hebben net als met de TNT1 16MB kaart die nu weg is.

Heb hem gekocht bij DIGIWORLD BV voor €329,- incl verzending.

Dit wordt feest . Heb hem zaterdag of maandag denk ik binnen, ze zouden hem morgen versturen.

NIET gekocht bij Digiworld maar bij wintelco!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 17:16 schreef QuestGamer het volgende:
De PNY Ti4600 kost er ook 'slechts' 399,90! Best goedkoop in vergelijking met de andere merken.

Zekers mee eens!! wil wel eens ff zien wat voor een kaartje dat is! zeker betaalbaar iig!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk als jij die nou besteld en het aan ons laat weten :9~
Maarre, ik heb nog geen review van deze kaart gezien, wel van de PNY 4600...
Bij de review staat er dat dit een standaard reference design kaart is zonder memory cooling, dus dat kun je ook wel verwachten van de 4400 versie denk ik....
Ik denk ook dat het ongeveer vergelijkbaar is met andere goedkopere merken zoals Point of View, Club3D enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.simhq.com/simhq3/hardware/reviews/pnygf4ti4600/index.shtml Hier is een review van de TI 4600 te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv

Op donderdag 06 juni 2002 17:21 schreef jhaag het volgende:
Na veel twisten en slapeloze nachten heb ik toch gekozen voor een leadtek TI4400 *D .
Ik zou eerst een 4200 128 Mb nemen maar toch wat geld er bij gelegd en een leadtek genomen. Ik hoop dat ik hier ook weer een aantal jaren plezier aan kan hebben net als met de TNT1 16MB kaart die nu weg is.

Heb hem gekocht bij DIGIWORLD BV voor €329,- incl verzending.

Dit wordt feest . Heb hem zaterdag of maandag denk ik binnen, ze zouden hem morgen versturen.

NIET gekocht bij Digiworld maar bij wintelco!!!!!!!
Op donderdag 06 juni 2002 17:22 schreef twakker het volgende:

[..]

Zekers mee eens!! wil wel eens ff zien wat voor een kaartje dat is! zeker betaalbaar iig!! :P
Op donderdag 06 juni 2002 17:28 schreef TIGER79 het volgende:

[..]

Bij de review staat er dat dit een standaard reference design kaart is zonder memory cooling, dus dat kun je ook wel verwachten van de 4400 versie denk ik....
Ik denk ook dat het ongeveer vergelijkbaar is met andere goedkopere merken zoals Point of View, Club3D enz....
Op donderdag 06 juni 2002 17:32 schreef ThaBunny het volgende:
http://www.simhq.com/simhq3/hardware/reviews/pnygf4ti4600/index.shtml Hier is een review van de TI 4600 te vinden :)
Weten jullie wat er nou juist speciaal voor dit soort posts is? Ja juist:
[topic=500172/1/200] :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 17:57 schreef Xtuv het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Weten jullie wat er nou juist speciaal voor dit soort posts is? Ja juist:
[topic=500172/1/200] :Z
Niet zo zeuren, het heeft ook mee te maken wat de alternatieven van de Geforce 4 TI 4200 zijn. Dusse ga jij maar lekker in je Geforce 4 TI 4400 zitten dan blijven wij hier wel praten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Op donderdag 06 juni 2002 18:00 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Niet zo zeuren, het heeft ook mee te maken wat de alternatieven van de Geforce 4 TI 4200 zijn. Dusse ga jij maar lekker in je Geforce 4 TI 4400 zitten dan blijven wij hier wel praten |:(
Ik ga niet in de Ti 4400 topic zitten want ik wil een Ti 4200. Dus ik vind het vervelend ja als hier dan zoveel gepraat word over de Ti 4400. Als er een speciaal topic over is, waarom niet daar dan :?
Ik ga niet moeilijk doen als iemand een keer de vergelijking maakt ofzo, maar zoals nu tig postings achter elkaar die imo nix meer te maken hebben met de ti 4200 daar stoor ik mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 22:46
Op donderdag 06 juni 2002 18:00 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Hmmm ik heb op mijn tb 1Ghz, gf4 ti4200 gainward xp gold 128Mb zonder overklokken een dikke 6653 gehaald is 3dmark 2001 se. En kwam daar mee op hun site toch wel ff boven die 4400 uit bij een vergelijkbaar systeem......>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Op donderdag 06 juni 2002 17:28 schreef TIGER79 het volgende:

[..]

PNY staat bij de echte oc'ers bekend als HET oc merk, alle echte diehards hebben dan ook een PNY, lees bv hier maar eens de sig's dan wel oc verhalen van mensen.

/edit
niet alleen in de usa |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word hier echt scheit ziek van. Die kaart zou in Mei uitkomen, het is nu Juni en ze zijn er nog niet. Okay, die van Club en PoV zijn er wel al, hoewel ik niet weet in welke maatte, maar dat doet er niet toe. Ik wil een A merk. Ze hebben GVD maanden gehad om die kaarten vollop te produceren. Het is een grote oplichtingspartij om mensen een Ti4400 aan te smeren. Maar vergeet niet dat die kaart 50% meer kost jongens. 80 - 100 mag niet veel lijken zo op het eerste gezicht, het is het wel!

Als ik mijn Leadtek volgende week niet heb, annuleer ik mijn bestelling en ga ik een ATI kopen. Hoop wel dat ik mijn centen terugkrijg, want ik heb vooruit betaald. Moet lukken, anders kom ik ff langs daar met mijn glock ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*update*

De Abit Siluro 4200 64 mb is opgedoken in de pricewatch :D Voor 227 euro'tjes... hmmmmm waardig alternatief voor de leadtek? Ik heb er nog geen review van gezien, iemand info over deze kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 18:20 schreef RoCK-iT het volgende:
Als ik mijn Leadtek volgende week niet heb, annuleer ik mijn bestelling en ga ik een ATI kopen. Hoop wel dat ik mijn centen terugkrijg, want ik heb vooruit betaald. Moet lukken, anders kom ik ff langs daar met mijn glock ofzo >:)
haal maar vast een ati dan.. ;( Leadtek heeft leveringsproblemen en ze komen op zn vroegst halverwege volgende week binnen, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het weleens langer kan gaan duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op donderdag 06 juni 2002 18:18 schreef lange het volgende:

[..]

PNY staat in de USA bekend als HET oc merk, alle echte diehards hebben dan ook een PNY, lees bv hier maar eens de sig's dan wel oc verhalen van mensen.
Ja hij klokt gemiddeld over naar 310/690 (default: 275/550)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 17:47

Nakebod

Nope.

Op donderdag 06 juni 2002 18:23 schreef Roobje het volgende:
*update*

De Abit Siluro 4200 64 mb is opgedoken in de pricewatch :D Voor 227 euro'tjes... hmmmmm waardig alternatief voor de leadtek? Ik heb er nog geen review van gezien, iemand info over deze kaart?
http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/pt_main_back.jsp?pPRODUCT_TYPE=Video+Card&pMODEL_NAME=Siluro+GF4+Ti4200

Das pas info :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 18:28 schreef Nakebod het volgende:

[..]

http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/pt_main_back.jsp?pPRODUCT_TYPE=Video+Card&pMODEL_NAME=Siluro+GF4+Ti4200

Das pas info :)
thx.. :) En nu nog o/c mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op dinsdag 28 mei 2002 23:05 schreef McFlipp het volgende:
Wat leuk kijk nou ze hebben hier de Abit ti4200 gereviewd het gaat hier echter wel om de 64MB versie en dus ook zonder ViVo. Wat ik wel mooi vindt is de mooie blauwe kleur :)

Het test systeem was als volgt:
Transcend ABR4 (i845 DDR) S478 Pentium 4 Motherboard
Intel Pentium 4 1.8 GHz. Northwood
256MB of IBM DDR SDRAM
Western Digital 20GB ATA100 7200rpm Hard Drive
On-board PC-97 Sound
Windows XP Professional with Direct X 8.1

En nog ff de radeon in de grafiekjes is een Le versie.

En ze kregen hem overgeclockt naar 305/610 wat ik niet heel denderend vindt maar met betere koeling moet dat hoger kunnen >:)

Ff een paar grafiekjes :)

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/abit_ti4200/thumbs/q3_4xaa.png

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/abit_ti4200/thumbs/q3_64aniso.png

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/abit_ti4200/thumbs/3dmk.png

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/abit_ti4200/card_front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/abit_ti4200/plate.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/abit_ti4200/memory.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/abit_ti4200/cooler_contact.JPG
Hebben jullie een kort geheugen of kunnen jullie niet lezen?
En nog ff ik vindt dat er nogal veel koelpasta op die heatsink en core zit, dus als je daar een mooi dus laagje AS2 tussen doet zal de core nog wel hoger kunnen komen!
En er zit ook nog eens dual 350mhz ramdac op :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Na heel de thread door te hebben gelezen (nee serieus!!) ken ik nog steeds niet kiezen welk merk ik nou moet nemen.
Zit te kiezen tussen Club3d en Leadtek. |:(
Club3d is goedkoper, maar lijkt me weer minder in kwaliteit.
En Leadtek is precies andersom. Dus kan iemand me vertellen wat de beste keuze is plz??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 18:42 schreef Tha_Freak het volgende:
Na heel de thread door te hebben gelezen (nee serieus!!) ken ik nog steeds niet kiezen welk merk ik nou moet nemen.
Zit te kiezen tussen Club3d en Leadtek. |:(
Club3d is goedkoper, maar lijkt me weer minder in kwaliteit.
En Leadtek is precies andersom. Dus kan iemand me vertellen wat de beste keuze is plz??
Leadtek kun je waarschijnlijk niet aankomen voor eind volgende week (of de week erop). Dus je hebt nog tijd genoeg om te beslissen :P

Club3d is een prima kaartje hoor, maar de Leadtek o/c een stuk verder.. ik weet niet hoe belangrijk dat voor je is. Voor mij best wel dus ik ga voor de leadtek ;) (of voor de asus)

Mcflipp.. thxxxx! Vaag dat ik die review niet opgemerkt heb |:( Ik leef praktisch in deze thread :P Hij clockt aardig over vind ik hoor! 300/600 is zat.. misschien met laagje as2 en heatsinks op het ram nog wat hoger ja :) Ik heb al mailtje gestuurd naar die ene winkel of hij nou echt op voorraad was.. hoop snel een reactie te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

nouja, ik heb volgende week proefwerk week opschool, dus dat word een week NIET gamen, dus kan ik nog mooi ff wachten, want ik moet en zal een leadtek kopen.

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 09:26
Ik wacht nog steeds op de Leadtek GF4ti4200 128MB waarvan nog niets is gehoord O_o :(
<--- heel lang gewacht ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 18:03 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Ik ga niet in de Ti 4400 topic zitten want ik wil een Ti 4200. Dus ik vind het vervelend ja als hier dan zoveel gepraat word over de Ti 4400. Als er een speciaal topic over is, waarom niet daar dan :?
Ik ga niet moeilijk doen als iemand een keer de vergelijking maakt ofzo, maar zoals nu tig postings achter elkaar die imo nix meer te maken hebben met de ti 4200 daar stoor ik mij aan.
nou nou, het lijkt mij dat je zit te overdrijven....
Ik heb gewoon een antwoord gegeven op de vraag of PNY goede kwaliteit is of niet, omdat er nog geen review is van de TI 4200 versie van dit merk (nee, echt niet voor dat je hier ook iets over gaat zeggen) heb ik maar doorgegeven wat ik heb kunnen lezen v.d. kwaliteit v.d. 4400 versie... Dan lan ie zelf zijn conclusies trekken ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !AnacondA!
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04-2021
De ti 4200 valt me eigenlijk n beetje tegen, met m'n Asus gf3 v8200 haalde ik 8100..oc-(235*520..Daarom heb k dus n ti 4600 >:)

Laptop: ATI mobility 9800 P4 3.4Ghz Server: AMD 2400+ Epox 8k3A+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Op donderdag 06 juni 2002 19:09 schreef anaconda het volgende:
De ti 4200 valt me eigenlijk n beetje tegen, met m'n Asus gf3 v8200 haalde ik 8100..oc-(235*520..Daarom heb k dus n ti 4600 >:)
en wat is nou het nut van je post...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

precies....

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
FF tussendoor.
Er is een Gainward/Sparkle Geforce 4 Ti 4200 128MB DDR + TV-out te koop bij www.crazypc.nl voor 244 euro. Voor het geval iemand geinteresseerd is.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-10 23:20
Op donderdag 06 juni 2002 19:27 schreef Tha_Freak het volgende:
FF tussendoor.
Er is een Gainward/Sparkle Geforce 4 Ti 4200 128MB DDR + TV-out te koop bij www.crazypc.nl voor 244 euro. Voor het geval iemand geinteresseerd is.... :9
wat is het nou, gainward of sparkle? (sparkle gezien de prijs?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Denk het ook maar stond niet duidelijk op die site.
Kijk zelf maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-10 23:20
staat Chaintech/Sparkle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange

lange

Boom Boom?

Op donderdag 06 juni 2002 19:50 schreef xxxMaverick het volgende:
staat Chaintech/Sparkle :+
maar ook tussen die twee zit een behoorlijk verschil toch? (a merk/ b merk).
dus wat is het nou...? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 18:06 schreef bachhimself het volgende:

[..]

Hmmm ik heb op mijn tb 1Ghz, gf4 ti4200 gainward xp gold 128Mb zonder overklokken een dikke 6653 gehaald is 3dmark 2001 se. En kwam daar mee op hun site toch wel ff boven die 4400 uit bij een vergelijkbaar systeem......>:)
Wil je hem ook eens overklokken? Ik heb namelijk ook een 1000 Mhz tb en krijg binnenkort m'n Gainward ultra XP binnen. Hoe bevalt ie verder, goede 2D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Oops mijn fout.
Moet nodig die gf4200 hebben, alles is zo vaag nu op me beeldscherm *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al wat meer tv out ervaringen met de 4200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

Op donderdag 06 juni 2002 19:54 schreef Tha_Freak het volgende:
Oops mijn fout.
Moet nodig die gf4200 hebben, alles is zo vaag nu op me beeldscherm *D
dat kan ook je scherm zijn hoor

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou erop lijken dat onze videokaarten in dezelfde verzending zijn....
zitten we dus mooi in hetzelde schuitje volgens mij liggen die krengen gewoon nog in een loods in Ulm :(

Ik hoop zoooo dat de ups site niet up to date is, maarja die kans is wel erg miniem ...

shit ik wil gamuuuh het weekend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteX
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

Nou mijn Leadtek is om 14:24 vandaag in Herne (duits gat ofzo) gearriveerd...en ligt daar nog steeds :( naja, hij moet morgen aankomen volgens die transit-tijden...ik hoop het maar

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een paar nieuwe benches:

1024x768:
250/460 = 8404
275/500 = 8712

800x600:
250/460 = 9272
275/500 = 9556

Dit alles met een Club3D GeForce4 Ti4200 64MB (250/460). :P (Zie voor systeem specs onderschrift)

Ps. Nog bedankt tweakers van het helpen van mijn problemen bij NVmax (NOTTTTTTTT) :(

/edit
ff snelheden duidelijker weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

Op donderdag 06 juni 2002 20:53 schreef GrunGe het volgende:
FF een paar nieuwe benches:

1024x768:
460x250 = 8404
500x275 = 8712

800x600:
460x250 = 9272
500x275 = 9556

Dit alles met een Club3D GeForce4 Ti4200 64MB (460x250). :P (Zie voor systeem onderschrift)

Ps. Nog bedankt tweakers van het helpen van mijn problemen bij NVmax (NOTTTTTTTT) :(
sjeezus als niet geholpen word, dan word je maar boos? sodefl*kker dan maar meteen op... (nofI) :(

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 20:56 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

sjeezus als niet geholpen word, dan word je maar boos? sodefl*kker dan maar meteen op... (nofI) :(
dit is nu echt zo'n reactie wat nergens op slaat

/edit
laat maar lullen, ik zie dat je wel eens vaker van die onnodige post plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000

Chop2000

Vroem

Op donderdag 06 juni 2002 20:58 schreef GrunGe het volgende:

[..]

dit is nu echt zo'n reactie wat nergens op slaat
als het je niet bevalt, ga dan maar ergens op FoK blaaten... }:O

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al wanneer die Aopen Aeolus leverbaar wordt? Die is toch ook wel interessant, tis een 128Mb en loopt ook op 250/500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 20:42 schreef IceFlame het volgende:

[..]

zitten we dus mooi in hetzelde schuitje volgens mij liggen die krengen gewoon nog in een loods in Ulm :(

Ik hoop zoooo dat de ups site niet up to date is, maarja die kans is wel erg miniem ...

shit ik wil gamuuuh het weekend >:)
Ik denk echt dat die site wel op tu date is (jammer genoeg)....
En bij mij zegt ie ook dat ie nog in Ulm ligt, dus eigenlijk liggen ze daar al 24 uur.... niet echt sprake van vooruitgang huh ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 21:01 schreef ErnoN het volgende:
Weet iemand al wanneer die Aopen Aeolus leverbaar wordt? Die is toch ook wel interessant, tis een 128Mb en loopt ook op 250/500.
Ik heb net zo'n Asus Aeolus besteld. Zaterdag moet ik hem gaan afhalen. Deze is dus leverbaar in België (www.forcom.be) maar ook in Duitsland (www.aha-computer.de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op donderdag 06 juni 2002 21:01 schreef ErnoN het volgende:
www.eynstein.nl schijnt er morgen een paar binnen te krijgen.
Ben alleen bang dat het Gainward prijzen worden :(
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.