Hebbik weer, gaan ze dicht, kan pas weer bestellen dinsdag 25 juni en die AHA Computers levert volgens mij niet in nederlandOp donderdag 06 juni 2002 21:16 schreef caelenba het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n Asus Aeolus besteld. Zaterdag moet ik hem gaan afhalen. Deze is dus leverbaar in België (www.forcom.be) maar ook in Duitsland (www.aha-computer.de)
Verwijderd
inmiddels al dik 26 uurIk denk echt dat die site wel op tu date is (jammer genoeg)....
En bij mij zegt ie ook dat ie nog in Ulm ligt, dus eigenlijk liggen ze daar al 24 uur.... niet echt sprake van vooruitgang huh ?!
Ik steeds maar hoopvol de tracesite refreshen op mijn werk, no sign of life ...
Ben bang dat ze het niet naar mij toe halen morgen, rijden die ups karretjes ook op zaterdag?
Nou vanavond maar weer fijn

en hopen op betere tijden morgen
Verwijderd
Volgens mij rijden ze niet op Zaterdag nee.....Op donderdag 06 juni 2002 21:38 schreef IceFlame het volgende:
[..]
inmiddels al dik 26 uur
Ik steeds maar hoopvol de tracesite refreshen op mijn werk, no sign of life ...
Ben bang dat ze het niet naar mij toe halen morgen, rijden die ups karretjes ook op zaterdag?
Nou vanavond maar weer fijn
en hopen op betere tijden morgen
En volgens de transittijden zal die er pas Maandag zijn....
Hopelijk blijf ik er zaterdagavond aan denken, ander zuip ik het geld op voor die kaart....
Dat lijkt me dan pas echt balen, ja sorry, ik kan de zending niet accepteren heb geen geld meer na zaterdagavond
Verwijderd
verbeter mij nu als het niet waar is maar
Na een uitgebreid onderzoek vana 39 pages en een hoop webpages kom ik er uit dat alle gf4 nu 4 gaatjes om de socket hebben, een zeer mooie optie voor een nieuwe heatsink montage, niet toch>>???
ros je er zo een alplha 6035 op en net geen 3 pci sloten weg
maar goed
ik heb alles gelezen en nu wil ik weten of die abit flink kan over klokken bv core 300 en mem op +500
Na een uitgebreid onderzoek vana 39 pages en een hoop webpages kom ik er uit dat alle gf4 nu 4 gaatjes om de socket hebben, een zeer mooie optie voor een nieuwe heatsink montage, niet toch>>???
maar goed
ik heb alles gelezen en nu wil ik weten of die abit flink kan over klokken bv core 300 en mem op +500
Verwijderd
zory toch ff page 37 en 38 over het hoofd gezienOp donderdag 06 juni 2002 22:18 schreef Mr.Vanz het volgende:
verbeter mij nu als het niet waar is maar
maar goed
Ik heb het nu danig gehad met de levertijden van die Leadtek kaart, ik heb die zooi gecancelled en haal fijn morgen een ti-4400 hier in de buurt. Levertijden is bij deze een verboden woord.
[/frustratie]
[eng mode]
kom ik ook weer eens buiten!
[/frustratie]
[eng mode]
kom ik ook weer eens buiten!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Ik heb nu een geforce 2MX400 en daar zit een aansluiting op voor mijn Hardware-DVD-decoder. Die kan ik dan met elkaar verbinden (is blijkbaar nodig, ik weet het fijne er niet van).
Maar nu vroeg ik me af of er een Geforce 4 ti 4200 bestaat met ook zo'n aansluiting erop?

Het gaat om de aansluiting die je linksboven ziet op deze Geforce 2MX
Maar nu vroeg ik me af of er een Geforce 4 ti 4200 bestaat met ook zo'n aansluiting erop?

Het gaat om de aansluiting die je linksboven ziet op deze Geforce 2MX
Verwijderd
GOED NIEUWS!! (voor mij dan
)
Jotti moet dit niet lezen, gaat over levertijden
Ik had die Leadtek snel besteld toen hij bij funcomputer.de ff op 'ab lager' stond, diezelfde avond was het alweer 1-2 wochen.. anyway, ik dus ff mailtje erachteraan sturen of ik m nou krijg of niet.. antwoord-->
"Hallo
Wenn Sie die Karte ab Lager bestellt haben werden Sie diese auch bekommen
Danke"
Kort maar krachtig?
Ik denk dat dit ook wel geldt voor de andere mensen die de Leadtek toen hebben besteld, nu is alleen nog ff het wachten op een officiele mail dat hij verstuurd is.. alles zou vertraagd worden omdat ze waterschade hadden ofzo..
edit: misschien ben ik paranoia (?) geworden van al dat lange wachten maar dit lijkt me ook net zo'n mailtje om te zorgen dat ik mijn order niet annuleer.. er staat eigenlijk niks in.. niet echt straight to the point dat mijn 4200 een dezer dagen verstuurd wordt ofzo.. hmmmmm!
Jotti moet dit niet lezen, gaat over levertijden
Ik had die Leadtek snel besteld toen hij bij funcomputer.de ff op 'ab lager' stond, diezelfde avond was het alweer 1-2 wochen.. anyway, ik dus ff mailtje erachteraan sturen of ik m nou krijg of niet.. antwoord-->
"Hallo
Wenn Sie die Karte ab Lager bestellt haben werden Sie diese auch bekommen
Danke"
Kort maar krachtig?
edit: misschien ben ik paranoia (?) geworden van al dat lange wachten maar dit lijkt me ook net zo'n mailtje om te zorgen dat ik mijn order niet annuleer.. er staat eigenlijk niks in.. niet echt straight to the point dat mijn 4200 een dezer dagen verstuurd wordt ofzo.. hmmmmm!
Mijn broer vroeg me dus om zijn nieuwe office-bak te knutselen. Nu snap ik ook wel dat daar geen Ti4200 in HOEFT, maar aangezien ik een ruim budget heb meegekregen kan het ervanaf. 
Nu vraag ik me alleen af: doet zo'n Club3D Ti4200 (niet ge-o/ced) afbreuk aan de stabiliteit? Verder heb ik de config helemaal op stabiliteit gekozen (i850E enzo), dus het zou zuur zijn als die ene frivoliteit het vern**kt.
Wat denken jullie?
Nu vraag ik me alleen af: doet zo'n Club3D Ti4200 (niet ge-o/ced) afbreuk aan de stabiliteit? Verder heb ik de config helemaal op stabiliteit gekozen (i850E enzo), dus het zou zuur zijn als die ene frivoliteit het vern**kt.
Wat denken jullie?
Club3D maakt degelijke videokaarten, is geen probleem.Op vrijdag 07 juni 2002 03:13 schreef John_Glenn het volgende:
Mijn broer vroeg me dus om zijn nieuwe office-bak te knutselen. Nu snap ik ook wel dat daar geen Ti4200 in HOEFT, maar aangezien ik een ruim budget heb meegekregen kan het ervanaf.
Wat denken jullie?
Verwijderd
Aangezien het oog ook wat wil:
[Afbeelding]

Staat bij Alternate voor € 239,-
128 Mb (samsung 4ns ????)
Connectors
- D-Sub connector (VESA DDC2B+)
- DVI connector
- TV-Out, Video-In Both S-Video and Compose
- Audio Out, Audio In
[Afbeelding]
Connectors
- DVI connector
- Audio Out, Audio In
Voor 128 mb? Das flink goedkoop toch? En hoe zit het met de kwaliteit van het merk Aopen?Op vrijdag 07 juni 2002 09:28 schreef aaigie het volgende:
Connectors
- DVI connector
- Audio Out, Audio In
Dat is dus nog het grote vraagtekenOp vrijdag 07 juni 2002 09:39 schreef DeadMetal het volgende:
[..]
Voor 128 mb? Das flink goedkoop toch? En hoe zit het met de kwaliteit van het merk Aopen?
Ik vermoed dat AOpen de kaart ergens anders laat maken, misschien ook wel bij MSI net als creative?
Nee, ik heb net ff foto's zitten verglijken van een Creative ti-4200 en die van Aopen en ze zijn toch niet helemaal gelijk, vooral de capicitors zijn net ff anders, en bij de creative staan een print met de naam nVidia.
Ander merk met tv-in is gainward, zou hij dan daar vandaan komen? (aopen maakt toch weinig zelf geloof ik)
Staat verder niets over de core/mem speed of et type geheugen op hun site:Op vrijdag 07 juni 2002 09:46 schreef hjs het volgende:
[..]
Dat is dus nog het grote vraagteken
Ik vermoed dat AOpen de kaart ergens anders laat maken, misschien ook wel bij MSI net als creative?
Nee, ik heb net ff foto's zitten verglijken van een Creative ti-4200 en die van Aopen en ze zijn toch niet helemaal gelijk, vooral de capicitors zijn net ff anders, en bij de creative staan een print met de naam nVidia.
Ander merk met tv-in is gainward, zou hij dan daar vandaan komen? (aopen maakt toch weinig zelf geloof ik)
http://www.aopen.nl/products/vga/gf4ti4200-dvc128.htm
Voor de rest ziet ie er wel toppie uit
Signature?
AOpen News Release
Absolute: nVIEW Best Multi-Display Solutions
extreme: 500MHz Video Memory Clock
optimize: 128MB Large Video DDR Memory
luxury: Deluxe Video Capture built-in
ultimate: 250MHz Core - Geforce 4 TI4200 GPU

en nog een nieuws Release
Absolute: nVIEW Best Multi-Display Solutions
extreme: 500MHz Video Memory Clock
optimize: 128MB Large Video DDR Memory
luxury: Deluxe Video Capture built-in
ultimate: 250MHz Core - Geforce 4 TI4200 GPU

en nog een nieuws Release
OOOOOOHHHHHHH YEAAAAAAH!!!!!!!
De remboursman kwam zojuist een pakketje brengen
En ja hoor! het is mijn Club3D 64MB
207€, incl. rembours kosten dus. gisteren besteld bij DigiworldBV
YIPPIE! ik ben zo blij
Had niet verwacht dat ie vandaag zou komen, gezien ik gisteren geen antwoord kreeg op m'n mails enzo.... nou, ik ga 'm inbouwen!!
De remboursman kwam zojuist een pakketje brengen
En ja hoor! het is mijn Club3D 64MB
207€, incl. rembours kosten dus. gisteren besteld bij DigiworldBV
YIPPIE! ik ben zo blij
Had niet verwacht dat ie vandaag zou komen, gezien ik gisteren geen antwoord kreeg op m'n mails enzo.... nou, ik ga 'm inbouwen!!
Hier nog wat prijzen van een duitse site:
Sparkle GeForce4 Ti4200 128 MB DDR SP7200T2
aufgenommen am: Mittwoch, 22. Mai 2002
Preis: 269.00 EUR - 248.90 EUR
ASUS AGP-V8420/TD, GeForce4 Ti4200, 128MB DDR, DVI, TV- out, AGP
aufgenommen am: Dienstag, 04. Juni 2002
Preis: 272.00 EUR
MSI MS-8870 G4Ti4200-TD-64, GeForce4 Ti4200, 128 MB DDR, DVI, TV
Preis: 259.00 EUR
MSI MS-8870 G4Ti4200-TD-64, GeForce4 Ti4200, 64MB DDR, DVI, TV
Preis: 219.00 EUR
Abit Siluro Geforce 4 Ti 4200, TV, DVI, 64 MB DDR
aufgenommen am: Donnerstag, 30. Mai 2002
Preis: 219.00 EUR
Abit Siluro Geforce 4 Ti4400 128 MB DDR, TV,DVI
aufgenommen am: Freitag, 24. Mai 2002
Preis: 289.00 EUR
Abit Siluro Geforce 4 Ti4400 128 MB DDR, TV,DVI
aufgenommen am: Freitag, 03. Mai 2002
Preis: 244.50 EUR
Pixelview Geforce 4 TI 4200 64 MB DDR
aufgenommen am: Freitag, 03. Mai 2002
Preis: 219.00 EUR - 205.00 EUR
Signature?
Verwijderd
De link voor de Abit Siluro Geforce 4 Ti4400 128 MB DDR, TV,DVI klopt niet.. zou ook wel heel goedkoop zijn voor een 4400 
Wel interessant allemaal.. maarja ik blijf wachten op mijn leadtek
Trouwens, de Abit siluro 4200 64 mb wordt maandag verwacht bij SWW computers.. (227 euro)
Wel interessant allemaal.. maarja ik blijf wachten op mijn leadtek
W000t, mijn Leadtek is 'OUT FOR DELIVERY'
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Woei!
ik heb m'n Club3D erin zitten, drivertjes geinstalleerd (28.82 oid) en 3Dmark 2001SE gerunt:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3635866
6336 puntjes!!
met een Duron 800@933Mhz en 256MB DDR.
Ik ben tevreden!
ik heb m'n Club3D erin zitten, drivertjes geinstalleerd (28.82 oid) en 3Dmark 2001SE gerunt:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3635866
6336 puntjes!!
Ik ben tevreden!
Verwijderd
Hier hetzelfde. Ik zit ook maar te wachten op een mailtje van funcomputer.de dat ze het ding nu eens eindelijk verstuurd hebben. Ik wacht tot vrijdagavond laat en dan cancel ik die order.Op vrijdag 07 juni 2002 10:42 schreef Roobje het volgende:
Wel interessant allemaal.. maarja ik blijf wachten op mijn leadtek. (227 euro)
[edit]Een minuutje geleden kwan dus dit mailtje binnen:
Sehr geehrter Herr H-52,
Folgende Artikel haben/werden heute unser Haus verlassen:
Anzahl Bezeichnung EPreis GPreis
1x LEADTEK WinFast A250 LE GeForce4 Ti4200 64MB DDR TV-Out DVI Retail EUR
189.00 EUR 189.00
Warenwert: EUR 189,00
Lieferung per UPS Standard (1 Paket) EUR 7,00
Bezahlung per Nachnahme EUR 10,00
Gesamtpreis: EUR 206,00...
Verwijderd
En hier hetzelfde : OUT FOR DELIVERY....Op vrijdag 07 juni 2002 11:27 schreef BuNgY911 het volgende:
Jah hier ook: OUT FOR DELIVERYIk verwacht ze vanmiddag.
nou, ik vraag me af hoe lang dat gaat duren nu, volgens hun is het pakje toen in Drachten aangekomen en Drachten ligt hier (Emmen) zo'n uurtje vandaan....
Come on UPS, move it !!!
Verwijderd
W0000000000T.. mijn Leadtek is ook onderweg! 

Denk dat hij dan maandag/dinsdag aankomt, laat ik dan net een paar dagen weg zijn
Naja als ik donderdag terugkom heb ik iig iets leuks thuis liggen
Denk dat hij dan maandag/dinsdag aankomt, laat ik dan net een paar dagen weg zijn

Hmm, dit betekent dus dat mijn Leadtek _nog_ niet onderweg is. Iedereen die hem vandaag opgestuurd krijgt: wanneer hebben jullie besteld?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
afgelopen woensdagmiddag..Op vrijdag 07 juni 2002 12:09 schreef Grrrrrene het volgende:
Hmm, dit betekent dus dat mijn Leadtek _nog_ niet onderweg is. Iedereen die hem vandaag opgestuurd krijgt: wanneer hebben jullie besteld?
morgen even browsen op de pcdiscount beurs in Rotterdam, die is meestal wel te pruimen
...
Verwijderd
Ooooh my vol verwachting klopt mijn hard, ik wil geen roe maar een ge-force 47 jun 2002 8:34 's morgens AMSTERDAM, NL OUT FOR DELIVERY
Verwijderd
Ehm waarom betaal jij 189 voor die kaar ten ik 204.85Op vrijdag 07 juni 2002 11:39 schreef H-52 het volgende:
Sehr geehrter Herr H-52,
189.00 EUR 189.00
Warenwert: EUR 189,00
Lieferung per UPS Standard (1 Paket) EUR 7,00
Bezahlung per Nachnahme EUR 10,00
Gesamtpreis: EUR 206,00...
Waarom... heb ik zoveel pech 
2 weken geleden, had nieuwe vga nodig, geen super ding, niet te duur, ging voor de MSI GF3 ti200, in duitsland besteld, 1e shop, leverd niet buiten duitsland, zeggen ze pas na een week
2e shop, goedkoper dan 1e, leverd buiten duitsland, alleen met vooruitbetalen, houd ik niet zo van, dus ging niet door, en kwam er later ook nog eens achter dat die overal uitverkocht waren...
Bestel woensdag dan maar iets leukers, Leadtek GF4 ti4200, komt die weer later..
Als ie dan maar volgende week komt, ben ik ook weer blij
( Vooral als je bekijk dat ik nu nog een TNT2 M64 heb:P )
2 weken geleden, had nieuwe vga nodig, geen super ding, niet te duur, ging voor de MSI GF3 ti200, in duitsland besteld, 1e shop, leverd niet buiten duitsland, zeggen ze pas na een week
Bestel woensdag dan maar iets leukers, Leadtek GF4 ti4200, komt die weer later..
Als ie dan maar volgende week komt, ben ik ook weer blij
( Vooral als je bekijk dat ik nu nog een TNT2 M64 heb:P )
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Ja, ik heb ook bij funcomputer besteld en dat prijsverschil zat ik me dus eerlijk gezegd ook een beetje af te vragen. Temeer daar een eerder mailtje aan me een prijs van 204.85 gaf en dit ook de prijs is die nu op de funcomputer site staat.Op vrijdag 07 juni 2002 12:52 schreef Roobje het volgende:
[..]
Ehm waarom betaal jij 189 voor die kaar ten ik 204.85Je hebt hem toch ook bij funcomputer.de besteld of niet? Vreemd..
Ik ga ervanuit dat ik dinsdag ( hoop ik! ) een totaal van 221.85 zal moeten betalen.
Het geheel is waarschijnlijk een foutje van een automatish mailprogrammatje.
edit:
Ik krijg net het mailtje van UPS en die geven ook een totaal van 206 euro's aan. Inderdaad erg raar. Maarja, ik ga ze niet corrigeren
Ik krijg net het mailtje van UPS en die geven ook een totaal van 206 euro's aan. Inderdaad erg raar. Maarja, ik ga ze niet corrigeren
Verwijderd
Heeft iemand al zo'n kaartje binnengekregen die in Drachten lagen ??? Dus in de buurt van Groningen ofzo ???
Ik ben uitermate tevreden met m'n Club3D GeForce 4 Ti 4200 64MB DDR die vandaag binnen gekomen is 
6336 3Dmarks met m'n Duron 933 + 256mb DDR
GTA3 vloeiend op 1024x768 32 bit.
SoF 2 ziet er prachtig uit met alle opties max enzo
StrikeForce (UTmod) loopt supersnel en met FSAA aan ook prima
Ik ben er blij mee
6336 3Dmarks met m'n Duron 933 + 256mb DDR
GTA3 vloeiend op 1024x768 32 bit.
SoF 2 ziet er prachtig uit met alle opties max enzo
StrikeForce (UTmod) loopt supersnel en met FSAA aan ook prima
Ik ben er blij mee
Verwijderd
Hij is nog niet aangekomen hier in Groningen, ben erg benieuwd, ik gok dat ie om 2 uur komt
Verwijderd
Tja, ik ben zekers nerveus ja.....Op vrijdag 07 juni 2002 13:38 schreef IceFlame het volgende:
hahaha tiger79, jij ook al nerveus
shit ik hoop zooo dat ie komt
Ik wil vandaag nog naar het centrum maar ik wil die kereltje van de UPS ook niet missen, traks moet ik nog tot Maandag wachten
T'is op zich wel raar, bij de trackingservice staat er toch dat de busje zo rond half negen is vertrokken, hoelang kan dat duren dan ???
Verwijderd
Nou bij mij staat er precies hetzelfde, als dat busje eerst naar groningen moet en dan naar castricum (noord holland) dan duurt het wel ffies
ik heb er zojuist ook een besteld maar niet bij die duitse shop......daar moet je vooruitbetalen en dat wil ik niet.
nu heb ik heb besteld bij www.perfect-systems.nl maar daar kost ie wel 220,- de levertijd is uitgesteld tot midden week 24, dat betekent dus dat ik nog ff moet wachten
nu heb ik heb besteld bij www.perfect-systems.nl maar daar kost ie wel 220,- de levertijd is uitgesteld tot midden week 24, dat betekent dus dat ik nog ff moet wachten
Verwijderd
Bij funcomputer.de niet hoor, bij mindfactory idd wel ja.. maar bij funcomputer staat ie op 1-2 weken levertijdOp vrijdag 07 juni 2002 14:25 schreef Janssen het volgende:
ik heb er zojuist ook een besteld maar niet bij die duitse shop......daar moet je vooruitbetalen en dat wil ik niet.
KEP HEM!!! weeeee
ff inbouwen
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
WTF? En ik heb maandag besteld verdomme??? OK, het was wel een Ti4400, maar ik check dit topic nog steeds voor levertijden enzo. En die 4400 is nog op voorraad ook, verdorieOp vrijdag 07 juni 2002 12:26 schreef H-52 het volgende:
[..]
afgelopen woensdagmiddag..
OK, ik ga nu een boze mail sturen, als ze niet eens een wachtlijst aanhouden in volgorde...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ik heb hem ook !!!
Nu nog effe inbouwen en een paar 3dmarks runnen....
zo, de dag kan niet meer stuk nu
Verwijderd
HOPPA!!
Heb hem gelijk besteld bij Alternate de Aopen - Aeolus Ti4200, 128 Mb vond het geen geld € 239,- met tv-in/tv-out
Ze hadden er nog 1 heb hem maandag binnen
Bevindingen volgen later.....
Heb hem gelijk besteld bij Alternate de Aopen - Aeolus Ti4200, 128 Mb vond het geen geld € 239,- met tv-in/tv-out
Can't waitOp vrijdag 07 juni 2002 15:36 schreef aaigie het volgende:
HOPPA!!
Weer een concurrent erbijAlbatron Technologies brengt een aantal videokaarten gebaseerd op de GeForce 4 Ti chipsets op de markt. De Ti4200 heeft een GPU die op 250 MHz. loopt, ondersteund door 64 MB DDR geheugen op 500 MHz. De kaart is naast een DSUB-aansluiting ook voorzien van een DVI-output en TV-out. De Ti4400 heeft vergelijkbare eigenschappen, maar is wat sneller en heeft meer geheugen: de core loopt op 300 MHz. en het 128 MB DDR geheugen op 600 MHz. Het topmodel is de Ti4600. Vergeleken bij de 4400 loopt het geheugen wat sneller, namelijk op 650 MHz.
Alle modellen worden geleverd met een complete software bundel: Albatron DVD en de volledige versies van Serious Sam en
Motocross.
Over de prijzen en verkrijgbaarheid zijn nog geen gegevens bekend.
Signature?
Die AOpen Aeolus ziet er goed uit, gelijk bestellen die hap 
http://club.aopen.com.tw/News/News_showAnswer_Old.asp?RecNo=689&Language=English
http://club.aopen.com.tw/News/News_showAnswer_Old.asp?RecNo=689&Language=English
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ik haal bijna 7000 3dmarks met 3dmark2001se, Leadtek overgeklokt tot 300/600 (hij word amper warm
)
Rest van systeem is btw TB1.1GHz 256MB DDR op dat ene goedkope ECS mobotje met die sis chipset
Rest van systeem is btw TB1.1GHz 256MB DDR op dat ene goedkope ECS mobotje met die sis chipset
Verwijderd
ok, net 3dmark 2001SE laten draaien met volgende systeempje :Op vrijdag 07 juni 2002 15:23 schreef TIGER79 het volgende:
Ik heb hem ook !!!
AMD TB 1,33
256 MB PC133 SDRAM
and obviously Leadtek Geforce 4 TI 4200 op standaard snelheid :
--- 7596 3DMARKS ---
http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=3637162
hiervoor had ik (heb ik nog steeds) een Geforce 2 TI 64mb en daarmee haalde ik 4386 3dmarks....
dus een vette snelheidwinst en ik moet nog gaan overclocken, resultaten zal ik later gaan posten....
TIGER79 is errug blij
/edit
nou, effentjes nieuwe testruns gedaan met FSB op 138 mhz in plaats van 133 en de Leadtek draait nu op 275 gpu en 550 mem (dus op TI 4400 niveau) en nu haal ik dus
8067 3dmarks :
http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=3637641
Verwijderd
Ik heb nog niks ontvangen. Ik keek weer even op de UPS Traceer site en daar stond dit: 'RECEIVER NOT IN ON 1ST DELIVERY ATTEMPT' 
Ik was de hele dag thuis dus dit begrijp ik niet helemaal.
Leveren ze nu op een andere dag en doen ze dit ook op Zaterdag? Of leveren ze dit bij een postkantoor af?
Leveren ze nu op een andere dag en doen ze dit ook op Zaterdag? Of leveren ze dit bij een postkantoor af?
Verwijderd
UPS gaat het echt niet bij de concurrent afgeven(postkantoor). Op zaterdag komen ze ook niet, dus dat wordt niet eerder dan maandag. Jammer voor je.Op vrijdag 07 juni 2002 17:49 schreef BuNgY911 het volgende:
Ik heb nog niks ontvangen. Ik keek weer even op de UPS Traceer site en daar stond dit: 'RECEIVER NOT IN ON 1ST DELIVERY ATTEMPT'
Verwijderd
Als je na 3 (dacht ik) keer niet thuis bent geven ze het echt wel af bij het postkantoor hoor, daar hebben ze vast wel een deal met TGP mee afgesloten..Op vrijdag 07 juni 2002 17:59 schreef PetePawlusmah het volgende:
[..]
UPS gaat het echt niet bij de concurrent afgeven(postkantoor). Op zaterdag komen ze ook niet, dus dat wordt niet eerder dan maandag. Jammer voor je.
Verwijderd
Ik zie er maar 90Op vrijdag 07 juni 2002 18:33 schreef Roobje het volgende:
*duizendste post*
sorry, kon t niet laten
Verwijderd
Als ze die Leadtek volgende week niet leveren bij Perfect systems, cancel ik mijn hele order en ga ik bellen naar winkels, net zo lang totdat ik een kaartje gevonden heb die ik dan de volgene dag in huis heb.
Mag dan wel niet PS hun schuld zijn, maar Leadtek zeker. Ze hebben godverdomme bijna een half jaar gehad om die dingen te produceren. Als ie er volgende week niet is, koop ik nooit meer een Leadtek. Dan heb ik dus naast Guillemot/Hercules nog een A merk op mijn zwarte lijst. Die klantenservice heeft ooit 2 keer niet gemailed toen ik problemen met mijn soundcard had. Ik laat als klant niet met me sollen.
Mag dan wel niet PS hun schuld zijn, maar Leadtek zeker. Ze hebben godverdomme bijna een half jaar gehad om die dingen te produceren. Als ie er volgende week niet is, koop ik nooit meer een Leadtek. Dan heb ik dus naast Guillemot/Hercules nog een A merk op mijn zwarte lijst. Die klantenservice heeft ooit 2 keer niet gemailed toen ik problemen met mijn soundcard had. Ik laat als klant niet met me sollen.
Koop een B merk dan 
Zoveel maakt 't niet uit...
Tsja die A merken zijn goed te OCen, maar ik heb m'n Club3D nu binnen, echt heerlijk
beeldkwaliteit is super, prestaties ook.
6336 punten in 3Dmark 2001se, ik haal nog lang niet het max eruit! maar dat komt door mijn processor.. die bottleneckt het hele geval.
Kaartje draait standaard op 250/460 (reden: omdat club3d het nvidia reference bios gebruikt) je kan 't bios flashen, maar ik heb 'm ff geocd naar 250/500 en dan is mijn 3dmark score 6386... de moeite niet dus.
Ik weet niet wat jij voor processor hebt maar als 't ook niet zo'n gek snelle is maakt het helemaal niet zoveel uit hoor..
Tsja die A merken zijn goed te OCen, maar ik heb m'n Club3D nu binnen, echt heerlijk
6336 punten in 3Dmark 2001se, ik haal nog lang niet het max eruit! maar dat komt door mijn processor.. die bottleneckt het hele geval.
Kaartje draait standaard op 250/460 (reden: omdat club3d het nvidia reference bios gebruikt) je kan 't bios flashen, maar ik heb 'm ff geocd naar 250/500 en dan is mijn 3dmark score 6386... de moeite niet dus.
Ik weet niet wat jij voor processor hebt maar als 't ook niet zo'n gek snelle is maakt het helemaal niet zoveel uit hoor..
gister een POV gf4 ti4200 128mb opgehaald by PCUpgrade in deventer:D. Ik zag op hun site staan dat ze em op voorraad hadden, maar die onzin had ik eerder gehoord (vorige week voor jan lul naar r'dam gereisd omdat zo'n gast over de telefoon zei dat ze er nog een paar hadden staan
) Gelukkig had die gozer van pcugrade nog 1tje liggen, dus ik gevraagd of ie em apart wilde leggen
enfin, 4 uurtjes later was ik weer thuis met m'n gf4 \o/
loopt als een trein, zo koud in m'n pc, zonder tweaks/oc haalde ie 6800 in 3dmark2001se
, niet slecht toch 
trouwens, iemand die z'n gf4 4200 - 128mb al (succesvol) getweaked heeft nog tips?
loopt als een trein, zo koud in m'n pc, zonder tweaks/oc haalde ie 6800 in 3dmark2001se
trouwens, iemand die z'n gf4 4200 - 128mb al (succesvol) getweaked heeft nog tips?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Echt niet dat ze een deal maken met een concurrent. Hij gaat dan gewoon weer terug naar de afzender.Op vrijdag 07 juni 2002 18:22 schreef Roobje het volgende:
[..]
Als je na 3 (dacht ik) keer niet thuis bent geven ze het echt wel af bij het postkantoor hoor, daar hebben ze vast wel een deal met TGP mee afgesloten..
Verwijderd
Anyway voordat dit topic helemaal gaat over of ze wel of niet bij het postkantoor afleveren. Ben toen straks al even bij het postkantoor geweest en ze nemen geen pakketjes van UPS aan wel van TNT. Lekker handig, maar iig maandag is de dag en dat vind ik primaOp vrijdag 07 juni 2002 19:32 schreef PetePawlusmah het volgende:
[..]
Echt niet dat ze een deal maken met een concurrent. Hij gaat dan gewoon weer terug naar de afzender.
offtopic meededeling:
funcomputer zegt dat ze last hebben van waterschade. Wat hiervan waar is, is moeilijk te zeggen. Maar het is in ieder geval een excuus wanneer je de onderdelen geleverd door funcomputer later ontvangt.
funcomputer zegt dat ze last hebben van waterschade. Wat hiervan waar is, is moeilijk te zeggen. Maar het is in ieder geval een excuus wanneer je de onderdelen geleverd door funcomputer later ontvangt.
Verwijderd
Let ff beter op, dit is namelijk al gezegd..Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef wwillem het volgende:
offtopic meededeling:
maar toch thx voor de mededeling, is goed bedoeld
Verwijderd
Tuvvie , je bent een aardige gozer, maar die Club koop ik niet. Ik volg deze thread al een tijdje en ik heb zo het idee dat het geheugen expres zo laag is geclocked. Iedereen die de Club overclocked klaagt dat ie zo heet is. Ik bedank voor dat ding:-)Op vrijdag 07 juni 2002 19:13 schreef Xtuv het volgende:
Koop een B merk dan
Tsja die A merken zijn goed te OCen, maar ik heb m'n Club3D nu binnen, echt heerlijkbeeldkwaliteit is super, prestaties ook.
Mijn proccie is btw een duron900@1200 (FSB 133 MHz) en er kan eventueel nog meer uit als het moet, maar ik houd em liever koel:-)
Tsja..Op vrijdag 07 juni 2002 20:18 schreef RoCK-iT het volgende:
[..]
Tuvvie , je bent een aardige gozer, maar die Club koop ik niet. Ik volg deze thread al een tijdje en ik heb zo het idee dat het geheugen expres zo laag is geclocked. Iedereen die de Club overclocked klaagt dat ie zo heet is. Ik bedank voor dat ding:-)
Mijn proccie is btw een duron900@1200 (FSB 133 MHz) en er kan eventueel nog meer uit als het moet, maar ik houd em liever koel:-)
Die Club3D kun je ongeveer klokken tot 540Mhz, de Leadtek tot 600Mhz. Maar ook met jouw processor zal dat verschil niet of nauwelijks merkbaar zijn... die 1200Mhz is echt de bottleneck dan hoor.
Verschil tussen 460Mhz en 500Mhz merk ik nu ook niet (ook niet in 3Dmark op 30 punten na) met 933Mhz dus (143Mhz fsb)
Verwijderd
Oei.. nu vraag ik me toch wel ff af of het zin heeft om mn leadtek kaartje straks te gaan o/c (daar haal ik eigenlijk die leadtek speciaal voor..) Mijn specs:
Tbird 1.4 ghz (140 mhz fsb)
256 mb pc133 cas 2 (ook op 140 mhz)
de rest doet er denk ik niet zoveel toe.. maar haal ik alles nou wel uit zo'n kaart?
Naja anders issie ook wel leuk in mn hammer systeempje begin volgend jaar ofzo
de rest doet er denk ik niet zoveel toe.. maar haal ik alles nou wel uit zo'n kaart?
Verwijderd
Uhm,
Mijn systeem op het moment is een 1.3 Ghz Athlon met 512 MB SDRAM pc-133 geheugen lopende op aan ASUS A7V133 mobo. Ik zal dus niet direct al te veel merken van het verschil tussen een Club en een Leadtek.
Maar die processor en die mobo worden zo rond de kerst vervangen en dan ga ik het vershil verdomd goed merken en daar geef ik die paar tientjes nu alvast graag voor uit.
Mijn systeem op het moment is een 1.3 Ghz Athlon met 512 MB SDRAM pc-133 geheugen lopende op aan ASUS A7V133 mobo. Ik zal dus niet direct al te veel merken van het verschil tussen een Club en een Leadtek.
Maar die processor en die mobo worden zo rond de kerst vervangen en dan ga ik het vershil verdomd goed merken en daar geef ik die paar tientjes nu alvast graag voor uit.
edit:
volgens de UPS tracking is hij nu in ULM
volgens de UPS tracking is hij nu in ULM
Verwijderd
Heb net mijn POv 128 mb versie erin gezet nu ben ik aan het experimenteren geslagen met mijn tv-out maar krijg alleen maar zwart beeld op zowel mijn monitor als tv als ik de tv-uit aanzet !
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Gebruikt TVtool 6.5
Heeft iemand hier ervaring mee ?
Gebruikt TVtool 6.5
Verwijderd
Ik begrijp dat mijn proc de bottleneck is, maar hoelang heb ik die nog? En of ik ga overclocken weet ik ook nog niet(als het weinig in snelheid scheelt doe ik het niet), maar ik weet wel dat als een chip te heet wordt het sneller stuk is.Op vrijdag 07 juni 2002 21:28 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Tsja..
Die Club3D kun je ongeveer klokken tot 540Mhz, de Leadtek tot 600Mhz. Maar ook met jouw processor zal dat verschil niet of nauwelijks merkbaar zijn... die 1200Mhz is echt de bottleneck dan hoor.
Verschil tussen 460Mhz en 500Mhz merk ik nu ook niet (ook niet in 3Dmark op 30 punten na) met 933Mhz dus (143Mhz fsb)
Verwijderd
Tja, de Ti's gaan pas lopen na 1,5 MHz, maar wat je al zegt, je upgrade je proc tog. En daarnaast heeft het weinig zin een GF 3 te kopen naar mijn mening, want die zijn ook niet goedkoop, en de vraag is of je er nog wat voor krijgt in 6-12 maanden.Op vrijdag 07 juni 2002 21:58 schreef Roobje het volgende:
Oei.. nu vraag ik me toch wel ff af of het zin heeft om mn leadtek kaartje straks te gaan o/c (daar haal ik eigenlijk die leadtek speciaal voor..) Mijn specs:
de rest doet er denk ik niet zoveel toe.. maar haal ik alles nou wel uit zo'n kaart?Naja anders issie ook wel leuk in mn hammer systeempje begin volgend jaar ofzo
Verwijderd
Op vrijdag 07 juni 2002 22:49 schreef RoCK-iT het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mijn proc de bottleneck is, maar hoelang heb ik die nog? Trouwens, 933 of 1200 scheelt een hoop, en ik kan nog verder overclocken. Ik heb het eind nog niet gezien:-) Of ik ga overclocken weet ik ook nog niet(als het weinig in snelheid scheelt doe ik het niet), maar ik weet wel dat als een chip te heet wordt het sneller stuk is.
Ik heb deze kaart zelf bij www.crazypc.nl gekocht: het is een Chaintech..Op donderdag 06 juni 2002 19:52 schreef lange het volgende:
[..]
maar ook tussen die twee zit een behoorlijk verschil toch? (a merk/ b merk).
dus wat is het nou...?
Throw me a freakin' bone here
Exile.nl plant effe een niet vooraf aangekondige vakantie in zodat ik een halve week langer kan wachten op mijn club3d. in totaal 8 dagen wachten ipv 1 dag bij een andere zaak, voor 11 euro besparing. heb ik spijt van nu
.
Verwijderd
ehm vraagje.. UPS komt hier dinsdag aan de deur, maar dan ben ik er niet..
Ik zag op hun site dat ze het 3x proberen, na de 3e keer gaat het pakketje terug. Proberen ze het nou op 3 achtereenvolgende dagen of 3x op dezelfde dag? Als ze het 3x op dezelfde dag doen ben ik f*cked..
3 dagen achtereen volgend. (bij mij zat er zelfs nog een dag tussen poging nr2 en 3)Op zaterdag 08 juni 2002 11:49 schreef Roobje het volgende:
ehm vraagje.. UPS komt hier dinsdag aan de deur, maar dan ben ik er niet..Ik zag op hun site dat ze het 3x proberen, na de 3e keer gaat het pakketje terug. Proberen ze het nou op 3 achtereenvolgende dagen of 3x op dezelfde dag? Als ze het 3x op dezelfde dag doen ben ik f*cked..
Verwijderd
What the...
Heel vaak als ik mijn PC "cold boot" dan besluit XP mijn PoV Ti4200 te herkennen als een Ti4400! Op zich werkt alles wel, maar ik moet steeds mijn desktop instellingen aanpassen omdat er een nieuwe kaart is gedetecteerd
Ik gebruik Detonator 28.32
Iemand bekend met dit probleem???
Heel vaak als ik mijn PC "cold boot" dan besluit XP mijn PoV Ti4200 te herkennen als een Ti4400! Op zich werkt alles wel, maar ik moet steeds mijn desktop instellingen aanpassen omdat er een nieuwe kaart is gedetecteerd
Ik gebruik Detonator 28.32
Iemand bekend met dit probleem???
Waarom zou je dat doenOp zaterdag 08 juni 2002 12:25 schreef real_raichu70 het volgende:
Zijn de MSI wat , misschien kan ik mijn GF3 ruilen voor een 64MB MSI model
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Dat ze Dinsdag bij je aan de deur komen, heb je die info van de UPS site? Ik kan namenlijk nergens vinden wanneer ze de boel afleveren.Op zaterdag 08 juni 2002 11:49 schreef Roobje het volgende:
ehm vraagje.. UPS komt hier dinsdag aan de deur, maar dan ben ik er niet..Ik zag op hun site dat ze het 3x proberen, na de 3e keer gaat het pakketje terug. Proberen ze het nou op 3 achtereenvolgende dagen of 3x op dezelfde dag? Als ze het 3x op dezelfde dag doen ben ik f*cked..
Verwijderd
INRUILEN , das dus gratis in voor niks een beter kaartOp zaterdag 08 juni 2002 12:28 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenDie geforce 3 gaat echt nog wel een tijdje mee. Wacht gewoon op de Omen in jouw geval, of op de perhelia.
Ik dacht hij zal vast wel wat bij moeten betalenOp zaterdag 08 juni 2002 12:58 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
INRUILEN , das dus gratis in voor niks een beter kaart
Ah, eindelijk heeft de Postbank mijn geld overgemaakt.
Nu hopen dat Leadtek een beetje opschiet en dat MaxPC dat dan ook doet en ik heb voor de zomervakantie een nieuwe kaart
Nu hopen dat Leadtek een beetje opschiet en dat MaxPC dat dan ook doet en ik heb voor de zomervakantie een nieuwe kaart
...
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de temperatuur van het geheugen op de Ti4200? Ik heb begrepen dat de Club3D behoorlijk heet wordt, maar is dat bij andere merken ook het geval? Ik zit te twijfelen tussen een AOpen Ti4200 (relatief goedkoop bij Alternate, en met alle toeters en bellen) en een Visiontek Ti4400 van Funcomputer (simpel maar degelijk, en sneller), maar wil m'n 'puter van binnen niet onnodig warm maken... En ik weet dat de (standaard-)koeler van de Visiontek redelijk stil is, terwijl die van de AOpen verdacht veel op de vrij luidruchtige koeler van MSI lijkt.
Ik heb een Leadtek, en die is standaard geklokt gewoon koud, overgeklokt tot 300/600 word ie een klein beetje warm...de koeler zit er bij mij eigenlijk wel strak op trouwens
Verwijderd
Gister POV GF4 TI 4200 128 binnen gekregen, werkelijk top kaartje.
3Dmark2001SE scores:
250/460: 8799
250/500: 9002
275/550: 9357
Wou eerst wachten op een leadtek 128 mb maar heb zeker geen spijt van me POV aankoop, aanrader dus
3Dmark2001SE scores:
Wou eerst wachten op een leadtek 128 mb maar heb zeker geen spijt van me POV aankoop, aanrader dus
Verwijderd
Ja, maar da's niet eerlijk -- jij hebt een heeeeeeele grote heatsink op je RAMmetjes zitten! Ik vroeg me juist af hoe heet het ongekoelde geheugen op een Ti4200 werd...Op zaterdag 08 juni 2002 15:12 schreef VorteX het volgende:
Ik heb een Leadtek, en die is standaard geklokt gewoon koud, overgeklokt tot 300/600 word ie een klein beetje warm...
Waarom geen Leadtek halen dan?
En kan je de core nog wat hoger krijgen? En hoe verliep de installatie, maakt de koeler veel geluid en is de tv-out een beetje goed?Op zaterdag 08 juni 2002 15:33 schreef Maddy het volgende:
3Dmark2001SE scores:
Verwijderd
Goeie vraag -- omdat ik dan de ti4200-128MB wil, en die volgens mij nog niet leverbaar is, en omdat ik begrepen heb dat de Leadtek koelers vaak slecht passen. En volgens c't Magazin was Visiontek de enige met (gemeten) goede 2D-kwaliteit.Op zaterdag 08 juni 2002 15:44 schreef VorteX het volgende:
Waarom geen Leadtek halen dan?
Maar zo langzamerhand weet ik het niet meer...
Ik denk dat ik maar de POV 128mb ga bestellen als ik het zo hoor.
En dan zet ik die thermal take copper gf4 cooler erop. "Tweakers Australia" heeft een reviewtje erover geschreven. En ze zijn er heel tevreden over.
Het is dus niet alleen een heatsink, maar er zitten ook memsicnkjes bij!

En dan zet ik die thermal take copper gf4 cooler erop. "Tweakers Australia" heeft een reviewtje erover geschreven. En ze zijn er heel tevreden over.
Het is dus niet alleen een heatsink, maar er zitten ook memsicnkjes bij!

Verwijderd
Wel verrasende getalletjes in die tabelletjes aangezien er toch steeds wordt gezegd dat de geheugenplaatjes op bv de Club3D kaart die toch al wat lager geklokt zijn behoorlijk heet worden. In de palatjes hierboven staat als hoogste temp bij "Load" 35 graden Celsius! dat is ongeveer handwarm zeg maar! Lijkt me toch niet veel.
Waar kan ik die los kopen?Op zaterdag 08 juni 2002 17:31 schreef DumphuiZ het volgende:
Die TT Geforce 4 set valt mij vies tegen. De ramsinkjes zijn van aluminium en zo als de cooler nu op de memsinks blaast heeft dat nauwelijks nut. De onderkant van de koeler is ruw en brokkelig, dus enig polijstwerk is welkom, anders werkt het niet goed. Naar mijn idee, kan je beter zo'n leadtek blok erop rammen
Je bent toch met me eens dat dit wel een stukje beter is dan de standaard koeling van de POV 128mb! Ennuh is die leadtek heatsink ook niet van alu? Dus wat zeur je over dat alu van de memsinks
Komt omdat het getest is op een ti4400 en die BGA geheugen heeft dat veel minder warm wordt dan TSOP (wat dus op de ti4200's zit).Op zaterdag 08 juni 2002 17:37 schreef SALLY het volgende:
Wel verrasende getalletjes in die tabelletjes aangezien er toch steeds wordt gezegd dat de geheugenplaatjes op bv de Club3D kaart die toch al wat lager geklokt zijn behoorlijk heet worden. In de palatjes hierboven staat als hoogste temp bij "Load" 35 graden Celsius! dat is ongeveer handwarm zeg maar! Lijkt me toch niet veel.
naisOp zaterdag 08 juni 2002 15:33 schreef Maddy het volgende:
3Dmark2001SE scores:
welk os gebruik je?
ik heb 2 dagen geleden ook m'n pov ti4200 128mb opgehaald, loopt als een trein. 6800 3dmark2001 op m'n amd athlon 1ghz/320mb sdram, zonder oc/tweak.
installatie in xp verliep vlekkeloos, loopt als een tiet, alleen als ik em onder win98se wil installeren geeft ie telkens een rundll error, dat ie nview.dll niet kan laden

heb al verschillende det. drivers geprobeerd, nix helpt, telkesn zelfde foutmelding
tips?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
tjsa, ik heb em op een athlon 1ghz. haalde een 3dmark score van 3000 ofzo met m'n ouwe gf2 kaart. Nu met m'n gf4ti4200 128mb haal ik ruim 6800 (zonder te tweaken/oc).Op zaterdag 08 juni 2002 17:44 schreef real_raichu70 het volgende:
Is het eigenlijk nog interessant om een TI4200 op een Tbird 1.2@1.4 te steken ?
Ik weet best dat ik er een veel hogere score uit kan trekken, maar toch tevreden hiermee gezien de omstandigheden
Ik denk dat je als je een langzamere cpu hebt, je beter in 800x600 met 4xAA kan spelen dan in 1024x768 zonder AA (als voorbeeld). Want dan moet de gpu meer doen en de cpu minder en vormt je cpu dus geen bottleneck meer.Op zaterdag 08 juni 2002 17:49 schreef amahusu het volgende:
[..]
tjsa, ik heb em op een athlon 1ghz. haalde een 3dmark score van 3000 ofzo met m'n ouwe gf2 kaart. Nu met m'n gf4ti4200 128mb haal ik ruim 6800 (zonder te tweaken/oc).
Ik weet best dat ik er een veel hogere score uit kan trekken, maar toch tevreden hiermee gezien de omstandigheden
Ja maar ik wil toch graag een 128mb versie en dit is, naar wat ik gehoord heb, wel goede voor een uitstekende prijs! De leadtek 128mb kost in frankrijk €320,- en dat vindt ik toch wel een beetje heel absurd. Dus ik ga niet w88 op die leadtek van 128mb en heb dus ook niet zo'n koelblok tot mijn beschikking. Ik moet dus iets beters hebben dan de standaard koeler van de POV (en niet beter dan het enorme koelblok van de leadtek, dan had ik wel een leadtek gekocht). Dus als je nog andere koelblokken weetOp zaterdag 08 juni 2002 18:10 schreef DumphuiZ het volgende:
[..]
Leadtek blaast tussen de ribben, tt tegen de ribben, dat werkt veel minder goed. De memsinks van TT zijn ook minuscuul vergeleken bij het blok van leadtek. Aluminium is alleen goed als je er maar veel van hebt
P.S. Je ziet in die grafiekjes dat hij dus flink beter koelt dan de standaard koeler die er daar op zit! En dat is nogwel een koeler voor een ti4400 he!
Verwijderd
Sparkle 128mb per ongeluk voor 219,- gekregen van Alternate:
http://service.madonion.com/compare?2k1=3645908
GF4 standaard geklokt?Op zaterdag 08 juni 2002 19:34 schreef Agnostic het volgende:
Sparkle 128mb per ongeluk voor 219,- gekregen van Alternate:
Is het overkill om een ti4200 in een Athlon 700 bak te stoppen?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Verwijderd
Nee dit is op 260/580 moet nog wat hoger kunnen. Ga later nog even proberen.Op zaterdag 08 juni 2002 19:34 schreef McFlipp het volgende:
[..]
GF4 standaard geklokt?
De dvd playback kwaliteit is ook erg lekker!
Verwijderd
Hmm heb core op 300 geprobeerd maar dat vond ie met de standaard koeling niet echt prettigOp zaterdag 08 juni 2002 16:16 schreef McFlipp het volgende:
[..]
En kan je de core nog wat hoger krijgen? En hoe verliep de installatie, maakt de koeler veel geluid en is de tv-out een beetje goed?
Heb nog niet echt alles goed getest, maar ik denk dat geheugen nog wel wat hoger kan.
Installatie, tja je zet hem erin installeerd de drivers en klaar
Geluid koeler komt niet boven me normale cpu/case fans uit, iig stiller dan me oude gf1 koeler.
TV-out is echt super
Windows 2000 pro.Op zaterdag 08 juni 2002 17:43 schreef amahusu het volgende:
[..]
nais
welk os gebruik je?
En je probleem geen idee (draai al tijden geen win98 meer)
Dit topic is gesloten.