Aangezien die draad zo hard loopt, dat courage het waarschijnlijk over het hoofd heeft gezien, start ik hier de nieuwe draad maar.Op maandag 27 mei 2002 10:01 schreef Bzzje het volgende:
Courage: is het een idee om de "ervaringen" in een ander topic te plaatsen dan de "vragen over waar te koop en zo?"
Er lopen nu een beetje twee discussie door elkaar heen.
Mensen die, net als ik, nu net een ge-force 4 ti 4200 gekocht hebben, willen graag weten wat er uit te slepen is qua overclock en drivers.
Anderen willen graag weten wat welke kaart kost en waar die te koop is. Zoals je ziet zijn er weinigen geïnterresseerd in het lezen van 60 pagina's (25 ppp) en dus plaatsen ze gewoon meteen hun vraag, zonder te kijken of die al beantwoord is.
edit: ik denk, ik vraag het hier eerst even, voordat een nieuwe draad dichtgegooid wordt
Mijn poging is om middels deze draad uit te zoeken wat de best haalbare drivers en klokfrequenties zijn voor een ti4200 en wat de ervaren verschillen zijn tussen de 64 en 128mb en tussen de diverse kaarten.
Ik doel dan niet op reviews of links, maar vooral op eigen ervaringen.
Zelf had ik op een athlon xp1900+ 512mb 333ddr met een prolink pixelview ti4200 128 mb en 28.90 detonator in eerste instantie 6999 3dmarks (in 2001)
Na wat schuiven met de frequenties haalde ik 9683 (ik weet uit mijn hoofd niet precies de instelling, want ik zit nu niet achter de betreffende pc).
Dit is zonder extra koeling of mem-koeling.
zo. en nu de rest of een slotje (afhankelijk van courage
Negeren is vooruitzien