Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
en dat voor 219 euro?????
http://www.tweakers.net/pricewatch/29775
Ten eerste hij kost €229,- en die 300mhz slaat nergens op, de core loopt op 250mhz en het geheugen op 444mhz.Op woensdag 29 mei 2002 21:46 schreef Mortally het volgende:
klopt het echt dat de core en mem op 300 mhz draaien?????
en dat voor 219 euro?????
http://www.tweakers.net/pricewatch/29775
Maar volgens mij was er iemand die hem al had of had besteld, dus ik wil wel ervaringen van diegene horen
Verwijderd
http://www.pointofview-online.comOp woensdag 29 mei 2002 22:16 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ten eerste hij kost €229,- en die 300mhz slaat nergens op, de core loopt op 250mhz en het geheugen op 444mhz.
Maar volgens mij was er iemand die hem al had of had besteld, dus ik wil wel ervaringen van diegene horen
Wat heb ik daar aan? Staan daar ervaringen op ofzo?
Verwijderd
daar staat waar het geheugen op loopt e dat is niet 444 mhzOp woensdag 29 mei 2002 22:27 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan? Staan daar ervaringen op ofzo?(dacht het niet mannetje
)
Verwijderd
en video in en video out!! dus wat wil je nog meer voor 230 euro
Verwijderd
Abit Siluro GF4 Ti4400
Wat specs:
GPU GF4 Ti4400
GPU-Takt 275 Mhz
Füllrate 4,4 Mrd.
Grafikspeicher 128 MB DDR
Speichertakt 550 Mhz
TV-Ausgang vorhanden
DVI-Ausgang vorhanden
TwinView vorhanden
Software ABIT SiluroDVD
3Deep
True Internet Color
want deze is ook maar 289 euro maar heeft dacht ik geen VIvo dus geen tv in.... anders is deze ook wel een lekkere keuze.. toch?
Echt wel... 450 is hetzelfde sommige lopen op 460 terwijl erop de site en doos 444mhz staat, ze hebben het gewoon afgerond ofzo.Op woensdag 29 mei 2002 22:44 schreef onyx6666 het volgende:
[..]
daar staat waar het geheugen op loopt e dat is niet 444 mhz
Exile heeft alleen dat merk Ti4200's, en ik moet bij Exile mijn kapotte Radeon8500 inruilen voor een andere kaart. Of een radeon natuurlijk, maar Ti4200 presteert toch wel wat beter
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Wat is er toch zo speciaal/handig aan ViVo?Op woensdag 29 mei 2002 22:49 schreef twakker het volgende:
want deze is ook maar 289 euro maar heeft dacht ik geen VIvo dus geen tv in.... anders is deze ook wel een lekkere keuze.. toch?
Video In, is dat voor aansluiten van je camera?
Of heeft het ook nog andere mogelijkheden?
Toch eens informeren omdat iedereen maar op dat Vivo aan het geilen is.
Verwijderd
idd... dat wil ik ook weleens weten!Op woensdag 29 mei 2002 22:58 schreef DeadMetal het volgende:
[..]
Wat is er toch zo speciaal/handig aan ViVo?
Video In, is dat voor aansluiten van je camera?
Of heeft het ook nog andere mogelijkheden?
Toch eens informeren omdat iedereen maar op dat Vivo aan het geilen is.
had reply..maar die klopte nie..dus weggehaald..l0l
Nee dat kan niet, daar heb je een TV tuner chip voor nodig.Op woensdag 29 mei 2002 22:59 schreef Roobje het volgende:
[..]
idd... dat wil ik ook weleens weten!Kan je erop TV kijken? Dat zou wel erg relaxed zijn!
Wat TV in precies is weet ik eerlijk gezegd niet, maar volgens mij is het het tegenovergestelde van TV out, oftewel je sluit je TV aan op de TV in en je krijgt TV beeld op je monitor, totaal onnuttig zou je zeggen maar met een capture programmatje kun je dan dingen opnemen enzo.
Toch?
Verwijderd
waar ga je hem bestellen ?Op woensdag 29 mei 2002 22:58 schreef Roobje het volgende:
Ik ben er bijna uit en ga denk ik die Point of View bestellenIk wou graag een kaartje met 128 mb, ga hem ook wel o/c maar hoeft niet perse verder dan 300/540 en dat haalt elk kaartje wat ik tot nu toe heb gezien wel dus deze ook lijkt me! En de prijs is natuurlijk om te
volgens mij heeft salland hem pas volgende week, pcdigital zou hem zeker vrijdag hebben
Verwijderd
Op woensdag 29 mei 2002 23:13 schreef Xtuv het volgende:
oftewel je sluit je TV aan op de TV in en je krijgt TV beeld op je monitor
Ik vat m wel
Verwijderd
Ik denk pcdigital, ik moet alleen nog ff kijken of ik het geld kan missen (90% zker van wel). Ben een arm bijna-studentje (net 6vwo gedaan) dus het geld ligt niet voor het oprapen heOp woensdag 29 mei 2002 23:18 schreef onyx6666 het volgende:
[..]
waar ga je hem bestellen ?
volgens mij heeft salland hem pas volgende week, pcdigital zou hem zeker vrijdag hebben
Ik denk dat het liefde op het eerste gezicht is tussen mij en de 4200
Verwijderd
Maar dat is mijn idee hierover.
Ik ben ook naar zo'n kaart op zoek voor een redelijke prijs dus ik zal ook even op tweakers kijken.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar de zaak MAX (zie tweakers)want die had een kaart van MSI geforce4 TI4200VTD 128MB te koop staan voor €275,- maar op de MSI site zie ik alleen een kaart staan met TD en dit staat voor TV-out en DVI. Dus ik wacht even af wat ze mij hierover vertellen. Volgens mij hebben ze het verkeerd omschreven moet VTD TD zijn.
GRTZ,
Jan
Hee ik heb even op de site van point-view gekeken en bij die tweaker ( http://www.tweakers.net/pricewatch/29775 ) maar jullie hebben het allemaal MIS .
De point-view heeft helemaal geen VIVO, en als het wel zo is geef me dan maar het bewijs.
Ze hebben het over TV-out/Video-out en NIET over Video-in.
Dus zeg me maar waar jullie die wijsheid weg hebben.
GRTZ,
Jan
Verwijderd
Ik heb deze kaart totaal niet voor de ViVo mogenlijkheden gekocht, dus ik weet ook niet echt wat het allemaal doet, maar volgens mij kun je op die S-VID kabeltjes dingen als camcorders aansluiten waardoor je je opgenomen filmpjes op de comp krijgt en ze kan gaan bewerken, om vervolgens weer met die S-VID out naar andere opname aparatuur te sturen. (videorecorder oid)
Maar wel zwaar geld uitgeven van de zomer in spanje... zo arm zijn studenten niet.Op woensdag 29 mei 2002 23:22 schreef Roobje het volgende:
[..]
ik moet alleen nog ff kijken of ik het geld kan missen (90% zker van wel). Ben een arm bijna-studentje (net 6vwo gedaan) dus het geld ligt niet voor het oprapen he
Verwijderd
Give that man a cigarOp donderdag 30 mei 2002 00:06 schreef Palmboom het volgende:
[..]
Maar wel zwaar geld uitgeven van de zomer in spanje... zo arm zijn studenten niet.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Maak de rest blij en roep dat je hem hebtOp donderdag 30 mei 2002 02:46 schreef Royz het volgende:
Vandaag dus... 30-5 zouden die kaarten er zijn bij Completer... en ik moet eerijk zeggen dat ik er nu wel vertrouwen in heb. Waaarom weet ik ook niet maar mijn gevoel zegt dat. Ik ga dus die mail uitprinten voor het geval ik niet opgenomen ben in de pre-order en dan zien we wel. Ik woon toch dichtbij
Voor mij maakt dat weer eens niet uit, ik MOET een SUMA
Klopt, maar je kunt er ook je videorecorder of TV op aan sluiten zodat je met de tuner van je videorecorder kunt zappen en TV kunt kijken op je PC.Op woensdag 29 mei 2002 23:34 schreef Gillish het volgende:
Ik heb zo'n ViVokaartje(sparkle Gf4 Ti4200), en op de kabels staat S-VID in, S-VID out, comp-in en comp-out. Die S-Vid is een of andere standaard kabelsoort dacht ik (ik weet fuck-all van TV's en videorecorders en dat soort shit)
Ik heb deze kaart totaal niet voor de ViVo mogenlijkheden gekocht, dus ik weet ook niet echt wat het allemaal doet, maar volgens mij kun je op die S-VID kabeltjes dingen als camcorders aansluiten waardoor je je opgenomen filmpjes op de comp krijgt en ze kan gaan bewerken
Ja, klopt, maar volgens mij wordt daar nog een copyright signaal bij meegestuurd, want ik heb The Matrix 's op VHS gezet en die sprong steeds van licht naar donker naar licht naar donker......om vervolgens weer met die S-VID out naar andere opname aparatuur te sturen. (videorecorder oid)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
http://www.ldlc.fr/fiche/PB00013527.html
De Leadtek Ti4200 128MB is dus toch gewoon 444MHz DDR, of wisten jullie dat al?

Ik wacht nog ff af of hij nu wel of niet dual ramdac heeft, zo ja, dan neem ik die, zo nee, dan neem ik de Abit... Misschien dat ik nog voor een Ti4400 ga, want voor de prijs waarvoor hij hier wordt aangeboden kun je in Duitsland een GF4Ti4400 met 128MB halen
Edit: Bi Ecran. WTF is dat?
Dat vind ik eigenlijk maar een omslachtige methode. Als je echt veel aan de slag zou gaan met tv kijken/opnemen op de TV dan heb je volgens mij veel meer aan een TV-kaart, zoals WinTV of PCTV Pro, en Video In is daar niks bij.Op donderdag 30 mei 2002 08:33 schreef Grrrrrene het volgende:
Klopt, maar je kunt er ook je videorecorder of TV op aan sluiten zodat je met de tuner van je videorecorder kunt zappen en TV kunt kijken op je PC.
Zo bereik je veel meer mee dan door een beetje te prutsen met de afstandsbediening van de videorecorder die z'n signaal dan weer doorstuurt naar de PC. Niet echt handig imho.
//edit typo
Verwijderd
Die zag ik ook, maar het merk is totaal niet bekend bij mij, hoe ziet dat kaartje eruit? Beetje leuke koeler etc? En de kwaliteit? Ik wacht nog wel 1 week met het bestellen van mijn videokaartje, GTA3 moet maar ff wachten.Op woensdag 29 mei 2002 19:57 schreef Kolder het volgende:
Heeft iemand de point of view ti4200 128 mb al en kan diegene mij vertellen wat voor geheugen er op dit kaartje zit ?
voor 229 eurootjes vind ik dit wel een aardig kaartje
Verwijderd
vivo, hij heeft alleen tvout en de fan maakt niet echt veel herrie > me aopen kast komt er nog steeds boven uit. Oc'n heb ik nog niet gedaan, hij is nu snel genoegOp woensdag 29 mei 2002 21:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk wel meer over wetenHoe de beeld kwaliteit is, hoe de ViVo is, of de fan veel herrie maakt en hoe ver hij geoc'ed kan worden (bij jouw).
Verwijderd
ik heb hem vorig weekend bij www.comptechworld.nl gehaald > was gewoon op voorraadOp woensdag 29 mei 2002 23:18 schreef onyx6666 het volgende:
[..]
waar ga je hem bestellen ?
Verwijderd
ik heb/had ongeveer dezelfde config als jouw, maar dan met een geforce1 sdr > haalde eerst 2600 3dmarks en nu met een geforce ti4200 haal ik 8068 3dmarks. Das nog eens een winst he! Ik speel jedi2 en gta3 en sturmovik > alledrie op een geforce 1 niet echt ideaal en nu loopt het als een tuureluur goed.Op woensdag 29 mei 2002 00:07 schreef THEONLYONE het volgende:
Ik ga morgen de Geforce 4Ti 4200 128 DDR kopen alleen is het wel een verstandige keuze bij een amd athlon 1400 t-bird met nu een geforce 2mx 400 64mb sdram ik bedoel zal ik wel snelheid en kwaliteit eruit halen bij de nieuwste spellen zoals jedi knight 2 warcraft 3 soldiers of fortune 2 UT2002 Ik bedoel deze spellen behalve jedi knight 2 speelt verrot behoorlijk verrot met me geforce 2mx 400 kaart de cpu benodigdheid is bijna 80% ik speel wel op1024x768 32bit en alle kwaliteit van het spel aangezet.
oja, ik zit mee een beetje te vervelen @ work, vandaar al die posts ineens...
Verwijderd
Verwijderd
Ja! PICSOp donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef Roobje het volgende:
Vip32, jij hebt dus de Point of View?Kun je ons ff wat vertellen over wat voor koeling erop zit, of beter nog.. heb je plaatjes?
Jammer dat je niet aan o/c doet, was daar wel erg benieuwd naar!
p.s. Vip32, ik zit ook op werk
Verwijderd
volgens mij heeft hij een pixelviewOp donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef Roobje het volgende:
Vip32, jij hebt dus de Point of View?Kun je ons ff wat vertellen over wat voor koeling erop zit, of beter nog.. heb je plaatjes?
Echt niet want bij CTW verkopen ze geen pixelviewOp donderdag 30 mei 2002 12:37 schreef onyx6666 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij een pixelview
Op die site hebben ze bij de duurdere gewoon 64mb neer gezet maar dat klopt nie want dat moet de 128 mb versie zijn.
Maar dat zie je bij de bestellijst.
Ennuh over die winkel, is erg aan te bevelen. Gister om 15:45 (ongeveerOp donderdag 30 mei 2002 13:52 schreef Dutch3men het volgende:
Bij www.gistron.com verkopen ze de Pixelview Geforce 4 TI-4200 van 64mb voor €219,90 en de 128 mb voor €264,91.
Op die site hebben ze bij de duurdere gewoon 64mb neer gezet maar dat klopt nie want dat moet de 128 mb versie zijn.
Maar dat zie je bij de bestellijst.
Verwijderd
Dubbel monitorOp donderdag 30 mei 2002 08:40 schreef Grrrrrene het volgende:
Edit: Bi Ecran. WTF is dat?
Bi=twee
ecran=beeldscherm
nooit opgelet op school???
(geintje)
Verwijderd
Ik heb jammergenoeg geen plaatjes of digicam (heel misschien van het weekend 1 te leen). Over de koeling kan ik niet meer zeggen dan dat ik er ff naar heb gekeken en me niks speciaals opviel. Het is een relatief kleine aluminiumkleurige koeleenheid met een doorzichtig plastic fannetje erop. Kweet ook niet of het er af te halen is en dus te upgraden.Op donderdag 30 mei 2002 11:09 schreef Roobje het volgende:
Verwijderd
Net 2 dagen binnen mijn nieuwe Gainward GeForce4 Ti4200 Ultra/650 TV-DVI ( 64 Mb ) erg mooi en goed kaartje zeker in vergelijking met mijn vorige Geforce2 MX. Besteld bij Mr. Computers in Emmen...erg goede service en zodra ze binnen waren meteen verstuurd ( had er maar 3 ).
Eerste test gedaan en een acceptabele score gehaald van 9687 zonder overclocken.
Weet iemand hoever je hem kan oc zonder extra cooling ?
http://service.madonion.com/compare?2k1=3573752
Verwijderd
Bestel ze dan.Op donderdag 30 mei 2002 08:17 schreef Mad_Cookie het volgende:
[..]
Maak de rest blij en roep dat je hem hebt
Voor mij maakt dat weer eens niet uit, ik MOET een SUMA
www.ldlc.fr
Laat ik om die reden ook een PCTV Pro hebbenOp donderdag 30 mei 2002 09:17 schreef DeadMetal het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk maar een omslachtige methode. Als je echt veel aan de slag zou gaan met tv kijken/opnemen op de TV dan heb je volgens mij veel meer aan een TV-kaart, zoals WinTV of PCTV Pro, en Video In is daar niks bij.
Zo bereik je veel meer mee dan door een beetje te prutsen met de afstandsbediening van de videorecorder die z'n signaal dan weer doorstuurt naar de PC. Niet echt handig imho.
//edit typo
ThanxOp donderdag 30 mei 2002 14:53 schreef Mr.Vanz het volgende:
[..]
Dubbel monitor
Bi=twee
ecran=beeldscherm
Bij Frans niet neenooit opgelet op school???
(geintje)
Jawel, ik heb vandaag bericht gehad van informatique dat mijn Leadtek Geforce TI4200 64MB verstuurd is per post. Waarschijnlijk morgen of overmorgen binnen.
Zodra ik hem heb zal ik ff wat benchen hier en daar. Resultaten volgen.......
Op hun pagina staat trouwens dat ie pas vanaf week 23 leverbaar is dus ik vind het wel vreemd dat die van jou al is opgestuurd X-t-r-e-m-e
Bij de weg, kan je je tv-out slopen? Want die van mij doet het sinds een paar weken niet meer, terwijl ik er toch echt niets bijzonders mee heb gedaan (alleen een beetje aan de connector gedraaid om te kijken of ik het beeld beter kon krijgen). Dit is één van de redenen dat ik mijn trouwe GeforceDDR weg doe. Iemand nog interesse
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Dat ding hoort niet te kunnen draaienOp donderdag 30 mei 2002 17:43 schreef fraggel het volgende:
Bij de weg, kan je je tv-out slopen? Want die van mij doet het sinds een paar weken niet meer, terwijl ik er toch echt niets bijzonders mee heb gedaan (alleen een beetje aan de connector gedraaid om te kijken of ik het beeld beter kon krijgen). Dit is één van de redenen dat ik mijn trouwe GeforceDDR weg doe. Iemand nog interesse
Verwijderd
Ik denk dat je gemiddeld wel zo rond de 9000 moet zitten
Maar goed dan.. ff kjken wat voor een 3D Mark score ie neerzet als ie overgeclockt is..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Whatever........
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Verwijderd
khoop dat ze hem nu wel hebben, er stond in ieder geval geen datum meer achter.
Whatever........
ik ben benieuwd naar je ervaringen. Met name de 2D !!Op donderdag 30 mei 2002 19:36 schreef Royz het volgende:
Jaaaaaaaaa dat klopt ik ben net naar completer geweest en ze hadden nog 2 dozen vol IK HEB ER 1!!!!!!!!! HULDE AAN COMPLETERLOVE YOUUU ik ga hem er even inzetten
Verwijderd
ik zou de point of view bestellen , 128 mb is op lange termijn toch sneller.Op donderdag 30 mei 2002 19:40 schreef Kolder het volgende:
Ik zit te twijfelen een gainward gf4 ti4200 64 mb hier vlakbij halen of een point of view ti4200 met 128 mb halen, geef me eens advies graag voor 21:00 kan ik em nog halen nl.
ik heb hem net bij http://www.pcdigital.nl besteld
als je hem vandaag nog besteld heeft ie ze morgen in huis hij gaat morgen nl naar de groothandel
Welk merk??Op donderdag 30 mei 2002 19:36 schreef Royz het volgende:
Jaaaaaaaaa dat klopt ik ben net naar completer geweest en ze hadden nog 2 dozen vol IK HEB ER 1!!!!!!!!! HULDE AAN COMPLETERLOVE YOUUU ik ga hem er even inzetten
asus a7v
xp 2000
512 ddr
driver 27.42
haalt ie het volgende resultaat in 3dmark2002se:
8432
moet dus beter kunnen maar dit is dus zonder overclocken ofzo.
ps: moet 3dmark2001se zijn
Core 2 Duo 8400, 4GB RAM, Saphire Radeon 6850 1gb, Samsung P2370
Dat hangt natuurlijk van je CPU af...Op donderdag 30 mei 2002 18:48 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Waarom zijn die 3D mark Scores zo laag.. een score van 7000 haal je makkelijk met een Geforce 3.. (P4 @ 2.8 GHz met GF4 Ti4600 haalt de 14000..)
Ik denk dat je gemiddeld wel zo rond de 9000 moet zitten
Maar goed dan.. ff kjken wat voor een 3D Mark score ie neerzet als ie overgeclockt is..
als je 'n XP 1800 of sneller hebt of een snelle P4 haal je makkelijk 9000 ja, is toch ook al gebleken?
Snel! komen met de overklok resultaten mensen
In een recente test die ik zag komen de meeste 64mb kaarten wel rond de 600Mhz mem. Als de Club3D ook daar in de buurt komt ga ik 'm zeker halen
Club 3D voor maar 189€Op donderdag 30 mei 2002 19:53 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Welk merk??
Ik ga nu 3D Mark 2001 doen op 250/500...Op donderdag 30 mei 2002 19:58 schreef Xtuv het volgende:
Dus de Club3D 64mb is bij completer beschikbaar als ik het goed begrijp??
Snel! komen met de overklok resultaten mensen
In een recente test die ik zag komen de meeste 64mb kaarten wel rond de 600Mhz mem. Als de Club3D ook daar in de buurt komt ga ik 'm zeker halen![]()
Verander je ondertitel dudeOp donderdag 30 mei 2002 20:03 schreef Royz het volgende:
[..]
Club 3D voor maar 189€
[..]
Ik ga nu 3D Mark 2001 doen op 250/500...
LOL @ AfhaalavondClub 3D Ti 4200 64MB zijn definitief vanaf Donderdag 30-05-'02 leverbaar.
Completer organiseert daarom tussen 19.00 en 22.00 op 30-05-'02 een
afhaal-avond. Uiteraard is het ook mogelijk de kaart overdag op te halen op
de normale openingstijden. Tussen 17.00 en 19.00 zijn wij gesloten.
De Club 3D Ti 4200 128MB wordt in week 23 verwacht.
Lekker kaartje. Zit alleen volgens mij 4 ns geheugen op maar weet niet zeker. Iemand? Type k4d64 163he-tc40. Verder jammer genoeg zonder vga-dvi converter. Maar wel met dual ramdac en 189 euro *D!
Zal zo wat testjes draaien.
Verwijderd
ja mannen show your goodies, hahahahhOp donderdag 30 mei 2002 20:09 schreef patryk het volgende:
iemand al pics van de kaart? vind ik altijd wel leuk om te zien
als je er een binnen hebt. ff een pic posten van dat dingetje.
doe ik dan ook. Trouwens laat dan ook vv de achterkant zien, hoe die koeler vast zit, en of er nog gaatjes rond de core zit zoals de relaxed abit ding, daar kan je pas nog een alpha 6035 op kwijt
trouwens voor de gast boven me
ja dat is 4ns geheugen, kom maar 500mhzetjes
En vanaf nu ongeveer dus gaan mensen hun Club3D Ti4200 ervaringen posten
Ben je nog van plan over te gaan klokken of niet?Op donderdag 30 mei 2002 20:23 schreef Royz het volgende:
Mijn 3D Mark erin gezet verder niks gedaan...
http://service.madonion.com/compare?2k1=3585495
'k ben wel benieuwd naar de resultaten..
Verwijderd
Amd Athlon T-bird 1ghz
MSI K7T Turbo II
384mb SDRAM
Windows XP
Ik heb op dit moment de detonator 28.34 drivers.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Ja meestal is het verstandig een format te doen na een videokaart upgrade. Of je moet een goede manier vinden om de drivers en al de andere troep COMPLEET (ook register dingen weet ik veel wat allemaal) te verwijderen en dan weer nieuwe drivers enzo.Op donderdag 30 mei 2002 20:39 schreef bloempot het volgende:
Ik heb vandaag mijn Geforce 4 ti 4200 128mb DDR van Point of View binnengekregen (onoverclocked). Alleen ik haal niet meer dan 4500 3d-marks. Ik denk dat dit niet normaal is. Specs:
Amd Athlon T-bird 1ghz
MSI K7T Turbo II
384mb SDRAM
Windows XP
Ik heb op dit moment de detonator 28.34 drivers.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Ja zeker weten. Is idd wel duur ja, maar de gainward 128mb versie kost daar ook iets van €320,- ofzo. (das eigenlijk niet eens zo heel veel duurder dan in NLOp donderdag 30 mei 2002 18:34 schreef Grrrrrene het volgende:
McFlipp: Voor een Ti4200 met 128MB???? Die had ik toch meer op € 250 geschat ofzo, dit is meer de prijs van een Ti4400
[..]
Dat ding hoort niet te kunnen draaien
Dit is inderdaad veel te weinig.Op donderdag 30 mei 2002 20:39 schreef bloempot het volgende:
Ik heb vandaag mijn Geforce 4 ti 4200 128mb DDR van Point of View binnengekregen (onoverclocked). Alleen ik haal niet meer dan 4500 3d-marks.....
...Weet iemand waar het aan kan liggen?...
Zou minmaal 7000 punten ofzo moeten zijn. Had je je oude drivers uninstalled ?? Heb je nieuwe 4 in 1 drivers erop zitten. Staat agp op 4x.... Kweet t standaard dingetjes maar t zou t best kunnen zijn...
Detonater 29.xx schijnt ook weer beter te zijn tis maar een idee
Kun je trouwens een foto maken van de kaart? Ben erg benieuwd hoe ie eruit ziet aangezien ik em ook wil kopen..
Whatever........
Idd! En ook iemand met een club 3d ofzo, als je een digicam hebt meteen nu die foto makenOp donderdag 30 mei 2002 20:45 schreef Kolder het volgende:
[..]
Dit is inderdaad veel te weinig.
Zou minmaal 7000 punten ofzo moeten zijn. Had je je oude drivers uninstalled ?? Heb je nieuwe 4 in 1 drivers erop zitten. Staat agp op 4x.... Kweet t standaard dingetjes maar t zou t best kunnen zijn...
Kun je trouwens een foto maken van de kaart? Ben erg benieuwd hoe ie eruit ziet aangezien ik em ook wil kopen..
Dual Ramdac ?? Oftewel 2 schermpjes aan je videokaart hangen en dan ook 2 verschillende resoluties gebruiken. Hmmm, kan ik misschien een 14"je nuttig gaan maken.Op donderdag 30 mei 2002 20:18 schreef _Jona_ het volgende:
Lekker kaartje. Zit alleen volgens mij 4 ns geheugen op maar weet niet zeker. Iemand? Type k4d64 163he-tc40. Verder jammer genoeg zonder vga-dvi converter. Maar wel met dual ramdac en 189 euro *D!
Zal zo wat testjes draaien.
Wat zou zo'n DVI-VGA convertor eigenlijk kosten ??
Verwijderd
Nee sorry, ik heb geen digicam maar hij ziet er mooi blauw uit en draagt een stoere metallic fan met zich mee.Op donderdag 30 mei 2002 20:45 schreef Kolder het volgende:
[..]
Dit is inderdaad veel te weinig.
Ik heb trouwes geen 4-in-1 drivers (of zit die standaard bij winxp) en ik heb geen format gedaan (winxp cd kwijt). AGP staat trouwens op 4.
...Ik scan m trouwes wel even in, komt er zo aan.
Verwijderd
no attack mode---> ben niet homo ofzo hoor...
ben gewoon benieuwd hoe het allemaal uit ziet
htis net kerstmis.
Ja, ik heb vanavond 2 van die kaarten van het postkantoor opgehaaldOp woensdag 29 mei 2002 19:57 schreef Kolder het volgende:
Heeft iemand de point of view ti4200 128 mb al en kan diegene mij vertellen wat voor geheugen er op dit kaartje zit ?
voor 229 eurootjes vind ik dit wel een aardig kaartje
Hieronder mijn reply naar iemand die mij mailde met de vraag hoe ie beviel:
De heatsink komt niet eens in de buurt van de Leadtek Ti4200, helaas!
Op de core zit een hele lichte alu heatsink met fan die niet te horen is boven de coolermaster op m'n Athlon.
Geheugen is Samsung "211" (staat ook nog TC40 ergens achteraan). Het zijn rechthoekige chips, dus lijkt mij geen BGA, maar TSOP. Zitten geen heatsinks op de chippies
TV-chip is een Conexant CX25871. Volgens de makers van TVTool geeft die de mooiste kwaliteit. Check ik straks, als dat nView gaat werken. Ik had een gf2mx met BT869 die niet echt top was, dus ik ben benieuwd.
2D is op het eerste gezicht iets strakker en helderder dan m'n oude Hercules 2mx.
Ik draai normaal 1280x1024x32@100Hz op een goede Hitachi 21". 1600x1200x32@85Hz vindt ik ook strak eruit zien.
Bij de kaart zitten drivers, Serious Sam 1, Motocross Mania en WinDVD. Verder een s-video naar composite verloopje en een composite cinch-kabel.
Wat wel weer zwaar kut is, bij 1 van de kaarten dwarrelt een SMD weerstandje door de anti-statische zak. Is blijkbaar van de kaart gevallen. Of het komt door de simpele verpakking of slechte fabricage weet ik niet. Maar bout is het wel!
Gelukkig heb ik als eerste een kaart gekozen ^g^. Die doet het iig en lijkt niet beschadigd. Die ander test ik wel in de PC van de vriend waarvoor ik em besteld heb (is een n00b, weet hij veel!)
Nieuwe info:
Kaart loopt standaard op 250/446 (te zien na coolbits hack).
TV-out is zoals verwacht weer totaal nutteloos zonder TVTool. nView werkt net zo kut als TwinView op m'n 2mx. Beter gaat TVTool snel de GF4 ondersteunen (is op 19 mei voorspeld). Kwaliteit is wel een stuk beter nu
Wie weet trouwens hoeveel ns bovenstaand geheugen is
En hoe kom ik erachter of ik echt twee RAMDAC's @350MHz heb
Verwijderd
M'n PC heeft trouwens net nog kortsluiting gehad (voeding kapot) toen ik probeerde om de scanner onder de kaart te houden (ik wist dat t niet zou lukken)

Verwijderd
kijken wat voor brake koeler er op zit die ik er gelijk af sloop. en hoeveel ns mem erop zit natuurlijk.
koop btw alleen de gainward omdat hier in de regio te halen is
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
http://service.madonion.com/compare?2k1=358607
Verwijderd
op de website van point of view staat vermeld dat er 2 ramdacs op ziten ik heb hier ook nog over gebeld en door de importeur is dit bevestigd
is een leuk ding en haal standaard 8704 3dMark 2001se puntjes
op mij AMD XP1700+ 256 mb ddr MSI K7T266A
zal effe kijken of ik er een digifoto van kan maken
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Cool eindelijk!!Op donderdag 30 mei 2002 21:58 schreef Yamy_Daffy het volgende:
Heb net de Geforce TI4200 opgehaald bij completer
is een leuk ding en haal standaard 8704 3dMark 2001se puntjes
op mij AMD XP1700+ 256 mb ddr MSI K7T266A
zal effe kijken of ik er een digifoto van kan maken
Linkje werkt nietOp donderdag 30 mei 2002 21:56 schreef K het volgende:
Mijn ervaring met men Gainward 64mb GF4TI4200 overgeclockt op 290/540 en stabiel
http://service.madonion.com/compare?2k1=358607
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Echt niet ik heb ook account maar werkt niet hoor. Staat dat ie niet gepublished is.Op donderdag 30 mei 2002 22:03 schreef Mortally het volgende:
werkt wel maar moet je een madonion account hebben
The project id is not valid - it is possible that this project has not been published. Please check the URL.
anders post je je score gewoon ff
Cool, thx!Op donderdag 30 mei 2002 21:57 schreef onyx6666 het volgende:
nologic
op de website van point of view staat vermeld dat er 2 ramdacs op ziten ik heb hier ook nog over gebeld en door de importeur is dit bevestigd
Zou ik dan een Club3D DVI-VGA convertor kunnen gebruiken om een 2e CRT aan te sluiten op mijn Point of View
Die dingen heb ik ergens los te koop gezien. Of zal die verschillen voor een Radeon 8500 en een GF4?
Denk dat dat wel kan, anders moest je voor iedere kaart ook andere kabels naar je monitor hebben... lijkt me niet zo handigOp donderdag 30 mei 2002 22:18 schreef nOLoGIc het volgende:
[..]
Cool, thx!
Zou ik dan een Club3D DVI-VGA convertor kunnen gebruiken om een 2e CRT aan te sluiten op mijn Point of View(ding wordt jammer genoeg niet mee geleverd)
Die dingen heb ik ergens los te koop gezien. Of zal die verschillen voor een Radeon 8500 en een GF4?
Verwijderd
goeddies, pic, maakt niet uit ik wil die dingen zien

(helaas mijne niet binnen, upc toch niet zo snel als ik dacht)
Alleen weet me god niet hoe ik ze in op deze site kan zetten?????

als iemand anders het wel weet kan ik de foto's wel naar hem/haar mailen dan mag hij/zij het doen
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
famstive@xs4all.nlOp donderdag 30 mei 2002 22:28 schreef Yamy_Daffy het volgende:
heb de foto's gemaakt van de club 3d Geforce 4 TI 4200 zijn wel een beetje donker.
Alleen weet me god niet hoe ik ze in op deze site kan zetten?????
als iemand anders het wel weet kan ik de foto's wel naar hem/haar mailen dan mag hij/zij het doen
Dit topic is gesloten.