Mijn ervaring: KUT
club3d ti4200 64mb ..DEAD ON FUCKING ARRIVAL
ding doet niks
heel netjes..zonder brute force geinstalleerd...
beeld flikkert enz..weinig te zien
alle xp gf2mx drivers etc weggehaald..
bios op default..etc..nog niks (btw de instellingen veranderen deed ik met me gf2mx..dan kaart eruit..gf4 erin..)
er mist zowiezo een stukje pcb (zit gewoon een gat zowat..erg ruw enzo).., en dat terwijl ik alles voorzichtig heb gedaan..nergens tegenaan gestoten, nergens echt geduwd..ding gleed er ook zo in 1 x in....tijdens vervoer ofzo gebeurt dus.
Ik moet hem nu terugsturen naar digiworld.
ik heb zelfs AL mn pci kaarten eruit gegooid..en dan me gf4 geprobeerd..omdat ik dacht dat mn voeding misschien te zwak was..hielp ook niet...
ding is dus echt gewoon DOA

overigens denk ik nu niet "club3d is kut" ..doa kan bij elk merk gebeuren..
tot nu toe ben ik de enige die probs heb met club3d

..
zelfs digiworld zei dat ik de eerste was ;(((
nu hopen dat ze niet lullig gaan doen, die gast ad telefoon klonk al meteen wantrouwend een beetje

nou ik heb echt bergen met hardware ingebouwd en nooit probs gehad..da ding is dus kaput
nja goed..hopen dat het andere mensen beter afgaat...
PS: nog even ter verduidelijking, zelfs de post lukt niet..hele beeld verkloot..echt hardware/bios prob dus...ik denk hardware..bios op default werkt nie..ook niet op 2x agp etc..
PPS: De heatsink werd heet, nou is het geen leadtek heatsink ..maar standaard geklokt hoort hij niet ZO HEET te worden.
verder...kan je het echt merken als de gpu fan draait? ...had het idee dat dat dus niet zo was....terwijl de boel gewoon aangesloten was...(btw spanningslampje brande ook van de kaart) ik kon mijn hand boven de fan houden zonder wat te voelen. (kan je hem trouwens ook echt horen ?)
PPPS: bij het booten is de heatsink na enkele seconden al bloedjeheet...dus niet na lang draaien..maar na enkele seconden..