=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.388 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Heb net Waverace gekauft, en ben al hard bezig aan de eerste tijd. Maar die zijn wel errug moeilijk...
En hard is easy, expert is onmogelijk !!
Oefenen, oefenen, oefenen! Het duurt inderdaad een dagje oefenen, maar dan sjees je ook daadwerkelijk als een razende roeland tussen de boeien door, als eerste over de streep.

Het is mogelijk! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat quote's uit een chatsessie op IGN Cube, welke ook is na te lezen op het Gaming-Age forum:
Question: How exactly does the "worlds" or "stages" work in Super Mario Sunshine? Is the island we see in the video essentially the "hub", while the stages are inside the buildings and pipes?

Matt: Yes, to my understanding, this is essentially the truth of it. There are other worlds. You will see videos of them next week.

Question: Recently a Canadian Nintendo representative "Confirmed" a second Zelda GCN game is in development, is this true?'

Matt: From what we've been hearing for months, this is true.

Question: Does the return of Donkey Kong Racing and Kameo to Nintendo's GameCube list mean anything's changed with Rare?

Matt: on the Rare front: I don't believe that means anything, no. As we all know, Rare showed Kameo forever ago and for some reason has opted not to show it again this year. In fact, it only showed a single product at E3. Something is fishy, quite obviously.

Question: As we know, according to recent Miyamoto interview, Metroid Prime is being developed by Metroid fans, which is great news. However, my only concern is the length of the game. Do you have any idea how long the gameplay will be in the final product?

Matt: Metroid Prime gameplay: Roughly seven hours, I'm told. A short, but sweet game.

Question: Whats up with the Zelda Compilation?

Matt: No news on Zelda compilation.

Question: How were the load times in the games? (Zelda, Metroid, Mario..)

Matt: The load times in Zelda were a bit longer than the usual -- meaning about three seconds when Link went through a door. But Metroid was polished -- loaded immediately. Mario was fairly good too.

Question: Any details on Gamecube's portable LCD screen by Nintendo??

Matt: The LCD screen rocks. No other details than that. It's the best one I've seen.

Question: matt, do you expect them to optimize a bit more and reduce those Zelda load times?

Matt: Yes, I do think Zelda's load times will be optimized. A lot of the IGN guys have a joke that goes, "Well, at least Nintendo still has a year and a half to work on Zelda." Basically, if this game ships this year -- in Japan, even -- I'd probably faint.

Question: Do you believe that the second GCN Metroid has been handed out to a 3rd party, ala Starfox GC and F-Zero GC?

Matt: I asked Nintendo about it, and it was denied. Our source on the matter still insists that a second Metroid game is underway, however. No news, regardless.

Question: How long will it take to complete Star Fox Adventures?

Matt: It's gigantic. I believe Miyamoto once said that it could take more than 100 hours if the gamer completed everything.

Question: in the unplugged right before E3 you said PD was going to make its debut at E3 and that you knew a secret about Nintendo that led you to believe that they would steal they show...Did you hear this stuff or just speculating?

Matt: I believe our mention of PD at E3 was pure speculation. The big secret didn't happen. I still know about it. You will like it.

Matt: On the secret front: Let's just say that the mature Link you once saw isn't entirely gone.

Question: From what you played at e3, do you like Mario sunshine or Zelda GC better?

Matt: I would rather play Mario Sunshine. I would rather watch Zelda. Do you understand?

Question: Someone wants to know which looks better: Halo or Metroid?

Matt: Funny -- the IGN guys stopped by my house post-E3 and we watched a ton of Metroid footage running in DPLII. Then, after they left, I played Halo. To answer your question, Halo's a great game, and Metroid is going to own it.

Question: any rumblings bout Namco/Starfox?

Matt: Nothing on Namco Star Fox. Ridge Racer was shown on video. Looks interesting.

Question: How long until Zelda and square secrets are revealed?

Matt: Square secrets aren't terribly far off, I think. Not sure about Zelda.

Question: Will Metroid Prime have extra modes when you beat the game a-la Resident Evil?

Matt: Not sure about extra modes. Obviously the game will have tons of old-school mechanics in it, though. Ridley, by the way, was spotted in the demo.

Matt: Everything we heard about Rare was reported in our Rumor Report. I asked around at E3 and everyone I talked to reiterated the status. Something is up. Even Nintendo dodged questions about its relationship. I saw on another site that Nintendo confirmed Rare was exclusive -- that's BS. Nintendo said nothing of the sort.

Question: what are your impressions of the game eye? Any big games that are going to feature its use?

Matt: Game Eye is cool. We have some great footage of Franjo Mirabella running around with Luigi and Yamauchi, thanks to that thing. We'll post it soon.

Question: Can you please clear up once and for all the Soul Caliber 2 situation Matt?

Matt: SC2 is coming to GameCube.

Question: What happened to Pichu Bros. Party Panic? I didn't hear a WORD about the game from E3...

Matt: I don't know what happened to Pichu Bros. to be honest.

Question: Rare, with the lack of any official announcement, are you still as confident in your sources that Rare is going multiplatform?

Matt: Yes, I am confident that Rare will make games for other platforms.

Question: You just hinted about a mature Zelda, will this be a remake with SW2000 graphics or completely new?

Matt: I didn't hint that a mature Zelda was underway. I hinted that mature Link is not totally gone.

Question: Any more you can elaborate on that?

Matt: Sorry, I cannot elaborate further on the Link mystery. You will know more in the near future. It's a cool thing, trust me.

Question: Can we expect to hear something about Silicon Knight's "Too Human" at Spaceworld?

Matt: Too Human at Space World could definitely happen. Right now SK is working on finishing Eternal Darkness, of course. Denis Dyack was unable to attend E3 because he was helping finish the game back in Canada.

Question: Any word on a Pikmin 2? | God say yes Matt, at least HINT AT IT

Matt: No word at all on Pikmin 2. Getting information out of EAD isn't easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid Prime ownz HALO :9~ :9~ :9~ :9~ . Dat word dus een toppie spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd dat word echt een vette topper man. :9~ :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heeft iemand een goed site met filmpjes van de cube?
Ik heb geen zin om het hele topic door te spitten.

Even kwijlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 11:03 schreef Tha BasZ het volgende:
Heeft iemand een goed site met filmpjes van de cube?
Ik heb geen zin om het hele topic door te spitten.

Even kwijlen :)
Check post nr 1 van deze topic. DS heeft een mooie samenvatting gemaakt met filmpjes en news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dat klinkt weer wat beter, Star Fox Adventures 100 uur :)

Ben benieuwd wat voor verassing dat gaat worden met een volwassen Link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een "sheik" KO?
die moet ik bij event 7 ofzo doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag 7 Juni Spiderman-The Movie

Wordt een duur jaartje.

(Ook eerst maar even een digicam gekocht, just in case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 13:32 schreef WuKen het volgende:
wat is een "sheik" KO?
die moet ik bij event 7 ofzo doen
Je kan alleen winnen door Sheik KO te slaan, dus niet Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 13:34 schreef MeisterHim het volgende:

[..]

Je kan alleen winnen door Sheik KO te slaan, dus niet Zelda.
ah op die manier,
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

had ik ook met die 2 gastjes (kan effe niet op naam komen :) ) ramde ik ze allebei eraf was het niet goed :? bleek dat je alleen die gast in dat roze pakje eraf moet rammen. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer iedere keer die 2 zelda's te slopen maar ikkrijg het nie voor elkaar, waar zit die sheik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 13:47 schreef schnumi het volgende:
had ik ook met die 2 gastjes (kan effe niet op naam komen :) ) ramde ik ze allebei eraf was het niet goed :? bleek dat je alleen die gast in dat roze pakje eraf moet rammen. :P
Ice-Climbers
Op dinsdag 28 mei 2002 13:51 schreef WuKen het volgende:
ik probeer iedere keer die 2 zelda's te slopen maar ikkrijg het nie voor elkaar, waar zit die sheik?
Zelda veranderd af en toe in Sheik (in de intro speelt die op een harp met het silouet van Zelda erachter, paars pak, gemaskerd door hoofddoekie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah die, welke ventje kan ik hem het beste mee hakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke JIJ het fijnste vind.
Ik gebruik altijd Roy en dan met B opladen en wegrossen. Lukt aardig maar niet bij alle vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel met vanalles, het meeste met mario, roy heb ik nog nie, ik heb alleen nog maar jigglypuff unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
metroid prime ros je dus binnen 7 uur doorheen...
hmmmz... volgens mij deed ik langer over luigi's mansion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt nog meer dan een half jaar voordat het spel uitkomt en we gaan nu al ons oordeel vellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op dinsdag 28 mei 2002 14:02 schreef daFubar het volgende:
Super Metroid kan ook in minder dan 3 uur. Houdt niet in dat het gelijk niets is. Het wordt vast een master ervaring. :7

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
volgens mij kon je turok op de n64 ook heel snel uitspelen als je alle maps uit je hoofd kent enz enz...
maar het was echt een enorm vet uitgebreid spel...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wou ik vandaag luigi's mansion in gaan ruilen bij de Nedgame staat op de site dat je €41 krijgt kom ik in de winkel vraag ik hoeveel krijg je ervoor zegt die gast €21 :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 14:02 schreef daFubar het volgende:
Ja, dat zei Matt van IGN... Fran daarentegen heeft op de message boards van IGN duidelijk gemaakt dat de speelduur van Metroid nog niet bekend is. Ze verwachten ongeveer 15 tot 20 uur speeltijd voor de gemiddelde gamer.

Ach ja, het spel is al een tijdje in ontwikkeling en wordt door echt Metroid fans gemaakt, dus kan het alleen maar goed gaan lijkt mij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 28 mei 2002 14:31 schreef schnumi het volgende:
wou ik vandaag luigi's mansion in gaan ruilen bij de Nedgame staat op de site dat je €41 krijgt kom ik in de winkel vraag ik hoeveel krijg je ervoor zegt die gast €21 :? .
je krijgt er geen 41 euro voor, je kan hem kopen voor 41 euro
was het maar zo dat je er zo veel voor kreeg ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

he klote dacht al. :) kwam net €5 tekort om star wars te halen. :'( morgen weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
weet iemand hoe je die event met ice climbers moet halen op het mario kasteel. Als ik ze kapot maak dan komt er failure te staan...

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dat zei ik net nog. :P je moet alleen die gastjes in het roze pakje eraf slaan dan is de missie volbracht dus niet die gasten in het blaauw pakje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Op dinsdag 28 mei 2002 15:08 schreef robertos het volgende:
weet iemand hoe je die event met ice climbers moet halen op het mario kasteel. Als ik ze kapot maak dan komt er failure te staan...
Dat moet je een beetje met geluk spelen want je mag maar 1 kleur van de ice climbers uit de weg ruimen.
Wat je zou kunnen doen is de verkeerde ice climber een end weg meppen en dan vervolgens die andere snel inelkaar meppen ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon ziten rossen op beide lui en de blauwe kwam beide keren nog net op het platform en de roze viel er dan toevallig af. Tja, soms moet je wel een beetje mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 19:32

Apoca

Array Technology Industry

Weet al iemand wanneer die action replay voor de gamecube uitkomt???

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nee helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

inXs

known as inXs

he luitjes,
zijn jullie nu al een week vooral in je eentje aant t spelen en is t nog steeds leuk?
ik wil hem namelijk oojk kopen maar ben bang dat ik er na een week wel genoeg van heb.
ps. is t leuk om tegen bots te battlen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie hebben allemaal een GBA? ik heb er 1 :) maar zijn er al spellen voor de GC die de GBA ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 17:29 schreef bl!kje het volgende:
he luitjes,
zijn jullie nu al een week vooral in je eentje aant t spelen en is t nog steeds leuk?
ik wil hem namelijk oojk kopen maar ben bang dat ik er na een week wel genoeg van heb.
YEPS! Vooral die events zijn leuk, en helemaal niet makkelijk dus je bent er niet in een middagje doorheen.
Op dinsdag 28 mei 2002 17:31 schreef thekillerbean het volgende:
wie hebben allemaal een GBA? ik heb er 1 :) maar zijn er al spellen voor de GC die de GBA ondersteunen?
Ik heb ook een GBA en met Sonic Adventure 2 Battle en Sonic Advance kun je wel linken maar het moest nog niet zoveel voorstellen. Hopelijk wordt het in de toekomst beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op dinsdag 28 mei 2002 17:29 schreef bl!kje het volgende:
he luitjes,
ik vind ssb:m (neem aan dat je dat bedoelt) eigenlijk alleen "wel leuk" als je multiplayerd, alleen vindt IK er geen zak aan,
maar da's mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Op dinsdag 28 mei 2002 17:36 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ik vind ssb:m (neem aan dat je dat bedoelt) eigenlijk alleen "wel leuk" als je multiplayerd, alleen vindt IK er geen zak aan,
maar da's mijn mening
4 man + avond + smash brothers melee ==> FUN FUN FUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, ik kan ook niet wachten op een Mario Kart. Daar was het multiplayeren ook altijd goed voor de nodige uurtjes lol.
Wanneer komt trouwens die wavebird in Nederland? Dat ding wil ik ook nog wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op dinsdag 28 mei 2002 10:07 schreef WackyWes het volgende:
Even wat quote's uit een chatsessie op IGN Cube, welke ook is na te lezen op het Gaming-Age forum:

Question: what are your impressions of the game eye? Any big games that are going to feature its use?
En wat is een "Game Eye" dan :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ken je nog de gameboy camera???
dat maar, dan mooier en voor de GBA. Die dan als een sooort fototoestel gebruikt kan worden

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 17:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

En wat is een "Game Eye" dan :?
Volgens mij net zoiets als de GameBoy Camera. Je sluit de Game Eye op de GBA aan en maakt een foto van jezelf... vervolgens ff uploaden in een game en hopla: je bent zelf de hoofdrolspeler! Dat was oorspronkelijk ook een v/d opties in Perfect Dark (N64), maar is er op 't laatste moment uitgehaald.

Dat is dus volgens mij het nut van een Game Eye! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op dinsdag 28 mei 2002 17:51 schreef TekkenMaster het volgende:
ken je nog de gameboy camera???
dat maar, dan mooier en voor de GBA. Die dan als een sooort fototoestel gebruikt kan worden
Op dinsdag 28 mei 2002 17:53 schreef WackyWes het volgende:

[..]

Volgens mij net zoiets als de GameBoy Camera. Je sluit de Game Eye op de GBA aan en maakt een foto van jezelf... vervolgens ff uploaden in een game en hopla: je bent zelf de hoofdrolspeler! Dat was oorspronkelijk ook een v/d opties in Perfect Dark (N64), maar is er op 't laatste moment uitgehaald.

Dat is dus volgens mij het nut van een Game Eye! :)
LOL 1x was wel genoeg geweest :)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegge Metroid Prime zou "Holiday 2002" uitkomen. Wat bedoelen die Amerikanen daarmee? Zomervakantie? Hij zou toch in december hier uitkomen? Moeten we dan een godvergeten HALF JAAR wachten op dat spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

is dat pas de eerste x dat dat je opvalt de japanners spelen mario sunshine al volgende maand ofzo
kan dus bestdat metroid al in de zomer er in usa is

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:03 schreef MeisterHim het volgende:
Zegge Metroid Prime zou "Holiday 2002" uitkomen. Wat bedoelen die Amerikanen daarmee? Zomervakantie? Hij zou toch in december hier uitkomen? Moeten we dan een godvergeten HALF JAAR wachten op dat spelletje?
Je kan ook ff naar amerika vliegen, daar kopen, door naar japan, een Q kopen (dat heette toch Q, dat ding van panasonic =]) en dan weer terug hier heen :+, dan kan je hem ook spelen :).
Je kan natuurlijk ook gewoon een half jaar wachten......

btw, wat is nou het verschil dat je merkt met op 60 hz spelen? Want ik merk eigenlijk helemaal geen verschil met 50 hz als ik op 60 hz speel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 18:15 schreef darthraver het volgende:

[..]

Je kan ook ff naar amerika vliegen, daar kopen, door naar japan, een Q kopen (dat heette toch Q, dat ding van panasonic =]) en dan weer terug hier heen :+, dan kan je hem ook spelen :).
Je kan natuurlijk ook gewoon een half jaar wachten......

btw, wat is nou het verschil dat je merkt met op 60 hz spelen? Want ik merk eigenlijk helemaal geen verschil met 50 hz als ik op 60 hz speel :?
60Hz is rustiger voor je ogen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ok, ik heb dus vandaag toch Luigi's mansion gekocht en ik moet zeggen dat ik er helemaal niet ontevreden over ben :D 't ziet er echt wel mooi uit allemaal.. ik weet dat 't spel snel rondgespeeld is, maar aangezien ik nu 4 spellen heb, ben ik ook niet van plan alleen maar luigi te spelen.. en zoveel speel ik eigenlijk toch al niet.. (veels te weinig tijd :() Maar goed.. dat wou ik gewoon ff kwijt :D

Heb trouwens vandaag ook nog 't officiele NGC magazine gekocht.. zat wel een leuk dvdtje bij met allerlei game filmpjes op en 't boek zelf staat boordevol nuttige informatie.. 't is iig véél beter en interessanter dan dat hollandse N3 magazine.. :Z

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel spellen iedereen nu eigenlijk al bezit.. en welke? Wilt u zo vriendelijk zijn om dat in je volgende post er even bij te vermelden.. :7 Ok, Dank U! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik heb nu deze games:
Super Smash bros melee
Wave Race blue storm

overmorgen ga ik weer een spel kopen (elk weekeind)
dat owrd zeker xtreme g3

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb tot nu toe enkel Super Smash Bros Melee .
Voor de volgende twijfel ik tussen Wave Race en Extreme G3 .
De hele Resident Evil reeks ga ek ook kopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
Wave Race
Smash Bros Melee
Tony Hawk 3

Phusebox: was jij nog naar FRS geweest om een waardebon te halen? is dat gelukt want dat wil ik misscihen ook doen met Tony Hawk 3 (ik heb 2 zoooooooooooo vaak gespeeld dat ik het onderhand zat ben)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

luigi's mansion
super smash brothers melee.

waarschijnlijk luigi's mansion inruilen voor star wars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op dinsdag 28 mei 2002 18:43 schreef blakez het volgende:
....
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel spellen iedereen nu eigenlijk al bezit.. en welke? Wilt u zo vriendelijk zijn om dat in je volgende post er even bij te vermelden.. :7 Ok, Dank U! ;)
Op dit moment Waverace, Burnout, Extreme G, Star wars, Smash Brothers
Op dinsdag 28 mei 2002 18:54 schreef robertos het volgende:

Phusebox: was jij nog naar FRS geweest om een waardebon te halen? is dat gelukt want dat wil ik misscihen ook doen met Tony Hawk 3 (ik heb 2 zoooooooooooo vaak gespeeld dat ik het onderhand zat ben)
Ik ben dan wel geen phusebox maar heb zelf geld terug gehad bij FRS bij aanschaf van Luigi's mansion (die overigens echt te kort is) In eerste instantie kon ik hem omruilen maar er waren maar vrij weinig spellen dus na een beetje doorzeuren kreeg ik geld terug :P

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kjoeb games:

Waverace: Blue Storm
Luigi's Mansion
Super Smash Bros: Melee

En vanaf 14 juni Pikmin! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 19:01 schreef kaspur het volgende:

[..]

Op dit moment Waverace, Burnout, Extreme G, Star wars, Smash Brothers
[..]

Ik ben dan wel geen phusebox maar heb zelf geld terug gehad bij FRS bij aanschaf van Luigi's mansion (die overigens echt te kort is) In eerste instantie kon ik hem omruilen maar er waren maar vrij weinig spellen dus na een beetje doorzeuren kreeg ik geld terug :P
Wat zeg jij ervan , Wave Race of Extreme G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Heb trouwens vandaag ook nog 't officiele NGC magazine gekocht.. zat wel een leuk dvdtje bij met allerlei game filmpjes op en 't boek zelf staat boordevol nuttige informatie.. 't is iig véél beter en interessanter dan dat hollandse N3 magazine.. :Z
NGC officieel? Dacht et ff niet he. Daarom zijn ze zo goed. Ze zijn onafhankelijk en zeggen dus eerlijk of een spel je zuurverdiende geld waard is. (Dit staat altijd op de eerste pagina.)

* Glitch zn abonnement loopt alweer bijna een jaar :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op dinsdag 28 mei 2002 19:17 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Wat zeg jij ervan , Wave Race of Extreme G ?
100% waverace :) extreme G is wel "aardig" maar in bep. levels behoorlijke framedrops en gaat redelijk snel vervelen, dat door de geluidsbarriere breken is wel leuk gemaakt maar vond het bij ex2 mooier. Let wel op dat ik waverace op n64 ookal de bom vond, dus mijn mening is misschien niet geheel objectief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08

jOzh

Sweet dude!

Ik heb nu:
Wave Race
Super Monkey Ball
Super Smash Bros Melee

En ik haal morgen:
ISS 2
Tenminste, dat denk ik... Ik wil graag een voetbalspel en dit is volgens mij het beste wat er nu is. Toch? Ik ga iig niet wachten op Fifa, dat vind 'k maar een zuigspel.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb:

Super Smash Brothers Melee :9~
Waverace Blue Storm :9

Denk dat ik het daarmee maar moet doen tot eind van het jaar enige die ik er nu nog bij wil zijn starfox adventures,zelda ,mario sunshine en metriod prime.
Dus helaas nog maar ff wachten.

Of komen er nog meer toppers uit voor die tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 19:23 schreef kaspur het volgende:

[..]

100% waverace :) extreme G is wel "aardig" maar in bep. levels behoorlijke framedrops en gaat redelijk snel vervelen, dat door de geluidsbarriere breken is wel leuk gemaakt maar vond het bij ex2 mooier. Let wel op dat ik waverace op n64 ookal de bom vond, dus mijn mening is misschien niet geheel objectief :P
Kom ik je mening ondersteunen :)

Wave race ownz, er was niet voor niks een GoT Wave Race competitie, en geen Extreme G3 competitie..... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op dinsdag 28 mei 2002 19:31 schreef darthraver het volgende:

[..]

Kom ik je mening ondersteunen :)

Wave race ownz, er was niet voor niks een GoT Wave Race competitie, en geen Extreme G3 competitie..... :7
idd :) ik suck trouwens ook wel redelijk in xg3, op sommige momenten gaat het echt "te" snel :( er zit wel rielexte muziek bij xg3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 22:31
Ik heb nu ook SSB:M, en het is echt wel cool met z'n tweeën.
Maar ik kun je eigenlijk ook met 2 man tegen 2 computers spelen? Ik kan wel een team battle maken, maar dan kan ik geen computers erbij doen. Ik vind het zowieso wel jammer dat er geen coop inzit.
Ohja, uit welke game komt die sheik eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik zal dan ook maar ff mijn lijstje posten:

Smash Bros.
Star Wars.
Wave Race.

Ik weet nopg niet of ik Pikmin ga kopen, want ik weet echt niet wat ik nou moet verwachten. Voor dit spel ga ik wel een beetje uit van jullie meningen, dat hoor ik dan wel.

Op 24 mei jl. is trouwens ook NBA Courtside verschenen. Heeft iemand dat spel misschien. Ik denk dat dit spel wel zwaar zal onderdoen voor de verkopen ivm SSBM. Maar ik ben toch even nieuwsgierig hoe dat spel is. :)
Op dinsdag 28 mei 2002 19:46 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik heb nu ook SSB:M, en het is echt wel cool met z'n tweeën.
Maar ik kun je eigenlijk ook met 2 man tegen 2 computers spelen? Ik kan wel een team battle maken, maar dan kan ik geen computers erbij doen. Ik vind het zowieso wel jammer dat er geen coop inzit.
Ohja, uit welke game komt die sheik eigenlijk?
Ja, je kan ook met zn tween tegen twee CPU's vechten. Druk daarvoor met A op het vakje NA naast je eigen speler in het player select screen.

Sheik komt vervolgens uit The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64). Ik zal er niet bijschrijven wie het is in dat spel, want misschien moeten mensen uit dit topic ooit nog eens verplicht dit spel spelen. En dan is de verassing eraf...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Op dinsdag 28 mei 2002 19:47 schreef GolbeZeromus het volgende:
Op 24 mei jl. is trouwens ook NBA Courtside verschenen. Heeft iemand dat spel misschien. Ik denk dat dit spel wel zwaar zal onderdoen voor de verkopen ivm SSBM. Maar ik ben toch even nieuwsgierig hoe dat spel is. :)
Ik heb het wel ff gespeeld en ik vond het er goed uitzien en het speelde erg lekker weg. beter als bv NBA Live.

Kjoep games die ik (en m'n broertje) nu hebben

Super Smash Bros Melee (ik gekocht)
Wave Race (ik gekocht)
Burnout (broertje gekocht)
Star Wars (broertje gekocht)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn lijstje, starwars en SSBM.. Next: Resident Evil 1.
Op dinsdag 28 mei 2002 19:47 schreef GolbeZeromus het volgende:
Sheik komt vervolgens uit The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64). Ik zal er niet bijschrijven wie het is in dat spel, want misschien moeten mensen uit dit topic ooit nog eens verplicht dit spel spelen. En dan is de verassing eraf...
Hehe, die's goed :). Als die mensen ff logisch nadenken dan komen ze daar snel genoeg achter, daarnaast staat het zelfs in het boekje, bij de trophies etc.. Als mensen OoT nu nog niet hebben gespeeld dan doen ze dat waarschijnlijk ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 19:58 schreef ds het volgende:
Mijn lijstje, starwars en SSBM.. Next: Resident Evil 1.
[..]

Hehe, die's goed :). Als die mensen ff logisch nadenken dan komen ze daar snel genoeg achter, daarnaast staat het zelfs in het boekje, bij de trophies etc.. Als mensen OoT nu nog niet hebben gespeeld dan doen ze dat waarschijnlijk ook niet meer.
Zeg dat niet te hard.....komt nl. nog uit voor de cube en dan ga ik Z:Oot echt wel spelen. (En zo zijn er misschien nog wel een paar mensen...)

N64 vond ik niet zo super. Erg weinig goede spellen etc.
En om nou alleen een N64 te kopen voor Zelda e.d vond ik een beetje té. Gelukkig staat de GC er nu een stuk beter voor dan de N64 qua spelaanbod. Vandaar dat ik nu ook kubus-bezitter ben (dat en omdat ik nu meer te besteden heb...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb OoT uitgespeeld , maar ik kan me echt niet meer herrinneren wie Sheik is en waar je die tegenkomt . Princess Zelda wel , maar Sheik ni ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op dinsdag 28 mei 2002 20:16 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik heb OoT uitgespeeld , maar ik kan me echt niet meer herrinneren wie Sheik is en waar je die tegenkomt . Princess Zelda wel , maar Sheik ni ...
Volgens mij kom je haar tegen als je weer een onderwereld tempel hebt gehaald. Dan leert hij/zij ;) jou weer een melodietje.

Minuet of Forest.
Bolero of Fire.
Serenade of Water.
Requiem of Spirit.
Nocturne of Shadow.
Prelude of Light.

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 20:27 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Volgens mij kom je haar tegen als je weer een onderwereld tempel hebt gehaald. Dan leert hij/zij ;) jou weer een melodietje.

Minuet of Forest.
Bolero of Fire.
Serenade of Water.
Requiem of Spirit.
Nocturne of Shadow.
Prelude of Light.

8-)
Jaaaaah , kweet weer wie je bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ze onthullen toch nooit dat Sheik eigenlijk Princess Zelda is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 20:36 schreef real_raichu70 een spoiler:
In de temple of time als je alle medailles hebt. Direct daarna komt Ganondorf binnenstormen en neemt Zelda gevangen.

En nu editen die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op dinsdag 28 mei 2002 20:36 schreef real_raichu70 het volgende:
Maar ze onthullen toch nooit dat Sheik eigenlijk Princess Zelda is ?
Nee, maar jij wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

d8 het niet volgensmij speelde sheik een soort bodygard van princes zelda

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 11-09 09:50
Mijn lijstje:

Wave Race:Blue Storm
Luigi's Mansion

Ik wil SSB:M , star wars RL en Resident Evil er dit jaar in ieder geval nog bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ook even een vraag stellen? Wie hebben er wel al spellen gekocht, maar nog geen gamecube :z

Ik heb:
• Luigi's Mansion
• Starwars
• No GC :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 20:39 schreef ds het volgende:

[..]

In de temple of time als je alle medailles hebt. Direct daarna komt Ganondorf binnenstormen en neemt Zelda gevangen.

En nu editen die hap :)
Editen ?
Als je SSBM koopt weet je ut ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 20:44 schreef Pilletje het volgende:

[..]

Mag ik ook even een vraag stellen? Wie hebben er wel al spellen gekocht, maar nog geen gamecube :z

Ik heb:
• Luigi's Mansion
• Starwars
• No GC :'(
Slimme ze :)
Bijna zo erg als m'n maat , heeft al 4 maand RE Code Veronica X , maar geen PS2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 20:44 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Editen ?
Als je SSBM koopt weet je ut ook :P
True, dat zei ik net ook, maar niet iedereen koopt dit spel dus heb je altijd weer mensen die dit niet weten :)

Daarnaast zijn er altijd wel mensen die SSBM WEL hebben en het dan niet door hebben, zie tekkenmaster :P ;) (nofi) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 22:31
Dat ze hetzelfde waren had ik ook al wel door, maar ik vroeg me af uit welke zelda ze dan was.

Ocarina of Time heb ik tot aan de forest temple kunnen spelen met een emulator, maar toen raakte ik door een hd crash m'n savegames kwijt en ik had geen zin weer helemaal vooraan te beginnen. Nu heb ik geen voodoo meer en dan draait die emu nogal brak, maar als er nog een keer een goede emu komt wil ik het wel nog een keer uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nog effe een vraagje over Resident Evil.

Binnenkort (over een paar maandjes) komt Resident Evil Ø (zero) eraan en ik vroeg me af wat het precies is :

* Een remake
* Een vervolg op Resident Evil
* Een totaal nieuw spel
* Of iets anders

:?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

PJ 1.5 beta is uit... ;), indigo.

Totaal nieuw spel elroy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 28 mei 2002 20:48 schreef ds het volgende:

[..]

True, dat zei ik net ook, maar niet iedereen koopt dit spel dus heb je altijd weer mensen die dit niet weten :)

Daarnaast zijn er altijd wel mensen die SSBM WEL hebben en het dan niet door hebben, zie tekkenmaster :P ;) (nofi) :)
ik heb nog niet de teksten bij de trophies gelezen (heb ik die trophie wel??)
en OOT heb ik zelf nooit gehad.
wel MM maar nooit echt leuk gevonden, veeel te saai

ff offtopic:
Perfect dark zero will own metroid and Halo (nofi)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 21:00 schreef elroy het volgende:
Nog effe een vraagje over Resident Evil.

Binnenkort (over een paar maandjes) komt Resident Evil Ø (zero) eraan en ik vroeg me af wat het precies is :

* Een remakes
* Een vervolg op Resident Evil
* Een totaal nieuw spel
* Of iets anders

:?
Een prequel dus, duurt trouwens nog een wel een tijdje voordat deel 0 hier is. In september komt deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Iedereen heeft het maar over PD0, maar is dat spel wel in ontwikkeling? Ik heb nog nooit een echt screenshot uit die game gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 19:29
• Super Monkey Ball
• ISS 2
• Supersmash Brothers: Melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 21:09 schreef GolbeZeromus het volgende:
Iedereen heeft het maar over PD0, maar is dat spel wel in ontwikkeling? Ik heb nog nooit een echt screenshot uit die game gezien...
Gaat toch echt over Resident Evil voor zover ik weet, en daar heb ik films+screens van gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

perfect dark zero is wel zeker in ontwikkeling maar rare is een specialist in het stilhouden van games en is giereg met screenshots :(
maar toch heb ik voor hun het meeste respect van alle developers met al hun toppers. je moet altijd lang wachten, maar dan heb je ook wel wat

ik weet trouwens niet meer waar ik dat had gelezen maar ik heb er alle vertrouwen in dat PDZ een topper word (volgend jaar ofzo)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Waar kan ik eigenlijk alle e3 trailers vinden?? Ik heb er nu een stuk of 9, maar er zijn er vast toch nog wel meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op dinsdag 28 mei 2002 21:14 schreef TekkenMaster het volgende:
perfect dark zero is wel zeker in ontwikkeling maar rare is een specialist in het stilhouden van games en is giereg met screenshots :(
...
Ja, dat weet ik. Maar ze lieten toch altijd wel 1 of 2 screenshots zien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, PDZ is in ontwikkeling, kan mij herinneren dat Miyamoto ooit iets zei over PD, namelijk: We can show you PD0 right now if we want...

Zoiets, de enige media die bestaat is een close-up van Joanna (E32k1) en van afgelopen E32k2 (10 sec ongeveer) --> Pers conferentie.

Nieuwe GBA engine:

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_110/vortal_pic_55349.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_110/vortal_pic_55350.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_110/vortal_pic_55355.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel trophy's heeft iedereen eigenlijk met SSB:M ?
Ik zit nu op 63 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

182 trophies heb nog maar (lijkt zo weinig of ligt dat aan mij??)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resident Evil Zero , kzal is mijn Capcom verslaving boekske open doen :)

RE 0 is een prequel op RE 1 .
In RE1 bestuur je het Alpha team , zij gaan opzoek naar het Bravo team . In RE0 bestuur je de enige overlevende van het Bravo team , Rebecca en dan die idioot Billy Coen . Bravo ging de mansion checken omdat er vreemde verschijnselen gebeurden in de Raccoon Forest regio , en daar lag toch wel eens toevallig die mansion . Als ze landen met hun heli worden ze opgevreten door woefkes , behalve Rebecca dan . Het wordt een 100% nieuw spel , dat meer van het RE verhaal zal onthullen . Ik persoonlijk ben zo'n totale idioot geweest van dat verhaal NIET te lezen terwijl je speelt , dus ik zal m'n plezier wel hebben van de games op GC nog es te spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 21:04 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

ik heb nog niet de teksten bij de trophies gelezen (heb ik die trophie wel??)
en OOT heb ik zelf nooit gehad.
wel MM maar nooit echt leuk gevonden, veeel te saai

ff offtopic:
Perfect dark zero will own metroid and Halo (nofi)
OOT von ek erg fijn , MM nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
mijn lijstje is

Luigi's Mansion
Super Monkey Ball
Super Smash Bros. Melee

en veelste weinig tijd om veel te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn stuff:
*Wave Race: Blue Storm
*Bloady Roar:Primary Fury

Binnenkort Dave Mirra (thps3 heb ik al op pc en ik vond de eerste dave mirra ook vet en ik heb gehoord dat de level super huge zijn dus dat is weer heel lang game fun)
En SSX tricky want die vond ik altijd wel cool maar nooit gespeeld :( (wel coolboarders,ook een vette snowboard spel.)

Ik kan ook wachten op 1080 want dat is echt de nummer 1 snowboard spel toender tijd. Maar ik heb geen in om te wachten .Dus dat word mijn verjaardags cadeau .

En pikmin. En in september mario en RE. En intussen nog nba 2k en oh ja starfox. Mijn vriendin koopt ook nog sommige spellen en een gamecube dus.....fun fun fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijten jullie geld ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik poep elke zaterdag weer 25 pleuros +5 euro zakgeld
:+ dusse dat word alle topgames kopen + meer

edit: af en toe nog ff een websiteje maken (300 euro!)
ik gebruik mijn geld toch nergens anders voor en sparen doe ik niet aan. als ik NU maar plezier heb
ik ben pas 15 (oke bijna dan :+ ) dus ik mag nog niet uitgaan ofzo want ik mag toch nergens in

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man , 300€ om een website te maken ...
Kzou ook wel zo'n fijne job willen, kon ik ook die games kopuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Op dinsdag 28 mei 2002 22:33 schreef real_raichu70 het volgende:
Shit man , 300€ om een website te maken ...
Kzou ook wel zo'n fijne job willen, kon ik ook die games kopuh
€300 valt nog mee. als je ziet wat sommige bedrijven er voor vragen.. €500 is nix voor een complete site...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 22:11 schreef real_raichu70 het volgende:
Schijten jullie geld ofzo :P
Jah :P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.