=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.137 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Op dinsdag 28 mei 2002 22:37 schreef Phydomir het volgende:

[..]

€300 valt nog mee. als je ziet wat sommige bedrijven er voor vragen.. €500 is nix voor een complete site...
Met DataBase en al dan he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 14:20
Op dinsdag 28 mei 2002 22:11 schreef real_raichu70 het volgende:
Schijten jullie geld ofzo :P
Nee, maar 'k heb wel een ezel in de tuin staan die gouden munten schijt.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:19

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ah! Nu weet ik het dus zeker: blakez woont in het sprookjesbos van de Efteling. :)

Flauw, ik weet het. :P

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Ik heb:

Super Monkey Ball
Sonic Adventure 2 Battle
Luigi's Mansion
Super Smash Bros. Melee

Trouwens net alle events gehaald, dus inclusief 51. Die was toch iets moeilijker dan ik dacht, maar 50 is de moeilijkste. Nu maar eens All-Star mode uitspelen met iedereen.

Hoeveel trophies hebben jullie eigenlijk allemaal? Ik zit nu op 229. Er zijn er 290 (Japanse versie 291), dus het duurt nog wel even voordat ik al die geheime trophies heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:19

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Phreak! Jij zit 24/7 te gamen, zo te zien? OK, is wel de slogan van Nintendo (Gaming 24:7), maar overdrijven is ook een vak. :) ;)

Mijn lijst:
- Wave Race Blue Storm
- Sonic Adventure 2 Battle
- Super Smash Brothers Melee

Ik zit nog te twijfelen over Super Monkey Ball, ik hoop eigenlijk dattie ergens te huur is bij een videotheek ofzo. Helaas zijn die videotheken schaars te vinden, en al helemaal eentje met SMB... :(

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phreak! Jij zit 24/7 te gamen, zo te zien? OK, is wel de slogan van Nintendo (Gaming 24:7), maar overdrijven is ook een vak.
Nee, ik zit er niet eens heel erg veel achter. Mijn kleine broertje haalt al die trophies, levels & characters, en af en toe doe ik eens wat :) Overigens heeft ie' me alleen nodig bij moeilijke dingen zoals bijv. event 50 & 51 :(

Die hele GameCube is trouwens van mijn broertje, ik zou er zelf nooit een kopen, omdat er erg weinig RPG's staan geplanned. Ik koop waarschijnlijk een PS2 binnenkort, daar staat het er wat beter voor als je van RPG's houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39

[..]

€300 valt nog mee. als je ziet wat sommige bedrijven er voor vragen.. €500 is nix voor een complete site...
ik maak ook websites en ik vind €1000,- toch wel het absolute mininum, maar dan zijn het wel sites die er fatsoenlijk uit zien enzo en niet van dat amateur webdesign

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op dinsdag 28 mei 2002 23:40 schreef Vertex het volgende:
...Ik zit nu op 229. Er zijn er 290 (Japanse versie 291),...
wat is die 1 extra in de japanse?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26387

Kheb hier alleen Sonic en Burnout liggen. Het heeft een maand geduurd om weer mijn gaming gevoel op te krikken. De laatst X dat ik nog echt games speelde was de PII 400MHz net uit :+ . Viel best tegen om weer adventures te spelen en te race zonder stuur. Met Sonic heb ik de eerste wereld nieteens uitgespeeld, dus die houdt mij nog wel even bezig. Burnout heb ik ook nog niet uitgespeeld, maar dat mag volgens mij niet lang meer duren. Kheb het eindelijk onder de knie. Wel handig als je een eigen kantoor hebt >:) . Met mn LCD scherm kan ik gewoon op werk spelen :o . Vanmiddag toch maar eens verder met Burnout.
Ik vraag me af wat dat LCD scherm van Nintendo gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54447

Ik ben ook van plan Sonic te halen en nou wou ik ff weten wat jullie er van vinden. Hoe lang kun je ongeveer met de Adventure mode en zijn die 2P-Battles nog wat? Het leek mij in ieder geval een stoer spel en ik heb een paar reviews gelezen een daar verschilde het cijfer toch nog tussen de 9.5 en 7.0.

Kheb overgins voor het lijstje alleen nog maar SSBM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Op dinsdag 28 mei 2002 23:45 schreef Vertex het volgende:

[..]

Nee, ik zit er niet eens heel erg veel achter. Mijn kleine broertje haalt al die trophies, levels & characters, en af en toe doe ik eens wat :) Overigens heeft ie' me alleen nodig bij moeilijke dingen zoals bijv. event 50 & 51 :(

Die hele GameCube is trouwens van mijn broertje, ik zou er zelf nooit een kopen, omdat er erg weinig RPG's staan geplanned. Ik koop waarschijnlijk een PS2 binnenkort, daar staat het er wat beter voor als je van RPG's houdt.
Ik zou wachten dat de prijs van de ps2 dropt want ik denk niet dat ze die daar laten blijven hangen :+ . Want dat zou dan erg dom zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

[..]

weet ik maar het is een simpel siteje voor een man met een stand in beverwijk (markt)
misschien 1/2 uurtjes werk in frontpage ik kan niet eens HTML :o

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFLMAOPIMP

FF een vraagje over SSBM. Als ik die 30 events heb gehaald komen er niet meer. Moet ik dan eerst nog iets speciaals doen of zo, en zo ja, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hebben veel mensen last van. :) ik heb toen maar young link gehaalt en toen stonden ze tot 39. :? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Op woensdag 29 mei 2002 07:36 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ik maak ook websites en ik vind €1000,- toch wel het absolute mininum, maar dan zijn het wel sites die er fatsoenlijk uit zien enzo en niet van dat amateur webdesign
Je hebt helemaal gelijk €1000,- is niet veel voor een goeie site, Dat is nog altijd goedkoper als je naar grote bedrijven gaat, die vragen al veel geld alleen al voor adviseren... Maar heb je ook linkjes van sites wat je gemaakt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op woensdag 29 mei 2002 07:36 schreef Phusebox het volgende:

[..]

over fatsoenlijke sites gesproken, wanneer gaat fjoesboks punt kom nou eens online? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 06:16
wanneer word zelda eigenlijk gereleased, ik had ergens somewhere 2002 gezien, maar is er al een exactere date bekend? en hoe heet het spel nu eigenlijk, Zelda Gaiden of Zelda GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op woensdag 29 mei 2002 11:31 schreef LiquidSmoke het volgende:
wanneer word zelda eigenlijk gereleased, ik had ergens somewhere 2002 gezien, maar is er al een exactere date bekend? en hoe heet het spel nu eigenlijk, Zelda Gaiden of Zelda GC?
Hij gaat Zelda: Timeline of Terror heten en hij komt volgende week in Japan.

nee, ik heb echt GEEN idee. volgens mij is de naam nog niet eens bekend, laatstaan wanneer hij hier uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26387

Op woensdag 29 mei 2002 08:56 schreef MeisterHim het volgende:
Ik ben ook van plan Sonic te halen en nou wou ik ff weten wat jullie er van vinden. Hoe lang kun je ongeveer met de Adventure mode en zijn die 2P-Battles nog wat? Het leek mij in ieder geval een stoer spel en ik heb een paar reviews gelezen een daar verschilde het cijfer toch nog tussen de 9.5 en 7.0.

Ik kan best begrijpen dat niet iedereen het eens is met wat voor spel dit nou is. Soms vind ik et leuk, soms denk ik rot toch op man. Hoe dan ook, het is verslavend... voor mij dan. Ik vind het niet zo een leuk spel, maar heb er geen spijt van dat ik het heb gekocht. Het werkt wel leuk en ik wil steeds verder komen. Zodra ik het spel uit heb (wat nog wel effe zal duren) ruil/verkoop ik hem. Het positieve vind ik dat je niet steeds hetzelfde hoeft te doen. Elk level doe je weer net wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

events 30-39 zijn al pokkemoeilijk , denk je dat je et wel redelijk kan , krijg je gemaand hard op je bek ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 11:54 schreef daFubar het volgende:

[..]

Hij gaat Zelda: Timeline of Terror heten en hij komt volgende week in Japan.

nee, ik heb echt GEEN idee. volgens mij is de naam nog niet eens bekend, laatstaan wanneer hij hier uitkomt...
Zelda Gaiden = Majora's Mask

Zelda GC (voorlopige naam, ondertitel is nog niet bekent) komt pas in europa na februari 2003.. Waarschijnlijk minimaal 2 maanden na de VS dus mei 2003 ongeveer. Nog een jaartje wachten dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-05 23:35
Op woensdag 29 mei 2002 11:31 schreef LiquidSmoke het volgende:
In de trailer zeggen ze dat hij nog dit jaar komt, maar dat zal dan wel in japan zijn. Ik denk dat we nog wel minimaal een jaar mogen wachten totdat we em hier in europa kunnen spelen.

Wat mij trouwens ook opviel in die e3 filmpjes was dat er nog steeds geen speech in zat. Nu kan het zijn dat ze dat nog moeten doen, maar ik zou het toch wel een groot gemis vinden als je weer alle tekst zelf op moet lezen. En anders zou het ook de eerste zelda game zijn waar je de stem van link te horen krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Op woensdag 29 mei 2002 18:30 schreef real_raichu70 het volgende:
events 30-39 zijn al pokkemoeilijk , denk je dat je et wel redelijk kan , krijg je gemaand hard op je bek ...
Mijn broertje doet al die events. Hij moet er nog 3 in de level 30 reeks. 8-)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18697

Op woensdag 29 mei 2002 08:56 schreef MeisterHim het volgende:

Ik ben geen supergamer, en al meer dan 30 uur met sonic bezig, en heb nu pas 50 van de 180 emblems. Elke missie kun je met 5 verschillende doelen halen. Maar als ik dan bij de 1e missie doel 4 het parcour in 3 minuten moet halen, ga ik toch wel afhaken. Verder wel weer een echte sonic game. En veel afwisseling tussen de verschillende karakters. Voor mij in ieder geval zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Ik geloof dat je eerst Luigi, Docter Mario en Young Link moet unlocken om events 30-39 te unlocken.

* Anoniem: 6193 is bezig met Pichu, maar die 30-39 zijn erg irri.
Aangezien ik vanavond niet achter de huis-TV kan, zal dat nog ff een dagje langer moeten w8n.

Ik heb trouwens:

Star Wars
Luigi's Mansion (Beide gekocht voor GC binnen was)
Extreme G 3
Bloody Roar
SSB:M

Ik hou van afwisseling dus al kan ik ff niet verder dan speel ik eerst ff wat anders om het vervolgens opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nog meer Starfox filmpjes, dit keer met oa...een Engels pratende Fox :D

http://cubemovies.ign.com/cube/video/furfixsfgukeh1.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/furfixsfgukeh2.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/furfixsfgukeh3.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/furfixsfgukeh4.mov

Gamespot heeft een korte impressie van dat LCD scherm.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2002/vgnews/052802/gcmonitor_screen001.jpg
Op maandag 27 mei 2002 23:11 schreef kaspur het volgende:
btw. Gaan we nog verder met de waverace compo offeuh hebben jullie het opgegeven? :P
* Dyxtra plaatste de Officiële Lijst der GoTische Waverace Competitie nog maar eens

Klopt deze stand nog? :P

Waverace Update 28 mei

[img]Endoria.net is gestopt :( Weet iemand nog een gratis host waar ik plaatjes kan dumpen? Heb me rotgezocht maar niets gevonden ;([/img]

Mode: Time Attack | Difficulty: Hard | Course: Lost Temple Lagoon | Weather Conditions: Clear

1) WackyWes met 1:23.955 / 27.126 Bewijs
2) kaspur met 1:25.367 / 28.052
3) Zero00 met 1:25.543 / 27.925
4) Air met 1:27.234 / 27.119
5) Phydomir met 1:27.244 / 28.267
6) robertos met 1:29.783 / 29.097
7) TekkenMaster met 1:30.722 / 29.056
8) iNSaNe-oNe met 1:31.277 / 29.226

Mode: Stunt | Difficulty: Normal | Course: Lost Temple Lagoon

1) kaspur met 20454 punten Bewijs
2) TekkenMaster met 20230 punten
3) GolbeZeromus met 13797 punten
5) Dark_Neve met 13411 punten
4) ThePriest met 12411 punten

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 18:47 schreef -=Indigo=- het volgende:

[..]

Wat mij trouwens ook opviel in die e3 filmpjes was dat er nog steeds geen speech in zat. Nu kan het zijn dat ze dat nog moeten doen, maar ik zou het toch wel een groot gemis vinden als je weer alle tekst zelf op moet lezen. En anders zou het ook de eerste zelda game zijn waar je de stem van link te horen krijgt. :)
Nee, geen speech in Zelda, dat maakt het juist zo goed. Laat je eigen fantasie er maar op los! Link heeft nog nooit iets gezegd behalve de normale kreten zoals: AAAAAAH! en OEMPF! etc.. Dat moet Nintendo zo laten, Zelda met speech is geen Zelda meer. Je gaat gewoon keihard lachen als je voor het eerst die CD-I filmpjes ziet. Link klonk als een idioot en zag er ook nog eens supergay uit. Die cartoon van LoZ is ook al niet veel beter.. Nee, geen speech in Zelda!

SFA krijgt wel speech en die is qua gameplay bijna gelijk aan OoT. Dus als je een Zelda kloon met speech wil hebben dan moet je Star Fox kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 18:59 schreef ds het volgende:

[..]

Nee, geen speech in Zelda, dat maakt het juist zo goed. Laat je eigen fantasie er maar op los! Link heeft nog nooit iets gezegd behalve de normale kreten zoals: AAAAAAH! en OEMPF! etc.. Dat moet Nintendo zo laten, Zelda met speech is geen Zelda meer. Je gaat gewoon keihard lachen als je voor het eerst die CD-I filmpjes ziet. Link klonk als een idioot en zag er ook nog eens supergay uit. Die cartoon van LoZ is ook al niet veel beter.. Nee, geen speech in Zelda!

SFA krijgt wel speech en die is qua gameplay bijna gelijk aan OoT. Dus als je een Zelda kloon met speech wil hebben dan moet je Star Fox kopen :)
Ben ik het niet mee eens. Je kunt toch makkelijk speech hebben en Link toch niets laten zeggen? Idd 'spreekt' Link nu ook nooit in tekstvorm, dus hem gesproken tekst geven is onzin. Maar om dan meteen alle andere personages ook te onthouden van speech snap ik niet.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 07-05 14:53
Hier de Resident Evil box art voor Europa. Ziet er gelukkig al een stuk beter uit dan de US versie.

Afbeeldingslocatie: http://www.n64europe.com/cubemedia/graphics/repack.jpg

Ik mis alleen nog het 'Only for' logo. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op woensdag 29 mei 2002 19:11 schreef Fred_Perry het volgende:
Hier de Resident Evil box art voor Europa. Ziet er gelukkig al een stuk beter uit dan de US versie.

[afbeelding]

Hee, die wilde ik net posten. :( ;)

Probeer www.pbase.com eens D3.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op woensdag 29 mei 2002 19:05 schreef D³ het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Je kunt toch makkelijk speech hebben en Link toch niets laten zeggen? Idd 'spreekt' Link nu ook nooit in tekstvorm, dus hem gesproken tekst geven is onzin. Maar om dan meteen alle andere personages ook te onthouden van speech snap ik niet.
idd, kijk naar half-life. je hoort gordon freeman nooit wat zeggen, de rest van de ventjes zeggen wel van alles. is gewoon een supergoed principe, want je gaat je dan meer inleven in het karakter.

gordon freeman heerst trouwens :)

ik denk eerlijk gezegd dat het een opslagprobleem is.

en waar is het elfje van link eigenlijk? heeft ie die ingerolen of stel ik nu een superlompe vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
En nog ff wat leedvermaak. :+
Nach neuesten Erhebungen der Videospiele-Zeitschrift Famitsu wurden in der vorletzten Woche nur noch 834 Xbox-Konsolen in Japan verkauft. Da der Preis der Xbox am 22.05.02 auf 24.800 Yen (215 Euro / US $ 194) gesenkt wurde, ist in der Folgewoche mit einem steigenden Absatz zu rechnen.
bron: http://www.gamefront.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
WOW!!! Star Fox adventures wordt echt zo f*cking cool hè!!! Al die details.. prachtig hoe alle models geannimeerd zijn.. kijk maar eens naar 't eerste filmpje wat hierboven gepost is!! Die uitdrukkingen op het gezicht.. :9~ Dit wordt volgens mij één van de mooiste adventure games ooit op een console uitgebracht!! :9 Ik kijk er iig vol lof naar uit!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 19:05 schreef D³ het volgende:

[..]

Dat mag ook, alleen zie ik het niet gebeuren.. That's not Nintendo's style. Zolang ze Link maar met rust laten. Opslag capaciteit is niet het probleem, anders zou SFA ook met dat probleem te maken hebben en daar hoor je niks over..
en waar is het elfje van link eigenlijk? heeft ie die ingerolen of stel ik nu een superlompe vraag?
Tja, nu krijgen we te maken met de verhaallijn en daar moet je verder niet al te veel over nadenken. OoT laat ons denken dat Link is opgegroeid bij de Kokiri en nu heeft Link ineens een zus, een oma etc.. Het is een legende en elke legende wordt weer anders verteld, daar hou ik het bij. Elk spel heeft gewoon een andere verhaallijn dus Navi zal hier wel niet in voorkomen.

En die RE box art zuigt! Echt, uberlelijk, geef mij dan maar de Amerikaanse of Japanse.. ugly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 19:11 schreef Fred_Perry het volgende:

[afbeelding]

Beter dan de USA versie? What the..? Ik zie een zwarte doos met wat bruine plekken :D

//edit Hebben de JPN/USA versie een 'Only for' hoekje? Misschien niet omdat het een remake is.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Box Art maakt me geen aars uit , ik wil het spel ja :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
en dan zal ik wel de enige zijn die dit wel mooie boxart vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk het ook. Zie er trouwens niet veel op. Zal wel aan mij liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 29 mei 2002 18:49 schreef Basp het volgende:

[..]

Ik ben geen supergamer, en al meer dan 30 uur met sonic bezig, en heb nu pas 50 van de 180 emblems. Elke missie kun je met 5 verschillende doelen halen. Maar als ik dan bij de 1e missie doel 4 het parcour in 3 minuten moet halen, ga ik toch wel afhaken. Verder wel weer een echte sonic game. En veel afwisseling tussen de verschillende karakters. Voor mij in ieder geval zeker het geld waard.
OK thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 29 mei 2002 18:54 schreef CommDante het volgende:
Ik geloof dat je eerst Luigi, Docter Mario en Young Link moet unlocken om events 30-39 te unlocken.
Die heb ik allemaal al maar ik kan nog steeds niet meer event spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

damn wat kunnen mensen zeuren over boxarts, de een is lelijk de ander heeft een k*t lettertype
HELLO!! its about the game not the box around it
zolang de game goed valt er niks te klagen hoor

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik zou bijvoorbeeld zoiets als dit voor resident evil echt heel kick vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.exploitation.nl/sites/bramszooi/res.jpg

maar dan met een vetter lettertype. maar dan gewoon heel volwassen en simpel. dat vind ik kick.
kijk naar de nieuwe Thunderdome hoesjes. die zijn echt fantastisch!
Door TekkenMaster - woensdag 29 mei 2002 19:42

--------------------------------------------------------------------------------
damn wat kunnen mensen zeuren over boxarts, de een is lelijk de ander heeft een k*t lettertype
dat weten we wel, maar box art vind ik gewoon ook belangrijk, maar dat zal wel door mijn grafische studie komen. dan ga je daar wat meer op letten. net als dat ik nu meer naar de regie van films kijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op woensdag 29 mei 2002 19:42 schreef TekkenMaster het volgende:
tja, zolang het spel er nog niet is, kunnen we nergens over lullen dus ouwehoeren we maar wat over een boxart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als dat nou ook niet het geval is dan? Bovendien kijk je toch wel een beetje naar het dosie voor je het koopt. En een mooie doos springt eerder in het oog, dus als je games aan n00bs (lees het grote publiek) wil verkopen moet je toch met een mooi dosie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
we zitten trouwens alweer in de 800 posts. moet niet iemand een nieuwe topic openen? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noobs kunnen RE toch niet , dus boeie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 19:35 schreef MeisterHim het volgende:

[..]

Die heb ik allemaal al maar ik kan nog steeds niet meer event spelen.
Luigi, Falco, en Young Link, dan kan je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

pas rond de 1000 posts mag je een nieuw topic openen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:44

jOzh

Sweet dude!

Ok, ik weet dat het al een aantal keer langsgekomen is in de vorige Grote GameCube topics, maar ik wil toch nog ff wat meningen weten over ISS 2 zonder urenlang ouwe topics door te hoeven spitten.
Dus mensen die ISS 2 hebben, haal me over dit spel te kopen ;) Met het WK voor de deur krijg ik ineens zin om voetbalgames te spelen maar heb niet zo'n zin om een miskoop te doen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 29 mei 2002 19:48 schreef ds het volgende:

[..]

Dr Mario ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 29 mei 2002 19:48 schreef ds het volgende:

[..]

Tja, kijk, Falco heb ik nog niet. Hoe kun je die eigenlijk krijgen, want ik heb ff gekeken op die link die al eerder in dit topic werd genoemt maar er staat iets over multi-man-melee, maar ik snap het niet. Uitleg aub.
Op woensdag 29 mei 2002 19:49 schreef TekkenMaster het volgende:
Hoezo dan, is er al een Deel 5 geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 29 mei 2002 19:52 schreef jOzh het volgende:
Ok, ik weet dat het al een aantal keer langsgekomen is in de vorige Grote GameCube topics, maar ik wil toch nog ff wat meningen weten over ISS 2 zonder urenlang ouwe topics door te hoeven spitten.
Dus mensen die ISS 2 hebben, haal me over dit spel te kopen ;) Met het WK voor de deur krijg ik ineens zin om voetbalgames te spelen maar heb niet zo'n zin om een miskoop te doen...
Deze ISS is van de "verkeerde" Konami, KCEO. KCET maakt de betere ISS, binnenkort Pro Evolution Soccer 2, maar of die op de Cube uitkomen? Het schijnt dat dat Virtua Soccer 2002 of zo een heel goed spel is maar ik heb het zelf nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op woensdag 29 mei 2002 19:53 schreef MeisterHim het volgende:

[..]

Tja, kijk, Falco heb ik nog niet. Hoe kun je die eigenlijk krijgen, want ik heb ff gekeken op die link die al eerder in dit topic werd genoemt maar er staat iets over multi-man-melee, maar ik snap het niet. Uitleg aub.
[..]
100 multi-man-melee halen (single player), dan daagt Falco jou uit.. Gewoon 100 wireframe figuurtjes slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Op woensdag 29 mei 2002 19:58 schreef ds het volgende:

[..]

100 multi-man-melee halen (single player), dan daagt Falco jou uit.. Gewoon 100 wireframe figuurtjes slopen.
Tip neem donkey kong en dan gewoon de hele tijd b+omlaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:03

Phydomir

Dennis

Op woensdag 29 mei 2002 19:55 schreef MeisterHim het volgende:

[..]

Deze ISS is van de "verkeerde" Konami, KCEO. KCET maakt de betere ISS, binnenkort Pro Evolution Soccer 2, maar of die op de Cube uitkomen? Het schijnt dat dat Virtua Soccer 2002 of zo een heel goed spel is maar ik heb het zelf nog niet gespeeld.
is al bevestigt... komt naar de kjoep

virtua soccer = 200% arcade...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:44

jOzh

Sweet dude!

Op woensdag 29 mei 2002 19:55 schreef MeisterHim het volgende:
Ja, ik weet inderdaad dat dit de 'verkeerde' ISS is, maar het schijnt dat ie toch wel aardig is. In ieder geval beter dan Fifa, van wat ik erover gelezen heb dan. Damn, ik zou gewoon bijna voor Pro Evolution Soccer alleen al een PS 2 kopen... Heb gehoord dat ie wel op de GameCube komt, maar van een datum is nog niks bekend. Ik wil NU een voetbalspel!! Virtua Striker schijnt ongelooflijk arcade te zijn, daar heb ik niet echt heel veel zin in...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

weet iemand eigenlijk wanneer F1-2002 uitkomt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op woensdag 29 mei 2002 20:27 schreef merijn128 het volgende:
weet iemand eigenlijk wanneer F1-2002 uitkomt ???
Toch niet van EA he? Die heeft een maatje van mij op de XBOX, maar dat vind ik zo'n matig spel. En niet omdat het op de XBOX is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

laten we hopen dat ie niet matig is.
Ik MOET namelijk een nieuw F1 spel hebben !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op woensdag 29 mei 2002 20:34 schreef merijn128 het volgende:
laten we hopen dat ie niet matig is.
Ik MOET namelijk een nieuw F1 spel hebben !!
GP4... maar das wel op de pc...

14 juni komt F1-2002 trouwens uit. (samen met Pikmin en SSX Tricky)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
ik koop pikmin niet, want er zit een time limit op, en ik wil rustig spellen kunnen spelen niet vlug vlug want anders is mijn tijd op (ja op de mario's uitzondering want dat is platform en geen strategie/puzzel)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
[b]Op woensdag 29 mei 2002 19:49 schreef TekkenMaster het volgende:[b]
dat weet ik lieve tekkenmaster, het was ook sarcastisch bedoeld omdat elke keer er voortijdig een nieuwe wopic werd geopend :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Op woensdag 29 mei 2002 21:12 schreef daFubar het volgende:

[..]

dat weet ik lieve tekkenmaster, het was ook sarcastisch bedoeld omdat elke keer er voortijdig een nieuwe wopic werd geopend :*
was een wopic ;)

ontopic damn wat zijn die events moeilijk maar ik heb er maar 20 staan terwijl ik young link,mewto,dr mario, falco , jigglypuff en een van die figuurtjes uit fire bla bla heb. :?

wat mis ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op woensdag 29 mei 2002 21:29 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

was een wopic ;)
das de nieuwe trend, wist je dat nog niet?

:) toeiiiii!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu alle characters, levels en events. Heb classic, adventure & all-star mode met iedereen uitgespeeld. Verder heb ik break the targets, home run contest & multi-man melee met iedereen gehaald. Zelfs nu, na alles wat ik hierboven beschrijf, mis ik nog 38 trophies en score display. Ik heb zelden een spel gezien waar zoveel extra dingen te halen zijn, dit is gewoon niet meer normaal. Ik klaag niet hoor, vind het juist relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Joepie, spam van Ninteno of Europe:
Groetjes van het Nintendo-team!

Je bent een Nintendo VIP 24:7 - en dat betekent natuurlijk dat wij jou een Very Important Person vinden, 24 uur per dag en zeven dagen per week. Maar om je nog duidelijker te laten merken hoe belangrijk je nou eigenlijk voor ons bent, staan er deze zomer een paar heel bijzondere dingen te gebeuren.

Binnenkort kun je een waanzinnige, nieuwe, online Nintendo-ervaring gaan beleven. En als Nintendo VIP 24:7 heb jij natuurlijk direct onbeperkte toegang tot alle onderdelen, zodat je er optimaal van kunt profiteren. Exclusieve gedeeltes, unieke voordelen, geschenken die je nergens anders vindt... We kunnen je nu nog niet alles verklappen, maar zodra het zover is, weet jij het als een van de eersten.

Intussen kun je doorgaan met het vullen van je VIP 24:7-schatkist door nieuwe Nintendo GameCube-games te registreren. Vanaf vandaag liggen er weer twee in de winkel. Leef je uit tijdens de keiharde knokpartijen van Super Smash Bros Melee (klik hier om een kijkje te nemen op de microsite) of laat je briljantste basketbalbewegingen zien in NBA Courtside 2002 (hier vind je de microsite) en profiteer van exclusieve extra's door je games te registreren met behulp van de PIN-code in de verpakking.

Veel plezier met je VIP 24:7-behandeling! Binnenkort sturen we je een e-mail met nog meer strikt vertrouwelijke nieuwtjes...

Het GameCube Team

Nintendo Benelux BV, Postbus 564, 3430 AN Nieuwegein, Nederland
http://www.nintendovip.com
http://www.nintendogamecube-europe.com
toon volledige bericht
Spannend hoor :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
(klik hier voor een microsite)

uhh jah... echt professioneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
f1 2002 schijnt op pc, en gamecube stukken beter te zijn als op xbox. heb een preview gelezen op cube.ign.com en dat bevalt me wel...
ik koop f1 2002 voor een snelle race tijdens het wakkerworden
en gp4 met stuurtje(heb ik al:Logitech MOMO Force) op pc voor de simulatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F1 2002 vonnek best cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op woensdag 29 mei 2002 23:12 schreef real_raichu70 het volgende:
F1 2002 vonnek best cool
op welk platform? is nl. alleen op xbox uit...

en zeg niet dat je een xbox hebt aangeraakt? he bah!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Hiier een grotere pic van de box-art van Resi
Afbeeldingslocatie: http://www.waelen-1.tmfweb.nl/palresi.jpg

Eigenlijk zijn alle (us,jap,eu) kut, maar dan vind ik de Europese toch wel de minst kutte. Die van de US versie kan wel door een kind van 8 zijn gemaakt en die van Japan... tja, daar hebben ze gewoon een overgebleven bmp-tje ingepoot.

het valt me trouwens op dat hier een 15jaar stempel krijgt en in de us 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 29 mei 2002 23:22 schreef Fred_Perry het volgende:
[afbeelding]

Eigenlijk zijn alle (us,jap,eu) kut, maar dan vind ik de Europese toch wel de minst kutte. Die van de US versie kan wel door een kind van 8 zijn gemaakt en die van Japan... tja, daar hebben ze gewoon een overgebleven bmp-tje ingepoot.

ah das best redelijk.........meestal zijn de US hoesjes het mooiste, maar dit is ook wel cool zo alleen letters

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 30-04 10:12
Op woensdag 29 mei 2002 23:22 schreef Fred_Perry het volgende:
[afbeelding]

Tja smaken verschillen natuurlijk, want ik vind de EUR versie echt niks en de US versie vind ik weer top.
En ik vroeg me af of jij de box van de US wel gezien hebt na deze reactie de US versie kan wel door een kind van 8 zijn gemaakt

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op donderdag 30 mei 2002 00:04 schreef elroy het volgende:

[..]

Tja smaken verschillen natuurlijk, want ik vind de EUR versie echt niks en de US versie vind ik weer top.
En ik vroeg me af of jij de box van de US wel gezien hebt na deze reactie de US versie kan wel door een kind van 8 zijn gemaakt
Dit is de us versie Afbeeldingslocatie: http://www.waelen-1.tmfweb.nl/resevilus.jpg

Ik vind hem er gewoon goedkoop/amateuristisch uitzien, maar de pal versie is ook niet veel beter. Ze hadden gewoon één of andere half aangevreten zombie op die kaft moeten zetten. Het geheel moet gewoon angstaanjagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
idd de US is ook niks.......

ik vind het idee van de euro versie wel goed beetje smerig.....maar ze hadden mooiere letters moeten maken

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Weet er niemand een link waar je de verkopen van spellen en consoles in de US kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:53
Man, even een dagje niet geweest...
Nou ja, gamelist:

SMB
SSB:M

SMB monkey fight is errug cool met 3 of 4 man.
SSB:M is ook geweldig multiplayer en single player eigenlijk ook wel. Heb alle poppetjes, bijna alle events gehaald,en mis nog 2 levels ofzo. Hoe kan ik dat yoshi level unlocken? Moet je toch 400 meter meppen ofzo met yoshi in homerun contest? Hoe krijg je dat voor elkaar.

Oh ja, MR game en watch en vooral met z'n eigen level ziet er kei funny uit. Hij vecht alleen voor geen meter, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

he gasten heb eergisteren luigi's mansion ingeruild voor Star Wars en ben nu bij die missie waar je dat ruimteschild (ofzo :) ) moet vernietegen (in iedergeval 3 van die bakens). maar hoe de fuck lukt dat??? elke keer als ik bommen op dat ding pleur is hij niet kapot te krijgen ook niet na 3x ofzo. en ondertussen word je ook verrot geschoten door die tie's. :) hoe moet het percies?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op donderdag 30 mei 2002 10:10 schreef schnumi het volgende:
he gasten heb eergisteren luigi's mansion ingeruild voor Star Wars en ben nu bij die missie waar je dat ruimteschild (ofzo :) ) moet vernietegen (in iedergeval 3 van die bakens). maar hoe de fuck lukt dat??? elke keer als ik bommen op dat ding pleur is hij niet kapot te krijgen ook niet na 3x ofzo. en ondertussen word je ook verrot geschoten door die tie's. :) hoe moet het percies?
was dit niet ook een targeting computer kwestie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja heb ik wel gekeken maar als je b indrukt doet hij de camera schijn van boven zodat onder je een soort kruisje is waar je kunt zien wanneer je de bommen moet droppen. maar ik kan ze maar niet kapot krijgen. :? ga nu weer effe kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Op donderdag 30 mei 2002 10:10 schreef schnumi het volgende:
Prisoners of Maw geloof ik. Met de y-wing moet je de b-knop ingedrukt houden en dan zie je je richterje blauw veranderen van kleur. Dat is je Ion cannon. Knal 3 van de bakens van de schild met je ion cannon en klaar is kees. Op naar het moeilijkere gedeelte van de mission >:) Good luck Wedge..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op naar het moeilijkere gedeelte van de mission >:) Good luck Wedge..
oh god. :o >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

thanks heb dat stuk gehaalt maar dat stuk met die guardtowers is ook best lastig. waren mijn bommen op. :'( moest ik de hele tijd wachten totdat ze opgeladen waren kwamen die tie fighters toen moesten we terrugtrekken. :'( MISSION FAILED >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 11:06 schreef schnumi het volgende:
thanks heb dat stuk gehaalt maar dat stuk met die guardtowers is ook best lastig. waren mijn bommen op. :'( moest ik de hele tijd wachten totdat ze opgeladen waren kwamen die tie fighters toen moesten we terrugtrekken. :'( MISSION FAILED >:)
Gewoon crashen.. doe ik ook (voor goud dan), heb je nieuw vliegtuig + nieuwe bommen.. Scheelt je superveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

klopt heb hem al gehaald. :) maar nu bij dat level met dat water enz. :) trouwens waar zou hij kunnen crashen??? is mij nog niet gebeurt vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 12:59 schreef schnumi het volgende:
klopt heb hem al gehaald. :) maar nu bij dat level met dat water enz. :) trouwens waar zou hij kunnen crashen??? is mij nog niet gebeurt vandaar. :)
Maakt niet uit? Zodra je bommen op zijn.. Meestal gebeurt dit bij die schotels, dus crash je gewoon in zo'n schotel. Je hebt 1 bom nodig per guard tower dus dat is geen probleem. Je hebt 3 bommen nodig per schotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op donderdag 30 mei 2002 13:12 schreef ds het volgende:

[..]

Maakt niet uit? Zodra je bommen op zijn.. Meestal gebeurt dit bij die schotels, dus crash je gewoon in zo'n schotel. Je hebt 1 bom nodig per guard tower dus dat is geen probleem. Je hebt 3 bommen nodig per schotel.
volgens mij bedoelt ie het hoth level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

volgens mij bedoelt ie het hoth level :P
ik bedoelde. :) ik heb (ook hier) wel eens gehoort van mensen dat hun Cube vastliep bij een bepaald level. wie weet welk level?? want bij mij is hij (gelukkig) nog niet vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op donderdag 30 mei 2002 15:04 schreef schnumi het volgende:

[..]

ik bedoelde. :) ik heb (ook hier) wel eens gehoort van mensen dat hun Cube vastliep bij een bepaald level. wie weet welk level?? want bij mij is hij (gelukkig) nog niet vastgelopen.
Hoth.. level 3..

Bij mij is ie ook nog nooit vast gelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee echt vaag. :? ik dacht eerder bij dat level met al dat water en die AT AT's in dat water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op donderdag 30 mei 2002 15:26 schreef schnumi het volgende:
nee echt vaag. :? ik dacht eerder bij dat level met al dat water en die AT AT's in dat water.
het zijn dus de at at's in de sneeuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

echt waar?? :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net Sonic Adventure 2 Battle gekocht. Lachen spel. Soms is de camera een beetje irri, hadden ze wel iets beter kunnen maken vind ik. Ook mis ik het rondkijken zoals dat kon bij Mario 64. En net als bij SSBM zitten er zat extra's in om je nog wel ff zoet mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
* Glitch heeft eindelijk zn Gamecube :) :)

De zwarte, met Wave Race. Omg wat is dat mooi zeg. Bij Free Record Shop gehaald. Hij zegt wacht ff, ik vergeet wat. Toen legde hij er een extra (zeer gare, maar gratis) controller en zo'n cd-mapje bij. Toch ook maar een officiele controller erbij gekocht, want bezoek hoeft bij mij niet op zo'n gare te spelen (tenzij we met zn drieen zijn :X ;))

* Glitch is weer gelukkig... en vraagt zich af wat ie nu in hemelsnaam op GoT doet terwijl zn nieuwe Gamecube anderhalve meter van em af staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

hmmz, ff iets tussen door. ligt het aan mij op is cubezone nu al een paar dagen offline??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34030

Op donderdag 30 mei 2002 16:48 schreef Phydomir het volgende:
hmmz, ff iets tussen door. ligt het aan mij op is cubezone nu al een paar dagen offline??
Ligt niet aan jou, de hele dgnet server, waar dus oa cubezone op staat, is al een paar dagen down.....
(ik ben mod op gameforum, forum van dgnet....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op donderdag 30 mei 2002 16:52 schreef darthraver het volgende:

[..]

Ligt niet aan jou, de hele dgnet server, waar dus oa cubezone op staat, is al een paar dagen down.....
(ik ben mod op gameforum, forum van dgnet....)
Ik weet wat GF is.. ben al lid sinds GF1... wat back :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ohh is dat het ik zat me er al aan te ergeren omdat het mijn startpagina is

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34030

Op donderdag 30 mei 2002 16:56 schreef Phydomir het volgende:

[..]

Ik weet wat GF is.. ben al lid sinds GF1... wat back :P
nja, ik keen geen Phydomir geloof ik :D post je nu nog wel is dan?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.