=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:26

Phydomir

Dennis

Op donderdag 30 mei 2002 17:19 schreef darthraver het volgende:

[..]

nja, ik keen geen Phydomir geloof ik :D post je nu nog wel is dan?
af en toe wel ja.. Maar ben een tijdje weg geweest aangezien ik vind dat het niveau niet zo hoog is en er naar mijn idee teveel kindjes rond lopen die andermans mening niet respecteren...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34030

Op donderdag 30 mei 2002 17:21 schreef Phydomir het volgende:

[..]

af en toe wel ja.. Maar ben een tijdje weg geweest aangezien ik vind dat het niveau niet zo hoog is en er naar mijn idee teveel kindjes rond lopen die andermans mening niet respecteren...
mja, je hebt wel gelijk, maar ik kom eigenlijk alleen maar op pc gaming en verder niet zoveel.....soms op cube...verder eigenlijk niet zoveel :D Ik post ook eigenlijk vooral voor de lol, voor serieuzere dingen ga ik naar GoT :P. alleen nu is gf al poosje down.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 14:56

RSP

ik kom ook wel eens op gameforum :X
maar omdat ze down zijn ...

DGnet zit idd te kloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

mmmmm, heb maar effe die discussie over de boxart gevolgd, en met nu toch effe zelf mening geven. Ik vind namelijk die van de VS zwaar rulen, en de pal versie beetje matig.
Lettertype van de pal versie is wel zwaar bruut, maar verder beetje saai.
Dat raam waar het licht doorkomt in de VS versie is zwaar mooi gedaan, en geeft een goed effect, bovendien ze je op de VS versie tenminste dikke zombie.

Beter zou wel zijn als je gewoon 1 creepy zombie op de voorkant zet, met een dikke close up op zijn face. Das pas lekker creepy !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 30 mei 2002 17:31 schreef merijn128 het volgende:
mmmmm, heb maar effe die discussie over de boxart gevolgd, en met nu toch effe zelf mening geven. Ik vind namelijk die van de VS zwaar rulen, en de pal versie beetje matig.
Dat raam waar het licht doorkomt in de VS versie is zwaar mooi gedaan, en geeft een goed effect, bovendien ze je op de VS versie tenminste dikke zombie.

Beter zou wel zijn als je gewoon 1 creepy zombie op de voorkant zet, met een dikke close up op zijn face. Das pas lekker creepy !!
Eigenlijk boeit die boxart mij geen ene f*ck :7, als het spel maar goed is :D. Mja, dan vind ik die van RE pal nog geen eens zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

box art boeit mij ook niet, maar kennelijk boeit het andere wel, en ik denk ik post effe een onderbouwde mening.
En waarom vind jij dan de pal versie 'niet eens zo slecht' ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 30 mei 2002 17:45 schreef merijn128 het volgende:
box art boeit mij ook niet, maar kennelijk boeit het andere wel, en ik denk ik post effe een onderbouwde mening.
En waarom vind jij dan de pal versie 'niet eens zo slecht' ???
Als je bedoeld waarom ik zei eens zei, omdat anderen zeiden dat die slecht was enz... :p

En waarom ik hem niet slecht vind, ik heb geen id. Het past gewoon bij de sfeer van het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Op donderdag 30 mei 2002 17:31 schreef merijn128 het volgende:

Dat was de Boxart van mijn Resident Evil 2 VS import op de PS2 , zo'n closeup van een zombie z'n bebloede bek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dat wil ik dus zien, dikke zombie close-ups. En wat mij betreft mogen ze ook Micheal Jackson op de voorkant zetten, even creepy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is 1 zombie dan niet genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 29 mei 2002 23:14 schreef Phusebox het volgende:

[..]

op welk platform? is nl. alleen op xbox uit...

en zeg niet dat je een xbox hebt aangeraakt? he bah!! :+
De demo op de PC dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 20:59

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb een review van de NGC geschreven:

http://217.77.143.29/~martin/johnny/ngc.html

Please excuseer de typfouten, heb namelijk geen Nederlandse grammaticacontrole.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff tussendoor: cubezone is weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

vrolijke vriend :) op een officiële nintendo memorycard zitten 59 blocks hoor. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hej..

Ik hoorde net dat het wachten op mijn GameCube een einde neemt. nog een paar daagjes.. tot een maandag en dan kan ik er om.

Gamelist: Non existent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

ff een vraagje over SSB:M.
Om mewto te krijgen moet je 20 uur 2player gespeeld hebben, nu is mijn vraag is dat gezamelijk of individuele multiplayer tijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 30 mei 2002 19:52 schreef SilverBolt het volgende:
Om mewto te krijgen moet je 20 uur 2player gespeeld hebben, nu is mijn vraag is dat gezamelijk of individuele multiplayer tijd :?
:? wat bedoel jij nou?
als je bedoeld of het bij elkaar op geteld wordt...ik d8 het wel :). En individueel 2 player is lastig? of niet? (dus in je eentje 2 player doen) al kan je natuurlijk wel ook de 2e controller besturen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:28 schreef Johnny64 het volgende:

Aardig artikel, research had wel wat beter gekund voor sommige onderwerpen.
Deze enorme adapter is niet zoals bij andere spelcomputers ingebouwd maar ligt midden in het snoer.
De NES heeft een externe adapter, de SNES heeft hem ook.. N64 volgens mij ook (weet ik niet zeker, nooit gehad).
Het handvat is een beetje overbodig. Ik heb een draagtas er bij gehad dus aan z'n handvat dragen zal ik niet doen.
Het handvat is ook niet bedoeld voor lange afstanden maar om je cube 1 of 2 meter vooruit te tillen (en terug te zetten). Vandaar ook de lange kabel tussen stekker (adapter) --> cube. Schijnt in Japan heel goed te werken (kleine huizen etc).
De huisdige memorycards hebben een capaciteit van 4 Megabit. "Megabit" is een foute term die vaak wordt verward met Megabyte. Een Megabit is 8x zo klein. De memorycards hebben dus een capaciteit van 512 KB (een halve MB). Dat is ongelofelijk weinig. Op zo'n gehugenkaart staan 29 blocks. Een spel heeft gemiddeld 10 tot 20 blocks nodig.
Op een memory card staan 59 blocks en de gemiddelde game heeft er maar <10 nodig:

De enige games >10 zijn: Pikmin (19) Madden (59) SSBM (11) Wacerace (12).
The bad:
Grote externe voeding --> Geen probleem imo..Zorgt er ook voor dat de GC niet te warm wordt (+ compacter). T'is maar wat je belangrijker vindt.
De controller had toch nog beter gekunnen --> Vind ik persoonlijk mierenneuken.
Geen GameCube Q in Europa --> Heeft dit iets met de GC te maken? Tenzij je het een nadeel vind dat er geen DVD speler opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 19:28 schreef Johnny64 het volgende:

FF zeiken over je controller kritiek :P

Startknop moeilijk te vinden? Hij zit in het midden en je komt er vanzelf op uit als je zowel je linker als rechterduim naar buiten draait (of naar binnen, tis maar net hoe je het bekijkt). Perfect wat mij betreft.

Analoge knoppen: Hebben werkelijk geen greintje nut IMO. Knoppen die je 1, misschien 2mm kunt indrukken zijn echt niet geschikt om nauwkeurig analoog iets mee te kunnen. Probeer je A knop maar eens half in te drukken. Met heel veel concentratie lukt het misschien. Nu nog in-game in het heetst van de strijd.

Wat je niet noemde en wat ik juist minpunten vind:

De 4.druktoets. Even groot als de GBA versie maar waar ik er daar geen moeite mee heb is het hier een drama, veeel te klein! In Rogue Leader moet ik soms 3x drukken voor ik het juiste commando aan mn Wingmen heb gegeven en zulke dikke vingers heb ik niet :P

C-Stick: Had hetzelfde moeten zijn als het linker pookje. Ziet er zo leuk uit en is ook niet slecht, maar een normaal pookje was beter en goedkoper geweest.

Laat ik over de Xbox controller maar niet beginnen, wat is daar veel mis mee zeg |:(

-------

Kwam deze impressies van Lost Kingdoms tegen op Gaming Age, iemand vroeg of daar al wat meer info over was dacht ik :?
Lost Kingdoms, also known as Rune, is a marriage of an Action-RPG and a CCG (collectable card game), released in April in Japan under the title Rune, and developed by From Software, I truly expected utter crap on a mini-DVD, afterall, one can hardly blame me for being less than impressed with most of their RPG efforts to date.

Lost Kingdoms has broke the streak, hell has frozen over, pigs are flying, it's actually a darn enjoyable game with no real flaws to nitpick, it's fun, it's pretty, it runs like butter, the music is really, really catchy, mixed synth with orchestral bits, what else is there to say?

For those who like to make me work, here's some detailed impressions.

You play the role of Katia, the princess of one of five Kingdoms, these kingdoms apparently were at peace for thousands of years, and swore a contract never to interfere or bother each other, when icky evil mist of the DOOM rolls in, the contract is broken, but to little avail, no one can come up with a way to repell the mist.

The game opens with your typical FS FMV, very nice, and well put together, including Katia playing around with cards in some sort of magic circle and various beasts of the game.

The visuals in Lost Kingdom are suprisingly solid, if one thing FS is good at, it's at supplying great artwork for their games, though (IMO) the artwork in LK isn't as pretty as Evergrace's, it's quite good, very good, there's no bad spots in the visuals whatsoever, just don't expect it to melt your GameCube, everything is made up of a solid ammount of polygons, charatcer models and BG's have sleek little details and touches, the textures are very good and high-res, and the game runs at a never changing framerate, no chugs.

The music is damn good, there's not much I can really say here, but IMO it's some of the best music this generation, FS games never had bad music per say, Evergrace had nice music (although, along with artwork, that's about all EG had) and it's perfectly suited.

The gameplay, the gameplay, the gameplay, it is fun, to put it simply, battles occur randomly (however far less randomly than your typical RPG) and chunks of the field map are cut off so you have one smaller battle arena, and the BG phases to a liquid metal like substance, the little battle details are nice, if you destroy fences, carts, barrels, trees, etc, in battle, the field map will retain the destruction.

As for battle specifics, your main character, Katia, dosen't fight at all, she's a wuss, the wussiest wussy RPG hero ever, everything is left upon the cards, and how you use them, you have full ARPG reign in battles, cards are divided into three catagorey's: Weapon, Summon and...well, I forgot, let's call it perma-summon. Weapon attacks happen instantly and appear right in the view of Katia, for example a Lizardman if used will appear right on top of her and swing a large sword, and for another example a Dark Raven will swoop down quickly attacking in your path, weapon cards can be used four times before they burn, when a card burns you cannot use it for the rest of an area or if, so I hear, you use a card recovery summon.

Summon attacks, are classic FF style, a monster is called down for one big attack, heal, support, ect.

Perma-summons, or whatever they're called, are monsters you summon that last the entire battle (or until they're killed) they are controlled by AI.

Cards are picked randomly from your deck (decks are formed on the OVERWORLD only although you have some control at set "deck points" towards the end of action areas you can heal and fix up your deck here, no saving, saving is OW only) decks are composed of thirty cards, during battle cards are selected randomly, cards are put into play by pressing X, Y, A or B on the GC controllers face.

LK, like every other RPG on earth, uses an elemental system, Fire, Water, Wood and Earth, this plays a HUGE piece in battles unlike some other titles, and is vital that you learn it and use it.

Pressing R + Card Button will discard the card and put it back into the deck, I have no idea what L + Card Button does as of yet, it just burned my cards, but I'm sure it has a bigger purpose, perhaps it is used to call back summoned monsters.

The game is composed of two areas, OVERWORLD and Action Areas, the overworld is akin to Grandia where you move by cursor, on the overworld you can check are your stats, arrange your deck, make a new deck, name your deck, ect.

That's all for the time being, forgive my rushed writing and lack of advanced info, but I just started, this is just a general bit, I will update later tonight and tommorow and so on.

Thanks for reading my disgrace to the English language.

**EDIT**

In a fit of stupidity, I forgot a huge piece of basic info, cards require "magic stones" to cast, otherwise it saps Katia's life, magic stones are aqquired by attacking enemies. Also there's no equipment to buy in LK, it's ala Zelda style, where she goes up levels and bits by herself and through events, however, cards can level up (this is how you evolve cards), there's not much of a focus on leveling however, the game is mainly reflex, skill and strategy, deck building, ect.

Figured out what L + CARD BUTTON does, it's called a CAPTURE THROW, it's used to capture enemies and turn them into cards, you wear down the enemy to near death and use the capture throw to hit them with the card, which only does very minor damage, if the monster dies, you get the card.

Oh, and you are ranked based on your preformance in an action area, and you get to select a random card based on (I think) based on how well you did, for example if you got a 5 star rating, which was my first ranking, you'd get to select three of five random bonus cards.
toon volledige bericht

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 19:52 schreef SilverBolt het volgende:
Je moet 20 uur in totaal VS mode hebben gespeeld. Dit kan ook alleen bijvoorbeeld tegen een CPU tegenstander.

Speel je met 2 man (geen comps) dan mag je er 10 uur overdoen, en speel je met 4 man dan hoef je nog maar 5 uur te spelen. Alles is cumulatief dus het hoeft niet achter elkaar.

Je mag er een dag overdoen, een maand, een jaar, zolang je maar 1 van deze 3 eisen voltooid. Ohja, niet verliezen natuurlijk want dan kan je weer overnieuw beginnen! :)

Fred: Donkey Kong --> down B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 09:11
Heeft iemand een tip om event 28 te halen? Ik word strontziek van die 20 Kirby's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

darthraver :
En individueel 2 player is lastig? of niet? (dus in je eentje 2 player doen) al kan je natuurlijk wel ook de 2e controller besturen... :p
Zo lastig is dat niet hoor, gewoon de tweede speler op CPU zetten :P
Fred_Perry :
Heeft iemand een tip om event 28 te halen? Ik word strontziek van die 20 Kirby's :(
Donkey Kong nemen, en dan de hele tijd B + Omlaag gebruiken. Ben je er zo doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 22:05
Yes eindelijk expert mode van Waverace uitgespeeld :D Het was wel even moeilijk maar flink oefenen helpt :) NU nog goede tijden gaan rijden zoals jullie doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 21-04 15:50
Ik heb mijn Cube nu gereserveert :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 30 mei 2002 20:14 schreef ds het volgende:

[..]

Je mag er een dag overdoen, een maand, een jaar, zolang je maar 1 van deze 3 eisen voltooid. Ohja, niet verliezen natuurlijk want dan kan je weer overnieuw beginnen! :)
Wat bedoel je met niet verliezen :? mag ik geen games verliezen als ik bezig ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WOOT. kom net voor een aangename verrassing te staan. :) kreeg nog €85 terrug van de belasting kreeg ik die vandaag dus kan ik weer een game halen. :P WAVE RACE IS GOING TO BE NEXT. >:)

dan heb ik:
SSBM
Wave race
Star Wars. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:34 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

Wat bedoel je met niet verliezen :? mag ik geen games verliezen als ik bezig ben ?
Niet van Mewtwo verliezen :)

Btw, kan iemand een walljump doen op die linker triforce (geel) in Zelda's Break the Target (In Sheik vorm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat is niet zo, je kunt gewoon van Mewtwo verliezen. Iedere keer als je dan een VS gevecht begint, dan moet je het weer tegen hem opnemen, net zolang totdat je hem hebt verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 20:49 schreef Vertex het volgende:
Nee dat is niet zo, je kunt gewoon van Mewtwo verliezen. Iedere keer als je dan een VS gevecht begint, dan moet je het weer tegen hem opnemen, net zolang totdat je hem hebt verslagen.
Aah, dan kan ook. Heb mewtwo zelf nog niet, moet nog een aantal uurtjes. Zal het direct ff uittesten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
's werelds kleinste F-Zero GC screenshots :+

Afbeeldingslocatie: http://www.totalgames.net/system/images/tgn/news/6869.27908972841-1022755159_16542.jpg

w00t :P

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.com/gamespot/images/2002/vgnews/052802/gc_keyboard_screen001.jpg

Gamespot heeft nog wat leuke Mario impressies...

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2002/gamecube/sms/header.jpg

...en wat Europese release dates
Nintendo of Europe has confirmed release dates for several of its highly anticipated games. The list is as follows:

First-Party Games:

Pikmin - June 16
Super Mario Sunshine - October
Eternal Darkness - October
Star Fox Adventures - November
Metroid Prime - December

Third-Party Games:

Spiderman The Movie - June 7
James Bond 007 Agent Under Fire - June
Virtua Striker 3 - June
Resident Evil - September
Turok Evolution - September
Die Hard Vendetta - September
Rayman 3 - November
toon volledige bericht
Als deze data daadwerkelijk gehaald worden valt me dat behoorlijk mee. Mario & SFA maar 2 maanden later, Metroid slechts 1 (!) (tov USA). Zullen wel vertraagd worden dus :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
kijk dat is nou een post waar ik wat aan heb,
thnx m8 maar een bron zou niet gek zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang ik RE maar snel heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 21:39 schreef Mikez het volgende:
kijk dat is nou een post waar ik wat aan heb,
thnx m8 maar een bron zou niet gek zijn
Bron: Internet :+

http://www.totalgames.net/news/newsfull.epml?news.REF=1535&newsFormat.REF=9&newsType.REF=1

http://www.gamespot.co.uk/stories/news/0,2160,2111079,00.html

http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2868411,00.html

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat toetsenbord zit er echt gaaf uit , maar dat ze eerst maar is een modem/breedband adapter gaan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 20:59

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

[quote]
Op donderdag 30 mei 2002 20:09 schreef ds het volgende:
[..]
Aardig artikel, research had wel wat beter gekund voor sommige onderwerpen.
[..]
Alle kritiek is welkom, natuurlijk had het beter gekund... anders zou ik wel schrijver zijn ;)
De NES heeft een externe adapter, de SNES heeft hem ook.. N64 volgens mij ook (weet ik niet zeker, nooit gehad).
[..]
De N64 PSII en Xbox hebben allemaal een interne voeding (N64 stak er een stukje uit). De NES en SNES heb ik nou weer nooit gehad...
Het handvat is ook niet bedoeld voor lange afstanden maar om je cube 1 of 2 meter vooruit te tillen (en terug te zetten). Vandaar ook de lange kabel tussen stekker (adapter) --> cube. Schijnt in Japan heel goed te werken (kleine huizen etc).
[..]
Dan hadden ze beter het handvat aan de bovenkant kunnen zetten zoals bij de GCQ
Op een memory card staan 59 blocks en de gemiddelde game heeft er maar <10 nodig:
Die 29 wa seen typfout.. een hele stomme ook nog.
De enige games >10 zijn: Pikmin (19) Madden (59) SSBM (11) Wacerace (12).
[..]
Ik had alleen naar WaveRace en SSBM gekeken, heb het inmiddels veranderd.

Reactie op D3:
Startknop moeilijk te vinden? Hij zit in het midden en je komt er vanzelf op uit als je zowel je linker als rechterduim naar buiten draait (of naar binnen, tis maar net hoe je het bekijkt). Perfect wat mij betreft.
Ik kan er maar net bij met m'n duim en dan zit ik helemaal over het stuurkruisje... het geeft ook niet dat ie klein is maar het had echt absoluut geen moeite gekost om hem groter te maken... En dat is jammer, want het had makkelijk beter gekund.
Analoge knoppen: Hebben werkelijk geen greintje nut IMO. Knoppen die je 1, misschien 2mm kunt indrukken zijn echt niet geschikt om nauwkeurig analoog iets mee te kunnen. Probeer je A knop maar eens half in te drukken. Met heel veel concentratie lukt het misschien. Nu nog in-game in het heetst van de strijd.
Ze kunnen best handig zijn... Ooit weleens GTA 3 op de PSII gespeeld? als je in een auto zit kun je daarmee lekker het gas regelen, er zijn zat toepassingen te bedenken.
Laat ik over de Xbox controller maar niet beginnen, wat is daar veel mis mee zeg
Dan zijn we het daar tenminste over eens.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hiya.. voordat ik naar de bar ga nog even wat comments op de controller :

first of all -> ik vind hem perfect.

de eerste keer dat je hem ziet lijkt hij te klein, maar als je er even mee speelt is ie gewoon precies goed gevormd om beide handen goed op alle knopjes te laten komen (behalve de z knop die zit nogal vaag.. die had misschien beter gekund maar meeste spellen gebruiken die toch voor kleine dingen)

analoog, ik vind die L / R wel fijn om zo te hebben, maar andere druktoetsen hoeven het niet te hebben.. het is nu wel lekker duidelijk dat ze analoog zijn en echt precisie drukken kan nou ook gewoon.

die 4 punts druk toets van nintendo is altijd al geweldig geweest (DC had kutte d-pad / PSX heeft ook al zo'n onwijs lompe (4 aparte knopjes.. alsjeblieft GRRRR)

het lijken op het eerste gezicht wat weinig knopjes.. maar als een spel het goed gebruikt kan het wel wat worden (A / B zitten goed.. maar X / Y zitten wat vaag.. misschien bij vechtspellen wat onhandig)

verder vind ik dit samen met de SNES controller de beste controller ever.. (heb er ook 4 -> multiplaying madness)

misschien enkele gripes .. maar verder voelt ie wel perfect aan.. en ik heb best grote handen nog.

cya na de bar ! =)

hf vanavond :)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De bar :? Bedoel je die van t.v. of gewoon een plaatselijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 00:33 schreef Fred_Perry het volgende:
Weet er niemand een link waar je de verkopen van spellen en consoles in de US kan bekijken?
Van reuters (komt 1 keer per maand, laatste dag van de maand) Toevallig :P
Spider-Man" dominates April video game sales

5/30/2002 4:58:44 PM

LOS ANGELES, May 30 (Reuters) - "Spider-Man," already
setting records at the box office, spun his web wider in the
video game market in April, with four of the top 20 games in
the month, according to data released on Thursday.

Versions of the game based on the comic book character came in at Nos. 1, 5, 7 and 19 for the month, market research
service NPDFunworld said in its monthly report.

The games were published by Activision Inc. (ATVI), which
raised its guidance for fiscal 2003 in early May, based in part
on the early success of the "Spider-Man" franchise.

Three of the four were new versions for the latest
generation of consoles, while the fourth was actually published
in mid-2000 for Sony Corp.'s (6758) older PlayStation console.

Of the three new versions, the best seller was the version
for Sony's newer PlayStation 2 console, followed by the version for Microsoft Corp.'s (MSFT) Xbox and Nintendo Co. Ltd.'s (7974) GameCube.

Showing no sign of slipping was Take-Two Interactive
Software Inc.'s (TTWO) "Grand Theft Auto 3," which was the
best-selling game in the country for four months and has been
No. 2 for the last two months.

In total, PS2 had nine games on the list, followed by the
GameCube with four, the Xbox with three and the PlayStation and Nintendo's handheld Game Boy Advance with two each.

The top publisher in the month was Activision, with the
four "Spider-Man" games, followed by Sony Computer
Entertainment of America with three titles.

Nine titles entered the top 20 for April, including six in
the top 10.

The top 10 games for the month of March, based on units
sold, according to NPDFunworld:

Rank Title Platform: Publisher:
1 Spider-Man: The Movie PS2 Activision
2 Grand Theft Auto 3 PS2 Take-Two
3 Gran Turismo 3: A-Spec PS2 Sony
4 Resident Evil GameCube Capcom USA
5 Spider-Man: The Movie Xbox Activision
6 Super Mario Advance 2 GBA Nintendo
7 Spider-Man: The Movie GameCube Activision
8 Virtua Fighter 4 PS2 Sega of America
9 ATV Off-Road Fury PS2 Sony
10 Sonic Advance GBA THQ
toon volledige bericht
Vergeet niet dat Resident Evil na 1 dag is binnengekomen op nummer 4 (30 april) en heeft waarschijnlijk ook wat Spiderman GC verkopen weggekaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:00

jasjenl

Liab A Tymo

Heeft iemand trouwens nog ergens een rgb kabel voor de cube te koop gezien? Het lijkt erop dat die momenteel nergens (meer/nog?) te koop zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op donderdag 30 mei 2002 23:52 schreef Vertex het volgende:
De bar :? Bedoel je die van t.v. of gewoon een plaatselijke?
ik bedoelde natuurlijk een plaatselijke ;)

maar voor mij is dat _de bar_ =) (woon in studentenflat met een flatbar op de begaande grond)

verder was het verhaal daarnaast vooral nuttig vertex =PP grrrr :)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op vrijdag 31 mei 2002 05:37 schreef yamAUchi het volgende:

[..]

ik bedoelde natuurlijk een plaatselijke ;)

maar voor mij is dat _de bar_ =) (woon in studentenflat met een flatbar op de begaande grond)

verder was het verhaal daarnaast vooral nuttig vertex =PP grrrr :)
Hey yamAUchi, die 24:7 niet te letterlijk opvattten he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:45
heeft iemand die nieuwe filmpjes van Starfox Adventures al gezien? damn :9~

ps. ik weet niet meer wie vroeg naar mijn site? phusebox.com? nou die komt er niet meer, aangezien er 1 grote zeik hier kwam toen ik mijn mening gaf over een spel, dus heb ik maar besloten de site te cancelen, omdat andermans meningen toch niet gerespecteerd worden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe niet zo zielig man. Mij interesseert het niet of je die site wel of niet opent, maar de reden die je daarvoor opgeeft slaat werkelijk nergens op.

Ik respecteer je mening zeker wel; jij vindt SSB:M zuigen. Het probleem was, dat jij je mening al een keer of tien had gegeven, en daar werden sommige mensen een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op vrijdag 31 mei 2002 09:55 schreef Phusebox het volgende:
heeft iemand die nieuwe filmpjes van Starfox Adventures al gezien? damn :9~

ps. ik weet niet meer wie vroeg naar mijn site? phusebox.com? nou die komt er niet meer, aangezien er 1 grote zeik hier kwam toen ik mijn mening gaf over een spel, dus heb ik maar besloten de site te cancelen, omdat andermans meningen toch niet gerespecteerd worden
dat was ik die dat vroeg. maar ik keek eigenlijk wel erg uit naar phusebox.com.
nu wil ik helemaal weten wat je op die site had staan!
en je mening geven is juist goed, een mening hebben die tegen alles indruisd heb ik ook respect voor.
ik hou niet van rpg's, er zijn zat mensen die dat niet snappen... over smaak valt gewoon niet te twisten.
ik vond het alleen jammer dat je bijna alles niet kick vond in dit topic... dat is gewoon jouw mening en daar hebben anderen maar respect voor te hebben.
maar kun je er niet nog een keertje over denk om hem toch online te zetten?
:* pleeeeeease!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

phusebox >>> tuurlijk moet je doorgaan met je site. tenminste als je nog zin hebt dan. we respecteren je mening wel maar het is gewoon voor sommigen niet leuk als je elke keer weer begint dat SSBM klote is dat weten we nu. :) trouwens heb vandaag Wave Race gehaald. *D ga wel eerst effe oefenen. :) wat zijn de standen tot nu toe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik wou dat ik meer tijd kon kopen om te cuben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54447

phusebox.com moet er dus wel komen hè. Ik w8 al sinds deel 2 op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens hoe is de stand in de waverace competitie enz??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

wie gaat deel 5 van dit monstertopic eigenlijk starten
wie o wie neemt deze eer??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
moeten eerst nog 50 posts verder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 30-03 19:10
Ik hoop dat DS het weer doet, dit is door mij iig zeer hoog gewardeerd de laatste keer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op vrijdag 31 mei 2002 14:44 schreef Pindakaasman het volgende:
Ik hoop dat DS het weer doet, dit is door mij iig zeer hoog gewardeerd de laatste keer :9~
hoe kun jij eigenlijk ooit serieus genomen worden met zo'n nick? ;) echt fantastische nick.

* Fubaruba verzint zoiets nooit
behalve mijn e-mail adres dan: krabsalade@yahoo.com

belachelijkheid heerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

pindakaas met banaan ownz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t Eindelijk na 6 dagen Mewto erbij (tsja als je in je uppie speelt gaat het niet zo hard) wel erg appart character om mee te spelen qua moves.

Nu maar weer eens verder proberen met expert mode in waverace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je Mewto wil hebben moet je dus de tijden bij elkaar optellen en dan 20 uur, 10 uur met 2 controllers, gespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 30-04 10:12
Ja er zijn weer nieuwe Mario plaatjes :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_97.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_92.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_87.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_83.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_73.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_71.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_64.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariosunbroll_052902_63.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 16:15 schreef MeisterHim het volgende:
Als je Mewto wil hebben moet je dus de tijden bij elkaar optellen en dan 20 uur, 10 uur met 2 controllers, gespeeld hebben?
zo heb ik het wel gedaan gewoon een nachtje aan laten staan in melee op een simpel level en s'morgens was er ineens een new chalanger :)

Vind trouwens mario sunshine er een beetje matig uitzien zeker als je naar starfox dinosaur planet :9~ kijkt lijk mario echt niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 16:38 schreef elroy het volgende:
Ja er zijn weer nieuwe Mario plaatjes :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het valt me eigenlijk op dat de meeste (bijna alle) plaatjes van mario wazig zijn...dat ligt toch niet aan het spel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm waarom worden er nooit pics geshowed van een ander level
dat eerste level kent iedereen onderhand van buiten voordat het spel uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het valt me eigenlijk op dat de meeste (bijna alle) plaatjes van mario wazig zijn...dat ligt toch niet aan het spel???
ligt er waarschijnlijk aan dat het niet ingame beelden zijn maar gewoon van een scherm af niet echt topkwaliteit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

Ik vind ze er geweldig uitzien. Gewoon mario style..

Ik kan niet wachten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Op vrijdag 31 mei 2002 16:49 schreef Phusebox het volgende:
Zeer waarschijnlijk omdat er zowiezo vanuit Nintendo erg weinig plaatjes laat zien. Zo worden de verwachtingen niet te hoog en krijg je geen over-hyped spel dat uiteindelijk tegen valt.

Bovendien heb je vaak dat je dan alle leuke stukjes/level-delen al gezien hebt.

Leuke van een onderzoek spel is juist alles onderzoeken/uitvinden. 'Goh, hoe moet ik hier nou weer langs?'
Als je dan al weet hoe, is dat spel nat. nix meer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 17:11 schreef CommDante het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk omdat er zowiezo vanuit Nintendo erg weinig plaatjes laat zien. Zo worden de verwachtingen niet te hoog en krijg je geen over-hyped spel dat uiteindelijk tegen valt.

Bovendien heb je vaak dat je dan alle leuke stukjes/level-delen al gezien hebt.

Leuke van een onderzoek spel is juist alles onderzoeken/uitvinden. 'Goh, hoe moet ik hier nou weer langs?'
Als je dan al weet hoe, is dat spel nat. nix meer aan!
Yup , is gewoon om het Black and White effect te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

en dat is???? (ik heb nog nooit b&w gespeeld)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Black en White was uber-overhyped , dat het superinnovatief was en je nog nooit zo iets goed gespeeld zou hebben . Maar eigenlijk was het een belabberde verkrachting van Populous met een beest derbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op vrijdag 31 mei 2002 17:17 schreef TekkenMaster het volgende:
en dat is???? (ik heb nog nooit b&w gespeeld)
Dat een spel teveel gehyped wordt, dat het dan alleen nog maar kan tegenvallen. In ieder geval... iets in die trend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
* Fred_Perry Mengt zich ook in de Waverace competitie

Helaas heb ik geen digitale camera dus jullie zullen me op mijn woord moeten geloven.

Lap 1 0'29"657
Lap 2 0'29"857
Lap 3 0'29"700
Total 1'29"214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

in hard mode?? en welk circuit??? mensen ik heb info nodig wel circuit moet je je tijde neerzetten??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op vrijdag 31 mei 2002 17:50 schreef schnumi het volgende:
in hard mode?? en welk circuit??? mensen ik heb info nodig wel circuit moet je je tijde neerzetten??? :)
Hard -> lost temple lagoon :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Op vrijdag 31 mei 2002 16:49 schreef Phusebox het volgende:
Nou volgens mij is het niet de eerste level maar de warp room ???? Zeg maar de kasteel in 64..... heb ik gehoord maar ik kan ook totaal mis zitten. iig zijn er wel veel verrasingen dan in dat spel.

Nee mario is graphisch bijna niets bij starfox. Maar dat is bij mario ook niet de bedoeling om graphisch uit te blinken. MAAR vergis je je niet want er zijn zoveel kleine details in mario enz. dat het er wel degelijk graphisch goed uit ziet. En daarbij heb je nog een lekkere constante 60fps. Maakt niks uit of er nou vijanden in beeld zijn of niet de framerate blijft constant.

iig vind ik mario niet vergelijkbaar met star fox. Het zijn allebei top spellen op hun eigen manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 31 mei 2002 17:56 schreef FLiP.m0 het volgende:
iig vind ik mario niet vergelijkbaar met star fox. Het zijn allebei top spellen op hun eigen manier.
Dat heb je mooi gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
• Nieuwe 1080: White Storm filmpjes

http://o.cubemovies.ign.com/cube/video/1080whitestormgurk1.mov
http://o.cubemovies.ign.com/cube/video/1080whitestormgurk2.mov
http://o.cubemovies.ign.com/cube/video/1080whitestormgurk3.mov

• Project BG&E trailer

• The Hobbit trailer

• Nieuwe Codemaster games details:
Update: We have confirmed through Codemasters PR that all these games are being released in North America, even the extremely European-sounding Club Football. Of course, they're still being released in Europe too, as you'd expect with any Codemasters games.

Codemasters have confirmed their support for Nintendo's console and announced GameCube versions of Colin McRae Rally 3, LMA Manager, Club Football and Shoot to Kill. That's one rally driving game, two football (soccer) games and the newly announced Shoot to Kill: Colombian Crackdown.

It is said that these will be GameCube specific versions and not just ported over from other platforms. All the titles are expected to be released in 2003.

Bron
Dat betekent dus Colin Mcrae cel-shaded en met Disney figuren als bijrijder.

• Klein stukje over mijn favoriete franchise, Mario Kart:
During the Nintendo developer's roundtable last week, Shigeru Miyamoto mentioned that the new Mario Kart game is moving along very well. He said it could have been shown in playable form during this year's E3, but Nintendo wanted to focus only on their games due out before E3 2003. Miyamoto also explained that no screenshots of Mario Kart have been shown because they would reveal what kind of game it is.

Bron
Umm, ff denken, volgens mij is het een cart game toch? ;)

• Mario impressies #366

Afbeeldingslocatie: http://www.totalgames.net/system/images/tgn/news/7524.28229407411-1022838459_23844.jpg

• XBM denkt dat PD0 naar de Xbox gaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamecubedlx.com/xmag.jpg

Hier wat meer info erover.

• 38 Resident Evil 0 shots
Op vrijdag 31 mei 2002 14:44 schreef Pindakaasman het volgende:
* Dyxtra hoopt dat ook.

Alleen, hadden we ds dan niet een paar dagen van te voren moeten waarschuwen? Gaat nogal wat tijd inzitten in die topic-opener van hem ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XBM denkt dat PD0 naar de Xbox gaat:
xbox exclusive??? :P

nja, toch nog een goed spel op dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 18:08 schreef D³ het volgende:

Dat betekent dus Colin Mcrae cel-shaded en met Disney figuren als bijrijder.
LOL :D
• Klein stukje over mijn favoriete franchise, Mario Kart:
[..]

Umm, ff denken, volgens mij is het een cart game toch? ;)
Nee joh, Grand-theft-kart ;) (gejat, sue me!)
* Anoniem: 23844 hoopt dat ook.

Alleen, hadden we ds dan niet een paar dagen van te voren moeten waarschuwen? Gaat nogal wat tijd inzitten in die topic-opener van hem ;)
Thanks mensen, maar ik heb geen tijd + er is geen bijzonder nieuws meer dankzij D³ die snel al het nieuws van vandaag ff samenvat :). Die post is trouwens ook uitstekend voor een openings post :). Dus aan jou de eer D³, (wel ff overleggen met Ice of will etc) :)

Tot slot nog ff 3 nieuwe mario movies:

1
2
3

Nu nog ff snel inkopen doen.. Vanavond SSBM marathon met z'n vieren. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[topic=511174/1/50]

ik hoop dat dit niet verkeerd valt... had toch ff niks te doen
bij deze
dus
deel 5

[topic=511174/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom weer zo vroeg, wacht nou eens GVD tot de 1000ste post

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op vrijdag 31 mei 2002 19:26 schreef TekkenMaster het volgende:
Volgens mij doen ze het expres, ze willen gewoon niet de 1000 post halen |:(

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik denk dat ze bang zijn dat iemand anders ze voor is en die een groot topic achter zn naam krijgt. Wij komen nog naar de 1000!

[ontopic]
Vandaag Normal uitgespeeld met Wace Race en begonnen aan hard. Hij is hard, gelukkig. Anders was ik morgen klaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik begin niet eens aan de expert mode van weef rees anders overleeft mijn controller het niet :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op vrijdag 31 mei 2002 19:37 schreef TekkenMaster het volgende:
ik begin niet eens aan de expert mode van weef rees anders overleeft mijn controller het niet :P
Expert mode is niet echt moeilijk alleen die laatste 2 levels hebben zo ongelovenlijk veel bochten, daar wordt je helemaal gek van

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
beetje jammer dat deel 5 alweer geopend is... maargoed... it's movie time!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Gebruiken jullie de B knop voor de golven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op vrijdag 31 mei 2002 19:26 schreef TekkenMaster het volgende:
hijs gewoon bang dat hij zelf het niet kan openen :)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Gaan we Deel 5 boycotten? :X

Kheb trouwens ook alle vinkjes in de Tutorial, de laatste sprongen duurden ff. K vind ze ook niet echt spektaculair, backflip en barrel roll vind ik leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deel 5 boycotten? Dat is volgens mij niet echt nodig, maar zou het niet interessanter zijn om een GameCube spellen topic te maken? Over de GameCube zelf zijn we zo onderhand wel uitgeluld. Het is zo irritant om iets terug te vinden in zulk soort topics als deze, dat kunnen we oplossen door een geheel nieuwe te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Part cinq :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.