=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Op maandag 27 mei 2002 12:11 schreef Vertex het volgende:
Je schat het wel erg laag in. Meestal speel ik versus mode toch wel gauw 20x als er wat vrienden langskomen. En waarom moet alles zo snel gehaald worden? Het is juist leuk dat er secrets zijn, waar je heel lang over doet. Zorgt er voor dat je nog wat doelen hebt als je het spel al hebt uitgespeeld.
hmm dus jouw vrienden komen nu 100 dagen langs 20x per dag ssbm spelen? en dan heb je die stage gehaald...?
ik bedoel je moet er ook rekening mee houden dat je dit spel over een 3 maanden niet meer zoveel speelt als nu
en dan is mijn schatting zelfs nog optimistisch

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:11 schreef ds het volgende:
Phusebox, we weten nu wel dat jij SSBM niks aan vind, net zoals resident evil en de rest. En die 7 potjes heb je binnen een kwartier gespeeld (timelimit 2). En dit spel speel je veel langer dan een kwartier. Vooral met z'n vieren dus reken maar opnieuw uit.

Verkoop je GC nu maar gauw en koop een Xbox. Die wou je toch zo graag?

Ga AUB niet de sfeer hier verpesten.
pfffffff..........Omdat hij 2 spellen niet leuk vind moet tie een xbox kopen
:? . SSBM vind ik ook maar :r :r gaap dus ik denk dat ik mijn gamecube ook verkoop en een xbox koop |:( |:( |:( |:(.

Oh ja er gaat een GERUCHT rond dat microsoft rare wilt overkopen :r :r :r . Als dat gaat gebeuren dan koop ik nooit meer iets van M$ (niet dat ik dat ooit heb gedaan :+ ). Maar dan ga ik extra boycotten. En ik had nog een keer gelezen (oud nieuws) dat M$ nintendo wilde omkopen om de productie van de gamecube stop te leggen. Hier word ik dus echt ziek van :r :r :r . Nu gaat het vaker voorkomen dat een spel eerst op de xbox komt en daarna op de pc en/of andere consoles :r :r :r . En ik wil collin mcrea 3 op de cube maar dat weten ze nog niet :( :( :(. Allemaal van de PU :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben jij toch een zeikerd Phusebox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op maandag 27 mei 2002 12:11 schreef ds het volgende:
Phusebox, we weten nu wel dat jij SSBM niks aan vind, net zoals resident evil en de rest. En die 7 potjes heb je binnen een kwartier gespeeld (timelimit 2). En dit spel speel je veel langer dan een kwartier. Vooral met z'n vieren dus reken maar opnieuw uit.

Verkoop je GC nu maar gauw en koop een Xbox. Die wou je toch zo graag?

Ga AUB niet de sfeer hier verpesten.
Well spoken !! :+

En jeesh.. Ik heb de afgelopen nacht met pauzes SSB zitten spelen... Ging niet al te best...
Gebeat door Luigi ;(
Heb pas events tot 30.
Verder dus: Dr. Mario, Falco, Jigglypuff en die japanse zwaarddude alleen nog maar unlocked.
Die events kan ik me echt dood aan ergeren..
Ben ik de enige die er zoveel moeite mee heeft ?
Vooral dat allstars level waarbij je eerst Samus, dan Link, dan Zelda, dan Capt. Falcon en dan nog een krijgt..
Bij die Falcon zit ik echt de hele tijd VAST... Te weinig tijd, te goeie AI.. enzo.
tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik wil collin mcrea 3 op de cube maar dat weten ze nog niet
is al op de E3 bevestigd dat Colin Mcrae rally 3.0 ook op de cube komt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:23 schreef Phusebox het volgende:
als jullie menen dat jullie je koopgedrag moeten verdedigen omdat dit koopgedrag kenmerkend is voor de maatschappelijke groep waar je graag in thuis hoort dan moet je niet bij aankomen

ik zeg alleen dat ik t wel dom vindt dat je bepaalde dingen alleen kunt halen door het minimaal 2000x te spelen
tss, en er dan wel opzetten dat je rust moet nemen tussen het spelen enzo, zo moedig je kinderen alleen maar aan om de hele dag niks anders te doen
en aan veel reacties hier, merk ik, werkt dat blijkbaar

ps. ik vind de time limit versie van versus ook maar dom, geef mij maar de stock-variant...
en JA IK ZEG WEER DAT IK IETS DOM VINDT!!!! moet ik toch zelf weten dus begin niet weeeeer te zeiken
psies. Dus je mag wel zeggen dat ssbm vet is maar je mag niet zeggen dat je het dom vind :? . Als dat zo is dan vind ik dat het wel erg kinderachtig aan toe gaat. Iedereen heeft toch zijn eigen mening???? Mag iemand niet zeggen dat hij iets dom vind. Ik bedoel mensen zeggen vaker achter elkaar in deze topic dat ze iets vet vinden. Daar word niks van gezegd. och ik stop met typen want dit gaat nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:37 schreef schnumi het volgende:

[..]

is al op de E3 bevestigd dat Colin Mcrae rally 3.0 ook op de cube komt. :)
:9~ :9~ . ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:37 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

psies. Dus je mag wel zeggen dat ssbm vet is maar je mag niet zeggen dat je het dom vind :? . Als dat zo is dan vind ik dat het wel erg kinderachtig aan toe gaat. Iedereen heeft toch zijn eigen mening???? Mag iemand niet zeggen dat hij iets dom vind. Ik bedoel mensen zeggen vaker achter elkaar in deze topic dat ze iets vet vinden. Daar word niks van gezegd. och ik stop met typen want dit gaat nergens heen.
Je mag wel je mening geven dat het dom is, maar verwacht dan dat je ook iets terug krijgt.
Ik ga toch ook niet met een ajax shirt tussen de feijenoord supporters zitten!! Dat is gewoon dom. Ga dan met je "mensen vinden SSB:M dom" in een apart forum zitten en ga het daar maar afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

:9~ :9~ . ok.
hier nog even een bevestiging. :)
Codemasters has announced its plans to bring some of its biggest software franchises to Nintendo GameCube in 2003. Four key titles are planned including Colin McRae Rally 3, LMA Manager, Club Football, and Shoot to Kill.

Codemasters' marketing director Mike Hayes commented, "Codemasters' ethos is to support the world's most successful gaming formats. Nintendo has produced an excellent machine in the GameCube and we believe it provides the base for our developers to produce superb editions of these titles. Given Nintendo's continued strength in the global market, GameCube will become one of Codemasters' key publishing platforms."

This comes as especially good news for fans of racing, as Colin McRae Rally 3 will feature upgrades on the GameCube, offering up a totally immersive experience, sending gamers on a three year path to compete in a series of international champsionships for Ford.

We'll have more details soon.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:45 schreef Zero00 het volgende:

[..]

Je mag wel je mening geven dat het dom is, maar verwacht dan dat je ook iets terug krijgt.
Ik ga toch ook niet met een ajax shirt tussen de feijenoord supporters zitten!! Dat is gewoon dom. Ga dan met je "mensen vinden SSB:M dom" in een apart forum zitten en ga het daar maar afkraken.
Wat een onzin. Waarom ga jij niet met je "mensen vinden ssb:m 1337" in een aparte thread en daar ssb:m prijzen.
Hallo dit is een gamecube topic dus wat lul je nou dat ik ergens anders moet lullen over SSB:M. Zie je het verschil??? SSB:M en GAMECUBE.......psies. Zie je zo heb ik effe de rollen omgedraaid. Want dat is nou echte onzin gebl44t van jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:52 schreef schnumi het volgende:

[..]

hier nog even een bevestiging. :)
[..]
Superb. Dus de gamecube krijgt nog extras. DAt is wel mooi nieuws. Alleen nog het wachten. Ochja intussen toch genoeg spellen om te spelen. SSX tricky komt in Juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:52 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Waarom ga jij niet met je "mensen vinden ssb:m 1337" in een aparte thread en daar ssb:m prijzen.
Hallo dit is een gamecube topic dus wat lul je nou dat ik ergens anders moet lullen over SSB:M. Zie je het verschil??? SSB:M en GAMECUBE.......psies. Zie je zo heb ik effe de rollen omgedraaid. Want dat is nou echte onzin gebl44t van jouw.
Hmm volgens mij POSTEN (nl is moeilijk voor je he) de meredeels over SSB:M. net als toendertijd over wave race. O wacht volgens mij vinden jullie dat ook niet leuk. (Big surpise) Dat jullie het niet leuk vinden.. your loss. Rollen omgedraaid? Je hersens zijn denk ik omgedraaid.. je weet niet eens waar je het over hebt man :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[edit: removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op maandag 27 mei 2002 12:58 schreef Zero00 het volgende:

[..]

Hmm volgens mij POSTEN (nl is moeilijk voor je he) de meredeels over SSB:M. net als toendertijd over wave race. O wacht volgens mij vinden jullie dat ook niet leuk. (Big surpise) Dat jullie het niet leuk vinden.. your loss. Rollen omgedraaid? Je hersens zijn denk ik omgedraaid.. je weet niet eens waar je het over hebt man :Z
ehm ik ben van mening dat je niet mag zeggen dat iemand de nederlandse taal niet goed beheerst als je zelf ook fouten maakt:
de meredeels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 13:03 schreef Phusebox het volgende:

[..]

ehm ik ben van mening dat je niet mag zeggen dat iemand de nederlandse taal niet goed beheerst als je zelf ook fouten maakt:
de meredeels?
Sorry mierenneuker! Dat is een type fout... maar hij begint gelijk met bl4ten.... wat nergens op slaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

rustig jongens geen ruzie maken. :) phusebox >> je bent duidelijk erg teleurgesteld in SSBM had ik eigenlijk ook niet verwacht van je maar dat is jouw mening. :) maar please ga dan niet de hele over SSBM lopen te zeuren want er zijn genoeg mensen die hem supervet vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat is nu het probleem:
we all like gamecube; maar sommige mensen vinden ssbm een slecht spel en anderen vinden het geweldig
so what?
iedereen mag zeggen wat hij er van vindt
ik ga toch ook niet liggen freaken als een idioot dat jullie het spel goed vinden?
nou dan!

m.a.w. ik mag net zo vaak zeggen dat ik het k*t vindt als jullie roepen dat het geweldig hier en geweldig daar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, zo is het wel weer genoeg geweest. Zullen we weer on-topic gaan?

Weet iemand wanneer die modems voor de gamecube verkrijgbaar zijn in Nederland? Lijkt me wel koel om met 64 mensen een SSB:M toernooi te houden via internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ssbm ondersteunt geen online play :)

en de modems komen ergens eind dit jaar begin volgend jaar probably
(tegelijk met Phantasy Star Online van Sega)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je dat nou? Door die 64 speler optie, dacht ik dat het mogelijk was om over internet te spelen. Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op maandag 27 mei 2002 12:37 schreef .KeN. het volgende:

[..]
Vooral dat allstars level waarbij je eerst Samus, dan Link, dan Zelda, dan Capt. Falcon en dan nog een krijgt..
Bij die Falcon zit ik echt de hele tijd VAST... Te weinig tijd, te goeie AI.. enzo.
tips ?
Less flames more tips please ;) :P
Anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 12:45 schreef Zero00 het volgende:

[..]

Is dit geen geblaat??

Wat ik wilde zeggen is dus: Waarom ga jij niet met al die mensen in een aparte topic want dit is nog altijd een gamecube topic en ik verpest de gamecube topic niet door te zeggen dat ik het dom vind. Als het nou een ssbm topic was en ik zou dat zeggen dan zou ik het wel vepesten. Snap je nu wat ik probeer te zeggen????

Dat er veel mensen zijn die hier over ssbm posten betekend dat niet dat jij ook over ssbm hoeft te posten. Je lijkt wel een puber die met iedereen mee gaat. Wat boeit dat dan of er veel over dit of dat spel word gepost???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 13:09 schreef Phusebox het volgende:
wat is nu het probleem:
we all like gamecube; maar sommige mensen vinden ssbm een slecht spel en anderen vinden het geweldig
so what?
iedereen mag zeggen wat hij er van vindt
ik ga toch ook niet liggen freaken als een idioot dat jullie het spel goed vinden?
nou dan!

m.a.w. ik mag net zo vaak zeggen dat ik het k*t vindt als jullie roepen dat het geweldig hier en geweldig daar is
Precies. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Precies. :) .
ben ik het ook mee eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het zo wilt opvatten... ga jij dan maar ALLEEN over de cube praten. Geen spelen, geen joysticks, alleen je kubus, ok? :z :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op maandag 27 mei 2002 14:06 schreef Zero00 het volgende:
als je het zo wilt opvatten... ga jij dan maar ALLEEN over de cube praten. Geen spelen, geen joysticks, alleen je kubus, ok? :z :z :Z
hmm eerst dacht ik hij WIL het niet snappen
nu denk ik; hij KAN het niet snappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 14:06 schreef Zero00 het volgende:
precies |:( |:( .

IK heb een zwarte gamecube. Als je em aanzat gaat er een rood/oranje lichtje branden. En als je op een andere knopje duwt gaat er een klepje open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL, heb zo het gevoel dat dit topic elk moment gesloten gaat worden en dat er hier en daar OW's uitgedeeld gaan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Komop jongens effe normaal ontopic blijven.
Als SSB:M zoveel ophef veroorzaakt dan gaan we het daar gewoon niet meer over hebben.
Er zijn nog genoeg andere leuke dingen te vertellen over de cube.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 14:12 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

precies |:( |:( .

IK heb een zwarte gamecube. Als je em aanzat gaat er een rood/oranje lichtje branden. En als je op een andere knopje duwt gaat er een klepje open.
Serieus? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nou wat denk je?? ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox is gewoon een zeikerd. Als we eventjes teruggaan naar deel 2 - pagina 1, dan zien we dat Phusebox het volgende zegt:
beetje onzinnig dit topic???
ik bedoel, hoezo onoverzichtelijk...? dit is alleen maar NOG onoverzichtelijker...
slotje erop zou ik zeggen
Het is volgens Phusebox dus onzinnig om deel 2 aan te maken, maar hij maakt vervolgens zelf deel 3 aan! Als het onoverzichtelijk is om threads op te splitsen, waarom doe je er dan zelf aan mee? En waarom besteed je je tijd aan onzinnige topics? Ga dan ergens anders reacties plaatsen, i.p.v. de boel hier een beetje te verzieken en het vragen om een slotje.

Een paar reacties terug, zegt Phusebox het volgende:
ik mag net zo vaak zeggen dat ik het k*t vindt als jullie roepen dat het geweldig hier en geweldig daar is
Jij hebt in je eentje nu ongeveer 8x gezegd dat SSB:M zuigt, dat is onderhand toch wel genoeg, vind je niet?

Het zou beter zijn als iedereen nu weer normaal gaat doen, dan is deze thread misschien nog te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op maandag 27 mei 2002 15:00 schreef Vertex het volgende:
Phusebox is gewoon een zeikerd. Als we eventjes teruggaan naar deel 2 - pagina 1, dan zien we dat Phusebox het volgende zegt:
[..]

Het is volgens Phusebox dus onzinnig om deel 2 aan te maken, maar hij maakt vervolgens zelf deel 3 aan! Als het onoverzichtelijk is om threads op te splitsen, waarom doe je er dan zelf aan mee? En waarom besteed je je tijd aan onzinnige topics? Ga dan ergens anders reacties plaatsen, i.p.v. de boel hier een beetje te verzieken en het vragen om een slotje.

Een paar reacties terug, zegt Phusebox het volgende:
[..]

Jij hebt in je eentje nu ongeveer 8x gezegd dat SSB:M zuigt, dat is onderhand toch wel genoeg, vind je niet?

Het zou beter zijn als iedereen nu weer normaal gaat doen, dan is deze thread misschien nog te redden.
m.a.w. het is beter als ik het laatste woord heb haha?
en diegene die deel 2 aanmaakte deed dat na 830 posts ofzo...
ik deed het bij 960
toen zaten we al bijna bij 1000
scheve vergelijkingen van jou
anywayz
keer 9: ik vind ssbm sucken!
en al zeg ik t nog 1000x dan mag dat, ik geef immers altijd aan wat ik er niet goed aan vindt en het is niet zo dat ik zeg: ik vind t niet leuk, volgende post: ik vind t niet leuk volgende post: ik vind t niet leuk enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer is Zelda verw8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... veel mensen vinden gewoon SSB:M leuk. JIJ hoeft het niet leuk te vinden hoor. Volgens mij kan je het niet hebben dat mensen er plezier aan hebben en moet je het verzieken. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

effe een vraagje over SSBM. :) hoe krijg je alle levels erbij???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox :
en diegene die deel 2 aanmaakte...
Dat was ik, maar daar gaat het nu eventjes niet over. Jij zei dat deel 2 op slot moest, omdat je het onzinnig & onoverzichtelijk vond. Nu is mijn vraag, wat doe je hier dan nog?
scheve vergelijkingen van jou
Zie boven.
keer 9: ik vind ssbm sucken!
Tuurlijk, vervuil deze thread nog maar meer, misschien krijg je je zin, en wordt er een slot op gegooid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 15:09 schreef OrkBozz het volgende:
wanneer is Zelda verw8?
Nintendo zelf zegt eind dit jaar in Japan en februari 2003 in Amerika. Maar goed, we hebben 't natuurlijk over Nintendo... laten we maar hopen dat we Zelda ergens in 2003 in Europa mogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Jongens... wat een geblaat... bek dicht en over ALLES wat met de cube te maken heeft lullen en offtopic ruzies doe je maar over msn ofzow...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Man, wat is hier gebeurd zeg :D

*woesh* < dat is de goeie sfeer die uit het raam vliegt :P

Zand erover, bloemetje voor elkaar en zeggen "Het spijt me" :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.colonybeachresort.com/images/bouquet.jpg

Iemand deze Gamecube LCD schermpjes van Nintendo gezien? Das pas een leuke gadget :9

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/hw012900001.JPG

//edit Nog een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/mickurt/Images/e32002_stand_nintendo_10.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:22
Mag ik ook nog wat zeggen?
Anders zeuren we even niet even over mede cubegamers.
We spelen allemaal op de gamecube of willen er graag een en daar praten we graag over (hence de topicnaam het grote GAMECUBE topic)
Mensen mogen daarin bijvoorbeeld vragen stellen over de spellen waarin ze vast zitten (op het moment toevallig iedereen in SSB:M) en dat ze daarbij dan zeggen dat ze het spel zo cool vinden, dan mag dat.
Mensen die het spel niet leuk vinden (in het geval van SSB:M zijn er hier 2 of 3 ofzo) die mogen best zeggen dat ze het vinden sucken, MAAR met iedere keer dat iemand dus een vraag stelt en daarbij ook even kwijt moet dat hij/zij het spel zo leuk vindt (vandaar dat hij/zij er mee bezig is) dan hoeft er niet gelijk dat commentaar weer overheen dat het geen leuk spel zou zijn. Sommigen vinden van wel, anderen van niet. Als je een keer zegt dat het k*t is dan weten we het al wel weer hoor. Jij vindt het k*t, jammer voor jou, maar wij vinden het cool. Ik hoef toch ook maar 1 keer te zeggen dat RE erg zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

effe een vraagje over SSBM. :) hoe krijg je alle levels erbij???? :)
weet iemand dit?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op maandag 27 mei 2002 15:58 schreef schnumi het volgende:

[..]

weet iemand dit?? :)
Kijk eens aan :

planet zebes (metroid) Speel 50 Vs. wedstrijden
eagleland (earthbound) Speel 100 Vs. wedstrijden
f-zero grand prix (f-zero) Speel 150 Vs. wedstrijden
kanto skies (pokémon) Speel 200 Vs. wedstrijden

Mushroom Kingdom II Sub-Con

Zorg dat je Birdo of Pidgit trofee krijgt van Super Mario Bros. 2.

Superflat World :

Om naar de Flat Zone (Game & Watch) te komen zet Mr. Game & Watch en versla de Classic mode met hem.

Battlefield (Metal Mario Stage) :

Versla alle All-Star Mode (geheime mode) met elke speler.

Final Destination (Master Hand Arena) :

Maak alle 51 event wedstrijden vrij.

Dreamland Past (Classic N64 Kirby Stage) :

Maak de Target Test met alle 25 spelers af.

Yoshi's Island Past (Classic N64 Yoshi Stage) :

Sla meer dan 1315 feet in het homerun spel met Yoshi.

Kongo Jungle Past (Classic N64 DK Stage) :

Eindig 15-minuten met Man Melee met elke speler
(Tip : gebruik Donkey Kong met zijn 'beneden + B' grond klap).

Zombie in vs :

In vs mode gooi een mr freeze tegen een box. Een makkelijk manier is om ervoor te zorgen dat alleen de box en mr freeze over zijn in de strijd.

Silcon Valley :

Versla classic mode 50x achter elkaar met Peach.

:)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
dont care what the rest says
ssb:m ruloeert de pan uit . Link is da best met zn zwaardje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanto skies (pokémon) Speel 200 Vs. wedstrijden
Beter dat je het level al na 200 VS. gevechten hebt, eerder had ik van een zeker persoon vernomen dat dat 2000x was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 15:42 schreef WackyWes het volgende:

[..]

Nintendo zelf zegt eind dit jaar in Japan en februari 2003 in Amerika. Maar goed, we hebben 't natuurlijk over Nintendo... laten we maar hopen dat we Zelda ergens in 2003 in Europa mogen zien.
[niet-schelden]
"he wat vervelend nou"
[/niet-schelden]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op maandag 27 mei 2002 16:30 schreef Vertex het volgende:

[..]

Beter dat je het level al na 200 VS. gevechten hebt, eerder had ik van een zeker persoon vernomen dat dat 2000x was.
moest dit ff doorgeven van een zeker persoon: eerder had jij niet goed gelezen en had jij niet begrepen dat ik dat level helemaal niet genoemd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook SSB:M echt vet spel, wel ff wennen hoe alles werkt enzo, die zandzak krijg ik maar 27 meter ver weg met jigglypuf, das me record tot nu toe

kheb ook monkey ball gekocht, maar die heb ik pas 5 minuten gespeeld, ook wel cool spel, me zusje speelt da nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het level waar jij het over hebt bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel een modem voor de GC hoor , er is zelfs een Breedband adapter . Je kan em hier gewoon nog ni kopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 17:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Er is wel een modem voor de GC hoor , er is zelfs een Breedband adapter . Je kan em hier gewoon nog ni kopen .
Je hebt er alleen nu bar weinig aan want het wordt pas nuttig met de introductie van phanasy star online aan het eind van het jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op maandag 27 mei 2002 12:37 schreef .KeN. het volgende:

[..]
Vooral dat allstars event #20 ofzo (?) waarbij je eerst Samus, dan Link, dan Zelda, dan Capt. Falcon en dan nog een krijgt..
tips ?
Nogmaals dan... :+ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor events hebbe jullie het over, ik heb alleen nog maar de 1p classic gespeeld, welke events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

hier:
1-p mode --> Event Match --> en spelen maar!!!
daar ben je wel ff zoet mee (het zijn er 51 dus..)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
* Fubaruba heeft eindelijk ook ssbm en loopt nu onwijs achter op iedereen

ik kom verdorie niet eens voorbij event 3!!! :(

:)

edit: HA! event 4!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09-09 18:44
die events zijn echt wennen, maar hoe vaker je het probeert ,hoe beter het gaat.

het is juist leuk dat het moeilijk is... heb je iets om naar te streven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis natuurlijk wel frustrerend als het nooit lukt :)

Tip voor de 7 sec knock out van Cap Falcon : Pikachu me onder+B attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wat moet je doen bij die event met bowser en die bountyhunter?

Die bountyhunter is niet dood te krijgen en bowser dood meppen resulteerd ook in een failure.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 18:39 schreef Phydomir het volgende:
Wat moet je doen bij die event met bowser en die bountyhunter?

Die bountyhunter is niet dood te krijgen en bowser dood meppen resulteerd ook in een failure.
Jij moet bowser eerder doodmeppen dan Falcon dat doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het zekers niet goed gedaan. C.Falcon kun je niet eens raken, je moet tegen hem vechten om Bowser. Dus Bowser eerder doodmaken dan hij dat doet. Het is bijna niet te doen eigenlijk, mij ook nog niet gelukt. Je moet gewoon geluk hebben dan Falcon van het platform afvalt. Is bij mij een keer voorgekomen maar toen had ik al zoveel % dat ik niet meer van Bowser kon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
haha, frustratie alom!
ik heb gisteren bijna mijn pad doormidden gebroken omdat ik bij super monkey ball in level 30 van advanced mijn contirnues helemaal op had gemaakt en toen ook nog eens 3 keer de afgrond inteerde :( :( :(

mijn bureaublad vond het ook niet echt leuk :)

damn, dit zal bij super slaag broertjes ook wel weer lekker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
trouwens, dat intro filmpje van ssbm is toch zeker wel een fmv? anders ga ik denk ik dood... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 18:47 schreef daFubar het volgende:
haha, frustratie alom!
ik heb gisteren bijna mijn pad doormidden gebroken omdat ik bij super monkey ball in level 30 van advanced mijn contirnues helemaal op had gemaakt en toen ook nog eens 3 keer de afgrond inteerde :( :( :(

Ja damn dat had ik ook! Mijn laatste level.. knal ik NET naast de finisch tegen de paal en donder ik heel langzaam de afgrond in. Later wel gehaald >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op maandag 27 mei 2002 18:48 schreef daFubar het volgende:
trouwens, dat intro filmpje van ssbm is toch zeker wel een fmv? anders ga ik denk ik dood... :)
ja is FMV =)

niet echt ingame ;P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op maandag 27 mei 2002 18:42 schreef MeisterHim het volgende:
Heb je het zekers niet goed gedaan. C.Falcon kun je niet eens raken, je moet tegen hem vechten om Bowser. Dus Bowser eerder doodmaken dan hij dat doet. Het is bijna niet te doen eigenlijk, mij ook nog niet gelukt. Je moet gewoon geluk hebben dan Falcon van het platform afvalt. Is bij mij een keer voorgekomen maar toen had ik al zoveel % dat ik niet meer van Bowser kon winnen.
vreemd.. die dude is eens van het platform gevallen en toen maakte ik bowser kapot en had ik een failure :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ik kan effe een event niet vinden. (SSB:M)
Het is een event waar het platvorm bijna helemaal rond kan draaien. Dus als je te lang blijft staan dan val je in de afgrond. Er zit op de achtergrond ook een heel groot monster die alles aan het mollen is enz.

Wie weet welk event dit is? (misschien is het geen event)
Ik wil hem echt nog een keer spelen want die was zo leuk ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

dat level unlock je d8 ik bij 50 vs matches

is een metroid level met kraid op de achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op maandag 27 mei 2002 19:54 schreef yamAUchi het volgende:
dat level unlock je d8 ik bij 50 vs matches

is een metroid level met kraid op de achtergrond
Nee, die is het niet :'( (dan bedoel ik het level waar je eerst 50 vs matches moet doen. Planet Zebes is dat volgens mij)
Aahhhh ik heb dat level een keer gespeeld en ik kan hem gewoon niet meer vinden.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 18:47 schreef daFubar het volgende:
haha, frustratie alom!

Mja, had ik ook bij wave race ongeveer, ik moest eerste worden in een race, dan had ik expert klaar, en het ging goed :), ik kon bijna niet meer verliezen, ik mocht alleen geen boeien meer missen. Dus ik mis een boei, toen was ik boos *D. Me controller heeft het maar net overleeft :D, net als m'n tv :D. (ik gooide m'n controller naar de tv >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk 100 man melee gehaald lang leve donkey kong nu eindelijk falco erbij en met de trophy munten een nieuw level mushroom kindom II :P woopie !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de 1e 30 challenges allemaal gedaan , maar waarom krijg ik der geen nieuwe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op maandag 27 mei 2002 20:24 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik heb nu de 1e 30 challenges allemaal gedaan , maar waarom krijg ik der geen nieuwe ?
Heb je 100 man melee al gedaan :?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

had ik toenet ook. :? toen heb ik maar een paar keer classic mode uitgespeelt om zo young link te krijgen en toen stond er tot event 39. :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 man melee is gedaan , en ik heb Ganondorf , Luigi , Marth , Roy en Jigglypuff ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met event 51. Event 50 is volgens mij de moeilijkste test die je ooit in een computerspelletje zult tegenkomen. Wat was dat fucking moeilijk, maar het is me uiteindelijk gelukt. Event 51 is makkelijker, maar nog steeds heel erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

je moet ook nog young link unlocken
edit: vertex,ik had het tegen Real_Raichu hoor en die link was een foutje

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh...spam is niet echt toegestaan op dit forum. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een foutje hebt gemaakt.

edit:

Ik zie dat je het foutje hebt hersteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kdenk dat Young Link voor morgen zal zijn , das nogal veel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 21:13 schreef real_raichu70 het volgende:
Kdenk dat Young Link voor morgen zal zijn , das nogal veel werk :P
wat moet je ervoor doen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

met 10 verschillende ventjes de classic mode uitspelen en dan young link verslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op maandag 27 mei 2002 15:54 schreef D³ het volgende:
Man, wat is hier gebeurd zeg :D

*woesh* < dat is de goeie sfeer die uit het raam vliegt :P

Zand erover, bloemetje voor elkaar en zeggen "Het spijt me" :Y)

[afbeelding][/url]

//edit Nog een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/mickurt/Images/e32002_stand_nintendo_10.jpg
Koel, nu kan je alleen nog maar van die paarse thrustmaster schermpjes kopen, maar ik heb een zwarte GC, als deze dan ook een wat snellere refreshrate hebben...

Op het bovensta plaatje kun je zien dat de foto is gemaakt met een digitale kodakcamera. Metroid draait er zo te zien ook goe dop. Maar wat is die witte kabel die in de zijkant gaat?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat er een auto adaptor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:22
Op maandag 27 mei 2002 21:45 schreef Johnny64 het volgende:

Maar wat is die witte kabel die in de zijkant gaat?
Ziet er uit als een netwerkkabel, oftewel, ze zitten tegen elkaar te spelen! Is dat Metroid? Multiplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 21:42 schreef schnumi het volgende:
met 10 verschillende ventjes de classic mode uitspelen en dan young link verslaan. :)
oh no problem heb er al 8 gedaan morgen maar ff de rest doen.
Ben nu te druk met expert mode halen in waverace blue storm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op maandag 27 mei 2002 20:02 schreef elroy het volgende:

[..]

Nee, die is het niet :'( (dan bedoel ik het level waar je eerst 50 vs matches moet doen. Planet Zebes is dat volgens mij)
Aahhhh ik heb dat level een keer gespeeld en ik kan hem gewoon niet meer vinden.
erm.. jij hebt het over een level wat rond kan draaien en met een groot monster op de achtergrond..

dat is toch echt dat level hoor.. met kraid op de achtergrond.

de event.. is vast iets met samus =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Young Link is ook al van mij :P

Is idd de breedbandadapter op die foto waar de witte kabel in zit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Op maandag 27 mei 2002 22:43 schreef yamAUchi het volgende:

[..]

erm.. jij hebt het over een level wat rond kan draaien en met een groot monster op de achtergrond..

dat is toch echt dat level hoor.. met kraid op de achtergrond.

de event.. is vast iets met samus =)
Ja je hebt gelijk die level is het alleen niet degene die je na 50 vs krijgt (dat is iets anders).
Dus nu weet ik het helemaal niet meer waar ie is :?

Ps. Volgens mij moest je daar ook 3 gozers in elkaar meppen (ieder had 2 levens).

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ok, ik weet dat het in 1 v/d 4 topics is gepost maareuh heeft iemand nog een NL release lijstje (url oid) voor de komende 2 maanden en vooral wanneer SSX tricky uitkomt ?

btw. Gaan we nog verder met de waverace compo offeuh hebben jullie het opgegeven? :P

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen Wave Race Blue Storm :P
Ik denk dak ofwel een 2e joypad ofwel Extreme G3 koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 21:45 schreef Johnny64 het volgende:

[..]

Koel, nu kan je alleen nog maar van die paarse thrustmaster schermpjes kopen, maar ik heb een zwarte GC, als deze dan ook een wat snellere refreshrate hebben...

Op het bovensta plaatje kun je zien dat de foto is gemaakt met een digitale kodakcamera. Metroid draait er zo te zien ook goe dop. Maar wat is die witte kabel die in de zijkant gaat?
Volges mij is dat Bloody Roar : Primal Fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Heeft iemand de Lethal Marathon al gespeeld in de Event mode van SSBM? Die is echt fantastisch!

BTW: Mijn broertje (20) haalt al die moeilijke levels van die Event shit. Vink toch wel chill dat ik niet constant met die controller hoef te smijten.

Edit: Hier nog even een release list van www.cube-europe.com geplukt zoals iemand dat hierboven vroeg.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
James Bond 007 in... Agent Under Fire EA Spring 2002 
The Simpsons Road Rage EA May 17th 2002 
Dark Summit THQ May 24th 2002 
Super Smash Bros. Melee Nintendo May 24th 2002 
Virtua Striker 3 Ver 2002 Sega May 24th 2002 
Spiderman - the movie Activision June 7th 2002 
Pikmin Nintendo June 14th 2002 
F1 2002 EA June 14th 2002 
Lost Kingdoms (Rune) Acclaim June 28th 2002 
SSX Tricky Nintendo June 28th 2002 
Top Gun Titus June 28th 2002 
Worms Blast Ubi Soft June 28th 2002 
Flintstones: Viva Rock Vegas Swing! June 2002 
Hidden Invasion Swing! June 2002 
Red Card Soccer Midway June 2002 
Soul Fighter Swing! June 2002 
Spy Hunter Midway June 2002 
Eternal Darkness: Sanity's Requiem Nintendo Q2 
Evolution Worlds Ubi Soft Q2 2002 
Gauntlet Dark Legacy Midway Q2 2002 
Smuggler's Run: Warzones Take Two July2002 
Toxic Grind THQ July 2002 
Minority Report Activision Summer 2002 
Need For Speed: Hot Pursuit 2 EA Summer 2002 
Turok Evolution Acclaim Summer 2002 
Zoo Cube Acclaim August 2002 
Eggo Mania Kemco September 6th 2002 
The Last Ninja Studio 3 September 9th 2002 
Resident Evil Capcom September 13th 2002 
Kelly Slater's Pro Surfer Activision September 27th 2002 
StarFox Adventures: Dinosaur Planet Nintendo September 2002

Edit 2: Ik zou nou zelf ff te kijken op die lijst, maar is er al iets bekend over Lost Kingdoms? Klinkt wel lekker adventure achtig, of is dat het totaal niet?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 23:44 schreef GolbeZeromus het volgende:
Heeft iemand de Lethal Marathon al gespeeld in de Event mode van SSBM? Die is echt fantastisch!

BTW: Mijn broertje (20) haalt al die moeilijke levels van die Event shit. Vink toch wel chill dat ik niet constant met die controller hoef te smijten.
5 min geleden net gehaald..

Eerste keer ff gewoon rennen, kijken hoever je komt.. Missie restarten en dan ff de platformpjes tellen en op de vierde springen.. Dan bij dat schuine stuk waar de auto's over je heen vliegen weer wachten en vervolgens naar de finish rennen.. Had nog iets van 7 seconden over.

[edit]: maar dat vroeg je hememaal niet :)
Ja, lekkere snelle missie. /me loves snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik vandaag gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x375/086206.gif

Het is geen B&O kwaliteit, maar ik ben zekers tevreden. TV-IN werkt goed met portable VCD speler. Geluid is goed genoeg. Lekker op Scheveningen in de auto >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wat kost zo'n ding en waar kan je die halen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 00:08 schreef GolbeZeromus het volgende:
Wat kost zo'n ding en waar kan je die halen?
€ 125,- ...check de link :+ Bartsmit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op maandag 27 mei 2002 23:11 schreef kaspur het volgende:
Ok, ik weet dat het in 1 v/d 4 topics is gepost maareuh heeft iemand nog een NL release lijstje (url oid) voor de komende 2 maanden en vooral wanneer SSX tricky uitkomt ?

btw. Gaan we nog verder met de waverace compo offeuh hebben jullie het opgegeven? :P
SSX Tricky zou volgens mij op 14 juni uitkomen.
Samen met Pikmin en F1 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dus ook ssx tricky kopen. Lijkt me wel een dope spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ga voor f1-2002, leuke arcade racer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 23:11 schreef kaspur het volgende:

Goed ideetje !!!
Heb net Waverace gekauft, en ben al hard bezig aan de eerste tijd. Maar die zijn wel errug moeilijk...
En hard is easy, expert is onmogelijk !!

Spellen die ik moet hebben:
Volgende maand: Star Wars RL, SSBM, Pikmin
Daarna: F1 2002, StarFox, Turok
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.