PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik baal er wel van dat ik heel lang geleden m'n N64 verkocht hebOp vrijdag 24 mei 2002 16:46 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Ik verkoop nooit spellen of consoles.. daar ga ik zeker spijt van krijgen...
* Phydomir is ook de trotste bezitten van een NES
Ik ook niet.Op vrijdag 24 mei 2002 16:46 schreef Phydomir het volgende:
[..]
* Copycat Heeft hier nog alle Nintendo systemen aangesloten. En schuift nu z'n snes met secret of Evermore aan de kant en gaat SSB!M halen
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Paars weliswaar, maar de N64 was al zwart, dus past wel bijelkaar !!
SSB:M was helaas helemaal uitverkocht bij de 3 nabije FRS'en, dus ben voor waverace gegaan.
Wat een focking moeilijk spel.
Kan iemand effe de laatste stand in de WaveRace competition posten ??
Pics van Ninty, Dreamgirl en Lotus komen eraan
WAT!!!!Op vrijdag 24 mei 2002 16:20 schreef schnumi het volgende:
nee maar hij zit wel in SSBM.
Zelda een hij! wtf? Ga je ogen controleren man.. pfff!
Dat heb ik nooit gezegd h*nd! Trouwens, je was toch niks nuttigs aan het doen dus dat maakt ook niet uit.Examens belangrijker, my ass! Toen je hoorde dat ik S.S.B.M. had mocht ik niet meer leren van jou!
En nu ga ik weer ff ssbm'en (heb nu eindelijk tijd)
Hoi.Op vrijdag 24 mei 2002 17:55 schreef P3t4h het volgende:
Hallo
Ninty, dreamgirl en lotus??? WTF zijn dat
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Dat is echt een gaaf spel:9
Verwijderd
alle shit bij elkaar:

van links naar rechts, boven naar beneden:
Lotus (GC), Ninty (N64), Dreamgirl (DC)

En hij doet het !!!

Prijsvraag: Wat is dit;

1 spel in mijn bezit, nog tientallen te gaan:

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Verwijderd
Hebben jullie ook SSB op de n64 gespeeld. Ik heb het zelf namelijk zo lang gespeeld dat ik er moe bij neerviel. Oftewel, ik kan met elk character 3 andere CPU's aan die op hoogste level staan.
Is SSBM dus echt zoveel moeilijker dan SSB of niet ????
Verwijderd
Voor de mensen die het spel al thuis hebben liggen, probeer voor de grap eens event 29 & 37 te halen, dan kun je goed zien hoe moeilijk ze het spel hebben gemaakt
Ik ben van plan maandag na m'n laatste examen ook een gamecube aan te schaffen. Nu woon ik vrij dicht bij Duitsland, dus wil hem daar gaan halen. Ik wil ssb:m erbij gaan kopen, maar nu vroeg ik me af of ik dan geen duitse versie krijg.
Kan daarom iemand die em al heeft ff kijken of er ergens een menu'tje zit waar de taal in kunt stellen, en of daar dan ook duits tussen staat?
Anyway.. Ik heb dus SSB op de N64 nooit gespeeld en vind SSB:M echt lastig.. Maar goed, veel oefenen en dan komt het wel goed
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Net Falco erbij gehaald.
Verwijderd
NU moet ik toch tot morgen wachten eer ik m'n GameCube kan gaan kopen zeker
Maar ik maak verdomme m'n pa om 9.00 wakker dat we om 10.00 aan die verdomde Makro staan .
Heb ik dus ook gedaan toen de eerste Gran Turismo uit kwam , vroeg op maar als eerste in België het spel in m'n pollen , samen met een Dual Shockie . Stond toen zo'n lange rij achter ons dat ze even de winkel hebben moeten sluiten
hoe in godsnaam
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
In Vs mode als je bv melee kiest krijg je de screen dat je je player kan kiezen. links boven zie je dan vs-mode (of melee, weet niet precies meer) in een grijs vlakje. Je kan daar op klikken (ja het kan!) en dan verandert het in team multiplayer
Verwijderd
ik heb nu extra: luigi, DR.mario, Jiggelypuf, Falco en Gannondorf
hoe moet je in godsnaam 700 potjes spelen dan heb ik pas over een jaar MEWTO en die wil ik juist
tis wel vet dat je als je op pauze drukt al die details goed kan bekijken dan zie je pas hoe scherp het is (WOW)
This space is occupied
* tymiek heeft zelfs nog een C64 en een ATARI 2600 thuis staanOp vrijdag 24 mei 2002 16:46 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Verwijderd
Had ik ook met Pokemon Stadium, dan kun je GB Pokemon 3 keer zo snel spelen. K voelde me niet zo lekker toen ik em weer op normale snelheid speelde...
Ja. Wel waar ik woon. In heel Middelburg geen meer te krijgen.Op vrijdag 24 mei 2002 12:30 schreef Vertex het volgende:
Zijn die dingen op het moment echt zo moeilijk te krijgen dan? Als je naar de Bart Smit, Free Record Shop, Intertoys en meer van dat soort zaken loopt moet je er toch wel 1 kunnen vinden? Bestel er desnoods één via internet.
BTW, hadden er hier meer mensen zo verschrikkelijk veel moeite met bepaalde events (bijv. lvl. 28 & 37) in SSBM? Ik heb nu events 1 t/m 39 en er schijnen er nog 10 te zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
daarin moet je een van de ice-climber wegrossen maar wel de goede (????)
die kirbies met die hoedjes allemaal (errgug irri)
en die ontzichtbare fox en falco
hoe moet je deze halen en met welk mannetje is het het makkelijkst???
help me plz
This space is occupied
Verwijderd
morgen ff alle winkels in eindhoven bellen, pffff
Join the club!!Op vrijdag 24 mei 2002 22:51 schreef WuKen het volgende:
en ik heb geen cube, uitverkocht bij makro
Met die kirbies had ik echt zooolang over gedaan dat vond ik echt zo moeilijk (kwam altijd tijd te kort).Op vrijdag 24 mei 2002 22:34 schreef TekkenMaster het volgende:
ik kan een paar events tussen de 20-30 niet halen:
help me plz
Maar ik heb daar de oplossing voor gevonden.
Gebruik mario met alleen maar de B omhoog aanval en ze zijn allemaal binnen een paar seconde dood
Verwijderd
Ja met die kirby lvel had ik ook problemen mee. Totdat ik net als elroy voor de grap ff (dr.) mario nam en ook die omhoog + B move deed. Daar knal je ze gewoon eruit joh.Op vrijdag 24 mei 2002 22:34 schreef TekkenMaster het volgende:
ik kan een paar events tussen de 20-30 niet halen:
help me plz
Ice climber moet je die roze eruit knallen, mijn vriendin had deze gehaald.. je moet volgens mij bij deze stage een beetje geluk hebben. Omdat die climber bijna altijd bij elkaar geplakt zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Makro Machelen toch niet hoop ik ?Op vrijdag 24 mei 2002 22:51 schreef WuKen het volgende:
Daar ga ik morgen m'n Cube halen , en als die der niet meer is lynch ik m'n pa denk ik
Hé hoe kom jij voorbij event 30Op vrijdag 24 mei 2002 23:29 schreef Vertex het volgende:
Ik heb event 29 gehaald door met Bowser de hele tijd die draai move te gebruiken op zo'n platform. Als je geluk hebt haal je het dan net op tijd. Event 29 stelt trouwens niet zoveel voor in vergelijking met 37, die is pas ECHT moeilijk.
Ik heb echt event 1 t/m 30 af
Verwijderd
Makro BestOp vrijdag 24 mei 2002 23:39 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Makro Machelen toch niet hoop ik ?
Daar ga ik morgen m'n Cube halen , en als die der niet meer is lynch ik m'n pa denk ik
morgen eerst vooraan in eindhoven beginnen (dixons, bart smit, FRS, en nog zo'n gaar achteraf winkeltje)
superB
Loop gewoon de FRS in en vraag er daar een. Hebben ze nog genoeg (en niet je naam invullen he).Op zaterdag 25 mei 2002 00:42 schreef bl!kje het volgende:
even een gierig vraagje, kan ik ook zo'n coca cola card ergens anders krijgen dan op de site, ik vind namelijk die 10% korting wel leuk bij frs, of is dat niet meer geldig?
[opschepmodus]
Ik heb lekker 20% korting bij de FRS. Heb er gewerkt....dus alle nieuwe spellen voor 48,-
[/opschepmodus]
op de cube zit trouwens geen korting he.Op zaterdag 25 mei 2002 00:47 schreef bl!kje het volgende:
thx ff morgen 1 halen + cube
'T is maar dat je het weet
Verwijderd
Nou de Makro waar ik ga licht tegen Brussel , dus dat zal dan wel snor zitten zekerOp vrijdag 24 mei 2002 23:46 schreef WuKen het volgende:
[..]
Makro Best
morgen eerst vooraan in eindhoven beginnen (dixons, bart smit, FRS, en nog zo'n gaar achteraf winkeltje)
Bellen? Uitverkocht? Hier in Zuid-Holland wordt je er bijkans mee doodgegooid, hoor...Op vrijdag 24 mei 2002 22:51 schreef WuKen het volgende:
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
grrr..hier in Hilversum issie nergens meer te krijgen. Ben ook nog even naar media markt in Amsterdam geweest, ook opOp zaterdag 25 mei 2002 01:14 schreef Armada het volgende:
Bellen? Uitverkocht? Hier in Zuid-Holland wordt je er bijkans mee doodgegooid, hoor...
Er was hier wel een winkel die ze uit duitsland had geimporteerd, maar dan moest je er wel een x aantal spellen bij kopen.. damn ik ben gewoon te laat en nu moet ik geduld hebben
This space is occupied
Ik wil starwars ruilen, waar zou ik hem het beste kunnen zetten? op marktplaats.nl ofzo? of heeft iemand een beter idee?
Verwijderd
Ja, ik heb ook event 1 t/m 30 af. Waarschijnlijk hebben we 'm op "very easy" gespeeld of zow. Vanmiddag na 't werk kijk ik wel ff...Op vrijdag 24 mei 2002 23:42 schreef elroy het volgende:
[..]
Hé hoe kom jij voorbij event 30
Ik heb echt event 1 t/m 30 af
'kHeb trouwens slechts Ganondorf en Jigglypuf
huh.. kan je bij event mode de moeilijkheidsgraad invullen?Op zaterdag 25 mei 2002 09:10 schreef WackyWes het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook event 1 t/m 30 af. Waarschijnlijk hebben we 'm op "very easy" gespeeld of zow. Vanmiddag na 't werk kijk ik wel ff...
'kHeb trouwens slechts Ganondorf en Jigglypuf
Verwijderd
Dat weet ik niet, dat check ik vanmiddag ff... Maar aangezien sommigen het over events boven level 30 hebben, dacht ik dat het met de moeilijkheidsgraad te maken had. Ik heb ook maar event 1 t/m 30 tot m'n beschikking, die ik overigens allemaal gehaald heb.Op zaterdag 25 mei 2002 09:24 schreef Phydomir het volgende:
[..]
huh.. kan je bij event mode de moeilijkheidsgraad invullen?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Dat spel is gewoon zo cool niet te filmen.
Heb nu jigglypuff,gannondorf en dokter mario erbij.
Weet iemand hoe ik falco erbij kan krijgen ?
Door in de linker bovenhoek te klikken van de bot die je erin wilt...Op zaterdag 25 mei 2002 11:24 schreef thekillerbean het volgende:
Hoe kun je in SSBM in multilplay bots kiezen? dus 2 "human" spelers en 2 bots?
wacht.. ik bedoel dus niet het mannetje zelf maar rechts, die lege plekken die daar zijn..
snap ie?
had donderdag nog ssb:m gehaald, maar kreeg toen buikgriep, niet gespeeld... voel me vandaag eindelijk weer wat beter...
heb 10 minuutjes gespeeld, maar vind er nog niet echt veel aan, maar dat zal wel komen na een tijdje...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Volgens mij niet. Ik heb precies al deze players maar nog geen event 31 or up. Het heeft volgens mij wel te maken met hoeveel secrect je hebt (dus hoeveel player je hebt unlocked en levels).Op zaterdag 25 mei 2002 11:55 schreef ds het volgende:
Om voorbij event 30 te komen moet je ganondorf, falco, jigglypuff en Dr. Mario hebben.
Verwijderd
damn hoe krijg je falco dan want de rest heb ik al.Op zaterdag 25 mei 2002 11:55 schreef ds het volgende:
Om voorbij event 30 te komen moet je ganondorf, falco, jigglypuff en Dr. Mario hebben.
Hmm, je moet Luigi, Falco en Young link hebben (heb het ff opgezocht..)Op zaterdag 25 mei 2002 11:59 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb precies al deze players maar nog geen event 31 or up. Het heeft volgens mij wel te maken met hoeveel secrect je hebt (dus hoeveel player je hebt unlocked en levels).
Geen idee, hoe je ze krijgt
Verwijderd
Yep thanksOp zaterdag 25 mei 2002 11:35 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Door in de linker bovenhoek te klikken van de bot die je erin wilt...
wacht.. ik bedoel dus niet het mannetje zelf maar rechts, die lege plekken die daar zijn..
snap ie?
http://www.smashbros.com/battle/index.html Bij de profiles staat hoe je ze unlockt.Op zaterdag 25 mei 2002 12:06 schreef ds het volgende:
[..]
Geen idee, hoe je ze krijgt
100 man melee in stadium mode halen (niet zo erg moeilijk vind ik)Op zaterdag 25 mei 2002 12:00 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
damn hoe krijg je falco dan want de rest heb ik al.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
maar geld die actie bij FRS nog da je een extra controller erbij krijgt??
Verwijderd
Verwijderd
kan ik die gamecube op de versterker aansluiten want ik heb alleen een scart en die moet in de tv, de tv geeft geen geluid via de versterker (alleen de tv zenders)
als ik er kabels voor moet kopen, dan koop ik die wel maar ik weet nie wa voor kabels.
Verwijderd
em ja....dan moet je de kabel voor het beeld in je scart laten en die twee andere voor de geluiden op je versterker aansluiten. Moet je verlang kabeltjes kopen of mischien splitten maar ik weet niet of dat verstandig is maar ok.Op zaterdag 25 mei 2002 14:51 schreef WuKen het volgende:
ff een vraag
kan ik die gamecube op de versterker aansluiten want ik heb alleen een scart en die moet in de tv, de tv geeft geen geluid via de versterker (alleen de tv zenders)
als ik er kabels voor moet kopen, dan koop ik die wel maar ik weet nie wa voor kabels.
Verwijderd

maar weer ff GTA 3-en
Donkey Kong nemen en omlaag + B blijven indrukken, is er niets aan de hand.Op zaterdag 25 mei 2002 15:03 schreef Phydomir het volgende:
Damn he, die 100 man Melee is echt shit.. ben tot 11 overgebleven mannetjes gekomen maar toen liep ik van het platform af
maar weer ff GTA 3-en
60 hz mode werkt bij mij perfect, ook zonder rgb kabel, denk dat het aan je tv ligt danOp zaterdag 25 mei 2002 14:31 schreef Kremers het volgende:
Hmm, heb net ff dat 60hz geprobeerd maar dan krijg ik een trillend beeld, denk dat ik toch maar zo'n RGB kabel ga kopen.
Verwijderd
Vaag, 60hz moet ie zeker aankunnen (tis een 100hz breedbeeld tv)Op zaterdag 25 mei 2002 15:23 schreef Phusebox het volgende:
[..]
60 hz mode werkt bij mij perfect, ook zonder rgb kabel, denk dat het aan je tv ligt dan
XBOX 60hz werkt wel prima (maar daar heb ik wel een RGB kabel voor)
Edit: Hmm, hij doet alleen in de menu's een beetje vaag, in-game is het beeld wel normaal, vaag...
Starfox Adventures
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxingitger-217-0001.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxingitger-218-0001.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxingitger-219-0001.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxingitger-220-0001.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxingitger-221-0001.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxese320021.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxese320022.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxese320023.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxese320024.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/starfoxese320025.mov
Ridge Racer

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Weer een klasse titel!
bij mij werkt hij ook perfect in de 60hz mode zonder RGB kabel.60 hz mode werkt bij mij perfect, ook zonder rgb kabel, denk dat het aan je tv ligt dan
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
dit moeten toch wel de meest sucky controls OOIT zijn in een spel.
ik bedoel het is echt niet controleerbaar wat je doet, alles beweegt en vliegt rond, slaat nergens op...
kom niet eens voorbij level 7 van eventmode omdat het gewoon veel te onoverzichtelijk is en ik geen zak snap van wat ik moet doen
Grab shell dude!
het is gewoon lomp knoppen rammen...
dan kan ik net zo goed notepad opstarten en wat op me toetsenbord rammen, is net zo leuk
In het begin is het idd een beetje controllertje rammen maar als je eenmaal een beetje door hebt hoe het allemaal werkt komt er wel iets meer bij kijken en kan je ook wel kewle combo's maken...Op zaterdag 25 mei 2002 16:46 schreef Phusebox het volgende:
hmm ssbm, waarom krijgt dit spel nou overal zulke goede reviews?
ik bedoel het is echt niet controleerbaar wat je doet, alles beweegt en vliegt rond, slaat nergens op...
kom niet eens voorbij level 7 van eventmode omdat het gewoon veel te onoverzichtelijk is en ik geen zak snap van wat ik moet doen
die is easy.. als d'r zo'n uitroepteken staat moet je ff op een platform gana staan en dan wachten enz. enz....Op zaterdag 25 mei 2002 16:52 schreef schnumi het volgende:
trouwens in die story mode is dat F-zero level best lastig te halen.
Super Smash Brothers: Melee
Graphics 6
Gameplay 4
Sound 6
Multiplay 7
Lastability 7
dat weet ik ook wel maar dat laatste stuk met al die jumps flikkerde ik vaak naar beneden.die is easy.. als d'r zo'n uitroepteken staat moet je ff op een platform gana staan en dan wachten enz. enz....
graphics een 6?? dat vind ik toch wel HEEl laag alles ziet er toch goed uit? en gameplay ook zeker hoger.Op zaterdag 25 mei 2002 16:54 schreef Phusebox het volgende:
hmm als ik punten moest geven:
Graphics 6
Gameplay 4
Sound 6
Multiplay 7
Lastability 7
alles ziet er goed uit... ok goed, matig... maar niet echt geweldig, achtergronden zijn redelijk simpel en de ventjes ookOp zaterdag 25 mei 2002 17:00 schreef schnumi het volgende:
[..]
graphics een 6?? dat vind ik toch wel HEEl laag alles ziet er toch goed uit? en gameplay ook zeker hoger.lastability ook hoger vooral als je met vrienden bent. en sound ook hoger als klinkt goed.
geluid is ook matig tot goed dus 6-7
en gameplay suckt gewoon
maar dit is dus mijn mening
Verwijderd
Dit spel kennelijk gewoon een kwestie van smaakverschil. Alhoewel veel mensen het gewoon een VET spel vinden kunnen somige gewoon lekker zijn gemaakt door de reviews enzo. Dus teveel van verwacht zou ik zeggen.. in het begin was ik ook maar aan het rammen op de A knop. Maar nu doe ik toch alles heel overzichtelijk hoor... beetje meer oefenenOp zaterdag 25 mei 2002 16:54 schreef Phusebox het volgende:
hmm als ik punten moest geven:
Graphics 6
Gameplay 4
Sound 6
Multiplay 7
Lastability 7
Btw, je cijfers kloppen voor geen meter!
mijn mening is mijn meningOp zaterdag 25 mei 2002 17:11 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Btw, je cijfers kloppen voor geen meter!
dus ga me niet lopen vertellen dat mijn mening niet klopt
ik had in het begin op zich beetje het zelfde idee, "Grrr, vervelend, alleen maar op A bashen en _absoluut_ niet door hebben wat er aan de hand was"Op zaterdag 25 mei 2002 16:46 schreef Phusebox het volgende:
hmm ssbm, waarom krijgt dit spel nou overal zulke goede reviews?
maar na een tijdje (2 dagen) begon het leuker te worden.. het werd overzichtelijker.. het was minder rammen maar meer echt drukken op het goede moment/bepaalde moves etc.
het spel heeft toch iets meer diepgang dan op het eerste moment lijkt. dus ga even van de gc af .. en kom later weer even terug.. en leer het spel kennen .. dan wordt het als het goed is vanzelf leuk =)
en zo niet.. dan jammer.. maar dan ben je denk een van de weinigen die het spel niet leuk vind =)
http://pub6.ezboard.com/fgamerszone64493cheaterscorner.showMessage?topicID=192.topic
Verwijderd
Super Smash Brothers: MeleeOp zaterdag 25 mei 2002 17:12 schreef Phusebox het volgende:
[..]
mijn mening is mijn mening
dus ga me niet lopen vertellen dat mijn mening niet klopt
Graphics 6
Gameplay 4
Sound 6
Multiplay 7
Lastability 7
Graphics 6? kijk beter zou ik zegegn
Gameplay 4 >> vind ik ook niet zo denderd maar 4 zeker niet eerder een 6 a 7
Sound 6 >> Nou die sound ruled echt wel. Als je een nintendo ooit gespeeld hebt weet je dat het muziek gewoon goeie classics zijn
Multiplay 7 >> het spel IS speciaal voor multiplay! 7? 9 eerders!
Lastability 7 >> Genoeg secrets om te halen!
Ik begijp je mening verder wel... maar om gelijk het spel (bijna!!) af te kraken..
wat is er nou zo goed aan die graphics? ik snap t echt niet, ik vind het er maar n64-ish uitzienOp zaterdag 25 mei 2002 17:19 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Graphics 6? kijk beter zou ik zegegn
Gameplay 4 >> vind ik ook niet zo denderd maar 4 zeker niet eerder een 6 a 7
Sound 6 >> Nou die sound ruled echt wel. Als je een nintendo ooit gespeeld hebt weet je dat het muziek gewoon goeie classics zijn
Multiplay 7 >> het spel IS speciaal voor multiplay! 7? 9 eerders!
Lastability 7 >> Genoeg secrets om te halen!
Ik begijp je mening verder wel... maar om gelijk het spel (bijna!! af te kraken)..
en sound rules? waarom omdat ze oude tunes overgenomen hebben en hier en daar een beetje opgeleukt? origineel zeg!
en genoeg secrets om te halen? zal best, maar als je na 3 dagen al kots bent aan het spel kunnen er nog wel 10000000 secrets zijn maar dan ga je het toch echt niet meer spelen
secrets zijn dus niet het enige die lastability bepalen
Verwijderd
We zitten hier allemaal om dezelfde redenen.. NINTENDO!
Verwijderd
Spel is echt goed, volgens mij was je een beetje teleurgesteld dat je hem wat later had dan de rest maar spel is echt toppie... Als je nu al zegt dat precies hetzelfde is als de n64, had je beter geen GC kunnen kopen... Alle spellen die uitkomen zijn al eens eerder geweest maar dan minder mooi.Op zaterdag 25 mei 2002 17:22 schreef Phusebox het volgende:
[..]
wat is er nou zo goed aan die graphics? ik snap t echt niet, ik vind het er maar n64-ish uitzien
en sound rules? waarom omdat ze oude tunes overgenomen hebben en hier en daar een beetje opgeleukt? origineel zeg!
en genoeg secrets om te halen? zal best, maar als je na 3 dagen al kots bent aan het spel kunnen er nog wel 10000000 secrets zijn maar dan ga je het toch echt niet meer spelen
secrets zijn dus niet het enige die lastability bepalen
Grafish is spel natuurlijk erg goed. Heb jij zeker nooit op pauze gezet en ingezoomed echt heel mooi... Ook tijdens het spelen ziet alles er goed uit...
Lastability is ook erg hoog, als je vrienden hebt....
StarFox vindt je denk ik ook niet leuk, weer een platform spel maar dit keer met Fox.....
Verwijderd
Pikmin!Op zaterdag 25 mei 2002 17:33 schreef Phusebox het volgende:
gelukkig komt starfox dit jaar nog, dat is het enige spel waar ik in 2002 nog echt naar uitkijk
Of ben ik de enigste die daar naar uit kijkt
Lijkt me wel een geinig spel, 14 juni toch?
En sep Resident Evil
Dit topic is gesloten.