"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Op zaterdag 25 mei 2002 16:54 schreef Phusebox het volgende:
hmm als ik punten moest geven:
Super Smash Brothers: Melee
Graphics 6
Gameplay 4
Sound 6
Multiplay 7
Lastability 7
Ik vind het eigenlijk ook maar een k*t spel (misschien net niet een k*t spel
Mja, van mij mogen de cijfers van gfx en lastability nog wel omlaag
(my opinion he
Verwijderd
En dan dat whoo hoo geluid van Mario als ie springt, of die vage Yoshi
Vind het spel vet lollig

Wow, wacht! Je hebt gelijkt phusebox, het ziet er niet uit!
En sound niet goed? Sommige liedjes zijn ge-orkestreert. Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik voor het eerst deze bekende tunes hoorde in SSBM. OMG, prachtig! Wist je dat SSBM een nominatie heeft voor beste sound? Volgens mij niet anders zou je dat niet zeggen. (MGS2 heeft trouwens die prijs gewonnen).
Gameplay is super! Lekker snel en als jij gaat button smashen dan weet ik gegarandeerd dat je verliest tegen een ervaren speler. Multiplayer is top, tot nu toe alleen nog maar met twee man gedaan maar volgend weekend gaan we een SSBM party houden
Maargoed, volgens mij heb jij nooit de echte klassiekers gespeeld als ik dit zo lees. Ook de nostalgie maakt deze game tot iets bijzonders.
Mijn cijfertjes:
Graphics: 8
Gameplay: 10
Sound: 9
Multiplayer: 10
Lastability: 10
edit: typo's
Verwijderd
Als ik een spel vind zuigen blijf ik altijd objectief, dat kan ik bij jou niet echt ontdekken. Een mening is uiteraard een mening, maar je moet het met me eens zijn dat de teleurstelling bij jou waarschijnlijk overheerst. Deze cijfers zijn iets realistischer:
Graphics: 8
Gameplay: 7
Sound: 7
Multiplay: 8
Lastability: 8
De graphics zijn echt geen 6 waard, dan moet je het spel toch echt iets beter bekijken. Neem bijv. de licht en transform effecten, die zien er prachtig uit. De omgevingen zijn behoorlijk mooi, maar niet is echt gedetailleerd. Kan ook niet, want het spel moet natuurlijk soepel lopen. Het spel laat goed zien wat de GameCube allemaal kan, vandaar een 8.
De gameplay is zeker geen 4 waard. Als je de controls een beetje doorhebt zit het allemaal logisch in elkaar. De knoppen die je veel gebruikt zitten op makkelijk bereikbare plaatsen en het loopt allemaal erg soepel. Het is even wennen, maar als je de controls eenmaal doorhebt zijn ze bijna perfect. Vind het wel een 7 waard.
Geluid is natuurlijk een kwestie van smaak. Persoonlijk vind ik het geluid erg helder en de mannetjes hebben allemaal aparte geluiden die leuk tevoorschijn komen bij bepaalde situaties. Het is ook erg leuk dat ze allemaal muziek van oude spellen erin hebben verwerkt, nostalgie heerst. Een 7.
Het spel is single player erg leuk, maar met meerdere personen wordt het alleen maar leuker. Als je in de menu's kijkt zie je dat ze erg veel multiplayer opties in het spel hebben verwerkt. Kortom, de multiplayer mode is erg leuk & flexibel, vandaar mijn 8.
Lastability is erg hoog. Er zitten 21 mannetjes in het spel dus je raakt niet echt snel uitgekeken. Verder zijn er vele secrets te halen, wat het spel op de lange duur alleen maar ten goede komt. Er zijn maar liefst 290 trophies te halen en ik kan je verzekeren dat je daar wel even zoet mee bent, eerder dat je ze allemaal hebt gehaald. Lastability dus een 8.
Verwijderd
Ik denk dat Phusebox eerders teleurgesteld is en daarom zo negatief erover is.
Verwijderd
Nee hoor, Ik hoop dat de 14e m'n geld gestord is (van m'n werk)... Dan ga ik gelijk Pikmin kopenOp zaterdag 25 mei 2002 17:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Pikmin!
Of ben ik de enigste die daar naar uit kijkt
Lijkt me wel een geinig spel, 14 juni toch?
En sep Resident Evil
En Phusebox --> Speel eht spel eens wat langer en je zult zien dat het echt een topper is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wow wat ziet het er gaaf uit, kwa effects en characters, en niet vergeten de sounds. Ik vind het een topper, had niet anders verwacht
Is wel weer ff wennen overigens kwa controls voor die z butten vind ik enorm wennen op de cube.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
heb hem nog niet aangeraakt.. alleen tijdens pauze is het iets d8 ik =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
jippie op pauze en ingezoomd ziet het er vet uit, en inderdaad dat heb ik nog niet gedaan; DOH!!! wie gaat nu zijn spel op pauze zetten en inzoomen?Op zaterdag 25 mei 2002 17:36 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Grafish is spel natuurlijk erg goed. Heb jij zeker nooit op pauze gezet en ingezoomed echt heel mooi... Ook tijdens het spelen ziet alles er goed uit...
Lastability is ook erg hoog, als je vrienden hebt....

maar goed op al je andere kritiekpunten ga ik niet eens in.
ik ben van mening dat als ze het allemaal wat overzichtelijker hadden gelaten dat het veel leuker was geweest en dat het spel dan zeker veel hoger zou scoren bij mij.
bijv. de random scrollende levels, ik bedoel: wie of wat bepaalt wanneer het opeens gaat scrollen? slaat toch nergens op...
maar goed ik zal t spel nog eens een kans geven...
ps. en trouwens dat ik het later had als de rest is bullshit want ik had 'm donderdag om 18.30u in huis
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
meest cube pics die hier staan zijn prerendered... dat kan zelfs een ps1 nog...Op zaterdag 25 mei 2002 17:52 schreef ds het volgende:
Idd killerbean, grafisch ziet het spel er super uit en dat het lijkt op de N64 versie slaat nergens op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, wacht! Je hebt gelijkt phusebox, het ziet er niet uit!
Verwijderd
Sorry hoor maar uit een paar vorige post zat je te zeuren dat je hem nog niet had... En dat je hem eigenlijk niet eens meer wilde, dus toen was je al teleurgesteld.Op zaterdag 25 mei 2002 18:42 schreef Phusebox het volgende:
[..]
ps. en trouwens dat ik het later had als de rest is bullshit want ik had 'm donderdag om 18.30u in huis
Maar ja vindt het helemaal niet erg dat je SSBM niet leuk vindt, ik vind hem wel leukaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgh
net gebeld met mijn "leverancier" waar ik super smash brothers al dik een maand in bestelling heb staan:
sorry ze zijn al op, volgende levering is niet bekend, probeer het over 2 weken nog eens!
argh k*#zooi: weet je waar je die minidvd kunt steken?
ik hoef t spel ook niet meer
als nintendo het niet eens voor elkaar krijgt om er genoeg uit te leveren
amateurs

misschien dat ik door die extra moeite ook extra teleurgesteld was.
Verwijderd
Ik denk dat je er iets te veel van verwacht had, ik heb nooit de versie op n64 gespeelt dus dit is nog voor mij nog allemaal nieuw... Maar bij vechtspellen is het altijd zo dat de nieuwere versie er mooier uit ziet of er extra opties bij zijn. Het is nooit veel beter dan dat... Kijk maar naar de streefighter spellen die is nu nog steeds hetzelfde als SF2 op de SNES... Maar nog steeds wel de beste vechtenspellen die er zijnOp zaterdag 25 mei 2002 18:56 schreef Phusebox het volgende:
tja na wat moeite te hebben gedaan heb ik t spel toch nog kunnen vinden
misschien dat ik door die extra moeite ook extra teleurgesteld was.
Verwijderd
edit: de cube is veeeel kleiner als ik had verwacht
Dan ga jij toch lekker Resident Evil op de PS1 doen? Ziet er toch hetzelfde uit.Op zaterdag 25 mei 2002 18:50 schreef Phusebox het volgende:
[..]
meest cube pics die hier staan zijn prerendered... dat kan zelfs een ps1 nog...
Heb je het spel uberhaupt wel? Je komt zo niet echt geloofwaardig over..
Anyway, ik ga weer verder SSBM'en.. Your loss, not mine.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
jij snapt niet wat ik bedoelOp zaterdag 25 mei 2002 19:18 schreef ds het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker Resident Evil op de PS1 doen? Ziet er toch hetzelfde uit.
Heb je het spel uberhaupt wel? Je komt zo niet echt geloofwaardig over..
Anyway, ik ga weer verder SSBM'en.. Your loss, not mine.
natuurlijk zijn de graphics op de cube beter, maar ja om ze nou super te noemen?
en wat ik zeg met dat een ps1 dat ook kan, is omdat die pics die jij showt prerendered zijn, gewoon mpeg'jes, en die kan een ps1 ook afspelen van cdrom...
druk maar ok pauze en dan goed zoomen!!!!
dan zie je pas hoe scherp het is
het je trouwens ook de 64 versie veel gespeeld
dat is natuurlijk een groot verschil want dan ben je die chaos gewend.
dat is juist het party element
''nee!!! nee!!! shit bijna gevallen nee niet het hamertje tududududududtudutudtud bwam!!!!!!
ohhhhh neee shit''
This space is occupied
Ja, en de Xbox, PS2 (Cube - RL) enzo kunnen ook echte films afspelen.. what's your point?Op zaterdag 25 mei 2002 19:33 schreef Phusebox het volgende:
[..]
jij snapt niet wat ik bedoel
natuurlijk zijn de graphics op de cube beter, maar ja om ze nou super te noemen?
en wat ik zeg met dat een ps1 dat ook kan, is omdat die pics die jij showt prerendered zijn, gewoon mpeg'jes, en die kan een ps1 ook afspelen van cdrom...
prerenderd != mpeg...
Alleen het intro filmpje is FMV, als je dat bedoeld..
Wat zit jij je toch druk te maken over de prerender.Op zaterdag 25 mei 2002 19:33 schreef Phusebox het volgende:
[..]
jij snapt niet wat ik bedoel
Dat sommige spellen prerender gebruiken sowhat.
Prerender wordt alleen maar gebruikt bij de achtergronden van het spel. Dat betekend niet dat het hele spel prerender is!
De spelers, voorwerpen, wapens ect die zijn echt niet geprerenderd hoor!
En die plaatjes van SSB:M zijn volgens mij niet eens prerender. Het enige spel wat prerender gebruikt is Resident Evil. En daar kan jij niet over oordelen omdat jij dat spel nog niet gespeeld hebt.
Verwijderd
psies. Ik heb em al eerder op een n64 gespeeld en het was wel leuk maar je was er zo doorheen. Leuk met zijn 4en maar ik heb maar 2 constollersOp zaterdag 25 mei 2002 16:54 schreef Phusebox het volgende:
hmm als ik punten moest geven:
Super Smash Brothers: Melee
Graphics 6
Gameplay 4
Sound 6
Multiplay 7
Lastability 7

Ik heb bloady roar gekocht en dat is wat andere koek, shit dat is moeilijk. Dat is echt moeilijk. Maar wel super vet. Vetter als ssb:m vind ik.
Ik denk dat ik dave mirra 2 koopt die is 10x vetter maar heel veel geven het niet zo een goeie review als ssb:m . Dave mirra heeft wel betere graphics..ochja
Ik heb normal mode bij wave race uitgespeeld
Verwijderd
PS: Kan niet wachten op Metroid Prime.
Verwijderd
Alleen metroid prime???Op zaterdag 25 mei 2002 21:06 schreef MeisterHim het volgende:
Een hevige discusie over SSBM zie ik. Ik heb het spel net gekocht en vind het echt super spelen. Vind de graphics niet geweldig, maar daar gaat het mij ook niet echt om. Het gaat mij om de gameplay en dat zit bij dit spelletje wel snor. En waarom zit iedereen te vitten op PhuseBox? Wat hij vind, dat vind hij. Als hij het spel niet leuk vind, dat koopt hij het toch gewoon niet. Simpel as that.
PS: Kan niet wachten op Metroid Prime.
mijn lijst:
Need for Speed
Mario
NBA 2k2
THPS4
Collin Mcrea Rally 3
Mario kart
Metroid Prime
Resident Evil
WWE wrestlemania x8
SSX tricky
Crash Bandicoot (die wil ik echt hebben)
en voor de rest kijk ik wel wat er langs komt.
Verwijderd
super monkey ball (koop ik maandag)
SSB:M (waarschijnlijk ook maandag)
Pikmin
Extreme G3
en ik heb vanmiddag ook de normal in waverace uitgespeeld, hard is echt moeilijk, ik haal hooguit 1 race en bij de 2e is het game over, maar ik heb me cube pas sinds vanmiddag hehe
Verwijderd
Verwijderd
XTREME G3 ga ek prob ook kopen , was maar 40€ bij Makro . Maar nu eerst effe een niet-Nintendo 2e controller aanschaffenOp zaterdag 25 mei 2002 21:40 schreef WuKen het volgende:
mijn lijst:
super monkey ball (koop ik maandag)
SSB:M (waarschijnlijk ook maandag)
Pikmin
Extreme G3
en ik heb vanmiddag ook de normal in waverace uitgespeeld, hard is echt moeilijk, ik haal hooguit 1 race en bij de 2e is het game over, maar ik heb me cube pas sinds vanmiddag hehe
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben vrijdag beide MM langsgeweest in R'dam.
In Alexandrium was SSBM afgeprijst naar 54,95 euro en de rest was 59,95. Verder hadden ze eigenlijk weinig keus
In het centrum was Sonic 49,95, SMB 52,95, Wave race, Luigi's Mansion & Extreme G-racing idem. En SSBM zag ik nergens. Maar wel meer keus alhoewel de cube zelf was uitverkocht.
Alleen de "nieuw uitgekomen" spelen waren 59,95
Verwijderd
Ja dat had ik dus ook. Eeste keer op very easy met 5 levens. Eerste level seconde op 2. Voor de rest alles in 1 keer gehaald. Geen luigi hoor. Toen maar met easy weer gehaald en ja daar was ie dan. Je moet sowieso zonder continue gebruikenOp zaterdag 25 mei 2002 22:54 schreef schnumi het volgende:
he fuck man ik kan luigi maar niet krijgen.ik heb in de adventure mode het eerste level op 2sec dan komt dat filmpje rag ik luigi van het platform en maak ik de advaenture mode af maar dan is hij er nog niet bij?
op welke moeilijkheidsgraad moet hij??
Verwijderd
In de Makro waren Bloody Roar , SMB , Sonic , Extreme G allemaal 42.95 ...Op zaterdag 25 mei 2002 22:39 schreef CybErvee het volgende:
Ook iets om goed in de gaten te houden;
Ik ben vrijdag beide MM langsgeweest in R'dam.
In Alexandrium was SSBM afgeprijst naar 54,95 euro en de rest was 59,95. Verder hadden ze eigenlijk weinig keus
In het centrum was Sonic 49,95, SMB 52,95, Wave race, Luigi's Mansion & Extreme G-racing idem. En SSBM zag ik nergens. Maar wel meer keus alhoewel de cube zelf was uitverkocht.
Alleen de "nieuw uitgekomen" spelen waren 59,95
Ik heb SSBM 50.99 betaald .
Verwijderd
Leuk apparaatje, heb er Monkey Ball bijgekocht. Moet toch zeggen dat het me lichtelijk teleurstelt. Nu heb ik nog niet erg lang gespeeld, maar ik vraag me af wat de mening over dit spel is, en wat nu ECHT een aanrader is. Supergelikte graphics vind ik niet nodig, zolang de gameplay maar goed is. Monkeyball lijkt mij op eerste gezicht toch niet het verslavingsgehalte te hebben zoals de PU mij wil doen laten geloven.
Aan het einde (na gevecht met Bowser) daagt hij jou uit maar dan moet je niet Mario zijn (dat probleem had ik)Op zaterdag 25 mei 2002 22:54 schreef schnumi het volgende:
he fuck man ik kan luigi maar niet krijgen.ik heb in de adventure mode het eerste level op 2sec dan komt dat filmpje rag ik luigi van het platform en maak ik de advaenture mode af maar dan is hij er nog niet bij?
op welke moeilijkheidsgraad moet hij??
moeilijksheidgraad enzo boeit niet. Continues weet ik niet maar die heb je toch niet nodig.
ROFL, PU is idd niet erg betrouwbaar nee.Op zaterdag 25 mei 2002 23:20 schreef Jaxe het volgende:
Heb vandaag een gamecube gekocht met extra controller, mem card en game (aangezien je tegenwoordig alles KAAL lijkt te krijgen).
Leuk apparaatje, heb er Monkey Ball bijgekocht. Moet toch zeggen dat het me lichtelijk teleurstelt. Nu heb ik nog niet erg lang gespeeld, maar ik vraag me af wat de mening over dit spel is, en wat nu ECHT een aanrader is. Supergelikte graphics vind ik niet nodig, zolang de gameplay maar goed is. Monkeyball lijkt mij op eerste gezicht toch niet het verslavingsgehalte te hebben zoals de PU mij wil doen laten geloven.
Verwijderd
Tis zeker niet slecht, maar om nou te zeggen dat ik hier super warm voor loop...
Zijn hier nog meningen over, of moet ik dan even in de oudere topics kijken?
Ben nu druk bezig met SSB:M...man wat een cool spel zeg. Ik heb hem nog nooit gedaan op de N64 dus ik vind het vrij pittig...zeker als ik tegen metal dude moet vechten
Verwijderd
Voel me toch een beetje...teleurgesteld. Staat nu een cube in huis, maar ik heb er weinig spectaculairs voor. Ook de games die er liggen doen me weinig tot niets. Wachten maar op mario, zelda, metroid, een goeie fightergame (streetfighter snes is imo nog NOOIT geevenaard) of wat nieuws. Misschien dat ik Tony Hawk nog koop. Dat stunten lijkt me wel wat.
BUTTONBASHEEE!! ...totdat je het door krijgt
zoals ik al eerder zei: ik ben bereid het spel nog een kans te geven en ik moet zeggen multiplayer is t wel ok, maar single player vind ik er geen ruk aan...Op zaterdag 25 mei 2002 20:58 schreef elroy het volgende:
[..]
Wat zit jij je toch druk te maken over de prerender.
Dat sommige spellen prerender gebruiken sowhat.
Prerender wordt alleen maar gebruikt bij de achtergronden van het spel. Dat betekend niet dat het hele spel prerender is!
De spelers, voorwerpen, wapens ect die zijn echt niet geprerenderd hoor!
En die plaatjes van SSB:M zijn volgens mij niet eens prerender. Het enige spel wat prerender gebruikt is Resident Evil. En daar kan jij niet over oordelen omdat jij dat spel nog niet gespeeld hebt.
en over je opmerking dat ik res.evil nog niet heb gespeeld kan ik maar 1 ding zeggen: RE was always just about graphics and always will be... gameplay in resident evil is dus een absolute 0. in alle versies die ik ooit gespeeld heb (en wat ik overal lees is dat daar weinig aan veranderd is dus ga niet zeggen dat het wel zo is)
Elke RE game is top...oke oke gun surviver sucks alleen
Ook al zou de hele reeks lelijke graphics hebben het gaat om het horror/schrik gehalte waardoor het een uitstekende serie is met superb gameplay.
Dat vind ik ervan
Verwijderd
Spel heeft één van de beste verhaallijnen dat ooit in een game is verwerkt.
phuse, ik vind wel dat je de laatste paar dagen een beetje negatief loopt te doen over alles. sorry...Op zondag 26 mei 2002 00:17 schreef SCaffa het volgende:
omg? Geen gameplay in RE? Nu maak je zeker een geintje?
Elke RE game is top...oke oke gun surviver sucks alleen
Ook al zou de hele reeks lelijke graphics hebben het gaat om het horror/schrik gehalte waardoor het een uitstekende serie is met superb gameplay.
Dat vind ik ervan
je loopt alles en iedereen af te zeiken... of vergis ik me?
Agreed, een beetje heetgebakerd lijkt ie.Op zondag 26 mei 2002 00:33 schreef daFubar het volgende:
[..]
phuse, ik vind wel dat je de laatste paar dagen een beetje negatief loopt te doen over alles. sorry...
je loopt alles en iedereen af te zeiken... of vergis ik me?
In ieder geval, ik had ook iets totaal anders verwacht van Smash Bros. Zal het een soort Streetfighter worden, lijkt het meer op Mortal Kombat? Dat waren de vragen die mij bezighielden toen ik het spel had gekocht en nog niet gespeeld. Antwoord, geen van beide. Het is een vechtspel met een andere inbreng dan bovengenoemde, al zou je het in de verste verte nog een beetje met de besturing kunnen vergelijken met MK.
Multiplayer roeleert, dat heb ik alweer gezien. Nou moet ik er waarschijnlijk weer 2 exrta controllers bijkopen
De adventure mode is werkelijk prachtig, zoveel bekende dingen die daarin voorkomen. En dan die hamer met dat blije deuntje zoals iemand hierboven al postte: tudududududutututu.
Nadeel is dat je de adventure mode na een x aantal keer wel weer hebt gezien. Ik blijf hem wel spelen, omdat ik dit spel gewoon compleet wil hebben, als in, alle trofeen.
Ander nadeel. Op sommige momenten in Multiplayer wordt het iets te onoverzichtelijk. Soms weet je geeneens meer waar je mannetje is.
Iemand Brinstar Dephts al gehaald??? Na een aantal potjes multy-en kregen mn broertje en ik dat level. En dan die Kraid op de achtergrond, wederom met bijpassend nostalgische Metroid muziek. Alweer een mooi toevoeging.
Die Event mode vind ik ook wel weer wat punten bijbrengen op het hele spel, aangezien er daar nogal lastige bijzitten.
Dat was het weer, ik doe nog een potje... of 2.... misschien 3???
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Grrr..
Volgens mij zijn ze in de grote steden nogal vaak uitverkocht. In de wat kleinere dorpen hebben ze ze nog wel meestal.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
al die kinderen staan daar allemaal mee te gapen en te zeuren bij hun moeders. ik ben 17, bijna 18. ik vind het wel leuk.
Machtig, right?Op zondag 26 mei 2002 01:18 schreef WuKen het volgende:
ik had de laatste bij de FRS
al die kinderen staan daar allemaal mee te gapen en te zeuren bij hun moeders. ik ben 17, bijna 18. ik vind het wel leuk.
Verwijderd
Het is zeker machtigOp zondag 26 mei 2002 01:19 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Machtig, right?
Weet nog dat ik 10 jaar geleden kwijlend zat te kijken naar de Super Nintendo die toen voor ik meen Fl. 500 over de toonbank ging, was toen 12 dus no way dat ik die kon betalen.
2 weken geleden zonder blikken of blozen €219 neergelegd voor een cube, en 2 weken daarvoor €299 voor een xbox
Verwijderd
en nu de cube
als je die na een jaar verkoopt, kom ik je rossenOp zondag 26 mei 2002 01:29 schreef WuKen het volgende:
ik heb altijd een snes gewild en had daar geen geld voor, heb 3 jaar geleden ofzo een psx gekocht. die heb ik een jaar geleden ofzo weer verkocht.
en nu de cube
Verwijderd
Ik doe mee , en we rossen em voor de Cube weg is , kunne we lekker de games meenemenOp zondag 26 mei 2002 01:35 schreef daFubar het volgende:
[..]
als je die na een jaar verkoopt, kom ik je rossen
Verwijderd
ik ben nog lang nie van plan me cube te verkope
Verwijderd
Echt simpel :
-Start Classic mode met elk basic ventje , gewoon in de afgrond springen is voldoende .
-Bij het laatste ventje dat je gebruikt moet je tegen Marth vechten , verlies je , no biggy , gewoon een goed ventje nemen en weer 3X die afgrond in je mag nog eens tegen Marth . Natuurlijk wel NIET continue nemen ...
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
lolOp zondag 26 mei 2002 02:38 schreef real_raichu70 het volgende:
Keb maar 1 controller
een echte gamer heeft er minimaal 2
met 1 controller duurt het 20 uurOp zondag 26 mei 2002 02:38 schreef real_raichu70 het volgende:
Keb maar 1 controller
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
lolOp zondag 26 mei 2002 02:42 schreef WuKen het volgende:
[..]
lol
een echte gamer heeft er minimaal 2
een echte gamer heeft er maximaal 4
Net zoals mij!
Btw Jigglypuff rulez!!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
heeft iemand dit eerder gedaan?? en ja ik luigi al.Op zaterdag 25 mei 2002 21:42 schreef schnumi het volgende:
ik zit er toch aan te denken om Luigi's mansion bij Nedgame te gaan ruilen en dan Wave race ofzo te gaan halen maar als ik het goed heb kan je bij nedgame ze toch inleveren en dan krijg je €40 ong of heb ik het mis?
knokken tegen de 3 cpu's is ook vet als je hun rate op 5 zet ofzo.Op zondag 26 mei 2002 08:58 schreef Phydomir het volgende:
Singleplayer vink trouwens in SSBM ook niet echt geweldig... Maar tegen m''n broertje knokken met 2 cpu ventjes is echt mega vet..
ik moet alleen nog pichu en mewto unlucken
met event 37 krijg je pichu en mewto tja das veeeel spelen
of aanlaten staan
This space is occupied
Verwijderd
is Zelda goed?Op zondag 26 mei 2002 10:47 schreef TekkenMaster het volgende:
hoe haal je event 37 die is echt tuff hoor
met event 37 krijg je pichu en mewto tja das veeeel spelen
of aanlaten staan
hoe bedoel je is zelda goed???
This space is occupied
Grab shell dude!
Verwijderd
je bedoelt linkOp zondag 26 mei 2002 11:30 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
is Zelda goed?
Verwijderd
jahOp zondag 26 mei 2002 11:38 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
je bedoelt link
/me heeft altijd Zelda gezegd

is grown up link in dit spel leuk?
Lijkt me sterk, heb je Mr. Game&Watch ook al? Zonder alle characters is die haast onmogelijk. Tenzij je op een *niet-eerlijke* manier 1000 vs matches hebt gespeeld.hoe haal je event 37 die is echt tuff hoor
Zelda is mijn nummer 1 character, maar dan wel in Sheik vormis Zelda goed?
edit: grmbl.. Link, nu moet je die namen wel onthouden
Link is perfect voor de beginners, makkelijk te besturen, overal ongeveer middelmatig in.
neem red cards soccer of sega soccer slam. dat heerst!Op zondag 26 mei 2002 11:36 schreef jOzh het volgende:
Zijn er nu al meer mensen die Virtua Striker 3 gekocht hebben? Ik lees nogal wat verschillende meningen over dit spel, ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. 'k Wil namelijk wel graag een voetbalspel op m'n cube maar twijfel tussen Virtua Striker 3, ISS 2 of wachten tot PES uitkomt (maar dat zal nog wel ff duren...)
Ja, Sega Soccer Slam lijkt me inderdaad ook erg vet! Weet je toevallig wanneer dat hier uitkomt? Toch wil ik ook graag een 'serieus' voetbalspel en dan het liefst een pure simulatie. Fifa valt dus al meteen af, en van Virtua Striker heb ik ook gelezen dat het eerder arcade dan simulatie is. Dat wordt dus toch wachten op PES denk ikOp zondag 26 mei 2002 12:31 schreef daFubar het volgende:
neem red cards soccer of sega soccer slam. dat heerst!
Grab shell dude!

Deze vind ik echt superlelijk!!! veelste simpeltjes. straalt helemaal niks uit...

deze klopt volgens mij wel, was al bekend.

deze vind ik wel mooi, en die mario hoort er uiteraard niet bij

deze vind ik wel leuk. past ook wel bij zo'n game.

deze kan er ook wel mee door...

dit lijkt op één van mijn allereerste pogingen om een cd hoesje te maken in phosotop. absoluut lelijk!

beetje vreemd dat er nog geen titel op het doosje staat...
wat ik een beetje vreemd vind is dat ze allemaal hetzelfde hoekje hebben van "only for"
en ze missen volgens mij onderaan het doosje allerlei informatie.... ik denk dat dit een zooi hoaxen zijn. of iig gedeeltes...
edit 1:

deze vind ik ook maar een beetje matig... ik weet niet... ziet er een beetje goedkoop uit imho.
edit 2:

deze vind ik ook absoluut kut.
de boxart van deadly alliance enzo die die ene tweakert hiero had gemaakt, die schopte kont! dit absoluut niet!
Verwijderd
Net nog Roy unlocked , maar die event matches kan ik dus ECHT niet . 20-25 kan ik er geen een van ...
op nintendo.com hebben ze het nog steeds overOp zondag 26 mei 2002 13:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Spel gaat gewoon The Legend of Zelda heten hoor...
Net nog Roy unlocked , maar die event matches kan ik dus ECHT niet . 20-25 kan ik er geen een van ...
Legend of Zelda (tentative title)
Ik wil ook graag die Event matches halen. Ik zal en moet Ganondorf hebben. Net ook van Luigi verloren.Op zondag 26 mei 2002 13:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Spel gaat gewoon The Legend of Zelda heten hoor...
Zit er toch nog een beetje moeilijkheid in.
Verwijderd
Dat betekend dat het exclusief voor de gamecube is. oftewl:NOT FOR THE XBOX SO GET A GAMECUBE CAUSE GAMECUBE KICKS XBOX'S ASSOp zondag 26 mei 2002 13:12 schreef daFubar het volgende:
wat ik een beetje vreemd vind is dat ze allemaal hetzelfde hoekje hebben van "only for"
oeps sorry. dat was mijn fanboy inside m3.
Verwijderd
De 2e van RE is toch best wel mooi . Maar kan je die boxart van die tweaker dan ook es posten ?Op zondag 26 mei 2002 13:12 schreef daFubar het volgende:
Cubezone heeft wat boxart staan...
[afbeelding]
Deze vind ik echt superlelijk!!! veelste simpeltjes. straalt helemaal niks uit...
[afbeelding]
deze klopt volgens mij wel, was al bekend.
[afbeelding]
deze vind ik wel mooi, en die mario hoort er uiteraard niet bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit lijkt op één van mijn allereerste pogingen om een cd hoesje te maken in phosotop. absoluut lelijk!
[afbeelding]
en ze missen volgens mij onderaan het doosje allerlei informatie.... ik denk dat dit een zooi hoaxen zijn. of iig gedeeltes...
edit 1:
[afbeelding]
deze vind ik ook maar een beetje matig... ik weet niet... ziet er een beetje goedkoop uit imho.
edit 2:
[afbeelding]
deze vind ik ook absoluut kut.
de boxart van deadly alliance enzo die die ene tweakert hiero had gemaakt, die schopte kont! dit absoluut niet!
dat weet ik wel, maar er zijn verschillende only for hoekjes. ze zijn niet allemaal driehoekig, er zijn ook ronde enzo...Op zondag 26 mei 2002 13:35 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Dat betekend dat het exclusief voor de gamecube is. oftewl:NOT FOR THE XBOX SO GET A GAMECUBE CAUSE GAMECUBE KICKS XBOX'S ASS
oeps sorry. dat was mijn fanboy inside m3.
en die boxart van die twiekert kan ik niet vinden... we zullen moeten wachten totdat ie zelf ff langskomt en het dan opnieuw post
Logo is super, boxart is iddOp zondag 26 mei 2002 13:12 schreef daFubar het volgende:
Cubezone heeft wat boxart staan...
[Mario]

Mooi, achtergrond had donkerder gemogen.
Ziet eruit als dikke pret[Mario Party 4]
Ahhh, èchte boxart. Jammer dat ze het oude groen/blauwe logo niet hebben gehouden:[Starfox]
Allemachtig, echt foeilelijk! Niet te geloven dat iemand geld heeft gekregen om zo'n misbaksel uit te schijten.[Wario World]
Een Zelda doos hoort goud te zijn[Zelda]
Nu we het over die hoekjes hebben, Rogue Leader heeft bij mij geen "Only for" hoekje, hoe zit dat?wat ik een beetje vreemd vind is dat ze allemaal hetzelfde hoekje hebben van "only for"
Zijn wel echt, Nintendo heeft ze laten zien. Denk (en hoop heel sterk) dat sommige hiervan nog maar voorlopige ontwerpen zijn.en ze missen volgens mij onderaan het doosje allerlei informatie.... ik denk dat dit een zooi hoaxen zijn. of iig gedeeltes...
Boxart is wel mooi, alleen dat lettertype is zo kazig
Rechtklikken en dan "Download all by Flashget" of bedoel je dat niet?Op zondag 26 mei 2002 13:21 schreef blakez het volgende:
Weet iemand hoe ik in één keer een zooitje filmpjes van een site kan downloaden?? Ik heb net flashget gedownload, maar ik begrijp er nix van.. Daar zou ik toch gewoon een url in moeten kunnen plaatsten en dan zo al die filmpjes achter elkaar downloaden?? Of werkt dat niet zo..
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
dat bedoel ik ook, maar dat verneukt voor mij de hele doos... ik hoop dat wij europeanen mooiere boxes krijgen...Op zondag 26 mei 2002 14:21 schreef D³ het volgende:
Boxart is wel mooi, alleen dat lettertype is zo kazig
Tijden SSBM gebeurde er iets vreemds: ik (Link) wilde een hamer pakken maar greep mis en pakte de knuppel die er vlak naast lag. Dan begint link opeens, terwijl hij de knuppel ondersteboven vast heeft hem als een hamer te gebruiken.
Ik heb het spel gepauzeerd en de foto gemaakt.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ha, ik ookOp zondag 26 mei 2002 14:42 schreef real_raichu70 het volgende:
Net nog Ganondorf unlocked . We komen der nog
En Johnny64, je foto doet het niet.
Edit: Je foto doet het nu wel.
Verwijderd
ROFL!! Hij zal wel denken dat die de hamer op heeft gepakt (duh!)Op zondag 26 mei 2002 14:33 schreef Johnny64 het volgende:
[afbeelding]
Tijden SSBM gebeurde er iets vreemds: ik (Link) wilde een hamer pakken maar greep mis en pakte de knuppel die er vlak naast lag. Dan begint link opeens, terwijl hij de knuppel ondersteboven vast heeft hem als een hamer te gebruiken.
Ik heb het spel gepauzeerd en de foto gemaakt.
Verwijderd
hier welOp zondag 26 mei 2002 14:46 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Ha, ik ook.
En Johnny64, je foto doet het niet.
Edit: Je foto doet het nu wel.
Hier nog 3 Mario filmpjes waarin Shiggy de besturing voor zn rekening neemt.
http://cubemovies.ign.com/cube/video/miyagoplaymario1.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/miyagoplaymario2.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/miyagoplaymario3.mov
Zeg, kunnen jullie niet een apart SSBM topic openen ofzoOp zondag 26 mei 2002 14:42 schreef real_raichu70 het volgende:
Net nog Ganondorf unlocked . We komen der nog
^grapje
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
waarom?waarom?Op zondag 26 mei 2002 14:55 schreef D³ het volgende:
Hoeveel MB Gamecube E³ filmpjes hebben jullie? Ik zit aan 656 MB. Ik had niet verwacht dat het zoveel zou zijn
Hier nog 3 Mario filmpjes waarin Shiggy de besturing voor zn rekening neemt.
http://cubemovies.ign.com/cube/video/miyagoplaymario1.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/miyagoplaymario2.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/miyagoplaymario3.mov
[..]
Zeg, kunnen jullie niet een apart SSBM topic openen ofzo![]()
![]()
Het gaat hier alleen maar over SSBM dit, SSBM dat, dit is een Gamecube topic hoor!!!
![]()
![]()
^grapje
doen die filmpjes het niet bij mij
Dit topic is gesloten.