f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Weet je wat hard is!!! Een Cube willen kopen maar dat dat niet kan omdat er geen meer zijn!!!!!!!!!Op donderdag 23 mei 2002 22:22 schreef blakez het volgende:
Dat is zeker wel een teleurstelling.. ik heb vanavond ook zo'n probleem.. ik moet nog een hele toets leren, wat ik al van plan was vanaf 18:00 ongeveer, maar kblijf 't maar uitstellen..Wat is het leven van een gamer toch hard hè
Tuurlijk, zoiets heet 'iets slim aanpakken' ipv jezelf te dwingen tot 1 console. Taste the goods of all three worlds ofzoOp donderdag 23 mei 2002 22:26 schreef D³ het volgende:
[..]
Mag ik hier nog posten?Ik heb wel aan de actie meegedaan
Anoniem: 16219
Wat voor een spel is Super Monkey Ball eigenlijk ?Op donderdag 23 mei 2002 22:21 schreef oscarvdb het volgende:
[..]
Tsja hij staat wel niet in je lijst maar ik zou Super Monkey Ball kiezen... uit dat lijstje wave race
[url="http://www.google.com/search?q="super%20monkey%20ball"%20review"]http://www.google.com/search?q="super%20monkey%20ball"%20review[/url]Op donderdag 23 mei 2002 22:34 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Wat voor een spel is Super Monkey Ball eigenlijk ?
Wat zouden we toch moeten zonder de wijze woorden van dsOp donderdag 23 mei 2002 22:29 schreef ds het volgende:
[..]
Tuurlijk, zoiets heet 'iets slim aanpakken' ipv jezelf te dwingen tot 1 console. Taste the goods of all three worlds ofzo
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
met een bolletje met een aap erin rollen met de joystick naar de finish, makkelijk. maar het is zeker niet makkelijk om uit te spelenOp donderdag 23 mei 2002 22:34 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Wat voor een spel is Super Monkey Ball eigenlijk ?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Weet niet of dat echt het soort spel is dat ik zoek ...Op donderdag 23 mei 2002 22:50 schreef robertos het volgende:
[..]
met een bolletje met een aap erin rollen met de joystick naar de finish, makkelijk. maar het is zeker niet makkelijk om uit te spelen
helaas duurt het nog minstens een jaar tot zelda uitkomt.
ik kan natuurlijk met een betere comp de roms halen, maar dat is a) minder cool en b) ik wil nintendo niet afzetten
en heb je echt zo'n memory kaart nodig als je maar 1 spel wil spelen?
superB
GC halen is veel vetter dan een nieuwe PC. En die Mem-kaart is wel nodig als je verder wilt komen, of wil je de hele tijd overnieuw beginnen (word je wel de master van telkens het zelfde oefenen).Op vrijdag 24 mei 2002 00:04 schreef bl!kje het volgende:
ik zit met een probleempje, ik zit te twijfelen of ik een betere comp haal(nu een pII 350)of een cube met smash
helaas duurt het nog minstens een jaar tot zelda uitkomt.
ik kan natuurlijk met een betere comp de roms halen, maar dat is a) minder cool en b) ik wil nintendo niet afzetten
en heb je echt zo'n memory kaart nodig als je maar 1 spel wil spelen?
Anoniem: 7379
superB
Bedoel je in dat ding zelf? Nope jammer genoeg niet en gelukkig niet. Jammer omdat je moet er een kopen. Gelukkig je kan ze bij iedereen laden die dingen.Op vrijdag 24 mei 2002 00:09 schreef bl!kje het volgende:
is er geen interen voor 1 a 2 spellen?
Bij de weg: ik moet Zelda hebben! Waar blijf je nou? Zelda? Kom eens dan, ja, kom maar. Opschieten!
En Mario trouwens ook!
Zo'n Cube roelt dus echt wel kei veel harder dan een Xdoos of speelbak2. Allemaal van die spellen met alleen maar grof geweld. Daar heb ik m'n PC al voor. Xbox, PS2 en PC games zijn allemaal op dezelfde gebruikers groep gericht. Nintendo gaat voor de ECHTE gamers.
Ja, ben een beetje een Nintendo fan. En? Ik werd vroeger ook aangsproken met Super Mario Broos (Broos=achternaam...) door m'n ouders, deed niks anders (en terecht)
ik heb net t filmpje van ssb;m gekeken, ik heb echt weer zin om een potje te smashen!
superB
Anoniem: 50624
En over dat emuleren, dat kun je dus idd wel vergeten, voor de PS/2 was er ook iets geprobeerd maar toen bleek dat je met een monster pc nog vertragingen zou krijgen zijn ze der mee gestopt, en de cube is krachtiger dan de PS/2 dus das al helemaal onmogelijk op het moment.
veel rustiger voor je ogen
This space is occupied
Ik bedoel het tekort aan GameCubes? Waar komen ze eigenlijk vandaan. Worden ze in Europa gefabriceerd of moeten ze per boot uit Japan komen. Indat geval kaap ik wel zo'n schip!
Damn.. waarom kijken mensen nooit verder dan naar de grote namen.Op vrijdag 24 mei 2002 08:17 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik zou dan voor die PC gaan , Cubeje kan je halen wanneer de spellen die je wil er zijn . Ik koop em voornamelijk voor de Resident Evil reeks ...
Dit zie ik zo vaak, dat mensen zeggen dat ze uhm pas kopen bij Zelda of Resi. Evil, maar er is zoveel meer mooist op dat cubusje...
* Phydomir gaat z'n cube maar es beneden neer zetten zodat ie op de 82cm breedbeeld kan spelen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 54447
Oh en SSBM ligt hier al sinds eergister en ligt nog volop in de schappen hoor. No problemo.
echt kut, maar maandag kan ik er ook over meepraten!
Anoniem: 17526
Shit zeg... 'k moet ook nog 2 stageverslagen maken binnen 3 weken!Op vrijdag 24 mei 2002 08:50 schreef daFubar het volgende:
ik ga hem maandag pas kopen omdat ik in het weekend even snel een stageverslag moet maken
echt kut, maar maandag kan ik er ook over meepraten!
Die dingen worden gefabriceerd in China. Eind van deze maand zouden er als het goed is 1 miljoen Cubes voor Europa moeten zijn.Op vrijdag 24 mei 2002 07:46 schreef RareGast het volgende:
Maar eh.. niemand enig idee over de voortgang van de verkoop van GameCubes?
Ik bedoel het tekort aan GameCubes? Waar komen ze eigenlijk vandaan. Worden ze in Europa gefabriceerd of moeten ze per boot uit Japan komen. Indat geval kaap ik wel zo'n schip!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
* iNSaNe-oNe wil naar huis maar moet nog een hele dag werken voordat hij SSB:M op de deurmat vindt!
... en oranje! :P
en .. ZUIGGGGGG.. en POEP .. en doe leuk mutsje op =)
(en laat tegenstanders van de lach eraf lopen)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
3 weken, ik d8 dat ze af moesten voor 31 mei of lag het nou aan mijOp vrijdag 24 mei 2002 08:55 schreef WackyWes het volgende:
[..]
Shit zeg... 'k moet ook nog 2 stageverslagen maken binnen 3 weken!Grrr!!! Ach, toch laat ik vanmiddag mijn kjoebje genieten na het inbrengen van een SSBM schijfje!
Mijn stage eindigt 14 juni... dus 'kheb nog ff de tijd.Op vrijdag 24 mei 2002 10:25 schreef mech het volgende:
[..]
3 weken, ik d8 dat ze af moesten voor 31 mei of lag het nou aan mij
* Anoniem: 17526 is bezig met mega waslijst aan kjoeb filmpjes...
Daar zit ik wel op, maar die f**king school heeft mij helemaal geen info gestuurd over de data's! Grrr!!! Ze bekijken het daarom maar lekker en ik lever ze gewoon de 14e in...Op vrijdag 24 mei 2002 10:30 schreef mech het volgende:
mijne ook en inleverdatum van de verslagen is 31 mei of je moet niet op regio zitten in zaandam
is nu alleen nog erger geworde
Klasgenoot.. wie ben je danOp vrijdag 24 mei 2002 10:33 schreef mech het volgende:
whehe ik ben al klaar met me verslagen en ja die school is kut dat weet ik wel klasgenoot
is nu alleen nog erger geworde
5 juni weer naar school
wel grappig dat je elkaar hier tegenkomt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Beach Spikers - This game looks hot -- in so many ways
Super Monkey Ball 2 - Four monkeys, all of them out of control
Super Monkey Ball 2 - That's one fast-ass monkey
Worms Blast - Weather makes things crazy
Worms Blast - 2-player worms-a-blasting
Worms Blast - Pop, splot, bang!
Worms Blast - Warning -- meteor shower!
Worms Blast - Got one, got one, got one!
NCAA College Football 2K3 - Direct-feed college pigskin
NBA 2K3 - I wish I was a little bit taller
NFL 2K3 - Dear, sweet, Visual Concepts!
Phantasy Star Online Episode 1 & 2 - Slashing, hacking, and Japanese chit-chat
Nascar Thunder - Don't crash
Nascar Thunder - Specular lighting
Drome Racers - Realistic visuals
Disney All-Star Soccer - Kicking balls, Disney style
Wolverine's Revenge - Looking good
True Crime - Must play more
True Crime - Awesome!
True Crime - Move over Dead to Rights
True Crime - Action packed
Shaun Murray - Loving this
Shaun Murray - Water time
Shaun Murray - Ahh yeah
Next Dimension - Nice!
Next Dimension - Lots of action
Next Dimension - Kicking butt
Minority Report - Not bad at all
Minority Report - Fighting and running
Eidos Golf - Fresh Games Golf
Rally Fusion - Gotta love it
Rally Fusion - Racing action
Tony Hawk 4 - Skate time
Tony Hawk 4 - Love to grind
Rayman Arena - Quad-screen multiplayer
Rayman Arena - 2-player vertical split-screen
Rayman Arena - Running in circles, kicking much booty
Rayman Arena - Electric grapple, coming through!
Rayman Arena - Swinging like a wild monkey
TimeSplitters 2 - Nice
TimeSplitters 2 - Rapid fire
TimeSplitters 2 - Sniping in the snow
TimeSplitters 2 - Speed
TimeSplitters 2 - Enemies around every corner
TimeSplitters 2 - GoldenEye anyone?
TimeSplitters 2 - Last man standing
TimeSplitters 2 - Showdown
TimeSplitters 2 - Moves so fast
TimeSplitters 2 - Sniper fun
TimeSplitters 2 - Run, but don't hide
TimeSplitters 2 - Battle of the big guns
TimeSplitters 2 - Flamethrower in multiplayer
Need for Speed Hot Pursuit 2 - Colorful tracks
Need for Speed Hot Pursuit 2 - Car reflections
Need for Speed Hot Pursuit 2 - Bright sun
mijn stageverslag moet dus maandag af zijn en ik heb vanavond een feest en moet morgen en zondag gewoon pizza's brommeren... lekker weinig tijd dus... zaterdag ook niet uit
maandag terugkomdag, dus wel lekker vrij
Anoniem: 37763
Ikke heb zin !!
BTW, hadden er hier meer mensen zo verschrikkelijk veel moeite met bepaalde events (bijv. lvl. 28 & 37) in SSBM? Ik heb nu events 1 t/m 39 en er schijnen er nog 10 te zijn.
Anoniem: 37763
Spel + Console = 274 euro
in mijn pocket --> 274,5 euro
ik ben ze op het moment aan het wgetten .. dus staan straks gemirrored, thnx 4 die waslijst aan urls =)
Hier straks hele waslijst te vinden
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ga zo weer ff denk.. heb nog niet gespeeld vandaag
ik had dr. mario ook moeten hebben verdorie
Heel dat Smash Bros is gewoon een flashback naar mijn hele Nintendo-jeugd
had zijn eigen stijl (ik vond het niet lelijk) en het verhaal/spel was echt cool
jammer dat het alleen US was =(
Volgens deze knakker is het nogal tof.Op vrijdag 24 mei 2002 13:20 schreef blakez het volgende:
Iemand hier al virtua striker 3 ver 2002 gespeeld? Ik ga misschien wel een voetbal spel kopen, maar ik weet niet welke ik aan moet schaffen? Er zijn er nu drie.. International superstar soccer 2, Fifa worldcup 2002 en virtua striker 3.. Welke heeft de beste gameplay en de meeste opties? En welke heeft eigenlijk de mooiste gfx? Ben hier wel benieuwd naar..
Grab shell dude!
Anoniem: 51617
Wie heeft luigi al? Want ik heb in de eerste level de seconde op 2 laten eindigen en toen moest ik tegen luigi en de prinses. Verder helemaal uitgespeeld ZONDER continue te gebruiken maar geen spoor van luigi meer. Ik had wel very easy gedaan met 5 levens, maakt dat uit?
luigi heb ik wel.. ook op die manier.. alleen dan komt ie aan het eind nog even langs (warning : foe appearing)
grr.. ik krijg dr. mario nou niet meer =\.. ik speelde het voor het eerst.. en toen kreeg ik die meteen.. alleen ik verloor =)
nog andere manieren om hem te krijgen ?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
maar ik vond kirby toch wel beter
superB
mensjes laten slapen en dan snorretjes op ze tekenen! fan-tas-tisch!!! en btw, jigglypuff heerscht!

Anoniem: 51617
Ik heb net 80 mannetjes verslagen met Link in de 100 man melee. Zijn er al mensen die dat helemaal hebben uitgespeeld?
ja ik heb de 100 man verslagen, en dan krijg je Falco (uit Starfox)Op vrijdag 24 mei 2002 15:04 schreef GolbeZeromus het volgende:
Kirby vind ik nog wel lachen, maar die Jigglypuff is gewoon een deus. Dat zingen van hem heeft ook nog eens een minimaal bereik.
Ik heb net 80 mannetjes verslagen met Link in de 100 man melee. Zijn er al mensen die dat helemaal hebben uitgespeeld?
maar dr.mario kwam niet.. ff site opzoeken die al die dingen heeft staan (ook extra stages enzo)
dan moet je de classic mode met Mr Game & Watch verslaan
En nog iets, Yoshi is een kut character. Irritante besturing en moves waar je niks aan hebt.
"Nee, niet beneden B, niet slapen!!"
jigglypuff kicked hard ass, en omdat ie zo lief oogt onderschatten een hoop mensen hem erg.
( Beneden B slapen is best moeilijk, je moet bijna in je tegenstander staan, maar als je raakt, dan vliegt hij/zij ook direct het veld uit. )
Anoniem: 14565
Wat doen jullie met spellen die je hebt uitgespeeld? gewoon bewaren? verkopen? ruilen?
Anoniem: 28906
ik ga vanavond een gamecube kopen en ben aan het bedenken met welk spel ik dat zal gaan doen
smash brothers melee natuurlijk!Op vrijdag 24 mei 2002 15:49 schreef WuKen het volgende:
...en ben aan het bedenken met welk spel ik dat zal gaan doen
ok staat op me boodschappenlijstOp vrijdag 24 mei 2002 15:49 schreef robertos het volgende:
[..]
smash brothers melee natuurlijk!
en als 2e keus? (ik heb nog niks gespeeld, en de PU vertrouw ik nie zo
Altijd bewaren. Toen ik nog op school zat verkocht of ruilde ik ze altijd, maar nu ik werk bewaar ik altijd alles.Op vrijdag 24 mei 2002 15:47 schreef Mage het volgende:
Ik ga vanmiddag na mijn werk ook ff langs de intertoys om SSB:M aan de games collectie toe te voegen.
Wat doen jullie met spellen die je hebt uitgespeeld? gewoon bewaren? verkopen? ruilen?
Een spel koop je met een bepaalde gedachte. Als je er helemaal doorheen bent, koop je het volgende spel. Maar om nostalgische redenen kan je altijd nog even je oude spellen pakken en de sfeer van vroeger oppakken. Heerlijk
Beetje star Wars fan WuKen?
OMG! You can't be serious?!Op vrijdag 24 mei 2002 15:42 schreef GolbeZeromus het volgende:
En nog iets, Yoshi is een kut character. Irritante besturing en moves waar je niks aan hebt.
Yoshi heerscht!! Vooral zijn naar beneden+B move is dodelijk, evenals zijn R move na een goede stun! Met Yoshi ben ik echt zo goed als onverslaanbaar
FF een advertentie plaatsen
Slachtoff..euh.. Spelers gezocht voor SSB:M, goed spelen is een pre, bij voorkeur woonachtig in de omgeving van de poolder.
de films vind ik wel leuk maar de spellen hebben me nooit geboeidOp vrijdag 24 mei 2002 15:55 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Beetje star Wars fan WuKen?
race - Wave Race
puzzel/arcade - Super Monkey Ball
Mmm, misschien moet ik hem dan nog eens wat beter bekijken.Op vrijdag 24 mei 2002 15:58 schreef ilyc het volgende:
[..]
OMG! You can't be serious?!
Yoshi heerscht!! Vooral zijn naar beneden+B move is dodelijk, evenals zijn R move na een goede stun! Met Yoshi ben ik echt zo goed als onverslaanbaar
Mijn favo's tot nu toe zijn toch wel Mario, Link en Samus.
Hij is niet zo sterk in de zin van dat die veel hebben kan, maar hij ziet er sweet uit
Btw, dat taunten heerst, beetje zwaaien enzo

Anoniem: 34030
thxOp vrijdag 24 mei 2002 15:11 schreef ilyc het volgende:
B knop ingedrukt houden zodra het GameCube logo op je beeldscherm verschijnt.
Alleen ik zie dan heel weinig verschil, maja
btw, is er ergens een gameplay filmpje te downloaden? ik wil wel es zien wat ik kan verwachten
lukt dat ook als je geen RGB kabel eraan hebt??Op vrijdag 24 mei 2002 16:19 schreef darthraver het volgende:
[..]
thx![]()
Alleen ik zie dan heel weinig verschil, majatoch op 60 hz gespeeld
Hehe... jammer genoeg nog niet. Hij bedoelt Zelda in Super Smash Brothers: Melee. Nog een half uurtje stage en ik kan eindeluk ook genieten van dat spel!!!Op vrijdag 24 mei 2002 16:19 schreef WuKen het volgende:
is zelda ook al uit??
Mmm... ik was ff te laat met reageren
hier ergens in de topic staat dacht ik ook wel filmpjes check alle pagina's maar eens.Op vrijdag 24 mei 2002 16:21 schreef WuKen het volgende:
ah op die manier hehe
btw, is er ergens een gameplay filmpje te downloaden? ik wil wel es zien wat ik kan verwachten
Anoniem: 9405
(allemaal filmpjes van vertex/phusebox van SMB/Luigi's Mansion/nog wat spellen)
en in E3 dir allemaal movies van de E3 =)
over SSBM : die 60hz mode ruled.. meteen full screen enzo, geen zwarte balken meer.
ik ben naar ouders toe.. (3 uur treinen sigh) maar daarna ga ik nog wel proberen om alle levels enzo te unlocken =)
cya guys vanavond weer =)
maar kun je die ook gebruiken als je geen RGB kabel hebt??over SSBM : die 60hz mode ruled.. meteen full screen enzo, geen zwarte balken meer.
ik ben er iniedergeval nog lang niet op uitgekeken er zijn zoveel mogelijkheden ik denk dat je er ZEKER na een week nog niet op uitgekeken bent tenminste als je alles wilt halen.Op vrijdag 24 mei 2002 16:28 schreef leGionellz het volgende:
Hoe is de replay value van ssbm bij het spelen met een speler ? Ben je er in een dag op uitgekeken of blijft het maanden leuk ? Kun je natuurlijk nog niet echt zeggen, maar als iemand al een idee heeft ?
ja, heb zelf geen rgb kabel, maar wel 60hz mode. Je tv moet het wel ondersteunen though.Op vrijdag 24 mei 2002 16:41 schreef schnumi het volgende:
[..]
maar kun je die ook gebruiken als je geen RGB kabel hebt??
Ik verkoop nooit spellen of consoles.. daar ga ik zeker spijt van krijgen...Op vrijdag 24 mei 2002 15:47 schreef Mage het volgende:
Ik ga vanmiddag na mijn werk ook ff langs de intertoys om SSB:M aan de games collectie toe te voegen.
* Phydomir is ook de trotste bezitten van een NES
nee ok dan is het goed.ja, heb zelf geen rgb kabel, maar wel 60hz mode. Je tv moet het wel ondersteunen though.
Dit topic is gesloten.