... en oranje! :P
Yep, er zijn meerdere manieren om alle characters te unlocken. Als je de hele singple player hebt gehaald (binnen bepaalde eisen..) dan krijg je ze ook.Op donderdag 23 mei 2002 12:00 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Denk je een paar dagen? Ook met het unlocken van allerlei extra players die pas bij een X-aantal potjes vrij komen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
phuse jij bent echt zo kort door de bocht.. die game is echt in GIGANTISCHE getallen uitgeleverd.. en JOU leverancier is zo suf om JOU niet te bellen als ie er een paar krijgt.Op donderdag 23 mei 2002 11:43 schreef Phusebox het volgende:
ik hoef t spel ook niet meer
als nintendo het niet eens voor elkaar krijgt om er genoeg uit te leveren
amateurs
hij is al zat verkrijgbaar bij ELKE bart smit volgens mij en elke zichzelf respecterende gameshop.. alleen FRS/Intertoys ofzo hebben hem morgen pas..
nou ja.. your loss
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Dan gaat * Phydomir zo eerst maar es langs de bank om te kijken of ie wel genoeg geld heeft en daarna de stad in...Op donderdag 23 mei 2002 12:23 schreef yamAUchi het volgende:
[..]
phuse jij bent echt zo kort door de bocht.. die game is echt in GIGANTISCHE getallen uitgeleverd.. en JOU leverancier is zo suf om JOU niet te bellen als ie er een paar krijgt.
hij is al zat verkrijgbaar bij ELKE bart smit volgens mij en elke zichzelf respecterende gameshop.. alleen FRS/Intertoys ofzo hebben hem morgen pas..
nou ja.. your loss
Enige nadeel is alleen dat ik echt nog veel huiswerk heb wat morgen af moet zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Filmpje + screens laten wat langer op zich wachten, want ik zit nu eerst even te spelen
Daarom: wacht ik op de post van morgen. SSB:M moet daarbij zitten.
slaat nergens op. ik belde gister al: nee we hebben er geen
vanmorgen: sorry we hadden ze gister al en ze zijn uitverkocht
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
haha, ik heb nu mijn taakbalk 5 regels dik staan omdat DAP heel de tijd bezig is met downen en er al een zeer grote berg filmpjes staan.
Ik kijk ze alleen nog niet omdat DAP dan weer gaat zeiken als er weer eentje af is. "generating output" yaddiyaddi
edit
OMFG zelda! resident evil! metroid! DAMN DAMN DAMN
Verwijderd
Ik wil er graag eentje hebben, heb inmiddels wel al wat spellen gekregen maar ik kan de gamecube zelf nergens kopen
Heb wel een bestelling uitstaan bij freerecordshop omdat je dan een extra contoller erbij krijgt, maar duurt allemaal zo laaaaaaannnnggggggg
Verwijderd
En de adventure mode is ook wel leuk, tis weer es wat anders dan DOA/Street Fighter en weet ik wat nog meer
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
O ja, nog de complimenten aan DS voor het samenvatting en de news! Ga zo door
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ik kan nu eindelijk een smash aanval =) (hehe)
maar multiplayer is het leukst iig.. en dat wordt nog wel getest
en schnumi : waarom zouden mensen 50euro terugkrijgen als onze gc helemaal niet in prijs verlaagd is / wordt =\
verschillende taal opties in het spel zelf, boekje zal wel duits zijn though =)Op donderdag 23 mei 2002 12:04 schreef Phusebox het volgende:
argh, nu ga ik vanmiddag ook nog naar aken, om mijn kapotte pc alweer terug te brengen, maar in duitsland is dat spel natuurlijk ook duitstalig. argh argh argh
Lijkt mij ook crap, de Cube was in prijs verlaagd, VOORDAT hij gereleased werd. Dus teruggaan met de bon en €50,- claimen? Lijkt me niet... Haal je het niet door de war met de actie van de X-box ofzo?Op donderdag 23 mei 2002 14:26 schreef schnumi het volgende:
trouwens nou hoor ik van een aantal personen dat ze moet de bon terrug zijn gegaan naar de winkel en €50 terrug kregen ofzo.lijkt mij dikke bullshit maar het zou komen omdat de cube in prijs was verlaagt ofzo.
Just guessing.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
(dat worden 'uurtjes vrijnemen' van school >-) )
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Trouwens, de single player is best cool hoor, dit spel kan je best kopen als je alleen maar single player speelt, melee kan je ook tegen de CPU spelen.
Op www.cubezone.nl gaf de review over SSB:M de doorslag, omdat er een filmpje van de Adventure-mode bij stond. Dat lijkt mij heel goed te spelen!
* iNSaNe-oNe kan niet w88 tot morgen!
Locale Bart Smit had hem. Errug tof met 15% personeelskorting. M'n tante werkt daar. Nee, ik kan niet voor jullie spellen leveren! M'n Cube was ook al zo goedkoop. Gratis memcard + 15% korting op de Cube...
Verwijderd
vanavond vanaf 20.30 zal het wel weer hard gaan
Woei, ik ben geen Nintendo fanOp donderdag 23 mei 2002 15:41 schreef Zero00 het volgende:
Een echte nintedo fan koopt SSB:M NU DIRECT! GELD GEEN ROL! (in mijn geval dan)
Examens zijn op dit moment belangrijker
Natuurlijk niet. Het spel heeft verschillende taalopties. En de handleiding is ook in meerdere talen.Op donderdag 23 mei 2002 12:04 schreef Phusebox het volgende:
argh, nu ga ik vanmiddag ook nog naar aken, om mijn kapotte pc alweer terug te brengen, maar in duitsland is dat spel natuurlijk ook duitstalig. argh argh argh
Ik heb hem (SSBM) vandaag gehaald... Moest even wachten p iemand die een X-box kocht om DVD's te kijken maar zonder DVD-kit (wat dus betekent dat je geen DVD's kunt kijken! Microsoft rocks again!)... Blijkt dat de E-plaza niet meer met cocacolakaarten meedoet...
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Toch zo onder het eten maar es het boekje lezen...
Die reactie van Phusebox, mijn vermoedens zijn bevestigd. Er is maar 1 iemand die zo'n reactie kan plaatsenOp donderdag 23 mei 2002 12:23 schreef yamAUchi het volgende:
[..]
phuse jij bent echt zo kort door de bocht.. die game is echt in GIGANTISCHE getallen uitgeleverd.. en JOU leverancier is zo suf om JOU niet te bellen als ie er een paar krijgt.
nou ja.. your loss
Penny Arcade Zelda impressies:
Persoon 1
This game looks fucking amazing. Id say it was the best looking game I saw at the Show today. I would also say its probably the best looking game Ive ever seen in my entire goddamned life. We all just stood there mesmerized by it, with our mouths wide open. Until you have seen this game running you cannot possibly comprehend how gorgeous it is. Its like a big fuck you to all the people who bitched about the cartoon look.
Persoon 2
Zelda for GC. I didn't say anything when those screenshots came out because I wanted to wait and see. I have very little faith for just about everything, but when it comes to anything Link-related I don't bat an eye. All I have to say is Zelda is the only reason I bought a N64, and this Zelda is why I'm going to buy a GC now. To everyone that said they thought it looked horrible? You're dead fucking wrong. It's God Damn FANTASMICAL. Gabe overheard two fire-breathing shit-eaters make a snide comment about the graphics. I don't know how anyone could be that stupid and stubborn with something like that right in front of them. OH NO WAIT, yes I do, the kind of fucking idiots that breath fire and eat shit. Good God, it's an amazing piece of work. Everyone shut up, wait and see. If you don't think it's groin-grabbingly good, you probably breath fire and eat shit. Even though that's my opinion PLEASE FEEL FREE TO SEND ME RETARDED HATE MAIL "CORRECTING" ME, THX.
Ik moet zeggen ik vind Zelda er waanzinnig uit zien, maar als ik dan dit zie:Persoon 3
I think that the new Zelda is something that needs to be seen to be believed, and needs to be played to be understood. If you have done both and not come away impressed, I think that you need a new hobby. I'm not kidding. When something this great comes along, and you're simply to jaded to appreciate it, there's other things you could be doing you might derive more pleasure from.

doet het toch een heel, heel klein beetje pijn dat Zelda er niet zo uitziet.
Flashget. Eén venster en geen building output gezeik. Erg handig net bij die enorme waslijst aan filmpjes (Tx WackyWes & ds)Op donderdag 23 mei 2002 12:59 schreef daFubar het volgende:
haha, ik heb nu mijn taakbalk 5 regels dik staan omdat DAP heel de tijd bezig is met downen en er al een zeer grote berg filmpjes staan.
Ik kijk ze alleen nog niet omdat DAP dan weer gaat zeiken als er weer eentje af is. "generating output" yaddiyaddi
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
wat zijn we toch heerlijk met zijn allen de fanboy aan het uithangen he! zooo heerlijk om tussen mede nintendudes te zitten.
I LOVE U GUYS!
Verwijderd
Dan moet je ff bij Bartsmith kijken, hier lagen er nog wel een stuk of 30Op donderdag 23 mei 2002 17:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
Super Smash Brothers was al uitverkocht bij de Free Record Shop![]()
![]()
Die hebben we hier nietOp donderdag 23 mei 2002 17:32 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Dan moet je ff bij Bartsmith kijken, hier lagen er nog wel een stuk of 30![]()
In Venlo heb je alleen de FRS of Intertoys waar je console games kan halen (tenminste voor zover ik weet)
Verwijderd
We knew that many people would try to download media from IGN this E3 -- but we didn't expect THIS many. Our traffic levels for the site were at an all-time high, but it looks like the GameCube site got hit the worst. So many Nintendo fans tried to download our Zelda, Mario, and Metroid videos, our "cubemedia" servers literally lit up and self-destructed.
Hehe... altijd weer die Nintendo fanboys!! Het zou verboden moeten worden!!IGN's CEO just authorized another $50,000 on Cubemedia servers/bandwidth. Look for improvements to the download speeds soon. Xbox and PS2 should be running a lot faster already -- but 'cube media is getting hammered by thousands of users every second due to the popularity of the "big 3:" Zelda, Mario, and Metroid.
We planned ahead for E3 by adding more servers, but nobody expected traffic spikes FOUR times the size of last year on a single site.
f.k.a D³
welnee, waar heb je het over!Op donderdag 23 mei 2002 17:40 schreef D³ het volgende:
Damn die Metroid videos, moooooi!
weet je wat nu het mooiste is? al dit moois... daar hoeven we niet eens voor te tweaken of up te graden!!!
En als iemand meet als 100% heeft kun je uhm toch met een speciale move het scherm uit kicken? Hoe doe ik dat?
Verwijderd
Op donderdag 23 mei 2002 17:52 schreef daFubar het volgende:
[..]
welnee, waar heb je het over!
weet je wat nu het mooiste is? al dit moois... daar hoeven we niet eens voor te tweaken of up te graden!!!![]()
![]()
Ik krijg al helemaal zin in Zelda, RE, Metroid en F-Zero
Alleen jammer dat ik nu nog geen eens genoeg geld heb om m'n cube af te betalen (als dat zo heet
Examens belangrijker, my ass! Toen je hoorde dat ik S.S.B.M. had mocht ik niet meer leren van jou!Op donderdag 23 mei 2002 16:54 schreef ds het volgende:
[..]
Woei, ik ben geen Nintendo fan
Examens zijn op dit moment belangrijker
Moet even zeggen dat je het topic netjes hebt gemaakt btw...
Anyway ff over Smash Bros. die game is zooo uber, mocht je nog een game kopen nemen dan. Net met zijn 2en gespeeld en dat was al heel erg fun, met 4 man moet het echt lache zijn
Verwijderd
Maar de gvd-e IBG is weer laat met geld dus moet maar wachten
Verwijderd
Ik moet zeggen; het overtreft mijn stoutste verw8tingen !!
Ik kan godverdomme niet w8ten totdat ik (eindelijk) genoeg geld heb...
Cubusje rulezzzzzzzzzzzzzz
Nooit verw8t dat in de tijd toen dit nog de Dolphin werd genoemd, en de N64 aan de heerschappij was, dat het uiteidelijk zo mooi, groots en fanstastisch zou worden...
GEWELDIG !!!!!!!!
Misschien moeten we een SSBM competitie startenOp donderdag 23 mei 2002 18:58 schreef Phydomir het volgende:
Ik had wel verwacht dat er wat meer gepost zouden worden hier... of is iedereen SSBM aan het spelen?
f.k.a D³
Tis erg wennen... In de eerste paar min. had ik echt geen flauw idee van wat ik aan het doen was.. het gaat nu wel steeds beter :dOp donderdag 23 mei 2002 19:28 schreef outlaw-4k7 het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met combo'sof is het gewoon ff wennen?
Verwijderd
Nu ik weet hoe ik die smash moves moet doen wordt het wel iets interesanter
Verwijderd
Ik heb het idee dat SSBM een beetje tegenvalt bij sommige mensen. Nu is mijn vraag aan die mensen, wat hadden jullie dan voor vechtspel verwacht? Zoiets als Tekken? Zelf heb ik de N64 versie tot op het bot uitgespeeld, dus ik wist precies wat voor spel het zou worden. Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee, de besturing is alleen wel even wennen.
Hier nog een GameCube loos persoon. Ze zijn hier allemaal uitverkocht.
Zodat ik ook om een kubus kan?
Verwijderd
Verwijderd
Laten we hopen zsm. Ik MOET maandag de console + SSBM hebben !!!Op donderdag 23 mei 2002 19:50 schreef RareGast het volgende:
Hej beste mensen,
Hier nog een GameCube loos persoon. Ze zijn hier allemaal uitverkocht.![]()
Weet iemand hoe het zit met de herbevoorading van de Nederlandse winkels?
Zodat ik ook om een kubus kan?
En als het kan wel bij de FRS, want die 2de controller ga ik hard nodig hebben !!
hij valt niet tegen.. maar sp moet nog even op gang komen, kan het niet heel erg lang achter elkaar spelen.. maar multiplayen is cool =)
edit : hey.. jij hebt dokter mario / ganondorf
Ja!!! Wij willen ook een kubus... Als Nintendo niet vlug op schiet dan klaag ik ze aan!!! Al hoe wel ik altijd bereid ben om te schikken voor een kubusOp donderdag 23 mei 2002 19:53 schreef merijn128 het volgende:
[..]
Laten we hopen zsm. Ik MOET maandag de console + SSBM hebben !!!
En als het kan wel bij de FRS, want die 2de controller ga ik hard nodig hebben !!
Verwijderd
Verwijderd
Verders wel kewl...
Verwijderd
-Wave Race Blue Storm
-Super Smash Bros Melee
-Crazy Taxi
-Bloady Roar Primal Fury
-Extrem G3
Kzoek dus een Game die vooral Single Player , maar later ook Multiplayer erg vet is .
Verwijderd
Verwijderd
Die optie, 60 hz?Op donderdag 23 mei 2002 20:32 schreef Vertex het volgende:
Als je betere beeldkwaliteit (althans, imo) wilt in SSBM, kijk dan ik options en verander daar een bepaalde optie. Het spel is dan minder wazig en daardoor een stuk scherper. Nadeel is dat de kartelrandjes beter te zien zijn, maar daar valt mee te leven. Ik dacht ik vermeld het even, want het is mij nu pas (na ongeveer 6 uur spelen) opgevallen.
Verwijderd

Deze post werd mede mogelijk gemaakt door het officiële Shiggy promotie team.
f.k.a D³
Verwijderd
Verwijderd
Heeft die daar een wave bird in z'n klauwen?Op donderdag 23 mei 2002 20:42 schreef D³ het volgende:
[afbeelding]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door het officiële Shiggy promotie team.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hint, druk b al in voor je de schans op gaat....ik heb uren lopen kloten met dat....Op donderdag 23 mei 2002 20:58 schreef FLiP.m0 het volgende:
waveracen lukt me niet zo goed. Vooral de B knop inhouden.....effe doorbijten en kijken of de superman etc. me lukt.
Verwijderd
Die zijn natuurlijk aan het spelen...Als ik een vet spel heb ga ik ook niet lopen posten op GoT. Dan ga ik spelenOp donderdag 23 mei 2002 21:07 schreef Vertex het volgende:
Waar zijn de SSBMers nou? Ik had wel verwacht dat de thread ineens 10x zo hard zou gaan...
Smash Brossen presumably?Op donderdag 23 mei 2002 21:07 schreef Vertex het volgende:
Waar zijn de SSBMers nou? Ik had wel verwacht dat de thread ineens 10x zo hard zou gaan...
Ik heb smash Bros ook, maar ik zit ff al die Metroid films te kijken op yamauchi zn site. Nogmaals bedankt yamauchi!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
suffe xbox praktijken !
Heb SSB:M oko en reken maar dat die tweede controller snel stuk is. Wat een bagger ding is dat zeg... Heb SSB:M voor 48,- euro gehaaldOp donderdag 23 mei 2002 19:53 schreef merijn128 het volgende:
[..]
Laten we hopen zsm. Ik MOET maandag de console + SSBM hebben !!!
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Verwijderd
Iemand ?Op donderdag 23 mei 2002 20:30 schreef real_raichu70 het volgende:
Nou ik ga vrijdag/zaterdag m'n Kjoeb halen met een memcard en een game . Nu moet ek kiezen uit deze :
-Wave Race Blue Storm
-Super Smash Bros Melee
-Crazy Taxi
-Bloady Roar Primal Fury
-Extrem G3
Kzoek dus een Game die vooral Single Player , maar later ook Multiplayer erg vet is .
Verwijderd
You've said it!Op donderdag 23 mei 2002 21:45 schreef yamAUchi het volgende:
en ik wil niet eens zo'n refund pakket ! .. dat is tegen mijn nintendo-eer
suffe xbox praktijken !
En 40 Euro is wel iets totaal anders dan 180 Euro natuurlijk.
Verwijderd
Tsja hij staat wel niet in je lijst maar ik zou Super Monkey Ball kiezen... uit dat lijstje wave raceOp donderdag 23 mei 2002 21:47 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Iemand ?
... he's gone.
Dit topic is gesloten.
![]()