=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:57

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Op donderdag 23 mei 2002 11:57 schreef ds het volgende:
Nee, voor singleplayer alleen zou ik de game niet kopen.. Daar ben je in 2-3 dagen doorheen.
Denk je een paar dagen? Ook met het unlocken van allerlei extra players die pas bij een X-aantal potjes vrij komen? :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 12:00 schreef iNSaNe-oNe het volgende:

[..]

Denk je een paar dagen? Ook met het unlocken van allerlei extra players die pas bij een X-aantal potjes vrij komen? :)
Yep, er zijn meerdere manieren om alle characters te unlocken. Als je de hele singple player hebt gehaald (binnen bepaalde eisen..) dan krijg je ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
argh, nu ga ik vanmiddag ook nog naar aken, om mijn kapotte pc alweer terug te brengen, maar in duitsland is dat spel natuurlijk ook duitstalig. argh argh argh

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

IK KAN MIJN GAMECUBE VANDAAG HALEN. LAAT ik mijn pa doen. En na mijn examen dadelijk meteen spelen :) (met mijn vriendin :9~ ) UBER GEIL. en ook nog eens toe net gta3 gespeeld. lol (had ik een agent zijn been afgeschoten,dat ziet phat uit)lmao. w000t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op donderdag 23 mei 2002 11:43 schreef Phusebox het volgende:
ik hoef t spel ook niet meer
als nintendo het niet eens voor elkaar krijgt om er genoeg uit te leveren
amateurs
phuse jij bent echt zo kort door de bocht.. die game is echt in GIGANTISCHE getallen uitgeleverd.. en JOU leverancier is zo suf om JOU niet te bellen als ie er een paar krijgt.

hij is al zat verkrijgbaar bij ELKE bart smit volgens mij en elke zichzelf respecterende gameshop.. alleen FRS/Intertoys ofzo hebben hem morgen pas..

nou ja.. your loss

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:19

Phydomir

Dennis

Op donderdag 23 mei 2002 12:23 schreef yamAUchi het volgende:

[..]

phuse jij bent echt zo kort door de bocht.. die game is echt in GIGANTISCHE getallen uitgeleverd.. en JOU leverancier is zo suf om JOU niet te bellen als ie er een paar krijgt.

hij is al zat verkrijgbaar bij ELKE bart smit volgens mij en elke zichzelf respecterende gameshop.. alleen FRS/Intertoys ofzo hebben hem morgen pas..

nou ja.. your loss
Dan gaat * Phydomir zo eerst maar es langs de bank om te kijken of ie wel genoeg geld heeft en daarna de stad in...

Enige nadeel is alleen dat ik echt nog veel huiswerk heb wat morgen af moet zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Aangezien de hint misschien iets te moeilijk was, kan ik het wel vertellen. Ik heb hem bij de Free Record Shop gehaald. Ze lagen nog niet in de winkel zelf, je moet het gewoon even vragen bij de balie.

Filmpje + screens laten wat langer op zich wachten, want ik zit nu eerst even te spelen :P Vanavond zal ik er zeker wat dingen opgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ha! Mijn salaris is net gestort, incl. vakantiegeld. Ennehm, deze jongen gaat niet op vakantie dit jaar, dus... een extra spelletje voor de GC kan er wel vanaf.

Daarom: wacht ik op de post van morgen. SSB:M moet daarbij zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37
jij wel bij de FRS?
slaat nergens op. ik belde gister al: nee we hebben er geen
vanmorgen: sorry we hadden ze gister al en ze zijn uitverkocht

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

voor als je voor IGN moet gaan betalen ->

E3 filmpjes mirror

thnx 4 al die links =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
yamauchi, u heerst!

haha, ik heb nu mijn taakbalk 5 regels dik staan omdat DAP heel de tijd bezig is met downen en er al een zeer grote berg filmpjes staan.

Ik kijk ze alleen nog niet omdat DAP dan weer gaat zeiken als er weer eentje af is. "generating output" yaddiyaddi

edit
OMFG zelda! resident evil! metroid! DAMN DAMN DAMN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37

Tarin

Just plain weird.

Ik BAAL er echt van dat ik hier geen QT-filmpjes kan bekijken :(

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18468

Weet iemand of er ergens weer gamecubes leverbaar zijn?
Ik wil er graag eentje hebben, heb inmiddels wel al wat spellen gekregen maar ik kan de gamecube zelf nergens kopen :'(
Heb wel een bestelling uitstaan bij freerecordshop omdat je dan een extra contoller erbij krijgt, maar duurt allemaal zo laaaaaaannnnggggggg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ik heb SSB:M nu ook, vind em best wel ok, ook in singel player, de melee optie is ook te spelen tegen een com tegenstander.

En de adventure mode is ook wel leuk, tis weer es wat anders dan DOA/Street Fighter en weet ik wat nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

trouwens nou hoor ik van een aantal personen dat ze moet de bon terrug zijn gegaan naar de winkel en €50 terrug kregen ofzo. :? lijkt mij dikke bullshit maar het zou komen omdat de cube in prijs was verlaagt ofzo. :?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hebben jullie allemaal ook de stream gezien van de conferentie van nintendo? op cubezone.nl staan er twee streams. Echt kick, Miyamoto gaat zelda spelen en dan raakt ie zijn zwaard kwijt, echt gaaf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Ik had SSB:M gister gehaald. Vond in het begin niet zo veel aan? Alles door elkaar heen en ik weet niet eens wat ik aan het doen was. Maar later in de avond (ja ik heb 5 uur achter elkaar gesmashed >:) ) ging het veel beter. Ben nu VET verslaafd man.. na werk weer ff smashen.
O ja, nog de complimenten aan DS voor het samenvatting en de news! Ga zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

nog 20 min.. dan ben ik klaar en kan ik de stad in :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

zero00 idd.. dat had ik ook..

ik kan nu eindelijk een smash aanval =) (hehe)

maar multiplayer is het leukst iig.. en dat wordt nog wel getest ;)

en schnumi : waarom zouden mensen 50euro terugkrijgen als onze gc helemaal niet in prijs verlaagd is / wordt =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op donderdag 23 mei 2002 12:04 schreef Phusebox het volgende:
argh, nu ga ik vanmiddag ook nog naar aken, om mijn kapotte pc alweer terug te brengen, maar in duitsland is dat spel natuurlijk ook duitstalig. argh argh argh
verschillende taal opties in het spel zelf, boekje zal wel duits zijn though =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Op donderdag 23 mei 2002 14:26 schreef schnumi het volgende:
trouwens nou hoor ik van een aantal personen dat ze moet de bon terrug zijn gegaan naar de winkel en €50 terrug kregen ofzo. :? lijkt mij dikke bullshit maar het zou komen omdat de cube in prijs was verlaagt ofzo. :?
Lijkt mij ook crap, de Cube was in prijs verlaagd, VOORDAT hij gereleased werd. Dus teruggaan met de bon en €50,- claimen? Lijkt me niet... Haal je het niet door de war met de actie van de X-box ofzo?

Just guessing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nee ik ben niet in de war :P maar het leek mij ook al dikke bullshit aangezien hij nog helemaal niet in prijs omlaag is gegaan de laatste tijd.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
jaha morgenvroeg kan ik smash bros. op komen halen bij frs... eindelijk

(dat worden 'uurtjes vrijnemen' van school >-) )

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Ik heb hem net ook gekocht :) SSBM dan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
khad hem ook al zien liggen bij intertoys, maar ja voor die 6 euro met cola card wacht ik wel 1 dagje

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een echte nintedo fan koopt SSB:M NU DIRECT! GELD GEEN ROL! (in mijn geval dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

sjeezus
mario wario en zelda will soon be mine?
hoelang nog btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Lezen joh, overzichtje staat een paginaatje of twee terug met maanden erbij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag bij FRS gekeken en ze hadden em nog niet, toen maar bij Bart Smit wezen halen :)

Trouwens, de single player is best cool hoor, dit spel kan je best kopen als je alleen maar single player speelt, melee kan je ook tegen de CPU spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Dat was ook precies mijn insteek. Eerst was ik een beetje huiverig over het feit dat er niet zoveel lui zijn bij mij in de buurt die van vechtspellen houden, dus ik ben veelal op single player aangewezen.

Op www.cubezone.nl gaf de review over SSB:M de doorslag, omdat er een filmpje van de Adventure-mode bij stond. Dat lijkt mij heel goed te spelen!

* iNSaNe-oNe kan niet w88 tot morgen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31565

Moet wachten tot naar het examen :'( (En morgen nog jarig ook en geen SSBM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:00
Ik heb supersmash ook nu met extra controller en hij is errug cool man!

edit:

Locale Bart Smit had hem. Errug tof met 15% personeelskorting. M'n tante werkt daar. Nee, ik kan niet voor jullie spellen leveren! M'n Cube was ook al zo goedkoop. Gratis memcard + 15% korting op de Cube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Is wel raar Resident Evil 0 , ging normaal RE1 door de ogen van het Bravo team zijn ... Maken ze em dan maar met Rebecca Chambers en Billy Coen . En het klopt toch niet , events that led to the mansion incident , Bravo team GING die events onderzoeken . En wat komt die Billy Coen daar doen ? Ik wil verdomme nog een Bravo Squad member ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

woei... ik heb uhm net ook bij de locale gameboer opgehaald... Nu ff spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
het topic zakt een beetje weg... jammer is dat.

vanavond vanaf 20.30 zal het wel weer hard gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 15:41 schreef Zero00 het volgende:
Een echte nintedo fan koopt SSB:M NU DIRECT! GELD GEEN ROL! (in mijn geval dan :P)
Woei, ik ben geen Nintendo fan :)

Examens zijn op dit moment belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:59

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op donderdag 23 mei 2002 12:04 schreef Phusebox het volgende:
Natuurlijk niet. Het spel heeft verschillende taalopties. En de handleiding is ook in meerdere talen.

Ik heb hem (SSBM) vandaag gehaald... Moest even wachten p iemand die een X-box kocht om DVD's te kijken maar zonder DVD-kit (wat dus betekent dat je geen DVD's kunt kijken! Microsoft rocks again!)... Blijkt dat de E-plaza niet meer met cocacolakaarten meedoet... |:( Toch maar de volle mep betalen want de FRS had hem nog niet.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Damn.. SSBM is echt vaag... Ik heb echt geen idee wat ik allemaal doen.. Echt rammen wil niet lukken en ik wordt nu al steeds ingemaakt door m'n broertje :(

Toch zo onder het eten maar es het boekje lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 12:23 schreef yamAUchi het volgende:

[..]

nou ja.. your loss
Die reactie van Phusebox, mijn vermoedens zijn bevestigd. Er is maar 1 iemand die zo'n reactie kan plaatsen :D

Penny Arcade Zelda impressies:
Persoon 1
This game looks fucking amazing. Id say it was the best looking game I saw at the Show today. I would also say its probably the best looking game Ive ever seen in my entire goddamned life. We all just stood there mesmerized by it, with our mouths wide open. Until you have seen this game running you cannot possibly comprehend how gorgeous it is. Its like a big fuck you to all the people who bitched about the cartoon look.
Persoon 2
Zelda for GC. I didn't say anything when those screenshots came out because I wanted to wait and see. I have very little faith for just about everything, but when it comes to anything Link-related I don't bat an eye. All I have to say is Zelda is the only reason I bought a N64, and this Zelda is why I'm going to buy a GC now. To everyone that said they thought it looked horrible? You're dead fucking wrong. It's God Damn FANTASMICAL. Gabe overheard two fire-breathing shit-eaters make a snide comment about the graphics. I don't know how anyone could be that stupid and stubborn with something like that right in front of them. OH NO WAIT, yes I do, the kind of fucking idiots that breath fire and eat shit. Good God, it's an amazing piece of work. Everyone shut up, wait and see. If you don't think it's groin-grabbingly good, you probably breath fire and eat shit. Even though that's my opinion PLEASE FEEL FREE TO SEND ME RETARDED HATE MAIL "CORRECTING" ME, THX.
Persoon 3
I think that the new Zelda is something that needs to be seen to be believed, and needs to be played to be understood. If you have done both and not come away impressed, I think that you need a new hobby. I'm not kidding. When something this great comes along, and you're simply to jaded to appreciate it, there's other things you could be doing you might derive more pleasure from.
Ik moet zeggen ik vind Zelda er waanzinnig uit zien, maar als ik dan dit zie:

Afbeeldingslocatie: http://www.rareware.com/graphics/starfox-adventures/super_big/e302_7.jpg

doet het toch een heel, heel klein beetje pijn dat Zelda er niet zo uitziet.
Op donderdag 23 mei 2002 12:59 schreef daFubar het volgende:
haha, ik heb nu mijn taakbalk 5 regels dik staan omdat DAP heel de tijd bezig is met downen en er al een zeer grote berg filmpjes staan.

Ik kijk ze alleen nog niet omdat DAP dan weer gaat zeiken als er weer eentje af is. "generating output" yaddiyaddi
Flashget. Eén venster en geen building output gezeik. Erg handig net bij die enorme waslijst aan filmpjes (Tx WackyWes & ds)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
tnx... zal ik een ff checken!

wat zijn we toch heerlijk met zijn allen de fanboy aan het uithangen he! zooo heerlijk om tussen mede nintendudes te zitten.

I LOVE U GUYS! :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Op donderdag 23 mei 2002 17:24 schreef daFubar het volgende:
I LOVE U GUYS! :*
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Super Smash Brothers was al uitverkocht bij de Free Record Shop :? |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26621

Op donderdag 23 mei 2002 17:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
Super Smash Brothers was al uitverkocht bij de Free Record Shop :? |:( :(
Dan moet je ff bij Bartsmith kijken, hier lagen er nog wel een stuk of 30 :9~ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
Op donderdag 23 mei 2002 17:32 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Dan moet je ff bij Bartsmith kijken, hier lagen er nog wel een stuk of 30 :9~ ;)
Die hebben we hier niet :(
In Venlo heb je alleen de FRS of Intertoys waar je console games kan halen (tenminste voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

We knew that many people would try to download media from IGN this E3 -- but we didn't expect THIS many. Our traffic levels for the site were at an all-time high, but it looks like the GameCube site got hit the worst. So many Nintendo fans tried to download our Zelda, Mario, and Metroid videos, our "cubemedia" servers literally lit up and self-destructed.
:z
IGN's CEO just authorized another $50,000 on Cubemedia servers/bandwidth. Look for improvements to the download speeds soon. Xbox and PS2 should be running a lot faster already -- but 'cube media is getting hammered by thousands of users every second due to the popularity of the "big 3:" Zelda, Mario, and Metroid.

We planned ahead for E3 by adding more servers, but nobody expected traffic spikes FOUR times the size of last year on a single site.
Hehe... altijd weer die Nintendo fanboys!! Het zou verboden moeten worden!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Damn die Metroid videos, moooooi!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op donderdag 23 mei 2002 17:40 schreef D³ het volgende:
Damn die Metroid videos, moooooi!
welnee, waar heb je het over!

:P

weet je wat nu het mooiste is? al dit moois... daar hoeven we niet eens voor te tweaken of up te graden!!! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Kan ik tijdens de Adventure mode in SSBM ook saven?

En als iemand meet als 100% heeft kun je uhm toch met een speciale move het scherm uit kicken? Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34030

Op donderdag 23 mei 2002 17:52 schreef daFubar het volgende:

[..]

welnee, waar heb je het over!

:P

weet je wat nu het mooiste is? al dit moois... daar hoeven we niet eens voor te tweaken of up te graden!!! :D :D :D
:P 8-) heerlijk :)

Ik krijg al helemaal zin in Zelda, RE, Metroid en F-Zero 8-). WoW geweldig :)
Alleen jammer dat ik nu nog geen eens genoeg geld heb om m'n cube af te betalen (als dat zo heet :D) (heb alles geleend :P). Maar als het goed is hou ik in de vakantie wel.....170 pleuro's over :). Moet wel genoeg zijn voor zooi spellen + nog een leuk kabeltje ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Op donderdag 23 mei 2002 16:54 schreef ds het volgende:

[..]

Woei, ik ben geen Nintendo fan :)

Examens zijn op dit moment belangrijker :)
Examens belangrijker, my ass! Toen je hoorde dat ik S.S.B.M. had mocht ik niet meer leren van jou! :P

Moet even zeggen dat je het topic netjes hebt gemaakt btw...

Anyway ff over Smash Bros. die game is zooo uber, mocht je nog een game kopen nemen dan. Net met zijn 2en gespeeld en dat was al heel erg fun, met 4 man moet het echt lache zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Joepieee!!! Ik heb vanmiddag ook SSB:M gekocht.. Liep de intertoys binnen, maar hij lag nog niet in de schappen.. even vragen aan die verkoper daar en ja hoor.. (ik had meer geluk dan gisteren) Ze waren net een kwartiertje afgeleverd.. :D Dus ik er snel eentje meenemen en gelijk spelen thuis.. Kan er maar één ding over zeggen: FANTASTISCH!!! :) Dat intro filmpje had ik al menig maal gezien op m'n computer, maar op de cube is het nog 10 x zo bruut!! Dit spel zit echt cool in elkaar, zoveel verschillende modes die je kan spelen!! Enige nadeel is wel dat m'n vriendin me gewoon bijna elke keer inmaakte daarnet.. niet leuk meer :( Maar ik ga lekker veel spelen en dan binnekort Revanche!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Damn moet nog tot morgen middag of mischien zelfs zaterdag wachten totdat ik ssb:m heb :( (ook omdat ik me cube pas morgen of zaterdag haal.

Maar de gvd-e IBG is weer laat met geld dus moet maar wachten :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37763

Heb het vandaag ook gespeeld bij maat van me.
Ik moet zeggen; het overtreft mijn stoutste verw8tingen !!

Ik kan godverdomme niet w8ten totdat ik (eindelijk) genoeg geld heb...
Cubusje rulezzzzzzzzzzzzzz

Nooit verw8t dat in de tijd toen dit nog de Dolphin werd genoemd, en de N64 aan de heerschappij was, dat het uiteidelijk zo mooi, groots en fanstastisch zou worden...
GEWELDIG !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik had wel verwacht dat er wat meer gepost zouden worden hier... of is iedereen SSBM aan het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, er zijn een paar lucky bastards die dat nu kunnen doen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Hmm, m'n internet doet een beetje wazig.. als ik die filmpjes wil downloaden.. als hij bezig is met downloaden stopt hij gewoon op een bepaalde tijd.. (is trouwens niet met alle filmpjes) Ik gebruik gewoon internet explorer.. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb de mario/resident evil/fzero filmpjes wel al.. maar bij zelda/metroid stopt ie bij vele filmpjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 18:58 schreef Phydomir het volgende:
Ik had wel verwacht dat er wat meer gepost zouden worden hier... of is iedereen SSBM aan het spelen?
Misschien moeten we een SSBM competitie starten :7

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53261

Houd ik je aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

in je eentje is ssbm ook niet echt super geweldig. uurtje of 2 en dan de volgende dag nog wel een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben jullie ook zoveel moeite met combo's |:( of is het gewoon ff wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op donderdag 23 mei 2002 19:28 schreef outlaw-4k7 het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met combo's |:( of is het gewoon ff wennen?
Tis erg wennen... In de eerste paar min. had ik echt geen flauw idee van wat ik aan het doen was.. het gaat nu wel steeds beter :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opzich is het gewoon SSB met een paar nieuwe moves en characters, toch ga ik nog steeds constant in de fout terwijl ik SSB masterde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

woei.. net Dr. Mario unlocked..

Nu ik weet hoe ik die smash moves moet doen wordt het wel iets interesanter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals beloofd, een filmpje: SSBM.avi (16,9MB). Als yamAUchi zo aardig wil zijn om het filmpje op zijn server te zetten, dan komen er nog meer. (EDIT: Link verwijderd, probeer te downloaden bij yamAUchi)

Ik heb het idee dat SSBM een beetje tegenvalt bij sommige mensen. Nu is mijn vraag aan die mensen, wat hadden jullie dan voor vechtspel verwacht? Zoiets als Tekken? Zelf heb ik de N64 versie tot op het bot uitgespeeld, dus ik wist precies wat voor spel het zou worden. Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee, de besturing is alleen wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Hej beste mensen,

Hier nog een GameCube loos persoon. Ze zijn hier allemaal uitverkocht. :'( :'( Weet iemand hoe het zit met de herbevoorading van de Nederlandse winkels?

Zodat ik ook om een kubus kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf ook SSB voor n64, dat is gewoon een prachtspel en heb ik dan ook honderden keren plezier van gehad, maar met SSB:M heb ik denk gewoon iets meer moeite aan het begin vanwege de besturing. En de EASY mode is gewoon zo super makkelijk terwijl in VS mode je tegenstander neerhakken toch zwaar tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 23 mei 2002 19:50 schreef RareGast het volgende:
Hej beste mensen,

Hier nog een GameCube loos persoon. Ze zijn hier allemaal uitverkocht. :'( :'( Weet iemand hoe het zit met de herbevoorading van de Nederlandse winkels?

Zodat ik ook om een kubus kan?
Laten we hopen zsm. Ik MOET maandag de console + SSBM hebben !!!
En als het kan wel bij de FRS, want die 2de controller ga ik hard nodig hebben !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

gemirrored SSB:M

hij valt niet tegen.. maar sp moet nog even op gang komen, kan het niet heel erg lang achter elkaar spelen.. maar multiplayen is cool =)

edit : hey.. jij hebt dokter mario / ganondorf :) (ik verloor tegen dr. mario toen ik hem kreeg =\ .. heb nou wel die maryth (ofzo) en luigi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Op donderdag 23 mei 2002 19:53 schreef merijn128 het volgende:

[..]

En als het kan wel bij de FRS, want die 2de controller ga ik hard nodig hebben !!
Ja!!! Wij willen ook een kubus... Als Nintendo niet vlug op schiet dan klaag ik ze aan!!! Al hoe wel ik altijd bereid ben om te schikken voor een kubus *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al de Event Mode helemaal gehaald? Zoja, hoeveel levels zitten erin? Ik heb nu gelukkig Lvl. 1 t/m 30 gehaald, maar dat viel toch wel eventjes tegen. Aan het begin vond ik het erg makkelijk, maar als je eenmaal die hogere levels hebt zijn ze toch wel erg moeilijk. Vooral lvl. 29, daar heb ik echt lang over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn of komen er verder nog heeeeel goeie multi-player games uit, behalve SSB:M en Wave race??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

damn... met 4 spelers Melee is echt wazig.. ik zie dan soms echt niet meer waar ik ben en flikker dan heel vaak van het platform af :(

Verders wel kewl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik ga vrijdag/zaterdag m'n Kjoeb halen met een memcard en een game . Nu moet ek kiezen uit deze :

-Wave Race Blue Storm
-Super Smash Bros Melee
-Crazy Taxi
-Bloady Roar Primal Fury
-Extrem G3

Kzoek dus een Game die vooral Single Player , maar later ook Multiplayer erg vet is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je betere beeldkwaliteit (althans, imo) wilt in SSBM, kijk dan ik options en verander daar een bepaalde optie. Het spel is dan minder wazig en daardoor een stuk scherper. Nadeel is dat de kartelrandjes beter te zien zijn, maar daar valt mee te leven. Ik dacht ik vermeld het even, want het is mij nu pas (na ongeveer 6 uur spelen) opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 23 mei 2002 20:32 schreef Vertex het volgende:
Als je betere beeldkwaliteit (althans, imo) wilt in SSBM, kijk dan ik options en verander daar een bepaalde optie. Het spel is dan minder wazig en daardoor een stuk scherper. Nadeel is dat de kartelrandjes beter te zien zijn, maar daar valt mee te leven. Ik dacht ik vermeld het even, want het is mij nu pas (na ongeveer 6 uur spelen) opgevallen.
Die optie, 60 hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een cube (eindelijk,na wat winkels afgegaan had ik de laatste cube bij de bart smit gehaald (die trouwens gereserveerd was maar die man had nog niet gebeld) het is trouwens een zwarte (die wilde ik hebben)). Anyway ik heb wave race en bloady roar. Wave race is moeilijk maar erg vet. Als ik erin kom dan is het volop genieten maaar nu ben ik nog aan het kloten met de tutorials. En bloady roar. Effe met mijn vriendin gespeelt. Is wel mega ownage. Als je van tekken houd is bloady roar echt een aanrader. Ik heb een eindelijk. echt vet ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/ev002105526.jpg

Deze post werd mede mogelijk gemaakt door het officiële Shiggy promotie team.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, het is geen 60Hz optie. Ik denk dat die optie de anti-aliasing weghaalt. Kartelrandjes zijn iets beter te zien, maar het beeld wordt er vele malen scherper door. Ik begrijp eigenlijk niet waarom die optie standaard uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 23 mei 2002 20:42 schreef D³ het volgende:
[afbeelding]

Deze post werd mede mogelijk gemaakt door het officiële Shiggy promotie team.
Heeft die daar een wave bird in z'n klauwen? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

w00h00t. Die nieuwe F-Zero lijkt me vet rulen. Stukkie van Samurai Goroh en Captain falcon is wel grappig.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waveracen lukt me niet zo goed. Vooral de B knop inhouden.....effe doorbijten en kijken of de superman etc. me lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Met de stunts bezig Flipmo? Sommige van die stunts zitten echt wazig in elkaar. Dan doe je ze en dan krijg je geen vinkje :? Volgens mij heb ik ze ook bij toeval gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar zijn de SSBMers nou? Ik had wel verwacht dat de thread ineens 10x zo hard zou gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 23 mei 2002 20:58 schreef FLiP.m0 het volgende:
waveracen lukt me niet zo goed. Vooral de B knop inhouden.....effe doorbijten en kijken of de superman etc. me lukt.
hint, druk b al in voor je de schans op gaat....ik heb uren lopen kloten met dat.... :( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 23 mei 2002 21:07 schreef Vertex het volgende:
Waar zijn de SSBMers nou? Ik had wel verwacht dat de thread ineens 10x zo hard zou gaan...
Die zijn natuurlijk aan het spelen...Als ik een vet spel heb ga ik ook niet lopen posten op GoT. Dan ga ik spelen :). Ze gaan er pas later over posten....met taktieken enzo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op donderdag 23 mei 2002 21:07 schreef Vertex het volgende:
Smash Brossen presumably? ;)

Ik heb smash Bros ook, maar ik zit ff al die Metroid films te kijken op yamauchi zn site. Nogmaals bedankt yamauchi!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar je die muziek dan downloaden van super smash brother melee? Want die muziek is vet joh, vooral die zelda en link. Iemand een site waar je dat kan downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ik las vanmorgen trouwens in de spits dat in america de prijs van de gamecube verlaagd was naar 149 dollar das 161 euro ik neem aan dat ie hier dan ook weer goedkoper wordt alleen is de vraag worden de mensen die em voor 199 hebben gekocht nog tegemoed gekomen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom? de reden dat ie in Amerika goedkoper is geworden is omdat zowel PS/2 als XBOX daar naar $199 gegaan zijn, hier zijn beide nog steeds duurder dan de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

en ik wil niet eens zo'n refund pakket ! .. dat is tegen mijn nintendo-eer

suffe xbox praktijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-05 08:06

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Op donderdag 23 mei 2002 19:53 schreef merijn128 het volgende:

[..]

Heb SSB:M oko en reken maar dat die tweede controller snel stuk is. Wat een bagger ding is dat zeg... Heb SSB:M voor 48,- euro gehaald :) (20% korting FRS) daar is ie trouwens goedkoper dan MediaMarkt is ie 65 euro..(oplichters)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 23 mei 2002 20:30 schreef real_raichu70 het volgende:
Nou ik ga vrijdag/zaterdag m'n Kjoeb halen met een memcard en een game . Nu moet ek kiezen uit deze :

-Wave Race Blue Storm
-Super Smash Bros Melee
-Crazy Taxi
-Bloady Roar Primal Fury
-Extrem G3

Kzoek dus een Game die vooral Single Player , maar later ook Multiplayer erg vet is .
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uit dat rijtje zou ik Super Smash Bros Melee nemen. Je zult over een jaar nog steeds plezier aan dat spel beleven, dat kun je niet van die andere niet zeggen denk ik. Hier komt nog bij dat SSBM zowel SP en MP erg leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

wave race is ook leuk singel player als multiplayer en SSBM is natuurlijk ook 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op donderdag 23 mei 2002 21:45 schreef yamAUchi het volgende:
en ik wil niet eens zo'n refund pakket ! .. dat is tegen mijn nintendo-eer

suffe xbox praktijken !
You've said it!

En 40 Euro is wel iets totaal anders dan 180 Euro natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Owk dudez . Nu hopen dat ze morgen/overmorgen alles in de Makro hebben . Cube zal wel , maar ik vrees voor SMBM en de memcard ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Damn.. wat een tegenstellling... ipv lekker te smash brossen of GTA 3-en zit ik hier aan een suffe excel opdracht te werken waar ik waarcshijnlijk de eerst komende 4 uur niet klaar mee ben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 22:17

oscarvdb

and like that...

Op donderdag 23 mei 2002 21:47 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Iemand ?
Tsja hij staat wel niet in je lijst maar ik zou Super Monkey Ball kiezen... uit dat lijstje wave race

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Dat is zeker wel een teleurstelling.. ik heb vanavond ook zo'n probleem.. ik moet nog een hele toets leren, wat ik al van plan was vanaf 18:00 ongeveer, maar kblijf 't maar uitstellen.. :) Wat is het leven van een gamer toch hard hè ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.