Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Anoniem: 12316
Bij Diablo 2 en Neverwinter Nights is het duidelijk, hoe verder je komt, hoe sterker de beesten moeten zijn. Maar dat geldt helaas niet voor Morrowind
Probeer na de patch de "difficulty slider" eens op +100 te zetten. Dit zal het een en ander weer wat lastiger maken voor je denk ikOp maandag 01 juli 2002 10:44 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Er si maar een ding wat ik jammer aan et spel vind. Et is zo fucking simpel. Er is niemand meer waar ik bang voor ben. (Behalve Telvanni Guards). Het verhaal enzo is super, maar er is geen uitdaging, totaal geen. Eens kijken hoeveel meppen Vivec of Dagoth Ur nodig hebben.
Pff. Lekker hollands. Heb je de mogelijkheid het moeilijker te maken, is het 'onwaarschijnlijk'. Zeur.Op maandag 01 juli 2002 12:52 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Die had ik al gezien, maar dan wordt alles weer zo onwaarschijnlijk.
https://niels.nu
Als je een beslissing hebt genomen waar je spijt van krijgt, begin je dan opnieuw met een savegame net voor het punt van die beslissing, zodat je alsnog een andere keuze kan maken... Of speel je gewoon verder, ondanks die verkeerde beslissing?
Ik betrap mezelf er op dat ik toch terug ga naar een savegame, terwijl het voor dit spel toch eigenlijk helemaal niets zou moeten uitmaken en je zelfs met 'verkeerde' keuzes nog tot aan het eind kan komen.
Ik durf denk ik geen risico's te lopen en wil graag dat iedereen me aardig vindt.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dus moet ik weer een heel stuk opnieuw spelen, heb ik nooit zo'n zin in...
Anoniem: 34030
Dus waar zitten die???
Deadric ruins meestal, en bovendien kun je summon golden saint scrolls in een van de Mage Guilds (Balmora geloof ik) kopen, maar dan moet je wel Warlock zijn.Op maandag 01 juli 2002 13:58 schreef darthraver het volgende:
Dus waar zitten die???
Vooral doorspelen en niet loaden. Het doel van een RPG is dat je de rol van et character op je neemt en dus ook dat zegt wat je character zegt. Als je daardoor in de penarie komt boeit dat niet, das juist het leuke ervan.Even een simpel vraagje...
Als je een beslissing hebt genomen waar je spijt van krijgt, begin je dan opnieuw met een savegame net voor het punt van die beslissing, zodat je alsnog een andere keuze kan maken... Of speel je gewoon verder, ondanks die verkeerde beslissing?
Ik betrap mezelf er op dat ik toch terug ga naar een savegame, terwijl het voor dit spel toch eigenlijk helemaal niets zou moeten uitmaken en je zelfs met 'verkeerde' keuzes nog tot aan het eind kan komen.
Ik durf denk ik geen risico's te lopen en wil graag dat iedereen me aardig vindt.
Even iets anders, hoe werkt telekinesis? Ik heb een belt waar ik dat mee kan doen, maar ik zou bij God niet weten wat et doet.
uuuummm niemand kan hier een antwoord op geven?Op zondag 30 juni 2002 22:13 schreef 7th het volgende:
Ik heb een vraagje over de ruin/stronghold Hlormaren (West van Balmora).
Als je daar naar binnen loop dan word je aangevallen door orc barberian guards.
Een stukje verderop nog meer guards die je aanvallen zonder dat je wat doet.
Ok als je word aangevallen dan mag je die gasten doden zonder gevolg voor de main quest of side quests.
Maar er lopen ook een paar gasten rond die mij niet aanvallen(Ze zijn verder nutteloos voor mij want je kan geen handel doen of quest vragen).
Mag ik iedereen uitmoorden in Hlormaren zonder dat ik een side quest of de main quest verstoord???
Je kan ook 2 slaven bevrijden in Hlormaren.
Hoort dit bij een side quest?
Verder loopt er nog 1 battle mage rond met een ebony armour(borst gedeelte en been gedeelte).
Aan gold is er +/- 1200 gold te halen.
en als je alle armour en wapens verkoop van alle gedode gasten daaro dan heb je al zo'n +/- 9000
En nog een orc battle hammer terwaarde van 1600
Dat is dus aan gold en handel 11800 gold.
Dan nog de talloze andere zooi( +/- 35 posions, +/- 10 scrols, en veel andere zooi bv kleding en potjes en bestek enz enz die je kan verkopen)
Ruwe schatting van opbrengst 20.000 gold.
Dat is een leuke zak centje.
Met een level 5 battle mage met heave armour(24 armour points) en een 2 handed dwermer axe(Slash dmg 36) hack je daar zo doorheen.
Tip:Alle goederen verpatsen in Caldera,daar heb je een huis met orcs en op de 1e verdieping is er een creep die alles wil kopen voor de 100% prijs.per 24 uur respawend zijn 5000 gold budget.
Thy will see the light...
Anoniem: 1320
Anoniem: 37240
Het vermoorden van een aantal personen in Hlormaren is een quest van de morag tong maar het is niet probleemtisch als je ze eerder doodt.Op zondag 30 juni 2002 22:13 schreef 7th het volgende:
Mag ik iedereen uitmoorden in Hlormaren zonder dat ik een side quest of de main quest verstoord???
Je kunt op veel plekken slaven bevrijden maar ik ben er nog niet achter wat voor een nut dat heeft.Je kan ook 2 slaven bevrijden in Hlormaren.
Hoort dit bij een side quest?
Dus ik verpest 1 side quest ermee.Op maandag 01 juli 2002 20:55 schreef borganism het volgende:
[..]
Het vermoorden van een aantal personen in Hlormaren is een quest van de morag tong maar het is niet probleemtisch als je ze eerder doodt.
[..]
Je kunt op veel plekken slaven bevrijden maar ik ben er nog niet achter wat voor een nut dat heeft.
Juist niet volgens mij, ze moeten toch dood in een quest, maakt niet zoveel uit wanneer je het doet.Op maandag 01 juli 2002 21:34 schreef 7th het volgende:
[..]
Dus ik verpest 1 side quest ermee.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Precies. Pas alleen op dat je je niet lens gaat zoeken naar de desbetreffende figuren. Heb hetzelfde gehad met de Eggpoacher quest. Ik maar zoeken in die eggmine, had ik ze al lang omzeep geholpen. Nu vraag ik na het aannemen van een quest altijd door, om te checken of ik die quest al niet opgelost heb.Op maandag 01 juli 2002 21:50 schreef MaafKloon het volgende:
Juist niet volgens mij, ze moeten toch dood in een quest, maakt niet zoveel uit wanneer je het doet.
Welk item-tabelletje? Als je een nieuw type armour wil toevoegen neem je het armour tabblad, klikt met rechts en selecteerd "New".Op maandag 01 juli 2002 23:23 schreef armageddon_2k1 het volgende:
ik ben een beetje aan het rotzooien met de editor en het lukt me maar niet daar items in te stoppen. Hoe kan ik in hemelsnaam items in dat item-tabelletje krijgen
Als je een item in een cell wilt plaatsen sleep je gewoon een item van de lijst in je cell.
Ik heb momenteel als doelstelling om sterker te worden dan Orvas Dren en die hele plantage uit te roeien, en die slaven te bevrijden.
Btw, ik bevrijdde net twee slaven in de Caldera Mine, en die zei: hey ben jij van de Twin Lamps? Die lui bevrijden slaven en brengen ons terug naar Elswyrth. Maar het zijn alleen geruchten" of zoiets van gelijke strekking.
Iemand meer info hier over?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ja als de de propylon(full?) index heb dan kan je gratis tussen elke propylon kamer in morrowind teleportenOp dinsdag 02 juli 2002 19:24 schreef Viper2k1 het volgende:
Ander vraagje: Iemand enig idee wat je met propylon index dingen moet doen? Ik weet dat er een officiele patch voor is, maar dienen die dingen ook ergens voor in het normale spel?
Ps. 't gaat over de Legale cd.. die ik dus netjes in de winkel heb gekocht..
Anoniem: 52474
Anoniem: 16963
Ik ben Morrowind zoooooo zat, totaal geen uitdaging en te saai voor woordenOp dinsdag 02 juli 2002 22:00 schreef Uberdog het volgende:
Morrowind is nog steeds leuk!
Echt zo'n spel dat 1x leuk is maar daarna nooit meer. Komt ook door het gebrek aan online play denk ik.
Anoniem: 31189
ps, heb t spel nog niet zo heel lang maar ik vind het echt koel (tis ongeveer me 1e rpg), ben ook bezig met modden enzo...
naja, ofcoz kan je het ook saai vinden, ieder z'n mening
Ik ben begonnen als scout, en mepte iedereen dood. Toen ben ik sneak-skills gaan trainen tot ik een l33tdief was, en ik schat dat ik over drie dagen een hele goede tovenaar ben.
Je class bepaalt alleen hoe je het spel moet / het beste kan beginnen, voor de rest maakt het geen zak uit. Want je kan uiteindelijk toch wel alles worden wat je wil.
En ik ben met alle guilds ale behoorlijk ver, behalve met de main quest. Die laat ik expres een beetje liggen, zodat ik alle quests kan doen.
Dus als ik dit spel uitgespeeld heb, dan is dat ook voor altijd
Als je in het begin helemaal gericht bent op tovenaar, je kiest alchemy, destruction, conjuration enzo als mainskills en je gaat alleen maar lopen hakken met je zwaardje dan zul je nooit een hoger level bereiken met je character...
Human Bobby
Human Bobby
ik bedoel dus zuid-oosten
Goed dat je het vraagt, ik ben met een oud poppetje ooit een keer het land afgestruimd naar slaven(om te bevrijden), en toen ik toch al wel meer dan 50 had bevrijdt, liep ik door vivec, en toe kreeg ik ineens een gespreksvenstertje. Dat was dus iemand van die lampenzaak die mij nogal dankbaar was, en me een ongeveer 2k geld gaf. Op zich dus niet echt de moeite waard.Op dinsdag 02 juli 2002 15:51 schreef Captain Pervert het volgende:
Slaven bevrijden.
Ik heb momenteel als doelstelling om sterker te worden dan Orvas Dren en die hele plantage uit te roeien, en die slaven te bevrijden.
Btw, ik bevrijdde net twee slaven in de Caldera Mine, en die zei: hey ben jij van de Twin Lamps? Die lui bevrijden slaven en brengen ons terug naar Elswyrth. Maar het zijn alleen geruchten" of zoiets van gelijke strekking.
Je leest niet goed: Het moet ZUID-oosten zijn! Er staan volgens mij twee mannetjes naast de mijn op een heuvel!Op donderdag 04 juli 2002 11:03 schreef Uberdog het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog ooit komt, maar zo ja, dan heb ik een beetje hulp nodig: Ik heb besloten om met mijn nieuwste poppetje maar eens wat fighters-guild werk te doen. Ik moet nu sukajamma(of zoiets) gaan bezorgen in een mijn, ten noord-oosten van Ghostgate. Ik heb gvd uren rondgedwaald, ik heb al 5 mines/tombes gevonden maar geen een is de juiste ik kom nu steeds al de lijken tegen van beesten die ik al heb vermoord(echt honderden, ik ben al 5 levels gestegen), dus ik begin nu al rondjes te lopen. WAAR ZIT DIE GVD MIJN!!!!!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
ok, sorry, dat bedoel ikOp donderdag 04 juli 2002 13:09 schreef Viper2k1 het volgende:
[..]
Je leest niet goed: Het moet ZUID-oosten zijn! Er staan volgens mij twee mannetjes naast de mijn op een heuvel!
Anoniem: 42998
Met een Redguard - Barbarian ofzo. Ik loop altijd met een longblade. Is dat verstandig??
1 ding snap ik niet. Waarom zeggen al die NPC's, "Quickly Outlander, I haven't got much time." Terwijl ze heel de dag uit hun neus staan te vreten?
Welk type wapen maakt niet zo verschrikkelijk veel uit, ze hebben allemaal voor en na delen.
Heb ook een ander probleempje: Een bounty van 8120 goudstukjes. Is geen probleem, ik heb 80k+. Alleen als ik een guard aanspreek dan wil hij alleen killen! Lekker dan! Hoe doe ik dit nou?
Anoniem: 27636
Heel simpel mijn jongen. Je gaat naar een thieves guild (balmora, south wall cornerclub) En je dumpt ff bijna al je munten en je vraagt een gastje over een "prize above your head". Je kan hem met minder betalen dan je moetOp vrijdag 05 juli 2002 00:54 schreef Viper2k1 het volgende:
He, leuk! Dat eiland heb ik het afgelopen uur ook lopen zoeken en niet gevonden! Dus als iemand het weet!
Heb ook een ander probleempje: Een bounty van 8120 goudstukjes. Is geen probleem, ik heb 80k+. Alleen als ik een guard aanspreek dan wil hij alleen killen! Lekker dan! Hoe doe ik dit nou?
Ik heb trouwens ook die mage guild in balmora uitgeroeid, alleen zei et spel dat de balans is verstoord, merk ik daar wat van?????
Ik heb een keer een gast vermoord waarvan ik weet dat hij belangrijk is(Neloth, die gast van house Telvanni, Je kan geen Horator worden als je hem uitmoord). De mage-guild in Balmore heb ik trouwens ook een paar keer uitgemoord. Maar ik kreeg geen berichtje. Nee. Geen berichtje voor mij.Op vrijdag 05 juli 2002 10:47 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
Dan heb je de prophecy verstoord en zal de prophecy dus niet uitkomen. Met andere woorden, je kan naar de main-quest fluiten.
A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane
Dus ernaar toe teleporteren vanaf een andere propylon.
Human Bobby
Of die gezellige sixth bell hamer dan. Jammer alleen dat je die niet op geavanceerde poppetjes kan gooienOp vrijdag 05 juli 2002 22:35 schreef Justice het volgende:
eigenlijk is het best wel makkelijk in het begin als je een BattleMage hebt een van je eerste centjes een Bound BattleAxe spell koopt, dan chop je alle mannatjes in die caves in 1 of 2 keer neer
Even met mijn lvl 38 karakter met daerdric crescent doorklieven!
Die gozer schuilt ergens achter een deur in een boekenzaak in de canalworks van het foreigners-dinges. Hij zit achter een lev60 lock, dus je hebt goede spells nodig wil je bij hem komen.Op zaterdag 06 juli 2002 09:50 schreef Viper2k1 het volgende:
Ja, waar zit nou die mijn met die gouden eieren en in welke canton zit nou de Master of the Thieves Guild?
Even met mijn lvl 38 karakter met daerdric crescent doorklieven!
cool man, ben net level 100 geworden!!!!!!
Anoniem: 34554
<ook 'n beetje speciaal voor dit spel>
Met een Riva TNT2 speelt dit niet echt

.. Ben blij dat ik dit spel eindelijk kan draaien
Thanx! He's not gonna know what hit him!Op zaterdag 06 juli 2002 11:28 schreef Uberdog het volgende:
[..]
Die gozer schuilt ergens achter een deur in een boekenzaak in de canalworks van het foreigners-dinges. Hij zit achter een lev60 lock, dus je hebt goede spells nodig wil je bij hem komen.
edit:
cool man, ben net level 100 geworden!!!!!!
placeatpc"npcname",1,1,1
hiermee plaats je de betreffende NPC op de plek waar je op dat moment staat.
heb ik ook nog een vraagje:
Die muts van de balmora-fighterguild zegt dat ze een bountycontract heeft betreffende Dura Gra-Bol, maar verder helemaal nix. Er wordt ook nix aan m'n Journal toegevoegd.
Ik weet dat je dat figuur moet meppen, maar ik krijg er geen order voor. Ik zou graag verder willen, de quests van Ald-Ruhn heb ik al gedaan, eitje...
Hmmz. Gewoon doorvragen over alles wat blauw gedrukt staat. Als dat niet niet werkt, weer een bug!!! Welcome to my world! En bte, waar moet je dat placeatpc"npcname",1,1,1 invoeren?Op zaterdag 06 juli 2002 22:26 schreef Thufir_Hawat het volgende:
wat je wellicht kunt proberen:
placeatpc"npcname",1,1,1
hiermee plaats je de betreffende NPC op de plek waar je op dat moment staat.
heb ik ook nog een vraagje:
Die muts van de balmora-fighterguild zegt dat ze een bountycontract heeft betreffende Dura Gra-Bol, maar verder helemaal nix. Er wordt ook nix aan m'n Journal toegevoegd.
Ik weet dat je dat figuur moet meppen, maar ik krijg er geen order voor. Ik zou graag verder willen, de quests van Ald-Ruhn heb ik al gedaan, eitje...
Denk je dat ik een randdebiel ben ofzo? Ik weet heus wel waar dat ding hoort te staan. Maar ze staat er dus niet. Maar toch bedankt.Op zaterdag 06 juli 2002 22:25 schreef MaafKloon het volgende:
Degene die je bedoelt zou op de onderste verdieping moeten staan, als je 'erin' loopt gelijk links in de hoek.
Dat place.....,1,1 moet je intikken in de console.
Die kun je oproepen met de ~ knop.
Sowwy hoor o_oOp zaterdag 06 juli 2002 23:22 schreef Uberdog het volgende:
Denk je dat ik een randdebiel ben ofzo? Ik weet heus wel waar dat ding hoort te staan. Maar ze staat er dus niet. Maar toch bedankt.
Hmm, ben nu Grandmaster van Hlaalu, Thiefs Guild en bijna van de Morag Tong, weet iemand nu nog wat leuks te doen ofzow? Main quest ben ik ook al redelijk ver in maar die wil ik nog even laten rusten.
Ben nu Grandmaster van House Redoran en master van de fighters guild. Nu even de ingang tot de imperial legion en de morag tong vinden!
Anoniem: 16969
bij de morag tong moet je die ene battlemage bovenop killen...je verpest hem er niet ermee maar je zal er waarschijnlijk geen beloning van de morag tong voor krijgen aangezien je haar al had gekilled voordat je de writ kreeg..Op maandag 01 juli 2002 21:34 schreef 7th het volgende:
[..]
Dus ik verpest 1 side quest ermee.
met telekinesis kun je van een grotere afstand dan normaal in dozen enz kijken...en er dingen uit halenOp maandag 01 juli 2002 14:26 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
[..]
Vooral doorspelen en niet loaden. Het doel van een RPG is dat je de rol van et character op je neemt en dus ook dat zegt wat je character zegt. Als je daardoor in de penarie komt boeit dat niet, das juist het leuke ervan.
Even iets anders, hoe werkt telekinesis? Ik heb een belt waar ik dat mee kan doen, maar ik zou bij God niet weten wat et doet.
zodra je honderd slaven hebt bevrijdt kan je volgens mij lid worden van de twin lamps guild...al zou ik niet weten waar dat kanOp dinsdag 02 juli 2002 15:51 schreef Captain Pervert het volgende:
Slaven bevrijden.
summon golden saint spell kopen in tel branora, golden saint summonen of een item enchanten als je conjuration skill niet zo hoog is..en dan soultrappen met grand soul gemOp maandag 01 juli 2002 13:58 schreef darthraver het volgende:
Waar kan ik die golden saints vinden??? Want ik heb nu wel aardig wat geld, maar ik zou graag ook constant effect hebben, en dat schijnt te kunnen met golden saintsalleen ik kan ze niet vinden
Dus waar zitten die???
Volgens mij doet hij dat alleen wanneer er veel actie op het scherm gebeurd.. dat de engine 't niet meer aankan en dat hij er gewoon mee nokt ofzo..
Nog ff een vraagje over wanneer je een cave binnen gaat.. elke cave die ik ongeveer binnen ga, wordt ik gelijk aangevallen.. is dit normaal of niet?? Ben nog maar level 2 (net begonnen) en m'n reputatie is volgens mij wel ok..
voorzover ik weet zijn alle caves buiten de bewoonde gebieden 'hostile'...dus van smokkelaars ofzo en worden ze pissig als je naar binnen gaatOp zondag 07 juli 2002 21:10 schreef blakez het volgende:
AAAARRGHH!!! 't probleem van 'hier heb je je desktop terug' is nog niet over bij mij hoor, na het installeren van de nieuwe patch.. net volop een paar uur aan het spelen (zonder te saven natuurlijk).. Kom ik één of andere cave tegen waar zo'n wijf gelijk op me begint te rammen en ineens springt hij weer terug naar windows..![]()
![]()
Volgens mij doet hij dat alleen wanneer er veel actie op het scherm gebeurd.. dat de engine 't niet meer aankan en dat hij er gewoon mee nokt ofzo..Het is in ieder geval redelijk iritant!!
![]()
Nog ff een vraagje over wanneer je een cave binnen gaat.. elke cave die ik ongeveer binnen ga, wordt ik gelijk aangevallen.. is dit normaal of niet?? Ben nog maar level 2 (net begonnen) en m'n reputatie is volgens mij wel ok..

als de nummers wit zijn, dan zijn ze van nature zo laag en kan je ze alleen maar omhoog krijgen door te levelen...als de cijfers rood zijn dan zijn ze naar beneden gegaan door een ziekte oid..en kan je ze weer terug krijgen door je te curen bij een shrine, een potion met restore <attribute> te drinken of een spell met restore <attribute> te kopenOp zondag 07 juli 2002 22:03 schreef blakez het volgende:
Nog even wat.. hoe krijg ik m'n personality en m'n luck naar boven, want die zijn niet al te hoog kom ik net achter..personality is 25 en luck is 9..
Snap er de ballen niet van, want van wat ik weet heb ik toch nix verkeerds gedaan..
Ben op dag 5 nu en heb level 2..
DIE HEB IK DUS AL LEEGGEHAALD! En de skull verkocht!
Iemand een cheat ofzo om de skull terug te halen?
player->additem"misc_Skull_Llevule"1
/edit
Owja, dit natuurlijk via de console (~) invoeren.
Kan iemand even een paar plaatsen geven waar ik die potions of spells kan kopen of waar ik me kan laten curen door een shrine.. Cijfers zijn rood, dus ik zal wel één of andere ziekte hebben..Op zondag 07 juli 2002 22:42 schreef Vyvre het volgende:
[..]
als de nummers wit zijn, dan zijn ze van nature zo laag en kan je ze alleen maar omhoog krijgen door te levelen...als de cijfers rood zijn dan zijn ze naar beneden gegaan door een ziekte oid..en kan je ze weer terug krijgen door je te curen bij een shrine, een potion met restore <attribute> te drinken of een spell met restore <attribute> te kopen
Koop anders een paar Divine Intervention scrolls/items. Die plaatsen je bij de dichtsbijzijnde shrine, en die heeft als het goed is ook de restore att blessing.
Zo dom is dat niet. Persoonlijk vind ik dat elk item een 'quest item' flag zou moeten hebben, of een waarde van 0, zodat je het item niet kan verkopen. Een dergelijke fout maak je snel.Op zondag 07 juli 2002 22:45 schreef Viper2k1 het volgende:
* quest-item verkocht *
Heb dat probleem ook nog steeds. Snelste manier van afsluiten is ff ALT-TABben naar de desktop. ALT-TAB terug en *boem*, weg MWOp zondag 07 juli 2002 21:10 schreef blakez het volgende:
AAAARRGHH!!! 't probleem van 'hier heb je je desktop terug' is nog niet over bij mij hoor, na het installeren van de nieuwe patch..
Almsivi intervention bedoel jeOp zondag 07 juli 2002 23:32 schreef Hydra het volgende:
Je moet de 'restore attributes' blessing kiezen bij de shrine. Als je die optie niet hebt, moet je aan andere shrine proberen.
Koop anders een paar Divine Intervention scrolls/items. Die plaatsen je bij de dichtsbijzijnde shrine, en die heeft als het goed is ook de restore att blessing.
exclusive restore potion restored het helemaal, en alle potions daar onder (quality, standard, bargain etc.) restoren maar een deel..Op zondag 07 juli 2002 23:23 schreef blakez het volgende:
Ben net in balmora in de tempel geweest en daar kan je ook bij zo'n shrine een donatie doen van 35 drakes en je dan laten curen.. alleen hij verteld me dat ik én niet gepoisoned ben én niet geblighted ben én niet een disease heb.. ik snap 't nie meer hoorheb wel al een restore luck en restore personality potion gedronken, maar die cijfers blijven rood..
koop bij een temple een spell voor restore luck en personality en cast die...dan wordt hij volledig restored.
Waar dus een shrine staat.Op maandag 08 juli 2002 00:13 schreef Vyvre het volgende:
Almsivi intervention bedoel je, divine teleport je naar het dichtsbijzijnde fortress
Klopt! Thanx! Ik kan weer verder! Ben net lvl 41 geworden!Op zondag 07 juli 2002 22:50 schreef MaafKloon het volgende:
dit werkt wel volgens mij:
player->additem"misc_Skull_Llevule"1
/edit
Owja, dit natuurlijk via de console (~) invoeren.
Anoniem: 59453
van horen zeggen ligt er ook een robe of st joris (regeneration ability) op zo'n eiland maar die heb ik nooit kunnen vinden. kan iemand mij de weg wijzen?
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Ehm... noord is naar boven op de map, vrij logisch lijkt meOp maandag 08 juli 2002 11:17 schreef Bonedancer het volgende:
t kan aan mij liggen maar ik heb ingame nog nooit een kompas gevonden
wat is noord?
win 2000 heeft volgens mij genoeg van dat soort geavanceerde instellingen..
met een beetje geluk kun je aan de hand van die foutmelding het probleem verhelpen
Waar zou ik die geadvanceerde instellingen dan kunnen vindenOp maandag 08 juli 2002 14:01 schreef Bonedancer het volgende:
misschien kun je de systeem instellingen vna win 2000 aanpassen zodat ie niet direct een reboot voor je doet, maar eerst een foutmelding geeft... of zo
win 2000 heeft volgens mij genoeg van dat soort geavanceerde instellingen..
met een beetje geluk kun je aan de hand van die foutmelding het probleem verhelpen
Anoniem: 42998
Daedric Shrines. Verder kun je in Ghostgate glass armour kopen, maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad.Op maandag 08 juli 2002 15:02 schreef Assmael het volgende:
Of waar vind je gave items?
bijvoorbeeld rechter-muisklik op Deze ComputerOp maandag 08 juli 2002 14:57 schreef DutchCommando het volgende:
[..]
Waar zou ik die geadvanceerde instellingen dan kunnen vinden
- properties
- TAB advanced
hier zijn verschillende instellingen te maken.
ook computermanagement, (bij de administrative tools, via start of control panel),
hier zijn ook veel systeeminstellingen te maken
gewoon lekker rondstruinen over de kaart: leuk voor je experience, als je veel monsters tegenkomt, en als je op de meest gekke plekken zoekt vind je altijd wel secrets. de meeste troep verkoop je, met je geld ga je gewoon langs een winkel.Op maandag 08 juli 2002 15:02 schreef Assmael het volgende:
Waar kun je ergens goede spullen kopen? Of waar vind je gave items? Want ik heb wel veel geld (ik heb die crystallen gejat bij de mages guild in Balmora) Maar ik kan het nergens uitgeven
ja ik ken de winkels nog niet uit mn hoofd
M'n personality en luck zijn ook weer uit het rood.. na ongeveer van elks zo'n 5 potions te drinken..
Die tandwielen in die ruïne waar je ook de dwemer puzzle box kan vinden.. die brengen best veel op en er liggen er ook best veel, alleen jammer dat die dingen zo sterfelijk zwaar zijn.. hoe kan ik die nu het beste in balmora krijgen.. (dus zo snel mogelijk)
Maar goed, je moet wanneer je die cave binnekomt helemaal naar beneden lopen en dan het plateau boven de deuren opgaan, via die rotsen die daar liggen.. daar kan je die box ergens vinden..
Ik heb me ook eerst helemaal rot gezocht naar die box, nooit geweten dat ik daar ook naar boven kon..
ff op de www.morrowind.nl kijken in de morrowind.db:Op maandag 08 juli 2002 15:45 schreef Assmael het volgende:
ik moet nu ook die puzzlebox gaan doen, maar waar ligtie??
Want ik kennem nie vinden
Dwemer puzzle box
Arkngthand, Cells of Hollow Hand
en als je em daar niet kunt vinden staan er wel een paar topics op de forums, waar de execte locatie staat beschreven ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Anoniem: 12316
Met een teleport scroll (bv Devine (...) scroll die je naar de dichtstbijzijnde tempel brengt)Op maandag 08 juli 2002 15:43 schreef blakez het volgende:
Die tandwielen in die ruïne waar je ook de dwemer puzzle box kan vinden.. die brengen best veel op en er liggen er ook best veel, alleen jammer dat die dingen zo sterfelijk zwaar zijn.. hoe kan ik die nu het beste in balmora krijgen.. (dus zo snel mogelijk)
Of je neemt wat potjes mee die je strength tijdelijk verhogen zodat je meer mee kan nemen
Localhost is where the heart is
Die error kreeg ik net wanneer ik in de dwemer ruins een dwemer coin wilde oppakken..
Gelukkig had ik net een minuutje van te voren gesaved..
Als light armor is het echt het beste hoorOp maandag 08 juli 2002 15:34 schreef Assmael het volgende:
Waarom is glas zo duur??
Def en Damg van die items is nou niet zo hoog...
* BrZ speelt sinds kort ook veel Morrowind
Ik ben nu level 6 en loop rond in een compleet light armor (nou ja, bijna compleet, ben een Argonian, kan geen boots aan
Localhost is where the heart is
ik heb gister een uur lopen zoeken naar die robe of st joris en k heb m nog steeeds niet gevonden - en ondertussen hoor ik steeds weer van anderen dat ze em wel hebben

Assemanu, Shrine->de_r_chest_01_assemanu
Dit topic is gesloten.