Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.219 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59453

geweldig, dan gaan we daar vanavond eens naar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715

ik heb nu een missie van die fighters guild doos
en ik moet in suran van iemand cash collecten
hoe moet ik dat doen?
want ze praat met me erover maar zegt niks over mij geld geven.
alleen over een of andere gozer
ikke niet snappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Op dinsdag 09 juli 2002 11:21 schreef Ecto2002 het volgende:
Als je even in de editor kijkt kan je het zo vinden. Hier is de locatie

Assemanu, Shrine->de_r_chest_01_assemanu
Waar zit die shrine op de kaart? Die vraag is vast al vaker gesteld! Bij voorbaat sorry!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Op maandag 08 juli 2002 20:36 schreef BrZ het volgende:
aan :o) en in die Robe of St. Roris.. Die laatste maakt het wel een heel stuk makkelijker eigenlijk :P
Pre- of post-patch? Als je nog met een pre-patch robe rondloopt ben je nl. gewoon aan het cheaten :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Op dinsdag 09 juli 2002 14:15 schreef sahga het volgende:
ik heb nu een missie van die fighters guild doos
en ik moet in suran van iemand cash collecten
hoe moet ik dat doen?
want ze praat met me erover maar zegt niks over mij geld geven.
alleen over een of andere gozer
ikke niet snappen :(
Hoe leuk vindt ze je? Misschien nog even wat geld toe stoppen? :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op maandag 08 juli 2002 15:34 schreef Assmael het volgende:
Waarom is glas zo duur??

Def en Damg van die items is nou niet zo hoog...
Tis een 'rare' material. En de damage en def zijn net onder ebony IIRC. Glas armour is bovendien duur omdat het zo ligt is.

Zelf loop ik liever met Daedric Armour en een hoop +str enchantments rond magoed. Ieder z'n meug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 09 juli 2002 14:20 schreef Viper2k1 het volgende:

Hoe leuk vindt ze je? Misschien nog even wat geld toe stoppen? :P
Wat mij bijgebleven is uit die quests is dat het me meestal meer geld kostte dan opleverde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34715

dus gewoon geld toestoppen?
want ze vond me al aardig leuk...
leuk genoeg om er over te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-03 15:32
Op dinsdag 09 juli 2002 14:19 schreef Viper2k1 het volgende:

[..]

Waar zit die shrine op de kaart? Die vraag is vast al vaker gesteld! Bij voorbaat sorry!
Ergens ten Oosten van Vivec. Via deze link kan je zowat alle locaties opzoeken : http://www.m0use.net/~uesp/morrow/map/mw_map.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is ergens een boek met alle shrines in morrowind. als je dat boek leest update ie je map met alle shrine locations. pelgrims book of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

die krijg je al als je je inschrijft bij de temple dinges.. Das in fort moonmoth, achterin links bij het altaar ff die gast vragen voor inschrijven.. wordt meteen de kosten voor het gebruik van het altaar van 25 naar 10 veranderd.

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 15:34 schreef SilentStorm het volgende:
die krijg je al als je je inschrijft bij de temple dinges.. Das in fort moonmoth, achterin links bij het altaar ff die gast vragen voor inschrijven.. wordt meteen de kosten voor het gebruik van het altaar van 25 naar 10 veranderd.
ow das handig maar ik heb t ergens anders vandaan, dat boek. ik ben nog nooit in moonmoth geweest nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42998

ik zit nu in vivec, ik moet de thieves guild vinden van .. Ols ... ofzoiets :) ik weet de naam nie meer. Er zit een O in. Weet iemand waar die zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08

BrZ

Op dinsdag 09 juli 2002 16:24 schreef Assmael het volgende:
ik zit nu in vivec, ik moet de thieves guild vinden van .. Ols ... ofzoiets :) ik weet de naam nie meer. Er zit een O in. Weet iemand waar die zit?
St Olms zeker?
Das een van de 2 onderste cantons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
uhm.... Je moet niet de thieves guild vinden, maar iemand die hun daar vertegenwoordigt.
tip: diep/riool/canalworks...

Der is daar trouwens ook een shrine waar ik een mooi deadric longsword vond. Ik moest alleen eerst de eigenaar ervan overtuigen dat ik het een heel mooi zwaard vond. >:)
Ik kon 'm dan ook een paar keer van heel dichtbij bekijken.
Ik vraag me af of hij mij Ice Monarch (ofzo iets) ook mooi vond? (2-handed + 15-40 ice damage) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op dinsdag 09 juli 2002 14:19 schreef Hydra het volgende:

[..]

Pre- of post-patch? Als je nog met een pre-patch robe rondloopt ben je nl. gewoon aan het cheaten :)
Hmm... dat verklaart heel wat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

ow das handig maar ik heb t ergens anders vandaan, dat boek. ik ben nog nooit in moonmoth geweest nl.
Kan kloppen.. je kan m overal krijgen waar een temple guild zit. Dus niet alleen in moonmoth, maar ook in vivec, ghostgate, etc

Wat is eigenlijk een goede plaats om je edelstenen te verkopen? doe het nu steeds bij ajira, die na een paar duties je beste vriend is in het mages guild/balmorra, maar die heeft maar 800 gold vanzichzelf... en het lijkt ook nooit te respawnen, dus ik zit mezelf suf te trainen op enchant, conjuration en alchemy met wat ik aan hem verkoop.. Ladingen ebony, parels (af en toe ns wat het water in, ben toch argonian) en andersoortige gesteenten.. Heb nu ook de glassmijn achter ghostgate leeggehaald >:) .. maar waar laat ik het..? Eerder genoemde handelaar in caldera doet trouwens alleen wapens/armor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

ff een vraagje:

Als ik bijvoorbeeld in de tombs van Vivec, bepaalde ancestral tombs of die necromancers cave in Vas inloop, komen er van die spookjes op me af. Als ik die dan wil slayen met mijn "normale" Longblade, dan krijg ik iets van "this weapon has no effect at this time" ofzo.

Klinkt logisch natuurlijk, maar wat heeft dan WEL effect? Wat heb ik nodig om die gastjes dood te maken?

En oh ja, ik ben maar lvl 2 met allemaal "normale" armor (chitin, steel, dat soort shit) ik weet niet of dat belangrijk is voor dit punt, maar ik zeg het er maar ff bij...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
als level 2 zou ik daar me nog niet wagen weinig kans op overleving :)

maar ik heb iets gevonden wat volgens mij niemand nog heeft deadric dartpijltjes!!!!!! 4000 gold per stuk :)

verder vind ik eigenlijk deadric te zwaar hou liever van medium of light

en je moet een glass wapen of beter hebben om die geestjes te verslaan ( dacht ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 09:09 schreef streafer het volgende:
en je moet een glass wapen of beter hebben om die geestjes te verslaan ( dacht ik )
Silver is ook goed hoor :) Of Dwemer werkt weet ik niet, hoewel dat wel 'beter' is dan silver.

Deadric is inderdaad zwaar, maar daarvoor heb je enchantments. Gewoon die loodzware deadric cuirass, helm en greaves enchanten met fortify strength, en gewicht is niet langer een probleem :) Mijn strength is 159 (159*5=795 stones gewicht) op dit moment, lvl 33 redguard knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 09:01 schreef SrFr het volgende:
En oh ja, ik ben maar lvl 2 met allemaal "normale" armor (chitin, steel, dat soort shit) ik weet niet of dat belangrijk is voor dit punt, maar ik zeg het er maar ff bij...
Welke armour skills heb je? Chitin is nl. light, en steel is heavy. Je kunt beter 1 type armour nemen, en daar bij blijven.

Wat voor een character speel je? Een fighter zal geen problemen hebben Deadric spul mee te sjouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
nog een vraagje
ik heb het bla bla verhaal moeten aanhoren dat ik de chosen one was :+ DUH :+
ik naar dat camp helemaal in noorden .. zover zo goed .
ik die grot in ..... wat leuke dingen gevonden maar ik kan die bow niet vinden .... waar ligt die? ik bedoel dus urhshillus grot ( iets met urh :) maar zoiets moet het zijn maar ik vind het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16969

Op woensdag 10 juli 2002 07:51 schreef SilentStorm het volgende:

[..]

Kan kloppen.. je kan m overal krijgen waar een temple guild zit. Dus niet alleen in moonmoth, maar ook in vivec, ghostgate, etc

Wat is eigenlijk een goede plaats om je edelstenen te verkopen? doe het nu steeds bij ajira, die na een paar duties je beste vriend is in het mages guild/balmorra, maar die heeft maar 800 gold vanzichzelf... en het lijkt ook nooit te respawnen, dus ik zit mezelf suf te trainen op enchant, conjuration en alchemy met wat ik aan hem verkoop.. Ladingen ebony, parels (af en toe ns wat het water in, ben toch argonian) en andersoortige gesteenten.. Heb nu ook de glassmijn achter ghostgate leeggehaald >:) .. maar waar laat ik het..? Eerder genoemde handelaar in caldera doet trouwens alleen wapens/armor..
misschien dat de talking mudcrab het koopt...maar zou ik niet met zekerheid durven zeggen aangezien ik die heb gekilled tijdens mijn marksman training |:( (wist toen nog niets van dat hele ding af)

http://terrasque.dnsart.com/~terra/mudcrab voor de locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 10:21 schreef streafer het volgende:
nog een vraagje
ik heb het bla bla verhaal moeten aanhoren dat ik de chosen one was :+ DUH :+
ik naar dat camp helemaal in noorden .. zover zo goed .
ik die grot in ..... wat leuke dingen gevonden maar ik kan die bow niet vinden .... waar ligt die? ik bedoel dus urhshillus grot ( iets met urh :) maar zoiets moet het zijn maar ik vind het niet :(
Die boog wordt door de geest van de eigenaar gedragen. Die moet je dus vermoorden voor de boog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 16:24 schreef Assmael het volgende:
thieves guild zit in fOreign quarter :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 juli 2002 15:30 schreef Bonedancer het volgende:
er is ergens een boek met alle shrines in morrowind. als je dat boek leest update ie je map met alle shrine locations. pelgrims book of zo
the pilgrims path :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Laatst online: 21-03 22:55

Surfer

~

Op woensdag 10 juli 2002 09:47 schreef Hydra het volgende:

[..]

Welke armour skills heb je? Chitin is nl. light, en steel is heavy. Je kunt beter 1 type armour nemen, en daar bij blijven.

Wat voor een character speel je? Een fighter zal geen problemen hebben Deadric spul mee te sjouwen.
Ik heb een custom created char:

Type Warrior
Strength en intelligence als major stat.
Major skill in light armor, block, longblade, enchantment en alchemy.
Minor skill in heavy armor, sneak, athletics, en twee spell colleges (weet niet precies welke, ik geloof conjuration en restoration)

En ik heb vooral veel chitin, de steel is alleen de greaves geloof ik. --> Armor 8 in totaal

En een of andere steel claymore met 31-28-18 max dam. Van wat ik hier allemaal lees niet zo heel erg supergoed geloof ik...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 08-05 07:08
Weet iemand waar je deadric armor kunt vinden? Ik heb alleen maar deadric greaves, de rest mijdt mij als de pest.
Die vent in Tel Fyr heeft ene, maar die krijg je bijna niet dood, en hij moet ook helemaal niet dood.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Tip:

Verkoop spullen altijd aan dezelfde handelaar. Op die manier raak je quest elementen niet kwijt. Zelf doe ik dat in Balmora bij Ajira en Wayn en de bookseller woman er tegenover.

Voor het verkopen kun je de volgende tactiek gebruiken: Verkoop een daedric wapen of iets dergelijks en koop spullen van Wayn net zolang tot je weer op 2000 zit. dan verkopen en inkopen die handel. Nu rust je gewoon 24 uur en de seller heeft weer 2000 aan zooi! Zo heb ik nu dus al 100k gehad en een kameraad van mij zelfs al 350k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Is nog niks...
Zit met mijn lvl 37 character op ongeveer 1250k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik zocht het op een gegeven moment niet meer om telkens te kopen en verkopen met die creeper gast. Uiteindelijk naar de editor gegaan en em meer barter-goud gegeven. Vind ik zelf niet echt cheaten, meer tijd en moeite besparen. Ik ben na de Redoran vaults een friggin half uur bezig geweest om mn shit te verkopen, een maand ofzow in-game. Dat was ECHT irritant :)

Ik heb zelf met mn level 14 ofzow iets van 100K, en geen zin om nog meer loot-hauls te maken. Als ik onder de 50 zit ga ik wel weer alle shit verkopen die ik in andere vaults gejat heb. Who needs 1250 als je het toch niet gebruikt? (Okay, het is wel vet om het te hebben, maar ik heb er de moeite niet voor over. ik bewonder jouw uithoudingsvermogen :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
nog een tipje voor wie met een (battle)mage speelt:
-balmora: alle kruiden kopen (bijvoorbeeld bij ajjira)
-mage guild: naar caldera
-naar Creeper: voor zijn neus alchemy gaan doen, krijg je 1 of 2 levels up na gelang hoeveel potions lukken
-alles verkopen aan creeper, als je ong 55 bent in alchemy dan heb je ongeveer 2500 gold, vooral met fatique potions die ik toch niet gebruikt.
-ga naar kasteel in caldera en train je marksman skills (of in Balmora's fighter guild je longsword skill), maar bribe de trainers eerst zodat ze je 100/100 mogen en ze veel langere prijzen geven om te trainen
-na 7 keer heb je weer een level up gekocht voor 1400 goud
-begin van voran af aan :)

Daardoor krijg je supersnel level up, totdat je te goed bent en ze je niks kunnen leren :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
Op maandag 08 juli 2002 15:43 schreef blakez het volgende:
Die tandwielen in die ruïne waar je ook de dwemer puzzle box kan vinden.. die brengen best veel op en er liggen er ook best veel, alleen jammer dat die dingen zo sterfelijk zwaar zijn.. hoe kan ik die nu het beste in balmora krijgen.. (dus zo snel mogelijk) :)
mark en recall spel/potions/scroll :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn die Shrines precies??, waar herken ik ze aan, en wat kan ik ermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 12:29 schreef Assmael het volgende:
Wat zijn die Shrines precies??, waar herken ik ze aan, en wat kan ik ermee??
Deadric Shrines? Veel mensen vertellen je dat plaatsen zijn met "Funny names and walls with odd angles". Op je kaart kun je ze zien staan, sommige hebben een naam op de kaart, zoals Ald Daedroth.

Wat je eraan hebt? Veel l00t ;) Save wel ff voordat je er in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 11:39 schreef ChromeBallz het volgende:

Die vent in Tel Fyr heeft ene, maar die krijg je bijna niet dood, en hij moet ook helemaal niet dood.
Da's de enige manier om aan een volledige set Daedric Armour te komen. Je zult wel eerst de main quest uit moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 10:49 schreef SrFr het volgende:

Type Warrior
Strength en intelligence als major stat.
Major skill in light armor, block, longblade, enchantment en alchemy.
Minor skill in heavy armor, sneak, athletics, en twee spell colleges (weet niet precies welke, ik geloof conjuration en restoration)

En ik heb vooral veel chitin, de steel is alleen de greaves geloof ik. --> Armor 8 in totaal

En een of andere steel claymore met 31-28-18 max dam. Van wat ik hier allemaal lees niet zo heel erg supergoed geloof ik...
*grin*

Een daedric claymore doet max iets van 66 dam hoor, dus zo slecht is het niet :)

Ik zou als ik jou was die chitin droppen, en eerst gewoon voor goedkope heavy armour (iron, steel) gaan. Als je een lage light armour skill hebt diet chitin niks, en bovendien train je met light armour agility, en je wilt als fighter zo veel mogelijk strength en endurance trainen.

Block is een waardeloze skill BTW, die gebruik je niet als je geen schild draagt. Bovendien wil je toch een 2h wapen, hoe sneller een creature dood is hoe minder schade ze
doen :)

Enchant is IMHO ook geen geweldige major skill. Verder heb je wel een beetje een jack-of-all trades gemaakt. Het is beter om te focussen op anderhalf archtype. Dus bijvoorbeeld fighter en een beetje thieve. Ik heb een vrij pure warrior, en die was rond lvl 22 al God :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

Ik zou als ik jou was die chitin droppen, en eerst gewoon voor goedkope heavy armour (iron, steel) gaan. Als je een lage light armour skill hebt diet chitin niks, en bovendien train je met light armour agility
hij heeft major skill in light armor dus lijkt het mij niet zo slim om het te droppen. maar als je heavy gewoon verder ontwikkeld dan is dat idd beter als warrior zijnde.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
okee nog een probleem .... ik mijn broer vragen hij heeft het al helemaal uitgespeeld. roept hij dus keihard onee he je mag helemaal niemand vermoorden ...... gvd klopt dit want ik heb idd geen speciale geest gezien...

en ik ben te beroerd om te lezen :) maar in iedergeval in welke verdieping zit hij dan want er zijn er 4 ofzo en zoveel onzichtbaarheid heb ik ook weer niet.

broer wil btw niet helpen it is een eikel !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 13:03 schreef knightofn1 het volgende:

hij heeft major skill in light armor dus lijkt het mij niet zo slim om het te droppen. maar als je heavy gewoon verder ontwikkeld dan is dat idd beter als warrior zijnde.
Aaargh, overheen gelezen. Stom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 13:23 schreef streafer het volgende:
okee nog een probleem .... ik mijn broer vragen hij heeft het al helemaal uitgespeeld. roept hij dus keihard onee he je mag helemaal niemand vermoorden ...... gvd klopt dit want ik heb idd geen speciale geest gezien...
Je broer lult :)

Ik weet niet meer waar die geest zit, maar ik geloof dat het de bovenste tomb is. Pin me d'r niet op vast overigens.

Het was trouwens gewoon een Ancestral Ghost met een unieke naam. Weinig speciaals dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
it is idd een eikel :)

er liggen daar btw leuke spullen .... vind ik dan
een zeer dik 2 handed glass zwaard vind ik dan ....
het is lekker ligt maar ik sla elke dier er in 1 x mee dood ook die vervelende cliff reazer ( er zijn paar dieren die zijn iets sterker maar kom je niet zo vaak tegen ik dan ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ahh ik weet waarschijnlijk wrom het niet wil werken .....
als ik die deur binnen ga krijg ik eerst een foutmelding no bow and arrows......
vandaar dat ik nix vind .....

okee wat nu ? is er een cheat voor om je opdracht toch volbracht te krijgen?? dan kan ik teminste verder met de andere opdrachten .... wil het wel uitspelen en aangezien ik eigenlijk klaar ben met deze .... heb alles toch al uitgeroeid.... en dan gooi ik cheat weg want wil hem eigenlijk niet gebruiken ... HELP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jippie :) ik ben al lvl 13, maar volgens mij ben ik superslecht bezig. Ik heb een armor rating van 77 en ik zoek nu een bookseller. Waar zitten die ook al weer? Suran ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
booksellers zitten ongeveer in elke stad....

in vivec zit alleen eeen goede heeft een paar boeken die bijna nergens anders zijn te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar ik moet nou net dat boek van, Truth of the .... hebben. En die kan ik niet kopen in ViVec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Progress of Truth?

spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://62.163.9.23/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://62.163.9.23/2.JPG

Dit ben ik nou. Iemand tips? wat beter moet of kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 juli 2002 16:11 schreef Assmael het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit ben ik nou. Iemand tips? wat beter moet of kan?
hum

je hebt geen potions, heel weinig scrolls, en eigenlijk sowieso heeel weinig spullen...ik gok dat ik (lvl57 redguard) 10x zoveel meuk bij me draag ofzo..

verder..wat beter kan is natuurlijk helemaal van jezelf afhankelijk..ik zou zelf wat beter armor proberen te verkrijgen (indoril is wel leuk maar niet echt goed oid..) .. en deze meuk verkopen en daarvan gaan trainen/levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kom je aan een betere armor??

en scrolls enzo gebruik ik nooit, want ik snap de werking ervan meestal niet :)

en waar kan ik de robe van st Roris vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
wat dacht je van een echt schild.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scrolls staat de werking er onder, en bij potions moet je ffies je alchemy skill boosten (kan onder andere bij de mages guild in balmora, ajira, kan hem boosten naar iets van 60 ofzo..)

en betere armor..sja in dit topic zijn al een hele zooi plaatsen genoemd waar je glass armor kan vinden...verder gewoon veel grotten enz ingaan en hopen dat je daar een of andere idioot met een full ebony armor tegenkomt ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar mensen met goede spullen hoeken mij neer, en een goei schild wil ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 21:32
Weet iemand hoe ik die hagedis in de council club in balmora om kan leggen zonder dat ik gepakt wordt?? Want ik weet dus dat dit de moordenaar is van die ene gast van hlaalu ofzo, maar als je met die moordenaar gaat praten zegt ie dat nine-toes het heeft gedaan.. ik naar die nine-toes toe.. hem vermoord, terug naar dat vrouwtje in dat huis van die vermoorde gast.. en die verteld me dan dat 't niet nine-toes was, maar die andere gast dus..

Hoe pak ik dit aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
iemand vermoorden zonder problemen te krijgen is makkelijk ... namelijk taunten alleen als je niet zo goed er in bent duurt dit best wel lang je ziet op een gegeven moment taunt succesvol dan moet je gewoon doorgaan tot hij zegt goodbye en je mag hem rustig killen :) want hij valt dan aan maar je moet gewoon doorgaan met taunten en niet bij 5 x ophouden want ik doe er soms 30 x over ( srry deed ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op woensdag 10 juli 2002 09:45 schreef Hydra het volgende:

[..]

Silver is ook goed hoor :) Of Dwemer werkt weet ik niet, hoewel dat wel 'beter' is dan silver.
dwemer werkt uitstekend.. Zojuist nog een 131 armor helm uit een tomb gehaald.. Als argonian |:(

[quote[misschien dat de talking mudcrab het koopt...maar zou ik niet met zekerheid durven zeggen aangezien ik die heb gekilled tijdens mijn marksman training (wist toen nog niets van dat hele ding af)
http://terrasque.dnsart.com/~terra/mudcrab voor de locatie
[/quote]

ej die kende ik nog niet.. hele omgeving ook nog niet geweest.. zit meer rond westen tot ghostgate.. Op die site staat meteen al bovenaan dat ie armor ed koopt, dus verwacht niet dat het helpt met juwelen.. Zal ns zien als ik m tegenkom.. man, wat is die wereld groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 21:32
WTF!! Voor de tweede keer krijg ik weer deze error:

"Menu error: Bad menu pointer" :?

2 dagen terug kreeg ik als eerste keer die error, nadat ik iets van een tafel wilde pakken.. kon alleen op 'ok' drukken en nadat ik dat deed ging ik direct terug naar windows.. 't vreemde was wel dat ik een savegame erbij had, genaamd: "Restore" (Dat was dus precies vanaf het punt dat ik die error kreeg).

Nu was ik weer aan het spelen en had net m'n eerste quest van de thieves guild klaar en toen vroeg die sugar lips of ik die diamond had.. en ik koos dus voor: "Yes, here's the diamond". En toen kreeg ik weer diezelfde error.. :(

Weet iemand wat dit betekend?? Hopelijk is er weer een nieuwe "restore" savegame aangemaakt!! Ik heb verder nog nix gehoord over deze error.. Ben ik de enigste die dit heeft... :?

[EDIT]
M'n Restore savegame had ik gelukkig wel, dus ik kon gewoon doorspelen, maar nu kreeg ik #%GVD*#% ineens weer deze error toen ik een huis binnen ging...

Set Foot Point qnan PlayerSaveGame
Continue Running Executable?
YES NO

kies ik dus voor 'YES', krijg ik dezelfde error weer, maar dan is het woord qnan veranderd in Finite.. druk ik weer op 'YES', wordt m'n beeld paars en kom ik binnen 3 seconden weer terug in windows.. :(

WTF is er aan de hand bij m'n Morrowind?? :) Komt het door de enkele plugins die ik geïnstalleerd heb? Ik draai al de nieuwe (EU) Patch.. Iemand een oplossing?! :?
[EDIT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Nee morrowinds engine is gewoon een beetje gaar geprogrammeerd. Dat zie je ook in bv de framerate in de stad. Alles wordt getekend, ook al ga je met je hoofd tegen een muur staan, hij tekend nog alles om je heen..

Laatstgenoemde error heb ik ook een keer gehad. (geen restore erbij trouwens...) En hij vliegt er om de zoveel tijd (vooral bij het laden) opeens uit, terug naar windows.. zeer frustrerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50921

Op woensdag 10 juli 2002 11:39 schreef ChromeBallz het volgende:
Weet iemand waar je deadric armor kunt vinden? Ik heb alleen maar deadric greaves, de rest mijdt mij als de pest.
Ga naar de Dren plantage daar lopen ze in de manor allemaal rond met deadric spul. En je mag ze doodmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08
Ik heb een vreemd probleem met morrowind.

Als ik geen wapen in m'n handen heb en buiten ben zijn sommige stenen, boomstammen, grasstukken heel licht en knipperen soms. Heb ik wel een wapen in m'n handen dan heb ik dit probleem niet :?

Volgens mij heb ik dit probleem sinds ik de patch en nieuwe drivers heb geinstalleerd dus ik ben nog aan het verranderen.

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand wat dit met het wapen te maken kan hebben?

Voor de rest een prachtig spel, en nog maar één keer uit het spel geknikkerd! *D

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

draait het spel op een amd duron 1,2 ghz met geforce 2mx400 64 mb, 256 mbram? tot welke resolutie kan ik dan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op woensdag 10 juli 2002 23:15 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
Ik heb een vreemd probleem met morrowind.

Als ik geen wapen in m'n handen heb en buiten ben zijn sommige stenen, boomstammen, grasstukken heel licht en knipperen soms. Heb ik wel een wapen in m'n handen dan heb ik dit probleem niet :?

Volgens mij heb ik dit probleem sinds ik de patch en nieuwe drivers heb geinstalleerd dus ik ben nog aan het verranderen.

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand wat dit met het wapen te maken kan hebben?

Voor de rest een prachtig spel, en nog maar één keer uit het spel geknikkerd! *D
Misschien videokaart wat te ver overgeclockt? Morrowind is daar erg gevoelig voor nl.. Heb m zelf ook al een stuk teruggeklokt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08
Heb ik ook al helemaal terug gezet, helpt dus niet.

Het vreemde vind ik dat het alleen gebeurt als ik geen wapen in m'n handen heb. Binnen heb ik er ook geen last van, 's nachts ook niet!

Het zal dus wel iets met het renderen van de lichtinval te maken hebben? Maar wat heeft dat wapen er mee te maken?

Zijn er meer mensen die iets zien verranderen in de grapics wanneer ze een wapen pakken?

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

Op woensdag 10 juli 2002 23:23 schreef bajo4life het volgende:
draait het spel op een amd duron 1,2 ghz met geforce 2mx400 64 mb, 256 mbram? tot welke resolutie kan ik dan gaan
weet niemand dit? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
test gewoon zelf......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59688

Of je kijkt ff op de site van de game:
The minimum specifications are:

* Windows Me/98 128MB RAM
* Windows XP/2000 256MB RAM (Windows NT NOT supported)
* 500mhz Intel Pentium III, Celeron, or AMD Athlon processor.
* 8x CD/DVD-ROM Drive
* 1 GB free hard disk space
* Windows swapfile
* DirectX 8.1 (included)
* 32MB Direct3D Compatible Video card and DirectX 8.1 compatible driver
* DirectX 8.1 Compatible Sound Card
* Keyboard, Mouse

Supported Video Card Chipsets:
NVIDIA GeForce 4
NVIDIA GeForce 3
NVIDIA GeForce 2
NVIDIA GeForce 256
NVIDIA TNT2
ATI Radeon 8500
ATI Radeon 7500
ATI Radeon 7200
ATI Radeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 10 juli 2002 22:55 schreef Kenshi het volgende:

Ga naar de Dren plantage daar lopen ze in de manor allemaal rond met deadric spul. En je mag ze doodmaken.
Zo veel Daedric Armour is er niet te vinden. Greaves en een Schield IIRC. Voor een Deadric Cuirass zul je toch echt bij Fyr moeten zijn. Die kun je overigens pas om zeep helpen als je de main quest voltooid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op donderdag 11 juli 2002 11:47 schreef bajo4life het volgende:

weet niemand dit? :'(
Athlon TB 1GHz, GF 2 MX en 512MB PC133. Werkt prima, framerate is op 1024x768 acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

woohoo! * SilentStorm heeft vannacht een ebony cuirrass, ebony greaves en ebony longsword gevonden! :P 141 armor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nou 100 armor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op donderdag 11 juli 2002 15:22 schreef SilentStorm het volgende:
woohoo! * SilentStorm heeft vannacht een ebony cuirrass, ebony greaves en ebony longsword gevonden! :P 141 armor :9
Ebony Cuirass is echt heel makkelijk te vinden :P

Maar weet iemand toevallig wie mijn destruction skill boven de 60 kan trainen :{
Geen zin om de hele tijd vuurballetjes enzo te gaan schieten, duurt veel te lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 juli 2002 17:24 schreef BrZ het volgende:

[..]

Ebony Cuirass is echt heel makkelijk te vinden :P

Maar weet iemand toevallig wie mijn destruction skill boven de 60 kan trainen :{
Geen zin om de hele tijd vuurballetjes enzo te gaan schieten, duurt veel te lang :+
**MOGELIJKE SPOILER**
secret masters

Acrobatics / Senyndie / Vivec, Arena Fighter's Quarters
Alchemy / Abelle Chriditte / Valenvaryon, Propylon Chamber
Alteration / Seryne Relas / Tel Branora, Seryne Relas' House
Armorer / ** see notes below
Athletics / Adibael Hainnabibi / Kaushtababi Camp
Axe / Alfhedil Elf-Hewer / Falensarano
Block / Shardie / Buckmoth Legion Fort
Blunt Weapon / Ernse Llervu / Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise
Conjuration / Methal Seran / Ald-ruhn, Temple
Destruction / Leles Birian / Ascadian Isles Region
Enchantment / Qorwyn / Indoranyon
Hand to Hand / Taren Omothan / Holamayan Monastery
Heavy Armor / Seanwen / Vivec, Arena Fighters Training
Illusion / Erer Darothril / Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub
Light Armor / Aerin / Maar Gan, Andus Tradehouse
Long Blade / Ulms Drathen / Molag Mar, Armiger's Stronghold
Marksman / Missun Akin / Falasmaryon, Missun Akin's Hut
Medium Armor / **see notes below
Mercantile / Ababael Timsar-Dadisun / Zainab Camp
(he has 9000 gold to barter too)
Mysticism / Ardarume / Sadrith Mora, Gateway Inn
Restoration / Yakin Bael / Vos, Vos Chapel
Security / Hecerinde / Balmora, Hecerinde's House
Short Blade / Todwendy / Balmora, Lucky Lockup
Sneak / Wadarkhu / Gnaar Mok, Druegh-jigger's Rest
Spear / Mertis Falandas / Ghostgate, Tower of Dusk
Speechcraft / Skink-In-Tree's-Shade / Sadrith Mora, Wolverine Hall
Unarmored / Khargol Gro-Boguk / Dagon Fel, Vacant Tower

Armorer: Sirollus Saccus Hawkmoth Legion Garrison in Ebonheart
Medium Armor: Cinia Urtius on a boat at Tel Fyr Dock.
Dit zijn de secret masters, deze mensen kunnen je skills naar 100 trainen. Note: de trainers met ** zijn broken en kunnen dat dus niet..hoewel ze dat wel zouden moeten kunnen :?

voor sommigen moet je wel een bepaald guild gejoined zijn..

succes iig

**/MOGELIJKE SPOILER**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op donderdag 11 juli 2002 18:20 schreef Vyvre het volgende:

[..]

**MOGELIJKE SPOILER**
[..]

Dit zijn de secret masters, deze mensen kunnen je skills naar 100 trainen. Note: de trainers met ** zijn broken en kunnen dat dus niet..hoewel ze dat wel zouden moeten kunnen :?

voor sommigen moet je wel een bepaald guild gejoined zijn..

succes iig

**/MOGELIJKE SPOILER**
Ik had het al gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ik een groot probleem ....

ik krijg een foutmelding als ik die grot binnenga (zie boven wat ik bedoel ) er komt de staan no bow and arrows ...... dat zijn juist de dingen die ik moet hebben .. is hier een cheat voor ?? ik wil echt verder ... HELP HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

om een pijl en boog te krijgen?
mogelijkheid 1: er.. wees creatief, elke merchant verkoopt wel EEN boog, vaak niet eens zulke slechte.
mogelijkheid 2: in de console: player->additem "Zoek itemID op in de Construction Set van wat je wil hebben en vul em hier in, met de aanhalingstekens eromheen" <aantal>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

(als je trouwens al een pijl en boog hebt, sorry, dan heb ik geen flauw idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
was het maar zo makkelijk het is een speciale boog die je moet halen als een test het is de boog van een van zijn voorvaderen ...... maar die is er bij mij dus niet ...... arhg dat is het. is die opdracht dat je helemaal naar boven moet urshiluka's kamp ofzo....

hopen dat optie 2 werkt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een scroll of ekash's lock splitter. Ik weet niet meer hoe ik er aangekomen ben, maar kan ik die nog ergens anders kopen of vinden?? want die zijn wel relaxt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 12 juli 2002 14:03 schreef Assmael het volgende:
Ik heb een scroll of ekash's lock splitter. Ik weet niet meer hoe ik er aangekomen ben, maar kan ik die nog ergens anders kopen of vinden?? want die zijn wel relaxt
Kan je ergens kopen in Vivec, in het Telvanni gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op vrijdag 12 juli 2002 14:03 schreef Assmael het volgende:
Die vindt je wel in de meeste outlaw-grotten. Laatst nog een paar van verkocht omdat ik er echt geen 30 nodig heb.. Bovendien heb ik tower key als sign en dat werkt zeer relaxt (elke dag 'gratis' een level 50 lock openmaken..) Haalt het idd niet bij een scroll van 100, but then, who needs a 100 lock anyway..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar dit: Jobasha's Rare Books, zit?
Ergens in Vivec maar ik kan het niet vinden :(.

En waarom kan ik speed niet hoger krijgen dan 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 11:52

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Je 'standaard' stats kunnen niet hoger dan 100. Met spells ensow kun je ze nog wel wat hoger krijgen (en met cheats ook).

Die bookstore zat dacht ik in de Hlaalu canton of Foreign (maar ik dacht Hlaalu). Hij zit iig op de 1 na laagste verdieping (dus nog niet in dat riool ;)).

/edit
Die persoon onder mij kan ook gelijk hebben -_- Tis nog vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

jobasha zit in de Foreign Quarter Lower Waistworks, in de gang waar ook de apothecary en de alchemist zitten.

Who needs a 100 lock? Nou, als je de Vivec vaults wil beroven heb je toch een paar aardige deuren voor je neus, die haal je niet met 50.

Mijn advies, koop ergens (weet zo niet pcies waar) de Open Door spell, en laat een ring voor je enchanten met effect Open 100 to 100 Pts on touch. Best handig, geen deur meer veilig voor je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Ik heb een 2 tal vraagjes:

Ik heb nu een bounty op mijn hoofd en die Sugar lips, hoofd van de thieves guild in Balmora zegt dat als ik een bounty op mijn hoofd heb ik naar Phane Rhiele (ofzoiets) in balmora moet gaan. Weet iemand waar deze vrouw/bitch zich bevindt?

En weet iemand misschien ook waar de assasins guild zich bevind kan ik niet vinden, maar ik wil die wel graag joinen ik ben van beroep assasin namelijk.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op vrijdag 12 juli 2002 18:18 schreef GTOfire het volgende:
jobasha zit in de Foreign Quarter Lower Waistworks, in de gang waar ook de apothecary en de alchemist zitten.

Who needs a 100 lock? Nou, als je de Vivec vaults wil beroven heb je toch een paar aardige deuren voor je neus, die haal je niet met 50.

Mijn advies, koop ergens (weet zo niet pcies waar) de Open Door spell, en laat een ring voor je enchanten met effect Open 100 to 100 Pts on touch. Best handig, geen deur meer veilig voor je dan.
Ze zijn er natuurlijk wel, maar ik bedoelde meer iets van 'sloten met level 100 komen (bij mij iig tot nu toe) maar heel weinig voor..' Ben ook nog niet in vivec geweest though.. ben meer een ghostgate type.. vind die wind daar wel mooi gemaakt.. wordt alleen helemaal gek van al die cliffracers..
Ik heb nu een bounty op mijn hoofd en die Sugar lips, hoofd van de thieves guild in Balmora zegt dat als ik een bounty op mijn hoofd heb ik naar Phane Rhiele (ofzoiets) in balmora moet gaan. Weet iemand waar deze vrouw/bitch zich bevindt?
das de barman in de southwall cornerclub (waar suger lips ook is), balmorra
En weet iemand misschien ook waar de assasins guild zich bevind kan ik niet vinden, maar ik wil die wel graag joinen ik ben van beroep assasin namelijk.
Dacht ergens in vivec. Ben er nog niet aan toegekomen, maar hoorde van iemand in house redoran in Ald'rhuin om daar met iemand te praten. Weet zo even niet meer wie..

edit: hoe houden jullie eigenlijk je quests bij? als je ondertussen flink wat rondloopt en rondvraagt is je boek al snel zo vol dat die quests er amper tussenuit te vissen zijn.. En een 2do lijstje is er ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ic, ik moet nog steeds een keer naar ghostgate. Nog niet gedaan om hetzelfde probleem dat jij hebt: Ik wil een beetje bijhouden wat ik allemaal nog moet doen :)

Ik sta momenteel in Sadrith Mora, en ik heb quests om te doen in Balmora, Sadrith Mora, Ushilaku Camp, Ald-Ruhn en ik moet nog steeds een keer wat grand soul gems gaan kopen om de wat grotere beestjes in te vangen. Zonde om ze te vermoorden zonder dr of flink geld voor te vangen, of een superzwaard mee te maken :)

Wat wel helpt: schrijf het op. (Doe ik hier niet, moest ik eens mee beginnen.) Ik denk dat de meeste mensen die Deus Ex hebben gespeeld hetzelfde fenomeen kennen, na een paar levels had je een blaadje naast je liggen volgeschreven met missies, wachtwoorden, bank-codes en namen die inmiddels allang nutteloos waren of je wist niet meer waar ze bij hoorden :) (En die je eigenlijk nooit op had hoeven schrijven omdat het allemaal in je journal vastgelegd werd, maar ja...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 12 juli 2002 18:18 schreef GTOfire het volgende:

Ik heb nu security op 100, best handig, level 100 lock in 1 of 2x open met een normale lockpick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op zaterdag 13 juli 2002 01:06 schreef GTOfire het volgende:
ic, ik moet nog steeds een keer naar ghostgate. Nog niet gedaan om hetzelfde probleem dat jij hebt: Ik wil een beetje bijhouden wat ik allemaal nog moet doen :)

Ik sta momenteel in Sadrith Mora, en ik heb quests om te doen in Balmora, Sadrith Mora, Ushilaku Camp, Ald-Ruhn en ik moet nog steeds een keer wat grand soul gems gaan kopen om de wat grotere beestjes in te vangen. Zonde om ze te vermoorden zonder dr of flink geld voor te vangen, of een superzwaard mee te maken :)

Wat wel helpt: schrijf het op. (Doe ik hier niet, moest ik eens mee beginnen.) Ik denk dat de meeste mensen die Deus Ex hebben gespeeld hetzelfde fenomeen kennen, na een paar levels had je een blaadje naast je liggen volgeschreven met missies, wachtwoorden, bank-codes en namen die inmiddels allang nutteloos waren of je wist niet meer waar ze bij hoorden :) (En die je eigenlijk nooit op had hoeven schrijven omdat het allemaal in je journal vastgelegd werd, maar ja...)
Hehe, k heb op dit moment 1 en een half a4tje vol met namen waar ik nog eens naar toe moet (als je je tegenstander net voor hij je herkent aanspreekt, kun je gewoon een gesprek met hem hebben. Als je vraagt naar z'n background (bv warrior) en zn secret, dan hoor je waar de beste warrior zit en hoe die heet.. (nee ik zeg niets :P) Verder een lijstje met mensen waar ik goed kan in/verkopen (ajira, arille, etc) en nog een met 2do dingen als 'kill die-en-die', get 'this-and-that' from 'person in place'.

Ook van die dingen die niet in het journal staan. Ahnassi woont bv in pelagiad.

Ik raak alleen intussen het overzicht kwijt en steeds gaan schrijven is zeer irri. Meestal kun je zelf wel een stukje in je journal zetten, maar ik heb er nog geen mogelijkheid voor gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

bijvoorbeeld bij de Enchanter Secret Master. Die zit helemaal achteraan in een grot-achtig bouwwerk bewoond door ventjes, storm atronarchs, daedroth, dremora, winged twilights, golden saints, bleh..
Ben dr eindelijk gekomen, valt ie gast me meteen aan. DOH!
Toen gewoon sneak achter em gaan staan, naam in beeld, opstaan en spatiebalk rammen :) Dan snel omkopen tot ie me aardig vind, en toen enchantment van 11 naar 100 getraind (geld zat)

als je overigens de beste warrior bedoelt als in de gozer die je veel kan vertellen over armour, shields, weapons e.d., dan heb ik die niet gehoord van een tegenstander.
(Die gasten "they can tell you everything about skillX" zijn toch nutteloos, ze vertellen je dingen die je eigenlijk toch al weet, en je krijgt er geen skill voor bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Arg!
Ik krijg net een opdracht van Gentleman Jim Stacey, ik doe 'm, kom terug... is die gast weg ??? :?
De andere gast in die kamer vragen: "Look around you fool" (wat hij dus gewoonlijk zegt... als hij er wel staat :{)

[edit]
Hmmz.. schijnt een bekend probleem te zijn.. de laatste opdracht is dus iemand vermoorden, en dat had ik al gedaan... dus daarom schijnt hij te verdwijnen... dan maar met de console kloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 12 juli 2002 23:27 schreef Lingod het volgende:

alvast bedankt :)
Je bedoeld de Morag Tong. Deze zitten onder de Arena. Ga naar de Canalworks en zoek daar een deur naar de Storage. Loop daar naar binnen en in de kamer rechtsvoor je is een trap door naar beneden. Voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Wie weet waar ik de Twin Lamps kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
toevallig een slaaf bevrijd ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50921

Op zondag 14 juli 2002 15:31 schreef ChromeBallz het volgende:
Wie weet waar ik de Twin Lamps kan vinden?
Als je meer dan 15 slaven bevrijd hebt dan geeft jobasha je een wachtwoord. Jobasha is trouwens te vinden in Vivec de bookstore in de lower waistworks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30757

Waarom gaat dit spel bij mij langzaam (10-20 fps buiten 20-60 binnen) als ik alles op het laagst zet?
amd duron 1200mhz
msi k7t turbo 2
256sdram
geforce 4 mx 440

Weet iemand mischien nog speciale instellingen zodat ik een normaal fps krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Krijg je niet :P Als je de thread(s) ook wat doorleest, zul je zien dat de engine van morrowind 'niet zo efficient' is geprogrammeerd. Voorbeeldje: Ga buiten maar eens tegen een muur staan. De meeste 3D engines zullen dan alleen de muur nog maar tekeken. Morrowind echter rendert nog steeds de hele stad met inwoners voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in de buurt van caldera (geloof ik) staat een of andere barbarian op de weg, zowat naakt, en vraagt of je helpt een witch op te sporen, die o.a. zijn axe gejat heb. weet iemand waar ik die witch kan vinden? die barbarian weet nl. zelf de richting niet meer goed en ik heb zo'n beetje heel de omgeving al afgestroopt zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30757

Op maandag 15 juli 2002 10:52 schreef SilentStorm het volgende:
Krijg je niet :P Als je de thread(s) ook wat doorleest, zul je zien dat de engine van morrowind 'niet zo efficient' is geprogrammeerd. Voorbeeldje: Ga buiten maar eens tegen een muur staan. De meeste 3D engines zullen dan alleen de muur nog maar tekeken. Morrowind echter rendert nog steeds de hele stad met inwoners voor je...
oooooooooooohhhh geen wonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
gvd nu zit ik bijna overal vast .....

1: blades ik heb die boog en pijl niet ..... special boog die je moet halen enz... krijg foutmelding als ik grot binnenga dat die er niet is .... arhg.

2:mages guild moet z'n spy vinden ..... denk dat ik hem heb gevonden maar je moet dan naar die gast trebonius (ofzo ) alleen die is al dood ( door mij ) want die had een leuke ring 1hp erbij per sec ....

3: fighters guild wil nieuwe opdracht krijgen alleen het enige wat ze zegt is i have a bounty contract for the orc dura gra-bol .... meer niet geen journal update ofzo ATRHG help ff

btw heb wel een andere orc verslagen die heeft een leuk zwaardje ( umbra ) .... hij is ten oosten van suran... staat ergens in de bergen .... ( alleen voor mensen met level 15 of hoger .... denk eerder 18 ofzo want hij is goed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 11:52

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op maandag 15 juli 2002 15:48 schreef streafer het volgende:
gvd nu zit ik bijna overal vast .....

1: blades ik heb die boog en pijl niet ..... special boog die je moet halen enz... krijg foutmelding als ik grot binnenga dat die er niet is .... arhg.

2:mages guild moet z'n spy vinden ..... denk dat ik hem heb gevonden maar je moet dan naar die gast trebonius (ofzo ) alleen die is al dood ( door mij ) want die had een leuke ring 1hp erbij per sec ....

3: fighters guild wil nieuwe opdracht krijgen alleen het enige wat ze zegt is i have a bounty contract for the orc dura gra-bol .... meer niet geen journal update ofzo ATRHG help ff

btw heb wel een andere orc verslagen die heeft een leuk zwaardje ( umbra ) .... hij is ten oosten van suran... staat ergens in de bergen .... ( alleen voor mensen met level 15 of hoger .... denk eerder 18 ofzo want hij is goed )
1 en 2 zijn makkelijk op te lossen, lees dit topic maar eens door (ff posts per pagina op 250 zetten ofzow) en zoek op console commands (player->additem enzo).
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.