Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 16:53

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op maandag 15 juli 2002 15:48 schreef streafer het volgende:
gvd nu zit ik bijna overal vast .....

1: blades ik heb die boog en pijl niet ..... special boog die je moet halen enz... krijg foutmelding als ik grot binnenga dat die er niet is .... arhg.

2:mages guild moet z'n spy vinden ..... denk dat ik hem heb gevonden maar je moet dan naar die gast trebonius (ofzo ) alleen die is al dood ( door mij ) want die had een leuke ring 1hp erbij per sec ....

3: fighters guild wil nieuwe opdracht krijgen alleen het enige wat ze zegt is i have a bounty contract for the orc dura gra-bol .... meer niet geen journal update ofzo ATRHG help ff

btw heb wel een andere orc verslagen die heeft een leuk zwaardje ( umbra ) .... hij is ten oosten van suran... staat ergens in de bergen .... ( alleen voor mensen met level 15 of hoger .... denk eerder 18 ofzo want hij is goed )
1 en 2 zijn makkelijk op te lossen, lees dit topic maar eens door (ff posts per pagina op 250 zetten ofzow) en zoek op console commands (player->additem enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, als ik dit zo lees ben ik raar bezig. Met quests ben ik helemaal niet ver, maar ik ben lvl 22 en heb allemaal rauwe items gevonden in die wereld.
Waar kan ik items verkopen dat ik wat geld binnen krijg?
Want ik heb nog nooit een NPC gezien die 100.000 draken ofzo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
npc met veel geld zijn er niet....
daarvoor heb je plugins mijn ra`virr heeft 900000 kan je teminste je spullen kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Zijn wel npc's met bijv 10000 of iets minder en dan is het verkopen/ruilen en 24 uur slapen en dat dan weer herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint wel simpel te worden nu. Ik heb heel de wereld door gelopen ongeveer en heb van elk monster er wel 1 verslagen. Weet iemand nog een gaaf monster of mens?? En waar ligt ebony armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Ik vond een setje bij een kerel in de daedric ruins van Ald'Veloth (vlakbij khuul, ten noorden van gnisis). Een stukje ten (beetje zuid)oosten ervan is nog iemand die zijn vrouw is kwijtgeraakt aan cultists, dus dan 'doe je het ook niet voor niets' als je iedereen molt. Is maar een kleine ruin. Buiten frost atronoch, mage en winged twilight, binnen een man of 3, 4 vlakbij de ingang en verderop nog een. Pas wel op voor een groot eng beest in de buurt waarvan ik de naam kwijt ben. Lijkt wel wat op een flame atronach... Hij heb een daedric tanto bij zich van 12.000 drakes. Hee wacht, dan was het vast een mens.. nahja, anyway, die mol je. Je gaat niet de deur door (met lock 50 geloof ik), maar de trap af, daar heb je dus de andere gast (met sleutel). Beetje goed kijken, je kunt nog verder. Daal af naar de volgende ruimte. Daar kom je in een mooi vormgegeven grote hal. Hier zit een lone wizard een beetje op zn spells te broeden. Hij kan (en doet het ook nogal vaak) een greater bonewalker summonen en allerlei andere ongein op je loslaten. Zorg voor voldoende [restore attribute] potions. Hij valt vooral strength, endurance en agility aan. Hij heeft een volledig ebony armor, behalve de helm.
Deze vindt je in een of andere tomb waarvan in de naam kwijt ben serano? anyway, hij zit oostenlijk van thelas, noord(oost) van sayda neen, noordnoordwesten van de fields of kommu en zuidoostenlijk van balmorra.. zoek wat rond. Niet zover (oostenlijk) van die traveler die naar de fields of kommu moet voor 150 septims (das trouwens vlakbij thelas ancestral tomb). Dr loopt nog iemand anders op die weg rond met de tomb, maar weet niet meer wat die van me wilde..

In dezelfde daedric ruin loopt nog een slave rond (buiten). wat je hiermee aankunt weet ik niet, hij wil niet met me praten.. Bij de boot beneden in ald'veloth is iemand die m wel wil hebben als je over twin lamps begint..

Kan iemand mij vertellen wat ik met die daedric bouwtekeningen kan? liggen in dezelfde ruin (in het vervolg van de sewers van de eggmine van gnisis) als waar het boek 'devine metaphysics' te vinden is (weight 4, value 1000).

Al die kleine details die ik altijd onthoud......

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helpt het verschil tussen 512 en 256 veel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 19:58 schreef SilentStorm het volgende:
Ik vond een setje bij een kerel in de daedric ruins van Ald'Veloth (vlakbij khuul, ten noorden van gnisis). Een stukje ten (beetje zuid)oosten ervan is nog iemand die zijn vrouw is kwijtgeraakt aan cultists, dus dan 'doe je het ook niet voor niets' als je iedereen molt. Is maar een kleine ruin. Buiten frost atronoch, mage en winged twilight, binnen een man of 3, 4 vlakbij de ingang en verderop nog een. Pas wel op voor een groot eng beest in de buurt waarvan ik de naam kwijt ben. Lijkt wel wat op een flame atronach... Hij heb een daedric tanto bij zich van 12.000 drakes. Hee wacht, dan was het vast een mens.. nahja, anyway, die mol je. Je gaat niet de deur door (met lock 50 geloof ik), maar de trap af, daar heb je dus de andere gast (met sleutel). Beetje goed kijken, je kunt nog verder. Daal af naar de volgende ruimte. Daar kom je in een mooi vormgegeven grote hal. Hier zit een lone wizard een beetje op zn spells te broeden. Hij kan (en doet het ook nogal vaak) een greater bonewalker summonen en allerlei andere ongein op je loslaten. Zorg voor voldoende [restore attribute] potions. Hij valt vooral strength, endurance en agility aan. Hij heeft een volledig ebony armor, behalve de helm.
Deze vindt je in een of andere tomb waarvan in de naam kwijt ben serano? anyway, hij zit oostenlijk van thelas, noord(oost) van sayda neen, noordnoordwesten van de fields of kommu en zuidoostenlijk van balmorra.. zoek wat rond. Niet zover (oostenlijk) van die traveler die naar de fields of kommu moet voor 150 septims (das trouwens vlakbij thelas ancestral tomb). Dr loopt nog iemand anders op die weg rond met de tomb, maar weet niet meer wat die van me wilde..

In dezelfde daedric ruin loopt nog een slave rond (buiten). wat je hiermee aankunt weet ik niet, hij wil niet met me praten.. Bij de boot beneden in ald'veloth is iemand die m wel wil hebben als je over twin lamps begint..

Kan iemand mij vertellen wat ik met die daedric bouwtekeningen kan? liggen in dezelfde ruin (in het vervolg van de sewers van de eggmine van gnisis) als waar het boek 'devine metaphysics' te vinden is (weight 4, value 1000).

Al die kleine details die ik altijd onthoud......
Je legt het waarschijnlijk best goed uit maar ik kan het toch niet vinden. Ik heb al op een online map gekeken maar de precieze plaats weet ik nog niet. Weet iemand misschien precies te vertellen waar de ebony armor ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

kan het *nog* ;) wel preciezer uitleggen.. Neem aan dat je zelf die ruin wel af kan struinen, dus je kunt hem gewoon niet vinden.. Ok Eerst reis je naar khuul (kan met silt strider. Khuul ligt bijna in het meest noordwestelijke hoekje van de kaart. Vanuit Khuul ga je ongeveer 1 minuut lopen naar het zuidwesten. Nog aan de kust kom je bij ald'veloth, herkenbaar aan een hoge vuurtoren. Ga in ongeveer dezelfde richting nog een halve tot hele minuut door en na een tijdje zie je aan je linkerhand (in het zuiden) de ruins liggen*. Ik neem aan dat je het vanaf daar wel kan vinden..

(*staan, zitten, zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm welke level was je toen en met welk zwaard .... ? ff tip voor de mensen die geld willen verdienen en level 2 zijn ( DAT HAAL JE NIET MET LEVEL 2 !!! moet je denk ik minstens 15 voor zijn met dik wapen .... )

weet iemand nog het #morrowind channel? niet in quakenet maar de nederlandse
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Zitten trouwens wat kleine foutjes in het spel. Soort cheats om effe heel goed te worden. ZO heb ik bijvoorbeeld nu 512 speed. :D Kan je lekker vlot door de kaart lopen en onderweg nog wat slachten.
Dit is mij gelukt door bij de wizards guild een spel te kopen en daarna een spel te maken. Je kiest dan bijvoorbeeld voor de spel om boots te casten, maar bij die spel die je maakt zet je alles op laag. Dit spel werkt maar 1 seconden ofzo, maar KOST ook maar 1 mana waardoor je het heel vaak kan doen ( Dit is een goeie voor training voor casting ) Maar nadat ik dit een paar 100 keer gedaan had, had ik speed 500. Heb dit ook getest met een helm casten en toen had ik medium armor van 300 :D

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm lekker zeg die 4 ...... best wel irrie vind ik ze 3 man om me heen is iets te veel van goede en heb niet z'n zin om alle mijn health spreuken op te maken ....

ff kijken wat ik heb gedaan heb bounty op kop van 50000 :(

gaurds praten niet meer met me
slaan alleen ( gelukkig doet het geen pijn :) )
iemand een tip hiervoor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terug slaan,

maar zit ik goed als ik bij arkngthunch-sturdumz zit?
Want ik kan die ruines nog steeds niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm in kleine dorpjes gaat dat nog wel ... in grote niet zo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik heb echt even een tip nodig.. Ik moet voor de mage guild in ald-ruhn een excavation report ophalen van iemand in Nunchlufufeufelet ;) ben ik daar, is diegene die dat report heeft verdwenen. Maar ik kom echt niet door die Test of patterns, die rechter stang 'seems to be stuck' en ik heb geen flauw benul waar je die andere 2 op moet zetten.

Dus ik denk ik vraag even rond, krijg ik in balmora een sleutel nav de dwemer puzzle box, ga ik naar die dwemer ruin waar ik het gevonden heb, naar de lower part, kom ik uitindelijk door lang in een grot te lopen bij een fantastisch bouwwerk, maar kan ik daar niks doen! Waarom heb ik dan die sleutel gekregen?

Die dwergen zijn te slim voor mij :'( geef eens een tip (los het niet voor me op)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
tja heb leuk boek gevonden ...... 50000 waard ( alleeen denk dat ik drom die bounty heb .... btw er is nog wel een leuke ruine bij vaos in buurt bij eilandjes ..... vas moet je btw ook nog opdracht doen.. voor fighersguild.
heb in molag mar 3 compleete ( ongeveer dan ) setting glass gevonden ... ( okee heb de mensen gewoon gekilld +) ) ze hebben dikke zwaarden en 1 tje heeft de deadric CLAIMORE ( ff op naam komen )( hoe dat ding ook mag heten .... longsword in iedergeval. ) taunt 1 van die 3 gasten ( ze lopen in verschillende kamers ) en hij valt aan ... jij slaat terug en wint ( als goed is ) daarna ga je naar andere kamer enz...
wel jmmr is dat ik voor 10 k aan armor heb moeten liggen .. was een beetje zwaar allemaal 580 ofzo alles bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heo installeer ik een plugin??, want ik wil een NPC met wat meer geld als 200 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
weet iemand nog dat #morrowind channel ???? quakenet niet prob is heb het 1 x gelezen alleen 1000 post weer afgaan is niet zo geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op dinsdag 16 juli 2002 15:52 schreef Assmael het volgende:
heo installeer ik een plugin??, want ik wil een NPC met wat meer geld als 200 ofzo
zie de readme file van een officiele plugin (uitpakken in je data files dir/map dus)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:38

BrZ

Op dinsdag 16 juli 2002 13:13 schreef streafer het volgende:
hmm lekker zeg die 4 ...... best wel irrie vind ik ze 3 man om me heen is iets te veel van goede en heb niet z'n zin om alle mijn health spreuken op te maken ....

ff kijken wat ik heb gedaan heb bounty op kop van 50000 :(

gaurds praten niet meer met me
slaan alleen ( gelukkig doet het geen pijn :) )
iemand een tip hiervoor ??
Bij de thievesguild je bounty weg laten halen?

Ik heb ook iets loos... ELKE Ordinator die ik tegen komt valt me aan.. ik heb geen bounty, en ik heb ook geen indoril spul bij me ofzo :P

Maar ik vind het niet zo erg, heb ze toch nooit zo gemogen en m'n Daedric Crescent in actie zien blijft leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
word snel rennen want 1 gaurd kan ik wel aan maar 5 niet .... arhg en dan moet ik ook nog via 3 steden naar balmora .... RENNEH ... iemand nog ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op dinsdag 16 juli 2002 09:45 schreef streafer het volgende:
hmm welke level was je toen en met welk zwaard .... ? ff tip voor de mensen die geld willen verdienen en level 2 zijn ( DAT HAAL JE NIET MET LEVEL 2 !!! moet je denk ik minstens 15 voor zijn met dik wapen .... )

weet iemand nog het #morrowind channel? niet in quakenet maar de nederlandse
?
ik was daar zelf met lvl (toen nog)20 met ebony sword, cuirras en greaves Ik had ong 5 healing potjes nodig. Als je jezelf er niet genoeg mee vertrouwd zou je het met een boog kunnen doen. De situatie leent zich er uitstekend voor. Moet je natuurlijk wel goede marksmanskillen pijlen hebben..

ow wacht die eerste 4.. eeeh nee geen problemen mee gehad.. Alleen die engerd met daedric tanto deed een beetje vervelend.. maar die kon ik net hebben en daarna weer wat bijgeheald.. ik heb een shield of life, 2 rings of life een een belt of balaya's soothing balm.. ik hoef bijna nooit te slapen.. alleen een uurtje bij een level up..
word snel rennen want 1 gaurd kan ik wel aan maar 5 niet .... arhg en dan moet ik ook nog via 3 steden naar balmora .... RENNEH ... iemand nog ander idee?
Praat eens met iemand over 'price on your head' De barman van de balmora south wall cornerclub kan daar bijvoorbeeld van zorgen. Je betaald dan de helft van wat er in je statusscherm voor bounty wordt gevraagd.
Ik heb ook iets loos... ELKE Ordinator die ik tegen komt valt me aan.. ik heb geen bounty, en ik heb ook geen indoril spul bij me ofzo
als ze je een keer met dat spul hebben zien rondlopen ben je voor altijd hun vijand..
was een beetje zwaar allemaal 580 ofzo alles bij elkaar
daar heb je toch sujamma voor? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op dinsdag 16 juli 2002 13:29 schreef Assmael het volgende:
terug slaan,

maar zit ik goed als ik bij arkngthunch-sturdumz zit?
Want ik kan die ruines nog steeds niet vinden...
het heet ashalmawia en het ligt ten zuidwesten van khuul. Ik ben er nog even naar terug gegaan en de andere stad was ald'velothi en het ligt iets ten oosten ervan. Als je het nog niet kan vinden post ik vanavond wel ff een screentje. k ga nu eerst eten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het al gevonden. Ik zat indd Z-W van Ald-VelothI te zoeken :)

Maar nu is mijn heavy armor skill nog maar heel laag terwijl medium 100 was.
Ik train die wel naar 100.

weet iemand toevallig waar ik de plugin kan vinden zodat een of meerdere NPC's veel geld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
leuk tipje voor mensen die al level 15 zijn met dik wapen ...
ten westen van suran staat een orc die dood wil ( daar willen wij best voor zorgen :) ) alleen hij is best sterk ... meen het echt ( vind ik dan ) sloeg mijn skelet in 2 of 1 slag(en) dood en de andere monsters ook ikke natuurlijk oof meehakken en toen snel levitate gedaan, van bovenaf met vuurballen bestookt, healt kwam er toen weer auto bij ( ring 1 hp per sec ) en toen nog 2 x slaan was ie dood geeft je een leuk wapen vind ik ... niet zoo super maar wel leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
[quote]Op dinsdag 16 juli 2002 19:15 schreef SilentStorm het volgende:

[..]

Praat eens met iemand over 'price on your head' De barman van de balmora south wall cornerclub kan daar bijvoorbeeld van zorgen. Je betaald dan de helft van wat er in je statusscherm voor bounty wordt gevraagd.
[..]

tja idd alleen ik zit in .... tel branora en de steden waar ik heen wil gaan zijn groot ( kwa gaurds dan .. visserdorpje had er 1 die me nog niet eenz dood kreeg terwijl ik nix deed ... ) en bij silt strider staan ook vaak gaurds ... denk dat ik invisibilty maar ga gebruiken en levitate ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

ok, mooi dat je 't gevonden hebt..
Ik heb intussen iemand gevonden die wel iets kan met het boek, maar hij heeft een translation key nodig :? najah, komt wel.. maar die bouwtekeningen (btw 400 waard), wat kan ik daarmee? een of andere quest? van wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
toevallig weet ik dat die deadric dingen meer waard zijn ..

en ik zat bij de verkeerde grot na het te gelezen hebben .... 4 orcs tegen mij .... die waren vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Die gast met full-op-helm-na ebony armour in die daedric shrine kun je het beste killen met marksman wapens. Ik ben twee keer naar beneden gesprongen, en twee keer had ie drain strength (van het soort dat je alleen met potions of een temple terug kan krijgen, niet met dispel) op me gecast voor ik beneden was. Kon ik meteen nie meer bewegen (Ik moet eens leren die zware dingen te laten liggen, maar ja, ze zijn zo waardevol :D )

Toen van bovenaf bestookt met pijl en boog en hij kon me niks meer maken.

Andere mogelijkheid, invisibility of chameleon aan, naar beneden springen, achter em kruipen, en hakken. Is ie in een keer al een hoop hp kwijt door de Critical Damage.

Heb ik zelf ook nog een vraagje. Wat voor soorten armour heb je nou allemaal? Ik was als level 0-20 puur light armour en had op de Glass bracers na een full set glas. Toen ben ik even gaan trainen en nou heb ik heavy armour op 100 (medium moet ik nog doen) en nu heeft mn glass curiass een rating van 110 ofzow, ebony heeft 130 en daedric heeft 200 als ik me niet vergis.
Wat voor soorten zijn er nog meer?
Chitin had ik eerst, maar dat beschermt niet zo geweldig.
dan ken ik nog nordic fur en bearskin enzow, ook erg lage armour rating. Imperial armours doen het ook niet al te goed, wat heb je nog meer?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ebony glass en deadric zijn de beste .
glass in soort light
ebony in soort medium
deadric in soort heavy.
er zijn alleen speciale armors stukken die meer zijn bv er zijn stukken van armor 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op dinsdag 16 juli 2002 18:53 schreef streafer het volgende:
bijvoorbeeld in balmora bij de fightersguild/magesguild naar de bovenste deur lopen met een guard achter je aan en een range wapen/spell, dan naar de overkant springen (van mage naar fighter of andersom). Dan gaat de domme guard met de trap naar beneden en omlopen en weer omhoog |:( een dan spring jij gewoon over en schiet je weer..

etc en zo word je nooit geraakt.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

de helm ligt trouwens in de sareno ancestral tomb. (Helm heet ook zo trouwens) en is 150000 waard.. Gisternacht nog ff een maand of wat bij creeper doorgebracht om een halve ebonyset (dubbelen+boots) en een lading stoere wapens te verkopen.. ik ga niet met de constructor set aan het werk en hou me aan de 'officiele' versie met eventueel officiele plugins (en eentje om de potions makkelijker te herkennen) en heb er ong. anderhalve game-maand over gedaan >:) heb nu ong 275k (had al gedeelte).

Trouwens voor het 'welke quests moet ik nog'-probleem, heb ik hier een geweldig progje gevonden. (geen mod, maar extern)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op woensdag 17 juli 2002 13:38 schreef streafer het volgende:
ebony glass en deadric zijn de beste .
glass in soort light
ebony in soort medium
deadric in soort heavy.
er zijn alleen speciale armors stukken die meer zijn bv er zijn stukken van armor 300
Ebony is toch echt heavy hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
srry heavy dan ...
heb ebony niet ...drom ff gokje .... heb wel een ebony zwaard gekregen van een mannetje dat verscheen als ik iets pakte van altaar ( heheheheh ) hij vond dat niet zo leuk .... ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm ik zit nu in balmora .... maar in de south wall corner club doen ze nix aan bounty ... wat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

'Doen niet aan bounty'? Klinkt een beetje vaag. De barman helemaal onderin zou het toch moeten 'doen'. Wat zegt ie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

er is een kans dat je in de thieves guild moet zitten. (Thieves Guild en Fighter's Guild gaat niet samen, maar als je geen quests doet voor de guild en alleen af en toe je price weghaalt gaan ze wel samen. Pas in de laatste missies ga je tegen de Fighter's te werk)

Ik heb Creeper wel meer geld gegeven, normaal hou ik er niet van om zelf te cheaten, maar in dit geval vond ik dat het wel mocht :) Die gast is toch al een easter egg, en het resultaat blijft precies hetzelfde, alleen een stuk makkelijker. Ik heb iets van 3 maanden aan een stuk gekocht en verkocht en toen was ik nog geen kwart kwijt van de zooi die ik bij me had (Had net de 3 vaults in Vivec leeggehaald)
En ook tegen de tijd dat je voor de lol Daedric ruins gaat raiden is het wel handig om snel dingen te kunnen verkopen.
Daedric Dai-Katana van 120.000 kost je weer een halve maand, en dan heb je 1 item verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
k*t ik ben geen member van thief club en omdat die bounty zo hoog is kom ik niet in aanmerking .... ARHG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik word gek

hoe versla ik een geest in die dwarven mijn?

ja ik weet dat het geen dwarven zijn maar daar doet die naam me aan denken

je komt wat machine monsters tegen en geesten

hoe versla je die?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
slaan???
laat me raden je bent level 1 en dacht een deadric ruine wat is dat ff een kijkje nemen ......

gewoon slaaan en spoken versla je met zilver zwaarden of hoger dus glass ebony deadric enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben level 3 en mep erop met mijn long blade 2 handed zwaardje die best beetje schade doet en het doet niks dat zegt hij ook this weapon does nothing ofzo

maar ik moet dus perse zilver of hoger hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
okee hoe los ik dit probleem op ... geld genoeg... 50k maar..... ze praten niet meer met en slaan gewoon op me in ... minder.
Kan niet in balmora south wall corner club gaan want ben geen member... (thief guild )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
jah of spreuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op woensdag 17 juli 2002 14:35 schreef BrZ het volgende:

[..]

Ebony is toch echt heavy hoor :)
en dwemer heb je vergeten dat is ook heavy :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Woei, net van iemand een Daedric Cuirass en Daedric Greaves gekregen... allebei met constant effect feather 50pts erop :D :D

Dacht toch echt dat ik ergens gelezen had dat die gast in Tel Fyr (?) de enige was met een Daedric Cuirass :)

Maar goed, ik had al een beter ding aan, die cuirass met 60% resist Magicka ofzo :) (en evenveel armor als dat daedric ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
dwemer is volgens mij niet zo sterk dus niet zo belangerijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
grmbl ziten er nog mensen op mirc .... gaat wat makkelijker als een forum ... teminsten sneller dan .. er was er wel 1 maar ben vergeten welke server dat was ... geen quakenet ( daar is er wel 1 maar die is van elke taal en dat zuigt om ook nog eens alles in engels uit te leggen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<zucht> Ik houd het voorlopig maar voor gezien met morrowind. De crashes om het half uur(als het al niet vaker is) zijn gewoon te hinderlijk. En om het feit dat ik de patch gvd ook niet kan installen(dan werrkt morrowind nl niet meer, echt waar!), heb ik maar besloten om rustig te wachten tot de volgende patch, ookal hebben die eihoofden van bethesda het intussen flink verziekt bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

maak je geen zorgen, de patched versie crasht ook elk half uur, je mist niks :)

Ik ben inmiddels zo verslaafd dat crashes geen agressie meer opwekken, maar dat ik ze voor lief neem (ik heb als ik een halve dag bezig ben normaal gesproken een crash of twee, drie)

Enneh ja, zilver, glass, ebony, daedric, (misschien ook nordic), zilver is zo'n beetje overal wel te koop (lees, te jatten) dus dat zal geen prob zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op woensdag 17 juli 2002 20:07 schreef streafer het volgende:
dwemer is volgens mij niet zo sterk dus niet zo belangerijk ;)
bij endurance + heavy armor ong. 65 is dwemer 42 armor bij mij :) valt toch erg mee.
Op woensdag 17 juli 2002 21:32 schreef Uberdog het volgende:
<zucht> Ik houd het voorlopig maar voor gezien met morrowind. De crashes om het half uur(als het al niet vaker is) zijn gewoon te hinderlijk. En om het feit dat ik de patch gvd ook niet kan installen(dan werrkt morrowind nl niet meer, echt waar!), heb ik maar besloten om rustig te wachten tot de volgende patch, ookal hebben die eihoofden van bethesda het intussen flink verziekt bij mij :(
Ik zou gewoon op het forum kijken daar en anders een mailtje sturen of bellen want je heb echt recht op support als je een spel koopt, en als patches nu niet meer werken dan zit het er dik in dat volgende ook niet werken.

Heeft iemand anders ook Ten Paces Boots?? Ben vergeten waar ik 'm gevonden heb, maar heeft 175 armor, en on use draint ie je fatique een beetje, maar krijg je +20 adigily and speed (dacht ik). damn wat lekker :)

En ik zat in een Deadra Shrine tussen vivec en Suran toen ik opeens 2 Daedra/Dremora's en een Ashlander met een daedra's Tanto op me in stonden te hakken dat was toch niet erg fijn, zelfs niet met level 39 battlemage heheh :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
En een daedra helm van 179 armor is ook fijn.. heeft iemand een daedric cuirass? hoeveel weegt die?

De reden van mijn eerste post was trouwens dat ik bij de shrine (buiten) een Guar met ruchtzak vol kleding met een gast die je mocht begeleiden naar vivec (was dichtbij). Dus ik denk mooi, ik hak die gast neer en gebruik die guar (genaamd, Robbie) voor mijn eigen spullen (meesterlijke dialogen als je op die guar klikt "Robbie thinks deeply and opens his mouth but decides not to say anything" en "Robbie gives a meaningful look but remains silent"). Maar valt die Guar mij aan en toen moest ik 'm doden :(

Viel me echt tegen hoe erg ik dat eigenlijk vindt dat ik 'm voor niks gedood heb. bah ;( maar wat een spel..

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op woensdag 17 juli 2002 20:02 schreef BrZ het volgende:
Woei, net van iemand een Daedric Cuirass en Daedric Greaves gekregen... allebei met constant effect feather 50pts erop :D :D
waar waar tell me?!! :)Ik wil een deadric cuirass!
Maar goed, ik had al een beter ding aan, die cuirass met 60% resist Magicka ofzo :) (en evenveel armor als dat daedric ding)
eentje binnen in een telvanni toren? van een bepaalde dierenhuid die 60% resist magicka heeft ja, (32 armor ofzo?). Tenminste die zag ik ,maar heb ik laten liggen.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op woensdag 17 juli 2002 23:10 schreef Justice het volgende:
waar waar tell me?!! :)Ik wil een deadric cuirass!
Moet je lid zijn van house Telvanni en dan wat opdrachten doen voor Theresa ofzo.. in Tel Branora iig :)
eentje binnen in een telvanni toren? van een bepaalde dierenhuid die 60% resist magicka heeft ja, (32 armor ofzo?). Tenminste die zag ik ,maar heb ik laten liggen.
Mijn skills light armor en heavy armor zijn op dit moment gelijk aan elkaar, en dan heeft dat ding precies evenveel armor als een daedric cuirass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Dwemer is best slecht eigenlijk, endurance en heavy armour op 100 en dan is een Dwemer Cuirass 66, ter vergeleiking, Light armour op 60 en glass cuirass is dan ~110

De Cuirass die jullie bedoelen is de Cuirass of the Savior, en heeft idd dezelfde armour rating als Daedric, maar is 15 ipv 90 weight.

Hij is te vinden in Tel Fyr, in Divayth Fyr's klerenkast. Divayth Fyr zelf heeft een normaal Daedric Cuirass en nog wat Daedric spul aan.
hup, apport! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

BTW, een hoge sneak en security skill is best handig, deur zit goed op slot, met een health-drain trap erop. De sleutel heeft die NPC zelf (aan de andere kant, die NPC gaat zeer waarschijnlijk toch dood omdat je zn daedric zooi wil hebben, dus die key kan je dan ook gewoon jatten :)

Weet niet of het killen van Divayth gevolgen heeft voor de rest van het spel. Heb het nog niet gedaan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

oh wacht, die feather is een andere, en die is niet ergens te jatten, dan moet je die hele quests gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
amateurs ... :) ik heb me gewoon ff bij spellmaking een spell gemaakt dat ik alle deuren open krijg van 1 tot 100 :) :):) dat is pas makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
weet iemand hoe je met tes bounty van je kop haalt??
opzich wil ik wel betalen alleen gaat niet in club omdat ik lid ben en omdat ik bounty heb kan ik niet lid worden ... arhg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Op donderdag 18 juli 2002 00:35 schreef streafer het volgende:
amateurs ... :) ik heb me gewoon ff bij spellmaking een spell gemaakt dat ik alle deuren open krijg van 1 tot 100 :) :):) dat is pas makkelijk
Daar ben je vast de eerste in, NOT ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak je zo'n spell dudes? Ik ben een n00b in mage, ik ben dan ook een geboren fighter :)

Wat voor stuff heb je nodig om een spell te maken dat alle deuren opent van 1-100? Kun je het ook kant-en-klaar kopen of is dat niet mogelijk? Er bestaat wel een spell dat locks tussen de 40-60 opent, daar heb ik dan ook een stuk of 10 van 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

er is ook een scrolol dat locks van tot 100 open maakt (ekash lock splitter). Ze beginnen bij mij nu eindelijk een beetje op te raken.. had er eerst een stuk of 30.. al die smokkelaar grotten...

anyway voor zo'n spell in een ring (das het handigst... heb je een ring (liefst excuisite) nodig, het spell zelf (open lock) en een zo groot mogelijke soulgem met een of ander zo goed mogelijk beest erin ge-soul-trapt. Daarmee ga je naar een enchanter en voila...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
weet ik trouwens wrom in ring ? ik maak hem gewoon zo ...
heb genoeg restore magie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
ojaa ik wil graag constant effect in spell maar dan moet je eerst een speciaal wezen vangen 1 waar is dat wezen :)
2 hoe heet het.
en hoe krijg ik mijn bounty weg????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wat spellmaking betreft, in de prepatch versie (en misschien ook in de postpatch) is het nuttig om gewoon van iedere school 1 spell te maken die alles op 1 heeft staan, en dus 1 mana kost en 7 drakes kost. die spell ga je gewoon heel veel casten waardoor je die school snel trained zonder veel mana te gebruiken en waardoor je dus supersnel levelup gaat.
dat had ik ook gedaan met bound boots 1 sec on self, maar dan telt ie dus iedere keer 10 speed bij je stats op, en na 1 sec haalt ie die speed er niet vanaf! na een paar keer casten heb ik dus permanent speed 300, dat speelt best lekker maar niet overdreven snel dus k zou maar niet verder gaan. kunnen die boots of blinding speed ook gelijk in de kast. :P
wie kent nog meer van dit soort truucs? t is gewoon misbruik maken van de spelregels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Op donderdag 18 juli 2002 07:31 schreef streafer het volgende:
weet ik trouwens wrom in ring ? ik maak hem gewoon zo ...
heb genoeg restore magie..
Ring kost zowieso minder mana.. Ik gebruik zelf ook bijna alleen ringen om iets gedaan te krijgen en gebruik alleen mana als dat absoluut noodzakelijk is. Scheelt weer slapen/potions om je mana aan te vullen. (ben ook meer combat - al ben ik mn magie nu ook behoorlijk aan het trainen.. str, agility en bijna endurance zitten ongeveer wel vol..)

Hoe train je trouwens luck?
Op donderdag 18 juli 2002 07:34 schreef streafer het volgende:
ojaa ik wil graag constant effect in spell maar dan moet je eerst een speciaal wezen vangen 1 waar is dat wezen :)
2 hoe heet het.
en hoe krijg ik mijn bounty weg????
Het liefst wil je golden saints vangen. Er is ergens een quest waar je twee golden saint scrolls kan vinden en -als je level hoog genoeg is- tenden ze nogal bij daedric ruins rond te hangen. Er is ook ergens een summon golden saint spell. Maar alleen heel goede mages kunnen daar wat mee. Je kunt het wel enchanten in een item, maar dat kost je _erg_ veel. (300k ofzo uit mn hoofd). Maar dan kun je wel oneindig golden saints spawnen en soultrappen..

met googlen op golden saint morrowind en nog wat van die ongein vindt je vast wel ergens een precieze uitleg met hoe en wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Rond die vulkaan ofzow in het midden (dagoth ofzow?) zitten ook veel ascended sleepers, die kun je ook vangen voor constant effect spells.
Beste is natuurlijk een item enchanten met summon golden saint :P. En die kosten zijn volgens mij niet zo hoog, je moet gewoon een beetje sterk zijn en em dan maar voor 10/20 sec summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dan het verschil tussen een a sleeper en een g saint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik heb wel zo'n ring open lock 100-100 pts, maar als ik die gebruik gaat mn security skill niet omhoog. Nou zou je zeggen, wat maakt dat uit, je hebt toch zo'n ring? Maar je security bepaalt bijvoorbeeld ook hoe goed je kan pick pocketen. En ik heb toch de skeleton key en grandmaster probes en picks, dus een deur van 100 krijg ik toch wel open.

Ascended Sleepers reflecten magic, dus die zijn een stuk moeilijker te vangen. Ben dr zelf nog geen tegen gekomen (ben nog nooit door de Ghostgate heen geweest), maar het schijnt dat als je soultrap op ze doet, dat ze die reflecten en dat je ze dus niet vangt als ze dood gaan.

Met die summon Golden Saint: ik heb het een keer geprobeerd, summon dr 1, soultrap erop, en binnen de tijd vermoord, maar ik had ipv een grand soul gem met zo'n soul, nog steeds een lege grand soul gem. Oftewel, het werkte niet :(
Nou wou ik het alleen maar proberen uit nieuwsgierigheid, omdat ik het eigenlijk een beetje bug-exploit vind, net als die bound boots, of een bound item onbeperkt hebben.
Het is toch veel leuker en voldoenend om Daedric ruins af te struinen.

De beestjes die je daar vind:
scamp - atronarch - hunger
clannfear - ogrim - winged twilight
dremora - dremora lord - golden saint

Liggend aan je level zal je meer van de rechter soort tegenkomen, maar het ligt ook aan de Ruin zelf. De kleine die bijna niks te halen hebben zullen meer naar scamps e.d. leiden. Het spel redeneert "hoe moeilijker het is om er doorheen te komen, hoe meer loot er ligt" Dus als je een aantal hungers en golden saints tegenkomt, weet je dat je daar met minstens 100.000 aan loot vandaan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op donderdag 18 juli 2002 11:45 schreef GTOfire het volgende:
Ik heb wel zo'n ring open lock 100-100 pts, maar als ik die gebruik gaat mn security skill niet omhoog. Nou zou je zeggen, wat maakt dat uit, je hebt toch zo'n ring? Maar je security bepaalt bijvoorbeeld ook hoe goed je kan pick pocketen. En ik heb toch de skeleton key en grandmaster probes en picks, dus een deur van 100 krijg ik toch wel open.
Mijn security skill zit dus op 100.. ik krijg elk slot zonder problemen open met een apprentice lockpick.. lekker goedkoop ;)
Met die summon Golden Saint: ik heb het een keer geprobeerd, summon dr 1, soultrap erop, en binnen de tijd vermoord, maar ik had ipv een grand soul gem met zo'n soul, nog steeds een lege grand soul gem. Oftewel, het werkte niet :(
Je moet ff opletten... Golden saints dispellen soultraps :)
Dus even kijken of dat witte wolkje nog om ze hangt als je ze slaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
dat geld is geen probleem die 300k :)
ik haat het alleen als ik voor duizenden drakes achter moet laten ....
goh heb nog veel te doen ..... nog ff naar ghostcity leuke boog halen :)
en meteen 7 glass zwaarden ophalen .... hehe
nog ff een leuke pak halen ..... en dan heb ik eigenlijk geen armor meer nodig ....:) trouwens kan je ook constant effect restore health 100 krijgen ?? zal wel tof zijn .... beetje het spell verpest maar dat boeit niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 12:32 schreef streafer het volgende:
trouwens kan je ook constant effect restore health 100 krijgen ?? zal wel tof zijn .... beetje het spell verpest maar dat boeit niet :)
Hellaas :( dat kan niet. Het maximale dat je uit een ring kan halen voordat hij "vol" zit is restore 4-5 points, en dan wordt het altijd 4 points(met andeere woorden, bespaar je de extra 11000 en doe gewoon restore 4 points). Als je dit doet is het spel niet meteen verziekt, en je kan rustig van grote hoogtes springen ;). Ookal kan je natuurlijk net als ik 2 ringen en een amulet maken 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 2 zeer handige items gevonden:
-Vlak bij Dragon Fel is een toren (Ravenzooinogwat), en daar kan je een zeer chille enchanted deadric helm vinden met constant effect fortify personallity 30(ofzo).
-Als je naar Rotheran gaat(mooie grote ruine in de buurt van Dragon Fel, staat op de kaart), kan je in de arena die daar is een gast vinden in een groene robe. Maak hem af, en je krijgt een zwaard met iets van 6-54(ofzo). En volgens mij zelf one-handed. En zwaar enchant met een cast when strikes ice dmg(weet niet precies hoeveel, maar veel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
hmm er is een rope met restore 15 ;) hehe
kan in een ring kan het meeste in ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig! je kunt dus ook vampire worden? gelijk proberen ... undead state is veel leuker!

http://www.bullhonkie.com/morrowind/#6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maak hem af, en je krijgt een zwaard met iets van 6-54(ofzo). En volgens mij zelf one-handed. En zwaar enchant met een cast when strikes ice dmg(weet niet precies hoeveel, maar veel
Heb ik, leuk zwaard, voornamelijk door die ice-damge van 15-40. Maakt geen ruk meer uit wat voor pantser die gasten aanhebben, dat helpt ze toch niet tegen die cold-dam >:)
BTW hijs 95.000 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
zeg dan ook ff waar je hem vandaam hebt
is wat handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rotheran dacht ik, je wordt door 1 van die slaven die je kunt bevrijden dat die gozer die dat zwaard heb erg sterk is.
Dat klopt, hij was de laatste waar ik toch nog toe echt me adrenaline rush nodig had! Hij slaat nl. ook best lekker met dat zwaard en die magie is ook niet echt jummie...
Maar ik was sterker >:) There can be only one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 19:52 schreef streafer het volgende:
zeg dan ook ff waar je hem vandaam hebt
is wat handiger
Ik heb toch gezegd waar hij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATENTIE ALLE GASTEN DIE ZITTEN TE ZEUREN OM GELD:
hoe kan je heel makkelijk al je spulletjes verkopen? Het antwoord: De editor. Je opent morrowind.csm, gaat naar het tab-blad creatures, zoekt op: scamp_creeper, rechtermuis-klik, edit, Dan klik je op het tab-blad AI, en als het klopt zie je daar een bescheiden getal van 5000 staan. Ik zou zeggen, maak er 1000000 van. En vink ff al die hokjes aan, zodat dat beest alles koopt. ff saven na afloop, en floeps, je hebt een zeer rijke merchant die je ook nog eens de volle mep geeft(creeper dus, je vindt hem in de Gorak manor in Caldera).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

"lekker goedkoop, apprentice lockpicks"

Ik zei niet dat ik mn lockpicks kocht :) Die Skeleton key kreeg ik van Gentleman Jim Stacey toen ie me de nieuwe Master Thief maakte, de andere picks en probes heb ik gevonden op verschillende plaatsen.

Met dat pickpocketen trouwens:
Ik heb security, sneak, intelligence en agility allemaal op 100, maar toch als ik een ordinator pickpocket merkt ie het. Ik heb eigenlijk sinds dit karakter (wat inmiddels level 50 ofzow is) niemand meer succesvol kunnen pickpocketen. wel af en toe kunnen kijken, maar als ik iets eruit wou halen zagen ze me altijd. HOE? ook met 100% chameleon, snap dr niks meer van.

Golden Saints die soul trap weghalen? Dacht dat dat de Ascended Sleepers waren. Ik heb namelijk tot nu toe elke Golden Saint waar ik een soul gem voor had zonder problemen gevangen, behalve die ik summonde.
En toen ik met de main quest wat Ascended Sleepers tegenkwam gingen die ook zonder enige problemen in de gem.

Het wolkje was er dus wel.

Elke seconde 100 hp erbij maakt het spel wel ERUG makkelijk. Aan de andere kant, als je op verantwoordelijke wijze omhoog levelt ben je bij level 20 al compleet onverslaanbaar :)
(daarmee bedoel ik dat je elk level 3 keer 5 punten op een attribute toe kan kennen. Hoe doe je dat? simpel, je verhoogt 10 keer een skill van 1 attribute, dat doe je voor 2 misc skills en voor 1 major of minor skill. Voila, 1 level omhoog, 15 punten erbij ipv 6,7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
srry idd niet gezien... in iedergeval telaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Op donderdag 18 juli 2002 22:44 schreef GTOfire het volgende:
Elke seconde 100 hp erbij maakt het spel wel ERUG makkelijk.
Heb je dan op elk item een restore health enchantment zitten? Da's wel erg saai :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst ff een korte introductie:
Ik was eerst een echte FPS/TPS en ook RTS speler, en dit was de RPG die ik serieus speeelde. En ik moet zeggen: ECHT GEWELDIG. Aan het begin had ik zoiets van: waar staan m'n objectives/wat doe ik hier? Maar later begreep ik het: doe wat je wilt, als er maar niet dood bij gaat!
Ik begon eerst met een Redguard/Knight tot Level 14, toen begon ik opnieuw.
Nu ben ik een Altmer/Mage/L23 en ik wil een paar tips en een oplossing voor een soort bug.
---
·Eerst maar het ergste; de bug. Toen ik nog in Level 11 zat, en mijn rang in de Mguild "Wizard" was, daagde Arch-Mage Trebonius mij uit voor een gevecht in de Arena. Ik versloeg hem en mijn rang zou Arch-Mage moeten zijn, maar DAT IS HET NIET! Het werd wel Master-Wizard, maar niet Arch-Mage. Ik snap dat niet!
Toen wilde ik dus Advancment doen bij een van die andere, maar daar moest ik meer duties voor doen, dus dat heb ik nu gedaan. Maar, wat zeggen die sukkels: Moet je met Trebonius praten! ARGHHHHH!!! Die is hartstikke DOOD!!!
En de volgende Duty van Edwinna is ook: kick Trebonius van de troon. Hoe doe ik dit, of kan iemand voor mij een patch maken? (nee, dat kan ik niet zelf -sorry!- )
---
·Ik vind mezelf nog best slap voor een Level 23 Character, en dat komt omdat ik (volgens mij) niet echt goede spells heb. Wat is nou een goede spell om te maken die niet zo heel veel Magicka kost (en ook lukt natuurlijk) en waar ik toch mee uit de voeten kan?
---
·Ik heb nu 315 Magicka en mijn Intelligence skill staat op 125 (100+25 van Necromancer's Amulet). Toch vind ik het best weinig. Gaat dit ooit nog omhoog?
---
·Hoe enchant je een "Constant Effect"?
---
Ok, hèhè, dat was het!...
Geloof ik... Nou ja, als er meer is Edit ik wel, maar ik vond het wel lang genoeg zo! IK hoop echt dat alles beantwoord kan worden, vooral het eerste :'(
---
Ik heb dit gedoe per ongeluk als nieuwe topic gedaan!
Kunnen de mods dat ff verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit ben ik weer :) ik blijf bezig :D

ik hebe een order van de fighters guild bubba in vivec om tongue-toad te vermoorder in blabla rat. in an'Ruhn ofzo

waar is dat???? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
in ald ruhn ..... gewoon als je van silt strider afkomt recht door lopen dacht ik en niet zo ver gaan zoeken aub het is meestal vlak bij silt strider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow trouwens word het niet eens tijd voor Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op vrijdag 19 juli 2002 17:18 schreef Admiral_Doughlass het volgende:
Eerst ff een korte introductie:
*knip*
---
Maar, wat zeggen die sukkels: Moet je met Trebonius praten! ARGHHHHH!!! Die is hartstikke DOOD!!!
En de volgende Duty van Edwinna is ook: kick Trebonius van de troon. Hoe doe ik dit, of kan iemand voor mij een patch maken? (nee, dat kan ik niet zelf -sorry!- )
Shit, ik heb 'm ook al dood, (leuk amulet), maar de quest heb ik nog niet. :) ik denk dat je 'm ff terug moet zoeken in de construction set en dan respawnen en weer killen.
·Ik vind mezelf nog best slap voor een Level 23 Character, en dat komt omdat ik (volgens mij) niet echt goede spells heb. Wat is nou een goede spell om te maken die niet zo heel veel Magicka kost (en ook lukt natuurlijk) en waar ik toch mee uit de voeten kan?
dat ligt eraan wat je al hebt. Bijvoorbeeld Fire Damage + Fire Resistance omlaag halen is wel leuk

De rest kan je vinden in de manual of eerder in dit topic.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
altijd handig [url="http://www.m0use.net/~uesp/image.shtml?morrow/files/mw_travel_all.jpg"]http://www.m0use.net/~uesp/image.shtml?morrow/files/mw_travel_all.jpg[/url]

ojaa als je rijk wilt worden ... dan heb je die greeper al veel geld gegeven.
als jij bij greeper bent ga naar mage guild daar.
teleporteer je naar wolverine hall.
ga naar sadrith mora iets erboven.
neem de boot naar tel branora en vandaar de boot naar molag mar.
daar zijn 3 gasten met bijna volledig glass armor en een deadric claimore tmv 80000 :)
1 tje taunt je er en de rest als je aan spreekt zegt ook al meteen goodbye ( voor hun dan als goed is ;) ) neem zelfde weg terug en verkoop wat je hebt nu waarschijnlijk voor 150000 k aan spullen ( ofmeer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
arhg dat met die greeper doet ie niet :( teminste het geld gebeuren niet :(
spells en zo wel maar geld heeft ie 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
travel all is noiet compleet je kan ook nog reizen via propylon indices

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 21:14 schreef Justice het volgende:
travel all is noiet compleet je kan ook nog reizen via propylon indices
via wat? ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
klopt alleen daar heb je decoders voor nodig ... en dan word het helemaal lastig om ook nog te zeggen waar enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 18:54 schreef streafer het volgende:
arhg dat met die greeper doet ie niet :( teminste het geld gebeuren niet :(
spells en zo wel maar geld heeft ie 0
Probeer de volgende dingen eens:
-Slapen(hielp bij mij)
-Kijken in de editor of de wijzigingen nog gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

om die gast te respawnem trek je de console naar beneden, gebruik de command 'player->placeatpc "trebonius artorius" 1 1 1'

Constant Effect items maak je door soul gems te gebruiken die 400 enchantment hebben. Dit zijn Grand Soul Gems (of Azura's Star) met daarin ofwel Ascended Sleepers (te vinden in Dagoth lairs, om ze maar even zo te noemen), ofwel Golden Saints (te vinden in en om Daedric ruins)
beide zullen dr alleen zijn als je level hoog genoeg is.
Je kunt ook een golden saint summonen en er dan soultrap opsmijten. Bij mij werkte het niet, maar volgens andere mensen hier wel, en ik zag ergens in de game ook dat het moest kunnen.

Als ik me niet vergis kun je ook vanuit Vivec met de silth strider en met de boot meteen naar Molag Mar. Hoef je niet via Tel Branora en Sardrith Mora, maar alleen via Vivec.
En rijk worden doe je door greater en grand soul gems te halen en een paar nachtjes kamperen bij een daedric shrine. Als je die namelijk helemaal uitmoord worden er na een tijdje nieuwe beestjes gespawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog een vraag(wat? Hoe kan dat nou? imeand die zo geleerd is in de wereld van morrowind??? een vraag?). Waar is die gvd shrine in red mountain. Ze zeggen dat het dichtbij ghostgate is, via het pad dat dat vanaf ghostgate naar het westen gaat, en dus binnin in ghost fence is. Dat pad is sowieso niet te vinden(er is gewoon geen pad dat vanaf ghostgate naar het westen gaat), en ik heb de hele gvd westzijde van red mountain afgezocht. niks gevonden. Waar ligt dat godverdekolere-ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
klopt alleen zeg toch als jij bij die greeper bent ....
zorg gewoon dat je zo snel mogelijk in molag mar komt :) en idd met terugreis zou je kunnen afkorten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
leez boek pelgrims path... dan staat ie auto op je kaart!
en anders kijk ff die kaart die ik daarvoor zei daar moet ie ook op staan als goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 04:29 schreef SilentStorm het volgende:
er is ook een scrolol dat locks van tot 100 open maakt (ekash lock splitter). Ze beginnen bij mij nu eindelijk een beetje op te raken.. had er eerst een stuk of 30.. al die smokkelaar grotten...

anyway voor zo'n spell in een ring (das het handigst... heb je een ring (liefst excuisite) nodig, het spell zelf (open lock) en een zo groot mogelijke soulgem met een of ander zo goed mogelijk beest erin ge-soul-trapt. Daarmee ga je naar een enchanter en voila...
Ok thanx voor het uitleg, maar heb je een speciaal spell genaamd 'open lock' of kun je bijv. ook de spel gebruiken 'open 40-60 pts on touch' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
continuer:

[topic=553499/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.