Eerst ff een korte introductie:
Ik was eerst een echte FPS/TPS en ook RTS speler, en dit was de RPG die ik serieus speeelde. En ik moet zeggen: ECHT GEWELDIG. Aan het begin had ik zoiets van: waar staan m'n objectives/wat doe ik hier? Maar later begreep ik het: doe wat je wilt, als er maar niet dood bij gaat!
Ik begon eerst met een Redguard/Knight tot Level 14, toen begon ik opnieuw.
Nu ben ik een Altmer/Mage/L23 en ik wil een paar tips en een oplossing voor een soort bug.
---
·Eerst maar het ergste; de bug. Toen ik nog in Level 11 zat, en mijn rang in de Mguild "Wizard" was, daagde Arch-Mage Trebonius mij uit voor een gevecht in de Arena. Ik versloeg hem en mijn rang zou Arch-Mage moeten zijn, maar DAT IS HET NIET! Het werd wel Master-Wizard, maar niet Arch-Mage. Ik snap dat niet!
Toen wilde ik dus Advancment doen bij een van die andere, maar daar moest ik meer duties voor doen, dus dat heb ik nu gedaan. Maar, wat zeggen die sukkels: Moet je met Trebonius praten! ARGHHHHH!!! Die is hartstikke DOOD!!!
En de volgende Duty van Edwinna is ook: kick Trebonius van de troon. Hoe doe ik dit, of kan iemand voor mij een patch maken? (nee, dat kan ik niet zelf -sorry!- )
---
·Ik vind mezelf nog best slap voor een Level 23 Character, en dat komt omdat ik (volgens mij) niet echt goede spells heb. Wat is nou een goede spell om te maken die niet zo heel veel Magicka kost (en ook lukt natuurlijk) en waar ik toch mee uit de voeten kan?
---
·Ik heb nu 315 Magicka en mijn Intelligence skill staat op 125 (100+25 van Necromancer's Amulet). Toch vind ik het best weinig. Gaat dit ooit nog omhoog?
---
·Hoe enchant je een "Constant Effect"?
---
Ok, hèhè, dat was het!...
Geloof ik... Nou ja, als er meer is Edit ik wel, maar ik vond het wel lang genoeg zo! IK hoop echt dat alles beantwoord kan worden, vooral het eerste

---
Ik heb dit gedoe per ongeluk als nieuwe topic gedaan!
Kunnen de mods dat ff verwijderen?