Toon posts:

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 13:45 schreef Hydra het volgende:

[..]

Zit nog te twijfelen waarmee ik m'n claymore ga enchanten. Ga denk ik voor paralyze, maar absorb life is ook cool. Iemand tips?
Ligt eraan hoeveel geld je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Op woensdag 26 juni 2002 13:45 schreef Hydra het volgende:

[..]

Zit nog te twijfelen waarmee ik m'n claymore ga enchanten. Ga denk ik voor paralyze, maar absorb life is ook cool. Iemand tips?
Paralyze is totaal nutteloos als je tegenstanders je niet meer kunnen verwonden (absorb health). Bovendien kan Absorb health NIET geblocked worden met spell immunity en reflect. Werkt dus altijd. Zeg nou zelf: paralyze die mischien wel werkt en normale schade doet, of een wapen dat zeker meer schade doet en jezelf ook nog eens leven teruggeeft..

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Bug of dief?

Heb ik die falasmaryon propylon index geval.
Gehaald bij de shrine in Maar Gan, ga ik weer naar Caldera om die gast de item te geven, is die ding ineens weg!

Ben ik nu bestolen of is dit een bug/feature?

Overal gekeken of ik hem ergens neergelegd had, per ongeluk ofzo maar nee. Ben hem dus kwijt.

Is der een methode om dit ongedaan te maken?

ouwe savegame is geen optie, want ik kwam er pas achter nadat ik al tig queests had voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 13:56 schreef Belgar het volgende:

[..]

Paralyze is totaal nutteloos als je tegenstanders je niet meer kunnen verwonden (absorb health). Bovendien kan Absorb health NIET geblocked worden met spell immunity en reflect. Werkt dus altijd. Zeg nou zelf: paralyze die mischien wel werkt en normale schade doet, of een wapen dat zeker meer schade doet en jezelf ook nog eens leven teruggeeft..
Maar paralyze is wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Op woensdag 26 juni 2002 13:56 schreef Belgar het volgende:
Hmm, overtuigend. Okay, thanks :) Nu nog ff een GS vangen :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 26 juni 2002 13:52 schreef Uberdog het volgende:
Ligt eraan hoeveel geld je hebt.
Niet echt een isssue als lvl 20 Knight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit spel het waard om te kopen?
als beginnende rpg'er (na lands of lore 1 dan :P)

nwn vind ik opzich wel grappig maar ik heb toch wat liever een spel dat 1st/3rd person is...

ennuh, ben je in morrowind vrij om te doen wat je wilt, veel side quests enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Morrowind IS 1st/3rd person. Je hebt geen party (soms heb je wel mensen die op je quest achter je aan lopen, maar dat komt niet vaak voor)

Je hebt ook nog eens erg veel vrijheid, tonnen aan sidequests (het spel is een en al sidequest :) )

Ik heb voor dit spel ook nooit geRPed (nouja, Deus Ex dan, maar dat telt niet echt mee)
en ik vind het prachtig. Het is een goeie overstap van FPS naar RPG

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb ook wat screens gezien nu en het ziet er idd :9~ uit, zo dus maar even de stad in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm... ik ben nu dus als thief begonnen, en moet nu 1 of andere sleutel halen, dat hulpje pickpocken lukt niet echt, en ik heb het huis zelf helemaal overhoop gehaald :{
wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 16:12 schreef Caspian het volgende:
hmm... ik ben nu dus als thief begonnen, en moet nu 1 of andere sleutel halen, dat hulpje pickpocken lukt niet echt, en ik heb het huis zelf helemaal overhoop gehaald :{
wat nu?
Kill the man >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 17:09 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

Kill the man >:)
ochja, als level 1 thief tegen +- 7 man... :P

en nog een probleem, ik moest nu voor de guild in ald-rhun de mages guild overhoop halen, voor een devil tanto, waar is die? in die level 100 kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 17:15 schreef Caspian het volgende:

[..]

ochja, als level 1 thief tegen +- 7 man... :P

en nog een probleem, ik moest nu voor de guild in ald-rhun de mages guild overhoop halen, voor een devil tanto, waar is die? in die level 100 kast?
yupz. Gebruik desnoods caius' ring (als je die al hebt).
Op woensdag 26 juni 2002 16:12 schreef Caspian het volgende:
wat nu?
Je moet niet in dat huis zijn, maar bij de baas. Die moet je afmaken, en dan heb je de missie volbracht. Je krijgt alleen geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 15:36
ik krijg die verrekte deur niet open van die abbandon tower.. ik heb wel één of andere spell waarin staat: open 40 to 60 points.. en die deur lock level is 50.. is dit dan niet hetzelfde? Ik snap 't ff niet meer.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

40 to 60 wil zeggen elke waarde tussen 40 en 60, DUH ;)
Dat wil zeggen dat je ong. 50% kans hebt om 50 of hoger te krijgen.

Dus blijven proberen, paar keer achter elkaar proberen en het lukt.

Ik vind die "spel book" super irri ze hadden hiervoor zoiets als M&M moeten verzinnen.
Ik heb duizenden spells (overdrijf, beetje maar ;)) onderelkaar, maar dat is niet te overzien.
Je kunt ze deleten, maar daarvoor koop je ze niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 19:11 schreef Vae Victis het volgende:
40 to 60 wil zeggen elke waarde tussen 40 en 60, DUH ;)
Dat wil zeggen dat je ong. 50% kans hebt om 50 of hoger te krijgen.

Dus blijven proberen, paar keer achter elkaar proberen en het lukt.

Ik vind die "spel book" super irri ze hadden hiervoor zoiets als M&M moeten verzinnen.
Ik heb duizenden spells (overdrijf, beetje maar ;)) onderelkaar, maar dat is niet te overzien.
Je kunt ze deleten, maar daarvoor koop je ze niet. :P
Nou, eigenlijk is dat niet helemaal waar. Als je ze niet nodig hebt/kan gebruiken, danaarzel ik niet om ze weg te sodemieteren. En als ik ze toch nog nodig heb, np, ik heb meer dan 200000(ja, je leest het goed) gp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op woensdag 26 juni 2002 19:34 schreef Uberdog het volgende:
ik heb meer dan 200000(ja, je leest het goed) gp.
Weinig ja?
Ik heb ong 4* dat, en het word nooit minder.
Last van een bugje :P

Maar een onderverdeling van spells had van mij wel gemogen, net zoals met M&M serie.
Is stukken overzichterlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 bugs:
1. Als je een cliffracer dood, en je slaapt voordat hij de grond raakt, licht zijn lijk bij z'n spawnpoint
2. als je springt, en voordat je de grond raakt een deur door gaat krijg je veel valling damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 19:58 schreef Caspian het volgende:
2 bugs:
2. als je springt, en voordat je de grond raakt een deur door gaat krijg je veel valling damage
Aha, dus dat was het. Ik weet nog dat ik een keertje blij aan het heen-en-weer huppelen was, en toen was het ineens AAAAARGH. Ik dacht dat het een hartaanval was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

[sfeer]
Ben lopend (met een omweg geloof ik - kwart van de wereld al in kaart ofzo >:)) op weg gegaan naar balmorra.. Onderweg ben ik nu een grot binnengelopen, die in een enigszins dor uitziend ravijn begint (vlakbij iemand die daar langsloopt op een soort pelgrimstoch naar kumma oid.

(Volgens hem was dat de plaats waar een of andere hoge heer de hele dag een boer heeft staan helpen omdat die het anders niet zou redden met de oogst.)

anyway, In die grot heb je meteen rechts een verhoging waar een aantal zeer irritante mages staan (hostile), recht voor je zit een tunnel die op een gat uitkomt en links kunje door een deur heen. Over de hele grot staan kaarsen. Ik ga dus die linker deur in en kom daar een 'greater bonecreature' tegen.
[/sfeer]

[probleem] Nadat ik die verslagen heb (jaja, met mn nog steeds level 1 char na een uur of 10 >:) ) ben ik opeens overencumbered. Ik blijk dus 253/0 te kunnen dragen. Dit komt doordat mijn strengt en mijn endurance beiden ook op 0 zijn komen te staan. Hoe krijg ik deze weer terug??

Ik heb intussen al mn items geprobeerd, een paar dagen geslapen en console>fixme geprobeerd. Wat doe ik hiermee?? (ow en ook al met een oudere save nog eens geprobeerd, maar ik raak steeds weer mn strength kwijt..)

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hey, maybe goed idee als iedereen even wat handige enchantment dingen neerzet? :P

Dingen die ik tot nu toe erg handig vindt en vaak gebruik:
-Open door met magnitude 100/100 on touch. Niet zooo duur en met een beetje redelijke soulgem kun je het ongelofelijk vaak achter elkaar gebruiken, opent dus gegarandeert elke deur.
-Constant Chameleon 0/49%. Mega handig mensen zien je gewoon niet meer lopen, als je ze slaat ofzow dan zien ze je de hele tijd wel/niet (tussen de 0 en 49% chameleon). Hierdoor doen ze dus niks meer.
-Constant Levitate Ring :P
- Constant Bound longsword/gloves/helmet/boots. Weegt niks en is best wel sterk :P (longsword vervang ik wel eens door mijn claymore).

edit
Voor bovenstaande gast: Je moet dan een potion slikken, iets van 'restore strength' oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

die heb ik dus _niet_. Moet ik dus alles wat ik heb (incl armor en wapens achterlaten :( dit kan toch niet de bedoeling zijn :?

[edit]

screentje:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/s.jonkman/ScreenShot.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ga met een vroegere savegame naar een stadje, vind een mage en koop een paar van die potions. Dan heb je ze wel :)

En met die handige items:
ik heb een chameleon 100-100% ring laten enchanten, maar het lullige is, pickpocketen valt daar niet onder :( Ik kan nou wel alles ongestoord jatten gedurende een zeer korte 12 seconden (meer ging er niet in die ring :( )

Verder moet ik nog steeds zo'n open ring ofzow maken, maar ja, zonder ring kan ik dat inmiddels ook, dus om daar een soul gem aan te verspillen. Dan kan ik beter een zwaardje laten enchanten met absorb health en paralyze ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

nja ok, iig bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 21:13 schreef SilentStorm het volgende:
maar ik raak steeds weer mn strength kwijt..
Dat komt dus door de greater bonecreature als hij slaat dan gaat er automatisch strength of soms ook agillity af, waardoor dit een van de vervelendste vijanden is. Probeer met lange afstand, of met EEN HELE HOOP restore strength.
Op woensdag 26 juni 2002 21:35 schreef GTOfire het volgende:
ga met een vroegere savegame naar een stadje, vind een mage en koop een paar van die potions. Dan heb je ze wel :)

ik heb een chameleon 100-100% ring laten enchanten, maar het lullige is, pickpocketen valt daar niet onder :( Ik kan nou wel alles ongestoord jatten gedurende een zeer korte 12 seconden (meer ging er niet in die ring :( )

Verder moet ik nog steeds zo'n open ring ofzow maken, maar ja, zonder ring kan ik dat inmiddels ook, dus om daar een soul gem aan te verspillen. Dan kan ik beter een zwaardje laten enchanten met absorb health en paralyze ofzow.
Hetgrappige is dat je een zwaard nog minder kan enchanten. Verspil je tijd niet aan dingen als chameleon of invisibillity, want dat zuigt. Ik raad aan: maak een allesvernietigende spell. Ik heb een gezellige ring die 100 poison damage doet over een afstand van 50 feet. En ik heb bijna een nieuwe(redelijk prijzig, maar de moeite waard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op woensdag 26 juni 2002 21:35 schreef GTOfire het volgende:

Mijn chameleon ring is constant :P En hij is idd vooral voor het kisten jat werk (heel zo'n vault in Vivec binnengekomen en leeggejat zonder gezien te worden (daar ligt ook een boel glass armor btw).

Owja, nog een plaats voor glass: als je de Hlaalu missies doet in Balmora dan krijg je als laatste een missie die je via 2 paden kunt oplossen. Als je ze echter allebei doet dan krijg je glazen schoenen, een mooi glazen broekie en zo'n glazen trui ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 21:59 schreef MaafKloon het volgende:

[..]

Mijn chameleon ring is constant :P En hij is idd vooral voor het kisten jat werk (heel zo'n vault in Vivec binnengekomen en leeggejat zonder gezien te worden (daar ligt ook een boel glass armor btw).

Owja, nog een plaats voor glass: als je de Hlaalu missies doet in Balmora dan krijg je als laatste een missie die je via 2 paden kunt oplossen. Als je ze echter allebei doet dan krijg je glazen schoenen, een mooi glazen broekie en zo'n glazen trui ;)
He ja, weet je toevallig waar je de glass pauldrons en de glass gloves/bracers kan halen? vivec is geen optie, want ik heb daar een keer mijn kop laten zien met een ordinator, en nu proberen ze me steeds tot zeer kleine stukjes vlees te hakken. Ik ben sterk, maar meer dan 2 van die gasten overleef ik zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Je bedoelt Glass brasers? Ik heb het even voor je in de editor bekeken en er is er maar 1 in den hele morrowind wereld :P Waar weet ik niet....hmm....:P Ik zal ff verder zoeken.

edit
Die liggen dus in Ghostgate

edit2
Pauldrons liggen in de Hlaalu Vault en ook weer in Ghostgate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 22:12 schreef MaafKloon het volgende:
Je bedoelt Glass brasers? Ik heb het even voor je in de editor bekeken en er is er maar 1 in den hele morrowind wereld :P Waar weet ik niet....hmm....:P Ik zal ff verder zoeken.

edit

edit2
Yupz. Heb ze gisteren gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:14 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Yupz. Heb ze gisteren gevonden.
hmm, vaag, ik ben overnieuw begonnen (again) met een orc barbarian, nu wou ik rusten in die mines (voor die quest voor de fighters) en bleef hij in het 'hoelang wil je rusten schermpje' hangen, ik kon de muis bewegen, maar verder niks...
enige optie was [alt][tab] ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 26 juni 2002 22:12 schreef MaafKloon het volgende:

edit

edit2
Ik heb een hele glass uitrusting gejat :)
Alleen jammer dat ik geen light armor skill heb, nu kan ik ze alleen verkopen eigenlijk, maar niemand kan 't betalen. Het zwaard is wel phat :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hehe :P
Ik ben nu redelijk goed in light/medium/heave/unarmored >:) Is wel handig opzich maar uiteindelijk draag ik toch al die 'bound' stuff (weegt niks en is sterk -_-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 23:35 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Ik heb een hele glass uitrusting gejat :)
Alleen jammer dat ik geen light armor skill heb, nu kan ik ze alleen verkopen eigenlijk, maar niemand kan 't betalen. Het zwaard is wel phat :)
Ik had al die dingen toen al. Behalve de bracers. Maar ik had liever handschoenen gehad...Die wraithguard is ook wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 07:45 schreef MaafKloon het volgende:
Hehe :P
Ik ben nu redelijk goed in light/medium/heave/unarmored >:) Is wel handig opzich maar uiteindelijk draag ik toch al die 'bound' stuff (weegt niks en is sterk -_-)
Ik heb trouwens iets grappigs ontdekt: Als je een bound ding enchant met 0 sec bound weapon, dan krijg je dus de bonus die erbij hoort, en het is permanent. Je zal nooit meer iemand missen^^. Het zelfde geld voor bound boots: Je krijgt steeds +10 speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op vrijdag 28 juni 2002 09:51 schreef Uberdog het volgende:

Ik heb trouwens iets grappigs ontdekt: Als je een bound ding enchant met 0 sec bound weapon, dan krijg je dus de bonus die erbij hoort, en het is permanent. Je zal nooit meer iemand missen^^. Het zelfde geld voor bound boots: Je krijgt steeds +10 speed.
Da's dus gewoon een bug, net zoals permanente bound items. Spel is zonder bugs al makkelijk genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerios
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05-2023

qwerios

Digital Pizza Crew

Jongens, de EU patch van Morrowind is uit. Alleen is de website van morrowind gelijk down.

Iemand die een mirror weet?

How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op vrijdag 28 juni 2002 12:37 schreef Qwerios het volgende:
Jongens, de EU patch van Morrowind is uit. Alleen is de website van morrowind gelijk down.

Iemand die een mirror weet?
'k Zou geen mirror weten, maar hoe weet je dan dat de EU patch is gereleased?? Kan nergens iets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 21:15

Surfer

~

Op vrijdag 28 juni 2002 12:57 schreef blakez het volgende:

[..]

'k Zou geen mirror weten, maar hoe weet je dan dat de EU patch is gereleased?? Kan nergens iets vinden..
http://www.morrowind.nl
De link naar de .exe werkt nog niet, maar ubisoft zet de patch vanmiddag op z'n FTP

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerios

qwerios

Digital Pizza Crew

Ik kom bij www.morrowind.nl vandaan. Maar ik heb zo'n vermoeden dat Ubisoft ook een probleem heeft met de patch bemachtigen....

How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surfer
  • Laatst online: 25-09 21:15

Surfer

~

Maar eeh, is de US patch nu hetzelfde als de EU patch, want dan zou je daar nog achteraan kunnen gaan...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op vrijdag 28 juni 2002 14:23 schreef SrFr het volgende:
Maar eeh, is de US patch nu hetzelfde als de EU patch, want dan zou je daar nog achteraan kunnen gaan...
Ja hij is identiek aan de US patch, maar die is dus ook alleen maar voor de United States en niet voor Europa.. daarom brengen ze ook een Europese patch uit voor het spel hier.. Wanneer je je EU spel met de US patch probeerd te patchen zorgt dat geloof ik alleen maar voor problemen.. nog ff geduld.. hij zal binnen een paar uur wel online staan hoor.. Hopelijk is dan de engine wat aangepast, zodat we wat meer frames buiten hebben ook.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerios

qwerios

Digital Pizza Crew

Ik hem nu binnen...gedowned van: http://www.ubisoft.de/bv/downloads/info/2002-06-28-100745/

Let op is duits. Dank aan de mede forum bewoners van morrowind.nl.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Ik zal je vertellen dat het complete onzin is dat die US patch niet over de EU cd kan en problemen veroorzaakt.

Ik draai al een dikke week met de US patch en ik ben nog geen enkele fout of crash tegen gekomen! Draait goed en ik vind vooral de gezondheidsbalk voor vijanden een uitkomst (alhoewel de meningen daarover verschillen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een ander vraagje,
ik begin net pas met het spel, vind het echt prachtig :9~ alhoewel het niet vloeiend draait op mn amd 550 |:( dus maar ff upgraden soon >:)

iig, wat ik wou vragen, is het slim om nu al mods te installe, en in hoeverre veranderen die wat aan de game... ik wil geen dingen weghalen, enkel toevoegen... maar hoe weet ik welke plugin ik dan wel en welke niet kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerios

qwerios

Digital Pizza Crew

In principe moet je dan alleen de patches van bethesda installeren en als je wil alleen hun officiele plug-ins. Dat zijn er pas een stuk of 4 geloof ik.

Voor de rest is het gewoon een kwestie van wat je zelf wil. Onofficieele uitbreiding kunnen ook je spelplezier vergroten...en dat was het hele idee van de plug-ins: vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb net de EU patch geïnstalleerd, maar ik vind het er alleen maar slechter op zijn geworden.. (eerste indrukken dan).. Bij het laden van een savegame begon hij te zeuren over plug-ins fouten etc.. en in de game zelf merk ik geen verbetering in de fps, meer een verslechtering.. misschien dat ik 't een beetje overdrijf, 't zijn natuurlijk maar de eerste indrukken, maar ik had 't toch iets beter verwacht.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Merk geen verslechtering van FPS (heb je het gemeten?), en die melding krijg je maar een keer als je een oude savedgame laadt. Verder vind ik die health-bar vet handig (zie nu dat ik rond de 140 damage doe), en is de kans op crashes veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 26 juni 2002 15:21 schreef Hydra het volgende:
Hmm, overtuigend. Okay, thanks :) Nu nog ff een GS vangen :D
FF een update: Heb een Daedric Claymore geenchant met 30pts absorb health. Ook heb ik nu een restore-health 4-5 constant effect amulet, en damn, zo wordt het spel wel erg simpel :) Ik heb nu ook Azura's star, en heb dus geen grand soulgems meer nodig om saints te vangen :D

Verder heb ik een paar items (belt, robe en helm) geenchant zodat ik 31 strength extra heb. Het dragen van Daedric armour is nu dus ook niet meer zo'n probleem :D

Verder zijn Daedric Ruins zooo simpel. Je sjouwt naar binnen. Whack whack whack, en weer 100-200k aan items rijker. Ik heb Creeper in de editor aangepast zodat 'ie 1M heeft, want verkopen duurt anders echt eeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om voor morrowind mn pc iets up te graden, niet nieuwste van t nieuwste maar wel genoeg om morrowind in alle glorie te kunnen spelen... heb ik toch meteen wel een redelijk systeem...

zat te denken aan een xp 1500 met een geforce 3 ofzo...

suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 17:38

KneoK

Not in a million lightyears

Uhm, xp1500+ met GeForce 3 is in principe al een goede stap in de richting. Ik heb zelf een Athlon 1800+ met GeForce 4 Ti4200 (flink OC'ed zie sig). Draai nu in 1280x960, viewing distance op 75% en geen shadows en buitenlocaties leveren mij meestal nog maar 20~25 frames per seconde.

Goed, VRAAG... :)

Ik ben bezig met een quest voor iemand uit Urshilaku Camp (third trial moet ik doen).
Hij heeft me een versje gegeven:

The eye of the needle lies in the teeth of the wind.
The mouth of the cave lies in the skin of the pearl.
The dream is the door and the star is the key.

Nou ben ik volgens mij al door de Teeth of the Wind heengegaan. Skin of the Pearl is volgens mij die mooie glimmende doorzichtige muur. Maar waar is die fokking Mouth of the Cave dan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
En ik blijf maar foutmeldingen krijgen elke keer weer wanneer ik morrowind opnieuw opstart.. hij geeft dan een foutmelding van elke plugin die ik heb geinstalleerd.. dat er iets veranderd is sinds de laatste savegame ofzo? Wat heb ik fout gedaan? Moet je eerst al je plugins uitvinken voordat je morrowind patched of zoiets? Ik vind dit vrij vervelend eigenlijk, elke keer eerst 10 keer 'ok' drukken voor ik verder kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je moet de plugins een voor een ff openen in de editor, saven, en dan kun je ze weer gebruiken. Dit staat overigens in de readme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op vrijdag 28 juni 2002 18:20 schreef Hydra het volgende:
Je moet de plugins een voor een ff openen in de editor, saven, en dan kun je ze weer gebruiken. Dit staat overigens in de readme.
Hoe open ik die dingen dan in de editor en hoe save ik ze weer.. ja ik weet 't, ben niet zo behendig in dit maarja.. en trouwens in de readme kan ik nix vinden hoor.. ligt misschien aan mij, maar toch.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 17:38

KneoK

Not in a million lightyears

Gewoon TES (de editor) starten, FILE --> Datafiles. Dan selecteer je er eentje door 2 keer snel achter elkaar (;)) op het hokje voor de pluginnaam te klikken. Nog niet op OK klikken maar eerst even "Set as Active File" aanklikken.
Nu is 'ie ingeladen. Dan weer naar FILE --> Save...

Klaar is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:23 schreef HS het volgende:
ik ben van plan om voor morrowind mn pc iets up te graden, niet nieuwste van t nieuwste maar wel genoeg om morrowind in alle glorie te kunnen spelen... heb ik toch meteen wel een redelijk systeem...

zat te denken aan een xp 1500 met een geforce 3 ofzo...

suggesties? :)
Ik heb ook xp 1500 en gf3ti500 (niets overclockt). Ik draai morrowind met alles op z'n hoogst en mijn fps is buiten gemiddeld 22. Soms ook lager.Maar het is zeker weten goed te spelen.

En dan nog een vraag: Wat kan je met azura's star doen? Heb hem nou al een tijdje, maar kweet nie wa'k ermee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Tis een herbruikbare grand soulgem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 17:45 schreef BioWEB het volgende:
Uhm, xp1500+ met GeForce 3 is in principe al een goede stap in de richting. Ik heb zelf een Athlon 1800+ met GeForce 4 Ti4200 (flink OC'ed zie sig). Draai nu in 1280x960, viewing distance op 75% en geen shadows en buitenlocaties leveren mij meestal nog maar 20~25 frames per seconde.

Goed, VRAAG... :)

Ik ben bezig met een quest voor iemand uit Urshilaku Camp (third trial moet ik doen).
Hij heeft me een versje gegeven:

The eye of the needle lies in the teeth of the wind.
The mouth of the cave lies in the skin of the pearl.
The dream is the door and the star is the key.

Nou ben ik volgens mij al door de Teeth of the Wind heengegaan. Skin of the Pearl is volgens mij die mooie glimmende doorzichtige muur. Maar waar is die fokking Mouth of the Cave dan ???
Mouth of the cave. Als je hem niet ziet moet je eerst maar eens wachten tot het schemert, of juist zonsopgang is. Probeer het daarna nog eens.

edit:
woei! Heb net ook het geld van creeper gewijzigd. dat was nog een heel gedoe zeg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!

MORROWIND heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module MORROWIND.EXE op0197:006d0789.
Registers:
EAX=81d6be04 CS=0197 EIP=006d0789 EFLGS=00010246
EBX=00000000 SS=019f ESP=00b4ed58 EBP=00000484
ECX=00000000 DS=019f ESI=00000000 FS=3aaf
EDX=012c0560 ES=019f EDI=00000000 GS=0000
Bytes in CS:EIP:
8b 4f 18 89 5c 24 1c 3b cb 74 3e 8d 44 24 10 50
Stackdump:
00000020 012c0ee0 00000000 00000000 00b4ed8c 00b4ed8c 00718e30 ffffffff 0041a377 0347047a 00000005 00000484 00000000 00b4edf0 0070daf8 ffffffff

AAAAAAAAAAH!!!!!!
Dit krijg ik als ik morrowind opstart!!!! Ik heb net de patch geinstalleerd!!! En nu doet hij het niet meer!!!! Heb al gereboot!!!! AAAAAAAH!!!!!! Wat is hier aan de hand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Je hebt een legale versie neem ik aan, zoniet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 juni 2002 23:37 schreef corpseflayer het volgende:
Je hebt een legale versie neem ik aan, zoniet :z
En of ik de godverde-legale versie heb. En de dure ook! :(

[edit] Ik weet niet of dit belangrijk is, maar ik heb w98 en net de nieuwste update gedld (net na de patch geinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Even een korte vraag, ik speel het nog niet zo lang.

Over wapens;

bij een wapen staat ongeveer dit:

slash 4 - 20
stab 1 - 15
thrust 2 - 18

is dat tweede getal de maximale kracht van het wapen, en is het eerste een indicatie hoe goed mijn character op dat moment met het wapen kan omgaan?

Want ik ben een beetje confused, ik snap dat niet echt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 00:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Even een korte vraag, ik speel het nog niet zo lang.

Over wapens;

bij een wapen staat ongeveer dit:

slash 4 - 20
stab 1 - 15
thrust 2 - 18

is dat tweede getal de maximale kracht van het wapen, en is het eerste een indicatie hoe goed mijn character op dat moment met het wapen kan omgaan?

Want ik ben een beetje confused, ik snap dat niet echt.
Het eerste is zo ongeveer minimale schade, het tweede is maximale schade. Bijde getallen kunnen omlaag gehaald worden als alles ernstig versleten is. Zorg ervoor dat alles picko bello in orde is, en je kunt af en toe wat vijanden vermoorden. Maar ja, ik kan morrowind niet spelen, want ik heb hem geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hoe beter je skill met dat wapen en zijn governing attribute, en hoe langer je de knop inhoudt, hoe groter de kans is dat je naar het maximum getal gaat met je slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
met governing attribute bedoel je wat voor klasse het wapen is, bijv. long blade etc?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op zaterdag 29 juni 2002 01:08 schreef GTOfire het volgende:
hoe beter je skill met dat wapen en zijn governing attribute, en hoe langer je de knop inhoudt, hoe groter de kans is dat je naar het maximum getal gaat met je slagen.
Volgens mij kun je ook hoger dan die weergegeven schade gaan. Ik mep een Flame Atronach altijd met een mep neer, dat ding heeft 75 health, en een Daedric Claymore doet (zonder enchantment) maar maximaal 60 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op zaterdag 29 juni 2002 03:36 schreef Captain Pervert het volgende:
met governing attribute bedoel je wat voor klasse het wapen is, bijv. long blade etc?
Nee. Elke skill heeft een geverning attribute. Bij axe en longsword is dit strength, bij block en shortsword is dit agility. De je skill bepaalt samen met je governing attribute hoeveel schade je met een wapen doet. Aan longsword 100 heb je dus niks als je strength maar 10 is :)

Verder tellen andere attributes ook mee. Agility bepaalt ook hoe makkelijk jij een tegensander raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmm, vaag, dan betekenen die waardes dus echt helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 13:58 schreef GTOfire het volgende:
hmmm, vaag, dan betekenen die waardes dus echt helemaal niks :)
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joad
  • Laatst online: 22-09 14:07

Joad

Dat kan

Morrowind heeft niet zoals andere rpg's een random damage, maar de damage die je doet hangt af van hoelang je de muisknop ingedrukt houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 juni 2002 15:14 schreef Joad het volgende:
Morrowind heeft niet zoals andere rpg's een random damage, maar de damage die je doet hangt af van hoelang je de muisknop ingedrukt houdt :)
en je skill, ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op woensdag 19 juni 2002 22:06 schreef 7th het volgende:
Fixed a crash bug involving the purchase and equipping of the Imperial Chain Cuirass.
YESSS!!!!

Lang leve de GoT search.

Je weet niet hoe frustrerend die bug is, echt niet.

Ik werd er GEK van. En ik kon wel een andere cuirass nemen, maar dat pikten mijn legion buddies niet :(

Hoei! Ff update halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op vrijdag 28 juni 2002 23:40 schreef Uberdog het volgende:

[..]

En of ik de godverde-legale versie heb. En de dure ook! :(

[edit] Ik weet niet of dit belangrijk is, maar ik heb w98 en net de nieuwste update gedld (net na de patch geinstalleerd).
Patch eraf gooien en w88 tot de volgende patch, oftewel kan je dat tekstje ook ff doormailen naar bugreport, misschien dat zij al een oplossing hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
GVD het spel crasht nog steeds als ik een Imperial Chain Cuirass wil equippen. Ook na patchen dus
Hebben jullie hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb sinds die Patch alleen dat gezeik iedere keer dat er een bestand veranderd is wat dat huisje nodig heeft.
Het huisje laden en weer saven gaat volledig fout :?

Maarre, volgens mij is snel geld verzamelen en dan trainen sneller dan hunten. Ik zit binnen een dagje op lvl 10.
Gewoon ff naar die temple in Balmora, 2 gang links, die vent doodmaken, terug naar buiten en bounty betalen, terug naar binnen en voor meer dan 20.000 aan armor uit die kast jatten. Daar kun je een tijdje van trainen >:)

Als je 2 missies doet voor dat Mageguild in Balmora kun je ook al die soulstones jatten, maar waar kun je die weer verkopen eigenlijk?

In welk schip lag nou trouwens dat glazen pantser (of delen daarvan enniewee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ben nou een tijdje bezig, level 57 redguard, grandmaster morag tong & hlaalu, master fighters guild..maar kheb nog een paar vraagjes ;)

• waarom valt elke fucking imperial guard die ik tegen kom mij spontaan aan ? zodra ik door caldera, ebonheart, wolverine hall, noem het maar op...overal waar een imperial guard loopt vallen ze me massaal aan..en behalve dat het gewoon irritant is meppen ze ook nog al es men boots of blinding speed kapot en moet ik nog met ze matten ook :P

• trainers die gebonden zijn aan een bepaald gilde geven mij soms de mededeling dat ze alleen 'faction members' willen trainen...is het mogelijk dat te omzeilen ? de secret master van speechcraft bijv is exclusief voor de mages guild..en ik heb geen zin al die kutklusjes voor de mages guild op te knappen om zodoende me te laten trainen..

• waar kan ik de thieves guild joinen ? gentlemen jim stacey zegt dat ik de requirements niet meet (huh ? sneak skill @ 100 en security @ 70..) en die boss in de south wall club heb ik al naar de verkeerde kant van het gras geholpen :P of heeft dit missch met mekaar te maken ?

anyone ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op zaterdag 29 juni 2002 17:27 schreef Captain Pervert het volgende:
GVD het spel crasht nog steeds als ik een Imperial Chain Cuirass wil equippen. Ook na patchen dus
Hebben jullie hier geen last van?
heb ik ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

• waarom valt elke fucking imperial guard die ik tegen kom mij spontaan aan ? zodra ik door caldera, ebonheart, wolverine hall, noem het maar op...overal waar een imperial guard loopt vallen ze me massaal aan..en behalve dat het gewoon irritant is meppen ze ook nog al es men boots of blinding speed kapot en moet ik nog met ze matten ook :P
Heb je een beetje veel imperial guards gekilled of iets dergelijks? Had ik eerst bij die ordinators :P
• trainers die gebonden zijn aan een bepaald gilde geven mij soms de mededeling dat ze alleen 'faction members' willen trainen...is het mogelijk dat te omzeilen ? de secret master van speechcraft bijv is exclusief voor de mages guild..en ik heb geen zin al die kutklusjes voor de mages guild op te knappen om zodoende me te laten trainen..
Neuh, denk niet dat je dat kunt omzeilen
• waar kan ik de thieves guild joinen ? gentlemen jim stacey zegt dat ik de requirements niet meet (huh ? sneak skill @ 100 en security @ 70..) en die boss in de south wall club heb ik al naar de verkeerde kant van het gras geholpen :P of heeft dit missch met mekaar te maken ?
Klik bij die gast eens op requirements? En misschien komt het omdat die van de south wall club erg belangrijk is en je geen 'guild members' mag vermoorden. Probeer eens die npc terug te zetten via console commands (kan volgens mij).

anyone ? :P
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Probeer Sugar-Lips Habasi eens in de South Wall. (ik neem aan dat je de kroegbaas bedoelde en niet haar)
als je HAAR hebt vermoord vind ik het vrij logisch dat je dr nie in mag :) zij geeft je in het begin van je carrière nl al je quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op zondag 30 juni 2002 00:08 schreef GTOfire het volgende:
Probeer Sugar-Lips Habasi eens in de South Wall. (ik neem aan dat je de kroegbaas bedoelde en niet haar)
als je HAAR hebt vermoord vind ik het vrij logisch dat je dr nie in mag :) zij geeft je in het begin van je carrière nl al je quests.
Je kunt volgens mij in het begin ook al naar de anderen hoor :P (not 100% sure :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 00:05 schreef MaafKloon het volgende:

[..]

Heb je een beetje veel imperial guards gekilled of iets dergelijks? Had ik eerst bij die ordinators :P
[..]

Klik bij die gast eens op requirements? En misschien komt het omdat die van de south wall club erg belangrijk is en je geen 'guild members' mag vermoorden. Probeer eens die npc terug te zetten via console commands (kan volgens mij).
heb vons mij nog nooit een imperial guard omgelegd..beetje nutteloos aangezien al die guards 'guards' heten en je dus nooit op een quest zal krijgen dat je 'guard' moet vermoorden..if you catch my drift :P
verder heb ik ook geen bounty op me kop staan ofzo...daarom vinnik het ook zo raar

en npc's terugzetten via console commands zou wel makkelijk zijn..heb ooit de mudcrab merchant gekilled...zonde (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik heb het even voor je opgezocht:
placeatpc "npcname",1,1,1
Dit plaatst een npc ongeveer op de plek waar je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super, thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik misbruik dus de ordinators. Dwz, ik gebruik ze als bron van inkomsten. Ik heb ooit zo'n indorill helmet opgedaan, en vervolgens zo'n ordinator aangetikt en BOE geroepen. Nu zijn ze allemaal vet pissig en proberen ze me de hele tijd om te leggen. Ik vernietig hun en jat hun waardevolle armor. Hoe dan ook, het lijtk erop dat ik Morrowind moet herinstalleeren. Het werkt nog steeds niet, en de tech support weet het ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op zaterdag 29 juni 2002 23:28 schreef Shade het volgende:

[..]

heb ik ook gehad
Gehad :) En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxed
  • Laatst online: 15:09

Boxed

Is een vliegtuig...

hmmm, ik moest m'n bounty betalen dus heb ik al mijn spullen ff op de grond gelegd. Maar als ik de "ascadian Isles deed" scroll op wil pakken blijt de game hangen (kan nog wel loaden) volgens mij heeft dit iets met de patch te maken die ik er overheen heb gegooid.... iemand enig idee hoe ik hem weg kan halen/oppakken? want de rest van mij 30 scrolls liggen er namelijk onder :(

Dan hebben we ook nog de quest die je krijgt van een of andere officer in fort moonmorth, daarvan moet je een paar gasten ombrengen die in de balmorra council club zitten, maar als ik die omleg dan heb ik een bounty van 5000 op m'n hoofd. hoe kan ik dit anders doen?

A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverde-patch-zooi werkt dus niet bij mij :(. Kan niet morrowind opstarten nadat ik gepatcht heb. Heb al de hele middag lopen deinstallen en reinstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Net een cuirass gevonden met 60% magic resist, constant effect! Samen met mijn ebony armor en mijn daedric crescent (COOOL!) een onverslaanbaar duo! :9~ ongeveer dan!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 11:29 schreef Boxed het volgende:
hmmm, ik moest m'n bounty betalen dus heb ik al mijn spullen ff op de grond gelegd. Maar als ik de "ascadian Isles deed" scroll op wil pakken blijt de game hangen (kan nog wel loaden) volgens mij heeft dit iets met de patch te maken die ik er overheen heb gegooid.... iemand enig idee hoe ik hem weg kan halen/oppakken? want de rest van mij 30 scrolls liggen er namelijk onder :(

Dan hebben we ook nog de quest die je krijgt van een of andere officer in fort moonmorth, daarvan moet je een paar gasten ombrengen die in de balmorra council club zitten, maar als ik die omleg dan heb ik een bounty van 5000 op m'n hoofd. hoe kan ik dit anders doen?
als je die gasten om hebt gelegd ffies divine interventen en dan naar die kerel lopen waarvan je de opdracht gekregen hebt..die zal de bounty weer weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 12:57 schreef Viper2k1 het volgende:
Net een cuirass gevonden met 60% magic resist, constant effect! Samen met mijn ebony armor en mijn daedric crescent (COOOL!) een onverslaanbaar duo! :9~ ongeveer dan!
hehe dragonbone cuirass is dat vons mij..is samen met de crescent te vinden in tel fyr :)

is idd gaaf cuirass, gaat heel goed samen met de boots of blinding speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:47

Animal_X

Rodin

gebruiken jullie al pluggins?

zo ja, welke? wat zijn goede, mooie, leuke pluggins??

Op morrowind.nl staan er wel veel maar ik zoek eigenlijk een website waar van alle goede pluggins met een korte review en een paar screenshots staan.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 20:18
Op zondag 30 juni 2002 11:29 schreef Boxed het volgende:

hebbie een beetje hoge speechcraft? dan gewoon gaan taunten.. als je het vaak genoeg doet vallen ze jouw aan en dan mag je ze legaal afhakken >:)
tip als je veel failed.. zodra je in de buurt komt bij die gasten gewoon briben en weer verder taunten je kan het geld daarna gewoon weer opakken >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 18:19 schreef Animal_X het volgende:
gebruiken jullie al pluggins?

zo ja, welke? wat zijn goede, mooie, leuke pluggins??

Op morrowind.nl staan er wel veel maar ik zoek eigenlijk een website waar van alle goede pluggins met een korte review en een paar screenshots staan.
ik gebruik 'a good place to stay'
dan krijg je een mooi groot huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nu voor de fighters een gast doden met een bounty, un sorgul ofzo, zuid-west van Vas, op een eiland, daar ben ik nu dus (denk ik)
is dat het eiland met de hungers, daedra's en clanfears?
en een sorcerer en barbarian bij een kampvuurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxed
  • Laatst online: 15:09

Boxed

Is een vliegtuig...

ehm, een beetje n00b vraagje misschien maar ik draag al een tijdje en stuk of wat devine intervention scrolls bij maaruh wat doen ze eigenlijk?

ben voor de rest level 12 en loop rond in een fijn pakkie met een armor rating van 120 :)

A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Ik heb een vraagje over de ruin/stronghold Hlormaren (West van Balmora).
Als je daar naar binnen loop dan word je aangevallen door orc barberian guards.
Een stukje verderop nog meer guards die je aanvallen zonder dat je wat doet.
Ok als je word aangevallen dan mag je die gasten doden zonder gevolg voor de main quest of side quests.
Maar er lopen ook een paar gasten rond die mij niet aanvallen(Ze zijn verder nutteloos voor mij want je kan geen handel doen of quest vragen).
Mag ik iedereen uitmoorden in Hlormaren zonder dat ik een side quest of de main quest verstoord???

Je kan ook 2 slaven bevrijden in Hlormaren.
Hoort dit bij een side quest?

Verder loopt er nog 1 battle mage rond met een ebony armour(borst gedeelte en been gedeelte).

Aan gold is er +/- 1200 gold te halen.
en als je alle armour en wapens verkoop van alle gedode gasten daaro dan heb je al zo'n +/- 9000
En nog een orc battle hammer terwaarde van 1600
Dat is dus aan gold en handel 11800 gold.
Dan nog de talloze andere zooi( +/- 35 posions, +/- 10 scrols, en veel andere zooi bv kleding en potjes en bestek enz enz die je kan verkopen)
Ruwe schatting van opbrengst 20.000 gold.
Dat is een leuke zak centje.
Met een level 5 battle mage met heave armour(24 armour points) en een 2 handed dwermer axe(Slash dmg 36) hack je daar zo doorheen.
Tip:Alle goederen verpatsen in Caldera,daar heb je een huis met orcs en op de 1e verdieping is er een creep die alles wil kopen voor de 100% prijs.per 24 uur respawend zijn 5000 gold budget.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 22:05 schreef Boxed het volgende:
ehm, een beetje n00b vraagje misschien maar ik draag al een tijdje en stuk of wat devine intervention scrolls bij maaruh wat doen ze eigenlijk?
Die dingen teleporten je naar het dichtbijzijnde fort. Er is ook nog een almsivi intervention, die teleport je naar de dichtsbijzijnde tempel.
Op zondag 30 juni 2002 20:53 schreef Caspian het volgende:
ik moet nu voor de fighters een gast doden met een bounty, un sorgul ofzo, zuid-west van Vas, op een eiland, daar ben ik nu dus (denk ik)
is dat het eiland met de hungers, daedra's en clanfears?
en een sorcerer en barbarian bij een kampvuurtje?
Je moet nog iets verder naar het zuidwesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k, is het een stadje of een grot ofzo?
want een grot ben ik wel al tegengekomen...

anyway, morgen ga ik 3/4 weken naar spanje, dus ik zal voorlopig ff niet meer posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb net die boots of blinding van dat ene wijf gekregen die ik geëscorteerd heb naar Gnaar Mok.. maar wanneer ik deze aan doe wordt ik compleet verblind.. :( Wat is hier aan te doen? Moet ik nu eerst die laarzen betoveren ofzo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joad
  • Laatst online: 22-09 14:07

Joad

Dat kan

Op zondag 30 juni 2002 23:17 schreef blakez het volgende:
Ik heb net die boots of blinding van dat ene wijf gekregen die ik geëscorteerd heb naar Gnaar Mok.. maar wanneer ik deze aan doe wordt ik compleet verblind.. :( Wat is hier aan te doen? Moet ik nu eerst die laarzen betoveren ofzo.. :?
Waar denk je dat dat blinding voor staat? :P

Maar, je hebt iets nodig met magic resistance om wat te kunnen zien :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.