Toon posts:

Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 21:13 schreef Earthscreamer het volgende:
Vraagje:

Ik heb ergens iets gehoord over een stad onder water, maar ik kan hem niet vinden. Kan iemand mij misschien vertellen waar?
noordwest van hla oad is een onderwater daedric ruine, met een shrine (tis even zoeken)

daar kan je de goldbrand verdienen door een shrine voor hem te laten bouwen door een orc in de ghorak manor in caldera

dat zou moeten helpen :P

en ik moest even de 500e post hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 21:04 schreef blakez het volgende:

[..]

Maar wanneer iets onleesbaar is, dan zoekt dat zo moeilijk hè ;)
kwestie van lopen naar de onleesbare naam lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

MORROWIND eerste official patch is uit!

http://www.elderscrolls.com/main.htm

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

aaaaah gloeiende fock.
is alleen voor de US version.
Krijg error onder het patchen.
old file not found blabla.....

Nee ik heb geen iso.
Ik heb orgineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 15:36
Er is eerst een beta test geweest toch van die patch.. als dat goed zou verlopen zouden ze eerst de officele patch in de US uitbrengen en een tijdje later in Europa ofzoiets.. :?

't ligt trouwens zeker aan m'n monitor dat ik Morrowind niet in 1280x1024 kan spelen?? Hoogste wat ik kan kiezen is 1280x960.. maar ik speel 't spel in 1152x864.. Wel vreemd eigenljk, aangezien m'n monitor in andere spellen wel tot 1280x1024 kan.. :( Monitor is een 17" Gateway EV700..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

5. Patch Fixes and Additions

Features Added

When a default cell is created, water creatures are added to the cell. This means as you swim further and further away from the mainland, and new water cells are created, they will be populated by water creatures.

An auto run feature has been added. You can now continue to run forward when you press the Q key on your keyboard once. This will cause you to run forward until you press the autorun key a second time or the back or forward movement keys.

A version number has been added to main menu screen.

A health Bar for NPCs and creatures has been added for when you are in combat. An orange health bar for the creature or NPC you are currently in combat with will now appear above your own health bar on the lower left part of the screen. This health bar will only appear when you are attacking a creature or NPC and will slowly fade out if you stop attacking. It will also update to a different creature or NPC's health if you switch targets in the middle of combat.

Added Difficulty slider to Preference menu under Options. The Difficulty slider has 200 different settings that will either increase the amount of damage you deal and receive or reduce the amount of damage you deal or receive, depending on where you set the slider.

The user can now load multiple plug-ins without losing references when both plug-ins affect the same cell. This means that if you have 2 or more plug-ins that add or remove references from, for example, Fort Moonmoth, you will be able to keep all of the additions or removals from all the loaded plug-ins.

Added a "DirectX Diagnostic" button in the Morrowind Launcher that allows you to run the DirectX Diagnostic tool directly from our interface. This can be reached in the Morrowind launcher. Click on Technical Support in the launcher and you will see a DirectX Diagnostic button that will run this handy tool. The DirectX Diagnostic tool is very helpful for problem shooting any technical problems you may be having with the game.

Added a sound quality button to the Options menu. The two available choices are Hardware Acceleration and Software Mode. Those of you that are still experiencing sound problems should set this Software Mode.

Bug Fixes

Fixed a crash bug involving the purchase and equipping of the Imperial Chain Cuirass.

Fixed several sound problems with several lower quality sound cards. You should be able to play the game with your Hardware Acceleration set at full from now on.

Fixed a bug that was causing problems when you attempted to save with a container open.

Only guards marked as re-spawn will re-spawn now.

Plug-ins will no longer come up with a warning in the launcher saying that that plugin/save uses a different version of master file than is present when they do not.

Jumping up slopes will no longer cause you to float and glide.

Summoned bound items no longer give you infinite stats.

You will no longer crash to desktop if you press Enter while making potions.

You can no longer drop conjured weapons if they un-equip then equip them.

Health numbers for weapons in the quick keys menu pop up help will now display accurately.

Loading while the container menu is open will no longer create multiple cloned containers.

Fixed some menu bugs with saving a game by only allowing saves to occur if you have no other menus open.

Memory leak when summoning bound items has been fixed.

Fixed a crash when canceling barter.

Fixed a freeze that locked the game in a bad menu mode after Sleeper dreams.

Training skills will now add to level up bonus for misc skills.

Armor weight will no longer shift between Heavy, Medium, or Light.

Restore and Drain abilities now affect the current value, not the base value, of attributes being modified.

Inventory change of pc during an attack no longer causes bad animations.

The frost atronach will now attack faster than before.

ALT, SHIFT, and CTRL keys were rarely getting stuck down in menu mode. This will no longer happen.

Fixed a bug where you could gain money when buying something instead of paying money for it.

The launcher will not gray out options any longer.

Robe of St. Roris changed to Cast When Used.

Equipping a soul gem/apparatus, etc, during combat will no longer remove them from your inventory.

Fixed a crash when hitting F1 with the quick keys selection menus open.

Fixed a problem with sounds persisting after a cell change.

Fixed a bug in the Berserk ability that was draining all of your fatigue after its use.

Fixed a bug with beast races and the spell cycle function. Now when a beast race has an item they cannot wear (full helm, boots), it will not show up in this menu.

Fixed a bug in the weapon cycle function that was allowing constant effect weapons to add bonuses to you permanently.

Corrected a bug which would cause an NPC to sometimes run inexplicably while wandering.

NPCs/Creatures which bump into an obstacle while wandering without the presence of a pathgrid will select a new point to go to rather than trying to work around the obstruction.

Corrected a bug where the vertical movement distance was not calculated for followers and they could lag behind excessively.

NPCs will no longer attempt to open trapped doors to reach you.

Fixed a bug where you could kill an NPC responding to a crime, with a single blow, and not receive a bounty for murder.

Fixed a bug where you, as a vampire with a high bounty, could commit additional crimes, and guards would fail to respond.

Corrected a bug where an NPC would fail to respond if you were in a crouch and hit them with a projectile weapon.

Fixed a bug concerning trying to equip multiple repair items during combat would cause a crash.

Fixed a bug with the way dispel worked in conjunction with good and bad effects on you.

Fixed a crash bug involving shooting a projectile at an actor that was far enough away that they were not active.

Fixed a missing art file with the Redas War Axe.

Quest Fixes

Fixed a bug in Cunius Pelelius script that would cause a lock up if you clicked on the (evidence of corruption) topic.

Fixed a bug that prevented you from speaking to the Daedric Statue of Boethiah if you had spoken to MAiq the Liar about (Shrine of Boethiah).

Fixed a bug where you were falsely being recognized as Hortator of all houses.

If you kill Marcel Maurard, you no longer can get a reward from Miun-Gei over and over.

Fixed a House Telvanni quest that was not allowing you to complete Master Aryons quest involving the collection of wizard spells.

Fixed a bug with Dwemer Puzzle box and Hasphat not giving you a key.

Bug in the CloudCleaver quest where you could take cloudcleaver from the witch before she dies (thus breaking the quest) has been fixed.

Fixed an infinite dialogue loop in Wine-Sot/Cloudcleaver quest.

You can no longer receive unlimited gold for solving the murder of Ralen Hlallo.

Fixed an infinite dialogue loop in (law in Morrowind) topic.

A confirmation box was added to the Magister topic in the Telvanni house quest line to ensure that you do not wish to continue any further in this line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op woensdag 19 juni 2002 22:06 schreef 7th het volgende:
5. Patch Fixes and Additions

*Hele lap text*
Ze hebben wel hun best gedaan bij Bethesda software.. is een hele reeks fixes zo te zien.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 20:18
jummie dus de patch komt er zo aan :) great
heb sinds vandaag Morrowind legaal :)

hier een plaatje van mn verzamling dure wapens >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/ScreenShot%201.JPG

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 22:04 schreef blakez het volgende:

't ligt trouwens zeker aan m'n monitor dat ik Morrowind niet in 1280x1024 kan spelen?? Hoogste wat ik kan kiezen is 1280x960.. maar ik speel 't spel in 1152x864.. Wel vreemd eigenljk, aangezien m'n monitor in andere spellen wel tot 1280x1024 kan.. :( Monitor is een 17" Gateway EV700..
Nee dat ligt aan het spel. Als je het in 1280x1024 wil spelen moet je in de registry kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:16

JJJ

Als ik die patchlist zo bekijk is die crash in het begin nog niet gefixed, wanneer je dus van die boot afloopt om daarna je race / skills e.d. te bepalen...

Dat vind ik eigenlijk wel heel slecht.. liet veel mensen afhaken.

Daarnaast is het ook jammer dat die Robe of St. Roris nu geen constant effect meer is :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op woensdag 19 juni 2002 22:46 schreef JJJ het volgende:
Als ik die patchlist zo bekijk is die crash in het begin nog niet gefixed, wanneer je dus van die boot afloopt om daarna je race / skills e.d. te bepalen...

Daarnaast is het ook jammer dat die Robe of St. Roris nu geen constant effect meer is :( :(
zat daar een crash dan? nooit opgemerkt

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 22:46 schreef JJJ het volgende:

nog nooit van iemand gehoord die daar een bug heeft ondervonden..

en robe of st roris is gewoon godmode.. met een beetje creativiteit en een golden saint soul gem maak je precies hetzelfde maar dan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke bug in het begin?

anyway, goed dat die patch (eindelijk) uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op woensdag 19 juni 2002 22:36 schreef cybrbeast het volgende:

[..]

Nee dat ligt aan het spel. Als je het in 1280x1024 wil spelen moet je in de registry kloten.
Hmm ik heb gezocht in morrowind.ini, maar daar kan ik nix in vinden? Misschien ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

In het register zoeken op Morrowind of Bethesda oid en daar screenheight en screenwidth aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op woensdag 19 juni 2002 22:25 schreef Lord_Mithril het volgende:
jummie dus de patch komt er zo aan :) great
heb sinds vandaag Morrowind legaal :)

hier een plaatje van mn verzamling dure wapens >:)

[afbeelding]
Leuk met editor gedaan,anders krijg je die wapens niet zo netjes op bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een hele hoop goede verbeteringen, maar ik mis een officiele fps optimizer en iets tegen de hele lange tijdsduur wanneer je het spel afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op donderdag 20 juni 2002 06:47 schreef 7th het volgende:

[..]

dude ik heb die hele editor niet eens aangeraakt >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel em al 2 weken niet meer, ik vind het verhaal totaal niet pakkend, het is nog steeds het mooiste wat ik ooit gespeeld heb maar ik vin er nu geen donder meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op donderdag 20 juni 2002 06:47 schreef 7th het volgende:

[..]

Lukt echt wel hoor :P Als je vanuit 1 standpunt wapens neerlegd liggen ze allemaal in dezelfde richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik ben net begonnen met het spel, maar waar kan ik open door spells krijgen of hoe kan ik m'n lock level naar boven krijgen? Want ik heb net die abadonned tower plug in er bij gezet en nu wil ik m'n spulletjes wel eens kwijt.. maarja die toren zit op slot dus...

Voor de rest is Morrowind echt fantastisch!!! Alleen begrijp ik niet waarom 't nog steeds niet optimaal draait in 1152x864 alles max op een Leadtek ti4400.. Binnen locaties (kleine huisjes etc..) loopt perfect tot zo'n 100fps.. Maar buiten locaties en Grote Ruines en grotten komt m'n fps niet boven de 15 uit.. :( Waar kan dit aan liggen.. :?

(je kan je fps in beeld tonen door in je morrowind directory de morrowind.ini file te openen en daar Show FPS=1 zetten.. dan zie je rechts onder je fps..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:37 schreef blakez het volgende:
Ik ben net begonnen met het spel, maar waar kan ik open door spells krijgen of hoe kan ik m'n lock level naar boven krijgen? Want ik heb net die abadonned tower plug in er bij gezet en nu wil ik m'n spulletjes wel eens kwijt.. maarja die toren zit op slot dus...

Voor de rest is Morrowind echt fantastisch!!! Alleen begrijp ik niet waarom 't nog steeds niet optimaal draait in 1152x864 alles max op een Leadtek ti4400.. Binnen locaties (kleine huisjes etc..) loopt perfect tot zo'n 100fps.. Maar buiten locaties en Grote Ruines en grotten komt m'n fps niet boven de 15 uit.. :( Waar kan dit aan liggen.. :?

(je kan je fps in beeld tonen door in je morrowind directory de morrowind.ini file te openen en daar Show FPS=1 zetten.. dan zie je rechts onder je fps..)
je kan locks open maken met een hoge security skill en een master lockpick..er zijn wel een aantal scrolls voor (onhushi's unhighing ofzo, te krijgen bij de lokale scroll-boer (meestal een mage oid)...of ekasha's lock splitter, maar die vind je vrijwel alleen maar in een aantal caves..bij pelagiad bijvoorbeeld is er een met een stuk of 5 ekasha's)

en die fps zal zo laag blijven totdat er een volgende patch komt met een fps optimizer..je bent niet de enige met het probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb het juist andersom
Asus ti4600, 1280x960 schaduwen uit, distance op medium
binnen schok ik, buiten loopt het constant vloeiend...
Ik kan je vertellen, dat is BEST VAAG :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Maar hoeveel fps halen jullie nu precies? In binnen en buiten locaties.. Ik binnen zo rond de 80 en buiten niet hoger dan 20.. Voor specs zie sig..
In de morrowind.ini file staat ook Max FPS, deze waarde kan je veranderen, maar als ik 'm verlaag naar bijvoorbeeld 85 dan heb ik nog 't zelfde probleem..

En wat is nu precies de hoogste resolutie waarin je morrowind kan spelen zonder ook maar ergens aan te kloten (ini file, registry, etc..)
Dit is volgens mij 1280x960.. toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Dus de patch doe 't niet op de europese versie... naja, dan maar wachten tot dat er een europese patch uit is :)
Op donderdag 20 juni 2002 14:52 schreef Vyvre het volgende:

[..]

je kan locks open maken met een hoge security skill en een master lockpick..er zijn wel een aantal scrolls voor (onhushi's unhighing ofzo, te krijgen bij de lokale scroll-boer (meestal een mage oid)...of ekasha's lock splitter, maar die vind je vrijwel alleen maar in een aantal caves..bij pelagiad bijvoorbeeld is er een met een stuk of 5 ekasha's)
Als je de magie kant uit gaat kun je die unlock spreuk ook gewoon leren :) zit je niet met scrolls te kloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh my god, vind ik buiten in balmora in een kist een amulet :9~
kan ik skeletons summonen
of eigenlijk meer hamers met skeletten, ipv skeletten met hamers

is zeker lekker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Kan je ons vertellen waar precies?
Ik ben gek op demonen/units opteroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op woensdag 19 juni 2002 22:04 schreef blakez het volgende:
Er is eerst een beta test geweest toch van die patch.. als dat goed zou verlopen zouden ze eerst de officele patch in de US uitbrengen en een tijdje later in Europa ofzoiets.. :?

dat klopt wel ja, ik heb ook nog helaas een ev700 en die kon niet in superhogereloluties.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 17:29 schreef blakez het volgende:
Maar hoeveel fps halen jullie nu precies? In binnen en buiten locaties.. Ik binnen zo rond de 80 en buiten niet hoger dan 20.. Voor specs zie sig..
In de morrowind.ini file staat ook Max FPS, deze waarde kan je veranderen, maar als ik 'm verlaag naar bijvoorbeeld 85 dan heb ik nog 't zelfde probleem..

En wat is nu precies de hoogste resolutie waarin je morrowind kan spelen zonder ook maar ergens aan te kloten (ini file, registry, etc..)
ben ik toch niet de enige die buiten ook niet boven de 20fps uitkomt en binnen gewoon 50 of meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:46 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

ben ik toch niet de enige die buiten ook niet boven de 20fps uitkomt en binnen gewoon 50 of meer...
Ik ook, buiten heb ik altijd standaard 18, en binnen rond de 150 ofzoiets :? btje vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Waarschijnlijk gewoon een probleem in de engine.. dacht al dat 't aan me eigen computer lag.. :) Maar goed.. hopen dat 't met de patch opgelost wordt!! Die mag van mij zo snel mogelijk uitkomen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik kon hem meteen in 1600x1200 draaien (hoogste wat mijn monitor support). Heb et uitgetest en et draait, weliswaar met een hele lage fps.
Ik ook, buiten heb ik altijd standaard 18, en binnen rond de 150 ofzoiets btje vaag....
Dat is helemaal niet vaag aangezien de drawing distance binnen een heel stuk minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op donderdag 20 juni 2002 19:51 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:

[..]

Ik kon hem meteen in 1600x1200 draaien (hoogste wat mijn monitor support). Heb et uitgetest en et draait, weliswaar met een hele lage fps.
[..]

Dat is helemaal niet vaag aangezien de drawing distance binnen een heel stuk minder is.
Ik heb net ff gespeeld met draw distance op minimum en ik moet zeggen dat 't wel iets beter liep ja, maar nog haal ik dan maar max 30 fps ofzoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:16 schreef 7th het volgende:
Kan je ons vertellen waar precies?
Ik ben gek op demonen/units opteroepen
word random bepaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel hem ook in 1600x1200. Was bij mij ook een standaard optie.

Het maakt qua snelheid echt helemaal niks uitmaakt of ik hem nu in 1024x768 ofzo speel of in 1600x1200 gewoon alle detail high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand plaatjes posten van de verschillende strongholds die je bij de great houses kan krijgen? Dit maakt het wat makkelijker om te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Ik heb een probleem.
Ik gebruik de huis van de baas van de blades als mijn opslag plaats.
Ik heb all mijn scrols in 1 van de stoffen zakken gedaan in zijn huis.
Als ik nu 1 van mijn scrols nodig heb en ik haal het uit de zak dan denk die gozer dat ik het steel!
Hoe krijg ik nu mijn stuff terug zonder dat hij boos word?

Moet ik eerst een invisible spell op mezelf gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

invisible werkt niet als je iets doet, alleen om weg te komen.
je moet chameleon hebben.

En ja, als je iets in de zakken of kistjes van een NPC doet, word het volgens het spel van hun. Nooit iets in een kistje flikkeren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op zaterdag 22 juni 2002 17:27 schreef GTOfire het volgende:
invisible werkt niet als je iets doet, alleen om weg te komen.
je moet chameleon hebben.

En ja, als je iets in de zakken of kistjes van een NPC doet, word het volgens het spel van hun. Nooit iets in een kistje flikkeren dus :)
Dus met chameleon ziet hij mij niet en word hij dus ook niet boos als ik mijn spullen terug pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dump ze gewoon op de tafels in de mages guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met de volgende problemen:
· Als ik op de rechtermuisknop klik in Morrowind krijg ik alleen de Inventory en de Magic menus, de andere waarin ik kan zien welk level ik zit enzo zie ik niet, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik die wel zie?
· Soms midden in het spel besluit hij om het hele spel af te sluiten, ik denk niet dat dit normaal is, of is dat een bug?
· Na een tijdje spelen gebeurt het volgende: als je het muispijltje boven iets hangt wat gescrolled kan worden, dan gaat hij helemaal naar beneden scrollen, dit kan dan alleen opgelost worden als het spel afgesloten wordt. Hierdoor kan ik nooit meer de bovenste dingen in de list tegen mensen zeggen. Is er, behalve afsluiten, nog een manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op zaterdag 22 juni 2002 21:08 schreef Admiral_Doughlass het volgende:
Ik zit met de volgende problemen:
· Als ik op de rechtermuisknop klik in Morrowind krijg ik alleen de Inventory en de Magic menus, de andere waarin ik kan zien welk level ik zit enzo zie ik niet, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik die wel zie?
· Soms midden in het spel besluit hij om het hele spel af te sluiten, ik denk niet dat dit normaal is, of is dat een bug?
· Na een tijdje spelen gebeurt het volgende: als je het muispijltje boven iets hangt wat gescrolled kan worden, dan gaat hij helemaal naar beneden scrollen, dit kan dan alleen opgelost worden als het spel afgesloten wordt. Hierdoor kan ik nooit meer de bovenste dingen in de list tegen mensen zeggen. Is er, behalve afsluiten, nog een manier om dit op te lossen?
Als je de stats menu wil zien dan open je de menu zoals gebruikelijk en dan druk je met linkse muis op je healt/magica/stamina bar.

Crashen naar de desktop is een bekende bug.
Is als het goed is opgelost met de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat crashen s echt heel vervelend,
want het haalt de snelheid uit de game.

Ik weet niet previes wat de patch gaat doen, maar ik hoop wel dat de engine wat beter gaat fuinctioneren en wat betere prestaties toelaat, want nu is het heel mooi, maar erg langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Is er al iets meer bekent wanneer de europese patch wordt uitgebracht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spel lijkt me echt koel, vraag me alleen of of t op mijn systeem zal draaien (amd k7 550 met 512 intern en hercules ddr dvi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zegt altijd dat invisible niet werkt als je iets wil stelen, maar het werkt wel. Je moet gewoon invisible op jezelf casten op een moment dat niemand je ziet, dan loop je in sneak mode naar het object dat je wilt stelen, je pakt het en komt meteen uit invisibility maar niemand heeft je gezien. Zo heb ik deadric greaves en ebony armor bij een plantation gestolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Voor de geïntresseerden:

Hier staat een mooi stukje hoe je Morrowind stukken beter kan laten draaien.. Bij mij werkte 't in ieder geval wel een beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dan heb je geluk gehad :)
Ik heb zo ook wel eens dingen kunnen jatten, maar lang niet altijd.
Soms ook staan mensen met de rug naar me toe, sneak symbol is aan, ik jat wat, BAM de lul :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nu dwemer tubes gaan halen voor de Ald-Ruhn mages guild, hoe lang duurt het om van Conjurer naar Warlock te gaan? hoeveel missies ongeveer?
want dan kan ik weer duties doen voor mijn goede vriend 'hoe-ze-ook-heet'
sta ik momenteel 100/100 mee :)
dus ik kan bij haar lekker potions kopen/verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 juni 2002 15:46 schreef blakez het volgende:
Voor de geïntresseerden:

Hier staat een mooi stukje hoe je Morrowind stukken beter kan laten draaien.. Bij mij werkte 't in ieder geval wel een beetje..
dat kon toch ook met een no-cd crack :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb klein vraagje. Ik ben vandaag begonnen met "the blades"(was op dat ogenblik al level10), en ik ben nu in zo'n gekke grot waarin je zo'n priester moet uitmoorden. In de sfeervolle ruimte waar je die priester tegenkomt staat een redelijk chille hamer naast een klokkenspel. Je kan de klokjes luiden, en je kan een melodietje spelen. Is er nog een geheim melodietje dat je kan spelen waarna er allemaal geheime dingen gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op zondag 23 juni 2002 23:11 schreef Uberdog het volgende:
Heb klein vraagje. Ik ben vandaag begonnen met "the blades"(was op dat ogenblik al level10), en ik ben nu in zo'n gekke grot waarin je zo'n priester moet uitmoorden. In de sfeervolle ruimte waar je die priester tegenkomt staat een redelijk chille hamer naast een klokkenspel. Je kan de klokjes luiden, en je kan een melodietje spelen. Is er nog een geheim melodietje dat je kan spelen waarna er allemaal geheime dingen gebeuren?
goh ik ben ook net pas begonnen met de blade quests.. ben level 21 en heb een daedric dai-katana 1-60 damage >:)

ik ben idd dat klokkenspel ook al tegen gekomen.. maar snap er nog niet veel van... mischien later (probeer de boeken ofzo daar eens te lezen.. mischien staat er wat in)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 13:31 schreef zanac het volgende:
Ik heb nu eindelijk die boots of blinding speed (+200speed)
en het spel lijkt nu net quake3 ofzo :)
Hoe bedoel je? Je ziet helemaal niks, dus je weet niet of het net als quake3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 23:18 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

goh ik ben ook net pas begonnen met de blade quests.. ben level 21 en heb een daedric dai-katana 1-60 damage >:)

ik ben idd dat klokkenspel ook al tegen gekomen.. maar snap er nog niet veel van... mischien later (probeer de boeken ofzo daar eens te lezen.. mischien staat er wat in)
Er zijn volgens mij geen boeken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Op zondag 23 juni 2002 19:33 schreef Caspian het volgende:
ik moet nu dwemer tubes gaan halen voor de Ald-Ruhn mages guild, hoe lang duurt het om van Conjurer naar Warlock te gaan? hoeveel missies ongeveer?
want dan kan ik weer duties doen voor mijn goede vriend 'hoe-ze-ook-heet'
sta ik momenteel 100/100 mee :)
dus ik kan bij haar lekker potions kopen/verkopen :P
Als je het op een eerlijk manier wilt doen duurt het wel even ;) Het gaat er immers om bepaalde essentiele skills op een bepaald nivo te hebben. Dit doe je enerzijds met ervaring: zeer traag en ten 2e dmv training kopen: snel.
Dat laatste is wel leuk, maar je hebt er wel ff behoorlijk wat geld voor nodig.
Ik heb het eerst op een cheatmanier gedaan, maar ik ga nu toch het op de echte manier proberen, dus combo van ervaring opdoen en geld bijeensprokkelen voor training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben hier al meer mensen clipping problemen gehad?
dat je ineens geen grond meer ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxed
  • Laatst online: 15:09

Boxed

Is een vliegtuig...

Weet iemand hoe je in vivec in hlaalu (ofzoiets) aan een tweede sleutel van de vaults kan komen? Ik vond er in ieder geval 1 op de bovenste etage in het grootste huis daar weer in de bovenste kamer in een kast.
Wel cool trouwens, er lag daar een light glass armour, een ander armour (kweenie hoe het heette) met 110 hit points, veel geld en nog wat andere leuke gadgets.... >:)

anyone voor de laatste sleutel?

A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 23:26 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je ziet helemaal niks, dus je weet niet of het net als quake3 is.
*kuch*magic Resistance*kuch*

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

De sleutel die jij gevonden hebt in de Dralor Manor is van de Redoran Vaults Lower Level. (De Upper level key heeft die gast die naast de kluisdeur staat bij zich)

van Hlaalu moet je 2 keys hebben, de Inner en de Outer Door. De Outer door key heeft de vault manager, zn assistent heeft em niet. De Inner door key heeft de Ordinator die daar tussenin wandelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een item (geen boots) die je magic resistance aardig verhogen?? :) want ik heb nu wel die Boots of blinding speed, alleen ik zie geen ene **** =]....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxed
  • Laatst online: 15:09

Boxed

Is een vliegtuig...

De sleutel die jij gevonden hebt in de Dralor Manor is van de Redoran Vaults Lower Level. (De Upper level key heeft die gast die naast de kluisdeur staat bij zich)
van Hlaalu moet je 2 keys hebben, de Inner en de Outer Door. De Outer door key heeft de vault manager, zn assistent heeft em niet. De Inner door key heeft de Ordinator die daar tussenin wandelt.
Relaxt! thnx. Ik denk dat ik maar eens ga oefenen op mijn sneak skills *D

A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 13:06 schreef darthraver het volgende:
Weet iemand nog een item (geen boots) die je magic resistance aardig verhogen?? :) want ik heb nu wel die Boots of blinding speed, alleen ik zie geen ene **** =]....
bwah, beetje sparen, magic resistance spell kopen, en enchanten :)
met een beetje een mooie (zeer dure) soulgem kan je het nog permanent maken ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:38

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb net een missie gedaan voor de Mages in Balmora.
Dat wijf dat je als eerste ziet als je binnenstapt zei dat er een "Telvanni Spy" het guild is binnengedrongen. Toen ben ik eens wat gaan rondvragen en toen ze een van die gasten dat 'ie me niet geloofde dat z'n hulpje het was. Toen heb ik dus tegen 'm gelogen (was een optie) dat dat ene wijf uit Balmora het is. Hij zei dat 'ie er meteen wat aan ging doen. Mooi, dacht ik, terug naar Balmora.
Nou is dat wijf dus verdwenen...

Iemand enig idee of ze nog terugkomt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de glazen muiltjes, glazen broek, glazen body-warmer en het glazen schild. weet iemand waar ik de glazen handschoentjes/bracers kan vinden, de glazen schouderstukken en het glazen hoofddeksel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op maandag 24 juni 2002 15:38 schreef Uberdog het volgende:
glas glas glas
Moet je de glazen zwaard zeker ook nog hebben ;)

Weet het niet precies meer, In Vivec.
En dan inn St. Olms of Redoran zijn verschillnde verkopers die een achterkamertje hebben.
In een nvann die kamers ligt er in de kast een glazen zwaard.
Is groen en is 4000 waard.

Heb net even gezocht, maar kon de oplossing niet vinden.
Heb een probleem, als ik wat wil verkopen en een prijs heb afgesproken en de verkoop is goedgegaan.
Dan is bij de vekoper het bedrag eraf. Maar ik heb NIETS erbij. ;(
Dus kortgezegd ik kan niets verkopen.
Dit gebeurt niet overal, maar om bij elke verkoop te saven en hopen dat het goed gaat is niet te doen.
Is dit probleem bekent? (en is er een oplossing voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 16:05 schreef Vae Victis het volgende:

[..]

Moet je de glazen zwaard zeker ook nog hebben ;)

Weet het niet precies meer, In Vivec.
En dan inn St. Olms of Redoran zijn verschillnde verkopers die een achterkamertje hebben.
In een nvann die kamers ligt er in de kast een glazen zwaard.
Is groen en is 4000 waard.

Heb net even gezocht, maar kon de oplossing niet vinden.
Heb een probleem, als ik wat wil verkopen en een prijs heb afgesproken en de verkoop is goedgegaan.
Dan is bij de vekoper het bedrag eraf. Maar ik heb NIETS erbij. ;(
Dus kortgezegd ik kan niets verkopen.
Dit gebeurt niet overal, maar om bij elke verkoop te saven en hopen dat het goed gaat is niet te doen.
Is dit probleem bekent? (en is er een oplossing voor?)
Dat zwaard heb ik allang. Ben er al een stuk of 5 tegen gekomen. Maar ik heb zelf een beter zwaard, die ik gebruik. (ongeveer net zo sterk, maar dan geenchant met poison bloom, roeleert!!!)

[edit] en over je probleem: Ik weet niet, let er niet echt op. Maakt me ook niet echt uit, want ik zwem in het geld(heb 8000 contantjes, en in mijn inventory nog wat appeltjes voor de dorst bij elkaar meer dan 50000 waard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verdere bug report. Wil iemand mijn savegame? :P

Ik ben nu dus erachter dat ik ook niets betaal!
Geweldig is dit, gewoon oneindig doortrainen tot je erbij neervalt.

Deze game word met de dag leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een bug :(

Ik zit nu gvd vast in een boom met het beste ventje wat ik heb zonder andere saves :( gvd...ik liep een btje te springen door het mages guild in balmora en toen sprong ik ineens tegen een boom aan en toen zat ik vast.....En nu kan ik niet meer weg :( Heeft iemand nog wat waardoor ik weg zou kunnen komen??? Een of ander item waardoor je door dingen heen kan ofzo??? (ik ben nu dus wel bereid om te cheaten om weer verder te kunnen, no clip mag ook ofzo....) (levitate werkt iig niet...) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 18:42 schreef darthraver het volgende:
Nog een bug :(

Ik zit nu gvd vast in een boom met het beste ventje wat ik heb zonder andere saves :( gvd...ik liep een btje te springen door het mages guild in balmora en toen sprong ik ineens tegen een boom aan en toen zat ik vast.....En nu kan ik niet meer weg :( Heeft iemand nog wat waardoor ik weg zou kunnen komen??? Een of ander item waardoor je door dingen heen kan ofzo??? (ik ben nu dus wel bereid om te cheaten om weer verder te kunnen, no clip mag ook ofzo....) (levitate werkt iig niet...) :(
fixme in console type ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 18:46 schreef marshallq het volgende:

[..]

fixme in console type ;)
waah :) thx dude O+ kan ik weer verder :) was ff bang dat ik weer helemaal opnieuw moest beginnen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Op zondag 23 juni 2002 23:18 schreef Lord_Mithril het volgende:

*grin*

Ben level 12, heb alleen de Dwemer Puzzle Box nog maar gedaan (ben wel bijna GrandMaster van de Fighters Guild), en sjouw lekker rond met een Daedric Claymore:

Afbeeldingslocatie: http://niels.nu/pic/forum/morrowind-05.jpg

Beswel bikkel IMHO :D

Voor de lokatie van dit sword en meer leuke goodies:
Nfqs Qera Cynagngvba Djre Mkpioa (ROT13, om niet te spoilen).

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz. Level 20 alweer. Weet iemand waar je dat gekke third vision-dinges kan vinden? Je moet op zoek gaan naar een stekkie die alleen bij schemer en zonsopgang te zien is. Ik zat te denken aan dat klooster, maar daar kan ik niks vinden. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 21:06 schreef Hydra het volgende:

[..]

*grin*

Ben level 12, heb alleen de Dwemer Puzzle Box nog maar gedaan (ben wel bijna GrandMaster van de Fighters Guild), en sjouw lekker rond met een Daedric Claymore:

[afbeelding]

Ik heb een agillity van 127 B-) Da's pas lol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril

[..]

*grin*

[afbeelding]

ah kom op please niet in dat damn geheim script :'( waar ligt ie ongeveer.. welke richting vanaf welke stad? dan kam ik meteen alles uit >:)
btw welke plugin gebruik jij voor dat huisje? je hebt namelijk veel meer ruimte als ik :9~

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nfqs Qera Cynagngvba Djre Mkpioa
??? Ik heb dit vertaald met een rot13 vertaler, maar het slaat nergens op.

edit:
tenminste, slechts een klein gedeelte slaat ergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

`ik ben nu dus een level 5 mage :) en volgens mij net een officiele magician, ik wil dus warlock worden, hoelang nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 01:12 schreef Caspian het volgende:
`ik ben nu dus een level 5 mage :) en volgens mij net een officiele magician, ik wil dus warlock worden, hoelang nog?
level 5 nog maar? Volgens mij moet je dan sowieso nog een paar levels omhoog voordat ze je op warlock-niveau toelaten. Niet dat ik het zeker weet, want ik ben nl nog geen wizard geweest(er gaat niets boven een bijl en een paar schedels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 15:38 schreef Uberdog het volgende:
Ik heb nu de glazen muiltjes, glazen broek, glazen body-warmer en het glazen schild. weet iemand waar ik de glazen handschoentjes/bracers kan vinden, de glazen schouderstukken en het glazen hoofddeksel?
Weet iemand dit? Ik vind het vreselijk om met chittin pauldron, chittin gloves en met een chittin hoofddinges rond te lopen, terwijl de rest glas is. Ik zou ook volledig chittin kunnen doen, maar ik heb liever volledig glas :9~.
Ik wil glas hebbe... :'(
En ik heb dus ook geen idee waar de derde test is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik weet niet of ze die onderdelen er hebben maar 2 plaatsen met veel glas zijn:
-Ald'Runn (fighters guild, onderin is een soort vault, makkelijk in te komen)
-Ghostgate (zit ergens een shop die die zooi verkoopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Op dinsdag 25 juni 2002 01:44 schreef Uberdog het volgende:
En ik heb dus ook geen idee waar de derde test is.
Kijk eens hier

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 25 juni 2002 00:36 schreef Uberdog het volgende:
edit:
tenminste, slechts een klein gedeelte slaat ergens op
Yup. Nogmaals: Ik wil niet spoilen. Als iemand wil weten waar je die claymore kan vinden, kan 'ie me altijd ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 10:02 schreef Hydra het volgende:

[..]

Yup. Nogmaals: Ik wil niet spoilen. Als iemand wil weten waar je die claymore kan vinden, kan 'ie me altijd ff mailen.
Die claymore heb ik daar niet gevonden. Wel een hele chille kruising tussen een glas dagger en een stungun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 07:33 schreef MaafKloon het volgende:
Ik weet niet of ze die onderdelen er hebben maar 2 plaatsen met veel glas zijn:
-Ald'Runn (fighters guild, onderin is een soort vault, makkelijk in te komen)
-Ghostgate (zit ergens een shop die die zooi verkoopt)
Thanks. Je moest hellaas wel lid zijn, maar ik heb daar zo'n gozer gevonden in een glazen pakje. Heb hem ff het licht laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 25 juni 2002 12:44 schreef Uberdog het volgende:

Die claymore heb ik daar niet gevonden. Wel een hele chille kruising tussen een glas dagger en een stungun.
Gozertje in het Guard House (staat voor een desk met Alchemy equipment) heeft de claymore (al gebruik je 'em niet, hij is WEL 80k waard). Als je de luitjes in de villa uitmoord ben je wat ebony en daedric spul rijker.

Nog een tip: Daedric Shrine tussen Ald Velothi en Khuul. Helemaal onderin loopt een gozertje in een volledige set Ebony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 14:28 schreef Hydra het volgende:

[..]

Gozertje in het Guard House (staat voor een desk met Alchemy equipment) heeft de claymore (al gebruik je 'em niet, hij is WEL 80k waard). Als je de luitjes in de villa uitmoord ben je wat ebony en daedric spul rijker.

Nog een tip: Daedric Shrine tussen Ald Velothi en Khuul. Helemaal onderin loopt een gozertje in een volledige set Ebony.
Hmmz. Aan geld geen gebrek. Weet iemand toevallig nog een handelaar die VEEL geld heeft? Ik vind het zo vervelend om die dure/kostbare ebony zwaardjes en zo te verkopen voor 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 16:36 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Hmmz. Aan geld geen gebrek. Weet iemand toevallig nog een handelaar die VEEL geld heeft? Ik vind het zo vervelend om die dure/kostbare ebony zwaardjes en zo te verkopen voor 2000
veel van hem kopen, zodat hij genoeg geld heeft, dan je item verkopen, en een dag/week later zijn 'eigen' spul weer verkopen, maar dan maak je alsnog bestwel verlies

en in ghostgate zit wel veel glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 25 juni 2002 16:36 schreef Uberdog het volgende:

Creeper in Caldera heeft 5k, en geeft altijd de volledige waarde. Zelfde geldt voor The Talking Mudcrab (heeft 10k), maar waar die zit weet ik niet. De Mudcrab met z'n 10k is tevens de rijkste merchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Kent iemand die Klingon Bath'leths (of zoiets)? Nou ik heb hem gevonden hoor! Ik heb hem alleen nog niet! Maar ik weet wel waar die is! Zit paralyse op als je iemand hit! Das pas cool! ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 19:41 schreef Viper2k1 het volgende:
Kent iemand die Klingon Bath'leths (of zoiets)? Nou ik heb hem gevonden hoor! Ik heb hem alleen nog niet! Maar ik weet wel waar die is! Zit paralyse op als je iemand hit! Das pas cool! ;)
en dan? das speciaal ja, paralyse...

ook omdat je die bij bijna iedere een beetje zelfrespecterende enchanter kan kopen :P

nee, mijn zwaartje dan, doet gewoon 12 damage, 5 seconden lang, dus 1 hit, en dan gewoon doorlopen, en dan vallen ze letterlijk dood neer, achter me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 17:21 schreef Caspian het volgende:
en in ghostgate zit wel veel glas
Oh ja? Niet gezien. Alleen een ventje met een glazen armor, maar er zijn teveel gasjes om hem heen om hem af te maken en te beroven :(
Heb alweer een nieuw probleem: Moet die ene baas zoeken van de thiefs guild, hij schijnt in een boekenwinkel te zijn. Voor zover ik weet is de enige boekenwinkel die van Jebasha(of zoiets). Of zit er nog ergens een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog glazen handschoenen/bracers en schouderstukken. Maar waar... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 25 juni 2002 22:51 schreef Uberdog het volgende:
Voor zover ik weet is de enige boekenwinkel die van Jebasha(of zoiets). Of zit er nog ergens een?
In de canalworks van de FQ zit nog een bookstore. Die thief master zit daar achter een deur met locklevel 65, leef je uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 25 juni 2002 19:53 schreef Caspian het volgende:
nee, mijn zwaartje dan, doet gewoon 12 damage, 5 seconden lang, dus 1 hit, en dan gewoon doorlopen, en dan vallen ze letterlijk dood neer, achter me >:)
Doet ie dan totaal 5*12 = 60 damage? Da's nl. niet bar veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 23:01 schreef Uberdog het volgende:
Moet nog glazen handschoenen/bracers en schouderstukken. Maar waar... :?
Ghostgate, volgens mij tower of dusk, onderste verdieping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 09:28 schreef Hydra het volgende:

[..]

Doet ie dan totaal 5*12 = 60 damage? Da's nl. niet bar veel :)
wel voor een level 5 gast die nog niet zulke sterke monsters moet doden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Beste wapen is zonder twijfel een Daedric katana met 10-15 absorb life. Eigenlijk gewoon een spoiler. Had er twee en je loopt gewoon het hele spel door. Totale kosten 2 soul gems. Tip voor wie het nog niet wist: gesummonde golden saints kunnen ook 'getrapt' worden >:)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 11:12 schreef Caspian het volgende:

[..]

wel voor een level 5 gast die nog niet zulke sterke monsters moet doden :P
Je moet altijd sterke monsters doden. Sterker nog, ze lijken zelfs sterker op level 5(ze komen steeds in groepjes, al die sterke mensen). Anyways, ik ben nu bij die vierde dinges, en ik heb al 2 huizen achter me en de laatste is Telvani. Ik heb iedereen al gesproken, ik heb die ene gast al vermoord, en het enige obstacel is dat wijf dat steeds gaat slapen. Hoe houdtje dat mens wakker?
[edit] heb trouwens al meer dan 20000 gp uitgegeven aan bribes. Nerevarines hebben het ook niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 12:57 schreef Belgar het volgende:
Beste wapen is zonder twijfel een Daedric katana met 10-15 absorb life. Eigenlijk gewoon een spoiler. Had er twee en je loopt gewoon het hele spel door. Totale kosten 2 soul gems. Tip voor wie het nog niet wist: gesummonde golden saints kunnen ook 'getrapt' worden >:)
Hmmz. ik heb nu een gesummonde daedric dagger, maar dat ding zuigt. Ik heb 2 andere daggers die bijden effectiever zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op woensdag 26 juni 2002 12:57 schreef Belgar het volgende:
Beste wapen is zonder twijfel een Daedric katana met 10-15 absorb life.
Zit nog te twijfelen waarmee ik m'n claymore ga enchanten. Ga denk ik voor paralyze, maar absorb life is ook cool. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<font color=blue>Uberdog: wil je aub de editknop ook eens gebruiken :)</font>
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.