Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Op zondag 09 juni 2002 21:00 schreef White Dust het volgende:

[..]

Heb ik inmiddels ook al een paar keer gehad... geen fout melding ofzo, nee, gewoon het "hier heb je je desktop terug" crash
Waarschijnlijm wachten op een patch heb ik ook. (Of het ligt aan de bron waar het vandaan komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
WOW !!! Dat is alles wat ik van Morrowind kan zeggen.. kheb 't vandaag gekocht en dit spel is echt zooooo mooi.. :P Kan er gewoon niet overuit hoe men zo'n groot spel in elkaar heeft kunnen stoppen..

De map die je erbij kreeg hangt al mooi naast me aan de muur hier en de wereld van morrowind is groooooooot.. ben net nog maar in Seyda Neen en Vivec geweest, maar dit is gewoon zo'n belevenis!! :D

't Mooiste van al vond ik nog wel toen het donker werd.. die lucht!! Fantastisch!! :9~

Alleen heb ik nog wel een paar vraagjes.. Kan je geen resoluties van 1280x1024 of 1600x1200 instellen? Of ligt 't gewoon aan mijn videokaart? Asus V7700 (Geforce2 32mb)..

Al met al is dit 't mooiste spel wat ik ooit gespeeld heb.. en 't wordt waarschijnlijk nog 10x mooier wanneer er binnekort een Ti 4200 of 4400 in m'n systeem komt!!

't draait gewoon 'bijna' perfect op 1024x768 en al 't detail op full...

YAMMIE!! :9

Alleen zonde dat ik net zo'n 'hier heb je je desktop terug' ervaring meemaakte :( Was onderhand 3 uur bezig zonder op te slaan.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
ik heb morrowind vandaag dus gekocht, ik kan niet zeggen dat ik het nu al top vind want ik snap er nog niet zo heel veel van. Het zal denk ik net als ieder infinity game ff moeten wennen :)

strax maar ff de handleiding uitgebreid doorlezen

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Alleen heb ik nog wel een paar vraagjes.. Kan je geen resoluties van 1280x1024 of 1600x1200 instellen? Of ligt 't gewoon aan mijn videokaart? Asus V7700 (Geforce2 32mb)..
Mijn vrienden kunnen ook geen hogere resoluties dan 1024x768 draaien, ik kan lekker tot 1600x1200, maar dan begint mijn Gforce2 te zweten :P. Is wel cool om eens echt van de omgeving te genieten.
De map die je erbij kreeg hangt al mooi naast me aan de muur hier en de wereld van morrowind is groooooooot.. ben net nog maar in Seyda Neen en Vivec geweest, maar dit is gewoon zo'n belevenis!!
Vivec doet me denken aan Rome. :9
WOW !!! Dat is alles wat ik van Morrowind kan zeggen.. kheb 't vandaag gekocht en dit spel is echt zooooo mooi.. Kan er gewoon niet overuit hoe men zo'n groot spel in elkaar heeft kunnen stoppen..
Daggerfall, Elder Scrolls 2 dus, is nog zo'n 100 groter :P. De graphics zijn alleen wat minder.

Edit: Is er trouwens een print-versie van die map of mag ik dat niet vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmmm, ik heb een Asus GF4 Ti4600, en ik draai em nu 1280x9nogwat met shadows uit en distance op de helft, omdat ie anders schokt...
De rest van mn PC: AMD XP 1800+, 256mb DDR, EPoX 8KHA+
nou vraag ik mij af, waarom kan ik em slechts 1 resolutie hoger draaien met niet alles op vol dan mensen met een kaart die als het goed is veel slechter zou moeten zijn?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Waar ligt 't nu eigenlijk aan tot hoever je de resoluties kan kiezen? Ligt dat nu aan je monitor of graphics kaart of aan het spel zelf?? Ik weet 't niet meer.. :) Ik lees dat sommigen Morrowind spelen in 1280x1024 of zelfs 1600x1200.. maar de hoogste resolutie die ik kan kiezen ligt iets onder 1280x1024.. Ikzelf heb een Asus Geforce 2 gts 32mb en een 17" monitor (kan tot 1280x1024)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Mijn monitor kan tot 1600x1200 en dat wordt ook aangegeven bij Options in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Op vrijdag 14 juni 2002 18:39 schreef blakez het volgende:
Waar ligt 't nu eigenlijk aan tot hoever je de resoluties kan kiezen? Ligt dat nu aan je monitor of graphics kaart of aan het spel zelf?? Ik weet 't niet meer.. :) Ik lees dat sommigen Morrowind spelen in 1280x1024 of zelfs 1600x1200.. maar de hoogste resolutie die ik kan kiezen ligt iets onder 1280x1024.. Ikzelf heb een Asus Geforce 2 gts 32mb en een 17" monitor (kan tot 1280x1024)..
Kun je toch zo achter komen. In je display properties.

Je moet in dit spel trouwens wel zorgen dat je een beetje kunt knokken anders ben je er snel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt de legale versie beter dan de minder legale (crashes, snelheid enzo)? Of blijven dezelfde problemen bestaan totdat er een patch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
In hoeverre zijn de graphics in morrowind beter wanneer je een Geforce 4 (ti4200) draait in tegenstelling tot een Geforce 2 (asus v7700).. :?

Ik heb nu dus die asus, maar ben van plan binnekort een ti4200 te kopen dus kan ik me alvast een beetje verheugen hoe ik strax helemaal kan :9~ van de graphics.. :D

Zijn er nergens plaatjes waar dezelfde screenshots worden vergeleken van een gf2 en een gf4 of iets dergelijks???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 22:08 schreef blakez het volgende:
In hoeverre zijn de graphics in morrowind beter wanneer je een Geforce 4 (ti4200) draait in tegenstelling tot een Geforce 2 (asus v7700).. :?

Ik heb nu dus die asus, maar ben van plan binnekort een ti4200 te kopen dus kan ik me alvast een beetje verheugen hoe ik strax helemaal kan :9~ van de graphics.. :D

Zijn er nergens plaatjes waar dezelfde screenshots worden vergeleken van een gf2 en een gf4 of iets dergelijks???
Erg veel beter , GF4 kan Per-pixel-shading en Tile Based rendering . Veel mooier water bijvoorbeeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Loopt de legale versie beter dan de minder legale (crashes, snelheid enzo)? Of blijven dezelfde problemen bestaan totdat er een patch komt?
Er zijn ook mensen met de legale die naar de desktop worden geflikkerd.

Edit: Gebeurt dit alleen bij XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 15:50 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Magische items om te levitaten roelren ook zwaar :) . Met mijn speed 200+ en de boots of blinding speed+ring 30%magic resistance om toch nog te kunnen zien waar je heen gaat, en levitate ben ik waar ik wil zijn in no time >:)
hmm mag ik vragen waar je die boots en die magische items vandaan hebt ? :)

mag niet klagen over men inventory (lords mail, skull crusher, daedric claymore, daedric face of terror etc.) maar die boots van blinding speed ontbreken nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Op zaterdag 15 juni 2002 15:57 schreef Vyvre het volgende:

[..]

hmm mag ik vragen waar je die boots en die magische items vandaan hebt ? :)

mag niet klagen over men inventory (lords mail, skull crusher, daedric claymore, daedric face of terror etc.) maar die boots van blinding speed ontbreken nog :9
Moet je een wijf bij caldera in de buurt vervoeren naar een andere stad in de buurt, koekie....

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 16:01 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Moet je een wijf bij caldera in de buurt vervoeren naar een andere stad in de buurt, koekie....
muchos gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm.. m'n ventje is zo onderhand een wandelende boekenwinkel, heb er nog al veel her en der verzameld :P, maar hoe krijg je t zover dat je skills omhoog gaan door het lezen van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 16:57 schreef DarthRaider het volgende:
hmmm.. m'n ventje is zo onderhand een wandelende boekenwinkel, heb er nog al veel her en der verzameld :P, maar hoe krijg je t zover dat je skills omhoog gaan door het lezen van die dingen?
gewoon lezen, en sommige boeken gaat je skill van omhoog en meeste niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 17:43 schreef Caspian het volgende:

[..]

gewoon lezen, en sommige boeken gaat je skill van omhoog en meeste niet
wat betekent dat hij een boekenkast op zijn rug heeft met allemaal nutteloze sprookjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 17:46 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

wat betekent dat hij een boekenkast op zijn rug heeft met allemaal nutteloze sprookjes :P
lol... ik ga ze allemaal verkopen :P, sommige zijn wel wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft ze niet te dragen, alleen te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja, tim, over dat gedicht, als je dit nog leest, er is in Ald-Ruhn een boekenwinkel, 10 seconden verder, en in Vivec (?) eentje

[edit]
soz voor de dubbelpost, maar ineens herinderde ik me Tim, en ik ben moet (vanaf 5 uit m'n bed :Z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Ik ben een rpg newbie.
Ik begrijp niet waarom bv een orc medium armour die minder armour points heeft veel meer geld waard is dan bv heavy steel armour die meer armour points heeft.

Kan iemand dat uitleggen?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zondag 16 juni 2002 01:45 schreef 7th het volgende:
Ik ben een rpg newbie.
Ik begrijp niet waarom bv een orc medium armour die minder armour points heeft veel meer geld waard is dan bv heavy steel armour die meer armour points heeft.

Waarschijnlijk omdat de een zeldzamer is of omdat de ander meer experience points of andere dingen geeft? Ligt ook aan de requirements. 'k Praat nu even in Dungeon Siege stijl, want volgens mij is dit een exacte kopie! Weet niet wie er eerder was, ik speel sinds kort Dungeon Siege, geweldig spel, maar dit is bijna gelijk!? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Ziet er echt fantastisch uit allemaal. Maar er komen op dit moment zoveel goede RPGs uit:

-Morrowind
-Divine Divinity

Ok, zijn er maar 2 maar zijn wel super.

Ik wil graag Morrowind kopen maar... BLUT :(

Laatste geld ging naar GTA3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 23:43 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen met de legale die naar de desktop worden geflikkerd.

Edit: Gebeurt dit alleen bij XP?
Zowel met iso als legale kan je eruit gegooid worden, is gewoon een bug. Dit kan zowel in Win2000 als XP gebeuren.

Het gebeurt bij mij als ik iets wil kopen van een handelaar en vervolgens op cancel druk in het koop/verkoopscherm.

Binnenkort komt er een officiele patch uit. Hopelijk wordt het hiermee verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op zondag 16 juni 2002 01:51 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat de een zeldzamer is of omdat de ander meer experience points of andere dingen geeft? Ligt ook aan de requirements. 'k Praat nu even in Dungeon Siege stijl, want volgens mij is dit een exacte kopie! Weet niet wie er eerder was, ik speel sinds kort Dungeon Siege, geweldig spel, maar dit is bijna gelijk!? :?
Orcish armour heeft geen requirements,en geeft ook geen experience points.

mmhhhh vreemd zo,met een level 2 battlemage ben ik sterk genoeg om op evil orcs te jagen puur voor hun armour.
Dan de armour verkopen in caldera.
In Caldera heb je een huis waar orcs wonen en op de 2e verdieping zit een gozer genaamd Creeper,die koopt alles van je voor de 100% prijs en zijn 5000 gold budget word elke 24 uur bijgevuld.

Dus je kan als beroep maken: Evil orc hunter.
hehehehehe

Ben op zoek naar een deadra axe,die snelle boots en een compleet dwarven armour set.Maar als het goed is dan is die dwaren armour niet te betalen zo duur.
Heb laats in vivec in de bow speciaal zaak een mooi deadra longbow staan voor 50.000 gold...phew en ik was zo trots op mijn 12.000 die ik had verdient met orc hunting.

Wat is dit een mooi spel zeg om als RPG newbie mee te beginnen,maak echt een goede indruk.

ik hoop dat ze een expansion pack maken met daarin coop-multiplay en nog een paar grote side quests,meer npc's die je kan huren om mee te lopen.Meschien een hele guild van mercanary's waar je van verschilende levels gasten kan huren.
Een paard of een andere wezen waar op je kan rijden is ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Op zondag 16 juni 2002 01:51 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]
'k Praat nu even in Dungeon Siege stijl, want volgens mij is dit een exacte kopie! Weet niet wie er eerder was, ik speel sinds kort Dungeon Siege, geweldig spel, maar dit is bijna gelijk!? :?
DS en Morrowind lijken net zoveel op elkaar als een toyota
en een ferrari; Het zijn beide auto's, maar dan heb je het ook wel gehad. Veel plezier met DS! |:(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 01:45 schreef 7th het volgende:
Ik ben een rpg newbie.

heb ik ook, bone mould (medium) is bij mij +- 40 AC, maar glass (ligt) maar 2/3, dat ligt aan je skill in heavy, light, of medium armor

en over DS, ga toch niet 2 spellen met elkaar vergelijken alleen omdat het allebei "rpg's" zijn, DS niet eens echt, maar hack 'n slash
in dungeon siege moet je een bepaalt pas volgen, het is linair
Morrowind is dus totaal *niet* linair, je kan letterlijk doen wat je wilt, lopen hoe je wilt

btw, ik liep langs die ghostgate muur, gebruik het met een rots om te klimmen, zit ik er ineens in, dus half in de muur, en half eruit, kan ik alleen 'bunnyhoppend' verder, kom ik bij zo'n paal, word ik er ineens uit geduwed, op de evil kant, komt er een klein beestje aan die ineens allemaal spells op me flikkerd :(

kutzooi, kon ik weer een save laden, maar je kan dus als het goed is aan beide kanten dit doen (bugexploiten, I know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

bugexploiten kan ik het niet echt noemen aangezien die je zowiezo door die ghostgate kan. misschien wel handig om een stuk over te slaan al weet je waar je het beste erdoor kan gaan

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 13:50 schreef knightofn1 het volgende:
bugexploiten kan ik het niet echt noemen aangezien die je zowiezo door die ghostgate kan. misschien wel handig om een stuk over te slaan al weet je waar je het beste erdoor kan gaan
boeie, voorlopig ben ik toch niet sterk genoeg (3 lame nogwats en ik ben dood, level 12) dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Weapons all have a min damage and a max damage. However, unlike D&D rules, and some other RPGs, Morrowind does not do a die roll when you swing your weapon. For example, in some other game a weapon that does 1-60 might mean that when you attack, you will do a damage of a number picked randomly from 1 to 60. In Morrowind, the damage is determined by your swing style. Min damage is applied when you do quick little swings by clicking fast. Max damage is applied when you do full swings by holding down the attack button till your weapon is all the way back.
dit lees ik net.. hoe zit minimum en maximum damage met spells? wannewer is het minimum en wanneer maximum?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 16:01 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

hmm call me an idiot...maar waar haal ik een amulet ofzo waarmee ik die blind weer naar 0 ofzo haal ? lijkt een beetje op darkroom sex op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 15:02 schreef Justice het volgende:

[..]

dit lees ik net.. hoe zit minimum en maximum damage met spells? wannewer is het minimum en wanneer maximum?
zal wel met je skill te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Even een vraag tussen door, is er een plaats waar je soul gems kan kopen :? (eerst cast je een ancestral ghost, gooi je soultrap op en slacht je je eigen ghost af >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 19:13 schreef White Dust het volgende:
Even een vraag tussen door, is er een plaats waar je soul gems kan kopen :? (eerst cast je een ancestral ghost, gooi je soultrap op en slacht je je eigen ghost af >:))
dat wijf boven in de mages guild :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Ik ben nu begonnen met een monk, dwz blote handen & unarmored kweken en rondsneaken met The Shadow (invisible). Nog maar net, maar is dat een beetje haalbaar? Ik bedoel als je met 40 bij hand-to-hand nog 10 klappen over doet om een rat bewusteloos en dood te slaan dan schiet het niet op heb ik het idee. Het leek me wel leuk, omdat je dan geen armour en wapens hoef te zoeken, maar gaat het kweken hiervan lukken?

Naja anders probeer ik het gewoon..
Oh en welke house/guild past het bij? zal wel temple wezen zeker?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<ennuh waarom dan wel?>

>> zeg nou niet: "de nieuwste", want dat snap ik zelf ook wel.
Maar ik bedoel; is dit spel bijvoorbeel gericht op Nvidia kaarten? Of presteert het spel beter bij ATI's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op zondag 16 juni 2002 19:15 schreef Caspian het volgende:

[..]

dat wijf boven in de mages guild :?
éhr, welke Mages Guild... die in Balmora kan ik geen Soulgems kopen...

/edit/
Op zondag 16 juni 2002 20:00 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
<ennuh waarom dan wel?>

>> zeg nou niet: "de nieuwste", want dat snap ik zelf ook wel.
Maar ik bedoel; is dit spel bijvoorbeel gericht op Nvidia kaarten? Of presteert het spel beter bij ATI's.
Ik speel 'm met een Geforce 3 ti200 en daar draait ie lekker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

dan heb je ze misschien al gejat :)

Bij de Balmora Mages Guild op de 2e verdieping staat een wijf dat enchantments, soul gems enchanted spul en dat soort shit verkoopt. Dr liggen een stuk of 4 soul gems op tafel, waaronder 1tje van 60.000, die vrij simpel te jatten is door een beetje zelfrespecterende dief. *D

Ik ben geen dief, en ik jat nooit iets. Ik leen het alleen maar even voor onbepaalde tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op zondag 16 juni 2002 19:16 schreef Justice het volgende:
Ik ben nu begonnen met een monk, dwz blote handen & unarmored kweken en rondsneaken met The Shadow (invisible). Nog maar net, maar is dat een beetje haalbaar? Ik bedoel als je met 40 bij hand-to-hand nog 10 klappen over doet om een rat bewusteloos en dood te slaan dan schiet het niet op heb ik het idee. Het leek me wel leuk, omdat je dan geen armour en wapens hoef te zoeken, maar gaat het kweken hiervan lukken?

Naja anders probeer ik het gewoon..
Oh en welke house/guild past het bij? zal wel temple wezen zeker?
Wat heb je daar nou aan met 40 hand to hand en dan nog 10 klappen voor 1 rat?
wtf wil je dan doen tegen bv een orc in full orc armour met een vette bijl of hamer?
Of is het jouw bedoeling om door het leven te gaan als pasiefe monk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op zondag 16 juni 2002 20:26 schreef GTOfire het volgende:
dan heb je ze misschien al gejat :)

Bij de Balmora Mages Guild op de 2e verdieping staat een wijf dat enchantments, soul gems enchanted spul en dat soort shit verkoopt. Dr liggen een stuk of 4 soul gems op tafel, waaronder 1tje van 60.000, die vrij simpel te jatten is door een beetje zelfrespecterende dief. *D

Ik ben geen dief, en ik jat nooit iets. Ik leen het alleen maar even voor onbepaalde tijd...
Naja, dat was niet echt jatten ;) gewoon terwijl ik de fake gem moest plaatsen alles mee nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op zondag 16 juni 2002 21:17 schreef White Dust het volgende:

[..]

Naja, dat was niet echt jatten ;) gewoon terwijl ik de fake gem moest plaatsen alles mee nemen :)
Wat heb je met dat ding gedaan?
Verkopen van een 60.000 object gaat moeilijk zonder 3e party plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:33 schreef 7th het volgende:

[..]

Wat heb je met dat ding gedaan?
Verkopen van een 60.000 object gaat moeilijk zonder 3e party plugin.
Je kan hem gebruiken om een van je items te enchanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, dit is echt een tof spel. Wie van jullie volgt de main quest eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
WOEI,
net een vaag dorpje uitgemoord >:) (reputation = nogsteeds 1)
en ik heb nu een daeric (of zo) dagger.. :9~
en ik ben er nu ook achter wat dat Bound longsword on self doet... dan krijg je een leuk duivels zwaardje met geinige bonusen (voor 60 sec :'( )
ik heb nu zelfs een helmpje waar ik mn boots mee kan Bounden.. boots met armor L50 en +10 to speed >:)
* LordMithril loves this game...

more villages will fall, more people will pH43r my 1337 Longsword >:)
Op zondag 16 juni 2002 21:55 schreef TheJoker het volgende:
uh ben nu level 15 en ga eerst de thief, fighters en imperial quests doen voor ik aan de blades begin (+gewoon veel rondlopen.. hmz ik ga zo ff ghost gate bezoeken >:) )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

half, ik moet nu met die Nomads praten, en een test doen, maar daar heb ik geen zin in :{
dus ga ik lekker veel side-quests doen en hunten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 21:57 schreef Lord_Mithril het volgende:
WOEI,
net een vaag dorpje uitgemoord >:) (reputation = nogsteeds 1)
en ik heb nu een daeric (of zo) dagger.. :9~
en ik ben er nu ook achter wat dat Bound longsword on self doet... dan krijg je een leuk duivels zwaardje met geinige bonusen (voor 60 sec :'( )
ik heb nu zelfs een helmpje waar ik mn boots mee kan Bounden.. boots met armor L50 en +10 to speed >:)
/me loves this game...

more villages will fall, more people will pH43r my 1337 Longsword >:)
Er is een manier om je Bound longsword te houden :)

Doe de spreuk, wissel naar een ander wapen en laat het gespawnde zwaard vallen. Je kan hem dan of voor 1 Gold verkopen, of zelf gebruiken voor sinistere doeleinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op zondag 16 juni 2002 21:59 schreef Terr het volgende:

[..]

Doe de spreuk, wissel naar een ander wapen en laat het gespawnde zwaard vallen. Je kan hem dan of voor 1 Gold verkopen, of zelf gebruiken voor sinistere doeleinden :P
hehehe thnx for the tip :*
ik ben nu een heel bound armor set aan t verzamelen >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Begin ik aan als ik wat sterker ben... kben bezig met de verschillende mage duties :) heb een paar duties geleden een hele leuke dagger gekregen, als je een monster daar mee raakt gooit de dagger nog eens een soultrap over het monster heen :) nu alleen nog wat soulgems en het liefst natuurlijk master soulgems :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Ik hoop dat Bethesda software een multiplayer expension pack maken die coop play mogelijk maak.

Met daarin:
1)extra side Quests build with coop play in mind.
2)play modes:
Thieve mode.Wie het eerst een ingestelde bedrag bij elkaar steeld.
Evil brothers mode.Wie de meeste npc's killen in een afgesproken tijds limiet.
Normal coop mode.
3)Paard of andere beest waarop je kan rijden.
4)mercenary guild waar je npc's kan huren van verschillende levels en classes.
5)De areana in vivec ombouwen zodat je er echte prize fights kan houden(Er je beroep van maken)
6)npc's een 24 uurs schema hebben(Opstaan,onbijt,werken,eten,slapen enz)
7)Meer vijanden in de natuur.(met mijn lv 5 battle mage kan ik alles dood maken in de natuur)Dus voor multiplay moet het helemaal worden aangepast.
8)Je stronghold moet random worden aangevallen door kleine legers van 15 man.Dus met je maten je kasteel verdedigen.
9)Er moet random een npc thieve je strong hold inproberen te sluipen om je zooi te stelen.
10)Een zaak bouwen waar je dieren vlees en huiden voor meer geld kan verkopen zodat je als een jager kan leven in het spel.(Zou nu geen zak opleveren)
11)npc's moeten bang zijn als je echt evil bent en bv hele steden heb uitgemoord.
12)Cut-scene wanneer je een boot of silt of teleport als transport gebruik.
13)Brutale npc's in bars die je uitdagen en beledigen(Dronken).Npc's die je proberen te overvallen.
14)Voedsel en drank op een tafel moet je kunnen vergiftigen.zodat als een npc gaat ontbijten of zijn avond eten eet dood gaat.Is handig voor assasin quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik MOEST de 450e post hebben :)

maar ik ben nu eigenlijk toch wel vrij gauw verveeld geraakt met dit spel, het is op zich wel leuk, maar er zitten wat mij betreft nog te veel bugs in, en ja, warcraft III is er >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op zondag 16 juni 2002 22:19 schreef 7th een lap text:
uh.. als je zoiets wilt kan je er beter meteen een MMORPG van maken

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op zondag 16 juni 2002 22:25 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

uh.. als je zoiets wilt kan je er beter meteen een MMORPG van maken
Nee geen mmorpg.
Ben eigelijk geen rpg player.
Ben hardcore fps en rts player maar morrowind is echt een uitzondering.
Ik heb een hekel aan mmorpg's.
Maar morrowind kan wel de verbeteringen gebruiken in mijn xpack idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ik, en ik kreeg net een heerlijke revelation, maar ik ga geen disrespecterende spoilers planten. Ik verwachtte het wel al nadat ik een aantal opdrachten had gedaan en een paar boekjes gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Op zondag 16 juni 2002 22:19 schreef 7th het volgende:
Ik hoop dat Bethesda software een multiplayer expension pack maken die coop play mogelijk maak.
Forget it :)

Het is praktisch onmogelijk naderhand multiplayer in een singleplayer spel te bouwen. Ik heb liever dat ze gaan bugfixen en een paar handige toevoegingen maken ('paarden', huis te koop, etc.) :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huis te koop kan al met een plugin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op zondag 16 juni 2002 22:19 schreef 7th het volgende:

10)Een zaak bouwen waar je dieren vlees en huiden voor meer geld kan verkopen zodat je als een jager kan leven in het spel.(Zou nu geen zak opleveren)
Inderdaad. Sterker nog: Dit is een (vrij grove) fout in het spel. Als je van de fighters guild de eggmine opdracht krijgt, wordt je verteld dat de Kwama eggs zo'n 100 piek opleveren. Waarom is de value dan maar een paar drakes?

Persoonlijk vind ik dat het mogelijk moet zijn als eggminer te werken. Gewoon een tijdje Kwama eggs harvesten totdat je een lekkere hoeveelheid geld hebt. Dit is IMHO beter dan een soulgem van 60k kunnen meegappen zogouw je de mage guild hebt gejoined.
12)Cut-scene wanneer je een boot of silt of teleport als transport gebruik.
Nja. Dat gaat na 3 keer ook vervelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op zondag 16 juni 2002 21:35 schreef Terr het volgende:

Je kan hem gebruiken om een van je items te enchanten
Schijnt onmogelijk te zijn bij die vrouw waarvan je 'em gejat hebt, weet niet hoe het met andere enchanters zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op zondag 16 juni 2002 21:59 schreef Terr het volgende:

Verneuk je het spel aardig mee IMHO. Wordt dan echt te simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op zondag 16 juni 2002 20:52 schreef 7th het volgende:

[..]

Wat heb je daar nou aan met 40 hand to hand en dan nog 10 klappen voor 1 rat?
wtf wil je dan doen tegen bv een orc in full orc armour met een vette bijl of hamer?
Of is het jouw bedoeling om door het leven te gaan als pasiefe monk?
nee ik vroeg me af waarom je handtohand als specialiteit kan helpen wanneer het nog helemaal niet opschiet. maar uit jouw antwoord concludeer ik dus dat je het ook niet weet. jammer. monks zijn juist voor martial arts dus ik dacht dat het wel zou kunnen. misschien meer dooroefenen ;) ook nog maar level 3 dus.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op maandag 17 juni 2002 00:38 schreef Terr het volgende:
Huis te koop kan al met een plugin :)
Jup :) Heb een huis-plugin om m'n zooi op te slaan. Wel nodig, want morrowind gaat erg vreemd met kisten e.d. om. Als je iets in een kist van een NPC stopt, wordt dat item het eigendom van die NPC. Aangezien je niet kunt weten welke kist van wie is, moet je OF je spul op de grond droppen, OF een huis-plugin downloaden zodat je zeker weet dat de kisten geen owner hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dit moment niet. Ik heb de puzzle box ingeleverd, en ben nu bezig hogerop te komen in de Fighters Guild. Ben van plan het zaakie daar over te nemen. Ben nu Protector (of een hoger), en ik moet zeggen dat de luitjes in het guild toch een stuk vriendelijker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Op maandag 17 juni 2002 00:47 schreef Hydra het volgende:

[..]

Jup :) Heb een huis-plugin om m'n zooi op te slaan. Wel nodig, want morrowind gaat erg vreemd met kisten e.d. om. Als je iets in een kist van een NPC stopt, wordt dat item het eigendom van die NPC. Aangezien je niet kunt weten welke kist van wie is, moet je OF je spul op de grond droppen, OF een huis-plugin downloaden zodat je zeker weet dat de kisten geen owner hebben.
zijn er verschillende huis plugins? en zo ja welke heeft verder geen bijwerkingen?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijwerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op zondag 16 juni 2002 19:16 schreef Justice het volgende:
Ja hoor. Op ratten oefenen, met één rat ben je 2 levels verder >:)

Hand-to-hand combat beschadigd fatique i.p.v. health. Het is erg moeilijk om iemand met hand-to-hand te vermoorden, aangezien je eerst de hele fatique-balk weg moet meppen, en pas daarna (als 'ie bewusteloos is) aan z'n health begint. Hand-to-hand gebruik je eigenlijk alleen als je iemand wil neermeppen zonder 'em te vermoorden.

Ik denk dat je als monk beter voor staff of mace ofzo kunt gaan. Hand-to-hand is voor gevechten niet geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op maandag 17 juni 2002 00:49 schreef Justice het volgende:

zijn er verschillende huis plugins? en zo ja welke heeft verder geen bijwerkingen?
Ik gebruik deze:
http://www.morrowind.nl/cgi/plugins/plugindetail.asp?Pid=192

Huisje bij Vivec. Enige 'cheape' eraan is, is dat je een teleport-ring krijgt. Maar ik moet zeggen dat grote afstanden sjouwen op den duur heel erg gaat vervelen, dus ik vind het geen spoiler. Er staan geen dure items in het huis.

Ik ga overigens zelf met een huis aan de slag, voornamelijk omdat ik de ruimte te klein vind, ik wil een grote display-tafel. Begin de editor redelijk onder de knie te krijgen, tis voornamelijk sleur-en-pleur werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op maandag 17 juni 2002 00:49 schreef Justice het volgende:

[..]

ik heb het huisje in Balmora.. erg lekkr en mooi huisje :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Kan iemand mij uitleggen hoe je dingen moet stelen? Ik was net een boself begonnen en daarna het dievngilde gejoined in dinges (kan ff niet op de naam komen) Dan moet je zo'n diamanat stelen, maar dat ene mens zit in de weg.......hullep?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zelf die diamand gewoon gekocht in plaats van gestolen ;)
werkte ook perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 10:15 schreef Marruk het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je dingen moet stelen? Ik was net een boself begonnen en daarna het dievngilde gejoined in dinges (kan ff niet op de naam komen) Dan moet je zo'n diamanat stelen, maar dat ene mens zit in de weg.......hullep?
Gaat dus over white alchemist in Balmora ;)
Als je sneak skill niet hoog genoeg is om hem bij haar te stelen , kun je ook nog in het huis de trap op. Boven haar bed ligt een doosje, die je met een lockpick of spell kunt openen: voila een diamant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Co-op is leuk en aardig, maar met deze verhaallijn simpelweg niet mogelijk.

Wie van de spelers is nl dan die Prisoner born on a certain day to uncertain parents? Wie is er de Nerevarine?
Alle andere spelers lopen er dan een beetje voor jan doedel bij, omdat het helemaal niks met hun te maken heeft.

Okay, MP mode lijkt me best gaaf, wie weet wel MMORPG, maar dan moet er wel een ander verhaal komen.

(MMORPG met heel Tamriel als wereld, damn dat moet mooi zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op maandag 17 juni 2002 00:38 schreef Hydra het volgende:

[..]

Forget it :)

Het is praktisch onmogelijk naderhand multiplayer in een singleplayer spel te bouwen. Ik heb liever dat ze gaan bugfixen en een paar handige toevoegingen maken ('paarden', huis te koop, etc.) :)
Niet onmogelijk.
Zeer makkelijk voor hun.
Als we online petition zouden starten en er zouden bv 100.000+ players reageren dan denk ik wel dat ze over een multiplayer pack zouden denken.
Geld verdienen blijft altijd intresant voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 16:33 schreef 7th het volgende:

[..]

Niet onmogelijk.
Zeer makkelijk voor hun.
Als we online petition zouden starten en er zouden bv 100.000+ players reageren dan denk ik wel dat ze over een multiplayer pack zouden denken.
Geld verdienen blijft altijd intresant voor hun.
waarom zeer makkelijk ?

wie zou bijvoorbeeld de nevarine afstammeling zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou heel erg moeilijk worden voor ze

De hele engine zou verbouwt moeten worden. Als er multiplay in een engine moet komen, moet daar vanaf het begin af aan rekening mee gehouden moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op maandag 17 juni 2002 17:56 schreef Terr het volgende:
Dat zou heel erg moeilijk worden voor ze

De hele engine zou verbouwt moeten worden. Als er multiplay in een engine moet komen, moet daar vanaf het begin af aan rekening mee gehouden moeten worden
Yup en daar komt bij dat je de hele The Elder Scrolls sfeer om zeep helpt... ik vind het jammer dat je niet standaard (zoals bij daggerfall) een huis, paar+wagen en een schip kunt kopen, dat gaf Daggerfall toch een meer RPG sfeer :)... maar ik zal die huis kopen plug-in 's proberen, kun je daar ook huizen kopen in verschillende steden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 juni 2002 18:18 schreef White Dust het volgende:

[..]

Yup en daar komt bij dat je de hele The Elder Scrolls sfeer om zeep helpt... ik vind het jammer dat je niet standaard (zoals bij daggerfall) een huis, paar+wagen en een schip kunt kopen, dat gaf Daggerfall toch een meer RPG sfeer :)... maar ik zal die huis kopen plug-in 's proberen, kun je daar ook huizen kopen in verschillende steden :?
Ja, met de banking plugin kan je bij verschillende banken huizen over heel Morrowind kopen (en je kan geld storten en rente krijgen)

De Armorer plugin is ook leuk. Dan kan je van grondstoffen zelf proberen je armor te smeden :)

(die 2 plugins zijn van dezelfde maker, en als je ze beide wilt gebruiken moet je de versie waar ze beide inzitten downen, anders gaan ze elkaar tegenwerken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op maandag 17 juni 2002 18:40 schreef Terr het volgende:

[..]

Ja, met de banking plugin kan je bij verschillende banken huizen over heel Morrowind kopen (en je kan geld storten en rente krijgen)

De Armorer plugin is ook leuk. Dan kan je van grondstoffen zelf proberen je armor te smeden :)

(die 2 plugins zijn van dezelfde maker, en als je ze beide wilt gebruiken moet je de versie waar ze beide inzitten downen, anders gaan ze elkaar tegenwerken)
Ik wil alleen die banking plug-in gebruiken... waar kan ik die krijgen (heb al de morrowind forums gebruikt maar daar kan ik niets vinden... en daar komt bij, dat is een verschrikkelijk langzaam forum...)

ps. is er nog een andere plaats waar ik de "prety faces project" kan downen :?, de download link op de site is een beetje dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is er geen "morrowind screenshots" topic?

Een spel met zulke stoere graphics (en zo'n fijn gedetailleerde wereld) moet dat toch eigenlijk wel hebben ,niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik zal binnekort wel eens wat screenshots neerzetten waarin je het verschil kan zien tussen een geforce2 en een geforce4.. vandaag laatste dagje met m'n geforce2.. morgen lekker een leadtek ti4400.. >:) Kan daar zo blij om zijn hè.. :) Maar ik ga offtopic.. Ik zal eens wat screens maken..

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/ScreenShot0.JPG Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/ScreenShot1.JPG Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/ScreenShot2.JPG

Alle plaatjes zijn 1152x864 met alle details op max (Geforce2 32mb)..

Alle 3 genomen in Seyda Neen als het overdag is, maar die plaatjes zijn wel donker allemaal zeg.. :? Maar goed, morgen zal ik proberen dezelfde screens te nemen, maar dan met m'n Geforce4.. zou er verschil wezen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Yup en daar komt bij dat je de hele The Elder Scrolls sfeer om zeep helpt... ik vind het jammer dat je niet standaard (zoals bij daggerfall) een huis, paar+wagen en een schip kunt kopen, dat gaf Daggerfall toch een meer RPG sfeer ... maar ik zal die huis kopen plug-in 's proberen, kun je daar ook huizen kopen in verschillende steden
Heb je ooit al eens een paard zien rondrennen op Vvardenfell? Ik niet, Guar en wagen lijkt me een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wat bedoelt men met 'bound', in de zin van 'bound to dagger for 10 sec', of zoiets?

En wat doen de Soulgems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op maandag 17 juni 2002 16:33 schreef 7th het volgende:
Niet onmogelijk.
Zeer makkelijk voor hun.
Ja joh. Engine from scratch opbouwen. No problemo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 18 juni 2002 11:57 schreef TheJoker het volgende:
Vraagje: wat bedoelt men met 'bound', in de zin van 'bound to dagger for 10 sec', of zoiets?

En wat doen de Soulgems?
Bound <item> is een spell. Je summoned een Daedric item voor x seconden. Behoorlijk heftige items, maar ze verdwijnen weer als de tijdsduur van de spell afloopt (tenzij je cheat ;)).

Soulgems zijn gems waarin je de ziel van een monster kan vangen. Je cast een soultrap spell op een creature, vermoord 'em voordat de spell afloopt, en de soul van de creature wordt in een soulgem in je inventory gevangen.

Een soulgem met inhoud gebruik je om items te enchanten. Hoe krachtiger het beest, hoe hoger de waarde van de soulgem, en hoe beter de enchantments zijn. Je kunt soulgems ook verkopen BTW, en gem met een Bull Netch levert al 1000 drakes op, om het nog maar niet te hebben over gems met daarin golden saints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bull netch zijn zwak >:)

3 klappen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op dinsdag 18 juni 2002 15:47 schreef Hydra het volgende:

[..]

Ja joh. Engine from scratch opbouwen. No problemo :)
Ze hoeven de engine niet opnieuw te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Op maandag 17 juni 2002 18:43 schreef White Dust het volgende:

Ik wil alleen die banking plug-in gebruiken... waar kan ik die krijgen (heb al de morrowind forums gebruikt maar daar kan ik niets vinden... en daar komt bij, dat is een verschrikkelijk langzaam forum...)
Weet iemand waar de bovenstaande plug-in te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:18 schreef 7th het volgende:

[..]

nou... :{ bijna wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 18 juni 2002 16:18 schreef 7th het volgende:

Goh, en hoeveel programmeer ervaring heeft meneer?

Je moet bij het begin absoluut rekening houden met multiplayer. De hele datastructuur binnen het spel moet zo opgebouwd worden dat deze makkelijk de synchroniseren is tussen 2 clients. En dat is als je een SP game hebt geschreven, een ontzettende hoop werk.

Maargoed: Droom lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 18 juni 2002 15:52 schreef Hydra het volgende:
om het nog maar niet te hebben over gems met daarin golden saints :)
En dan vergeet je de Master Soulgem met een Winged Twilight >:) 60000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 18 juni 2002 16:29 schreef The_Cook het volgende:

[..]

Weet iemand waar de bovenstaande plug-in te vinden is?
http://www.morrowindfiles.com, onder de kop Mod/Plugin Reviews en dan bij de letter B :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik heb net de plug in: Abadoned tower gedownload en in m'n data files gezet, maar die toren zit op slot en ik ben nog maar net met het spel bezig, dus heb nog weinig ervaring met sloten openen..
Op welke manieren kan ik nu proberen die toren op te krijgen?? Ik heb al een lock pick in m'n bezit, maar dat werkt niet..

Ik heb ook die bank plug in gedownload, en nu zijn er in 5 steden een bank bijgekomen, maar ik kan die dingen nergens vinden? Waar zit hij in Balmora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op dinsdag 18 juni 2002 19:15 schreef blakez het volgende:
Ik heb net de plug in: Abadoned tower gedownload en in m'n data files gezet, maar die toren zit op slot en ik ben nog maar net met het spel bezig, dus heb nog weinig ervaring met sloten openen..
Op welke manieren kan ik nu proberen die toren op te krijgen?? Ik heb al een lock pick in m'n bezit, maar dat werkt niet..
Welke slot nivea zit op de deur?
Heb je geen open door spel of scroll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op dinsdag 18 juni 2002 19:17 schreef 7th het volgende:

[..]

Heb je geen open door spel of scroll?
Lock level 50 dacht ik.. en voor die open door spell zal ik eens kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Op dinsdag 18 juni 2002 19:17 schreef 7th het volgende:

Da's een handcreme, geen smeerolie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 17:58 schreef White Dust het volgende:

[..]

En dan vergeet je de Master Soulgem met een Winged Twilight >:) 60000 :)
golden saint is 80000 ;)

ascended sleeper is nog meer meen ik..maar weet even niet hoeveel (zit niet op MW-pc)

het leuke aan de golden saint en ascended sleeper is dat je items kan enchanten met een constant effect..en op die manier dus permanent je speed/strenth/etc. omhoog kan boosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ff een grot wijzen waar daedric items liggen :? Ik zit al de hele tijd naar die dingen te zoeken, maar ik kan ze toch echt niet vinden ;(
komt dat misschien omdat ik al niet meer kan lock picken vanaf level 25 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel.

Alleen flikkert het beeld nog al als ik mijn inventory bekijk en dingen lees. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 19:36 schreef darthraver het volgende:
Kan iemand mij ff een grot wijzen waar daedric items liggen :? Ik zit al de hele tijd naar die dingen te zoeken, maar ik kan ze toch echt niet vinden ;(
komt dat misschien omdat ik al niet meer kan lock picken vanaf level 25 ofzo?
zoek op de map die je bij het spel kreeg naar daedric ruines...die vage dingen met onleesbare namen...vervolgens sjouw je daarnaartoe, verslaat een paar (meestal niet de makkelijkste) wezens en de kans is vrij groot dat je daar eea daedric vindt

succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op woensdag 19 juni 2002 20:06 schreef Vyvre het volgende:

[..]

zoek op de map die je bij het spel kreeg naar daedric ruines...die vage dingen met onleesbare namen...vervolgens sjouw je daarnaartoe, verslaat een paar (meestal niet de makkelijkste) wezens en de kans is vrij groot dat je daar eea daedric vindt

succes ;)
Maar wanneer iets onleesbaar is, dan zoekt dat zo moeilijk hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik heb ergens iets gehoord over een stad onder water, maar ik kan hem niet vinden. Kan iemand mij misschien vertellen waar?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.