Crap ik wou hem na me werk gaan halen, naja dan maar wachten...
Klopt, ik ben vrijdagmiddag rond 16:00 na mijn werk bij de FRS gewest op Utrecht C.S. en daar was 'ie uitverkocht. Ze krijgen hem "misschien" dinsdag weer binnen.
Ik speel inmiddels al eenb tijdje met de ISO, maar ik wil het toch wel graag netjes in die stomme DVD case hebben.
(Waarom nou niet in doos. Staat mooi naast mijn originele Daggerfall, Battlesphere en Redguard
)
Ik speel inmiddels al eenb tijdje met de ISO, maar ik wil het toch wel graag netjes in die stomme DVD case hebben.
Verwijderd
Tja, dan zal ik ook maar moeten wachten 
Damn, jammer...
Damn, jammer...
edit:
Huh? Sinds wanneer heb ik al gemeld dat ik moet wachten?? naja, zal wel aan mij liggen
Huh? Sinds wanneer heb ik al gemeld dat ik moet wachten?? naja, zal wel aan mij liggen
Iemand trouwens nog een link naar die kaart van Morrowind? Tis wel handig voor de orientatie.
Oh, als je trouwens net als ik in het begin (level 1) niet voorbij die Necromancer op die brug komt, dan kun je via een omweg over de bergen bij Manwe komen. 't Was een barre tocht, maar het lukte.
Oh, als je trouwens net als ik in het begin (level 1) niet voorbij die Necromancer op die brug komt, dan kun je via een omweg over de bergen bij Manwe komen. 't Was een barre tocht, maar het lukte.
Voor mensen met performance issues:
http://www.m0use.net/~uesp/morrow/tech/mortech.shtml
Ik heb opgevolgt wat er stond en dat scheelde echt ongelooflijk veel bij mij...
http://www.m0use.net/~uesp/morrow/tech/mortech.shtml
Ik heb opgevolgt wat er stond en dat scheelde echt ongelooflijk veel bij mij...
Verwijderd
thnxOp maandag 03 juni 2002 16:36 schreef Bar_en_boos het volgende:
Iemand trouwens nog een link naar die kaart van Morrowind? Tis wel handig voor de orientatie.
mmm....ik ben vandaag op onderzoek uit geweest in Utrecht:
Free record shop op CS: nee, kan ik niks over zeggen, deze week, misschien wel deze maand
Dynabyte: Ja, zal wal moeten komen deze maand, ik kan niks zeggen
Dixons: ehh Morrowind? hoe schrijf je dat? jah, staat al in de kassa, maar komt deze maand....
Intertoys (sorry, maar ik was wanhopig): eh
Ik wil hem nu echt ff hebben eigenlijk en ik lees dat iedereen al fijn aan het spelen is, maar ik niet!!
ik ben boos
heel erg boos
Free record shop op CS: nee, kan ik niks over zeggen, deze week, misschien wel deze maand
Dixons: ehh Morrowind? hoe schrijf je dat? jah, staat al in de kassa, maar komt deze maand....
Ik wil hem nu echt ff hebben eigenlijk en ik lees dat iedereen al fijn aan het spelen is, maar ik niet!!
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
ach ja, ik heb een vriend en die heeft hem voor me gedownload gekochtOp maandag 03 juni 2002 18:15 schreef armageddon_2k1 het volgende:
mmm....ik ben vandaag op onderzoek uit geweest in Utrecht:
Ik wil hem nu echt ff hebben eigenlijk en ik lees dat iedereen al fijn aan het spelen is, maar ik niet!!ik ben boos
heel erg boos
![]()
Even een andere vraag:
Als ik een plugin wil laden via launcher --> data file en aanvinken, dat volgt de volgende mededeling: Morrowind.esm is required for this file to be loaded, and it has been changed more recently than this file. You might experience problems with the game.
Ik krijg een plugin daarom met geen mogelijkheid aangevinkt en ik vind het toch wel prettig om een leuk huisje te bezitten
.
Weet iemand de oplossing?
Als ik een plugin wil laden via launcher --> data file en aanvinken, dat volgt de volgende mededeling: Morrowind.esm is required for this file to be loaded, and it has been changed more recently than this file. You might experience problems with the game.
Ik krijg een plugin daarom met geen mogelijkheid aangevinkt en ik vind het toch wel prettig om een leuk huisje te bezitten
Weet iemand de oplossing?
Verwijderd
Ik weet niet of je 'm al kennen, maar hier heeft een gast een heel (best grappig) verhaal geschreven over z'n belevingen met het spel.
http://users.adelphia.net/~amito/MW.htm
http://users.adelphia.net/~amito/MW.htm
Let er trouwens op met plugins dat er zat plugins zijn die je speech met npc's vernaggelen.
O.A. door een aantal plugins werd het mij onmogelijk om alle NPC's naar "my trade" "little secret" en dat soort zaken te vragen.
Er is een oplossing voor, maar die is vrij groot, en post ik wel als er verder problemen blijken te zijn
O.A. door een aantal plugins werd het mij onmogelijk om alle NPC's naar "my trade" "little secret" en dat soort zaken te vragen.
Er is een oplossing voor, maar die is vrij groot, en post ik wel als er verder problemen blijken te zijn
\Op dinsdag 04 juni 2002 12:36 schreef Khalistro het volgende:
Let er trouwens op met plugins dat er zat plugins zijn die je speech met npc's vernaggelen.
Nou, ik weet niet hoeveel moeite het je kost, maar kun je die oplossing hier neerzetten? Ik zit al vrij ver in het spel en vindt het zonde om mn domein in Balmora op te moeten geven. thnx!
bar en boos: die melding kreeg ik ook, maar door nog een keer te dubbelklikken op dezelfde plug-in ging ie wel akkoord. Voor mij was het dus meer een waarschuwing dan een foutmelding.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Even een flinke post, met de info die ik heb gehad MET bronvermelding 
Some plugins (the "Dark Mansion" plugin is a case in point) delete whole
dialog trees wholesale (latest rumors, for one). The dialog deletions are
(stupidly) remembered by your save file even after the offending plugin is
removed. As far as I'm concerned, the save file shouldn't be doing
this--it's a bug.
Anyway, here's the fix. Save files are just plugin files with a different
extension (.ess instead of .esp). So...
1. Copy your save file <mysave>.ess from ./Saves to ./Data Files
2. Rename it to <mysave>.esp
3, Load the editor
4. Open File->Data Files
5. Select your renamed save file
6. Hit "Details..."
7. Scroll through and look for deleted dialog items (or anything else for
that matter). Hit DEL, and confirm
8. Save your changes
9. Rename <mysave>.esp -> <mysave>.ess and put it back in the ./Saves
directory
10. Reload.
11. Breathe enormous sigh of relief at not having to restart your game from
scratch.
12. That's it.
Addendum:
12. I should add that "Dark Mansion" or any other recalcitrant plugin can be
cleansed of offending dialog deletions and other nasties with the quite
useful TES Advanced Mod Editor, available from http://www.fudge.dot.nu.
13. That's it (really).
>^..^<
Bernard
www.cs.uwa.edu.au/~langhb01
eof
Some plugins (the "Dark Mansion" plugin is a case in point) delete whole
dialog trees wholesale (latest rumors, for one). The dialog deletions are
(stupidly) remembered by your save file even after the offending plugin is
removed. As far as I'm concerned, the save file shouldn't be doing
this--it's a bug.
Anyway, here's the fix. Save files are just plugin files with a different
extension (.ess instead of .esp). So...
1. Copy your save file <mysave>.ess from ./Saves to ./Data Files
2. Rename it to <mysave>.esp
3, Load the editor
4. Open File->Data Files
5. Select your renamed save file
6. Hit "Details..."
8. Save your changes
9. Rename <mysave>.esp -> <mysave>.ess and put it back in the ./Saves
directory
10. Reload.
11. Breathe enormous sigh of relief at not having to restart your game from
scratch.
12. That's it.
Addendum:
12. I should add that "Dark Mansion" or any other recalcitrant plugin can be
cleansed of offending dialog deletions and other nasties with the quite
useful TES Advanced Mod Editor, available from http://www.fudge.dot.nu.
13. That's it (really).
>^..^<
Bernard
www.cs.uwa.edu.au/~langhb01
eof
Shit, ik kan die items dus niet vindenOp dinsdag 04 juni 2002 20:33 schreef Khalistro het volgende:
Even een flinke post, met de info die ik heb gehad MET bronvermelding
Ik zal wel ff door zoeken.
Wel bedankt voor je oplossing trouwens!
Het makkelijkst is om al je plugins en je laatste savegame te sorteren op deleted items (Tweede kolom) en die allemaal te deleten, en confirmen.
Zo worden alle delted items genegeerd bij het laden van de plugin.
Zo worden alle delted items genegeerd bij het laden van de plugin.
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe je met de editor kan zorgen dat je gewoon door kan gaan met skills en attributes omhoog krikken na 100?
Verwijderd
mischien een idee als het niet kan, maar een advanced skill maken, bv. als je Sneak op 100 hebt toegang krijgen tot Advanced sneak, dus advanced sneak op 1 is eigenlijk gewoon sneak 101Op woensdag 05 juni 2002 20:17 schreef minipolopikoler het volgende:
Weet iemand misschien hoe je met de editor kan zorgen dat je gewoon door kan gaan met skills en attributes omhoog krikken na 100?
Verwijderd
I dunnow, ik heb het spel pas een weekje ofzoOp woensdag 05 juni 2002 20:58 schreef minipolopikoler het volgende:
En hoe doe je dat precies?
Vandaag net The Elder Scrolls III: Morrowind gekocht (eindelijk
), m'n eerste gedachte toen ik de boot uit was: wat ziet dat water er mooi uit
, hoe je je character aanmaakt is ook wel orgineel gedaan, niet eerst je char maken en dan het spel beginnen maar gelijk het spel beginnen en door de eerste gesprekken je char maken...
Magoed, ik had even een kleine vraag, ik heb ooit gehoord dat er iemand bezig was om de Daggarfall profenciën te maken, is hier meer van bekend? of is dat van het Tamriël Rebuilt team
Magoed, ik had even een kleine vraag, ik heb ooit gehoord dat er iemand bezig was om de Daggarfall profenciën te maken, is hier meer van bekend? of is dat van het Tamriël Rebuilt team
Verwijderd
Ga vanmiddag eens kijken of ze het bij de plaatselijke softwareboer hebben, nadere info volgt 
Damn ik wil dat spel hebben.
Damn ik wil dat spel hebben.
Verwijderd
Als ik dit zo lees wordt er wel errug veel gecheat via de editor.
Ben blij dat het dan ook single player is.
Als je voor 100piek (ja guldens ja
) een spel koopt dan ga je toch niet je speelplezier naar beneden halen door te cheaten!?

Als je voor 100piek (ja guldens ja
Verwijderd
Ik heb em ik heb em ik heb em!!! 
Leuke doos trouwens, kaart ding erbij fijn, IK HEB EM!
/me is blij!
Leuke doos trouwens, kaart ding erbij fijn, IK HEB EM!
/me is blij!
Wa, in een RPG moet je niet gaan cheaten... dat is echt het stomste wat je kunt doen... een RPG draait gedeeltelijk om character ontwikkeling, als je de char om zeep helpt met cheats ben je... naja, vul zelf maar inOp donderdag 06 juni 2002 10:14 schreef Roelenzo het volgende:
Als ik dit zo lees wordt er wel errug veel gecheat via de editor.Ben blij dat het dan ook single player is.
Als je voor 100piek (ja guldens ja) een spel koopt dan ga je toch niet je speelplezier naar beneden halen door te cheaten!?
Verwijderd
indeed, mijne is echt funOp donderdag 06 juni 2002 17:24 schreef White Dust het volgende:
[..]
Wa, in een RPG moet je niet gaan cheaten... dat is echt het stomste wat je kunt doen... een RPG draait gedeeltelijk om character ontwikkeling, als je de char om zeep helpt met cheats ben je... naja, vul zelf maar in
echt zo'n dubbelcrossing mage/warrior
in balmora de mage guild als beste vriend,
en in zo'n andere stad (dunnow welke) ze uitmoorden en leeg plunderen voor de thief guild daar
[ff kort vraagje]
ik moet voor de fighters guild wat 'agents' doden bij wat mines, nu kom ik daar aan en zie ik een grot, met een vent ervoor (die kan je trainen)
dus ik ga naarbinnen, en word aangevallen door 3 gasten
zijn dat die agents? of zitten die ergens anders?
Is dit spel op mijn PIII 500, 256 RAM en TNT2 M64 32MB kaart te spelen? Of kan ik dat wel vergeten?
Verwijderd
ga ik dit spel leuk vinden?? normaal deo ik eigenlijk alleen maar fps-en. Maar ik wil wle eens een spel langer dan een week spelen
Verwijderd
mischien... je kan het first person spelen, en dan met spells en pijlen schietenOp donderdag 06 juni 2002 17:58 schreef BzrK het volgende:
ga ik dit spel leuk vinden?? normaal deo ik eigenlijk alleen maar fps-en. Maar ik wil wle eens een spel langer dan een week spelen
Even van de achterkant v/d doosOp donderdag 06 juni 2002 17:55 schreef Device het volgende:
Is dit spel op mijn PIII 500, 256 RAM en TNT2 M64 32MB kaart te spelen? Of kan ik dat wel vergeten?
-win me/98 128MB RAM / win XP/2000 256 MB RAM
-proc: 500 Mhz PIII/Celeron/AMD ATHLON
-8x CD-rom/DVD-rom
-1 GB vrije HD ruimte
-DX 8.1
-DX 8.1 comp. video kaart met 32MB
-DX 8.1 comp. geluidskaart
-Keyboard; muis (duh
dus het zal net kunnen
Je zult het zoiezo meer dan een week kunnen spelen, mischien dat je het char ontwikkeling niet leuk vind maar ik zou zo zeggen, give it a try, ik vind het m'n geld meer dan waardOp donderdag 06 juni 2002 17:58 schreef BzrK het volgende:
Ik zit dus precies aan het minimum. Ik denk dat ik eerst maar even ga proberen of het een beetje lekker draait.
Hoe krijg je in godsnaam het water zo mooi als in de screenshots? Ik denk dat het met de ini file moet, maar het lukt me gewoonweg niet. Ligt het soms aan mijn Radeon 8500?
Verwijderd
'k denk het, bij mij stelde hij zichzelf aan op mijn systeemOp donderdag 06 juni 2002 20:03 schreef GambitRS het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam het water zo mooi als in de screenshots? Ik denk dat het met de ini file moet, maar het lukt me gewoonweg niet. Ligt het soms aan mijn Radeon 8500?
GF3/4 only, sozOp donderdag 06 juni 2002 20:03 schreef GambitRS het volgende:
Nee dat is niet waar met een RADEON 8500 lukt het ook moet je in het begin ff P S aan zetten ..Op donderdag 06 juni 2002 20:16 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
GF3/4 only, soz
(optie onderaan bij beeld menu .
en spelen maar ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nee, tis dus niet GF3 only, het ligt denk ik aan mijn trage proc. Ik heb 3 screenshots gemaakt, de eerste is perfect mooi water, de tweede (een paar seconden later) is minder perfect water met veel golven en de derde is doorzichtig water vol met golven. Als ik die golven kan uitzetten in de ini heb ik waarschijnlijk ook gewoon perfect water. Iemand suggesties?
PS vergeet schaduw niet open tezeten dat is ook mooi met ..
Alleen vreet wel Framerates.
Alleen vreet wel Framerates.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
echt raar, met het "mooie" water is mijn fps 28, met het lelijke water 16. Weet iemand iets van het water gedeelte in de ini?
Hmz, ik vind het water zonder pixel shading mooier, het is niet zo overdreven spiegelend iig meer. Jammer, het ziet er heel even heeeeel mooi uit
Dan maar zonder.
Ik krijg anders met PS aan grote golven met de ene kant spiegelend, de andere kant doorzichtig. Om hoofdpijn van te krijgen
Ik krijg anders met PS aan grote golven met de ene kant spiegelend, de andere kant doorzichtig. Om hoofdpijn van te krijgen
Verwijderd
Vandaag weer flink wat gespeeld. Heb nu vrijwel alle Daedric weapons. Mis nog stukken van de armor. 
Het spel is eigenlijk heeeel gemakkelijk ben nu level 26. Alleen die cliff racers blijven irritant. Elke keer als ik op een veld loopt, wordt ik weer zo'n 3 tegelijk aangevallen
Het spel is eigenlijk heeeel gemakkelijk ben nu level 26. Alleen die cliff racers blijven irritant. Elke keer als ik op een veld loopt, wordt ik weer zo'n 3 tegelijk aangevallen
Verwijderd
hmmm net ff de iso gedownload om te kijken of ik het leuk vind.. wou ik installen kan ik niet bepalen waar 
Vreemd??
Vreemd??
Ja, die cliff racers zijn zeker irritant, loop je rustig van dorp A naar stad B kom je elke minuut wel zo'n ding tegen. Om nie goed van te worden.
PS: voor mensen met dezelfde water klachten als ik heb, die moeten in hun ini file het aantal layers in het pixel gedeelte van het water verlagen, ziet het er mooier uit iig. Hoe meer layers, hoe meer irri golfjes.
PS: voor mensen met dezelfde water klachten als ik heb, die moeten in hun ini file het aantal layers in het pixel gedeelte van het water verlagen, ziet het er mooier uit iig. Hoe meer layers, hoe meer irri golfjes.
Verwijderd
Hm, het is mij na 2 uur spelen wel duidelijk, je char bepaald of je het spel leuk vind of niet 
PS: het spel heerst, sfeer is geweldig.
Verwijderd
idd, ik ben weer opnieuw begonnen (again)Op vrijdag 07 juni 2002 11:10 schreef Forau_diavolina het volgende:
Hm, het is mij na 2 uur spelen wel duidelijk, je char bepaald of je het spel leuk vind of niet
en nu heerst het nog beter, ik ben in 3 uurtjes level 3 geworden en +- 70% level 4 en ik kick ass
(redguard adventurer, voornamelijk een snelle vechter)
Verwijderd
Ik heb een probleem. Toen ik in Vivee met een Indoril guard praatte werd ie kwaad op me omdat ik Indoril armor droeg, na wat moeite heb ik hem toen in de pan gehakt. Maar nu wordt elke Indoril guard instantly boos op me als ik ook maar langsloop. Ik heb er nu 3 afgemaakt. Maar dit is best wel een groot probleem want Vivee zit vol Indoril guards en het is best een belangrijke stad.
Verwijderd
bounty betalen, en andere armor halenOp zaterdag 08 juni 2002 10:24 schreef cybrbeast het volgende:
Ik heb een probleem. Toen ik in Vivee met een Indoril guard praatte werd ie kwaad op me omdat ik Indoril armor droeg, na wat moeite heb ik hem toen in de pan gehakt. Maar nu wordt elke Indoril guard instantly boos op me als ik ook maar langsloop. Ik heb er nu 3 afgemaakt. Maar dit is best wel een groot probleem want Vivee zit vol Indoril guards en het is best een belangrijke stad.
shit hee, nog nooit gehoord van dit spel,lijkt me eecht heel erg flex. Kheb onderstaand systeempie, gaat ie dat trekken ???? aan de screnshots te zien hek zekers weer een Gef3/4 nodig om dit te kunnen trekken 
syseisen van fabrikant kloppen toch nooit, kan iemand me vertellen of ik dit goed kan trekken op mijn gef2 PRO?
syseisen van fabrikant kloppen toch nooit, kan iemand me vertellen of ik dit goed kan trekken op mijn gef2 PRO?
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Dat loopt prima hoor, het enige wat je wel zult moeten missen zijn de pixel shader effecten (het mooie water).Op zaterdag 08 juni 2002 11:10 schreef ShereKahn het volgende:
shit hee, nog nooit gehoord van dit spel,lijkt me eecht heel erg flex. Kheb onderstaand systeempie, gaat ie dat trekken ???? aan de screnshots te zien hek zekers weer een Gef3/4 nodig om dit te kunnen trekken
Maar zelfs dan is het spel adembenemend!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Dat kan dus niet, er staat geen bounty op me. Die guards willen me gewoon dood hebben.Op zaterdag 08 juni 2002 10:49 schreef Caspian het volgende:
[..]
bounty betalen, en andere armor halen
Verwijderd
ik kan geen savegame laden, ik gebruik bijna alleen maar quicksave 
Ik denk dat ik maar ff weg uit Vivec (die fonts in het spel zijn erg onduidelijk) ga en ff mijn skills hoger maken, dan die Indorils ass-kicken
Ik had nog een vraagje, kan je in Morrowind de resolutie naar 1280x1024 zetten? Hoe dan? In de display opties staat die optie niet..
Ik denk dat ik maar ff weg uit Vivec (die fonts in het spel zijn erg onduidelijk) ga en ff mijn skills hoger maken, dan die Indorils ass-kicken
Ik had nog een vraagje, kan je in Morrowind de resolutie naar 1280x1024 zetten? Hoe dan? In de display opties staat die optie niet..
Verwijderd
damn, ik gebruik nooit de quicksaveOp zaterdag 08 juni 2002 12:35 schreef cybrbeast het volgende:
ik kan geen savegame laden, ik gebruik bijna alleen maar quicksave
voordat ik een onbekende dungeon inga slaap ik ff, autosave, ga ik erin, en bevalt het me niet, laad ik die autosave en ga ik verder
en volgens mij staat het gewoon bij displays hoor, anders ff de ini editten
Verwijderd
Ik weet niet waar het aan ligt maar ik kan bij display alleen kiezen uit:
640x480
800x600
1024x768
1280x960
1600x1200
ik wil graag 1280x1024...
640x480
800x600
1024x768
1280x960
1600x1200
Verwijderd
magic items ofzo?Op zaterdag 08 juni 2002 15:20 schreef marshallq het volgende:
Ik ben level 35 ofzo en ik spring nu over gebouwen
en cybr, dan edit je de ini toch?
ik ben nu al na +- 5 uurtjes spelen level 7
Verwijderd
Cybr, jij hier?Op zaterdag 08 juni 2002 15:30 schreef cybrbeast het volgende:
640x480
800x600
1024x768
1280x960
1600x1200
De resolutie instelling staat niet in de ini, maar in het register
Start -> Uitvoeren -> Regedit -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Bethesda Softworks -> Morrowind
Daar staan Screen Height en Screen Width
Dubbelklikken, Decimaal kiezen, en de resolutie intikken
Magische items om te levitaten roelren ook zwaarOp zaterdag 08 juni 2002 15:20 schreef marshallq het volgende:
Ik ben level 35 ofzo en ik spring nu over gebouwen
Verwijderd
lucky bastardOp zaterdag 08 juni 2002 15:50 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Magische items om te levitaten roelren ook zwaar. Met mijn speed 200+ en de boots of blinding speed+ring 30%magic resistance om toch nog te kunnen zien waar je heen gaat, en levitate ben ik waar ik wil zijn in no time
Verwijderd
Thanks Terr..
Ik had nog een vraagje, hoe komt het dat ik zo vaak omval als ik tegen een sterk iemand vecht, kan je hier wat tegen doen?
BTW, ik heb The Lord's Mail in Ebonheart gevonden
Ik had nog een vraagje, hoe komt het dat ik zo vaak omval als ik tegen een sterk iemand vecht, kan je hier wat tegen doen?
Verwijderd
To boldly go where no one has gone before!Op zaterdag 08 juni 2002 15:50 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Magische items om te levitaten roelren ook zwaar. Met mijn speed 200+ en de boots of blinding speed+ring 30%magic resistance om toch nog te kunnen zien waar je heen gaat, en levitate ben ik waar ik wil zijn in no time
Met die boots is het net quake3 snelheid ofzo he. Scheelt echt _superveel_
Verwijderd
vechtie met blote handen? dan komt doordat hij je fatique afpakt, en dan val je flauwOp zaterdag 08 juni 2002 16:20 schreef cybrbeast het volgende:
Thanks Terr..
Dat komt omdat ie sterk is en jij niet. Sterke mensen kunnen zwakke mensen neerslaan met welk wapen dan ook.... alhoewel, bij mijn char sla ik ze eerder dood dan neer
Verwijderd
sterker worden dusOp zaterdag 08 juni 2002 18:00 schreef cybrbeast het volgende:
Ok, en daar kan ik niks tegen doen?
btw, ik ben nu level 9
en zoek naar die dwemer puzzle box
"nu pas?!"
"ja, nu pas"
ik heb heel veel zitten trainen, ben de halve noordkust langs gelopen
Daar kan je wel wat tegen doen. Heel veel dingen zelfs:
sanctuary kleding dragen, sterker worden, weg rennen, spreuken gebruiken, levitate gebruiken, weg rennen, mensen niet boos maken, weg rennen, onzichtbaar worden en dan wegrennen, kortom, manieren genoeg om weg te rennen
sanctuary kleding dragen, sterker worden, weg rennen, spreuken gebruiken, levitate gebruiken, weg rennen, mensen niet boos maken, weg rennen, onzichtbaar worden en dan wegrennen, kortom, manieren genoeg om weg te rennen
Verwijderd
Nog een minpuntje is dat je teveel tijd kwijt ben met rondlopen en zoeken naar bepaalde plekken. De aanwijzingen die meestal wordt gegeven is meestal heel erg slecht.
Verwijderd
Anders zou er ook bar weinig aan zijn... niet?Op zaterdag 08 juni 2002 23:01 schreef conan the librarian het volgende:
Nog een minpuntje is dat je teveel tijd kwijt ben met rondlopen en zoeken naar bepaalde plekken. De aanwijzingen die meestal wordt gegeven is meestal heel erg slecht.
Als je overal binnen een seconde bent, je niets van het landschap ziet is er ook een stuk minder aan
Verwijderd
indeed, dat is juist het leuke eraan, ik heb vanochtend 3 uur erover gedaan om naar een beschaaft stuk land te komen, en de silk strider te nemen naar BalmoraOp zaterdag 08 juni 2002 23:02 schreef Terr het volgende:
[..]
Anders zou er ook bar weinig aan zijn... niet?
Als je overal binnen een seconde bent, je niets van het landschap ziet is er ook een stuk minder aan
en ik moet zeggen, het is en blijft een mooi spel
maar waarom crashed hij verdomme
ja inderdaad heb Morrowind ook sinds afgelopen donderdag en ik vind het een geweldig spel, en het uitgebreide landschap met veel afwisseling maakt het juist leuk. Ook ontmoet je veel interessante mensen als je onderweg bent tussen twee steden.Op zaterdag 08 juni 2002 23:42 schreef Caspian het volgende:
[..]
indeed, dat is juist het leuke eraan, ik heb vanochtend 3 uur erover gedaan om naar een beschaaft stuk land te komen, en de silk strider te nemen naar Balmora
en ik moet zeggen, het is en blijft een mooi spel
maar waarom crashed hij verdomme
Is alleen een beetje jammer dat het zo traag loopt als ik buiten ben, meestal rond de 15fps
Van crashes heb ik geen last, nog geen enkele gehad terwijl ik toch al dik 10 uur gespeeld heb.
Verwijderd
gebeurt ook niet zo vaak, en gelukkig had ik net gesavedOp zondag 09 juni 2002 00:20 schreef Tetsuo het volgende:
[..]
ja inderdaad heb Morrowind ook sinds afgelopen donderdag en ik vind het een geweldig spel, en het uitgebreide landschap met veel afwisseling maakt het juist leuk. Ook ontmoet je veel interessante mensen als je onderweg bent tussen twee steden.
Is alleen een beetje jammer dat het zo traag loopt als ik buiten ben, meestal rond de 15fpsmaar daar wen je snel genoeg aan zeker met de prachtige omgeving.
Van crashes heb ik geen last, nog geen enkele gehad terwijl ik toch al dik 10 uur gespeeld heb.
btw, Akira is fun, maar Evangelion is beter
Ik heb al een stuk of 6 crashes gehad helaas...
maar dat drukt de pret van dit fantastische spel niet!
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Trigun/Love Hina/Hellsing ownenOp zondag 09 juni 2002 10:09 schreef Caspian het volgende:
[..]
gebeurt ook niet zo vaak, en gelukkig had ik net gesaved
btw, Akira is fun, maar Evangelion is beter
Heb ik inmiddels ook al een paar keer gehad... geen fout melding ofzo, nee, gewoon het "hier heb je je desktop terug" crashOp zondag 09 juni 2002 10:57 schreef armageddon_2k1 het volgende:
Ik heb al een stuk of 6 crashes gehad helaas...maar dat drukt de pret van dit fantastische spel niet!
yay, ik heb nu eindelijk het mooie water, het lag aan mijn directx alpha blending settings, die stonden uit

Verwijderd
Shit! Ik krijg een error bij het laden van twee savegames. Bij de autosave is het
"LoadReference abnormally terminated
Reference 'in_velothismall_ndoor_01' in Load for cell 'Vivec, St Delyn Storage'.
Continue running executable?
Yes No"
Als ik yes druk krijg ik dit:
"Trying to load a bad form in TES3File::NextForm.
File = autosave.ess
Offset = 1246714
Yes No"
Als ik dan yes druk crashed ie naar de desktop.
Bij de quicksave krijg ik dit:
File = quicksave.ess
Offset = 327831
Yes No"
Crash naar desktop..
Wat is dit? Kan ik er wat aan doen? want de enige savegames die wel werken zijn van dagen geleden
"LoadReference abnormally terminated
Reference 'in_velothismall_ndoor_01' in Load for cell 'Vivec, St Delyn Storage'.
Yes No"
Als ik yes druk krijg ik dit:
File = autosave.ess
Offset = 1246714
Yes No"
Als ik dan yes druk crashed ie naar de desktop.
Bij de quicksave krijg ik dit:
File = quicksave.ess
Offset = 327831
Yes No"
Crash naar desktop..
Wat is dit? Kan ik er wat aan doen? want de enige savegames die wel werken zijn van dagen geleden
Verwijderd
gewoon om de haverklap normaal saven, dus een naam geven
ik gebruik nooit quiksave en autosaves gebruik ik alleen als ik grotten inga (van te voren rusten en als het niet bevalt save laden)
ik gebruik nooit quiksave en autosaves gebruik ik alleen als ik grotten inga (van te voren rusten en als het niet bevalt save laden)
Verwijderd
Wacht eens rustig af CybrOp maandag 10 juni 2002 18:01 schreef cybrbeast het volgende:
Help me please!
Ik wil weer verder spelen.
Reinstall het spel eens, en bewaar je savegames. Die error komt me wel bekend voor, maar die krijg ik alleen als ik eerst een plugin heb geladen, en hem er later weer uithaal (maar dan gaat het spel gewoon verder)
Het klinkt alsof je Morrorwind.esm kaduuk is
even een snelle vraag tussendoor... ik wil graag even wat (duur) spul verkopen, het gaat om een Glass Jinkblade van 6500, Greater Soulgem (Dremora) van 6000 en een Grand Soulgem (Winged Twilight) van 60000 (die laatste 2 heb ik van dat wijfie boven aan de Mage Guild in Balmora ge"leent" terwijl ik een lesser soulgem met een fake soulgem moest verwisselen
)...
Iemand een idee welke stad het meste goud heeft?
Ik heb de rip gedownload. Die loopt net aan in 640x480, maar is dus niet leuk speelbaar. Jammer. Het ziet er wel tof uit allemaal.
Overigens heb ik bij het maken van een karakter voor het waterras gekozen en bijna alleen maar sneak, sluip en steel vaardigheden. Gaat dat wel goed dan? Want op die manier moet je gevechten uit de weg gaan, maar als dat niet kan ben ik natuurlijk zo van kant gemaakt.
Verwijderd
In Caldera, in Ghoraks Manor ofzo een vaag beest met de naam 'Creeper'. Hij heeft 5000 gold (iedere dag of week weer) en geeft 100% van de waarde van het voorwerpOp maandag 10 juni 2002 20:41 schreef White Dust het volgende:
even een snelle vraag tussendoor... ik wil graag even wat (duur) spul verkopen, het gaat om een Glass Jinkblade van 6500, Greater Soulgem (Dremora) van 6000 en een Grand Soulgem (Winged Twilight) van 60000 (die laatste 2 heb ik van dat wijfie boven aan de Mage Guild in Balmora ge"leent" terwijl ik een lesser soulgem met een fake soulgem moest verwisselen)...
Een beter iemand heb ik nog niet gevonden
Ik heb eens een keer een crash gehad (naast die Hier, je Desktop dingen) kreeg een Morrowind-stijl fout melding: An (illegal) point has been deleted.
The system will now crash
Have a nice day!
Na het pissig zijn vond ik die toch wel erg grappig
Oh, en met dat verkopen, in Caldera inde Ghorak Manor zit bovenin een Scamp genaamd Creeper, die heeft 5 duzend en die koopt en verkoopt op de waarde van het item (niks mercantile, niks speechcraft, gewoon alles voor de echte prijs, kopen en verkopen).
Die 5K 'respawned' elke dag, dus verkoop em eerst iets van 5K. volgende dag iets van 10K en koop je die 5K weer terug, volgende dag 15 etc etc.
Er is ook nog een Drunken Mudcrab die zit als het goed is bij de Mzahnch ruins ten oosten van Vivec. Zelfde verhaal, maar hij heeft 10K
meer dan dat heb je helaas niet.
The system will now crash
Have a nice day!
Na het pissig zijn vond ik die toch wel erg grappig
Oh, en met dat verkopen, in Caldera inde Ghorak Manor zit bovenin een Scamp genaamd Creeper, die heeft 5 duzend en die koopt en verkoopt op de waarde van het item (niks mercantile, niks speechcraft, gewoon alles voor de echte prijs, kopen en verkopen).
Die 5K 'respawned' elke dag, dus verkoop em eerst iets van 5K. volgende dag iets van 10K en koop je die 5K weer terug, volgende dag 15 etc etc.
Er is ook nog een Drunken Mudcrab die zit als het goed is bij de Mzahnch ruins ten oosten van Vivec. Zelfde verhaal, maar hij heeft 10K
meer dan dat heb je helaas niet.
BTW, Cliff Racers schijnen moeilijk te zijn, dr zijn zelfs plugins voor om ze grounded te krijgen. Ligt het aan mij of zijn ze met 1 tot 3 pijlen dood? Ik heb marksman op 40, met agility 75 ofzow en een bonemold longbow met iron arrows. Werkt perfect.
Met dat snelle vliegen: heb je wel eens die Scrolls of Icarian Flight gebruikt? WAAAAAHHHH!!! Dan vlieg je
(voor de ontwetenden. Een scroll of Icarian Flight die boost je acrobatics met 1000 gedurende 7 seconden. Wat betekent dat? Dat je tering hoog en snel kan springen gedurende 7 seconden. Wat betekent dat? Dat ze uitgewerkt zijn als je weer land. Wat betekent dat? ouw... Je krijgt die dingen ook als je op een weg naar stad nog-wat loopt en ineens hoor je een paar keiharde gillen. BAM, flikkert er ineens een tovenaar dood voor je neus
)
Met dat snelle vliegen: heb je wel eens die Scrolls of Icarian Flight gebruikt? WAAAAAHHHH!!! Dan vlieg je
(voor de ontwetenden. Een scroll of Icarian Flight die boost je acrobatics met 1000 gedurende 7 seconden. Wat betekent dat? Dat je tering hoog en snel kan springen gedurende 7 seconden. Wat betekent dat? Dat ze uitgewerkt zijn als je weer land. Wat betekent dat? ouw... Je krijgt die dingen ook als je op een weg naar stad nog-wat loopt en ineens hoor je een paar keiharde gillen. BAM, flikkert er ineens een tovenaar dood voor je neus
I.R. thanks Terr and GTOfire verry much
Verwijderd
niet moeilijk, iritant, ze zijn overal om de 5 minuten, daarom gaan mensen cheaten door ze grounded te maken, waardoor ze veel langzamer zijnOp maandag 10 juni 2002 21:38 schreef GTOfire het volgende:
blaat
docile maken vind ik best, want als je ze dan aanvalt dan kunnen ze nog terugvechten
Verwijderd
Waarom zou je dat willen? 1280x1024 is juist vertekend t.o.v. 1280x960Op zaterdag 08 juni 2002 15:30 schreef cybrbeast het volgende:
640x480
800x600
1024x768
1280x960
1600x1200
640x480 4:3
800x600 4:3
1024x768 4:3
1280x960 4:3
1280x1024 5:3
1600x1200 4:3
Niet als je een amulet of slowfalling hebtOp maandag 10 juni 2002 21:38 schreef GTOfire het volgende:
[knip]
(voor de ontwetenden. Een scroll of Icarian Flight die boost je acrobatics met 1000 gedurende 7 seconden. Wat betekent dat? Dat je tering hoog en snel kan springen gedurende 7 seconden. Wat betekent dat? Dat ze uitgewerkt zijn als je weer land. Wat betekent dat? ouw...
[knip]
ja okay, ze zijn er best veel. Maar ik heb dr geen last van. Ik kan ze van grote afstand al zien voor ze mij zien en ik heb zo'n mooie Bonemold Longbow (en een Demon Longbow maar die vergeet ik telkens)
Meestal zijn ze dood voor ze in die mooie duikvlucht op me af komen. zo niet dan pak ik mn claymore. Ik vind het juist leuk dat er veel zijn, dan kan ik mn karakter lekker veel en vrij makkelijk trainen.
Met die scrolls kon je het wel vrij precies timen. Je hebt er drie dus:
1 aan, spring waar je heen wil. 7 secs voorbij, je bent nog in de lucht.
je landt bijna, nummner 2 aan, je landt, 4 secs voorbij, meteen weer verder springen, 7 secs voorbij en je bent weer in de lucht.
le landt bijna, nummer 3 aan, je landt, je wacht 7 secs om te voorkomen dat je per ongeluk op e ramt en je bent een paar kilometer verder in 20 secs
Meestal zijn ze dood voor ze in die mooie duikvlucht op me af komen. zo niet dan pak ik mn claymore. Ik vind het juist leuk dat er veel zijn, dan kan ik mn karakter lekker veel en vrij makkelijk trainen.
Met die scrolls kon je het wel vrij precies timen. Je hebt er drie dus:
1 aan, spring waar je heen wil. 7 secs voorbij, je bent nog in de lucht.
je landt bijna, nummner 2 aan, je landt, 4 secs voorbij, meteen weer verder springen, 7 secs voorbij en je bent weer in de lucht.
le landt bijna, nummer 3 aan, je landt, je wacht 7 secs om te voorkomen dat je per ongeluk op e ramt en je bent een paar kilometer verder in 20 secs
Dit topic is gesloten.