ik ben net ook even wezen kijken en zag ook niks...Op maandag 20 mei 2002 08:55 schreef Predator_NL een heel lang verhaal
heb nu wel 57 stukken raw glass van value 200 per stuk gevonden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
ik ben net ook even wezen kijken en zag ook niks...Op maandag 20 mei 2002 08:55 schreef Predator_NL een heel lang verhaal
Verwijderd
moet je ff zo'n plugin downloaden voor een merchant met veel geldOp maandag 20 mei 2002 09:18 schreef MaafKloon het volgende:
Woei, ook maar eens dit spel gehaald ^_^
Kmoet zeggen, I'm impressed, echt supder mooi en vooral die enorme steden. Ben nu een thief en bevalt me best wel goed alleen nu heb ik een aantal dure items (15k ensow, duur, hahahaha
) maar hoe kan ik die verkopen? Geen enkele merchant persoon die ik tegenkom heeft zoveel geld....o_O.
Nouja, niet dat ik veel dingen koop als thief maartoch, beetje geld is wel leuk natuurlijk
Nee, is niet leuk, ik zat ook te twijfelen of ik dat zou doen..., maar je kan dan trainen totdat je level 26 bent , doordat je zoveel geld heb. En ik denk dat de makers dat juist wilde voorkomen...Op maandag 20 mei 2002 09:25 schreef UneXpeCteD het volgende:
[..]
moet je ff zo'n plugin downloaden voor een merchant met veel geld
BF1: Don-Panio
Verwijderd
boven in t eiland zit een orcish stronghold.. enjoyOp maandag 20 mei 2002 10:29 schreef UneXpeCteD het volgende:
grrr, de armorer in balmora heeft orcish boots achter de toonbank liggen ik kan ze dus niet kopen via barter... hoe kan ik ze wel krijgen zonder te stelen?
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar ben ik al geweest, al die orc's: "your death wil bring me honor, totdat ik mijn deadric claymore trokOp maandag 20 mei 2002 10:40 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
boven in t eiland zit een orcish stronghold.. enjoy
die dingen zijn echt schaars inderdaad...Op maandag 20 mei 2002 10:43 schreef marshallq het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest, al die orc's: "your death wil bring me honor, totdat ik mijn deadric claymore trok
[edit]Ik kan nergens meer grand soul gems vinden, denk dat ze niet terug komen als je een nieuwe game begint
Verwijderd
<edit>Op maandag 20 mei 2002 10:40 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
boven in t eiland zit een orcish stronghold.. enjoy
Och ik vind het erg cool bedacht zo'n beestOp maandag 20 mei 2002 08:55 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Die Pakezel vind ik eigenlijk superirritant, het maakt je zo langzaam. Normaal Jump ik altijd erg snel naar steden (heb nu een mage, dus met spreuken al helemaal snel). En dan race je dwars over bergen heen, en voordat je het weet zit je al in andere stad. Maar met dat "lieve" beest (hij kijkt je erg lief aan moet ik zeggen, ook hoe die loopt als die dichterbij je komt, hahahaha) Duurt het veeeeeel langer.
Dus ik heb hem gewoon weer uitgezet. Ze zouden hetzelfde moeten maken maar dan met een "vliegend" beest die overal heen kan vliegen zeggen. Jij kan hem commando's geven van "vlieg daarheen", of je kan zeggen "follow me", of "wait". Etc.
[..]
Maar gewoon even 2/3 duidelijke screenshots van de buitenkant van dat luik, zodat we erachter kunnen komen waarom we hem niet kunnen vinden
[..]
Lijkt me sterk..., heb hem ook nog nooit gezien toen ik lvl 35 was. Ben nu overnieuw begonnen met een mage (wat eigenlijk wel uitdagender is....) en leuk, door de vele spreuken die je kan doen
Verwijderd
hmm ben nu paar uur bezig...maar hoe chop ik en mep ik van links naar rechts ?Op zondag 19 mei 2002 17:10 schreef Terr het volgende:
[..]
Ja
Dat hoor je ook aan het geluid, je hakt harder
Je kan ook je zwaard van links/rechts slaan en vooruit prikken (voor degene die dat nog niet wisten), maar Chop (van boven naar beneden) slaan doet bij de meeste wapens de meeste schade
Verwijderd
lol ff proberenOp maandag 20 mei 2002 17:10 schreef devilsnight het volgende:
Hahahaha, hebben jullie de Love-mod al gedownload? lees eerst ff de readme en probeer em uit, je reist vanuit Balmora naar Suran gaat het house of delights binnen, naar balie..je kiest bij de dansers eentje uit, naar bali...vrouw begeleid je naar de love chamber en daar gebeurd dus de magiehoe bedenk je het..echt ff uit proberen deze mensen
http://www.gaminglounge.net/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewsdownload&sid=2&min=10&orderby=titleA&show=10 scrollen naar beneden en lovemod klikken
dat zal em dan wel zijn...Op maandag 20 mei 2002 17:43 schreef real_raichu70 het volgende:
Ow bijna vergeten , keb de Merchant plugin natuurlijk ook
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb een manier om spullen tot 100.000 gewoon te verkopen zonder een merchant die 9 ton bezit te gebruiken. Sommige merchants in morrowind hebben veel dure spullen te koop staan. Zelf hebben ze soms 4k aan geld, en dat krijgen ze elke 24 uur opnieuw. Je verkoopt dus eerst wat spullen rond de 4k. Totdat hij die spullen heeft en je weer koopt van hem. Na heeeel lang kan je dus spullen van 100.000 verkopen, en dingen weer terugkopen, zodat je telkens op 4k uitkomt (je wisselt eigenlijk grote munten tegen kleinere munten) wel tegen waardenvermindering. Maar alsnog kan je er veel geld voor vangen.Op maandag 20 mei 2002 18:34 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
dat zal em dan wel zijn...
ach ik ga em eerst zonder plugins uitspelen
ok 1 dan.. het huisje ... waar moet ik anders mn bijna complete glass armor set laten .. goh ik krijg ineens flashbacks van diablo.. daar bewaar ik ook altijd alles
Waar kan ik die mod vinden om partys aan temakenOp maandag 20 mei 2002 13:29 schreef devilsnight het volgende:
Kheb nu een party van 2 mensen en 1 pakezel{pack guar} ik ga nu nog ff naar Seyda om nog iemand op te halen..ik vind het prachtig hoor zo'n hele groep vrienden die met je meegaan overal...jammer dat die maker van die mod geen vrouw erbij gedaan heeft, alleen maar gasten in mn groep is ook wat saai he
oh ja hier de pic
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
HmmmmOp maandag 20 mei 2002 18:59 schreef devilsnight het volgende:
Okee mate hiero
http://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/companion.zip
http://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/patsy.zip
beide mensen kan je vinden in Seyda neen, Companion is een neger in ridderpak en patsy een ventje in een bruine tovenaars jurk
oh ja, nog eentje
goed kijken in seyda neen, vind je nog een onbekend iemand, moet je gewoon Follow me tegen zeggen
http://www.autumnsbreeze.com/users/aonline/files/BeastsofBurden_Shaolin_Monks_11.zip
ach en mocht je dat beest toch willen hebben
http://w3.cablespeed.com/~svenn/pack_guar.zip
ten slotte kan je hier vele mods vinden als jullie dat nog niet bekend was.
http://www.rpgplanet.com/morrowind/goods/plugins2.asp
goed, ga ik nu gauw de Morrowind plugin voor 3D studio max testen, ik wil dolgraag mijn eigen gemaakte spaceship erin doen...
Verwijderd
Iemand bij de Camorra Tong heeft de sleutel ook, hem kan je ook proberen over te halenOp maandag 20 mei 2002 19:41 schreef Albinoraptor het volgende:
Ok heb niet hele topic gelezen (beide beetje veel)
Ben net begonnen in Morrowind (en eigenlijk eerst RPG die ik langer dan 10 min heb gespeelden dat alleen om het water
)
Maar zit bij dievegilde en moet sleutel jatten, eerst die gast vermoord maar daar zijn ze niet blij mee, dus hoe kan ik zakkenrollen?
Heb wel beetje gezocht maar niet kunnen vinden. En hoe kom ik beetje snel aan geld om trainingen te doen?
Verwijderd
Enige probleem is die guard die daar staat. Krijg em nog niet dood (Dark Elf, level 8, nordic Claymore). Iemand tips?Op zondag 19 mei 2002 13:58 schreef marshallq het volgende:
Neej
ow nog iets, kijk bij de eastern watchtower in balmore maar eens op de kast langs de bewaker, ligt ook een leuk zwaardje
(vlak bij dat huis waar je het pakje moest afleveren in het begin)
Verwijderd
he waar vind je die robe? Ik loop nu rond met een robe van een wizzard maar heeft geen magisch effectOp maandag 20 mei 2002 23:38 schreef ManiaXe het volgende:
This is my Claymore, this is my gun! This is for fighting, this is for fun!
[afbeelding]
En dit stukje lingerie is echt praktisch...
[afbeelding]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
ik las idd net dat het door die robe wat gemakkelijk wordtOp dinsdag 21 mei 2002 16:42 schreef MaafKloon het volgende:
Staat in de vragen topic, laatste pagina (of die daarvoor). Die robe is trouwens niet zo leuk, maakt het spel nog makkelijker dan het al was ^_^.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Thnx! ik heb em. wel koel en mooi zwaardje. Lag daar wel sneaky op die kastOp maandag 20 mei 2002 22:45 schreef marshallq het volgende:
Zorgen dat de guard de andere kant op kijkt (voor hem gaan staan naar de kant...) erna hide doen (iets met onzichtbaar) en dan erheen sluipen en pakken
dat zwaard op die kastOp dinsdag 21 mei 2002 17:41 schreef ReV3rEnD het volgende:
wat zou het beste zwaard zijn als longsword als je rond lvl 10 zit ? ik wil namelijk een zwaardje hebben dat ik een beetje makkelijk kan krijgen en toch zeer effectief is
Verwijderd
Verwijderd
pic werkt niet echtOp woensdag 22 mei 2002 18:12 schreef (roh)violator het volgende:
En zodat we allemaal niet vergeten waarvoor we het allemaal doen:
knip
Hoe performt ie qua fps in Morrowind? Ben benieuwd, want ik heb vergelijkbaar systeem en wil de MSI Ti4400 binnenkort aanschaffen.Hooray voor mijn neie GF4!
Klein eilandje rechtsonder bij Seyda Neen. Was wel moeilijk om aan te komen, want dat beest wat dat ding bewaakte ging maar moeilijk dood. Plus je moet ook nog eens hoog kunnen springen (of je moet een levitate potion hebben) om bij de kist te kunnen.Op dinsdag 21 mei 2002 16:30 schreef TrehT het volgende:
he waar vind je die robe?
Beest verslaan?Op woensdag 22 mei 2002 22:31 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Klein eilandje rechtsonder bij Seyda Neen. Was wel moeilijk om aan te komen, want dat beest wat dat ding bewaakte ging maar moeilijk dood. Plus je moet ook nog eens hoog kunnen springen (of je moet een levitate potion hebben) om bij de kist te kunnen.
Verwijderd
ik heb een athlon XP 1600+ met GF4 Ti 4600 en het loopt brak, vraag me niet waarom...Op woensdag 22 mei 2002 22:24 schreef The_Cook het volgende:
[..]
Hoe performt ie qua fps in Morrowind? Ben benieuwd, want ik heb vergelijkbaar systeem en wil de MSI Ti4400 binnenkort aanschaffen.
Verwijderd
IDD.Op donderdag 23 mei 2002 01:41 schreef CS_maDDog het volgende:
[..]
ik heb een athlon XP 1600+ met GF4 Ti 4600 en het loopt brak, vraag me niet waarom...
volgens mij gaat het in MW om CPU kracht.
Verwijderd
Heb het spel nog niet (dus als iemand het heeft en in de buurt van Helmond woont, dan hoor ik dat graag), maar de geforce 2 MX kaartjes vinden 32 bits kleuren meestal niet leuk, dus misschien kan je die op 16 bits zetten.Op donderdag 23 mei 2002 14:03 schreef Khalistro het volgende:
Ik heb het spel net ook van een collega gekregen (Het is helaas nog niet uit hier) Maar ga het wel kopen over een week of twee als het in de winkel ligt.
Ik heb een Blade Singing High elf met het Atronach Birthsign, zodat haar Magicka pool behoorlijk groot.
Omdat ze zelf dus ook geen mana kan regeneren, kan ze ook nog heel aardig met longswords overweg om degene die in haar weg te staan aan stukjes te hakken.
Ik vroeg me dus ook af, of er een artefact is, of een item dat ik kan maken, waarmee ik op natuurlijke wijze weer mana kan regeneren.
Het is nu zeker leuk om een magier boos te laten worden en mij vol te laten lopen met de mana van zijn fireballs die op me af worden gestuurd, om vervolgens weer een paar fireballs terug te gooien. Maar natuurlijke regeneratie zou het mooist zijn.
Verder vroeg ik me af als ik mijn huidige videokaart (Geforce 2MX)vervang door een nieuwe(Asus Geforce 4 4600) of mijn fps nog omhoog zullen gaan...
In Balmora heb ik op het moment ongeveer 10-12 fps met mijn huidige machine
AMD 1400 Mhz
512 MB RAM
Geforce 2MX
MSI K7 Turbo VIA chipset
USB Philips Boxen
Is dit normaal, of valt er nog het een en ander te tweaken??? Ik gebruik de laatste NVIDIA drivers, en heb tevergeefs al quadratic lighting geprobeert te gebruiken dmv de Morrowind.ini, maar dat hielp niet veel.
Khalistro
P.S.
Tussen het begindorpje en Balmora zit een dorpje Plagnogwattes, waar de verkoper een kist achter zich heeft staan die je makkelijk leeg kan roven als je geld nodig hebt
Bier, Whiskey en Metal!!
1 van de 2Op donderdag 23 mei 2002 22:29 schreef MaafKloon het volgende:
Welk bijltje hebben we het over?
Bier, Whiskey en Metal!!
ThnxOp donderdag 23 mei 2002 22:42 schreef MaafKloon het volgende:
Die azura ding geval is zoveel waard omdat ie herbruikbaar is. Je kunt er later gewoon nog een ander monster in trappen ofzow. (alleen niet meer als je em voor een enchantment hebt gebruikt.)
edit
Lord, je moet dan gewoon bij die verkopertjes 'spells' aanklikken en dan een hele zooi kopen. Die kun je vanaf dan ook gebruiken.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
In dat geval is die andere videokaart veel sneller voor hem denk ik.Op donderdag 23 mei 2002 17:29 schreef gladiool het volgende:
MW kan niet in 16 bits, beetje jammer.
Verwijderd
Die zitten in dungeons bij de red mountain, volg de main quest eens zou ik zeggen.Op vrijdag 24 mei 2002 17:26 schreef marshallq het volgende:
Ik heb een daikatana van 120.000 redelijk sterk maar ik heb een ander speciaal zwaardje onder wolverine hall gevonden dat sterker is (is zuid-oostelijker op een eilandje)
[edit] heb een boek van 1000 piek gevonden waarin staat hoe je dagoth ur verslaat, ik kan helaas die taal helaas niet lezen (kan wel deadric) maar volgens de plaatjes moet je een hamer+zwaard hebben en op het hart slaan,
Nu las ik ergens dat ik 3 dingen moet hebben,
Keening (heb ik al), sunder en wrath of god, die laatste 2 zoek ik nog....
wraithgaurd krijg je alleen van vivec, ALS je de main quest doet dan.Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef Shade het volgende:
[..]
Die zitten in dungeons bij de red mountain, volg de main quest eens zou ik zeggen.
Ik vind dat je het spel veelste makkelijk kunt uitspelen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Morrowind is nog niet in de winkels. Pas 31 mei oid.Op zaterdag 25 mei 2002 18:30 schreef Death Angel het volgende:
Ik met nog steeds examens maken maar anders had ik het spel ook al lang
Woensdag als ik klaar ben ren ik gewoon meteen naar de winkel(naja, scooter ik meteen naar de winkel
anders haal ik het niet)
Ik kan echt niet wachten .... maar niet te vaak meer in dit topic kijken anders verlies ik m'n zelfbeheersing
Geef mij maar een Warsteiner.
www.simsport-racing.com
Verwijderd
oh dat wist ik niet omdat ik zo weinig naar games kijk op het moment door examesOp zaterdag 25 mei 2002 18:38 schreef Shade het volgende:
[..]
Morrowind is nog niet in de winkels. Pas 31 mei oid.
Op zaterdag 25 mei 2002 21:24 schreef Death Angel het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet omdat ik zo weinig naar games kijk op het moment door exames
maaruh, waarom heeft iedereeen het er dan over alof ze het gespeeld hebben ?
ik d8 dat er geen Demo was ???
IK zit hier ook met een radeon 8500le (128MB)Op zaterdag 25 mei 2002 18:40 schreef Knakker het volgende:
Ik heb hier een Pentium3 @ 1500 Mhz en een ATI Radeon 8500LE. Ik heb hem nu op 640x480 met 2x2 FSAA staan, en het draait vet bagger![]()
Ik heb echter maar 256 Mb geheugen, dus ik verwacht dat daar de bottleneck ligt.
Verwijderd
Verwijderd
Op je GF4 scheelt het dan ook al veel minder of je FSAA aan hebt of niet dan tov oudere kaartenOp zondag 26 mei 2002 01:44 schreef CS_maDDog het volgende:
in 640x480 loopt het bij mij even snel als in 1600x1200 met 4x FSAA.
Mn GF4 Ti 4600 kan het dus wel aan...
mijn Athlon XP 1600+ kan toch de bottleneck niet zijn? het spel loopt trouwens nu wel lekker, ik heb windows opnieuw geinstallt.
Verwijderd
hmm zit hier op andere pc dan men morrowind pc dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen...maar ik heb in vivec een opdracht gekregen van de officier van de wacht in hall of justice...die vertelde mij dat er een vrouw in vivec was met een netch leather armor die 7 mensen had gekilled (5 outlanders en 2 guards) en die ik moest vermoorden...en dan een beloning kreeg.Op vrijdag 24 mei 2002 17:26 schreef marshallq het volgende:
Ik heb een daikatana van 120.000 redelijk sterk maar ik heb een ander speciaal zwaardje onder wolverine hall gevonden dat sterker is (is zuid-oostelijker op een eilandje)
[edit] heb een boek van 1000 piek gevonden waarin staat hoe je dagoth ur verslaat, ik kan helaas die taal helaas niet lezen (kan wel deadric) maar volgens de plaatjes moet je een hamer+zwaard hebben en op het hart slaan,
Nu las ik ergens dat ik 3 dingen moet hebben,
Keening (heb ik al), sunder en wrath of god, die laatste 2 zoek ik nog....
Verwijderd
oh, naja, ik ben de 29ste klaar .....Op zaterdag 25 mei 2002 18:38 schreef Shade het volgende:
[..]
Morrowind is nog niet in de winkels. Pas 31 mei oid.
Dank je wel!Op zondag 26 mei 2002 23:29 schreef Trancentral het volgende:
jawel
http://members.home.nl/h.altepping/m.rar
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Ik ga binnekort upgraden om Morrowind vlot te kunnen spelen. Zou je even je specs willen posten ? Want jou screenshots zien er wel goed uitOp zaterdag 25 mei 2002 17:00 schreef Blackhole het volgende:
Hier ff een paar mooie foto's van het water
let ook op de golven die je zelf trek als je zwem.
Verwijderd
Verwijderd
Ga scriptenOp maandag 27 mei 2002 13:42 schreef minipolopikoler het volgende:
Wel kut dat je attributes en skills nie hoger kunnen als 100 door training, als het aan mij lag zat daar geen limiet op, misschien toch maar als vampier gaan spelen dan.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq