Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 08:55 schreef Predator_NL een heel lang verhaal
ik ben net ook even wezen kijken en zag ook niks...

heb nu wel 57 stukken raw glass van value 200 per stuk gevonden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Woei, ook maar eens dit spel gehaald ^_^

Kmoet zeggen, I'm impressed, echt supder mooi en vooral die enorme steden :9~. Ben nu een thief en bevalt me best wel goed alleen nu heb ik een aantal dure items (15k ensow, duur, hahahaha :)) maar hoe kan ik die verkopen? Geen enkele merchant persoon die ik tegenkom heeft zoveel geld....o_O.

Nouja, niet dat ik veel dingen koop als thief maartoch, beetje geld is wel leuk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 09:18 schreef MaafKloon het volgende:
Woei, ook maar eens dit spel gehaald ^_^

Kmoet zeggen, I'm impressed, echt supder mooi en vooral die enorme steden :9~. Ben nu een thief en bevalt me best wel goed alleen nu heb ik een aantal dure items (15k ensow, duur, hahahaha :)) maar hoe kan ik die verkopen? Geen enkele merchant persoon die ik tegenkom heeft zoveel geld....o_O.

Nouja, niet dat ik veel dingen koop als thief maartoch, beetje geld is wel leuk natuurlijk :)
moet je ff zo'n plugin downloaden voor een merchant met veel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 20 mei 2002 09:25 schreef UneXpeCteD het volgende:

[..]

moet je ff zo'n plugin downloaden voor een merchant met veel geld :)
Nee, is niet leuk, ik zat ook te twijfelen of ik dat zou doen..., maar je kan dan trainen totdat je level 26 bent , doordat je zoveel geld heb. En ik denk dat de makers dat juist wilde voorkomen...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr, de armorer in balmora heeft orcish boots achter de toonbank liggen ik kan ze dus niet kopen via barter... hoe kan ik ze wel krijgen zonder te stelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
Op maandag 20 mei 2002 10:29 schreef UneXpeCteD het volgende:
grrr, de armorer in balmora heeft orcish boots achter de toonbank liggen ik kan ze dus niet kopen via barter... hoe kan ik ze wel krijgen zonder te stelen?
boven in t eiland zit een orcish stronghold.. enjoy :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 10:40 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

Daar ben ik al geweest, al die orc's: "your death wil bring me honor, totdat ik mijn deadric claymore trok >:)

[edit]Ik kan nergens meer grand soul gems vinden, denk dat ze niet terug komen als je een nieuwe game begint :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 20 mei 2002 10:43 schreef marshallq het volgende:

[..]

Daar ben ik al geweest, al die orc's: "your death wil bring me honor, totdat ik mijn deadric claymore trok >:)

[edit]Ik kan nergens meer grand soul gems vinden, denk dat ze niet terug komen als je een nieuwe game begint :(
die dingen zijn echt schaars inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 10:40 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

<edit>
ah gevonden :) valenvaryon :)
</edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Op maandag 20 mei 2002 08:55 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Die Pakezel vind ik eigenlijk superirritant, het maakt je zo langzaam. Normaal Jump ik altijd erg snel naar steden (heb nu een mage, dus met spreuken al helemaal snel). En dan race je dwars over bergen heen, en voordat je het weet zit je al in andere stad. Maar met dat "lieve" beest (hij kijkt je erg lief aan moet ik zeggen, ook hoe die loopt als die dichterbij je komt, hahahaha) Duurt het veeeeeel langer.

Dus ik heb hem gewoon weer uitgezet. Ze zouden hetzelfde moeten maken maar dan met een "vliegend" beest die overal heen kan vliegen zeggen. Jij kan hem commando's geven van "vlieg daarheen", of je kan zeggen "follow me", of "wait". Etc.
[..]

Maar gewoon even 2/3 duidelijke screenshots van de buitenkant van dat luik, zodat we erachter kunnen komen waarom we hem niet kunnen vinden :P
[..]

Lijkt me sterk..., heb hem ook nog nooit gezien toen ik lvl 35 was. Ben nu overnieuw begonnen met een mage (wat eigenlijk wel uitdagender is....) en leuk, door de vele spreuken die je kan doen :D
Och ik vind het erg cool bedacht zo'n beest :) maar met wat jij zei ben ik het wel eens maaaaaaar..je kan ook wat vrienden in Seyda neen vinden die graag in je groepje willen, ook 2 mods hiervoor..erg cool je krijgt echt een beetje final fantasy gevoel, daar loop je ook altijd met een groepje van zo'n 7 personen, maakt het erg leuk vind ik :) op de Rpgdot forum heb ik gevraagd of er al een mod is zodat je op dat beest kan rijden, DAMN wat zou dat gaaf wezen, geen silt strider meer of te voet door het wild gaan, nope..hop on en rijden maar aanvallen doe je ook met dat beest door te bijten..zou echt supertof wezen als dit zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Jemig, een mage is echt moeilijk, eerst hakte ik met me swordsman zo door een cave heen, met je mage ben je erg afhankelijk van je SP. Is er toevallig geen spreuk die je SP verhoogt ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Kheb nu een party van 2 mensen en 1 pakezel{pack guar} ik ga nu nog ff naar Seyda om nog iemand op te halen..ik vind het prachtig hoor zo'n hele groep vrienden die met je meegaan overal...jammer dat die maker van die mod geen vrouw erbij gedaan heeft, alleen maar gasten in mn groep is ook wat saai he ;)

oh ja hier de pic

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1638251658

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik heb net op een ring een storm elemental voor 60 seconde ge-enchant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hahahaha, hebben jullie de Love-mod al gedownload? lees eerst ff de readme en probeer em uit, je reist vanuit Balmora naar Suran gaat het house of delights binnen, naar balie..je kiest bij de dansers eentje uit, naar bali...vrouw begeleid je naar de love chamber en daar gebeurd dus de magie :) hoe bedenk je het..echt ff uit proberen deze mensen

http://www.gaminglounge.net/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewsdownload&sid=2&min=10&orderby=titleA&show=10 scrollen naar beneden en lovemod klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 17:10 schreef Terr het volgende:

[..]

Ja :)

Dat hoor je ook aan het geluid, je hakt harder :)
Je kan ook je zwaard van links/rechts slaan en vooruit prikken (voor degene die dat nog niet wisten), maar Chop (van boven naar beneden) slaan doet bij de meeste wapens de meeste schade
hmm ben nu paar uur bezig...maar hoe chop ik en mep ik van links naar rechts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strafen en hakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow bijna vergeten , keb de Merchant plugin natuurlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 17:10 schreef devilsnight het volgende:
Hahahaha, hebben jullie de Love-mod al gedownload? lees eerst ff de readme en probeer em uit, je reist vanuit Balmora naar Suran gaat het house of delights binnen, naar balie..je kiest bij de dansers eentje uit, naar bali...vrouw begeleid je naar de love chamber en daar gebeurd dus de magie :) hoe bedenk je het..echt ff uit proberen deze mensen

http://www.gaminglounge.net/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewsdownload&sid=2&min=10&orderby=titleA&show=10 scrollen naar beneden en lovemod klikken
lol ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op maandag 20 mei 2002 17:43 schreef real_raichu70 het volgende:
Ow bijna vergeten , keb de Merchant plugin natuurlijk ook
dat zal em dan wel zijn...
ach ik ga em eerst zonder plugins uitspelen
ok 1 dan.. het huisje ... waar moet ik anders mn bijna complete glass armor set laten .. goh ik krijg ineens flashbacks van diablo.. daar bewaar ik ook altijd alles :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 20 mei 2002 18:34 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

dat zal em dan wel zijn...
ach ik ga em eerst zonder plugins uitspelen
ok 1 dan.. het huisje ... waar moet ik anders mn bijna complete glass armor set laten .. goh ik krijg ineens flashbacks van diablo.. daar bewaar ik ook altijd alles :P
Ik heb een manier om spullen tot 100.000 gewoon te verkopen zonder een merchant die 9 ton bezit te gebruiken. Sommige merchants in morrowind hebben veel dure spullen te koop staan. Zelf hebben ze soms 4k aan geld, en dat krijgen ze elke 24 uur opnieuw. Je verkoopt dus eerst wat spullen rond de 4k. Totdat hij die spullen heeft en je weer koopt van hem. Na heeeel lang kan je dus spullen van 100.000 verkopen, en dingen weer terugkopen, zodat je telkens op 4k uitkomt (je wisselt eigenlijk grote munten tegen kleinere munten) wel tegen waardenvermindering. Maar alsnog kan je er veel geld voor vangen.

En doordat dit allemaal veel moeite kost (ik deed dat telkens), heb ik toch maar besloten om een merchant gewoon genoeg geld te geven en het hier te verkopen). Scheelt me een hoop tijd en moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33
Op maandag 20 mei 2002 13:29 schreef devilsnight het volgende:
Kheb nu een party van 2 mensen en 1 pakezel{pack guar} ik ga nu nog ff naar Seyda om nog iemand op te halen..ik vind het prachtig hoor zo'n hele groep vrienden die met je meegaan overal...jammer dat die maker van die mod geen vrouw erbij gedaan heeft, alleen maar gasten in mn groep is ook wat saai he ;)

oh ja hier de pic

[afbeelding]
Waar kan ik die mod vinden om partys aan temaken :P want dat lijk me wel leuk om er ff een paar boij te hebben ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Okee mate hiero :)

http://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/companion.zip
http://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/patsy.zip

beide mensen kan je vinden in Seyda neen, Companion is een neger in ridderpak en patsy een ventje in een bruine tovenaars jurk :)

oh ja, nog eentje

goed kijken in seyda neen, vind je nog een onbekend iemand, moet je gewoon Follow me tegen zeggen

http://www.autumnsbreeze.com/users/aonline/files/BeastsofBurden_Shaolin_Monks_11.zip

ach en mocht je dat beest toch willen hebben

http://w3.cablespeed.com/~svenn/pack_guar.zip

ten slotte kan je hier vele mods vinden als jullie dat nog niet bekend was.

http://www.rpgplanet.com/morrowind/goods/plugins2.asp

goed, ga ik nu gauw de Morrowind plugin voor 3D studio max testen, ik wil dolgraag mijn eigen gemaakte spaceship erin doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 20 mei 2002 18:59 schreef devilsnight het volgende:
Okee mate hiero :)

http://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/companion.zip
http://www.rpgplanet.com/morrowind/mods/patsy.zip

beide mensen kan je vinden in Seyda neen, Companion is een neger in ridderpak en patsy een ventje in een bruine tovenaars jurk :)

oh ja, nog eentje

goed kijken in seyda neen, vind je nog een onbekend iemand, moet je gewoon Follow me tegen zeggen

http://www.autumnsbreeze.com/users/aonline/files/BeastsofBurden_Shaolin_Monks_11.zip

ach en mocht je dat beest toch willen hebben

http://w3.cablespeed.com/~svenn/pack_guar.zip

ten slotte kan je hier vele mods vinden als jullie dat nog niet bekend was.

http://www.rpgplanet.com/morrowind/goods/plugins2.asp

goed, ga ik nu gauw de Morrowind plugin voor 3D studio max testen, ik wil dolgraag mijn eigen gemaakte spaceship erin doen...
Hmmmm :? Spaceship? :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 19:07 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Hmmmm :? Spaceship? :P?
beam me up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Ok heb niet hele topic gelezen (beide beetje veel :P)

Ben net begonnen in Morrowind (en eigenlijk eerst RPG die ik langer dan 10 min heb gespeeld :P en dat alleen om het water :D)

Maar zit bij dievegilde en moet sleutel jatten, eerst die gast vermoord maar daar zijn ze niet blij mee, dus hoe kan ik zakkenrollen?

Heb wel beetje gezocht maar niet kunnen vinden. En hoe kom ik beetje snel aan geld om trainingen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 19:41 schreef Albinoraptor het volgende:
Ok heb niet hele topic gelezen (beide beetje veel :P)

Ben net begonnen in Morrowind (en eigenlijk eerst RPG die ik langer dan 10 min heb gespeeld :P en dat alleen om het water :D)

Maar zit bij dievegilde en moet sleutel jatten, eerst die gast vermoord maar daar zijn ze niet blij mee, dus hoe kan ik zakkenrollen?

Heb wel beetje gezocht maar niet kunnen vinden. En hoe kom ik beetje snel aan geld om trainingen te doen?
Iemand bij de Camorra Tong heeft de sleutel ook, hem kan je ook proberen over te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 13:58 schreef marshallq het volgende:
Neej

ow nog iets, kijk bij de eastern watchtower in balmore maar eens op de kast langs de bewaker, ligt ook een leuk zwaardje :P

(vlak bij dat huis waar je het pakje moest afleveren in het begin)
Enige probleem is die guard die daar staat. Krijg em nog niet dood (Dark Elf, level 8, nordic Claymore). Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Zorgen dat de guard de andere kant op kijkt (voor hem gaan staan naar de kant...) erna hide doen (iets met onzichtbaar) en dan erheen sluipen en pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is my Claymore, this is my gun! This is for fighting, this is for fun! *D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hvdbijl/Morrowind/Morrowind_29.jpg

En dit stukje lingerie is echt praktisch...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hvdbijl/Morrowind/Morrowind_30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ik wist niet dat dit spel zo mooi zou worden. Ik zie nu pas pics :). en ik ben altijd fan geweest van RPG :).

downloading it now >:) ik ga hem kopen :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op maandag 20 mei 2002 23:38 schreef ManiaXe het volgende:
This is my Claymore, this is my gun! This is for fighting, this is for fun! *D

[afbeelding]

En dit stukje lingerie is echt praktisch...

[afbeelding]
he waar vind je die robe? Ik loop nu rond met een robe van een wizzard maar heeft geen magisch effect :P

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Staat in de vragen topic, laatste pagina (of die daarvoor). Die robe is trouwens niet zo leuk, maakt het spel nog makkelijker dan het al was ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Op dinsdag 21 mei 2002 16:42 schreef MaafKloon het volgende:
Staat in de vragen topic, laatste pagina (of die daarvoor). Die robe is trouwens niet zo leuk, maakt het spel nog makkelijker dan het al was ^_^.
ik las idd net dat het door die robe wat gemakkelijk wordt :P

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:45 schreef marshallq het volgende:
Zorgen dat de guard de andere kant op kijkt (voor hem gaan staan naar de kant...) erna hide doen (iets met onzichtbaar) en dan erheen sluipen en pakken :+
Thnx! ik heb em. wel koel en mooi zwaardje. Lag daar wel sneaky op die kast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat zou het beste zwaard zijn als longsword als je rond lvl 10 zit ? ik wil namelijk een zwaardje hebben dat ik een beetje makkelijk kan krijgen en toch zeer effectief is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 17:41 schreef ReV3rEnD het volgende:
wat zou het beste zwaard zijn als longsword als je rond lvl 10 zit ? ik wil namelijk een zwaardje hebben dat ik een beetje makkelijk kan krijgen en toch zeer effectief is :)
dat zwaard op die kast :+,
zie post's hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Glass armor bijna compleet, ziet er wel cool uit ^_^.

Ook heb ik ff een ring en een belt ge-enchant. De belt geeft me dat zweef gedoe voor 60 seconden en met de ring kan ik elk slot (ook 100) in 1 keer openkrijgen ^_^. Was wel duur zeg O_O

/edit
Als iemand nog wat plaatsen weet met grand soulgems (al dan niet gevuld ;) dan zou ik dat graag weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog een beetje een beginneling dus ik heb een aantal vraagjes

als je bent vrijgelaten en die ene vent hebt opgezocht, is het dan verstandiger om eerst bij alle trainers langs te gaan?
en lid te worden van die clans?

En wat is een beetje een goede basisuitrusting? want ik had met alleen dat zwaard al moeite met die ratten, laat staan met die gast op de brug (als je die cube moet zoeken)

kortom:

wat is de beste manier om dingen aan te pakken vanaf het begin? al meteen veel magic trainen, dat soort dingen...

hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zodat we allemaal niet vergeten waarvoor we het allemaal doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2610154591

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2973136048

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1696884550

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2964896996

Hooray voor mijn neie GF4! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

Bloodclot

Jawier!

Op woensdag 22 mei 2002 18:12 schreef (roh)violator het volgende:
En zodat we allemaal niet vergeten waarvoor we het allemaal doen:

knip
pic werkt niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die FTP server heb ik nu ook maar gelijk uit mijn Favorites gekicked. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hooray voor mijn neie GF4! :P
Hoe performt ie qua fps in Morrowind? Ben benieuwd, want ik heb vergelijkbaar systeem en wil de MSI Ti4400 binnenkort aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Laatst online: 10-09 23:52
Op dinsdag 21 mei 2002 16:30 schreef TrehT het volgende:

he waar vind je die robe?
Klein eilandje rechtsonder bij Seyda Neen. Was wel moeilijk om aan te komen, want dat beest wat dat ding bewaakte ging maar moeilijk dood. Plus je moet ook nog eens hoog kunnen springen (of je moet een levitate potion hebben) om bij de kist te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op woensdag 22 mei 2002 22:31 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Klein eilandje rechtsonder bij Seyda Neen. Was wel moeilijk om aan te komen, want dat beest wat dat ding bewaakte ging maar moeilijk dood. Plus je moet ook nog eens hoog kunnen springen (of je moet een levitate potion hebben) om bij de kist te kunnen.
Beest verslaan? >:)
Ik levitate gewoon gelijk naar die kist ^_^ (met mijn levitate ring die mij 60 seconden lang laat zweven).

Keb nu trouwens ff 2 kluisjes beroofd van hun items en daarbij zoveel gedood/gejat dat ik een dead penalty op me had staan en een bounty die dicht in de buurt van een miljoen kwam ^_^. Ook heb ik m'n glass armor set nu bijna dubbel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:24 schreef The_Cook het volgende:

[..]

Hoe performt ie qua fps in Morrowind? Ben benieuwd, want ik heb vergelijkbaar systeem en wil de MSI Ti4400 binnenkort aanschaffen.
ik heb een athlon XP 1600+ met GF4 Ti 4600 en het loopt brak, vraag me niet waarom... :'(
volgens mij gaat het in MW om CPU kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ja het is niet echt lief voor je pc, maar je moet van het idee af dat het als een FPS moet lopen, dat gaat gewoon niet gebeuren. Maar wat noem je brak? Ik draai het redelijk op een 1200MP met een gf2ti. In de grote steden zoals balmora wel maar 10 fps, maar voor de rest meer.

Als je de no-safedisc exe gebruikt merk je al meer snelheid.

Ik las trouwens ergens dat je zonder weinig tot geen performance verlies flink wat AA aan kon zetten met MW op een gf4 4600

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ook net begonnen hier. In een aantal shops in Balmora liggen hier en daar wat spullen op planken die ik buiten het zicht van de shopkeeper heb gejat. Ik ben dus niet gezien. Heeft dit dan ook geen invloed op je karakter/karma?

Trouwens wel lastig hoor, met een beginnende battlemage 's nachts buiten Balmora rondstruinen. Heb veel aanvallen te verduren en kan deze maar moeilijk afslaan met m'n axe. Ik heb als combo high elf/battlemage/the ritual. Kan dat wat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Ik ben zelf van de high elf afgestapt en heb een customised human karakter genomen. Vooral in het begin ben je nog kwetsbaar en die high elf kan verd... slecht tegen magika. Daarnaast wordt je als human vriendelijker behandeld 8-)

Ipv hier en daar wat plukken en jatten, ben ik me nu eerst gaan richten op de mages guild en haar quests. voordelen: je traint je zo vanzelf, krijgt meer aanzien en komt nog es ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Hmmm. Ik ga voorlopig toch maar even door met m'n high elf. Trouwens, die overgangen van nacht naar dag zijn schitterend gedaan. Toen zonsopkomst naderde ben ik in Balmora op zo'n wachttoren geklommen om gewoon te genieten van het mooie panorama. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocke
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09-2024
Heeft er al iemand alle pelgrim tochten gedaan? Zijn er toch best een hoop (7 stuks). Ik zelf heb er al 6 af en zit bij puzzle canal vast.

tipje mischien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 01:41 schreef CS_maDDog het volgende:

[..]

ik heb een athlon XP 1600+ met GF4 Ti 4600 en het loopt brak, vraag me niet waarom... :'(
volgens mij gaat het in MW om CPU kracht.
IDD. :(

Ik merk bijna geen verschil in FPS tussen 800x600 en 1600x1200.

Laten het er 5 zijn. Wat wel erg uitmaakt is hoe hoog je de view distance zet.

Ik heb hem gewoon voluit staan op 1600x1200 of 1280x960 met 4x4 AA en dan heb je gewoon buiten Framerates met een gemiddelde van 18-30 en af en toe 12-13.

Maar hier heb ik op lagere reso's ook last van dus...

Morrowind is dus wat CPU afhankelijk maar ik denk ook dat de engine ook wel wat beter geprogrammeerd had kunnen worden. ;)

EDIT:Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bij mij draait het bijna altijd vloeiend (behalve als er heel veel magic op het scherm is ofzow) en ik heb een athlon 1400 en gf2gts.....raar ^_^.

En als je dingen jat ofzow zonder dat het gezien wordt boeit het nix. En als je gezien wordt gewoon ff je gejatte spullen op de grond leggen en de boete betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
  • Laatst online: 03-08 19:29
Ik heb het spel net ook van een collega gekregen (Het is helaas nog niet uit hier :'( ) Maar ga het wel kopen over een week of twee als het in de winkel ligt.

Ik heb een Blade Singing High elf met het Atronach Birthsign, zodat haar Magicka pool behoorlijk groot.
Omdat ze zelf dus ook geen mana kan regeneren, kan ze ook nog heel aardig met longswords overweg om degene die in haar weg te staan aan stukjes te hakken.

Ik vroeg me dus ook af, of er een artefact is, of een item dat ik kan maken, waarmee ik op natuurlijke wijze weer mana kan regeneren.
Het is nu zeker leuk om een magier boos te laten worden en mij vol te laten lopen met de mana van zijn fireballs die op me af worden gestuurd, om vervolgens weer een paar fireballs terug te gooien. Maar natuurlijke regeneratie zou het mooist zijn.

Verder vroeg ik me af als ik mijn huidige videokaart (Geforce 2MX)vervang door een nieuwe(Asus Geforce 4 4600) of mijn fps nog omhoog zullen gaan...

In Balmora heb ik op het moment ongeveer 10-12 fps met mijn huidige machine

AMD 1400 Mhz
512 MB RAM
Geforce 2MX
MSI K7 Turbo VIA chipset
USB Philips Boxen

Is dit normaal, of valt er nog het een en ander te tweaken??? Ik gebruik de laatste NVIDIA drivers, en heb tevergeefs al quadratic lighting geprobeert te gebruiken dmv de Morrowind.ini, maar dat hielp niet veel.

Khalistro

P.S.

Tussen het begindorpje en Balmora zit een dorpje Plagnogwattes, waar de verkoper een kist achter zich heeft staan die je makkelijk leeg kan roven als je geld nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar hoe krijg je je aantal fps in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
  • Laatst online: 03-08 19:29
Staat al diverse keren eerder in dit en het oude topic.
in de morrowind.ini staat ergens showfps=0 (of in die richting), die kun je op 1 zetten, en dan staat er rechtsonderin het aantal fps wat je krijgt.

Khalistro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 14:03 schreef Khalistro het volgende:
Ik heb het spel net ook van een collega gekregen (Het is helaas nog niet uit hier :'( ) Maar ga het wel kopen over een week of twee als het in de winkel ligt.

Ik heb een Blade Singing High elf met het Atronach Birthsign, zodat haar Magicka pool behoorlijk groot.
Omdat ze zelf dus ook geen mana kan regeneren, kan ze ook nog heel aardig met longswords overweg om degene die in haar weg te staan aan stukjes te hakken.

Ik vroeg me dus ook af, of er een artefact is, of een item dat ik kan maken, waarmee ik op natuurlijke wijze weer mana kan regeneren.
Het is nu zeker leuk om een magier boos te laten worden en mij vol te laten lopen met de mana van zijn fireballs die op me af worden gestuurd, om vervolgens weer een paar fireballs terug te gooien. Maar natuurlijke regeneratie zou het mooist zijn.

Verder vroeg ik me af als ik mijn huidige videokaart (Geforce 2MX)vervang door een nieuwe(Asus Geforce 4 4600) of mijn fps nog omhoog zullen gaan...

In Balmora heb ik op het moment ongeveer 10-12 fps met mijn huidige machine

AMD 1400 Mhz
512 MB RAM
Geforce 2MX
MSI K7 Turbo VIA chipset
USB Philips Boxen

Is dit normaal, of valt er nog het een en ander te tweaken??? Ik gebruik de laatste NVIDIA drivers, en heb tevergeefs al quadratic lighting geprobeert te gebruiken dmv de Morrowind.ini, maar dat hielp niet veel.

Khalistro

P.S.

Tussen het begindorpje en Balmora zit een dorpje Plagnogwattes, waar de verkoper een kist achter zich heeft staan die je makkelijk leeg kan roven als je geld nodig hebt ;)
Heb het spel nog niet (dus als iemand het heeft en in de buurt van Helmond woont, dan hoor ik dat graag), maar de geforce 2 MX kaartjes vinden 32 bits kleuren meestal niet leuk, dus misschien kan je die op 16 bits zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
MW kan niet in 16 bits, beetje jammer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
woohoo
ben net ff door ghost gate gelopen..
naast 54 stukjes glas ook nog eens een ebony longsword en een daedric wakazishi (ofzo) gevonden.. sweet spul is dat zeg..
maare weet iemand waar ik t bijltje kan vinden?? ik ben namelijk nogal bijl verstaalfd :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Welk bijltje hebben we het over? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
w000t net azura star gekregen zoiets als een grand soul gem, ik duw er een of ander beest in (lijkt op ascended sleeper, met zo'n slurf) en hijs normaal 4.000 waard, nu issie 1.650.000 waard, ff wat echanten :? >:) :+

[edit]je kunt dagoth ur verslaag met keening, sunder en wraith of god.

zoiets heb ik gelezen, wel keening heb ik maar de andere 2 items... weet iemand die :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij ff bij icq toevoegen en precies het hoe en wat vertellen over die soulgems :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op donderdag 23 mei 2002 22:29 schreef MaafKloon het volgende:
Welk bijltje hebben we het over? :D
1 van de 2 :)

kep trouwen net wat leuks geprobeerd..
ff mn orcish war axe laten enchanten..
15-20 health to self on strike
dat is lekker zeg.. niet normaal meer.. en 160 punten charge.. maar ik w8 nog ff, ff kijken waar ik nog meer leuke dingen kan kiezen balmora heeft alleen health :( of ligt dat eraan omdat ik alleen health kan casten?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Die azura ding geval is zoveel waard omdat ie herbruikbaar is. Je kunt er later gewoon nog een ander monster in trappen ofzow. (alleen niet meer als je em voor een enchantment hebt gebruikt.)

edit
Lord, je moet dan gewoon bij die verkopertjes 'spells' aanklikken en dan een hele zooi kopen. Die kun je vanaf dan ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Op donderdag 23 mei 2002 22:42 schreef MaafKloon het volgende:
Die azura ding geval is zoveel waard omdat ie herbruikbaar is. Je kunt er later gewoon nog een ander monster in trappen ofzow. (alleen niet meer als je em voor een enchantment hebt gebruikt.)

edit
Lord, je moet dan gewoon bij die verkopertjes 'spells' aanklikken en dan een hele zooi kopen. Die kun je vanaf dan ook gebruiken.
Thnx
ik heb dus nu een Soultrapping Orcish War Axe of Health
19 seconden soultrap en 5-10 health to self on strike
cost 4 charges per strike 150 charges total
>:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 17:29 schreef gladiool het volgende:
MW kan niet in 16 bits, beetje jammer.
In dat geval is die andere videokaart veel sneller voor hem denk ik. :) Shit ik heb ook een geforce 2MX ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ff bezig met gta3, dus morrowind moet even wachten...

Had btw net een steel daikatana gevonden. Das wel ene leuk (niet echt sterk) zwaardje.

Maar wat is er zo zo speciaal aan die daikatana's? Of is de naam van zo'n speciale echt "dai-katana" (heet dat speciale zwaard zo dus? :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik heb een daikatana van 120.000 redelijk sterk maar ik heb een ander speciaal zwaardje onder wolverine hall gevonden dat sterker is (is zuid-oostelijker op een eilandje)

[edit] heb een boek van 1000 piek gevonden waarin staat hoe je dagoth ur verslaat, ik kan helaas die taal helaas niet lezen (kan wel deadric :+) maar volgens de plaatjes moet je een hamer+zwaard hebben en op het hart slaan,

Nu las ik ergens dat ik 3 dingen moet hebben,
Keening (heb ik al), sunder en wrath of god, die laatste 2 zoek ik nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op vrijdag 24 mei 2002 17:26 schreef marshallq het volgende:
Ik heb een daikatana van 120.000 redelijk sterk maar ik heb een ander speciaal zwaardje onder wolverine hall gevonden dat sterker is (is zuid-oostelijker op een eilandje)

[edit] heb een boek van 1000 piek gevonden waarin staat hoe je dagoth ur verslaat, ik kan helaas die taal helaas niet lezen (kan wel deadric :+) maar volgens de plaatjes moet je een hamer+zwaard hebben en op het hart slaan,

Die zitten in dungeons bij de red mountain, volg de main quest eens zou ik zeggen.
Ik vind dat je het spel veelste makkelijk kunt uitspelen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Tis idd nogal ontzettend belachelijk makkelijk. Enigste opties zijn of om de verschillende 'maak het moeilijker' mods te downloaden of om jezelf het moeilijk te maken. (zonder wapens en armor wordt het al redelijk pittig >:), zo ga ik altijd op roof tocht, ga je veel sneller ^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op vrijdag 24 mei 2002 17:35 schreef Shade het volgende:

[..]

Die zitten in dungeons bij de red mountain, volg de main quest eens zou ik zeggen.
Ik vind dat je het spel veelste makkelijk kunt uitspelen :Z
wraithgaurd krijg je alleen van vivec, ALS je de main quest doet dan.

edit: domme fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier ff een paar mooie foto's van het water :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1850921387
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1646112422
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3026252276
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1038322676
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1822007557
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1024953903
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1509051000
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3028392470

let ook op de golven die je zelf trek als je zwem.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:45

JJJ

Man, daar ga ik echt van kwijlen! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik met nog steeds examens maken maar anders had ik het spel ook al lang :'(
Woensdag als ik klaar ben ren ik gewoon meteen naar de winkel :) (naja, scooter ik meteen naar de winkel :P anders haal ik het niet)
Ik kan echt niet wachten .... maar niet te vaak meer in dit topic kijken anders verlies ik m'n zelfbeheersing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op zaterdag 25 mei 2002 18:30 schreef Death Angel het volgende:
Ik met nog steeds examens maken maar anders had ik het spel ook al lang :'(
Woensdag als ik klaar ben ren ik gewoon meteen naar de winkel :) (naja, scooter ik meteen naar de winkel :P anders haal ik het niet)
Ik kan echt niet wachten .... maar niet te vaak meer in dit topic kijken anders verlies ik m'n zelfbeheersing :D
Morrowind is nog niet in de winkels. Pas 31 mei oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik heb hier een Pentium3 @ 1500 Mhz en een ATI Radeon 8500LE. Ik heb hem nu op 640x480 met 2x2 FSAA staan, en het draait vet bagger :(

Ik heb echter maar 256 Mb geheugen, dus ik verwacht dat daar de bottleneck ligt.

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

fsaa is niet echt nodig en een fps killer.

En idd is morrowind een ram vreter vanwege de vele textures. Wat bij mij ook hielp was in mijn bios agp aperture op 256 te zetten, no cd crack scheelt ookwel (vooral in laad tijd en tussentijdse stutters zijn weg aangezien het proggie niet meer de godgansetijd checkt of je cd wel in de cd speler zit)

Nu moet ik nog even zeggen dat ik geen zwaar rpg fan ben maar deze game is brilliant gewoon, je gaat er helemaal in op. Het begin is even wennen vanwege het open karakter maar zodra je een beetje in het spel zit is het fenomenaal. Voor het eerst eigenlijk dat de graphics zo goed zijn dat je je echt in een levende wereld waant, de graphics dragen hier zoveel aan bij. Ik misste als level 2 warrior nog een aantal stukjes bonearmor (schouderplaten en helm) en wat vind ik op het karkas van een skelet? juist bonearmor helm en schouderstukken :D

Vervolgens krijg ik wel een ordinator achter me aan omdat de uitrusting die ik aan heb alleen voor members van die gilde zijn (en ik dus niet), fantastisch gewoon :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 18:38 schreef Shade het volgende:

[..]

oh dat wist ik niet omdat ik zo weinig naar games kijk op het moment door exames :D
maaruh, waarom heeft iedereeen het er dan over alof ze het gespeeld hebben ?

ik d8 dat er geen Demo was ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 21:24 schreef Death Angel het volgende:

[..]

oh dat wist ik niet omdat ik zo weinig naar games kijk op het moment door exames :D
maaruh, waarom heeft iedereeen het er dan over alof ze het gespeeld hebben ?

ik d8 dat er geen Demo was ???
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op zaterdag 25 mei 2002 18:40 schreef Knakker het volgende:
Ik heb hier een Pentium3 @ 1500 Mhz en een ATI Radeon 8500LE. Ik heb hem nu op 640x480 met 2x2 FSAA staan, en het draait vet bagger :(

Ik heb echter maar 256 Mb geheugen, dus ik verwacht dat daar de bottleneck ligt.
IK zit hier ook met een radeon 8500le (128MB)
met een p3 1 gig maar dan met 400 mb ram maar op 1200 /32bits vol open en alles aan en hij hapert af en toe maar :)

Dus het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in 640x480 loopt het bij mij even snel als in 1600x1200 met 4x FSAA.
Mn GF4 Ti 4600 kan het dus wel aan... :9
mijn Athlon XP 1600+ kan toch de bottleneck niet zijn? het spel loopt trouwens nu wel lekker, ik heb windows opnieuw geinstallt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 01:44 schreef CS_maDDog het volgende:
in 640x480 loopt het bij mij even snel als in 1600x1200 met 4x FSAA.
Mn GF4 Ti 4600 kan het dus wel aan... :9
mijn Athlon XP 1600+ kan toch de bottleneck niet zijn? het spel loopt trouwens nu wel lekker, ik heb windows opnieuw geinstallt.
Op je GF4 scheelt het dan ook al veel minder of je FSAA aan hebt of niet dan tov oudere kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 17:26 schreef marshallq het volgende:

hmm zit hier op andere pc dan men morrowind pc dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen...maar ik heb in vivec een opdracht gekregen van de officier van de wacht in hall of justice...die vertelde mij dat er een vrouw in vivec was met een netch leather armor die 7 mensen had gekilled (5 outlanders en 2 guards) en die ik moest vermoorden...en dan een beloning kreeg.

enfin, ben beetje door vivec rond gaan struinen en kwam op gegeven moment door de sewers (canalworks ofzo, dat riool) van het foreign quarter..daar zat dat wijf...dus die heb ik geslacht en ben terug gegaan naar de officier van de wacht..en toen kreeg ik volgens mij een * of god. Volgens mij was het een wrath..maar aangezien men pc waar morrowind opzit zon 4km hiervandaan staat kan ik het niet even checken ;) maar is het proberen waard.

verder heb ik zelf ook nog een vraag..ik heb van de morag tong in vivec(te vinden onder de opslag van goederen onder de canalworks in vivec, arena) een assignment gekregen op ene Balyn <achternaam> in balmora te poisonen. Heb daarvoor 5 kruiden gekregen...maar nu had ik het schermpje te snel weggeklikt en ik heb geen id hoe ik die kerel kan poisonen..staat ook niet in me journal ;(

heb al verscheidene keren geprobeerd dat spul door zen appartment te leggen...maar is steeds niet goed genoeg |:(

en nog iets anders..waar vind ik die lightning fast boots ? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 18:38 schreef Shade het volgende:

[..]

oh, naja, ik ben de 29ste klaar .....
hhmm, naja, dan koop ik in de tussentijd wel ff Dungeon Siege en speel ik dat ff uit, kan ik de 31ste naar de winkel rennen voor Morrowind :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
nou uitgespeeld, koekie. leuk spel maar een paar aanmerkingen:

-te weinig verschil in moeilijkheid. Dat beestjes niet moeilijk zijn als je wat hoger level bent ok, maar de grote evil lui zijn echt te makkelijk.
-Te weinig soorten vijanden
-clifracers sucken
-ai af en toe vreemd

maar nog steeds erg leuk.

laatste pic van mijn dude.

Afbeeldingslocatie: http://130.161.82.10/gladiool/morrowind06.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim
  • Laatst online: 19:36

Tsuranim

There is only one

ik ben zo dom geweest mijn morrowind.ini niet backuppen, voordat ik iets gewijzigd had. En dat ging dus fout.
Zou iemand zijn bestand morrowind.ini kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim

Tsuranim

There is only one

Op zondag 26 mei 2002 23:29 schreef Trancentral het volgende:
jawel *D

http://members.home.nl/h.altepping/m.rar
Dank je wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim

Tsuranim

There is only one

Op zondag 26 mei 2002 23:46 schreef Tsuranim het volgende:

[..]

Dank je wel! :)
bij unrar:
file is corrupt. unexpected end of archive.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vaaaaaag

wat is je email? dan mail ik het je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuranim

Tsuranim

There is only one

tsuranim@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

oude versie van winrar zeker

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Een aantal dagen geleden eens echt begonnen, maar 't is toch soms verdraaide lastig met m'n beginnende battlemage, level 1. In de tombs kunnen de ancestral ghosts niet op tegen m'n thunderfall, firebite etc., maar die trapped caskets doen em de das om :(. Ik heb al een shieldspell geprobeerd, maar helaas. Hoe kan ik de traps afweren?

Ben nu druk bezig een aantal duties voor de mageguild uit te voeren alvorens ik mag trainen. Dat betekent dus bloemetjes en mushrooms plukken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 17:00 schreef Blackhole het volgende:
Hier ff een paar mooie foto's van het water :9~
let ook op de golven die je zelf trek als je zwem.
Ik ga binnekort upgraden om Morrowind vlot te kunnen spelen. Zou je even je specs willen posten ? Want jou screenshots zien er wel goed uit :)

---
laat maar ... juist gezien dat ze er al opstonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
dude, met een "probe" ontmantel je traps.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel kut dat je attributes en skills nie hoger kunnen als 100 door training, als het aan mij lag zat daar geen limiet op, misschien toch maar als vampier gaan spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 13:42 schreef minipolopikoler het volgende:
Wel kut dat je attributes en skills nie hoger kunnen als 100 door training, als het aan mij lag zat daar geen limiet op, misschien toch maar als vampier gaan spelen dan.
Ga scripten :Y)

Ik vind het op zich niet zo raar. Als je jezelf dingen leert dan kan je het vaak beter dan als je het uitgelegd krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met trainen bedoel ik dus gewoon het vechten/gebruiken van skills, ze kenne niet hoger dan 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, vandaag is het spel uit, wie gaat hem allemaal halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Ik heb uit diverse bronnen begrepen dat het spel:

of is uitverkocht vanwege kleine aanvoer;
of pas halverwege volgende week in de verkoop komt vanwege distributie troubles :(

Iig nog ff geduld hebben dus :Z ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik ga hem zeker halen en misschien vanavond al als hij er is . :)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.