This space is occupied
de mensen met een zwarte, vonden jullie de paarse niet mooier? ik bedoel, ik vind m zo zwart op de plaatjes. niet mat, maar glanzend bijna...
Was het maar zo. Eerst werken.Op donderdag 02 mei 2002 08:03 schreef TekkenMaster het volgende:
post 300!!!!!
goedmorguh allemaal
tijd om te cuben!!!!!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
en zelf hoop ik heeeeel erg dat mijn cube ook zwart is
This space is occupied
Poll: Welke kleur GameCube neem/heb jij???
• Paars
• Zwart
• oranje
• ik neem/heb een Q
• weet ik nog niet
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
/edit/ zo beter? /edit/
This space is occupied
Hijs niet heel erg mat zwart en het klepje is glanzend (niet helemaal).Op donderdag 02 mei 2002 08:36 schreef daFubar het volgende:
nou, ik zit weer in den haag. kloterig stage lopen tot 17.00 en dan meteen sjezen naar rotterdam (mits ik het telefoontje van de e-plaza heb gehad) en dan de hele avond cuben!
was het maar zover.
de mensen met een zwarte, vonden jullie de paarse niet mooier? ik bedoel, ik vind m zo zwart op de plaatjes. niet mat, maar glanzend bijna...
Maar hijs wel erg mooi
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik wilde toch echt een oranje gaan kopen, maar daar kan ik dus niet voor kiezen in je poll
Die oranje is bij mijn weten nog niet te koop in Europa...Op donderdag 02 mei 2002 09:10 schreef DFY het volgende:
Waarom heb je in bovenstaande poll alleen zwart en paars staan? Er is ook een oranje te koop (buiten de kleuren die in Japan en/of Amerika te koop zijn zoals Zilver, Geel en Roze)
Ik wilde toch echt een oranje gaan kopen, maar daar kan ik dus niet voor kiezen in je poll
Want?Op donderdag 02 mei 2002 00:24 schreef M4rt! het volgende:
[..]
My god, afkraken is ook en vak
Kijk, hij post eerst dat hij de GameCube de betere console vindt, daarna dat hij de spellen niets vindt. Wat echt helemaal nergens op slaat, want spellen maken de console en als je de spellen niets vindt, wat moet je dan in hemelsnaam met de console?! Daarna gaat hij door met dat hij misschien toch wel voor de X-Box gaat. Waar komt dat dan vandaan? Dit is toch een topic over de Cube?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
klopt.Op donderdag 02 mei 2002 09:16 schreef Fred_Perry het volgende:
[..]
Die oranje is bij mijn weten nog niet te koop in Europa...
Alleen in Japan is die geloof ik nog te koop.
Wel jammer want die vind ik zelf ook wel erg vetjes.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
(zachte kick)
This space is occupied
Ik ben nog aan het wachten, want ik heb hem besteld bij Dimension Plus en ik weet niet of ze de Gamecube al eerder leverenOp donderdag 02 mei 2002 11:10 schreef TekkenMaster het volgende:
damn volgenmij is echt iedereen druk aan het cuben ipv GOTten
(zachte kick)
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Dat is best wel jammer want nu begin ik een beetje te twijfellen of ik er wel een moet gaan halen.
Misschien moet er ook maar een pol komen van alle games (en dan wel alleen voor de mensen die de games gespeeld hebben)
Vooral het commentaar op rougue squadron dat je het net zo goed op je PC kan spelen... is de cube versie dan niet geweldig mooi? want ik was best onder de indruk van de screenshots, ook al heb ik een GForce3 in me computer zitten.
Is deze game een rede om de Cube te kopen? of zijn er release titels die echt veel beter zijn?
Nee ik lag gewoon te slapenOp donderdag 02 mei 2002 11:10 schreef TekkenMaster het volgende:
damn volgenmij is echt iedereen druk aan het cuben ipv GOTten
(zachte kick)
ja, ik had het geprobeerd bij intertoysOp donderdag 02 mei 2002 11:40 schreef Pindakaasman het volgende:
Lol, je hebt best kans dat jullie je cube echt nog niet meekrijgen vandaag. Intertoys en Free zijn meestal niet echt makelijk in dit soortdingen. Het verbaasde me ook dat er mensen al zon ding hadden meegekregen bij de Free. Bij de intertoys kan je het zoizo wel shaken denk ik.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ik haal em ook niet bij zo'n cheap-ass zaakje waar ze geen ruk van games/consoles wetenOp donderdag 02 mei 2002 11:40 schreef Pindakaasman het volgende:
Lol, je hebt best kans dat jullie je cube echt nog niet meekrijgen vandaag. Intertoys en Free zijn meestal niet echt makelijk in dit soortdingen. Het verbaasde me ook dat er mensen al zon ding hadden meegekregen bij de Free. Bij de intertoys kan je het zoizo wel shaken denk ik.
Echte Game-Shops zijn nog altijd de beste en krijgen ze rechtstreeks van Nintendo Benelux, wat bij InterToyz en Bart Shit niet het geval is
Waar haal je hem dan wel? En wat voor voordelen heeft dat volgens jou?Op donderdag 02 mei 2002 11:47 schreef M4rt! het volgende:
[..]
Ik haal em ook niet bij zo'n cheap-ass zaakje waar ze geen ruk van games/consoles weten![]()
Echte Game-Shops zijn nog altijd de beste en krijgen ze rechtstreeks van Nintendo Benelux, wat bij InterToyz en Bart Shit niet het geval is
Breek je nek voorzichtig
nieuwendijk bedoel je toch??
This space is occupied
Ik haal em bij een GameShop in Hengelo ( ik woon zelf in Oldenzaal )Op donderdag 02 mei 2002 11:51 schreef Pindakaasman het volgende:
[..]
Waar haal je hem dan wel? En wat voor voordelen heeft dat volgens jou?
Voordelen :
- Altijd de laatste releases zonder levertijd en altijd op voorraad
- De mensen die er werken hebben er veel verstand van en kunnen je altijd helpen als er iets mis is ( wat ik bij Bart en Inter nog niet zo snel zal zien gebeuren )
- Als je vaste klant bent (zoals ik) dan krijg je vaak korting
- Je kan er terecht met je 2de hands spullen en ook daarvoor heb je voordeel als je vast klant bent
- De Prijzen van de games en consoles liggen altijd lager dan bij een speelgoedwinkel --> Ik haal mijn cube voor 199 euro
wat wil je inleveren dan? toch geen ouwe consoles?Op donderdag 02 mei 2002 12:03 schreef M4rt! het volgende:
- Je kan er terecht met je 2de hands spullen en ook daarvoor heb je voordeel als je vast klant bent
Ik doe het zelf niet nee, maar sommigen die daar behoefte aan hebben welOp donderdag 02 mei 2002 12:15 schreef daFubar het volgende:
[..]
wat wil je inleveren dan? toch geen ouwe consoles?
Ik heb de Spellen Burnout en Star Wars Rogue Leader gehaald, en ik moet zeggen dat ik Burnout super gaaf vind. Zeker een aanrader als je van snelle arcade race games houdt. En gelukkig is die niet zo makkelijk dat je met 2 vingers in je neus 1e wordt, of ik ben zo slecht
Rogue Leader zit nog in de verpakking, voorlopig ff verslaafd aan Burnout
Ik ga weer verder racen, mzzls
dus de eerste zijn 3 of 4 tracks en dan de 2de weerk, maar de 3de hebben we nooit gehaald.
Ik woon in Vlissingen hier zijn geen gameshops, dus ik moet toch naar de intertoys toe denk ik
weet je hoe frustrernd het is als je weet dat er nog veel meer tracks zijn, en dat je ze gewoon niet kan spelen
pff beetje frustiOp donderdag 02 mei 2002 09:17 schreef Armada het volgende:
[..]
Want?
Kijk, hij post eerst dat hij de GameCube de betere console vindt, daarna dat hij de spellen niets vindt. Wat echt helemaal nergens op slaat, want spellen maken de console en als je de spellen niets vindt, wat moet je dan in hemelsnaam met de console?! Daarna gaat hij door met dat hij misschien toch wel voor de X-Box gaat. Waar komt dat dan vandaan? Dit is toch een topic over de Cube?
Ik post gewoon dat ik wil zien dat er goede games gaan komen voor de GameCube, dus niet meer zulke happy games, maar beetje volwassenere games. IS dit niet zo, dan koop ik een X-Box, alhoewel de GameCuber er wel beter uitziet.
Kgeef toe dat het een brak stukje text was, maar om meteen zo te gaan zitten zeiken, tjeez, get a life!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
This space is occupied
Ik heb al veel gelezen over Waveracer maar niet over monkeyball...
Iemand dit al gespeeld?
postpostpost!
Thanks
Nee, ok. Dan begrijpen we elkaar weer... Het gaat er alleen om dat dit een fijn topic is om de ervaringen die men opdoet met het verkrijgen en spelen met de GameCube te lezen. En bij jouw reactie, had ik ineens van:Op donderdag 02 mei 2002 13:13 schreef Damian het volgende:
[..]
Kgeef toe dat het een brak stukje text was
Anoniem: 19566
Wannahaves heeft weer een voorraadje dus wees er snel bij.Op donderdag 02 mei 2002 11:53 schreef The_PyroPath het volgende:
Ik had hem besteld bij Wannahaves, maar was net te laat en kreeg een iemeel dat de aanbieding voorbij was, kon net die 219 bij elkaar schrapen voor de GC met memocard en spel dus ik denk dat doen we, nu moet ik wachten....en wachten....
gelijk ff de nieuwe garantietermijn bekeken, 2 jaar lang leve de europese richtlijnen
This space is occupied
ze hebben wel weinig games daar (doos niet aangekomen)
suc6
Ik ga em meteen aansluiten
Jongens in post mijn ervaring vanavond
Greetingz
goddamn! ik spreek jou vanavond wel!!!Op donderdag 02 mei 2002 14:41 schreef M4rt! het volgende:
IK HEB DE CUBE... Whooeeii![]()
![]()
Ik ga em meteen aansluiten
Jongens in post mijn ervaring vanavond
Greetingz
Of je werkt voor die gasten, of je hebt niet goed opgelet, dit staat er bij de "aanbieding":Op donderdag 02 mei 2002 13:49 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Wannahaves heeft weer een voorraadje dus wees er snel bij.
De aanbieding van de GameCube zoals we die eerder hadden, met een gratis memory card en het spel Rogue Leader, is helaas uitverkocht. We bieden nu alleen de GameCube aan.
En die is dus gewoon €219!!!! Vette duur! zonder iets of wat dan ook. Oh jah, de levertijd is ook 15 dagen...
Nope...alsof Bakir hier zou posten ..whoehahahahaOp donderdag 02 mei 2002 14:19 schreef TekkenMaster het volgende:
heet die winkel toevallig nextlevel????
tis dus net die andere gamesjop
** meldt zich
meldt ookOp donderdag 02 mei 2002 15:38 schreef daFubar het volgende:
wie heeft hem eigenlijk nog NIET in dit topic?
** meldt zich
cubist is geblocked, maar erg tevreden met zijn paarse gamecube en oranje controller + waverace + morgen (waarschijnlijk) Iss2Op woensdag 01 mei 2002 20:27 schreef henkyyyyyyy het volgende:
[..]
Denk dat hij zit te cuben.
Ik heb hem ook nog nietOp donderdag 02 mei 2002 15:38 schreef daFubar het volgende:
wie heeft hem eigenlijk nog NIET in dit topic?
** meldt zich
Ik wacht tot Smash Bros uit is dan koop ik hem. Ik ben niet zo weg van de spellen die nu uit zijn...
Anoniem: 19566
Alleen er zijn overal maar een paar titels aanwezig. Nergens heb ik nog ISS2 gezien.
Cool! Ik heb Burnout en Rogue Leader II, en ik ben zeer tevredenOp donderdag 02 mei 2002 15:53 schreef xsence het volgende:
en hoe vinden jullie de gamecube? voor diegene die ehm al hebben...?
Ik kan haast niet wachten op mario kart
Ik denk dat ik een paar weekjes ga wachten met kopen.. Alleen weet ik niet hoe het zit met alle acties rondom de cube.. Ik bedoel, krijg je er over een paar weken nog een gratis controller bij, bij de FRS? Of is dat maar voor een bepaalde tijd? Maar misschien dat er binnekort weer nieuwe aanbiedingen zijn.. Cube + ssb:m voor 219euro oid.. Ik zie nog wel..
1 ding weet ik wel zeker, en dat is dat ik er binnekort zeker wel één aan ga schaffen!!
* GZ toont zijn medeleven...Op donderdag 02 mei 2002 16:16 schreef daFubar het volgende:
ik zit al de hele dag naar mijn telefoon te kijken totdat die bastards van de e-plaza bellen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 43018
dan kan ik lekker in een keer door gamen
I can't take it no more!
als ze hem zometeen niet hebben, dan zullen jullie mij niet meer terug vinden op GoT omdat ik mijzelf dan voor de trein heb geworpen...
*****SLAP!!!!****Op donderdag 02 mei 2002 16:24 schreef daFubar het volgende:
ik zou willen dat ik m niet wou hebben. deze druk is niet meer te dragen!!!
I can't take it no more!
als ze hem zometeen niet hebben, dan zullen jullie mij niet meer terug vinden op GoT omdat ik mijzelf dan voor de trein heb geworpen...
Get a grip man...
Over de cube zelf, je hoort die fan wel, maar niet storend ofzo. DE controller heeft nu buiten die analoges stick, nu dus c analoog en de links en rechts knoppen die er boven op zitten zijn nu ook analoog.
Bij het opstarten van de cube kom je eerst in een soort klein besturing systeem moet je kalender instellen, beeldpositie enzo. Is wel cool...
Maar dus zo wat plaatjes...
de xbox is wel toff.. echt een monster... en ik zou er echt graag de gcn nog bij willen hebben.. zelda, mario, re, allemaal wannahaves..
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
je bedoelt de free reward pack?? van microsoft??Op donderdag 02 mei 2002 16:35 schreef D³ het volgende:
* Anoniem: 43018 wacht geduldig op z'n Wannahaves pretpakket
nee hij heeft denk ik zn Cube bij wannahaves besteltOp donderdag 02 mei 2002 16:36 schreef xsence het volgende:
[..]
je bedoelt de free reward pack?? van microsoft??
ben benieuwd naar die plaatjes.....bloody roar heb ik echt nog NIKS van gezien.......Op donderdag 02 mei 2002 16:29 schreef Sur_G het volgende:
Ik ben er super tevreden over, en zeker over bloody roar ik zal zo wat plaatjes posten en een video.
Over de cube zelf, je hoort die fan wel, maar niet storend ofzo. DE controller heeft nu buiten die analoges stick, nu dus c analoog en de links en rechts knoppen die er boven op zitten zijn nu ook analoog.
Bij het opstarten van de cube kom je eerst in een soort klein besturing systeem moet je kalender instellen, beeldpositie enzo. Is wel cool...
Maar dus zo wat plaatjes...
PIII 800@804 Mhz
Nee, Wannahaves had een aanbieding (GC+Memcard+Rogue Leader voor €219).Op donderdag 02 mei 2002 16:36 schreef xsence het volgende:
[..]
je bedoelt de free reward pack?? van microsoft??
f.k.a D³
Ehm ik ben echt heel fout kom niet voorbij de eerst missie met starwars. Ik vlieg door dat lieve schachtje. Heb nog steeds 6 photons maar waar moet ik ze op afskieten?? Ik kom op een begeven moment bij een muurtje en als ik daaroverheen vlieg wordt ik:
1. Of neergehaalt
2. Game over death star onploft en mission failed
Help me, anders gaat ie toch echt trug voor cadeau bonnetjes.
Kan iemand screens posten van bloody roar?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
zoveelste die star wars terug wil brengenOp donderdag 02 mei 2002 16:39 schreef MaDLiVe het volgende:
BartSmit heeft bloody roar nog niet dus tot morgen wachten.
Ehm ik ben echt heel fout kom niet voorbij de eerst missie met starwars. Ik vlieg door dat lieve schachtje. Heb nog steeds 6 photons maar waar moet ik ze op afskieten?? Ik kom op een begeven moment bij een muurtje en als ik daaroverheen vlieg wordt ik:
1. Of neergehaalt

en ook voor mensen die nooit Rogue Squadron gespeelt hebben?
PIII 800@804 Mhz
Daarnet mijn cube gekocht met Waverace en een Mem-Card
-=[ De eerste ervaringen ]=-
Ik was als een van de eerste die zo'n heerlijke kubus mee mocht nemen naar huis, snel in de bus stappen en 20 minuten later was ik thuis. Ik dacht nog bij mezelf : "zal ik nu meteen naar boven hollen of eerst wat drinken". Je raadt het al, de fles cola ging mee naar boven
Boven aangekomen keek ik eens goed naar de doos, erg klein, compact en redelijk zwaar (dat voelde erg goed
Ik maakte de doos open en ik zag em al zitten, super strak en compact zat mijn paarse schoonheid erin, controller aan de zijkant, boekjes aan de andere kant.
Ik maakte em snel open en zette em naast me TV, alleen al van dat gezicht ging ik haast flippen
Manual niet nodig, elke mongool kan een cube aansluiten
Toen Waverace gepakt en meteen erin gedaan, zonder dat ik er erg in had kwam al meteen het intro filmpje van de Cube. (deze kende ik al van de JAP versie waar ik wel es op speel) Maar op me eigen TV zag het er toch wel beter uit (voor mij gevoel dan
Ik kreeg een heerlijk menuutje voor me neus met leuke sounds. Je kon de kalender, de tijd, het geluid en je beeld aanpassen. Nadat ik dat gedaan had koos ik voor de optie : "Spel Starten"
En ja hoor, het mooie schermpje van WaveRace: Blue Storm kwam in me face geslagen.
Ik begon met een beetje Free racen wat ik ook al eerder had gedaan en nog wel es over wou doen
Daarna de Tutorial gevolgd (die nog best pittig was soms) en pas daarna begon ik aan een Championship.
De graphics van de Cube zijn echt onwijs lekker en zien er echt Nintendo uit
Al met al een erg goede koop geweest waar ik gvd 1 erg ERG lang jaar op heb moeten wachten, maar nu eindelijk op me kamertje staat.
Mensen ik ga weer even heerlijk WeefReesen
Greetingz
zorry, niet meer helaas...Op donderdag 02 mei 2002 16:41 schreef xsence het volgende:
damn.1!! had wannahaves daat??????/
wanneer????? nog steeds????
maar kijk gerust rond op http://www.wanahaves.nl (dacht ik)
DAMN! gefeliciteerd man!Op donderdag 02 mei 2002 16:44 schreef M4rt! het volgende:toon volledige bericht
Yo mensen,
Daarnet mijn cube gekocht met Waverace en een Mem-Card
-=[ De eerste ervaringen ]=-
Ik was als een van de eerste die zo'n heerlijke kubus mee mocht nemen naar huis, snel in de bus stappen en 20 minuten later was ik thuis. Ik dacht nog bij mezelf : "zal ik nu meteen naar boven hollen of eerst wat drinken". Je raadt het al, de fles cola ging mee naar boven
Boven aangekomen keek ik eens goed naar de doos, erg klein, compact en redelijk zwaar (dat voelde erg goed).
Ik maakte de doos open en ik zag em al zitten, super strak en compact zat mijn paarse schoonheid erin, controller aan de zijkant, boekjes aan de andere kant.
Ik maakte em snel open en zette em naast me TV, alleen al van dat gezicht ging ik haast flippen
Manual niet nodig, elke mongool kan een cube aansluiten
Toen Waverace gepakt en meteen erin gedaan, zonder dat ik er erg in had kwam al meteen het intro filmpje van de Cube. (deze kende ik al van de JAP versie waar ik wel es op speel) Maar op me eigen TV zag het er toch wel beter uit (voor mij gevoel dan)
Ik kreeg een heerlijk menuutje voor me neus met leuke sounds. Je kon de kalender, de tijd, het geluid en je beeld aanpassen. Nadat ik dat gedaan had koos ik voor de optie : "Spel Starten"
En ja hoor, het mooie schermpje van WaveRace: Blue Storm kwam in me face geslagen.
Ik begon met een beetje Free racen wat ik ook al eerder had gedaan en nog wel es over wou doen
Daarna de Tutorial gevolgd (die nog best pittig was soms) en pas daarna begon ik aan een Championship.
De graphics van de Cube zijn echt onwijs lekker en zien er echt Nintendo uitde sound mag er ook zeker wezen (aangezien in mijn TV een subwoofer zit kon je echt goed horen of het een beetje gaaf klonk
)
Al met al een erg goede koop geweest waar ik gvd 1 erg ERG lang jaar op heb moeten wachten, maar nu eindelijk op me kamertje staat.
Mensen ik ga weer even heerlijk WeefReesen
Greetingz
shit... die rotconsoles ook altijd..
het is gewoon een verslaving geworden..
IK heb de fotos gemaakt met de camera in mn ene hand en de gamepad in de ander, bij de video ook goed he filmen en spelen tegelijkertijd
Het opstart logo:

De cube zelf:

PLaatjes van de Bloody roar:

EN hier een video, ik heb ook nog eentje met opstart loge en al, het begin van het gevecht maar die is nu aan het uploaden dus die plaats ik zo
KLIK HIER VOOR VIDEO VAN BLOODY ROAR
enjoy
Jawel, ik heb 'm! Bart Smit Apeldoorn... Spel kick ass. Ik ga nu Burnout en Luigi ruilen. Maar ISS2 hou ik!Op donderdag 02 mei 2002 15:55 schreef Hitpoint het volgende:
Nergens heb ik nog ISS2 gezien.
Terugbrengen omdat je het eerste level niet kunt halen? Kom op zegOp donderdag 02 mei 2002 16:39 schreef MaDLiVe het volgende:Ehm ik ben echt heel fout kom niet voorbij de eerst missie met starwars. Ik vlieg door dat lieve schachtje. Heb nog steeds 6 photons maar waar moet ik ze op afskieten?? Ik kom op een begeven moment bij een muurtje en als ik daaroverheen vlieg wordt ik:
1. Of neergehaalt
Op donderdag 02 mei 2002 16:39 schreef MaDLiVe het volgende:

f.k.a D³
Cool filmpje man!Op donderdag 02 mei 2002 16:54 schreef Sur_G het volgende:toon volledige bericht
Nou hier de fotos...
IK heb de fotos gemaakt met de camera in mn ene hand en de gamepad in de ander, bij de video ook goed he filmen en spelen tegelijkertijd
Het opstart logo:
[afbeelding]
De cube zelf:
[afbeelding]
PLaatje van de Bloody roar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EN hier een video, ik heb ook nog eentje met opstart loge en al, het begin vna het gevecht maar die is nu aan het uploaden dus die plaats ik zo
<a href="http://145.89.88.9/201_087/cube/bloody2.avi"> KLIK HIER VOOR VIDEO VAN BLOODY ROAR</a>
enjoy:7
En mooie foto's ook, dat willen we zien
f.k.a D³
thanx man, graag gedaanCool filmpje man! Zo werkt de link wel.
En mooie foto's ook, dat willen we zien
En bedankt voor de link, had hem zelf nu ook werkend
Maar anyway zoals beloofd een 2e video. Deze duurt wat langer en zie je ook het opstart scherm enzo... ENJOY
Bloody roar(met nintendo opstart scherm):
KLIK HIER
Bloody roar ingame gevecht (is de video uit mn vorige post):
KLIK HIER
je moet eerst de vijanden ontwijken door te remmen L drukken dan moet je de protons schieten TEGEN het muurtje op het einde(eerst ff remmen dat schiet makkelijkerOp donderdag 02 mei 2002 16:39 schreef MaDLiVe het volgende:
BartSmit heeft bloody roar nog niet dus tot morgen wachten.
1. Of neergehaalt
This space is occupied
Dat doe ik hoeveel moet je er schieten alle 6 of is 1 genoeg??Op donderdag 02 mei 2002 19:07 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
je moet eerst de vijanden ontwijken door te remmen L drukken dan moet je de protons schieten TEGEN het muurtje op het einde(eerst ff remmen dat schiet makkelijker)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ik had er maar 1 nodig ik had hed zelf niet eens door
This space is occupied
ik had er maar 1 nodig ik had hed zelf niet eens door
toevallig wist ik nog hoe het moest door de film van vorige week
/edit/ die ik bijna altijd ben zo druk aan het cuben!!! /edit/
trouwens ik typ vaak wat en dan druk ik op verzenden dan klik ik op stop om het nog ff te editen maar dan was het eigelijk al verzonden

This space is occupied
Als je bij die muur komt, moet je je targeting computer maar eens gebruiken (met de Y knop). Dan zie je een klein vlakje wat lichter is dan de rest. Daar moet je je proton torpedo op afvuren. Moet wel precies gebeuren, want ik heb heb daar ook ff lopen kutten.Op donderdag 02 mei 2002 19:19 schreef MaDLiVe het volgende:
[..]
Dat doe ik hoeveel moet je er schieten alle 6 of is 1 genoeg??
Kreeg ook nog lekker 10% korting op de spellen aangezien ik een coca cola kaart had. Dus had ik er ook nog een gratis memory kaart bij. Nou ik ga weer Wave racen
This space is occupied
Vet ik heb precies dezelfde TVOp donderdag 02 mei 2002 16:54 schreef Sur_G het volgende:toon volledige bericht
Nou hier de fotos...
Het opstart logo:
[afbeelding]
De cube zelf:
[afbeelding]
PLaatjes van de Bloody roar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EN hier een video, ik heb ook nog eentje met opstart loge en al, het begin van het gevecht maar die is nu aan het uploaden dus die plaats ik zo
KLIK HIER VOOR VIDEO VAN BLOODY ROAR
enjoy
Anoniem: 29510
Ik heb de gamecube nog niet maar probeer het eens uit door de tijd te veranderen in het opstart instellingen menu van je gamecube?Op donderdag 02 mei 2002 20:07 schreef GolbeZeromus het volgende:
Iemand opgevallen dat als je in de avond de training mission speelt het opeens donker is in dat level?
Anoniem: 19137
Effe kijken of ik zo'n oude CBM 1084S kan aansluiten zodat mijn vriendin gewoon kan gaan slapen zonder last te hebben van mij.

Dat gaat nu ff niet. Maatje van mij probeert level 5 te halen (hij wel...Op donderdag 02 mei 2002 20:19 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ik heb de gamecube nog niet maar probeer het eens uit door de tijd te veranderen in het opstart instellingen menu van je gamecube?
Dit topic is gesloten.