This space is occupied

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Op donderdag 02 mei 2002 21:23 schreef TekkenMaster het volgende:
bron???
Voor de Star Wars: Rogue Leader bezitters: over 5 minuten Star Wars: The Empire Strikes Back op Yorin. En dan na de film op je GC naspelen natuurlijk
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
25287
nope.. cube ondersteund alleen dolby prologic.. en met wat tweaks dus ook dolby prologic 2 kan eruit worden geperst.Op donderdag 02 mei 2002 21:45 schreef BlackMage het volgende:
Weet iemand of de Gamecube ook een Dolby 5.1 aansluiting heeft
voor 5.1 moet je bij de xbox zijn
Damn.... Zit er wel een aparte sound uitgang op ?Op donderdag 02 mei 2002 21:52 schreef ugamer het volgende:
[..]
nope.. cube ondersteund alleen dolby prologic.. en met wat tweaks dus ook dolby prologic 2 kan eruit worden geperst.
voor 5.1 moet je bij de xbox zijn
ja oke ik zag de plaatjes net pas, UPC was weer ff te sloom om de plaatjes te showen dus ik zag alleen de tekstOp donderdag 02 mei 2002 21:27 schreef Armada het volgende:
[..]

ohja de cube heeft geen apart uitgang dus je zal een advanced scart kabel moeten kopen ofzoiets
This space is occupied
Anoniem: 25156
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
1. Wat kan je nou precies met die GBC - GC kabel?
2. Wanneer komt www.nintendovip.com online?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
bloady roar is echt een button basher, maar wel heerlijk brut knokken en in dieren changen
rogue leader is mooier dan de film echt top maar wel snaf uitgespeeld als je eindelijk door de (moeilijke) levels heen bent wel erg leuk met een X-wing millenium Falcon enzo
als je veel samenspeelt moet je bloady roar nemen anders ZEKER rogue leader die is in het algemeen het best met de vele bonus voeruigen en level die direct uit de film lijken
perfect voor fans
This space is occupied
de kabel is om de GBA-GC te linken in spellen die het ondersteunen zoals pokemon Sonic (zelfde idee als pokkemonOp donderdag 02 mei 2002 23:05 schreef GolbeZeromus het volgende:
Weet iemand de volgende dingen:
1. Wat kan je nou precies met die GBC - GC kabel?
2. Wanneer komt www.nintendovip.com online?
eigenlijk zijn alle ideen van pokemon naagemaakt
(trainen---->vechten in 3d)
ik heb geen idee wanneer Nvip online komt, ff wachten
This space is occupied
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Anoniem: 26387
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Met die gba-gc cable kun je alle gba games op bigscreen spelen. Daarbij stonden er allerlei leuke dingen in het boekje.
Correct me if i'm wrong
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 19137
Ingelogd en geregistreerd;Op donderdag 02 mei 2002 23:35 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik vroeg mij dus af of het iemand al gelukt was te registreren op Nvip? Krijg steeds te lezen dat mijn PIN niet klopt.
Je krijgt na registratie dus (voorlopig) wat aardige achtergrondjes en een aantal Screensavers.Deze e-mail wordt door Nintendo Europa gestuurd om je registratie op NintendoVIP.com te bevestigen.
Klik op de link hieronder om je registratie als Nintendo VIP 24:7 te bevestigen.
<knip>
Omdat ik Luigi's Mansion ook heb geregistreerd krijg je daar ook wat achtergronden en SS van, plus een link naar een playersguide.
Dat zal dus waarschijnlijk gaan gelden voor alle Nintendo spellen.
Je krijgt toegang tot wat downloadable goodies (posters, screensavers, achtergrondjes) and thats it. Wel aardig maar niet wereld schokend.
De game related goodies (Wave Racer) zijn mooier dan de GameCube achtergrondjes.
Anoniem: 19137
Ach, beter iets dan niets (een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen), als je jezelf bij M$ registreerd(op de zaak) krijg je alleen reclame toegestuurd.Op vrijdag 03 mei 2002 01:06 schreef robertos het volgende:
jippie een paar achtergrondjes en wat screensavers, mijn dag is nu helemaal goed
Anoniem: 51617
Had gelezen op een ander site dat de cube al 1 mei te koop was in een aantal landen o.a. NL. Ik dus naar mijn e-plaza gaan... maar helaas zeiden ze 3 mei. Ik dus maar naar werk gaan... lees ik hier dat mensen het al bij bart smit hebben gehaald. Eerst mijn dichtsbijzinde BS gebeld: nee nog niet binnen!
Dan maar een wat "grotere" BS bellen... BS kalverstraat gebeld:
Ja die hebben we en verkopen we nu!
Geen tekort aan cubes?
Nee hoor!
Dank u!
Graag gedaan..
Gelijk na werk naar kalverstraat gereden! Zoals misschien sommige weten is daar ook een FRS. Daar eerst ff kijken, en ja hoor daar verkochten ze het ook al! Ff informeren.. en toen maar besloten daar gewoon mijn cube te halen ipv BS.
Ik heb een paarse cube, rgb scart, luigi's mansion, rogue leader en mem card gehaald. Daarna toch ff bij BS kijken hoe het daar ging.. en daar hadden ze monkey ball. In tegestelling tot FRS die het NIET had. Gelijk afgerekend. Totaal zo rond de 430 (ben ff platzak nu maar goed)
Gelijk naar huis geraced en aangesloten..... WOW!!
Wat me opvalt aan alle spellen die ik heb is dat de "waas" die bij de N64 zo irri was gelukkig weg was! Alles lekker scherp.
Luigi's mansion: Niet wereld maar wel leuk! Wordt zeker een classic. Ben nu best wel ver.. en begint vrij pittig te worden. 7/10
Monkey Ball: Iedereen vond het zo een VET spel dus vandaar dat ik er veel van verwacht had.. maar dat viel tegen. Het is nog steeds wel een goed spel maar misschien omdat ik er juist veel van verwacht, valt ie meestal tegen. Origneel is ie wel 8/10
Rogue leader: VETTE graphics... Zekers! Eerste level.. zat ook een beetje te k*tte met die death star maar uiteindelijk toch gehaald! Nu bij level 5(?) met die bomber (weet niet hoe die fighters precies heten) Met die astroid veld. All in all zeker een goed spel! Wat de andere mensen zeggen over rogue leader snap ik niet wat ze er niet leuk aan vinden. Smaakverschil waarschijnlijk. 9/10
Ben zeker niet teleurgesteld met mijn cube. Er wachten nog plenty good games die ik wil hebben. ISS2, SSB: M, RE, etc, etc.
Ga nu weer verder met gamen.. lets see... welke spel moet ik gaan spelen....
Anoniem: 7379
Die krijg je er toch al bij? En zoniet, wat doet zo'n kabeltje met je beeld, is het veel mooier? Er zit ook een digitale uitgang op de cube, wat kun je daar eigenlijk mee?Ik heb een paarse cube, rgb scart, luigi's mansion, rogue leader en mem card gehaald.
daar ben ik ook heel benieuwd naar, kun je kijken wat het verschil is met de standaard en de rgb scart kabel. en dan willen we natuurlik ook weten wat voor tv je hebtOp vrijdag 03 mei 2002 01:55 schreef Vertex het volgende:
[..]
Die krijg je er toch al bij? En zoniet, wat doet zo'n kabeltje met je beeld, is het veel mooier? Er zit ook een digitale uitgang op de cube, wat kun je daar eigenlijk mee?
ik heb zelf een 32 inch sony breedbeeld, dus als de kabel echt scheel overweeg ik er ook een te kopen
Is dat niet voor HDTV?? (High Definition)Op vrijdag 03 mei 2002 01:55 schreef Vertex het volgende:
[..]
Die krijg je er toch al bij? En zoniet, wat doet zo'n kabeltje met je beeld, is het veel mooier? Er zit ook een digitale uitgang op de cube, wat kun je daar eigenlijk mee?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Allen weet ik nog niet wat voor spel ik erbij neemt
Zit tw twijfelen tussen SMB, Luigi, ISS
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
ik heb hem ook bij de frs gekocht ik ga misschien Star wars ff ruilen (geen slecht spel hoor) ik heb hem uitgespeeld (pffff) dus ik ga hem ruilen voor een spel waar ik wat langer over doe
iemand nog iedeen??
This space is occupied
En dan ben ik ook wel benieuwd naar hoe ik dat ding op me DTS versterker ga aansluiten, is die rgb gesplit in beeld en geluid, of zit er een aparte uitgang op voor het geluid?
nee, maar de us versie van de cube heeft weer speciale features voor hdtv. maar dit is niet interresant voor ons.Op vrijdag 03 mei 2002 08:39 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Is dat niet voor HDTV?? (High Definition)
de rgb kabel, zorgt voor een scheiding van Rood Groen Blauw,
waardoor je een beter beel krijgt. in hoeverre dit scheelt hangt erg af van je tv. ik ben zelf dus ook benieuwd wat het scheelt....
mja ik wou Monkey Ball ruilen tegen Star Wars, maar is het wel aan te raden dan? Ik zit nog te twijfelen tussen SW, Burnout en Wave Race. En misschien luigi.Op vrijdag 03 mei 2002 08:58 schreef TekkenMaster het volgende:
ja dat kan altijd
ik heb hem ook bij de frs gekocht ik ga misschien Star wars ff ruilen (geen slecht spel hoor) ik heb hem uitgespeeld (pffff) dus ik ga hem ruilen voor een spel waar ik wat langer over doe
iemand nog iedeen??
This space is occupied
op welk niveau hebt je hem uitgespeeld??Op vrijdag 03 mei 2002 09:07 schreef TekkenMaster het volgende:
tis echt een mooi spel maar heb bijna nooit geld om nieuwe spellen te kopen dus ik ruil een spel als ik hem te snel uitspeel (het is ZEKER GEEn slecht spel errug mooi)ik ga hem denk ik ruilen voor wave race
/edit/ je kan wel als je heeeeel goed bent medals halen maaruh dat is erg moeilijk /edit/
This space is occupied
maar je hebt hem wel rap uitgespeeld zeg
Rogue Squadron op de pc vond ik vrij slecht.....en Rogue Leader nu al uitgespeeld hebben is ook erg snel.....
ik weet echt niet wat ik erbij moet kopen
PIII 800@804 Mhz
het enige spel wat ik niet in een dag uit had was goldensun (mijn eerste RPG)
/edit/ ook zitten er vette extra om BV in een tie-fighter te vliegen en een soort making of
This space is occupied
can't waIT anY LOGNERRN!!!
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 26387
MAAR er is ook een kabel waarmee je de GC dan op je monitor kunt aansluiten. Daar is die uitgang dus ook voor! Het is gewoon een verloop van DV-out naar VGA. Resoluie was volgens mij dan 800x600.
Verder zit er wel een normale scart aansluiting bij de Cube natuurlijk.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ziek?Op vrijdag 03 mei 2002 10:21 schreef schnumi het volgende:
vandaag of morgen de cube. ik word al **** als ik er aan denk.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wat vinden jullie? Tony Hawk ook nog kopen voor de gamecube of lekker op m'n pc blijven spelen???
Brak?Op vrijdag 03 mei 2002 10:32 schreef Armada het volgende:
[schnumi: vandaag of morgen de cube.ik word al **** als ik er aan denk]
A: Ziek?
S: nee niet echt
Maar dat viel even tegen kreeg gisteren een rekening binnen van 500 EURO!!!!
Dus word nog wel een maandje wachten , ben er niet heel treurig om, want ik zie de mensen over de spellen praten net ofdat er geen Supertitel bij zit die echt de shit is om te hebben.
Wilde zelf voor Monkeyball gaan omdat hij only nintendo is en me lang bezig kon houden.(Playability en Lastability vind ik het belangrijkst).
Dus hoop dat er volgende maand wat betere titels zijn , dan weet ik tenminste zeker welke ik er gelijk bijneem.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
ook niet.Op vrijdag 03 mei 2002 10:48 schreef Armada het volgende:
[..]
Brak?
ik heb nog nooit een spel NIET geruild ik vind het leuk om spellen uit te spelen en dan te ruilen want dan ken je uiteindelijk heeeeeeel veel spellen
/edit/ ik houd rogue leader toch maar ik heb nu een paar nieuwe schippies /edit/
This space is occupied
Samen staan we sterk!
Samen staan we sterk!
en ik nog steeds aan het w8en op de aankomst van mijn cube hier in groningen..
sigh
hopelijk voor 13 uur ofzo.. anders ga ik echt de stad gewoon in en koop ik hem wel ergens anders
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
TOny hawk pro skater 3?
of
Luigi's mansion...
Samen staan we sterk!
Zou iedereen ff kunnen kijken plz ?
Anoniem: 23844
Antwoord ff mn vraag please!
Want ik wil zo snel mogelijk vertrekken...
Samen staan we sterk!
Rumble is behoorlijk sterk hoorOp vrijdag 03 mei 2002 11:21 schreef ds het volgende:
Gisteravond mijn Cube opgehaald (Dimension plus Groningen..) maar ligt het nu aan mij of is die rumble niet echt sterk? Meestal voel ik er niks van.
This space is occupied
TonyOp vrijdag 03 mei 2002 11:18 schreef IkBenAlles het volgende:
welk spel:
TOny hawk pro skater 3?
of
Luigi's mansion...
zo'n spel gaat niet vervelen namelijk
Even hier de publieke opinie peilen. Gericht aan diegene die nu ook al een NGC hebben:
Wat was jullie eerste reactie na 10 min spelen?
Ik ben heel positief over de gamecube, ook al heb ik maar 1 spel echt goed gespeelt nu.
En nog iets , ik mis weer een demo disc.. Waarom nou niet ff een klein mini-dvdtje met alle demo's van de release spellen, jammer maar het moet maar. Zwart is trouwens veel mooier als die gay-paarse, Ik vind de NGC qua uiterlijk het mooiste en het meest praktisch om te verplaatsen.

Thx tekkenmaster...Op vrijdag 03 mei 2002 11:21 schreef TekkenMaster het volgende:
als je tony niet op een ander platform hebt gespeelt (PC ps2 psx xdoos) moet je hem zeker nemen anders luigi (en dan de volgende dag ruilen want dan heb je hem al uitgespeeld)
Dan mag me zus wel luigi's mansion kopen. Ik heb tony hawk nog steeds niet gespeeld
Samen staan we sterk!
ik hoor het wel een eens in rogue leader als hij een nieuw stukeje film laad in de menu'sOp vrijdag 03 mei 2002 11:19 schreef M4rt! het volgende:
Nog ff 1 keer de vraag of het erg is dat mijn GC soms een beetje geluid maakt ( kleine tikjes ) van de CD lezen ofzo.. en dat het normaal is dat waar je het CDtje indoet een klein beetje meeveert naar onderen
Zou iedereen ff kunnen kijken plz ?
/edit /dit had je ook bij de PSone/psx dat je soms een tikje hoorde /edit/
en ja het hoort een beetje mee te veren (zal wel een schokprotectie zijn
This space is occupied
Gamecube here i come to save u
Make love to u
Eat with u
Sleap with u
f*ck with u
<censuur>
<CENSUUUUR!!!>
Samen staan we sterk!
Anoniem: 51617
En inderdaad is het ook die 60 Hz die het dan ondersteunt.
Ik zelf heb een 71 cm sony tv
Maar als je de GC op een versterker wilt aansluiten dan kan je de RGB kabel niet gebruiken.. dan moet je de standaard kabel gebruiken.
Precies.. in de Menu's vooral ja, voor de rest hoor ik em nooit ( raar eigenlijk )Op vrijdag 03 mei 2002 11:23 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
ik hoor het wel een eens in rogue leader als hij een nieuw stukeje film laad in de menu's
ok, alvast bedankt...Op vrijdag 03 mei 2002 11:25 schreef Zero00 het volgende:
Ik heb eigenlijk blindelings een RGB kabel bijkocht (let op: 32 Euro wel!). Ik heb koop altijd bij mij consoles een RGB kabel. Het beeld is HEEL scherp. Ik heb de standaard kabel die je erbij krijgt nog niet gekeken. Dus ik zou ook niet weten of het scheelt. Probeer ik vandaag wel ff uit en dan post ik hier wel wat voor verschil er is.
En inderdaad is het ook die 60 Hz die het dan ondersteunt.
Ik zelf heb een 71 cm sony tv
Maar als je de GC op een versterker wilt aansluiten dan kan je de RGB kabel niet gebruiken.. dan moet je de standaard kabel gebruiken.
hmz....nog steeds geen mail van frs
ik heb een half uur geleden een mail gehad van FRS dat ik hem morgen (zaterdag) na 12 uur kan halen...
Ze zijn ziek in hun hoofd, ik heb hem in het zelfde filiaal al woensdag gehaald ... Ze denken toch echt niet dat ik ging wachten tot zaterdag
De filmpjes die ik had gemaakt vonden mensen hier wel leuk zo te zien.
En er moesten meer filmpjes komen van andere spellen, maar die heb ik nog niet, ik ga vandaag denk ik burnout halen ofzo... heb nu alleen nog Luigi erbij, dus als iemand daar nog een filmpje van wil zien (denk het niet) maar dan moet die het ff zeggen dan plaats ik er wel eentje...
Een aantal posts geleden had iemand iets gepost over krassen op de gamecube, rechts onder de reset knop en daar links van ook nog. Ik dacht ken nooit op allemaal zitten, maar toen ik keek zag ik dat ze bij mij ook zaten, wel apart dat die krasjes er bij meerdere zitten...
Maar ehm ik wil eigelijk wel een filmpje van Luigi, want ik weet nog steeds niet of het nou wel of niet iets is
want dan ga ik straks na mijn werk ff langs om te zeuren.
(als de cube's niet op zijn

jawel, bij intertoys ligtie, niet bij FRS volgens mijOp vrijdag 03 mei 2002 11:43 schreef schnumi het volgende:
burnout is die al uit dan???volgens mij nog niet hoor.
waar ik vandaag was om Star Wars te halen iig wel, maar das geen officiele daarom ging ik naar IntertoysOp vrijdag 03 mei 2002 11:47 schreef schnumi het volgende:
is dat bij de FRS nog steeds zo dat je de 2de controller gratis krijgt???
Burnout is dat racespel, dat is ook een launch titel.
Schijnt wel een coole racer te zijn...
Ik had mijn cube bij die frs ook gewoon met extra controller en voor 206 kunnen krijgen normaal gesproken, maar omdat het een vriend van me is heb ik er maar 176 voor betaald dus das wel eeeerg cheap, games ook met 20% korting dus in totaal betaald: 283 dacht ik, das met 2e 3rd party controller, Nintie Memory card+ 2 spellen...
Niet slecht he??
Maar volgens mij had jij hem niet voor 206 euro kunnen krijgen omdat hun van jouw reservering nog niets gezien hebben dus... maar om die controller had je gewoon moeten vragen, die kreeg iedereen bij ons in dat filiaal, ookal was het niet via de site gegaan....
Gewoon bietje zeuren en dan komt het goed
IK zal zo ff een videotje maken van Luigi'S Mansion...
FF geduld
maar jij bent wel echt een mazzelpik, 20% korting op de zooi.
ik moet maar vrienden gaan maken bij de frs
zit echt te veel met de cube in mijn hoofd, moet echt weer in het werk
krijg je daar wel een officiele 2de controller gratis dan??Op vrijdag 03 mei 2002 11:48 schreef robertos het volgende:
[..]
waar ik vandaag was om Star Wars te halen iig wel, maar das geen officiele daarom ging ik naar Intertoys
Schijnt normaal te zijn bij Nintendo
Anoniem: 24674
Kheb de zwarte cube met 2e gratis controller (die vind ik opzich nie zo slecht hoor)... Memcard erbij en deze games
- Rogue Leader
- Wave Race (of Burnout)
- Monkey Ball
- Bloody Roar
per stuk maar 48 eurootjes
Dan zet ik ze gelijk online...
Haha ook 20% korting op je games met je pasje he- Rogue Leader
- Wave Race (of Burnout)
- Monkey Ball
- Bloody Roar
per stuk maar 48 eurootjes
veel plezier.. (shit ben nog steeds niet aan werk
(Joke man, is niet grappig om met iemand te spotten als ie nog geen cube heeft i know, i know zal niet meer gebeuren lol)
Maar hoe sneller je aan het werk gaat, hoe sneller de tijd gaat, en hoe sneller jij dalijk die CUBE van jouw dalijk bij jouw FRS winkel kan meelullen...
Bij welke FRS haal jij hem eigenlijk?
Ja, verpest het ff..Op vrijdag 03 mei 2002 11:26 schreef DFY het volgende:
Geil?
Aargh! Geld te veel?Demolition-Man schreef het volgende:Kheb de zwarte cube met 2e gratis controller (die vind ik opzich nie zo slecht hoor)... Memcard erbij en deze games
- Rogue Leader
- Wave Race (of Burnout)
- Monkey Ball
- Bloody Roar
Toch wel zonde, want ik ben het wel degelijk eens met de mensen die zeggen dat je juist moet genieten per spel en niet gelijk te veel moeten kopen. Dat is ook de reden dat ik nooit mijn box of toekomstige cube zal ombouwen, elk spel moet een zorgvuldig geselecteerde aanwinst zijn...
Ik leef met je mee...maar wat ik niet begrijp is dat zoveel mensen hem gereserveerd hebben en nu moeten wachten tot zaterdag, of zelfs langer...de ptt zal ook niet echt meewerken, die doen namelijk geen rembours zendingen in het weekend, dus voor sommige komt ie pas maandag.Op vrijdag 03 mei 2002 11:40 schreef Sur_G het volgende:
Nog geen mail gehad van FRS???
ik heb een half uur geleden een mail gehad van FRS dat ik hem morgen (zaterdag) na 12 uur kan halen...
Ze zijn ziek in hun hoofd, ik heb hem in het zelfde filiaal al woensdag gehaald ... Ze denken toch echt niet dat ik ging wachten tot zaterdag
Een aantal posts geleden had iemand iets gepost over krassen op de gamecube, rechts onder de reset knop en daar links van ook nog. Ik dacht ken nooit op allemaal zitten, maar toen ik keek zag ik dat ze bij mij ook zaten, wel apart dat die krasjes er bij meerdere zitten...
Ik heb mijn Cube niet gereserveerd en ben gisteren avond gewoon een gaan halen bij de FRS
Met andere woorden wat is de zin van het reserveren, behalve dan dat je er zeker van bent dat je er een krijgt, als je toch nog dagen moet wachten? Ik zou er ook ziek van worden
En over die krasjes, nee mijn Cube heeft die niet.
Verder ben ik heel tevreden met mijn cube vooral Waverace is
voor hetzelfde geld hadden de reservisten hem vorige week al gehad. zo is het met de xbox wel gegaan.Op vrijdag 03 mei 2002 12:42 schreef TeTsUo2000 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee...maar wat ik niet begrijp is dat zoveel mensen hem gereserveerd hebben en nu moeten wachten tot zaterdag, of zelfs langer...de ptt zal ook niet echt meewerken, die doen namelijk geen rembours zendingen in het weekend, dus voor sommige komt ie pas maandag.
Ik heb mijn Cube niet gereserveerd en ben gisteren avond gewoon een gaan halen bij de FRS
Met andere woorden wat is de zin van het reserveren, behalve dan dat je er zeker van bent dat je er een krijgt, als je toch nog dagen moet wachten? Ik zou er ook ziek van worden
En over die krasjes, nee mijn Cube heeft die niet.
Verder ben ik heel tevreden met mijn cube vooral Waverace is
en ik haal m zometeen rond zessen (dan ben ik pas in rotterdam), paars, xtra controller, super monkey ball en luigi's mansion. en dan heb ik vanavond party bij mijn thuis met een hoop mensen!
mijn "GAMECUBE -ik heb m- PARTY"
Dit topic is gesloten.