This space is occupied
Anoniem: 43018
Ik vind re zo toff omdat toen ik hem voor het eerst speelde het voor mij een totaal nieuwe ervaring was, ik had nog nooit zoiets gezien of gespeeld.. (op de pc waren er wel dat soort spellen maar ik gebruik de pc niet voor games)..Op maandag 06 mei 2002 10:53 schreef CybErvee het volgende:
[..]
Yep, beetje B-film maar wel gaaf.
PS: Spelletjes doe je om "af te reageren" cq ontspannen, bij de ene betekent dat Unreal en Resident Evil, bij de ander is het Mario. Voor een volgende is het adventures (geen geduld voor, en behalve Zelda meestal niet verder gekomen dan de resenties van de bladen)
Ikzelf houd van beide genres, maar om eerlijk te zeggen speel ik resident eigenlijk omdat ik een horror fanaat ben.
Resident evil 1 rules gewoon.. de rest is een beetje kut vind ik..
en voor re remake koop ik ook zeker een gcn.. ook voor de mario games enz.. zijn gewoon goed..!!
kewl he.. bij dat level waar het water zakt (Sunny beach nogwat geloof ik) zwemt er bij de start ook zo'n rog (zo heten die beesten toch?)Op maandag 06 mei 2002 11:02 schreef TekkenMaster het volgende:
800!!!!
wave race ruled, je ziet de dieren gewoon zwemmen in het water
echt wel kewl
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
een paar cijfers die zij gaven:
Super monkey bal 9.5(!)
Wave Race :Blue storm 9.0
Super Smash Brothers :melee MP 8.8- SP 7.5
Star Wars Rogue Squadron 2: Rogue leader 8.8
Tony hawks pro Skater 3 8.4
Luigi's mansion 7.8
Pikmin 8.5
Extreme G3 8.4
monkey ball vind ik toch een een te hoog cijfer gekregen hebben oke het is een goed spel maar een 9.5 vind ik wel erg hoog
Wave race ben ik het erg mee eens
SSB:m hier kan ik echt kwaad om worden
Ik zat meer te denken aan een 8.5
en de mulitplayer moet toch wel een vette 9.5 ik heb de USA versie gespeeld en hij ruled echt, dikke fun gewoon (maarja de PU is altijd een beetje raar geweest , MGS2 een 8.2 anyone??)
extreme g3 klopt niet helemaal, ze zeggen dat de graphics mooier zijn dan op de Xdoos maar ze geven de graphics een 6(?) is ie dan zo lelijk op de Xdoos
This space is occupied
hmm als ik cijfers moest geven dan de spellen die ik heb gespeeld:Op maandag 06 mei 2002 11:22 schreef TekkenMaster het volgende:
ik vind de cijfer van de PU niet helemaal eerlijk
Super monkey bal 9.5(!)
Luigi's mansion 7.8
Pikmin 8.5
Extreme G3 8.4
SuperMonkeyBall 85
Burnout 88
ISS2 80
Waverace 70
Starwars 75
THPS3 75
ExtremeG3 70
NBA street 65
Pikmin 60 (voor zover ik het snapte, zal vast vet worden als je het snapt)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
wave race en star wars ben ik het zeker niet mee eensOp maandag 06 mei 2002 11:25 schreef Phusebox het volgende:
[..]
hmm als ik cijfers moest geven dan de spellen die ik heb gespeeld:
SuperMonkeyBall 85
Burnout 88
ISS2 80
Waverace 70
Starwars 75
THPS3 75
ExtremeG3 70
NBA street 65
Pikmin 60 (voor zover ik het snapte, zal vast vet worden als je het snapt)
bij wave race moet je wel te tuttoral goed afmaken anders lukt het niet maar daarna is het echt vet
en star wars is erg top alleen een beetje kort
This space is occupied
maarre, ik vind dat Orkbozz (hoe jong hij ook is) zeker geen instelling van de reguliere 13 jarige heeft hoor.
hij heeft gewoon goed commentaar en ik zou best een keertje zijn aars willen trappen met Monkey Target
OrkBozz for president!
Anoniem: 23844
Vergeet niet dat het de mening is van Jurjen en zo te zien ben jij het niet met hem eens. Zijn toekomstige reviews kan jij dan ook beter met een korreltje zout nemen want hij heeft gewoon een andere smaak dan jou. Dit is ook één van de redenen waarom ik bijna geen reviews lees. Ik beslis zelf wel wat ik top of flop vind. Meestal lees ik ze even om te kijken of het geen absolute miskoop is, ff de nadelen lezen en de rest interesseert me niet.Op maandag 06 mei 2002 11:22 schreef TekkenMaster het volgende:toon volledige bericht
ik vind de cijfer van de PU niet helemaal eerlijk
Super monkey bal 9.5(!)
Luigi's mansion 7.8
Pikmin 8.5
Extreme G3 8.4
monkey ball vind ik toch een een te hoog cijfer gekregen hebben oke het is een goed spel maar een 9.5 vind ik wel erg hoog
Wave race ben ik het erg mee eens
SSB:m hier kan ik echt kwaad om wordensingel player een 7.5 wat denken hun je hebt nu een adventure mode event mode en de gewone battles.
Ik zat meer te denken aan een 8.5
en de mulitplayer moet toch wel een vette 9.5 ik heb de USA versie gespeeld en hij ruled echt, dikke fun gewoon (maarja de PU is altijd een beetje raar geweest , MGS2 anyone??)
extreme g3 klopt niet helemaal, ze zeggen dat de graphics mooier zijn dan op de Xdoos maar ze geven de graphics een 6(?) is ie dan zo lelijk op de Xdoos
Over die review van MGS2 gesproken, dat is gewoon puur mierenneuken. 'Oh my God, Raiden glijdt uit over meeuwenstront, belachelijk! We geven die spel gelijk een .5 aftrek.' Terwijl dit eigenlijk gewoon humor is en niet de gameplay beinvloed.
Over SSBM, noem eens 1 vechtspel die singleplayer een 7,5 verdient en multiplayer een 8,8. Meestal ZUIGT de singleplayer bij een vechtspel. Dit spel verdient dus ook ruim een 9+ als je deze 2 factoren combineert. SSBM is het eerste vechtspel die dit beter doet dan de rest.
Natuurlijk moet je voor serieuze reviews ook niet bij de PU zijn, die hebben een hele andere doelgroep.
waarschijnlijk na de E3
level 30; is dat waar je van die vaag bewegende platformpjes hebt? met gaten in het midden als ze samen zijn?
en over waverace: tutorial? waarvoor heb je die nodig die tricks zijn toch best simpel?
en heb m op 1 avond uitgespeeld op normal, hard en expert
daarom vond ik t geen absolute topper
Anoniem: 19137
Mijn idee ... maar RE-Nemesis is ook heftig (gespeeld op de PSX)Op maandag 06 mei 2002 11:05 schreef xsence het volgende:
[..]
Ik vind re zo toff omdat toen ik hem voor het eerst speelde het voor mij een totaal nieuwe ervaring was, ik had nog nooit zoiets gezien of gespeeld.. (op de pc waren er wel dat soort spellen maar ik gebruik de pc niet voor games)..
Resident evil 1 rules gewoon.. de rest is een beetje kut vind ik..
en voor re remake koop ik ook zeker een gcn.. ook voor de mario games enz.. zijn gewoon goed..!!
Goh, ik dacht dat dat wel duidelijk was.Op maandag 06 mei 2002 02:03 schreef DynaMikeY het volgende:
Om in charge te zijn bij een bedrijf, heb je niet 51%, maar 50% + 1 aandelen nodig. (Think about it...it makes sense)
Om ook even on-topic hier te reageren. Ik heb nog niet gespeeld op de GameCube. Maar eind van de week ga ik hem dan ook eindelijk testen, ben benieuwd. Vooral Super Smash Brothers: Melee lijkt me een erg grappig spel, jammer dat we daar dan weer op moeten wachten.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ff oefenen nog..
Als ik cijfers zou moeten geven aan m'n launch games zou het zo ong. worden:
Wave race: Blue Storm : 9
Burnout : 7.5
SW: RL: RS2 : 8.5
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
doe eens niet zo spoileren, daar ben ik nog nietOp maandag 06 mei 2002 12:50 schreef schnumi het volgende:
trouwens wie weet hoe je bij luigi's mansion die kamer met die poppetjes met opwindhendels kan halen???ik kan namelijk niet aan die hendels draaien.
mijn launchgames rating:
Super Monkey Ball
single player: 8
multiplayer: 9,5
Luigi's Mansion
single player: 9
multiplayer: nvt
ik kan mij serieus niet voorstellen dat er vettere launchgames zijn die ik zo vet vind als deze twee. ik heb het met mijn smaak echt onwijs getroffen...
/edit: dit zijn dus mijn indrukken na 1 weekend he
Anoniem: 51617
Je moet link rechts en linksonder de klokje "aanzetten" dan gaan die poppen bewegen en dan zuigen!!Op maandag 06 mei 2002 12:50 schreef schnumi het volgende:
trouwens wie weet hoe je bij luigi's mansion die kamer met die poppetjes met opwindhendels kan halen???ik kan namelijk niet aan die hendels draaien.
ik had em zeker nodig om alleen al te leren hoe je bochten moest maken en truckjes moest doenOp maandag 06 mei 2002 11:54 schreef Phusebox het volgende:
zijn?
en over waverace: tutorial? waarvoor heb je die nodig die tricks zijn toch best simpel?
en heb m op 1 avond uitgespeeld op normal, hard en expert
daarom vond ik t geen absolute topper
en makkelijk????
volgensmij speel jij een ander spel ofzo normal lukt me wel maar hard is onmogelijk, en ja ik kan heus wel gamen want star wars had ik binnen 1 dag uitgespeeld en het is me bijna nog nooit gebeurt dat ik een game binnnen een dag had uitgespeeld zelfs HALO op de box binnen 1 dag toen ik bij een maat op visite was ff uitgespeeld op normal
This space is occupied
als je goed oplet ontdek je shortcuts (nee die heb ik niet opgezocht op internet ofzow; die zijn gewoon TE duidelijk aanwezig).
maak je goed gebruik van de shortcuts dan is t best te doen.
let ook op de golven, daar moet je ook goed op meegaan
had ik toch al gedaan.Op maandag 06 mei 2002 13:28 schreef Zero00 het volgende:
[..]
Je moet link rechts en linksonder de klokje "aanzetten" dan gaan die poppen bewegen en dan zuigen!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 51617
Ik had er ook problemen mee.. zorg dat je de klok linkonderaan GOED aanzet... je moet er goed voorstaan en dan op "a" drukken.Op maandag 06 mei 2002 13:58 schreef schnumi het volgende:
[..]
had ik toch al gedaan.zal nog eens checken.
/edit en je merkt het aan de klok dat het beweegt
There is no magic.
Dit topic is gesloten.