=[ Het Grote GameCube Topic ]= Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 5.623 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28
22

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Ik ben 22 iig.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:23

jOzh

Sweet dude!

Ik heb het idee dat vooral de pubers zeggen dat de GameCube kiddie is. Ikzelf ben 21 en ik heb geen bloed en tieten in een spel nodig hoor. Ik bedoel, kijk naar super monkey ball. Zullen velen misschien kiddie vinden vanwege de felle, vrolijke kleuren. Ik stoor me hier niet aan, ik hou zelfs wel van vrolijke spellen. Voor serieuze spellen gebruik ik m'n pc wel.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
tja en waarom zou geweld of bloed cool zijn?
omdat juist de kiddies denken dat ze dan niet kiddie zijn
games zijn er juist om je te ontrekken aan de gewone alledaagse wereld, ff nergens aan denken en lol hebben!
en nintendo is master op dit gebied, net als sega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 08:46
Ik ben 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:00
Op zondag 05 mei 2002 13:01 schreef jOzh het volgende:
Nog niemand gehoord met wat info over de RGB kabels. Zit nog steeds te twijfelen of dat de aanschaf waard is...
voor de xbox heb ik hem een aantal dagen en daar merk je het verschil wel.
maar ja voor die prijs krijg je ook een optical uitgang voor DD 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

ik vind dat je op GoT ook wel kan merken dat er nu al meer mensen met een GC zijn dan met een Xbox want check nu alleen al dit topic, het ding is net uit en er wordt gelijk door iedereen over gepraat kan me niet herinneren dat er ook zo'n Xbox topic was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Fuck man, ik krijg constant alles terug van undeliverable recipient. Weet iemand een email adres van RARE?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
editor@rareware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 05 mei 2002 15:13 schreef GolbeZeromus het volgende:
Fuck man, ik krijg constant alles terug van undeliverable recipient. Weet iemand een email adres van RARE?
don't bother als je er een stuurd krijg je toch 1 of ander vaag antwoord, en als ze third gaan hoor je dat echt wel gelijk hoor en aangezien er nu nog geen berichten zijn is er dus ook nog niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Weet iemand trouwens wat er wordt gelezen als je zo'n disc in je DVD speler van bijv je PC doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 13:09

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ik ben zelf 23 en ga toch echt wel een gamecube halen.
bloed en tieten is leuk in een spel, maar t gaat om de gameplay, en dat zit bij nintendo altijd gewoon goed.
En uiteraart rogue leader 2 en metroid prime :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:09
ik ben volgende maand 25 (een kwart eeuw)...

dus niet echt kiddie meer denk ik ;)

maar jOhz over de RGB kabel. ik lees van wat andere boards dat het wel scheelt. maar dan moet je wel een goede tv hebben. ik zag op lik-sang een rgb-kabel voor 6 dollar (geloof ik), maar ben niet zeker of die voor de cube is.

ik ga wachten tot de wavebirds uit zijn en dan die + rgb kabel bestellen bij lik-sang
edit:
ff op de site wezen kijken. de kabel is 5 dollar,maar in opmerkingen staat dir :"Please note that the Gamecube, N64 and SNES require a RGB modification, the cable will not output a video signal otherwise "
en dat maakt me een beetje huiverig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 17:01

jasjenl

Liab A Tymo

Op zondag 05 mei 2002 15:41 schreef GolbeZeromus het volgende:
Weet iemand trouwens wat er wordt gelezen als je zo'n disc in je DVD speler van bijv je PC doet?
Ja, helemaal niks :) Bij mij bevroor de verkenner in ieder geval compleet, lampje op de dvd drive bleef continue hangen en het enige wat ik kon doen was op eject drukken, waarna windows de melding gaf dat ie niks van 't schijfje snapte.
Volgens mij zijn 't geen echte dvd schijfjes maar een net iets afwijkend systeem. Overigens zijn de schijfjes wel exact even groot als cd-singles (die je vroeger nog wel eens zag). Maar voorlopig heeft de GC met deze schijfjes nog de beste kopiëer beveiliging van alle huidige consoles, wat een goede zaak is, want dat zal er in ieder geval (voorlopig?) voor zorgen dat er weinig tot niets voor gekopiëerd zal worden. Dat maakt 't voor developers tot een interessant platform om spellen voor te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ja, ik had net iemand op MSN die dat ook even deed en opeens was hij niet meer aangemeld. Toen wist ik eigenlijk al genoeg.

Volgende vraag. Onderaan de GC zitten drie poorten. Waar zijn ze no voor. een voor ethernet, een voor een 56K modem. en de derde is voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 14:41 schreef Kev0867 het volgende:
Mag ik misschien vragen hoe oud de gemiddelde poster is in dit topic die een gamecube hebben gekocht??
21
Op zondag 05 mei 2002 15:51 schreef DarkChylde het volgende:
edit:
ff op de site wezen kijken. de kabel is 5 dollar,maar in opmerkingen staat dir :"Please note that the Gamecube, N64 and SNES require a RGB modification, the cable will not output a video signal otherwise "
en dat maakt me een beetje huiverig.
Denk dat ze het over de USA en JPN versies hebben, ik meen ergens te hebben gelezen dat de PAL cube wel RGB output ondersteunt.
Op zondag 05 mei 2002 13:06 schreef TekkenMaster het volgende:
mensen maak een een top 6 van spellen die je snel gaat kopen
En ook de spellen waar je bijna niet op kan wachten :9~
1) Mario Kart
2) Metroid Prime
3) Zelda
4) Super Mario Sunshine
5) Starfox (Adventures)
6) ED, RE0, RE1, RE4, PD0, SSBM, F-Zero GC, DKR, SMB(2), K: EoP, WR:BS, SWRSII:RL, PSO, SC2, RRN, GS, 1080: WS, AC, VFQ, T:E etc etc. ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 16:08 schreef GolbeZeromus het volgende:
Volgende vraag. Onderaan de GC zitten drie poorten. Waar zijn ze no voor. een voor ethernet, een voor een 56K modem. en de derde is voor???
Voor de copybox toch? ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Ik hoor wat mensen die commentaar hebben op de graphics van de cube, maar dat is niet geheel terecht vind ik. Hij is net 2 dagen uit, en hierdoor is het spel aanbod erg laag. De spellen die nu wel in de winkel liggen tonen nog niet de ware kracht van de GameCube, omdat dit eerste generatie spellen zijn. De PS2 is al wat langer uit, en daardoor zijn de spellen voor dit systeem ook al wat beter ontwikkeld (2e generatie). De X-Box is grafisch inderdaad beter, maar dit is toch geen verassing? Dat was van te voren al bekend.

Ik heb zelf ook nog een vraagje. Heeft iemand al de Expert mode van Super Monkey Ball uitgespeeld? Ik zit bij level 7 en dat is volgens mij echt niet te doen. Wel een megakoel spel overigens. Grafisch niet super, maar het spel scoort bij mij op het gebied van gameplay, fun, en durability erg hoog. Dit is nou echt een spel waar je over een jaar nog steeds veel plezier van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Ik zit nog steeds bij de advanced. Level 15 was best wel moeiijk ja maar uiteindelijk toch voorbij gekomen.. aangekomen bij level 29... geen continues meer.. ;(
Advanced nog niet geprobeerd.. maar wel moeilijk hoor het spel. Luigi's mansion trouwens al uitgespeeld gisteravond. Is toch niet zo kort al vele mensen zeggen en soms best wel moeilijk. Zit nu het spel nog een keer "goed te spelen" in de gespiegelde huis. Al die Boo's vangen.. heheh
Btw, star wars : battle of endor mission is VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Level 15 is toch dat level dat zo loopt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
 |-| |-|
 | | | |
 | | | |
 o |_| x

o = Start
x = Finish

Daar heb ik ook altijd verschrikkelijk veel moeite mee, meestal kost dat level me 3 continues. Het is vooral irritant dat het level bol staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

ik ben bijna 15 jaar jong :7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59

Phydomir

Dennis

Leeftijd = 19 :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
leeftijd = 16

hier nog ff een leuk (en kort) filmpje, zullen jullie allemaal allang gezien hebben maar ik vin het er belovend uitzien

http://movies.nintendo.com/metroidprime_gcn_export.mov

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

wie/wat/waar is metroid ik ken m alleen van smash brothers
ik speel al nintendo vanaf de NES en de gameboy heb ik iets gemist ofzo?????

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 17:18
Hebben nog meer mensen last van die Star Wars bug in dat 3e level Hoth. Blijft ineens hangen bij die tie fighters met een peeeeeeeeeeep. Heel irri.

Ik heb gisteren ook waverace gekocht, super mooie graphics :9~ , ben er wel tevreden over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op zondag 05 mei 2002 16:23 schreef Zero00 het volgende:
...
Btw, star wars : battle of endor mission is VET!
Inderdaad. Ik heb hem net eindelijk gehaald. Nou moet ik de MF beschermen. Maar die wordt al na 10 seconden afgeschoten :(. @$&*%#$#%#%#$*(^ding

Ik heb dat Hoth level al een aantal malen gespeeld, maar dat heb ik nog niet gehad. Die bug dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 16:55 schreef TekkenMaster het volgende:
History of Metroid

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op zondag 05 mei 2002 16:55 schreef TekkenMaster het volgende:
Gij zondaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik ben 19.

ga m komende week denk ik halen met Rogue Leader, dat staat nu eindelijk vast. ben echt benieuwd.

maar al die top 5 spellen waar jullie op wachten
die spellen doen me echt niks (jah misschien Mario Sunshine), behalve Resident Evil.....
twijfel dus of de GC wel wat voor me is, want ik hoor geruchten dat RE ook op de XBOX gaat komen???? en die hebben we al thuis dus......

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

RE op de Xdoos??? daar weet ik niks van.
van wat voor spellen houd je??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Op zondag 05 mei 2002 17:37 schreef TekkenMaster het volgende:
RE op de Xdoos??? daar weet ik niks van.
van wat voor spellen houd je??
voor shooters en adventures blijft de pc het beste denk ik

maar voetbal, vechtspellen en racespellen roeleren op consoles

ISS2 vind ik wel vet, maar komen er ook goede racespellen?

btw Mario enzo vond ik vroeger supervet, maar dat 3D nu lijkt me minder.......

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

de gamecube heeft vooral fungames zoals wave race, SuperSmash brothers melee enzo veel games die leuk zijn om ff tussendoor te spelen voor de FUN

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Ik denk dat ik toch ook de gamecube ga halen (als mijn portomonnee een beetje meehelpt)

Ik heb al een GBA en die combo lijkt me erg stoer. Verder kijk ik al maanden uit naar Star Wars.

ik heb hem laatst in de intertoys in Eindhoven ff gespeeld. Maar toen viel ie toch redelijk tegen helaas. Ook de controller lag wat vreemd in de hand. Beetje rammelig en kwetsbaar. De x-box controller lag toch fijner en steviger in de hand..

Maar toch wordt het een NGC, gewoon voor het geld en omdat ik een nintendo addict ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Mijn broertje heeft hem uitgespeeld. SW that is. Nou ik nog. Dan eens kijken op inet hoe je die extra levels en voertuigen moet accessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zondag 05 mei 2002 18:26 schreef wasigh het volgende:
ik heb hem laatst in de intertoys in Eindhoven ff gespeeld. Maar toen viel ie toch redelijk tegen helaas. Ook de controller lag wat vreemd in de hand. Beetje rammelig en kwetsbaar. De x-box controller lag toch fijner en steviger in de hand..
Zo zie je maar weer dat meningen heel erg uit een lopen. Ik vind de GCN controller juistem perfect in de hand liggen en die van de xbox vind ik weer wat vreemd en onwening overkomen :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:23

jOzh

Sweet dude!

Op zondag 05 mei 2002 18:41 schreef Phydomir het volgende:
Zo zie je maar weer dat meningen heel erg uit een lopen. Ik vind de GCN controller juistem perfect in de hand liggen en die van de xbox vind ik weer wat vreemd en onwening overkomen :D
Ja, ik vind de controller van de Xbox toch wat te groot. Die controller die je gratis bij de Free Record Shop krijgt gebruik ik ook amper omdat ik em gewoon te groot vind. En om nou te zeggen dat ik kleine handen heb, nee...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Op zondag 05 mei 2002 18:41 schreef Phydomir het volgende:

[..]

juist ik durf zelfs te zeggen dat ik de NGC controller tot op heden de beste controller voor een console vind,

zelfs beter dan de PSX........XBOX is echt moeilijk aan te wennen, heel groot en abxy knopjes zijn precies hetzelfde, moet je steeds kijken wat nu wat is

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38690

GVD me ouders willen geen GC kopen maar nog even aanzien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 05 mei 2002 17:35 schreef ViperGTS het volgende:
ik ben 19.

ga m komende week denk ik halen met Rogue Leader, dat staat nu eindelijk vast. ben echt benieuwd.

maar al die top 5 spellen waar jullie op wachten
die spellen doen me echt niks (jah misschien Mario Sunshine), behalve Resident Evil.....
twijfel dus of de GC wel wat voor me is, want ik hoor geruchten dat RE ook op de XBOX gaat komen???? en die hebben we al thuis dus......
RE zal niet op de xbox uitkomen en al zeker niet op de PS2. Dat heeft een ventje van Capcom gezegd. De reden is dat de PS2 het spel niet aankan en de xbox heeft een te kleine userbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mijn top 5 is:

- Zelda
- Metroid
- Soul Caliber 2
- Resident Evil
- Mario Sunshine

:).

en ik vind ook dat de GC bij sommige spellen toch echt net zulke mooie graphics heeft als een Xbox. En ik heb toch al aardig wat Xbox games gespeelt.

Leeftijd: 17.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zondag 05 mei 2002 19:39 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

RE zal niet op de xbox uitkomen en al zeker niet op de PS2. Dat heeft een ventje van Capcom gezegd. De reden is dat de PS2 het spel niet aankan en de xbox heeft een te kleine userbase.
klopt. RE is Gamecube only! :) staat wel mooi. :9~
En wat natuurlijk helemaal mooi is is dat de Originele bedenker van RE het 1ste deel dus eindelijk weer helemaal zelf het spel ontwikkeld. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

eej, mayb dat dit al langs gekomen is maar kheb geen zin om 30 pages door te spitten dus maar ff zo:

Die RGB kabel die ze verkopen in de winkel waarmee et beeld helderder zou moeten worden...boeit dat nou ook echt>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik was eigenlijk van plan om over 3 weken een NGC met Smash Bros. Melee en een 2e controller te halen, maar ik wacht nog eventjes. Ik ga nl. eerst nog wat andere toffe spulletjes halen, voor m'n HT. Daarna komt die NGC wel.
Hopelijk zijn er dan (aug/sept) ook al wat meer games verkrijgbaar.
Overigens wordt ik volgende maand 18.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry maar wat heeft je leeftijd er mee te maken
* Anoniem: 38690 is zelf 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand Master mode al gehaald in Super Monkey Ball? Ik kom maar niet voorbij level 7 expert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zondag 05 mei 2002 20:08 schreef Irons het volgende:
eej, mayb dat dit al langs gekomen is maar kheb geen zin om 30 pages door te spitten dus maar ff zo:

Die RGB kabel die ze verkopen in de winkel waarmee et beeld helderder zou moeten worden...boeit dat nou ook echt>?
wil ik ook nog steeds een DUIDELIJK. :) antwoord op hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
wat controllers betreft ik de ps2 controller toch echt het lekkerst. ik vind de z knop bij de gc controller iets onhandig geplaatst en die gratis controller van frs is prut. maar is handig totdat de wave bird er zijn.

golbezeromus, op cube-europe.com staan er wat unlock codes voor sw:rl. heb net de mill. falcon unlockt. best vet om met zo'n groot schip te vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41

Met Waverace valt in de TimeAttack af en toe het geluid even weg. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Fucking moeilijk spel trouwens, ik denk dat ik Burnout erbij ga halen voor het zorgeloos scheuren, of is dat ook zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zondag 05 mei 2002 21:07 schreef DarkChylde het volgende:
wat controllers betreft ik de ps2 controller toch echt het lekkerst. ik vind de z knop bij de gc controller iets onhandig geplaatst en die gratis controller van frs is prut. maar is handig totdat de wave bird er zijn.

golbezeromus, op cube-europe.com staan er wat unlock codes voor sw:rl. heb net de mill. falcon unlockt. best vet om met zo'n groot schip te vliegen ;)
z-knop zit inderdaad vreemd maar toch vind ik de GC controller het lekkerste in de hand liggen en ook gemakkelijk te bedienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zondag 05 mei 2002 21:27 schreef schnumi het volgende:

[..]

z-knop zit inderdaad vreemd maar toch vind ik de GC controller het lekkerste in de hand liggen en ook gemakkelijk te bedienen. :)
Mwa, het went vanzelf. Ik vond in eerste instantie ook de z-knop op een beetje rare plek zitten maar nu vind ik hem wel prima zo :D
Op zondag 05 mei 2002 21:09 schreef frits het volgende:
Met Waverace valt in de TimeAttack af en toe het geluid even weg. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Fucking moeilijk spel trouwens, ik denk dat ik Burnout erbij ga halen voor het zorgeloos scheuren, of is dat ook zo moeilijk?
Ik heb ze beide en ze zijn beide behoorlijk pittig.

Burnout lijkt in het begin heel erg makkelijk en heeft het zelfs iets weg van A2-racer :P... Maar als je wat verder komt zullen de frustraties toenemen en de resultaten af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Burnout is cool, heb hem gister uitgespeeld na heel wat uurtjes :D

ook de face offs heb ik gehaald en dan krijg je een speedster, nog een race bak, een sleepwagen en een bus :)

Als je het spel uitgespeeld hebt krijg je ook nog is een optie om alle banen zonder verkeer te racen.

Jammer dat ik het uitgespeeld heb, maar het blijft zeker leuk, vooral de 2 player mode is gaaf en levert soms leuke actie scenes op :D Gewoon leuk zo'n spel, nadat je in de file hebt gestaan ff je agressie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Heeft er toevallig nog iemand Sonic gekocht?

Hoe bevalt ie en is die anders dan degene op de DC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Op zondag 05 mei 2002 17:01 schreef SCaffa het volgende:
Hebben nog meer mensen last van die Star Wars bug in dat 3e level Hoth. Blijft ineens hangen bij die tie fighters met een peeeeeeeeeeep. Heel irri.
Inderdaad, ik had 'm net ook, schrok me de tering van die harde piep (zeker als je het geluid over een stevige surround set op een redelijk volume hebt staan). Is dit een bug in de cube of zit 't 'm in het spel? Dat laatste zou vervelend zijn (kun je 't dan wel uitspelen??) maar het eerste zou nog erger zijn. Dan zou er dus een hardware fout in de cube zitten en dat lijkt me minder :'(.
Ik baal trouwens wel, ik heb de GC alleen maar even geleend en er zit geen memory card bij, dus ik moest 'm even aan laten staan om met Star Wars verder te kunnen waar ik was gebleven. Maar ja, na die crash moest ik 'm uitzetten (zelfs de resetknop had geen effect meer...), dus nu kan ik weer van voren af aan beginnen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 05 mei 2002 22:20 schreef jasjenl het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had 'm net ook, schrok me de tering van die harde piep (zeker als je het geluid over een stevige surround set op een redelijk volume hebt staan). Is dit een bug in de cube of zit 't 'm in het spel? Dat laatste zou vervelend zijn (kun je 't dan wel uitspelen??) maar het eerste zou nog erger zijn. Dan zou er dus een hardware fout in de cube zitten en dat lijkt me minder :'(.
Ik baal trouwens wel, ik heb de GC alleen maar even geleend en er zit geen memory card bij, dus ik moest 'm even aan laten staan om met Star Wars verder te kunnen waar ik was gebleven. Maar ja, na die crash moest ik 'm uitzetten (zelfs de resetknop had geen effect meer...), dus nu kan ik weer van voren af aan beginnen :(.
Dit is 'gelukkig' een fout in het spel. In amerika hadden ze er ook last van. Ik vindt het alleen vreemd dat ze die bug voor de Europese release er niet uit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Die vage vastloper (bug?) hadden wij ook. Maar dat was na een aantal keer die level.

Wat trouwens opviel: eerst speelde ik de game aldoor op 50hz. Nergens last van, later op 60hz en toen die vage bug. Misschien dat dat verbandt houdt? Je schijnt namelijk die RGB kabel te moeten gebruiken om optimaal gebruik te maken van 60hz funtie... (en ofcouz heb ik standaard scart, el'cheapo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ik zal je vertellen dat ik het de 2e poging weer had die bug, pas de 3e ker ging alles goed, wel slordig, maar ja je kan niet alles hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Star Wars is uit te spelen ja. Mijn broertje is daar getuige van. Maar ik heb die bug nog helemaal niet gezien. Wel af en toe dan heb ik een level uitgespeeld, dan wordt het beeld zwart en blijft dan zo. Op alle knopjes drukken helpt dan niets. Alleen power off -> on helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb zelf geen last gehad van d bug bij sw:rl .maar ik hoor meer mensen hierover. het komt soms voor.

burnout is toch pittig, als je eenmaal alles moet halen. het moeilijk is ook om bij de championship races niet te crashen. kost je nl. veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Op zondag 05 mei 2002 22:23 schreef kixor het volgende:
Die vage vastloper (bug?) hadden wij ook. Maar dat was na een aantal keer die level.
Wat trouwens opviel: eerst speelde ik de game aldoor op 50hz. Nergens last van, later op 60hz en toen die vage bug. Misschien dat dat verbandt houdt? Je schijnt namelijk die RGB kabel te moeten gebruiken om optimaal gebruik te maken van 60hz funtie... (en ofcouz heb ik standaard scart, el'cheapo :))
Ik draai 'm op 50 hz en had de bug ook, dus daar ligt 't niet aan. Volgens mij heb je trouwens niet persé die rgb kabel nodig voor 60 hz, volgens mij zeggen ze dat alleen maar omdat sommige tv's geen ntsc ondersteunen maar wel pal60 (dus pal op 60 hz). Waarschijnlijk komt er uit de gewone video uitgang (composiet) ntsc als je 'm op 60 hz zet. Bij rgb maakt pal of ntsc qua kleur systeem niet meer uit en kunnen tv's die alleen pal60 en geen ntsc kunnen 't toch goed weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Rare niet langer second party

Perfect Dark wordt multi-platform en Donkey Kong racing is stop gezet (ze wouden het multi-platform maken maar Nintendo heeft dit stop gezet omdat het een aantal Nintendo figuren bevat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 05 mei 2002 22:36 schreef Kremers het volgende:
Rare niet langer second party

Perfect Dark wordt multi-platform en Donkey Kong racing is stop gezet (ze wouden het multi-platform maken maar Nintendo heeft dit stop gezet omdat het een aantal Nintendo figuren bevat)
Ik vraag me af waar die gasten dit nieuws van af hebben gehaald... Ik wacht gewoon op een persbericht van Nintendo of Rare. Nintendo bezit toch 49% van de aandelen. Dit zou toch genoeg moeten zijn om dit te kunnen voorkomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 22:41 schreef Fred_Perry het volgende:
Ik vraag me af waar die gasten dit nieuws van af hebben gehaald... Ik wacht gewoon op een persbericht van Nintendo of Rare. Nintendo bezit toch 49% van de aandelen. Dit zou toch genoeg moeten zijn om dit te kunnen voorkomen :?
Nee, dan hebben ze geen totale leiding. Daarvoor heb je 51% van de aandelen nodig. De andere 51% van die aandelen moet dus wel bestaan uit aandeelhouders die willen dat Rare multiplatform gaat, maar Rare zal die zelf wel in handen hebben. Dat weet ik verder niet. Aan 49% heeft Nintendo iig niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 05 mei 2002 22:44 schreef CorteXx het volgende:

[..]

Nee, dan hebben ze geen totale leiding. Daarvoor heb je 51% van de aandelen nodig. De andere 51% van die aandelen moet dus wel bestaan uit aandeelhouders die willen dat Rare multiplatform gaat, maar Rare zal die zelf wel in handen hebben. Dat weet ik verder niet. Aan 49% heeft Nintendo iig niet genoeg.
Oké, dan koopt Nintendo Rare maar gewoon op. Zijn we ook gelijk van dit gezeik af. Nintendo heeft toch poen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Dan mogen ze wel diep in de buidel tasten want voordat die aandeel houders die aandelen willen verkopen mag Nintendo minstens voor elk aandeel 1.5x zijn waarde geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 05 mei 2002 22:53 schreef Kremers het volgende:
Dan mogen ze wel diep in de buidel tasten want voordat die aandeel houders die aandelen willen verkopen mag Nintendo minstens voor elk aandeel 1.5x zijn waarde geven.
Dus als ik het goed begrijp moet Nintendo zorgen dat ze 51% van de aandelen moeten zien te krijgen. Is Rare trouwens een BV of een NV? Als het een BV is dan zou dat nog wel eens moeilijk kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Na een weekend cuben zit ik weer eens op GoT.

damn!damn!damn! de cube heerst echt nog veel harder dan ik had verwacht. Luigi's Mansion is te gek en supergedetailleerd (niet alleen de levels en models, maar echt alles) en Super Monkey Ball is echt het ultieme multiplayerspel van het moment. single player is ook goed te doen en is zelfs nodig om nog meer multiplayer spellen te unlocken.

al met al ben ik meer dan zeer tevreden met mijn geweldige paarse genotskubus.

het voelt als verliefdheid, maar het is... NINTENDO!!!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

fubar : ik heb idd precies hetzelfde :)

heb alleen SMB gespeeld vrijdagn8/zaterdagn8 :) tot 5 uur sochtends elke keer.. met 4 mensen.. (3 extra controllers gekocht) en het is echt fun :) onwijze partygame :)

die controller is trouwens echt geweldig.. hij lijkt klein als je hem voor het eerst ziet.. maar je wijsvingers krullen zich onwijs strak over de L/R knopjes heen.. en verder kan je alles met je duimen doen.. echt mooi :)

GC is echt wel een stoere console :) nu nog ff w8en op SSBM en dan nog meer partyen :)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Op zondag 05 mei 2002 22:56 schreef Fred_Perry het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet Nintendo zorgen dat ze 51% van de aandelen moeten zien te krijgen. Is Rare trouwens een BV of een NV? Als het een BV is dan zou dat nog wel eens moeilijk kunnen worden.
Rare is een LTD (Limited, gebruiken ze in GB). Dat is in Nederland vergelijkbaar met een BV, ze staan dus niet op de beurs genoteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op zondag 05 mei 2002 23:20 schreef yamAUchi het volgende:
fubar : ik heb idd precies hetzelfde :)

heb alleen SMB gespeeld vrijdagn8/zaterdagn8 :) tot 5 uur sochtends elke keer.. met 4 mensen.. (3 extra controllers gekocht) en het is echt fun :) onwijze partygame :)

die controller is trouwens echt geweldig.. hij lijkt klein als je hem voor het eerst ziet.. maar je wijsvingers krullen zich onwijs strak over de L/R knopjes heen.. en verder kan je alles met je duimen doen.. echt mooi :)

GC is echt wel een stoere console :) nu nog ff w8en op SSBM en dan nog meer partyen :)
met jou kan ik praten! :)
om 20.00 ging mijn cube aan, monkey ball erin en om 5.00 ging ie uit met nog steeds monkey ball erin en 10 vrienden die het kut vonden dat ze weg moesten omdat ik wou slapen omdat ik echt helemaal verteerd was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als Rare multi-platform zou gaan zou dat betekenen dat de meeste spellen OOK nog op de GCN zouden komen, dus ik vrees nog helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel star wars nu al een tijdje (elke dag) maar ik heb de bug nog niet gezien. Alles gaat goed. Ik heb de Hoth level ook niet zo vaak gespeeld.. denk 4 keer in totaal. Ik heb wel die RGB scart kabel gekocht, misschien dat het daaraan ligt??

/edit ben trouwens 21 wordt bijna 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zondag 05 mei 2002 22:20 schreef jasjenl het volgende:

[bug in level, Star Wars Rogue Leader]

Weet je wat ik nu het gemene hiervan vind? Als De X-Doos dit soort regelmatige vastlopers had, dan werd die echt compleet de grond ingeboord vanwege MS en Bill en instabiliteit en mijn schoonmoeder en weet ik nog meer, maar bij Nintendo is het schouder ophalen en doorgaan. Feit blijft dus dat het gewoon met elk systeem kan en dat dat helemaal niet erg hoeft te zijn. Ergerlijk natuurlijk wel, maar niet een bewijs dat het systeem niet deugt, toch? TOCH?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zondag 05 mei 2002 20:16 schreef OrkBozz het volgende:
sorry maar wat heeft je leeftijd er mee te maken
* Armada is zelf 13
De leeftijden worden gegeven als antwoord op de vraag hoe kiddy de console is. De meeste hier zijn toch rond de twintig, dus dat is toch minder kiddy. Ik beschouw jou nog wel als kiddy, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Op maandag 06 mei 2002 00:47 schreef Armada het volgende:

[..]

De leeftijden worden gegeven als antwoord op de vraag hoe kiddy de console is. De meeste hier zijn toch rond de twintig, dus dat is toch minder kiddy. Ik beschouw jou nog wel als kiddy, sorry.
Ik word over 2 dagen 19 en ik heb nog steeds me GameCube niet van Wannahaves :( Maar ik heb nog ff geduld, want ik krijg er gratis een memory card + Rogue Leader bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27921

hoe doet die GC het polygonen-pompender wijs ten opzichte van een xdoos of ps2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Armada :
Ik beschouw jou nog wel als kiddy, sorry.
En ik beschouw jou als kiddie, alleen al omdat je deze opmerking maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 12:14

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Op zondag 05 mei 2002 22:44 schreef CorteXx het volgende:

[..]

offtopic:
Om in charge te zijn bij een bedrijf, heb je niet 51%, maar 50% + 1 aandelen nodig. (Think about it...it makes sense)

GameCube heerst...ben beetje addicted aan WaveRace...volgende maand BurnOut bestellen, en eventueel Resident Evil...weet iemand daar al een release date van?

btw: voor de stats...ik ben 28, en heb een GC gekocht omdat ik ook altijd fun aan mijn SNES beleefd had...dus Nintendo = goed :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op maandag 06 mei 2002 02:03 schreef DynaMikeY het volgende:

[..]

GameCube heerst...ben beetje addicted aan WaveRace...volgende maand BurnOut bestellen, en eventueel Resident Evil...weet iemand daar al een release date van?
Resident Evil komt in Europa pas in September uit. Maar tot die tijd kunnen we wel genieten van Pikmin en SSB:M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ik ga er vanmiddag maar 1 halen met waverace en burnout/star wars. Daar tussen zit ik nog te twijvelen. Komen er binnenkort ook nog bladen uit die demo disc's bevatten oid ??

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op maandag 06 mei 2002 04:20 schreef kaspur het volgende:
Ik ga er vanmiddag maar 1 halen met waverace en burnout/star wars. Daar tussen zit ik nog te twijvelen. Komen er binnenkort ook nog bladen uit die demo disc's bevatten oid ??
pfft.. dat zou ik niet weten, maar je kunt natuurlijk Altijd op internet wat reviews enzo gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gewoon maar wachten tot de E3, en kijken wat Rare doet...
gaan ze 3rd party dan naaien ze zichzelf ook, want dan raken ze al die privileges die ze van nintendo hebben kwijt.
dus rare zeg maar dag tegen donkey kong, of starfox...
en zo verkopen ze ook een hoop minder spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 30-03 19:10
Op zondag 05 mei 2002 14:41 schreef Kev0867 het volgende:
Mag ik misschien vragen hoe oud de gemiddelde poster is in dit topic die een gamecube hebben gekocht?? ik ben er wel benieuwd naar want de stereotypen zeggen dat het een "kiddie-machine" is.. (ik ben zelf 24 en heb de GC nog niet gekocht,wacht op "betere" spellen zoals Mario-kart)
Ikke ben 27 (28 in juli) En ik heb zaterdag een paarse gamecube gekocht, waveracer en starwars, 2 origineele controlers en een memcard. (daarom heb ik al ff niet meer gepost)
Ik weet niet of ik starwars wel zo leuk vind, waveracer is erg vet maar ik vind wel dat er weinig trics in zitten. Hij is gewoon net zo als op de N64 maar dan wat mooier.

Bij die deathstar, als je op het eing van die geluf komt moet je toch gewoon die bom op dat zwarte gat in de vloer schieten? want daar ben ik dus nog niet voorbij.

Snap trouwens niet dat julie je zo druk maken over die "krasjes" Dat is gewoon hoe dat kustof gegoten is, big deal!

de games waar ik op zit te wachten zijn (in willekeurige volgorde:

*Mario sunshine
*Mario kart
*Soul calibur
*Pikmin (denk ik)
*En de rest moet ik nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op maandag 06 mei 2002 08:25 schreef Pindakaasman het volgende:

de games waar ik op zit te wachten zijn (in willekeurige volgorde:

*Mario sunshine
*Mario kart
*Soul calibur
*Pikmin (denk ik)
*En de rest moet ik nog zien.
vergeet je smash brothers niet?
ik heb luigi en monkey ball en het zijn allebei echt superaanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op maandag 06 mei 2002 00:26 schreef Armada het volgende:

[..]

Weet je wat ik nu het gemene hiervan vind? Als De X-Doos dit soort regelmatige vastlopers had, dan werd die echt compleet de grond ingeboord vanwege MS en Bill en instabiliteit en mijn schoonmoeder en weet ik nog meer, maar bij Nintendo is het schouder ophalen en doorgaan. Feit blijft dus dat het gewoon met elk systeem kan en dat dat helemaal niet erg hoeft te zijn. Ergerlijk natuurlijk wel, maar niet een bewijs dat het systeem niet deugt, toch? TOCH?
als de Xdoos vastloopt ligt het meestal aan het ding zelf (je krijgt een foutmelding) bij de cube ligt het aan het spel star wars (hij loopt op dezelfde plek vast) dus kan de cube er niks aan doen
de cube kan niet eens instabiel zijn want hij draait niet op een besturingssyteem
ps ik heb er trouwens niks van gemerkt in star wars in hoth terwijl het mijn vafo level is :)

heeft iemand in hoth ook de trooper in de lucht zien staan met zijn gun in zijn handen als je daar aan het vliegen was
ik schrok me eert de tering

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 00:47 schreef Armada het volgende:

[..]

wanneer ben je dan kiddy?
ik bedoel ik speel ook gewoon Quake III en UT en ben je dan kiddy?
en ik wou star wars rogue leader kopen
is dat dan ook kiddy?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Op maandag 06 mei 2002 09:57 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

wanneer ben je dan kiddy?
ik bedoel ik speel ook gewoon Quake III en UT en ben je dan kiddy?
en ik wou star wars rogue leader kopen
is dat dan ook kiddy?
:?
Als blijkt dat de console voornamelijk door jongeren (onder de 15 ofzo) gekocht wordt zou je hem kiddy kunnen noemen....

En hij noemt jouw kiddy omdat je nog een broekie bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

moet je star wars is rond 5 uur smiddags gaan spelen en dan het trainingslevel, als je dan bij dat soort van dorpje aan komt en er overheen vliegt dropt de framerate ff naar 10 ofzo, check zelf maar, het komt waarschijnlijk (omdat het rond 5 uur meestal warm is) door de hittegolf effecten (beeld wordt in de verte wazig als het warm is, is in het echt ook zo)
Op maandag 06 mei 2002 10:07 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Als blijkt dat de console voornamelijk door jongeren (onder de 15 ofzo) gekocht wordt zou je hem kiddy kunnen noemen....

En hij noemt jouw kiddy omdat je nog een broekie bent :)
true true :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind eigenlijk dat leeftijd er nix mee te maken heeft maar dat zal dan wel weer aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28484

Op maandag 06 mei 2002 10:16 schreef OrkBozz het volgende:
ik vind eigenlijk dat leeftijd er nix mee te maken heeft maar dat zal dan wel weer aan mij liggen :)
Als het grootste gedeelte van de gebruikers heel jong is mag je wat mij betreft een console 'kiddy' noemen...

Maar aan de reacties hier te zien zijn de meeste kopers ouder dan 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gaming is not about age
gaming is an attitude!

en wanneer is iets kiddy? ik vind het spelen van spellen als res-evil meer iets voor kiddy's (omdat die denken dat bloed en gore cool zijn) dan het spelen van super monkey ball ofzo...
en ook al kopen alleen maar kinderen een console, dan is die console nog niet kiddy!

btw. ik ben 22, en verdedig dit standpunt dus niet omdat ik 12 ben ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 06 mei 2002 10:27 schreef Phusebox het volgende:
gaming is not about age
gaming is an attitude!

en wanneer is iets kiddy? ik vind het spelen van spellen als res-evil meer iets voor kiddy's (omdat die denken dat bloed en gore cool zijn) dan het spelen van super monkey ball ofzo...
en ook al kopen alleen maar kinderen een console, dan is die console nog niet kiddy!
]
jah iets in die geest bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 06 mei 2002 01:09 schreef Vertex het volgende:

[Armada :
Ik beschouw jou nog wel als kiddy, sorry]

En ik beschouw jou als kiddie, alleen al omdat je deze opmerking maakt.
Nee, je moet dit echt niet zo negatief zien. Ik bedoel dat ik hem (zoals al in latere berichten wordt gemeld) een broekie vindt. Niet zo lichtgeraakt, zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zullen we nu weer ontopic gaan? :)
is star wars wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 06 mei 2002 10:27 schreef Phusebox het volgende:

btw. ik ben 22, en verdedig dit standpunt dus niet omdat ik 12 ben ofzo
Tuurlijk, maar ik denk ook niet dat je 'kiddy' negatief moet zien. Het zegt alleen iets over het publiek dat de console koopt. En natuurlijk is dat wel van belang!
Waarom? Simpel, als de statistieken laten zien dat weinig consoles van een merk verkocht worden aan publiek dat zelf zijn spellen koopt, dan zal er ook minder in het FPS of actie-horror genre verkocht worden, omdat de kopers (de ouders in dit geval) dat niet toe zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou het gaat er mij bij niet alleen om de gore... vroeger wel ja op de PSX met Resident. Nu koop ik em ook wel o.a. mo de gore en knallen maar ook zeker om de graphics. Maar ook... het is Resident Evil!! Need i say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
op een FPS of res-evil zit ik ook niet te wachten
die spellen zijn er al bij de miljoenen
en res-evil is all about graphics en geen gameplay
snap niet dat die spellen uberhaupt nog een voldoende scoren bij reviews...

geef mij maar "kiddy-games" als mario, zelda, mariokart, donkeykong racing, starfox enz...
100x beter als res-evil of halo of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43018

re remake is wel het aanschaffen van een gcn waard.

heeft iemand re movie al gezien? die is wel toff.. zit re1/2 en 3 in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Op maandag 06 mei 2002 10:50 schreef xsence het volgende:
re remake is wel het aanschaffen van een gcn waard.

heeft iemand re movie al gezien? die is wel toff.. zit re1/2 en 3 in..
Yep, beetje B-film maar wel gaaf.

PS: Spelletjes doe je om "af te reageren" cq ontspannen, bij de ene betekent dat Unreal en Resident Evil, bij de ander is het Mario. Voor een volgende is het adventures (geen geduld voor, en behalve Zelda meestal niet verder gekomen dan de resenties van de bladen)

Ikzelf houd van beide genres, maar om eerlijk te zeggen speel ik resident eigenlijk omdat ik een horror fanaat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Op zondag 05 mei 2002 22:19 schreef GolbeZeromus het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand Sonic gekocht?

Hoe bevalt ie en is die anders dan degene op de DC?
Ik vind hem echt tegenvallen, ik zou hem zeker eerst een keertje huren of lenen.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.