=[ Het Grote GameCube Topic ]= Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 5.823 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Je kan toch best dezelfde spellen hebben als je vrienden :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 08:37

DFY

Sja...

Heb gister toch maar de zwarte GC gekocht (wilde eigenlijk de oranje bestellen, maar kon niet wachten) en helaas werd m'n grootste angst bewaarheid: 80% van de mensen hier heeft z'n spellen geruild, en nog steeds zijn ze niet tevreden, ik kan helaas niets anders doen dan bevestigen dat de GC niet echt spectaculair is.

Ik heb zowel een PS2 alswel een Xbox, en het is duidelijk dat de GC ZWAAR achterloopt bij de graphics, het geluid is net zo "spectaculair" als bij de PS2, niet dus.

Ik heb Super Monkey Ball erbij gekocht omdat ik alleen Nintendo achtige spellen erbij wil kopen, want andere genres doen het beter op m'n andere consoles. Ik heb wel veel plezier aan het spel, maar spectaculair is het zeker niet.

Oh jah, dit is m'n eigen mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Tja... De GC heeft pas zijn eerste 1st gen. spellen net zoals de XBOX. De PS2 is denk ik al aan zijn 3rd of 4th gen. bezig. Dus zo gek is dat niet denk ik.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 08:58 schreef Phusebox het volgende:
gewoon bij bartsmit enz. te koop ISS2
ik wil vandaag burnout proberen te ruilen...
waarvoor? help?
Whaa kewl, ik had hem helemaal niet gezien bij de Dixons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY

DFY

Sja...

Op zaterdag 04 mei 2002 10:00 schreef GolbeZeromus het volgende:
Tja... De GC heeft pas zijn eerste 1st gen. spellen net zoals de XBOX. De PS2 is denk ik al aan zijn 3rd of 4th gen. bezig. Dus zo gek is dat niet denk ik.
Het klopt niet helemaal wat je zegt, wel over de PS2, maar niet over de Xbox, de spellen die daarop te spelen zijn zijn grafisch van zeer hoogstaande kwaliteit en het geluid is fenomenaal (tenminste als je de beschikking hebt over een goede 5.1 opstelling). Zelfs de spellen die op de PS2 bij de launch verkrijgbaar waren, die waren van een veel hogere kwaliteit dan die van de GC.

Ik heb toch echt het vermoeden dat de GC achterloopt wat kunnen. Ikzelf zit ongeduldig te wachten op Mario Kart voor de GC, want hoe dat er ook uitziet, het zal een geweldig spel zijn om te spelen. (en dat blijft het belangrijkst), maar ik ben benieuwd wanneer die spellen eens komen voor de GC, want ik heb bijna niemand gehoord over hoe fantastisch hij een bepaald GC spel vond.

Ik ga Halo maar eens uitspelen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Dat komt misschien wel als over drie weken als Smash Bros uitkomt. Vlak daarna komt midden juni Pikmin uit.

Dat zijn echte Nintendo titels die de moeite waard zijn denk ik. Alhoewel ik totaal niet weet wat ik van Pikmin moet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:29
Op vrijdag 03 mei 2002 21:13 schreef TekkenMaster het volgende:
ohja ff opletten iedereen k heb ff snel een simpel tekeningetje gemaakt waar de KRASJES op te zien zijn die zitten dus ik de plek waar het plijltje op wijst
wel ff goed kijken!!! t moet er zitten
[afbeelding]
Ik heb die krasjes ook, maar volgens mij horen ze er gewoon te zitten. je ziet trouwens bijna niet, tenzij je er op let.

(ik heb trouwens liever een paar onzichtbare krasjes op de Cube, dan op mijn dvd's :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb die krasjes ook + nog een rechtsbovenin in jouw tekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
ik ben echt zwaar teleurgesteld in mijn cube.
had ik dan toch maar een xbox gekocht :?

zucht
daar wacht je dan een jaar op
geef je 400 euro uit
en daar zit je
2 uurtjes gespeeld en je wil het ding alweer in een doos op zolder zetten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08

jOzh

Sweet dude!

Op zaterdag 04 mei 2002 11:58 schreef Phusebox het volgende:

zucht
geef je 400 euro uit
en daar zit je
Dat ligt dan waarschijnlijk meer aan jouw attention span dan aan de GameCube. Ik heb er Waverace (die dus echt niet simpel is), Super Monkey Ball (geniaal spel) en Sonic 2 bij (leuke platformer) en heb me nog geen seconde verveeld of getwijfeld aan m'n aankoop.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY

DFY

Sja...

zucht
geef je 400 euro uit
en daar zit je
Das tenminste eerlijk, zover wil ik nog net niet gaan, maar onder de indruk ben ik zeker niet, en ja de Xbox was misschien (durf het niet zo hard in dit topic te stellen en ben ZEKER niet van plan om hier een flame war te ontketenen) een betere keus geweest als je maar 1 console kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

gasten hoe zit het nou met die RGB kabel??? :) ik ben misschien wel van plan om zo'n ding aan te schaffen maar is het effect dus het beeld veel mooier en scherper of scheelt het haast niks??? :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 09:47 schreef DFY het volgende:
Heb gister toch maar de zwarte GC gekocht (wilde eigenlijk de oranje bestellen, maar kon niet wachten) en helaas werd m'n grootste angst bewaarheid: 80% van de mensen hier heeft z'n spellen geruild, en nog steeds zijn ze niet tevreden, ik kan helaas niets anders doen dan bevestigen dat de GC niet echt spectaculair is.

Ik heb zowel een PS2 alswel een Xbox, en het is duidelijk dat de GC ZWAAR achterloopt bij de graphics, het geluid is net zo "spectaculair" als bij de PS2, niet dus.

Ik heb Super Monkey Ball erbij gekocht omdat ik alleen Nintendo achtige spellen erbij wil kopen, want andere genres doen het beter op m'n andere consoles. Ik heb wel veel plezier aan het spel, maar spectaculair is het zeker niet.

Oh jah, dit is m'n eigen mening...
Je baseert je mening op 1 spel? Sorry hoor, maar heb je die andere games wel eens gecheckt? Volgens mij niet anders zou je dit niet zeggen. Dat jij een spel van een third party koopt en het niet leuk vindt is jouw probleem. SMB is ook een simpele game waarbij je goed moet nadenken, natuurlijk zitten daar geen technische hoogstandjes bij. Ik ben het met je eens dat er niet echt een must-have bij launch zit, maar dat krijg je met zoveel titels. Elk genre is wel gedekt, dus iedereen wil wat anders. Over 3 weken dan komt de ECHTE Nintendo must-have namelijk Super Smash Brother: Melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht
geef je 400 euro uit
en daar zit je
Lekker houding zeg... maar maybe ligt het aan de spellen. was ook niet ZOOOO onder de indruk van de spellen maar ik heb er wel lol aan. Over de toekomstige spellen nog maar niet te spreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Welk spel heb jij er trouwens bijzitten ds? En wat vind je ervan?

En heb jij je GC nou al D3?

Ik ga dadelijk ff zo'n GBA <-> GC kabel halenb denk ik. Kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor net van mijn baas (FRS) dat de aktie van de gratis controller tot en met 6 mei loopt... dus als je dr nog in geinterreseert bent... snel wezen!

Bijna alle Gamecubes bij de FRS zijn al op.. volgende levering zal vrijdag as zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Ik wist waar ik m'n GC voor kocht, en wel de weinig diepgaande bubblegum-gameplay van Rogue Leader, lekker wat knallen zonder na te denken, leek me als toch een beetje Star Wars-fan echt prima, en dat is het ook, en daar ga ik zo weer eens mee verder. Later misschien nog Smash Brothers kopen, of Mario Kart, Sunshine, Celda, misschien Monkey Ball..

Spellen van het kaliber Rallisport, PGR en Halo zaten er wat mij betreft nog niet bij deze launch maar dat komt nog wel.

Yeah well. The Dude abides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Biff, heb jij ook een GC gekocht? Dat had ik totaal niet van jou verwacht. Ik dacht dat je XBOX fan/aanhaner was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Sjeez mensen die de graphics niet spectaculair vinden.....

Ik vind starwars er toch echt goed uitzien...
bloody roar ziet er toch ook phat uit...

GC-GBA link cable?? Overal uitverkocht?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ik durf 't ook bijna niet toe te geven, maar ik had er ook meer van verwacht.. :( sinds gisteravond een gamecube met de spellen wave race en starwars.. Aan beide spellen toch al veel plezier beleefd hoor, maar op de één of andere manier mist er iets.. Misschien had ik er wel teveel van verwacht..

Ik wil geen flame oid oproepen, maar als we nu kijken naar de spellen voor de xbox (halo, pgr, etc) dan zijn daar de graphics en het geluid toch wel stukken beter van?

Al met al toch wel tevreden met m'n cube hoor.. :D Er komen vast ook veel betere spellen voor uit later, kijk maar naar titels als: Star fox, Metroid, Zelda, Resident evil, etc.. Denk dat dat één voor één toppers worden!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op zaterdag 04 mei 2002 12:32 schreef GolbeZeromus het volgende:
Biff, heb jij ook een GC gekocht? Dat had ik totaal niet van jou verwacht. Ik dacht dat je XBOX fan/aanhaner was?
Ik heb vaker betoogd dat de XBox technisch het fraaiste apparaat is, en tegen klinkklare nonsens a la dat de XBox een PC zou zijn of dat Microsoft op een of andere manier een verwerpelijk bedrijf in vergelijking met muziekterroristen Sony of de Pokemon-hoeren van Nintendo mag ik graag krachtig verzet te weer brengen.

Maar ik heb dacht ik nooit beweerd dat ik geen Cube wilde hebben. De prijsdaling maakt het alleen maar interessanter, en Rogue Leader is groovy. Ik speel trouwens ook af en toe op een PS2 hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY

DFY

Sja...

Ben blij te zien dat mensen er nou eerlijk over gaan praten over hoe ze een bepaalde console vinden, in dit geval de GC. Kan me ook wel voorstellen dat als je heel lang w8 op bijv. de GC en je betaald er veel geld voor, dat je niet zo snel gaat toegeven dat het tegenvalt, maar wel zo eerlijk om dat te doen. Mij maakt het niet zoveel uit, want ik heb ze alledrie, maar toch had ik meer hiervan gehoopt.

Oh en DS: ja ik heb meer spellen gespeeld, o.a. Waverace (simpel en buiten het water dat er wel realistisch uitzag, niet echt revolutionair, wel?) Star wars, dat soort spellen boeien me niet, maar grafisch wel ok (kijk nou eens naar bijv. DOA3, Halo of Rallisport op de Xbox, dan ga je dus echt wel huilen hoor) en Luigis Manson heb ik gister ff gespeeld, kon er niet echt opgewonden van raken, van zowel spelfun alswel graphics.

Het is oneerlijk om het geluid te beoordelen, want alleen de Xbox is daar meester in.

Maar de beste spellen die ik heb gespeeld (dus hoe goed de spelletjes zijn, hoeveel fun je eraan beleefd) tot nu toe zijn wel op de PS2 te vinden, de Xbox volgt als een goede 2e (maar daar komen ook nog een aantal zeer goede titels voor uit) en als laatste de GC (maar ik moet eerlijk zijn, de beste spellen moeten nog komen, dus ik verw8 wel veel plezier daaraan te gaan beleven, maar graphics/sound suckt van dat apparaat in vergelijking met de rest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Op vrijdag 03 mei 2002 21:13 schreef TekkenMaster het volgende:
ohja ff opletten iedereen k heb ff snel een simpel tekeningetje gemaakt waar de KRASJES op te zien zijn die zitten dus ik de plek waar het plijltje op wijst
wel ff goed kijken!!! t moet er zitten
[afbeelding]
Ja daar heb ik ze ook... hoe kan dat?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 13:38 schreef IkBenAlles het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ze ook... hoe kan dat?
Misschien een kleine massaproductiefout ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had iemand hier op de N64 het spel 1080 snowboarding, nou in dat spel had je 2 skieers genaamd Rickey Winterborn en Rob Haywood nu kijk ik op die waverace VIP site en zie ik bij de coureurs van WaveRace ook 2 mensen met de namen Rob Haywood en Rickey Winterborn. iemand dit al opgevallen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Op zaterdag 04 mei 2002 13:48 schreef Dark_Neve het volgende:
had iemand hier op de N64 het spel 1080 snowboarding, nou in dat spel had je 2 skieers genaamd Rickey Winterborn en Rob Haywood nu kijk ik op die waverace VIP site en zie ik bij de coureurs van WaveRace ook 2 mensen met de namen Rob Haywood en Rickey Winterborn. iemand dit al opgevallen??
Nee heb allebei de spellen nooit gespeeld...

IS het mogelijk een inkoopactie voor spellen te starten?

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 13:48 schreef Dark_Neve het volgende:
Klopt ja! Ik heb een aantal pics gezien van waverace BS en die namen waren mij ook al opgevallen dat die van 1080 waren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja de Gamecube ik heb m nog niet :). Wel op gespeeld en zo te lezen vinden sommige 'm dus tegenvallen. Ik vind m nou ook niet weer wereldschokkend goed ofzo. Maar dat had ik dus bij de Xbox ook. Wel leuk, niet bijzonder?
De laatste keer dat ik een console echt geweldig vond, was toen de Dreamcast uit kwam. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja dit is normaal... ze hebben die "personages" gewoon overgenomen...

lees net iemand die een soort bluescreen had op zijn xbox
lol! hoezo dat riep iedereen al van tevoren? maar nee toen waren het mensen die xbox probeerden zwart te maken (is al zwart trouwens, maar goed)
nu zie je maar weer wie er gelijk hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 14:15 schreef Phusebox het volgende:
lees net iemand die een soort bluescreen had op zijn xbox
lol! hoezo dat riep iedereen al van tevoren? maar nee toen waren het mensen die xbox probeerden zwart te maken (is al zwart trouwens, maar goed)
nu zie je maar weer wie er gelijk hadden
:Z

Als er miljoenen van die dingen wereldwijd gefabriceerd worden dan kan het wel eens gebeuren dat er eentje een fabricage fout bevat ja, dat gebeurt met de PS/2 en Cube ook hoor.

En het gaat trouwens om een service request, niet om een blauw scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja ok is wel zo dat het wel eens voor komt dat er iets kapot is...
vond t alleen wel grappig dat je dan zo'n foutmelding krijgt.
normaal als iets hardwarematig kapot is; doet ie het gewoon niet meer... maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Mijn Gamecube is net gecrashed. Ik was het Hoth level aan het spelen in Rogue Leader en opeens liep hij vast. Laatste geluid bleef doorgaan, hij bleef irritant piepen tot ik de power uitzette. Ik had al gehoord van deze bug maar nu zie ik hem dus ook eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik ben nu in het level: Battle of Endor oid (Rogue Leader dus). Mag ik even een applausje voor dat level. Ik ging net helemaal uit mn stekkernaad, die muziek, die tientallen TIE-fighters en TIE-Interceptors die om mn oren vlogen. Werkelijk geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik zal wel heel dom zijn hoor, maar ik vind Luigi's Mansion dus echt wel super! super origineel en ook grafisch indrukwekkend. Misschien niet door polygonen of raytraces en bumpmaps, maar puur door detail en stijl.

in dat spel is gewoon een hoop liefde gestopt en het heeft een hele aparte leuke stijl gekregen. Ik vind het gewoon een goed spel.

ook heb ik Super Monkey Ball en ik had gisteren een feestje gegeven met een paar maten. Zaten we met zijn tienen ofzo om 21.00 al te monkey ballen en we hebben ge-monkey-target tot 5.00, toen moest ik iedereen er echt uit trappen omdat ik wou slapen... was echt een geweldig feest!

ik ben zeker niet ontevreden *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Ik lees net dat er een future release zal zijn van "Gothic". Is dit hetzelfde spel als wat er voor de pc is? Die hack and slash rpg? Want dat zou wel heel mooi zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ff een vraagje: als ik mn Gamecube ga kopen moet ik een RF switch/modulator hebben, want mn teeveetje heeft geen SCART aansluiting. (Schrok me de jeweetwel toen ik mn N64 kocht, dacht dat ik niet zou kunnen spelen). Maar die zijn apart te koop. Mijn vraag: toen ik in de winkel keek zag ik op het doosje dat de RF switch/modulator verdacht veel op die voor de N64 lijkt, de aansluiting die op de console moet worden aangesloten lijkt hetzelfde. Dus kan ik mijn oude RF switch/modulator voor de Gamecube gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op zaterdag 04 mei 2002 15:35 schreef Glitch het volgende:
ff een vraagje: als ik mn Gamecube ga kopen moet ik een RF switch/modulator hebben, want mn teeveetje heeft geen SCART aansluiting. (Schrok me de jeweetwel toen ik mn N64 kocht, dacht dat ik niet zou kunnen spelen). Maar die zijn apart te koop. Mijn vraag: toen ik in de winkel keek zag ik op het doosje dat de RF switch/modulator verdacht veel op die voor de N64 lijkt, de aansluiting die op de console moet worden aangesloten lijkt hetzelfde. Dus kan ik mijn oude RF switch/modulator voor de Gamecube gebruiken?
Ik weet niet of het ook geldt voor de RF-kabel, maar naar aanleiding van dit artikel van gamers.nl: AV-kabel Nintendo64 beschadigt TV met GameCube zou ik er voorzichtig mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb nou ook op da cube gespeeld, Star Wars. Moet zeggen dat het mij wel heel erg bevalt. Had eerst een PS2 maar die haalt het grafisch toch echt niet bij de cube (heb ik al wel gezien, en ja ik had bij de ps2 een rgb kabel en gt3 en dmc en mgs2 etc).

Mensen die hier blaten dat de ps2 beter beeld geeft lopen de boel gewoon te dollen.

Dan is er nog de catagorie die Halo de hemel in prijst. Jongens (meisjes..) Halo was al tig jaar in ontwikkeling voor de pc. Die game kan je niet vergelijken met launch titels die in een maand of 7 in elkaar gezet zijn. (Rogue Leader anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zaterdag 04 mei 2002 10:09 schreef DFY het volgende:

[..]

Het klopt niet helemaal wat je zegt, wel over de PS2, maar niet over de Xbox, de spellen die daarop te spelen zijn zijn grafisch van zeer hoogstaande kwaliteit en het geluid is fenomenaal (tenminste als je de beschikking hebt over een goede 5.1 opstelling). Zelfs de spellen die op de PS2 bij de launch verkrijgbaar waren, die waren van een veel hogere kwaliteit dan die van de GC.

Ik heb toch echt het vermoeden dat de GC achterloopt wat kunnen. Ikzelf zit ongeduldig te wachten op Mario Kart voor de GC, want hoe dat er ook uitziet, het zal een geweldig spel zijn om te spelen. (en dat blijft het belangrijkst), maar ik ben benieuwd wanneer die spellen eens komen voor de GC, want ik heb bijna niemand gehoord over hoe fantastisch hij een bepaald GC spel vond.

Ik ga Halo maar eens uitspelen.... :)
over de graphics...ik ben gister dus bij Fred_Perry gaan spelen op de Cube......ISS2 was wel vet,

maar toen ik thuiskwam heb ik thuis nog ff Halo op de XBOX van mn broer gespeeld en toen dacht ik echt van WTF dit is echt scherp beeld.....echt veel scherpere graphics....nu kan het ook aan bekabeling en tv liggen
de tv van Fred_Perry was nl. toch andere kwaliteit dan die van mn broer (NOFI) :)

ik ben bang dat Nintendo bij de GC weer hetzelfde euvel heeft als met de N64, een beetje wazig beeld altijd terwijl het bij de XBOX echt vet scherp is. (maar goed waren wel 2 totaal verschillende tv's)

(deze reply had ik al een uur geleden getypt wegens postproblemen nu pas gepost, maar nu ik vorige reply lees verklaart het wel een hoop waarom halo echt vette graphics heeft)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Maar de beste spellen die ik heb gespeeld (dus hoe goed de spelletjes zijn, hoeveel fun je eraan beleefd) tot nu toe zijn wel op de PS2 te vinden, de Xbox volgt als een goede 2e (maar daar komen ook nog een aantal zeer goede titels voor uit) en als laatste de GC (maar ik moet eerlijk zijn, de beste spellen moeten nog komen, dus ik verw8 wel veel plezier daaraan te gaan beleven, maar graphics/sound suckt van dat apparaat in vergelijking met de rest.
ik heb een toch iets andere mening. :) Idd de beste spellen op de GC moeten nog komen en dat je aan de Ps2 meer plezier beleeft komt omdat hij nu toch al een tijdje uit is en er veel leuke spellen voor te vinden zijn. En de GC heeft toch zeker betere graphics als de PS2 zie Star Wars. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 09-09 18:44
phusebox... ik moet eerlijk zeggen dat ik de games wel goed vind. ik heb RL en burnout.

RL is een vet spel. maar ik ben nu nog bezig om de radar onder de knie te krijgen.

burnout is een arcade (!) racer. absoluut niet te vergelijken met GT op de ps2. dit een heel ander spel. ik vind het best een goede game. en verder komen er binnenkort nog geen goede race games op de cube. als het een paar uur hebt gespeeld denk ik dat je wel leuk vindt.

maar, ja, ik ben i.i.g. blij met mijn cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 16:35 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

over de graphics...ik ben gister dus bij Fred_Perry gaan spelen op de Cube......ISS2 was wel vet,

maar toen ik thuiskwam heb ik thuis nog ff Halo op de XBOX van mn broer gespeeld en toen dacht ik echt van WTF dit is echt scherp beeld.....echt veel scherpere graphics....nu kan het ook aan bekabeling en tv liggen
de tv van Fred_Perry was nl. toch andere kwaliteit dan die van mn broer (NOFI) :)

ik ben bang dat Nintendo bij de GC weer hetzelfde euvel heeft als met de N64, een beetje wazig beeld altijd terwijl het bij de XBOX echt vet scherp is. (maar goed waren wel 2 totaal verschillende tv's)

(deze reply had ik al een uur geleden getypt wegens postproblemen nu pas gepost, maar nu ik vorige reply lees verklaart het wel een hoop waarom halo echt vette graphics heeft)
ISS2 heeft een idd een waas over het spel. kijk maar ff naar Rogie Leader... i rest my case. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd. je kunt een console niet op 1 spel beoordelen!. er zijn zat spellen waar die waas helemaal niet te vinden is dus hebben de makers van het spel met de waas gewoon iets niet helemaal ok gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Waar komt die waas trouwens vandaan? Is dat dan luiheid van de programmeurs, het niet kunnen van de programmeurs of de "wazige" hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet de hardware? Want anders zou het overal liggen. Denk dat het aan de programmeurs liggen. Of ze het express hebben gedaan is de vraag bij mij eigenlijk.. want het kan ook ZONDER de waas zoals we kunnen zien. \Van mij part mag die waas wegblijven hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zaterdag 04 mei 2002 17:52 schreef Zero00 het volgende:
ik denk niet de hardware? Want anders zou het overal liggen. Denk dat het aan de programmeurs liggen. Of ze het express hebben gedaan is de vraag bij mij eigenlijk.. want het kan ook ZONDER de waas zoals we kunnen zien. \Van mij part mag die waas wegblijven hoor!
idd de XBOX heeft die waas ook bij Wreckless.....

maar star wars heeft dat dus niet......hmmmm wordt denk ik mijn 1e spel dus ben benieuwd

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 04 mei 2002 17:50 schreef GolbeZeromus het volgende:
Waar komt die waas trouwens vandaan? Is dat dan luiheid van de programmeurs, het niet kunnen van de programmeurs of de "wazige" hardware?
de waas zetten ze er expres in omdat het spel dan minder kracht eist van de console en de karteltjes mooi worden weggewerkt

ik heb trouwens wave race en star wars gespeel (heeel veel)
en heb geen waas gezien.

En voor die mensen die in wave race de graphics niet zo mooi vinden: jullie gaan zeker stil staan met hun jetski :) , het is een racegame en als je naar ge graphics kijkt tijdens het racen zie je daar niks van |:(

star wars is echt het mooiste spel wat ik ooit heb gezien, ook mooier dan HALO (ja echt waar) vooral het Hoth level met die ATAT's (walkers) die zijn echt mooi als je er vlak naast gaat vliegen en de tiefighters reageren mooi en realistisch als ze crashen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk spel heb jij er trouwens bijzitten ds? En wat vind je ervan?
Ik heb Star Wars erbij gekocht maar ik weet niet wat jullie allemaal gerookt hebben maar dat spel is precies wat ik verwachtte. Veel schieten en zeker niet makkelijk.
Ok, ik ben Science Fiction freak dus misschien niet helemaal objectief. Toppertje dus :)
Heb nou ook op da cube gespeeld, Star Wars. Moet zeggen dat het mij wel heel erg bevalt. Had eerst een PS2 maar die haalt het grafisch toch echt niet bij de cube (heb ik al wel gezien, en ja ik had bij de ps2 een rgb kabel en gt3 en dmc en mgs2 etc).
Mensen die hier blaten dat de ps2 beter beeld geeft lopen de boel gewoon te dollen.

Dan is er nog de catagorie die Halo de hemel in prijst. Jongens (meisjes..) Halo was al tig jaar in ontwikkeling voor de pc. Die game kan je niet vergelijken met launch titels die in een maand of 7 in elkaar gezet zijn. (Rogue Leader anyone?)
Niks aan toe te voegen, Rogue Leader met Halo vergelijken is hetzelfde als appels met peren te vergelijken.
star wars is echt het mooiste spel wat ik ooit heb gezien, ook mooier dan HALO (ja echt waar) vooral het Hoth level met die ATAT's (walkers) die zijn echt mooi als je er vlak naast gaat vliegen en de tiefighters reageren mooi en realistisch als ze crashen
En dat geluid van die AT-AT's als je er langzaam bij langs vliegt, echt uber :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kom er net achter dat de TV beneden waar de Cube op aangesloten zit wel 60hz aankan. :) kopen die hap dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
Op zaterdag 04 mei 2002 18:19 schreef schnumi het volgende:
kom er net achter dat de TV beneden waar de Cube op aangesloten zit wel 60hz aankan. :) kopen die hap dus. :)
Ik speel star wars ook op 60hz, maar ik moet zeggen dat ik nu niet al te veel verschil zie hoor? M.a.w. 't is (naar mijn zicht) 't zelfde als 50hz :) Maar 60hz is toch rustiger voor de ogen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Bij mijn broertje zijn breedbeeld komt het algeheel een stuk strakker over op 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
ik heb 'm juist op 50hz staan... want ik heb een breedbeeld, en op 50 hz geeft rl kleine zwarte balkje, die ik in smartzoom op mijn breedbeeld dan weer wegwerk. zo mis je geen beeld ;)

maar, vraaggie ik zit nu bij de missie red de prisoners of maw. waar is die guard tower die ik moet bomben... kan 'm niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ik koop hem toch effe kijken of het uitmaakt. :) heb trouwens geen breedbeeld beneden wel een aardig grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

het verbaaste mij gewoon omdat die TV toch al gauw 10 jaar oud is vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Op zaterdag 04 mei 2002 18:35 schreef DarkChylde het volgende:
ik heb 'm juist op 50hz staan... want ik heb een breedbeeld, en op 50 hz geeft rl kleine zwarte balkje, die ik in smartzoom op mijn breedbeeld dan weer wegwerk. zo mis je geen beeld ;)

maar, vraaggie ik zit nu bij de missie red de prisoners of maw. waar is die guard tower die ik moet bomben... kan 'm niet vinden?
Gebruik de target computer. Je moet dan de groene doelen hebben of volg je radar.

Heeft er trouwens al iemand of een zilveren of zelfs een gouden medaille verdient. Ik heb tot nu toe maar 5 bronzen. Ik ben in level 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 12:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
En heb jij je GC nou al D3?
Nee schiet niet echt op daar bij Wannahaves, nou ja kan niet alles hebben natuurlijk :P
Op zaterdag 04 mei 2002 15:02 schreef blakez het volgende:
Ik lees net dat er een future release zal zijn van "Gothic". Is dit hetzelfde spel als wat er voor de pc is? Die hack and slash rpg? Want dat zou wel heel mooi zijn :D
Yep, Gothic voor de PC was echt geweldig vond ik. Ik dacht dus dat ik Morrowind ook wel leuk zou vinden, heb ff een uurtje geprobeerd maar ik vind er geen ruk aan :( Misschien doorbijten dat het later nog wat wordt.

Rare verhalen hier trouwens zeg, leest niemand hier reviews ofzo? Als ik straks mn GC krijg + RL weet ik precies wat ik kan verwachten, het lijkt wel alsof sommige hier een PS2 of Xbox gingen halen en per ongeluk met een GC buitenkwamen ;)

Overigens zou ik nooooit op commentaar van anderen afgaan en daar mn spellen op kopen, no offense maar het merendeel heeft geen idee waarover ie praat. Meestal beperkt het zich tot "ja roelt man, kopuh" of "kutspel". Van maar een paar mensen hier hecht ik enige waarde aan hun opmerkingingen.

En die krasjes zijn normaal, was bij de USA launch ook al enige heisa over. Zal wel te maken hebben met de manier waarop het plastic wordt gemaakt.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Ik snap niet dan mensen de Graphics van WR: BS lelijk kunnen vinden. Ik zit echt te smuller achter te tv van die graphics. En ik kan ook gene waas/blur ontdekken en het geluid vind ik ook erg ok.

Burnout is idd niet heel erg moeilijk maar wat het wel is is een hele leuke arcade racer die ik er goed bij kan pakken als ik weer eens gefrustreerd Wave race uitzet omdat La razza Canal op expert mij weer eens de das om doet in het expert circuit.

En het is idd zo dat de beste spellen denk ik nog gaan komen: Turok: Evolution, Perfect Dark (misschien niet GCN exclusive :( ), Metroid, Mario Sunshine, Pikmin, SSBM, Celda, Marty Party 4, 1080: White Storm (vandaar dezelfde spelers in WR en 1080 :D ) RE, en er zijn er vast wel een paar die ik vergeet.

Maar dit is dus gelijk een berichie voor de mensen die denken dat alleen RE en Zelda interesant worden. Ga es op onderzoek uit en je zult zien dat de Gamecube veel meer te bieden heeft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op zaterdag 04 mei 2002 19:20 schreef Phydomir het volgende:

Perfect Dark (misschien niet GCN exclusive :(
niet exclusive???
wie/waar zeggen ze dat
of zeg je dat omdat rare miscchien ook voor andere consoles gaan werken , maar dan mogen ze van the big N echt niet PD poorten ze ownen een deel van rare (niet dat dat tegenwoordig nog iest iutmaakt (FF, Crash ,Tomb ,Raider)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zaterdag 04 mei 2002 19:27 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

niet exclusive???
wie/waar zeggen ze dat
of zeg je dat omdat rare miscchien ook voor andere consoles gaan werken , maar dan mogen ze van the big N echt niet PD poorten ze ownen een deel van rare (niet dat dat tegenwoordig nog iest iutmaakt (FF, Crash ,Tomb ,Raider)
Jep, de heeft laatst een stukkie op i-net gestaan waarin stond dat PD misschien naar de ps2 zou gaan :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

hahahahahah Perfect Dark op de ps2 hahahahaha
ik ziet het al voor me;
Lange laadtijden, en veel slechtere graphics, mulitplayer voor 2 personen (4 kan i niet aan en dan moet je weer een multitap kopen)
(sorry alleen het idee laat me lachen, en nee ik ben niet tegen de ps2 ofzo)
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
stupid stupid stupid!!!!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 19:37 schreef TekkenMaster het volgende:
hahahahahah Perfect Dark op de Gamecube hahahahaha
ik ziet het al voor me;
Lange laadtijden, en veel slechtere graphics, mulitplayer voor 2 personen (4 kan i niet aan en dan moet je weer een multitap kopen)
(sorry alleen het idee laat me lachen, en nee ik ben niet tegen de ps2 ofzo)
Volgens mij maak je hier toch een pijnlijke schrijffout. |:(

:D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Op zaterdag 04 mei 2002 18:39 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Gebruik de target computer. Je moet dan de groene doelen hebben of volg je radar.

Heeft er trouwens al iemand of een zilveren of zelfs een gouden medaille verdient. Ik heb tot nu toe maar 5 bronzen. Ik ben in level 9.
was al gelukt.. zonder mijn target computer. volgde gewoon de straal p mijn radar die aanwees waar ik moest zijn.

en ik heb nog geen een medaille (telkens net niet, off domme fouten gemaakt). maar als ik uit heb, dan speel ik opnieuw. want dan ken je alle voertuigen beter B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ISS2 bij jullie ook zo wazig?? Scheelt een RGB kabel veel?

En die GBA naar GC conector, welke games ondersteunen die functie goed?

Ik heb de games: Super Monkey Ball, WaveRace en ISS 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 10:38 schreef GolbeZeromus het volgende:
Dat komt misschien wel als over drie weken als Smash Bros uitkomt. Vlak daarna komt midden juni Pikmin uit.

Dat zijn echte Nintendo titels die de moeite waard zijn denk ik. Alhoewel ik totaal niet weet wat ik van Pikmin moet verwachten.
Pikmin is toch nu al uit, of vergis ik me :? Ja en het is idd wel leuk om te zien dat de mensen eerlijk praten over de consoles. Nu zijn ze ook echt te vergelijken doordat ze alle 3 uit zijn.

Maar er zijn veel mensen die de gc tegen vinden vallen. Had ik eigenlijk niet verwacht. Ik heb de gc zelf niet, wel de ps2 en xbox (gc haal ik in huis als ik weer geld heb). Ik vond de graphics van Luigi's Mansion echt super, het spel lijkt me opzich niet echt leuk. Maar andere games heb ik nog niet gezien.

En hoe gaat het eigenlijk met de verkoop van de gc :? Volgens mij gaan die dingen als warme broodjes over de toonbank :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

de eerste lading van de gamecube is UITVERKOCHT
nu zijn waarschijnlijk al weer nieuwe maar ze waren overal op de eerste dag
ik ben ZOOOOOOOOOOO blij met mijn CUBY wave race is echt da bomb maar errug moeilijk, veel moeilijker dan rogue leader want die had ik binnen een dag uitgespeeld :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 23:19 schreef Xtermin8tor het volgende:

En hoe gaat het eigenlijk met de verkoop van de gc :? Volgens mij gaan die dingen als warme broodjes over de toonbank :7 .
Volgens mij gaat de verkoop wel goed. Ik ben vanmiddag bij 4 winkels geweest waar ie uitverkocht was. Uiteindelijk kon ik 'm bij de Intertoys nog bemachtigen (de laatste die ze hadden :)).
Ik heb er 2 games bijgekocht: Luigi's Mansion en Rogue Squadron II. Het kistje bevalt wel goed. Ik heb een GC gekocht omdat je daar van die leuke spelletjes voor hebt die je niet op de PC hebt (ik game nl. voornamelijk op de PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Pikmin komt op 14 juni uit. In de zomer zijn er als het goed is meer dan 50 spellen beschikbaar. Weet iemand toevallig een lijst van welke en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

www.cube-europe.com
dacht ik stond een lijst
hier om precsies te zijn
http://www.cube-europe.com/release/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
daar staat ook dat Golden Sun uitkomt! vet..
is daar al iets van (screens of weetikhet)?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Raven blade voor de cube was gecancelled maar staat nu op de lijst in de post hierboven helemaal onderaan ''TBA'' To Be Announced''

ik hoop heel erg dat die nog uitkomt want dat leek mij het leukste spel een jaar geleden.
maar toen werd ie gecanned, om met Metroid verder te gaan met de volle aandacht\weet iemand hier iets over??????/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Die lijst is denk ik al een tiojd niet meer bijgewerkt.

Bloody Roar: Primal Fury Activision Spring 2002

Terwijl er toch al een tijdje duidelijk was dat dit een launch game zou gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 21:44
FF 2 vraagjes:
- Ondersteunt de NGC breedbeeld tv's?
- Ondersteunt de NGC Dolby Digital receivers? (digital out oid)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
nee, de gamecube zelf ondersteund geen breedbeeld. sommige games, echter wel.rogue leader heeft bv geen aparte breedbeeld functie, maar burnout wel.

maar dat is toch op alle consoles zo (?). je moet namelijk de game zo proggen dat ie op breedbeeld formaar past.

maar het is niet super strorend bij rl (heb nl rl en een breedbeeld)

digital out weet ik niet zeker, maar dacht niet. heb geen apart uitgang gezien. maar analoog wel. RL heeft pro logic II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb GC van de week gezien bij de mediamarkt, moet zeggen dat het beeld mooi en helder was, zelf heb ik x-box en graphics waren eigenlijk vrijwel gelijk, enige wat me opviel aan GC dat de Anti-Aliasing iets minder mooi was en dat als je beter keek je iets kartelige randjes zag.

Denk dat ik op den duur ook een GC koop, overigens vind ik het spellen aanbod nog wel wat mager, dit geld trouwens ook voor de x-box, had toch wel verwacht dat een aantal titels iets sneller in europa zouden zijn, het is eigenlijk te gek voor woorden dat we hier een halfjaar achter lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op zondag 05 mei 2002 03:11 schreef raptorix het volgende:
Ik heb GC van de week gezien bij de mediamarkt, moet zeggen dat het beeld mooi en helder was, zelf heb ik x-box en graphics waren eigenlijk vrijwel gelijk, enige wat me opviel aan GC dat de Anti-Aliasing iets minder mooi was en dat als je beter keek je iets kartelige randjes zag.

Denk dat ik op den duur ook een GC koop, overigens vind ik het spellen aanbod nog wel wat mager, dit geld trouwens ook voor de x-box, had toch wel verwacht dat een aantal titels iets sneller in europa zouden zijn, het is eigenlijk te gek voor woorden dat we hier een halfjaar achter lopen :(
Hier ben ik het 100% mee eens. (met allebij je punten).

Ik was op ClubCube in Utrecht en kwam daar voor het eerst in aanraking met de cube. Daar kijk je dus ook veel naar de spellen (ipv alleen maar spelen) en dan vallen de karteltjes ook een beetje tegen. Als je zelf speeld valt het wel een stuk minder op en als ik bumper aan bumper aan het racen ben in Burnout valt het al helemaal niet op.

Het spel aanbod is voor de niet 100% die-hard Nintendo fan idd wat magertje (maar iedereen die niet door een XBox/GCN/Ps2 bril kijkt moet toegeven dat het eigenlijk bij iederen console launch zo is geweest dat er niet echte must-haves bij zaten).
Aan het eind van de zomer is het dus zo dat er al meer dan 50 titels voor de cube beschikbaar zouden moeten zijn. Ik denk dan wel dat er voor iedereen wat bij zit die hij/zij leuk zal vinden. Helemaal met spellen als SSBM.

Over het geluid van de Cube: die ondersteund dus Pro Logic II (het enige spel wat dit ondersteund is trouwens Rogue Leader 2). Pro Logic II is eigenlijk gewoon een stereo signaal wat door je receiver wordt omgezet in een surround effect.

Maar voor het beste geluid moet je toch echt bij de XBOX zijn want die ondersteund geloof ik DTS, en dat is odm toch wel echt het ultieme qua geluid.

ps: Ik ben wel bij dat er in dit topic gewoon gepraat kan worden over de voor en nadelen van de consoles zonder flames... petje af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik kan niet zeggen dat ISS 2 echt onscherp is bij mij? of dat er een waas overheen hangt?
ik speel t op een 100Hz breedbeeld, en het ziet er gewoon goed uit.
Over de anti-aliasing; burnout is misschien niet zo goed geanti-aliased maar andere spellen toch wel. En dat de xbox betere anti-aliasing heeft is in mijn ogen toch niet zo. ik heb namelijk oa. PGR gespeeld en bah wat zag dat er lelijk uit, een en al kartels. Terwijl MSR (de voorganger op de Dreamcast) er zelfs beter uit zag...

Ben ik eigenlijk de enige die waverace een piece of cake vond? ik heb geen enkele race of championship opnieuw moeten doen. alles in 1 keer uitgespeeld. maar goed, toen heb ik m ook maar snel geruild.

nog 3 weekjes en dan komt SSBM
even later Pikmin
Mario Sunshine is vervroegd dus misschien rond September
Okt/nov is de tijd voor Starfox
en Zelda misschien met de kerst?

al met al toch nog wel een goed jaar...

ja ik was eerst enorm teleurgesteld in mijn cube, maar kwam denk ik doordat ik er teveel van verwachtte. ik ben er nu nog niet helemaal tevreden mee, maar ik wacht op de echte vette games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY

DFY

Sja...

Het geluid dat realtime gerenderd word bij de spellen van de Xbox is Dolby Digital 5.1 echter geen DTS (hij geeft wel DTS door wanneer DVD word afgespeeld met DTS)

Het ondersteunen van DPLII door de Cube is op zich wel mooi, want mits goed geimplementeerd, klinkt het toch bijna net zo goed al DD5.1, maar er zijn bijna geen spellen (nog) die het ondersteunen, en het belangrijkste: je hebt er een decoder voor nodig (bijv in je versterker/receiver) die nog lang niet standaard aanwezig is. Dus bijna niemand kan er van genieten.

Ik ga hier zeker niet hard stellen dat een bepaalde console beter beeld/graphics heeft dan de ander, alleen het zou een hoop schelen wanneer je alledrie de consoles naast elkaar zet en dan met een paar titels onderling vergelijkt. Ik ben van mijn mening overtuigd, en dat is dat de Cube, naar mijn mening, niet de beste graphics in huis heeft. Nogmaals geen flame, ik heb alledrie de consoles, dus het heeft voor mij geen nut om er 1 af te kraken en de ander niet.

Trouwens, ben met SMB bezig en het is een hoop fun, alleen wat wordt het Te^%$! moeilijk vanaf Advanced - level 15. Met gemak door Beginner (10 Lvls), dan Advanced (30 Lvls) waar ik niet voorbij Lvl 15 kom, en dan Expert (50 Lvls) ik kom niet voorbij Lvl 10. Lullige is dat je het in 1 keer moet uitspelen, alle levels achter elkaar, niets te saven... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Aaah, nog iemand die vastzit bij level 15! Hier nog zo'n stumper ;)
Ben er 1 keer voorbij gekomen, daarna niet meer... Zometeen nog maar es proberen! Succes...

edit:
level 16 is trouwens alweer een stuk makkelijker, dus hou moed! ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY

DFY

Sja...

Dank je, jij ook, het is die laatste bocht die het 'm doet (alhoewel de rest ook erg lastig is), ben dus niet de enige die dat level buitengewoon lastig vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik ben er wel al achter dat je het best zo strak mogelijke bochten kan nemen. Hoe meer je in de hoeken komt, hoe lastiger het is om weer 'omhoog' te komen, als je begrijpt wat ik bedoel...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Zijn er trouwens nog mensen die even kunnen adviseren hoe je met ISS2 een goal kunt maken ofzo? Ik verlies alles! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

ik ben trouwens heel erg benieuwd naar ISS 2. Zijn er mensen die een kleine review kunnen geven? ISS pro evolution op de PS 1 vond ik echt super maar ik hoorde dat deze ISS van andere makers was ofzo iets. In ieder geval dat de gameplay meer arcade was... Iemand die ze kan vergelijken?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY

DFY

Sja...

Op zondag 05 mei 2002 12:05 schreef jOzh het volgende:
Ik ben er wel al achter dat je het best zo strak mogelijke bochten kan nemen. Hoe meer je in de hoeken komt, hoe lastiger het is om weer 'omhoog' te komen, als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik begrijp precies wat je bedoelt, daar was ik ook achter gekomen :), je moet volgens mij gewoon in 1 keer perfect die baan afleggen, want als je 1 bocht in twijveling komt, dan red je het niet meer. Maar die laatste bocht is gewoon kut, omdat ie langer is en vooral stijler is, ik ben er nog niet achter hoe die moet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ISS 2:

de gameplay is ook meer arcade like. Speel je hem voor t eerst, zet je m op beginner, en dan win je easy (15-0) in 5 minuten wedstrijden.
Als je hem op REAL zet begint het er al meer op te lijken,scoren wordt dan een stuk moeilijker. Een voordeel t.o.v. van de FIFA series vind ik dat het bij ISS2 een stuk makkelijker is om van afstand te scoren, niet makkelijk, maar makkelijker als FIFA.
Graphics zou ik zeggen een 7
geluid 7 (commentaar is heel soms irri)
lastability 8
al met al een 7,5

en scoren? ehm vanaf 16 meter, balkje halfvol, stick in de richting van de goal (beetje naar boven of onder), en hoppa hij hangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Heeft iemand trouwens Cel Damage?

Wat is dat voor spel? Wat moet je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cel Damage is wel fun multiplayer schijnt, volgens mij elkaar opblazen met soort van tanks en dergelijke, zit ook een race-element in.
Krijgt in Nintendo Official Magazine een 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Nog niemand gehoord met wat info over de RGB kabels. Zit nog steeds te twijfelen of dat de aanschaf waard is...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Op zondag 05 mei 2002 12:09 schreef ThePriest het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die even kunnen adviseren hoe je met ISS2 een goal kunt maken ofzo? Ik verlies alles! :(
Je moet denk ik meer gebruik maken van de steekpassjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

mensen maak een een top 6 van spellen die je snel gaat kopen
En ook de spellen waar je bijna niet op kan wachten :9~
mijn top:

1. Perfect Dark Zero (ver boven de rest)
2. Super Smash Brothers Melee
3. Die hard Vendetta
4. StarFox Adventures: Dinosaur Planet
5. Golden Sun
6. DragonBall (nog geen screens gezien)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zie mijn bericht hierboven ergens:
nog 3 weekjes en dan komt SSBM
even later Pikmin
Mario Sunshine is vervroegd dus misschien rond September
Okt/nov is de tijd voor Starfox
en Zelda misschien met de kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ik heb alleen een top 2 van spellen die ik snel ga kopen, nl SSB:M en Pikmin. Zelda, Starfox en Mario duren nog een tijdje.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
In een willekeurige volgorde:

SSB:M
Resident Evil
Mario
Zelda
Mario Kart
Perfect Dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik kijk toch het liefst uit naar Metroid Prime. Daarna Zelda. Maar dat duurt allemaal nog wel even denk ik. Ik concentreer me nu op SSBM en misschien Pikmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja metroid prime...

ik vind t trouwens maar k*# dat RARE third-party gaat...
Donkey Kong Racing schijnt al gecanceld te zijn
en perfect dark komt ook op PS2

ik zou t wel kewl vinden als alle nintendo-gamers hun walging hierover zouden uiten tegenover rare, door te mailen, of gewoon geen games meer van hun te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
1. Zelda
2. Mario Sunshine
3. Resident Evil
4. Metroid Prime
5. Smash Broters Melee
6. Mario Kart

edit:
ohh top 6

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Het is nog steeds niet officieel bekend of RARE nu wel of niet 3rd party gaat. Zolang er niets officieel bekend is gemaakt geloof ik er geen drol van. RARE is altijd al een bedrijf geweest die een beetje van mysterie dingen houdt. Ze deden ook al altijd in de N64 tijd zo vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ff kijken hoor.

In de volgorde waarvan ik ze hoop te gaan kopen.

1: SSBM
2: Pikmin
3: Mario Sunshine
4: Turok Evolutio
5: Metroid Prime
6: Zelda

D'r zijn nog wel meer spellen die ik vrijwel zeker zal gaan kopen. Zo zal ik waarschijnlijk ook Spiderman: The Movie gaan kopen die ene week naar Pikmin uitkomt.

Maar tis altijd wel lastig om dit soort dingen te zeggen omdat het toch altijd anders wordt dan dat je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
volgens mij is t wel officieel hoor dat rare 3rd party gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik heb net een mail verstuurd naar RARE. Kijken wat ze zeggen. Ik heb al gezegd dat ik geen bizarre dingen moet verwachten, maar gevraagd wanneer het bekend word dat ze eventueel naar een ander gaan. Wordt vervolgd...

Shit, hij is undeliverable. Nog even een aantal andere adressen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Mag ik misschien vragen hoe oud de gemiddelde poster is in dit topic die een gamecube hebben gekocht?? ik ben er wel benieuwd naar want de stereotypen zeggen dat het een "kiddie-machine" is.. (ik ben zelf 24 en heb de GC nog niet gekocht,wacht op "betere" spellen zoals Mario-kart)
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.