This space is occupied
Anoniem: 7379
Zwart vond ik toch het mooist:

Officiele Joystick:

Onofficiele Joystick, krijg je bij de Free Record Shop erbij:

Ik had ook nog wat plaatjes gemaakt van Sonic Adventure 2, maar die waren zo lelijk (nee, nee, ik bedoel dus niet het spel) dat ik ze maar niet plaats.
Nou die 2e controller is ook niet om over naar huis te schrijven...Op woensdag 01 mei 2002 17:32 schreef Vertex het volgende:
Ja, er zit een handvat achterop de cube. Hier wat pics:
Zwart vond ik toch het mooist:
[afbeelding]
Officiele Joystick:
[afbeelding]
Onofficiele Joystick, krijg je bij de Free Record Shop erbij:
[afbeelding]
Ik had ook nog wat plaatjes gemaakt van Sonic Adventure 2, maar die waren zo lelijk (nee, nee, ik bedoel dus niet het spel) dat ik ze maar niet plaats.

Ik dacht dat je zoon Thrustmaster ding er bij kreeg
ik weet zelf nog niet welke kleur ik krijg (gamecube)
ik hoop zwart, het zit zo
de winkel krijgt 21 cubes binnen
10 zwarte en 10 paarse
dan is er een waarvan de kleur nog niet bekent is en aangezien alle 10 de paarse en 10 zwarte cubes gereserveerd zijn heb ik 50/50 kans om een zwarte te krijgen
omdat ik die eenentwintigst krijg
ik ga hem morgenochtend ophalen !!!!!!!!!!!
(ja ik weet het dat ik zij dat ik hem vandaag ging halen maar het Nbusje was te laat hij was de laatst op de lijst dus morgenochtent sta ik weer vroeg voor de deur

This space is occupied
[image]http://members.ams.chello.nl/i.soedhoe/11.jpg[/image]
[image]http://members.ams.chello.nl/i.soedhoe/12.jpg[/image]
[image]http://members.ams.chello.nl/i.soedhoe/13.jpg[/image]
[image]http://members.ams.chello.nl/i.soedhoe/14.jpg[/image]
Ehm sorry geen id hoe ik pics correct neerzet. De pics zijn freakin klein overigens
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Vertex, kan je misschien ook een plaatje posten waarbij je hand er ook op staat ( of iets anders ) zodat we kunnen zien hoe klein hij is.. iets ter vergelijking
zou echt gaaf zijn
(ik moet wachten tot morgen
En ik heb het geld er ook voor , het enigste nadeel is weet niet welk spel.
En om nu een Gamecube te gaan halen zonder spel of 1tje die je niet leuk vind (minder leuk)is ook niks
Wat raden jullie aan wachten of halen met 1 of ander spel.
Wacht eigenlijk op Zelda.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Of het race-spel : Burnout
Ik persoonlijk ben een echte racer
Ben je een beetje een ontdekker en Mario gek : Luigi's Mansion
voor de rest moet je zelf maar een beetje kijken.. ik raadt Luigi's Mansion wel aan.. is leuke game, en Waverace geeft je gewoon een ONWIJZE kick.. en zeker met multiplay met vrienden ( of vijanden
Ook Burnout en Roque Leader zijn de moeite waard, de rest vind ik beetje tegenvallen ( heb al veel japanse games gespeeld in gameshops
Gewoon naar Gamecube gaan en je favo spel selecteren, je vind er heel veel.
Of naar http://www.igncube.com alleen het nadeel daar is dat je soms voor dingen moet betalen
Oke thnx man!!Op woensdag 01 mei 2002 18:22 schreef M4rt! het volgende:
anders ga even naar http://www.gamespot.com voor filmpjes en/of reviews
Gewoon naar Gamecube gaan en je favo spel selecteren, je vind er heel veel.
Of naar http://www.igncube.com alleen het nadeel daar is dat je soms voor dingen moet betalensoort van restricted area krijg je dan. Maar ze hebben wel hele goeie reviews, alleen de filmpjes en plaatjes moet je bij Gamespot halen, daar hoef je niet te dokken namelijk
(en het zijn er meestal best veel)
ff gefixtOp woensdag 01 mei 2002 17:57 schreef MaDLiVe het volgende:
Ehehe ik hem em ook al je krijgt wel een piranha mem card bij bartsmit. Gelijk gehaalt met star wars. Trouwens let op die krasjes op je GC 1 linksonder je resetknop. Rechtsonder bij aan uit lampje. rechtsonder bij openknop. Zijn die standaard??
Ehm sorry geen id hoe ik pics correct neerzet. De pics zijn freakin klein overigens
This space is occupied
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
ik wil hem morgen nl gaan halen
sjeesj..
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
This space is occupied
Maar Toys R Us heeft de GC inmiddels al in de verkoop gedaan..
* Phydomir gaat zo weer verder met Wave Race
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
This space is occupied
(en ik heb al geen grote handen...)

Trouwens Luigi's Mansion is kut. Die ga ik morgen ruilen. Is Primal Roar ofzo wat? Of wat heeft Bart Smit nog meer?
Ik zie dat je iss hebt gekocht hoe speelt het?
Beter als evolution?
waarom heeft iedereen die cube toch in het zwart.. alles is al zo zwart daar bij je tv.. gezellig mooi de 'originele' kleur erbij en ziet er wat gezelliger uit (anders zie je hem niet omdat ie zo klein is, tussen al die andere zwarte dingen
Zal dadelijk ff wat pics posten. Eerst ga ik de Death Star tegemoet
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Voor de rest zou ik zeggen: Laat die pics maar komen
Beste launch-spel wat mij betreft, maar ik heb alleen ISS2, Luigi en Burnout gekocht. Laatste is ook wel aardig. Maar iemand een tip waar ik Luigi tegen moet gaan ruilen?Op woensdag 01 mei 2002 19:23 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Zoo lekkere pics man![]()
Ik zie dat je iss hebt gekocht hoe speelt het?
Beter als evolution?
Anoniem: 23844
Rogue LeaderOp woensdag 01 mei 2002 19:33 schreef ThePriest het volgende:
[..]
Beste launch-spel wat mij betreft, maar ik heb alleen ISS2, Luigi en Burnout gekocht. Laatste is ook wel aardig. Maar iemand een tip waar ik Luigi tegen moet gaan ruilen?
edit:
Fair Enough, Super Monkey ball is mijn tweede keus (RL=1)
en derde is Bloody Roar.. Lees anders een paar reviews op www.gamespot.com

Net rogue squadron op de pc, en omdaar nou €50 voor neer te tellen

ps. thx voor fixen
komen pics in hogere res. aan
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 24674
219,- euro + gratis GT.Line controller + opbergmapje
Games op voorraad:
- Luigi's Mansion
- Waverace Blue Storm
- Star Wars Rogue Leader
- Tony Hawk 3
- Sonic Adventure 2
- Bloody Roar
- Dave Mirra BMX
- Extreme G3
- Crazi Taxi
games 60 euro per stuk
wel ga ik morgen ff de cube ophalen
(k heb toch nog geen geld mischien naa 5 mei (nog een rommelmarkt
This space is occupied
Wave Race is kewl. Maar wel lastig.Op woensdag 01 mei 2002 19:35 schreef MaDLiVe het volgende:
Sorry hoor star wars is ok kwa graphics maar de gameplay
Net rogue squadron op de pc, en omdaar nou €50 voor neer te tellennee, eigelijk niet ik wil em gaan ruilen iemand nog suggesties?
ps. thx voor fixen
komen pics in hogere res. aan
Mijn broertje heeft Luigi's Mansion gekocht maar gaat deze waarschijnlijk ruilen voor Burnout.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hmm lekker hoor.Op woensdag 01 mei 2002 20:05 schreef GolbeZeromus het volgende:
De koning staat in het midden
Ook een nintendo fan zo te zien.
Heb je btw ook de vitual boy van nintendo??
Anoniem: 25156
Anoniem: 19566
Hmm luigis mansion gaat iedereen ruilen lijkt het, is dus niet zoveel aan.Op woensdag 01 mei 2002 20:08 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Wave Race is kewl. Maar wel lastig.
Mijn broertje heeft Luigi's Mansion gekocht maar gaat deze waarschijnlijk ruilen voor Burnout.
En super Monkey ball dat lijkt me wel wat.
Lekker lange levensduur volgens mij, weet iemand btw ofdat dit spel multiplatform is of alleen voor nintendo word uitgebracht.
Nintendo Exclusive.Op woensdag 01 mei 2002 20:12 schreef henkyyyyyyy het volgende:
[..]
Hmm luigis mansion gaat iedereen ruilen lijkt het, is dus niet zoveel aan.
En super Monkey ball dat lijkt me wel wat.
Lekker lange levensduur volgens mij, weet iemand btw ofdat dit spel multiplatform is of alleen voor nintendo word uitgebracht.
Oke dan word het die morgen erbij.Op woensdag 01 mei 2002 20:14 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Nintendo Exclusive.
Nintendo through and through... Maar de Virtual Boy zou ik best wel willen hebben eigenlijk. Ik heb ook geen GBC, maar ja, wel weer een GBAOp woensdag 01 mei 2002 20:10 schreef henkyyyyyyy het volgende:
[..]
Hmm lekker hoor.
Ook een nintendo fan zo te zien.
Heb je btw ook de vitual boy van nintendo??
Maarre, die irritante graf Death Star krijg ik niet opgeblazen. Heel mn lading proton torpedos erop afgeschoten, en toen dacht ik dat ik hem had verslagen, ontploft die Yavin base.
Ik heb hem trouwens vanmiddag gehaald bij de MM voor 199 euro. Mem card kostte 22 euro.
Star Wars kostte 54.95 bij Futurezone, en de 2de originele controller kostte bij de F. Zone 32.50.
Toen die vent vroeg voor hoeveel ik Star Wars had gekocht ging hij misschien nog wat aan de prijs zelf doen. Kostte maar 50 eurocent duurder als bij de F. Zone.
Hebben jullie trouwens ook allemaal zo'n Nintendo VIP card gekregen?? En ook nog een blaadje om je in te schrijven voor de "nieuwe" Club Nintendo. daar zat alleen geen Nederlandse aanmeldingskaart bij, alleen Engels, en Zweeds of zo.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Use the force, luke.Op woensdag 01 mei 2002 20:17 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Maarre, die irritante graf Death Star krijg ik niet opgeblazen. Heel mn lading proton torpedos erop afgeschoten, en toen dacht ik dat ik hem had verslagen, ontploft die Yavin base.
wtf... heb je het spel in een dag uitgespeeld??? wilde hem gaan kopen, maar vraag me nu af of ik hem niet beter kan huren of zo....Op woensdag 01 mei 2002 20:17 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Die force is tot nu toe niet erg behulpzaam geweest.Op woensdag 01 mei 2002 20:22 schreef daFubar het volgende:
[..]
Use the force, luke.
Waar is trouwens Cubist ineens gebleven?
Haha, nee nee, dat is pas level 1. *schaam*Op woensdag 01 mei 2002 20:24 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
wtf... heb je het spel in een dag uitgespeeld??? wilde hem gaan kopen, maar vraag me nu af of ik hem niet beter kan huren of zo....
Helaas geen digicam tot mijn beschikking:

De piranha mem card doet het gelukkig wel, en heeft zelfde capiciteit als die van nintendo.

Extra dingetjes, iemand die GC--GBA link al gespot??

Achterkant van de doos

De doos!!

De hoesjes ff ter vergelijking tribesII cd'tje
Spelletje zit in de console, broertje speelt em ff
Ik breng hem dus duidelijk terug vind hem namelijk niet zow kewl
Iemand al gezien dat de GC portable is, externe voeding en schermpje van thrustmaster
net de PC versie, alleen een extra sensor... nounou.. om daar E 60 voor neer te tellen, nee dankje
Denk dat hij zit te cuben.Op woensdag 01 mei 2002 20:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Die force is tot nu toe niet erg behulpzaam geweest.
helemaal mee eens!!Op woensdag 01 mei 2002 20:27 schreef GandalfTheGrey het volgende:
nou, vandaag ook de Cube gehaald met Roque Leader, die ik morgen meteen terugbreng...
net de PC versie, alleen een extra sensor... nounou.. om daar E 60 voor neer te tellen, nee dankje
This space is occupied
* Dyxtra wacht geduldig op z'n Wannahaves pakketje
Waarom loopt iedereen trouwens Star Wars af te zeiken? Dat spel krijgt overal hoge ratings? Jullie hebben er ook geen verstand van he
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ben bang dat je dan toch echt tot de 24e zult moeten wachten.Op woensdag 01 mei 2002 20:28 schreef Dark_Neve het volgende:
iemand Smash Brothers Melee al gezien??
Dan komt ie namelijk uit.
Achterkant van de cube:

De Gamecube doos:

Controller ligt goed in de hand:

Free Record Shop controller ligt iets minder lekker in de hand:

Bij de Free Record Shop krijg je dit mapje er ook bij:

Mapje open, ruimte voor 12 mini-dvd's:

Spellen worden gewoon geleverd in DVD formaat doosje:

Binnenkant heeft ruimte voor het spel, boekjes en één memorycard:

En dan nu Real Madrid VS Barcelona kijken
Dit is trouwens mijn 1000e post
f.k.a D³
Omdat zwart mooi is..Op woensdag 01 mei 2002 20:44 schreef D³ het volgende:
En waarom heeft iedereen een zwarte, Golbezeromus ook en jij zou een paarse halen jokkebrok!
* Phydomir gata weer verder met Wave Race
Gefeliciteerd met je 1000e post! Kom ik ooit als ik groot ben ook wel aan...Op woensdag 01 mei 2002 20:44 schreef D³ het volgende:
En waarom heeft iedereen een zwarte, Golbezeromus ook en jij zou een paarse halen jokkebrok!
En inderdaad: die kleur paars vind ik niet gaaf. Zwart staat beter bij de rest van 't interieur.
Anoniem: 50578
dit is hecht het kutste spel wat ik ooit heb gekocht stomme graphics en boring!!
Ik geloof hier geen reet vanOp woensdag 01 mei 2002 21:02 schreef grayfox het volgende:
ik heb een cube gekocht met monkey ball
dit is hecht het kutste spel wat ik ooit heb gekocht stomme graphics en boring!!
Yeah well. The Dude abides.
Anoniem: 25156
Ik vind Burnout wel een aardige titel (bij gebrek aan een goeie racegame op de pc) en ISS2 is ook wel mooi als je van voetbal houdt. Wat je NIET moet doen is Luigi's Mansion kopen.Op woensdag 01 mei 2002 21:08 schreef Dark_Neve het volgende:
man ik begin te twijfelen welk spel in nu moet gaan halen, sommige vinden Monkey Ball leuk sommige niet en ik heb Rogue Leader al bij Correct gespeeld (demo) en dat vond ik niet zo super, dus welke game moet ik nu halen??

klopt dit? want dan zit ik er wel heel erg aan te denken om toch maar een paarse te halen...
edit: gebroken zwart, ook wel grijs genoemd
't Is maar net onder welke lamp je 'm zet voor je die foto neemt, maar de PAL-cube black heeft zeker wel dat grijze vlak. En ach, zwart is zwart he?Op woensdag 01 mei 2002 21:21 schreef daFubar het volgende:
wat mij vooral opvalt is dat de zwarte gamecube wel erg zwart is en niet zeg maar "gebroken zwart" zoals hier:
[afbeelding]
klopt dit? want dan zit ik er wel heel erg aan te denken om toch maar een paarse te halen...
Op dit plaatje kun je goed zien dat de GC zwarter is dan de zwart/grijze N64.Op woensdag 01 mei 2002 21:21 schreef daFubar het volgende:
wat mij vooral opvalt is dat de zwarte gamecube wel erg zwart is en niet zeg maar "gebroken zwart" zoals hier:
[afbeelding]
Ik vinnum mooiOp woensdag 01 mei 2002 21:24 schreef ThePriest het volgende:
[..]
't Is maar net onder welke lamp je 'm zet voor je die foto neemt, maar de PAL-cube black heeft zeker wel dat grijze vlak. En ach, zwart is zwart he?Die kleur paars is gewoon ranzig.
f.k.a D³
misschien dat iemand mij kan helpen met een keuze maken. ik wil een 2de spel kopen en zit te twijfelen tussen waveracer en primal fury. ik wil nog een leuke race game (GT3 voor de ps2 roelt echt), en een goede vecht game.
burnout is kennelijk niet zó. dus waveracer lijkt mij dan een aardige vervanger. en eigenlijk wil ik soul calibur II, maar die is er niet, dus overweeg ik primal fury
ga ik nu zwaar off-topic

Anoniem: 19566
Weet iemand of we bij Wannahaves de zwarte of de paarse cube krijgen?
Als je echt niet weet wat je moet kopen kun je het beste een spel kopen waar je lang mee doet, zoals Super Monkey Ball of Super Smash Bros. Melee. De beste spellen moeten nog komen vind ik (neem Smash Bros, Zelda, Resident Evil, Final Fantasy Unlimited, enz, enz).
zwart/paars
This space is occupied
Hier zoek ik dus ook naar want heb namelijk al een ps2.Op woensdag 01 mei 2002 21:32 schreef DFY het volgende:
Ik wilde ook graag een cube kopen, maar weet je wat me opvalt? Niemand is blij met de spellen!! is er nou niemand die helemaal uit z'n bol gaat van een bepaald spel wat 'ie heeft gekocht? want dit geeft me niet zo'n goed gevoel. Wilde zelf Monkey Ball gaan kopen, is dat een aanrader? (heb al een PS2 en Xbox, dus ik zoek Nintendo specifieke spellen)
En als er een spel voor allebei uitkomt koop ik hem toch liever voor de ps2, prijstechnisch gezien
Weet nu wel zeker dat het monkey ball word heb net een paar reviews gelezen.

Ik heb Wave race gekocht en dat is echt heel erg strak, alleen wel erg lastig...
Normal gaat me nu wel goed af maar Hard (wat eigenlijk medium is) is echt heel erg moeilijk. Moet nog veel oefenen weet ik wel
Wat is die server traaaaag elroy!Op woensdag 01 mei 2002 21:54 schreef elroy het volgende:
Als je een zwarte of paarse cube niet mooi vind neem dan een grijs/zilver cube met blauwe lichtjes
[afbeelding]
Maar die Q is
f.k.a D³
Misschien haal ik gewoon een tegoedbon bij bart smitteke en haal ik later wel een game. Ik hou StarWars iig niet
ik hoorde van Fred_Perry dat hij geband isOp woensdag 01 mei 2002 20:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Die force is tot nu toe niet erg behulpzaam geweest.
maar ontopic:
ik zou echt niet meer weten nu wat voor spel erbij te pakken.........alles wordt hier afgekraakt zo te zien en wat ik vreesde van star wars wordt hier ook gezegd: zeer
monkey ball lijkt me sowieso niks, luigi's mansion ook niet...denk dat t dan maar waverace wordt of dave mirra bmx is ook wel cool, heb ik laatst op de xbox gespeelt
PIII 800@804 Mhz
Hij wordt zeker pittiger later. Ik zit nu in level 5 en iik moet een Super Star destroyer vernietigen. Alleen dat crossfire van die gasten is moeilijk te ontwijken.Op woensdag 01 mei 2002 21:34 schreef DarkChylde het volgende:
golbezeromus, thanks... dacht ff dat de game waar ik zo naar uit kijk voor mijn ogen afgefikt werd... oef, kan ik met gerust hart morgen een gc proberen te halen.
misschien dat iemand mij kan helpen met een keuze maken. ik wil een 2de spel kopen en zit te twijfelen tussen waveracer en primal fury. ik wil nog een leuke race game (GT3 voor de ps2 roelt echt), en een goede vecht game.
burnout is kennelijk niet zó. dus waveracer lijkt mij dan een aardige vervanger. en eigenlijk wil ik soul calibur II, maar die is er niet, dus overweeg ik primal fury
ga ik nu zwaar off-topic
Sorry D3, ik heb op het laatst toch nog van gedachten gewisseld. En op die foto zit die N64 een klein beetje onder het stof volgens mij.
en dan morgen avond de hele avond spelen
laat jullie wel weten hoe het mij bevalt... laatste vlieg-game die ik gespeeld heb was tie-fighter op de pc, dus heb een frisse kijk op zaak....
Luigi's Mansion is ook een mooi spel hoor, en grappid dat die is
Mijn Speldoos heb ik BTW voor maar 176 eurotjes gekregen dus das echt geen geld....
Ben er super blij mee, die frs extra controller is trouwens ook de slechtste niet. Is een redelijke controller ik bedoel voor een gratis ding is ie goed hoor....
uh 176 eurotjes.. vertel...wat moet ik allemaal doen met het lekkere meisje achter de kassa om ook die prijs te betalen (voor de cube, niet haarOp woensdag 01 mei 2002 22:22 schreef Sur_G het volgende:
Luigi's Mansion is ook een mooi spel hoor, en grappid dat die is
Mijn Speldoos heb ik BTW voor maar 176 eurotjes gekregen dus das echt geen geld....
Als je eens gewoon zou betalen voor spelen zou je alles op de GCN kopenOp woensdag 01 mei 2002 21:49 schreef henkyyyyyyy het volgende:
[..]
Hier zoek ik dus ook naar want heb namelijk al een ps2.
En als er een spel voor allebei uitkomt koop ik hem toch liever voor de ps2, prijstechnisch gezien
Weet nu wel zeker dat het monkey ball word heb net een paar reviews gelezen.
bijde errug top wave race is wel errug moeilijk het water is bijna te realistisch
This space is occupied
dat is vaak ook het probleem met gekopieerde spelle, daarvan zeg je te snel "das kut"..
het is maar een ideej...
truste allemaal
This space is occupied
(dus als je rogue leader koopt moet je wel nog een spel kopen
golbezeromus, heb je al de targeting computer geprobeerd te gebruiken bij je missies??
ik dus niet
This space is occupied
Dat is ieOp woensdag 01 mei 2002 23:21 schreef Fred_Perry het volgende:
Ik heb net Monkey Ball gespeeld... Is dus echt wel een vet(origineel) spel. Voor om te multiplayeren is die erruugg gaaf. En morgen nog Blue Storm testen. Als die net zo goed is als Waverace op de N64 dan is hert ook een echte aanrader.
heb het alleen niet zo met de spellen die er voor dat ding zijn.
Ik weet wel dat ze van het Mario/pokemon/happy games principe afwillen, maar toch zie ik nog niet echt 1337 titels voor dat ding.
ff w88, om te kijken welke games er nog gaan komen, anders ga ik toch wel voor de X-Box denk ik
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Beter dan.Op donderdag 02 mei 2002 00:10 schreef Damian het volgende:
Lijkt me iig een betere console als de X-Box,
Waarom zou je hem dan in godsnaam willen?heb het alleen niet zo met de spellen die er voor dat ding zijn.
Kortom, weer lekker zinnig...ff w88, om te kijken welke games er nog gaan komen, anders ga ik toch wel voor de X-Box denk ik
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
My god, afkraken is ook en vakOp donderdag 02 mei 2002 00:16 schreef Armada het volgende:
[..]
Beter dan.
[..]
Waarom zou je hem dan in godsnaam willen?
[..]
Kortom, weer lekker zinnig...

25287
Op donderdag 02 mei 2002 00:10 schreef Damian het volgende:
Lijkt me iig een betere console als de X-Box,
heb het alleen niet zo met de spellen die er voor dat ding zijn.
Ik weet wel dat ze van het Mario/pokemon/happy games principe afwillen, maar toch zie ik nog niet echt 1337 titels voor dat ding.
ff w88, om te kijken welke games er nog gaan komen, anders ga ik toch wel voor de X-Box denk ik
niet schrikken cubertjes
als kirby uit komt koop ik ook een cube.. maarja die is er nog laaaaang niet
Dan neem ik btw wel een wavebird en geen snoertje...
morgen hebben ze hem hopelijk.. en dan verkopen ze hem ook hopelijk.. maar dan heb ik er eindelijk ook eentje.. met super monkey ball als titel..
die ene persoon die "niet teveel games kopen in 1x" zei, die geef ik groot gelijk.. kies je titels.. en niet meteen alles kopen want dan kan je je er ook niet in verdiepen.. gewoon lekker rustig alles uit die 60 euro halen die er is
hopelijk tot morgen .. en blaat maar lekker door in het topic want het leest weg als koek
tot morgen en hopelijk -> speelze morgen op de enige echte console !! =)
hihi
Is nog niet bekend...Op donderdag 02 mei 2002 06:33 schreef Kev0867 het volgende:
wanneer komt mario kart ervoor??
Ik zie wqel altijd op het laatst van zo'n level staan: Target Computer Efficiency: 100% of iets minder.Op woensdag 01 mei 2002 23:12 schreef DarkChylde het volgende:
ben ik met je eens... maar je moet natuurlijk wel een multiplayer game hebben.
(dus als je rogue leader koopt moet je wel nog een spel kopen)
edit:
golbezeromus, heb je al de targeting computer geprobeerd te gebruiken bij je missies??
Maar ik weet mn god niet wat het is. Nog geen zin gehad om in het boekje te kijken.
Dit topic is gesloten.