=[ Het Grote GameCube Topic ]= Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 5.622 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Op maandag 29 april 2002 16:57 schreef Kremers het volgende:

[..]

Die broadband adapter is via het spel of de cube zelf instellen, via DHCP moet dus ook mogelijk zijn.

Gewoon van je pc een router maken dus.
Ja volgens mij wel ja.

Online gamen vanuit mijn bed :9~

Edit: Post 100 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 10:12
Nou aangezien het nog heeel lang duurt voordat jullie Resident Evil te zien krijgen, dan zal ik wel over 2 weken wat screen shots posten van het spel :)

In Amerika is ie al uit op 1 mei a.s. O+

Ps. Resident Evil wordt geleverd met 2 mini DVD's en een gratis memory card

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik w8 nog ff met de cube ik heb zo het gevoel dat de concurentie tussen bedrijven gekke dingen gaat doen--> wannahaves!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe..

die concurrentie boeit me niet meer na die prijsdrop.. hij is nu al supercheap..

en ik wil hem gewoon op 3 mei meteen hebben (en hopelijk misschien zelfs eerder)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik zag net deze link op fok naar een filmpje van de E3

http://www.shiggy.net/pgcvideo/secret.wmv

Oooow wat gaat zelda er lekker uit zien

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Op maandag 29 april 2002 17:42 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik w8 nog ff met de cube ik heb zo het gevoel dat de concurentie tussen bedrijven gekke dingen gaat doen--> wannahaves!
ik heb ze vanochtend een mailtje gestuurd en dit kreeg ik als antwoord:

Helaas is de actie van de Game Cube afgelopen, er komt wel weer een Game
Cube maar deze zal in prijs verschillen.
Mischien krijg je daarbij wel de mogelijkheid om de zwarte kleur te kiezen.

Hiermee hopen wij je voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,
Wannahaves

/edit/ morgen heb ik mijn CUBE al want dan krijgt de winkel waar ik werk hem binnen!!!!!!!!/edit/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 29 april 2002 17:56 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Ik zag net deze link op fok naar een filmpje van de E3

http://www.shiggy.net/pgcvideo/secret.wmv

Oooow wat gaat zelda er lekker uit zien
:9~
Ik zag al eerder screenshots maar ik dacht dat dat een tussenfilmpje was. Alleen vind ik link er een beetje 'kiddie' uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik liep vanddag door Amsterdam en het viel me op dat er bijna nergens CUBE reclame was behalve de Free record shop verder was het overal Xdoos Xdoos Xdoos, de winkel willen ze wel erg graag kwijt nu ze zo erg dalen
ik zag zelf een winkel waar die Xdoos niet meer verkocht werd omdat ze te veel verlies er op maakte door die prijsdaling nou heeft ie alles terug gestuurd
M$ gaf geen voorlichtings avond en GEEN service aan de winkeliers

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Op zaterdag 27 april 2002 21:49 schreef BlackMage het volgende:
Kan je Smash Bros ook online spelen als de breedband adapter komt?? weet iemand dat toevallig ?
Dat kan, zodra de broadband adapter wordt gereleased. Als je die dan in je cube plugt en je start SSBM op dan verschijnt automatisch de optie 'Online Multiplayer'. Waarom denk je anders dat er in tournament mode plek is voor 64 spelers? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 19:02 schreef TekkenMaster het volgende:
Ik liep vanddag door Amsterdam en het viel me op dat er bijna nergens CUBE reclame was behalve de Free record shop verder was het overal Xdoos Xdoos Xdoos, de winkel willen ze wel erg graag kwijt nu ze zo erg dalen
ik zag zelf een winkel waar die Xdoos niet meer verkocht werd omdat ze te veel verlies er op maakte door die prijsdaling nou heeft ie alles terug gestuurd
M$ gaf geen voorlichtings avond en GEEN service aan de winkeliers
dat is ook niet verwonderlijk.. Nintendo heeft altijd weinig reclame gehad.. en misschien daardoor dat ze wel zo goed verkochten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
In Engeland hebben ze deze belachelijke dingen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.shiggy.net/cubeeurope/DSCF0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.shiggy.net/cubeeurope/DSCF0005.jpg

Hier staan er nog meer.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Op maandag 29 april 2002 19:19 schreef M4rt! het volgende:

[..]

dat is ook niet verwonderlijk.. Nintendo heeft altijd weinig reclame gehad.. en misschien daardoor dat ze wel zo goed verkochten.. :)
Wel es tv gekeken de laatste paar dagen :?

Nintendo maakt behoorlijk reclame hoor, en zo hoort et ook want anders verkoop je niets, kijk maar naar Sega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 29 april 2002 19:14 schreef ds het volgende:

[..]

Dat kan, zodra de broadband adapter wordt gereleased. Als je die dan in je cube plugt en je start SSBM op dan verschijnt automatisch de optie 'Online Multiplayer'. Waarom denk je anders dat er in tournament mode plek is voor 64 spelers? ;) :P
Die tournament mode is voor als je met zen 64'en achter 1 gamecube zit. Dan gaan omstebeuren 4 spelers tegen elkaar en de winnaars tegen de winnaars enz enz. (d8 ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

idd.. nintendo heeft volgens mij nog nooit zoveel reclame gemaakt voor een launch dan de GC ..

dingen gesponsord (mtv's fun night etc.) + heel erg veel commercials op tv.

van xbox heb ik iets minder gezien .. (ongeveer evenveel als ps2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kan wel maar in de winkels staan maar weinig dingen. zeker in verhouding met de xdoos

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die reclame komt ook pas als ie uit is, vergeet niet dat de winkelier degene is die bepaald welke reclame er in zijn winkel komt te hangen, niet MS niet Sony en ook niet Nintendo.

Voor de XBOX zag je ook in de winkels niet veel reclame staan voordat ie uitkwam.

Ik zag net trouwens bij FRS Sonic 2 voor de cube in de schappen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

* Anoniem: 2766 gaat em op 24 mei halen samen met ssb:m :9 :9~ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op maandag 29 april 2002 20:01 schreef Kremers het volgende:
Die reclame komt ook pas als ie uit is, vergeet niet dat de winkelier degene is die bepaald welke reclame er in zijn winkel komt te hangen, niet MS niet Sony en ook niet Nintendo.

Voor de XBOX zag je ook in de winkels niet veel reclame staan voordat ie uitkwam.

Ik zag net trouwens bij FRS Sonic 2 voor de cube in de schappen liggen...
ik ook, k hebnog ff het boekje wat erin zat gelezen best wel tof wat je in sonic kan snowboarden, karten.
wat me opviel op de achterkant was dat er iets op stond over de gamecube cable en het was niet die gba-cube kabel want die stond al ergens anders ernaast

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 19:27 schreef Kremers het volgende:

[..]

Wel es tv gekeken de laatste paar dagen :?

Nintendo maakt behoorlijk reclame hoor, en zo hoort et ook want anders verkoop je niets, kijk maar naar Sega :)
vandaag de dag wel ja.. maar vroeger een stuk minder als de rest van de console makers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41

Er mag geen aparte topic over de games geopend worden vandaar dat ik de vraag hier nog maar eens stel:

Ik zit zelf te twijfelen tussen Waverace of Crazy Taxi of misschien wel Burnout.
Zelfde soort spelletjes, maar welke is grafisch het beste en heeft de beste gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

je moet ZEKER wave race nemen , crazy taxy is al oud en niet mooi en burnout is er nog niet eens
waverece is zooooooooooo cool super realistisch water en vette stunts KOPEN

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 23:10 schreef TekkenMaster het volgende:
je moet ZEKER wave race nemen , crazy taxy is al oud en niet mooi en burnout is er nog niet eens
waverece is zooooooooooo cool super realistisch water en vette stunts KOPEN
Burnout komt met de launch :)
en voor de rest ben ik het geheel met TekkenMaster eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, bedankt voor je reply. Waverace koop ik er vrijdag dan bij. Zaterdag een vrije dag dus dat is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Wat denken jullie moet ik nog even wachten met kopen van de gamecube (misschien komen er nog aantrekkelijke aanbiedingen) of is het nu al de moeite waard om hem te kopen (beperkte oplage etc.) Even voor de gast erboven ben je naam kwijt: Hebben jullie op de zaak waar je werkt nog enigzins reserverings mogelijkheden??
Hier in Zaandam zijn ze namelijk helemaal volgeboekt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:46
Op dinsdag 30 april 2002 00:04 schreef MaDLiVe het volgende:
Wat denken jullie moet ik nog even wachten met kopen van de gamecube (misschien komen er nog aantrekkelijke aanbiedingen) of is het nu al de moeite waard om hem te kopen (beperkte oplage etc.) Even voor de gast erboven ben je naam kwijt: Hebben jullie op de zaak waar je werkt nog enigzins reserverings mogelijkheden??
Als je het nog niet zeker weet dan zou ik nog ff wachten. Misschien dat er weer een specale bundel wordt uitgegeven als SSB:Melee uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 30 april 2002 00:04 schreef MaDLiVe het volgende:
ikke??
hier in de savegames op het buikslotermeerplein (adam-noord) zijn er nog 3 te resereveren
/edit/ vandaag/morgen zijn we open dus als je snel bent >:) misschien krijg je hem donderdag al of sneller /edit/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

hey tekkenmaster >> dat is verleidelijk! >:)
Zijn jullie op k'dag open dan? Als er nog 3 te reserveren zijn en jullie krijgen em maybe eerder... dan wil ik em best daar reserveren! Mogen jullie het eigenlijk wel eerder verkopen.. anders krijg je weer op je donder van N als ze het te weten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 30 april 2002 00:11 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

Als je het nog niet zeker weet dan zou ik nog ff wachten. Misschien dat er weer een specale bundel wordt uitgegeven als SSB:Melee uitkomt.
Komt SSB:Melee niet direct uit met de gamecube dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ja dan is de winkel open , ik ben er niet maar gisteren waren er 3 cubes en 1 reservatie werd afgezegt.
En nee dat mag niet, eerder verkopen maar het werkt wel want dan helen ze hem daar maar.
je moet er wel naar vragen tis eigenlijk alleen voor vaste klanten dat ie dit doet

nee smash bors melee komt pas de 24e uit van volgende maand :'(
zlef koop ik bij de cube geen spel en wacht ik tot melee er is (misscien laat ik hem wel ombouwen en koop ik zijn USA versie)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

Op dinsdag 30 april 2002 02:39 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Komt SSB:Melee niet direct uit met de gamecube dan ??
Nopez, 24 mei.

Zag bij de Dixons trouwens ook al GameCube software... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 30 april 2002 12:54 schreef Manny het volgende:

[..]

Nopez, 24 mei.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 30 april 2002 12:54 schreef Manny het volgende:

[..]

Nopez, 24 mei.

Denk dat dat sonic was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Fifa is ook al te koop geloof ik?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:54

scorpie

Supra Addict

ik wil de gc wel gaan kopen ja, maar dan alleen als Zelda in 3d is (kan iemand dit bevestigen? of komt ie echt uit in die platte figuurtjes?).

en ja, ik ben zelda freak.

en oh.. als deze vraag als is beantwoord in die 6 pagina's, excuseer me dan, heb even weinig tijd om daar te gaan kijken :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

morgen heb ik de CUBE (hahahahahahahahahaha >:) ) hij krijgt ze morgen binnen hier krijg je voor 115 euro en cube met een memorycard of Controller.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dus morgen ben ik heeeeel voreg op vooral nu ik al mijn gekopierde psone games heb verkocht voor 6 euro per stuk >:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat moet je nou met een GC als je der geen spellen voor koopt :?

Wacht dan tot 24mei, misschien wordt ie dan als bundel aangeboden ofzo met SSB:M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op dinsdag 30 april 2002 16:29 schreef TekkenMaster het volgende:
morgen heb ik de CUBE (hahahahahahahahahaha >:) ) hij krijgt ze morgen binnen hier krijg je voor 115 euro en cube met een memorycard of Controller.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA dus morgen ben ik heeeeel voreg op vooral nu ik al mijn gekopierde psone games heb verkocht voor 6 euro per stuk >:)
Ik wil ze bij je orderen maar heb geen tel nummer of dergelijke van je zaak kan je mail adres ook niet vinden in je profiel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 16:28 schreef Scorperito het volgende:
ik wil de gc wel gaan kopen ja, maar dan alleen als Zelda in 3d is (kan iemand dit bevestigen? of komt ie echt uit in die platte figuurtjes?).

No offense maar volgens mij ben jij geen Zelda freak :P
Op dinsdag 30 april 2002 16:29 schreef TekkenMaster het volgende:
€115 :?
Op dinsdag 30 april 2002 16:32 schreef Kremers het volgende:
Wacht dan tot 24mei, misschien wordt ie dan als bundel aangeboden ofzo met SSB:M
Lijkt me uitgesloten, in JPN en USA zijn ook geen bundels toch (Behalve straks Phantasy Star Online + modem enzo)?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 30 april 2002 16:38 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Ik wil ze bij je orderen maar heb geen tel nummer of dergelijke van je zaak kan je mail adres ook niet vinden in je profiel :/
weg, te laat

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit zelf nog ernstig te twijfelen :)

Mijn pc kan wel weer eens een nieuwe videokaart gebruiken, heb nu een GeforceDDR op een 19", als ik een nieuwe videokaart koop wordt het een Geforce 4 TI4200 64MB DDR *D

Heb net een XBOX gekocht dus Cube+Video is zo wie zo geen optie want dat vind ik te veel geld :)

Ik wil eerst ff dat SSB:M in actie zien voordat ik beslis of het een Cube of nieuwe Videokaart wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59

Phydomir

Dennis

* Phydomir heeft een deeltje gesloten met zijn ouders die nu zo lief zijn om mij €300 te lenen..

Kan ik dus toch nog een GC halen op de 3e ipv de 21ste :D

* Phydomir is happy

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op dinsdag 30 april 2002 16:28 schreef Scorperito het volgende:

ja.. het is 3d .. hihi en JA het ziet er zo uit (celshaded) en NEE het is niet kiddie het is verdorie de SNES stijl waardoor die zelda echt fantastisch wordt

fuck die 2 nieuwere zelda's.. back to the roots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op dinsdag 30 april 2002 17:07 schreef yamAUchi het volgende:

[..]

ja.. het is 3d .. hihi en JA het ziet er zo uit (celshaded) en NEE het is niet kiddie het is verdorie de SNES stijl waardoor die zelda echt fantastisch wordt

fuck die 2 nieuwere zelda's.. back to the roots ;)
gelukkig, nog iemand die de Cel-Da wel erg stoer vind :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Op zich vind ik het allebei stoer. Cel-da vindt ik *denk ik* beter. Dat wordt gewoon de SNES Zelda maar dan in 3D.

Ik ben het dus met die kerel hierboven eens (weet ff niet meer hoe die heet)!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op dinsdag 30 april 2002 18:24 schreef GolbeZeromus het volgende:
Op zich vind ik het allebei stoer. Cel-da vindt ik *denk ik* beter. Dat wordt gewoon de SNES Zelda maar dan in 3D.

Ik ben het dus met die kerel hierboven eens (weet ff niet meer hoe die heet)!
nee man die CEL-da ziet er echt niet uit , hadden ze eindlijk de kans om van he kiddy uiterlijk af te komen doen ze dit.
dit vind ik erg dom van ze }:O

/edit/ is er al iets bekent over de DBZ cube games??? /edit/

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Op dinsdag 30 april 2002 20:03 schreef TekkenMaster het volgende:

[..]

nee man die CEL-da ziet er echt niet uit , hadden ze eindlijk de kans om van he kiddy uiterlijk af te komen doen ze dit.
dit vind ik erg dom van ze }:O

/edit/ is er al iets bekent over de DBZ cube games??? /edit/
het gaat niet om imago.. het gaat om het spel zelf.. het gaat om de stijl van het spel. ik vind deze stijl die ze nu kiezen echt onwijs stijlvol en vind het echt een unieke game. Als je andere stijl spellen wilt.. dan koop je die, die komen er ook zat uit op de GC.

maar laat miyamoto maar gewoon zijn spelletjes maken.. het is bijna altijd geweldig wat ie ook doet. yoshi's island bijvoorbeeld.. was ook een onwijs stijlvol spel, met gigantisch coole originele dingen en superstoer getekende ventjes. veel mensen vonden dat zeker ook kiddie omdat je een babymario had met leuke cutey geluidjes.. maar als je het spel speelde.. dan was je gewoon verkocht.. zo leuk :)
(in die buik van die kikker en zijn huigding schieten.. de eindbaas beschieten met heel ander uitzicht)

dat wordt zelda nu ook, en ik koop mede daarom een GC omdat er gewoon originele en super stijlvolle spellen uitkomen. waar ik dus echt helemaal NIETS 'kiddie' aan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Morgen word een dag om te vieren B-)
Ik ga de SPELKUBUS morgen halen, maar ik weet eigenlijk niet welk spel. IK denk dat het Bloody roar word met Luigi ofzo maar dat zien we morgen vroeg wel in de winkel.. :P

Weet iemand al iets over die wavebird controller??
Wanneer die komt?
Want die lijkt me erg KOELETJES... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duur en voorlopig nog niet leverbaar hier.
Hoe lang zullen de batterijen meegaan want het lijkt mij ook wel heel relaxt om met dat ding op de bank te hangen.
Hoe lang is eigenlijk het kabeltje aan de standaard controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

6' d8 ik .. das ongeveer 1.85m ofzo... redelijk kort..

maar dat weet ik niet zeker hoor.. kan ook ongeveer 2 meter zijn.. de xbox had d8 ik 8' draad (maar dat is uit een of andere review ooit gelezen)

en btw.. morgen al GC ophalen ? grrr .. ik ga morgen wel ff langs om me reservering te doublechecken en om monkey ball + een controller extra te reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zon extension koord is zeker makkelijk, maar wavebirdie lijkt me helemaal zuper... En als je die hebt weet je zeker ook dat je geen 3rd party crap ding hebt. Ik wil niet zeggen dat 3rd party altijd suckt, integendeel, maar bij zoiets moet ik nog eerst zien of het nintendo zelf lukt een mooi goed werkend controllertje neer te zetten...

Ja zekerz ga ik hem morgen halen, mag bij die zaak ook pas vrijdag verkocht worden, maar ik mag hem morgen meenemen en vrijdag doen we officieel wel afhandelen. Niemand die dan zeurt, want hij is dan pas vrijdag verkocht.
Koop er denk ik wel gelijk wel een 2e controller bij, die 3rd party ding die je er gratis bij krijgt zie ik niet echt zitten maar ja, als extra backup nooit weg, ik bedoel als we gelijk met zn drien willen spelen kan het gelijk al... Maar ik neem dan wel de original controller mag iemand anders wel op dat ding.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke winkelketen is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
maakt niet uit. bijna elke gameszaak wordt of morgen of donderdag geleverd. de meesten zullen nu al een magazijn vol gamecubes hebben staan.
sommige zaken gooien ze alleen meteen in de verkoop.

ik zie wel wanneer ik m krijg. ik heb nu al 70 dagen nagelbijtend zitten wachten, die ene dag kan er ook heus nog wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50578

volgen mij is het zo:
mensen die de grafische kracht willen showen nemen Star Warst rougue sqadron :rougue leader

mensen die lang met hun eerst spel bezig willen zijn nemen Monkey Ball

mensen die van racen houden nemen Burnout, Extreme G3 of WaveRace : blue storm

en de vechters nemen bloody roar

en mensen zoals ik kopen er geenen en wachten op Smash bros melee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat er weinig (lees geen) zaken zijn die gaan leveren voor de launchdatum. Dit levert ze alleen maar gezeik op met Nintendo en ze verdienen er niks exta's mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tuurlijk wel iedereen koopt hem dan bij hun, en niet ergens anders in een winkel die hem later verkoopt. |:(
trouwen dit doen de meeste gameshops niet de grote winkels zoals bartsmit v&d enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal morgen en donderdag eens even gaan kijken of dit echt zo is, maar ik geloof er niks van. Vrijdag heb je hem opo zijn vroegst tenzij je connecties hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en die heb ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en die heb ik >:) hij bood het me vandaag nog aan dat ik er morgen een kon komen halen
/edit/ sorry dubbelpost :( /edit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Grayfox... |:(

Dat WaveRaver ziet er wel leuk uit. Het is dus een realistische omgeving waar je doorheen 'vaart'? Enne komt er nog ander interessant spul uit voor begin juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Nu online
ff over de wavebirds... ik heb laatst van die oplaadbare batterijen van GP powerbank gekocht...

en die dingen zijn perfect voor de wavebirds, denk ik, scheelt een hoop aan batterijen..

btw ik heb geen aandelen gp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
wat gaat die golfvogel ook al weer kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Op woensdag 01 mei 2002 09:00 schreef daFubar het volgende:
wat gaat die golfvogel ook al weer kosten?
In de €40 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Nu online
maar was er nou al een officiële release dat van de wavebird bekend???

laatste wat ik hoorde was eind mei, begin juni....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
* Glitch wacht met het kopen van Gamecube tot na zijn examens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Op woensdag 01 mei 2002 10:48 schreef Glitch83 het volgende:
* Anoniem: 25156 wacht met het kopen van Gamecube tot na zijn examens...
anders gaat ie het niet halen zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 10:53 schreef Dark_Neve het volgende:

[..]

anders gaat ie het niet halen zeker :+
Dat niet, wat dat betreft kan ik me redelijk inhouden. Maar na 6 jaar VWO op mn sloffen te hebben gedaan ben ik qua leren nogal lui geworden, en ben dan ook snel afgeleid. En de Gamecube is toch wel een grote bron van afleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

iemand al een gamecube kunnen los-zeuren van een speelgoedwinkel ? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op woensdag 01 mei 2002 10:57 schreef Glitch83 het volgende:

[..]

Dat niet, wat dat betreft kan ik me redelijk inhouden. Maar na 6 jaar VWO op mn sloffen te hebben gedaan ben ik qua leren nogal lui geworden, en ben dan ook snel afgeleid. En de Gamecube is toch wel een grote bron van afleiding ;)
ehm... vergis ik me nou of zit je jezelf onwijs tegen te spreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 11:19 schreef daFubar het volgende:

[..]

ehm... vergis ik me nou of zit je jezelf onwijs tegen te spreken :P
Eeeehh... beetje wel ja :D Wat ik bedoel, als ik em nog niet heb kan ik ook niet afgeleid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
er zijn toch al mensen die hem vandaag hebben opgehaald?

PICS PICS PICS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:16

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

K ben net gebeld dat ik hem kan ophalen... Ga ik zo doen! Ben om 17:00 wel terug :)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Weet iemand waar Johnny64 hem heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54524

Ik heb mijn gamecube maandag al gehaald bij de GameShop (in Den haag) ze verkochten hem al gewoon (en ik had gereserveerd) ze hadden alleen roque leader nog niet.. :'(
dus ik heb maar luigi's mansion gekocht (ja ik hou van kiddy gamez)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
PICS PICS PICS en hoe speelt het, hoe wat wanneer en waar hoe bevalt ie? WAAAARGHWWAAAA deel ons je ervaringen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfffffffff, jij bent echt een ongeduldig manneke hè :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal zo een paar pics maken met mn digicam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Hahaha, ga em zo ophalen bij bartsmit voor 219 euro incl abbo en mem card!!

w00t ze mogen al leveren vanaf vandaag en GEEN levering problemen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmmzzz pics blijf ik jullie schuldig.. mn pa is ervandoor met de Cam. die zit op de camping heel de week. maar hij speelt heerlijk Joypad ligt echt lekker in de hand, en gameplay van Luigi's Mansion is te gek. moest wel effe wennen aan de grote van die cdtjes zeg. echt klein. Luigi's geluid is wel geinig(en Dolby Surround), ik heb net een stukje gehad waarbij je moet antwoorden welk melodietje uit welk mario spel komt :) en verder moest ik het muziekje van super mario land van de GB naspelen op trommels en stuff. valt me wel op dat het spel niet zo kiddy is als ik in eerste instantie had ver8 je moet af en toe toch wel redelijk zoeken aan de hand van tips die je krijgt.

ik heb de gamecube (zwarte) voor €219 gekocht luigi's mansion voor €59 en de memory card (klein pokkeding) voor €19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben jullie de GC al dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 30-04 10:12
Pics tijd :

Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/ccreview/waverace/pijltjesl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/ccreview/waverace/ringl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/ccreview/waverace/psl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxi-web.net/ccreview/waverace/ktl.jpg

Achja foto's maken is ook een kunst :(

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
damn, nou, ik denk dat ik dan uit mijn werk maar ff langs de e-plaza ga crossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die waverace eigenlijk wat? die lijkt mij ook wel leuk om erbij te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn.. was vanmiddag (12.00) nog langs e-plaza geweest! Allemaal GC advertentie en prijzen ernaast.. gevraag aan de medewerker... NOPE 3 mei! ARGH! Maar bij Bart Smit verkopen ze het gewoon? Ook de non-preoders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Goede planning van Yorin dat ze net nu de Star Wars trilogie weer uitzenden. Morgen The Empire Strikes Back, dan krijg ik toch wel ontzettende kriebels om wat AT-AT's neer te halen op Hoth :P

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/rogueleader/images/screens/12.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 01 mei 2002 14:49 schreef D³ het volgende:
Goede planning van Yorin dat ze net nu de Star Wars trilogie weer uitzenden. Morgen The Empire Strikes Back, dan krijg ik toch wel ontzettende kriebels om wat AT-AT's neer te halen op Hoth :P

[afbeelding]
Kwijl.... ik wil um ik wil um ik wil um hooo... nog effe wachten tot vrijdag then he's mine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

drats.. bij de intertoys waar ik hem had gereserveerd hebben ze hem nog niet..

ik bel morgen wel rond 1500 .. kijken of ze hem dan hebben :)

en anders.. 3 mei : half 9 sochtends hop voor die deur liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YESSSSSS!!! Heb net met Bart smit gebeld... daar hebben ze de cube ook gewoon.. en genoeg ook nog. Kan gewoon naar binnen en er 1 ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Idd, bart smit heeft alles, op voorraad zelfs games etc.

Wat ik eigelijk nog wil weten. Hoe zit het nou met de GC GBA interactie??
Zou wel gaaf zijn als je een soort supergameboy functie had (supernintendo+ cardridge+gameboygame op tv).

Ik ben nu iig helemaal in to goldensun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Maar als je nou naar de bart smit gaat, dan krijg je er dus geen tas bij, die je wel bij de e-plaza krijgt. maar ze zijn toch allebei van dezelfde eigenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat dacht ik dus ook. Bij BS is ie trouwens wel duur. 219,- toch? En dan krijg je er niks bij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Op woensdag 01 mei 2002 15:19 schreef Zero00 het volgende:
YESSSSSS!!! Heb net met Bart smit gebeld... daar hebben ze de cube ook gewoon.. en genoeg ook nog. Kan gewoon naar binnen en er 1 ophalen.
En welke Bart SMit is dat dan? Als Nintendo dat hoort dat zit die winkel in grote problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je op cube-europe.com kijkt.. veel winkels verkopen het al eerder.. ook in andere landen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Bart Smit landelijk, verkoopt em al.

Wat je erbij krijgt voor 219 Halfjaar abbo op het maanblad van nintendo en orginele memcard van nintendo.

Ff opgezocht wat interactie met gba-gc allemaal kan:
Game Boy Advance als Gamecube Controller
Met het Transfer Pak was het reeds mogelijk spelgegevens uit te wisselen tussen games voor de Nintendo 64 en de Game Boy (Color). Deze interactie tussen Nintendo's portable spelsysteem en homeconsole krijgt nog meer nadruk met de komst van de Game Boy Advance en de Gamecube. De GBA kan eenvoudig worden aangesloten op een controllerpoort van de Gamecube, zodat de portable games rechtstreeks op het grote scherm van de tv kunnen worden gespeeld. Daarnaast zullen er tal van mogelijkheden zijn om gegevens uit GBA-games te gebruiken in games voor de Gamecube - en andersom. Denk bijvoorbeeld aan de Pokémon die vanaf de Game Boy-spelcassette konden worden verplaatst naar Pokémon Stadium voor de Nintendo 64. En dan is er nog een hele speciale extra die Nintendo gamers met zowel een Game Boy Advance en een Gamecube biedt de Game Boy Advance zal bij sommige games voor de Gamecube kunnen worden gebruikt als controller, met het scherm van de GBA als unieke persoonlijke display. Stel je bijvoorbeeld een real-time strategy game voor, waarop vier spelers ieder hun leger allerlei strategische bewegingen laten maken op het scherm van de GBA, om elkaar vervolgens tijdens een 3D-veldslag te ontmoeten op het scherm van de tv De mogelijkheden zijn legio, en laat het maar aan de creatieve mannen van Nintendo over om deze volop te benutten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
nou ik ga lekker toch de e-plaza uitchecken.
en dat je gba games ken spelen op je tv is wel retehandig zeg! geen last meer van donker scherrempie. BETAH!

aaaaaargh! suf stage lopen tot 17.00 begint wel saai te worden zeg. ik Got meer dan dat ik werk de laatste 2 uur altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vandaag.. het zou de grote dag worden, ze zouden vandaag de GC binnenkrijgen met genoeg games, en de hele zooi erbij, MOOI NIET DUS :(

"jah, komt morgen pas om 11 uur schat ik, anders vrijdag"

Wat heb ik daaraan man.. gvd compleet NL kan al zowat genieten maar ik moet weer in het oosten wonen natuurlijk.

Denk je naar een gameshop te gaan (die hebben het meestal wel eerder) en een Cube op te gaan halen.. nee hoor. :(

Ik wacht godver nu al een jaar op dat klote ding, en nog steeds staat niet in me kamertje :(

Leef met me mee mensen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Free Record Shop verkoopt hem vandaag ook al. Ik heb hem daar net gehaald, en je krijgt er een onofficiele joystick gratis bij. Een tijdje geleden dacht ik nog dat het een officiele joystick zou zijn, maar dit blijkt achteraf dus niet zo te zijn. Jammer, die ligt toch net iets beter in de hand. Bij Free Record Shop hebben ze ook al wat spellen op voorraad, ik heb er zelf net Sonic Adventure 2 bijgehaald en een officiele memorycard. Sonic valt een beetje tegen, maar ik kon niet anders, de Gamecube is van mijn broertje en die wou Sonic er graag bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pics Pics Pics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op woensdag 01 mei 2002 15:48 schreef MaDLiVe het volgende:
Bart Smit landelijk, verkoopt em al.

Wat je erbij krijgt voor 219 Halfjaar abbo op het maanblad van nintendo en orginele memcard van nintendo.

Ff opgezocht wat interactie met gba-gc allemaal kan:
VERHAAL
Is dit echt waar?
Heeft iemand dit al eens geprobeerd ??
Als het echt zo is koop ik meteen ook zoon kabel *D
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.