nou zal ik ook maar een wipje doen, durf et haast niet na wat hierboven allemaal te zien is maar goed...hijs nog heel erg pre en m'n eerste model dus niet zeiken 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 11120
Bedankt voor de tips. Ik zal er rekening mee houden. Tegen het motorblok zie ik een beetje op, want das wel veel werk.Op maandag 08 april 2002 13:48 schreef willem169 het volgende:toon volledige bericht
[..]
very nice dude!
Post nog eens wat meer reders vanuit verschillende posities ajb.
Aantal puntjes op mee te nemen in de afwerking:
Niet om te zeiken hoor, begrijp me goed...
• Spiegels
• Koel-gaatjes in schijfremmen
• Dubbelschijfrem voor (kan het niet zien)
• Het motorblok zelf 4 cylinder blok dus
• Het stuur iets 'krommer', gebogener
• Ketting
• Achterband breder, 't is een racer!
• Tellerhuis
• Tankdop
En ik vind dat een motor 2 uitlaten moet hebben.
Echt, mijn complimenten, dit ziet er zeer goed uit!
(just my humble opinion, and my 0,2$)
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
...wow...Op maandag 08 april 2002 15:01 schreef TBKoen het volgende:
thx:)
wireframes
[afbeelding]
en hier is nog iets nieuws waar ik mee bezig ben
[afbeelding]
Jezus tering trallalalalaa kun je mij ook zo leren poepen dan?Op maandag 08 april 2002 13:19 schreef TBKoen het volgende:
Die draaitafels ruleren zwaar:P
Hier dan nog wat poep van mij.. (eindelijk een servertje gevonden):)
Damage VS TBK!
[afbeelding]
Hitman
[afbeelding]
Lizard Warrior
[afbeelding]
github.com/Error323
WOOW, cool hoor! Lekker ontwerpje, joh, echt vet!
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
dude... IEDEREEN HEEFT ER EEN!Op maandag 08 april 2002 15:49 schreef Snow-in-a-can het volgende:
heeft zij nou een ademsappel ?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Nou nog een onschuldige reflectei op dat paarse vliegmasjien en een iets andere texture voor de bekleding en hij is af. Z/W is idd misschien mooier.
Anoniem: 28596
uh?Op maandag 08 april 2002 20:10 schreef FragNeck het volgende:
[..]
dude... IEDEREEN HEEFT ER EEN!![]()
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ja, waarom nietOp maandag 08 april 2002 19:15 schreef Oogst het volgende:
[..]
WOOW, cool hoor! Lekker ontwerpje, joh, echt vet!
Slechts één opmerking kan ik na lang denken bedenken: waarom niet gewoon helemaal zwart-wit? Is misschien best wel leuk, ook al omdat er nu al weinig kleur inzit.
hehe, ik heb brazil 0.3.5.5Op maandag 08 april 2002 21:47 schreef SFie het volgende:
[semi offtopic]
voor mensen die brazil niet meer kunnen gebruiken vanwege de timelock (ik heb er nog nooit wat van gemerkt btw) is er sinds een tijdje 0.2.26d die je nog 60 dagen meer geeft...
(verder is er niets aan het programmatje zelf veranderd)
[/semi offtopic]
Anoniem: 9542
Doe die rug recht, maak een wip van een versie die staat.Op maandag 08 april 2002 23:48 schreef mophor het volgende:
wip:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind z'n achterpoten nog niet overtuigend, die moeten veel steviger.
en z'n kont is ook wat te dik gok ik.
verder commentaar?
Anoniem: 32495
achterpoten inderdad niet geweldig, probeer eens om ze hoger te laten beginnen, en zen bovenbeen wat dikker. Voor de rest ziet hij er wel netjes uitOp maandag 08 april 2002 23:48 schreef mophor het volgende:
ik vind z'n achterpoten nog niet overtuigend, die moeten veel steviger.
en z'n kont is ook wat te dik gok ik.
verder commentaar?
Keep dreeming???Op dinsdag 09 april 2002 18:32 schreef kishan het volgende:
DAMN!!!!!!!!!!
ik wou dat ik dat kon,
maar ja keep dreaming right ?
de betaler vervuilt
Anoniem: 28596
eh ja hoe kom je daar aan?Op maandag 08 april 2002 23:08 schreef FragNeck het volgende:
[..]
hehe, ik heb brazil 0.3.5.5
Anoniem: 51543
ff 4000 euro sparen en dan ga ik ook met 3d s Max beginnen.( pas 15 paar dagen geledenOp dinsdag 09 april 2002 18:34 schreef GA!S het volgende:
[..]
Keep dreeming???
START WORKING!
Anoniem: 35368
Even Photoshoppen he, als je het een beetje een "ghothic" feeling kan geven! meer contrast en je hebt een wereldplaat!
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Anoniem: 47597
Misschien van die afdrukken op die wielen, lijken net ballonnen. Het ziet er echt kewl uit man !Op woensdag 10 april 2002 13:26 schreef Oogst het volgende:toon volledige bericht
Yo LiToKi, coole plaat geworden zeg! Echt vet joh, die zwarte rand maakt ook dat het er stukken professioneler uitziet, echt mooi.
Ik heb zelf weer zitten WIPpen met Walewein. Dit is wagen nummer zeven, nu nog drie vliegtuigen, drie mechs en rudder Walewein zelve.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En klik maar weer voor de zevende keer hier voor de grotere versie.
Er moet alleen ook nog ooit een omgeving bij en ik ben er nog helemaal niet uit wat ik daar mee ga doen. Ik ga in ieder geval geen complete zo realistische mogelijke omgeving maken, dat is teveel werk en niet bijster origineel. Ik wil dus iets vreemds ermee doen. Daarom had ik al zitten denken aan geen omgeving, dus gewoon een grote groene plaat eronder die overal netjes verlicht is, maar dat is wel heel erg leeg. Het moet iets te maken hebben met de middeleeuwen, dus misschien maak ik wel een soort abstract kasteel of zo. Iets met een kasteel moet er sowieso in, want Walewein gaan de joncvrouwe Ysabele redden. Bizarre belichtingsdingen zijn misschien ook leuk.
Iemand suggesties/ideeën?
Dank dank, doe 't met veel plezierOp woensdag 10 april 2002 13:26 schreef Oogst het volgende:toon volledige bericht
Yo LiToKi, coole plaat geworden zeg! Echt vet joh, die zwarte rand maakt ook dat het er stukken professioneler uitziet, echt mooi.
Ik heb zelf weer zitten WIPpen met Walewein. Dit is wagen nummer zeven, nu nog drie vliegtuigen, drie mechs en rudder Walewein zelve.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moet alleen ook nog ooit een omgeving bij en ik ben er nog helemaal niet uit wat ik daar mee ga doen. Ik ga in ieder geval geen complete zo realistische mogelijke omgeving maken, dat is teveel werk en niet bijster origineel. Ik wil dus iets vreemds ermee doen. Daarom had ik al zitten denken aan geen omgeving, dus gewoon een grote groene plaat eronder die overal netjes verlicht is, maar dat is wel heel erg leeg. Het moet iets te maken hebben met de middeleeuwen, dus misschien maak ik wel een soort abstract kasteel of zo. Iets met een kasteel moet er sowieso in, want Walewein gaan de joncvrouwe Ysabele redden. Bizarre belichtingsdingen zijn misschien ook leuk.
Iemand dus suggesties/ideeën voor de omgeving?
Van het kasteel een soort Hans&Grietje-huis maken? Dus met snoepgoed e.d.Op woensdag 10 april 2002 13:26 schreef Oogst het volgende:toon volledige bericht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand dus suggesties/ideeën voor de omgeving?
Anoniem: 26032
idd... gewoon een blokkerige nabouw van een kasteel, desnoods met 'lego' maar dan zonder de puntjes (gewoon blokken dus) met platen staal er tegenaan gesodemieterd, je weet vast wel wat ik bedoel...Op woensdag 10 april 2002 16:02 schreef mophor het volgende:
of gewoon in dezelfde lowpoly, metaal / rubber stijl als die karretjes, veel onzinnige prut eraan, wel met de elementen van een kasteel, maar niet per sé de functies
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
ik zou de blauwdrukken van je huis aanvragen, in autoCAD zetten, en overgooien naar Max... werkt supermakkelijkOp donderdag 11 april 2002 22:41 schreef kazz1980 het volgende:
[afbeelding]
Ben mn nieuwe huis alvast aan het inrichten m.b.v. Bryce.
(nog niet afgewerkt!)
Niet het beste 3D-programma, maar wel erg makkelijk!
ja hoor, zolang je de maten maar weetOp donderdag 11 april 2002 23:07 schreef kazz1980 het volgende:
ja vast...
maar er zijn helaas geen blauwdrukken beschikbaar...
daar deden ze in 1935 nog niet aan
heb wel een pengetekende plaattegrond, kan dat ook![]()
Moet ik Max alleen weer eens opzoeken:)Op donderdag 11 april 2002 23:11 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
ja hoor, zolang je de maten maar weet
en als dat zo is zou ik direct in Max gaan tekenen
De trappers ontbreken in deze render. Die zitten onder aan dat tonnetje. Die moet je er maar bijdenken.Op vrijdag 12 april 2002 01:33 schreef sebastius het volgende:
Even een 3d ding van een techneut:
[afbeelding]
Dat is ons ontwerp om een kabel die verticaal hangt mee te beklimmen. Gemaakt in Pro Engineer.
Anoniem: 14124
post je fileOp vrijdag 12 april 2002 09:26 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb 3dsmax geinstalled maar krijg die tutorial van 3dcafe met een laser door een bol al niet eens voor mekaar
Doe exact wat er staat, maar er gebeurt niet exact wat er staat...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Ik vinnem wel stijlvolOp vrijdag 12 april 2002 17:53 schreef Bostoman het volgende:
[afbeelding]
een ring, komt wel niet in de buurt van die van lord of the rings, maar jah
Anoniem: 51543
Je bedoelt deze?Op vrijdag 12 april 2002 09:26 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb 3dsmax geinstalled maar krijg die tutorial van 3dcafe met een laser door een bol al niet eens voor mekaar
Doe exact wat er staat, maar er gebeurt niet exact wat er staat...
Daar doe ik niet aan.
vanaf nu post jij niks meer wat mij zo'n minderwaardigheidscomplex inwrijftOp vrijdag 12 april 2002 19:32 schreef gladiool het volgende:
WAT NOG EEN AUDI TT IK WORDT HELEMAAL GE....ziet er steeds beter uit mjc.
hier mijn nieuwste pic's:
[afbeelding]
[afbeelding]
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Je bedoelt die clip waar zo'n robot zich langzaam uitvouwt uit een kubus en dan uiteindelijk danst als Michael Jackson omgeveer? Die heb ik ook gezien, en ik ben ook de naam kwijtOp vrijdag 12 april 2002 20:26 schreef Atgast het volgende:
[..]
vanaf nu post jij niks meer wat mij zo'n minderwaardigheidscomplex inwrijft
tering was die robot vet, de stijl doet me denken aan die robot uit die clip waar ik helaas de naam van ben vergeten
Anoniem: 15528
Anoniem: 28659
Krijg je dan niet van die reacties over kinderen die dat in amerika hebben gedaan en toen doorsloegen en het ook in het echie hebben geprobeerd??Op vrijdag 12 april 2002 22:43 schreef Ann0 het volgende:
Je moet een cs map van je huis maken, of van je school is nog beter
Anoniem: 15528
Haha van mijn school, je wil niet weten hoe die eruit ziet man. ik zit nog op de de middelbare school en wij hebben niet eens een stenen gebouw!!!! een echte bouwval met een hoop van die noodlokalen die er maar 10 jaar moesten staan maar zestaan al 40 jaar. Het is een oud klooster geweest. En nou zul je net zien dat ik net van school ben als het nieuwe gebouw klaar is.Op vrijdag 12 april 2002 22:43 schreef Ann0 het volgende:
ik heb een cs map van me school gemaakt en nog 600 piek meer verdiend ook (school presentatieOp vrijdag 12 april 2002 22:43 schreef Ann0 het volgende:
Echt waar? Vet, ga ik ook doen!Op zaterdag 13 april 2002 08:45 schreef the_Emperor het volgende:
[..]
ik heb een cs map van me school gemaakt en nog 600 piek meer verdiend ook (school presentatie)
moet ik wel eerst aan max aan uitkunnenOp vrijdag 12 april 2002 19:28 schreef handige_harrie het volgende:
Dat kun je niet vergelijken vind ik, als je die van jou goed rendert in Finalrender of Brazil ziet ie er 10x echter uit als die van mij.
Hé mafketel, het Walewein-project is van mij (=Oogst), niet van Gladiool. Deze robot heeft er niks mee te maken. Wat niet wegneemt dat ie heel erg cool is.Op vrijdag 12 april 2002 23:00 schreef Razorfist het volgende:
Gladiool:
Is dat Walewein? moet dat ding al die tanks gaan overwinnen? Ik vind hem er niet echt aggressief en boosaardig uitzien...
Of ga je misschien voor de gentle touch? hij overwint ze door ze in bloemen te begraven ofzo
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Gladiool, nieuwe character == nieuw icoon!!Op vrijdag 12 april 2002 19:32 schreef gladiool het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk rond in je kamer zoek iets uit wat er vet uitziet en bouw het na.Op zaterdag 13 april 2002 11:02 schreef Bostoman het volgende:
waar halen jullie inspiratie? Ik heb namelijk inspiratie nodig!!!!!!
Ow dus jij hebt dit hakmes in je kamer liggenOp zaterdag 13 april 2002 16:21 schreef the_Emperor het volgende:
[..]
Kijk rond in je kamer zoek iets uit wat er vet uitziet en bouw het na.
Daar is je inspiratie
owh en hier nog weer een creatie van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat me horen wat je ervan vind misschien iemand nog suggesties?
Op zaterdag 13 april 2002 16:40 schreef tec het volgende:
[..]
Ow dus jij hebt dit hakmes in je kamer liggen
Hier zijn wat screenshots van mijn cs map van schoolOp vrijdag 12 april 2002 22:43 schreef Ann0 het volgende:
De moddel zelf is wel aardig ---> de textures vind ik lelijk & dan met name die 'noise-texture' . Gebruik betere textures & gooi er wat lights bij en het ziet er allemaal een stuk beter uit.Op zaterdag 13 april 2002 16:21 schreef the_Emperor het volgende:
[..]
Kijk rond in je kamer zoek iets uit wat er vet uitziet en bouw het na.
Daar is je inspiratie
owh en hier nog weer een creatie van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat me horen wat je ervan vind misschien iemand nog suggesties?
www.splutterfish.comOp zaterdag 13 april 2002 16:39 schreef TheKnightsTemplar het volgende:
Leuke creatie. Ik zou alleen iets aan het ijzerwerk (grijze)veranderen, want het is niet echt reflecterend.
Hier is mijn bijdrage; het ziet er een beetje flauw uit maar dat komt omdat Brazil bij mij verlopen is
[afbeelding]
Anoniem: 34225
Zie ik daar een achtergrondje van halflife?Op zaterdag 13 april 2002 17:01 schreef the_Emperor het volgende:toon volledige bericht
[..]
Hier zijn wat screenshots van mijn cs map van school
[afbeelding]
Voor de rest van de plaatjes kan je op de onderstaande links klikken:
http://www.endoria.net/upload/index.php/2296538355
http://www.endoria.net/upload/index.php/1965995671
http://www.endoria.net/upload/index.php/2511193692
http://www.endoria.net/upload/index.php/2514363669
http://www.endoria.net/upload/index.php/2327024678
http://www.endoria.net/upload/index.php/1288787449
http://www.endoria.net/upload/index.php/2733766937
http://www.endoria.net/upload/index.php/2288025798
http://www.endoria.net/upload/index.php/2724089095
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Anoniem: 30579
Goed zoOp zaterdag 13 april 2002 21:49 schreef devega het volgende:
[..]
kabelmodem ofzo
of een auto versterker
Belichting komt nog, en ik krijg dat ding maar niet glimmendOp zaterdag 13 april 2002 21:48 schreef devega het volgende:
doe echt wat aan je belichting en skins
echt ik vind et maar nix zow
Brazil is helemaal niet nodig voor mooie plaatjes hoor. Als je hier een lamp op had gezet was het ook al mooi geweest, zeker met een dome-of-light, of met die drie-punts-belichting van Gladiool. Ik zelf render mijn complete models bijna nooit in Brazil, duurt veel te lang. Ik gebruik Brazil alleen voor mooie plaatjes van work-in-progress als er nog geen textures zijn.Op zaterdag 13 april 2002 16:39 schreef TheKnightsTemplar het volgende:
Leuke creatie. Ik zou alleen iets aan het ijzerwerk (grijze)veranderen, want het is niet echt reflecterend.
Hier is mijn bijdrage; het ziet er een beetje flauw uit maar dat komt omdat Brazil bij mij verlopen is
[afbeelding]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
heh iddOp zaterdag 13 april 2002 22:23 schreef gladiool het volgende:
ik heb een wat gepost over belichting, check
[topic=444783]
devega, een dag renderen wat heb jij voor instellingen gebruikt? staat AA aan? En 24 spots is nergens voor nodig in dit geval...
Op zondag 14 april 2002 14:03 schreef devega het volgende:
[..]
btw ?
die tute van je radiosity op web-con ?
waar de hell vind ik die hadowmap ? en kan et ook zonder
3d-en is leuk
Ik zou het logo niet als diffuse texture erop zetten maar als bump map texture, dan lijkt het alsof het erin gedrukt is.Op zaterdag 13 april 2002 21:43 schreef vwk het volgende:
Nah, voor het eerst sinds paar maanden weer aan de gang met 3ds Max 4.0
Dit is het origineel:
[afbeelding]
Dit is het nog niet voltooide resultaat:
[afbeelding]
Give me the critics
3d-en is leuk
Euh... *schaam*Op zaterdag 13 april 2002 12:07 schreef Oogst het volgende:
[..]
Hé mafketel, het Walewein-project is van mij (=Oogst), niet van Gladiool. Deze robot heeft er niks mee te maken. Wat niet wegneemt dat ie heel erg cool is.
Eej Gladiool daar zou je eens een mooie animatie van moeten maken. Ik ben benieuwd hoe dat ding beweegt.Op vrijdag 12 april 2002 19:32 schreef gladiool het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://hawvie.deviantart.com/
Nice! Schaduwen zijn ook fraai. Standaard renderengine van max of...Op vrijdag 12 april 2002 19:32 schreef gladiool het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gladiool kennende, brazilOp maandag 15 april 2002 10:43 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
Nice! Schaduwen zijn ook fraai. Standaard renderengine van max of...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq