http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
In ieder geval weer drie plaatjes van mijn Walewein-project:

En klik weer hier voor een grotere versie.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
cool dingske, alleen wel wazige materials, beetje vreemd allemaalOp woensdag 03 april 2002 16:01 schreef Oogst het volgende:
Alleen snap ik dan niet waarom mensen die zo'n verschrikkelijk vette tank maken die dan niet een fatsoenlijke texture meegeven. Van mijn part maak je hem gewoon legergroen met een noise-material, dat is al tien keer mooier!
In ieder geval weer drie plaatjes van mijn Walewein-project:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En klik weer hier voor een grotere versie.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Mijn nieuwe eau de toilette:

Een tube:

Een badkuip:

én tribbel:

(sorry als 'k teveel pagina gebruik
3d-en is leuk
Anoniem: 38438
Op woensdag 03 april 2002 21:44 schreef alientje het volgende:
Hie is wat stuff dat ik de afgelopen dagen heb gemaakt:
Mijn nieuwe eau de toilette:
[afbeelding]
beetje scheef....maar je zei dat het zo hoorde...ok!
Een tube:
[afbeelding]
...netjes.....
Een badkuip:
[afbeelding]
POST JE FILMPJE!!!!!
én tribbel:
[afbeelding]
hehehehe....ík ken hem, maar of andere mensen hem kenne? Hijs in ieder geval koel!
(sorry als 'k teveel pagina gebruik) tjek de rest van dit topix
Als je die tank een goeie texture geeft, en wat belichting denkt iedereen dat het gewoon een foto isOp woensdag 03 april 2002 16:01 schreef Oogst het volgende:
Alleen snap ik dan niet waarom mensen die zo'n verschrikkelijk vette tank maken die dan niet een fatsoenlijke texture meegeven. Van mijn part maak je hem gewoon legergroen met een noise-material, dat is al tien keer mooier! ...
En je wilt toch wel een beetje respect voor de uren die zoiets kost dacht ik zo!

Yeah Yeah
Anoniem: 27983
"Contact" gezien?Op woensdag 03 april 2002 22:32 schreef 4Real het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een filmpje van 15 seconden(divx 5.0)
http://home.hetnet.nl/~hek1984/space/spaceprod.avi
Anoniem: 41882
Imperfectie is wat iets realistisch maakt, je pakje is nog te perfect, kleine dingen als bollingen in het karton, het belasting labeltje zit nooit perfect plat op de pakje dus mischien een kleine krulling bij de randjes, allemaal van die kleine dingen maken het beter.Op dinsdag 26 maart 2002 20:39 schreef IainHecker het volgende:
Nou, dan post ik maar eens...
twas een tijdje geleden, maar dan is er nu weer een nieuw projectje...
De eerste WIP, erg primitief, maar misschien toch wel leuk jullie even mee te delen...
[afbeelding]
Wat zie je:een pakje camel filters, de nieuwe stijl. Pakje kan nog niet open... ben ik druk mee bezig...
Jullie weten het: tips, opbouwende kritiek zijn altijd welkom.
neeOp woensdag 03 april 2002 23:07 schreef Type het volgende:
[..]
"Contact" gezien?
Daar moest ik meteen aan denkenOp woensdag 03 april 2002 23:07 schreef Type het volgende:
[..]
"Contact" gezien?
Nog even iets heel anders. Hier op GoT was er iemand die een f1 bolide gemaakt had. Daar had hij ook een tuto van gegeven. Ik kan dat ding op geen enkele manier terug vinden. Heeft iemand nog een idee waar dat ding staat???
http://hawvie.deviantart.com/
Ben je dat voor Total Annihilation aan het maken ofzo? vooral het tweede plaatje is errug TA.Op woensdag 03 april 2002 22:32 schreef 4Real het volgende:
...
Over die Tank zonder textures:
Ik vind het juist best cool zo zonder textures, kan je precies zien wat d'r gemoddelled is en wat niet... maar lijkt me dat je zo'n ding ook nog wel textured voordattie 'klaar' is.
Ennuh, Oogst, zou je misschien wat WiPs of wireframes ofzo van dat walewein spul van je willen posten? ziet d'r errug cool uit.
Only dead fish go with the flow
Deze heb ik vandaag gemaakt, ook voor het Walewein-project:

En (alweer) klik hier voor een grotere versie van die DoF-pic.
Dit is trouwens wel erg veel plaatjes, laat ff weten of iedereen hier daar ook van gediend is, het is misschien te veel.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Anoniem: 14124
Ik ben megakritisch maar dit ontwerp vind ik wel zo verdomd mooi (en ik krijg dagelijks tig ontwerpen voor mijn neus).Op maandag 01 april 2002 22:55 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
updatertje
sorry voor het geringe aantal polygonen aan de onderkant, het was toch maar voor shcool
dat toverstafje erbij is dus voor het toutchscreen...
voor meer info
www.nimation.nl/gsm (site in aanbouw)
Anoniem: 27983
Op donderdag 04 april 2002 10:18 schreef 4Real het volgende:
[..]
neehoe kom je daar nou bij man
ik ben wel goed in raden
Anoniem: 52630

PhoeniX
Tja, er zijn zoveel paketten; Discreet 3d Studio Max, Newtek Lightwave, Alias Wavefront Maya.Op vrijdag 05 april 2002 11:39 schreef _PhoeniX_ het volgende:
iemand nog goede tips vooor 3D progjes? Ik wil zelf ook beginnen met 3D plaatjes enz. te maken alleen weet ik niet welk progje ik daar voor nodig heb
PhoeniX
Ikzelf ben een redelijk ervaren Max-gebruiker & vind het persoonlijk gewoon een erg fijn pakket om mee te werken. Enige nadeel van dit pakket is dat de (standaard) renderer matig is---> je hebt toch echt wel Mental Ray of Brazil nodig om mooie soft-shadows gerenderd te krijgen.
Lastige is in dit geval dat het gewoon persoonlijk is; een max-gebruiker zal je 3d Studio Max aanraden, een maya-gebruiker zal weer maya aanraden enz.
Ga niet met 3 pakketen te gelijk beginnen; elk pakket heeft een andere interface, een andere denkwijze qua 3d. Voorbeeldje: Lightwave werkt met layers & heeft een moddel- & een animatie-gedeelte, dit itt. 3ds Max.
Ik zou zeggen: probeer er eentje, maak een paar tutorials en maak dan een beslissing voor welk pakket je gaat.
En tot slot: denk niet dat je het even in een paar dagen een pakket beheerst: het heeft bij mij ook een hele tijd geduurd voordat ik 3ds Max beheerste zoals ik het nu doe. Verder komt er ook nog het nodige creativiteit & inzicht bijkijken..
Anoniem: 47597
-3d studio max www.discreet.comOp vrijdag 05 april 2002 11:39 schreef _PhoeniX_ het volgende:
iemand nog goede tips vooor 3D progjes? Ik wil zelf ook beginnen met 3D plaatjes enz. te maken alleen weet ik niet welk progje ik daar voor nodig heb
PhoeniX
-maya
-cinema 4d
-xara 3d
ETC!
Vanalles over te vinden op google en surtsj
Anoniem: 31344

Kun je niet even een hogere resolutie renderen?Op vrijdag 05 april 2002 12:01 schreef Rode_Stier het volgende:
Heb ook ff een paar dagen zitten prutsen aan dit model. Moet alleen nog ff een mooie skin erop prutsen.
[afbeelding]
-Uitzoeken met welk pakket je wilt gaan werkenOp vrijdag 05 april 2002 13:18 schreef Kayz het volgende:
Keej, dit is dus echt allemaal zwaar vet he. Ben al een tijdje van plan om ook eens met 3d te gaan spelen, maar ik heb totaal geen idee waarmee ik moet beginnen.
-Tutorials maken
Gewoon beginnen en dan komt het allemaal vanzelf wel. En je moet het echt leuk vinden en ook willen, want anders wordt het nooit wat.Op vrijdag 05 april 2002 13:18 schreef Kayz het volgende:
Keej, dit is dus echt allemaal zwaar vet he. Ben al een tijdje van plan om ook eens met 3d te gaan spelen, maar ik heb totaal geen idee waarmee ik moet beginnen.
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Je mag wel eens AA aan zetten zeg :-DOp vrijdag 05 april 2002 12:01 schreef Rode_Stier het volgende:
Heb ook ff een paar dagen zitten prutsen aan dit model. Moet alleen nog ff een mooie skin erop prutsen.
[afbeelding]
Kun je niet even een hogere resolutie renderen?
Yep, jullie hebben helemaal gelijk, zal er ff wat aan doenOp vrijdag 05 april 2002 14:23 schreef MayaFreak het volgende:
[..]
Je mag wel eens AA aan zetten zeg :-D
Eens ff kijken of we de modeling technieken d'r uit kunnen reverse-engineeren:Op donderdag 04 april 2002 20:55 schreef Oogst het volgende:
Toiletman vroeg erom en ik houdt van mijn huidige modellingwerk altijd een plaatjes-geschiedenis bij, dus dan post ik die maar hè.
Deze heb ik vandaag gemaakt, ook voor het Walewein-project:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En (alweer) klik hier voor een grotere versie van die DoF-pic.
Dit is trouwens wel erg veel plaatjes, laat ff weten of iedereen hier daar ook van gediend is, het is misschien te veel.
wielen
Extruded splines, met cylinder d'r tussen om het wiel 'dicht' te maken.
body
Een loft met fit-deformation... of een gemodifiede primitive met meshsmooth d'r overheen.
tracks
loft?
accesoires
allemaal box modelling en vertex pullen?
Only dead fish go with the flow
Haha, grappig, bijna allemaal fout ;):Op vrijdag 05 april 2002 19:29 schreef Toiletman het volgende:
[..]
Eens ff kijken of we de modeling technieken d'r uit kunnen reverse-engineeren:
wielen
Extruded splines, met cylinder d'r tussen om het wiel 'dicht' te maken.
body
Een loft met fit-deformation... of een gemodifiede primitive met meshsmooth d'r overheen.
tracks
loft?
accesoires
allemaal box modelling en vertex pullen?
wielen
Twee tubes, waarbij van de buitenste de smoothing deels is uitgezet om de lenth-segs eruit te trekken (edit mesh dus).
body
Gewoon een geosphere (type hemisphere) die met FFD Box is vervormd.
tracks
Een lange box met veel length segs en een heleboel kleine boxjes over de lengte daarlangs. Die allemaal aan elkaar geattached tot één object en vervolgens met een Path Deform-modifier over een line die de route langs de wielen voorstelt getrokken. Ik kan nu dus gewoon met de procent-waarde van die Path Deform mijn tracks rond laten draaien.
accesoires
Ik weet niet wat vertex pullen is, maar dit is in ieder geval inderdaad box-modeling: één grote box waar van alles uit geëxtrude is. Ja, één box, that's all!
Zo zie je maar weer: er zijn teveel mogelijke technieken om ze zomaar ff te raden!
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
http://www.3dluvr.com/marcosss/morearni/arnold03sorenson.zip
Oh ja is een *.mov bestand.
Op vrijdag 05 april 2002 19:29 schreef Toiletman het volgende:
[..]
body
Toiletman dat had je toch kunnen zien aan die wireframe?Op vrijdag 05 april 2002 19:41 schreef Oogst het volgende:
body
Gewoon een geosphere (type hemisphere) die met FFD Box is vervormd.
oja, wat voor renderer gebruik je Oogst? Bijvoorbeeld dat eerste plaatje (die wielen) heeft een heel apart, doffig effect.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Tja... Euh... Hmm... schaamvol? Ziet er toch gewoon kewl uit? Ik zou me er niet voor schamen in ieder geval!Op vrijdag 05 april 2002 21:04 schreef gitaarwerk het volgende:
ik durf em bijna niet te posten..ect schaamvol
[afbeelding]
Anoniem: 26032
Waarom zou je je moeten schamen ?? Ik zeg altijd : wie doet wat ie kan is een eerlijk man. En die hoeft zich niets te verwijten of zich nergens voor te schamen. Period.Op vrijdag 05 april 2002 21:04 schreef gitaarwerk het volgende:
ik durf em bijna niet te posten..ect schaamvol
En bovendien vind ik het er alles behalve slecht uitzien...

moet nog hoop gebeuren, ben nu met viewportsliders bezig om de mac's en de scans te besturen. Moet nog barren en wat hekjes enz toevoegen
aangezien er nog veel moet gebeuren, zal ik maar 1 ding commentaar geven:Op vrijdag 05 april 2002 23:32 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Bezig met een discotheek animatietje
[afbeelding]
[afbeelding]
moet nog hoop gebeuren, ben nu met viewportsliders bezig om de mac's en de scans te besturen. Moet nog barren en wat hekjes enz toevoegen
je stenen zijn te langwerpig...

Maar je host nietOp zaterdag 06 april 2002 00:33 schreef TBKoen het volgende:
Ik dut ook me
We krijgen namelijk een mooie '403 Forbidden'. Je zult de Apache ff moeten wijsmaken dat wij in die directory mogen lezen
Anoniem: 28596
heej koen!
jij hier?
post 's wat meer van je werk joh (wel getextured)...laat je die lui hier helemaal verzuipen in hun eigen kwijl
wolf is zeer mooi btw...
Voor de eerst drie plaatjes gebruik ik Brazil, omdat ongetexturde dingen er daarin meteen erg mooi uit zien. Voor de getexturede plaatjes gewoon de Scanline, want Brazil kan nog niet binnen bruikbare rendertijden een DoF-blur doen. Met een dome-of-light trouwens, die Scanline.Op vrijdag 05 april 2002 20:04 schreef Razorfist het volgende:oja, wat voor renderer gebruik je Oogst? Bijvoorbeeld dat eerste plaatje (die wielen) heeft een heel apart, doffig effect.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Anoniem: 39916

*slik*Op zaterdag 06 april 2002 00:33 schreef TBKoen het volgende:
Ik dut ook me
[werkend plaatje]
Goddamn da's klasse ! Ik wordt er bijna stil van...
klopt, het hele ding is verschaald, daardoor klopt er geen ### meer van de texture mappingOp vrijdag 05 april 2002 23:45 schreef G-Spotter het volgende:
[..]
aangezien er nog veel moet gebeuren, zal ik maar 1 ding commentaar geven:
je stenen zijn te langwerpig...
Nice!
Ik neem aan dat je dat met Maya gemaakt hebt(?). Gewoon de standaard renderer?
Anoniem: 52711
Ey Hugo...Whaazzaaaaaaaaaaaaaaa:P
ik heb je sequence stukkie nog gezien...errug gaaf
ik doet ook mee aan de nieuwe.
ok..meer 3D...hope dat ie het doet

Heel erg WIP;

N.B. Ziet er leuk uit.
Thnx.Op zaterdag 06 april 2002 15:01 schreef TheKnightsTemplar het volgende:
LiToKi, mag ik weten hoe jij die rondingen in de carrosserie van die auto hebt gekregen?
N.B. Ziet er leuk uit.
Je wilt niet weten hoe low-poly die auto is zonder (idd) meshsmooth.... beetje met crease/weight/smoothing groups prullen scheelt wel natuurlijk.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
ehm klein belichtingstestje, compleet overbelicht, maar heb er 2u 47min over gerenderd dus ik moet 'm wel posten
En in ieder geval weer wat geWIP uit mijn Walewein-projectje:

En klik maar weer voor de zoveelste keer hier voor een grotere versie van die laatste.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
OMFGG!!!!!!!!!! nu je het zegt!Op zaterdag 06 april 2002 16:28 schreef Oogst het volgende:
Yo SFie, vet hoor! Komt dit licht nou uit de bodem of zo, trouwens?
En in ieder geval weer wat geWIP uit mijn Walewein-projectje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En klik maar weer voor de zoveelste keer hier voor een grotere versie van die laatste.
ik heb perongeluk een self illumination material op de bodem gegooid ja! en dan raaktie door secondairy illumination behoorlijk overbelicht... vond het al zo vreemd dat die skylight zo sterk was
eh ja...licht komt dus uit de vloer
hoeveel van die dingen maal je wel niet voor je walewein project? ze zijn btw allemaal hartstikke origineel!
TBKoen you're the man!!!
Anoniem: 49495
leuk texuren, final render erover en je heppie eigen fotorealistische tank
nee is 3dsmax brazil render system.Op zaterdag 06 april 2002 13:20 schreef MayaFreak het volgende:
[..]
Nice!
Ik neem aan dat je dat met Maya gemaakt hebt(?). Gewoon de standaard renderer?
github.com/Error323
Anoniem: 9542
(erg wip)

Anoniem: 1139

(Ja, Brazil kan toch best leuke plaatjes maken van een egaal model zonder enige texture of zo.)

(En hier vind je natuurlijk weer de grote versie)
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Damn, waar haal je die inspiratie vandaan? Zoveel verschillende modellen, en allemaal zijn ze origineel (toch?). Verdomd mooi, ik wou dat ik het ook zo uit m'n mouw kon schudden.Op zondag 07 april 2002 20:04 postte Oogst zijn zoveelste walewein wagen
[afbeelding]
En wat is dat walewein project eigenlijk? Dat heb ik een beetje gemist.
Anoniem: 47597
Op zondag 07 april 2002 20:04 schreef Oogst het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bezig met mijn WIPjes (en ben ook nog lang niet klaar, want dit is pas wagen nummer zes en er moeten in ieder geval zeven wagens, drie mechs en drie vliegtuigen komen):
[afbeelding]
(Ja, Brazil kan toch best leuke plaatjes maken van een egaal model zonder enige texture of zo.)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

10 op 10, je bent een natuurtalent!
Ikzelf zit ben net begonnen met Maxie, en uh ik ben nog aan het struggelen met de max 4 bible.
Dude ik moet toegeven je hebt echt een ongelimiteerde fantasie! schitterend. Knap ook dat je met het low poly modelen wat je nu doet zo'n originele creaties kunt maken. Hulde!Op zondag 07 april 2002 20:04 schreef Oogst het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bezig met mijn WIPjes (en ben ook nog lang niet klaar, want dit is pas wagen nummer zes en er moeten in ieder geval zeven wagens, drie mechs en drie vliegtuigen komen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Absoluut de eerste: die tweede heeft een heel vreemde langgerekte bek, terwijl die eerste er eigenlijk best wel heel erg natuurlijk uit ziet. Niet dat die tweede er slecht uitziet, hoor. Het lijkt er trouwens op alsof die tweede volwassen is en de eerst het kindje, maar dat zal wel mijn vage fantasie zijn?Op zondag 07 april 2002 21:43 schreef mophor het volgende:
welke is beter? die eerste of die tweede?
[afbeelding]
[afbeelding]
De inspiratie komt van een rij achterlijke tekeningen. Ik heb in de proefwerkweek op twee blaadjes kleine zij-aanzichtjes zitten tekenen van de meest bizarre voertuigen die ik kon bedenken (vriend van me zat me gezellig uit te lachen ondertussen, want hij kan wél met een potlood omgaan). Die ontwerpen ben ik nu in iets realistischere versie aan het uitwerken in MAX, ze zijn soms heel anders dan de originele tekeningen, maar het werkt blijkbaar wel.Op zondag 07 april 2002 20:10 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Damn, waar haal je die inspiratie vandaan? Zoveel verschillende modellen, en allemaal zijn ze origineel (toch?). Verdomd mooi, ik wou dat ik het ook zo uit m'n mouw kon schudden.
En wat is dat walewein project eigenlijk? Dat heb ik een beetje gemist.
Het Walewein-project wordt trouwens een kort actie-filmpje (paar minuten) voor de Kunstbende, gebaseerd op scenes uit een Middeleeuws boek (De Roman van Walewein uit 1214). Deze voertuigen zijn allemaal slechte ridders en draken en zo, hoofdrolspeler Walewein wordt een soort transformer die kan veranderen van mech in wagen in vliegtuig.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ben je een heel leger aan 't maken ofzo.
Edit: Je hebt daar net al een verhaal over getikt zie ik.
Ik zou de kop van de eerste, met de bek van de tweede doen, as je snapt wat ik begrijpOp zondag 07 april 2002 21:43 schreef mophor het volgende:
welke is beter? die eerste of die tweede?
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt het trouwens een bestaand dier/dinosaurus, os een fantasie-wezen.
En Oogst, bedankt voor de uitleg. Ik ben trouwens ook zo iemand die alles volkriebelt met tekeningen. Proefwerkblokken zijn daar erg handig voor.
Anoniem: 9542
die tweede is mijn originele model, maar ik vond veel te uitgerekt, toen heb ik hem een schop voor z'n neus gegevenOp zondag 07 april 2002 21:59 schreef Oogst het volgende:
[..]
Absoluut de eerste: die tweede heeft een heel vreemde langgerekte bek, terwijl die eerste er eigenlijk best wel heel erg natuurlijk uit ziet. Niet dat die tweede er slecht uitziet, hoor. Het lijkt er trouwens op alsof die tweede volwassen is en de eerst het kindje, maar dat zal wel mijn vage fantasie zijn?Mooie huidplooi achter zijn hoofd in zijn nek trouwens!
[..]
die huidplooi zat er ineens in, heb maar laten zitten. is in carrara gemodelled btw
wordt zo'n waterspuwer die op fonteinen zitten, komt verder wel uit mijn fantasie
komen vleugels aan ook
das _exact_ de reden waarom jullie bijna niks van mij te zien krijgen... ik heb een PII 266 met 96MB RAM...Op zaterdag 06 april 2002 16:23 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
ehm klein belichtingstestje, compleet overbelicht, maar heb er 2u 47min over gerenderd dus ik moet 'm wel posten
wat... geen trueSpace??Error323
nee is 3dsmax brazil render system.
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Ik heb ook geen inspiratie... ik maak alleen maar sigarettenpakjes...handige_harrie:
Damn, waar haal je die inspiratie vandaan? Zoveel verschillende modellen, en allemaal zijn ze origineel (toch?). Verdomd mooi, ik wou dat ik het ook zo uit m'n mouw kon schudden.
I used to be an atheist, until I realised I was god.
tja... het achtervolgt je nogal hè? Is dit een stoppen-met-roken theorie?Op zondag 07 april 2002 22:27 schreef IainHecker het volgende:
[..]
Ik heb ook geen inspiratie... ik maak alleen maar sigarettenpakjes...![]()

traktor scratch!

Afstudeer project, idee is om een metro station onder Times Square (NYC) te verbouwen tot een Underground meeting point. Komt een bioscoop, een concert zaal en een cafe in. Dit zijn de eerste renders die al een aardig sfeer beeld oproepen.
Much, much more to come tussen nu en augustus (I hope
Mix van 3d MAX 3.1 (ivm plugins) en MAYA 4.2
de betaler vervuilt
Wazig ontwerp, lijkt wel een beetje alien/sci-fiOp maandag 08 april 2002 03:30 schreef GA!S het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
blaat
Wordt 't ook nog een animatie? Of een lange rij stills?
ik ook! dat ding met die ringenOp donderdag 04 april 2002 10:46 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
Daar moest ik meteen aan denken
Ontwerp is nog lang niet af, uitleg komt later welOp maandag 08 april 2002 11:05 schreef LiToKi het volgende:
[..]
Wazig ontwerp, lijkt wel een beetje alien/sci-fi
Wordt 't ook nog een animatie? Of een lange rij stills?
Ik hoop dat ik de tijd kan vinden om er nog een animatie van te maken.
de betaler vervuilt
Anoniem: 52711
Hier dan nog wat poep van mij.. (eindelijk een servertje gevonden):)
Damage VS TBK!

Hitman

Lizard Warrior

vin die bovenste echt heeel erg mooiOp maandag 08 april 2002 13:19 schreef TBKoen het volgende:
Die draaitafels ruleren zwaar:P
Hier dan nog wat poep van mij.. (eindelijk een servertje gevonden):)
Damage VS TBK!
[afbeelding]
Hitman
[afbeelding]
Lizard Warrior
[afbeelding]
de rest kende ik al
erg cool, voor al die onderste 2. Post eens wat wireframes ofzo.
very nice dude!MayaFreak het volgende:
Hier weerr een update van mijn motor. Begint al aardig te lijken dacht ik zo
Post nog eens wat meer reders vanuit verschillende posities ajb.
Aantal puntjes op mee te nemen in de afwerking:
Niet om te zeiken hoor, begrijp me goed...
• Spiegels
• Koel-gaatjes in schijfremmen
• Dubbelschijfrem voor (kan het niet zien)
• Het motorblok zelf 4 cylinder blok dus
• Het stuur iets 'krommer', gebogener
• Ketting
• Achterband breder, 't is een racer!
• Tellerhuis
• Tankdop
En ik vind dat een motor 2 uitlaten moet hebben.
Echt, mijn complimenten, dit ziet er zeer goed uit!
(just my humble opinion, and my 0,2$)
Dit topic is gesloten.