En ik begin steeds meer VATSIM verslaafd te rakenOp zondag 17 maart 2002 14:14 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Sorry, ik zweer bij VATSIM. Ik ben een VATSIM-nerd LOL!
Verwijderd
Hoe landt je harder? Met 130kn of met 160 kn?? Als je flaps voluit hebt bij een crash kan je zo langzaam mogelijk gaan dus meestal doen ze dat wel, omdat je meer lift hebt.Op zondag 17 maart 2002 14:16 schreef bennierex het volgende:
Ok doeds, het juiste antwoord op de vraag was........ B
WaaromLees de reactie van Blackhole, helemaal goed...
[..]
Evilernie en Blackhole gaan door voor de kleurenkoelkast
BTW, er wordt niet altijd met de flaps helemaal in de laagste stand geland, dus daar hoeven ze niet per-se al in te staan. (ik weet niet meer wie dat zei).
hmm nee, ik heb een mooie gratis gekregen via internetOp zondag 17 maart 2002 14:24 schreef rdluca het volgende:
Heeft iemand een tip voor een goede headset?
hij is best goed want ik kan met zoon programma duidelijk dicteren, zodat het getiept word
(zoals nu
Verwijderd
Ja, ik heb hele mooie zien staan in de krant van gisteren (Haagse Courant) Help me strax nog ff herinneren, dan zoek ik het voor je op..Op zondag 17 maart 2002 14:24 schreef rdluca het volgende:
Heeft iemand een tip voor een goede headset?
je bent gekOp zondag 17 maart 2002 14:19 schreef rdluca het volgende:
[..]
En ik begin steeds meer VATSIM verslaafd te raken
Verwijderd
Op zondag 17 maart 2002 14:18 schreef jw83 het volgende:
kun je ook met FS2000 planes in 2002 spelen?
ik vind die anset Sydney 2000 wel een mooie plane alleen die is voor de 2000 versie
thnxOp zondag 17 maart 2002 14:26 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ja, ik heb hele mooie zien staan in de krant van gisteren (Haagse Courant) Help me strax nog ff herinneren, dan zoek ik het voor je op..
Ga snel zelf ff in de HC zoeken
Verwijderd
Ohja, jij woont ook in Den Haag hèOp zondag 17 maart 2002 14:29 schreef rdluca het volgende:
[..]
thnx
Ga snel zelf ff in de HC zoeken
Een noodlanding is ook wat anders dan een crash. Soms kan het ook zijn dat bepaalde omstandigheden het niet toelaten te landen met flaps in lagere standen. Zo wordt er bij een 737 geland met flaps 15 wanneer er op één motor geland moet worden.Op zondag 17 maart 2002 14:20 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Hoe landt je harder? Met 130kn of met 160 kn?? Als je flaps voluit hebt bij een crash kan je zo langzaam mogelijk gaan dus meestal doen ze dat wel, omdat je meer lift hebt.
Yupz. Bit voor Bit, de headset van PlantronicsOp zondag 17 maart 2002 14:39 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ohja, jij woont ook in Den Haag hè, staat bij Bit voor Bit ofzoiets, in de wetenschaps bijlage...tis een soort review van die dingen...
www.plantronics.nl
wrom?Op zondag 17 maart 2002 14:39 schreef bennierex het volgende:
[..]
Een noodlanding is ook wat anders dan een crash. Soms kan het ook zijn dat bepaalde omstandigheden het niet toelaten te landen met flaps in lagere standen. Zo wordt er bij een 737 geland met flaps 15 wanneer er op één motor geland moet worden.
Oke, ik heb het helemaal gehad met die Airbus. Hij gaat de hangar in. Het ene probleem na het andere. Nu krijg ik weer geen contact met de ATC
hehe, daar staat die bij mij sinds vrijdag ook. Ik wacht wel op een fatsoenlijke patch.Op zondag 17 maart 2002 14:43 schreef biobak het volgende:
Oke, ik heb het helemaal gehad met die Airbus. Hij gaat de hangar in. Het ene probleem na het andere. Nu krijg ik weer geen contact met de ATC
Op zondag 17 maart 2002 14:43 schreef biobak het volgende:
Verwijderd
Wat zijn we allemaal weer tevredenOp zondag 17 maart 2002 14:48 schreef Duncan het volgende:
Dat dacht ik nou ook van die luchtbus...
[..]
sjaddapOp zondag 17 maart 2002 14:49 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal weer tevreden
hehe ik zei toch dat die bagger wasOp zondag 17 maart 2002 14:43 schreef biobak het volgende:
TsjaOp zondag 17 maart 2002 15:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hehe ik zei toch dat die bagger was
Ik ga toch maar even verder. Ik heb nu wel ATC. Als je de Airbus op een airport plaatst met de motoren aan, dan moet je toch nog een keer de motoren starten (ctrl e) en dan heb je opeens wel voldoende stroom
Wazig, maar we komen er wel.
is dit misschien een oplossing ?Op zondag 17 maart 2002 14:43 schreef biobak het volgende:
http://ftp.avsim.com/dcforum/DCForumID30/934.html
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Nee, werkte niet direct, dat met FSUIPC. Ik heb het wel zo ingesteld. Zie hierboven voor m'n oplossing. Bedankt voor de tip ieg.Op zondag 17 maart 2002 15:13 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
is dit misschien een oplossing ?
http://ftp.avsim.com/dcforum/DCForumID30/934.html
Verwijderd
VRAAG:
Waarom heeft een toestel Lucht banden?
????
ik zou het begod niet weten
tjah 1 reden
1. Luchtbanden veren beter dan MASSIEVE banden
Verder nog een reden?
????
tjah 1 reden
Verder nog een reden?
er zit geen lucht in want dat vliegt te snel in de fik als die landOp zondag 17 maart 2002 15:24 schreef Devilseye het volgende:
VRAAG:
????
tjah 1 reden
Verder nog een reden?
Stikstof zekerOp zondag 17 maart 2002 15:26 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
er zit geen lucht in want dat vliegt te snel in de fik als die land
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik ben weerens bezig geweest met een logo voor de BlueBird-site. Bolk en Duncan vonden het volgens mij wel mooi, maar nu wil(len) ik/we natuurlijk ook jullie mening hebben 
Hijs vrij simpel, maar dat hoort wel bij een logo vinnik;
hier op witte achtergrond:

hier in de kleur van de website:

Het moet nog een beetje netter afgewerkt worden, maar het gaan om het ID
hier op witte achtergrond:

Het moet nog een beetje netter afgewerkt worden, maar het gaan om het ID
Verwijderd
Als er geen lucht in zit vraag ik me af wat dan wel 
(f-16's hebben wel lucht banden) :)'
een heftruck trouwens ook
(daar kun je kiezen, LUCHT, massief)
))
(daar kun je kiezen, LUCHT, massief)
tampert, kriminalpolizei
Op zondag 17 maart 2002 15:31 schreef bennierex het volgende:
Ik ben weerens bezig geweest met een logo voor de BlueBird-site. Bolk en Duncan vonden het volgens mij wel mooi, maar nu wil(len) ik/we natuurlijk ook jullie mening hebben
90 % van de heftrucks boven de 2000 kg hebbben allemaal massieve banden...Op zondag 17 maart 2002 15:35 schreef Devilseye het volgende:
Als er geen lucht in zit vraag ik me af wat dan wel
(daar kun je kiezen, LUCHT, massief)))
tampert, kriminalpolizei
Mooi Logo!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Ja hallo, waarom heeft een fiets luchtbanden? OMdat je daarmee snel vaart mee kan maken, en omdat het klappen kan opvangen door de vering..Op zondag 17 maart 2002 15:47 schreef Evilernie het volgende:
[..]
90 % van de heftrucks boven de 2000 kg hebbben allemaal massieve banden...
ja, maar dat is afhankelijk van wat je ermee gaat doen. De meeste boven de 2000 kg hebben volrubberen banden....Op zondag 17 maart 2002 15:59 schreef Devilseye het volgende:
[..]
WRONG!
Tuurlijk niet
Je kan kiezen wat voor banden
bij de aanschaf van een heftruck moet je kiezen
LUCHT of MASSIEV
tampert, kriminalpolizei
fs2002-heftrucksOp zondag 17 maart 2002 16:12 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja, maar dat is afhankelijk van wat je ermee gaat doen. De meeste boven de 2000 kg hebben volrubberen banden....
beetje offtopic

Zo eindelijk me verjaardag achter de rug 
Nu nog huiswerk maken en dan hoop ik weer verder te kunnen met het onder de knie krijgen van de airbus.
Btw stoer icon Aerodynamic!
Nu nog huiswerk maken en dan hoop ik weer verder te kunnen met het onder de knie krijgen van de airbus.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Kwil nie veel zeggen maar in vliegtuigbanden zit helium.Op zondag 17 maart 2002 15:24 schreef Devilseye het volgende:
VRAAG:
????
tjah 1 reden
Verder nog een reden?
Nog gefeliciteerdOp zondag 17 maart 2002 16:47 schreef McFlipp het volgende:
Verwijderd
Ah, dat verklaart waarom vliegtuigen vliegen... LOLOp zondag 17 maart 2002 17:32 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Kwil nie veel zeggen maar in vliegtuigbanden zit helium.
Verwijderd
huhuhuh flauw FrankOp zondag 17 maart 2002 17:34 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom vliegtuigen vliegen... LOL
Verwijderd
Kon het niet latenOp zondag 17 maart 2002 17:35 schreef Rateltje het volgende:
[..]
huhuhuh flauw Frank
Op zondag 17 maart 2002 17:34 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom vliegtuigen vliegen... LOL
Verwijderd
ik heb nu aitraffic, maar volgens mij doe ik wat verkeerd, want ik zie helemaal geen extra vliegtuigen.
ik wil bijvoorbeeld dat er een c17 van eindhoven naar den helder vlieg, dit heb ik dan allemaal ingevuld:

dan ga ik naar import, ik wil 'probeersel'inporteren. Ik druk op de import knop en dan gaat die best lang laden.

dan krijg ik op het laatst dit, volgens mij is dit niet helemaal goed...............

als ik dan op enter klik krijg ik dit scherm:

dus je zou zeggen dat het wel goed is gegaan.......
Ik heb de tijd op 13.00GMT ingesteld, dus als ik flight sim opstart en ik begin op eindhoven op het tijdstip 13.00GMT dan moet ik toch die c17 zien? die zie ik dus niet, weten jullie wat ik fout doe??????????????
ik wil bijvoorbeeld dat er een c17 van eindhoven naar den helder vlieg, dit heb ik dan allemaal ingevuld:
dan ga ik naar import, ik wil 'probeersel'inporteren. Ik druk op de import knop en dan gaat die best lang laden.
dan krijg ik op het laatst dit, volgens mij is dit niet helemaal goed...............
als ik dan op enter klik krijg ik dit scherm:
dus je zou zeggen dat het wel goed is gegaan.......
Ik heb de tijd op 13.00GMT ingesteld, dus als ik flight sim opstart en ik begin op eindhoven op het tijdstip 13.00GMT dan moet ik toch die c17 zien? die zie ik dus niet, weten jullie wat ik fout doe??????????????
Yo peoples, ik heb weer een middagje zitten proggen en AI Explorer begint er aardig uit te zien nu. Hiero een screenie. Tis de bedoeling dat je hiermee makkelijk al je AI flights local kan beheren en overzichten kan genereren.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Zo ik reageer maar ff want de andere doen het nietOp zondag 17 maart 2002 14:18 schreef jw83 het volgende:
kun je ook met FS2000 planes in 2002 spelen?
ik vind die anset Sydney 2000 wel een mooie plane alleen die is voor de 2000 versie
Ja dat kan gewoon.
McFlipp mooi logo heb jij zeg van die b747
Nog een vraagje van die ai traffic.
Welke tooltjes heb je daar nou voornodig en van welke maker want ik snap er niets van en die paar tooltjes die ik heb zien er heel anders uit dan jullie hebben
Verwijderd
Tnx!! De jouwe ook!! En gefeliciteerd nogOp zondag 17 maart 2002 16:47 schreef McFlipp het volgende:
Verwijderd
zucht, helium is onbrandbaar, dat weet je toch wel...Op zondag 17 maart 2002 18:57 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Helium?? dat vliegt toch zo in brand??
Verwijderd
Hmm...ik d8 dat dat stikstof wasOp zondag 17 maart 2002 19:08 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
zucht, helium is onbrandbaar, dat weet je toch wel...
Verwijderd
Helium wordt gebruikt bij luchtschepen, nadat er eentje was neergestort.Op zondag 17 maart 2002 19:21 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hmm...ik d8 dat dat stikstof was
Verwijderd
Ah ok, en wat zat daar vroeger dan in??, toen ze nog brandbaar waren??Op zondag 17 maart 2002 19:22 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Helium wordt gebruikt bij luchtschepen, nadat er eentje was neergestort.
Ik had nog ff een vluchtje gemaakt vanaf schiphol naar sint maarten. eerste keer voor mij in een b747 en dat vliegveld
nog op schiphol

opeens is het slecht weer

en weer mooi

Als je dit ziet en je zit in je kantoor heb je een probleem

Zon gaat onder

en het is nacht

Ik heb geen pic's van mijn landing want de auto pilot zat de ****
waardoor ik heel netjes in het water kwam. 
Door een enorme lage fps ging het de tweede keer weer verkeer waarna een gevrustreerde The_FrankO zijn computer resette
[edit]
Ik heb maar de hele vlucht op 16x gevlogen anders duurt mij het te lang
nog op schiphol
en weer mooi
Zon gaat onder
en het is nacht

Ik heb geen pic's van mijn landing want de auto pilot zat de ****

Door een enorme lage fps ging het de tweede keer weer verkeer waarna een gevrustreerde The_FrankO zijn computer resette
[edit]
Ik heb in vorige delen van deze topic links gezien die naar leuke sites verwezen. Alleen ik kan ze niet meer vinden. Daarom het volgende :
(nee, niet de smiley
)
Wie weet :
Site(s) over projecten en zelfbouwen/nabouwen van cockpits?
Site(s) met goede uitleg over meerdere monitors voor FS2002? (icm netwerk)
Alvast bedankt!
Wie weet :
Alvast bedankt!
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Waterstofgas.Op zondag 17 maart 2002 19:23 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ah ok, en wat zat daar vroeger dan in??, toen ze nog brandbaar waren??
Verwijderd
Hmm....ik wil het misschien nog wel een keertje doen hoor, als er iemand is die me assisteert...Op zondag 17 maart 2002 19:32 schreef The_FrankO het volgende:
Ik begrijp dus dat er helemaal geen jury meer was
Bezig met de PSS tutorial: Bristol - Tenerife. Duurt wel beetje lang, dus nu vast het begin.
Take-off @ EGGD

Boven Frankrijk

Boven Spanje

wordt vervolgd ...
Take-off @ EGGD

Boven Frankrijk

Boven Spanje

wordt vervolgd ...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
DIE IS MOOI
sorry een beetje overdreven
DIE IS MOOI
sorry een beetje overdreven
Vergeet niet bij Tenerife de ILS frequentie even nog een keer handmatig in te voeren bij het RAD NAV knopje, anders kan je de LOC- en APP-knoppen niet activeren.Op zondag 17 maart 2002 20:02 schreef biobak het volgende:
Bezig met de PSS tutorial: Bristol - Tenerife. Duurt wel beetje lang, dus nu vast het begin.
Take-off @ EGGD
[afbeelding]
[afbeelding]
Boven Frankrijk
[afbeelding]
Boven Spanje
[afbeelding]
wordt vervolgd ...
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
kom er net achter dat ik deze prachtige livery heb

hijs echt

hijs echt
Ok, bedankt voor de tip. Zoiets had ik al gelezen op het PSS forum.Op zondag 17 maart 2002 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vergeet niet bij Tenerife de ILS frequentie even nog een keer handmatig in te voeren bij het RAD NAV knopje, anders kan je de LOC- en APP-knoppen niet activeren.
jij vondt de airbus toch zuigenOp zondag 17 maart 2002 20:21 schreef KIMBLE het volgende:
kom er net achter dat ik deze prachtige livery heb
[afbeelding]
hijs echt![]()
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb in vorige delen van deze topic links gezien die naar leuke sites verwezen. Alleen ik kan ze niet meer vinden. Daarom het volgende :
(nee, niet de smiley
)
Wie weet :
En het volgende :
Ik heb net een video opgenomen, en heb ook een hele goede landing met de DF gemaakt. Nu wil ik hem bekijken, gaat hij telkens opnieuw laden. Het gaat dus zo : AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld. En het gaat zo maar door.
Wat is hier de oorzaak van? 
En als ik wil landen, moet dan bij de DF de Nav1/2 op manual of op Auto staan? En waarom gaat bij elke landing de computer zitten zeiken, over glideslope, to low, pull up, flaps????
Wie weet :
En het volgende :
Ik heb net een video opgenomen, en heb ook een hele goede landing met de DF gemaakt. Nu wil ik hem bekijken, gaat hij telkens opnieuw laden. Het gaat dus zo : AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld. En het gaat zo maar door.
En als ik wil landen, moet dan bij de DF de Nav1/2 op manual of op Auto staan? En waarom gaat bij elke landing de computer zitten zeiken, over glideslope, to low, pull up, flaps????
Verwijderd
hallo
ik zit samen met nealzie in de klas en nu hebben we een 2 of 3 keer on-line gevlogen. Maar nu heeft hij er niet zo'n zin meer in (terecht want ik ben er nog niet zo goed in als hij) maar nu wilde ik ff vragen weten jullie een site waar je personen vindt die wel een beetje kunnen vliegen maar ok niet erg goed zijn. alvast bedankt
ik zit samen met nealzie in de klas en nu hebben we een 2 of 3 keer on-line gevlogen. Maar nu heeft hij er niet zo'n zin meer in (terecht want ik ben er nog niet zo goed in als hij) maar nu wilde ik ff vragen weten jullie een site waar je personen vindt die wel een beetje kunnen vliegen maar ok niet erg goed zijn. alvast bedankt
Ik word ook altijd gek van die vent ik zet ook altijd het geluid uit als ik ga landenOp zondag 17 maart 2002 20:35 schreef ND het volgende:
Ik heb in vorige delen van deze topic links gezien die naar leuke sites verwezen. Alleen ik kan ze niet meer vinden. Daarom het volgende :(nee, niet de smiley
)
Wie weet :
En het volgende :
Ik heb net een video opgenomen, en heb ook een hele goede landing met de DF gemaakt. Nu wil ik hem bekijken, gaat hij telkens opnieuw laden. Het gaat dus zo : AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld. En het gaat zo maar door.Wat is hier de oorzaak van?
hier zitten heel veel sukkelsOp zondag 17 maart 2002 20:48 schreef Puken het volgende:
hallo
Verwijderd
Hee, nou volgens mij ben je hier dan aan het juiste addres. Deze mensen hier zijn (bijna) allemaal geen profs, maar kunnen wel een beetje vliegen. Wat jullie van mij denken moet je zelf maar bepalen.Op zondag 17 maart 2002 20:48 schreef Puken het volgende:
hallo
Op zondag 17 maart 2002 20:52 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
jij zit er iig tussen
Verwijderd
Nealzie heeft gewoon een slechte invloed, ik heb ook nog nooit succesvol met hem gevlogenOp zondag 17 maart 2002 20:48 schreef Puken het volgende:
hallo
Ik denk dat dat voor Kimble (Mister Freeloader) een reden is geweest om het spel illegaal ergens te downloaden in plaats van te kopen.Op zondag 17 maart 2002 20:25 schreef McFlipp het volgende:
[..]
jij vondt de airbus toch zuigen
ik doe wel ff een keertje meeOp zondag 17 maart 2002 19:48 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hmm....ik wil het misschien nog wel een keertje doen hoor, als er iemand is die me assisteert...
tampert, kriminalpolizei
Dan moet je ff hier sjekken: http://www.projectmagenta.comOp zondag 17 maart 2002 20:35 schreef ND het volgende:
Ik heb in vorige delen van deze topic links gezien die naar leuke sites verwezen. Alleen ik kan ze niet meer vinden. Daarom het volgende :(nee, niet de smiley
)
Wie weet :
En het volgende :
Ik heb net een video opgenomen, en heb ook een hele goede landing met de DF gemaakt. Nu wil ik hem bekijken, gaat hij telkens opnieuw laden. Het gaat dus zo : AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld, AI traffic laden, 1 sec beeld. En het gaat zo maar door.Wat is hier de oorzaak van?
Daar kun je onder 'resources' hele mooie zelfbouw cockpits vinden. Als je ff doorzoekt vind je ook een hoop info over hoe je dit moet doen, en wat je er voor nodig hebt. Ik hoop zelf ook ooit een cockpit te kunnen bouwen, maar ik heb er nu gewoon het geld niet voor
edit:
Het zit dus onder 'References', maar onder 'Resources' zijn handige links te vinden
Het zit dus onder 'References', maar onder 'Resources' zijn handige links te vinden
Okey, thx! I'm checking it right nowOp zondag 17 maart 2002 21:37 schreef bennierex het volgende:
[..]
Dan moet je ff hier sjekken: http://www.projectmagenta.com
Daar kun je onder 'resources' hele mooie zelfbouw cockpits vinden. Als je ff doorzoekt vind je ook een hoop info over hoe je dit moet doen, en wat je er voor nodig hebt. Ik hoop zelf ook ooit een cockpit te kunnen bouwen, maar ik heb er nu gewoon het geld niet voor
edit:
whahaha, dus het kwam door mij, dat jij na 3 keer nog steeds bleef crashen bij het landen op zell am see?!!Op zondag 17 maart 2002 20:54 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Nealzie heeft gewoon een slechte invloed, ik heb ook nog nooit succesvol met hem gevlogen![]()
![]()
Ligt het nou aan mij of doen deze pics het niet?Op zondag 17 maart 2002 19:25 schreef The_FrankO het volgende:
Ik had nog ff een vluchtje gemaakt vanaf schiphol naar sint maarten. eerste keer voor mij in een b747 en dat vliegveld
nog op schiphol
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en weer mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
Zon gaat onder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en het is nacht
[afbeelding]
Ik heb geen pic's van mijn landing want de auto pilot zat de ****waardoor ik heel netjes in het water kwam.
[edit]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
ze doen het ff tijdelijk niet omdat endoria down is
tampert, kriminalpolizei
Klinkt logisch
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
is het ookOp zondag 17 maart 2002 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt logisch
tampert, kriminalpolizei
EDDK-LDDU
Ready for pusback..

Takeoff

Sfeerplaatje

Eindbestemming in zicht..

Ondergaande zon

En toen zaten we wel ERG hoog.. fijn zo'n ATC die je begeleidt

Dan maar hard naar beneden, met de spoilers vol open (geen zin in een go around
)

Nu nog OP de baan komen ipv erlangs......

En hij staat!

Op de parking
Ready for pusback..

Takeoff

Sfeerplaatje

Ondergaande zon

Dan maar hard naar beneden, met de spoilers vol open (geen zin in een go around

En hij staat!

Op de parking

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Oke, net mijn vlucht naar Tenerife afgerond. De approach en landing ging erg goed met de PSS Airbus.
Boven de atlantische oceaan

De eerste Canarische eilanden komen in zicht.

Beetje scherpe bocht

Nog ff

On approach

Koele reversers

En daar gaat de volgende alweer, een AFG AA 737-800.

Beetje scherpe bocht

Nog ff

On approach

Koele reversers

Nais pics!Op zondag 17 maart 2002 22:32 schreef biobak het volgende:
Oke, net mijn vlucht naar Tenerife afgerond. De approach en landing ging erg goed met de PSS Airbus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje scherpe bocht
[afbeelding]
Nog ff
[afbeelding]
On approach
[afbeelding]
[afbeelding]
Koele reversers
[afbeelding]
[afbeelding]
Maaruh.. G-BUSH???
Jah, en hij bestaat nog echt ookOp zondag 17 maart 2002 22:39 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Nais pics!
Maaruh.. G-BUSH???
http://www.airliners.net/open.file?id=173165
Yo, ff een vraagje over de laatste foto. Die AFG toestellen zijn toch geen GMAX modellen? Dan zijn er eigelijk toch geen gears zichtbaar als AI aircraft? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Op zondag 17 maart 2002 22:32 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje scherpe bocht
[afbeelding]
Nog ff
[afbeelding]
On approach
[afbeelding]
[afbeelding]
Koele reversers
[afbeelding]
[afbeelding]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Geen idee. Op de rwy had ie geen gears. In de lucht welOp zondag 17 maart 2002 22:43 schreef achappey het volgende:
[..]
Yo, ff een vraagje over de laatste foto. Die AFG toestellen zijn toch geen GMAX modellen? Dan zijn er eigelijk toch geen gears zichtbaar als AI aircraft? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
w000t. dat je dat nog gehaald hebt...Op zondag 17 maart 2002 22:32 schreef Major Carnage het volgende:
EDDK-LDDU
of niet
tampert, kriminalpolizei
Mja dat gebeurt ook wel eens in multiplayer. Echt wazigOp zondag 17 maart 2002 22:45 schreef biobak het volgende:
[..]
Geen idee. Op de rwy had ie geen gears. In de lucht wel![]()
Jawel! en niet eens van de baan afgereden aan het eindOp zondag 17 maart 2002 22:46 schreef Evilernie het volgende:
[..]
w000t. dat je dat nog gehaald hebt...
of niet
De passagiers zullen het wel niet zo fijn gevonden hebben met -3500 v/s
ik geloof niet dat je niet geslewed hebt....op die ene hang je vlak boven de grond, en op de volgende pic sta je netjes recht op de baan....Je gaat mij niet vertellen dat je een kist van 250 ton op 5 meter hoogte 30 meter corrigeert
tampert, kriminalpolizei
he ventje ik heb hem LEGAALOp zondag 17 maart 2002 21:11 schreef EdwinW het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor Kimble (Mister Freeloader) een reden is geweest om het spel illegaal ergens te downloaden in plaats van te kopen.
Verwijderd
Jezus, ik heb bijna nog nooit zo'n slechte approach gezien.... T komt wel in die richtingOp zondag 17 maart 2002 22:32 schreef Major Carnage het volgende:
EDDK-LDDU
Ready for pusback..
[afbeelding]
Takeoff
[afbeelding]
Sfeerplaatje
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondergaande zon
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan maar hard naar beneden, met de spoilers vol open (geen zin in een go around)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hij staat!
[afbeelding]
Op de parking
[afbeelding]
Verwijderd
Ik denk dat het wel klopt. Hij landt namelijk aan het eind van de baan, drukt twee keer op y, en verdraaid, hij staat stil!Op zondag 17 maart 2002 22:55 schreef Evilernie het volgende:
ik geloof niet dat je niet geslewed hebt....op die ene hang je vlak boven de grond, en op de volgende pic sta je netjes recht op de baan....Je gaat mij niet vertellen dat je een kist van 250 ton op 5 meter hoogte 30 meter corrigeert

volgens mij kan dit niet
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ach, een echte vliegkunstenaar kan het wel. Maar hij?? (sorry, dat ik je af zit te kraken LOL)Op zondag 17 maart 2002 23:02 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij kan dit niet
kan ook nieOp zondag 17 maart 2002 23:02 schreef Evilernie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij kan dit niet
als het zou kunnen dan kan hij het wel. Maar dit is gewoon theoretisch en praktisch onmogelijk....IMHOOp zondag 17 maart 2002 23:04 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ach, een echte vliegkunstenaar kan het wel. Maar hij?? (sorry, dat ik je af zit te kraken LOL)
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.