[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Welkom bij alweer het 17de deel!!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/mainpic.jpg

links:

vorige delen:
[topic=306358/1/25]
[topic=328259/1/25]
[topic=341367/1/25]
[topic=349924/1/75]
[topic=359382/1/25]
[topic=366994/1/25]
[topic=375090/1/25]
[topic=379866/1/25]
[topic=389419/1/75]
[topic=397198/11]
[topic=401689/14]
[topic=407463/1/75]
[topic=411739/20]
[topic=420980/1/25]
[topic=428134/1/25]
[topic=433822/1/50]

general:
officiele ms fs2002 site
officiele ms fs2000 site

freeware Add-ons:
flightsim
avsim
fsfreeware
allied fs group
nl2000
feelreal
posky
belgie vliegvelden

payware add-ons:
dreamfleet
phoenix simulation (pss)
pilot in command (pic)
lago
meer info en pics van payware vliegtuigen

Flightsim FAQ's:
www.plaapyadda.f2s.com/index.html
KIMBLE's ILS voor beginners FAQ
nealzie's faq's

bluebird aviation:
blb testsite
VA forum

andere links:
Schiphol radio
kimble's en rateltje's fs site

irc:
Verder zijn we te vinden op IRC en staan open voor al je vragen
server: irc.tweakers.net of irc.fokzine.net
channel: #Flightsim
#flightsim stats

Staat dit topic in het teken van de Airbus of toch de PIC? We'll see, posten maar weer en "keep it on topic!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
kun je ook de helicopter Airwolf downloaden :? :P

woei 2e post.. ik ben blij :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik zou niet weten...probeer eens bij de "Freeware Add-ons" links te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37797

Goedemorgen allemaal,

We gaan hier weer fijn verder :)
Zal wel een PSS Airbus forum worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 09:51
Waazaa!

Die helikopter Airwolf lijkt me ook wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

JAA!!! de AFG staat er in 1 keer goed bij :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Op woensdag 13 maart 2002 09:49 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik zou niet weten...probeer eens bij de "Freeware Add-ons" links te zoeken :)
AVSIM File Library - Search Results
Searching for: 'airwolf' in FS2002 Aircraft and below.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Zijn er hier trouwens mensen die wil eens muziek op hebben tijdens het vliegen ? ik soms wel. vind ik wel cool.

zo ja welke muziek dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Alleen maar in de cockpit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

iemand trouwens hier die een simpele FMC tutorial weet te staan ergens op het net ? want om nou die 200 blz van PIC (PDF) door te gaan lezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

Ik weet niet of iemand nu nog behoefte hieraan heeft, maar ik post het gewoon maar ff, anders heb ik er voor niets een uur aan gewerkt... (ik had dit ook al onderaan deel 16 gepost en kon alles zowat weer overnieuw doen omdat het deel gesloten is en ik de tekst met links dus niet meer kon kopieren... Heel fijn... ;)). Bovendien hebben een heleboel mensen extra hun best gedaan voor de competitie. Zonde om die dus nu al weer te stoppen. Maar nu is het ook wel een leuk moment. Dan hebben we gelijk wat meer de tijd. Iedereen mag één stem uit brengen. Aan het eind van de dag zal ik ze tellen. Als met dat nog op prijs stelt, tenminste...

Verrek, dat uitzoeken van pics valt zwaar tegen, zeg... ik heb het hele topic doorgelopen en gewoon wat pics uitgezocht die me opvielen. Meestal omdat ze apart waren (waardoor ze opvielen) of gewoon mooi. Ik zou zeggen: stemmen maar.

Blackhole 1
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2053906173

Blackhole 2
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1921274087

Blackhole 3
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3154105230

pilotincommand 1
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~repus006/fsscr052.JPG

4Real 1
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~hek1984/FS2002/nice.jpg

terwee 1
Afbeeldingslocatie: http://www.rogieronline.nl/images/fsscr056.jpg

rdluca 1
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1154354167

rdluca 2
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2847943561

Robin Shrine 1
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3023577768

McFlipp 1
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/fsscr003.jpg

biobak 1
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/pics/fs2k2/pss_airbus2.jpg

En omdat ik zo aardig ben geweest alles uit te zoeken, nog ff een overzichtje van mijn eigen mooiste pics . Daar mag je ook op stemmen, hoor!

hellogoodbye 1
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2951819757

hellogoodbye 2
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2304344667

hellogoodbye 3
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1724889941

hellogoodbye 4
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1737716386

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wow ik heb ff de hele dag geen verbinding en meteen zijn ze in deel 17

Ik ga het vanmiddag ff thuis door lezen als ik dan wel een verbinding heb

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, deel 16 ging wel heel snel, volgens mij! Zijn we nu een record aan het vestigen op GoT? Vervolgtopic met meeste posts? En was deel 16 het eerste topic dat binnen een paar dagen op meer dan 1000 postst zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 09:50 schreef dutchplanet het volgende:
Goedemorgen allemaal,

We gaan hier weer fijn verder :)
Zal wel een PSS Airbus forum worden :?
Ik hoop het niet! Als ik het goed begrijp is het een buggy geval waarvan een heleboel knopjes nog niet werken ook. Van mij mag iemand een apart topic openen voor de PSS Airbus: dan hebben we er hier geen last meer van. :)

Ik denk dat ik vandaag of morgen de PIC ga kopen. Dus PIC tips en vragen zijn wel welkom.

Tjonge, wat ben ik toch egoïstisch... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

hello people!

ik heb ff een vraagje:
ik zie hier allemaal van die mooie pics van fs2002.
ik had deze ook maar het was echt super lelijk!!
ik heb een goede pc en heb ook wat aan de confugiratie gekloot. is er een patch nodig of zo om het zo te kijgen>?
mijn sys:
amd 1700+
geforce 2 gts
256 mb
win xp

wat te doen?
kan iemand ff een plaatje posten van zijn config?
dan kan ik die overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 12-05 22:42
een probleempje hier.ik kan mijn microsoft force feedback joystick onder fs 2002 niet gebruiken.bij de setting doet hij het wel,maar bij het vliegen kan je bij options "enable joystick "niet aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Op woensdag 13 maart 2002 10:49 schreef mazerati het volgende:
hello people!

ik heb ff een vraagje:
ik zie hier allemaal van die mooie pics van fs2002.
ik had deze ook maar het was echt super lelijk!!
ik heb een goede pc en heb ook wat aan de confugiratie gekloot. is er een patch nodig of zo om het zo te kijgen>?
mijn sys:
amd 1700+
geforce 2 gts
256 mb
win xp

wat te doen?
kan iemand ff een plaatje posten van zijn config?
dan kan ik die overnemen.
Ik dat dat komt omdat wij allemaal (payware)add-ons hebben. die moet je dus in het geval van payware KOPEN. En die zijn veel mooier dan de standaard planes/scenery.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 13 maart 2002 10:51 schreef cgok het volgende:
een probleempje hier.ik kan mijn microsoft force feedback joystick onder fs 2002 niet gebruiken.bij de setting doet hij het wel,maar bij het vliegen kan je bij options "enable joystick "niet aanzetten.
:? ik snap het niet helemaal, maar kan je er wel gewoon mee vliegen?

Ennuh ik stem op Biobak1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 10:57 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ik dat dat komt omdat wij allemaal (payware)add-ons hebben. die moet je dus in het geval van payware KOPEN. En die zijn veel mooier dan de standaard planes/scenery.
hoe duur zijn die dingen?

maakt het echt veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 13 maart 2002 11:09 schreef mazerati het volgende:

[..]

maakt het echt veel uit?
Ligt eraan het zijn gewoon bedrijfjes die dat maken, en ze hebben allemaal een andere prijs :)
Kijk maar bij de eerste post, en dan bij payware addons.
ennuh het is het zeker waard, maar het is ook een stuk realistischer/moeilijker, dus als je nog niet eens met de standaard kan vliegen zal je bij die payware wel ff moeten slikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 10:57 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Nee joh! Ik heb helemaal totaal geen payware en tóch mooie pics (al zeg ik het zelf). Ik heb alleen twee freeware KLM liveries voor de standaard planes.

mazerati: wat bedoel je met lelijk: de kwaliteit van de pics? De kwaliteit verhoog je door A. alle grafische sliders helemaal open te zetten (naar rechts) en B. anti-aliasing aan te zetten: dat voorkomt die lelijke rafelige randen. Beide slecht voor je fps, maar heel goed voor je pics!
Als je het hebt over wat er op de foto's staat: tja, dan moet je gewoon goed zoeken naar mooie omgevingen (standaard of freeware) en (desnoods) mooie freeware planes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
sooow nu alweer een nieuw deel!

zal ik als ik thuis ben maar een pss airbus topic maken? das misschien wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:36
Op woensdag 13 maart 2002 11:09 schreef mazerati het volgende:

[..]

maakt het echt veel uit?
Er zijn ook echt mooie freeware add-ons. Bijvoorbeeld op http://www.alliedfsgroup.com, http://www.precision-simdesigns.com of http://www.avsim.com/ffg
Verder hangt de kwaliteit van je screenshots ook af van de hardwareinstellingen en het detail-level in FS2002.
Mijn pics (meestal freeware planes) zijn gemaakt op 1280x960 of 1024x786, 32 bits kleur, alle sliders onder de display settings vol open behalve visibilty, want die staat op het minimum :7. Minimal fps staat op 25 bij mij en AA heb ik in FS2002 uitgezet, maar op m'n videokaart zelf aangezet. FS vernaggelt je vliegtuigen toch, als je AA in FS aan hebt staan. Het is gewoon een kwestie van optimale settings zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 13 maart 2002 11:16 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Nee joh! Ik heb helemaal totaal geen payware en tóch mooie pics (al zeg ik het zelf). Ik heb alleen twee freeware KLM liveries voor de standaard planes.

mazerati: wat bedoel je met lelijk: de kwaliteit van de pics? De kwaliteit verhoog je door anti-aliasing aan te zetten: dat voorkomt die lelijke rafelige randen.
Als je het hebt over wat er op de foto's staat: tja, dan moet je gewoon goed zoeken naar mooie omgevingen (standaard of freeware) en (desnoods) mooie freeware planes.
Dat was ik ff vergeten, en idd Freeware kan ook heel mooi zijn! Zoals de Falcon50 bijvoorbeeld! Of de planes van ffg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik stem op Biobak1 en Blackhole2 in deze volgorde :)

Die van mij vind ik mooier >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op woensdag 13 maart 2002 11:16 schreef nealzie het volgende:
sooow nu alweer een nieuw deel!

zal ik als ik thuis ben maar een pss airbus topic maken? das misschien wel zo makkelijk.
Lijkt me niet zo'n goed idee, want dan moet ik (buiten het vatsim en MP topic) nog een vierde topic gaan bijhouden over de PSS. De PSS is net als de PIC en DF een plane die in dit topic aan bod MOET komen, waarom de PIC en DF wel en de PSS niet? Hopelijk blijft het bij 1 topic, want anders haak ik al snel af ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op woensdag 13 maart 2002 11:26 schreef Robin Shrine het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo'n goed idee, want dan moet ik (buiten het vatsim en MP topic) nog een vierde topic gaan bijhouden over de PSS. De PSS is net als de PIC en DF een plane die in dit topic aan bod MOET komen, waarom de PIC en DF wel en de PSS niet? Hopelijk blijft het bij 1 topic, want anders haak ik al snel af ;(
Helemaal mee eens! De DF en PIC mogen toch ook worden besproken, en daar mochten we toch ook onze lofbetuigingen over uit spreken? Waarom dan niet over de PSS Airbus!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op woensdag 13 maart 2002 11:26 schreef Robin Shrine het volgende:

[..]

Het AI gedeelte van FS moest toch ook verhuizen naar apart topic?! Als er een apart topic gemaakt wordt hebben 56k6'ers er ook nog wat aan namelijk. Nu zit alles in 1 en dat zet gaan zoden aan de dijk voor people's met een telefoonverbinding. :(

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Naja zoals ik hierboven al zei: om rekening te houden met mensen die nog een telefoonlijn hebben is het misschien makkelijk om wat fs topics te splitsen. Al die delen doorlezen schiet echt niet op met zo'n verbinding. Als er alleen screenshots geplaatst worden dan kunnen modemers die topic mijden, maar wel mee discussieeren over de onderwerpen. :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dan moet je gewoon de plaatjes uitzetten in explorer, dan heb je ook geen last van mooie pics :) . Nee, maar ik denk en ben ook een beetje bang dat dit het einde zal betekenen van het screenshot topic en dat de pics nu verspreid worden over de PSS, PIC en DF topics. Dus vroeg of laat krijg je toch met pics te maken! :7

en nu weer on topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
nou, danniet hoor, ik dacht dat mensen er om vroegen....

als niemand het pss gezeur nog erg vind wil ik natuurlijk best hier over die luchtbus vragen stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Be my guest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Apart topic lijkt me op zich niet gek aangezien er een aantal mensen nogal heftig negatief reageren wanneer het over de Airbus gaat.
Persoonlijk heb ik dan totaal geen zin meer om ook nog maar te reageren dus ik ben wel voor een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Dan moet je gewoon de plaatjes uitzetten in explorer, dan heb je ook geen last van mooie pics . Nee, maar ik denk en ben ook een beetje bang dat dit het einde zal betekenen van het screenshot topic en dat de pics nu verspreid worden over de PSS, PIC en DF topics. Dus vroeg of laat krijg je toch met pics te maken!

en nu weer on topic
Vooral dat laaste zinnetje. :r
Jij hebt gesproken en bepaald dat alles in 1 topic blijft en nu moeten we weer ons mond houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46189

Hee amateurs! >:)
Dit is een zeer handige link denk ik: http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/howto/vordme.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
rdluca--> heb je vandaag misschen tijd om me te h elpen met de sids en stars invoeren bij de airbus? ik zit nu nog op school, maar ik ben 15:20 wel thuis...
of als je vanavond tijd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op woensdag 13 maart 2002 12:54 schreef achappey het volgende:

[..]

Vooral dat laaste zinnetje. :r
Jij hebt gesproken en bepaald dat alles in 1 topic blijft en nu moeten we weer ons mond houden?
Ik zoek geen ruzie en jij ook niet, dus gelieve geen kotssmilies te gebruiken als ik mijn mening gewoon op normale wijze ventileer.

Laten we het on topic houden en dus vooral praten over de mooie payware en freeware die we tot onze beschikking (kunnen) hebben. Zowel PSS, DF en PIC moet in dit topic besproken kunnen worden. Sommigen kotsen op DF, anderen weer op PIC, who cares, we kunnen niet iedereen tevreden houden.

Geef daarom nuttige reacties op vragen die je misschien kunt beantwoorden en niet fanatiek gaan lamen dat je het zo'n kutvliegtuig vind enzo, daar schieten we niets mee op. Off topic gelul is altijd al een aangename bezigheid geweest dus dat moeten we ook zeker blijven doen.

De pics van de PSS Airbus zien er mooi uit (mooier dan de PIC zelf) waardoor dit topic zeker nog hele mooie dingen kan laten zien. Misschien zijn er wel overeenkomsten te vinden tussen de panels van PIC, DF en PSS waardoor sommige vragen, ondanks dat je Boeing freak bent, toch door een Airbus fanaat beantwoord kunnen worden.

Kom op mensen, laten we dit leuk houden en gewoon eens proberen de PSS te accepteren in dit topic :)

Have fun mates ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het grootste probleem van dit topic in de huidige vorm, is dat

A. veel vragen onbeantwoord blijven omdat ze ondersneeuwen tuusen de screenies of het nutteloos geouwehoer (zoals deze post en discussie ;)).

en

B. door dit alles het haast onmogelijk is om een antwoord (als het al gegeven is...) op een bepaalde vraag later nog weer terug te vinden. De topics zijn gewoon te lang.

Ik heb al een paar keer gehad dat ik zeker wist ergens iets gelezen te hebben, maar dat ik het onmogelijk weer terug kon vinden. Met als gevolg dat de vraag weer opnieuw gesteld werd... Da's jammer, want het mooie van het GoT vind ik juist de inmens grote 'database' van tips, trucs, hints, adviezen, etc. van gewone computeraars zoals wij zelf zijn.

Maar aan de andere kant: zo'n uitgebreidt topic als dit, een soort GoT-in-GoT, heeft ook wel z'n charmes: je krijgt een wat nauwere band met elkaar en je lut over van alles en nog wat. Alhoewel het voor nieuwelingen steeds moeilijker wordt om zich er tussen te wringen en zich hier thuis te voelen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 13 maart 2002 13:11 schreef hellogoodbye het volgende:
Het grootste probleem van dit topic in de huidige vorm, is dat

A. veel vragen onbeantwoord blijven omdat ze ondersneeuwen tuusen de screenies of het nutteloos geouwehoer (zoals deze post en discussie ;)).

en

B. door dit alles het haast onmogelijk is om een antwoord (als het al gegeven is...) op een bepaalde vraag later nog weer terug te vinden. De topics zijn gewoon te lang.

Ik heb al een paar keer gehad dat ik zeker wist ergens iets gelezen te hebben, maar dat ik het onmogelijk weer terug kon vinden. Met als gevolg dat de vraag weer opnieuw gesteld werd... Da's jammer, want het mooie van het GoT vind ik juist de inmens grote 'database' van tips, trucs, hints, adviezen, etc. van gewone computeraars zoals wij zelf zijn.

Maar aan de andere kant: zo'n uitgebreidt topic als dit, een soort GoT-in-GoT, heeft ook wel z'n charmes: je krijgt een wat nauwere band met elkaar en je lut over van alles en nog wat. Alhoewel het voor nieuwelingen steeds moeilijker wordt om zich er tussen te wringen en zich hier thuis te voelen, denk ik.
Ja klopt aardig. Alleen het jammere is dat ik een aantal topics geleden hier ook actief mee probeerde te doen. Gewoon aardig wat screenies posten en vragen proberen te beantwoorden. op een gegeven moment vond Robin het nodig om een zogenaamd lijstje samen te stellen met de die hard FS vliegers hiero.

Buiten het feit dat ik er niet in genoemd werd (ook nadat ik het aangekaart had) voegt zoiets helemaal niks toe lijkt mij en wekt alleen maar ergenissen op. Sindsdien ben ik ook gestopt met hier actief posten. Het lijkt af en toe meer op een chatbox en naar antwoorden zoeken lukt al helemaal niet. Als zoiets beter georganiseerd kan worden door het te splitsen in meerdere topics wat is daar dan mis mee? Anders streeft dit topic aardig het doel van GoT voorbij lijkt mij.

En Robin:
en nu weer ontopic
Dat kwam meer over als een order dan als het ventileren van je mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Waarom val jij mij eigenlijk aan? Heb ik iets misdaan ofzo? Als het je niet bevalt ga dan naar een ander topic, want we zijn net uit een diep dalletje aan het kruipen en willen graag weer de goede stemming erin. Op deze manier en met dit soort discussies kan dit aardig in de soep lopen.

Dus mensen...on topic graag (en nu serieus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het probleem is niet dat de planes er niet goed uit zien, maar alles is lelijk! alles is ook super plat! op jullie screens zie ik heuvels en zo, bij mij niet! ook de vlieg velden zien er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Kun je eens een screenshot posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 13:03 schreef nealzie het volgende:
rdluca--> heb je vandaag misschen tijd om me te h elpen met de sids en stars invoeren bij de airbus? ik zit nu nog op school, maar ik ben 15:20 wel thuis...
of als je vanavond tijd hebt?
Vanaf 18:30 ben ik beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Weet je wat ik zo mis bij de PIC en PSS Airbus...de leuke soundsamples van de DF als ie gaat taxien, opstijgen en landen. Heeft de PIC en PSS niet zo'n leuke samples zoals "....put your chair in the upright position..." enzo :)

Doe ik iets verkeerd of zitten ze er in de PIC en PSS echt niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 13 maart 2002 13:21 schreef Robin Shrine het volgende:
Waarom val jij mij eigenlijk aan? Heb ik iets misdaan ofzo? Als het je niet bevalt ga dan naar een ander topic, want we zijn net uit een diep dalletje aan het kruipen en willen graag weer de goede stemming erin. Op deze manier en met dit soort discussies kan dit aardig in de soep lopen.

Dus mensen...on topic graag (en nu serieus)
Het enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat hier mensen (fs fans) weg lopen door de manier van posten/stemming hier af en toe! Maar dat boeit je niet?!

Edit: kwam een beetje negatief over, zo bedoelde ik het niet. Maar lijstjes opsommen met alle zogenaamde "die hard" fs fans raakt kant noch wal lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hou eens op wil je en post iets nuttigs zoals een screenshot of stel een vraag. Ze worden heus wel voor je beantwoord hoor. Er zijn genoeg mensen die hier posten en iedereen is welkom dus vrijheid blijheid in dit topic.

Jij luistert ook gewoon niet net zoals anderen niet volgens jou luisteren, want ik heb ook al een paar keer gevraagd om on-topic te blijven of in ieder geval bij te dragen aan het topic.

Pleeze hou erover op nu, deze discussies hebben we 5 topicdelen geleden ook al gehad en toen is het gelukkig weer goed gekomen. Niemand heeft hier behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op woensdag 13 maart 2002 13:33 schreef achappey het volgende:

[..]
Edit: kwam een beetje negatief over, zo bedoelde ik het niet. Maar lijstjes opsommen met alle zogenaamde "die hard" fs fans raakt kant noch wal lijkt mij.
Met dat lijstje hoopte ik de "alleen lezers" een beetje te motiveren om ook "erbij te horen" door pics te posten. That's all :)

Zand erover Achappey en hopelijk zien we je hier nog vaaaak terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 13:23 schreef mazerati het volgende:
het probleem is niet dat de planes er niet goed uit zien, maar alles is lelijk! alles is ook super plat! op jullie screens zie ik heuvels en zo, bij mij niet! ook de vlieg velden zien er niet uit!
Lijkt me een typisch geval van veel te lage grafische instellingen. Zet alle sliders op de grafische opties schermen naar rechts en kijk of het er beter uit ziet (even ongeacht fps...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Op woensdag 13 maart 2002 09:47 schreef 4Real het volgende:
kun je ook de helicopter Airwolf downloaden :? :P

woei 2e post.. ik ben blij :{ :P
Check http://www.fsplanet.com/29072001.htm

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 10:04 schreef jos_zwa het volgende:
iemand trouwens hier die een simpele FMC tutorial weet te staan ergens op het net ? want om nou die 200 blz van PIC (PDF) door te gaan lezen :?
Da's toch heerlijk, zo'n lekkere vette manual?!?

De FMC is één van de moelijkste onderdelen van het vliegen. Ik heb nog nergens een goede korte tutorial gezien. Tenminste, niet één waar je ook wat aan hebt als je een eigen vlucht wilt gaan maken. De meeste van de hier aanwezige vliegers die de FMC wél kunnen bedienen, hebben dat met veel pijn en moeite geleerd. En bovendien hebben zij daarbij veel hulp ontvangen van andere vliegers hier.

Dus... lees alle 16 voorgaande delen van dit topic door (er zit toch echt wel heel veel nuttige info in verborgen) én ploeg je alsnog door die 200 PIC pagina's (wat hebben mensen toch tegen manuals? Ik ben gék op manuals!). En stel daarna alsnog je vragen hier, want vragen zul je hebben!

Er wordt vaker gezegd dat de FMC veel studie en tijd vraagt: dat is geen fabeltje: het is echt zo: dat heb ik aan de lijve ondervonden! De FMC kan je absoluut niet ff via een korte tutorial leren. Toen ik de DF nog had, kon ik de FMC goed gebruiken (na heel veel uren en dagen kloten), maar zelfs toen importeerde ik nog FS flightplans, omdat het COMPLEET plannen erg veel kennis van zaken (en het hebben van kaarten) vraagt!

Ik heb je heus niet willen ontmoedigen, hoor... :+

Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op woensdag 13 maart 2002 14:00 schreef Robin Shrine het volgende:

[..]

Zand erover Achappey en hopelijk zien we je hier nog vaaaak terug :)
Deal, zal vanavond wat screenies proberen te posten om het te vieren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Laatst online: 29-05 18:51
Op woensdag 13 maart 2002 10:04 schreef jos_zwa het volgende:
De handleiding van PIC vind ik een aangename aanvulling op de handleiding van Dreamfleet. In deze handleiding staat bijvoorbeeld hoe je waypoints kan tussenvoegen of verwijderen. Verder veel meer screenshots. Let er alleen even op, dat deze FMC voor een 767 geldt en dus hier-en-daar wat anders is (maar ik schat voor 90% gelijk aan de 737).

Daarbij kun je eens kijken op het speciale forum over o.a. DreamFleet. Vragen over de FMC kom je hier dagelijks tegen. Gewoon het forum een tijdje volgen en de oudere posts er op nalezen. Zoeken op "FMC" levert je genoeg informatie op.

http://www.flightsimnetwork.com/dcforum/DCForumID3/4280.html
http://www.flightsimnetwork.com/dcforum/DCForumID3/5289.html

het zou erg makkelijk zijn als dit soort links opgenomen zouden kunnen worden (smeek, smeek, smeek) aan het begin van deel 18 (nog even een paar berichten erbij, en we zitten zo aan dat aantal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de screenshot competitie nou al weer uit de mode of gaan we nog stemmen? Het hoeft niet, hoor... Beetje jammer van de tijd die er in gestopt is, maar ach... Ik vond het ook wel motiverend om leuke screenshots te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Zo ik heb het eindelijk weer doorgelezen :)

Nu vraag ik of iemand een splash screen van de winnende pic wil hebben en die van biobak van de airbus van PSS of, zoals veel mensen het willen, PISS.

Als er mensen zijn die het willen dan post ik ze wel ff in een zip filtje zodat je ze meteen kunt gebruiken.

PS
Heeft iedereen die de PSS airbus wil hem nu ook want ik wil hem namelijk ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 14:26 schreef EdwinW het volgende:

[..]

De handleiding van PIC vind ik een aangename aanvulling op de handleiding van Dreamfleet.
Helemaal mee eens: de PIC manual is veel en veel praktischer: veel meer gericht op de praktijk. En niet alleen de FMC manual. De DF manual is veel zakelijker (té zakelijk, vooral de operations manual) en zegt vaak alleen maar dat een bepaald knopje er is. Punt. Uit. En er staan ladingen plaatjes in (schema's) die het allemaal net echt maken maar waar je geen moer aan hebt.
Ik heb die PIC manual ook doorgelezen toen ik de DF aan het leren was, en dat heeft zeker geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 14:48 schreef The_FrankO het volgende:
Zo ik heb het eindelijk weer doorgelezen :)

Nu vraag ik of iemand een splash screen van de winnende pic wil hebben en die van biobak van de airbus van PSS of, zoals veel mensen het willen, PISS.

Als er mensen zijn die het willen dan post ik ze wel ff in een zip filtje zodat je ze meteen kunt gebruiken.

PS
Heeft iedereen die de PSS airbus wil hem nu ook want ik wil hem namelijk ook hebben.
Als je ff meestemt komt er misschien ooit nog een winnend screenshot...

Ik heb die PSS niet. En ik wil 'm ook niet (kopen): een heleboel knoppen werken niet en er zitten teveel bugs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx hij werkt hier nu ook goed.

is dit vliegtuigje btw ook te krijgen??

http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/av-8.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik stem op Blackhole2 en Biobak1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik stem op Robin Shrine de eerste post
en op biobak 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Op woensdag 13 maart 2002 14:56 schreef The_FrankO het volgende:
Ik stem op Robin Shrine de eerste post
en op biobak 1
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik weet niet meer wie dat was hoor maar er was iemand die had splash screen geinstalleerd en bij software van winxp zag je dat splash screen iets van 3 gb was.

Dit heb ik dus ook :? :? :? :?

Waar hij is niet zo groot want ik mis niet 3gb
Het is denk een foutje van het programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43679

Op woensdag 13 maart 2002 14:52 schreef mazerati het volgende:
thnx hij werkt hier nu ook goed.

is dit vliegtuigje btw ook te krijgen??

http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/av-8.htm
Yep, ik heb hem bij FSplanet vandaan. Wel grappig, alleen als je van voorwaartse vlucht gaat hooveren, dan verlies je opeens heel snel heel veel aan snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31124

Op woensdag 13 maart 2002 15:00 schreef The_FrankO het volgende:
Ik weet niet meer wie dat was hoor maar er was iemand die had splash screen geinstalleerd en bij software van winxp zag je dat splash screen iets van 3 gb was.

Dit heb ik dus ook :? :? :? :?

Waar hij is niet zo groot want ik mis niet 3gb
Het is denk een foutje van het programma
Dat was mij :D....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 15:21 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Dat was mij :D....
Had "mij" hem ook opnieuw geinstalleerd? Maakte dat wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 15:23 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Had "mij" hem ook opnieuw geinstalleerd? Maakte dat wat uit?
Mij heeft er verder niet aangezeten, omdat mij bang was dat er dan iets mis zou gaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-05 22:19

bennierex

Pilot_Z

Op woensdag 13 maart 2002 14:11 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Da's toch heerlijk, zo'n lekkere vette manual?!?

De FMC is één van de moelijkste onderdelen van het vliegen. Ik heb nog nergens een goede korte tutorial gezien. Tenminste, niet één waar je ook wat aan hebt als je een eigen vlucht wilt gaan maken. De meeste van de hier aanwezige vliegers die de FMC wél kunnen bedienen, hebben dat met veel pijn en moeite geleerd. En bovendien hebben zij daarbij veel hulp ontvangen van andere vliegers hier.

Dus... lees alle 16 voorgaande delen van dit topic door (er zit toch echt wel heel veel nuttige info in verborgen) én ploeg je alsnog door die 200 PIC pagina's (wat hebben mensen toch tegen manuals? Ik ben gék op manuals!). En stel daarna alsnog je vragen hier, want vragen zul je hebben!

Er wordt vaker gezegd dat de FMC veel studie en tijd vraagt: dat is geen fabeltje: het is echt zo: dat heb ik aan de lijve ondervonden! De FMC kan je absoluut niet ff via een korte tutorial leren. Toen ik de DF nog had, kon ik de FMC goed gebruiken (na heel veel uren en dagen kloten), maar zelfs toen importeerde ik nog FS flightplans, omdat het COMPLEET plannen erg veel kennis van zaken (en het hebben van kaarten) vraagt!

Ik heb je heus niet willen ontmoedigen, hoor... :+

Sterkte!
Klopt, het leren gebruiken van de FMC is (voor in FS dan welteverstaan ;)) één van de moeilijkste dingen. Het probleem is dat de meeste van ons (nog) weinig ervaring hebben met navigeren en op de juiste manier vluchtplannen opstellen. Daarbij komt ook nog eens het complexe AFDS (autopilot), wat het allemaal nog moeilijker maakt om te leren. Het programmeren van een FMC vereist namelijk voldoende kennis van deze verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 15:25 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Mij heeft er verder niet aangezeten, omdat mij bang was dat er dan iets mis zou gaan ;(
Daarom vroeg "IK" het maar of je iets had gedaan maar volgens "IK" is het een voudje in het progie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 15:30 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

Daarom vroeg "IK" het maar of je iets had gedaan maar volgens "IK" is het een voudje in het progie
[u][i]Mijnes[/u][/i] denkt dat dat idd best wel eens het geval zou kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
jongens jongens jongens wat een gelul hier soms :)
en daarom wil ik een idee uitvoeren wat ik al een tijd had:

een échte FAQ website waar dus niet alleen tutorials op staan, maar ook gewoon vragen worden beantwoord. er komt dan een database op waar iedereen vragen+antwoorden op kan zetten. dus als iemand iets vraagt op GoT, en het is opgelost, kan de vraag steller, of antwoorder, het op die website zetten, zo kan je veel vragen die ooit gesteld zijn opzoeken, en heeft niemand (hopelijk) meer last van vragen die al 100 keer zijn gesteld.
iedereen maakt al vreselijk veel sites dus wou ik dan eigenlijk gaan samen werken om één écht grote site te maken, met alle info die de sites nu al hebben, + dit database idee.
helaas heb ik zelf niet de kennis om zoon database op te zetten, anders had ik dat wel gedaan.
ik hoor graag of mensen dit een goed idee vinden, en hopelijk dat veel mensen berijd zijn hier wat tijd in te stoppen. ook als iemand iets uitlegd via MSN kan die van pas komen, en samengevat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 13 maart 2002 15:52 schreef nealzie het volgende:
jongens jongens jongens wat een gelul hier soms :)
en daarom wil ik een idee uitvoeren wat ik al een tijd had:

een échte FAQ website waar dus niet alleen tutorials op staan, maar ook gewoon vragen worden beantwoord. er komt dan een database op waar iedereen vragen+antwoorden op kan zetten. dus als iemand iets vraagt op GoT, en het is opgelost, kan de vraag steller, of antwoorder, het op die website zetten, zo kan je veel vragen die ooit gesteld zijn opzoeken, en heeft niemand (hopelijk) meer last van vragen die al 100 keer zijn gesteld.
iedereen maakt al vreselijk veel sites dus wou ik dan eigenlijk gaan samen werken om één écht grote site te maken, met alle info die de sites nu al hebben, + dit database idee.
helaas heb ik zelf niet de kennis om zoon database op te zetten, anders had ik dat wel gedaan.
ik hoor graag of mensen dit een goed idee vinden, en hopelijk dat veel mensen berijd zijn hier wat tijd in te stoppen. ook als iemand iets uitlegd via MSN kan die van pas komen, en samengevat worden...
Heb ik iets gemist?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43679

En IK vind het weer tijd voor screenshots.

De Harrier Jumpjet:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2367043902
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2015636219
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2726192601
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2001645949
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1287765986
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1638626993
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1605286818
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1284313441

Alleen jammer dat er zo weinig dingen werken in de cockpit:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1580285912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Hey zie ik daar een schip? :? nice pics bij de weg :)

op zich wel een aardig idee Nealzi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 15:55 schreef Loodeweickje het volgende:
En IK vind het weer tijd voor screenshots.

De Harrier Jumpjet:
Eindelijk! Screenshots! :)

Trouwens, wist je dat je je panel ook kunt 'uitzetten' met shift-1? Het mainpanel is net zo'n los venster als de GPS, radio-stack, etc. Da's mooier dan die screenies met al die Cessna-like gauges. Of had je dat bewust gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hé maar hoe zit het met de screenshotcontest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ik heb maar ff de splash screens geupload zodat de gene die hem wil hebben hem kan downloaden
Biobak's airbus

Robin Shrine's airbus op de eerste pagina

ze zijn klaar voor gebruik je hoeft niets meer te weizigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 16:14 schreef Aerodynamic het volgende:
hé maar hoe zit het met de screenshotcontest??
Geen idee.... :'(
Ik ben vanochtend een hele tijd bezig geweest met de voorselectie (lastig werk, zeg!) en het posten daarvan. Tot nu toe hebben drie mensen gestemd. En dit topic is al weer een eind onderweg.
Jammer, want ik vond het wel leuk: motiverend en zo. Je bent wat gerichter bezig met je screenies. Ook dat de winnaar het volgende topic mag openen. Slaat verder nergens op, maar is toch wel lollig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Ik stem voor de Condor Airbus van Sheik!!! (aka Rshine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:46
Ik ben net terug van een rondleidinkje op Schiphol oost. (hangars) Allemaal kisten van dichtbij gezien, en zelfs even in de captains chair gezeten. 8-) Leuk om die dingen van FS2002 exact hetzelfde in het echt te zien.

Maar ff een vraagje... Zit er in die Airbus payware kit ook een FMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 13 maart 2002 16:24 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Ik ben vanochtend een hele tijd bezig geweest met de voorselectie (lastig werk, zeg!) en het posten daarvan. Tot nu toe hebben drie mensen gestemd. En dit topic is al weer een eind onderweg.
Jammer, want ik vond het wel leuk: motiverend en zo. Je bent wat gerichter bezig met je screenies. Ook dat de winnaar het volgende topic mag openen. Slaat verder nergens op, maar is toch wel lollig...
hmz, blijkbaar doen we het nu ineens met stemmen?? ik zal wel weer wat gemist hebben, maar wij keken altijd gewoon aan wat de rest zei, en toen maakten we onze eigen beslissing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 13 maart 2002 16:32 schreef Aeon het volgende:
Ik ben net terug van een rondleidinkje op Schiphol oost. (hangars) Allemaal kisten van dichtbij gezien, en zelfs even in de captains chair gezeten. 8-) Leuk om die dingen van FS2002 exact hetzelfde in het echt te zien.

Maar ff een vraagje... Zit er in die Airbus payware kit ook een FMC?
ja!! (niels is snel vandaag :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Stoer dat mijn pic ook zo'n nice splashscreen layout heeft...thanks THE _FrankO and thanks diegene die op mij gestemd hebben natuurlijk :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 13 maart 2002 16:35 schreef Robin Shrine het volgende:
Stoer dat mijn pic ook zo'n nice splashscreen layout heeft...thanks THE _FrankO and thanks diegene die op mij gestemd hebben natuurlijk :P ;)
Met alle mooie pic's maak ik zo'n splash screen vind ik vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 16:24 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Neejoh, niet de mensen laten stemmen, dat werkt niet....gewoon een winnaar kiezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
beh

is dit wat? nu nog het database hele shit gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Dat plaatje van die opstijgende Airbus van Biobak heeft gewonnen...

Hier dus :) http://enterprise.homelinux.com/wforum/dfsc/html/modules.php?name=News&file=article&sid=3

En nu ook: http://dfsc.nl.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 13 maart 2002 16:57 schreef Duncan het volgende:
Dat plaatje van die opstijgende Airbus van Biobak heeft gewonnen...
gefeli bio!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 25-05 00:11
gefeli iedereen...Over twee weekjes kan ik ook weer screenies postten :7

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-05 20:40
Bio gvanharte ..

Alleen ik had zelf wel verwacht dat deze er ook tussen zou staan .

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3069100067

Want deze heb ik nu ook als buroblad ..

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 13 maart 2002 17:13 schreef Blackhole het volgende:
Bio gvanharte ..

Alleen ik had zelf wel verwacht dat deze er ook tussen zou staan .

[afbeelding]

Want deze heb ik nu ook als bureaublad ..
ahhh wat heerlijk dat dat nu niet meer naar mij gericht is *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~hek1984/FS2002/airwolf.JPG

:P wie airwolf ook wil hebben mot het ff zeggen dan pleur ik hem op me webspace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 17:18 schreef nealzie het volgende:

[..]

ahhh wat heerlijk dat dat nu niet meer naar mij gericht is *D
Rofl! Je bent niet de enige.... :P
En ff over dat faq dinges.....ziet er wel geinig uit, maar kep ze wel eens mooier van je gezien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 13 maart 2002 17:36 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Rofl! Je bent niet de enige.... :P
En ff over dat faq dinges.....ziet er wel geinig uit, maar kep ze wel eens mooier van je gezien!!
welke von je mooier dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 17:37 schreef nealzie het volgende:

[..]

welke von je mooier dan
De vorige die je hebt laten zien....maar weet niet precies meer hoe die eruit zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 13 maart 2002 13:25 schreef rdluca het volgende:

[..]

Vanaf 18:30 ben ik beschikbaar
vanaf 19:40 ben ik er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 17:44 schreef nealzie het volgende:
ftp://24.132.18.27/Gotfaqs2

dees?
Jah die ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Gefeliciteerd Bio, mijn stem had je...ook Blackhole vond ik een toppertje, maar helaas niet gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op woensdag 13 maart 2002 18:07 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Jah die ja :9
heheh, vervelend dat als ik iets maak dat absoluut iet mijn stijl is, dat iedereen het mooi vindt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 18:16 schreef nealzie het volgende:

[..]

heheh, vervelend dat als ik iets maak dat absoluut iet mijn stijl is, dat iedereen het mooi vindt :+
Hahahaha :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.