Zit toch een tooltje bij waarmee je sneltoetsen kan instellen?Op maandag 18 maart 2002 16:09 schreef Aphex het volgende:
Iemand enig idee hoe je die PSS Airbus met een keyboard bestuurd?
Bij mij werken de ailerons & elevators niet manueel. Alleen de elevator trim wel.
Anoniem: 37518
NIET! Op het PSS forum kan je ook lezen dat je een joystick nodig hebt... Als je hem legaal koopt, kan je dat ook ergens lezen..Op maandag 18 maart 2002 16:09 schreef Aphex het volgende:
Iemand enig idee hoe je die PSS Airbus met een keyboard bestuurd?
Bij mij werken de ailerons & elevators niet manueel. Alleen de elevator trim wel.
rdluca--> drie keer raden at ik nu in mijn hand heb
Anoniem: 31124
??Op maandag 18 maart 2002 16:22 schreef nealzie het volgende:
rdluca--> drie keer raden at ik nu in mijn hand heb
http://utopia.knoware.nl/users/peterdew/index.htmOp maandag 18 maart 2002 16:26 schreef nealzie het volgende:
owja, weet iemand iets van VFR enz. vliegen? ik wil zo graag gewoon fatsoenlijk kunnen vliegen in een cessna, zonder steeds die k*t gps te hoeven gebruiken, dan is er geen lol meer aan...
heet jij rdluca?Op maandag 18 maart 2002 16:26 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
??
Op maandag 18 maart 2002 16:27 schreef nealzie het volgende:
[..]
heet jij rdluca?
Had al op avsim forum gelezen waar anderen ook dezelfde problemen hadden. Phoenix gaf zelf geen duidelijk oplossing.. En ja op hun website staat:
Iets mis er alleen: flyable with Joystick onlyMinimum requirements:
Pentium III 600Mhz PC
128 Mb Ram
Microsoft © Flight Simulator 2002 (Pro or Standard)
1.6 Gb Available Hard Disk space (Full Install*)
SVGA Video Card
thnx!! hier heb ik echt wat aan!!Op maandag 18 maart 2002 16:27 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
http://utopia.knoware.nl/users/peterdew/index.htm
Hihi net ff de berichtjes van vandaag doorgelezen, de humor ligt weer op straat!
Hoe zit het eigelijk met de wedstrijd 
Het zal jammer zijn als die er niet meer is want het is voor veel mensen een stimulerende factor om pic's te posten
Het zal jammer zijn als die er niet meer is want het is voor veel mensen een stimulerende factor om pic's te posten
willen jullie hier ff op reageren?Op zondag 17 maart 2002 18:51 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Nog een vraagje van die ai traffic.
Welke tooltjes heb je daar nou voornodig en van welke maker want ik snap er niets van en die paar tooltjes die ik heb zien er heel anders uit dan jullie hebben
bij voorbaad dank
Anoniem: 37797
Ik gebruik er geenOp maandag 18 maart 2002 17:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
willen jullie hier ff op reageren?
bij voorbaad dank
dus ik kan je niet verder helpen. (voorlopig dan)
Anoniem: 17784
Wat kan ik doen aan die cessna's die als runway6 in gebruik is op schiphol (bijna altijd) de eerste taxiway nemen en dan de hele boel vastzetten.
AI traffic uit zettenOp maandag 18 maart 2002 17:29 schreef Camel het volgende:
Wat kan ik doen aan die cessna's die als runway6 in gebruik is op schiphol (bijna altijd) de eerste taxiway nemen en dan de hele boel vastzetten.
nealzie's tip volgeOp maandag 18 maart 2002 17:29 schreef Camel het volgende:
http://www.clearanceunlimited.com/Op maandag 18 maart 2002 16:26 schreef nealzie het volgende:
owja, weet iemand iets van VFR enz. vliegen? ik wil zo graag gewoon fatsoenlijk kunnen vliegen in een cessna, zonder steeds die k*t gps te hoeven gebruiken, dan is er geen lol meer aan...
Heel veel lezen, uitproberen en vooral studeren.
En dat laatste is voor sommigen nou niet de meest aantrekkelijkste hobby. Maar noodzakelijk is het wel. Het is allemaal wel leuk als je een FMC compleet kan bedienen (wat ook al een hele studie is), maar de basics van het vliegen leer je toch echt met een klein toestel zonder GPS.
HEBBE 
http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK03.asp
Traffic Database Builder Utility van microsoft is uit.
te vinden op bovenstaande link
Veel plezier ermee (217 kb groot)
wa moet da zijn?Op maandag 18 maart 2002 17:52 schreef dutchplanet het volgende:
HEBBE
[edit]
lama
heheh, ik vond die van aero duidelijkerOp maandag 18 maart 2002 17:50 schreef EdwinW het volgende:
[..]
http://www.clearanceunlimited.com/
Heel veel lezen, uitproberen en vooral studeren.
En dat laatste is voor sommigen nou niet de meest aantrekkelijkste hobby. Maar noodzakelijk is het wel. Het is allemaal wel leuk als je een FMC compleet kan bedienen (wat ook al een hele studie is), maar de basics van het vliegen leer je toch echt met een klein toestel zonder GPS.
Hmmm... leuk maar is dit anders dan de freeware tooltjes die er al waren?Op maandag 18 maart 2002 17:52 schreef dutchplanet het volgende:
HEBBE
Als je ECHT routes kan opgeven (via tig waypoints dus) zou het wel heel cool zijn. Nu vliegt het IA traffic namelijk alleen in een rechte lijn van A naar B (lekker realistisch... NOT)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
en ook te lezen op de site:Op maandag 18 maart 2002 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmmm... leuk maar is dit anders dan de freeware tooltjes die er al waren?
Als je ECHT routes kan opgeven (via tig waypoints dus) zou het wel heel cool zijn. Nu vliegt het IA traffic namelijk alleen in een rechte lijn van A naar B (lekker realistisch... NOT)
"We've seen a lot of speculation in the Flight Simulator forums and newsgroups about a "patch" or update for Flight Simulator 2002. The short answer to all the questions is that we have no plans to issue an update for FS2002. We can issue updates only to address major issues that affect installation and operation of the program. Feature enhancements (e.g., changes to the ATC system, scenery, weather, and aircraft) involve complex, often interdependent code changes that require extensive planning, development, and testing, and they are feasible only during development of a new version."
toch weer leuk dat ze geen reden zien voor een FS2002 patch
Jups, ik ben terug 4 daagjes korte break in Duitsland met Flightfish. 22!! Pagina's moeten doorspitten en tot grote vreugde lees ik dat de sfeer er weer goed inzit. SUPERTJES!!
Binnenkort weer nieuwe pics van mij..maar nu effe de mails enzo checken.
LOLOp maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
Jups, ik ben terug 4 daagjes korte break in Duitsland met Flightfish. 22!! Pagina's moeten doorspitten en tot grote vreugde lees ik dat de sfeer er weer goed inzit. SUPERTJES!!
Welcome back SheikOp maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
En de goede sfeer zit er zeker in dankzij jouw pogingen de vrede te bewaren op het moment dat het helemaal mis dreigde te gaan.
thnx. man
zie jij mijn msn berichte welOp maandag 18 maart 2002 19:55 schreef rdluca het volgende:
[..]
Welcome back Sheik
En de goede sfeer zit er zeker in dankzij jouw pogingen de vrede te bewaren op het moment dat het helemaal mis dreigde te gaan.
thnx. man
volgensmij hebben we een winnaar!!Op maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
onee ik ben geen juri meer
Lol, leuk gedaan!Op maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
Jups, ik ben terug 4 daagjes korte break in Duitsland met Flightfish. 22!!
edit:
Nog 30 posts, en we zitten al weer op de 1000
Nog 30 posts, en we zitten al weer op de 1000
welcome back sheik...we hebben je gemist. Mooi gefotoshopped trouwes
tampert, kriminalpolizei
een tweaker met een USB speed touch modem 
tampert, kriminalpolizei
hé! het is hier niet post je desktop deel honderdduizend!!
neehoor, mooie desktop heb je !
neehoor, mooie desktop heb je !
Jah, mn vader was in een niet zo gulle buiOp maandag 18 maart 2002 20:45 schreef Evilernie het volgende:
een tweaker met een USB speed touch modem
OKE hier komt die van mij

Nee ik ben niet met BEA in gesprek

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Dank dank dank voor al deze lieve woorden van jullie 
Hier effe toch snel een pic van mijn desktop. Lekker clean zoals jullie zien, maarja, ben ook pas net terug
Hier effe toch snel een pic van mijn desktop. Lekker clean zoals jullie zien, maarja, ben ook pas net terug
Hoezo niet dan?Op maandag 18 maart 2002 20:51 schreef Blackhole het volgende:
OKE hier komt die van mij
[afbeelding]
oeps verkeerde topic geloof ik 
Zal niet meer gebeuren
Weten jullie waar dat topic van fs2002 is ik kan hem niet meer vinden
Zal niet meer gebeuren
Weten jullie waar dat topic van fs2002 is ik kan hem niet meer vinden
die had ik vroeger op mn desktop staanOp maandag 18 maart 2002 21:02 schreef rdluca het volgende:
[afbeelding]
werd er alleen een beetje duizelig van
dan is deze wat rustgevenderOp maandag 18 maart 2002 21:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
die had ik vroeger op mn desktop staan
werd er alleen een beetje duizelig van
ik heb een mooie blauwe achtergrond
tampert, kriminalpolizei
heheOp maandag 18 maart 2002 21:07 schreef rdluca het volgende:
[..]
dan is deze wat rustgevender
[afbeelding]
tssss dan ben jij geen echte pilootOp maandag 18 maart 2002 21:11 schreef Evilernie het volgende:
ik heb een mooie blauwe achtergrond
Op maandag 18 maart 2002 21:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
tssss dan ben jij geen echte piloot
water ookOp maandag 18 maart 2002 21:15 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
lucht is blauw
STFU! als ik mijn zvb heb, zal ik je wel ff een keer laten kotsen in de ask-21...puhOp maandag 18 maart 2002 21:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
tssss dan ben jij geen echte piloot
tampert, kriminalpolizei
Wat is dat is dat de lucht druk ofzoOp maandag 18 maart 2002 21:24 schreef Aerodynamic het volgende:
Dat is als ie de geluidsbarrière doorbreekt....Op maandag 18 maart 2002 21:26 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wat is dat is dat de lucht druk ofzo
dat heet over de geluidssnelheid heengaan. Dan krijg je zo'n kegel van samengeperste lucht/condens. Hij gaat bij de neus over de geluidsnelheid als die kegel daar begint. Deze was dus al voor de helft over de geluidssnelheid.
tampert, kriminalpolizei
JA deze gaat ff door een geluidsmuur heenOp maandag 18 maart 2002 21:26 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wat is dat is dat de lucht druk ofzo
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 17784
Voor de helft door de geluidsbarriere?? dus de cockpit wel en de motoren niet ?? Hopen dat hij niet uit elkaar gerukt wordt.Op maandag 18 maart 2002 21:29 schreef Evilernie het volgende:
dat heet over de geluidssnelheid heengaan. Dan krijg je zo'n kegel van samengeperste lucht/condens. Hij gaat bij de neus over de geluidsnelheid als die kegel daar begint. Deze was dus al voor de helft over de geluidssnelheid.
Ik denk dat hij bezig is zijn eigen geluid in te halen en dat dat voor de helft gebeurd is.
Das wel waar, een voorwerp kan maar één snelheid hebben...Op maandag 18 maart 2002 21:33 schreef Camel het volgende:
[..]
Voor de helft door de geluidsbarriere?? dus de cockpit wel en de motoren niet ?? Hopen dat hij niet uit elkaar gerukt wordt.
Ik denk dat hij bezig is zijn eigen geluid in te halen en dat dat voor de helft gebeurd is.
WOW dat is vetOp maandag 18 maart 2002 21:35 schreef Evilernie het volgende:
http://airside.paradise.net.nz/video/F14soniceffect.wmv
Ik had hem al een keer gezien maar hij blijft vet
edit
jammer dat er geen geluid bij zit
/edit
Bij mij wel, maar dit bewijst toch nog niet dat een straaljager twee snelheden heeft??Op maandag 18 maart 2002 21:37 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Waarom doet hij het bij mij niet
WIE VRAAGD NIEUWE DEEL AAN 
Dus 18

Dus 18
nou, weer eens screenshots van mijn kant 
ik raak steeds meer verslaafd aan die slome beechcraft/cessna's

helaas alleen van mn ILS landing (ja, je hoort het goed
)
ik raak steeds meer verslaafd aan die slome beechcraft/cessna's

helaas alleen van mn ILS landing (ja, je hoort het goed
Wil ik wel doenOp maandag 18 maart 2002 21:48 schreef Blackhole het volgende:
WIE VRAAGD NIEUWE DEEL AAN
Dus 18
ik ook nietOp maandag 18 maart 2002 21:51 schreef Duncan het volgende:
Ik ben nog nooit aan de beurt geweest
ik ook nietOp maandag 18 maart 2002 21:51 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik ook niet
Volgens mij zijn dutchplanet en nealzie een en dezelfde persoon en hebben ze heeft hij/zij een complot tegen mij aangespannen
ik ook nietOp maandag 18 maart 2002 21:52 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
ik ook niet

Ik weet het niet, heb zo mijn twijfelsOp maandag 18 maart 2002 21:54 schreef nealzie het volgende:
ik was het eerst!
Degene met de mooiste screenshot dat ben ik mag hem toch openen
ik had de laatste shots!!Op maandag 18 maart 2002 21:57 schreef The_FrankO het volgende:
Er is nog geen winnaar, dus...Op maandag 18 maart 2002 21:57 schreef The_FrankO het volgende:
Dus mag jij nu even niet meer postenOp maandag 18 maart 2002 21:58 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik had de laatste shots!!
Blaat...ik wil 
Ik heb weer een paar screenies, maar die post ik vast in het volgende topic
Ik heb weer een paar screenies, maar die post ik vast in het volgende topic
er is geloof ik geen jury meerOp maandag 18 maart 2002 21:58 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Er is nog geen winnaar, dus...
Ik zie niets staanOp maandag 18 maart 2002 22:01 schreef dutchplanet het volgende:
Zo het volgende deel is een feit
Net even aangemaakt,
lekker puh
zoeken jullie het maar lekker uit, ik heb hier geen zin in.Op maandag 18 maart 2002 22:02 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik zie niets staan
heb je het wel met een modje overlegd?Op maandag 18 maart 2002 22:01 schreef dutchplanet het volgende:
Zo het volgende deel is een feit
Net even aangemaakt,
lekker puh
Ik heb een vertraging ingebouwd, sssstOp maandag 18 maart 2002 22:02 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik zie niets staan
Mij maakt het niets uit wie hem maakt hoor dus ga je gang maar als je het al hebt overlegt met de modjesOp maandag 18 maart 2002 22:03 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Ik heb een vertraging ingebouwd, sssst
Ik gun hem aan Nealzie, ik wil deel 20 hebbenOp maandag 18 maart 2002 22:04 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Mij maakt het niets uit wie hem maakt hoor dus ga je gang maar als je het al hebt overlegt met de modjes
Die heeft hier geen zin in ^^^^Op maandag 18 maart 2002 22:06 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Ik gun hem aan Nealzie, ik wil deel 20 hebben
ALS we zo door gaan zitten we dadelijk op 2000 binnen 1 uur
Op maandag 18 maart 2002 22:07 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Die heeft hier geen zin in ^^^^
beter in dit topic dan meteen in deel 18Op maandag 18 maart 2002 22:08 schreef Blackhole het volgende:
ALS we zo door gaan zitten we dadelijk op 2000 binnen 1 uur
kijk boven aan de paginaOp maandag 18 maart 2002 22:08 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
icq, msn, mail, irc etcOp maandag 18 maart 2002 22:09 schreef dutchplanet het volgende:
waar contact je zo een modje dan?
Of gewoon ff in LA posten kan ookOp maandag 18 maart 2002 22:10 schreef biobak het volgende:
[..]
icq, msn, mail, irc etc
Ik heb geen icq heeft icestorm... of zo msn?Op maandag 18 maart 2002 22:13 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Of gewoon ff in LA posten kan ook
nee en itsnows ook nieOp maandag 18 maart 2002 22:14 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Ik heb geen icq heeft icestorm... of zo msn?
morgen is de "grote-M45T4H_Evilernie-XPsintall-dag"
tampert, kriminalpolizei
Dit schiet ook niet op
ItSnows als je zit te lezen sluit deze ff als je wilt dan kunnen we aan deel 18 beginnen
ItSnows als je zit te lezen sluit deze ff als je wilt dan kunnen we aan deel 18 beginnen
Dit topic is gesloten.