Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
hoe heb je het dan gedaan?Op zondag 17 maart 2002 23:09 schreef Major Carnage het volgende:
Blame het dan maar op de FDE van die plane of FS2k2.. ik heb NIET geslewed
tampert, kriminalpolizei
Ik heb niet meer bijgestuurd, maar ben gewoon als een gek gaan dalen
Op een gegeven moment zat dus naast de baan, maar ik ging er nog steeds schuin op af. Toen de plane zich bijna boven de baan manoevreerde, knalde ik hem recht met het richtingsroer, en boen, toen stond ie een paar secs daarna
nog een picje dan, was dus BIJNA buiten de baan...

tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 46189
Ik zei toch dat het kan...Op zondag 17 maart 2002 23:18 schreef Major Carnage het volgende:
zoals je op die eerste pic ziet, kwam ik er dus schuin opaf
Ik heb niet meer bijgestuurd, maar ben gewoon als een gek gaan dalen
Op een gegeven moment zat dus naast de baan, maar ik ging er nog steeds schuin op af. Toen de plane zich bijna boven de baan manoevreerde, knalde ik hem recht met het richtingsroer, en boen, toen stond ie een paar secs daarna
nog een picje dan, was dus BIJNA buiten de baan...
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Was ook meer ter info voor evilernieOp zondag 17 maart 2002 23:20 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het kan...
Ik was ook niet echt blij met deze approach trouwens.. ik denk dat als je dit in real life flikt dat je meteen eruit getrapt wordt
Ik weet het wel zekerOp zondag 17 maart 2002 23:21 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Was ook meer ter info voor evilernie
Ik was ook niet echt blij met deze approach trouwens.. ik denk dat als je dit in real life flikt dat je meteen eruit getrapt wordt
Is het normaal dat bij een vlucht van EHAM-LEPA (840nm) ik op de helft van de trip nog steeds niet op FL330 ben aanbeland terwijl ik dat toch als Cruize Level in de FMC hebt gezet en op de FCU? Hoe ik ook trek en druk op die ALT knop, dat klote ding stijgt gewoon niet

Welk type? A320? Er waren wel problemen mee, maar die zijn volgens PSS opgelost met de laatste update. Bij de tutorial vlucht heb ik geen problemen ondervonden. Ik heb de aanwijzingen uit de tutorial precies opgevolgd. Aanvankelijk steeg ik op met 2500 ft/min en later werd dit 1700 ft/min.Op maandag 18 maart 2002 08:53 schreef rdluca het volgende:
Ik heb weer een poging ondernomen de Airbus te vliegen
Is het normaal dat bij een vlucht van EHAM-LEPA (840nm) ik op de helft van de trip nog steeds niet op FL330 ben aanbeland terwijl ik dat toch als Cruize Level in de FMC hebt gezet en op de FCU? Hoe ik ook trek en druk op die ALT knop, dat klote ding stijgt gewoon niet
Ik heb het nu met de 319 geprobeerd maar heb precies hetzelfde met de 320 en 321. Op FL250 aangekomen terwijl ik in de overal FL330 heb ingevoerd klimt die niet meer en kan die de target speeds niet halen. De target speed is 298 maar hij haalt die speed nooit. Levelled off at FL250 wil die niet harder dan 240. De FMC schuift cruize level van FL330 ook steeds naar een volgend waypoint op de route.Op maandag 18 maart 2002 09:31 schreef biobak het volgende:
[..]
Welk type? A320? Er waren wel problemen mee, maar die zijn volgens PSS opgelost met de laatste update. Bij de tutorial vlucht heb ik geen problemen ondervonden. Ik heb de aanwijzingen uit de tutorial precies opgevolgd. Aanvankelijk steeg ik op met 2500 ft/min en later werd dit 1700 ft/min.
Wat ik ook trek en duw, hij wil niet meer klimmen.
QNH STD, FS2002 op Indicated airspeed, FL330 in FCU en MCDU.
Zelfs als ik handmatig expidite climb naar FL330 wil doen gooit die zijn neus even omhoog naar 2200v/s en daarna meteen weer terug, klimmen doet ie gewoon niet
Dat knipperende QNH moet toch iets anders worden als je aan dat alt knopje trekt? Bij mij gebeurt dat niet (kan ik me herrineren) maar ik zit nu op school dus kan nu ff niet checkenOp maandag 18 maart 2002 09:41 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik heb het nu met de 319 geprobeerd maar heb precies hetzelfde met de 320 en 321. Op FL250 aangekomen terwijl ik in de overal FL330 heb ingevoerd klimt die niet meer en kan die de target speeds niet halen. De target speed is 298 maar hij haalt die speed nooit. Levelled off at FL250 wil die niet harder dan 240. De FMC schuift cruize level van FL330 ook steeds naar een volgend waypoint op de route.
Wat ik ook trek en duw, hij wil niet meer klimmen.
QNH STD, FS2002 op Indicated airspeed, FL330 in FCU en MCDU.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Bij passeren van transition level moet je eraan trekken zodat die naar STD springt. Das dan geloof ik ook de enige knop die werkt bij mij.Op maandag 18 maart 2002 09:45 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Dat knipperende QNH moet toch iets anders worden als je aan dat alt knopje trekt? Bij mij gebeurt dat niet (kan ik me herrineren) maar ik zit nu op school dus kan nu ff niet checken
Ik krijg met al dat trekken en duwen eerder de indruk dat we hier te maken hebben met de bediening van een groot pijp-orgel dan een geavanceerd vliegtuigOp maandag 18 maart 2002 09:52 schreef rdluca het volgende:
[..]
Bij passeren van transition level moet je eraan trekken zodat die naar STD springt. Das dan geloof ik ook de enige knop die werkt bij mij.
Op welke stand heb je op dat moment je thrust levers staan? En wat geeft de FMA aan?Op maandag 18 maart 2002 09:41 schreef rdluca het volgende:
[..]
Ik heb het nu met de 319 geprobeerd maar heb precies hetzelfde met de 320 en 321. Op FL250 aangekomen terwijl ik in de overal FL330 heb ingevoerd klimt die niet meer en kan die de target speeds niet halen. De target speed is 298 maar hij haalt die speed nooit. Levelled off at FL250 wil die niet harder dan 240.
Op maandag 18 maart 2002 10:01 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ik krijg met al dat trekken en duwen eerder de indruk dat we hier te maken hebben met de bediening van een groot pijp-orgel dan een geavanceerd vliegtuig
* Bolk zijn hdd is d00d, ik flightsim de komende tijd niet meer denk ik
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
die thrust levers zijn idd wel ff wat anders dan bij een boeingOp maandag 18 maart 2002 10:05 schreef biobak het volgende:
[..]
Op welke stand heb je op dat moment je thrust levers staan? En wat geeft de FMA aan?
Gelukkig kan je de stand makkelijk regelen met + en - op het numpad.
Ahhhh arm BolkjeOp maandag 18 maart 2002 10:05 schreef Bolk het volgende:
[..]
![]()
* Bolk zijn hdd is d00d, ik flightsim de komende tijd niet meer denk ik
Anoniem: 16235
Vrij zinloos antwoord naar mijn bescheiden mening. Hier is niemand mee geholpen natuurlijk.Op maandag 18 maart 2002 11:28 schreef hellogoodbye het volgende:
Ah, jongens, wat een lol die Airbus... Ben ik ff blij dat ik toch maar de Dreamfleet heb gekozen!
pss heOp maandag 18 maart 2002 09:52 schreef rdluca het volgende:
[..]
Bij passeren van transition level moet je eraan trekken zodat die naar STD springt. Das dan geloof ik ook de enige knop die werkt bij mij.
Idd tot nu toe ben ik er vol lof over hoor, en de meeste dingen probleempjes waren toch ook wel, met betrekking tot het feit dat het geen boeing is maar een airbus en sommigen niet de hanleiding hadden gelezen in eerste instantie waardoor ze dachten dat het een bug was ofzo.Op maandag 18 maart 2002 11:28 schreef hellogoodbye het volgende:
Ah, jongens, wat een lol die Airbus... Ben ik ff blij dat ik toch maar de Dreamfleet heb gekozen!
Na de handleiding gelezen te hebben was het echter vol lof
Ennuh ik vind hem mooier dan de DF en ik denk dat ik er ook meer mee ga vliegen, alleen moet ik nog eens tijd vrij maken om de handleiding helemaal te lezen en de tutorial flight eindelijk eens te voltooien!
En voordat je zo'n uitspraak doet misschien dat je hem eerst moet "proberen"...voordat je zo'n antwoord geeft, en verder is hier natuurlijk niemand mee geholpen
Verder is dit mijn mening en als je er verder over wil praten graag over msn ofzo want dit is nix voor het topic
Ennuh hellogoodbye de handleiding is toch wel 100pagina's minimaal misschien dat je die gewoon moet downloaden en doorlezen want dat vind jij zo leuk, manuals
* McFlipp houd juist niet zo van manuals
Anoniem: 37518
ik ben ook vol lof over de PSS.. ik heb de manuals doorgewerkt en ik moet zeggen dat als ik hem eenmaal goed onder de knie heb dat hij mijn favoriete kist wordt. Ik heb van de week trouwens ook eens de PIC geinstalled en ik moet Rateltje gelijk geven.. hij/zij is heerlijk! MAARR... ik vind de PSS ook mooi, alleen is de ils nog vaag, maar dat komt wel!Op maandag 18 maart 2002 14:24 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Idd tot nu toe ben ik er vol lof over hoor, en de meeste dingen probleempjes waren toch ook wel, met betrekking tot het feit dat het geen boeing is maar een airbus en sommigen niet de hanleiding hadden gelezen in eerste instantie waardoor ze dachten dat het een bug was ofzo.
Na de handleiding gelezen te hebben was het echter vol lof
Ennuh ik vind hem mooier dan de DF en ik denk dat ik er ook meer mee ga vliegen, alleen moet ik nog eens tijd vrij maken om de handleiding helemaal te lezen en de tutorial flight eindelijk eens te voltooien!
En voordat je zo'n uitspraak doet misschien dat je hem eerst moet "proberen"...voordat je zo'n antwoord geeft, en verder is hier natuurlijk niemand mee geholpen
Verder is dit mijn mening en als je er verder over wil praten graag over msn ofzo want dit is nix voor het topic
Ennuh hellogoodbye de handleiding is toch wel 100pagina's minimaal misschien dat je die gewoon moet downloaden en doorlezen want dat vind jij zo leuk, manuals
* McFlipp houd juist niet zo van manuals
Zoals biobak al zei...Op maandag 18 maart 2002 14:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
pss he
Vrij zinloos antwoord naar mijn bescheiden mening. Hier is niemand mee geholpen natuurlijk.
Sorry hoor, voor mijn eerdere nutteloze bijdrage. Ik had echter al een tijdje niet meer gepost en wilde A. toch even laten merken dat ik er nog steeds ben en B. dat ik dus toch voor de Dreamfleet heb gekozen (trouwe lezers weten dat ik een hele tijd getwijfeld heb over wat ik nou zou aanschaffen: de DF, de PIC of de PSS). Ik probeerde dus wel degelijk iets te zeggen met die (inderdaad flauwe en weinig behulpzame) post...
Ja daar is een probleempje mee omdat fs2002 dat niet aankan ofzoOp maandag 18 maart 2002 14:35 schreef terwee het volgende:
[..]
ik ben ook vol lof over de PSS.. ik heb de manuals doorgewerkt en ik moet zeggen dat als ik hem eenmaal goed onder de knie heb dat hij mijn favoriete kist wordt. Ik heb van de week trouwens ook eens de PIC geinstalled en ik moet Rateltje gelijk geven.. hij/zij is heerlijk! MAARR... ik vind de PSS ook mooi, alleen is de ils nog vaag, maar dat komt wel!
Je moet geloof ik nog een keer de ils instellen in de MCDU ofzo op de rad/nav page, en verder wordt dit ook mijn favoriete plane denk ik!!
Ik hoop dat ik er over een tijdje mee op vatsim kan vliegen!
Franse vliegtuigen hehOp maandag 18 maart 2002 10:01 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Ik krijg met al dat trekken en duwen eerder de indruk dat we hier te maken hebben met de bediening van een groot pijp-orgel dan een geavanceerd vliegtuig
nou das jouw probleemOp maandag 18 maart 2002 14:36 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Vrij zinloos antwoord naar mijn bescheiden mening. Hier is niemand mee geholpen natuurlijk.
Sorry hoor, voor mijn eerdere nutteloze bijdrage. Ik had echter al een tijdje niet meer gepost en wilde A. toch even laten merken dat ik er nog steeds ben en B. dat ik dus toch voor de Dreamfleet heb gekozen (trouwe lezers weten dat ik een hele tijd getwijfeld heb over wat ik nou zou aanschaffen: de DF, de PIC of de PSS). Ik probeerde dus wel degelijk iets te zeggen met die (inderdaad flauwe en weinig behulpzame) post...
PiSS heb een mooi plane gemaakt, wat heel erg mooi kan zijn maar PiSS heb weereens een onklaar product uitgebracht, alweer veel bugs en binne 1 week al de teverwachte patch
ik vind gewoon dat PiSS een keer een product moet uitbrengen wat bij de release gewoon klaar is en niet met 30patches
nu heb ik het wel onderbouwd
tampert, kriminalpolizei
Op maandag 18 maart 2002 15:07 schreef Evilernie het volgende:
mooi nederlands
Evilernie bedoelt het volgende...Op maandag 18 maart 2002 15:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
PiSS heeft een mooi vliegtuig gemaakt, dat heel erg mooi had kunnen zijn zijn, maar PiSS heeft weer (spatie) eens (etc. etc. etc.)
Geeft niet, hoor, we begrijp wa je bedoeld.
wow komen jullie er nu pas achter da ik zo typ?Op maandag 18 maart 2002 15:21 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Evilernie bedoelt het volgende...
PiSS heeft een mooi vliegtuig gemaakt, dat heel erg mooi had kunnen zijn zijn, maar PiSS heeft weer (spatie) eens (etc. etc. etc.)
Geeft niet, hoor, we begrijp wa je bedoeld.
lolOp maandag 18 maart 2002 15:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wow komen jullie er nu pas achter da ik zo typ?
Ik niet, maar Evilernie is schijnbaar wat traag van begrip...Op maandag 18 maart 2002 15:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
Okay, guys, let's get back on topic...
Anoniem: 31124
Kimble, je icoontje doet het nietOp maandag 18 maart 2002 15:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
i know, bolk zn server is totaal downOp maandag 18 maart 2002 16:00 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Kimble, je icoontje doet het niet
Jah dat hebbik gemerkt toen ik naar het BlueBird forum wilde, wel minder, weet ie al wanneer het opgelost zal zijn??Op maandag 18 maart 2002 16:00 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
i know bolk zn server is totaal down
als die een nieuwe hd heb lijkt mijOp maandag 18 maart 2002 16:01 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Jah dat hebbik gemerkt toen ik naar het BlueBird forum wilde, wel minder, weet ie al wanneer het opgelost zal zijn??
Ohja, dat was het probleem, zijn nu ook alle posts gewist enzo?Op maandag 18 maart 2002 16:02 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
als die een nieuwe hd heb lijkt mij
ik hoop het nieOp maandag 18 maart 2002 16:03 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ohja, dat was het probleem, zijn nu ook alle posts gewist enzo?

maar dan moet die oook zn hele forum kwijt zijn en das volgens mij nie het geval
btw hottopic rulezzz
I knowOp maandag 18 maart 2002 16:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik hoop het nie
maar dan moet die oook zn hele forum kwijt zijn en das volgens mij nie het geval
btw hottopic rulezzz
Bij mij werken de ailerons & elevators niet manueel. Alleen de elevator trim wel.

Zit toch een tooltje bij waarmee je sneltoetsen kan instellen?Op maandag 18 maart 2002 16:09 schreef Aphex het volgende:
Iemand enig idee hoe je die PSS Airbus met een keyboard bestuurd?
Bij mij werken de ailerons & elevators niet manueel. Alleen de elevator trim wel.
Anoniem: 37518
NIET! Op het PSS forum kan je ook lezen dat je een joystick nodig hebt... Als je hem legaal koopt, kan je dat ook ergens lezen..Op maandag 18 maart 2002 16:09 schreef Aphex het volgende:
Iemand enig idee hoe je die PSS Airbus met een keyboard bestuurd?
??Op maandag 18 maart 2002 16:22 schreef nealzie het volgende:
rdluca--> drie keer raden at ik nu in mijn hand heb
http://utopia.knoware.nl/users/peterdew/index.htmOp maandag 18 maart 2002 16:26 schreef nealzie het volgende:
owja, weet iemand iets van VFR enz. vliegen? ik wil zo graag gewoon fatsoenlijk kunnen vliegen in een cessna, zonder steeds die k*t gps te hoeven gebruiken, dan is er geen lol meer aan...
heet jij rdluca?Op maandag 18 maart 2002 16:26 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
??
Op maandag 18 maart 2002 16:27 schreef nealzie het volgende:
[..]
heet jij rdluca?
Iets mis er alleen: flyable with Joystick onlyMinimum requirements:
Pentium III 600Mhz PC
128 Mb Ram
Microsoft © Flight Simulator 2002 (Pro or Standard)
1.6 Gb Available Hard Disk space (Full Install*)
SVGA Video Card
thnx!! hier heb ik echt wat aan!!Op maandag 18 maart 2002 16:27 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
http://utopia.knoware.nl/users/peterdew/index.htm
Het zal jammer zijn als die er niet meer is want het is voor veel mensen een stimulerende factor om pic's te posten
willen jullie hier ff op reageren?Op zondag 17 maart 2002 18:51 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Nog een vraagje van die ai traffic.
Welke tooltjes heb je daar nou voornodig en van welke maker want ik snap er niets van en die paar tooltjes die ik heb zien er heel anders uit dan jullie hebben
bij voorbaad dank
Anoniem: 37797
Ik gebruik er geenOp maandag 18 maart 2002 17:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
willen jullie hier ff op reageren?
bij voorbaad dank
dus ik kan je niet verder helpen. (voorlopig dan)
Anoniem: 17784
AI traffic uit zettenOp maandag 18 maart 2002 17:29 schreef Camel het volgende:
Wat kan ik doen aan die cessna's die als runway6 in gebruik is op schiphol (bijna altijd) de eerste taxiway nemen en dan de hele boel vastzetten.
nealzie's tip volgeOp maandag 18 maart 2002 17:29 schreef Camel het volgende:
Wat kan ik doen aan die cessna's die als runway6 in gebruik is op schiphol (bijna altijd) de eerste taxiway nemen en dan de hele boel vastzetten.
http://www.clearanceunlimited.com/Op maandag 18 maart 2002 16:26 schreef nealzie het volgende:
owja, weet iemand iets van VFR enz. vliegen? ik wil zo graag gewoon fatsoenlijk kunnen vliegen in een cessna, zonder steeds die k*t gps te hoeven gebruiken, dan is er geen lol meer aan...
Heel veel lezen, uitproberen en vooral studeren.
En dat laatste is voor sommigen nou niet de meest aantrekkelijkste hobby. Maar noodzakelijk is het wel. Het is allemaal wel leuk als je een FMC compleet kan bedienen (wat ook al een hele studie is), maar de basics van het vliegen leer je toch echt met een klein toestel zonder GPS.
Anoniem: 37797
http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK03.asp
Traffic Database Builder Utility van microsoft is uit.
te vinden op bovenstaande link
Veel plezier ermee (217 kb groot)
wa moet da zijn?Op maandag 18 maart 2002 17:52 schreef dutchplanet het volgende:
HEBBE
[edit]
lama
heheh, ik vond die van aero duidelijkerOp maandag 18 maart 2002 17:50 schreef EdwinW het volgende:
[..]
http://www.clearanceunlimited.com/
Heel veel lezen, uitproberen en vooral studeren.
En dat laatste is voor sommigen nou niet de meest aantrekkelijkste hobby. Maar noodzakelijk is het wel. Het is allemaal wel leuk als je een FMC compleet kan bedienen (wat ook al een hele studie is), maar de basics van het vliegen leer je toch echt met een klein toestel zonder GPS.
Hmmm... leuk maar is dit anders dan de freeware tooltjes die er al waren?Op maandag 18 maart 2002 17:52 schreef dutchplanet het volgende:
HEBBE
Als je ECHT routes kan opgeven (via tig waypoints dus) zou het wel heel cool zijn. Nu vliegt het IA traffic namelijk alleen in een rechte lijn van A naar B (lekker realistisch... NOT)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
en ook te lezen op de site:Op maandag 18 maart 2002 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmmm... leuk maar is dit anders dan de freeware tooltjes die er al waren?
Als je ECHT routes kan opgeven (via tig waypoints dus) zou het wel heel cool zijn. Nu vliegt het IA traffic namelijk alleen in een rechte lijn van A naar B (lekker realistisch... NOT)
"We've seen a lot of speculation in the Flight Simulator forums and newsgroups about a "patch" or update for Flight Simulator 2002. The short answer to all the questions is that we have no plans to issue an update for FS2002. We can issue updates only to address major issues that affect installation and operation of the program. Feature enhancements (e.g., changes to the ATC system, scenery, weather, and aircraft) involve complex, often interdependent code changes that require extensive planning, development, and testing, and they are feasible only during development of a new version."
toch weer leuk dat ze geen reden zien voor een FS2002 patch
Jups, ik ben terug 4 daagjes korte break in Duitsland met Flightfish. 22!! Pagina's moeten doorspitten en tot grote vreugde lees ik dat de sfeer er weer goed inzit. SUPERTJES!!
Binnenkort weer nieuwe pics van mij..maar nu effe de mails enzo checken.
LOLOp maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
Jups, ik ben terug 4 daagjes korte break in Duitsland met Flightfish. 22!! Pagina's moeten doorspitten en tot grote vreugde lees ik dat de sfeer er weer goed inzit. SUPERTJES!!
Welcome back SheikOp maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
En de goede sfeer zit er zeker in dankzij jouw pogingen de vrede te bewaren op het moment dat het helemaal mis dreigde te gaan.
thnx. man
zie jij mijn msn berichte welOp maandag 18 maart 2002 19:55 schreef rdluca het volgende:
[..]
Welcome back Sheik
En de goede sfeer zit er zeker in dankzij jouw pogingen de vrede te bewaren op het moment dat het helemaal mis dreigde te gaan.
thnx. man
volgensmij hebben we een winnaar!!Op maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
onee ik ben geen juri meer
Lol, leuk gedaan!Op maandag 18 maart 2002 19:50 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
Jups, ik ben terug 4 daagjes korte break in Duitsland met Flightfish. 22!!
Nog 30 posts, en we zitten al weer op de 1000
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
neehoor, mooie desktop heb je !
Jah, mn vader was in een niet zo gulle buiOp maandag 18 maart 2002 20:45 schreef Evilernie het volgende:
een tweaker met een USB speed touch modem
Nee ik ben niet met BEA in gesprek

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Hier effe toch snel een pic van mijn desktop. Lekker clean zoals jullie zien, maarja, ben ook pas net terug
Hoezo niet dan?Op maandag 18 maart 2002 20:51 schreef Blackhole het volgende:
OKE hier komt die van mij
[afbeelding]
Nee ik ben niet met BEA in gesprek
Zal niet meer gebeuren
Weten jullie waar dat topic van fs2002 is ik kan hem niet meer vinden
die had ik vroeger op mn desktop staanOp maandag 18 maart 2002 21:02 schreef rdluca het volgende:
[afbeelding]
werd er alleen een beetje duizelig van
dan is deze wat rustgevenderOp maandag 18 maart 2002 21:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
die had ik vroeger op mn desktop staan
werd er alleen een beetje duizelig van
tampert, kriminalpolizei
heheOp maandag 18 maart 2002 21:07 schreef rdluca het volgende:
[..]
dan is deze wat rustgevender
[afbeelding]
tssss dan ben jij geen echte pilootOp maandag 18 maart 2002 21:11 schreef Evilernie het volgende:
ik heb een mooie blauwe achtergrond
Op maandag 18 maart 2002 21:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
tssss dan ben jij geen echte piloot
water ookOp maandag 18 maart 2002 21:15 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
lucht is blauw
STFU! als ik mijn zvb heb, zal ik je wel ff een keer laten kotsen in de ask-21...puhOp maandag 18 maart 2002 21:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
tssss dan ben jij geen echte piloot
tampert, kriminalpolizei
Wat is dat is dat de lucht druk ofzoOp maandag 18 maart 2002 21:24 schreef Aerodynamic het volgende:
Dat is als ie de geluidsbarrière doorbreekt....Op maandag 18 maart 2002 21:26 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wat is dat is dat de lucht druk ofzo
tampert, kriminalpolizei
JA deze gaat ff door een geluidsmuur heenOp maandag 18 maart 2002 21:26 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Wat is dat is dat de lucht druk ofzo
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Dit topic is gesloten.