Ik ben ermee bezig: http://dfsc.nl.nu ... Alles zit er al op en aanOp woensdag 13 maart 2002 15:52 schreef nealzie het volgende:
jongens jongens jongens wat een gelul hier soms
en daarom wil ik een idee uitvoeren wat ik al een tijd had:
een échte FAQ website waar dus niet alleen tutorials op staan, maar ook gewoon vragen worden beantwoord. er komt dan een database op waar iedereen vragen+antwoorden op kan zetten. dus als iemand iets vraagt op GoT, en het is opgelost, kan de vraag steller, of antwoorder, het op die website zetten, zo kan je veel vragen die ooit gesteld zijn opzoeken, en heeft niemand (hopelijk) meer last van vragen die al 100 keer zijn gesteld.
iedereen maakt al vreselijk veel sites dus wou ik dan eigenlijk gaan samen werken om één écht grote site te maken, met alle info die de sites nu al hebben, + dit database idee.
helaas heb ik zelf niet de kennis om zoon database op te zetten, anders had ik dat wel gedaan.
ik hoor graag of mensen dit een goed idee vinden, en hopelijk dat veel mensen berijd zijn hier wat tijd in te stoppen. ook als iemand iets uitlegd via MSN kan die van pas komen, en samengevat worden...
Ik zal dadelijk effe wat schitterende Hawaii pics maken die jullie nog noooooooooooooit gezien hebben zooooooooo mooooooooooooooi lekker bescheiden
Anoniem: 16235
O, de winnaar is dus al bekend... Fijn geregeld.
Dat was dus absoluut de laatste keer dat ik die contest regel... Wat een ondankbaar werk, zeg...

Dat was dus absoluut de laatste keer dat ik die contest regel... Wat een ondankbaar werk, zeg...
Wat wil je weten? Misschien kan ik je ook helpenOp woensdag 13 maart 2002 13:03 schreef nealzie het volgende:
rdluca--> heb je vandaag misschen tijd om me te h elpen met de sids en stars invoeren bij de airbus? ik zit nu nog op school, maar ik ben 15:20 wel thuis...
of als je vanavond tijd hebt?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Anoniem: 31124
lekker makkelijk toch juist?Op woensdag 13 maart 2002 18:58 schreef hellogoodbye het volgende:
O, de winnaar is dus al bekend... Fijn geregeld.
ff een poll 
Poll: Wanneer stel jij de auto pilot in ?
• Voor de start
• Tijdens de start
• Ik vlieg de hele vlucht zonder autopilot
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
• Voor de start
• Tijdens de start

Anoniem: 37518
Hey waar blijven ze?? Ik heb wel een voorproefje gehad, maar nu wil ik ook meer zien!!!Op woensdag 13 maart 2002 18:33 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik zal dadelijk effe wat schitterende Hawaii pics maken die jullie nog noooooooooooooit gezien hebben zooooooooo mooooooooooooooi lekker bescheiden
Als ik op dreef ben doe ik het de hele vlucht zonder A/POp woensdag 13 maart 2002 19:25 schreef 4Real het volgende:
ff een poll
• Voor de start
• Tijdens de start
[afbeelding]
wat bedoel je met instellen???Op woensdag 13 maart 2002 19:25 schreef 4Real het volgende:
ff een poll
• Voor de start
• Tijdens de start
[afbeelding]
de fmc stel je natuurlijk voor de start in!
hm, tsja, ik vind het een beetje een drukke, onduidelijke site (sorry dat ik het zeg!)Op woensdag 13 maart 2002 18:32 schreef Duncan het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig: http://dfsc.nl.nu ... Alles zit er al op en aan
Ik ben er ook mee bezig, de layout wordt veranderdOp woensdag 13 maart 2002 19:38 schreef nealzie het volgende:
[..]
hm, tsja, ik vind het een beetje een drukke, onduidelijke site (sorry dat ik het zeg!)
Poll: Land je met ILS of handmatig?
• Ik land handmatig
• Ik land met behulp van het ILS
• Ik land nooit
• Eén poll per topic is wel genoeg :+

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Ik land handmatig ILS
tampert, kriminalpolizei
Op woensdag 13 maart 2002 19:43 schreef Evilernie het volgende:
Ik land handmatig ILS
gelukkig!Op woensdag 13 maart 2002 19:39 schreef Duncan het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee bezig, de layout wordt veranderd
Handmatig ILS is echt wel vetjes hoor!Op woensdag 13 maart 2002 19:43 schreef Evilernie het volgende:
Ik land handmatig ILS
edit:
SHIT!!! verkeerde gestemd
nou ja boeien. In ieder geval moet er van "ik land nooit" 1 stem ervan af. (das de verkeerde) en de goeie moet bij "Ik land met de hand" (+1)
SHIT!!! verkeerde gestemd
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Jah ok, maar dat beschouw ik als handmatig, zonder ILS een grote kist landen is namelijk wel errug lastig...Op woensdag 13 maart 2002 19:49 schreef ND het volgende:
[..]
Handmatig ILS is echt wel vetjes hoor!Vergt veel concentratie, je moet steeds op veel dingen letten, waar is de glideslope, richting, line up snelheid etc.
ik vind het wel meevallen hoor....allen snelheid is wel belangrijk idd....Op woensdag 13 maart 2002 19:49 schreef ND het volgende:
[..]
Handmatig ILS is echt wel vetjes hoor!Vergt veel concentratie, je moet steeds op veel dingen letten, waar is de glideslope, richting, line up snelheid etc.
tampert, kriminalpolizei
ik kan die hele page voor de sids en stars niet vinden in de PSS!Op woensdag 13 maart 2002 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Misschien kan ik je ook helpen
ja, handmatig dusOp woensdag 13 maart 2002 19:53 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik kan het niet hoor......ik bedoel dus wél handmatig, maar zonder dat je de ILS instelt, zodat je kan zien of je goed op de glidescope zit...
Tis lastig hèOp woensdag 13 maart 2002 19:49 schreef ND het volgende:
[..]
edit:
SHIT!!! verkeerde gestemdnou ja boeien. In ieder geval moet er van "ik land nooit" 1 stem ervan af. (das de verkeerde) en de goeie moet bij "Ik land met de hand" (+1)
Jah das niet zo moeilijk, ookal gaat het niet altijd even vlekkeloosOp woensdag 13 maart 2002 19:54 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja, handmatig dus
• Ik land handmatig
• Ik land met behulp van het ILS
• Ik land nooit
• Eén poll per topic is wel genoeg :+

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Huh wat? Ik heb het niet helemaal gevolgdOp woensdag 13 maart 2002 18:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Gefeliciteerd Bio, mijn stem had je...ook Blackhole vond ik een toppertje, maar helaas niet gewonnen
Anoniem: 17784
Ik ben op zoek naar een goed progje wat ik op mijn tweede scherm kan laten meelopen terwijl ik aan het vliegen ben, zodat ik een beetje weet waar ik vlieg en vliegvelden kan zien om mijn plane goed op koers kan zetten voor de landing en de "ILS-pijl" (eigenlijke naam vast moeilijk) goed kan zien.
Ik gebruik nu FSnav4.5, maar er zijn er vast betere. Ik hoef er niet mee te kunnen navigeren of routes te plannen, daar gebruik ik de FMC voor.
Ik gebruik nu FSnav4.5, maar er zijn er vast betere. Ik hoef er niet mee te kunnen navigeren of routes te plannen, daar gebruik ik de FMC voor.
fsnavOp woensdag 13 maart 2002 20:15 schreef Camel het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed progje wat ik op mijn tweede scherm kan laten meelopen terwijl ik aan het vliegen ben, zodat ik een beetje weet waar ik vlieg en vliegvelden kan zien om mijn plane goed op koers kan zetten voor de landing en de "ILS-pijl" (eigenlijke naam vast moeilijk) goed kan zien.
Als je een FMC hebt kan je ook op je EHSI de VOR's, Airports en ISEC zien dus dan weet je toch precies waar je vliegt.Op woensdag 13 maart 2002 20:15 schreef Camel het volgende:
Zijn alle views bijelkaarOp woensdag 13 maart 2002 20:02 schreef Aerodynamic het volgende:
huh? mn poll heeft 190.000 views?? en maar vijf stemmen!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het een keer zo gedaanOp woensdag 13 maart 2002 20:15 schreef Camel het volgende:
Ik weet niet of je dit bedoelt?
* The_FrankO heeft gestemd op de polls
ff een vraagje:
Hoeveel fuell in ..%-..%-..% is nou de bedoeling om mee te nemen wanneer ik de Tutorial Flight met de Airbus A320 ga vliegen.
Hoeveel fuell in ..%-..%-..% is nou de bedoeling om mee te nemen wanneer ik de Tutorial Flight met de Airbus A320 ga vliegen.
30%0%30%Op woensdag 13 maart 2002 20:28 schreef rdluca het volgende:
ff een vraagje:
heb ik van saekerhett Tourniquet vernomen (sorry saekerhett! misverstand
Anoniem: 17784
Ja ik snap wat jullie bedoelen, maar ik had mischien gedacht dat er een mooi progje zou bestaan die een soort van luchtkaarten kon weergeven, maar helaas dus.
best lauw eigenlijk die twee monitoren...Op woensdag 13 maart 2002 20:22 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik heb het een keer zo gedaan
[afbeelding]
Ik weet niet of je dit bedoelt?
* The_FrankO heeft gestemd op de polls
tampert, kriminalpolizei
ik vin het wel warm stoerOp woensdag 13 maart 2002 20:38 schreef Evilernie het volgende:
[..]
best lauw eigenlijk die twee monitoren...
voor 1500nmOp woensdag 13 maart 2002 20:31 schreef nealzie het volgende:
[..]
30%0%30%
stoer = lauwOp woensdag 13 maart 2002 20:39 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik vin het wel stoer
tampert, kriminalpolizei
Hey, ik heb sinds een weekie ook FS2002, en het begint al aardig te lukken (alles op easy natuurlijk), maar het landen op een startbaan lukt nog niet (ik kan niet zo goed precies op HET moment traag genoeg gaan enz). wel op het gras, altijd een rustige touchdown. maar nu zag ik hier die poll dat je kon landen met ILS? is dat automatisch landen ofzow? zoja waar zit dat dan?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
ik heb zelf ook geen ID hoorOp woensdag 13 maart 2002 20:39 schreef rdluca het volgende:
[..]
voor 1500nm
ask saekerhett
Het gaat alleen heel erg traag zoals je ziet ik heb er 1 keer mee gevlogen en daarna niet meer want op die manier kan ik vliegenOp woensdag 13 maart 2002 20:40 schreef Evilernie het volgende:
[..]
stoer = lauw
Dit is wel Lago normaal heb ik minimaal 11fps
ILS=instrument landing systemOp woensdag 13 maart 2002 20:41 schreef Breepee het volgende:
Hey, ik heb sinds een weekie ook FS2002, en het begint al aardig te lukken (alles op easy natuurlijk), maar het landen op een startbaan lukt nog niet (ik kan niet zo goed precies op HET moment traag genoeg gaan enz). wel op het gras, altijd een rustige touchdown. maar nu zag ik hier die poll dat je kon landen met ILS? is dat automatisch landen ofzow? zoja waar zit dat dan?
als je de juiste freq insteld en door het juiste rondje op je gps vliegt dan gebeurd er vanalles
kimble heeft er een hele goeie faq over geschreven
best naar iddOp woensdag 13 maart 2002 20:42 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Het gaat alleen heel erg traag zoals je ziet ik heb er 1 keer mee gevlogen en daarna niet meer want op die manier kan ik vliegen
Dit is wel Lago normaal heb ik minimaal 11fps
tampert, kriminalpolizei
je ,oet ook geen onnodige dingen er in zetten, zoals je compas en je ATC,, en als je met de fmc vliegt, is een gps eigenlijk ook overbodige luxeOp woensdag 13 maart 2002 20:43 schreef Evilernie het volgende:
[..]
best naar idd
KIMBLE heeft er een handleiding over die ik voor mezelf een beetje heb aangepast ik wil hem wel naar je toe sturen maar hij is wel ongeveer 3mb als je het wil moet je het maar ff zeggen en je email geven natuurlijkOp woensdag 13 maart 2002 20:41 schreef Breepee het volgende:
thx, kga hem nu lezen!Op woensdag 13 maart 2002 20:43 schreef nealzie het volgende:
[..]
ILS=instrument landing system
als je de juiste freq insteld en door het juiste rondje op je gps vliegt dan gebeurd er vanalles
kimble heeft er een hele goeie faq over geschreven
[edit]hmm, doetut nie http://213.51.166.187/forum/viewtopic.php?topic=338
[edit2] mail hem graag naar email in profiel
dan is GPS niet eens meer een luxe. Dat is dat een amateuristisch onrealistisch iets...Op woensdag 13 maart 2002 20:45 schreef nealzie het volgende:
[..]
je ,oet ook geen onnodige dingen er in zetten, zoals je compas en je ATC,, en als je met de fmc vliegt, is een gps eigenlijk ook overbodige luxe
tampert, kriminalpolizei
Nog ff een vraagje over de PSS of PISS zoals je het zelf wil.
Zit bij dat basepak nou de airbus huiskleuren?
En moet je voor elk type vliegtuig een aparte livery erbij kopen van 5 pond?
ja, de huiskleuren zijn standaard, en de liveries kosten idd 5 pond per stukOp woensdag 13 maart 2002 20:48 schreef The_FrankO het volgende:

tampert, kriminalpolizei
Hij is dus 3,3 mb groot dus dat gaat niet heb je geen andere emailOp woensdag 13 maart 2002 20:45 schreef Breepee het volgende:
[..]
thx, kga hem nu lezen!
[edit]hmm, doetut nie http://213.51.166.187/forum/viewtopic.php?topic=338
[edit2] mail hem graag naar bhuisman@gmx.net (email is prfile kan geen grotere files dan 1,5mb).
helemaal correctOp woensdag 13 maart 2002 20:48 schreef The_FrankO het volgende:
hmm, kun je hem niet in stukken van 1,5 mb snijden? en naar bfbhuisman@yahoo.com sturen?Op woensdag 13 maart 2002 20:50 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Hij is dus 3,3 mb groot dus dat gaat niet heb je geen andere email
Op woensdag 13 maart 2002 20:50 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja, de huiskleuren zijn standaard, en de liveries kosten idd 5 pond per stukmaar als je er heel veel besteld krijg je veel korting...
Zwaar ******* dat vind ik een grote blunder van ze als ze het nou net zoals DF deden hadden ze denk ik ook veel meer kopers gehadOp woensdag 13 maart 2002 20:51 schreef nealzie het volgende:
[..]
helemaal correct
Vliegen met de Airbus gaat bij mij nog niet zoals het hoort
De DF had ik sneller onder de knie. Handleiding lezen is toch echt noodzakelijk. Toch een paar picjes voordat ik tussen de Noorse bomen terecht kwam 

Hij komt in 3 bestanden ff wachtenOp woensdag 13 maart 2002 20:53 schreef Breepee het volgende:
[..]
hmm, kun je hem niet in stukken van 1,5 mb snijden? en naar bfbhuisman@yahoo.com sturen?
geile pics....bijna net zo geil als CarmelOp woensdag 13 maart 2002 20:55 schreef biobak het volgende:
Vliegen met de Airbus gaat bij mij nog niet zoals het hoortDe DF had ik sneller onder de knie. Handleiding lezen is toch echt noodzakelijk. Toch een paar picjes voordat ik tussen de Noorse bomen terecht kwam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Ze zien er inderdaad goed uitOp woensdag 13 maart 2002 21:04 schreef Evilernie het volgende:
[..]
geile pics....bijna net zo geil als Carmel![]()
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Hangt wel va het vliegtuig af, natuurlijk... Bij grote planes gebruik ik altijd ILS. Doen ze in het echt ook. Maar de Amphibean doe ik natuurlijk helemaal handmatig: maar dan ook alles (het vliegen zelf en zo).Op woensdag 13 maart 2002 19:41 schreef Aerodynamic het volgende:
Ik wilde hem ook gaan kopen maar als je 5 pond per vliegtuig per livery moet betalen ga ik nog wel ff goed nadenken want als ik britisch airways wil moet ik meteen 15pond extra betalenOp woensdag 13 maart 2002 21:05 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ze zien er inderdaad goed uitnog ff en ik heb hem ook binnen ..
Geen automatisch landen. De ILS zorgt er in principe alleen voor dat je mooi recht voor de landingsbaan terecht komt. Als het goed is, tenminste...Op woensdag 13 maart 2002 20:41 schreef Breepee het volgende:
Heb je het ontvangen?Op woensdag 13 maart 2002 20:53 schreef Breepee het volgende:
[..]
hmm, kun je hem niet in stukken van 1,5 mb snijden? en naar bfbhuisman@yahoo.com sturen?
same hereOp woensdag 13 maart 2002 20:55 schreef biobak het volgende:
Vliegen met de Airbus gaat bij mij nog niet zoals het hoortDe DF had ik sneller onder de knie. Handleiding lezen is toch echt noodzakelijk. Toch een paar picjes voordat ik tussen de Noorse bomen terecht kwam
bij take off krijg ik steeds een "T.O. INHIBIT" als melding en gaat die vol in rejected take off. Ga ik handmatig de lucht in gaat alles precies zoals het niet hoort met een crash tot gevolg
wat hoor ikOp woensdag 13 maart 2002 20:55 schreef biobak het volgende:
nee, hier mag je geen grappen over maken, kijk maar es naar deze crash
http://airside.paradise.net.nz/video/airfrancea320crash.wmv
tampert, kriminalpolizei
Hey ja. Dat heb ik ook. Vreemde zaak.Op woensdag 13 maart 2002 21:11 schreef rdluca het volgende:
[..]
same here
bij take off krijg ik steeds een "T.O. INHIBIT" als melding en gaat die vol in rejected take off. Ga ik handmatig de lucht in gaat alles precies zoals het niet hoort met een crash tot gevolg
De eerste keer was ik naar handmatig geswitched (rechtermuisknop op de knoppen van de FCU klikken, dan trek je ze uit voor manual) en toen kwam ik nauwelijks van de grond af. Gevolg was dat ik tussen de bomen hing. Plane gereset, maar toen kon ik niet meer naar manual switchen. Ik kwam in een stall terecht en m'n passagiers kregen sight-seeing in de boomtoppen. Echt vaag

Mooie plaatjes, maar vliegen... ho maar. Ik ga m'n vrije zondag er maar eens helemaal aan besteden.
yep, thx!Op woensdag 13 maart 2002 21:09 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je het ontvangen?
Ik ben al weer een beetje afgekickt van CarmelOp woensdag 13 maart 2002 21:04 schreef Evilernie het volgende:
[..]
geile pics....bijna net zo geil als Carmel![]()
Als je suggesties hebt, let me know
Blijkbaar is het normaal dat je met een Airbus niet fatsoenlijk van de grond komtOp woensdag 13 maart 2002 21:17 schreef Evilernie het volgende:
[..]
wat hoor ikAirbussen
bomen
link doet het nietOp woensdag 13 maart 2002 21:17 schreef Evilernie het volgende:
[..]
wat hoor ikAirbussen
bomen
http://airside.paradise.net.nz/video/airfrancea320crash.wmv
was een low pas op een generale repetitie van een air-show geloof ik....best een nare crashOp woensdag 13 maart 2002 21:19 schreef biobak het volgende:
[..]
Blijkbaar is het normaal dat je met een Airbus niet fatsoenlijk van de grond komt
tampert, kriminalpolizei
Volgens mij zaten we op dezelfde vlucht.Op woensdag 13 maart 2002 21:17 schreef biobak het volgende:
[..]
Hey ja. Dat heb ik ook. Vreemde zaak.
De eerste keer was ik naar handmatig geswitched (rechtermuisknop op de knoppen van de FCU klikken, dan trek je ze uit voor manual) en toen kwam ik nauwelijks van de grond af. Gevolg was dat ik tussen de bomen hing. Plane gereset, maar toen kon ik niet meer naar manual switchen. Ik kwam in een stall terecht en m'n passagiers kregen sight-seeing in de boomtoppen. Echt vaag
Mooie plaatjes, maar vliegen... ho maar. Ik ga m'n vrije zondag er maar eens helemaal aan besteden.
Sinds dinsdagavond geen meter fatsoenlijk gevlogen.
Er was een misverstandje met nealzie over de hoeveelheid fuel in de Airbus. Die 30%, 0%, 30% is voor EHAM - EGLL 
Voor de tutorial Bristol - Tenerife heb ik het volgende berekend:
Left: 2052 gal (13750 lbs)
Center: 303 gal (2036 lbs)
Right: 2052 gal (13750 lbs)
Voor de tutorial Bristol - Tenerife heb ik het volgende berekend:
Left: 2052 gal (13750 lbs)
Center: 303 gal (2036 lbs)
Right: 2052 gal (13750 lbs)
100% 15% 100%Op woensdag 13 maart 2002 20:28 schreef rdluca het volgende:
ff een vraagje:
Je kan de fuel US fuel planner gebruiken, dan rekent ie het mooi in gallons uit!
En voor de ZFW in lbs moet je x2 + 10% doen. dus zfw is in tutorial 59400kg dat wordt dan 130.000lbs
edit:
ahh het is dus net verteld, maarja ik quote het toen ik het aan het lezen was en dat stond nog op pagina 2 en nu op pagina drie en daar was ik nog niet
ahh het is dus net verteld, maarja ik quote het toen ik het aan het lezen was en dat stond nog op pagina 2 en nu op pagina drie en daar was ik nog niet
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ah, wat een lol, zeg, die Airbus! Heerlijk om te lezen hoeveel problemen jullie er mee hebben! Ben ik ff blij dat ik 'm niet heb!!! Hahahaha!
Tja, eigenlijk ben ik natuurlijk strontjaloers dat ik 'm niet heb, maar ja...
ZFWOp woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef McFlipp het volgende:
[..]
100% 15% 100%
Je kan de fuel US fuel planner gebruiken, dan rekent ie het mooi in gallons uit!
En voor de ZFW in lbs moet je x2 + 10% doen. dus zfw is in tutorial 59400kg dat wordt dan 130.000lbs
A319: 125.000 lbs
A320: 131.000 lbs
A321: 156.000 lbs
Staat zeker in de manual? Tja schijnt makkelijk te zijn om die goed te lezen.Op woensdag 13 maart 2002 21:46 schreef biobak het volgende:
[..]
ZFW
A319: 125.000 lbs
A320: 131.000 lbs
A321: 156.000 lbs
* McFlipp is bezig met de tutorial maar fs2002 nokt er de hele tijd mee, dus moet ik alles weer overnieuw doen
* McFlipp gaat nu ff fs2002 helemaal opnieuw installen!
Moeten we de topictitel onderhand niet gaan veranderenOp woensdag 13 maart 2002 21:42 schreef hellogoodbye het volgende:
Ah, wat een lol, zeg, die Airbus! Heerlijk om te lezen hoeveel problemen jullie er mee hebben! Ben ik ff blij dat ik 'm niet heb!!! Hahahaha!
[FS2002]Problemen en problemen en problemen en problemen met de Airbus, de mensen die ook andere pleens vliegen kunnen beter oprotten Deel 17

NOFI ofcourse
Nee, in de aircraft.cfg bestandenOp woensdag 13 maart 2002 21:47 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Staat zeker in de manual? Tja schijnt makkelijk te zijn om die goed te lezen.
IK heb hem eindelijk ook binnen
HEEEEEEEEEEEEEERLIJK en mooie plane ..
KIjk en geniet maar ff er van

Ik moet zeggen vind hem echt heel erg mooi er uitzien ..
over het vliegen kan ik nog niet veeel zeggen omdat ik er nog geen vlieg uur mee gevlogen heb ..
review komt later wel ..
Wat ik wel heb gezien is dat mijn Landings lichten gelijk uit gaan
Hoe kan ik dat verhelpen ?
KIjk en geniet maar ff er van
over het vliegen kan ik nog niet veeel zeggen omdat ik er nog geen vlieg uur mee gevlogen heb ..
review komt later wel ..
Wat ik wel heb gezien is dat mijn Landings lichten gelijk uit gaan
Hoe kan ik dat verhelpen ?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Zal ik effe wat mooie pics posten? nice pics bij de weg
XXXOp woensdag 13 maart 2002 21:54 schreef Blackhole het volgende:
IK heb hem eindelijk ook binnen![]()
KIjk en geniet maar ff er van![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik vroeg me ook al af hoe hij er aan was gekomen...Op woensdag 13 maart 2002 21:59 schreef rdluca het volgende:
[..]
en dat voor die prijs
Ga zo door, jongens, en er worden helemaal geen add-ons meer gemaakt voor FS.
Hehe hij was idd niet duurOp woensdag 13 maart 2002 21:59 schreef rdluca het volgende:
[..]
en dat voor die prijs
En bedankt blackhole om ff te laten zien welke liveries ik zoal heb
Deze pics doen meteen mee voor de nieuwe pic contest 
Testvluchtje vanaf Honolulu. Opstijgen en meteen weer landen via een rondje kustlijn (beetje mislukt want ik kan die bus maar moeilijk hanteren).
Tijdens de vlucht van maatschappij veranderd.
Ohja, check het water eens...leuke addon

Testvluchtje vanaf Honolulu. Opstijgen en meteen weer landen via een rondje kustlijn (beetje mislukt want ik kan die bus maar moeilijk hanteren).
Tijdens de vlucht van maatschappij veranderd.
Ohja, check het water eens...leuke addon
mensen, jullie vergeten boos te worden op mn post!! Had ik net gehoopt op een enorme massruzie, wordt ik volledig genegeerdOp woensdag 13 maart 2002 21:47 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Moeten we de topictitel onderhand niet gaan veranderen![]()
[FS2002]Problemen en problemen en problemen en problemen met de Airbus, de mensen die ook andere pleens vliegen kunnen beter oprotten Deel 17
NOFI ofcourse
Op woensdag 13 maart 2002 22:05 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
mensen, jullie vergeten boos te worden op mn post!! Had ik net gehoopt op een enorme massruzie, wordt ik volledig genegeerd
Mooie pics hoor Sheik...ja dank jullie wel allemaal
Dat water is trouwens best cool. Dat beweegt met de wind enzo...Veel beter dan dat vieze flight water pro. Dat is echt veel te BLAUW

tampert, kriminalpolizei
Sheik for presidentOp woensdag 13 maart 2002 22:09 schreef Robin Shrine het volgende:
Mooie pics hoor Sheik...ja dank jullie wel allemaal![]()
Nou, als ik de pic contest win ben ik ook al blij hoor Rico
vluchtje EHAM-EGLL
tourniquet (dus NIEt saekerhett zoals ik eerst dacht
) heeft me hekemaal geholpen met de FMC en opstijgen enzow, dus daarom is het allemaal goed verlopen, op de helft vielen de motoren ineens uit (30%0%30%, alleen was nogal wat op na 2 uur in programmeren) dus snel weer gestart na het tanken 

maar nu
tourniquet (dus NIEt saekerhett zoals ik eerst dacht

maar nu

1 x is wel genoeg hoor....Cool shot, maar jij hebt dus ook problemen met je AA
tampert, kriminalpolizei
Zie ik dat nou verkeerd, of zijn dat allemaal dezelfde pics? 
edit
oke verholpen zie ik
edit
oke verholpen zie ik
Het lijkt me trouwes best irritant om met links te sturen. De pook zit in de airbus natuurlijk links. En dat is voor rechtshandigen echt niet handigen lijkt mij 
Je motoriek met welke hand je schrijft is altijd beter neem ik aan ...
tampert, kriminalpolizei
Ik ben links 
vandaar dat Airbus mijn favorietje is
Hoe vlieg je in een regulier vliegtuig? Met je linkerhand aan het stuur en je rechter aan de throttleOp woensdag 13 maart 2002 22:20 schreef Evilernie het volgende:
Het lijkt me trouwes best irritant om met links te sturen. De pook zit in de airbus natuurlijk links. En dat is voor rechtshandigen echt niet handigen lijkt mij
Muahahahahaha! Een rechtse rakker die links is, dat vind ik toch wel humorOp woensdag 13 maart 2002 22:22 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik ben links
Dat is net zo iets als PIM in Groen links zettenOp woensdag 13 maart 2002 22:24 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Muahahahahaha! Een rechtse rakker die links is, dat vind ik toch wel humor
Dit topic is gesloten.